» »

Avto tema Kaj je bol nabavit Renault Clo Rip Curl ali Opel Corso novega ???

Avto tema Kaj je bol nabavit Renault Clo Rip Curl ali Opel Corso novega ???

1
2
3

jype ::

JamesBond> pokaži mi klieka, ki gre miljon kilometrov

Z njim sem naredil izpit za avto.

JamesBond> A to je bistveno več? Majhen avto si naštel med argumente... rofl

Verjamem, da se tebi ob večjem avtu dvigne, ampak majhen avto je dejansko prednost, če majhen avto potrebuješ. Stari audiji, mercedesi in volvoti niso tako poceni brez dobrega razloga: ker je lastništvo veliko dražje in ker takega avtomobila praktično nihče zares ne potrebuje.

JamesBond> Za onesnaževanje mesta me pa prav boli k.,

Verjamem, ker ti ne živiš tukaj. No, nekega dne bomo zagotovo tudi mi izvedli "londonsko reformo" in te bo tvoj audi precej drago koštal, če si ga boš privoščil zapeljat v mesto, "klieki" se ti bodo pa, hja, smejali.

JamesBond ::

Ma, v avtošoli itak vsi avti držijo dolgo, ko jih pridno vzdržujejo pa menjajo celo mašino, če treba..
Glede dragega lastništva bi se spet lahko prepirali.. malo se pozanimaj, boš videl, da ni tako hudo. Po mojih izkušnjah te zna kaki kliek več koštati, ampak je spet od sreče odvisno. In kako veš, kje živim? Pa kako si vedel, kaj vozim, saj nisem nikjer napisal :)

jype ::

JamesBond> In kako veš, kje živim?

Rekel si, citiram: "Za onesnaževanje mesta me pa prav boli k.,"

Jaz živim v mestu in mi gre smrad jako na jetra, zato se vozim z biciklom (kot se tudi družina). Če nekdo mora prit v mesto z avtom, imam raje, da pride z majhnim in polnim kot z velikim in praznim.

JamesBond> Pa kako si vedel, kaj vozim, saj nisem nikjer napisal :)

Vobče namiguješ. Saj poznam ljudi, ki imajo A8. Ne potrebujejo ga (razen enega, ki je avtoprevoznik in se z njim vsak mesec pelje več kot 10k kilometrov, ampak on ima A6), zelo radi pa ponosno omenijo, da ga imajo. Hja, jaz mam za statusni simbol kar bicikl, pa se obnese. Audija ma lahko vsak, bicikel je pa treba poganjat.

BigFoot ::

^ Rekel bom samo to da nimamo vsi časa da bi se okrog prevažali na biciklu. Poleg tega pa za nekatere to tudi ni opcija (zaradi prevelikih razdalj).
LG 77CX OLED TV; Marantz SR6010 7.2: 5x Focal Sib, 2x Focal Cub, 2x Focal
Little Bird; PS5, Xbox Series X, PS4 Pro, Xbox One, PS3, Vero 4K, Samsung
UBD K8500 4K UHD, Philips BDP2180/12

JamesBond ::

Kar se tiče izpuhov, če bo kaki čuden zakon prišel, se vedno najde pot:

"Thrust for the all-wheel-drive Saab Aero X also comes from a powerplant with a difference. The 400-hp, twin-turbo, BioPower V6 engine is fueled entirely by ethanol, a sustainable energy source that is kinder to the environment by cutting fossil CO2 emissions. The 'green power' of this advanced engine gives new meaning to the phrase 'performance with responsibility.' "

Bomo pa nekaj takega nabavili in se spet lahko smejim kliekom :D

Aja, pa ravno sem se preselil "v mesto" (saj sem že prej bil v mestu, ampak pač v majhnem) in me ozračje nekaj ne moti. Mogoče me še bo?

DimmniBurek ::

Bond, Takega avta NE rabiš, razen če narediš ogromno kilometrov z njim, pa še takrat jih nardiš v pol manjšem avtu čist komot. Poračunaj v koliko letih prineseš notri z zavarovanjem in registracijo ogromne mašine in porabe.
Ne pravim da je Clio dobr nakup, ker jih mam čez glavo, in se mi zdi malo nesmiselno kupovat nov avto, ampak OK, nekomu paše met Kliota, nekomu Golfa, jaz se težko usedem notr, ker mi ge na bruhanje... Zakaj? Ker jih je preveč, nobene ekskluzivnosti ni več... Golfi pa sploh, jao, vsi ki jih majo jih itak hvaljo kot da so nevem kaj, ampak OK, nima veze...
JE pa veliko bolj pametno kupit nek 100-130KM avto kukr pa 50-60KM avto. Vsaj jaz tako gledam, zdej bencinar/dizel, je spet druga varjanta. Meni tanovi dizli sploh ne pašejo in jamram vsakič ko dam gas. Tako neodzivni so in jao. Je pa spet verjetno kaka Fabia RS, ki ima dizel mašino, mogoče malenkost boljša... Nevem, vozim 13.5k rpm motor, mogoče mi tistih 4k rpm v dizlu ne diši kej preveč, poleg tega ni dobro za motor če greš samo par km, da ga ne ogreješ, sklopka gre prej, turbino je treba menjat če maš avto na dolgi rok, gume grejo verjetno prej ker je avto težji, bla bla bla, je fejst za preračunat če se sploh splača met dizla na dolgi rok. Poleg tega pa bolj onesnažujejo, če še to zeleno misel vključimo. Če bi zdej kupoval avto bi bil ziher kak manjši avto(ker velikega ne rabim) z dost KM. Kaka 1.6 mašina, recimo Saxo al kaj je že un, pa da ma nekje do 150KM... Glede na finančni status(prej prodat Gixxerja:D )
There Is No Stronger Drug Than Reality

username ::

Golfi pa sploh, jao, vsi ki jih majo jih itak hvaljo kot da so nevem kaj, ampak OK, nima veze...
Sem ga parkrat vozil (golf V) in mi je bilo jasno, zakaj je dražji od konkurence. Se definitivno splača vsak evro razlike. .... vsaj nekaj od teh evrov pa itak čez par let dobiš nazaj ob prodaji avta, ker golf drži ceno. In zakaj kot rabljen drži ceno? Ker je boljši od vseh ostalih, vsaj v svojem razredu.

Meni tanovi dizli sploh ne pašejo in jamram vsakič ko dam gas. Tako neodzivni so in jao.
Aja? hm, mogoče kaki mali mlinčki v stilu 1.3 tdci/jtd ali 1,5 dci... "ornk" mašine, tam od 1,9 litra in navzgor (VW tdi ali renaultov dci) je pa že čisto OK. Marsikaj je seveda odvisno tudi od menjalnika oz. prestavnih razmerij.

ni dobro za motor če greš samo par km, da ga ne ogreješ, sklopka gre prej, turbino je treba menjat če maš avto na dolgi rok
Zakaj ni dobro za motor, da pelješ samo par km? Saj je enako, če se pelješ potem še 200 km ali pa ustaviš in ugasneš. Drugo je pa, da ne smeš neogretega tiščat, to pa v vsakem priemru treba pazit.

Kaka 1.6 mašina, recimo Saxo al kaj je že un, pa da ma nekje do 150KM
To pa ne vem če je pametno (varno), 150 konjsko mašino v tisto konzervico... saj ni dosti večja od gokarta :D
I've got a solution for the rainforest: napalm the lot. (Jeremy Clarkson)

bond007 ::

Zakaj ni dobro za motor, da pelješ samo par km? Saj je enako, če se pelješ potem še 200 km ali pa ustaviš in ugasneš. Drugo je pa, da ne smeš neogretega tiščat, to pa v vsakem priemru treba pazit.


Dobro ni zato, ker je takrat, ko mašina ni ogreta obraba/poraba bistveno večja. In če avto dela večinoma samo kratke relacije, je zlo velik % vožnje z neogreto mašino. Seveda eni se temu pač ne morejo izogniti. Vsekakor bi osebno raje kupil avto, ki vem, da je bil vožen na daljše relacije...

jype ::

"Vožnjam na kratke relacije" se elegantno izogneš tako, da greš peš, s kolesom, z avtobusom ali kako drugače.

Pa še s parkiranjem je praviloma manj težav na ta način.

username ::

Dobro ni zato, ker je takrat, ko mašina ni ogreta obraba/poraba bistveno večja. In če avto dela večinoma samo kratke relacije, je zlo velik % vožnje z neogreto mašino.
Vzemimo hipotetični primer:
- oseba A se vozi z avtom vsak dan v službo, oddaljeno 5 km
- oseba B se vozi z avtom vsak dan v službo, oddaljeno 30 km
Oba imata enak avto (model, motor, itd). Obe osebi stanujeta v Ljubljani na Viču. Oseba A ima službo v Šentvidu. Oseba B pa dela v Kranju in se zjutraj pelje po isti poti od Viča do Šentvida, ampak seveda potem nadaljuje naprej do Kranja.

Recimo (spet hipotetično), da je po startu prvih 5 km motor neogret, z neugodnimi posledicami, ki jh navajaš. Ampak - tistih prvih 5 km z neogreto mašino se vsako jutro (in popoldne) zgodi tudi avtomobilu B, ki sicer potem pelje preostale kilometre v boljših pogojih in se resda relativno (na prevožen km) manj obrablja - ampak tačas pa avtomobil A že "počiva" na parkirišču in se motor sploh ne obrablja.

Kateri avtomobil je v petek bolj obrabljen?

EDIT: malo dopolnil, za (upam da) boljšo razumljivost
I've got a solution for the rainforest: napalm the lot. (Jeremy Clarkson)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: username ()

Fizikalko ::

he he, a logika šepa? Govorimo o primerjavi dveh avtomobilov z pribl istim številom kilometrov. Tale tvoj primer jih pa nabije drugemu 6x več. Pamet v roke!

JamesBond ::

Ja saj, če mata približno isto število kilometrov bo valda tisti, ki je delal relacije v boljšem stanju. Je pa ponavadi pač tako, da ma oni, ki je delal relacije več km.. zato je treba premisliti pri nakupu, morda bo en avto z 20% večjo kilometrino in še nižjo ceno povrhu boljši nakup od enega z manjkrat obrnjenim števcom.

username ::

Ne vem v čem je problem, fizikalko.

Primerjam pa realno dilemo.

Pa ne tukaj mešat dveh stvari: kaj je dobro za motor in kaj pomeni v obeh primerih določeno število km za avto.
V mojem primeru je obraba avta A po enem tednu celo manjša od avtomobila B, ki "vozi na relacije". Res pa je A prevozil od ponedeljka do petka (če gledamo samo to vožnjo v službo) 50 km, avto B pa 300. Seveda pa B ni 6x bolj obrabljen, malo bolj pa je.

Hm, moj primer je bil slab.
Recimo takole: stanujem v Ljubljani na Rudniku in želim priti v center Ljubljane. Kolega stanuje v Grosupljem in prav tako želi priti v center LJ.
Jaz peljem od Rudnika do centra, vsaj pol poti (ali celo) je mašina neogreta. Kolega pa tisto tiste kilometre z neogretim motorjem pač opravi v Grosupljem, ampak opravi jih ravno tako (in ker gre kmalu na avtocesto, morda še bolj uničuje avto, ker skorajda mora prej v obrate nabijat, da ima ustrezno hitrost na AC, meni po mestu tega ni treba, če znam preudarno vozit - sploh če imam malo večji motor z več navora)

EDIT: typos
I've got a solution for the rainforest: napalm the lot. (Jeremy Clarkson)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: username ()

Fizikalko ::

Res ne vem, kaj ti ni jasno. Če maš 2 avta, ki imata OBA 100000km in se odločaš med njima, izbereš logično tistega, ki je naredil manj voženj (torej je vozil daljše relacije), torej manj segrevanj in ohlajanj. Noben ne primerja avta s 50k km in s 300k km.

username ::

Aja, tako si mislil.
Ok, jaz sem razmišljal bolj v smeri: ko že imaš avto (po možnosti kupiš novega), v katerem primeru ga manj uničuješ...
Sicer pa v normalnih primerih je število samih voženj verjetno podobno, le da je so pri enih avtih te vožnje pač daljše.. obraba avta je bolj odvisna od kakovosti ceste in seveda ravnanja voznika.
Bežno poznam modela, ki živi izven LJ, pa se pogosto vozi v LJ po avtocesti. Stanuje kak kilometer od uvoza na AC in takoj goni svojega renaulta dci v max obrate, čeprav je še neogret. Potem se motor seveda segreje in to precej - tip nadaljuje z visokimi obrati čisto do cilja, nato takoj ugasne motor, ves pregret. Hvala lepa za "avto je vožen samo na relaciji". Potem se pa čudi, zakaj so mu šle že tri turbine (in ga očitno še ne spametuje)...
I've got a solution for the rainforest: napalm the lot. (Jeremy Clarkson)

JamesBond ::

Turbine so mu šle zato ker ma klieka, jajca pač >:D

j/k

username ::

JamesBond, LOL... dober odziv.
.. ampak ne, nima cliota, ampak laguno, hehe.
I've got a solution for the rainforest: napalm the lot. (Jeremy Clarkson)

DimmniBurek ::

->Sem ga parkrat vozil (golf V) in mi je bilo jasno, zakaj je dražji od konkurence. Se definitivno splača vsak evro razlike. .... vsaj nekaj od teh evrov pa itak čez par let dobiš nazaj ob prodaji avta, ker golf drži ceno. In zakaj kot rabljen drži ceno? Ker je boljši od vseh ostalih, vsaj v svojem razredu.

Ah, je že kul dej, še vseen ga ma vsak "kmet", čeprav jih 80% ni probal recimo Corolle ali Focusa(ki se po besedah nekaterih dosti boljše/lepše pelje...) ali katerega koli iz istega ranga...

->Aja? hm, mogoče kaki mali mlinčki v stilu 1.3 tdci/jtd ali 1,5 dci... "ornk" mašine, tam od 1,9 litra in navzgor (VW tdi ali renaultov dci) je pa že čisto OK. Marsikaj je seveda odvisno tudi od menjalnika oz. prestavnih razmerij.

Mam(vozim) starega dizla (Tipo 1.9 TD) pa je legenda, ko je ogret je skor ku bencinar, odziven, gre odlično, mašina po 320k km še kr lima...
Doma imamo še Stilota 1.9JTD in brat ma Alfo 156, isti motor, oba 115KM, pa je totalno druga pesem kukr pr Tipotu... Neodziven, sicr več moči, pr Stilotu je tak gap umes da me kr glava zaboli, lih nekje pri 2400rpm, ko prehitavaš kr zamre... Pri Alfeti nevem ker sem jo vozil vse skupej 15km.

->Zakaj ni dobro za motor, da pelješ samo par km? Saj je enako, če se pelješ potem še 200 km ali pa ustaviš in ugasneš. Drugo je pa, da ne smeš neogretega tiščat, to pa v vsakem priemru treba pazit.

Predstavljaj si da ga vsake 5min užgeš in ugasneš. Dizel se dlje časa greje, gre se tudi za kondenz in nevem kaj use, bral sem enkrat nevem že kje. Vsi priporočajo bencinarja za kratke razdalje. Dizl tudi več spije ko je mrzel, zato se ti ne splača met avta za 5minut dolge furce v službo... Verjetno tudi za turbino ni dobro... Nevem točno, baba čula, baba rekla... Tisti ki je reku da greš z biciklom-na delo 5km stran zihr ne boš šel z biciklom, če ne drugega prideš zašvican na job/fax, ob dežju se valda ne greš močit...

->To pa ne vem če je pametno (varno), 150 konjsko mašino v tisto konzervico... saj ni dosti večja od gokarta

A 4.2 Audi pa je varen? Ja, po varnosti samega avta je sigurno varnejši, ampak če maš u glavi pohano ribo, maš u glavi pohano ribo...
There Is No Stronger Drug Than Reality

DimmniBurek ::

Turbine grejo ker jih ljudje ne znajo rabit. Kje si še vidu gonit neogret avto? Sploh pa dizla s turbino? Moj Tipo ma 320k km, s prvo turbino, pa ga noben v familiji ne špara, ko je ogret, seveda, tisti števec pritiska ma pri 0.75-0.8bar rdeče polje, pa gre dostkrat do 1bar... Pa še kr dela, dvomim da kak nov kliek()kukr ga Bond ljubkovalno kliče alpa katerikoli nov motor nardil ob takem priganjanju toliko km s prvo turbino.
There Is No Stronger Drug Than Reality

username ::

Ah, je že kul dej, še vseen ga (mišljen je golf, op. username) ma vsak "kmet", čeprav jih 80% ni probal recimo Corolle ali Focusa(ki se po besedah nekaterih dosti boljše/lepše pelje...) ali katerega koli iz istega ranga...
Nima vsak kmet golfa. Tisti bolj pri denarju imajo audije, hehe. Tisti manj pri denarju pa ponavadi ravno kake toyote, forde ali ople oziroma svašta. Ravno golfov se mi zdi, da je pri nas relativno malo videt (če govorimo specifično o zadnjem modelu golfa, tistih starih kant iz TAS-a je še veliko na cesti, ampak to ni primerljivo IMO).

Sicer pa: priznam, da še nisem probal (lastnoročno vozil) ne focusa ne corolle ali kake podobne zadeve. Ob pogledu na enega ali drugega (od zunaj in/ali v cockpit) niti nimam prav nobene želje, da bi jih... >:D
I've got a solution for the rainforest: napalm the lot. (Jeremy Clarkson)

JamesBond ::

Focus se mi ne zdi nič posebnega. Ma ok lego na cesti, izgled je še kar ok, materjali in kabina nasploh so bolj tako-tako, je sprejemljivo, mašina pa žre kak liter več od konkurence. Nič posebnega skratka.

DimmniBurek ::

Zame golf ni nič posebnega...
Kaj pa Leon recimo? Alpa BMW 1? OK Beemer je drag, samo vseeno way preveč hvaljo VWje, pa niso nevem kaj. Kolegov VW je mel več problemov v zadnje pol leta kot moj tipo v treh. Pa je Fiat... Ampak Oldschool Fiat>:D
There Is No Stronger Drug Than Reality

krho ::

Ah, je že kul dej, še vseen ga ma vsak "kmet", čeprav jih 80% ni probal recimo Corolle ali Focusa(ki se po besedah nekaterih dosti boljše/lepše pelje...) ali katerega koli iz istega ranga...

Corolle je out, jo je nasledil Auris, nobeden mi ni všeč (beri sem se v njem čudno počutil), pa s ceno seka visoko na Golfa V. tam >=1500€ pri praktično enaki opremi.
Sem vozil stari model Focusa, kar nekaj časa... pa sem šel preizkusit novega, pa mi ni bil všeč... Focus je bil 500€ cenejši od Golfa, s tem, da je imel Focus tempomat, ni pa imel ASRja.

Po drugi strani pa raje ne bom omenjal Fordovega financiranja...
si.Mail odprto-kodni odjemalec elektronske pošte. - http://www.simail.si
Uredite si svojo zbirko filmov, serij in iger - http://xcollect.sf.net

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: krho ()

username ::

Kakor opazujem in poslušam okoli sebe (sosedje, kolegi), očitno velja pravilo: "ko enkrat kupiš Forda, vedno kupuješ samo Forde!" - to pa zato, ker se rabljenega forda očitno znebiš le po sistemu staro za novo - se pravi, moraš spet kupit forda.
kako strašná usoda je človeka... >:D
I've got a solution for the rainforest: napalm the lot. (Jeremy Clarkson)

kopernik ::

Saj ta sistem "staro za novo" lahko uporabiš v vsaki avtohiši, kolikor vem. Vsaj pri meni niso komplicirali, ko sem prišel z x znamko avta v avtohišo z y znamko avtov.

TOP ::

Vidm da se nekateri prav prerekate kaj je bolje.Kar se tiče modelov vsak kupi kar mu je všeč in lepo.Recimo primer večina kritizira FIAt da to so jajca jaz mam BRAVOTA 1,6 z 170k kilometri pa dela kot urca brez problemov,tako da to je odvisno kaj dobiš,recimo mojemu sosedu je GOLF V pri novem šla turbina.Kar se tiče Benzin Dizl je pa čist enostavno ,če delaš več kot 25 tisoč kilometrov na leto pol se bolj splača dizla,ker je cenovno bolj ugodno glede na porabo,ampak v pimeru da boste imeli Dizla 5 let.Ne pa tle eni nabijajo da je 4k obratomer prekratek da če imaš 10k zakon to je larifari tak motor ne naredi veliko kilometrov in poraba je velika.Sam mam Bravota pa menjan čip,saj sem pridobil na moči sam tud na porabi.

Ejsi_Disi ::

@jype: "Vožnjam na kratke relacije" se elegantno izogneš tako, da greš peš, s kolesom, z avtobusom ali kako drugače.

NA žalost ne gre vedno tako.

@TOP: Recimo primer večina kritizira FIAt da to so jajca jaz mam BRAVOTA 1,6 z 170k kilometri pa dela kot urca brez problemov
Jaz imam isto, sicer 20.000 km manj, ampak lahko rečem, da so jajca. :D
Rock n' roll ain't noise pollution!

username ::

Benzin Dizl je pa čist enostavno ,če delaš več kot 25 tisoč kilometrov na leto pol se bolj splača dizla,ker je cenovno bolj ugodno glede na porabo,ampak v pimeru da boste imeli Dizla 5 let.
Tukaj ne moreš kar vnaprej reči 25kkm letno (ali katerakoli druga cifra).
Treba je pogledati, koliko je dejanska razlika v ceni med bencinarjem in podobno zmogljivim dizelašom (cenovne razlike so zelo pestre), pa koliko je razlika v porabi. Potem pa preračunaš, po koliko kilometrih dizla "prineseš notri" oziroma po kolikih letih (glede na letne km). Pa rabljenega dizla se vsaj trenutno še vedno da prodati hitreje in za več denarja kot rabljenega bencinarja (vsaj določen procent razlike v ceni novega dobiš nazaj)
I've got a solution for the rainforest: napalm the lot. (Jeremy Clarkson)

jype ::

jype> "Vožnjam na kratke relacije" se elegantno izogneš tako, da greš peš, s kolesom, z avtobusom ali kako drugače.
Ejsi_Disi> NA žalost ne gre vedno tako.

Saj ni treba, da gre vedno. Če gre pogosto, je to že dovolj dobro, da avto zdrži dlje (let in kilometrov).

djordjevic ::

Za vse tiste, ki ste itak preveč kul, da bi sedli za volan kakega klieka dizla, nimate pojma, kaj govorite, ko bluzite o neodzivnih jajcih. Moj 80-konjski dizl nima nobene turbo-luknje, vleče lepo in enakomerno, da pa nisem kupil r-32-ke pa sem menda ja v štartu vedel, kajneda?

Boeing ::

Nima vsak kmet golfa. Tisti bolj pri denarju imajo audije, hehe.

Bravo. Prvi res pameten stavek s tvoje strani v tej temi.
Pač, tipičen VAG-fan tumpeljni.... sej vam človek še zamerit ne more... :\


Kakorkoli, vem da moje mnenje verjetno nič ne šteje, pristavil ga bom pa vseeno, gre pa nekako takole:

Statistika je kurba. Lahko padeš na eno stran, lahko na drugo, lahko si pa nekje vmes. Ampak ne glede na to, statistika še vedno pove marsikaj, če do nje pristopiš "čiste duše", bi se temu reklo.

In statistika pravi, da prste stran od raznih renaultov, oplov, vw, in podobnega šrota. So fancy, to je pa tudi vse. In so več kot primerni za zbijanje cen konkretnim produktom, recimo kakšnim toyotam, hondam in hyundaijem, ki sicer niso nič kaj fancy, so pa tehnološko daleč pred zgoraj omenjenimi, čistejši pri proizvodnji, uporabi in uničenju in DELAJO.


Forda namenoma nisem omenil, ker se s to tovarno zadnji dve leti dogajajo zelo zanimive reči in še nikomur ni čisto jasno, kaj bo iz tega ratalo... iz tovarn so začeli pošiljati ofenzivo kvalitativno konkretnih modelov in delajo raztur v vseh razredih, kjer so prisotni. Zaenkrat, kot že rečeno.


Yoxi, tebi pa še nasvet, da se pojdi peljat še z aurisom in focusom. Bi se znalo zgoditi, da boš spremenil mnenje.
V vseh pogledih.
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX

ru7 ::

Ne pa tle eni nabijajo da je 4k obratomer prekratek da če imaš 10k zakon to je larifari tak motor ne naredi veliko kilometrov in poraba je velika.Sam mam Bravota pa menjan čip,saj sem pridobil na moči sam tud na porabi.


To da če se avto vrti visoko ni nujno povezabo z visoko porabo v normalni vožnji (variabilni sistemi krmiljenja ventilov), da ne naredi veliko kilometrov se pa sploh ne strinjam (Honde so navite in delajo ogromno kilometrov - kolegov 4 gen Civic ma krepko čez 400000km pa jo niti malo ne špara, samo redni servisi).

Tisti ki brez posegov v motor (menjava odmičnih ali kaj podobnega) menjajo "čip" pridobijo edino na samozavesti >:D , dvomim, da je kak pameten konjiček na voljo samo z menjavo čipa (ni to dizl), RAZEN če maš avto s turbino.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ru7 ()

jype ::

Auris pa Focus sta precej večja avtomobila. Preizkusi naj Yaris ali Fiesto :)

username ::

Bravo. Prvi res pameten stavek s tvoje strani v tej temi.
Opa, neko se kurči. Si slabo spal? V vsakem postu te teme je z moje strani več pametnih stavkov kot s tvoje strani na celem forumu.

Pač, tipičen VAG-fan tumpeljni.... sej vam človek še zamerit ne more...
Ma ne moreš zmerjati s tumpeljni vseh fanov VW oz. VAG... pljuvalci po VW naj se najprej kdaj usedejo v enega novega golfa, peljejo par krogov in jim bo jasno.
Ali pa to že vedo, pa jim ven udarja bes nevoščljivosti...
To je en tak pogojni refleks folka, ki ne more (noče?) kupit kvalitetnega avta, potem pa si vbije v glavo čudno idejo, da so kante tipa kia, ford, hyundai itd . boljše...

Kakorkoli, vem da moje mnenje verjetno nič ne šteje
No to je pa s tvoje strani prvi pameten stavek v tej temi.

Statistika je kurba. Lahko padeš na eno stran, lahko na drugo, lahko si pa nekje vmes.
To je včasih sicer res. No, glede kvalitete avtomobilov ena statistika: podatki o zanesljivosti vozil Poglej, kaj je na vrhu lestvice v kategoriji 3 leta starih vozil. :D

raznih renaultov, oplov, vw, in podobnega šrota. So fancy, to je pa tudi vse. In so več kot primerni za zbijanje cen konkretnim produktom, recimo kakšnim toyotam, hondam in hyundaijem, ki sicer niso nič kaj fancy, so pa tehnološko daleč pred zgoraj omenjenimi, čistejši pri proizvodnji, uporabi in uničenju in DELAJO.
Hm, a renault, vw, opel produkti pa ne delajo? Torej so navaden low-tech šrot. Kako jim potem uspe zniževati ceno domnevno "boljšim" produktom? Moralo bi biti ravno obratno, a ne?

Ampak nič skrbet, ekonomska logika deluje tudi tukaj brezhibno, kot zmeraj. Golf je lahko dražji od vseh konkurentov, pa v Nemčiji na leto (pol leta? ne vem čist točno) novega golfa kupi 150.000 kupcev (naslednji na lestvici prodaje je pa Astra, z cca 70-80.000 kosov). In ta golf kot rabljen avto bolj kot ostali ohranja ceno (procentualno gledano, ne samo absolutno).
Če bi bil res eno precenjeno skrpucalo, bi folk to že zdavnaj opazil in ga ne bi kupoval - vsekakor ne v takih količinah za tako ceno.

Ampak folk seveda opazi, kako stvari dejansko stojijo (glasujejo s svojimi denarnicami, kar je najbolj verodostojna oblika glasovanja). In rezultati glasovanja se odražajo tako v prodajnih cenah kot številu prodanih produktov.
Zato ni čudno, ampak povsem logično, da so razne grde, dolgočasne in slabe kante (saj vemo, katere avtomobilske znamke so to) ponujane po nizkih cenah, pa še na to dajejo dodatne popuste, razne ugodnosti financiranja, pa 5 in 7-letno garancijo (kaj mi bo garancija, če pa vozim grdo kanto) - pa še vedno jih posameznega modela prodajo relativno malo.
No, kar nekaj grdih neuglednih kant vseeno prodajo, ker folk pade na finto cenovne razlike 1000-2000 evrov napram boljšemu avtu. Ampak to razliko (ponavadi pa še več) itak izgubijo kasneje pri prodaji rabljenega. Pa še nekaj let se morajo voziti v grdi neudobni dolgočasni kanti. Ubožci... ampak so si sami krivi..

EDIT: par typotov pa dopolnitev.
I've got a solution for the rainforest: napalm the lot. (Jeremy Clarkson)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: username ()

DimmniBurek ::

Ti pa si ena buča ej. Mislim da si prou noben ne kupi avta ki mu ni všeč, zato tvoje nabijanje o grdih kantah totalno brezpredmetno. Lej: Meni je Golf najgrši avto, Yaris CC pa najlepši. In kaj boš zdej? GAL! Fak, a ne štekate? Beauty is in the eye of the beholder.
Priznam da večinoma ne maram Golfov oz VW-ja in Audija zarad takih kot si ti. Ker vsak(skor vsak, da se ne bo kdo posračkal še na to besedo) ki ga ima se tolk važi/srači/kurči z njim da kr res ni. In hvaljo kok so to dobri avti in nevem kaj, bla bla, obenem pa vozjo na servise zaradi takih gluposti, ki se na 13let starem FIATU!!! ni zgodila nobenkrat.
Ne pravim da Golf ni dober avto, alpa neki iz koncerna-> VW-Audi, ampak vsemogočni pa tudi niso no. Nasplošno nemški avti niso tako zelo dobri kukr se govori/hvali vsepovsod. Poglejte TopGearove researche. Največja na svetu je bla menda 2005 in 2006, nisem čist sigurn. Obakrat je bil na prvem mestu Honda S2000, na zadnjih 10 pa neki Mercedezi pa VW pa BMW.
--------------------------------
Eko, quote iz 2005 Survey:
-Of the top 20 models, 15 are built by Japanese manufacturers
-Meanwhile, South Korean car maker Hyundai is on the up. You rated its products above Audi's, and only slightly behind BMW's. "Tolk glede grdih KANT"
1Lexus
2 Skoda
3Honda
10BMW
11Hyundai - kanta -
13Audi
21Volkswagen
36 Peugeot
Eko ti, beat that!
Tako opevani in najboljši Golf IV je bil na 80.mestu Golf V pa na 67. kar ni nič kej dobro...

Survey 2006:
1 Skoda
2 Lexus
3 Honda
10 Hyundai - kanta again -
11 BMW
15 Audi
19 Volkswagen
35 Peugeot

Seveda bo zdej par osebkov reklo to je krneki, ampak OK. Tle se gre za, pri 2005, 76.000 ljudi iz celega sveta, pri 2006 pa menda 56.000(tle so meli še en pogoj, nevem točno kateri)

Golf je najboljši avto...NOT
There Is No Stronger Drug Than Reality

jype ::

DimmniBurek> Mislim da si prou noben ne kupi avta ki mu ni všeč

Narobe misliš.

Meni se zdijo vsi avtomobili grdi (no, spaček je izjema) grdi. Yaris je prav nagravžen, ampak je praktičen. Raje bi sicer trabanta, ker je lepši, ampak ker ni dovolj varen in zmogljiv, pač ni dobra izbira.

Ja, "japonci" slovijo po zanesljivosti, ampak jaz se še vedno zavedam, da je to loterija, samo malo boljše možnosti, da te koreta ne pusti na cedilu imaš.

DimmniBurek ::

OK, veš kaj sem mislil, če imaš v namenu kupit neki iz ranga Golfa recimo, kupiš nekaj kar veš da je OK, po raziskavah, mnenjih prijateljev, testu, bla bla bla, če ti avto ni vsaj malo lep/všeč pol dvomim da ga kupiš. Sam bi se raje odloču za rabljeno Hondo Accord recimo, ki mi je ful všečna...
There Is No Stronger Drug Than Reality

username ::

Lej: Meni je Golf najgrši avto, Yaris CC pa najlepši. In kaj boš zdej? GAL! Fak, a ne štekate? Beauty is in the eye of the beholder.
No, vsak ima svoj okus, hvaalabogu. Sicer je Yaris drugačna kategorija, ampak ne bomo zdaj še o tem...

Priznam da večinoma ne maram Golfov oz VW-ja in Audija zarad takih kot si ti. Ker vsak(skor vsak, da se ne bo kdo posračkal še na to besedo) ki ga ima se tolk važi/srači/kurči z njim da kr res ni.
Saj jaz sploh nimam golfa, hehe. Trenutno vozim "klieka" 8-)
Sem se pa odločil, da ga kupim.... in pri takih nakupih se prej dobro pozanimam in premislim.
Ne razumem pa, da si kdo ustvarja mnenje o samem avto glede na (domnevni) karakter lastnikov avta, to mi bo vedno uganka.

Ne pravim da Golf ni dober avto, alpa neki iz koncerna-> VW-Audi, ampak vsemogočni pa tudi niso no.
Ma to imaš pa čisto prav, to ni noben avto.


Glede "tvojih" podatkov iz "researcha" - ja, dejansko je to "krneki", pa četudi je iz TopGear-a, to pa moram rečt.
Če je to kaka internet anketa, potem vsak lolek lahko tam na pamet glasuje, kar se mu šajna.
To pa je povsem irelevantno. Zame relevantni podatki so število prodanih avtov. Bolj verjamem v kvaliteto avta, za katerega je več ljudi dejansko odprlo tošelj in izkašljalo konkretne solde. "voting with your wallet" oziroma "put your money where your mouth is", kvečjemu na to se je lahko zanesti ...
Ohranjanje cene rabljenih je pa drugi zanesljiv indikator. Tudi to je rezultat glasovanja z denarnico.

Na kaj pa si ga drka horda mozoljavih mulcev, ki niti izpita nimajo, pa po internetu za nekaj "glasujejo" in pametujejo - je pa povsem brezpredmetno.
I've got a solution for the rainforest: napalm the lot. (Jeremy Clarkson)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: username ()

Liker ::

Se dobro da je Skoda tudi VAG >:D

Je pa res da ima za razliko od ostalih VAG znamk bolj normalno razmerje cena/opremljenost. Pa se vec garancije ima>:D

ru7 ::

Ne razumem pa, da si kdo ustvarja mnenje o samem avto glede na (domnevni) karakter lastnikov avta, to mi bo vedno uganka


Zmer je tko da folk v večini zagovarja avto (ali znamko) katero vozi. Redki povejo, kaj jih pri avtu moti, da se kvari to in to, ... Tko je in bo, večinoma fovšarija verjetno. Tko kot so bli (so še?) znani hondaši, alfisti, Renault fani. Kok je tem po forumih s kreganjem o znamkah, bohnedaj da objavi kdo na R forumu kaj o Hondah ali obratno. Forumi kvarijo dejansko sliko...

Un ki "skos" vozi japonce bo predlagu japonce, eni so za VAG, kregat se nima smisla, ker pametnih argumentov itak ni, ker niti dva avta nista enaka...

Skratka: vsakmu svoje, tistemu ki je odprl temo pa želim, da v vsakem primeru kupi avto ki mu bo služu, veliko varnih km 8-)

DimmniBurek ::

Jest hočm sam poudart da pri Golfu/Audiju/neki ne dobiš tolk za tisti dnar kukr vsi hvalite. Enostavno niso tko vsemogočni...

Glede researcha. A ti se prou norca delaš al kaj? Tle je sodelovalo 132.000 ljudi. In ja vse so bli domišljavi mozoljasti mulci ki so šli kar klikat neki. Dej fak no, kake buče mate ej.

kaj porečeš na Merce? Dragi, eni izmed boljših avtov- kao, pa nič kej od njih. Bil v salonu, se mi je kr smejat začelo... Uni prodajalci vsi ponosni, prodajajo pa glupe avte, ki smrdijo kot kuga novi:D Na SLKju al kaj je un roadster za 2? Plastična ročica za menjavat, pa jaooo
There Is No Stronger Drug Than Reality

jype ::

Zdej je sicer mal prepozno, ampak mene vseen zanima kakšne probleme ma kdo z japonci. Preden smo ga kupil, so vsi rekl, da je to zihr najbolj zanesljiv avto, zdej pa vidm, da je Škoda "boljša" :)

A pol je pametno prodat japonca pa kupt škodo?

Fizikalko ::

He he, jaz mam Škodo ;) . Zaenkrat bp (115000 km), samo redni servis. Kuri pa dobrih 5 litrov (mešana poraba).

ivanuscha ::

@Yoxi
Kolk boš potem dal za avto? Kolk si dobil popusta?

Liker ::

@Jure: >:D I like the way you think.

Problemi z Mazdo 323f iz skoraj prve roke (od zene avto):
ima 110k km, do sedaj crknilo:
- senzor za izklop sovoznikovih airbagov (kar pomeni da se pri trku prozijo vsi 4-je airbagi neodvisno od tega ce je sovoznik prisoten ali ne)
- senzor za pretok zraka (avto je imel 1/2 moci pri obratih manj od 3k)
- centralno zaklepanje zadnjih desnih vrat je kot "zmigavc" radi-ne radi-radi-ne radi ...
- zavore so bile menjane pri nepooblascenem servisu, je bil cel hudic zarad tega, ker neki ni blo cist 100% kompatibilno, in so potem zavore delovale 24/7, tudi brez pritiska na pedal >:D

Drugih problemov nic.
Aja pa zena ni glih kak expert glede voznje, pred njo pa je avto tudi vozila zenska.

Problemi z mitsubishi lancer l.94 (avto prodal ze cca 7. let nazaj):
- resetiral se je racunalnik ko sem sam menjal baterijo. Ni hotel vec vzgati dokler ni prisel od mitsubishija majstr kar na dom.
Drugace nic problemov. (kupil avto z 120k vozil do 170k)

Pa se izkusnja s korejcem iz druge roke.
Fotr ma l.2002 Hyundai Santa Fe (Treba poudarit da je bil prejsnji lastnik zenska ki se ni prevec ozirala na vzdrzevanje in je avtu 2x(!!) zmanjkalo olja med voznjo.):
- senzor za pretok zraka (isto sranje kot pri mazdi)
- se en kos elektronike v motorju, ki je povzrocal lepo pitje olja (cca. 1l/ 3000 km) - to je bilo kaput ze od prej, a je fotr dal popravt.
- daljinec za centralno. (ne ni sla baterija, pac je odpovedal...)
- servo motorcek za odpiranje voznikovega stekla na vratih.

Kakor poznam sceno je pri japonsko/korejskih vozilih relativno malo mehanskih odpovedi, je pa ocitno da elektronika vseeno crkuje...

Sem pa vozil tudi Skodo Favorit l.92 (v svojih studentskih letih), in ni crknilo nic. (je pa res da tudi elektronike tisti avto sploh ni imel)

Sicer je pa kar se novih vozil tice verjetnost da bo nov avto zacel crkovat, zelo majhna in verjetno podobna pri vseh proizvajalcih. (zastava izkljucena)
Pri rabljenih pa je veliko odvisno od prejsnjih lastnikov, in njihovega nacina voznje in vzdrzevanja. Zato je recimo AR na slabem glasu, ker si Alfice kupujejo mulci da jih potem tiscijo kolikor pac gre.

username ::

Jest hočm sam poudart da pri Golfu/Audiju/neki ne dobiš tolk za tisti dnar kukr vsi hvalite.
No saj nobenemu ni treba dati tistega denarja. Ampak večina ga pa prostovoljno da, nekaj (več) že mora zanj dobiti, sicer bi že zdavnaj nehali in šli vsi h konkurenci. Ampak je že leta in leta tako, kot je... you can't beat reality.

Bom pogledal v neki reviji (morda je tudi kje na spletu), kjer so številke prodanih avtomobilov v Nemčiji. In Nemec (čeprav ima marsikateri veliko denarja) gleda na vsak evro. Če torej za določeno stvar plača več, bi rekel da že ve, zakaj.

Glede researcha. A ti se prou norca delaš al kaj? Tle je sodelovalo 132.000 ljudi. In ja vse so bli domišljavi mozoljasti mulci ki so šli kar klikat neki
132.000 folka? Big deal. zaradi mene če jih je bilo 132 mio, me ne gane kaj dosti. Štejejo verodostojni "glasovi" - ko človek na mizo izpljune keš.
I've got a solution for the rainforest: napalm the lot. (Jeremy Clarkson)

jype ::

Liker> Sem pa vozil tudi Skodo Favorit l.92 (v svojih studentskih letih), in ni crknilo nic. (je pa res da tudi elektronike tisti avto sploh ni imel)

Ja, samo to je tko... A ni nič crknilo, al ničesar, kar je crknilo, v bistvu nisi pogrešal? Naš ata je dolgo časa vozil škodo forman (malo podaljšan favorit) in je stvar šla naprej, ampak da so luči ostale prižgane, je imel pa ob stikalo zatlačen zobotrebec... Se pa ni nihče sekiral zaradi takih malenkosti pri takih avtomobilih.

Da je pri elektroniki bolj stvar loterije, mi je jasno, ampak kompletno mehanskih vozil ne samo da se ne dobi, že dolgo tudi niso več rentabilna.

Liker ::

Come to think of it...

Ja, je slo par stvari po gobe tud v skodilaku, samo se res nisem sekiral :D

DimmniBurek ::

-> Štejejo verodostojni "glasovi" - ko človek na mizo izpljune keš.
Če so vsi neumni, to še ne pomeni da moreš bit tudi ti.

Nekdo raje kupi Ferrarija, jaz bi za velik manj dnarja vzel Ariel Atom-a, pa je nekje isto hitr...
To še ne pomeni da je Ferrari boljši(čeprav v tem primeru verjetno je...)

Sicer, pa če je nekdo zagrižen Audijevc, bo enkrat kupu Audija in ga bo vozu zmeraj, ker pač mu je ta znamka waaw in itak ga bo "sram" priznat da Audi pa le ni tak najboljši avto...

Audi je sam kot primer, isto mi gre na živce drug folk ki hvali neki, drugo pa v drek rine..
There Is No Stronger Drug Than Reality

HyperZ ::

Sam sem v zelo podobni situaciji. Kaj pravite na katera bi bila najboljša izbira med naslednjimi vozili:
a) Audi A3 (letnik 2000)
b) Citroen C3 (letnik 2002)
c) Seat Ibiza (letnik 2003)
4) Fabia (letnik 2003)
5) Alfa 147
6) Fiat Stilo
7)VW Polo
8) Hyundai Getz
9) Renault Clio
10) Peugeot 206

Vsem je skupno to, da so bencinarji (od 1.2 do 1.8) in naj bi naredil s avtomobilom okoli 10.000 km na leto. Cena vsakega od teh vozil je nekje okoli 7.000 €.

Kaj in zakaj bi to vzeli vi?

Najlepša hvala za odgovore.

p.s.
Ima kdo kakšne izkušnje s Citroenom C3, letnik 2002, 1,4 bencinar?
1
2
3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Nakup rabljenega avta (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
9815312 (11214) Netrunner
»

Nov avto za 15000€ (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
21465871 (49637) kljhjkhkjh
»

Prvi avto (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
26144311 (34418) matobeli
»

Svetovanje za nakup avtomobila (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12228313 (25922) amigo_no1
»

Kateri avto za 4-5k eur? (strani: 1 2 )

Oddelek: Kaj kupiti
9010550 (8120) profii

Več podobnih tem