Forum » Znanost in tehnologija » The Pearl, Qatar in ostale nizke gradnje
The Pearl, Qatar in ostale nizke gradnje
sidd ::
keber, nisn vedo da že obstaja 38 km dolg viseš most!
za info, sem mislil seveda viseč most, torej 2 visoka nosilna stebra, 2 po meter deleba kabla, na katerih visi cestišče in še kaj. Torej največjega in najdaljšega. Ali se spet motim?
za info, sem mislil seveda viseč most, torej 2 visoka nosilna stebra, 2 po meter deleba kabla, na katerih visi cestišče in še kaj. Torej največjega in najdaljšega. Ali se spet motim?
no idea for signature
signed
I
signed
I
gzibret ::
Sem poradiral politični del debate in en manjši flamewar (kreganje), ker to IMO ne sodi v ZT.
Vse je za neki dobr!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: gzibret ()
Gjurisic ::
Kaj je kaka šansa da recimo kot se denar vlaga v sklade vložiš
v gradnjo stavbe in dobiš profit kapital
po končani gradnji nisi več recimo 0,000002 % lastnik
tako lastništvo niti nima smisl ampak te izplačajo v kešu po prodaji stanovanj stavbe
v gradnjo stavbe in dobiš profit kapital
po končani gradnji nisi več recimo 0,000002 % lastnik
tako lastništvo niti nima smisl ampak te izplačajo v kešu po prodaji stanovanj stavbe
keber ::
Še to sem pozabil omeniti pri zgornji progi, nekje aprila bodo poskušali podreti svetovni rekord v hitrosti na klasični železnici, novi TGV naj bi dosegel okoli 570 km/h.
sidd ::
kdaj bo kaki TGV koridor grajen do Grčije recimo? Da bi še slovenija imela kaj od tega? Ali je to tako nekako not gonna happen?
no idea for signature
signed
I
signed
I
sidd ::
torej, 30 februarja leta 2043 bo odprta proga skozi Slovenijo, kak fajn .
Spet off: zakaj pa v Slo. gradijo, če že, samo proge do hitrosti ~160km/h, al kolko že? No ja, že to ne bi bilo slabo. Iz lj v mb v pol ure, če bi bla sreča.
Spet off: zakaj pa v Slo. gradijo, če že, samo proge do hitrosti ~160km/h, al kolko že? No ja, že to ne bi bilo slabo. Iz lj v mb v pol ure, če bi bla sreča.
no idea for signature
signed
I
signed
I
keber ::
Drago je, zelo drago. Proge za zelo visoke hitrosti se itak splačajo samo med več milijonskimi mesti, ne pa med "vasicami" Ljubljana in Maribor. Seveda pa če bodo dovoljevali višji interesi in ti primaknili kaj soldov, pa bo mogoče nekoč tudi drugače. Po drugi strani bi pa bil za Slovenijo pravi napredek že normalne hitrosti vlakov okoli 120-160 km/h. Zaenkrat pa še vedno prevladuje stanje Našiga prelubega Cesarja Franca Jožefa.
sidd ::
ma ja, pri nas bi blo že do ene 200km/h dovolj. Ne dovolj, vsaj uporabno, hehe. Tud pol bi ljudje dost bolj vlak koristli. No ja, hvala bogu da še vsaj držijo francove tirnice, drugače bi itak bli brez.
Aja, za TGV in podobno pa vrjamem da so drage proge. Že same tirnice so dolge po 100m. Pa da je 100m jekla naretega na neko toleranco, jap, fajn drago je to. Plus ostali stroški. Zato pa sem vprašal, če bi šel slučajno kakšen koridor skoz slovenijo, da bi seveda eu kaj prmaknil tud za tistih par 10 km.
Aja, za TGV in podobno pa vrjamem da so drage proge. Že same tirnice so dolge po 100m. Pa da je 100m jekla naretega na neko toleranco, jap, fajn drago je to. Plus ostali stroški. Zato pa sem vprašal, če bi šel slučajno kakšen koridor skoz slovenijo, da bi seveda eu kaj prmaknil tud za tistih par 10 km.
no idea for signature
signed
I
signed
I
STASI ::
Ko že govorimo o nizkih gradnjah, ne smemo mimo Tacoma Bridge 1 in Tacoma Bridge 2.
Mogoče je potrebno omeniti tudi širjenje Panamskega prekopa, še enega mega projekta.
Mogoče je potrebno omeniti tudi širjenje Panamskega prekopa, še enega mega projekta.
"WAR IS PEACE, FREEDOM IS SLAVERY, IGNORANCE IS STRENGTH"
abcčdefghijklmnoprsštuvzž
abcčdefghijklmnoprsštuvzž
sidd ::
pa ne smemo pozabiti na tole stvarco, z, če se ne motim, največjo streho na svetu? Boeing factory seveda. Upam da ima kdo kakšne boljše slikice, recimo iz google earth ali kaj.
no idea for signature
signed
I
signed
I
Gjurisic ::
Pa kaj se dogaja na naših tlez tem umetnim otokom?
Pod Markovcem se bo kopal predor tako da materiala za nasut je?
Pod Markovcem se bo kopal predor tako da materiala za nasut je?
NiMH ::
Samo to je tak...S temi ''Umetnimi'' otoki tudi krčimo Morja...Zamislite si čez 50 let nebo več oceanov
keber ::
Visoke gradnje so v drugi temi.
Tacoma Narrows Bridge se je kmalu porušil. No, potem so zgradili novega, ki ni imel več napak prvega (bil je preozek in namesto palične podporne konstrukcije vozišča je imel visoke in vitke I nosilce, zaradi česar je že ob blažjem vetru prišlo do resonance in na koncu do zrušenja). Sedaj pa zaradi povečanega prometa vzporedno gradijo še enega.
Tacoma Narrows Bridge se je kmalu porušil. No, potem so zgradili novega, ki ni imel več napak prvega (bil je preozek in namesto palične podporne konstrukcije vozišča je imel visoke in vitke I nosilce, zaradi česar je že ob blažjem vetru prišlo do resonance in na koncu do zrušenja). Sedaj pa zaradi povečanega prometa vzporedno gradijo še enega.
Zgodovina sprememb…
- zavarovalo slike: gzibret ()
keber ::
>>> Samo to je tak...S temi ''Umetnimi'' otoki tudi krčimo Morja...Zamislite si čez 50 let nebo več oceanov
Ni se za bati. Če "zglihamo" celotno zemljo, bo morje še vedno globoko preko 4 km.
Ni se za bati. Če "zglihamo" celotno zemljo, bo morje še vedno globoko preko 4 km.
sverde21 ::
@perci: tolk kot se zviša gladina na Maldivih zrd enga umetnga otočka, boš še z šublerjem bl težk zmeru , tak da ni sile. Se gladina bol dviguje zaradi talenja ledu na polih...
<?php echo `w`; ?>
sidd ::
zaj pa vemo kdo je kriv za potop onega otočka u indiji al kje že . Vam pravim toti Dubaj!
hehe, ok, dost heca. Je pa čist ameriško, da kr tak poleg zgradijo še enga. Samo oni vsaj lahko...
hehe, ok, dost heca. Je pa čist ameriško, da kr tak poleg zgradijo še enga. Samo oni vsaj lahko...
no idea for signature
signed
I
signed
I
Samuel ::
še nekaj mostičkov:
Vasco da Gama bridge, Lisbona Portugalska, dolžina 17.2km
Penang Bridge, Malezija, dolžina 13.5km
Rio-Niteroi bridge, Rio de Janeiro Brazilija, dolžina 13.29km
Bridge Rafael Urdaneta, Venezuela, dolžina 13.9km
Sunshine Skyway Bridge, Tampa Bay Florida ZDA, dolžina 8.85km
San Juanico Bridge, Filipini, dolžina 2km
Vasco da Gama bridge, Lisbona Portugalska, dolžina 17.2km
Penang Bridge, Malezija, dolžina 13.5km
Rio-Niteroi bridge, Rio de Janeiro Brazilija, dolžina 13.29km
Bridge Rafael Urdaneta, Venezuela, dolžina 13.9km
Sunshine Skyway Bridge, Tampa Bay Florida ZDA, dolžina 8.85km
San Juanico Bridge, Filipini, dolžina 2km
Zgodovina sprememb…
- zavarovalo slike: gzibret ()
sidd ::
Danes spet gledal po tv idejo o Mostu med ameriko in evropo? al kero čudo že blo. Jao jao.
no idea for signature
signed
I
signed
I
sidd ::
Vem, se opravičujem, samo sem vmes še nekaj gledal, pa nekaj delal .
Torej, danes je spet bilo po televiiziji, discovery channel, o mostu med Ameriko in Evropo, potem še o Veliki Piramidi v Tokyo bay, in podobnih štancah. Nekaj v smislu extreme engineering, samo res butasto. Že v bistvu stara oddaja, pa še kr ponavljajo.
Skratka, sej lepo da sanjajo o mega gradnjah, lahko pa bi bili, kako naj rečem, bolj ekonomični in realni.
Upam da je zdaj malo lepše napisano
lp
Torej, danes je spet bilo po televiiziji, discovery channel, o mostu med Ameriko in Evropo, potem še o Veliki Piramidi v Tokyo bay, in podobnih štancah. Nekaj v smislu extreme engineering, samo res butasto. Že v bistvu stara oddaja, pa še kr ponavljajo.
Skratka, sej lepo da sanjajo o mega gradnjah, lahko pa bi bili, kako naj rečem, bolj ekonomični in realni.
Upam da je zdaj malo lepše napisano
lp
no idea for signature
signed
I
signed
I
sverde21 ::
Tale most med evropo in ameriko je čista neumnost IMO, ka če ti crkne avto na sredin ga boš tišu tisoč km al kaj
<?php echo `w`; ?>
sidd ::
sej pa bi bil video nadzorovan, pa bi mel interventno službo ziher kje na kopnem :P Samo opozorilo bi imeli: za vsak slučaj pred prečkanjem nabavite nekajdnevne zaloge hrane
no idea for signature
signed
I
signed
I
sverde21 ::
LOL, aja ka pa valovi... pomoje bi ob kakem neurju zalival most k zmešan
<?php echo `w`; ?>
perci ::
Če bi bil most tunel, potem ne bi bilo tega problema.
Most cez atlantik je znanstvena fantastika. Razen, ce bi bil plavajoci. Pa tudi to je nerealno.
Tunel ene 100m pod gladino mogoce, cez enih 50 let.
Most cez atlantik je znanstvena fantastika. Razen, ce bi bil plavajoci. Pa tudi to je nerealno.
Tunel ene 100m pod gladino mogoce, cez enih 50 let.
gzibret ::
> Tunel ene 100m pod gladino mogoce, cez enih 50 let.
Heh... V sredini Atlantika je "midatlantic ridge", precej neugodna zadeva, posebej, ker je to 4 km pod vodo in sredi oceana. Mah, tole z mostom in s tunelom je vse fantastika.... Bojo prej izumli kaj bolšega, predno bodo dokončali takšen projekt.
Heh... V sredini Atlantika je "midatlantic ridge", precej neugodna zadeva, posebej, ker je to 4 km pod vodo in sredi oceana. Mah, tole z mostom in s tunelom je vse fantastika.... Bojo prej izumli kaj bolšega, predno bodo dokončali takšen projekt.
Vse je za neki dobr!
sidd ::
Jaz se tudi strinjam, da so tako ogromne konstrukcije nekoristne. Bolje je narest/izumit kakšno bolj priročno obliko, ala hitrejše letalo, je že dost boljše. Pa vsaj realneje.
no idea for signature
signed
I
signed
I
ivanuscha ::
Heh ja itak, da je nemogoče narest most po katerem bi šel promet... kvečjemu pod morjem tunel v katerem bi vozil super hitri vlak. Da bi se z avtom furu v Ameriko?!
grikos ::
Aja, za TGV in podobno pa vrjamem da so drage proge. Že same tirnice so dolge po 100m. Pa da je 100m jekla naretega na neko toleranco, jap, fajn drago je to. Plus ostali stroški.
No, da te malce informiram ;-)
Pri nas se na odprtih progah in glavnih postajnih tirih vgrajujejo izključno tirnice sistema UIC 60, dolžine 100 ali več metrov zavarjene v takoimenovani "dolgotirni trak" oz pravilneje NZT(neprekinjeno zavarjeni tir). To pomeni da so omenjene tirnice zavarjene skupaj (ponavadi z termitskim varjenjem) v odseke, ki so lahko dolgi tudi po nekaj deset km. Seveda morajo za to biti izpolnjeni ustrezni tehnični pogoji, zato vzdrževanje takega sistema, kakor si že ugotovil precej drago.
Pol pa se vsi čudite da imamo izgubo...
grikos ::
Ja, pravilno se reče alutermitsko.
Kemik bi temu rekel:
Fe2O3 + 2Al → Al2O3 + 2Fe+toplota
Kemik bi temu rekel:
Fe2O3 + 2Al → Al2O3 + 2Fe+toplota
Zgodovina sprememb…
- spremenil: grikos ()
sidd ::
aha, nisem vedel da jih potem še varijo skupaj na določenih delih. kako pa je potem poskrbljeno zarad temperaturnih sprememb - raztezanje, krčenje?
grikos, thnx, spet nekaj več vem :)
drugače pa ni nič novega na svetu? ziher še kje kaj gradijo, no!
grikos, thnx, spet nekaj več vem :)
drugače pa ni nič novega na svetu? ziher še kje kaj gradijo, no!
no idea for signature
signed
I
signed
I
gumby ::
Oresund med Dansko in Svedsko, skoraj 8km ( wiki):
stvar zgleda precej vecja v zivo, sploh ko se vozis skoraj 60m nad morjem.
prav tako ima wow efekt voznja v smeri Svedska->Danska, ko se iz mostu zapeljes direkt v tunel pod morjem
edit: tule se lepse vidi, kako majckeni so avtomobili v primerjavi s stebri
stvar zgleda precej vecja v zivo, sploh ko se vozis skoraj 60m nad morjem.
prav tako ima wow efekt voznja v smeri Svedska->Danska, ko se iz mostu zapeljes direkt v tunel pod morjem
edit: tule se lepse vidi, kako majckeni so avtomobili v primerjavi s stebri
my brain hurts
Zgodovina sprememb…
- zavarovalo slike: gzibret ()
keber ::
bluefish ::
Sem se ob branju Burj Dubai in ostale visoke zgradbe spomnil še na to temo.
Za umetna otočja trenutno ni najbolj rožnato, pa tudi na sploh se mi zdi, da je zadnji projekt (otočje v obliki svetovnega globusa) popolnoma zgrešen in tudi v bolj uspešnejših časi ne bi zaživel.
Po drugi strani pa je po svetu v pripravi kar nekaj zanimivih projektov gradnje mostov - torej nekaj bolj uporabnega kot pa dodatna zemlja za vile.
Za umetna otočja trenutno ni najbolj rožnato, pa tudi na sploh se mi zdi, da je zadnji projekt (otočje v obliki svetovnega globusa) popolnoma zgrešen in tudi v bolj uspešnejših časi ne bi zaživel.
Po drugi strani pa je po svetu v pripravi kar nekaj zanimivih projektov gradnje mostov - torej nekaj bolj uporabnega kot pa dodatna zemlja za vile.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | zakaj američani, ki živijo v tornado alley še vedno gradijo enake hiše? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 22560 (11399) | trancer01 |
» | Gradnja hiše - ravna streha (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 18154 (6834) | Machete |
» | Vrhunske modifikacijeOddelek: Hlajenje in modifikacije | 5142 (2742) | Napajalc |
» | Burj Dubai in ostale visoke zgradbe (strani: 1 2 3 4 … 9 10 11 12 )Oddelek: Znanost in tehnologija | 84131 (27934) | msjr |
» | Poplave (strani: 1 2 3 4 … 7 8 9 10 )Oddelek: Problemi človeštva | 79585 (58130) | lexios |