» »

BioShock

BioShock

««
2 / 11
»»

Rotaidal ::

Tudi, če bi bil v BioShocku motor in grafika iz Quake 2 bi še vedno brez problema pometel z Crysis.

Hmm, vsi tako pravite da bo Bioshock pometel z Crysis? Kje pa ste vi opazili kaj takega? Na podlagi česa to pišete? Po slikah in filmih?

speed machine ::

To se na vodi čuti ;). No, če bo Crysis vsaj malo podoben Far Cry-u, kar tako ali že zgleda da bo, potem se Bioshock-u ni treba bati za igralce.

Se mi pa zdi, da je Izi še najboljš povedu. Grafika ni vse, je pa lepa začimba k pravi "hrani".
//

frudi ::

Hmm, vsi tako pravite da bo Bioshock pometel z Crysis? Kje pa ste vi opazili kaj takega? Na podlagi česa to pišete? Po slikah in filmih?

na podlagi česa pa ti sklepaš, da bo Crysis za kaj? po slikah in filmih? meni ti povedo samo, da večino pozornosti posvečajo in usmerjajo na grafiko in fiziko, to dvoje pa ne naredi dobre igre, je zgolj orodje za predstavitev vsebine. Irrational po drugi strani v večini filmčkov prikazuje ravno vsebino - okolje, zgodbo, igralnost...
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

Samsung06 ::

Mah pr FarCryu sm lahko ure in ure skakal po zalivčku, plaval, se fural s čolnom OKROG otoka, gledal iz hriba navzdol proti zalivu in sonce, oblake,... ne da bi ustrelil enga samga osebka. Nism bil OMEJEN.
Počutil sem se prostega FREEEE willy. Tisti, ki ste ga igrali razumete o čem govorim.

Tako bo tudi v Crysisu x 1000. Šel bom na najvišji hrib in samo opazoval, kako se sonce premika, kako dežuje, kako bo tema itd. Ko bom pa šel na misije bom šel lahko po RAZLIČNIH poteh.

Medtem, kot je razvidno in po branju, pa bo ta špil skoz nekje v rovih, kanalih, temačno, in po parih levelih ti rata dolgacjt, kljub temu, da boš moral skoz neki razmisljat. A mislis, da se komu to da? Ok, par levelov, pol pa ne vec.
Špil bo nekaj podobnega kot tisti , kaj je že Prey?... vglavnem je prenesel dobro zgodbo, par novih trikov in to je bilo to. Bi ga igral še enkrat, mislim, da ne.

Grafika pri Crysisu pa bo kot rečeno sesula bioshit na prafaktorje.

TechBeats ::

Waw ej ker užitek ti je pa to kr neki, čakaš na hribu in gledaš okolico>:D >:D smeha, ja se ustaviš za par sekund in se malo razgledaš, ne pa da kr gledaš u tri krasne pa čakaš in kao občuduješ to ti je šele dolgčas in zapravljanje časa, res brezvezni komentraji. Če bo pa crysis pometu z Bioshock bomo pa vidli, sam močno dvomim, da bo. Prej ravno obratno, je res da je đungla dodelana pa razni zamegleni enfekti pa še kr dokaj hude ekspolzije, in tukaj se pa že stvar konča. Pr bioshocku, če pa se že gremo primerjat grafiko je DOSTI boljša kot od crysisa, že sami liki so bolj dodelani ( lasje so res lasje ne pa kr ene 2d texture nalimane na glavi oz. so kr eno z glavo), voda boljša čeprav je u crysisiu tud huda, in še in še bi se najdlo. Zato mladič raj ne govori neumnosti, ker dobesedo nimaš pojma>:D .
AciD TriP

frudi ::

Prey, BioShock greš primerjat s Prey??? :\ wtf je bil Prey druga kot še ena dolgočasna streljačina, le da z nekoliko bolj izvirnim oblikovanjem nivojev? dobra zgodba... - Prey da je imel zgodbo??? a si siguren, da imaš v mislih isto igro kot jaz? zgodba v Prey in Far Cry je na prav istem nivoju kot v Serious Sam - brezvezna in zaradi dolgočasnega in neizvirnega podajanja (vsake toliko posamezne brezvezne sekvence, ki samo prekinjajo tok dogajanja) deluje povsem nepovezana s tem kar počneš v igri. tudi če tistih sekvenc ne bi bilo, bi igra izgubila točno 0, ker ravno toliko prispevajo k vzdušju.

resno ti pravim - bejži igrat System Shock 2 in ti bo morda jasno, zakaj se nekateri slinimo, ko njegovi avtorji najavijo 'duhovnega' naslednika. ker očitno ti ni niti približno jasno, za kakšno igro gre (oziroma vsaj vsi System Shock fani upamo, da bo).
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

Orbit89 ::

Samsung06: Če ti je všeč ta občute, bi moral probat Oblivion, ker se lahko sprehajaš po različnih pokrajnah ure in ure in...

Jaz menim, da se ne da sploh primerjat Crysis in BioShock, ker so namenjene različnim ljudem.

Glede grfičnega pogona: Podjetje Irrational Games ni šlo bolj podrobno v Unreal Engine 3 in zaradi tega bo precej podoben ostalim igram z istim motorjem.

LP

destroyer2k ::

DiGiTaL DopE ne govorit neki, kar vidim da nimaš pojma. če bi samo en malo se pozanimo bi ti videl da crysis ima pogon, ki je lik zelo dobro dodelan, recimo na drevesu so listi in ti boš lak skor vsak pozamezen list "zapigal". Pa v igri uporabljajo eno tehnologijo, ki daš ti en list na pogonu in bo pogon naredil recimo 1000 listov in vsak bo drugačen.

Kar pa vsi pravite da crysis dela samo na grafili, fiziki.. To sploh ni res, oni so kar veliko časa vložli v crysis zgodbo.

Sam vseeno bo pa še bioshock boljša, ker pri tej igri pa delajo samo singleplayer. Po mojem mnenju, če bo katera igra boljša v zgodbi od bioshoch bo to Alan Wake.

destroyer2k ::

Tule je eden nov filmček.

http://www.gamespot.com/video/931329/61...?

Izi ::

OK, imeli bomo tri igre, ki jih bo moral vsak zavedni igričar nujno preigrati: Alan Wake, Crysis in BioShock.
Brez veze se je kregati katera bo boljša.
Tudi, ko bomo preigrali vse tri, verjetno ne bo jasnega odgovora. Enim bo boljša ena, drugim druga.
Grafično bodo vse do sedaj nekaj nevidenega in za končno in nepristransko oceno bo potrebno imeti DX10 grafično in vsaj štiri jedrni CPU :D

Z "samo" dvojedrnikom in DX9 grafično ne boš dobil realne ocene, ker ena igra lahko uporablja več jeder, druga manj, ena več DX10 efektov druga manj. Torej bo za realno primerjavo nujno imeti vsaj 4-jedrnik in seveda podporo DX10 v kar sodi seveda tudi uporaba Viste.
AlanWake na eno jedrnikih sploh ne bo deloval, izkoriščal pa bo 5 ali 6 jeder, ampak 4 jedra bodo verjetno povsem dovolj.
To je kar se tiče grafike.

Zgodbo bodo jasno imele vse tri igre. To bomo lahko ocenili šele ko bomo končali vse tri igre. Tukaj je vse precej odvisno od okusa, eden ima raje bolj znanstveno fantastične teme z alieni, drugi pa fantazijske zgodbe z zmaji in pošastmi, tretji pa spet drame iz realnega življenja z političnimi spletkami vseh vrst.
Bistvo je, da je zgodba nekaj inovativnega in dosedaj nevidenega za kar pa je bolj malo upanja.
Tako, kot v vseh igrah dosedaj, bo tudi pri teh treh, za zgodbo vzet eden izmed dveh možnih scenarijev in sicer, da nas nekdo napade in mi se branimo in na koncu porazimo sovražnika ali pa druga varianta, kjer se znanstvenikom ponesreči poizkus in mi potem rešujemo kar se še rešiti da.
Gre se samo za način, kako nam bodo eno izmed teh dveh variant predstavili in kako globoko se bodo spustili v podrobnosti.

Tretja in zame bistvena zadeva, ki naredi igro dobro ali slabo pa ni niti grafika, niti zgodba ampak igralnost.
Igralnost pa je dokaj širok pojem. V primeru Akcijskih iger sega od čistega FPS pa na drugem koncu do čistega RPG in pa vse vmesne variante.
Ena skrajnost je čisti FPS, kjer smo mi od začetka do konca popolnoma enako sposobni in samo drvimo skozi zgodbo z orožji, ki se ne pokvarijo in ne pregrejejo že po 20-ih strelih kot v realnosti. Z seboj tovorimo tono municije in pobijemo vse kar se premika.
Druga skrajnost je pa čisti RPG, kjer pa orožja niso pomembna ampak se spreminjamo mi in skozi zgodbo postajamo vedno močnejši dokler na koncu ne postanemo Bog, ki lahko enim z zamahom roke zbrišemo iz obličja zemlje celo mesto >:D

Crysis bo čisti FPS. Namenjen času, ko se človek vrne iz službe in potem v četrt ure pobije 100 sovražnikov da se sprosti ali pa za večigralstvo, ko se zvečer za kakšno urico pomeriš z prijatelji. To so igre, ki jih končaš v parih dneh ali celo urah in v tem času spoznaš zgodbo.
AlanWake bo pomoje sodil v isto kategorijo kot Crysis, bo pa zgodba kakor kaže precej bolj globoka.
Čiste RPG igre pa so precej bolj redke, ampak jih pa zato igraš nekaj tednov ali celo mesecev preden jih končaš. Sem sodi Gothic, Oblivion, ...

BioShock pa bo nekje na sredi med FPS in RPG. Te mešanice so pa še redkejše kot čiste RPG igre. Legende iz te zvrsti so SistemShock 1 in 2, Deus Ex, ... Zadnja igra iz te zvrsti pa je STALKER.

Tako, da po moje čista primerjava med Alan Wake, Crysis in BioShock ni ravno na mestu ker sodi BioShock v drugo zvrst iger kot pa Alan Wake in Crysis.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

frudi ::

prvi previewi so navdušujoči... gamespot, firingsquad
Gameplay-wise, this is System Shock 3 in all but name.

jaaaaaaa!!!!! to sem želel slišati :D
in če koga skrbi, da bo interface zaradi priredbe za konzole poneumljen, kot je bilo tipično pri predelavah (kreh, kreh, deus ex 2, kreh...):
Two separate teams of designers are working on the controls and interfaces for each version. And after the extremely impressive first bit of BioShock we've tried so far, we may just have to play through both of them.

po prebranem sem navdušen, očitno zadeva ne bo razočarala!
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

Tr0n ::

Jst ::

Ob dejstvu, da bo Bioshock spiritualni naslednik SS, sem bil navdušen. Imam rad igre z neko netipično zgodbo. Ampak ko sem pogledal slike sem bil kar nekako razočaran nad izbiro barv. Ne morem igrati iger, ki uporabljajo črne, vse odtenke dreka in rdeče. Ne vem, ampak mene začne po kakšni uri kar boleti glava. Probal bom jo pa vseeno, upam da slike lažejo!
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

destroyer2k ::

Se so povedali razvijalci da grafika in efekti im ni na prvem mestu ampak zgodba in igralnost.

Tr0n ::

Jst ::

Grafika pa izbira barv so zame dve različni stvari.

Glede na fenomenalno zgodbo upam, da ne bo to špil, ki ga zaradi izbire barv lahko igraš samo ponoči. Kot recimo Thief 1.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Tr0n ::

WTF?

Kaj ti igras igre glede na to v kaksnem barvnem stilu so narejene?

Again, WTF? :)

xabre ::

Jaz isto ne maram temnih iger.

Jst ::

Ja, tudi izbira barv mi je pomembna za igro. A bi bil Counter Strike, ali pa HalfLife uspešen, če bi uporabili samo 10 odtenkov črne, ter rjave barve?
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

TechBeats ::

Jaz isto ne maram temnih iger.

LOL>:D >:D
Kolk je še le črnine u Doom3, pol bi najbrš kr skup padu k bi vidu tolk črnine na kupu :D. Men je pa zakon, da je še res tisto srhljivo vzdušje, Doom3 sm ene 3-4 prešpilu, k mi je biu tok scarry pa carski:D
AciD TriP

Samsung06 ::

jp, vse se neki dogaja v rovih, kanalih, temačnost...
po videnem, pa grafika sploh ni tolk uber dobra...

TechBeats ::

Zgleda na trenutke res mal preveč blooma, sam ostalo je pa fenomenalno hehe, raj počaki da jo vidš v živo in ne klobasaj buč.
AciD TriP

Samsung06 ::

še ena povprečna igra, ki ne bo prenesla popolnoma nič novega,... aha, razen zgodbe.

Aggressor ::

>> Kaj ti igras igre glede na to v kaksnem barvnem stilu so narejene?

Barvna kombinacija ima precej velik vpliv na razpoloženje in atmosfero ter močan čustveni učinek. Izbrati pravo kombinacijo je eden od glavnih postulatov level designa.

>> Kolk je še le črnine u Doom3 ...

Samo če si kekec in ne znaš v .cfg filetu spremeniti gamme.

>> Zgleda na trenutke res mal preveč blooma ...

Malo?! To je totalen overkill in praktično edina reč, ki me pri igri resnično resnično moti. Isto velja za nekatere odseke Gears of War in je glavni razlog za to, da nekateri pogon imenujemo Bloomreal Engine. Kaže pa predvsem na nesposobne level designerje ali pa premalo časa za modifikacije. Poglejte Brothers in Arms: Hell's Highway za primer, kako se stvari dela pravilno. In MOH: Airborne za to, kako se UE3 NE uporablja. S tem pogonom je neznansko lahko napraviti naravnost ogaben videz.

>> Prey da je imel zgodbo???

O ja, je, in to naravnost idealno za svoj tip igre: enostavno, a udarno in čustveno nabito, pa zraven še malo jadajada filozofije in odraščanja. Idealno za B stil filma. Prey je imel probleme drugje, ne pri zgodbi. Če si pa iskal pretanjeno in razvejano pripoved, si se pa uštel že v štartu, ker bi s tako vrsto igre, kot je Prey, ne šla najbolj skupaj.

Glede primerjave s Crysisom se greste pa komedijo. :D
en CRISPR na dan odžene zdravnika stran

frudi ::

seveda ne bo prinesla pretirano dosti novega, saj smo večino uporabljenega videli že v System Shock 2 in Deus Ex, ostale elemente bi se pa tudi dalo najti v že kateri pretekli igri. ampak glede na to, da noben FPS od takrat naprej tema dvema ni prišel niti blizu, to za BioShock ne pomeni nič slabega, ravno nasprotno :D
po prebranem in videnem, bo BioShock vsaj na nivoju teh dveh, tako da nikakor ne gre za 'povprečno' igro, temveč potencialno za eno naj iger sploh...
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

Izi ::

Slika1, Slika2
Ali jaz gledam drugo igro kot ostali.
Kje vi vidite temo in črne barve. Žive barve kar bodejo v oči. Precej je rumene, rdeče in oranžne. Črne pa na teh slikah sploh ni, razen če imate kontrast na monitorju popolnoma narobe nastavljen :D
Ravno sem hotel omeniti, da je igra precej barvita. V mestu je vse v delujočem stanju, vsi neonski napisi svetijo vse mašine delujejo in vse luči so prižgane.

V večini novejših FPS je že vse nedelujoče in ugasnjeno, ko mi prispemo na sceno in nato se skozi igro prebijamo z svetilko v eni in puško v drugi roki.
Tukaj svetilke, kolikor mi je znano sploh ne bomo rabili, saj je povsod dovolj svetlo.
Precej sten je steklenih, da se vedno vidi, da smo pod morjem in tudi zunaj je morje vedno svetlo in v svetlih zelenih in modrih odtenkih, kar je sicer precej čudno, saj bi moralo biti v teh morskih globinah zunaj vse črno kot v rogu :\

Sem pa zasledil, da nas bo nekdo, skrit iz ozadja spet hotel usmerjati in nam dajal nasvete in mi verjetno do konca ne bomo vedeli kdo je to in kakšni so njegovi nameni. Ali mu gre zaupati ali ne, to bo vsekakor vprašanje. Predstavil se nam bo z imenom Atlas.

Spet bomo po mestu pobirali in poslušali avdio posnetke, ki so jih naredili prebivalci, preden so umrli ali se spremenili v pošasti. Tako bomo spoznavali zgodbo.
Ti naokrog ležeči pozabljeni posnetki so v zadnjem času sicer precej popularni v raznih igrah, ampak ker je bil SystemShock prvi, ki jih je uporabil in ker še nobeni igri ni uspelo ustvariti podobnega vzdušja, ki so ga naredili ti posnetki, jih bomo ponovno poslušali. Tisti, ki so igro že igrali pravijo, da jim je spet uspelo.

Tr0n ::

jeryslo ::

Prihajajo prvi Bioshock opisi:

Za Xbox 360 scani:
http://forums.gametrailers.com/showthre...

Ocena kar 10/108-O, bo pa treba še počakati na kakšen drug magazin, čeprav PC gamer UK je dal kar 95%, mislim da bo ta igra res ena izmed boljših letos:) .

psygoat ::

sam probajo nej prestavit datum k se mi bo zmesal :)
e6600/Asus P5B E-plus/Patriot 800mhz, 2x1giga/8800gts 320mb/19" samsung 971p

Tr0n ::

Izi ::

Še 10 dni ... :D

Tr0n ::

BioShock Xbox 360 demo crashno Xbox Live.

PC demo kmalu (upajmo). :))

Mavrik ::


Okej... obrno demo. Zadeva je... nora. Dobili smo System Shock 2 pod vodo.
Vzdušje je tako, da bi lahko z nožem rezal... odlična, filmska glasbena podlaga ko se izjemno lepo sklada z arhitekturo zgradb s 40tih let. Podrobnosti so popolne, od velikih stvari, do najmanjših malenkosti in reklamnih plakatov. Tako najdeš (kot v SS2) vse okoli polno ostankov, ter napisov, ki pričajo, kaj se je okoli dejansko dogajalo. Spliceri se derejo "I'm sorry, I didn't wanna do it..." še medtem ko laufajo nad tebe z zarjavelo cevjo. Vidiš splicer "žensko" (for lack of a better term), ki poje uspavanko nečemu v vozičku... in ko jo pospraviš vidiš da je tam revolver. In ko en splicer naredi napako ter ubije sister in ga Big Daddy pred tvojimi oči spešta... priceless.

Okoli pobiraš kup stvari (lahko kadiš cigarete, piješ alkohol tongue.gif ), pobiraš kasetarje s posnetki, ki razkrivajo zgodbo (čist isto, kot v SS2). Glih tak srečaš kamere, ki na tebe pošlejo neprestano respawnajoče nasprotnike. Lahko jih pohekaš (miselna, s časom omejena igrica ali pa pač plačaš v $) ter začnejo pošilati drone na tvoje nasprotnike. Isto lahko pohekaš drone same.

Zanimivo je še recimo, da ko dobiš nov plasmid, se ti ta predstavi z reklamnim plakatom v tipičnem slogu 40tih.

Kar se pa grafike tiče... Unreal 3 pogon v svoji daleč najlepši luči. 1280x720 ter 4x FSAA... pozabite videe, to te pribije na tla. Dejansko sem pol minute na začetku čakal, ker sem mislo da je prikaz še del prerendered videa. Ni bil wink.gif

Edino kar zaenkrat morda moti je manjek inventarja (praktično vse se avtomatsko porabi, edino medkite in morda tiste zadeve za "mano" lahko ročno prožiš) ter za razliko od SS2 nima statistik, ki bi jih nadgrajeval.

Aja pa dodatek: Zemljevid je kul, pregleden in puščicami lepo pokaže, kam vodijo kake stopnice ter dvigala, zato je precej uporaben.

Druga fora je še... splicerji so ZELO hitri, hitrejši kot smo jih vajeni v ostalih streljačinah, zato jih že najti na keri strani tebe so zna biti izziv. Jih pa lahko s plasmidi uspešno pražiš. še posebej če stojijo v vodi pa mal elektrošok devil.gif


Moji vtisi po končanju demoja. Kot vidite sem še malo v zanosu :P
The truth is rarely pure and never simple.

Tr0n ::

Crap, hocem PC demo. :'(

IVo ::

Blagor... Me pa veseli da niso zaj**al špila...

Gr0unD Zer0 ::

da še ga jaz malo pohvalim...

zelo se mi dopade da lahko nahekaš turrete ter security bote, da streljajo tvoje nasprotnike... je pa malenkost dolgočasno za moj okus... pipe mania sodi na mobitel...
lahko pa tudi daš par $ in se ti niti s tem ni treba ubadat...

plasmide je treba reloadat z EVE-injekcijami(ne vem zakaj se s časom zadeva ne regenerira samodejno ala jedi knight 2), ki jih najdemo sicer na vsakem truplu, a je interakcija z trupelci rahlo nenatančna, kar hitro privede do krepota, ko se trudis lootat mrtveca. nadalje je na xboxu merjenje malenkost nervozno, kar sicer na kompu ne bo problem, kjer so mišoni, čeprav se tudi tam znajo kaki pojaviti, ker ko uporabljaš plasmide, pospraviš orozje, ter obratno, kar v rushu 4ih splicerjev nekak ni zdravo

vzdušje je pa res tako da ga lahko s sabljo režeš, jaz nisem niti iz batiskafa upal izstopit najprej

špil po mojem mnenju ni nekaj za vsakdanjega streljača/hardcore css/quake/ut/battlefield igralca, ker z ra-ta-ta-scvrrrrrrrrrr pristopom dosežeš bolj malo.
system shock fani pa ga naj razgrabijo ko tople žemljice


aja pa grafika tudi ni slaba sploh:P

matija14 ::

Srečneži eni, ane?:\

Zgodovina sprememb…

  • zavaroval slike: Tilen ()

Mavrik ::

Ja, v ameriškem Toys'R'Us je prišlo do zmede pa so že začeli zadevo prodajati. Pri nas bomo vseeno morali do 24. počakati.
The truth is rarely pure and never simple.

matija14 ::

Evo še enga srečnega PC-jaša:

Zgodovina sprememb…

  • zavaroval slike: Tilen ()

_Enterprise_ ::

Fantje in punce, BioShock pride 21. avgusta in na internetu so že prvi opisi. In? Guglajte "BioShock review". Ocene so boljše kot pri HL2.
Da so to kar ene spletne strani, pravite?

Eurogamer - 95/100
Xbox 360 (uradna revija konzole Xbox 360) - 10/10
Games Radar - 10/10
Game Informer Online - 10/10
PC Gamer UK - 95/100

Tile in še par drugih(da, tudi druge imajo ocene krepko čez 90%)
so do zdaj edine, saj BioShock izide šele 21. avgusta, nekaj dni prej pa bo na voljo tudi demo za PC. Demonstracijska različica igre je za Microsoftovo konzolo najnovejše generacije že na voljo.

opeter ::

Kakšno grafično potrebuješ za to igro? Ali deluje pod Windows XP, ali pa rabiš Visto?

Tr0n ::

Raw ::

Upam, da je Tr0nov urin v pravo smer curjal.
System specs so ok, videt je obetavno, a dokler ne špilam, se ne dam prepričat. :)
I am what I am and I do what I can

kotnikd3 ::

TO MORTE POGLEDAT!
LINK

me zanima.....kdaj......:'( ........neka urica je tm...8-O .....k kaže čas mal čez pol peto.....myby taX pride.....demo?
jst tut kumi čakam demo, kaj šel celo :O igro!!!

m.i.h.a. ::

žal je že od včeraj tale stran takšna oz je verjetno še starejša......se pa demo pričakuje 18. oz 19. tega meseca

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m.i.h.a. ()

Tr0n ::

Jebes demo, ce bo final kmalu zunaj. :)

strictom ::

P2P your ride!
"Violence is the last refuge of the incompetent" - Salvor Hardin

_Enterprise_ ::

@STFU NUB

Če si nepismen, ti ne morem pomagat. Povedal sem, da veliko opisov govori o igri, da je boljša od Half-Life 2 IN NE to, da sta isti.
Kako si pa ti čutil, ne vem, mogoče imaš neke magične moči ali nekaj. Sicer bi moral za tako izjavo igro igrati ali vsaj prebrati napovedi in prečekirati E3 nagrade. Tudi jaz vedel, da bo špil ownal, že dolgo, dolgo nazaj, ampak za razliko od tebe ne trdim, da je zato kriva moja višja inteligenca, ampak to, da sem tako sklepal, ko sem prebral napovedi(in vse te pohvale avtorjev njih) ter videl nagrade.

Prosil bi te, da malo premisliš, preden postaš take prispevke.

Glede kompatibilnosti z Windowsi je pa bilo že večkrat rečeno, da bo tekel tako na Xp-jih, kot na Visti. Edina špila, ki tečeta samo na Visti, sta Halo 2 in Shadowrun, pa še taprvega so zmodali, da gre na XP-je.

Aja, pa upam, da bo DX10 pokazal zobe in bo hhrati gladko tekel. Glede demota pa, se ti ne zdi, da ta mnogim ljudem pomeni veliko? Niso vsi ljudje pirati.

Gr0unD Zer0 ::

če ima kdo v planu kupit oriđinal, naj demota raje ne pipa, če ni ravno neki shypan SS2 fan... demo je zgolj povprečen. (demo demo demo demo demo demo demo demo in ne celi špil. demo demo demo demo)

(ah, kaj se trudim, itak bojo vsi vzeli demo==celoten_špil):D

M-XXXX ::

Če komu kaj pove: Ob 21:12 je bilo na 66,4%>:D (Xbox360)
««
2 / 11
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Bioshock 4

Oddelek: Igre
445062 (485) Netrunner
»

BioShock Infinite (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Igre
16421876 (3418) oo7
»

Bioshock 2

Oddelek: Igre
393722 (1634) dronyx
»

Medal Of Honor Airborne (strani: 1 2 )

Oddelek: Igre
9610049 (5348) MKC00
»

DX 10 ali DX 9 grafa? (strani: 1 2 3 414 15 16 17 )

Oddelek: Kaj kupiti
80137296 (21515) macgajver

Več podobnih tem