Forum » Loža » Koliko so krivi počasni vozniki?
Koliko so krivi počasni vozniki?
Temo vidijo: vsi
imagodei ::
@CaqKa,
In kako boš v statistiko zajel tiste prometne nesreče, ki se zgodijo zato, ker gre nekdo v škarje prehitevati nekoga, ki vozi 60 namesto 90? Bo to šlo pod "počasne voznike" ali pod "nepravilno prehitevanje"?
In kako boš v statistiko zajel tiste prometne nesreče, ki se zgodijo zato, ker gre nekdo v škarje prehitevati nekoga, ki vozi 60 namesto 90? Bo to šlo pod "počasne voznike" ali pod "nepravilno prehitevanje"?
- Hoc est qui sumus -
Zgodovina sprememb…
- spremenil: imagodei ()
BlueRunner ::
enoznačni odgovor s smislu "27.9%" bomo dobli samo če bomo imeli statistiko prometnih nesreč z opisi. vse platonsko je irelevantno.
Upam, da to ne leti spet na tisto famo o "vse nesreče pišejo pod neprilagojeno hitrost". Javno dostopna statistika to zanika.
Nesreče, kjer so bili vzrok počasni vozniki, ki so dejansko ovirali promet, se lahko najde pod kakšno kategorijo "vožnja po napačni strani v nasprotno smer". Teh nesreč po deležu ni enormno veliko, kar pomeni, da je velika večina voznikov dejansko vsaj v dejanjih kar strpnih. Lahko jim to para živce in žre bencin, ampak ogromna večina zaradi tega ne bo počela neumnosti.
Kar me znova vodi k mojem sklepu, da so lahko takšne "počasnele" pač težaki, ampak resnični škodljivci so tista manjšina, ki posledično narobe odreagira in gre početi še večje bedarije.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlueRunner ()
knesz ::
@CaqKa,
In kako boš v statistiko zajel tiste prometne nesreče, ki se zgodijo zato, ker gre nekdo v škarje prehitevati nekoga, ki vozi 60 namesto 90? Bo to šlo pod "počasne voznike" ali pod "nepravilno prehitevanje"?
Kriv je počasni voznik. Če počasnega voznika ne bi bilo, ne bi bilo nevarnega prehitevanja.
Počasen voznik je pa ravno toliko kriv, kolikor rabi da nekomu poči film zaradi počasne vožnje in ga gre prehitevat.
BlueRunner ::
Kriv je počasni voznik. Če počasnega voznika ne bi bilo, ne bi bilo nevarnega prehitevanja.
Po tovrstni logiki bi bil pri prehitri vožnji kriv proizvajalec vozila. Če vozilo ne bi bilo sposobno dosegati hitrosti nad 130, potem na AC ne bi nihče vozil nad omejitvijo.
Kako naj posledice lastne izbire preložim na nekoga drugega? Moja izbira je, če se odločim nevarno prehitevati. Nihče me ni prisilil v to. Nihče mi ni zmontiral bombo na podvozje in rekel, da jo bo razneslo, če bom vozil prepočasi. Nič. Nada.
Nevarno prehitevanje je kvečjemu moja (hipotetična) izbira. Kako je lahko nekdo tretji dolžan polagati račune za mojo (hipotetično) izbiro?
BlueRunner ::
Ajde, drugačen hipotetičen primer.
Prvi voznik vozi počasi. Dohiti ga drugi voznik, ki zmore voziti hitreje in se ga odloči prehitevati na nepreglednem odseku. Med prehitevanjem mu nasproti pripelje tretji voznik, kateri v njega trči.
Vsi tri vozniki se ustavijo in se soočijo (sem rekel, da je to hipotetičen primer).
3: Št. 2, kaj si delal na moji strani ceste!?!?!
2: Prehiteval sem.
3: Zakaj si tukaj prehiteval?
2: Moral sem prehitevati, ker je bil št. 1 tako počasen.
3: Ali nisi mogel počakati na pregleden odsek ali pa, da se št. 1 umakne?
2: Ne, nisem.
Meni se zdi to malo otročje. Da nekdo tvega, ker "ne more počakati".
Ah, pa še konec hipotetičnega primera:
2: Št. 1, zakaj si me oviral?
1: Z rezervno gumo se peljem k vukanizerju. Ne morem voziti hitreje kot 50km/h.
Prvi voznik vozi počasi. Dohiti ga drugi voznik, ki zmore voziti hitreje in se ga odloči prehitevati na nepreglednem odseku. Med prehitevanjem mu nasproti pripelje tretji voznik, kateri v njega trči.
Vsi tri vozniki se ustavijo in se soočijo (sem rekel, da je to hipotetičen primer).
3: Št. 2, kaj si delal na moji strani ceste!?!?!
2: Prehiteval sem.
3: Zakaj si tukaj prehiteval?
2: Moral sem prehitevati, ker je bil št. 1 tako počasen.
3: Ali nisi mogel počakati na pregleden odsek ali pa, da se št. 1 umakne?
2: Ne, nisem.
Meni se zdi to malo otročje. Da nekdo tvega, ker "ne more počakati".
Ah, pa še konec hipotetičnega primera:
2: Št. 1, zakaj si me oviral?
1: Z rezervno gumo se peljem k vukanizerju. Ne morem voziti hitreje kot 50km/h.
St235 ::
Moje mnenje je, da so tudi počasni vozniki krivi za prometne nesreče. do takšnega zaključka je očitno prišel marsikdo, saj si drugače ne znam predstavljat zakaj zakon opredeljuje 50% omejitve kot spodnjo mejo.
CaqKa, prosim za vir te neresnice?
Se popolnoma strinjam z Blurunnerjem:
Lastne odločitve ni dopiustno prenašat na druge. Odločitev ali nekoga prehitiš je odvisna od voznika in ne glede na razlog prehitevanja je njegova z zakonom predpisana dolžnost, da prehiti varno. Če tega ni zmožen ne sme prehitevat, če tega ne upošteav nosi posledice za svoje dejanje - povzročitev prometne nesreče (globa, kazenske točke, morebitna zaporna/pogojna kazen).
Enako velja za počasnega voznika, če vozi počasi in se ne umakne nosi posledice (globo za prekršek).
Trdno pa stojim za stališčem, da vsak, ki se ni sposoben kontrolirat in zaradi počasnega voznika ogroža sebe in naključne udeležence na cest spada na psihiatrično zdravljenje.
Ob enem bi blo pa fino, če bi namesto inkasantov uvedli policaje, ki dejansko skrbijo za pretočnost prometa in bi izločali in sankcionirali počasne voznike v skladu s zakonom.
Po logiki Knezs pa je v osnovi za vse prometne nesreče kriva država, ker je zgradila ceste in ljudem dovolila vozit.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
Invictus ::
Invictus - In imel si hitrost 40 km/h, ki je tam določena?
Na vsakem takem odseku, pričakuješ tudi zastoj, kolono, lahko je prometna nesreča in, če voziš v primerni brzini, ti pri taki hitrosti avto stoji na parih metrih, če pa pripelješ 60 ali več, v direktni 4,5 ali 6. se pa zgodi, kar se je tebi. In to se dogaja redno na naših cestah, ker ljudje, ki vsak dan vozijo na neki relaciji, ne pričakujejo, da je na cesti lahko tudi kaj drugače, kot so navajeni.
Šola dobre vožnje, bi morala ljudi naučiti predvidevanja, predvsem pa zbranosti za volanom, utupit ljudem v betice, da nimajo kaj druzga počet za volanom, kot vozit (telefoniranje, štelanje radia, iskanje padlega ogorka po avtu.......)
Od kdaj se pa na avtocesti vozi 40 km/h?
No zdaj si izdal zakaj lahko zaviraš z motorjem. Vožnja 40 km/h na avtocesti ...
LP I.
jype ::
knezs> Kriv je počasni voznik. Če počasnega voznika ne bi bilo, ne bi bilo nevarnega prehitevanja.
Za posilstvo je torej vedno kriva žrtev? Zabavno.
Jaz mislim, da je kriva mama od voznika, ki je prehiteval, koja ga je zlegla, džubre usrano!
Za posilstvo je torej vedno kriva žrtev? Zabavno.
Jaz mislim, da je kriva mama od voznika, ki je prehiteval, koja ga je zlegla, džubre usrano!
Gray_Warden ::
za nesrečo NIKOLI ni kriv počasen voznik. VEDNO je kriv nesposoben voznik ki ni znal prehiteti na varnem odseku.
Torej če oseba1 živcira osebo2 in oseba2 ustreli osebo1 je kriva oseba1 ker je živcirala osebo2?
jaz mislim da je res kriva mama voznika ki je prehiteval. Kamenjati baburo ki ni znala vzgojiti svojega otroka da le ta ne bi ogrožal ljudi okoli sebe.
Torej če oseba1 živcira osebo2 in oseba2 ustreli osebo1 je kriva oseba1 ker je živcirala osebo2?
jaz mislim da je res kriva mama voznika ki je prehiteval. Kamenjati baburo ki ni znala vzgojiti svojega otroka da le ta ne bi ogrožal ljudi okoli sebe.
Why so serious?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Gray_Warden ()
CoolBits ::
Se pravi se moramo prilagajat volji pocasnetov, ki niso sposobni peljat do omejitve no :)
Da bi pa oni upostevali voljo drugih pa ne pride v upostev ne?
Da bi pa oni upostevali voljo drugih pa ne pride v upostev ne?
Pyr0Beast ::
>Da bi pa oni upostevali voljo drugih pa ne pride v upostev ne?
Da bi pa oni upostevali željo drugih pa ne pride v upostev ne?
There
Da bi pa oni upostevali željo drugih pa ne pride v upostev ne?
There
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Buggy ::
...tole je zdej ze vsaj deseta reinkrnacija teme same v sebe. Moderatorji a ni ze cas, da tole temo zaklenete in jo pustite izzveneti, saj so e-penisi dolocenim ze dosti zrastli, za razliko od tega, da bi povzeli vsaj delcek dobre prakse in poskusili ujeti bistvo, ki se ga v tej temi zeli izpostaviti. Mislim sicer, da vsi vedo kaj je prav le svojo neznanje ali trmoglavost opravicujejo tako ali drugace.
Vozili bomo/bodo (zal) se vedno vsi enako. Eh...
Vozili bomo/bodo (zal) se vedno vsi enako. Eh...
Truga ::
M-XXXX ::
Saj je lahko bit pameten, vendar vsaj jaz ne poznam človeka, ki nebi bil krvav pod kožo in nebi počasi zgublal živce če nekdo konkretno prepočasi vozi pred tabo... Mogoče ne po 2 minutah, niti po 10 ne... Sam po kakšne 15-20 minut pa se izkaže, da smo vsi ljudje!
Gray_Warden ::
ok zdej pa takole. že spet en in isti pogovor. Kdor se je iz te teme kaj naučil se je, to je pa to. Svetujem da se tema zapre ker drugače se bo tole nadaljevalo še nadaljnih 100 strani.
Why so serious?
solatko ::
Oglasil bi se še enkrat. Poleg tega da imamo tu mojstre, ki znajo vleči stavke ali napake iz konteksta (post o tistem karambolu sem res prebral na hitro, in odgovarjal, kot da je šlo za vožnjo na uvozu in ne kolone, ob izvozu, like Brezovica vsak dan ob konici), pa sta v tej temi samo dva, ki vesta kaj hočem povedati, vsi ostali ste troleži, ki se znate lovit na eno besedo, samo temo pa zanemarite.
Vsi, ki se čudite zmanjševanju hitrosti z motorjem in menjalnikom, niste niti toliko, da bi, preden kaj lupnete, vsaj poizkusili, kako gre to v praksi, zato so vaša mnenja in izjave vredne, zelo malo. Kaj je predvidevanje in prilagoditev vožnje na potencialno nevarnih odsekih, nimate pojma. Kako potekajo reakcije voznikov v določenih situacijah, se vam niti ne sanja. Kakšne so ureditve in kazni v prometno bolj razvitih državah, enostavno ignorirate, to da se človek lahko pelje varno več, kot dovoli omejitev, je za vas tabu (pozabljate na hitrosti reševalnih vozil, vozil spremstva, policije.....), kaj mislite, da so samo te sposobni peljat po cesti varno več, kot je predpis.
Pa pustimo način vožnje, zaviranja, prehitevanja..... in se osredotočimo na počasne voznike, oziroma oviranje s počasno vožnjo.
Ta prekršek (se menda strinjamo vsi, da to je prekršek), ocenjujejo v razvitih državah (mislim prometno), kot enega najhujših prekrškov, enakovreden prekratki varnostni razdalji in nepravilnemu prehitevanju in je tako tudi kaznovan, za to dobiš tudi kar precej KT.
Ker so pametni, poizkušajo odstranit vzroke, najhujših nesreč, to pa je prehitevanje kolone, ki vozi pod omejitvijo.
Vsi se zavedamo, da so na cesti tudi taki, ki tja pač ne sodijo ali zaradi neznanja ali zaradi slabih živcev ali zdravstvenega stanja (tu mislim predvsem alkoholike in narkomane), vendar bi skoraj večina podpirala kršenje predpisov od strani počasnih, so vam pa nesprejemljivi prekrški hitrejših, dobrih voznikov (ne govorim o idiotih, ki znajo pritiskat na gas, ne glede na posledice), teh pa je na žalost malo, predvsem zaradi slabega učenja v avtošolah in neusmerjenost izpitnih komisij v defenzivno vožnjo.
Nekateri mislite, da vam bo kratek, nekaj urni tečaj, omogočil znanje za varno in dobro vožnjo, to je približno tako, kot tisti, ki gredo za en mesec trenirat neko vzhodnjaško veščino in mislijo, da so nepremagljivi, v eventualnih gostilniških pretepih, ko pa dobijo po nosu, pa vidijo, da nič ne znajo.
Šola dobre vožnje je lahko odlična zadeva, če je to temelj za vsakodnevni trening dobre vožnje, da to po domače povedano, pride v kri.
Ne zavedate se, da dober voznik, reagira v momentu, ko začuti nevarnost, ne šele ko jo vidi in to niso nikakršne super moči, temveč izkušnje. Npr. jype to očitno uspešno počne na kolesu, za voznika pa bo rabil še kar nekaj 100kkm, da se bo lahko obnašal podobno, vendar še varno, za druge udeležence v prometu.
Vsi, ki se čudite zmanjševanju hitrosti z motorjem in menjalnikom, niste niti toliko, da bi, preden kaj lupnete, vsaj poizkusili, kako gre to v praksi, zato so vaša mnenja in izjave vredne, zelo malo. Kaj je predvidevanje in prilagoditev vožnje na potencialno nevarnih odsekih, nimate pojma. Kako potekajo reakcije voznikov v določenih situacijah, se vam niti ne sanja. Kakšne so ureditve in kazni v prometno bolj razvitih državah, enostavno ignorirate, to da se človek lahko pelje varno več, kot dovoli omejitev, je za vas tabu (pozabljate na hitrosti reševalnih vozil, vozil spremstva, policije.....), kaj mislite, da so samo te sposobni peljat po cesti varno več, kot je predpis.
Pa pustimo način vožnje, zaviranja, prehitevanja..... in se osredotočimo na počasne voznike, oziroma oviranje s počasno vožnjo.
Ta prekršek (se menda strinjamo vsi, da to je prekršek), ocenjujejo v razvitih državah (mislim prometno), kot enega najhujših prekrškov, enakovreden prekratki varnostni razdalji in nepravilnemu prehitevanju in je tako tudi kaznovan, za to dobiš tudi kar precej KT.
Ker so pametni, poizkušajo odstranit vzroke, najhujših nesreč, to pa je prehitevanje kolone, ki vozi pod omejitvijo.
Vsi se zavedamo, da so na cesti tudi taki, ki tja pač ne sodijo ali zaradi neznanja ali zaradi slabih živcev ali zdravstvenega stanja (tu mislim predvsem alkoholike in narkomane), vendar bi skoraj večina podpirala kršenje predpisov od strani počasnih, so vam pa nesprejemljivi prekrški hitrejših, dobrih voznikov (ne govorim o idiotih, ki znajo pritiskat na gas, ne glede na posledice), teh pa je na žalost malo, predvsem zaradi slabega učenja v avtošolah in neusmerjenost izpitnih komisij v defenzivno vožnjo.
Nekateri mislite, da vam bo kratek, nekaj urni tečaj, omogočil znanje za varno in dobro vožnjo, to je približno tako, kot tisti, ki gredo za en mesec trenirat neko vzhodnjaško veščino in mislijo, da so nepremagljivi, v eventualnih gostilniških pretepih, ko pa dobijo po nosu, pa vidijo, da nič ne znajo.
Šola dobre vožnje je lahko odlična zadeva, če je to temelj za vsakodnevni trening dobre vožnje, da to po domače povedano, pride v kri.
Ne zavedate se, da dober voznik, reagira v momentu, ko začuti nevarnost, ne šele ko jo vidi in to niso nikakršne super moči, temveč izkušnje. Npr. jype to očitno uspešno počne na kolesu, za voznika pa bo rabil še kar nekaj 100kkm, da se bo lahko obnašal podobno, vendar še varno, za druge udeležence v prometu.
Delo krepa človeka
Zgodovina sprememb…
- spremenil: solatko ()
BlueRunner ::
Vsi, ki se čudite zmanjševanju hitrosti z motorjem in menjalnikom, niste niti toliko, da bi, preden kaj lupnete, vsaj poizkusili, kako gre to v praksi, zato so vaša mnenja in izjave vredne, zelo malo. Kaj je predvidevanje in prilagoditev vožnje na potencialno nevarnih odsekih, nimate pojma.
Menim, da je krog zaključen. V tej temi verjetno res več ne bo odkrito nič novega. Gray Warden in imagodei imata prav. Bolje zakleniti, kot začeti še enkrat še en krog, kjer bo vsakdo samo znova prišel do svojega enakega, že zapisanega in popolnoma nerelevantnega zaključka.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlueRunner ()
CaqKa ::
torej zakaj nastanejo zastoji? - znanstvena razlaga.
predvsem zato ker človek ni sposoben tako hitro odreagirat, na spremembe v prometu.
v primeru ko nastajajo kolone za katere vidimo da so nastale brez bilo kakega razloga je težava v tem, ne da je kdo prepočasi ali prehitro peljal, ampak v tem da je njegova odzivnost bila prepočasna. v elektrotehniki bi temu rekli problem regulacije.
lakotnik, kater del je neresnica?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Primoz ()
CaqKa ::
This is the one of two simulation visualizations to demonstrate the effect of speed harmonization (speed limits) in certain circumstances. The other simulation visualization can be found here:
In case of a situation where a slow vehicle turns onto the fast lane right in front of fast moving cars, the car drivers break increasingly stronger as a result of a chain reaction. This behavior is caused by the time delay before braking due to the reaction time of the drivers, especially if they travel below their security distances. As a result a driver needs to brake stronger than the preceding vehicle. The effect is even higher if drivers are traveling at high speeds and/or high speed differences.
As a result, the vehicle speeds drop dramatically, and they can even lead to a total standstill. A queue builds up even though there is no accident, ramp, construction site or any other lane blockage nearby. To subsequent drivers it appears that there is a queue "out of nowhere". This phenomenon is called "phantom jam", "ghost jam" or "shockwave" (in German it is called "Stau aus dem Nichts" oder "Phantomstau").
A speed limit helps reducing the overall speeds and their variation (i.e. the drivers all drive with more similar speeds) and at lower speeds the security distances are also much lower. As a consequence, braking activities (especially strong braking activities) are much less frequently triggered and hence less ghost jams occur.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: CaqKa ()
jype ::
CaqKa, tvoj post potrjuje, da so počasni vozniki vzrok za bolj tekoč in umirjen in na koncu dneva tudi hitrejši promet kot prehitri vozniki, ki očitno povzročajo zastoje s svojo neprilagojeno hitrostjo.
CaqKa ::
ne jype. za primer zgoraj navedenih phantom jamov, je težava v regulaciji in adaptaciji povprečni hitrosti ostalih avtomobilov. lahko nekdo vozi prepočasi in bo za sabo naredil kolono, zaradi reakcijeskega časa, vsak šofer za njim bolj sunkovito zavira in lahko pride do avta ki se celo popolnoma ustavi. enako se zgodi če nekdo vozi prehitro in more zavirat. ko začne zavirat se zgoraj opisan chain reaction ponovno zgodi.
težava je v regulaciji, in zato da to regulacijo uredimo in prilagodimo hitrosti človeških možganov, smo si v zakone zapisali minimalno razdaljo, kot drugo pa smo si namislili še zgornje omejitve hitrosti na avtocesti in sicer iz razloga da v prometu vozila vozijo z več ali manj enako hitrostjo in s tem posledično pride manjkrat do tega nenadnega bremzanja.
težava je v regulaciji, in zato da to regulacijo uredimo in prilagodimo hitrosti človeških možganov, smo si v zakone zapisali minimalno razdaljo, kot drugo pa smo si namislili še zgornje omejitve hitrosti na avtocesti in sicer iz razloga da v prometu vozila vozijo z več ali manj enako hitrostjo in s tem posledično pride manjkrat do tega nenadnega bremzanja.
jype ::
CaqKa> ne jype
Ja, CaqKa. Počasni vozniki vozijo s primerno varnostno razdaljo in s hitrostjo, ki zagotavlja, da tudi ob morebitnih fluktuacijah v prometnem toku ta ostane tekoč.
Hitri vozniki, po drugi strani, ves čas povzročajo valove, ki prometni tok izdatno zavirajo.
CaqKa> težava je v regulaciji
Težava je v tem, da nekateri regulacije ne upoštevajo. Najvišja dovoljena hitrost ni hkrati tudi najnižja priporočljiva hitrost.
Ja, CaqKa. Počasni vozniki vozijo s primerno varnostno razdaljo in s hitrostjo, ki zagotavlja, da tudi ob morebitnih fluktuacijah v prometnem toku ta ostane tekoč.
Hitri vozniki, po drugi strani, ves čas povzročajo valove, ki prometni tok izdatno zavirajo.
CaqKa> težava je v regulaciji
Težava je v tem, da nekateri regulacije ne upoštevajo. Najvišja dovoljena hitrost ni hkrati tudi najnižja priporočljiva hitrost.
TESKAn ::
CaqKa> ne jype
Ja, CaqKa. Počasni vozniki vozijo s primerno varnostno razdaljo in s hitrostjo, ki zagotavlja, da tudi ob morebitnih fluktuacijah v prometnem toku ta ostane tekoč.
Hitri vozniki, po drugi strani, ves čas povzročajo valove, ki prometni tok izdatno zavirajo.
CaqKa> težava je v regulaciji
Težava je v tem, da nekateri regulacije ne upoštevajo. Najvišja dovoljena hitrost ni hkrati tudi najnižja priporočljiva hitrost.
Ne jype, počasni vozniki grejo prehitevat kamijon, ki potuje 100 km/h, s svojimi 105 - 110 km/h in se ne ozirajo na promet za njimi. Voznik, ki vozi 130 km/h, ne bo nikoli zaviral zaradi drugega voznika, ki vozi z 130 km/h na prehitevalnem pasu, bo pa zaviral zaradi takega, ki bo z 110 km/h zapeljal direkt pred njega.
Če želiš prehitevat kamijon, se na to pripravi (začni pospeševat), _PREPRIČAJ SE_, da ne boš oviral nikogar na prehitevalnem pasu, če vidiš, da se ti kdo približuje, _POČAKAJ, DA TE PREHITI_ in ko zapelješ na prehitevalni čas, _pospeši na 130 km/h_ in se po končanem prehitevanju _čim prej umakni_.
Najnižja priporočljiva, oziroma bi morala biti kar najnižja dovoljena hitrost na prehitevalnem pasu pa je taka, da avtomobilu za tabo ni treba zavirat, ko te dohiti. In če je nekaterim tako težko pospešit na 130 km/h, ko so na prehitevalnem pasu, imam zanje rešitev - naj ne prehitevajo.
P.S.: naj nekdo popravi post od CaqKa, ker preusmerja na youtube...
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
jype ::
TESKAn> Ne jype, počasni vozniki grejo prehitevat kamijon, ki potuje 100 km/h, s svojimi 105 - 110 km/h in se ne ozirajo na promet za njimi.
Ne, TESKAn, tega počasni vozniki ne počnejo.
TESKAn> Najnižja priporočljiva, oziroma bi morala biti kar najnižja dovoljena hitrost na prehitevalnem pasu pa je taka, da avtomobilu za tabo ni treba zavirat, ko te dohiti. In če je nekaterim tako težko pospešit na 130 km/h, ko so na prehitevalnem pasu, imam zanje rešitev - naj ne prehitevajo.
In jaz imam rešitev za prehitre voznike: naj ostanejo doma.
Ne, TESKAn, tega počasni vozniki ne počnejo.
TESKAn> Najnižja priporočljiva, oziroma bi morala biti kar najnižja dovoljena hitrost na prehitevalnem pasu pa je taka, da avtomobilu za tabo ni treba zavirat, ko te dohiti. In če je nekaterim tako težko pospešit na 130 km/h, ko so na prehitevalnem pasu, imam zanje rešitev - naj ne prehitevajo.
In jaz imam rešitev za prehitre voznike: naj ostanejo doma.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
TESKAn ::
TESKAn> Ne jype, počasni vozniki grejo prehitevat kamijon, ki potuje 100 km/h, s svojimi 105 - 110 km/h in se ne ozirajo na promet za njimi.
Ne, TESKAn, tega počasni vozniki ne počnejo.
TESKAn> Najnižja priporočljiva, oziroma bi morala biti kar najnižja dovoljena hitrost na prehitevalnem pasu pa je taka, da avtomobilu za tabo ni treba zavirat, ko te dohiti. In če je nekaterim tako težko pospešit na 130 km/h, ko so na prehitevalnem pasu, imam zanje rešitev - naj ne prehitevajo.
In jaz imam rešitev za prehitre voznike: naj ostanejo doma.
1. Se pa ne voziš veliko po naših avtocestah, a?
2. 130 km/h _ni_ prehitra vožnja. Vsaj mislim, no, da v ZVCP še niso znižali omejitve na AC.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
jype ::
TESKAn> 1. Se pa ne voziš veliko po naših avtocestah, a?
Se. Počasni vozniki in objestni, nepazljivi in površni vozniki niso disjunktne množice. Žal tudi množica "hitrih" voznikov tvori krepak presek s prej omenjenimi.
TESKAn> 2. 130 km/h _ni_ prehitra vožnja. Vsaj mislim, no, da v ZVCP še niso znižali omejitve na AC.
Če moraš na avtocesti sunkovito zavirat, si vozil prehitro.
Se. Počasni vozniki in objestni, nepazljivi in površni vozniki niso disjunktne množice. Žal tudi množica "hitrih" voznikov tvori krepak presek s prej omenjenimi.
TESKAn> 2. 130 km/h _ni_ prehitra vožnja. Vsaj mislim, no, da v ZVCP še niso znižali omejitve na AC.
Če moraš na avtocesti sunkovito zavirat, si vozil prehitro.
TESKAn ::
jype: Če moraš na avtocesti sunkovito zavirat, si vozil prehitro.
Tudi, če počasi zaviraš na 100, ker se nekemu visočanstvu ne ljubi umaknit na vozni pas med dvema tovornjakoma, se bo ustvaril zastoj.
Tudi, če počasi zaviraš na 100, ker se nekemu visočanstvu ne ljubi umaknit na vozni pas med dvema tovornjakoma, se bo ustvaril zastoj.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
Aston_11 ::
Off: še komu vrže na youtube, ko vstopi v forum?
On: Na naših AC je največji off topic problem, da nastanejo zastoji na drugem voznem pasu, ko se kaj zgodi na nasprotnem voznem pasu, na katerem pa nastane zastoj zaradi ovir na cesti.
To je pokazatelj slovenske mentalitete. Iz tega se vidi vse. Kultura, spoštovanje predpisov itd.
Če bi bila kakšna globa potrebna, bi bila za take budale.
On: Na naših AC je največji off topic problem, da nastanejo zastoji na drugem voznem pasu, ko se kaj zgodi na nasprotnem voznem pasu, na katerem pa nastane zastoj zaradi ovir na cesti.
To je pokazatelj slovenske mentalitete. Iz tega se vidi vse. Kultura, spoštovanje predpisov itd.
Če bi bila kakšna globa potrebna, bi bila za take budale.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Aston_11 ()
Gray_Warden ::
ah to je še najmanjši problem. Če bi vsi upočasnili ne bi bilo nič narobe. Probem je k nekdo prileti z neprilagojeno hitrostjo in prekratko varnostno razdaljo in pride do trčenja.
kakorkoli obrneš, vedno je kriv tisti ki ni bil sposoben prilagoditi svoje hitrosti razmeram na cesti, tudi če na avtocesti nekdo upočasni na 80 km/h.
kakorkoli obrneš, vedno je kriv tisti ki ni bil sposoben prilagoditi svoje hitrosti razmeram na cesti, tudi če na avtocesti nekdo upočasni na 80 km/h.
Why so serious?
TESKAn ::
kakorkoli obrneš, vedno je kriv tisti ki ni bil sposoben prilagoditi svoje hitrosti razmeram na cesti, tudi če na avtocesti nekdo upočasni na 80 km/h.
Za nesrečo ja - za zastoje pač ne.
In če je omejitev na AC 130 in ti voziš 130, pa ti eno teslo zavije s svojimi 100 - 110 km/h, ker on bo pa prehiteval tovornjak in ga klinc briga za promet za njim (se bodo "norci", ki vozijo po omejitvi, že prilagodili), potem bo to teslo odgovorno za nastal zastoj (simulacija, ki jo je prilepil CaqKa ob 11:53 - ja, tudi tesla v avtomobilih delajo manevre, kot ga je tovornjak v simulaciji). In vožnja 110 km/h mimo vsakega tovornjaka, ki ga srečaš na AC, za primer, da kdo skoči na prehitevalni čas, _ni_ prilagoditev razmeram.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
Gray_Warden ::
Če ni sposoben pospešiti na hitrost med 120 in 130 km/h na prehitevalnem pasu po mojem mnenju tam nima kaj iskati. Samo takih je na srečo malo.
Veliko več je takih ki vozijo s premajhno varnostno razdaljo in če tisti spredaj samo malo prehitro upočasni , pride do nesreče. Do tega seveda pride zato ker vozniki ne poznajo kulture in mislijo da bodo tistega spredaj prisilili v hitrejšo vožnjo s tem da bodo vozili pol metra za njegovo ritjo. That does not work.
kot je na posnetku tudi razvidno, do zastojev pride izključno samo zaradi premajhnih varnostnih razdalj in ne zato ker bi nekdo vozil prepočasi. Če bi vsi vozili 100 km/h bi bilo vse OK. Ker pa voznik1 vozi 100 km/h, voznik2 pa vozi prav tako 100 km/h vendar s premajhno varnostno razdaljo, mora voznik2 dodatno upočasniti da se varnostna razdalja poveča. To morajo potem narediti _vsi_ vozniki za voznikom2 da obdržijo varnostno razdaljo.
krivec za zastoj: voznik2 ki je imel premajhno varnostno razdaljo in NIKAKOR ne oseba ki je vozila 100 km/h po prehitevalnem pasu. Res je da so zaradi nje morali ostali vozniki upočasniti vendar tisti ki so imeli pravilno varnostno razdaljo bi brez problema upočasnili in nadaljevali vožnjo.
Veliko več je takih ki vozijo s premajhno varnostno razdaljo in če tisti spredaj samo malo prehitro upočasni , pride do nesreče. Do tega seveda pride zato ker vozniki ne poznajo kulture in mislijo da bodo tistega spredaj prisilili v hitrejšo vožnjo s tem da bodo vozili pol metra za njegovo ritjo. That does not work.
kot je na posnetku tudi razvidno, do zastojev pride izključno samo zaradi premajhnih varnostnih razdalj in ne zato ker bi nekdo vozil prepočasi. Če bi vsi vozili 100 km/h bi bilo vse OK. Ker pa voznik1 vozi 100 km/h, voznik2 pa vozi prav tako 100 km/h vendar s premajhno varnostno razdaljo, mora voznik2 dodatno upočasniti da se varnostna razdalja poveča. To morajo potem narediti _vsi_ vozniki za voznikom2 da obdržijo varnostno razdaljo.
krivec za zastoj: voznik2 ki je imel premajhno varnostno razdaljo in NIKAKOR ne oseba ki je vozila 100 km/h po prehitevalnem pasu. Res je da so zaradi nje morali ostali vozniki upočasniti vendar tisti ki so imeli pravilno varnostno razdaljo bi brez problema upočasnili in nadaljevali vožnjo.
Why so serious?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Gray_Warden ()
TESKAn ::
Če ni sposoben pospešiti na hitrost med 120 in 130 km/h na prehitevalnem pasu po mojem mnenju tam nima kaj iskati. Samo takih je na srečo malo.
En tak je dovolj, da ti naredi zastoj. In takih, ki po prehitevalnem pasu vozijo 100 km/h, je precej.
In nisem povsem prepričan, da bi dovoljšnja varnostna razdalja pomagala. Da ugotoviš, koliko bo voznik pred tabo upočasnil in na koliko moraš ti upočasnit, kar vzame časa. Tudi, če imaš 2 sekundi razdalje, ti jo po enem takem lahko zmanjka in moraš malo bolj zavirat.
Če pa imaš več, kot dve sekundi razdalje, se pa po mojih izkušnjah precej poveča verjetnost, da ti bo nekdo s svojimi 100 km/h zapeljal izza tovornjaka direkt na prehitevalni pas pred tebe.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
Gray_Warden ::
2 sekundi varnostne razdalje je dovolj za normalno vožnjo.
Zdaj se je treba odločit le kaj je bolj nevarno:
a.) če vsa vozila vozijo 130 km/h in se na prehitevalni pas priključi nekdo s 100 km/h in potem pospeši da lahko prehiteva tovornjak
b.) če vsa vozila vozijo 130 km/h in nekdo zadaj blenda in ker se mu tisti spredaj ne umakne (ker vidi da se itak cela kolona po prehitevalnem pasu pelje 130 km/h), ga začne tečnoba prehitevat po desni in se potem vsiljuje nazaj an prehitevalni pas.
Spet je bolj ogrožujoča tečnoba kot tisti ki vozi počasneje od kolone. Zakaj? Počasen voznik se bo le priključil na prehitevalni pas in nadaljeval svojo vožnjo in ne bo ogrožal nikogar. Tisti ki pride zadaj bo pač upočasnil in to je to. Tečnobi pa se morajo vsi umikat, vožnja postane izjemno neprijetna saj morajo vsi stalno paziti nanj da vidijo kdaj se mu morajo umakniti.
Kakorkoli pogledaš, tudi tisti ki prehitevajo s 110 km/h imajo pravico prehitevati vendar ni možno da bi šli prehitevat brez da bi se pred nekoga vsilili saj na prehitevalnem itak večina vozi 130 ali več. Zato je treba imet primerno varnostno razdaljo da lahko mirno upočasnjuješ kot moraš.
Zdaj se je treba odločit le kaj je bolj nevarno:
a.) če vsa vozila vozijo 130 km/h in se na prehitevalni pas priključi nekdo s 100 km/h in potem pospeši da lahko prehiteva tovornjak
b.) če vsa vozila vozijo 130 km/h in nekdo zadaj blenda in ker se mu tisti spredaj ne umakne (ker vidi da se itak cela kolona po prehitevalnem pasu pelje 130 km/h), ga začne tečnoba prehitevat po desni in se potem vsiljuje nazaj an prehitevalni pas.
Spet je bolj ogrožujoča tečnoba kot tisti ki vozi počasneje od kolone. Zakaj? Počasen voznik se bo le priključil na prehitevalni pas in nadaljeval svojo vožnjo in ne bo ogrožal nikogar. Tisti ki pride zadaj bo pač upočasnil in to je to. Tečnobi pa se morajo vsi umikat, vožnja postane izjemno neprijetna saj morajo vsi stalno paziti nanj da vidijo kdaj se mu morajo umakniti.
Kakorkoli pogledaš, tudi tisti ki prehitevajo s 110 km/h imajo pravico prehitevati vendar ni možno da bi šli prehitevat brez da bi se pred nekoga vsilili saj na prehitevalnem itak večina vozi 130 ali več. Zato je treba imet primerno varnostno razdaljo da lahko mirno upočasnjuješ kot moraš.
Why so serious?
kapitan ::
Za nastanek zastojev je kriva vsaka anomalija v prometnem toku. Naštevat vse možne razloge bi trajalo kar nekaj časa.
Hitri vozniki se lahko prilagodijo počasnim, počasni se hitrim ne morejo. Hitri se lahko počasnemu postavi za rit, trobi, razbija po volanu in mu je** vse po spisku ampak to ne bo pospešilo avta.
Hitri vozniki se lahko prilagodijo počasnim, počasni se hitrim ne morejo. Hitri se lahko počasnemu postavi za rit, trobi, razbija po volanu in mu je** vse po spisku ampak to ne bo pospešilo avta.
jype ::
kapitan> Hitri vozniki se lahko prilagodijo počasnim
Pa se jim običajno ne. Raje ves čas pospešujejo in zavirajo, kot da bi vozili enako hitro kot vsi ostalo.
Pa se jim običajno ne. Raje ves čas pospešujejo in zavirajo, kot da bi vozili enako hitro kot vsi ostalo.
CoolBits ::
Vsi v koloni so krivi, ker so prehitri, sam tisti prvi je najbolj pameten in nedolzen. To je pa ja jasno po tolko straneh debate :D
imagodei ::
(Pre)hitri vozniki, ki vozijo na avtocesti 150km/h, pa jih upočasni "počasnež", ki vozi 130km/h, tako da (pre)hitri voznik nekaj časa izmenoma pospešuje ter zavira med 135-125 km/h, ima zagotovo manjši vpliv pri nastanku kolone, kot pa voznik, ki s 110 km/h zapelje iz voznega pasu na prehitevalnega, da bi prehitel 100 km/h vozeč avto.
To so ja osnove. Prvič v okolju, kjer se pričakuje vožnja okoli 130 km/h, avto, ki vozi s 150 km/h in mora zmanjšati hitrost vožnje na 130 zaradi "počasneža pred sabo", ne povzroča zastojev. Zastoj bi nastajal šele, če bi 150 vozila večina voznikov, pa bi bila zaradi enega "počasneža" primorana zmanjšati hitrost. Potem bi nastal omenjeni val.
Drugič, resnični počasnež, ki se s 110 km/h loti prehitevanja tovornjaka, ki vozi s hitrostjo 100 km/h, v bistvu povzroči neprehoden zamašek na obeh pasovih. Tisti, ki bi mimo tovornjaka odpeljali s 130 km/h so sedaj primorani zavirati, za tovornjakom se pa že itak nabira kolona.
Menda je to jasno, no...
To so ja osnove. Prvič v okolju, kjer se pričakuje vožnja okoli 130 km/h, avto, ki vozi s 150 km/h in mora zmanjšati hitrost vožnje na 130 zaradi "počasneža pred sabo", ne povzroča zastojev. Zastoj bi nastajal šele, če bi 150 vozila večina voznikov, pa bi bila zaradi enega "počasneža" primorana zmanjšati hitrost. Potem bi nastal omenjeni val.
Drugič, resnični počasnež, ki se s 110 km/h loti prehitevanja tovornjaka, ki vozi s hitrostjo 100 km/h, v bistvu povzroči neprehoden zamašek na obeh pasovih. Tisti, ki bi mimo tovornjaka odpeljali s 130 km/h so sedaj primorani zavirati, za tovornjakom se pa že itak nabira kolona.
Menda je to jasno, no...
- Hoc est qui sumus -
Gray_Warden ::
jasno je tudi da ima ta človek pravico prehiteti in če so varnostne razdalje takšne kot morajo biti, bo upočasnitev na prehitevalnem pasu občutilo le nekaj vozil, ostali ne bodo občutno zaznali kaj se dogaja spredaj, preden tsiti počasnež prehiti tovornjaka in se potem pospravi nazaj na svoj vozni pas.
Če pa varnostnih razdalj ni, bo pa upočasnitev resno občutilo 10 ali več vozil.
če pa ta počasnež ne gre nazaj na svoj pas _takoj_ ko se mu ponudi možnost, pa ne govorimo več o počasnem vozniku ampak o bedaku ki ovira promet. Če pa človek prehiti 1 vozilo (ali recimo 2 tovornjaka ki vozita eden za drugim na razdalji 1 metra) in gre potem nazaj na svoj pas pa nihče nima kaj za rečt čez njega.
Če pa varnostnih razdalj ni, bo pa upočasnitev resno občutilo 10 ali več vozil.
če pa ta počasnež ne gre nazaj na svoj pas _takoj_ ko se mu ponudi možnost, pa ne govorimo več o počasnem vozniku ampak o bedaku ki ovira promet. Če pa človek prehiti 1 vozilo (ali recimo 2 tovornjaka ki vozita eden za drugim na razdalji 1 metra) in gre potem nazaj na svoj pas pa nihče nima kaj za rečt čez njega.
Why so serious?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Gray_Warden ()
šernk ::
jasno je tudi da ima ta človek pravico prehiteti in če so varnostne razdalje takšne kot morajo biti, bo upočasnitev na prehitevalnem pasu občutilo le nekaj vozil, ostali ne bodo občutno zaznali kaj se dogaja spredaj, preden tsiti počasnež prehiti tovornjaka in se potem pospravi nazaj na svoj vozni pas.
jasno je pa tudi, da ima ta človek dolžnost tovornjak prehiteti na način da ne ogroža ostalih. to pa pomeni da mora čimhitreje prehiteti. prehitevalni pas je namenjen le prehitevanju in na njemu nimaš kaj jesti kosila.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
Gray_Warden ::
razlika med 130 in 110 je tako majhna da na 110 upočasniš že tako da spustiš gas. Kdor pa vozi hitreje od 130 in mora zavirati si je pa sam kriv.
saj ne da bi zagovarjal počasne voznike samo malo širše pa morate pogledat na situacijo...saj niste sami na cesti. Oni se morajo nam prilagajat toliko kot se moramo mi njim. Počasen voznik ima pravico prehiteti vozilo, jaz pa imam od njega pravico zahtevat da se takoj po končanem prehitevanju pospravi nazaj na svoj pas da ga lahko prehitim.
Na ta način oba dobiva kar sva hotela.
saj ne da bi zagovarjal počasne voznike samo malo širše pa morate pogledat na situacijo...saj niste sami na cesti. Oni se morajo nam prilagajat toliko kot se moramo mi njim. Počasen voznik ima pravico prehiteti vozilo, jaz pa imam od njega pravico zahtevat da se takoj po končanem prehitevanju pospravi nazaj na svoj pas da ga lahko prehitim.
Na ta način oba dobiva kar sva hotela.
Why so serious?
imagodei ::
Jah, res je tudi, da ste zgoraj načeli samo polovico zgodbe. Na relativno prazni AC se takšna prehitevanja več ali manj pripetijo brez škode. Tovornjak, ki mu tempomat laže za 2 km/h in gre prehitevat drug tovornjak s 102 km/h, na prazni AC povzroči predvsem zgražanje.
Prav tako počasnež, ki iz voznega na prehitevalni pas zapelje s 110 km/h, ne bo povzročil nobenega sranja, če se bo prepričal, da to lahko stori varno in če bo cesta zadosti prazna.
Problem nastane šele, ko je AC nekje na zgornjem robu svoje zmogljivosti. Tam pa take bedarije niso več tako nedolžne in hitro vodijo v nastanek kolon.
Prav tako počasnež, ki iz voznega na prehitevalni pas zapelje s 110 km/h, ne bo povzročil nobenega sranja, če se bo prepričal, da to lahko stori varno in če bo cesta zadosti prazna.
Problem nastane šele, ko je AC nekje na zgornjem robu svoje zmogljivosti. Tam pa take bedarije niso več tako nedolžne in hitro vodijo v nastanek kolon.
- Hoc est qui sumus -
TESKAn ::
Gray Warden:
Kaj pa
c.) Če vsa vozila vozijo 130 km/h (z dovoljšnjo varnostno razdaljo za tako hitrost) in morajo potem zavirat na 100 km/h, posledično nastane fantomski zastoj?
Gray Warden:
Ja, imajo pravico, ampak naj pospešijo, spremljajo dogajanje na prehitevalnem pasu, preden se vključijo nanj in ko so enkrat gor, gasa do 130 km/h.
Če ni gneče na AC, bo zmeraj prišla prilika, da prehitiš tovornjak in nikogar ne oviraš (če le spremljaš promet in se malce podvizaš pri prehitevanju), če pa je gneča, se pa tako ali tako ne moreš varno vključit na prehitevalni pas (če vsi vozijo 130 in imajo primerno varnostno razdaljo, jih boš izsiljeval) oziroma je hitrost na prehitevalnem pasu nižja.
Kapitan:
Hej, če si počasen voznik na prehitevalnem pasu, vidiš,d a se ti nekdo zadaj približuje pa se ne umakneš na (prazen) vozni pas, si pač navaden nevzgojen kreten.
jype:
Velikokrat, ko sem v koloni, ki gre ~110 km/h po prehitevalnem pasu, se po umiku "počasneža" na čelu kolone (ko ugotovi, da mogoče bi pa le šel na prazen vozni pas) hitrost "vseh ostalih" dvigne na 130 km/h.
Sprijaznite se, da bi velika večina "vseh ostalih" na prehitevalnem pasu rada vozila 130 km/h, ne 100 - 110 km/h.
jype:
Kdor vozi 130 km/h po AC, _ni_ objestnež. IMO so objestneži bolj tisti, ki mislijo, da če se njim ne da vozit 130 km/h, se jim morajo drugi prilagodit.
Gray Warden:
V realnosti je tako, da se počasnež redkokdaj spravi nazaj na vozni pas po prehitevanju, ker je 500m naprej še en tovornjak in se pa že ne bo umikal, dokler ne prehiti še tega.
Gray Warden:
Če v kolono, ki vozi 130 km/h z ustrezno varnostno razdaljo uleti nekdo z 110 km/h, bo šla varnostna razdalja.
Gray Warden:
Bedakov je (žal) več, kot počasnežev. In tudi počasnež je bedak, če skoči na prehitevalni pas kljub temu, da se mu približuje avto z višjo hitrostjo, kot jo ima sam. Vsak bi moral biti toliko sposoben in toliko poznati svoj avto, da bi vedel, kdaj lahko gre na prehitevalni pas in bo lahko do časa pospešil, da ne bo oviral prometa na prehitevalnem pasu ter kdaj je avto zadaj preblizu, da bi lahko izvedel ta manever. Če ni prilike za prehitet pač ne prehitiš in pika, tako, kot ne greš na regionalkah prehitevat, če ni prilike.
Ko bi le vsi ljudje malo mislili tudi na druge udeležence v prometu, bi bila vožnja po naših cestah precej manj stresna.
Zdaj se je treba odločit le kaj je bolj nevarno:
a.) če vsa vozila vozijo 130 km/h in se na prehitevalni pas priključi nekdo s 100 km/h in potem pospeši da lahko prehiteva tovornjak
b.) če vsa vozila vozijo 130 km/h in nekdo zadaj blenda in ker se mu tisti spredaj ne umakne (ker vidi da se itak cela kolona po prehitevalnem pasu pelje 130 km/h), ga začne tečnoba prehitevat po desni in se potem vsiljuje nazaj an prehitevalni pas.
Kaj pa
c.) Če vsa vozila vozijo 130 km/h (z dovoljšnjo varnostno razdaljo za tako hitrost) in morajo potem zavirat na 100 km/h, posledično nastane fantomski zastoj?
Gray Warden:
Kakorkoli pogledaš, tudi tisti ki prehitevajo s 110 km/h imajo pravico prehitevati vendar ni možno da bi šli prehitevat brez da bi se pred nekoga vsilili saj na prehitevalnem itak večina vozi 130 ali več. Zato je treba imet primerno varnostno razdaljo da lahko mirno upočasnjuješ kot moraš.
Ja, imajo pravico, ampak naj pospešijo, spremljajo dogajanje na prehitevalnem pasu, preden se vključijo nanj in ko so enkrat gor, gasa do 130 km/h.
Če ni gneče na AC, bo zmeraj prišla prilika, da prehitiš tovornjak in nikogar ne oviraš (če le spremljaš promet in se malce podvizaš pri prehitevanju), če pa je gneča, se pa tako ali tako ne moreš varno vključit na prehitevalni pas (če vsi vozijo 130 in imajo primerno varnostno razdaljo, jih boš izsiljeval) oziroma je hitrost na prehitevalnem pasu nižja.
Kapitan:
Hitri vozniki se lahko prilagodijo počasnim, počasni se hitrim ne morejo. Hitri se lahko počasnemu postavi za rit, trobi, razbija po volanu in mu je** vse po spisku ampak to ne bo pospešilo avta.
Hej, če si počasen voznik na prehitevalnem pasu, vidiš,d a se ti nekdo zadaj približuje pa se ne umakneš na (prazen) vozni pas, si pač navaden nevzgojen kreten.
jype:
Pa se jim običajno ne. Raje ves čas pospešujejo in zavirajo, kot da bi vozili enako hitro kot vsi ostalo.
Velikokrat, ko sem v koloni, ki gre ~110 km/h po prehitevalnem pasu, se po umiku "počasneža" na čelu kolone (ko ugotovi, da mogoče bi pa le šel na prazen vozni pas) hitrost "vseh ostalih" dvigne na 130 km/h.
Sprijaznite se, da bi velika večina "vseh ostalih" na prehitevalnem pasu rada vozila 130 km/h, ne 100 - 110 km/h.
jype:
In nikoli ne bo - objestneži vedno obtičijo v lokalnih maksimumih.
Kdor vozi 130 km/h po AC, _ni_ objestnež. IMO so objestneži bolj tisti, ki mislijo, da če se njim ne da vozit 130 km/h, se jim morajo drugi prilagodit.
Gray Warden:
jasno je tudi da ima ta človek pravico prehiteti in če so varnostne razdalje takšne kot morajo biti, bo upočasnitev na prehitevalnem pasu občutilo le nekaj vozil, ostali ne bodo občutno zaznali kaj se dogaja spredaj, preden tsiti počasnež prehiti tovornjaka in se potem pospravi nazaj na svoj vozni pas.
V realnosti je tako, da se počasnež redkokdaj spravi nazaj na vozni pas po prehitevanju, ker je 500m naprej še en tovornjak in se pa že ne bo umikal, dokler ne prehiti še tega.
Gray Warden:
Če pa varnostnih razdalj ni, bo pa upočasnitev resno občutilo 10 ali več vozil.
Če v kolono, ki vozi 130 km/h z ustrezno varnostno razdaljo uleti nekdo z 110 km/h, bo šla varnostna razdalja.
Gray Warden:
če pa ta počasnež ne gre nazaj na svoj pas _takoj_ ko se mu ponudi možnost, pa ne govorimo več o počasnem vozniku ampak o bedaku ki ovira promet. Če pa človek prehiti 1 vozilo (ali recimo 2 tovornjaka ki vozita eden za drugim na razdalji 1 metra) in gre potem nazaj na svoj pas pa nihče nima kaj za rečt čez njega.
Bedakov je (žal) več, kot počasnežev. In tudi počasnež je bedak, če skoči na prehitevalni pas kljub temu, da se mu približuje avto z višjo hitrostjo, kot jo ima sam. Vsak bi moral biti toliko sposoben in toliko poznati svoj avto, da bi vedel, kdaj lahko gre na prehitevalni pas in bo lahko do časa pospešil, da ne bo oviral prometa na prehitevalnem pasu ter kdaj je avto zadaj preblizu, da bi lahko izvedel ta manever. Če ni prilike za prehitet pač ne prehitiš in pika, tako, kot ne greš na regionalkah prehitevat, če ni prilike.
Ko bi le vsi ljudje malo mislili tudi na druge udeležence v prometu, bi bila vožnja po naših cestah precej manj stresna.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
jype ::
TESKAn> Kdor vozi 130 km/h po AC, _ni_ objestnež. IMO so objestneži bolj tisti, ki mislijo, da če se njim ne da vozit 130 km/h, se jim morajo drugi prilagodit.
Ja, s tem se strinjam. Je pa objestnež, kdor vozi 130 po AC, ko vsi ostali vozijo 80.
Tudi meni grejo na živce vozniki, ki po prazni avtocesti vozijo po prehitevalnem pasu in prepočasi, a _to niso počasni vozniki_, temveč le majhen del počasnih voznikov, ki so tudi objestni (in grem stavit, da vozijo tudi prehitro, če se jim ravno zazdi, da bi lahko).
Ja, s tem se strinjam. Je pa objestnež, kdor vozi 130 po AC, ko vsi ostali vozijo 80.
Tudi meni grejo na živce vozniki, ki po prazni avtocesti vozijo po prehitevalnem pasu in prepočasi, a _to niso počasni vozniki_, temveč le majhen del počasnih voznikov, ki so tudi objestni (in grem stavit, da vozijo tudi prehitro, če se jim ravno zazdi, da bi lahko).
Gray_Warden ::
V realnosti je tako, da se počasnež redkokdaj spravi nazaj na vozni pas po prehitevanju, ker je 500m naprej še en tovornjak in se pa že ne bo umikal, dokler ne prehiti še tega.
to potem ni počasen voznik temveč bedak. Počasen voznik je zame nekdo ki vozi počasi vendar se ob prvi priliki umakne/pusti hitrejšemu da ga prehiti. Taki me nikoli ne motijo. Če pa se odloči da bo prehitel še tovornjak ki je 1 km naprej se pa jaz odločim vklopiti levi smernik in poblendati da tip vidi da ni sam na cesti. Ponavadi pomaga.
to potem ni počasen voznik temveč bedak. Počasen voznik je zame nekdo ki vozi počasi vendar se ob prvi priliki umakne/pusti hitrejšemu da ga prehiti. Taki me nikoli ne motijo. Če pa se odloči da bo prehitel še tovornjak ki je 1 km naprej se pa jaz odločim vklopiti levi smernik in poblendati da tip vidi da ni sam na cesti. Ponavadi pomaga.
Why so serious?
knesz ::
V realnosti je tako, da se počasnež redkokdaj spravi nazaj na vozni pas po prehitevanju, ker je 500m naprej še en tovornjak in se pa že ne bo umikal, dokler ne prehiti še tega.
Dodati bi moral da zato, ker se mora on potem prilagoditi iz 110 na 100, tega pa pač ne bo storil, ker ima vso pravico voziti varnih 110. To je realnost na naših avtocestah.
Dodati bi moral da zato, ker se mora on potem prilagoditi iz 110 na 100, tega pa pač ne bo storil, ker ima vso pravico voziti varnih 110. To je realnost na naših avtocestah.
solatko ::
Dejstvo je, da je vožnja počasnejša od prometnega toka, zelo nevarna, da so počasnejše kolone zelo nevarne, za voznike, ki tako kolono srečujejo in zato, so v prometno razvitih deželah kazni, za oviranje normalnega prometnega toka, med najvišjimi, večinoma precej višje, kot za malo hitrejšo vožnjo, saj je nevarnost, za nastanek zelo hude kritične situacije, veliko večja pri počasni koloni, kot pri posamezniku, ki vozi malo nad omejitvijo.
Kdor tega ne zastopi, nima pojma o resničnem dogajanju v prometu.
V to skupino spadajo vsi naši "strokovnjaki", ki urejajo našo prometno politiko.
Zato se situacija kratkočasno spremeni, ko še zvišajo kazni (ta mesec je bilo na naših cestah zelo malo inkasantskih kontrol, ker dobro vedo, da deluje strah pred kaznimi, že naslednji mesec pa pričakujem povečano aktivnost na tem področju).
Za dejansko varnost v prometu pa se naši državi milosladko hebe.
Kdor tega ne zastopi, nima pojma o resničnem dogajanju v prometu.
V to skupino spadajo vsi naši "strokovnjaki", ki urejajo našo prometno politiko.
Zato se situacija kratkočasno spremeni, ko še zvišajo kazni (ta mesec je bilo na naših cestah zelo malo inkasantskih kontrol, ker dobro vedo, da deluje strah pred kaznimi, že naslednji mesec pa pričakujem povečano aktivnost na tem področju).
Za dejansko varnost v prometu pa se naši državi milosladko hebe.
Delo krepa človeka
kapitan ::
Hej, če si počasen voznik na prehitevalnem pasu, vidiš,d a se ti nekdo zadaj približuje pa se ne umakneš na (prazen) vozni pas, si pač navaden nevzgojen kreten.
Nikjer nisem pisal o prehitevalnem pasu in o ostalih stvareh, ki jih ti omenjaš v zvezi z mojim citatom. Če ne znaš brat, se vpiši v večerno šolo.
jype ::
solatko> Dejstvo je, da je vožnja počasnejša od prometnega toka, zelo nevarna,
In vendar bistveno, _bistveno_ varnejša od vožnje, hitrejše od prometnega toka.
In vendar bistveno, _bistveno_ varnejša od vožnje, hitrejše od prometnega toka.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Prehitevanje kolone (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 24354 (20744) | facepalm |
⊘ | Počasni vozniki (strani: 1 2 3 4 … 33 34 35 36 )Oddelek: Na cesti | 269993 (241024) | dzinks63 |
⊘ | Omejitve hitrosti za motoriste (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 34534 (28762) | bluefish |
» | Posnetek prometne nesreče - Pravilna reakcija? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 17745 (14145) | solatko |