Forum » Znanost in tehnologija » The Pearl, Qatar in ostale nizke gradnje
The Pearl, Qatar in ostale nizke gradnje
Samuel ::
no pa dajmo še mal o nizkih gradnjah.. da ne bom kičast bom začel z umetnim otočjem, ki ga tukaj skoraj zagotovo nihče ne pozna (folk pozna več ali manj samo Dubajske umetne palme)
strošek: do 4.9 Miliarde USD
leto izgradnje: 2009
otočje bo sestavljeno iz večih ločenih delov s svojim imenom:
še bližnje podrobnejše slike, kako naj bi zgledalo v živo:
in zdaj še aktualna gradnja:
sorry admin za slike
edit - niso vse slike delale.... odstranil nedelujočih 5.
strošek: do 4.9 Miliarde USD
leto izgradnje: 2009
otočje bo sestavljeno iz večih ločenih delov s svojim imenom:
še bližnje podrobnejše slike, kako naj bi zgledalo v živo:
in zdaj še aktualna gradnja:
sorry admin za slike
edit - niso vse slike delale.... odstranil nedelujočih 5.
- zavarovalo slike: gzibret ()
Thomas ::
Ja. Meni se zdi tole super in veličastno.
Žal na Zahodu kaj takega ni možno, ker podivjajo Zeleni že ob omembi kakšnega podobnega načrta. Jim gre pena na usta in smo tam.
Žal.
Žal na Zahodu kaj takega ni možno, ker podivjajo Zeleni že ob omembi kakšnega podobnega načrta. Jim gre pena na usta in smo tam.
Žal.
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi
Valentin ::
Lansko leto je bil en članek v Novicah, da bi nasuli ene umetne otočke med Koprom in Izolo. Luštna zadeva, sploh pa glede na to, da bi bili to naši edini morski otoki. Pa se je kuj oglasu en zeleni vehementnež s tistga konca, češ da pa to nikakor ni sprejemljivo, da bojo s tem vs morje tm okrog zjebal...
Nekak bi blo treba tele ta zelene skint s k...a, da ne bojo več sral po dolgem in počez.
Nekak bi blo treba tele ta zelene skint s k...a, da ne bojo več sral po dolgem in počez.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valentin ()
jype ::
Thomas> Žal na Zahodu kaj takega ni možno, ker podivjajo Zeleni že ob omembi kakšnega podobnega načrta. Jim gre pena na usta in smo tam.
Neumnost. Na zahodu že imamo obilo takih gradenj, ni pa videti toliko kičasto.
Večji problem pri taki gradnji je seveda t.i. cunami.
Problem zelenih je predvsem industrijski ribolov, ki onemogoča regeneracijo in torej ne bo dolgo trajal.
Neumnost. Na zahodu že imamo obilo takih gradenj, ni pa videti toliko kičasto.
Večji problem pri taki gradnji je seveda t.i. cunami.
Problem zelenih je predvsem industrijski ribolov, ki onemogoča regeneracijo in torej ne bo dolgo trajal.
STASI ::
Ena večjih "nizkih gradenj" je Nizozemska.
Kako je pa z raznimi elektrarnami, tuneli etc. Se le ti smatrajo kot nizke zgradbe ali je to druga kategorija. Od teh so mi povšeč zelo razni jezovi elektrarn(Itapu, Three gorges,...)
Kako je pa z raznimi elektrarnami, tuneli etc. Se le ti smatrajo kot nizke zgradbe ali je to druga kategorija. Od teh so mi povšeč zelo razni jezovi elektrarn(Itapu, Three gorges,...)
"WAR IS PEACE, FREEDOM IS SLAVERY, IGNORANCE IS STRENGTH"
abcčdefghijklmnoprsštuvzž
abcčdefghijklmnoprsštuvzž
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: STASI ()
Samuel ::
no, na zahodu obilo takih gradenj namenjeni predvsem turistični dejavnosti pa res ni.
pravzaprav se nobene zdaj ne spomnim, pa še širitev Nizozemske ni bila temu namenjena.
pravzaprav se nobene zdaj ne spomnim, pa še širitev Nizozemske ni bila temu namenjena.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Samuel ()
gzibret ::
Ehmm, kaj pa neki otoki, ki bi naj bili v obliki sveta? A to že gradijo a je še zgolj na papirju?
Vse je za neki dobr!
STASI ::
g: To gradijo v Dubaiu. Poglej preko Google Eartha.
"WAR IS PEACE, FREEDOM IS SLAVERY, IGNORANCE IS STRENGTH"
abcčdefghijklmnoprsštuvzž
abcčdefghijklmnoprsštuvzž
Samuel ::
ja v Dubaju mas več Palm, ki se gradijo... sam zbiram material za objavo, ker bo teh slik ohoho
me bo admin, ki daje slike gor na slo-tech streznik ze spet klel
edit - pa tisti, ki imajo bolj počasno pipico tudi
me bo admin, ki daje slike gor na slo-tech streznik ze spet klel
edit - pa tisti, ki imajo bolj počasno pipico tudi
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: gzibret ()
Samuel ::
žal to ni tema za tiste s 56Kb, tko pač je..
no evo, ta prvi umetni otok in očitno tudi najmanjši izmed vseh trenutno načrtovanih je PALM JUMEIRAH z ocenjenimi stroški v višini 10 milijard USD (je pravi palček proti ostalim):
Z vsemi temi projekti je cilj pridobiti več kot 1000km uporabne obale (v nasprotju s sedanjimi nekaj kilometri od 70km skupne Dubajske obale)
vstopna zgradba bo The Palm Trump International Hotel&Tower, cena 600M USD
časovni okvir:
palm jumeirah - 2007
palm jebel ali - 2009
the world - 2009
palm deira - 2011
dubai waterfront - 2012
gradnja:
no evo, ta prvi umetni otok in očitno tudi najmanjši izmed vseh trenutno načrtovanih je PALM JUMEIRAH z ocenjenimi stroški v višini 10 milijard USD (je pravi palček proti ostalim):
Z vsemi temi projekti je cilj pridobiti več kot 1000km uporabne obale (v nasprotju s sedanjimi nekaj kilometri od 70km skupne Dubajske obale)
vstopna zgradba bo The Palm Trump International Hotel&Tower, cena 600M USD
časovni okvir:
palm jumeirah - 2007
palm jebel ali - 2009
the world - 2009
palm deira - 2011
dubai waterfront - 2012
gradnja:
Zgodovina sprememb…
- zavarovalo slike: gzibret ()
Samuel ::
cena posameznih stanovanjskih enot bo od slabih 100k USD pa vse do nekaj M USD.
edit - odstranil nedelujočo sliko, razbil glomazni post na dva manjša.
Zgodovina sprememb…
- zavarovalo slike: gzibret ()
@LOL ::
ena posameznih stanovanjskih enot bo od slabih 100k USD pa vse do nekaj M USD.
Hehe cenejše kot novejše enosobno stanovanje v Ljubljani
Hippy: The Doors?
Geek: The Windows!
Geek: The Windows!
Samuel ::
res je in to je gonilo napredka in razvoja v Dubaju.. relativno poceni luksuzne nepremičnine
gzibret ::
Za tiste, ki vidijo rdeče: prosim, ne mešat tule notri debat o lačnih otrocih, ker je izven konteksta. Tele zgradbe so namenjene luksuzu, zato pustimo problematiko revščine za druge teme.
Mondeo - tile mega glomazno dolgi posti delajo probleme pri prenašanju slik na strežnik. A lahklo drugič razbiješ dolg post na več manjših, recimo po 10 slik max?
Mondeo - tile mega glomazno dolgi posti delajo probleme pri prenašanju slik na strežnik. A lahklo drugič razbiješ dolg post na več manjših, recimo po 10 slik max?
Vse je za neki dobr!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: gzibret ()
sidd ::
hehe, bogi gzibret .
Torej, mostovi, tuneli, jezovi vrjetno ne spadajo v to temo ane? Ker me zanima kak je kaj na stvari z projektom treh sotesk. Mondeo, od kot tebi tolko materiala? Vsaka ti čast
Torej, mostovi, tuneli, jezovi vrjetno ne spadajo v to temo ane? Ker me zanima kak je kaj na stvari z projektom treh sotesk. Mondeo, od kot tebi tolko materiala? Vsaka ti čast
no idea for signature
signed
I
signed
I
Samuel ::
@gzibret: okidoki šefe , tm do 15 slik bo šlo, več pa ne
- glede višine zgradb, bi lahko omejili nizke gradnje na recimo 50-60 metrov
- poseben problem so mostovi, ki so pretežno nizke gradnje, a vendarle nosilni piloti dosegajo izjemne višine
- kar se tiče jezov, tunelov etc.. to so seveda nizke gradnje, jez je lahko visok, a ga s treh strani obdaja zemlja... torej ni samostoječa zgradba
- glede višine zgradb, bi lahko omejili nizke gradnje na recimo 50-60 metrov
- poseben problem so mostovi, ki so pretežno nizke gradnje, a vendarle nosilni piloti dosegajo izjemne višine
- kar se tiče jezov, tunelov etc.. to so seveda nizke gradnje, jez je lahko visok, a ga s treh strani obdaja zemlja... torej ni samostoječa zgradba
Samuel ::
ok, se bomo tko zmenil, da bodo mostovi spadali v nizke gradnje, saj bo tema o visokih zgradbah itak bolj zastopana z drugimi objekti.
The Strait of Messina ("bodoči" največji viseči most na svetu) - 3.300metrov med nosilnimi stebri [2007-2012]
višina nosilnih stebrov: 382 metrov
primerjava z najvišjimi že zgrajenimi visečimi mostovi:
"bodoči" zaradi tega, ker ga je nova Prodijeva vlada dala na "on-hold"
trenutno najdaljši viseči most je Akashi Kaikyo Japonska, ki povezuje mesti Kobe-Iwaya
razdalja med nosilnimi stebri: 1991metrov
skupna dolžina: 3.911metrov
višina nosilnih stebrov: 283metrov
The Strait of Messina ("bodoči" največji viseči most na svetu) - 3.300metrov med nosilnimi stebri [2007-2012]
višina nosilnih stebrov: 382 metrov
primerjava z najvišjimi že zgrajenimi visečimi mostovi:
"bodoči" zaradi tega, ker ga je nova Prodijeva vlada dala na "on-hold"
trenutno najdaljši viseči most je Akashi Kaikyo Japonska, ki povezuje mesti Kobe-Iwaya
razdalja med nosilnimi stebri: 1991metrov
skupna dolžina: 3.911metrov
višina nosilnih stebrov: 283metrov
Zgodovina sprememb…
- zavarovalo slike: STASI ()
miko 55 ::
ja. viden je napredek. vsakih nekaj let se najde nekdo, kateri naredi stvar večjo, daljšo boljšo. kot je trenutno videti je tole kot jama brez dna. vsak hoče bit prvi.
a veljajo tudi projekti kateri so samo na risalnih deskah?
gibraltar
bering strait bridge
Bering Strait bridge in stric google
lp
a veljajo tudi projekti kateri so samo na risalnih deskah?
gibraltar
bering strait bridge
Bering Strait bridge in stric google
lp
LP
2 GOOD 2 B 4GOT10
NAJPREPROSTEJŠA RAZLAGA JE NAJVERJETNEJŠA
2 GOOD 2 B 4GOT10
NAJPREPROSTEJŠA RAZLAGA JE NAJVERJETNEJŠA
Zgodovina sprememb…
- spremenil: miko 55 ()
Samuel ::
Veljajo tudi projetki v neki zaključni fazi pred odobritvijo.
Ne pa neke vizije, za ketere obstaja slika ali dve...
Ne pa neke vizije, za ketere obstaja slika ali dve...
keber ::
Messinski most so odrezali, ker je bil odločno predrag - uradno naj bi stal samo 5 milijard evrov, dejansko pa ohoho več.
Glede tunelov: bodoči najdaljši predor na svetu - 57 km - (Gotthardski železniški predor v Švici) ima izvrtanih od skupaj 153 km cevi že preko 100 km. Otvoritev bo leta 2016.
Tunel Lötchberg, s 34,5 km dolžine bo tretji najdaljši na svetu, prav tako v Švici, pa je že dograjen, trenutno potekajo v njemu testiranja, odprt pa bo spomladi 2007. Tudi Španci gradijo 28,3 km dolg železniški predor Guadarrama. S tem bodo čez 10 let štirje od petih najdaljših predorov v Evropi.
Na vrsto bosta v prihodnosti prišla še predor Mont Cenis med Lyonom in Torinom (54 km) ter Brennerski predor (56 km). Blizu Slovenije bo tudi predor pod Koralpami dolžine 32,8 km.
Glede tunelov: bodoči najdaljši predor na svetu - 57 km - (Gotthardski železniški predor v Švici) ima izvrtanih od skupaj 153 km cevi že preko 100 km. Otvoritev bo leta 2016.
Tunel Lötchberg, s 34,5 km dolžine bo tretji najdaljši na svetu, prav tako v Švici, pa je že dograjen, trenutno potekajo v njemu testiranja, odprt pa bo spomladi 2007. Tudi Španci gradijo 28,3 km dolg železniški predor Guadarrama. S tem bodo čez 10 let štirje od petih najdaljših predorov v Evropi.
Na vrsto bosta v prihodnosti prišla še predor Mont Cenis med Lyonom in Torinom (54 km) ter Brennerski predor (56 km). Blizu Slovenije bo tudi predor pod Koralpami dolžine 32,8 km.
Samuel ::
Niti pod razno ga niso dokončno odrezali. Most bi povezoval prvi EU koridor med Berlinom in Palermom.
PDF - EU koridorji
4.6 milijarde EUR (to je 6 Burj Dubaijev) za tako pomemben projekt podprt z izdatnim EU denarjem ne bi predstavljal velik zalogaj.
Prodijeva vlada je most označila kot neprioriteten. Približno polovica koalicijske vlade je za izgradnjo, polovica pa proti (če prištejete še drugo Berlusconijevo polovico, ki je na volitvah izgubila in zaseda slabo polovico v parlamentu, je dobre 70% italijanske politike ZA izgradnjo mostu). Gre pač za običajno italijansko folkloro... dejansko je Prodijeva vlada preusmerila ta denar v prometni razvoj južne Italije in kar je tudi zanimivo del denarja (nov-dec. 06) gre za priprave za gradnjo mostu (geološke sestave etc...) .
Pa imejte v mislih, da se v Italiji vlade hitro menjajo.
PDF - EU koridorji
4.6 milijarde EUR (to je 6 Burj Dubaijev) za tako pomemben projekt podprt z izdatnim EU denarjem ne bi predstavljal velik zalogaj.
Prodijeva vlada je most označila kot neprioriteten. Približno polovica koalicijske vlade je za izgradnjo, polovica pa proti (če prištejete še drugo Berlusconijevo polovico, ki je na volitvah izgubila in zaseda slabo polovico v parlamentu, je dobre 70% italijanske politike ZA izgradnjo mostu). Gre pač za običajno italijansko folkloro... dejansko je Prodijeva vlada preusmerila ta denar v prometni razvoj južne Italije in kar je tudi zanimivo del denarja (nov-dec. 06) gre za priprave za gradnjo mostu (geološke sestave etc...) .
Pa imejte v mislih, da se v Italiji vlade hitro menjajo.
perci ::
Mondeo: Si se ze kdaj peljal z avtom v kalabrijo? Zakaj sprasujem? Ker sem tam ze od 2. sv vojne gradi avtocesta. Posamezni odseki so zgrajeni ze vec deset let nazaj, pa kljub temu se niso odprti in bi jih bilo treba obnoviti, ceprav avto se nikoli ni zapeljal cez njih. Razlog za to je pa enostaven. Mafijska gradbena podjetja so jama brez dna. Zaradi tega tudi vlada noče tja denarja metati.
Teško verjamem, da bo tale most kdajkoli zgrajen.
Teško verjamem, da bo tale most kdajkoli zgrajen.
Samuel ::
jah in kaj zdaj... a bodo ostali v kameni dobi?
če ne bo šlo drugače, bo pa izvajalec iz tujine.. ampak most bo tam stal, prej ko slej
če ne bo šlo drugače, bo pa izvajalec iz tujine.. ampak most bo tam stal, prej ko slej
keber ::
Bo stal, ampak še dolgo ne. Najprej je treba zbrati cca 10-15 milijard evrov, mogoče celo 20.
5 milijard evrov se meni namreč zdi smešno nizka cifra za most, ki daleč prekaša vse dosedaj zgrajene.
5 milijard evrov se meni namreč zdi smešno nizka cifra za most, ki daleč prekaša vse dosedaj zgrajene.
Samuel ::
ah vraga 20 milijard
pilota imata temelje na planem, ne v morju in že to dejstvo močno poceni gradnjo.
Je pa res, da gre za gigantski projekt, kjer naj bi sam most stal 4.6milijarde USD (3.8M EUR), ostala miljarda EUR bi pa šla za cestne in železniške priključke do mostu ter spremne zgradbe.
ajde, če se zmotjo za 50% bi blo preveč, ne da bi se za 4x.
pilota imata temelje na planem, ne v morju in že to dejstvo močno poceni gradnjo.
Je pa res, da gre za gigantski projekt, kjer naj bi sam most stal 4.6milijarde USD (3.8M EUR), ostala miljarda EUR bi pa šla za cestne in železniške priključke do mostu ter spremne zgradbe.
ajde, če se zmotjo za 50% bi blo preveč, ne da bi se za 4x.
keber ::
Eurotunel je bil skoraj dvakrat dražji kot sprva, podobno je bilo z Oresundsko povezavo med Dansko in Švedsko. Jaz sem sicer za ceno Messinskega mostu slišal že v štartu 5 milijard evrov, brez vseh povezav. Glede na izjemno zajebano geologijo, vremenske razmere in še posebej seizmologijo ter seveda same dimenzije mostu je bilo seveda 5 milijard evrov precej prenizka cena. In Prodijeva vlada je to vedela, zato je projekt poslala v maloro. 10 milijard je že bolj realistična cena, če pa računamo na mafijaške posle tam doli, pa tudi 20 milijard ni neka utopija. Tega seveda na Discoveryju ne povedo, tam se kritiziranja raznih projektov zelo strogo izogibajo.
>>> pilota imata temelje na planem, ne v morju in že to dejstvo močno poceni gradnjo.
No, to seveda ni nujno.
>>> pilota imata temelje na planem, ne v morju in že to dejstvo močno poceni gradnjo.
No, to seveda ni nujno.
Samuel ::
Jah, če to pravi šolan gradbenik/arhitekt potem pa ne vem kaj naj si mislim.. a je gradbeništvo znanost, al otroški vrtec. Zgleda, ko da se mali otroci igrajo z legokockami
Ja valjda bodo že sposobni zračunat z nekim minimalnim odklonom koliko lahko recimo en most stane.. po eni strani čisto zastopim, da je predor pod Rokavskim kanalom stal dvakrat več saj gre za kopanje izpod oceana praktično, nikoli ne veš kdaj ti lahko udre voda notri, tudi geoloških razikav ne moreš narediti dobrih... ampak en most, ki bo stal na planem.. to mi pa ne gre v glavo.
financiranje gradnje( LINK):
- no contribution by the State;
- the financial feasibility of the project guaranteed by a capital increase of €2.5 billion (approximately 40% of the overall amount required) to be injected progressively during the construction period;
- The remaining 60% of funding will be financed through project finance type loans from the international financial markets. These loans would be guaranteed solely by the cash flows generated by Project operations.
še tarife, ki bi most odplačale (v EUR):
Motorcycles 5,00
Cars returning within 3 days 9,50
Cars returning after 3 days 16,00
Trcks returning within 6 days 50,00
Trucks returning after 6 days 63,00
Full buses 80,00
Tudi mi ni jasno, kako je lahko 5milijard EUR premalo za tak most, saj to je cca 6-7 Burj Dubaijev (mimogrede, tudi zgradbo visoko 800+metrov gradijo prvič).
Recimo do neke mere podoben projekt, saj je šlo za most z najvišjim pilotom višine 343 metrov je Millau Viaduct, Francija skupne dolžine 2460metrov/l.2004:
Strošek gradnje tega mostu je znašal slabih 400 milijonov EUR.
Ja valjda bodo že sposobni zračunat z nekim minimalnim odklonom koliko lahko recimo en most stane.. po eni strani čisto zastopim, da je predor pod Rokavskim kanalom stal dvakrat več saj gre za kopanje izpod oceana praktično, nikoli ne veš kdaj ti lahko udre voda notri, tudi geoloških razikav ne moreš narediti dobrih... ampak en most, ki bo stal na planem.. to mi pa ne gre v glavo.
financiranje gradnje( LINK):
- no contribution by the State;
- the financial feasibility of the project guaranteed by a capital increase of €2.5 billion (approximately 40% of the overall amount required) to be injected progressively during the construction period;
- The remaining 60% of funding will be financed through project finance type loans from the international financial markets. These loans would be guaranteed solely by the cash flows generated by Project operations.
še tarife, ki bi most odplačale (v EUR):
Motorcycles 5,00
Cars returning within 3 days 9,50
Cars returning after 3 days 16,00
Trcks returning within 6 days 50,00
Trucks returning after 6 days 63,00
Full buses 80,00
Tudi mi ni jasno, kako je lahko 5milijard EUR premalo za tak most, saj to je cca 6-7 Burj Dubaijev (mimogrede, tudi zgradbo visoko 800+metrov gradijo prvič).
Recimo do neke mere podoben projekt, saj je šlo za most z najvišjim pilotom višine 343 metrov je Millau Viaduct, Francija skupne dolžine 2460metrov/l.2004:
Strošek gradnje tega mostu je znašal slabih 400 milijonov EUR.
Zgodovina sprememb…
- zavarovalo slike: gzibret ()
Samuel ::
cca 2.75 milijarde EUR, s tem, da so nosilni piloti v morju, da je most precej daljši in da je to Japonska, kjer je vse kar je povezano z zemljišči obupno drago (se sploh ne more primerjat z Italijanskim jugom)
sidd ::
fajn bi bilo da bi evropa imela najdalšega in največjega. Most seveda.
no idea for signature
signed
I
signed
I
Samuel ::
pa še to, da je Akashi Kaikyo bil grajen za potrese do 8.5 po Richterevi lestvici, za italijanskega pa bi bilo dovolj 7.1 po Richterjevi.
Kar seveda pomeni občutno cenejšo gradnjo.
Kar seveda pomeni občutno cenejšo gradnjo.
perci ::
Roko na srce, ne vidim smisla v gradnji nekega mosta, če še normalne avtoceste ni do Reggio Calabria. Prvo narest avtocesto, potem pa enkrat mogoče še most.
Samuel ::
keber ::
>>> fajn bi bilo da bi evropa imela najdalšega in največjega. Most seveda.
Dokler Italijani in Hrvati ne zgradijo mosta od Ancone do Zadra (tam nekje ob svetem Nikoli ), bo zgornji stavek neuresničljiv. Najdaljši most na svetu je namreč dolg 38 km. Več na Wikipediji.
@Mondeo: Pri Burj Dubaju ne veš niti višine zgradbe, kako lahko potem veš ceno? Verjemi, da Prodijeva vlada ni kar na pamet odsekala projekta Mesinskih vrat. In 5 milijard evrov ni malo, kaj šele 10 ali 15. Cene v gradbeništvu namreč ne naraščajo linearno z velikostjo objekta, ampak eksponentno. Ravno zato ne moreš primerjati nekega nebotičnika v vremensko in seizmično ugodni Arabiji z mostom preko morja v najbolj potresnem območju v Evropi. Še več, ne moreš primerjati niti Millaua in Mesine. Dva popolnoma drugačna mostova, ki ju druži samo podobna dolžina in nič drugega.
Dokler Italijani in Hrvati ne zgradijo mosta od Ancone do Zadra (tam nekje ob svetem Nikoli ), bo zgornji stavek neuresničljiv. Najdaljši most na svetu je namreč dolg 38 km. Več na Wikipediji.
@Mondeo: Pri Burj Dubaju ne veš niti višine zgradbe, kako lahko potem veš ceno? Verjemi, da Prodijeva vlada ni kar na pamet odsekala projekta Mesinskih vrat. In 5 milijard evrov ni malo, kaj šele 10 ali 15. Cene v gradbeništvu namreč ne naraščajo linearno z velikostjo objekta, ampak eksponentno. Ravno zato ne moreš primerjati nekega nebotičnika v vremensko in seizmično ugodni Arabiji z mostom preko morja v najbolj potresnem območju v Evropi. Še več, ne moreš primerjati niti Millaua in Mesine. Dva popolnoma drugačna mostova, ki ju druži samo podobna dolžina in nič drugega.
Samuel ::
strošek gradnje Burj Dubaija so povedali sami, višine zgradbe pač ne... saj je nepomembno.. s tem denarjem sbodo zgradili celo stavbo.
sverde21 ::
Pri gradnji stavb se ne da točno določit cene, ker zmeraj lahko pride kaj vmes, kar jo podraži, zato ponavadi od oka poračunajo koliko materjala bo šlo not in koliko dela in potem dajo še ene 20% zraven za ziher . Potem pa če se jim izide znotraj tiste cene narediti, pač kar jim ostane od tisth % ki so jih dal za ziher pobašejo v žep kot zaslužek .
Sicr pa v Dubaju je delovna sila še cenej kot pri nas...
Sicr pa v Dubaju je delovna sila še cenej kot pri nas...
<?php echo `w`; ?>
Samuel ::
saj, to so vse preračunali in prišli do te cifre ter zmagali na EU natečaju za gradnjo mostu.
Ker država tega samo sploh ne bo financirala, bo samo porok za kredit 60% vrednosti mostu, mi žal ni jasno kako se lahko računa zdaj z 4x vrednostjo stroškov gradnje.
Glede potresne nevarnosti sem napisal, da bi se most gradil v skladu 7.1+ po Rihterjevi lestvici (to ni že spet ne vam kak hud sunek, sploh ker je Rihter logaritemska skala).
Na Japonskem so precej višje zahteve glede tega (8.0+ Rihter).
Ker država tega samo sploh ne bo financirala, bo samo porok za kredit 60% vrednosti mostu, mi žal ni jasno kako se lahko računa zdaj z 4x vrednostjo stroškov gradnje.
Glede potresne nevarnosti sem napisal, da bi se most gradil v skladu 7.1+ po Rihterjevi lestvici (to ni že spet ne vam kak hud sunek, sploh ker je Rihter logaritemska skala).
Na Japonskem so precej višje zahteve glede tega (8.0+ Rihter).
keber ::
>>> saj, to so vse preračunali in prišli do te cifre ter zmagali na EU natečaju za gradnjo mostu.
Ja, kalkulant od te firme je preračunal. Očitno so v vladi poiskali drugega kalkulanta, ki je očitno naračunal druge cifre. Višje, se ve.
>>> 7.1+ po Rihterjevi lestvici (to ni že spet ne vam kak hud sunek, sploh ker je Rihter logaritemska skala).
Tole se mi zdi malo. Sploh ker je to potresno najbolj aktiven del Evrope.
Mimogrede, na Richterja se ne projektira v gradbeništvu.
Ja, kalkulant od te firme je preračunal. Očitno so v vladi poiskali drugega kalkulanta, ki je očitno naračunal druge cifre. Višje, se ve.
>>> 7.1+ po Rihterjevi lestvici (to ni že spet ne vam kak hud sunek, sploh ker je Rihter logaritemska skala).
Tole se mi zdi malo. Sploh ker je to potresno najbolj aktiven del Evrope.
Mimogrede, na Richterja se ne projektira v gradbeništvu.
Samuel ::
a. strošek 3.8B EUR po natečaju link 1
b. in ocena stroškov nasprotnikov gradnje (ki seveda pretiravajo v drugo smer: 7.5-9B EUR)
link 2
2. Richterja se omenja zaradi tega, ker je bliže ljudem
sicer pa:
link do podatkov
a. The bridge will be designed to resist, without damage, an earthquake of 7.1 on the Richter scale – much more severe than that which devastated Messina in 1908. It can also withstand winds of more than 200km/h, given its aerodynamic configuration
b. The Strait of Messina Bridge has been designed to withstand an extreme earthquake with a magnitude of around 7.1 on the Richter scale (the maximum ever recorded in Italy) with the focus at around 15km from the bridge. Such an earthquake is extremely rare.
b. in ocena stroškov nasprotnikov gradnje (ki seveda pretiravajo v drugo smer: 7.5-9B EUR)
link 2
2. Richterja se omenja zaradi tega, ker je bliže ljudem
sicer pa:
link do podatkov
a. The bridge will be designed to resist, without damage, an earthquake of 7.1 on the Richter scale – much more severe than that which devastated Messina in 1908. It can also withstand winds of more than 200km/h, given its aerodynamic configuration
b. The Strait of Messina Bridge has been designed to withstand an extreme earthquake with a magnitude of around 7.1 on the Richter scale (the maximum ever recorded in Italy) with the focus at around 15km from the bridge. Such an earthquake is extremely rare.
Samuel ::
no, pa se en mostičk za danes:
most čez Pelješac Hrvaška, ki bi povezal skrajni jug Hrvaške z Dubrovnikom
dožina mosta: 2.300 metrov
dolžina med centralnima pilotoma: 568 metrov
višina pilotov: 170 metrov
strošek gradnje: 220 milijonov EUR
čas gradnje: 3-4 let
most čez Pelješac Hrvaška, ki bi povezal skrajni jug Hrvaške z Dubrovnikom
dožina mosta: 2.300 metrov
dolžina med centralnima pilotoma: 568 metrov
višina pilotov: 170 metrov
strošek gradnje: 220 milijonov EUR
čas gradnje: 3-4 let
Zgodovina sprememb…
- zavarovalo slike: gzibret ()
keber ::
Pusti ti tiste podatke. Vsi so prepisani od uradnih od projektanta. Vlada pa je odsekala projekt in je točno vedela zakaj. Kratkomalo, če bi ti imel kaj pojma o gradbeništvu (ni mišljeno kot žaljivka), mislim da tegale ne bi pisal.
Pa še to, ljudem je bolj domača Mercallijeva oz. Evropska potresna lestvica, in nanjo se je včasih dejansko projektiralo - danes se projektira na pospeške tal. Poleg tega, pylon je po slovensko steber, milijard pa ne pišemo z B-jem. Piloti pa se zabijajo pod temelji, stebri in kot oporni/podporni zidovi.
Aja, pa tudi za tale hrvaški most je sumljivo poceni. Millau, ki je podobnih dimenzij, le da je na kopnem, je bil dvakrat dražji.
Pa še to, ljudem je bolj domača Mercallijeva oz. Evropska potresna lestvica, in nanjo se je včasih dejansko projektiralo - danes se projektira na pospeške tal. Poleg tega, pylon je po slovensko steber, milijard pa ne pišemo z B-jem. Piloti pa se zabijajo pod temelji, stebri in kot oporni/podporni zidovi.
Aja, pa tudi za tale hrvaški most je sumljivo poceni. Millau, ki je podobnih dimenzij, le da je na kopnem, je bil dvakrat dražji.
Samuel ::
Vlada je projekt začasno ustavila zaradi političnih razlog, ne denarnih..keber.
To ti turim že cel čas, pa nič od tebe.
To ti turim že cel čas, pa nič od tebe.
Samuel ::
ja jebat ga, če meni kot šolanemu ekonomistu šolan gradbenik ne more povedat kolko kaksne stvari rabimo in koliko časa potrebujemo za gradnjo (iz tega se da potem zracunat ceno objekta) in poleg tega tako vehementno govori o svojih stanovskih kolegih (teh je bilo cca 100 iz celega sveta, ki so delali na tem projetku), potem je debata takšna kot je...
in jasno, potemtakem bom sel za cenovno oceno svoje bajte raje k vedeževalki kot pa gradbeniku/arhitektu.
in jasno, potemtakem bom sel za cenovno oceno svoje bajte raje k vedeževalki kot pa gradbeniku/arhitektu.
keber ::
Večji del 406 km dolge nove železniške proge LGV Est med Parizom in Strasbourgom je že zgrajene, testiranje poteka. Odprta bo junija za hitrosti sprva 320 km/h, kasneje za 350 km/h. (več)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: gzibret ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | zakaj američani, ki živijo v tornado alley še vedno gradijo enake hiše? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 22559 (11398) | trancer01 |
» | Gradnja hiše - ravna streha (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 18154 (6834) | Machete |
» | Vrhunske modifikacijeOddelek: Hlajenje in modifikacije | 5142 (2742) | Napajalc |
» | Burj Dubai in ostale visoke zgradbe (strani: 1 2 3 4 … 9 10 11 12 )Oddelek: Znanost in tehnologija | 84131 (27934) | msjr |
» | Poplave (strani: 1 2 3 4 … 7 8 9 10 )Oddelek: Problemi človeštva | 79585 (58130) | lexios |