Forum » Na cesti » Najhitrejši osebni avtomobili
Najhitrejši osebni avtomobili
PARTyZAN ::
Vem, da spada v drugi razred. Pac nimam fetisa na hitre druzinske avtomobile, ker se mi zdi da te dve stvari ne spadata skupaj.
Rabljene DB9ke z prakticno nic kilometrine stanejo okoli 120k v sloveniji. Preveri avto.net.
Rabljene DB9ke z prakticno nic kilometrine stanejo okoli 120k v sloveniji. Preveri avto.net.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: PARTyZAN ()
bond007 ::
bond007 s 570 konji in 4,6 s do 100 (pri ~2 tonah), hja, mislim da bi vrat kr trpel.
Mah 4,6 do 100 dobiš tudi že v m5, ki jo dobiš že za "drobiž" v primerjavi z db9. Tisto kar je pod 3s do 100 .. tisto trga vratove
bond007 ::
Pol je banana, ker 25k € se mi ne zdi full drago . Res pa da je to za čiste užitke, praktičn ni toliko, ampak sej tema je o hitrih avtih :)
2,7 do 100
Maš še podobne - to je užitek vozt, ne pa te 2 tonske ladje :)
Caterfield
2,7 do 100
Maš še podobne - to je užitek vozt, ne pa te 2 tonske ladje :)
Caterfield
PrimozR ::
Točno to, kar sem mislil, da misliš - banana oz. Ariel Atom. In od kje da fak Caterfield?????? To je Caterham. Firma, ki licenčno izdleuje bivše Lotus Sedmice. Najhujša verzija ima pa zdej 2,4 V8 supercharged, 400 konjev, ~400 kg, začuda traction control in ABS, o servo zavijanju pa nisem ziher. Sicer pa odlični avtomobilčki. Enga CSR 260 se ne bi branil (Ford 2,3 Duratec 260 konjev, takisto ~400 kg). Pač avto za vozit. Podobno kot Lotus Exige (ki se ga spet ne bi branil :D)
profii ::
dobr jo piči ej :D jaz osebno bi meu tud neki tazga k je čist lahko pa mejhno. KTM x bow mi je hud.
http://www.ktm-x-bow.com/
http://www.ktm-x-bow.com/
tilinho20 ::
Jaz bi imel pa Ferrarija Fiorana 599. Če pa damo kaj ceneje bi imel pa A6 karavan. Najlepša avta kar sem jih vidu.
3furious ::
Acabion GTBO ni avtomobil, ampak motocikel, ki izgleda kot nizko leteče letalo, je pa najhitrejše serijsko vozilo na svetu. Pospešek 0-483km/h v 30 sekundah, elektronsko omejena končna pa 547km/h. Poganja ga turbo motor iz Hayabuse z 750 konji, pri 400km/h porabi le 9,4 l/100km. Izdelali naj bi le omejeno serijo po ceni 1.87 milijona evrov. Za primerjavo, Veyrona prehiti z 20% gasa
edge540 ::
Poštena stvar, sem že videl nekje ja. Definitivno pa ni za na naše ceste, ker po prvi luknji nebi izgledal več kot nizkoleteče letalo
dzinks63 ::
V prodajo prihaja osveženi Bugatti kot Veyron 16.4 Super Sport. Že tako zelo hiter avtomobil so še izboljšali, da je zopet posegel po kroni najhitrejšega serijskega avtomobila.
1200KM, 1500NM, top speed of 431 km/h
1200KM, 1500NM, top speed of 431 km/h
Zgodovina sprememb…
- zavarovalo slike: WarpedGone ()
dzinks63 ::
Bugati bo dobil hudo konkurenco: DAGGER GT
izdelano kot eksluziva v parih primerkih. 2000KM, 300milj/h (480km/h), 0-100km/h: 1,5S, 9.4 liter GM V8 twin turbochargers, 0-400m: 6,7s, cena; sitnica: $450,000,...
izdelano kot eksluziva v parih primerkih. 2000KM, 300milj/h (480km/h), 0-100km/h: 1,5S, 9.4 liter GM V8 twin turbochargers, 0-400m: 6,7s, cena; sitnica: $450,000,...
Matev ::
kje je video?
bolano
You can visit Transtar Racing yourself to find out more about the company's far-reaching claims. If you're convinced, they'll even offer you a chance to invest some cash in the project.
bolano
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Matev ()
innerspace ::
Dagger GT --- 2000 BHP in zadnji pogon ... imo total fail.
Je pa lepo oblikovan...
Bomo vidli, kaj bo Clarkson lepega povedal jeseni:)
Je pa lepo oblikovan...
Bomo vidli, kaj bo Clarkson lepega povedal jeseni:)
Donate BTC here: 35KR84u3rXN3in1kCw9YHRz4WF3r5kfFF4
tadvet ::
V prodajo prihaja osveženi Bugatti kot Veyron 16.4 Super Sport. Že tako zelo hiter avtomobil so še izboljšali, da je zopet posegel po kroni najhitrejšega serijskega avtomobila.
1200KM, 1500NM, top speed of 431 km/h
V povezavi nisem nikjer zasledil cene in pospeška 0-100km/h! Če kdo tukaj pozna ta dva podatka za tanov Veyron, bi bil vesel če jih lohk pove.
Ps: Mal sm pobrsku, pa dobil odgovore.
Pospešek do 100km/h je enak kot pri starem(2,5sec), velika razlika je od 100-200km/h le 4,5sec. Cena pa je nad dvemi miljončki....
Zgodovina sprememb…
- spremenil: tadvet ()
red_baron ::
Za 50k€ se dobi v Nemčijo Godzila in to NISSAN GTR R 35. Motor 3,8 V6 biturbo 485 konjskih moči on od 0-100 tovarniško 3,5 sekunde. 4x4
Pihne dol 911 gt3m astona dbs, da ne govorim o raznih M5 in rs- ih. Glede handlinga je pa king of the road.
Meni osebno the best car.Za ljudi, ki vejo kaj hočejo.
Pihne dol 911 gt3m astona dbs, da ne govorim o raznih M5 in rs- ih. Glede handlinga je pa king of the road.
Meni osebno the best car.Za ljudi, ki vejo kaj hočejo.
TOP ::
Tukaj si se mal narobe izrazu,za ljudi ki vedo kaj hočejo,kupijo Porsche ali Ferrari Enzo ali pa Mclaren F1,Bugati Verone itd.Nissan Skayliner je pa majhen kič,ki je zelo navit za svoje kubike.in koliko časa tole zdrži je pa druga pesem.To je avto za enega ki zna šravfat in mu je to ljubezen.
Steinkauz ::
Aja ti napisani pa niso naviti ane?
Pa a bi ti kej cene pogledu raj?
Ne morš primerjat avto za 1 milijon + pa 80 tisoč
Pa a bi ti kej cene pogledu raj?
Ne morš primerjat avto za 1 milijon + pa 80 tisoč
PrimozR ::
Tukaj si se mal narobe izrazu,za ljudi ki vedo kaj hočejo,kupijo Porsche ali Ferrari Enzo ali pa Mclaren F1,Bugati Verone itd.Nissan Skayliner je pa majhen kič,ki je zelo navit za svoje kubike.in koliko časa tole zdrži je pa druga pesem.To je avto za enega ki zna šravfat in mu je to ljubezen.
No, zelo se motiš. Kdor ve, kaj hoče od avta, kupi GTRa, Exigea, Ariel Atom in podobne žverce. Folk ki pa nima pojma o svetu avtomobilov ampak ima preveč denarja pa kupuje Ferrarije, Porscheje in podobno.
To seveda ne pomeni, da znalci ne kupijo teh avtomobilov, 911 Turbo, GT3 RS in GT2 so fletne žverce, podobno F40, 458 Italia, vseeno bi pa raje od povprečnega Ferrarija raje vel Lamborghinija, navsezadnje jih je manj od Ferrarijev. Ferrari in obične 911ke so postale avto za folk, ki nekaj zasluži in zapravi na avtu.
EDIT: pa Skyline bo delal, brez skrbi. Problem je bil samo launch control pa menjalnik. Launch control so pa itak odstranili v novejših modelih :D
Za primerjavo, blok RB26DETT, motorja iz R35 GTRa, preverjeno zdrži na daljši rok 1300 konjev. Iz 2,6 vrstnega 6 bloka (sicer verjetno strokanega na tam nekje 2,8 litra, podobno kot na Z-Tune Skylineu).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PrimozR ()
red_baron ::
Zdravo.
Nisan gtr r35 ima tovarniško 3 letno garancijo.
Porsche gt3 ima dve leti garancije.
Audi R8 ima pa eno leto garancije.
Tako piše v reviji Autobild, kjer so tudi testirali vse tri rakete in bili navdušeni nad godzilo, prav tako v reviji EVO.
Nisan gtr r35 ima tovarniško 3 letno garancijo.
Porsche gt3 ima dve leti garancije.
Audi R8 ima pa eno leto garancije.
Tako piše v reviji Autobild, kjer so tudi testirali vse tri rakete in bili navdušeni nad godzilo, prav tako v reviji EVO.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: red_baron ()
PARTyZAN ::
Bugati bo dobil hudo konkurenco: DAGGER GT
izdelano kot eksluziva v parih primerkih. 2000KM, 300milj/h (480km/h), 0-100km/h: 1,5S, 9.4 liter GM V8 twin turbochargers, 0-400m: 6,7s, cena; sitnica: $450,000,...
Teli parametri so možni samo v svetu, kjer prašički letijo hitreje od reaktivnih letal. ;>
Zgodovina sprememb…
- zavarovalo slike: WarpedGone ()
PrimozR ::
Za primerjavo, blok RB26DETT, motorja iz R35 GTRa, preverjeno zdrži na daljši rok 1300 konjev. Iz 2,6 vrstnega 6 bloka (sicer verjetno strokanega na tam nekje 2,8 litra, podobno kot na Z-Tune Skylineu).
Woops, typing fail, R34 GTR, zadnji Skyline GTR.
Bugati bo dobil hudo konkurenco: DAGGER GT
izdelano kot eksluziva v parih primerkih. 2000KM, 300milj/h (480km/h), 0-100km/h: 1,5S, 9.4 liter GM V8 twin turbochargers, 0-400m: 6,7s, cena; sitnica: $450,000,...
Teli parametri so možni samo v svetu, kjer prašički letijo hitreje od reaktivnih letal. ;>
Zakaj že? Sem gledal projekt s Fordovim 4.8 V8, načeloma blok, po katerem je bil izdelan motor iz Koenigsegga, pa je tip imel v light tune planiranih ~1750 konjev, z večjima turbinama pa ~2000 konjev. Pa blok naj bi bil sposoben to zdržati brez problema. Tukaj govorimo o podvojeni kapaciteti.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PrimozR ()
PARTyZAN ::
Me zanima kako mislijo avto spraviti od 0 do 100 v 1.5 sekunde. Mogoče so na konceptu pozabili zrenderirat gosenice? ;P
guest #44 ::
Yawn! S tem merjenjem tičev, se vidi, da mam raje rally. Če se že išče šus adrenalina priporočam motor
Poserješ se dokaj hitro, ko enkrat vidiš kolk blizu je manjkalo, da postaneš fleka na ograji. Pol te pa itak mine in se umiriš, tisti ki se ne pa dejansko postanejo fleka prej al slej. Precej bolj podpiram divjanje z motorjem kot pa z avtom. Z motorjem boš po vsej vrjetnosti le sebe odstranil, z avtom pa skoraj sigurno še koga zravn.
Ampak, ok...gre za teoretično debato, tko da ne bom več solil pameti.
Poserješ se dokaj hitro, ko enkrat vidiš kolk blizu je manjkalo, da postaneš fleka na ograji. Pol te pa itak mine in se umiriš, tisti ki se ne pa dejansko postanejo fleka prej al slej. Precej bolj podpiram divjanje z motorjem kot pa z avtom. Z motorjem boš po vsej vrjetnosti le sebe odstranil, z avtom pa skoraj sigurno še koga zravn.
Ampak, ok...gre za teoretično debato, tko da ne bom več solil pameti.
PrimozR ::
Ni nujno, motor lahko praktično preseka avto, sploh če ga nabaše bočno. Obenem je motor lažje spregledati, torej imaš na T križiščih pri vključevanju avtomobila odlične pogoje, da motor fašeš v naročje (kar velja tudi za sovoznika).
guest #44 ::
Že že, ampak po vse vrjetnosti bo motorist kej zabrenzal/zgubu ravnotežje/... in zletel potleh. Vzdolžno ni pogoja da bi motor razsekal avto, ga prej vrže vstran ali prek, je pa res da lahko avtomobilist dobi motorista v naročje kar tud ni lepo dobit pri tistih 130kmh. Vseno pa raje dobim motor pri 180 v avto kot pa drug avto pri 180. Z malce sreče bo avtomobilist preživel, mogoče celo brez poškodb. Motorista pa bodo morali sestavljati.
Sicer sem bolj ljubitelj motorjev po duši, ampak vsaj vem kolko bolj je nevaren motor vozniku. Že malo prašen ovinek te lahk spravi potleh. Slovenske ceste pa so itak smrtna past.
Najbolj smeh pa je itak tekmovat z prjatlom ob 3 zjutraj na neki stari asfaltni poti v pički materni (z starim AX ali 5ko).
A je kje v slo kaka urejena rally pista sploh?
Sicer sem bolj ljubitelj motorjev po duši, ampak vsaj vem kolko bolj je nevaren motor vozniku. Že malo prašen ovinek te lahk spravi potleh. Slovenske ceste pa so itak smrtna past.
Najbolj smeh pa je itak tekmovat z prjatlom ob 3 zjutraj na neki stari asfaltni poti v pički materni (z starim AX ali 5ko).
A je kje v slo kaka urejena rally pista sploh?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: guest #44 ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Pospešek Formule 1 F1 (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 9907 (8395) | Blinder |
» | Bugatti načrtuje športnejšo verzijo VeyronaOddelek: Loža | 3072 (1707) | €uro |
» | Prvi "serijski" avtomobil na vodikov pogonOddelek: Znanost in tehnologija | 5925 (4969) | WarpedGone |
» | Najhitrejši cestni avto...Oddelek: Loža | 2545 (2125) | IceIceBaby |
» | [Automobilizem] Audi z dizlom zmagal v 6 od 8 dirk ALMS (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 11538 (10000) | Stepni Volk |