Forum » Znanost in tehnologija » Prvi "serijski" avtomobil na vodikov pogon
Prvi "serijski" avtomobil na vodikov pogon
Stepni Volk ::
Terminator, sedaj bolj znan pod imenom Governator, je na avtomobilskem sejmu v Los Angelesu, ki poteka od 1. do 10. decembra 2006, predstavil prvo serijsko vozilo na vodik.
Vozilo sliši na ime BMW Hydrogen 7 in je dejansko dvoživka, saj za gorivo lahko uporablja tudi bencin. Vodika lahko spravite vanj za 8 kilogramov, bencina 74 litrov. Vse skupaj poganja čisto nič evropejski 6 litrski V12, ki zažene motor na vodik. Ne glede na gorivo, skupaj spravi 191 KW / 260 konjičkov (v bencinski verziji 760L spravi skupaj 438 konjev), ter pospeši od 0 do 100 km/h v 9,5 sekunde. Kadar se pelje na vodik iz izpuha kaplja samo voda, kar zna biti uporabno v puščavah, ter tako gnan zmore prevoziti 200km. Dodatnih 500 km prevozi s preklopom na klasičen bencin, ki je nujno zlo, glede na praktično neobstoječo infrastrukturo za točenje vodika. Takšno polnjenje avtomobila vas bo stalo 8 minut časa za poln rezervoar in 2.23 eura/kilogram. Avtomobil bo na tržišče prišel v omejenem številu in je namenjen le izbrancem. Podobno kot pri Bugatti Veyronu vozilo ne morete poljubno prodati naprej. Na vsake štiri ure tudi poroča v centralo o svojem delovanju, čeprav pri BMWju trdijo, da jih ne testirajo več.
Z njim ne boste mogli zapeljati v Francijo, ker so tam vozila na vodik prepovedana. BMW vam tudi odsvetuje parkiranje v zaprtih prostorih. Razlog zato je, da izgub goriva ni le v prvih 17 urah ter dejstva, da iz rezervoarja vodik izhlapi v 9tih dnevih. Vodikov tank namreč ni pod pritiskom, temveč je le toplotno izoliran (vodik se hrani pri - 253 C°).
Hranjenje vodika ima še dodatne posledice: zadaj je manj prostora za noge in prtljažnik je za polovico manjši od običajne sedmice. Najslabše pri vsem skupaj je, da ni tako zelen, kot se zdi.
Ostale fotografije in skice si lahko ogledate na Gizmagovi strani. Če bi ga radi vozili, se postavite v vrsto tukaj.
Vozilo sliši na ime BMW Hydrogen 7 in je dejansko dvoživka, saj za gorivo lahko uporablja tudi bencin. Vodika lahko spravite vanj za 8 kilogramov, bencina 74 litrov. Vse skupaj poganja čisto nič evropejski 6 litrski V12, ki zažene motor na vodik. Ne glede na gorivo, skupaj spravi 191 KW / 260 konjičkov (v bencinski verziji 760L spravi skupaj 438 konjev), ter pospeši od 0 do 100 km/h v 9,5 sekunde. Kadar se pelje na vodik iz izpuha kaplja samo voda, kar zna biti uporabno v puščavah, ter tako gnan zmore prevoziti 200km. Dodatnih 500 km prevozi s preklopom na klasičen bencin, ki je nujno zlo, glede na praktično neobstoječo infrastrukturo za točenje vodika. Takšno polnjenje avtomobila vas bo stalo 8 minut časa za poln rezervoar in 2.23 eura/kilogram. Avtomobil bo na tržišče prišel v omejenem številu in je namenjen le izbrancem. Podobno kot pri Bugatti Veyronu vozilo ne morete poljubno prodati naprej. Na vsake štiri ure tudi poroča v centralo o svojem delovanju, čeprav pri BMWju trdijo, da jih ne testirajo več.
Z njim ne boste mogli zapeljati v Francijo, ker so tam vozila na vodik prepovedana. BMW vam tudi odsvetuje parkiranje v zaprtih prostorih. Razlog zato je, da izgub goriva ni le v prvih 17 urah ter dejstva, da iz rezervoarja vodik izhlapi v 9tih dnevih. Vodikov tank namreč ni pod pritiskom, temveč je le toplotno izoliran (vodik se hrani pri - 253 C°).
Hranjenje vodika ima še dodatne posledice: zadaj je manj prostora za noge in prtljažnik je za polovico manjši od običajne sedmice. Najslabše pri vsem skupaj je, da ni tako zelen, kot se zdi.
Ostale fotografije in skice si lahko ogledate na Gizmagovi strani. Če bi ga radi vozili, se postavite v vrsto tukaj.
neobjavljeno.blogspot.com
- zavarovalo slike: gzibret ()
Roadkill ::
Tkole na hitro prebrano... je sploh kakšna pozitivna stran tega avtomobila v primerjavi z bencincem?
Težji, počasnejši, "eksplozivnejši" in predvsem DRAŽJI (ok, trenutno je itak limited edition) je od bencinarja serije 7.
:)
Težji, počasnejši, "eksplozivnejši" in predvsem DRAŽJI (ok, trenutno je itak limited edition) je od bencinarja serije 7.
:)
Ü
@LOL ::
Ah še ena potrditev kako daleč smo še od kakršnegakoli avtomobila ki bi bil konkurenčen običajni tehnologiji benz, dizel.
Bo še kar trajalo par 10 let da se bo kaj izcimilo
Bo še kar trajalo par 10 let da se bo kaj izcimilo
Hippy: The Doors?
Geek: The Windows!
Geek: The Windows!
gzibret ::
Vsaj ponudba je, to je obetavno.
Z 8 kg vodika, ki stane nekaj več, kot 18€, prevoziš 200 km, torej cca 10 km z 1 € (grob, grob izračun). Cena vožnje na vodik je primerljiva ali pa malo dražja od cene vožnje na bencin.
Z 8 kg vodika, ki stane nekaj več, kot 18€, prevoziš 200 km, torej cca 10 km z 1 € (grob, grob izračun). Cena vožnje na vodik je primerljiva ali pa malo dražja od cene vožnje na bencin.
Vse je za neki dobr!
chucki ::
Pozitivna stran je da je BMW in da ima V12 motor notri.
AMD Ryzen 5 5600/NZXT Kraken X62/Asus ROG Crosshair VI hero/DDR4 32gb/1TB SSD
Gigabyte RTX 3060 Ti /SB Z/NZXT H440 case/ Asus ROG PG248Q
Samsung Q7FN65 + ASUS TUF A17 with RTX 3070 Ti
Gigabyte RTX 3060 Ti /SB Z/NZXT H440 case/ Asus ROG PG248Q
Samsung Q7FN65 + ASUS TUF A17 with RTX 3070 Ti
@LOL ::
Pozitivna stran je da je BMW in da ima V12 motor notri.
Ki pa ko se pelješ na vodik je nekje v rangu malo bolj zmogljivega golfa
Hippy: The Doors?
Geek: The Windows!
Geek: The Windows!
celada ::
Ne glede na gorivo, skupaj spravi 191 KW / 260 konjičkov
Lol no dej mal preber naslednic, tole kr pihne golfa
_marko ::
Die Limousine der 7er Reihe wird von einem 191 kW/260 PS starken Zwölfzylinder-Motor angetrieben und beschleunigt in 9,5 Sekunden von null auf 100 km/h.
Golf V 2.0 TDI od 0-100 9.3s
Golf V 2.0 FSI od 0-100 8.8s
celada, spet na pamet govoriš?
Golf V 2.0 TDI od 0-100 9.3s
Golf V 2.0 FSI od 0-100 8.8s
celada, spet na pamet govoriš?
The saddest aspect of life right now is that science
gathers knowledge faster than society gathers wisdom.
gathers knowledge faster than society gathers wisdom.
R33D3M33R ::
iz rezervoarja vodik izhlapi v 9tih dnevih
Hja, več sreče prihodnjič. Takega avtomobila, kjer mi gorivo odteka v zrak niti povohal ne bi. POleg tega ga moram imeti še zunaj na prostem, da ga bodo ja vremenski pojavi uničevali. Naj se še bolj potrudijo, tole ni nič.
Moja domača stran: http://andrej.mernik.eu
Na spletu že od junija 2002 ;)
:(){ :|:& };:
Na spletu že od junija 2002 ;)
:(){ :|:& };:
Vikking ::
Hahaha kak jajc, Hyundai Accent 1,6 mašina ma 0-100=10s, da ne govorimo o stroških. Katastrofa od tegale avta.
Lepo da se vse premika v smer čim manjše odvisnosti od nafte, ampak tole je naravnost voda na mlin vsem naftnim gigantom... pozabi vodik.
Lepo da se vse premika v smer čim manjše odvisnosti od nafte, ampak tole je naravnost voda na mlin vsem naftnim gigantom... pozabi vodik.
IceIceBaby ::
Pospešek do 100kmh ni primerljiv. BMW ima krepko čez 2 toni, Accent pa pribljižno pol manj. Pri letečem štartu in sploh pri večjih hitrostih je ta sedmica neprimerno hitrejša od accenta in golfa.
Poleg tega pa pri takih limzinah moč ni za razkazovanje na semaforjih ampak za udobno križarjenje po avtocesti pri visokih hitrostih. Z 260 konji lahko brez večjih naporov in hrupa pelješ 200kmh tudi par ur skupaj.
Je res, da je zadeva zaenkrat še malo nerodna, ampak vsak začetek je težek. Upam, da bodo nadaljevali z razvojem.
Poleg tega pa pri takih limzinah moč ni za razkazovanje na semaforjih ampak za udobno križarjenje po avtocesti pri visokih hitrostih. Z 260 konji lahko brez večjih naporov in hrupa pelješ 200kmh tudi par ur skupaj.
Je res, da je zadeva zaenkrat še malo nerodna, ampak vsak začetek je težek. Upam, da bodo nadaljevali z razvojem.
Stepni Volk ::
Največja ovira razvoja je vodik. Tako pridobivanje, kot hranjenje.
neobjavljeno.blogspot.com
Trololololo1 ::
A je v povprečno porabo tega bmw-ja všteto tudi izhlapevanje vodika, ki izhlapeva med vožnjo?
V resnici so naredili korak naprej, ker je to prvi serijski avtomobil na vodik, vendar je še daleč od avtomobila, ki ga potrebuje povprečna družina. Bomo verjetno še par let še kar vsi na bencinu in nafti.
V resnici so naredili korak naprej, ker je to prvi serijski avtomobil na vodik, vendar je še daleč od avtomobila, ki ga potrebuje povprečna družina. Bomo verjetno še par let še kar vsi na bencinu in nafti.
Vikking ::
Pospešek do 100kmh ni primerljiv. BMW ima krepko čez 2 toni, Accent pa pribljižno pol manj. Pri letečem štartu in sploh pri večjih hitrostih je ta sedmica neprimerno hitrejša od accenta in golfa.
Poleg tega pa pri takih limzinah moč ni za razkazovanje na semaforjih ampak za udobno križarjenje po avtocesti pri visokih hitrostih. Z 260 konji lahko brez večjih naporov in hrupa pelješ 200kmh tudi par ur skupaj.
Kst: ccc. Avto bi lahko imel 4 tone pa bi moral hitreje pospešiti. 6 litrski V12 proti 1,6 mašini accenta. katastrofa. Končna samo 140mph, jao jao Avto bi lahko imel 6 ton pa bi moral hitreje pospešit. Sicer res to ni bistvo avta, ampak če ima motor v12 pričakujem da bo "nekoliko" odzivnejši od jugeca.
Leteči štart, fino mogoče bi accenta pustil kakšen meter zadaj pri hitrosti nad 120mph kobi accent dosegel svojo končno.
Govor o 200km/h vožnje več ur skupaj je povsem narobe, pri nas se lahko 200km/h voziš pičli par sekund, potem ti pa zmanjka avtoceste ali pa moraš zavirat zaradi drugih vozil.
Aja pa kolikor sem uspel prebrati avto NI SERIJSKA proizvodnja ker jih bodo naredil samo par primerkov za izbrance.
V glavnem naj začnejo razmišljat v drugo smer opustijo vodik, ter začnejo razmišljat v druge alternative. Vodik sigurno ni prihodnost v avtomobilizmu, sploh pa ne za množnično uporabo.
Poleg tega pa pri takih limzinah moč ni za razkazovanje na semaforjih ampak za udobno križarjenje po avtocesti pri visokih hitrostih. Z 260 konji lahko brez večjih naporov in hrupa pelješ 200kmh tudi par ur skupaj.
Kst: ccc. Avto bi lahko imel 4 tone pa bi moral hitreje pospešiti. 6 litrski V12 proti 1,6 mašini accenta. katastrofa. Končna samo 140mph, jao jao Avto bi lahko imel 6 ton pa bi moral hitreje pospešit. Sicer res to ni bistvo avta, ampak če ima motor v12 pričakujem da bo "nekoliko" odzivnejši od jugeca.
Leteči štart, fino mogoče bi accenta pustil kakšen meter zadaj pri hitrosti nad 120mph kobi accent dosegel svojo končno.
Govor o 200km/h vožnje več ur skupaj je povsem narobe, pri nas se lahko 200km/h voziš pičli par sekund, potem ti pa zmanjka avtoceste ali pa moraš zavirat zaradi drugih vozil.
Aja pa kolikor sem uspel prebrati avto NI SERIJSKA proizvodnja ker jih bodo naredil samo par primerkov za izbrance.
V glavnem naj začnejo razmišljat v drugo smer opustijo vodik, ter začnejo razmišljat v druge alternative. Vodik sigurno ni prihodnost v avtomobilizmu, sploh pa ne za množnično uporabo.
Keyser Soze ::
O fak no. Glej razmerje teža/konji.
Da ne rečem, da je pomemben tudi navor. In pa to kako sta porazdeljena po obratih.
Da ne rečem, da je pomemben tudi navor. In pa to kako sta porazdeljena po obratih.
OM, F, G!
DominusSLO ::
Ah še ena potrditev kako daleč smo še od kakršnegakoli avtomobila ki bi bil konkurenčen običajni tehnologiji benz, dizel.
Pozabil si na plin, ki je popolnoma konkurenčen.
cpu&nb watercooled, gpu on air at the moment
chucki ::
Vsi primerjate do 100kmh......dajmo primerjat do 200kmh. Sploh kak hyundai pride do tja? Pa prosim zadrzte primerjave z high end avtomobili in low end.
AMD Ryzen 5 5600/NZXT Kraken X62/Asus ROG Crosshair VI hero/DDR4 32gb/1TB SSD
Gigabyte RTX 3060 Ti /SB Z/NZXT H440 case/ Asus ROG PG248Q
Samsung Q7FN65 + ASUS TUF A17 with RTX 3070 Ti
Gigabyte RTX 3060 Ti /SB Z/NZXT H440 case/ Asus ROG PG248Q
Samsung Q7FN65 + ASUS TUF A17 with RTX 3070 Ti
_marko ::
V serijski ponudbi BMWja 7 ni avtomobila z pospeškom nad 8s do 100. Torej si vsi hitrejši od vodikovega avtomobila, čeprav z 2x manj cilindri...
Kaj palamudite pri tej 12 cilinderski jajci...
Kaj palamudite pri tej 12 cilinderski jajci...
The saddest aspect of life right now is that science
gathers knowledge faster than society gathers wisdom.
gathers knowledge faster than society gathers wisdom.
chucki ::
Ni jajca,ampak nekje je treba zacet. Prvi avti so tudi bili 5.000ccm pa niso sli nikamor.
AMD Ryzen 5 5600/NZXT Kraken X62/Asus ROG Crosshair VI hero/DDR4 32gb/1TB SSD
Gigabyte RTX 3060 Ti /SB Z/NZXT H440 case/ Asus ROG PG248Q
Samsung Q7FN65 + ASUS TUF A17 with RTX 3070 Ti
Gigabyte RTX 3060 Ti /SB Z/NZXT H440 case/ Asus ROG PG248Q
Samsung Q7FN65 + ASUS TUF A17 with RTX 3070 Ti
@LOL ::
Prvi avti so tudi bili 5.000ccm pa niso sli nikamor.
No ja. To ni nek argument v današnjem času ko 1.4TSI mašina s 170 konji vleče kot dizel v nizkih in visokih obratih (s tem da dizel ne more v visoke ) in da ta mašina 10x poowna 12 cilindersko na vodik se meni to ne zdi nek napredek.Avto je totalno neuporaben. Itak pa se bo tisti ki ga bo kupil več ali manj vozil na bencin tako da ni ene pozitivne točke za ta avto. Žal.
Hippy: The Doors?
Geek: The Windows!
Geek: The Windows!
chucki ::
Sej ti pravim da je potrebn cas! FSI 1.4 motor tudi niso razvil v 1letu ampak gre to postopoma. Najprej je bil polo 1.4 z 50konjskimi mocmi.....10let kasneje mas pa 1.4 z 170 konjskimi mocmi
AMD Ryzen 5 5600/NZXT Kraken X62/Asus ROG Crosshair VI hero/DDR4 32gb/1TB SSD
Gigabyte RTX 3060 Ti /SB Z/NZXT H440 case/ Asus ROG PG248Q
Samsung Q7FN65 + ASUS TUF A17 with RTX 3070 Ti
Gigabyte RTX 3060 Ti /SB Z/NZXT H440 case/ Asus ROG PG248Q
Samsung Q7FN65 + ASUS TUF A17 with RTX 3070 Ti
_marko ::
Glej konkurenco v alternativah!
Tesla
Motor je 3-fazni, 4 polni električni motor s 248 konjskimi močmi (185kW) in z rdečim poljem pri 13.500 obratih. Max. hitrost 210km/h in doseg 400km z enim polnjenjem baterij, katere so litij-ionske, pospešek pa od 0 do 100 v 4 sekundah.
Tesla
Motor je 3-fazni, 4 polni električni motor s 248 konjskimi močmi (185kW) in z rdečim poljem pri 13.500 obratih. Max. hitrost 210km/h in doseg 400km z enim polnjenjem baterij, katere so litij-ionske, pospešek pa od 0 do 100 v 4 sekundah.
The saddest aspect of life right now is that science
gathers knowledge faster than society gathers wisdom.
gathers knowledge faster than society gathers wisdom.
jozek ::
Ja ja elektrika ;-)
Vodik je smiselen le ko bo izkoriščan z gorivnimi celicami... Ker pa so te še daleč.. Takle avtomobil na vodik je čisti pesek v oči. 1. izkoristek vodika je precej slabši kot bi bil v dobrih gorivnih celicah. 2. ker so tudi same gorivne celice pesek v oči in za njim najberž stoji naftni lobij...
Na pravi vodikov avtomobil bomo čakali še vsaj 10 let, do takrat lahko upamo na preboj električnih avtomobilov in razmah hibridnih.
Vodik je smiselen le ko bo izkoriščan z gorivnimi celicami... Ker pa so te še daleč.. Takle avtomobil na vodik je čisti pesek v oči. 1. izkoristek vodika je precej slabši kot bi bil v dobrih gorivnih celicah. 2. ker so tudi same gorivne celice pesek v oči in za njim najberž stoji naftni lobij...
Na pravi vodikov avtomobil bomo čakali še vsaj 10 let, do takrat lahko upamo na preboj električnih avtomobilov in razmah hibridnih.
Draga nafta je gonilo razvoja ;-P ..
Nejc Pintar ::
Uporabnega avtomobila na vodik ne bomo srečali.
Ga bodo ostali po prehitevalnem prehiteli.
Ga bodo ostali po prehitevalnem prehiteli.
Lahko je biti prvi, če si edini!
edge540 ::
Kaj pa je zdaj z tistimi ogljikovimi nanocevkami? Niso nekaj razglašali da bomo čez par let po zaslugi tega imeli uporabne tanke za vodik ki bodo zanemarljivo malo puščali? Ve kdo kaj o tem?
Vikking ::
chucki: Ni jajca,ampak nekje je treba zacet. Prvi avti so tudi bili 5.000ccm pa niso sli nikamor.
Chucki: jao no človek božji, pred 50 leti so znal nardit avto ki je brez problema dosegel 300km/h. Pa ker si že glih omenu 5 litrski razred recimo primer:
(60-70 leta) ford GT40, 5 litr, 425bhp, 0-60mph: 4.5s, top speed 200mph
leta 1990: maš recimo Jaguar XJR-15: 6liter V12, 0-60mph: 4s, top speed 215mph
(1962-1965) men najljubši in najlepši Shelby Cobra: 7liter, V8, top speed 165mph (265kph), 0-60mph (0-96.5kph) 4.2 seconds, 0-100mph (0-161kph) 10.3 seconds
Chucki ja res niso šli nikamor, kake bolane.
Chucki: jao no človek božji, pred 50 leti so znal nardit avto ki je brez problema dosegel 300km/h. Pa ker si že glih omenu 5 litrski razred recimo primer:
(60-70 leta) ford GT40, 5 litr, 425bhp, 0-60mph: 4.5s, top speed 200mph
leta 1990: maš recimo Jaguar XJR-15: 6liter V12, 0-60mph: 4s, top speed 215mph
(1962-1965) men najljubši in najlepši Shelby Cobra: 7liter, V8, top speed 165mph (265kph), 0-60mph (0-96.5kph) 4.2 seconds, 0-100mph (0-161kph) 10.3 seconds
Chucki ja res niso šli nikamor, kake bolane.
paix ::
a si mogoče prebral da so imeli PRVI avti 5000ccm in niso šli nikamor. kok jas vem, so avti bli že prej ko pred 50 leti
@LOL ::
TO kako močni in koliko so šli avti pred 50 leti sedaj nobenega ne zanima. Smo leta 2006 kjer podobno zmogljivost kolikšno nudi ta BMW nudi avto nižjega srednjega razreda.
Hippy: The Doors?
Geek: The Windows!
Geek: The Windows!
chucki ::
Vredu sam niso vsi imel takih avtov? Mi govorimo o avtih ki bodo serijsko kot en clio dostopni vsem.
AMD Ryzen 5 5600/NZXT Kraken X62/Asus ROG Crosshair VI hero/DDR4 32gb/1TB SSD
Gigabyte RTX 3060 Ti /SB Z/NZXT H440 case/ Asus ROG PG248Q
Samsung Q7FN65 + ASUS TUF A17 with RTX 3070 Ti
Gigabyte RTX 3060 Ti /SB Z/NZXT H440 case/ Asus ROG PG248Q
Samsung Q7FN65 + ASUS TUF A17 with RTX 3070 Ti
chucki ::
Vi ste zaceli da to nikamor ne gre na vodik pa to......Tudi prvi avtomobili niso sli tako kot zdaj.
AMD Ryzen 5 5600/NZXT Kraken X62/Asus ROG Crosshair VI hero/DDR4 32gb/1TB SSD
Gigabyte RTX 3060 Ti /SB Z/NZXT H440 case/ Asus ROG PG248Q
Samsung Q7FN65 + ASUS TUF A17 with RTX 3070 Ti
Gigabyte RTX 3060 Ti /SB Z/NZXT H440 case/ Asus ROG PG248Q
Samsung Q7FN65 + ASUS TUF A17 with RTX 3070 Ti
IceIceBaby ::
@LOL, pospešek do 100kmh ni niti pribljižno točen pokazatelj zmogljivosti avtomobila. Sploh če primerjaš avtomobile s tako različno težo. 225kmh pa tudi ne gre vsak avto nižjega srednjega razreda.
Sicer pa nevem od kje vam ideja, da je tak avto namenjen divjanju. Lahko bi malo širše pogledali na stvar.
Sicer pa nevem od kje vam ideja, da je tak avto namenjen divjanju. Lahko bi malo širše pogledali na stvar.
_marko ::
A bi ti širše pogledal in uvidel, da v serijski proizvodnji BMW sedmice ni po performencu slabsega avta od te 12 cilinderske jajce.
Hvalit nekaj samo zato, ker na vodik je neumnost.
Hvalit nekaj samo zato, ker na vodik je neumnost.
The saddest aspect of life right now is that science
gathers knowledge faster than society gathers wisdom.
gathers knowledge faster than society gathers wisdom.
celada ::
Die Limousine der 7er Reihe wird von einem 191 kW/260 PS starken Zwölfzylinder-Motor angetrieben und beschleunigt in 9,5 Sekunden von null auf 100 km/h.
Golf V 2.0 TDI od 0-100 9.3s
Golf V 2.0 FSI od 0-100 8.8s
celada, spet na pamet govoriš?
Govoril sem o konjih ne pa o pospeskih, je le ta bmw 7 pretezak da bi imel take fajn pospeske kot jih ima golf s temi konji in navorom in pomoje pihne tale bmw7 kr pihne golfa v koncni
P.S. govoril sem na pamet ja marko :P
Vikking ::
Jst hočem povedat samo to, zakaj so šli tišat vodik v 6 litrski V12. Če se grejo neko zadevo široke masivne potrošnje potem bi pričakoval max zadevo 2.0 na diesel z opcijo na vodik z primernimi performanci. Tako pa naredijo bencinarja 6literskega v12 kjer jasno povedo da JIH BO SAMO NEKAJ ZA IZBRANCE tukajle ni govora o kakršnikoli masovni proizvodnji. Opazi pa se da tehnologija je,znajo zadevo naredit, ampak bi bilo potem večinoma avtov prave bombe po cesti.
IceIceBaby ::
zakaj so šli tišat vodik v 6 litrski V12
ummm...temu se z eno besedo reče marketing.
Hvalit nekaj samo zato, ker na vodik je neumnost.
Ne ni. Vse kar se naredi v smeri manjše odvisnosti od nafte je vredno pohvale.
Vikking ::
Ne ni. Vse kar se naredi v smeri manjše odvisnosti od nafte je vredno pohvale.
In vodik to sigurno je
Jst še vedno največ prednosti vidim v štromu, ter čakanju na kakšnega novega izmuma ki bo sedanje pojmovanje motorjev z notranjem izgorevanjem dokončno vrgel med okostnele dinozavre.
In vodik to sigurno je
Jst še vedno največ prednosti vidim v štromu, ter čakanju na kakšnega novega izmuma ki bo sedanje pojmovanje motorjev z notranjem izgorevanjem dokončno vrgel med okostnele dinozavre.
@LOL ::
Hehe rad bi videl en 2.0 4 cilindrski motor na vodik Koliko bi bilo tole ene 50 konjev
Hippy: The Doors?
Geek: The Windows!
Geek: The Windows!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: @LOL ()
WarpedGone ::
najlepši fičer je pa prazn tank čez dober tedn, brez enga prevoženga km.
hehe vodik, sure ja...
hehe vodik, sure ja...
Zbogom in hvala za vse ribe
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Vozila na gorivne celiceOddelek: Na cesti | 4162 (3461) | gruntfürmich |
» | CES 2011: Ford predstavil električnega focusaOddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 12162 (10446) | user1618 |
» | Vozilo na vodik (strani: 1 2 3 )Oddelek: Elektrotehnika in elektronika | 36481 (34606) | jest10 |
» | Tesla Motors - Avto, bolje rečeno "Športni avto" - Tesla Roadster (strani: 1 2 3 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 22141 (16203) | popster |
» | Avtomobili na parni pogonOddelek: Znanost in tehnologija | 6060 (5953) | OwcA |