Forum » Pomoč in nasveti » Bodite pazljivi s tuŠtelekomom da se ne opečete kot mi
Bodite pazljivi s tuŠtelekomom da se ne opečete kot mi
rissp ::
Novembra 2008 smo pri tuštelekom naročili storitev interneta v akciji, paket 20mbit/s za 40€ na mesec, zraven smo dobili lcd tv za 1€.
Pri podpisu pogodbe so nam zagotovili, da nam bodo lcd tv poslali, samo če bo internet 100% možen (parice itd. ). Po približno 14 dneh smo na dom dobili lcd tv. Čez dva dni pa smo od tuštelekoma prejeli klic. Obvestili so nas, da internet pri nas ni možen.
»ja, kako da ne? Kako potem da smo na dom že prejeli tv, če pa ste nam zagotovili, da bo tv poslan samo v primeru če bo internet možen? «
» ja, gospod, internet ni možen, mi nismo krivi, kriv je telekom. Za tv boste plačevali 20€ na mesec kot razdolžitveni obrok in pa še eno storitev, npr. Mobilni telefon si morate izbrati. Tako ste podpisali. Tako podpiše vsak. «
»a ga lahko pošljem nazaj? «
»ne, ne morete. Plačevali boste razdolžitveni obrok in izbrali boste rezervno storitev. «
Lahko si predsavljate šok, ki smo ga doživeli pri nas doma. Ampak to vse ni še nič, popolnoma nič v primerjavi, kar se nam je zgodilo oz. Dogajalo kasneje!
Seveda sem takoj ko je bilo možno oddivjal v tuštelekomov center v trbovljah (trgovina info) in tam povedal kaj se nam je zgodilo. Prijazen trgovec je poklical na tuštelekom in nam zagotovil, da lahko lcd pošljemo nazaj in nam s tem ni treba plačevati 20€ obroka in rezervne storitve.
Zgodba bi bila s tem končana, če nebi izvedel, da smo baje na tuštelekomovi »kolokaciji« in da naj bi bilo tam možno. No, vsekakor smo po obilnem spraševanju na koncu prejeli klic od telekoma slovenije, da so se zmotilii glede naslova in da se nam opravičujejo, kajti na naši lokaciji je možen internet, toda pod pogojem, da naročimo pri njih klasično telefonijo.
Ker smo imeli že dovolj čakanja (medtem je od podpisa pogodbe s tuštelekomom minilo že več kot 2 meseca), sem oddivjal na tuštelekomov center, tokrat v ljubljano (center za kolosejom).
Tam sem spoznal prijaznega uslužbenca, ki mi je bil pripravljen pomagati. Svetoval mi je, naj naročimo klasično telefonijo pri telekomu slovenije in naj pridemo s pogodbo od telekoma k njemu in bo zadeva rešena. Glede obrokov za lcd (medtem smo prejeli že 3 račune po 20€), nam je svetoval, naj obroke plačamo, ob tem nam je vsaj 3x zagotovil, da bomo vplačane obroke dobili povrnjene v obliki dobropisa takoj, ko nam bo začel delovati internet.
Vsekakor, od tega obiska pa do trenutka, ko smo dobili klasično telefonijo od telekoma slovenije je minil še 1 mesec. Seveda sem takoj obiskal svojega novega »znanca« v že zgoraj omenjenem tuštelekomovem centru. Ne vem kako sva z mamo (ki je podpisnica pogodbe) lahko bila tako neumna in nasedla, ampak zaposleni na cenrtu nama je moji mami dal novo pogodbo, češ da je zaradi tehničnih razlogov treba sedaj podpisati novo pogodbo, (verjetno ker je tako mnogo lažje za njih). Ob tem nama je vsaj 3x zagotovil, da se vezava za lcd tv prenese na novo pogodbo (v ta namen je interno poslal nek dopis), da bomo vseeno dobili vse obroke za nazaj plačane v obliki dobropisa in da nam od zdaj naprej ni več treba plačevati za lcd tv. Svetoval nama je še, da je bolje če opremo priklopim sam, saj nam tako ni treba plačati priklopnine. Tako sem se odločil za samopriklop.
Od tega obiska pa do trenutka, ko sem prejel modem po pošti, je minilo še skoraj 2 meseca. Torej od prvega podpisa pogodbe skupaj 6 mesecev! (medtem smo dobili še 1 obrok za lcd tv ki smo ga v lastni naivnosti plačali! ).
Torej, po šestih mesecih smo končno imeli internet. Žal je po vseh grenkih priokusih sreča trajala zelo kratko, saj smo kmalu ugotovili, da je hitrost namesto 20mb/s down samo1mb/s down. Poklical sem na center in naslednji dan so me poklicali nazaj, češ da so zadevo uredili. Takoj sem šel preverit in ugotovil sem, da je hitrost sinkronizacije modema poskočila iz 1mb/s na 5mb/s. Na celih 5mb/s! Vsekakor, po večkratnem klicanju in prigovarjanju so mi svetovali še zamenjavo napeljave v hiši (ki smo jo seveda naredili in s tem spet imeeli samo stroške), na koncu pa so mi rekli, da se pač ne da dvigniti in da bomo imeli končno hitrost 5-6mb/s. (čeprav nam je ob podpisu pogodbe njihov zaposleni zagotovil da je preveril možno hitrost na naši lokaciji in da je za okoli 15-16mb/s. Ob tem so mi še brez sramu razložili, da se nam ne izplača iti na nižjo hitrost, saj bomo v tem primeru morali plačevati še razbremenitveni obrok za lcd tv in to bo skupaj spet naneslo 40€! Toliko o hitrosti, s tem smo se morali sprijazniti in smo tudi se.
Po 1 mesecu delovanja, ko smo že skoraj pozabili na vse krivice in udarce, ki so nas doleteli pri tuštelekomu (naj ob tem omenim, da nikoli nismo bili neprijazni ali kako drugače neprijetni do njih), smo od njih prejeli prvi račun. Ko sem ga odprl, me je obšla slabost, pravtako vse druge, ki so ga pogledali. Namesto približno 70€ (1, 5 meseca interneta = 60€ + klasična telefonija, ki smo jo medtem na njihov nasvet prenesli k njim, saj naj bi bilo tako lažje izklopiti takoj ko dobimo internet = 10, skupaj = 70€) smo dobili skupni znesek 152€. Stodvainpetdeset evrov!
Po prvotnem šoku sem zbral toliko moči, da sem oddivjal v ljubljano, naravnost v center k istemu zaposlenemu, s katerim smo podpisali pogodbo. Pokazal sem mu račun, na katerem je bil razen interneta ter klasične telefonije še znesek 30€ za priklop opreme (ki sem jo priklopil sam, tako kot sem izbral) in pa še znesek 20€ za lcd tv(?! ). Poleg tega je bil tu še znesek za prehod klasične iz telekoma slovenije na tuštelekom (ok, čeprav nam niso omenili stroškov) ter opomin za zaostalo plačilo za 1 obrok za lcd tv.
Zaposleni je bil tudi sam vidno začuden, ob že standardnem sočustovanju mi je rekel, naj takoj pošljem reklamacijo, saj da imamo 100% in da bomo v roku 1 tedna dobili nov, pravilen račun.
Ok, mislil sem si, mogoče je pa to nujno zlo ob koncu, samo še to in potem bo vse ok. Tako sem poslal reklamacijo, v njej sem lepo obrazložil za vsak znesek, zakaj in kako. S tem je bila za nas stvar zaključena. Čeprav nekako nismo več verjeli v tuštelekom (a bi vi? ) in smo na pol s strahom pričakovali pošto. In čez en teden končno prispeta 2 pisma. Eden je bil opomin za neplačani znesek 152€. Ok, mogoče to pošiljajo avtomatsko in takrat še niso videli reklamacije. Nakar odpremo drugega in v njem zagledamo obrazložitveno pismo in račun za 152€! Zavrnili so prav vse točke reklamacije! Glede obrokov za lcd ki smo jih že plačali : ker smo podpisali novo pogodbo to ne velja za prejšnje obroke, staro pogodbo so oni uničili baje že tisti dan ko so zvedeli za (napačno) informacijo, da ni parice. Tako za že plačane obroke ne bomo dobili nazaj niti centa, plačati pa moramu tudi tega ki je na računu! Češ da smo si sami krivi, ker bi jim morali poslati nek aneks (verjetno tega ki jim ga je zaposleni poslal kot »interni dopis« ob drugem podpisu pogodbe! ). Poslali so nam še aneks, ki ga moramo sedaj izpolniti, če ne da bomo še naprej plačevali dodatnih 20€ za lcd!
Glede namestitve opreme: »če ste hoteli opremo namestiti sami, bi nas morali o tem obvestiti! Opremo vam je namestil tehnik« in to po tem, da sem jim v reklamaciji obrazloŽil, da sem opremo namestil sam in da sem tako izbral, celo zaposleni v njihovem centru mi je svetoval tako!
Tu smo prišli do točke, ko smo rekli : dovolj je! Dovolj je ponižanj, udarcev in krivic s strani tuštelekoma. Res je, da je bil uslužbenec, s katerim smo podpisovali pogodbo, prijazen z nami, a kaj nam to pomaga, če njegove besede očitno ne pomenijo nič, saj je bilo do zdaj še vse drugače kot pa nam je on zagotovil.
In še zadnji udarec : zgoraj opisana zavrnitev reklamacije je prispela včeraj (v soboto), nekaj ur kasneje pa smo prejeli še klic iz njihovega centra, da moramo preklicati prošnjo za ukinitev klasične telefonije (zgoraj sem opisal, kako so nam na tuštelekomu svetovali, naj naročimo kl. Telefonijo pri telekomu slovenije in jo potem prenesemo na tuštelekom, po priklopu interneta pa ga bomo lahko takoj izklopili), kajti če prošnje ne bomo preklicali, nam bodo morali izklopiti tudi internet, saj internet brez klasične telefonije ne deluje. Lahko si predstavljate, da tudi toliko volje (in tudi ne moči) nisem imel, da bi jim karkoli odgovoril. Samo prekinil sem linijo.
Ne vem kaj lahko sploh storimo. Jutri (v ponedeljek) grem na vsak način v center poiskat uslužbenca, s katerim smo podpisali pogodbo. Prosil ga bom, naj reši to zadevo, mi ne mislimo več pošiljati nobenih dopisov saj očitno vsi dopisi naletijo na gluha ušesa.
Kaj bi storili vi?
Pri podpisu pogodbe so nam zagotovili, da nam bodo lcd tv poslali, samo če bo internet 100% možen (parice itd. ). Po približno 14 dneh smo na dom dobili lcd tv. Čez dva dni pa smo od tuštelekoma prejeli klic. Obvestili so nas, da internet pri nas ni možen.
»ja, kako da ne? Kako potem da smo na dom že prejeli tv, če pa ste nam zagotovili, da bo tv poslan samo v primeru če bo internet možen? «
» ja, gospod, internet ni možen, mi nismo krivi, kriv je telekom. Za tv boste plačevali 20€ na mesec kot razdolžitveni obrok in pa še eno storitev, npr. Mobilni telefon si morate izbrati. Tako ste podpisali. Tako podpiše vsak. «
»a ga lahko pošljem nazaj? «
»ne, ne morete. Plačevali boste razdolžitveni obrok in izbrali boste rezervno storitev. «
Lahko si predsavljate šok, ki smo ga doživeli pri nas doma. Ampak to vse ni še nič, popolnoma nič v primerjavi, kar se nam je zgodilo oz. Dogajalo kasneje!
Seveda sem takoj ko je bilo možno oddivjal v tuštelekomov center v trbovljah (trgovina info) in tam povedal kaj se nam je zgodilo. Prijazen trgovec je poklical na tuštelekom in nam zagotovil, da lahko lcd pošljemo nazaj in nam s tem ni treba plačevati 20€ obroka in rezervne storitve.
Zgodba bi bila s tem končana, če nebi izvedel, da smo baje na tuštelekomovi »kolokaciji« in da naj bi bilo tam možno. No, vsekakor smo po obilnem spraševanju na koncu prejeli klic od telekoma slovenije, da so se zmotilii glede naslova in da se nam opravičujejo, kajti na naši lokaciji je možen internet, toda pod pogojem, da naročimo pri njih klasično telefonijo.
Ker smo imeli že dovolj čakanja (medtem je od podpisa pogodbe s tuštelekomom minilo že več kot 2 meseca), sem oddivjal na tuštelekomov center, tokrat v ljubljano (center za kolosejom).
Tam sem spoznal prijaznega uslužbenca, ki mi je bil pripravljen pomagati. Svetoval mi je, naj naročimo klasično telefonijo pri telekomu slovenije in naj pridemo s pogodbo od telekoma k njemu in bo zadeva rešena. Glede obrokov za lcd (medtem smo prejeli že 3 račune po 20€), nam je svetoval, naj obroke plačamo, ob tem nam je vsaj 3x zagotovil, da bomo vplačane obroke dobili povrnjene v obliki dobropisa takoj, ko nam bo začel delovati internet.
Vsekakor, od tega obiska pa do trenutka, ko smo dobili klasično telefonijo od telekoma slovenije je minil še 1 mesec. Seveda sem takoj obiskal svojega novega »znanca« v že zgoraj omenjenem tuštelekomovem centru. Ne vem kako sva z mamo (ki je podpisnica pogodbe) lahko bila tako neumna in nasedla, ampak zaposleni na cenrtu nama je moji mami dal novo pogodbo, češ da je zaradi tehničnih razlogov treba sedaj podpisati novo pogodbo, (verjetno ker je tako mnogo lažje za njih). Ob tem nama je vsaj 3x zagotovil, da se vezava za lcd tv prenese na novo pogodbo (v ta namen je interno poslal nek dopis), da bomo vseeno dobili vse obroke za nazaj plačane v obliki dobropisa in da nam od zdaj naprej ni več treba plačevati za lcd tv. Svetoval nama je še, da je bolje če opremo priklopim sam, saj nam tako ni treba plačati priklopnine. Tako sem se odločil za samopriklop.
Od tega obiska pa do trenutka, ko sem prejel modem po pošti, je minilo še skoraj 2 meseca. Torej od prvega podpisa pogodbe skupaj 6 mesecev! (medtem smo dobili še 1 obrok za lcd tv ki smo ga v lastni naivnosti plačali! ).
Torej, po šestih mesecih smo končno imeli internet. Žal je po vseh grenkih priokusih sreča trajala zelo kratko, saj smo kmalu ugotovili, da je hitrost namesto 20mb/s down samo1mb/s down. Poklical sem na center in naslednji dan so me poklicali nazaj, češ da so zadevo uredili. Takoj sem šel preverit in ugotovil sem, da je hitrost sinkronizacije modema poskočila iz 1mb/s na 5mb/s. Na celih 5mb/s! Vsekakor, po večkratnem klicanju in prigovarjanju so mi svetovali še zamenjavo napeljave v hiši (ki smo jo seveda naredili in s tem spet imeeli samo stroške), na koncu pa so mi rekli, da se pač ne da dvigniti in da bomo imeli končno hitrost 5-6mb/s. (čeprav nam je ob podpisu pogodbe njihov zaposleni zagotovil da je preveril možno hitrost na naši lokaciji in da je za okoli 15-16mb/s. Ob tem so mi še brez sramu razložili, da se nam ne izplača iti na nižjo hitrost, saj bomo v tem primeru morali plačevati še razbremenitveni obrok za lcd tv in to bo skupaj spet naneslo 40€! Toliko o hitrosti, s tem smo se morali sprijazniti in smo tudi se.
Po 1 mesecu delovanja, ko smo že skoraj pozabili na vse krivice in udarce, ki so nas doleteli pri tuštelekomu (naj ob tem omenim, da nikoli nismo bili neprijazni ali kako drugače neprijetni do njih), smo od njih prejeli prvi račun. Ko sem ga odprl, me je obšla slabost, pravtako vse druge, ki so ga pogledali. Namesto približno 70€ (1, 5 meseca interneta = 60€ + klasična telefonija, ki smo jo medtem na njihov nasvet prenesli k njim, saj naj bi bilo tako lažje izklopiti takoj ko dobimo internet = 10, skupaj = 70€) smo dobili skupni znesek 152€. Stodvainpetdeset evrov!
Po prvotnem šoku sem zbral toliko moči, da sem oddivjal v ljubljano, naravnost v center k istemu zaposlenemu, s katerim smo podpisali pogodbo. Pokazal sem mu račun, na katerem je bil razen interneta ter klasične telefonije še znesek 30€ za priklop opreme (ki sem jo priklopil sam, tako kot sem izbral) in pa še znesek 20€ za lcd tv(?! ). Poleg tega je bil tu še znesek za prehod klasične iz telekoma slovenije na tuštelekom (ok, čeprav nam niso omenili stroškov) ter opomin za zaostalo plačilo za 1 obrok za lcd tv.
Zaposleni je bil tudi sam vidno začuden, ob že standardnem sočustovanju mi je rekel, naj takoj pošljem reklamacijo, saj da imamo 100% in da bomo v roku 1 tedna dobili nov, pravilen račun.
Ok, mislil sem si, mogoče je pa to nujno zlo ob koncu, samo še to in potem bo vse ok. Tako sem poslal reklamacijo, v njej sem lepo obrazložil za vsak znesek, zakaj in kako. S tem je bila za nas stvar zaključena. Čeprav nekako nismo več verjeli v tuštelekom (a bi vi? ) in smo na pol s strahom pričakovali pošto. In čez en teden končno prispeta 2 pisma. Eden je bil opomin za neplačani znesek 152€. Ok, mogoče to pošiljajo avtomatsko in takrat še niso videli reklamacije. Nakar odpremo drugega in v njem zagledamo obrazložitveno pismo in račun za 152€! Zavrnili so prav vse točke reklamacije! Glede obrokov za lcd ki smo jih že plačali : ker smo podpisali novo pogodbo to ne velja za prejšnje obroke, staro pogodbo so oni uničili baje že tisti dan ko so zvedeli za (napačno) informacijo, da ni parice. Tako za že plačane obroke ne bomo dobili nazaj niti centa, plačati pa moramu tudi tega ki je na računu! Češ da smo si sami krivi, ker bi jim morali poslati nek aneks (verjetno tega ki jim ga je zaposleni poslal kot »interni dopis« ob drugem podpisu pogodbe! ). Poslali so nam še aneks, ki ga moramo sedaj izpolniti, če ne da bomo še naprej plačevali dodatnih 20€ za lcd!
Glede namestitve opreme: »če ste hoteli opremo namestiti sami, bi nas morali o tem obvestiti! Opremo vam je namestil tehnik« in to po tem, da sem jim v reklamaciji obrazloŽil, da sem opremo namestil sam in da sem tako izbral, celo zaposleni v njihovem centru mi je svetoval tako!
Tu smo prišli do točke, ko smo rekli : dovolj je! Dovolj je ponižanj, udarcev in krivic s strani tuštelekoma. Res je, da je bil uslužbenec, s katerim smo podpisovali pogodbo, prijazen z nami, a kaj nam to pomaga, če njegove besede očitno ne pomenijo nič, saj je bilo do zdaj še vse drugače kot pa nam je on zagotovil.
In še zadnji udarec : zgoraj opisana zavrnitev reklamacije je prispela včeraj (v soboto), nekaj ur kasneje pa smo prejeli še klic iz njihovega centra, da moramo preklicati prošnjo za ukinitev klasične telefonije (zgoraj sem opisal, kako so nam na tuštelekomu svetovali, naj naročimo kl. Telefonijo pri telekomu slovenije in jo potem prenesemo na tuštelekom, po priklopu interneta pa ga bomo lahko takoj izklopili), kajti če prošnje ne bomo preklicali, nam bodo morali izklopiti tudi internet, saj internet brez klasične telefonije ne deluje. Lahko si predstavljate, da tudi toliko volje (in tudi ne moči) nisem imel, da bi jim karkoli odgovoril. Samo prekinil sem linijo.
Ne vem kaj lahko sploh storimo. Jutri (v ponedeljek) grem na vsak način v center poiskat uslužbenca, s katerim smo podpisali pogodbo. Prosil ga bom, naj reši to zadevo, mi ne mislimo več pošiljati nobenih dopisov saj očitno vsi dopisi naletijo na gluha ušesa.
Kaj bi storili vi?
- polepsal: OmegaBlue ()
TOP ::
Sam na hitro sem nekaj prebral sam za tisto obljubljeno hitrost interneta si si tud sam kriv.Tud meni so rekli ni problema 4mb/s gre k vam zlahka in prej kot sem kej podpisoval sem klical na Telekom če mi lahk zmirijo linjo in so mi in rekli,gospod več kot 1mb/s ne bo šlo,ker ste predaleč in centrala ne omogoča,jo bo potrebno prej menjati.Tako da sem naroču potle 1mb/s linjo.Če bi ti se mal prej pozanimal ne bi mel probleme z hitrostjo in potle si hotel še kabel menjat.To ti nič ne pomaga,ker je vse odvisno od propustnosti centrale.Enostavno tem ponudnikom ne smeš verjet,ampak se prej pozanimat.
BluPhenix ::
To vse skupaj lepo zapakiraj s kopijami podogb, pritožb, zavrnitev in ostale papirologije in pošlji na urad za varstvo potrošnikov:
http://www.uvp.gov.si/
Prej jih pokliči in razloži, potem pa pošlji dokazila. Naj se oni malo pozabavajo s takimi bedarijami.
Oni morajo opraviti poizvedbo, ne ti. Če te oni zavajajo, je problem pri njih. Kaj pa piše v prvi pogodbi je priključek 20MB osnova za dobavo televizije? Lahko neseš pogodbo tudi do kakšnega odvetnika. Nična vsekakor ne more bit, če preko nje še vedno plačuješ LCD.
http://www.uvp.gov.si/
Prej jih pokliči in razloži, potem pa pošlji dokazila. Naj se oni malo pozabavajo s takimi bedarijami.
.Če bi ti se mal prej pozanimal ne bi mel probleme z hitrostjo in potle si hotel še kabel menjat.To ti nič ne pomaga,ker je vse odvisno od propustnosti centrale.Enostavno tem ponudnikom ne smeš verjet,ampak se prej pozanimat.
Oni morajo opraviti poizvedbo, ne ti. Če te oni zavajajo, je problem pri njih. Kaj pa piše v prvi pogodbi je priključek 20MB osnova za dobavo televizije? Lahko neseš pogodbo tudi do kakšnega odvetnika. Nična vsekakor ne more bit, če preko nje še vedno plačuješ LCD.
Podpisa ni več, ker so me poskušali asimilirati.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: BluPhenix ()
misek ::
Če boš to poskušal urediti sam, potem to ne delaj s prodajalci v centrih in podobno. Pojdi direktno na firmo in tam zahtevaj enega "pomembnega".
Blinder ::
Čene pa se obrni na varstvo potrošnikov, pa poglej, kaj ti tam rečejo.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
Icematxyz ::
naj ob tem omenim, da nikoli nismo bili neprijazni ali kako drugače neprijetni do njih
To je tvoja prva napaka. ;)
Sam imam zaenkrat najboljše izkušnje z T2. Od obiska monterja do zamenjave modema vse so mi vedno naredili zastojn in nikoli se nisem rabil za nič vezati. Plačujem le mesečno naročnino in tako je od prvega dneva naprej ko sem pri njih.
Sem pa moral biti na začetku 2 leti da sem izplačal paket modri ADSL pri telekomu oziroma siolu. Ampak tako sem lahko sploh dobil širokopasovni internetni priključek. Drugače pač ni šlo. Tam pa seveda čisto vsaka zadeva stane da samo z prstom mignejo. Enkrat sem v 2 letih pozabil plačati položnico pri siolu če se prav spomnim pa so me odklopli. Nato pa če se prav spomnim se mmoral plačati nazaj priklop. In takšne zajebantske poteze pač...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Icematxyz ()
Ziga Dolhar ::
Tale TušTelekom očitno še bolj kot Hrvaška verjame v "politiko izvršenih dejstev" .
Glede na totalen fuckup in TušTelekomovsko razumevanje "pogodb" se bojim, da zgolj varuhi potrošnikov ne bodo dovolj, ampak bo res potrebno do odvetnika.
Ker toliko kozlarij, koliko si jih tule omenil ... ježešmarija. (Pa nisem veren!)
Glede na totalen fuckup in TušTelekomovsko razumevanje "pogodb" se bojim, da zgolj varuhi potrošnikov ne bodo dovolj, ampak bo res potrebno do odvetnika.
Ker toliko kozlarij, koliko si jih tule omenil ... ježešmarija. (Pa nisem veren!)
https://dolhar.si/
Tilen ::
Tuš Telekoma ni več.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Tilen ()
Okapi ::
Vsekakor bi bilo dobro iti na glavni center in zahtevati enega od šefov, ker v takšnih primerih je pregovarjanje s tistimi na okencih bolj ali manj zapravljanje časa.
O.
O.
krneki ::
S Tušom sem jaz imem tudi probleme. Pravzaprav je bil izvorni problem ta, da njihovi uslužbenci ne znajo brati pogodb, če jih že prej ne izgubijo. Na eni lokaciji sem naročil njihov internet, račun pa naj pošljejo na drugo lokacijo (lepo označeno v pogodbi). Seveda so računi šli na napačen naslov in ker sem na to pazil, sem zamudil rok le za 2 tedna (objekt ni naseljen in ne hodim na drug konec Slovenije vsak dan). No, kličem na Tuš, jim povem naj se držijo pogodbe in naj mi že za božjo voljo pošljejo moj izvod pogodbe. Nasledni mesec spet pride račun na napačn naslov + opomin in stroški opomina. Spet kličem in spet se neumne delajo. Spet jim razlagam situacijo od začetka in da ne mislim plačevati nobenih zamudnih obresti ali stroškov opomina, ker je to njihova čorba. Zgleda je zdaj zaleglo....ampak časa ti pa gre za te njihove neumnosti.
ps: Pogodbo so pa izgleda izgubili in so mi kar svoj izvod poslali hah!
ps: Pogodbo so pa izgleda izgubili in so mi kar svoj izvod poslali hah!
bluefish ::
Kot rečeno, z vsemi papirji se obrni na nekoga odgovornega ali pa na urad za varstvo potrošnikov. Lahko pa jih prej samo pokličeš in se pozanimaš, kako zadevo najhitreje urediti.
ZunecIgor ::
Tud jst mam probleme s TUSmobil-om, kot je recimo 1700 eur pogodbene kazni za 3 stevilke (2x TUSmobil 50 in 1x TUSmobil 25) ostalo je pa priblizno se pol leta za odplacat. Zdj mi pa povejte ce so 3je anex-i vredni 1700 eur?
Use lepo in prav, ce bi jst nehal placevat racune, ampak ne. To zaradi tega ker stevilk ne uporabljamo vec, ker se nam je TUSmobil zameril do konca, na mesec pa smo placevali 125 eur, za storitve, ki jih ne koristimo, kar je le nas problem in ne njihou! (enkrat smo dobili racun za 390 eur, ker smo kao prekoracili use limite, mi lahko poveste kako je mozno prekoract 1000 minut in 1000 smsou na mesec. Poleg tega nam je pa crknila ena spominska kartica, ki nikoli ni bila aktivirana po pridobitvi nove, ker je en usluzbenec narobe napisal serisko stevilko sim, kar sem zvedel po 1 mesecu, ko sem SAM poklical na center)
JST SE NE GREM TUS MOBILA VEC NIKAKOR!
Use lepo in prav, ce bi jst nehal placevat racune, ampak ne. To zaradi tega ker stevilk ne uporabljamo vec, ker se nam je TUSmobil zameril do konca, na mesec pa smo placevali 125 eur, za storitve, ki jih ne koristimo, kar je le nas problem in ne njihou! (enkrat smo dobili racun za 390 eur, ker smo kao prekoracili use limite, mi lahko poveste kako je mozno prekoract 1000 minut in 1000 smsou na mesec. Poleg tega nam je pa crknila ena spominska kartica, ki nikoli ni bila aktivirana po pridobitvi nove, ker je en usluzbenec narobe napisal serisko stevilko sim, kar sem zvedel po 1 mesecu, ko sem SAM poklical na center)
JST SE NE GREM TUS MOBILA VEC NIKAKOR!
techfreak :) ::
Pogodbena kazen je glede na ceno telefona, ki si ga vzel ob paketu in glede na število mesecev. Mobitel ima manjšo pogodbeno kazen.
Sem tudi sam šel na Tušmobil in komaj čakam, da grem stran, ampak pogodbena kazen ni majhna in to me moti (ker sem na koncu ugotovil, da ne porabim toliko kolikor imam limite).
Sem tudi sam šel na Tušmobil in komaj čakam, da grem stran, ampak pogodbena kazen ni majhna in to me moti (ker sem na koncu ugotovil, da ne porabim toliko kolikor imam limite).
BALAST ::
A ima sploh kdo kakšno DOBRO izkušnjo z TUŠmobilom?
Verjetno tisti ki so dobili PlayStation3, LCD TV ali iPhone za 1€ ?
Verjetno tisti ki so dobili PlayStation3, LCD TV ali iPhone za 1€ ?
ZunecIgor ::
ja racunajte, nabavna vrednost NOKIE N95 je 600 eur se pravi 1200 eur za 2 in pa za NOKIO 6800 je bila nabavna cena cca. 350-400 eur, se pravi da ce bi pogodbo prekinil 1. dan bi placal manj kot po letu in pol.
Brez veze use skupaj in dvomim da imajo stranko, ki nebi imela vsaj enega problema.
Brez veze use skupaj in dvomim da imajo stranko, ki nebi imela vsaj enega problema.
rissp ::
Mi nismo (ŠE ZAENKRAT) prekinili NOBENE pogodbe! Ne jaz ne nihče pri nas nismo NA NOBEN NAČIN škodili telekomu, bili kadarkoli z njimi neprijazni itd. Človek še razume eno, dve ali pa mogoče celo 3 napake z njihove strani.
Ko pa udarci prihajao redno vsak teden, z vsakim njihovim klicem in "dopisom", je enkrat mera prekoračena. Pri nas je , vsaj mislim tako, ta mera trajala zelooo dolgo. Dvomim, da bi kdo izmed vas toliko časa trpel takšne in podobne krivice (in ob tem vsakič izgubil nekaj denarja in pa še bolj važno - živcev, ali pa kot v mojem primeru - želodca).
To sago moramo končati jutri in pika. Mogoče se to komu zdi smešno, ampak jaz že 2 noči ne morem spati (odkar smo prejeli še zadnja dva udarca - zavrnitev reklamacije v VSEH točkah in pa klic da prekinitev klasične telefonije NI možna,kljub dogovoru da jo prekinemo takoj po preklopu interneta), moja mama, ki je podpisnica te pogodbe, pa je tudi pretočila že dovolj solz zaradi tega.
VSEKAKOR, KAR SE PRI TUŠTELEKOMU DOGAJA Z NAMI,TEGA ALI ČESA PODOBNEGA NE PRIVOŠČIM NIKOMUR !
Ko pa udarci prihajao redno vsak teden, z vsakim njihovim klicem in "dopisom", je enkrat mera prekoračena. Pri nas je , vsaj mislim tako, ta mera trajala zelooo dolgo. Dvomim, da bi kdo izmed vas toliko časa trpel takšne in podobne krivice (in ob tem vsakič izgubil nekaj denarja in pa še bolj važno - živcev, ali pa kot v mojem primeru - želodca).
To sago moramo končati jutri in pika. Mogoče se to komu zdi smešno, ampak jaz že 2 noči ne morem spati (odkar smo prejeli še zadnja dva udarca - zavrnitev reklamacije v VSEH točkah in pa klic da prekinitev klasične telefonije NI možna,kljub dogovoru da jo prekinemo takoj po preklopu interneta), moja mama, ki je podpisnica te pogodbe, pa je tudi pretočila že dovolj solz zaradi tega.
VSEKAKOR, KAR SE PRI TUŠTELEKOMU DOGAJA Z NAMI,TEGA ALI ČESA PODOBNEGA NE PRIVOŠČIM NIKOMUR !
Slipi ::
Ob spoznani tvoji naivnosti so prepričani, da se ne boš znašel in ne boš znal ukrepati ter vrniti udarca, zato navaljujejo še naprej in še naprej bodo. Zato se loti rešitve čim prej. Vodilo naj ti bo prva pogodba za 20 Mbit, vse ostalo je zavajanje žal naivneža. Vendar dokler pač nisi na tem, ne moreš verjeti, da je to možno.
Upoštevaj nasvet BluPhenix-a in obvezno pokliči na urad za varstvo potrošnika, ter se pogovori z njimi. Ko bodo v Tuš videli, da si pričel vračati udarce in se boriti za svojo pravico, bodo kmalu odnehali in skoraj verjetno, vendar še z muko, boste doma dobili večino denarja nazaj. Ostalo bo pač davek na lastno neumnost in lahkovernost. 70 EUR na mesec je ogromen znesek, ki ga ne dosežeš tako enostavno pri drugih ponudnikih interneta.
Vsekakor naj ti bo vodilo, prva pogodba z obljubljenimi 20/20 mbit in prejem TV aparata zaradi možnosti uporabe oz. izvedbe ponudbe in nadaljnje nategovanje.
Ne odstopi in ne popusti na nobeni predlagani poravnavi, če ne boš prejel vsega vloženega denarja nazaj.
In še nekaj resno: na kakršno koli ponudbo sprave in priporočanju nadaljnje rešitve v tvoje dobro za pridobitev interneta ter istočasno za poravnavo krivic s pogojem naročništva na njihove storitve, odločno odkloni in ne nasedi še enkrat. Če to sprejmeš, potem nekaj ni v redu s teboj!
Upoštevaj nasvet BluPhenix-a in obvezno pokliči na urad za varstvo potrošnika, ter se pogovori z njimi. Ko bodo v Tuš videli, da si pričel vračati udarce in se boriti za svojo pravico, bodo kmalu odnehali in skoraj verjetno, vendar še z muko, boste doma dobili večino denarja nazaj. Ostalo bo pač davek na lastno neumnost in lahkovernost. 70 EUR na mesec je ogromen znesek, ki ga ne dosežeš tako enostavno pri drugih ponudnikih interneta.
Vsekakor naj ti bo vodilo, prva pogodba z obljubljenimi 20/20 mbit in prejem TV aparata zaradi možnosti uporabe oz. izvedbe ponudbe in nadaljnje nategovanje.
Ne odstopi in ne popusti na nobeni predlagani poravnavi, če ne boš prejel vsega vloženega denarja nazaj.
In še nekaj resno: na kakršno koli ponudbo sprave in priporočanju nadaljnje rešitve v tvoje dobro za pridobitev interneta ter istočasno za poravnavo krivic s pogojem naročništva na njihove storitve, odločno odkloni in ne nasedi še enkrat. Če to sprejmeš, potem nekaj ni v redu s teboj!
misek ::
Osnovni problem pri tej in podobnih zgodbah je to, da dobiš nekaj "zastonj" zraven ali pa vsaj po precej nižji ceni. In potem te ta zastonj zadeva tepe. Če bi prodajali samo internet priključek (kar pravzaprav uporabnik želi) in ti ga iz takšnih in drugačnih razlogov ne morejo zagotoviti, zadevo prekineš in konec. Nič komplikacij. Zato sem jaz vzel ADSL paket pri AMIS-u, ker nimajo priključnine in vezave. Najbolj bi me motila vezava. Pa ne delam reklamo za njih...
rzidar1 ::
Ti si imel težave s TušTelekomom, mi pa s T2.
Iz Siola smo šli na T2 in po 6 mesecih nazaj na Siol. Res, da je Siol malo dražji, vendar pa zagotavlja vse storitve 100% (pri nas), kar pa za T2 ni držalo. V 6 mesecih smo plačali samo 1 račun (pri T2), za vse ostale smo napisali reklamacije, vendar so bile odobrene. Je pa res, da sem takrat še jaz živela doma in sem imela potrpljenje in sem za vsako malenkost klicala klicni center, vendar se niso zganili. Zganili so se 10 minut po zadnjem klicu na klicni center, da odstopamo od njih in gremo nazaj k drugemu ponudniku. 10 minut kasneje je klical monter, kdaj se lahko oglasi, da opravi napako. Prej pa v 6 mesecih ni nihče mignil s prstom.
Sedaj v novem domu tudi počasi razmišljamo o novem ponudniku (sedaj kabelski internet in tv) za internet in trenutno je optimalni ponudnik Amis. Upam, da z njimi ne bo podobnih težav.
Iz Siola smo šli na T2 in po 6 mesecih nazaj na Siol. Res, da je Siol malo dražji, vendar pa zagotavlja vse storitve 100% (pri nas), kar pa za T2 ni držalo. V 6 mesecih smo plačali samo 1 račun (pri T2), za vse ostale smo napisali reklamacije, vendar so bile odobrene. Je pa res, da sem takrat še jaz živela doma in sem imela potrpljenje in sem za vsako malenkost klicala klicni center, vendar se niso zganili. Zganili so se 10 minut po zadnjem klicu na klicni center, da odstopamo od njih in gremo nazaj k drugemu ponudniku. 10 minut kasneje je klical monter, kdaj se lahko oglasi, da opravi napako. Prej pa v 6 mesecih ni nihče mignil s prstom.
Sedaj v novem domu tudi počasi razmišljamo o novem ponudniku (sedaj kabelski internet in tv) za internet in trenutno je optimalni ponudnik Amis. Upam, da z njimi ne bo podobnih težav.
Lp
Rosvita Zidar - RoZi
Rosvita Zidar - RoZi
BluPhenix ::
Iz Siola smo šli na T2 in po 6 mesecih nazaj na Siol. Res, da je Siol malo dražji, vendar pa zagotavlja vse storitve 100% (pri nas), kar pa za T2 ni držalo.
Jaz sem imel enako izkušnjo, vendar sta bila akterja zamenjana. SiOLova odzivnost omrežja je proti T2jevi precej boga, žal.
Podpisa ni več, ker so me poskušali asimilirati.
ABX ::
Če je lokacija problematična ponudnik ni pomemben.
Nekaj časa nazaj sem monitoriral eno oddaljeno lokacijo. Imeli smo 3 ponudnike, packet lost je bil v vseh primerih isti, ker itak vsi koristijo isto žico.
Nekaj časa nazaj sem monitoriral eno oddaljeno lokacijo. Imeli smo 3 ponudnike, packet lost je bil v vseh primerih isti, ker itak vsi koristijo isto žico.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
BluPhenix ::
Nekaj časa nazaj sem monitoriral eno oddaljeno lokacijo. Imeli smo 3 ponudnike, packet lost je bil v vseh primerih isti, ker itak vsi koristijo isto žico.
To je logično. Se je pa v preteklosti dogajao to, da je Telekom dal negativno mnenje za dostop pri recimo T2, nato pa so te pa po par dneh klicali s siola in ti ponudili točno enako hitro storitev, češ ja pri SiOLu je pa mogoča. Ne vem če je še taka praksa.
Podpisa ni več, ker so me poskušali asimilirati.
ABX ::
Verjetno so dobili par tožb in so nehali delat te neumnosti.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
ModriN96 ::
Jst bi iz svojih lastnih izkušen najbol priporoču T2. Jst ga mam od kar je na slo trgu in niti 1x mi še ni vn vrgl, niti¸1x ni modem crknu, hitro in kakovastno je blo vse zmontirano.
Mam pa 20/4 linijo in plačujem zanjo 28€/mesec. V planu je pa optika 50/50 za 50€.
Mam pa 20/4 linijo in plačujem zanjo 28€/mesec. V planu je pa optika 50/50 za 50€.
srus ::
Nekaj časa nazaj sem monitoriral eno oddaljeno lokacijo. Imeli smo 3 ponudnike, packet lost je bil v vseh primerih isti, ker itak vsi koristijo isto žico.
To je logično. Se je pa v preteklosti dogajao to, da je Telekom dal negativno mnenje za dostop pri recimo T2, nato pa so te pa po par dneh klicali s siola in ti ponudili točno enako hitro storitev, češ ja pri SiOLu je pa mogoča. Ne vem če je še taka praksa.
Točno tako je bilo pri meni konec leta 2005.
poweroff ::
No, jaz imam za dostop do interneta lokalnega kabelskega ponudnika. Sicer zadeve občasno ne delajo, vendar je vse v mejah normale in sem s storitvijo in ceno zelo zadovoljen.
Problem je pa v telefoniji. Zaradi visokih stroškov pri Telekomu (kličemo največ pol ure mesečno, večinoma pa le deset minut) pa sem sedaj vzel pri temu kabelskemu operaterju še telefonijo. S stroški sem zelo zadovoljen, kvaliteta zvoka je pa porazna.
No, ne ravno porazna, ampak slišno slabša kot pri Telekomu... če bi klicarili bistveno več, bi šel definitivno nazaj na Telekom.
Problem je pa v telefoniji. Zaradi visokih stroškov pri Telekomu (kličemo največ pol ure mesečno, večinoma pa le deset minut) pa sem sedaj vzel pri temu kabelskemu operaterju še telefonijo. S stroški sem zelo zadovoljen, kvaliteta zvoka je pa porazna.
No, ne ravno porazna, ampak slišno slabša kot pri Telekomu... če bi klicarili bistveno več, bi šel definitivno nazaj na Telekom.
sudo poweroff
ABX ::
Preveri kvaliteto linije (packet lost, latency in Jitter) in kateri SIP codec uporabljaš. g711 koristi 64 Kbps, g729 8 Kbps.
Po mojih izkušnjah, težave z VOIP so ponavadi zaradi slabe linije.
Po mojih izkušnjah, težave z VOIP so ponavadi zaradi slabe linije.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
dronyx ::
Ti naši ponudniki dostopa do interneta so kot kaže eni sami vrhunski nategatorji, čudim pa se, da jim nihče ne stopi na prste.
Jaz sem recimo izjemno nezadovoljen z Mobitelovim "instant" internetom. Problem pa je pri njih še ta, da sem pogodbeno vezan 2 leti, nimajo pa v pogodbi praktično nikakršne garancije za nivo storitve oziroma vsaj minimalno hitrost prenosa! Tako je padla (dosežena) hitrost iz več kot 1 Mbs na začetku, na današnjih skromnih 100 kbs, pri čemer še to ob najbolj obremenjenih urah vsake toliko za nekaj sekund povsem izgubi povezavo, pa jo spet vzpostavi in to stane cca. 30 € na mesec. To je zame za tako ceno navadna prevara in ni vredno več kot 10 € (še to pogojno).
Žal pa proti njim ne morem ukreniti ničesar, ker pravno je vse v redu, edino kar lahko naredim je, da opozarjam druge, da ne nasedajo reklamam, ker so navaden oglaševalski "crap".
Žal pa se mi zdi, da tu Urad za varstvo potrošnikov nima nobene moči, oziroma verjetno niti ne pozna problematike. Če se v trgovini še nekako ve, da je 1 kg kruha 1 kg kruha ne glede na tehtnico, tu operaterji tavajo v megli in računajo na to, da nikomur ni jasno, kaj prodajajo. In potem se dogaja, da so nekateri po nekaj dni brez IP TV signala ali telefona, drugi plačujejo 20 Mbs linije in dosegajo 1.02 Mbs hitrosti, tretji, kamor sodim jaz, izgubljajo živcve ob obupno počasnih in nestabilnih mobilnih povezavah itd.
Jaz sem recimo izjemno nezadovoljen z Mobitelovim "instant" internetom. Problem pa je pri njih še ta, da sem pogodbeno vezan 2 leti, nimajo pa v pogodbi praktično nikakršne garancije za nivo storitve oziroma vsaj minimalno hitrost prenosa! Tako je padla (dosežena) hitrost iz več kot 1 Mbs na začetku, na današnjih skromnih 100 kbs, pri čemer še to ob najbolj obremenjenih urah vsake toliko za nekaj sekund povsem izgubi povezavo, pa jo spet vzpostavi in to stane cca. 30 € na mesec. To je zame za tako ceno navadna prevara in ni vredno več kot 10 € (še to pogojno).
Žal pa proti njim ne morem ukreniti ničesar, ker pravno je vse v redu, edino kar lahko naredim je, da opozarjam druge, da ne nasedajo reklamam, ker so navaden oglaševalski "crap".
Žal pa se mi zdi, da tu Urad za varstvo potrošnikov nima nobene moči, oziroma verjetno niti ne pozna problematike. Če se v trgovini še nekako ve, da je 1 kg kruha 1 kg kruha ne glede na tehtnico, tu operaterji tavajo v megli in računajo na to, da nikomur ni jasno, kaj prodajajo. In potem se dogaja, da so nekateri po nekaj dni brez IP TV signala ali telefona, drugi plačujejo 20 Mbs linije in dosegajo 1.02 Mbs hitrosti, tretji, kamor sodim jaz, izgubljajo živcve ob obupno počasnih in nestabilnih mobilnih povezavah itd.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dronyx ()
rissp ::
TOREJ zadeva je sledeča : (zgleda da se je končno začelo razpletati)
Danes smo obiskali Tuštelekomov center ter tam počakali na uslužbenca, s katerim smo podpisovali pogodbo.
Moram reči da je bil zelo pripravljen pomagati (z njim za razliko od drugih, s katerimi smo se dopisovali ali govorili po telefonu, nismo imeli nikoli nikakršnih težav).
Takoj ko sem mu razložil zadevo (zadnje udarce ki smo jih prejeli od zadnjega obiska pri njemu - zavrnjeno reklamacijo na račun ter nezmožnost izklopa klasične telefonija) , je začel klicariti na center na Brnčičevi. Po točno 38 minutah telefonarjenja (večinoma je čakal na liniji, ostal čas je šel za neskončno dopovedovanje da imamo prav) je zadeva zgledala še dokaj negotova. Potem je bilo opravljenih še nekaj klicev in po približno 1 uri telefonarjenja nam je razložil, da so končno na Brnčičevi uvideli da so storili napako (napake). Tako je zaposleni na centru še enkrat napisal celotno zgodbo, dodal vse dokumente, reklamacije, odgovore itd., in to vse skupaj poslal na Brnčičevo (po predhodnem telefonskem pogovoru z nekom na Brnčičevi). Povedal nam je , da lahko v osmih dneh pričakujemo odgovor. 20€ za LCD nam bodo iz zadnjega računa odstranili.Za 30€ namestitve opreme pa ni vedel, kajti medtem smo ugotovili, da je teh 30€ bila NJEGOVA napaka, saj je kljub temu da smo se izrekli za samonamestitev vsaj 3x , on narobe označil na pogodbi.Za to se nam je sedaj tudi opravičil.
Glede "nezmožnoti " izklopa klasične telefonije pa so po že zgoraj opisanem 1urnem telefonskem pogovoru ugotovili, da JE možen, samo da bi bilo v tem primeru napisati novo pogodbo.
Vsekakor naj bi se z uslužbencem videli po osmih dneh, ko dobimo odgovor iz Brnčičeve. Če bodo vsi problemi rešeni (ne spet zavrnjeni), se bomo z njim dobili ker je treba podpisati novo pogodbo, da se lahko izklopi klasični telefon.Če ne bodo rešeni vsi problemi, potem se moramo pravtako dobiti znjim, zaradi preklica pogodbe.
Tako smo na koncu odšli mešanih občutkov, s kančkom upanja, čeprav je bilo to upanje le neznatno, saj smo že prevečkrat dobili obljube nato pa namesto dejstev samo udarec v glavo.
AMPAK MED PREVOZOM DOMOV SE JE ZGODILO NEKAJ NENAVADNEGA :
Dobili smo klic iz Tuštelekoma. Ne od študentov na liniji, kamor te avtomatsko vrže ko kličeš ti na tuštelekom, ampak naravnost iz BRNČIČEVE !!! Klicala je neka ga.Petra, ki je zelo prijazno razložila, da nam bodo iz računa odbili 20€, ki jih neupravičeno zahtevali kot obrok za LCD. Za obroke, ki smo jih plačali za nazaj, nam bodo namesto dobropisa sklenili novo pogodbo (ali spremenili veljavno,tega nisem razumel) , v njej bo vezava za toliko mesecev manj kolikor obrokov smo že plačali. Tako da KONČNO NAJ BI REŠILI TA PROBLEM Z OBROKI ZA LCD. (čeprav bi bili bolj veseli dobropisa kot pa nekaj mesecev manj vezave,ampak vseeno, vsaj nekaj!)
Razložila je tudi, da za 30€ (namestitev opreme) ne ve zdaj kako točno je bilo (napaka njihovega zaposlenega), zato sem ji svetoval naj pokliče zaposlenega, saj ta NE taji da se je ON zmotil.Obljubila je, da ga bo takoj poklicala in se pozanimala.TAKO DA BO TUDI TEH 30€ (UPAM) končno odštetih z računa.
Tako smo račun (vsaj ustno, tokrat z vodstvon na Brnčičevi) rešili. Nov račun in obrazložitev naj bi poslali že takoj jutri.
Glede "nezmožnosti" izklopa interneta, je rekla da se bo točno poaznimala do jutri, kako in kaj,zagotovo je možno, toda izvedeti mora, kaj točno je v tem primeru treba storiti.
Obljubila je , da jutri pokliče z novimi informacijami.
Tako se je današnji dan končal bolje, kot pa zadnji meseci in sploh zadnji dnevi.
Mogoče pa le je upanje, da se bo vse to res rešilo. Vendar bomo raje počakali na pismena potrdila in nov račun, saj je bilo neizpolnjenih obljub že ogromno.
in šele ko bo vse to rešeno, se bomo začeli ukvarjati z najmanjšim problemom : plačana(20) in dejanska hitrost(5-6)
se nadaljuje...
Danes smo obiskali Tuštelekomov center ter tam počakali na uslužbenca, s katerim smo podpisovali pogodbo.
Moram reči da je bil zelo pripravljen pomagati (z njim za razliko od drugih, s katerimi smo se dopisovali ali govorili po telefonu, nismo imeli nikoli nikakršnih težav).
Takoj ko sem mu razložil zadevo (zadnje udarce ki smo jih prejeli od zadnjega obiska pri njemu - zavrnjeno reklamacijo na račun ter nezmožnost izklopa klasične telefonija) , je začel klicariti na center na Brnčičevi. Po točno 38 minutah telefonarjenja (večinoma je čakal na liniji, ostal čas je šel za neskončno dopovedovanje da imamo prav) je zadeva zgledala še dokaj negotova. Potem je bilo opravljenih še nekaj klicev in po približno 1 uri telefonarjenja nam je razložil, da so končno na Brnčičevi uvideli da so storili napako (napake). Tako je zaposleni na centru še enkrat napisal celotno zgodbo, dodal vse dokumente, reklamacije, odgovore itd., in to vse skupaj poslal na Brnčičevo (po predhodnem telefonskem pogovoru z nekom na Brnčičevi). Povedal nam je , da lahko v osmih dneh pričakujemo odgovor. 20€ za LCD nam bodo iz zadnjega računa odstranili.Za 30€ namestitve opreme pa ni vedel, kajti medtem smo ugotovili, da je teh 30€ bila NJEGOVA napaka, saj je kljub temu da smo se izrekli za samonamestitev vsaj 3x , on narobe označil na pogodbi.Za to se nam je sedaj tudi opravičil.
Glede "nezmožnoti " izklopa klasične telefonije pa so po že zgoraj opisanem 1urnem telefonskem pogovoru ugotovili, da JE možen, samo da bi bilo v tem primeru napisati novo pogodbo.
Vsekakor naj bi se z uslužbencem videli po osmih dneh, ko dobimo odgovor iz Brnčičeve. Če bodo vsi problemi rešeni (ne spet zavrnjeni), se bomo z njim dobili ker je treba podpisati novo pogodbo, da se lahko izklopi klasični telefon.Če ne bodo rešeni vsi problemi, potem se moramo pravtako dobiti znjim, zaradi preklica pogodbe.
Tako smo na koncu odšli mešanih občutkov, s kančkom upanja, čeprav je bilo to upanje le neznatno, saj smo že prevečkrat dobili obljube nato pa namesto dejstev samo udarec v glavo.
AMPAK MED PREVOZOM DOMOV SE JE ZGODILO NEKAJ NENAVADNEGA :
Dobili smo klic iz Tuštelekoma. Ne od študentov na liniji, kamor te avtomatsko vrže ko kličeš ti na tuštelekom, ampak naravnost iz BRNČIČEVE !!! Klicala je neka ga.Petra, ki je zelo prijazno razložila, da nam bodo iz računa odbili 20€, ki jih neupravičeno zahtevali kot obrok za LCD. Za obroke, ki smo jih plačali za nazaj, nam bodo namesto dobropisa sklenili novo pogodbo (ali spremenili veljavno,tega nisem razumel) , v njej bo vezava za toliko mesecev manj kolikor obrokov smo že plačali. Tako da KONČNO NAJ BI REŠILI TA PROBLEM Z OBROKI ZA LCD. (čeprav bi bili bolj veseli dobropisa kot pa nekaj mesecev manj vezave,ampak vseeno, vsaj nekaj!)
Razložila je tudi, da za 30€ (namestitev opreme) ne ve zdaj kako točno je bilo (napaka njihovega zaposlenega), zato sem ji svetoval naj pokliče zaposlenega, saj ta NE taji da se je ON zmotil.Obljubila je, da ga bo takoj poklicala in se pozanimala.TAKO DA BO TUDI TEH 30€ (UPAM) končno odštetih z računa.
Tako smo račun (vsaj ustno, tokrat z vodstvon na Brnčičevi) rešili. Nov račun in obrazložitev naj bi poslali že takoj jutri.
Glede "nezmožnosti" izklopa interneta, je rekla da se bo točno poaznimala do jutri, kako in kaj,zagotovo je možno, toda izvedeti mora, kaj točno je v tem primeru treba storiti.
Obljubila je , da jutri pokliče z novimi informacijami.
Tako se je današnji dan končal bolje, kot pa zadnji meseci in sploh zadnji dnevi.
Mogoče pa le je upanje, da se bo vse to res rešilo. Vendar bomo raje počakali na pismena potrdila in nov račun, saj je bilo neizpolnjenih obljub že ogromno.
in šele ko bo vse to rešeno, se bomo začeli ukvarjati z najmanjšim problemom : plačana(20) in dejanska hitrost(5-6)
se nadaljuje...
cekr ::
Boš napisal potek čez nekaj mesecev oz. še raje takrat, ko boš dobil naslednji račun po preteku vezave. Do takrat bodi pa skrajno previden pri veselju.
Sinclair ZX Spectrum [Zilog Z80A - 3.5 MHz, 48kB, dvojni kasetofon,
TV-OUT, radirke, Sinclair-Basic], Sinclair ZX-81 [Z80A, 3.25MHZ, 1kB]
TV-OUT, radirke, Sinclair-Basic], Sinclair ZX-81 [Z80A, 3.25MHZ, 1kB]
ABX ::
Mogoce pa Tusevci berejo slo-tech?
Bi bilo zelo žalostno če ne bi.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
aco111 ::
Heh, zanimivo, kaj se vse dogaja. Tuševe storitve nisem hotel, ker sem tudi slišal o problemih pri njih, razen par izjem, ki je vse v redu. Sedaj sem na T-2 in sem praktično zadovoljen telefon+internet, TV pa tak odpade pri nas ... no blo malo offtopic.
Zanimivo je, da marsikje so problemi, tudi v trgovini, ko greš kupiš nekaj, nato pa sami problemi. Jaz sem najhitreje rešil s direktorjem direktno, ali pa jim kazal zakon o varstvu potrošnikov, heh zanimivo kako potem vse lepo in prav hehe :D.
Vem da je offtopic tole, ampak samo pravim, pazite, preberite si pogodbe (zakon o varstvu potrošnikov za garancijo izdelkov link meni - Zakoni, pogodbe. ipd.), itd..
Lp. Allesandro.
Zanimivo je, da marsikje so problemi, tudi v trgovini, ko greš kupiš nekaj, nato pa sami problemi. Jaz sem najhitreje rešil s direktorjem direktno, ali pa jim kazal zakon o varstvu potrošnikov, heh zanimivo kako potem vse lepo in prav hehe :D.
Vem da je offtopic tole, ampak samo pravim, pazite, preberite si pogodbe (zakon o varstvu potrošnikov za garancijo izdelkov link meni - Zakoni, pogodbe. ipd.), itd..
Lp. Allesandro.
Don't worry be happy :)
darkolord ::
Jaz sem recimo izjemno nezadovoljen z Mobitelovim "instant" internetom. Problem pa je pri njih še ta, da sem pogodbeno vezan 2 leti, nimajo pa v pogodbi praktično nikakršne garancije za nivo storitve oziroma vsaj minimalno hitrost prenosa! Tako je padla (dosežena) hitrost iz več kot 1 Mbs na začetku, na današnjih skromnih 100 kbs, pri čemer še to ob najbolj obremenjenih urah vsake toliko za nekaj sekund povsem izgubi povezavo, pa jo spet vzpostavi in to stane cca. 30 € na mesec. To je zame za tako ceno navadna prevara in ni vredno več kot 10 € (še to pogojno).
Hmmm, minimalno hitrost prek brezžične povezave je praktično nemogoče garantirati (zaviješ se v alu folijo pa "EVO, NE DELA!!!"). Glede Mobitela pa, kakšen je signal na koncu, kjer se nahajaš? Se ti poveže na GPRS, EDGE, UMTS ali HSDPA?
Glede Tušmobila je pa tko, da s ponosom poskušajo folk "nategnit" (npr. jim poturit slabše telefone, ki jih imajo na zalogi in jih ne morejo prodat)
Poldi112 ::
>Nič komplikacij. Zato sem jaz vzel ADSL paket pri AMIS-u, ker nimajo priključnine in vezave. Najbolj bi me motila vezava. Pa ne delam reklamo za njih...
To bo pa nekaj novega. Ker nazadnje sem pogodbo z Amis-om sklenil pred letom dni in takrat je še bila vezava. Tako pozno pa delajo samo še tehniki, ki tega ne vedo, ....
Je pa, če je to res, to dobra novica zame. Ker do sedaj samo pri t2 nisem imel priključnine/vezave.
Glede mobitelovega interneta, osebno imam dobre izkušnje z njim. Je pa odvisno kje si, nazadnje sem pošiljal mail celo v enih rovtah (Gabrovka) brez problema. Probaj Simobil, če upaš - osebnih izkušenj sicer nimam, je pa kolega šel na Mobitel ker je imel v Lj prezanič signal.
To bo pa nekaj novega. Ker nazadnje sem pogodbo z Amis-om sklenil pred letom dni in takrat je še bila vezava. Tako pozno pa delajo samo še tehniki, ki tega ne vedo, ....
Je pa, če je to res, to dobra novica zame. Ker do sedaj samo pri t2 nisem imel priključnine/vezave.
Glede mobitelovega interneta, osebno imam dobre izkušnje z njim. Je pa odvisno kje si, nazadnje sem pošiljal mail celo v enih rovtah (Gabrovka) brez problema. Probaj Simobil, če upaš - osebnih izkušenj sicer nimam, je pa kolega šel na Mobitel ker je imel v Lj prezanič signal.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Poldi112 ()
zuz3k ::
da vam opišem stituacijo pri SIOLU: (akcija optika + ip tv + telefon) in prenosnik za 1€
iz informacije kličem za to akcijo, in prašam ali velja ČE NE VZAMEM IP TV ampak navadno KABLSKO od siola in mi na 080 1000 številki zatrdi butasta baba, DA JA! jo prašam še 1x in reče da JE MOŽNO!
OK!
naročim jaz to, pač paket: optika 20/20 + telefon + kablska in dobim zraven prenosni DELL 500
čez 1 mesec dobim prvo položnico 300€ prenosni + paket 33€, pisalo je kao namesto trojček, da imam DVOJČEK + dodatna kablska???
kličem, in potrdijo da to NI MOŽNO da vzamem tak paket in dobim prenosnik za 1€, da moram plačati prenosnik 199 (nevem zakaj potem piše na položnici 300 pa neki €)
IN, da če bom hotel imet prenosni za 1€ bom moral vzet paket TROJČEK + dodatno kablska
ok, pišem pritožbo al kako se že reče.. in napišejo nazaj da bodo mi ugodili željo
super!
dobim IP tv.. ki NI DELOVALA 1 al 2 mesca.. nakoncu sm ugotovu da MI JO TAM NISO OMOGOČLI BUTLI.
in dobim naslednjo položnico:
39€ + DADATEN PRENOSNIK 300€ !!!
???
kao da mam 2 prenosnika.. pišem jaz SPET nazaj njim.. in potem končno uštimajo da dobim pravo položnico + tehnik končno pride in mi uštima IP TV
+ potem sem videl, da so mi kar vse dodatne programe na IP TV (ki ga sploh ne uporabljam, in ga plačujem samo zaradi prenosnika, 6€/mesc več) uklopli in je prišla položnica 44€ namesto 39€
uglavnem, zdej mamo kablsko in ip tv ne uporabljamo...
to pa zato, ker mamo 2 televiziji in tudi meni ni potrebe po IP TV .. sja gledam tv le zvečer, tiste 3 programe ki jih..
iz informacije kličem za to akcijo, in prašam ali velja ČE NE VZAMEM IP TV ampak navadno KABLSKO od siola in mi na 080 1000 številki zatrdi butasta baba, DA JA! jo prašam še 1x in reče da JE MOŽNO!
OK!
naročim jaz to, pač paket: optika 20/20 + telefon + kablska in dobim zraven prenosni DELL 500
čez 1 mesec dobim prvo položnico 300€ prenosni + paket 33€, pisalo je kao namesto trojček, da imam DVOJČEK + dodatna kablska???
kličem, in potrdijo da to NI MOŽNO da vzamem tak paket in dobim prenosnik za 1€, da moram plačati prenosnik 199 (nevem zakaj potem piše na položnici 300 pa neki €)
IN, da če bom hotel imet prenosni za 1€ bom moral vzet paket TROJČEK + dodatno kablska
ok, pišem pritožbo al kako se že reče.. in napišejo nazaj da bodo mi ugodili željo
super!
dobim IP tv.. ki NI DELOVALA 1 al 2 mesca.. nakoncu sm ugotovu da MI JO TAM NISO OMOGOČLI BUTLI.
in dobim naslednjo položnico:
39€ + DADATEN PRENOSNIK 300€ !!!
???
kao da mam 2 prenosnika.. pišem jaz SPET nazaj njim.. in potem končno uštimajo da dobim pravo položnico + tehnik končno pride in mi uštima IP TV
+ potem sem videl, da so mi kar vse dodatne programe na IP TV (ki ga sploh ne uporabljam, in ga plačujem samo zaradi prenosnika, 6€/mesc več) uklopli in je prišla položnica 44€ namesto 39€
uglavnem, zdej mamo kablsko in ip tv ne uporabljamo...
to pa zato, ker mamo 2 televiziji in tudi meni ni potrebe po IP TV .. sja gledam tv le zvečer, tiste 3 programe ki jih..
Life is a psychological game.
Zheegec ::
No, pri Mobitelu jaz samo prištekam svoj telefon na USB pa imam HSDPA brez težav, pa sem precej v rovtah doma... Brezžično je pač preveč nesigurno. Če imaš pri svojem telefonu dosti močan signal, bi morala zadeva delovati tudi preko USB modema dobro. Mogoče je kakšna težava v modemu...
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
misek ::
Poldi112, lahko se vežeš tudi še danes pri AMIS-i in imaš manjše ugodnosti, ampak obstaja tudi opcija brez vezave. Tako je že od oktobra 2007.
boogie_xlr ::
Poldi112, lahko se vežeš tudi še danes pri AMIS-i in imaš manjše ugodnosti, ampak obstaja tudi opcija brez vezave. Tako je že od oktobra 2007.
A to je ta polno razvezan dostop?
Isto je pri T-2. Mal je dražje na mesec, nisi pa vezan.
Senitel ::
Polno razvezan dostop nima nikakršne veze z vezavo ne pri Amisu in ne pri T-2. Polno razvezan dostop pomeni, xDSL priključek BREZ ISDN/PSTN telefonskega priključka pri Telekom Slovenije.
Dami ::
Ko berem tele vaše prigode me kar zgrozi kaj vse se lahk zgodi enmu čist nemočnemu človeku v Sloveniji in morm res potrkat, da še nikoli nism mel kakršnih težav s ponudniki.
Don't worry about me. The bleeding is just the begining of a healing process.
Bluebuster ::
Pa naj bom prvi, ki s TušTelekomom nima slabih izkušenj. Njihov naročnik sem že skoraj štiri leta in moram reči, da nisem imel omembe vrednih problemov. Res je sicer, da imam samo internetno povezavo (torej brez telefona in TV)in za sedaj vse skupaj deluje zelo dobro. Glede na to, da stanujem sorazmerno daleč od centrale (približno 3 km), da je vse skupaj na telekomovem obrežju, mi paket 4mbit/528kbit (mimogrede, brez vezave) z dejansko hitrostjo okoli 3mbit/490kbit, deluje pravzaprav optimalno.
Verjetno pa je pri vsem tem resnično najbolj pametno, da se pri naročanju takih in drugačnih paketov, človek vnaprej prepriča, kaj je na določenih lokacjah sploh možno in kaj ne.
Verjetno pa je pri vsem tem resnično najbolj pametno, da se pri naročanju takih in drugačnih paketov, človek vnaprej prepriča, kaj je na določenih lokacjah sploh možno in kaj ne.
dronyx ::
Hmmm, minimalno hitrost prek brezžične povezave je praktično nemogoče garantirati (zaviješ se v alu folijo pa "EVO, NE DELA!!!"). Glede Mobitela pa, kakšen je signal na koncu, kjer se nahajaš? Se ti poveže na GPRS, EDGE, UMTS ali HSDPA?
Sem manj kot 100 m zračne linije od bazne postaje, povezava pa je UMTS vedno. Tudi signal je zelo dober (4 od 5 čertic). Ni pa nič antena zavita v ALU folijo, ampak enostavno je tekom enega leta hitrost padla kot rečeno od solidnih 1.5 Mbs na današnjih recimo 200 kbs popoldan (imam dokumentirano). Če vzamem isti modem v Ljubljano in ga priklopim sredi centra mesta, z lahkoto kadarkoli dosežem več kot 1.5 Mbs. Očitno so Ljubljano dobro pokrili in nadgrajevali sistem, medtem ko na podeželju so samo veselo prodajali mobilni internet (kot nadomestek za stacionarnega, kjer gospodje pri Telekomu ne morejo zagotoviti xDSL povezave) in tako nam je hitrost drastično padla. Ne moreš pa nič, ker kot rečeno nivoja storitve enostavno v pogodbi ni. Teoretično, tudi 1 kbs ali 500 bitov/s je po moji pogodbi še vedno vredni 30 € na mesec, tisti UNLIMITED je pa mišljeno kot slaba šala, kateri se morda smejejo šefi oglaševanja in komerciale na Mobitelu.
To, da se je baje z mobilnim internetom Mobitelu prihodek povečal za 20 %, obremenitev omrežja pa za nekaj 100 % pa mene ne zanima. Zato so oni da o tem razmišljajo. Jaz sem stranka in če me nategnejo, bom zacvilil.
Drži pa, da je ta storitev s stališča dosegljivosti interneta na poti, za prebiranje pošte in malo srfanja odlična in Mobitel ima državo zelo dobro pokrito. Mislim, da so tudi sedaj nehali intenzivno tržiti samo modeme (kot alternativa žicam ali optiki), ampak prodajajo v kompletu z prenosniki, kar je bolj logičen in primeren način uporabe mobilnega dostopa v internet.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dronyx ()
marko20 ::
jaz sem pa pri Siolu imel 1Mb povezavo
pa sem dal prosnjo da mi povecajo na 4Mb
so rekli da ne gre
naslednji mesec pride poloznica za 4MB
...
pol leta sem dobival poloznico za 4Mb, ceprav je tehnik prišel na dom in videl, da 4Mb sploh ni mogoče, vsak dan klical in imel dolge pogovore...
na koncu (po pol leta) so povečali na 2Mb, še isti dan sem dobil klic od Siola, ki so me sprasevali kaksno linijo imam - sem preveril in rekel, da imam od danes 2Mb - pa so mi rekli, da sem imel vedno tako - zadnje pol leta...
po tem pogovoru odjavil Siol...
-----------
kolega je se bolj najebu (povezave sploh ni imel - tehnicne tezave na omrezju) - ampak je mogu placat 4Mb (pa se je 1 let jebu z njimi)
tuki je tudi sam malo kriv - je klicu skoz na help-desk pa so rekli, da vejo da so problemi na njegovi liniji in da bo urejeno, poloznice so prihajale, on jih ni placal...
pa sem dal prosnjo da mi povecajo na 4Mb
so rekli da ne gre
naslednji mesec pride poloznica za 4MB
...
pol leta sem dobival poloznico za 4Mb, ceprav je tehnik prišel na dom in videl, da 4Mb sploh ni mogoče, vsak dan klical in imel dolge pogovore...
na koncu (po pol leta) so povečali na 2Mb, še isti dan sem dobil klic od Siola, ki so me sprasevali kaksno linijo imam - sem preveril in rekel, da imam od danes 2Mb - pa so mi rekli, da sem imel vedno tako - zadnje pol leta...
po tem pogovoru odjavil Siol...
-----------
kolega je se bolj najebu (povezave sploh ni imel - tehnicne tezave na omrezju) - ampak je mogu placat 4Mb (pa se je 1 let jebu z njimi)
tuki je tudi sam malo kriv - je klicu skoz na help-desk pa so rekli, da vejo da so problemi na njegovi liniji in da bo urejeno, poloznice so prihajale, on jih ni placal...
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
! | Katerega internetnega ponudnika izbrati? (strani: 1 2 3 4 … 37 38 39 40 )Oddelek: Omrežja in internet | 610240 (2130) | Mr.G. |
» | Prekinitev pogodbe, telekom..Oddelek: Omrežja in internet | 7000 (5994) | m0LN4r |
» | Telekom in že spet Telekom ...Oddelek: Omrežja in internet | 4877 (3050) | Tilen |
» | Tuš Telekom 40 ... Spošno, kvaliteta ipd...Oddelek: Kaj kupiti | 3425 (2873) | Suly |
» | TušTelekom : Internet + telefon ne dela ... tehnična pomoč pa tudi ne!Oddelek: Omrežja in internet | 3078 (2768) | bond007 |