Forum » Loža » Koliko so krivi počasni vozniki?
Koliko so krivi počasni vozniki?
Temo vidijo: vsi
Aston_11 ::
Zakaj boste dobri vozniki v 30 conah vozili točno 30 in ne 35? Jaz po števcu dodam do 10+ zaradi napake števca in tolerance radarjev.
solatko ::
V coni 30 je prekoračitev za 5km/h se mi zdi (nisem točno gledal, vem pa da se kasira že pri +5), da 200€, za +10 so pa že točke +kar nekaj €, Zokijevo županovanje mi je sicer kar všeč, blagajne pa ne mislim podpirat na ta način.
Delo krepa človeka
šernk ::
če se ne motim je v coni 30 kazen do +10 300€ + točke, nad 10km/h pa že precej višje. tako, da ja...jaz tudi v coni 30 striktno 2 prestava in 30...
ne bodo mi na 32km/h delil kazni...zanimivo da imam takrat vse v riti, razen ko je bil policijski avto tam parkiran, so vsi kar zaostali za menoj.
ne bodo mi na 32km/h delil kazni...zanimivo da imam takrat vse v riti, razen ko je bil policijski avto tam parkiran, so vsi kar zaostali za menoj.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
St235 ::
Zakaj boste dobri vozniki v 30 conah vozili točno 30 in ne 35? Jaz po števcu dodam do 10+ zaradi napake števca in tolerance radarjev.
ti kar, sam ne pozabi da napaka radarja gre lahko v plus in v minus. Števec pa tudi ne laže za več kot 10%. Če ti voziš po števcu 40, je torej tvoja realna hitrost nekje okol 36 km/h. Ročni radarji imajo dovoljeno napako +/- 3 km/h. Kar pomeni, da ti bo radar izmeril nekje med 33 in 39 km/h. Tolerance pa je 5km/h. Kar pomeni, da je kazen plačal če radar pokaže karkoli več od 35 km/h.
solatko ::
(4) Voznik, ki prekorači s prometnim pravilom ali prometnim znakom dovoljeno hitrost v območju za pešce, v območju umirjenega prometa ali v območju omejene hitrosti, se kaznuje za prekršek z globo:
1. 300 eurov, če prekorači dovoljeno hitrost do vključno 10 km/h. Vozniku motornega vozila se izrečejo tudi 3 kazenske točke;
2. 500 eurov, če prekorači dovoljeno hitrost nad 10 do vključno 20 km/h. Vozniku motornega vozila se izreče tudi 5 kazenskih točk;
3. najmanj 1.000 eurov, če prekorači dovoljeno hitrost za več kot 20 km/h. Vozniku motornega vozila se izreče tudi 9 kazenskih točk in prepoved vožnje motornega vozila;
4. najmanj 1.200 eurov, če prekorači dovoljeno hitrost za več kot 30 km/h. Vozniku motornega vozila se izreče tudi 18 kazenskih točk.
Takele so kazni, je pa vzpodbudno to, da te redar ne sme ustavit zaradi prekoračitve hitrosti, lahko merijo samo z avtomati, torej v izogib ravbanju, hitro prepisat vozilo na osebo, ki ga ne bo nikoli vozila, potem pa pač pritožbe.
Danes sem se peljal po Derčevi v Šiški, je od Šišenske do Ceste na Jami cona 30, znaka pa sta samo na začetku in koncu, če pripelješ s katerekoli vmesne - M.Krpana, Tugomerjeva, Scopoljeva, tega znaka ni in vozniki, ki tega ne vedo, bodo ovce za striženje, saj se bodo praviloma držali 50, to pa pomeni najmanj 1000€ + 9KT + določen čas prepovedi vožnje - diktatura politike nad državljani, socializem oziroma bivši sistem, je bil majka, proti tej birokratdemokraciji.
1. 300 eurov, če prekorači dovoljeno hitrost do vključno 10 km/h. Vozniku motornega vozila se izrečejo tudi 3 kazenske točke;
2. 500 eurov, če prekorači dovoljeno hitrost nad 10 do vključno 20 km/h. Vozniku motornega vozila se izreče tudi 5 kazenskih točk;
3. najmanj 1.000 eurov, če prekorači dovoljeno hitrost za več kot 20 km/h. Vozniku motornega vozila se izreče tudi 9 kazenskih točk in prepoved vožnje motornega vozila;
4. najmanj 1.200 eurov, če prekorači dovoljeno hitrost za več kot 30 km/h. Vozniku motornega vozila se izreče tudi 18 kazenskih točk.
Takele so kazni, je pa vzpodbudno to, da te redar ne sme ustavit zaradi prekoračitve hitrosti, lahko merijo samo z avtomati, torej v izogib ravbanju, hitro prepisat vozilo na osebo, ki ga ne bo nikoli vozila, potem pa pač pritožbe.
Danes sem se peljal po Derčevi v Šiški, je od Šišenske do Ceste na Jami cona 30, znaka pa sta samo na začetku in koncu, če pripelješ s katerekoli vmesne - M.Krpana, Tugomerjeva, Scopoljeva, tega znaka ni in vozniki, ki tega ne vedo, bodo ovce za striženje, saj se bodo praviloma držali 50, to pa pomeni najmanj 1000€ + 9KT + določen čas prepovedi vožnje - diktatura politike nad državljani, socializem oziroma bivši sistem, je bil majka, proti tej birokratdemokraciji.
Delo krepa človeka
thramos ::
Heh, ko bi le bili znaki tam, ko zapelješ na Tugomerjevo, Pavšičevo in ostale, ki prečkajo Derčevo, ane, varni voznik.
Derčeva ja, na kateri so že umirali, ki je glavna pot v šolo, ob kateri so poleg Osnovne šole še Zdravstveni dom, vrtec, Hotel, Kino Šiška ... jebena diktatura ...
Derčeva ja, na kateri so že umirali, ki je glavna pot v šolo, ob kateri so poleg Osnovne šole še Zdravstveni dom, vrtec, Hotel, Kino Šiška ... jebena diktatura ...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: thramos ()
solatko ::
thramos - Znakov ni, ko zaviješ na Derčevo, torej je tam omejitev 50, če pripelješ iz ene od teh ulic. To je past za kasiranje in ne ureditev ceste, zaradi varnosti - kaj vam tu ni jasno. Nisem govoril o tem ali je omejitev smiselna ali ne, temveč o signalizaciji, ki ne pove vozniku, da je to cona 30. Za vsakim križiščem, bi morala stati tabla 30. Po sedanji signalizaciji velja cona 30 od c.Na jami do prvega uvoza k blokom in od Šišenske do M.Krpana.
Delo krepa človeka
Invictus ::
Avtomobilski števci imajo standard po katerem morajo pri 50 km/h kazati točno.
Se pravi tudi pri 30 km/h ni prav veliko rezerve. Naj pa pač ljudje plačajo kazen ...
Še odgovor solatkotu - da ne bo preveč filozofiral o namišljenih dogodkih. In o svojih testih nekje v gmajni brez avtomobilov.
Takrat ko sem imel nesrečo se drugače kot polna zavora ni dalo ustavit. Kjer je priključek v Vodicah, avtocesta naredi en lep nepregleden ovinek v levo. Ne vidiš več kot 300m naprej. In ravno tam se začne stoječa kolona na katero nisi opozorjen. Seveda solatko vsak dan pričakuje stoječe kolone na avtocesti in bi z motorjem ustavil na 30cm.
Sam sem pa moral kar na polno zavirat. Hvala bogu za ABS in malo sreče (Baba zadaj, ki me je nasadila, me je lepo poslala približno 150m naprej med avtomobilom pred mano in ograjo. Vsaj dobro je merila ...).
Tale debata o počasnih voznikih se je malo izrodila. Kaj ko bi jo moderator zaprl. Mislim da zadnjih par tisoč postov ni bilo ene omembe počasnega voznika.
LP I.
Se pravi tudi pri 30 km/h ni prav veliko rezerve. Naj pa pač ljudje plačajo kazen ...
Še odgovor solatkotu - da ne bo preveč filozofiral o namišljenih dogodkih. In o svojih testih nekje v gmajni brez avtomobilov.
Takrat ko sem imel nesrečo se drugače kot polna zavora ni dalo ustavit. Kjer je priključek v Vodicah, avtocesta naredi en lep nepregleden ovinek v levo. Ne vidiš več kot 300m naprej. In ravno tam se začne stoječa kolona na katero nisi opozorjen. Seveda solatko vsak dan pričakuje stoječe kolone na avtocesti in bi z motorjem ustavil na 30cm.
Sam sem pa moral kar na polno zavirat. Hvala bogu za ABS in malo sreče (Baba zadaj, ki me je nasadila, me je lepo poslala približno 150m naprej med avtomobilom pred mano in ograjo. Vsaj dobro je merila ...).
Tale debata o počasnih voznikih se je malo izrodila. Kaj ko bi jo moderator zaprl. Mislim da zadnjih par tisoč postov ni bilo ene omembe počasnega voznika.
LP I.
BlueRunner ::
V normalnem prometu, me še niso nikoli ustavili, ker sem vozil (skoraj vedno) omejitev +5, sedaj pa se bomo v conah 30 pač prilagodili in vozili točno 30.
Tadam!
Višanje kazni pomaga.
thramos ::
Pa menda veš, da se cona omejene hitrosti (30 km/h) ne prekine z križiščem, ampak šele z znakom za konec cone?
In ti znaki so postavljeni na vseh uvozih in izvozih, v območje, ki ga omejujejo Šišenska, Celovška, Vodnikova in Na jami.
In ti znaki so postavljeni na vseh uvozih in izvozih, v območje, ki ga omejujejo Šišenska, Celovška, Vodnikova in Na jami.
gokky ::
Pa menda veš, da se cona omejene hitrosti (30 km/h) ne prekine z križiščem, ampak šele z znakom za konec cone?
In ti znaki so postavljeni na vseh uvozih in izvozih, v območje, ki ga omejujejo Šišenska, Celovška, Vodnikova in Na jami.
A si res prepričan, da na vseh?
Te konkretne cone ne poznam v podrobnosti, po izkušnjah iz marsikatere druge ljubljanske, pa MOLovci niso ravno povsem redoljubni na vseh priključkih (bodisi manjka začetek, bodisi konec, bodisi oba).
solatko ::
Znaki niso nameščeni na vsakem križišču na Derčevi, temveč samo na začetku in koncu, tudi ni opozorilnih tabel, da je cel ta del, omejen z ulicami - Celovška, Šišenska, c.Na jami in Vodnikova - cona 30. Koliko voznikov pa ve, da znaka 30 ne prekliče križišče? So pa postavljeni čisto navadni znaki, ki ga križišče razveljavi, ni štirioglata tabla z napisom cona 30, temveč navaden znak za omejitev hitrosti - okrogel, z rumeno podlago, rdečim robom in črno številko 30.
Invictus - In imel si hitrost 40 km/h, ki je tam določena?
Na vsakem takem odseku, pričakuješ tudi zastoj, kolono, lahko je prometna nesreča in, če voziš v primerni brzini, ti pri taki hitrosti avto stoji na parih metrih, če pa pripelješ 60 ali več, v direktni 4,5 ali 6. se pa zgodi, kar se je tebi. In to se dogaja redno na naših cestah, ker ljudje, ki vsak dan vozijo na neki relaciji, ne pričakujejo, da je na cesti lahko tudi kaj drugače, kot so navajeni.
Šola dobre vožnje, bi morala ljudi naučiti predvidevanja, predvsem pa zbranosti za volanom, utupit ljudem v betice, da nimajo kaj druzga počet za volanom, kot vozit (telefoniranje, štelanje radia, iskanje padlega ogorka po avtu.......)
Invictus - In imel si hitrost 40 km/h, ki je tam določena?
Na vsakem takem odseku, pričakuješ tudi zastoj, kolono, lahko je prometna nesreča in, če voziš v primerni brzini, ti pri taki hitrosti avto stoji na parih metrih, če pa pripelješ 60 ali več, v direktni 4,5 ali 6. se pa zgodi, kar se je tebi. In to se dogaja redno na naših cestah, ker ljudje, ki vsak dan vozijo na neki relaciji, ne pričakujejo, da je na cesti lahko tudi kaj drugače, kot so navajeni.
Šola dobre vožnje, bi morala ljudi naučiti predvidevanja, predvsem pa zbranosti za volanom, utupit ljudem v betice, da nimajo kaj druzga počet za volanom, kot vozit (telefoniranje, štelanje radia, iskanje padlega ogorka po avtu.......)
Delo krepa človeka
BlueRunner ::
Na vsakem takem odseku, pričakuješ tudi zastoj, kolono, lahko je prometna nesreča in, če voziš v primerni brzini, ti pri taki hitrosti avto stoji na parih metrih, če pa pripelješ 60 ali več, v direktni 4,5 ali 6. se pa zgodi, kar se je tebi.
OMFG!
Solatko pravi, da na takšnih odsekih AC ni varno voziti 60 ali več km/h. Kaj je potem pravilno po njegovem mnenju? Upočasniti pod 60km/h brez pametnega razloga, vključiti vse štiri smernike in si misliti kako si pameten.
No, ja... solatko ve vse. Tudi to, kdaj se lahko po AC varno vozi 130+, kdaj pa varno vozi pod 60. Ko bi le še vsi drugi imeli takšne fenomenalne vozniške slutilne gene. Čeprav sumim, da se gre bolj za kakšno očesno bolezen - nezmožnost branja ali kaj sorodnega.
Ali moram dodati še citat o temu kako so neoznačeni ostri ovinki na regionalkah primerno za vožnjo skozi z 90km/h? V kontekstu zadnje cvetke "če pa pripelješ 60 ali več ..." prav zabavna izjava.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlueRunner ()
St235 ::
Znaki niso nameščeni na vsakem križišču na Derčevi, temveč samo na začetku in koncu, tudi ni opozorilnih tabel, da je cel ta del, omejen z ulicami - Celovška, Šišenska, c.Na jami in Vodnikova - cona 30. Koliko voznikov pa ve, da znaka 30 ne prekliče križišče? So pa postavljeni čisto navadni znaki, ki ga križišče razveljavi, ni štirioglata tabla z napisom cona 30, temveč navaden znak za omejitev hitrosti - okrogel, z rumeno podlago, rdečim robom in črno številko 30.
Kaj točno si hotel z tem povedat? Znak 30 razveljavi križišče kot enako kot druge znake za omejitev.
Območje omejene hitrosti mora biti označeno z ustreznim znakom.
Ravno tako ni kazen ista če prekoračiš omejitev 30, ali če prekoračiš omejitev 30 v območju omejene hitrosti.
Drugače pa Blurerunner, ti sploh ne razumeš. Soldatko VE za katerimi ovinki bo kolona in lahko ustrezno prestavi in zavira z motorjem. In ker VE kje bo do teh situacij prišlo lahko vsepovsod drugje vozi varno nad omejitvijo hitrosti.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
BlueRunner ::
Drugače pa Blurerunner, ti sploh ne razumeš. Soldatko VE za katerimi ovinki bo kolona in lahko ustrezno prestavi in zavira z motorjem. In ker VE kje bo do teh situacij prišlo lahko vsepovsod drugje vozi varno nad omejitvijo hitrosti.
Seveda razumem. Samo kaj, ko narava ni vseh tako izdatno opremila, kot je njega.
Je pa naravnost komično prebrati vse njegove komentarje enega za drugim. Nekaj zadev se res lahko odpiše na nerazumevanje napisanega, nekatere pa so takšna protislovja, da mi pride na misel samo "double facepalm".
amigo_no1 ::
Območje omejene hitrosti se preneha
#711213 - 14.07.2009 18:28
http://www.alter.si/tabla/showflat.php?...
Tole je kar tricky, sploh, če se cona začne v enem področju v labirintu ulic in bi potem moralo biti na vseh izhodih iz tega področja labirinta označeno, da je tu konec omejitve 30 kmh oz bi moralo biti tudi na vseh dovoznih cestah v področje omejitve hitrosti označeno, da se tu začne omejitev 30 kmh.
#711213 - 14.07.2009 18:28
http://www.alter.si/tabla/showflat.php?...
Območje omejene hitrosti
Zanima me veljavnost prometnega znaka "območje omejene hitrosti" (III-29), če ni znaka "konec območja omejene hitrosti" (III-30).
Moje mnenje je do prvega križišča.
Ali se motim?
Odgovor
Spoštovani!
Žal vas moram razočarati in napisat, da je vaše mnenje napačno.
Pomen prometnega znaka "območje omejene hitrosti" (III-29)" prekliče samo prometni znak, "konec območja omejene hitrosti" (III-30). Torej gre v vašem primeru za nepravilno postavitev oziroma odtujitev prometnega znaka, ki bi moral preklicati omejeno hitrost.
Tole je kar tricky, sploh, če se cona začne v enem področju v labirintu ulic in bi potem moralo biti na vseh izhodih iz tega področja labirinta označeno, da je tu konec omejitve 30 kmh oz bi moralo biti tudi na vseh dovoznih cestah v področje omejitve hitrosti označeno, da se tu začne omejitev 30 kmh.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: amigo_no1 ()
thramos ::
solatko ::
thramos - Okrogel znak ne pomeni cone 30 in tak je na uvozu iz Šišenske na Drenikovo. Sem pa opazil, da jih menjajo, saj je danes bil zamenjan znak na Vodmatu, ko zapelješ skozi tunelček, proti Urški, včeraj je bil še okrogel. Zgleda da jih ne morejo zadosti hitro naredit, ker so toliko con 30 postavli z namenom kasiranja.
Lakotnik29 - Solatko ve, kje lahko pričakuje, zastoje, ovire, traktorje, otroke, kolesarje sredi ceste...... in temu prilagaja predvsem to, s katero prestavo vozi, pri isti hitrosti, je odzivnost avtomobila zelo različna, pri različnih prestavah. Rezultat reakcije ni enak, pri 90 v 3. prestavi, kot v 5. in v tretji brzini so vsi manevri drugačni, kot če jih izvajaš v 5. ali 6. brzini, je pa res, da gre pri takem načinu vožnje, kak cl goriva več, je pa zato vožnja neprimerno bolj varna, ker je avto bolje obvladljiv.
Lakotnik29 - Solatko ve, kje lahko pričakuje, zastoje, ovire, traktorje, otroke, kolesarje sredi ceste...... in temu prilagaja predvsem to, s katero prestavo vozi, pri isti hitrosti, je odzivnost avtomobila zelo različna, pri različnih prestavah. Rezultat reakcije ni enak, pri 90 v 3. prestavi, kot v 5. in v tretji brzini so vsi manevri drugačni, kot če jih izvajaš v 5. ali 6. brzini, je pa res, da gre pri takem načinu vožnje, kak cl goriva več, je pa zato vožnja neprimerno bolj varna, ker je avto bolje obvladljiv.
Delo krepa človeka
Zgodovina sprememb…
- spremenil: solatko ()
Gray_Warden ::
http://24ur.com/novice/slovenija/po-pre...
Tole na kratko povzame 68 strani na tem forumu. Kultura slovenjskih voznikov je na psu. Se NE umikajo hitrejšim od sebe, vozijo kot se njim zdi prav s hitrostmi višjimi od zakonsko omejene, prehitevajo po desni, ne upoštevajo varnostne razdalje. Pozabil sem dodati še da vozijo po prehitevalnem pasu kot da je tisto navaden vozni pas in to s poljubnimi hitrostmi od 100 km/h do poljubne hitrosti ki jo njihov avto zmore.
In ne, niso vsega krivi počasni vozniki. Vsega so krivi vozniki ki so opisani zgoraj.
Tole na kratko povzame 68 strani na tem forumu. Kultura slovenjskih voznikov je na psu. Se NE umikajo hitrejšim od sebe, vozijo kot se njim zdi prav s hitrostmi višjimi od zakonsko omejene, prehitevajo po desni, ne upoštevajo varnostne razdalje. Pozabil sem dodati še da vozijo po prehitevalnem pasu kot da je tisto navaden vozni pas in to s poljubnimi hitrostmi od 100 km/h do poljubne hitrosti ki jo njihov avto zmore.
In ne, niso vsega krivi počasni vozniki. Vsega so krivi vozniki ki so opisani zgoraj.
Why so serious?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Gray_Warden ()
gokky ::
Kar se tiče ugotovitve o kulturi vožnje po AC, ti ne bom nasprotoval. Ekipe PopTV pa me kar se tiče prometa - od kar je pred leti eden njihovih vehementno vozil več km s 100km/h po prehitevalnem na vzhodni obvoznici (omejitev pa 130km/h) in se javno zgražal, kako ga prehitevajo po desni - ne prepričajo v svoje znanje.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: gokky ()
gokky ::
Tole je kar tricky, sploh, če se cona začne v enem področju v labirintu ulic in bi potem moralo biti na vseh izhodih iz tega področja labirinta označeno, da je tu konec omejitve 30 kmh oz bi moralo biti tudi na vseh dovoznih cestah v področje omejitve hitrosti označeno, da se tu začne omejitev 30 kmh.
Res je. Če manjka samo en znak za konec, si dolžan do nadaljnjega voziti 30. Če manjka samo en znak za začetek, sploh nisi dolžan voziti 30.
Ker v Ljubljani ne Jankovićevi, ne Kresalovi biriči tega ne razumejo, pa se pripravi tudi na to, da boš v enem ali drugem primeru moral malo bolj natančno dokazovati svoj prav.
P.S.: Gospodje Jurija Kosa pa v takih primerih seveda niti približno ne ukrepajo tako hitro, kot so, ko je bila napovedana zapora Stožic.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: gokky ()
thramos ::
dzinks63 ::
gokky ::
Ker v Ljubljani ne Jankovićevi, ne Kresalovi biriči tega ne razumejo, pa se pripravi tudi na to, da boš v enem ali drugem primeru moral malo bolj natančno dokazovati svoj prav.
Kar zna biti problem, ko moraš to početi leto dni po tem, ko si storil prekršek ...
Ko ga v morda niti nisi storil, pa te Jankovićevci obtožujejo, da si ga.
gokky ::
Mimogrede: Zanimiv pristop ugotavljanja napačno postavljenih znakov. Merijo hitrost in kasirajo. Ob pritožbi pa postavijo znak. Seveda tistim, ki se niso pritožili, denarja ne vrnejo. Dobiček dvakrat: prvič od kasiranja in drugič, ko ni potrebno toliko ljudi za spremljanje signalizacije.
CaqKa ::
Soldatko VE za katerimi ovinki bo kolona in lahko ustrezno prestavi in zavira z motorjem. In ker VE kje bo do teh situacij prišlo lahko vsepovsod drugje vozi varno nad omejitvijo hitrosti.
Pa ?!?!?##!"#$"#$ kaj vam je, pa kje so moderatorji, kako se lahko tako neargumentirano spustite v debato, pa še žalit začnete? Nepismen pa še bralnega razumevanja ni? solDatko?
pa ni napisal da ve za katerimi ovinki bo kolona, ampak da predvideva za katerimi bi lahko bila big difference.
to nastane na podlagi izkušenj.
jype ::
CaqKa> ampak da predvideva za katerimi bi lahko bila big difference.
Ampak mene pa prepričuje, da je narobe, če vozim 40 skozi nepregleden ovinek, kjer je omejitev 90.
Ampak mene pa prepričuje, da je narobe, če vozim 40 skozi nepregleden ovinek, kjer je omejitev 90.
CaqKa ::
1. citat prosim.
2. očitno je to dovoljšen razlog, da se spusti debata na osebni nivo? (jype, ne leti nate, ampak na tiste, ki so se spravli na tak nivo)
ontopic, če je omejitev 90, a ni tak da bi po zakonu naj vozil hitreje kot 45 (polovica omejitve) tam?
2. očitno je to dovoljšen razlog, da se spusti debata na osebni nivo? (jype, ne leti nate, ampak na tiste, ki so se spravli na tak nivo)
ontopic, če je omejitev 90, a ni tak da bi po zakonu naj vozil hitreje kot 45 (polovica omejitve) tam?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: CaqKa ()
St235 ::
OB enem trdi, da on lahko vozi 120 po regionalni cesti, ker bo vedel kdaj mora prestavit v vzvratno brzino in ustavit vozilo. Vsi ostali, ki se zanašamo na zavore in omejeno sposobnost zaznavanja in vozimo po istem odseku 80 pa smo ovira na cesti.
Potem, pa v naslednje postu mirno pribije, da je nekaj normalnega na avtocesti pričakovat kolono in da on bi že vedel in bi z motorjem iz 130 na 60 zmanjšal v delčku sekundo, ko bi njegovi super čuti zaznali kolono. 99% ostalih vozniko pa smo po njegovem nesposobni, ker bi isto situacijo morali reševati v skladu z fiziko in bi bili prisiljeni zavirati v sili. Ker pri tem ne bi prestavili v nižjo brzino bi bila nesreča neizogibna. (Povzetek zadnjih 10 strani, soldatkovih trditev)
1. Preberi celo temo
2. Preberi celo temo
Ni zakona ki bi predpisal najnižjo hitrost. Zakon govori samo o oviranju prometa in temu, kaj moraš storiti če voziš manj kot 50% dovoljene hitrosti. Predlagam, da prebereš temo, preden se vključuješ v debato, ker to smo rpedebatirali že saj 10x.
Potem, pa v naslednje postu mirno pribije, da je nekaj normalnega na avtocesti pričakovat kolono in da on bi že vedel in bi z motorjem iz 130 na 60 zmanjšal v delčku sekundo, ko bi njegovi super čuti zaznali kolono. 99% ostalih vozniko pa smo po njegovem nesposobni, ker bi isto situacijo morali reševati v skladu z fiziko in bi bili prisiljeni zavirati v sili. Ker pri tem ne bi prestavili v nižjo brzino bi bila nesreča neizogibna. (Povzetek zadnjih 10 strani, soldatkovih trditev)
1. citat prosim.
2. očitno je to dovoljšen razlog, da se spusti debata na osebni nivo? (jype, ne leti nate, ampak na tiste, ki so se spravli na tak nivo)
ontopic, če je omejitev 90, a ni tak da bi po zakonu naj vozil hitreje kot 45 (polovica omejitve) tam?
1. Preberi celo temo
2. Preberi celo temo
Ni zakona ki bi predpisal najnižjo hitrost. Zakon govori samo o oviranju prometa in temu, kaj moraš storiti če voziš manj kot 50% dovoljene hitrosti. Predlagam, da prebereš temo, preden se vključuješ v debato, ker to smo rpedebatirali že saj 10x.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
CaqKa ::
OB enem trdi, da on lahko vozi 120 po regionalni cesti, ker bo vedel kdaj mora prestavit v vzvratno brzino in ustavit vozilo. Vsi ostali, ki se zanašamo na zavore in omejeno sposobnost zaznavanja in vozimo po istem odseku 80 pa smo ovira na cesti, ki si ne zasluži dihat.
Potem, pa v naslednje postu mirno pribije, da je nekaj normalnega na avtocesti pričakovt kolono za nepreglednim ovinkom in da on bi že vedel in bi z motorjem iz 130 na 60 zmanjšal v delčku sekundo, ko bi njegovi super čuti zaznali kolono. 99% ostalih vozniko pa smo po njegovem nesposobni, ker bi isto situacijo morali reševati v skladu z fiziko in bi bili prisiljeni zavirati v sili. Ker pri tem ne bi prestavili v nižjo brzino bi bila nesreča neizogibna. (Povzetek zadnjih 10 strani, soldatkovih trditev)
On lahko trdi da je sposoben vozit po regionalni cesti glih kolko hoče. vemo kakšne omejitve postavlja zakon. vemo tudi da so omejitve na nekaterih delih skregane z razmerami na cesti ipd. Kje je omenil da smo ovira na cesti ki si ne zasluži dihat? citat prosim.
kje omenja kakšne svoje super čute? kje je omenil da v delčku sekunde zmanjša iz 130 na 60?
kar sem jaz zasledil je to, da ko predvideva lokacijo kjer bi potencialno lahko bila kolona, prestavi v nižjo prestavo iz razloga da špara z bremzami. on omenja, da ker predvideva da bo tam nekaj, namesto da bi zadnji trenutek pune po bremzi, raje malo prej zavira z motorjem.
BigWhale ::
1. citat prosim.
2. očitno je to dovoljšen razlog, da se spusti debata na osebni nivo? (jype, ne leti nate, ampak na tiste, ki so se spravli na tak nivo)
ontopic, če je omejitev 90, a ni tak da bi po zakonu naj vozil hitreje kot 45 (polovica omejitve) tam?
Dude, ni te bilo 68 strani v tej debati, zdej pa pametujes? :> Solatko je bil ze veckrat pozvan naj razlozi svoje nasprotujoce se izjave, pa te pozive kar ignorira in se vedno trobi svoje. K nekdo rece belo, rece on crno in zrave 2MIO kilometrov gold trophy nalima. Ce rece en drug crno, rece solatko belo. Pa spet trophy zraven. Nehi zdej bluzit.
CaqKa ::
Dude, ni te bilo 68 strani v tej debati, zdej pa pametujes? :>
temo spremljam že od vsega začetka. le pišem bolj malo v njej.
/edit: tema ima pri meni 34 strani in ne 68. čist tak. mimogrede.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: CaqKa ()
BigWhale ::
On lahko trdi da je sposoben vozit po regionalni cesti glih kolko hoče. vemo kakšne omejitve postavlja zakon. vemo tudi da so omejitve na nekaterih delih skregane z razmerami na cesti ipd. Kje je omenil da smo ovira na cesti ki si ne zasluži dihat? citat prosim.
kje omenja kakšne svoje super čute? kje je omenil da v delčku sekunde zmanjša iz 130 na 60?
kar sem jaz zasledil je to, da ko predvideva lokacijo kjer bi potencialno lahko bila kolona, prestavi v nižjo prestavo iz razloga da špara z bremzami. on omenja, da ker predvideva da bo tam nekaj, namesto da bi zadnji trenutek pune po bremzi, raje malo prej zavira z motorjem.
Dej preberi kaj pise... A prav?
Kaj storiti? Ker voziš v 5. brzini, je prva pametna odločitev, prestavit menjalnik v 3. brzino in malo pomagat z zavoro, tako, da tudi zadaj vidi, da gre za zmanjšanje hitrosti. Števec ti bo v momentu padel na 80-90, brez kakšnega pretiranega zaviranja.
BlueRunner ::
Solatkova "zbrana solata".
Primer funkcionalne nepismenosti. Invictus govori o AC pri priključku, solatko govori o priključku samem. Mimogrede solatko. Vsi izvozi iz AC zavajejo desno dol, preden odvijejo kamorkoli drugam.
Kemične in posledično fizikalne lastnosti gume so drugačne, če zaviraš z zavoro, ali pa če zaviraš z motorjem (popuščanje plina in sprotne menjave v nižje prestave). Tudi ko je jasno govora o normalni vožnji in prilagajanju je ta izjava o sposobnostih motorja vs. sposobnostih zavore res za v anale.
Protislovje 1: Redno se dogaja XXX, ker ljudje ne pričakujejo, da je lahko na cesti tudi kaj drugače, hkrati pa se prilimaš na rit domačinu in za njim šopaš skozi nepregledne ovinke.
Protislovje 2: ah, kaj naj rečem. Za vsakim ovinkom lahko pričakuješ težave, če voziš 60 ali več, je to nevarno. Hkrati pa lahko skozi vsak neoznačen ovinek varno voziš najmanj 60.
Spoštujem inštruktorje varne vožnje. Za razliko od tebe vedo kaj delajo in ne klanfajo evidentnih neumnosti, ki ti jih poskušajo iz betice zbiti že v avtošoli. Tvoja lastna protislovja pa so pač tvoja lastna. Signal česarkoli že.
Invictus - In imel si hitrost 40 km/h, ki je tam določena?
Primer funkcionalne nepismenosti. Invictus govori o AC pri priključku, solatko govori o priključku samem. Mimogrede solatko. Vsi izvozi iz AC zavajejo desno dol, preden odvijejo kamorkoli drugam.
Hitrost je samo še 40km/h in če zadaj še ni počilo, lahko zaviraš na polno. Avto bo stal na parih metrih. Manever ustavljanja bo 3-4sekunde, če pa boš pri 130 pohodil zavoro pa 5-6 sekund (preizkusi na prazni cesti).
Kemične in posledično fizikalne lastnosti gume so drugačne, če zaviraš z zavoro, ali pa če zaviraš z motorjem (popuščanje plina in sprotne menjave v nižje prestave). Tudi ko je jasno govora o normalni vožnji in prilagajanju je ta izjava o sposobnostih motorja vs. sposobnostih zavore res za v anale.
Na vsakem takem odseku, pričakuješ tudi zastoj, kolono, lahko je prometna nesreča in, če voziš v primerni brzini, ti pri taki hitrosti avto stoji na parih metrih, če pa pripelješ 60 ali več, v direktni 4,5 ali 6. se pa zgodi, kar se je tebi. In to se dogaja redno na naših cestah, ker ljudje, ki vsak dan vozijo na neki relaciji, ne pričakujejo, da je na cesti lahko tudi kaj drugače, kot so navajeni.
Že nekje višje sem napisal, da se v primeru, da ceste ne poznam, poslužim zvijače in pač spustim pred sebe domačina, ki se mi po nekaj sto metrih zalima na rit in ravno na tej cesti Kalce-Robič, sem tiste trikrat ali štirikrat, prav užival, saj domačini tam lepo vozijo tudi preko 100, le nekaj ovinkov okoli 70, ni tako strašno, seveda, če ne vidiš strahu za vsakim ovinkom, v katerem ni videti konca.
Protislovje 1: Redno se dogaja XXX, ker ljudje ne pričakujejo, da je lahko na cesti tudi kaj drugače, hkrati pa se prilimaš na rit domačinu in za njim šopaš skozi nepregledne ovinke.
Na vsakem takem odseku, pričakuješ tudi zastoj, kolono, lahko je prometna nesreča in, če voziš v primerni brzini, ti pri taki hitrosti avto stoji na parih metrih, če pa pripelješ 60 ali več, v direktni 4,5 ali 6. se pa zgodi, kar se je tebi. In to se dogaja redno na naših cestah, ker ljudje, ki vsak dan vozijo na neki relaciji, ne pričakujejo, da je na cesti lahko tudi kaj drugače, kot so navajeni.
BlaY0 - Govorimo predvsem o vožnji na suhi cesti. Poglej v vsak ovinek se da peljati, če šaltaš v 3. z nezmanjšano hitrostjo, po omejitvi, če pa slučajno ne gre, pa odvzem gasa, pomeni padec hitrosti na 60, kolikor pa sigurno gre v vsak ovinek v SLO, ki nima posebej omejitve.
Protislovje 2: ah, kaj naj rečem. Za vsakim ovinkom lahko pričakuješ težave, če voziš 60 ali več, je to nevarno. Hkrati pa lahko skozi vsak neoznačen ovinek varno voziš najmanj 60.
Šola dobre vožnje, bi morala ljudi naučiti predvidevanja, predvsem pa zbranosti za volanom, utupit ljudem v betice, da nimajo kaj druzga počet za volanom, kot vozit (telefoniranje, štelanje radia, iskanje padlega ogorka po avtu.......)
Spoštujem inštruktorje varne vožnje. Za razliko od tebe vedo kaj delajo in ne klanfajo evidentnih neumnosti, ki ti jih poskušajo iz betice zbiti že v avtošoli. Tvoja lastna protislovja pa so pač tvoja lastna. Signal česarkoli že.
CaqKa ::
On lahko trdi da je sposoben vozit po regionalni cesti glih kolko hoče. vemo kakšne omejitve postavlja zakon. vemo tudi da so omejitve na nekaterih delih skregane z razmerami na cesti ipd. Kje je omenil da smo ovira na cesti ki si ne zasluži dihat? citat prosim.
kje omenja kakšne svoje super čute? kje je omenil da v delčku sekunde zmanjša iz 130 na 60?
kar sem jaz zasledil je to, da ko predvideva lokacijo kjer bi potencialno lahko bila kolona, prestavi v nižjo prestavo iz razloga da špara z bremzami. on omenja, da ker predvideva da bo tam nekaj, namesto da bi zadnji trenutek pune po bremzi, raje malo prej zavira z motorjem.
Dej preberi kaj pise... A prav?
Kaj storiti? Ker voziš v 5. brzini, je prva pametna odločitev, prestavit menjalnik v 3. brzino in malo pomagat z zavoro, tako, da tudi zadaj vidi, da gre za zmanjšanje hitrosti. Števec ti bo v momentu padel na 80-90, brez kakšnega pretiranega zaviranja.
Seveda si vzel zadevo iz konteksta:
Invictus - Vzemiva normalno vožnjo na AC okoli 130 km/h, normalen promet, normalna varnostna razdalja, naenkrat se začne spredaj nekaj dogajat. Ti to opazuješ in predno reagiraš, je varnostna razdalja porušena, poleg tega pa še v ogledalu vidiš kombi, ki je preblizu. Kaj storiti? Ker voziš v 5. brzini, je prva pametna odločitev, prestavit menjalnik v 3. brzino in malo pomagat z zavoro, tako, da tudi zadaj vidi, da gre za zmanjšanje hitrosti. Števec ti bo v momentu padel na 80-90, brez kakšnega pretiranega zaviranja. V momentu imaš hitrost, pri kateri lahko močneje zaviraš ali, če je še čas ponoviš postopek z drugo brzino. Hitrost je samo še 40km/h in če zadaj še ni počilo, lahko zaviraš na polno. Avto bo stal na parih metrih. Manever ustavljanja bo 3-4sekunde, če pa boš pri 130 pohodil zavoro pa 5-6 sekund (preizkusi na prazni cesti).
Omenja se zmanjšanje hitrosti iz 130 na 80-90 s pomočjo mašine. omeni da bo to zmanjšanje v momemntu.
Da res je, v momemntu dobesedno pomeni še manj kot delček sekunde.
ker sam v njegovem opisanem primeru vozim enako (tu in tam 4 blinkere vklopim v takem primeru), mi je jasno da ta moment pač ni pomenil delček sekunde. V takem primeru, kjer imaš spredaj in zadaj avto, in se kolona POČASI ustavlja je nenadno zaviranje pač nesprejemljivo, ker tvegaš da boš onega zadaj dobil v svoj avto. dovolj časa je da "pobremzaš" z mašino.
nadalje ni bilo znižanje hitrosti iz 130 na 60 ampak na kvečjemu na 80. pretiravate.
CaqKa ::
BlueRunner je izjavil:
Hitrost je samo še 40km/h in če zadaj še ni počilo, lahko zaviraš na polno. Avto bo stal na parih metrih. Manever ustavljanja bo 3-4sekunde, če pa boš pri 130 pohodil zavoro pa 5-6 sekund (preizkusi na prazni cesti).
Kemične in posledično fizikalne lastnosti gume so drugačne, če zaviraš z zavoro, ali pa če zaviraš z motorjem (popuščanje plina in sprotne menjave v nižje prestave). Tudi ko je jasno govora o normalni vožnji in prilagajanju je ta izjava o sposobnostih motorja vs. sposobnostih zavore res za v anale.
Se strinjam vendar predvidevam sledeče. 3-4 sekunde je bilo manevra pri katerem si naredil to da si avto prestavil v nižjo vse do druge prestave in malo pobremzal na vsake tolko vmes med prestavljanjem. Vsakič ko si porabil sekundo da si menjal v nižjo, je avto sam od sebe zaradi mašine zaviral nekaj sekund. pri tem ti nisi nič delal... kar pomeni 3-4 sekunde sem porabil da sem trikrat dol šaltal. če pa nebi dol šaltal, pa bi pribil z 130 v to ustavljajočo kolono, pa bi najprej malo bremzal, ugotovil da ni dovolj začel več bremzat, bi še malo bholj bremzal... vse skupaj pa bi v končni fazi porabil 5-6 sekund ko si konstantno na pedalu za bremzo. torej 3-4 sekunde ko si s presledki na sklopki in menjalniku, kjer celotno ustavljanje traja ~10s vs. bremzanje z bremzo, brez presledkov 5-6 sekund.
BlueRunner je izjavil:
Na vsakem takem odseku, pričakuješ tudi zastoj, kolono, lahko je prometna nesreča in, če voziš v primerni brzini, ti pri taki hitrosti avto stoji na parih metrih, če pa pripelješ 60 ali več, v direktni 4,5 ali 6. se pa zgodi, kar se je tebi. In to se dogaja redno na naših cestah, ker ljudje, ki vsak dan vozijo na neki relaciji, ne pričakujejo, da je na cesti lahko tudi kaj drugače, kot so navajeni.
Že nekje višje sem napisal, da se v primeru, da ceste ne poznam, poslužim zvijače in pač spustim pred sebe domačina, ki se mi po nekaj sto metrih zalima na rit in ravno na tej cesti Kalce-Robič, sem tiste trikrat ali štirikrat, prav užival, saj domačini tam lepo vozijo tudi preko 100, le nekaj ovinkov okoli 70, ni tako strašno, seveda, če ne vidiš strahu za vsakim ovinkom, v katerem ni videti konca.
Protislovje 1: Redno se dogaja XXX, ker ljudje ne pričakujejo, da je lahko na cesti tudi kaj drugače, hkrati pa se prilimaš na rit domačinu in za njim šopaš skozi nepregledne ovinke.
Kaj tukaj ni jasno? Zavedno je pustil domačina naprej. Ni želel da se mu lima na riti. Ko ga je pa naprej spustil, pa je zaradi zavednosti vedel, da more bit še sam bolj previden in tudi na domačina pazit in si primerno razdaljo od njega držat
Zgodovina sprememb…
- spremenil: CaqKa ()
St235 ::
Se strinjam vendar predvidevam sledeče. 3-4 sekunde je bilo manevra pri katerem si naredil to da si avto prestavil v nižjo vse do druge prestave in malo pobremzal na vsake tolko vmes med prestavljanjem. Vsakič ko si porabil sekundo da si menjal v nižjo, je avto sam od sebe zaradi mašine zaviral nekaj sekund. pri tem ti nisi nič delal... kar pomeni 3-4 sekunde sem porabil da sem trikrat dol šaltal. če pa nebi dol šaltal, pa bi pribil z 130 v to ustavljajočo kolono, pa bi najprej malo bremzal, ugotovil da ni dovolj začel več bremzat, bi še malo bholj bremzal... vse skupaj pa bi v končni fazi porabil 5-6 sekund ko si konstantno na pedalu za bremzo. torej 3-4 sekunde ko si s presledki na sklopki in menjalniku, kjer celotno ustavljanje traja ~10s vs. bremzanje z bremzo, brez presledkov 5-6 sekund.
Samo in le ko govorimo približevanju koloni / semaforju, pa še to so zelo približne ocene. Na avtocesti bi avto več hitrosti zgubil zaradi kotalnega in zračnega upora kot menjalnika. Pri zaviranju v sili ti zaradi ene zadeve ,ki se ji reče fizika zaviranje z motorjem nič ne koristi.
Kaj tukaj ni jasno? Zavedno je pustil domačina naprej. Ni želel da se mu lima na riti. Ko ga je pa naprej spustil, pa je zaradi zavednosti vedel, da more bit še sam bolj previden in tudi na domačina pazit in si primerno razdaljo od njega držat
Tebi tukaj ni jasno, da je on domačina pred sebe spustil zato, da mu bo lahko sledil. Ker sam ne pozna ceste računa na domačina, damu bo dal občutek kako hitro lahko vozi skozi ovinke in da bo vedel, kateri odseki so nevarni, ker bo tudi domačin upočasnil. Ne pa zato, da bo lahko držal primerno razdaljo.
Ta izjava pa je v direktni kontradikciji z trditvami, da moraš za vsakim ovinkom pričakovati nevarno situacijo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
CaqKa ::
Na avtocesti bi avto več hitrosti zgubil zaradi kotalnega in zračnega upora kot menjalnika. Pri zaviranju v sili ti zaradi ene zadeve ,ki se ji reče fizika zaviranje z motorjem nič ne koristi.
Mhm. očitno nisi nikoli probal zaviranja z motorjem :)
Pred cestninskimi postajami... do prvega znaka z omejitvijo 100 pobremzaš... potem dalje pa daj avto v prazno... ne bo ti uspelo prit niti do omejitev, ki so postavljene dalje pred postajo, torej 80, 60 in 40.
pri zaviranju z motorjem, jih vse dosežeš.
tolk o tem kak eni tukaj bulshitate brez da sploh sprobate zadevo.
CaqKa ::
Kaj tukaj ni jasno? Zavedno je pustil domačina naprej. Ni želel da se mu lima na riti. Ko ga je pa naprej spustil, pa je zaradi zavednosti vedel, da more bit še sam bolj previden in tudi na domačina pazit in si primerno razdaljo od njega držat
Tebi tukaj ni jasno, da je on domačina pred sebe spustil zato, da mu bo lahko sledil. Ker sam ne pozna ceste računa na domačina, damu bo dal občutek kako hitro lahko vozi skozi ovinke in da bo vedel, kateri odseki so nevarni, ker bo tudi domačin upočasnil. Ne pa zato, da bo lahko držal primerno razdaljo.
Ta izjava pa je v direktni kontradikciji z trditvami, da moraš za vsakim ovinkom pričakovati nevarno situacijo.
Kaj je slučajno bilo kje napisal, da po tem ko je domačina spustil naprej, svoje možgane odklopil in popolnoma zaupal predvidevanja za nevarnosti domačinu?
ne, tega ni omenil, ampak vsi pa veste, da je tako. pa čeprav on tega ni nikjer napisal.
St235 ::
ravno na tej cesti Kalce-Robič, sem tiste trikrat ali štirikrat, prav užival, saj domačini tam lepo vozijo tudi preko 100, le nekaj ovinkov okoli 70, ni tako strašno, seveda, če ne vidiš strahu za vsakim ovinkom, v katerem ni videti konca.
naprimer tukaj?
jype ::
solatko> seveda, če ne vidiš strahu za vsakim ovinkom, v katerem ni videti konca.
Ja, pomeni.
Ja, pomeni.
St235 ::
Kdo pa govori o odklapljanju možganov? govorimo o tem, da je v isti sapi trdil, da je vozi hitro (nad omejitvijo) ob tem pa trdi da je tako ravnanje varno, ker on lahko kadarkoli predvidi kaj se bo zgodilo in zgolj z prestavljanjem reši vsako situacijo.
Ta stavek pa govori o tem, da v ovinek pripelješ nad dovoljeno hitrostjo (v postu govori okoli 100) pri čemer nimaš pojma kaj je na izhodu iz ovinka. Pri tem pa je še tako pameten, da trdi da je varen in da bo z prestavljanjem v nižjo lahko rešil vsako situacijo.
Par postov kasneje pa pametuje o tem, kako je treba na avtocesti peljat manj kot 60 v tretji.
seveda, če ne vidiš strahu za vsakim ovinkom, v katerem ni videti konca.
Ta stavek pa govori o tem, da v ovinek pripelješ nad dovoljeno hitrostjo (v postu govori okoli 100) pri čemer nimaš pojma kaj je na izhodu iz ovinka. Pri tem pa je še tako pameten, da trdi da je varen in da bo z prestavljanjem v nižjo lahko rešil vsako situacijo.
Na vsakem takem odseku, pričakuješ tudi zastoj, kolono, lahko je prometna nesreča in, če voziš v primerni brzini, ti pri taki hitrosti avto stoji na parih metrih, če pa pripelješ 60 ali več, v direktni 4,5 ali 6. se pa zgodi, kar se je tebi.
Par postov kasneje pa pametuje o tem, kako je treba na avtocesti peljat manj kot 60 v tretji.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
BlueRunner ::
Sicer pa brez veze preveč verjeti solatku na besedo. Tako ali tako je navaden lažnivec. Naj še enkrat ponovim: solatko je navaden lažnivec.
Seveda se pričakuje argumentirana debata. Zato ga bom citiral.
Skratka: "(mi) dobri vozniki spoštujemo omejitve v naseljih" vs. "ker sem vozil (skoraj vedno) omejitev +5 ...". V conah 30. Šele sedaj, ko so se kazni dvignile, se bo prilagodil.
Kako naj takšnemu lažnivcu verjamem karkoli, kar je napisal o sebi. Vključno z vehementnim sklicevanjem na nikoli dokazane miljone prevoženih kilometrov.
Seveda se pričakuje argumentirana debata. Zato ga bom citiral.
Ne vem kako je s tvojim razumevanjem napisanega, DOBRI VOZNIKI SPOŠTUJEMO OMEJITVE V NASELJIH, NIKOLI NE PREHITEVAMO V ŠKARJE, NIKOLI NE PREHITEVAMO KOLON, SE PRILAGODIMO IN VOZIMO S POTREBNO VARNOSTNO RAZDALJO. KO SE NAVELIČAMO, ZVIJEMO NA KAVICO.
V normalnem prometu, me še niso nikoli ustavili, ker sem vozil (skoraj vedno) omejitev +5, sedaj pa se bomo v conah 30 pač prilagodili in vozili točno 30.
Skratka: "(mi) dobri vozniki spoštujemo omejitve v naseljih" vs. "ker sem vozil (skoraj vedno) omejitev +5 ...". V conah 30. Šele sedaj, ko so se kazni dvignile, se bo prilagodil.
Kako naj takšnemu lažnivcu verjamem karkoli, kar je napisal o sebi. Vključno z vehementnim sklicevanjem na nikoli dokazane miljone prevoženih kilometrov.
imagodei ::
Do kakšnih skupnih ugotovitev ste torej prišli po 69. straneh trabunjanja? Se temo še da rešit, al je bilo povedano že več kot dovolj?
Glede na to, da smo moderatorji precej malo posegali v temo, navkljub nizki kvaliteti debate, merjenju pritiklin in sklicevanju na lastno avtoriteto, se mi nekako ne zdi higienično takoj poseči po drastičnih ukrepih. Prosim pa, da nemudoma poskušate dvignit nivo debate, ker tole natolcevanje ni primerno niti za v Nakladalnico več.
Če pa je namen teme postal ukvarjanje s posamezniki iz foruma, potem je pa to jasna indikacija, da jo bo potrebno končati.
Glede na to, da smo moderatorji precej malo posegali v temo, navkljub nizki kvaliteti debate, merjenju pritiklin in sklicevanju na lastno avtoriteto, se mi nekako ne zdi higienično takoj poseči po drastičnih ukrepih. Prosim pa, da nemudoma poskušate dvignit nivo debate, ker tole natolcevanje ni primerno niti za v Nakladalnico več.
Če pa je namen teme postal ukvarjanje s posamezniki iz foruma, potem je pa to jasna indikacija, da jo bo potrebno končati.
- Hoc est qui sumus -
BlueRunner ::
Izhodiščna teza je bila, da so počasni vozniki nevarni. Argumentacija se je velikokrat zožila na prerekanje, kaj je počasna vožnja in kdaj ta postane objektivna težava.
Ker je v prometu tako ali tako večino obnašanja osnovanega na osebnih izkušnjah, se je to nujno izrodilo tudi v občasna medsebojna obračunavanja. To osebno obračunavanje pa je ravno zaradi konteksta po mojem mnenju do neke mere lahko tudi dopuščeno (saj smo tudi v loži). Ravno argument "moja izkušnja" sočasno nosi pomembno težo zaradi narave problematike, kakor ga je tudi težko posebej dokazovati - znova zaradi vrste problematike. Sklicevanje na lastno avtoriteto je tukaj skoraj nujno. Zato pa je tudi relevantno, da se izpostavi, kadar ta "lastna avtoriteta" šepa ali pa sama sebi nasprotuje.
Če je težava v mojem zadnjem komentarju, se mu odpovem v tistem delu, ko drugemu prilepim zelo neprijetno nalepko. Prvi in zadnji odstavek sta tako res groba in žaljiva - naj se ju cenzurira, če moderator o temu razmišlja. Hkrati pa se komentarju ne odpovem v delu, kjer se jasno pokaže, da oseba daje kontradiktorne izjave, ki ne morejo vse istočasno veljati. To pa predvsem zato, da se pokaže, da tudi niso vse "lastne avtoritete" enakovredne. Kontradiktorne navedbe pač ustvarijo "neverodostojno pričo" in "šibkejše argumente" v že tako veliki poplavi splošno šibkih argumentov.
Tudi to, da nekdo enkrat trdi "črno", potem pa trdi "belo" je tako pomemben podatek, ker vsem naključnim mimoidočim da več možnosti, da se bolje odločijo koliko tej isti osebi verjeti, ko bo naslednjih zatrdila "zeleno!".
Zaključka v tej temi pa še ni. So argumenti, za in so argumenti proti. Velika večina argumentov je sklicevanje na lastne izkušnje, ker drugače tudi ne more biti. Težave, ki iz tega pridejo ven, pa so tudi tukaj. Čisto vse.
Ker je v prometu tako ali tako večino obnašanja osnovanega na osebnih izkušnjah, se je to nujno izrodilo tudi v občasna medsebojna obračunavanja. To osebno obračunavanje pa je ravno zaradi konteksta po mojem mnenju do neke mere lahko tudi dopuščeno (saj smo tudi v loži). Ravno argument "moja izkušnja" sočasno nosi pomembno težo zaradi narave problematike, kakor ga je tudi težko posebej dokazovati - znova zaradi vrste problematike. Sklicevanje na lastno avtoriteto je tukaj skoraj nujno. Zato pa je tudi relevantno, da se izpostavi, kadar ta "lastna avtoriteta" šepa ali pa sama sebi nasprotuje.
Če je težava v mojem zadnjem komentarju, se mu odpovem v tistem delu, ko drugemu prilepim zelo neprijetno nalepko. Prvi in zadnji odstavek sta tako res groba in žaljiva - naj se ju cenzurira, če moderator o temu razmišlja. Hkrati pa se komentarju ne odpovem v delu, kjer se jasno pokaže, da oseba daje kontradiktorne izjave, ki ne morejo vse istočasno veljati. To pa predvsem zato, da se pokaže, da tudi niso vse "lastne avtoritete" enakovredne. Kontradiktorne navedbe pač ustvarijo "neverodostojno pričo" in "šibkejše argumente" v že tako veliki poplavi splošno šibkih argumentov.
Tudi to, da nekdo enkrat trdi "črno", potem pa trdi "belo" je tako pomemben podatek, ker vsem naključnim mimoidočim da več možnosti, da se bolje odločijo koliko tej isti osebi verjeti, ko bo naslednjih zatrdila "zeleno!".
Zaključka v tej temi pa še ni. So argumenti, za in so argumenti proti. Velika večina argumentov je sklicevanje na lastne izkušnje, ker drugače tudi ne more biti. Težave, ki iz tega pridejo ven, pa so tudi tukaj. Čisto vse.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlueRunner ()
CaqKa ::
Moje mnenje je, da so tudi počasni vozniki krivi za prometne nesreče. do takšnega zaključka je očitno prišel marsikdo, saj si drugače ne znam predstavljat zakaj zakon opredeljuje 50% omejitve kot spodnjo mejo.
imagodei ::
BlueRunner je izjavil:
Ker je v prometu tako ali tako večino obnašanja osnovanega na osebnih izkušnjah, se je to nujno izrodilo tudi v občasna medsebojna obračunavanja. To osebno obračunavanje pa je ravno zaradi konteksta po mojem mnenju do neke mere lahko tudi dopuščeno (saj smo tudi v loži). Ravno argument "moja izkušnja" sočasno nosi pomembno težo zaradi narave problematike, kakor ga je tudi težko posebej dokazovati - znova zaradi vrste problematike. Sklicevanje na lastno avtoriteto je tukaj skoraj nujno. Zato pa je tudi relevantno, da se izpostavi, kadar ta "lastna avtoriteta" šepa ali pa sama sebi nasprotuje.
Temo je, ravno zaradi zgoraj povedanega, nekoliko tricky moderirati. Kljub vsemu zgoraj navedenemu in kljub dejstvu, da smo v Loži, se predpostavlja, da ste zmožni kulturne in argumentirane debate. V tej temi pa ste med drugim za več (deset) strani skrenili z naslova v offtopic o načinu zaviranja, ki se je potem sprevrglo tudi v še vedno trajajoče ukvarjanje s posamezniki.
Enoznačnega odgovora na vprašanje iz naslova teme seveda ne more biti in ga tudi ne bo. Vprašanje je dokaj provokativno in nanj ne moreš dati enoznačnega odgovora v smislu "27,9%". Se pa IMO da priti do nekega kvalitativnega odgovora. In po 69. straneh bi človek pričakoval nek konsenz. To ni pogovor o politični temi ali energetski vs okoljevarstveni problematiki.
Gre za razumevanje (kot sem na S-T že večkrat omenil), da je sam potek prometa v najbolj osnovni obliki nek dogovor, konsenz oz. protokol. Odstopanja, pa naj bodo v katerokoli stran, so moteča in povzročajo odklone. V prometu je ena skrajna vrsta teh odklonov prometna nezgoda. Simple as that. Enostavno se mi zdi nerazumljivo, da takšna tema traja 69 strani in se ne pride do nekega kvalitativnega zaključka.
Dokler se ne spomnim, da smo v Sloveniji in da voznik ni "dedec", če ne upa sesti za volan po šestih pivih. In dokler ne pogledam teme in ne vidim, da je polovica offtopica, četrtina osebnega obračunavanja in morda ena četrtina dejansko ontopic uporabnih postov. Zato se postavlja vprašanje smiselnosti te teme.
Torej, še enkrat poskusim z razlago in s takšnim mehkim pristopom, v upanju da se bo tema obrnila v pravo smer. Glede na to, da smo v Loži
- Hoc est qui sumus -
CaqKa ::
enoznačni odgovor s smislu "27.9%" bomo dobli samo če bomo imeli statistiko prometnih nesreč z opisi. vse platonsko je irelevantno.
BlueRunner ::
Moje mnenje je, da so tudi počasni vozniki krivi za prometne nesreče. do takšnega zaključka je očitno prišel marsikdo, saj si drugače ne znam predstavljat zakaj zakon opredeljuje 50% omejitve kot spodnjo mejo.
Jaz bi kvečjemu rekel "do neke mere soodgovorni". Na cesti bodo vedno počasna oziroma počasnejša vozila. Lahko zaradi objektivnih razlogov ali pa tudi ne. Večji ali pa kar bistven delež odgovornosti pa bom vedno pripisoval tistim, ki s svojimi reakcijami na takšne "počasnele" neposredno povzročajo kritične položaje.
Eno je, če te nekdo spravlja ob živce in ti krade čas. Nekaj čisto drugega je, če te nekdo s svojim dejanjem povzroči neizogibno nesrečo. Mislim, da zakon tukaj tudi pravilno razporedi težo posameznih dejanj...
Oviranje s prepočasno vožnjo (kaj je to, je v zakonu jasno in nedvoumno predpisano) je prekršek. Povzročitev nesreče iz katerega koli že razloga, pa je točno to - povzročitev nesreče. Tvegana dejanja, ki so vzrok nesreč, njim pa je vzrok nestrpnost, nepotrpežljivost ali pa preprosto neizkušenost voznikov, pa so tudi sama prekrški, ki so kaznovani strožje (z višjimi globami), kot pa oviranje s prepočasno vožnjo.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Prehitevanje kolone (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 24354 (20744) | facepalm |
⊘ | Počasni vozniki (strani: 1 2 3 4 … 33 34 35 36 )Oddelek: Na cesti | 269992 (241023) | dzinks63 |
⊘ | Omejitve hitrosti za motoriste (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 34534 (28762) | bluefish |
» | Posnetek prometne nesreče - Pravilna reakcija? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 17745 (14145) | solatko |