Forum » Pomoč in nasveti » Mrtev pixel pri novem računalniku.....
Mrtev pixel pri novem računalniku.....
pluto1457 ::
pred 2 dni sm kupil 22'' lcd, ga prinesem domov prižgem..pa ima rdečo piko...sm kr vedu kaj se mi je zgodilo...kaj mi predlagate? najraje bi ga vrnil nazaj pa zahteval kupnino nazaj....
predlog?
predlog?
The_hammer ::
Zamenjava za istega, samo brez pik.
Intel E6420@2950, 7900 gto, 2gb,seagate baracuda 160,Keyboard G11,
Mouse mx518,Mouse surface Razer eXactMat, Speed link Medusa 5.1,
Enermax liberty 500W
Mouse mx518,Mouse surface Razer eXactMat, Speed link Medusa 5.1,
Enermax liberty 500W
Matek ::
Nic posebnega ne mores storiti. Pri proizvodnji novih LCDjev pogosto pride do mrtvih tock, zato so opremljeni z razlicnimi garancijami, ki naj bi zagotovile, da jih ni prevec. Za eno samo tocko ti monitorja ne bodo zamenjali (razen ce gre za res res drag monitor), zamenjavo lahko zahtevas sele, ce imas vsaj neke 3-4 mrtve tocke, tako da trenutno se tretira, kot da imas brezhiben monitor.
Lahko poskusis z blago masazo te tocke in morda bo izginila. Na spletu se dobi tudi softver za morebitno reaktivacijo tovrstnih tock (na hitro menjuje barve in morda zbudi piko), zal pa je to vse, kar ti lahko predlagam.
Lahko poskusis z blago masazo te tocke in morda bo izginila. Na spletu se dobi tudi softver za morebitno reaktivacijo tovrstnih tock (na hitro menjuje barve in morda zbudi piko), zal pa je to vse, kar ti lahko predlagam.
Bolje ispasti glup nego iz aviona.
icko ::
Baje je "masaža" pixla delovala le pri starejših matrikah zaradi morebitnega slabega kontakta. Program za bujenje pa meni osebno tudi ni rešil težave. V bistvu bi bilo bolje da bi pixel umrl in prevzel črno piko kot da se je pretvoril v "hotspot".
Pri stričku googlu se pozanimaj kaj pravi proizvajalec o številu mrtvih pixlov za tvoj monitor. Dovoljeno število le teh je različno tudi glede na velikost zaslona ter same lokacije kjer se ti pixli nahajajo, se pravi če jih je recimo enajst razporejenih po celem ekranu nisi upravičen do zamenjave če pa jih je osem na 2 cm2 pa brez problema. Je pa moteče, to priznam.
Zanimivo bi bilo narediti program, ki bi uničil dovolj pik da bi ti priznali garancijo...
lp
Pri stričku googlu se pozanimaj kaj pravi proizvajalec o številu mrtvih pixlov za tvoj monitor. Dovoljeno število le teh je različno tudi glede na velikost zaslona ter same lokacije kjer se ti pixli nahajajo, se pravi če jih je recimo enajst razporejenih po celem ekranu nisi upravičen do zamenjave če pa jih je osem na 2 cm2 pa brez problema. Je pa moteče, to priznam.
Zanimivo bi bilo narediti program, ki bi uničil dovolj pik da bi ti priznali garancijo...
lp
m.i.h.a. ::
v osmih dneh ima kupec pravico do vračila blaga v originalni embalaži in prodajalec mu vrne kupnino/zamenja artikel z drugim/ponudi bon v vrednosti artikla, pri online štacunah je pa tale rok 15 - 30 dni
v večini primerov se da vse lepo zmenit in ti ga bodo brez težav zamenjali, še posebaj če je v roku teh 8 dni
Edit: POPRAVEK
Vir: http://www.uvp.gov.si/si/za_potrosnike/...
Če bi se pa lahko zgovarjal na stvarno napako pa ne vem.
Zaključek: v trgovino pojdi vprašat, če je prodajalec pri volji, da ti ga zamenja, posvetuj se na uradu RS za varstvo potrošnikov, če se da kaj storiti....fardirbaj sam še nekaj pikslov in uveljavljaj garancijo joke
v večini primerov se da vse lepo zmenit in ti ga bodo brez težav zamenjali, še posebaj če je v roku teh 8 dni
Edit: POPRAVEK
Blago brez napake je mogoče zamenjati ali vrniti le ob soglasju prodajalca!
Prodajalci so največkrat pripravljeni zamenjati blago brez napake, če zaradi zamenjave nimajo škode oziroma so pripravljeni priznati potrošniku dobropis, skoraj nikoli pa niso pripravljeni vrniti kupnine in tega niti niso dolžni storiti razen v primeru, če je to prodajalec obljubljal.
Potrošnikom svetujemo, da pred vsakim nakupom dobro premislijo še posebno, če niso prepričani, da jim bo kupljeni izdelek ustrezal po velikosti, barvi ..., ali če izdelek kupujejo za darilo.
Napačno je razumevanje potrošnikov, da lahko zato, ker so si premislili, blago brez napake vrnejo v 8 dneh in zahtevajo vračilo kupnine.
Blago brez napake lahko potrošnik vrne v 15 dneh brez navedbe razloga v primeru, če sklene pogodbo na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov.
Vir: http://www.uvp.gov.si/si/za_potrosnike/...
Če bi se pa lahko zgovarjal na stvarno napako pa ne vem.
Zaključek: v trgovino pojdi vprašat, če je prodajalec pri volji, da ti ga zamenja, posvetuj se na uradu RS za varstvo potrošnikov, če se da kaj storiti....fardirbaj sam še nekaj pikslov in uveljavljaj garancijo joke
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m.i.h.a. ()
kitzbrado ::
Lahko si tudi pogledaš komentarje v tej temi; sploh komentar uporabnika slovenec2 ( 26.09.2007 17:08:40).
Ted ::
Kupec te pravice v 8 dneh nima, predlagam da si dobro prebereš zakon o varstvu potrošnikov. Če ti trgovina vrne denar je to dobra volja trgovca, bo pa verjetno vsak trgovec izdelek vzel nazaj za dobropis.
Mah...
#000000 ::
A ni pri internetnih trgovinah 15 dni + blago lahko vrneš brez obrazložitve zakaj ga vračaš, oni pa ti morjo € vrnit ?
icko ::
Mogoče bo res še najbolje da zamenjaš za drugega, v kolikor bo mogoče drug model in morebiti še dražji pa sploh ne bo problema s trgovcem. S seboj nesi program dead pixel buddy pa ga nainstaliraj na mašino in preizkusi. Če bo vse ok neseš domov in bye.
lp
lp
Oddin ::
Ena od naših spletnih trgovin:
Potrošniki, ki blago naročijo , lahko v primeru, da z naročenimi izdelki niso zadovoljni, ali želijo od nakupa iz kakršnegakoli razloga odstopiti, blago vrnejo v roku 15 dni po prejemu, ali nas o tej želji pisno s priporočenim pismom obvestijo v roku 15 dni po prejemu blaga. V slednjem primeru mora kupec najkasneje v naslednjih 15 dneh blago nepoškodovano tudi vrniti.
"Vrnjeni izdelki naj bodo nerabljeni, nepoškodovani ter v originalni embalaži. V nasprotnem primeru lahko kupcu zaračunamo stroške nove embalaže in pakiranja, čiščenja ter popravila. V primeru, da je vrnjeni izdelek vrnjen kot rabljen, lahko zaračunamo obrabnino. Navedene stroške oziroma nižjo vrednost vrnjenih izdelkov bomo strokovno ocenili v roku 3 dni po vračilu ter vas o tem obvestili v roku 5 dni. Kupec lahko oceno nižje vrednosti vrnjenih izdelkov predlaga tudi sam. Vračilu obvezno priložite kopijo računa.
Kupec naročenega blaga pod navedenimi pogoji ne more vrniti v naslednjih primerih:
- če je že odprl varnostni pečat ali odpakiral iz originalne embalaže, pri avdio in video posnetkih, knjigah ter računalniških programih
- če gre za dobavo časopisov, revij in podobnih periodičnih publikacij
- če je izdelek narejen po navodilih potrošnika in prilagojen njegovim potrebam ali če gre za pokvarljiv izdelek ali izdelek, ki mu je že potekel rok uporabe (na primer: iz posebej naročenih komponent sestavljen računalnik, uporabljen CD medij, kartuše, tonerji in drugi potrošni material, pijača, hrana...)
Kupnino vam bomo v roku 15 dni vrnili na vaš račun (le tega morate ob vračilu navesti)."
Več ali manj je enako po vseh spletnih trgovinah. Pametno se je dobro poučiti o pogojih nakupa, in se nato odločiti. Čeprav se v primeru težav da za večino primerov lepo zmeniti.
Potrošniki, ki blago naročijo , lahko v primeru, da z naročenimi izdelki niso zadovoljni, ali želijo od nakupa iz kakršnegakoli razloga odstopiti, blago vrnejo v roku 15 dni po prejemu, ali nas o tej želji pisno s priporočenim pismom obvestijo v roku 15 dni po prejemu blaga. V slednjem primeru mora kupec najkasneje v naslednjih 15 dneh blago nepoškodovano tudi vrniti.
"Vrnjeni izdelki naj bodo nerabljeni, nepoškodovani ter v originalni embalaži. V nasprotnem primeru lahko kupcu zaračunamo stroške nove embalaže in pakiranja, čiščenja ter popravila. V primeru, da je vrnjeni izdelek vrnjen kot rabljen, lahko zaračunamo obrabnino. Navedene stroške oziroma nižjo vrednost vrnjenih izdelkov bomo strokovno ocenili v roku 3 dni po vračilu ter vas o tem obvestili v roku 5 dni. Kupec lahko oceno nižje vrednosti vrnjenih izdelkov predlaga tudi sam. Vračilu obvezno priložite kopijo računa.
Kupec naročenega blaga pod navedenimi pogoji ne more vrniti v naslednjih primerih:
- če je že odprl varnostni pečat ali odpakiral iz originalne embalaže, pri avdio in video posnetkih, knjigah ter računalniških programih
- če gre za dobavo časopisov, revij in podobnih periodičnih publikacij
- če je izdelek narejen po navodilih potrošnika in prilagojen njegovim potrebam ali če gre za pokvarljiv izdelek ali izdelek, ki mu je že potekel rok uporabe (na primer: iz posebej naročenih komponent sestavljen računalnik, uporabljen CD medij, kartuše, tonerji in drugi potrošni material, pijača, hrana...)
Kupnino vam bomo v roku 15 dni vrnili na vaš račun (le tega morate ob vračilu navesti)."
Več ali manj je enako po vseh spletnih trgovinah. Pametno se je dobro poučiti o pogojih nakupa, in se nato odločiti. Čeprav se v primeru težav da za večino primerov lepo zmeniti.
Corsair Obsidian 750D, i5 3570 & 4.4GHz, Sapphire R9 290 Tri-X OC,
CPU+GPU EKWB Custom Liquid-Cooling Loop, Asus P8Z77-V DELUXE, Corsair Vengeance
Pro 8gb 1600MHz, Samsung SSD 850 EVO, Corsair AX860i
CPU+GPU EKWB Custom Liquid-Cooling Loop, Asus P8Z77-V DELUXE, Corsair Vengeance
Pro 8gb 1600MHz, Samsung SSD 850 EVO, Corsair AX860i
Zheegec ::
Prednost fizične trgovine je ravno to, da blago pogledaš, o njem vprašaš in ga potem tudi sprobaš pred nakupom. To so tudi glavni razlogi, zakaj so spletne trgovine dostikrat cenejše (ni stroškov za svetovalce, ni potrebe po razstavljenih modelih, ni drage najemnine za prostor).
če sam te pravice ne izrabiš pa pač fašeš zadevo takšno kot je, dokler ne moreš uveljavljati garancije lahko upaš samo na prijaznost prodajalca.
V trgovini, kjer delam, monitor prižgemo vsakemu, ki vpraša, ter ga pustimo, da monitor stestira. Menjamo pa samo, če je monitor res brezhiben, prav tako tudi sama embalaža.
če sam te pravice ne izrabiš pa pač fašeš zadevo takšno kot je, dokler ne moreš uveljavljati garancije lahko upaš samo na prijaznost prodajalca.
V trgovini, kjer delam, monitor prižgemo vsakemu, ki vpraša, ter ga pustimo, da monitor stestira. Menjamo pa samo, če je monitor res brezhiben, prav tako tudi sama embalaža.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
Oddin ::
Tako je. Zato se moraš odločiti, kaj boš kupil preko spleta in kaj v klasični trgovini. Pred kratkim sem kupoval monitor in sem šel v klasično trgovino, kjer sem ga lahko tudi stestiral. Zase vem, da nekaterih stvari preko spleta ne bom kupoval, sploh pa ne izdelke iz višjega cenovnega razreda. Take trgovine, kjer mi pa ne omogočijo testirati, ali pa preizkusiti izdelka, me ponavadi ne vidijo več. Si ne morem predstavljati, da kupujem hi-fi opremo v vrednost 3000€ in da mi v trgovini ne bi omogočili, da bi ta sistem lahko poslušal. Za spletne trgovine in za klasične trgovine velja, da imata vsaka svoje prednosti in pomanjklivosti, kupci pa se moramo odločiti, kaj nam bolj odgovarja. Se pa kdaj tudi nategnemo. Se la vi, kakor rečejo angleži.
Corsair Obsidian 750D, i5 3570 & 4.4GHz, Sapphire R9 290 Tri-X OC,
CPU+GPU EKWB Custom Liquid-Cooling Loop, Asus P8Z77-V DELUXE, Corsair Vengeance
Pro 8gb 1600MHz, Samsung SSD 850 EVO, Corsair AX860i
CPU+GPU EKWB Custom Liquid-Cooling Loop, Asus P8Z77-V DELUXE, Corsair Vengeance
Pro 8gb 1600MHz, Samsung SSD 850 EVO, Corsair AX860i
Fizikalko ::
>>če sam te pravice ne izrabiš pa pač fašeš zadevo takšno kot je, dokler ne moreš uveljavljati garancije lahko upaš samo na prijaznost prodajalca.
A ti res ni jasno, da lahko kupec vrne izdelek v 15 dneh, če je naročil preko spleta. In to brez obrazložitve. Kaj ti tu ni jasno?
A ti res ni jasno, da lahko kupec vrne izdelek v 15 dneh, če je naročil preko spleta. In to brez obrazložitve. Kaj ti tu ni jasno?
#000000 ::
Zdele sem se spomnil kje sem slišal, da lahko v 15 dneh vrneš brez obrazložitve v spletno trgovino. Kiberpipino predavanje, vodenje spletne trgovine. link za ogled z VLC player-jem ogled v brskalniku
Zheegec ::
Ja, na spletni lahko, v fizični pa ne, saj o fizični sem pisal, če pogledaš še enkrat moj post.
Zakon je glede tega precej jasen...
Zakon je glede tega precej jasen...
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Vrniti blago v 8 dneh nakupa? Pravice kupca? (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 23527 (14909) | RejZoR |
⊘ | Naša pravica?Oddelek: Kaj kupiti | 2482 (1952) | darkolord |
» | Big Bang vračilo/menjava artiklaOddelek: Kaj kupiti | 7946 (6268) | marestrnad |
» | Vračilo ali zamenjava izdelka brez napake (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 17560 (15680) | >>><<< |
» | NEC 3520,BOF reklamacijaOddelek: Kaj kupiti | 2648 (1789) | boštjan |