Forum » Kaj kupiti » katere gume?
katere gume?
tx-z ::
Torej, zima se počas bliža, jst mam že prastare gume na avtu(raj ne omenjam kok stare in znucane) in bo treba nove kupt(zimske). Mam pa 175/65/14(al 165/75..) ..Kere se kej splača kupt? A se splača sploh kej druzga k Michelin? Cilam pa tm nekje 50-60€ na gumo...
edit: heh, nvem kje sm sploh vidu michelinke za 60€ na tako gumo :) zdj vidm je vse dražje
edit: heh, nvem kje sm sploh vidu michelinke za 60€ na tako gumo :) zdj vidm je vse dražje
tx-z
- spremenilo: tx-z ()
profii ::
michelin ni nič posebnega. skoraj use je bolše za svoj denar. poglej si razne teste na netu. pred zimo jih bo pa še več.
tx-z ::
Nekje sm slišu da Sava niso dobre, še posebi ne zimske...Nvem, mogoče tist ni mel pojma k mi je to povedu...
Kupujm pa gume za max. časa...Torj pač ponavad ene 3leta držijo ne? Tko da se gre za to da bojo čimbl kvalitetne
Kupujm pa gume za max. časa...Torj pač ponavad ene 3leta držijo ne? Tko da se gre za to da bojo čimbl kvalitetne
tx-z
profii ::
Dunlop wintersport 3d/m3
Nokian nevemmodela
Sava S3 pomoje najboljša za tvojo dimenzijo (sklepam da imaš lahek avto, guma pa je mehka)
LP
Nokian nevemmodela
Sava S3 pomoje najboljša za tvojo dimenzijo (sklepam da imaš lahek avto, guma pa je mehka)
LP
Fizikalko ::
Sam imam že dolgo (na dveh avtomobilih) pozimi Sava Eskimo S3. Za svojo ceno je neprekosljiva, odlična je v snegu, slabša na dežju.
Poletne Sava pa niso kul.
Poletne Sava pa niso kul.
Kawa6 ::
Ne poslušaj nekaterih, ki pravijo da recimo Michelin ni dobra itd.
Poglej si teste recimo na MotoRevija
Tale je sicer še lanski. Mogoče še počakaš malce in bodo zunaj tudi letošnji testi.
Sam sem se vedno odločil na podlagi teh testov tako za letne kot za zimske gume in mi ni nikoli bilo žal. Vse tiste katere dobijo 4 oz. celo 3 zvezdice so dobre. Razlikujejo se na različnih področjih zato je najboljše, da pregledaš tabelo in se na podlagi tvoje vožnje in tistih prioritet kaj tebi guma mora nuditi, pač odločiš za pravo.
Jaz se vedno odločim za 4 zvezdice in naslednja stvar katero pogledam je obraba in poraba goriva. To pa zato ker delam dosti kilometrov in se kar precej pozna pri potrošnji goriva. Pa nekatere gume so recimo odlične vendar se preveč obrabljajo za moje potrebe.
Pa dober nakup.
Poglej si teste recimo na MotoRevija
Tale je sicer še lanski. Mogoče še počakaš malce in bodo zunaj tudi letošnji testi.
Sam sem se vedno odločil na podlagi teh testov tako za letne kot za zimske gume in mi ni nikoli bilo žal. Vse tiste katere dobijo 4 oz. celo 3 zvezdice so dobre. Razlikujejo se na različnih področjih zato je najboljše, da pregledaš tabelo in se na podlagi tvoje vožnje in tistih prioritet kaj tebi guma mora nuditi, pač odločiš za pravo.
Jaz se vedno odločim za 4 zvezdice in naslednja stvar katero pogledam je obraba in poraba goriva. To pa zato ker delam dosti kilometrov in se kar precej pozna pri potrošnji goriva. Pa nekatere gume so recimo odlične vendar se preveč obrabljajo za moje potrebe.
Pa dober nakup.
zenith1 ::
Sava S3 je meni zadovoljiva guma, vozim že 14 zim na njih. Možno, da je kaka guma še boljša, vendar nisem ravno extremni voznik. Aja prej sem imel 165/70R13 dimenzijo.
dre1 ::
1 jih pa klobasate MIchelin ,Bridgeston in Continental to so zgornji razred Good year ,Pireli itd so srednji,Fulda ,Sava itd ,testi so za povprečne voznike skoraj nepomembni,ker se testira v extremnih pogojih ,največkrat je problem denar ,zato pa vsi rečejo se so tud tele dobre(Nankang ,Federal in razne no name firme),ne me narobe zastopit ,če se negdo vozi počasi so tudi "nalite dobre".Moj izbor so Continental ,sem jih precej zmetal čez roke(gum),važno je da se guma po 3 do 4 sezonah zamenja, ker materjal zgubi svoje lastnosti(postane trda).
Ma pa vsak svoje mnenje sam ne pisat take da Michelin ni dobra(je najdrazja sam tudi največ kilometrov naredi).
Ma pa vsak svoje mnenje sam ne pisat take da Michelin ni dobra(je najdrazja sam tudi največ kilometrov naredi).
KandazaR ::
Ne. Ker že guma z leti postane trda (vprašanje je tudi kako so bile gume skladiščene).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: KandazaR ()
Ted ::
Ampak povsem neprimerna za višje temperature. Če jo boš mel gor tudi poleti jo bo pobralo takoj.
Mah...
OZZY ::
Sava Eskimo S3 zelo dobra zimska guma, sploh glede na ceno. Priporočam.
Se da debatirat..Savine gume so v spodnji polovici po kvaliteti. Sploh če dobiš kako iz Turčije. So sicer dokaj poceni a majo kar veliko minusov--kjer bi se z drugo dumo lahko recimo iz iste situacije rešil boš s savino šel v jarek.
Go with the flow.
djordjevic ::
Če slučajno kdo rabi, imam eno sezono stare, malo vožene S3 dimenzije 175/65/14 na lastnih jeklenih platiščih. Podrobnosti kar na privat.
Rokic ::
GY ultragrip ali pa Dunlop Wintersport serija, pa Michelinke za zimo (pozabil ime). Ostale so kar so, tejle pa so klasa zase.
Sava Eskimo S3 je pa katastrofa. Razočaran na celi črti. V ovinkih drsi, bog ne daj da vidijo vodo, na snegu pa je kar je. Če bi še enkrat kupoval, bi dal manj kot €10 na gumo in bi imel GY UG.
Sava Eskimo S3 je pa katastrofa. Razočaran na celi črti. V ovinkih drsi, bog ne daj da vidijo vodo, na snegu pa je kar je. Če bi še enkrat kupoval, bi dal manj kot €10 na gumo in bi imel GY UG.
Leks ::
Pred nakupom se splača pogledati datum proizvodnje, ker nekateri trgovci že v osnovi prodajajo leto ali več stare gume!
Seveda jih je pa treba tudi dobro skladiščiti!
Seveda jih je pa treba tudi dobro skladiščiti!
dukenukem ::
tle ni kašne posebne dileme ,če hočeš pocen gume ,nebojo nevem kok dobre, če kupš dražje ,bojo bolše,bolje pa da prej mal teste pogledaš ,ker se tud kašne dražje lahko ne obnesejo najbolje
djordjevic ::
Sava Eskimo S3 je pa katastrofa.Daj, ne pretiravaj. Nihče ne trdi, da so pnevmatike vrhunske, za svoj denar so pa čisto dobre in v 7 letih z njimi nisem imel enega incidenta, pa sem na njih prevozil kar lepo število kilometrov.
tommy boy ::
Sem imel včasih na cliotu Savo Eskimo S3. Moram povedati da tako slabe gume še v življenju nisem namestil na avto. Popolnoma brez oprijena na cestišču tudi če je samo malo vode bilo na njem, sneg pravtako. Skratka na tistih gumah sem se vedno počutil, kot da bom vsak čas zletel kam.
Pa naj povem da vozim po omejitvah ter mi je največ do majhne porabe goriva kot pa do česa drugega.
Sedaj imam pa GY Ultragrip in to pa je prava guma za zimske razmere. Nauk iz vsega: nikoli več ne bom šparal na gumah, sem enkrat in me je izučilo.
Pa naj povem da vozim po omejitvah ter mi je največ do majhne porabe goriva kot pa do česa drugega.
Sedaj imam pa GY Ultragrip in to pa je prava guma za zimske razmere. Nauk iz vsega: nikoli več ne bom šparal na gumah, sem enkrat in me je izučilo.
solatko ::
Glede na naše zime, nobene gume niso dobre. Jaz uporabljam celo sezono Nokian M+S, polnjene z mešanico plina za gume. Takoj ob sprejetju tega bedastega zakona, sem imel Savo Eskimo in moram reči, da so me zelo presenetile v pozitivnem smislu. Drugače je pa tako, da vse gume za srednji in nižji srednji razred so dokaj poceni, pa tudi precej slabe, tam nad dimenzijo 195x60x... pa so precej dražje, pa tudi precej boljše. Pri vseh pa so lastnosti precej boljše, če se polnijo s plinom. Zrak se različno razteza, se greje in ohladi in zato se tudi guma enkrat obnaša bolje, drugič slabše, pri plinu pa je pritisk vedno enak, gume se ne pregrevajo, pozneje se postarajo, ker se ne grejejo, je tudi obraba dosti manjša. Res pa je, da nekatere moti občutek plavanja, ko imajo v gumah plin, to pa je dejansko samo občutek. Prava vrednost se vidi pri zaviranju ali ekstremni vožnji v ovinek, ko guma dejansko s celim profilom leži na cesti.
tx-z ::
da nekatere moti občutek plavanja,
Občutek plavanja? Kko to mislš? Kje pa dobiš gume polnjene s plinom, mislm; kje ti bojo namest zraka dal not plin?
tx-z
Highlag ::
Zrak se različno razteza, se greje in ohladi in zato se tudi guma enkrat obnaša bolje, drugič slabše, pri plinu pa je pritisk vedno enak,
Zrak je pa ni plin?
Vsi plini se s segrevanjem širijo. Pa naj bo to zrak ali "poseben plin"
Posebni plini podaljšujejo življenjsko dobo gume - ker so brez kisika, zmanjšujejo pogostost polnjenja gum, ter ob predrtju preprečujejo eksplozije gum.
Never trust a computer you can't throw out a window
Pyr0Beast ::
Posebni plini podaljšujejo življenjsko dobo gume - ker so brez kisika, zmanjšujejo pogostost polnjenja gum, ter ob predrtju preprečujejo eksplozije gum.
Ta 'posebna mešanica' plinov za gume je mešanica navadnega dušika (v zraku ga je tako ali drugače okoli 80%) in argona. Isti 'plin' se uporablja za varjenje. Kako bi stvar podaljšala (navzven) življensko dobo gume mi ni jasno. Na črpalki boš še vedno dofilaval z navadnim zrakom.
Prava vrednost se vidi pri zaviranju ali ekstremni vožnji v ovinek, ko guma dejansko s celim profilom leži na cesti.
To nima popolnoma nobene veze z vrsto plina, kateri je v gumi, ampak je stvar odvisna samo od tlaka plina v gumi, kateri mora biti točno tak, kot ga je napisal proizvajalec.
Ta 'posebna mešanica' plinov za gume je mešanica navadnega dušika (v zraku ga je tako ali drugače okoli 80%) in argona. Isti 'plin' se uporablja za varjenje. Kako bi stvar podaljšala (navzven) življensko dobo gume mi ni jasno. Na črpalki boš še vedno dofilaval z navadnim zrakom.
Prava vrednost se vidi pri zaviranju ali ekstremni vožnji v ovinek, ko guma dejansko s celim profilom leži na cesti.
To nima popolnoma nobene veze z vrsto plina, kateri je v gumi, ampak je stvar odvisna samo od tlaka plina v gumi, kateri mora biti točno tak, kot ga je napisal proizvajalec.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
c00L3r ::
Sava Eskimo S3 zelo dobra zimska guma, sploh glede na ceno. Priporočam.
Se da debatirat..Savine gume so v spodnji polovici po kvaliteti. Sploh če dobiš kako iz Turčije. So sicer dokaj poceni a majo kar veliko minusov--kjer bi se z drugo dumo lahko recimo iz iste situacije rešil boš s savino šel v jarek.
Ne metat vseh Savinih gum v isti koš. Letni modeli so dol za kur** in je ne bi priporočil nikomur. Na testih letnih gum so vedno med zadnjimi. Zimska S3 pa je zelo dobra. Nehče je omenil, da jih delajo tudi v Turčiji? Nevem, možno, na mojih piše da so narejene v Sloveniji.
Sicer pa zakaj bi na pamet nekaj, Lanski ADAC test zmiskih gum. Sava eskimo S3 je na 3. mestu. En stolpec prikazuje tudi ceno, kjer se lepo vidi, da ne rabi bit guma vedno najdražja.
Pa še nekaj. V prejšnih letih Sava ni bila visoko na lestvici. Tako da če ste vozili to gumo pred več kot dvema ali pa tremi leti, morate vedet da ne gre za isto gumo. Zmes ki se uporablja se je v tem času spremenila. In rezultat se je pokazal na testih.
globoko grlo ::
pa če še ne veste, tile testi držijo točno samo za tisto dimenzijo, ki je testirana
Torej, če je GY ultra ne vem kaj prva v dimenziji 195/60/15, recimo, še ne pomeni, da bo pri dimenziji 175/65/14 tudi prva.
Tile testi naj bojo bolj za orientacijo. Načeloma pa z dobrimi firmami ne morš zgrešit.
Savo velik ljudi vozi in so kar zadovoljni. Je pa S3 daleč od katastrofe, kot nekateri tukaj blebetajo.
Torej, če je GY ultra ne vem kaj prva v dimenziji 195/60/15, recimo, še ne pomeni, da bo pri dimenziji 175/65/14 tudi prva.
Tile testi naj bojo bolj za orientacijo. Načeloma pa z dobrimi firmami ne morš zgrešit.
Savo velik ljudi vozi in so kar zadovoljni. Je pa S3 daleč od katastrofe, kot nekateri tukaj blebetajo.
solatko ::
Mešanica plinov za polnenje gum, se pri segrevanju gume razteza precej manj, kot zrak, zato obdrži vedno skoraj enak tlak - če imaš plin, preizkusi hladno in po 50 - 100 prevoženih kilometrih - razlika cca 0,2, plin tudi bolj sledi spremembi oblike gume (pri vožnji čez luknjo, je pri z zrakom nafilani gumi, del le te v zraku, pri plinu ne. Plin ti vedno tišči celotno širino gume na cesto, pri zraku se ti v exstremnem zavijanju notranji del gume dvigne, pri zaviranju pa to počne manjša površina gume. Plin se vedno dofila tam, kjer so ti ga dali not (vulkanizer). Avti višjega razreda imajo tovarniško polnjene gume s plinom (različne barve kapic na ventilih. Pri plinu se guma ne greje toliko in zato se tudi manj rabi.
Rokic ::
jaz govorim za kar sem se pri Savi naučil, tj. nikoli šparat na gumah. Sej dokler ne probaš boljših gum, niti ni tako slaba, samo ko enkrat probaš druge, pa vidiš na kakšnih jajcih si se prej vozil.
Da ne govorim o kvaliteti izdelave. Kako ti lahko po eni sezoni gumo odpre na boku? Mi zna kdo tole razložit? Pa guma ni vidla snega, samo avtocesto, kjer delam tudi večino kilometrine.
jaz vem, da na Savo ne grem nikoli več.
Pa btw, Sava ne dela gum več v Sloveniji.
Da ne govorim o kvaliteti izdelave. Kako ti lahko po eni sezoni gumo odpre na boku? Mi zna kdo tole razložit? Pa guma ni vidla snega, samo avtocesto, kjer delam tudi večino kilometrine.
jaz vem, da na Savo ne grem nikoli več.
Pa btw, Sava ne dela gum več v Sloveniji.
djordjevic ::
Potem pa mi povej, kako se mi v 7 letih in okoli 100.000 km, ki sem jih prevozil z S3, ni zgodilo nič niti približno podobnega? Me spominja ta debata vedno bolj na tisto mantro o renaultovih dizlih, ki se zadnje čase rada povsod prisotna.
solatko ::
Rokic - Če delaš večino km na avtocestah, je sploh bedarija imeti zimske gume skoz gor. Imaš jih na platiščih in pol ure dela imaš ob slabi napovedi, da jih zmontiraš. V prtlažniku pa voziš ketne, da te ne zajebava glih vsak policaj. Zimske gume na avtocesti zgoniš v dveh do treh mesecih - velike hitrosti in skoraj suha cesta, zato so ti bile savine gume zanič, če pa voziš po slabo spluženih cestah, so pa odlične. Tudi teste zimskih gum ne delajo in razvrščajo na poletnih ali jesenskih razmerah, temveč v zasneženem okolju Alp. Na suhih avtocestah bi bile čisto vse zanič.
Fizikalko ::
Rokic, pa še kako jih delajo v SLO. Sam imam S3 205/55/R16 91W in so Made in Slovenia. Odlične so, po treh zimah so še vedno ok.
Rokic ::
Potem pa mi povej, kako se mi v 7 letih in okoli 100.000 km, ki sem jih prevozil z S3, ni zgodilo nič niti približno podobnega? Me spominja ta debata vedno bolj na tisto mantro o renaultovih dizlih, ki se zadnje čase rada povsod prisotna.
Mogoče si imel srečo, mogoče pa jaz nesrečo. Lej, jaz sem imel slabe izkušnje, ki me odvračajo od naslednjega nakupa. Če si ti imel dobre, tolk boljš.
Glede Renaultovih dizlov. So bili primerki, ko so imeli probleme. Ni pa rečeno da si vsi slabi. To je posploševanje. Enako ko da bi rekel, da ker en Core2 Quad crkne, potem so vsi procesorji od Intela jajc. Tega enostavno ne moreš rečt.
Enako je s Savinimi gumami. Jaz sem imel problem, pa sem povedal, kako se obnašajo te gume na mojem avtu. Torej katastrofalno. Prijatu jih ima tudi, pa se mu zelo dopadejo za razliko od mene.
Imam za avto dvojna platišča. Ena z zimskimi in ene z letnimi gumami. Zimske gume potrebujem zaradi smučanja, saj večino zime preživin na smučiščih. Nikoli ne veš na kaj naletiš na gorskih prelazih.
Solatko, me res zanima, če ti voziš gume s platišči v prtljažniku. Res bi rad videl kako zgleda. Če si pa veliko na cesti oz. malo doma, pa ni važna napoved. Gume jih ne boš vozil skozi okoli. Saj potem potrebujem že kombi.
Fizikalko, jaz vem da moje niso narejene v sloveniji. Kolkr mi je znano, je Sava preselila večino proizvodnje (če ne celo celotno) na Poljsko. Vsaj nekaj Savinih gum sem videl, da je prišlo s poljske.
Toliko z moje strani.
tx-z ::
Zdej sm pogledu mam jst tut Sava Eskimo S3...175/65/R14
Pa so zdej 7mo leto gor, meu sm jih pa še to poletje(sicer malo vožene) pa se mi res niso zdele lih slabe...pa te so še made in slovenia...
Kaj pa če tko vprašam; a lahko kej zgrešim če kupm michelinke? kaj pa dunlop,goodyear,continental?
Pa so zdej 7mo leto gor, meu sm jih pa še to poletje(sicer malo vožene) pa se mi res niso zdele lih slabe...pa te so še made in slovenia...
Kaj pa če tko vprašam; a lahko kej zgrešim če kupm michelinke? kaj pa dunlop,goodyear,continental?
tx-z
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: tx-z ()
oberskitona ::
jas mam kumho KW17 165/65 R14 79T asymmetric pa se mi zdi da se odlično obnesejo in pri obrabi in pri vožnji po snegu in mokrem cena pa je borih 43 eura na komad pri gume-direkt
tx-z ::
aja, kaj je pa razlika med zimskimi pa M+S(mud + snow)?
edit: a so se gume v zadnih par letih ful pocenile? Tle gledam par let nazaj, sploh ne dobiš gume pod 15kSIT....vse so pa tm okol 20kSIT....pač te mere okol 175/65/14
edit: a so se gume v zadnih par letih ful pocenile? Tle gledam par let nazaj, sploh ne dobiš gume pod 15kSIT....vse so pa tm okol 20kSIT....pač te mere okol 175/65/14
tx-z
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: tx-z ()
solatko ::
Rokic - ti si pa res pameten, gume imam v garaži in jih montiram, ko dejansko kaže na to, da bo snežilo. Na drugem avtu pa imam celo leto Nokian M+S, zaradi sebe, pa vozim verige v prtlažniku.
PARTyZAN ::
OK, upam, da vodstvo ne bo jezno, če nalimam tale link: 185x60x14
Katero bi priporočali od naštetih?
Katero bi priporočali od naštetih?
tx-z ::
A tale trgovina Topolino je uredu? Kr tlele so michelinke Alpin A3(176/65/R14,T) samo 55€, medtem ko so drugje okol 65€
tx-z
cukl ::
vsi ki trdite da je sava s3 super še verjetno niste vozili drugih. sej ne rečem, na snegu je skoraj nepremagljiva, sam za mokro cesto je pa katastrofa da večje ni.
cukl ::
A tale trgovina Topolino je uredu? Kr tlele so michelinke Alpin A3(176/65/R14,T) samo 55€, medtem ko so drugje okol 65€
topolino je ql. sem spomladi naročil gume za 2 avta, pa ni bilo nobenih problemov. pa celo nove gume so poslali.
Voip ::
aja, kaj je pa razlika med zimskimi pa M+S(mud + snow)?
Zimske so M+S. Resda nekateri proizvajalci - predvsem tajvanski limajo to oznako tudi na letne gume!!!
Za terenska vozila pa so skoraj vse tudi M+S. Predvsem zaradi globine profila in zmanjšanja stroškov za lastnike terencev.
Rokic ::
vsi ki trdite da je sava s3 super še verjetno niste vozili drugih. sej ne rečem, na snegu je skoraj nepremagljiva, sam za mokro cesto je pa katastrofa da večje ni.
Lepo povedano. Ko kupuješ gume se tudi vpraši s katerega konca slovenije si. Če si takega kot jaz, večino zime voziš po vozi (beri: dež)
solatko, se oprvičujem, vendar sem hitro prebral, ker se mi je mudilo (mes službo ni veliko časa), pa sem narobe razumel. Šele zdaj sem opazil, da si mislil, da jih imaš doma.
Se posipam s pepelom
3furious ::
Zimske gume morajo imeti poleg oznake M&S še snežinko. Če ni snežinke, so to celoletne gume.
Na tej strani je kar nekaj testov gum.
Na tej strani je kar nekaj testov gum.
In the age of information, ignorance is a choice.
Voip ::
Zimske gume morajo imeti poleg oznake M&S še snežinko. Če ni snežinke, so to celoletne gume.
To sploh ne drži. Sam imam zimsko gumo Dunlop Wintersport M2 in je zimska guma, pa nima snežinke.
3furious ::
Na večih straneh sem zasledil to informacijo, tako da bi morala biti točna.
Simbol snežinke nosijo pnevmatike, ki izpolnjujejo kriterije posebnega testa v zimskih razmerah in tako dosegajo visoko raven oprijema, zavorne poti, vodljivosti in drugih kriterijev, ki so pomembni pri vožnji v zimskih razmerah. Snežinko nosijo vse zimske pnevmatike, ki jih trži Sava Tires: Goodyear, Dunlop, Fulda, Sava in Debica.vir1, vir2, vir3
In the age of information, ignorance is a choice.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Globina profila na gumah?Oddelek: Na cesti | 32956 (13742) | krneki0001 |
» | Katere zimske in katere letne gume?Oddelek: Loža | 11147 (8954) | Fizikalko |
» | Zimske pnevmatike Sava ali FuldaOddelek: Loža | 15068 (15068) | kekz |
» | Zimske pnevmatik (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 12220 (10046) | Phoebus |