» »

The Pearl, Qatar in ostale nizke gradnje

The Pearl, Qatar in ostale nizke gradnje

1
2
»

sidd ::

keber, nisn vedo da že obstaja 38 km dolg viseš most! 8-O

za info, sem mislil seveda viseč most, torej 2 visoka nosilna stebra, 2 po meter deleba kabla, na katerih visi cestišče in še kaj. Torej največjega in najdaljšega. Ali se spet motim?
no idea for signature
signed
I

gzibret ::

Sem poradiral politični del debate in en manjši flamewar (kreganje), ker to IMO ne sodi v ZT.
Vse je za neki dobr!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: gzibret ()

Gjurisic ::

Kaj je kaka šansa da recimo kot se denar vlaga v sklade vložiš
v gradnjo stavbe in dobiš profit kapital
po končani gradnji nisi več recimo 0,000002 % lastnik
tako lastništvo niti nima smisl ampak te izplačajo v kešu po prodaji stanovanj stavbe

Samuel ::

Goran, kaj smo se zmenili? :\

miko 55 ::

@ goran: NE
LP
2 GOOD 2 B 4GOT10
NAJPREPROSTEJŠA RAZLAGA JE NAJVERJETNEJŠA

keber ::

Še to sem pozabil omeniti pri zgornji progi, nekje aprila bodo poskušali podreti svetovni rekord v hitrosti na klasični železnici, novi TGV naj bi dosegel okoli 570 km/h.

sidd ::

kdaj bo kaki TGV koridor grajen do Grčije recimo? Da bi še slovenija imela kaj od tega? Ali je to tako nekako not gonna happen?
no idea for signature
signed
I

keber ::

Francija nam prog ne bo delala. Jih bomo morali sami. ;)

sidd ::

torej, 30 februarja leta 2043 bo odprta proga skozi Slovenijo, kak fajn :D.

Spet off: zakaj pa v Slo. gradijo, če že, samo proge do hitrosti ~160km/h, al kolko že? No ja, že to ne bi bilo slabo. Iz lj v mb v pol ure, če bi bla sreča.
no idea for signature
signed
I

keber ::

Drago je, zelo drago. Proge za zelo visoke hitrosti se itak splačajo samo med več milijonskimi mesti, ne pa med "vasicami" Ljubljana in Maribor. Seveda pa če bodo dovoljevali višji interesi in ti primaknili kaj soldov, pa bo mogoče nekoč tudi drugače. Po drugi strani bi pa bil za Slovenijo pravi napredek že normalne hitrosti vlakov okoli 120-160 km/h. Zaenkrat pa še vedno prevladuje stanje Našiga prelubega Cesarja Franca Jožefa.:\

sidd ::

ma ja, pri nas bi blo že do ene 200km/h dovolj. Ne dovolj, vsaj uporabno, hehe. Tud pol bi ljudje dost bolj vlak koristli. No ja, hvala bogu da še vsaj držijo francove tirnice, drugače bi itak bli brez.

Aja, za TGV in podobno pa vrjamem da so drage proge. Že same tirnice so dolge po 100m. Pa da je 100m jekla naretega na neko toleranco, jap, fajn drago je to. Plus ostali stroški. Zato pa sem vprašal, če bi šel slučajno kakšen koridor skoz slovenijo, da bi seveda eu kaj prmaknil tud za tistih par 10 km.
no idea for signature
signed
I

STASI ::

Ko že govorimo o nizkih gradnjah, ne smemo mimo Tacoma Bridge 1 in Tacoma Bridge 2.
Mogoče je potrebno omeniti tudi širjenje Panamskega prekopa, še enega mega projekta.
"WAR IS PEACE, FREEDOM IS SLAVERY, IGNORANCE IS STRENGTH"

abcčdefghijklmnoprsštuvzž

sidd ::

pa ne smemo pozabiti na tole stvarco, z, če se ne motim, največjo streho na svetu? Boeing factory seveda. Upam da ima kdo kakšne boljše slikice, recimo iz google earth ali kaj.
no idea for signature
signed
I

Gjurisic ::

Pa kaj se dogaja na naših tlez tem umetnim otokom?
Pod Markovcem se bo kopal predor tako da materiala za nasut je?

NiMH ::

Samo to je tak...S temi ''Umetnimi'' otoki tudi krčimo Morja...Zamislite si čez 50 let nebo več oceanov :D :D :D

keber ::

Visoke gradnje so v drugi temi.

Tacoma Narrows Bridge se je kmalu porušil. No, potem so zgradili novega, ki ni imel več napak prvega (bil je preozek in namesto palične podporne konstrukcije vozišča je imel visoke in vitke I nosilce, zaradi česar je že ob blažjem vetru prišlo do resonance in na koncu do zrušenja). Sedaj pa zaradi povečanega prometa vzporedno gradijo še enega.

Zgodovina sprememb…

  • zavarovalo slike: gzibret ()

keber ::

>>> Samo to je tak...S temi ''Umetnimi'' otoki tudi krčimo Morja...Zamislite si čez 50 let nebo več oceanov

Ni se za bati. Če "zglihamo" celotno zemljo, bo morje še vedno globoko preko 4 km.

NiMH ::

hehe :D :D Mah ne moj post je bil tak umesten :D :D Saj sem se zajebavo...

NiMH ::

valda da nebi mogli z 1/3 zemlje prekriti z 2/3 morja LOGISH :D :D :D

perci ::

Ampak z vsakim takim umetnim otočkom se nekoliko zviša gladina vode na Maldivih :D.

sverde21 ::

@perci: tolk kot se zviša gladina na Maldivih zrd enga umetnga otočka, boš še z šublerjem bl težk zmeru :D , tak da ni sile. Se gladina bol dviguje zaradi talenja ledu na polih...
<?php echo `w`; ?>

sidd ::

zaj pa vemo kdo je kriv za potop onega otočka u indiji al kje že:D . Vam pravim toti Dubaj! >:D

hehe, ok, dost heca. Je pa čist ameriško, da kr tak poleg zgradijo še enga. Samo oni vsaj lahko...
no idea for signature
signed
I

Samuel ::

še nekaj mostičkov:
Vasco da Gama bridge, Lisbona Portugalska, dolžina 17.2km

Penang Bridge, Malezija, dolžina 13.5km


Rio-Niteroi bridge, Rio de Janeiro Brazilija, dolžina 13.29km


Bridge Rafael Urdaneta, Venezuela, dolžina 13.9km



Sunshine Skyway Bridge, Tampa Bay Florida ZDA, dolžina 8.85km


San Juanico Bridge, Filipini, dolžina 2km

Zgodovina sprememb…

  • zavarovalo slike: gzibret ()

sidd ::

Danes spet gledal po tv idejo o Mostu med ameriko in evropo? al kero čudo že blo. Jao jao.
no idea for signature
signed
I

ivanuscha ::

Znaš normalno formulirat stavke? Namreč ni mi čisto nič jasno kaj si hotel povedat...:\

sidd ::

Vem, se opravičujem, samo sem vmes še nekaj gledal, pa nekaj delal :) .
Torej, danes je spet bilo po televiiziji, discovery channel, o mostu med Ameriko in Evropo, potem še o Veliki Piramidi v Tokyo bay, in podobnih štancah. Nekaj v smislu extreme engineering, samo res butasto. Že v bistvu stara oddaja, pa še kr ponavljajo.
Skratka, sej lepo da sanjajo o mega gradnjah, lahko pa bi bili, kako naj rečem, bolj ekonomični in realni.
Upam da je zdaj malo lepše napisano :))

lp
no idea for signature
signed
I

sverde21 ::

Tale most med evropo in ameriko je čista neumnost IMO, ka če ti crkne avto na sredin :D ga boš tišu tisoč km al kaj :\
<?php echo `w`; ?>

sidd ::

sej pa bi bil video nadzorovan, pa bi mel interventno službo ziher kje na kopnem :P Samo opozorilo bi imeli: za vsak slučaj pred prečkanjem nabavite nekajdnevne zaloge hrane >:D
no idea for signature
signed
I

sverde21 ::

LOL, aja ka pa valovi... pomoje bi ob kakem neurju zalival most k zmešan >:D
<?php echo `w`; ?>

perci ::

Če bi bil most tunel, potem ne bi bilo tega problema.

Most cez atlantik je znanstvena fantastika. Razen, ce bi bil plavajoci. Pa tudi to je nerealno.

Tunel ene 100m pod gladino mogoce, cez enih 50 let.

gzibret ::

> Tunel ene 100m pod gladino mogoce, cez enih 50 let.

Heh... V sredini Atlantika je "midatlantic ridge", precej neugodna zadeva, posebej, ker je to 4 km pod vodo in sredi oceana. Mah, tole z mostom in s tunelom je vse fantastika.... Bojo prej izumli kaj bolšega, predno bodo dokončali takšen projekt.
Vse je za neki dobr!

sidd ::

Jaz se tudi strinjam, da so tako ogromne konstrukcije nekoristne. Bolje je narest/izumit kakšno bolj priročno obliko, ala hitrejše letalo, je že dost boljše. Pa vsaj realneje.
no idea for signature
signed
I

ivanuscha ::

Heh ja itak, da je nemogoče narest most po katerem bi šel promet... kvečjemu pod morjem tunel v katerem bi vozil super hitri vlak. Da bi se z avtom furu v Ameriko?! :\

sverde21 ::

Jah pol bi lahk reku da si obvozu ceu svet z avtom :D
<?php echo `w`; ?>

grikos ::

Aja, za TGV in podobno pa vrjamem da so drage proge. Že same tirnice so dolge po 100m. Pa da je 100m jekla naretega na neko toleranco, jap, fajn drago je to. Plus ostali stroški.


No, da te malce informiram ;-)
Pri nas se na odprtih progah in glavnih postajnih tirih vgrajujejo izključno tirnice sistema UIC 60, dolžine 100 ali več metrov zavarjene v takoimenovani "dolgotirni trak" oz pravilneje NZT(neprekinjeno zavarjeni tir). To pomeni da so omenjene tirnice zavarjene skupaj (ponavadi z termitskim varjenjem) v odseke, ki so lahko dolgi tudi po nekaj deset km. Seveda morajo za to biti izpolnjeni ustrezni tehnični pogoji, zato vzdrževanje takega sistema, kakor si že ugotovil precej drago.
Pol pa se vsi čudite da imamo izgubo...:D

keber ::

>>> (ponavadi z termitskim varjenjem)
alutermitskim ;)

grikos ::

Ja, pravilno se reče alutermitsko.:8)

Kemik bi temu rekel:
Fe2O3 + 2Al → Al2O3 + 2Fe+toplota :D

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: grikos ()

sidd ::

aha, nisem vedel da jih potem še varijo skupaj na določenih delih. kako pa je potem poskrbljeno zarad temperaturnih sprememb - raztezanje, krčenje?

grikos, thnx, spet nekaj več vem :)


drugače pa ni nič novega na svetu? ziher še kje kaj gradijo, no! :D
no idea for signature
signed
I

gumby ::

Oresund med Dansko in Svedsko, skoraj 8km ( wiki):





stvar zgleda precej vecja v zivo, sploh ko se vozis skoraj 60m nad morjem.
prav tako ima wow efekt voznja v smeri Svedska->Danska, ko se iz mostu zapeljes direkt v tunel pod morjem:)

edit: tule se lepse vidi, kako majckeni so avtomobili v primerjavi s stebri
my brain hurts

Zgodovina sprememb…

  • zavarovalo slike: gzibret ()

keber ::

Takole je 13. februarja letos TGV postavil nov hitrostni rekord na klasični železnici 554,3 km/h.

Video 1 (glej glej, kako švigne :D)

Video 2 (nekaj dni kasneje)

sidd ::

u, carsko. Samo maglev mi je nekak bolj pri srcu no:D
no idea for signature
signed
I

bluefish ::

Sem se ob branju Burj Dubai in ostale visoke zgradbe spomnil še na to temo.

Za umetna otočja trenutno ni najbolj rožnato, pa tudi na sploh se mi zdi, da je zadnji projekt (otočje v obliki svetovnega globusa) popolnoma zgrešen in tudi v bolj uspešnejših časi ne bi zaživel.

Po drugi strani pa je po svetu v pripravi kar nekaj zanimivih projektov gradnje mostov - torej nekaj bolj uporabnega kot pa dodatna zemlja za vile.
1
2
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

zakaj američani, ki živijo v tornado alley še vedno gradijo enake hiše? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
11422560 (11399) trancer01
»

Gradnja hiše - ravna streha (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
7318154 (6834) Machete
»

Vrhunske modifikacije

Oddelek: Hlajenje in modifikacije
305142 (2742) Napajalc
»

Burj Dubai in ostale visoke zgradbe (strani: 1 2 3 49 10 11 12 )

Oddelek: Znanost in tehnologija
55984131 (27934) msjr
»

Poplave (strani: 1 2 3 47 8 9 10 )

Oddelek: Problemi človeštva
45979585 (58130) lexios

Več podobnih tem