Forum » Na cesti » Renault Modus (ali ekvivalent)
Renault Modus (ali ekvivalent)
kuglvinkl ::
Twingiča bo treba penzionirat, nekaj v tem stilu potrebujemo za po Ljubljani in za it domov-domov (okol 70 km več ali manj AC). Se pravi žena in dva mulca.
Zapel sem za Modusa, me pa zanima, ali je kakšna alternativa, predvsem glede zunanjih gabariotv (do 4 metre)?
Thnx.
Zapel sem za Modusa, me pa zanima, ali je kakšna alternativa, predvsem glede zunanjih gabariotv (do 4 metre)?
Thnx.
Your focus determines your reallity
- spremenil: kuglvinkl ()
mailer ::
Modusa se izogni, kolikor se da. Najprej povej koliko bi dal za avto. Če bo to dnevna relacija 70km se že splača dizel.
Asus B560-I, Intel 11500, Corsair 16GB 3200MHz
kuglvinkl ::
ma ene 5-7k evrov.
Zakaj naj bi se izogibal modusa? Zdejšnji twingo dela bp, ampak res bp, nič ni bilo treba opravljat, to je okol 70k km.
Zakaj naj bi se izogibal modusa? Zdejšnji twingo dela bp, ampak res bp, nič ni bilo treba opravljat, to je okol 70k km.
Your focus determines your reallity
Ganon ::
mailer ::
Ker ga imamo doma. Plastika nekvalitetna smrdi po novem še po desetih letih, motor sicer odziven a preglasen za avtocesto. Ko vključiš gretje smrdi po pregreti plastiki, prtljažnik dolžina cca pol metra,... Števec na sredini armature krade pogled na cesto. Ne mislim predlagat nobenega nemca, ker so precenjeni samo zaradi 20 let starih modelov.
Asus B560-I, Intel 11500, Corsair 16GB 3200MHz
Unknown_001 ::
Ali pa Honda Jazz ?
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Unknown_001 ::
Mogoče KIA Venga ali Hyundai ix20. Pa imaš SKORAJ nov avtomobil.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Utk ::
krneki0001 ::
ma ene 5-7k evrov.
Zakaj naj bi se izogibal modusa? Zdejšnji twingo dela bp, ampak res bp, nič ni bilo treba opravljat, to je okol 70k km.
Twingo je pac twingo in skoraj nihce nima problemov z njim, ker je to res avto z zelo zelo malo problemi. Modus je pa pravo nasprotje twinga kar se pokvarljivosti tice.
Zanesljiv avto je recimo subaru justy. Notri full prostoren, zunaj pa ena taka kocka ko modus. Imas 2WD in 4WD izvedbo. Masine pa od 660ccm do 1300ccm. Cene so pa recimo okol 4500 evrov za 2010 letnik. Jaz sem ga mami kupil, ravno zato, ker je zanesljiv. Mat dela tam okoli 900km z enim tankom (44 litrov tank in 1.0 motor z 75KM)
zunaj
https://www.avto.net/2004/novavozila/fo...
znotraj
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
zee ::
Imel Modusa približno osem let in nisem imel nekih večjih težav. Morda tudi zaradi rednega servisiranja in dobrih pnevmatik. 1200-1600 km z enim tankom.
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: zee ()
val46 ::
Unknown_001 ::
Imel Modusa približno osem let in nisem imel nekih večjih težav. Morda tudi zaradi rednega servisiranja in dobrih pnevmatik. 1200-1600 km z enim tankom.
1200-1600km
Just HOW d fak ?
Jaz s porabo 4.5 [L/100km] nisem pri 55 litrskem rezervoarju dosegel več kot 1200.
A gre to na hlape al kako? Aerodinamika ni biser. Sj vemo da je 1.5 DCi šparovc sam skoraj ne verjamem. Kolikšen rezervoar ima sploh to čudo?
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()
zee ::
Diesel, 200 km/dan vecinoma po avtocesti pri 100-105 km/h.
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
zee ::
IIRC 50 L.
Sam bi OP predlagal kakšen drug model in novejši letnik. Kakšen novejši Clio bi bil kar dobra izbira.
Sam bi OP predlagal kakšen drug model in novejši letnik. Kakšen novejši Clio bi bil kar dobra izbira.
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
Unknown_001 ::
@Kugla
Poglej še Ford B max.
Poglej še Ford B max.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Unknown_001 ::
IIRC 50 L.
Sam bi OP predlagal kakšen drug model in novejši letnik. Kakšen novejši Clio bi bil kar dobra izbira.
Mislim da bi on rad sedel višje. Ti mali enoprostorci so tko da se usedeš kot na stolček, brez padanja na podn. Sploh, če je visoke rasti mu bo odtehtal visok strop.
Clio za visokorasle ni ravno udoben avto. Sam imam 188cm pa sem zadnjič vzel RS a na test. Mislim, avto kot se šika ampak jaz se z glavo (ajd pričeska) drsam po stropu.
1200 še verjamem ampak 1600? Koliko je bila povprečna poraba?
Če je verjeti podatkom 3,1 [L/100km].
Kar pa ... edino, če se ta tajfl guzi za prikolicami. Pol pa že.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()
zee ::
Takrat sem se šel -zdaj vem- hypermiling, kar je bilo sila ugodno za porabo, vendar zelo neprijetno za potnike. Še največji manjko pri Modusu je odsotnost šeste prestave.
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
Unknown_001 ::
Še največji manjko pri Modusu je odsotnost šeste prestave.
Feel ya bro. Moj prejšnji Caddy isto.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Pro_moted ::
KIA Soul.
Ampak je težko sploh dobit rabljeno.
Ampak je težko sploh dobit rabljeno.
AMD FX8120;GB 990FXA-UD3
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX
edi45 ::
Utk ::
Unknown_001 je izjavil:
Še največji manjko pri Modusu je odsotnost šeste prestave.
Feel ya bro. Moj prejšnji Caddy isto.
5 ali 6 nima nobene veze, ce je zadnja zadost dolga. Imam dva avta s 5. in oba imata nizje obrate na avtocesti od marsikaterega s 6. S 95 konjskim avtom se pac ne bos vozil 150 na 2000 obratih, pa ima lahko 12 prestav.
Unknown_001 ::
Unknown_001 je izjavil:
Še največji manjko pri Modusu je odsotnost šeste prestave.
Feel ya bro. Moj prejšnji Caddy isto.
5 ali 6 nima nobene veze, ce je zadnja zadost dolga. Imam dva avta s 5. in oba imata nizje obrate na avtocesti od marsikaterega s 6. S 95 konjskim avtom se pac ne bos vozil 150 na 2000 obratih, pa ima lahko 12 prestav.
Že sam s šestimi se da lepše vozit, če razumeš kaj mislim. Bolje se da izkoristit motor.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()
hojnikb ::
Diesel, 200 km/dan vecinoma po avtocesti pri 100-105 km/h.
torej si en izmed tistih židov, ki ovirajo promet, samo da prišparajo evro ali dva konec tedna?
ti si pa en izmed teh zidov, ki blenda ze 2 kilometra prej ?
#brezpodpisa
edi45 ::
edi45 ::
se dobro, da obstaja ucinkovit tretma za taksne paciente.
Še vedno vas 3/4 tu ne premore sarkazma? Sem normalen voznik, ki rad občasno vozim malo bolj dinamično, če seveda razmere to dopuščajo. Po večini časa se pa vozim tam 140-150km/h več tako ne gre zaradi nesposobnih voznikov. In seveda ni fajn ko naletiš na takšnega žida, ki se vleče kot megla skoraj vzporedno s tovornjakom, da bo "prišparal" kakšen evro ali dva. Takšni se naj rajši vozijo po stari cesti, saj tam nikogar ne ovirajo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: edi45 ()
hojnikb ::
zakaj tocno bi fural vzporedno z tovornjakom ? ce hoces proper hypermilat, furas direkt za tovornjakom, kjer nobega ne oviras
#brezpodpisa
edi45 ::
zakaj tocno bi fural vzporedno z tovornjakom ? ce hoces proper hypermilat, furas direkt za tovornjakom, kjer nobega ne oviras
Saj je rekel da se vozi 100-105km/h, tovornjak gre 90-95, par jih gre tudi 100km/h+ in potem ko se spravi takšen šofer prehitevat in mu je škoda malo po gasu stisnit, se vozi skoraj vzporedno in traja kar nekaj časa da ga prehiti.
Unknown_001 ::
se dobro, da obstaja ucinkovit tretma za taksne paciente.
Še vedno vas 3/4 tu ne premore sarkazma? Sem normalen voznik, ki rad občasno vozim malo bolj dinamično, če seveda razmere to dopuščajo. Po večini časa se pa vozim tam 140-150km/h več tako ne gre zaradi nesposobnih voznikov. In seveda ni fajn ko naletiš na takšnega žida, ki se vleče kot megla skoraj vzporedno s tovornjakom, da bo "prišparal" kakšen evro ali dva. Takšni se naj rajši vozijo po stari cesti, saj tam nikogar ne ovirajo.
Če bi se rad vozil tempo 140 do 150 si lahk kr stalno na prehitevalnem. Razn če maš par kilometrov proste avtoceste. Ker zmer se najde drekač, ki bo en cajt vozil 110 potem pa 130 in spet mal 120 potem 100...pol ko boš mim vozu bo vleku vštric do 140... fuknjen folk.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
facepalm ::
Twingiča bo treba penzionirat, nekaj v tem stilu potrebujemo za po Ljubljani in za it domov-domov (okol 70 km več ali manj AC). Se pravi žena in dva mulca.
Zapel sem za Modusa, me pa zanima, ali je kakšna alternativa, predvsem glede zunanjih gabariotv (do 4 metre)?
Thnx.
zakaj ne kar novega (rabljenega) twinga?
Unknown_001 ::
Mislim da gleda v pravi smeri. Teli mali enoprostorci so fini. Okretni, dovolj prostora da udobno sediš, visok sedež, visok strop. Praktični definitivno bolj kot twingo v zunanje mere pa nič kaj dost večji.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
kuglvinkl ::
Dobr... kaj pa korejski ekvivalenti cliotu?
Majhnih enoprostorcev ni vec, ker so SUV all the rage.
Nov tvingo? :). Modus je na osnovi cliota tko da je malo vecji.
Majhnih enoprostorcev ni vec, ker so SUV all the rage.
Nov tvingo? :). Modus je na osnovi cliota tko da je malo vecji.
Your focus determines your reallity
Unknown_001 ::
Dobr... kaj pa korejski ekvivalenti cliotu?
Majhnih enoprostorcev ni vec, ker so SUV all the rage.
Nov tvingo? :). Modus je na osnovi cliota tko da je malo vecji.
KIA Rio je luškan avtek. V bistvu je zelo mehak za vozit, poceni, ... pa neproblematičen. Lahko potrdim iz druge roke.
Pa ena od pozitivnih reči ki bi jih izpostavil je, da nima sredinske konzole razbacane, da bi mogu noge tišat ko da te scat mudi.
Izdelava notranjosti na delih, ki jih pogosto šlataš zlo na nivoju, drugje se pač vse zvija ko protisneš ampak tega itak ne opaziš.
Edini resni minus tega avtomobila je preglednost, ko rineš vzvratno.
Hyundai i20
Kaj oa vem. Nisem nikoli vozil niti poznam ne nikogar, ki bi ga imel. Zadnja generacija izgleda luškano sam boš moral za rabljenga budget stegnt za kakega jurja ali dva. Ima pa kar precej opreme kakor sem gledal.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()
kuglvinkl ::
ok, kul informacije. Ampak, če damo tega Riota, i20 in CLiota ob bok? Najbl zgleda CLio (je za ženo...), kaj pa vožnja, pa pokvarljivost, pa prostornost notri?
Your focus determines your reallity
Unknown_001 ::
Po mojem je s slično mašino vse glih za vozit. Zdej jst sem od teh že vozil na krajš relacijo Riota 1.2 in Clio RS, tko da to dvoje primerjat ne bo glih :)
Pri cliotu sem že "okurcal", da ima avto nizek strop, če si visoke rasti. Pa kar mi gre blazno na živce je, da upajo še vedno prodajat avto z ročko za gont šajbo gor/dol na zadnjih vratih. Videno v prvih serijah 4 generacije clia, ko si ga je kupil kolega v srednji. Mislm avtu drgač nič ne manjka. Ma volan, ma 4 kotače, ma radio, klimo, ABS, mislm vse kar rabiš da se varno pripelješ na cilj.
Nekega blaznega udobja ni za pričakovat, da jih boš hvalil kot Mercedesa (metafora alert). So pa vsi trije našteti povsem spodobni.
Pa pri Kii in Hyundayu glej, da bo avto čim mlajši s potrjeno servisno knjigo. Mislim da nudijo 5 ali 7 let garancije pa ti čist komot pripada če boš nadaljeval lastništvo. Si vsaj miren za tiste 3 leta kokr bo te dobe ostalo.
Pri cliotu sem že "okurcal", da ima avto nizek strop, če si visoke rasti. Pa kar mi gre blazno na živce je, da upajo še vedno prodajat avto z ročko za gont šajbo gor/dol na zadnjih vratih. Videno v prvih serijah 4 generacije clia, ko si ga je kupil kolega v srednji. Mislm avtu drgač nič ne manjka. Ma volan, ma 4 kotače, ma radio, klimo, ABS, mislm vse kar rabiš da se varno pripelješ na cilj.
Nekega blaznega udobja ni za pričakovat, da jih boš hvalil kot Mercedesa (metafora alert). So pa vsi trije našteti povsem spodobni.
Pa pri Kii in Hyundayu glej, da bo avto čim mlajši s potrjeno servisno knjigo. Mislim da nudijo 5 ali 7 let garancije pa ti čist komot pripada če boš nadaljeval lastništvo. Si vsaj miren za tiste 3 leta kokr bo te dobe ostalo.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()
Utk ::
I20 in rio sta sigurno bolj prostorna, i20 ima vecji prtljaznik, vecji kot recimo focus hatchback, kia morda malenkost vec prostora zadaj, pa ze i20 ga ima kar dost, za ta razred.
Ce bi kupoval novega je sigurno 1,0 turbo od hyundaja veliko boljsi od renojevega 0,9. Rabljenih pa teh se ni.
Ce bi kupoval novega je sigurno 1,0 turbo od hyundaja veliko boljsi od renojevega 0,9. Rabljenih pa teh se ni.
Unknown_001 ::
Renojevega 0.9 se izogibaj kot hudič križa. Prej omenjeni kolega je imel ravno ta motor not. To se je za zjokat ko štirje sedijo v avtu, slednji pa v drugi vzdihuje, da lahko sploh sledi prometu.
Mislm... sej če bi avto tehtal 700 kil kot včasih bi bil čist ok sam danes ko vse tehta čez tono je pa druga pesem.
Mislm... sej če bi avto tehtal 700 kil kot včasih bi bil čist ok sam danes ko vse tehta čez tono je pa druga pesem.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Unknown_001 ::
Aja btw. Nov twingo niti pod razno. V bistvu ne bi preveč razlagal. Pojdi probat pa boš videl to ceneno žalost, ki sploh ni poceni. Sestrična dobila na test in smo šli en krog. To je katastrofa napram prejšnji generaciji.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Gr8t ::
Takšni se naj rajši vozijo po stari cesti, saj tam nikogar ne ovirajo.
Ravno tam ovirajo, na AC se vozijo lepo za tovornjaki, ne vem zakaj si moral reči vzporedno s tovornjaki, saj imaš manjšo porabo za tovornjakom.
Po regionalki pa kaj pa vem, z 200KM sem uspel prehitet že avtošolo na samo nekje 50m ravnine v klanec gor, tako da težko rečem da so mi ti kinder jajčki v kakšno oviro, prej popestrijo vožnjo.
Pa uspehov imam še veliko, mislim da sem kar prvi v SLO v rednosti prehitevanja, dokler mi kdo ne dokaže nasprotno. Za primerjavo imam povprečje cca. 10 na 35km, max verjetno 20. To je itak bolj odvisno od gostote prometa kot od mojega poguma/znanja, če je pa tako gost, je pa tudi v nasprotni smeri, tako da kaj dosti več kot 20 se v nobenem primeru ne da.
Ampak vseeno se ne da kar povsod prehitet. Recimo če imaš gost nasprotni promet, edino kar lahko narediš je da potrobiš (tudi v tem sem prvi v SLO, ne vem kaj imate s tem blendanjem podnevi, zadnjič sem se enemu samo smejal, ne rečem zjutraj, takrat tudi sam raje blendam), če mi eden cijazi 70 na cesti kjer sam lahko potegnem tudi mal čez 140.
Meni je najbolje, ko se potem pomaknem na pas za zavijanje levo, in imam še tam nekaj časa noter več kot 100, tako da jih v bistvu za kratek čas prehitim na zaviralnem pasu. Seveda v takem primeru vedno pogledam voznika v obraz.
Res pa da so veliko večji problem tovornjaki in avtobusi, tisti, če te ne spusti naprej in vozi z gumo po sredinski črti, ti pomaga samo kak Fiat 500 (20cm ožji od avta C razreda, ravno za tisto gumo) ali še bolje - motorno kolo.
Sem pa zadnjič vozil za motorjem s cca. 50KM, v klanec gor sem moral malenkost stopiti na zavoro, na ravnini iz krožnega od 40 do 140 sem ga tudi malo čakal, iz semaforja do nekje 120 (dohitela sva kolono) sva bila pa povsem skupaj vse od speljevanja. Tako da z 200KM avtom itak ne pričakujem da bo kdo vozil z mojim tempom. Koliko rabite za 18km, 18min? Sam imam rekord 12min. To je povprečna 90 namesto 60.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Gr8t ()
facepalm ::
offtopic: 13min za 16km, poleti ob 13:30. zadnja 2km mestne voznje + guzva (turisti). pogledal na uro pred vstopom in po izstopu iz vozila.
165hp in hitenje v sluzbo. voznja skoraj po omejitvah.
..to je bil kolega, da ne bo pomote:)))
@Raptor F16: v kaksnem avtu si pa vozil 0.9tce? jaz v twingotu in v cliotu ne cutim podhranjenosti.
165hp in hitenje v sluzbo. voznja skoraj po omejitvah.
..to je bil kolega, da ne bo pomote:)))
@Raptor F16: v kaksnem avtu si pa vozil 0.9tce? jaz v twingotu in v cliotu ne cutim podhranjenosti.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: facepalm ()
Gr8t ::
Jaz sem šel seveda kar da avto, omejujem se edino vsaj prvih 6km, da spravim motor na vsaj približno delovno temperaturo. Pa še to gledam da se gibljem okol 3000rpm in 100km/h, oz. v 6. gre po potrebi tudi 130.
Vidim pa da sem lagal, za 18km je 13:30, za 16,5km pa 12min. Se pravi 80km/h, kar bo že bolj pravilno, ker povprečje 90 je kar mal huda glede na to da je tolk omejitev hitrosti, pa vmes je še kak semafor, čakanje na stop znaku, čakanje na zožanju itd.
Vidim pa da sem lagal, za 18km je 13:30, za 16,5km pa 12min. Se pravi 80km/h, kar bo že bolj pravilno, ker povprečje 90 je kar mal huda glede na to da je tolk omejitev hitrosti, pa vmes je še kak semafor, čakanje na stop znaku, čakanje na zožanju itd.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Gr8t ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Rabljen avto za cca. 1500 € (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 9644 (6519) | hojnikb |
» | Poceni avto za 2k€ +- 500€ (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 16324 (12872) | krneki0001 |
» | Prvi avto (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 44672 (34779) | matobeli |
⊘ | koliko za nov avto (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 30599 (25618) | dzinks63 |
» | Zakaj je velik avto pravilna izbira? (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Loža | 29637 (26668) | knesz |