» »

Zajeb.... so me - TELEKOM & Co

Zajeb.... so me - TELEKOM & Co

croatia21 ::

12.10.2006 sem poslal AMISU pogodbo o sklenitvi naročniškega razmerja za dostop v internet preko omrežja AmisDSL in vlogo za vključitev ADSL s prehodom med ponudniki storitev.
Prej sem imel SIOL-ov ADSL paket.

Modem in uporabniško ime ter geslo sem dobil od AMIS -a dne 28.10.2006. Še isti dan sem začel uporabljat njihov paket.

Decembra sem dobil račun od SIOLA in sicer za uporabo ADSL-ja za mesec november.

Ko sem dobil SIOL-ov račun sem najprej poklical AMIS in jih vprašal od katerega dne dalje sem jaz njihov uporabnik ADSL paketa oz od katerega dne dalje nisem več SIOL-ov uporabnik. Rekli so mi da sem njihov uporabnik ADSL paketa od 31.10.2006 dalje.

15.12.2006 sem napisal SIOL-u reklamacijo na njihov račun. Odgovor pa sem dobil šele danes.
Torej več kot 50 dni po oddani reklamaciji.

Povedali so mi da reklamaciji ne morejo ugoditi ker niso prejeli od AMISA točno določenega datuma odpovedi naročniškega razmerja.
Tole so še napisali....
...vas obveščamo, da v skladu z dogovorom med podjetji SIOL d.o.o., Telekom Slovenije d.d. in
novim ponudnikom (AMIS) točni datum izklopa sporoči Telekom Slovenije. Telekom Slovenije d.d. nam je sporočil, da je bil pri vašem ADSL dostopu prehod na novega ponudnika opravljen 10.11.2006. Siol je vaše naročniško razmerje prekinil z istim dnem.

;(( ;(( ;((

Prvo bi rad vprašal koliko je zakonski rok za odgovor na reklamacijo?
Če je manj kot 50 dni se sploh ne mislim več zajebavat z njimi.
Če imate kakšen dober nasvet potem prosim povejte. Pa tudi tole zadevo malce komentirajte.

bzp ::

Za 10 dni zgubljat živce je malo brezveze, če RES nimaš boljšega dela ...
Je pa IMHO za tvoj problem bolj kriv AMIS kot pa Telekom/Si(L)OL. Tko da lepo kliči na AMIS, povej da si dobil račun in zavrnjeno reklamacijo pa naj ti oni plačajo tistih 10 dni če niso pravega datuma sporočili oz. naj se oni naprej s tem ukvarjajo.

Po osebnih izkušnjah pa kolikor slišim od kolegov, SiOL ne komplicira s prekinitvijo, če se to naredi kot je treba (jih pisno obvestiš, FAX, ...).

amigo_no1 ::

iro ::

Tebe pa res vse tepe ....:\

Ted ::

Očitno nimaš sreče, meni so reklamacijo za identičen primer upoštevali celo v taki meri, da sem mel tudi tiste dneve v mescu zastonj, ko sem dejansko še bil na Siolu. Jaz sem v reklamaciji zapisal, da naj preverijo svoje loge, da na siol od tega datuma naprej nisem bil več povezan in da je to dejstvo. Odgovor na reklamacijo sem dobil po enem mescu.

Realnost je taka, da oni od Telekoma z zamudo dobijo podatke o izklopu, zamuda ponavadi traja vsaj 10 dni, zato je reklamacija nujna. Predlagam da pišeš Ramovšu in to argumentirano, povej kdaj si bil nazadnje prijavljen na Siolovo omrežje in da naj preverijo v svojih logih. Siolu pa plačaj po tvoje nesporni znesek, tako da ne boš imel problema kasneje še s tem:) .
Mah...

Mobidick ::

Kljub temu, da "niso prejeli" točno določenega datuma odpovedi, se vsak tvoj dostop logira (se pravi, kdaj in kako dolgo si bil preko dsl povezave in svojega gesla pri njih priključen na net). Tudi mene so hoteli nap....., sem moral celo dvakrat poslat reklamacijo, ker mi prvič niso upoštevali dobropisa, do katerega sem bil upravičen.

Kar lepo jim napiši še eno reklamacijo (pa še zahtevaj poštnino nazaj zaradi njihove nestrokovnosti), pa po možnosti zagrozi z APEKom in tržno inšpekcijo, da ti računajo za storitev, ki ti je sploh niso nudili (žal je tako, da to dejanje močno spodbudi slovenska podjetja, da ti ugodijo, čeprav zakon že veš čas stoji na tvoji strani).


@bzp: Ni sploh nobena zajebancija. Pomisli, koliko naročnikom so poslali previsoke račune in koliko jih je to spregledalo oz. "spregledalo", ker se jim ni dalo "zgubljati živcev". Potrebno se je le zavedati svojih pravic in zvohat možen nateg korporacij oz. "napak", kot se potem radi izgovorijo.
The future is digital!


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

A1 šalabajzerji

Oddelek: Omrežja in internet
3813377 (947) Motion
»

Selitev priključka Amis - ne hvala

Oddelek: Omrežja in internet
375219 (3832) 111111111111
»

Bodite pazljivi s tuŠtelekomom da se ne opečete kot mi (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
506087 (4062) JJM
»

Siol bo spremenil ADSL pakete (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Omrežja in internet
27922294 (14126) MEDENA
»

VSI UPORABNIKI TELE-TVJA POZOR!!!!!!!! (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Omrežja in internet
35718898 (12263) MEDENA

Več podobnih tem