Forum » Kaj kupiti » Toyota proti GM?
Toyota proti GM?
Gjurisic ::
Sem bral članek v Newsweku,
pa me interesira kaj vi menite?
Je res da Tojota ima prav da naredi boljše SUV'e
medtem,
ko GM pogleda nazaj in reče,
če ne bi vrgli tistega projekta stran....bi bla zgodovina drugaćna
bi bli bolj okoljsko narvnani.
Kateri proizvajalec ima večjo vrednost?
Medtem, ko Toyota odpira tovarne
se GM obremenjuje da jih zapre dovolj hitro.
Se strinjate da je dovolj mesta za enega zmagovalca ali jih je lahko več?
Kaj menite, bo nova Tundra velik trn v peti GM-u?
Je res Toyota dosti bolj kvalitetna, kot ostali proizvajalci?
pa me interesira kaj vi menite?
Je res da Tojota ima prav da naredi boljše SUV'e
medtem,
ko GM pogleda nazaj in reče,
če ne bi vrgli tistega projekta stran....bi bla zgodovina drugaćna
bi bli bolj okoljsko narvnani.
Kateri proizvajalec ima večjo vrednost?
Medtem, ko Toyota odpira tovarne
se GM obremenjuje da jih zapre dovolj hitro.
Se strinjate da je dovolj mesta za enega zmagovalca ali jih je lahko več?
Kaj menite, bo nova Tundra velik trn v peti GM-u?
Je res Toyota dosti bolj kvalitetna, kot ostali proizvajalci?
jperc21 ::
Jaz sem močan zagovornik Toyote.
Toyote so mislim že 4 leto na prvem mestu glede varnosti in japonci se
nasploh skoraj nič ne kvarijo . Vem iz lastnih izkušenj , ker imam toyoto corollo staro že 4 leta in do sedaj ni bilo popolnoma nič narobe.
Tako jaz sem za Toyoto.
LP
Toyote so mislim že 4 leto na prvem mestu glede varnosti in japonci se
nasploh skoraj nič ne kvarijo . Vem iz lastnih izkušenj , ker imam toyoto corollo staro že 4 leta in do sedaj ni bilo popolnoma nič narobe.
Tako jaz sem za Toyoto.
LP
Keep your head up, even when the world is hard, never give up!
krneki0001 ::
Toyota je pač toyota. Nekateri modeli so tako robustni, da se jih splača imeti(recimo hilux - jeremy clarkson jo je stestiral do konca, pa mu ni crknila). Toyota u bistvu vlaga svoj denar tako, da kupi firmo in ji pusti direktorje in vodstvo ter ime, samo doda jim še skupni transport - torej na eni ladji dobiš vse avtomobile ki spadajo pod skupino toyota in ne samo toyote. To je potem za vse ceneje in bolj primerno.
Kar se pa tiče kvalitete izdelave, pa se lahko GM s korejci in američani skrije. Japonci so daleč pred njimi po kvaliteti in tehnologiji.
Sam imam daihatsuja - 17 let star s 300.000 kilometri, pa se mašina še vseeno zvrti na 8500 obratov brez problemov.
Kar se pa tiče kvalitete izdelave, pa se lahko GM s korejci in američani skrije. Japonci so daleč pred njimi po kvaliteti in tehnologiji.
Sam imam daihatsuja - 17 let star s 300.000 kilometri, pa se mašina še vseeno zvrti na 8500 obratov brez problemov.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
nicjasno ::
Gm ni vec prvi proizvajalec na svetu. Toyota ga je prehitela. In btw... GM je tik pred bankrotom, medtem ko gre Toyoti blescece dobro. Za podrobnejse informacije si poglejte malo editoriale na www.thetruthaboutcars.com, kjer imajo tako imenovane GM deathwatch-e.
www.nicjasno.com | www.vsejasno.com
Zgodovina sprememb…
- spremenil: nicjasno ()
Klemzz ::
jst sem tudi zagovornik japonskih vozil, sam si lastim subaru legacya s 290.000km avto je še vedno poskočen
Gjurisic ::
Kaj Toyota ima enako razvejano druzbo brandov kot GM.
So res Toyote drazje od konkurence
pred leti sem videl reklamo ya Yaris smo res
malo drazji od konkurence
vendar ponujamo veliko vec
neki takega.
So res Toyote drazje od konkurence
pred leti sem videl reklamo ya Yaris smo res
malo drazji od konkurence
vendar ponujamo veliko vec
neki takega.
krneki0001 ::
Suntrace
Ne nakladaj!!! V avstralskih puščavah je več daihatsu Rocky-jev kot toyot, ker so bili daihatsuji 3x cenejši in z isto tehnologijo. Na japonskem pa so te rocky-je poimenovali kr mini toyota, ker je zdržal enako dolgo - leta 1998 pa je toyota daihatsu kupila 100% vse in jim pustila avtonomijo. Kupili pa so jih samo zato, da jih kdo konkurenčen, ki bi jih zaprl in razprodal nebi kupil, ker imajo res kvalitetna vozila in bi bilo škoda, da bi to kdo ukinil.
Še primer iz ene slovenske firme , ki prodaja daihatsu teriose - od prodanih 400 komadov ni niti en prišel na kakršnokoli garancijsko popravilo(3 leta garancije), ampak samo redni servisi in nič drugega.
Toyota je edini jeep, ki zdrži Avstralsko puščavo, kjer se še Land Rover prej vda.
Ne nakladaj!!! V avstralskih puščavah je več daihatsu Rocky-jev kot toyot, ker so bili daihatsuji 3x cenejši in z isto tehnologijo. Na japonskem pa so te rocky-je poimenovali kr mini toyota, ker je zdržal enako dolgo - leta 1998 pa je toyota daihatsu kupila 100% vse in jim pustila avtonomijo. Kupili pa so jih samo zato, da jih kdo konkurenčen, ki bi jih zaprl in razprodal nebi kupil, ker imajo res kvalitetna vozila in bi bilo škoda, da bi to kdo ukinil.
Še primer iz ene slovenske firme , ki prodaja daihatsu teriose - od prodanih 400 komadov ni niti en prišel na kakršnokoli garancijsko popravilo(3 leta garancije), ampak samo redni servisi in nič drugega.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
krneki0001 ::
Leta 1998 je toyota kupila daihatsu. pustila jim je vse direktorje, vse zaposlene, le dodala jih je v svojo mrežo in pomagala pri transportu.
tris ::
Vedeti je treba da Daihatsu ni ravno direktni konkurent Toyote.......Daihatsu je specializiran za "majhne" avtomobile....tako, da je Toyota s prevzemom v bistvu le razširila ponudbo ......pa tudi vse skupaj ni ravno v nasprotju z njeno politiko(npr.kaka druga firma bi ukinila ime Daihatsu), saj tudi sami "ustvarjajo" nove znamke (Lexus, Scion,...) ......
Da je Toyota dražja od konkurence se ne bi strinjal, dobiš pač tisto in toliko kolikor plačaš(npr.večjo zanesljivost), je pa tako, da ima vsak drugačne želje in prioritete,....npr.Alfisti se požvižgajo na zanesljivost, njim je važen feeling v vožnji.....sicer malce karikiram, ampak stvar je zelo podobna.
Kar se tiče vrednosti Toyote pa je ta, če se ne motim večja od ameriških "big 3"(GM , Ford, Chrysler) skupaj !
Ameriška avtomobilska industrija je v ri*i in to že kar nekaj časa in še kar pada...
Da je Toyota dražja od konkurence se ne bi strinjal, dobiš pač tisto in toliko kolikor plačaš(npr.večjo zanesljivost), je pa tako, da ima vsak drugačne želje in prioritete,....npr.Alfisti se požvižgajo na zanesljivost, njim je važen feeling v vožnji.....sicer malce karikiram, ampak stvar je zelo podobna.
Kar se tiče vrednosti Toyote pa je ta, če se ne motim večja od ameriških "big 3"(GM , Ford, Chrysler) skupaj !
Ameriška avtomobilska industrija je v ri*i in to že kar nekaj časa in še kar pada...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: tris ()
Gjurisic ::
Kaj menite o Toyota vs Renault, Wolksvagen, Mercedes, BMW, Mercedes.
Sciom kakšen, pa je to proizvajalec avtomobilov.
Novi Twingo naj bi imel velik pomen za slovensko gospodarstvo?
Sciom kakšen, pa je to proizvajalec avtomobilov.
Novi Twingo naj bi imel velik pomen za slovensko gospodarstvo?
roli ::
Izmed teh bi jaz izbral Toyoto.Kaki prius ali kaki avensis ali corola verso (z največjim paketom opreme).Sem bil na testni vožnji nekaterih in so mi všeč.
Renaulta ne maram (prej imeli laguno tudi z največjim paketom),ki je sicer delala solidno z par manjšimi okvarami (parkirni senzorji).Je pa zelo udobna (če si potnik) vendar je zadaj premalo prostora.
Za Wolksvagen nimam komentarja.
Mercedes je OK.Bil na testni vožnji E klase in je zelo udobna za sedeti vendar pa je zadaj prostora premalo.
BMW pa imamo trenutno pri nas (serija 5) in je kar OK.Zadaj ima veliko prsotora,veliko opreme (iDrive je dobra poslastica) vendar avto ni pretirano udoben za sedeti.Ima namreč preveč trde sedeže.
Renaulta ne maram (prej imeli laguno tudi z največjim paketom),ki je sicer delala solidno z par manjšimi okvarami (parkirni senzorji).Je pa zelo udobna (če si potnik) vendar je zadaj premalo prostora.
Za Wolksvagen nimam komentarja.
Mercedes je OK.Bil na testni vožnji E klase in je zelo udobna za sedeti vendar pa je zadaj prostora premalo.
BMW pa imamo trenutno pri nas (serija 5) in je kar OK.Zadaj ima veliko prsotora,veliko opreme (iDrive je dobra poslastica) vendar avto ni pretirano udoben za sedeti.Ima namreč preveč trde sedeže.
http://www.r00li.com
Poldi112 ::
Zakaj prius? A ni malo drag? Nizka porabe se ti za ta denar zelo verjetno ne bo obrestovala. V bistvu tisto kar dobiš za denar je prestiž.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
krneki0001 ::
suntrace od kdaj je pa clarkson merilo za to kok avtomobilov je v kaki državi ali pokrajini na kaki celini.
Poglej si avstralske offroad forume in potem povej česa je največ. Daihatsu in suzuki prevladujeta v puščavah avstralije, ker sta izredno poceni, tako za vzdrževat, kot nakupnja cena. Toyota je draga celo za avstralce.
Poglej si avstralske offroad forume in potem povej česa je največ. Daihatsu in suzuki prevladujeta v puščavah avstralije, ker sta izredno poceni, tako za vzdrževat, kot nakupnja cena. Toyota je draga celo za avstralce.
rini ::
Leta 2006 je bila vrednost delnic GM najnižja v zadnjih 20 letih in sicer 18,33 dolarja. General Motors, je pred kratkim napovedal zaprtje devetih tovarn v Severni Ameriki, že nekaj let posluje z izgubo, vse bolj pa mu pada tudi tržni delež, predvsem na domačem trgu. Družbo pestijo cenovne vojne na trgu, visoki stroški zdravstvenega in pokojninskega zavarovanja in nepregledno število znamk. Vse to je vplivalo na 53-odstotni upad vrednosti delnice v zadnjem letu.
A razumeš, da ob tej težavi z nafto, GM še naprej izdeluje požrešna vozil, ki porabijo 15+ litrov.
A razumeš da vložiš v podjetje 18,33 dolarjev in po 20 letih dobiš prav toliko denarja ven. Toyoti pa vrednost delnice zrastla v 20 letih za več kot 500%.
A razumeš dejstvo, da GM pospešeno zapira tovarne, Toyota pa jih kljub recesiji množično odpira.
A razumeš sedaj slogan: "Today, tomorrow, Toyota"
A razumeš, da ob tej težavi z nafto, GM še naprej izdeluje požrešna vozil, ki porabijo 15+ litrov.
A razumeš da vložiš v podjetje 18,33 dolarjev in po 20 letih dobiš prav toliko denarja ven. Toyoti pa vrednost delnice zrastla v 20 letih za več kot 500%.
A razumeš dejstvo, da GM pospešeno zapira tovarne, Toyota pa jih kljub recesiji množično odpira.
A razumeš sedaj slogan: "Today, tomorrow, Toyota"
OChack ::
tojota je zakon nasploh japonci, ker nas slovence smatrajo kot evropejce, napram evropskim firmam od katerih dobivamo krs, edin svica dobiva dobra vozila, fiat kupljen v svici nikoli ne zarjavi, tud ropota nic ne, uglavnm kvaliteta 1. klase.
kar se americanov tice, povozu ih je cajt rahlo, american muscle v evropi in drugje po svetu * razn ZDA* niso kj prilubleni prevelka poraba, obenm se tega počas zavedajo tud američani, tko da če ne bojo amerikani začel avrčne majhne mašine delat bo prej al slej polom
kar se americanov tice, povozu ih je cajt rahlo, american muscle v evropi in drugje po svetu * razn ZDA* niso kj prilubleni prevelka poraba, obenm se tega počas zavedajo tud američani, tko da če ne bojo amerikani začel avrčne majhne mašine delat bo prej al slej polom
Int€l inside, IDIOT Outside
CWIZO ::
Daihatsu je med drugimi od toyote "dobil" tudi svetovno znani proces izdelava, katerega ima toyota naštuderanega v nulo. Zarad tega tudi taka kvaliteta.
Je razlika med v turčiji izdelano toyoto in BMWjem (ali kerim koli drugim avtom) recimo.
Jest sem recimo auspuh na moji Carini prvič menjal po 16ih letih...
Je razlika med v turčiji izdelano toyoto in BMWjem (ali kerim koli drugim avtom) recimo.
Jest sem recimo auspuh na moji Carini prvič menjal po 16ih letih...
hancic.info
I can't uninstall it, there seems to be some kind of "Uninstall Shield"...
I can't uninstall it, there seems to be some kind of "Uninstall Shield"...
Vikking ::
Kaj menite o Toyota vs Renault, Wolksvagen, Mercedes, BMW, Mercedes
Ni dvoma da Toyota, res pa da če ti na koncu odloča oblika (notranjost Auira in Avensis deluje preveč plastično), prestiž ali pa si kupec ki kupuje luksuzni avto se ne boš odloču za Toyoto.
Če te to ne zanima sploh ne boš razmišljal o čem drugem razen o Toyoti, tukaj bi dodal še Hondo, Mazda s svojo obliko je najlepša od japoncev, me pa moti redni servis, ki stane pri mazdi6 celih 300€, če je pri le Toyoti 150€.
Ni dvoma da Toyota, res pa da če ti na koncu odloča oblika (notranjost Auira in Avensis deluje preveč plastično), prestiž ali pa si kupec ki kupuje luksuzni avto se ne boš odloču za Toyoto.
Če te to ne zanima sploh ne boš razmišljal o čem drugem razen o Toyoti, tukaj bi dodal še Hondo, Mazda s svojo obliko je najlepša od japoncev, me pa moti redni servis, ki stane pri mazdi6 celih 300€, če je pri le Toyoti 150€.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Seat Leon ali Toyota Auris (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 15731 (13706) | MaticKregar |
» | Avtomobilsko poreklo (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 9385 (7810) | frikec() |
» | Ali so japonski avtomobili res boljši? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 47305 (39247) | Dami |
» | avtomobilske znamke (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 12930 (10152) | iNooby |
» | Terenci in nebodigatreba "sorodniki"Oddelek: Loža | 6591 (5871) | krneki0001 |