Forum » Loža » Avto tema Kaj je bol nabavit Renault Clo Rip Curl ali Opel Corso novega ???
Avto tema Kaj je bol nabavit Renault Clo Rip Curl ali Opel Corso novega ???
jype ::
Jaz bi Fabio, glede na statistike.
Najboljši price/performance, razem če hočeš od avtomobila kaj več kot zgolj to, da se z njim voziš naokoli.
Najboljši price/performance, razem če hočeš od avtomobila kaj več kot zgolj to, da se z njim voziš naokoli.
Liker ::
Jaz bi od tega vzel Fabio.
Zakaj? Ker je najnovejsi (poleg Ibize) in bos za isto ceno dobil vec opreme. Hkrati pa je avto relativno velik (sploh primerjan z raznimi 206, clioti, poloti, etc...). Hkrati pa dobis se VAG "kvaliteto" za razumno ceno.
Zakaj? Ker je najnovejsi (poleg Ibize) in bos za isto ceno dobil vec opreme. Hkrati pa je avto relativno velik (sploh primerjan z raznimi 206, clioti, poloti, etc...). Hkrati pa dobis se VAG "kvaliteto" za razumno ceno.
HyperZ ::
Avto bo imel rutinsko delo.To seveda ne vsebuje nobenih "racing" variant. Želja, že od nekdaj, je Seat Ibiza. Citroen je mamljiv samo ne vem kako je kaj s tem (zaenkrat to kar berem po internetu me odvrača od nakupa). Škoda je pa Škoda. "Uncool". Vse ostalo je oblakih.
DimmniBurek ::
Stilota ne, ga imamo doma in je suxxx da večjega ni
There Is No Stronger Drug Than Reality
igor0203 ::
Kaj pa kakšna Alfa 147? Meni je zelo sexy avto, pa s kolegom, ki je serviser, sem se enkrat pogovarjal kako je z njimi, pa je rekel, da se ne kvarijo nič bolj kot kakšni Golfi ipd.
Fabia tudi ni slaba, prav tako Ibiza. Izmed naštetih avtov, bi se jaz omejil na te tri avte.
Fabia tudi ni slaba, prav tako Ibiza. Izmed naštetih avtov, bi se jaz omejil na te tri avte.
El Barto ::
Sam sem v zelo podobni situaciji. Kaj pravite na katera bi bila najboljša izbira med naslednjimi vozili:
a) Audi A3 (letnik 2000)
b) Citroen C3 (letnik 2002)
c) Seat Ibiza (letnik 2003)
4) Fabia (letnik 2003)
5) Alfa 147
6) Fiat Stilo
7)VW Polo
8) Hyundai Getz
9) Renault Clio
10) Peugeot 206
Vsem je skupno to, da so bencinarji (od 1.2 do 1.8) in naj bi naredil s avtomobilom okoli 10.000 km na leto. Cena vsakega od teh vozil je nekje okoli 7.000 €.
Kaj in zakaj bi to vzeli vi?
Najlepša hvala za odgovore.
p.s.
Ima kdo kakšne izkušnje s Citroenom C3, letnik 2002, 1,4 bencinar?
- korejca ziher ne
- francoz - zelo vprašljiva izdelava
- VAG odločno odpade - precenjene zanič korete
se pravi ostane Fiat ali pa Alfica
No pa ker sem Alfist, potem bom rekel Alfica 147.
Aja pa prej ko je bilo govora o raznih dizlin in bencinarjih.
Vozim Alfico 166 2.5 V6 bencinar, sem pa imel priložnost vozit eno Alfico 166 2.4 JTD pa se motor odziva kot bencinar vleče od 1000 obratov, pa mu kar ne zmanjka do rdečega (enako kot moja V6, vendar se pri meni začne veselica pri 4000 rpm pa do 7000rpm, isto pa vleče od 1000 rpm).
Ko sem jaz kupoval avto, je bilo tudi precej avtekov v izboru a potem je pri večini prišlo razočaranje ko sem se usedel vanj, sedaj za zadnjo (že okužen z Alfa virusom ) je bilo isto ali Alfico 156 ail166. Sedel v 156 a kmalu potem kupil 166 - pač notranjost (voznikov delovni prostor) se ne more primerjat. Torej odločitev po občutku in po srcu, koliko pa po pameti ...
... ah važno da je Alfica
Aja pa še napake
- Boschev merilec pretoka zraka
- zaklepanje vrat zadaj (motorček)
Vzdrževanje
- dva normalna servisa (doma)
- aja pa veliki servis (isto opravljen doma)
- nov akumulator
- pa raznorazne sprotne drobnarije
"You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa - until you've
experienced that rollercoaster of pain, disappointment, and agony for that
brief moment when everything works and you're on a nice road". Jeremy Clarkson
experienced that rollercoaster of pain, disappointment, and agony for that
brief moment when everything works and you're on a nice road". Jeremy Clarkson
Boeing ::
Ampak večina ga pa prostovoljno da, nekaj (več) že mora zanj dobiti, sicer bi že zdavnaj nehali in šli vsi h konkurenci
Seveda dobi. Občutek večvrednosti.
Neutemeljen.
Ampak je že leta in leta tako, kot je... you can't beat reality.
Se strinjam. Narod je že po definiciji ovca.
Štejejo verodostojni "glasovi" - ko človek na mizo izpljune keš.
Upam da se zavedaš, da so z novim avtom na začetku vsi blazno zadovoljni in veselo klikajo po anketah. Sploh če so ga kupili na vrat na nos v akciji in niso sprobali nobenega drugega avtomobila. Ko začnejo na "service kasse" mizo pljuvati keš pa se stvar ponavadi obrne.
In ta procent je pri VAG-u in nasploh pri evropskih avtomobilih zastrašujoče velik.
Sicer, pa če je nekdo zagrižen Audijevc, bo enkrat kupu Audija in ga bo vozu zmeraj, ker pač mu je ta znamka waaw in itak ga bo "sram" priznat da Audi pa le ni tak najboljši avto...
Verjetno je znano, da večinoma priporočam forda in japonce. Iz tega lahko logično sledi, da sem zagrižen fordovc/hondaš/toyotovc in da me je sram priznat napake teh znamk...
Evo, mesec in pol nazaj je na fotrovem pol leta starem s-maxu bencincu odletela motorna elektronika. Komplet. Nepremičnina.
Ampak se noben ne sekira, ker je bil avto poštiman v roku 3 (treh) ur od prijave napake + nadomestni s-max za ta čas + poln tank + opran + opravičilo.
Je VAG sposoben česa takega ?
Močno dvomim.
Seveda dobi. Občutek večvrednosti.
Neutemeljen.
Ampak je že leta in leta tako, kot je... you can't beat reality.
Se strinjam. Narod je že po definiciji ovca.
Štejejo verodostojni "glasovi" - ko človek na mizo izpljune keš.
Upam da se zavedaš, da so z novim avtom na začetku vsi blazno zadovoljni in veselo klikajo po anketah. Sploh če so ga kupili na vrat na nos v akciji in niso sprobali nobenega drugega avtomobila. Ko začnejo na "service kasse" mizo pljuvati keš pa se stvar ponavadi obrne.
In ta procent je pri VAG-u in nasploh pri evropskih avtomobilih zastrašujoče velik.
Sicer, pa če je nekdo zagrižen Audijevc, bo enkrat kupu Audija in ga bo vozu zmeraj, ker pač mu je ta znamka waaw in itak ga bo "sram" priznat da Audi pa le ni tak najboljši avto...
Verjetno je znano, da večinoma priporočam forda in japonce. Iz tega lahko logično sledi, da sem zagrižen fordovc/hondaš/toyotovc in da me je sram priznat napake teh znamk...
Evo, mesec in pol nazaj je na fotrovem pol leta starem s-maxu bencincu odletela motorna elektronika. Komplet. Nepremičnina.
Ampak se noben ne sekira, ker je bil avto poštiman v roku 3 (treh) ur od prijave napake + nadomestni s-max za ta čas + poln tank + opran + opravičilo.
Je VAG sposoben česa takega ?
Močno dvomim.
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX
HyperZ ::
Hvala za vaše komentarje. Sicer me pa zanima, če kdo res slučajno ve, kakšna je razlika med Seat in Škoda vozili? V tem primeru Ibiza:Fabia? Se zavedam, da so rabljena vozila zelo širok pojem in ohranjenost le teh zavisi od skrbnih (bivših) lastnikov, toda vseeno me zanima koliko je razlike v kvaliteti izdelave? Če sploh?
dzinks63 ::
Če že izbiraš med škodo in seatom bi se odločil za seat. So veliko lepše oblikovani od škode. npr: Seat
WarpedGone ::
Avti so kot ženske. Svojga hvališ, manjše napake pred drugimi tajiš, ko jih rata preveč, prodaš in ga nočeš več videt.
Ostra konkurenca skrbi, da se za podobno ceno dobi podobno veliko avtomobila. Mal vec "kvalitete" pa manj opreme al pa obratno. Del cene je tut ime. Sliko komplicirajo še padalske serije z nadstandardno veliko al pa malo okvarami. V takem spektru napovedovat, kaj je bolš kupt je brezveze. Pr seb se je treba odločt kateri faktorji so bolj in kateri manj pomembni. Pomaga tut se usest / peljat čimveč različnih modelov, da vidiš kaj ti bol leži. Dobro počutje za volanom je veliko vredno.
Renault se fejst pljuva ampak moji laguni po udobju med voznjo ne konkurira noben VW, skoda al pa Seat. Sami traktorji (sprobal kot potnik v taksiju). Vse dosedanje okvare so ble posledica cloveskega faktorja
dci 120KM, 5l/100km. po 130km na dan, 40k na leto. Motijo le črički
Ostra konkurenca skrbi, da se za podobno ceno dobi podobno veliko avtomobila. Mal vec "kvalitete" pa manj opreme al pa obratno. Del cene je tut ime. Sliko komplicirajo še padalske serije z nadstandardno veliko al pa malo okvarami. V takem spektru napovedovat, kaj je bolš kupt je brezveze. Pr seb se je treba odločt kateri faktorji so bolj in kateri manj pomembni. Pomaga tut se usest / peljat čimveč različnih modelov, da vidiš kaj ti bol leži. Dobro počutje za volanom je veliko vredno.
Renault se fejst pljuva ampak moji laguni po udobju med voznjo ne konkurira noben VW, skoda al pa Seat. Sami traktorji (sprobal kot potnik v taksiju). Vse dosedanje okvare so ble posledica cloveskega faktorja
dci 120KM, 5l/100km. po 130km na dan, 40k na leto. Motijo le črički
Zbogom in hvala za vse ribe
jype ::
O teh čričkih vsi govorijo, jaz pa pojma nimam, kaj to sploh je. Ker sem računalničar, je bila moja prva asociacija na "bug", pa to najbrž ni to :)
KandazaR ::
To je tisto nadležno škripanje pri plastiki (v avtu armatura).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: KandazaR ()
JutriPS3 ::
najbolj patetični so razni golfisti.
Edini argument ki ga imajo fanboyjevci pred konkurenco je kvaliteta plastike v notranjosti
kot en bebček na prejšnji strani ko sicer hvali Ford Focusa z lego na cesti a potem pove da je proti golfu sranje. Če bi ga peljal bi videl da se pelje BOLJE od golfa 5ke. Podvozje je povsod na veliko hvaljeno.Ja ti fanboyi VAGa... vse ostalo je zanič. Fina argumentacija da.
Bilo je že dost debat na avtomobilizmu ko folk neki hvali in kritizira razne Corolle in potem uleti nek VAGovec in joka kako je v Toyoti slaba plastika... Raje bi se jaz zamisliv nad pokvarljivostjo raznih golfov 5, predvsem TDIjev ko precej rado odpahne kako turbino. Pa tudi izdelava ni nič boljša kot pri konkurenci. A ker je golf mu je oproščeno... Pa ne da je Auris kaj boljši od golfa, je nekje isto na kar nakazuje že cena. samo niso pa tako ekstremni njegovi privrženci kot pa razni VAGovci ki menijo da je vse ostalo sranje.
Stavit da bo imel Golf 6 spet dobro plastiko da se bodo lahko spet malo pohvalili
Edini argument ki ga imajo fanboyjevci pred konkurenco je kvaliteta plastike v notranjosti
kot en bebček na prejšnji strani ko sicer hvali Ford Focusa z lego na cesti a potem pove da je proti golfu sranje. Če bi ga peljal bi videl da se pelje BOLJE od golfa 5ke. Podvozje je povsod na veliko hvaljeno.Ja ti fanboyi VAGa... vse ostalo je zanič. Fina argumentacija da.
Bilo je že dost debat na avtomobilizmu ko folk neki hvali in kritizira razne Corolle in potem uleti nek VAGovec in joka kako je v Toyoti slaba plastika... Raje bi se jaz zamisliv nad pokvarljivostjo raznih golfov 5, predvsem TDIjev ko precej rado odpahne kako turbino. Pa tudi izdelava ni nič boljša kot pri konkurenci. A ker je golf mu je oproščeno... Pa ne da je Auris kaj boljši od golfa, je nekje isto na kar nakazuje že cena. samo niso pa tako ekstremni njegovi privrženci kot pa razni VAGovci ki menijo da je vse ostalo sranje.
Stavit da bo imel Golf 6 spet dobro plastiko da se bodo lahko spet malo pohvalili
igor0203 ::
Črički aka slaba izdelava notranjosti. Škripanje plastike itd.
edit: Golfi oz. VW so bili zmeraj precenjeni. Pač mislijo, da lahko zaradi imena prodajo avto za 2000€ več kot pa je v resnici vreden. Sploh pri rabljenih je to precej prisotno, ko folk misli, da bom za l.99 Golf 4 dal 7000+€. Yeah right.
edit: Golfi oz. VW so bili zmeraj precenjeni. Pač mislijo, da lahko zaradi imena prodajo avto za 2000€ več kot pa je v resnici vreden. Sploh pri rabljenih je to precej prisotno, ko folk misli, da bom za l.99 Golf 4 dal 7000+€. Yeah right.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: igor0203 ()
profii ::
nimam golfa. imam pa VAG-a. usak dan naredim več kot 200km pa malo gledam po cestah. nimate kaj proti tdiju govort k nima velik konkurence. če bi si še 1x kupoval avto bi bil al švaba al italjan al pa najraj kr japaner.
zakaj ne ostalih? francozi: njihovo podvozje je kr neki, notranjost še bl. korejc itak še nkol ni avta naredu. američanski motorji se mi ne dopadejo najbl. kakšnga focusa bi še mel no.
kaj bi imel? hondo: takoj če bi se manj vozu. majhna mašinca, gre k ps. pri starejših me moti notranjost, pri novejših je že dobra.
alfica: zunaj zelo lepa, zelo dobro grejo, samo moti me ko usi govorijo kok so pokvarljive.
audi: edina greška je cena ki je 2x višja od škode z isto opremo.
....kaj use še nebi mel
je pa spet res da usak kmet svojga konja hval
zakaj ne ostalih? francozi: njihovo podvozje je kr neki, notranjost še bl. korejc itak še nkol ni avta naredu. američanski motorji se mi ne dopadejo najbl. kakšnga focusa bi še mel no.
kaj bi imel? hondo: takoj če bi se manj vozu. majhna mašinca, gre k ps. pri starejših me moti notranjost, pri novejših je že dobra.
alfica: zunaj zelo lepa, zelo dobro grejo, samo moti me ko usi govorijo kok so pokvarljive.
audi: edina greška je cena ki je 2x višja od škode z isto opremo.
....kaj use še nebi mel
je pa spet res da usak kmet svojga konja hval
krho ::
Sam sem vozil oba: Golfa in Focusa pred nakupom... in me je novi Focus razočaral... je pa druga stvar tule:
Glofa so mi dali za celo dopoldne, sem s njim naredil ~130km, pri Fordu so bili vohrni in sem s Focusom naredil samo ene 10km. Napram staremu Focusu ima novi blazno trdo sklopko. Aja testni avto je imel slabih 1000km tako, da definitivno ni bil zgonjen..
Aja glede na to, da sem vozil prej stari model Focusa, sem bil 100%, da bom tudi novega Focusa kupil... dolker nisem naredil testnih voženj.
I'm out.
Glofa so mi dali za celo dopoldne, sem s njim naredil ~130km, pri Fordu so bili vohrni in sem s Focusom naredil samo ene 10km. Napram staremu Focusu ima novi blazno trdo sklopko. Aja testni avto je imel slabih 1000km tako, da definitivno ni bil zgonjen..
Aja glede na to, da sem vozil prej stari model Focusa, sem bil 100%, da bom tudi novega Focusa kupil... dolker nisem naredil testnih voženj.
I'm out.
si.Mail odprto-kodni odjemalec elektronske pošte. - http://www.simail.si
Uredite si svojo zbirko filmov, serij in iger - http://xcollect.sf.net
Uredite si svojo zbirko filmov, serij in iger - http://xcollect.sf.net
Zgodovina sprememb…
- spremenil: krho ()
globoko grlo ::
"baje" se 156 alfica res kr kvari, 147 pa naj bi se občutno manj
ampak še vedno je alfa, jebat ga
ampak še vedno je alfa, jebat ga
El Barto ::
alfica: zunaj zelo lepa, zelo dobro grejo, samo moti me ko usi govorijo kok so pokvarljive.
"baje" se 156 alfica res kr kvari, 147 pa naj bi se občutno manj
ampak še vedno je alfa, jebat ga
No ko jo bo kdo imel naj se pa oglasi o pokvarljivosti
Samo ne spet tisto ta najcenejšo in zgonjeno do kraja kle noter vlečt.
Pa seveda ne pozabt, da je to avto srednjega oz višjega razreda (odvisno od modela) in je tudi potrebno nekaj odštet za vzdrževanje in ne samo gledat na ceno rabljenega vozila (ki je hudo nizka), raje primerjaj kakšna je bila cena nove.
Pa tak serviser, ki govori JTD -Je** te dizl ... je sigurno zaupanja vreden - NOT!
PS
Moja 166 2.5 z opremo, ki jo pač imam (nekaj stvari mi manjka do kompletne) je bila nova 46.000€, in tako veliki servis pride cca 1500 -2000€ (uraden), oz. 1000€ doma. Na take stvari pa ljudje pozabljajo in je potem to preveč denarja. Rešijo pa tako, da pač vzdrževanja praktično ni.
Iz tega pa sledi - alfe crkujejo.
Pa raznorazni dirkači pomagajo takim izjavam s stalnim tiščanjem do daske.
"You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa - until you've
experienced that rollercoaster of pain, disappointment, and agony for that
brief moment when everything works and you're on a nice road". Jeremy Clarkson
experienced that rollercoaster of pain, disappointment, and agony for that
brief moment when everything works and you're on a nice road". Jeremy Clarkson
Zgodovina sprememb…
- spremenil: El Barto ()
bluefish ::
točno tako. Sicer pa človek išče nekaj v nižjem razredu. Ne vem, od kje vam ideje za nakup Alfe ipd. Poleg cene nakupa je potrebno gledati še na vzdrževanje, registracijo, bencin,...
JutriPS3 ::
Alfe so že super ja.
Vendar gre az vozila kakor je že bilo povedano, višjega (srednjega) cenovnega razreda. Potem pa razni dobijo v roke par let staro 166 za 2 mio sit in se čudijo kako crkne. Edino kar dajo v avto je pa servis, če ne gre čez tehnični pregled
Vendar gre az vozila kakor je že bilo povedano, višjega (srednjega) cenovnega razreda. Potem pa razni dobijo v roke par let staro 166 za 2 mio sit in se čudijo kako crkne. Edino kar dajo v avto je pa servis, če ne gre čez tehnični pregled
dzinks63 ::
Torej kupijo si avte višjega razreda stare 5 ali več let za tretino cene novega, pa mislijo kak so dober skozi prišli. Imeli bi dobre avte , vzdrževal jih pa nebi noben, še olja nebi menjal, al pa dajo neki pocen noter. Da bi jih pa kdo na uradni servis vozil, pa kar sanjite, kar nekaj bi doma pacal. No potem res ni čudno, da so avti po 200000 km že prave katastrofe, so čisto razklopotani. Po drugi strani pa pravijo kak crkujejo.
No saj so tudi skrbni lastniki, samo teh je pa mal.
No saj so tudi skrbni lastniki, samo teh je pa mal.
El Barto ::
Tisto o domačem vzdrževanju...
Zanimivo, kako se lahko naredi na uradnem servisu, ko nevejo kako pravilno zamenjat prednjih zavornih ploščic in zaradi neznaja odlomijo en vijak ki drži čeljust.
Sicer potem nekako zamnenjajo ploščice, čeljust se pa drži same še z enim vijakom in se naslanja na ostali štrcel.
Če nebi slučajno šaril tam okoli, bi pa vrjetno v kaki kritični situaciji spoznal.
Pa zanimivo je kako, da v tovarni vgradijo nekatere stvari v avto, potem jih pa na servisu odstranijo, saj brez njih tudi deluje ...
Če pa jaz doma stvari naredm, vem da so narejene tako kot je treba (saj če imaš nekaj znanja, servisne CD-je pa nekaj orodja, ni težko).
Priklop na avtomobilov računalnik pa v današnjih časih ni več problem.
Aja pa ni mi problem dat denar, da stvar zrihtam tako kot je treba.
PS
Kaj so pa serviserji kaj drugega kot ljudje (niso neki nadljudje - vsemogočni), žal je pa večina nesposobnih, vsaj kar se popravila avta tiče (mogoče obvladajo kaj drugega).
Pa zanimivo je kakšno je mnenje o delu doma v angliji in pri nas. Pri nas se niti pipnit nesmeš, čene bo kaj narobe - hitro letet na servis in veselo plačevat njihove poskuse v dokazovanju nesposobnosti.
V angliji pa začuda tudi sami kaj postorijo doma (tudi na majhnem dovozu pred hišo), pa je vseeno dobro, da ne omenjam kakšen je njihov tehnični pregled - MOT, proti našemu.
Zanimivo, kako se lahko naredi na uradnem servisu, ko nevejo kako pravilno zamenjat prednjih zavornih ploščic in zaradi neznaja odlomijo en vijak ki drži čeljust.
Sicer potem nekako zamnenjajo ploščice, čeljust se pa drži same še z enim vijakom in se naslanja na ostali štrcel.
Če nebi slučajno šaril tam okoli, bi pa vrjetno v kaki kritični situaciji spoznal.
Pa zanimivo je kako, da v tovarni vgradijo nekatere stvari v avto, potem jih pa na servisu odstranijo, saj brez njih tudi deluje ...
Če pa jaz doma stvari naredm, vem da so narejene tako kot je treba (saj če imaš nekaj znanja, servisne CD-je pa nekaj orodja, ni težko).
Priklop na avtomobilov računalnik pa v današnjih časih ni več problem.
Aja pa ni mi problem dat denar, da stvar zrihtam tako kot je treba.
PS
Kaj so pa serviserji kaj drugega kot ljudje (niso neki nadljudje - vsemogočni), žal je pa večina nesposobnih, vsaj kar se popravila avta tiče (mogoče obvladajo kaj drugega).
Pa zanimivo je kakšno je mnenje o delu doma v angliji in pri nas. Pri nas se niti pipnit nesmeš, čene bo kaj narobe - hitro letet na servis in veselo plačevat njihove poskuse v dokazovanju nesposobnosti.
V angliji pa začuda tudi sami kaj postorijo doma (tudi na majhnem dovozu pred hišo), pa je vseeno dobro, da ne omenjam kakšen je njihov tehnični pregled - MOT, proti našemu.
"You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa - until you've
experienced that rollercoaster of pain, disappointment, and agony for that
brief moment when everything works and you're on a nice road". Jeremy Clarkson
experienced that rollercoaster of pain, disappointment, and agony for that
brief moment when everything works and you're on a nice road". Jeremy Clarkson
username ::
najbolj patetični so razni golfisti.A) o tej plastiki lajnajo predvsem razni ocenjevalci in "ocenjevalci" v avtorevijah; pa to še ne pomeni da nimajo včasih tudi prav
Edini argument ki ga imajo fanboyjevci pred konkurenco je kvaliteta plastike v notranjosti
B) izdelava notranjosti vsekakor ni edini argument
C) lepa (+ergonomska) in kvalitetno notranjost ne pomeni avtomatsko, da je tudi sicer ves avto na podobnem nivoju, ponavadi pa kar ja
D) kjer se veliko dotikaš (stikala, držala itd), je tudi kvaliteta plastike dejansko pomembna - oziroma kak drug material: že v golfu V ni tako prijetno vozit avta z navadnim volanom, kot pa takega v usnju
kot en bebček na prejšnji strani ko sicer hvali Ford Focusa z lego na cesti a potem pove da je proti golfu sranje. Če bi ga peljal bi videl da se pelje BOLJE od golfa 5keZakaj je pa potem kar "bebček"? Morda pa je za njegov okus golf pač boljši (ni edini, ki ima take izkušnje). Dobro podvozje je fajn, ni pa edino, kar pri avtu gledamo. In prebral sem, da je to ena redkih prednosti focusa. Pa tudi to, da golf glede podvozja področju ne zaostaja veliko in je tik za focusom. (pri večini ostalih pa menda pred njim, hehe)
Raje bi se jaz zamisliv nad pokvarljivostjo raznih golfov 5, predvsem TDIjev ko precej rado odpahne kako turbinoHm tukaj pa upam da se motiš... no glede na statistike zanesljivosti je menda med najboljšimi avti (saj sem pred dnevi napopal en link).
Upam da bo moja turbina držala, menda pa gre turbina rada po gobe ljudem, ki ne znajo pravilno vozit. Ne glede na znamko avta.
No v glavnem, zaradi mene ti kar pestuj še naprej svojo zamero do golfov. Jaz se veslim, da ga bom kmalu imel, in dejansko si ne predstavljam (razen avtov večjih velikostnih razredov), da bi se tako veselil imeti kaj drugega kot golfa ali A3. Privoščim ljudem, ki so ponosni na svoje fiate, hyundaje in toyote, ampak mene tisti avti niti malo ne ganejo.
Avtorju teme pa želim prijetne testne vožnje in dober nakup.
I've got a solution for the rainforest: napalm the lot. (Jeremy Clarkson)
profii ::
turbo motor morš znat vozt. pa naj bo to dti, jtd, cdti, tfsi,...
kolk vidm takih ki užgejo zjutraj dizla in nasljedno sekundo je že fullgas. ni čudn d gre turbina.
aja na uraden servis ne grem več za noben dnar. razn če ne bom zravn stau. tud vode niso znal not nalit. skor bi mi avto zakuhu
kolk vidm takih ki užgejo zjutraj dizla in nasljedno sekundo je že fullgas. ni čudn d gre turbina.
aja na uraden servis ne grem več za noben dnar. razn če ne bom zravn stau. tud vode niso znal not nalit. skor bi mi avto zakuhu
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Nakup rabljenega avta (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 15330 (11232) | Netrunner |
» | Nov avto za 15000€ (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 65915 (49681) | kljhjkhkjh |
» | Prvi avto (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 44377 (34484) | matobeli |
» | Svetovanje za nakup avtomobila (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 28320 (25929) | amigo_no1 |
» | Kateri avto za 4-5k eur? (strani: 1 2 )Oddelek: Kaj kupiti | 10563 (8133) | profii |