Forum » Loža » Koliko so krivi počasni vozniki?
Koliko so krivi počasni vozniki?
Temo vidijo: vsi
dzinks63 ::
Kdo se pa pogovarja o 55, vprašaj solatkota kako on vozi, kot superman z 360° vidom naokrog. Za njega so vse omejititve vsaj polovico pod njegovimi zmožnostmi za normalno vožnjo.
jype ::
bili_39a> Si to zračunal? Se recimo ne strinjam s tabo. Čeprav mislim, da res niso(mo) ravno nevarni.
Sem. Na vsake štiri milijone smrtnih žrtev je ena, ki jo povzroči kolesar, v EU in ZDA (oboje približno enako).
Aston_11> V bistvu se nikoli ne ve, če se je cesta prazna. Tako tudi pravi Solatko. In ima prav.
In vozi hitreje od omejitve samo ko je cesta prazna, ampak tega nikoli ne ve? Torej nikoli ne vozi hitreje od omejitve? Ampak pravi da vozi!
He's just full of shit.
Sem. Na vsake štiri milijone smrtnih žrtev je ena, ki jo povzroči kolesar, v EU in ZDA (oboje približno enako).
Aston_11> V bistvu se nikoli ne ve, če se je cesta prazna. Tako tudi pravi Solatko. In ima prav.
In vozi hitreje od omejitve samo ko je cesta prazna, ampak tega nikoli ne ve? Torej nikoli ne vozi hitreje od omejitve? Ampak pravi da vozi!
He's just full of shit.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
bili_39a ::
Tile samogovori: "vožnja znotraj omejitev je varna" pozabljajo, na nesmselno postavljanje signalizacije v naši deželici. Včeraj omejitev 40, jutri 70, naslednji dan 30. Vse na istem odseku, s podobno gostoto prometa...
Koliko je pa poškodb? in kolikokrat so kolesarji delali samomor?
Sem. Na vsake štiri milijone smrtnih žrtev je ena, ki jo povzroči kolesar, v EU in ZDA (oboje približno enako).
Koliko je pa poškodb? in kolikokrat so kolesarji delali samomor?
jype ::
bili_39a> Koliko je pa poškodb? in kolikokrat so kolesarji delali samomor?
Dejmo stvari postavt v perspektivo, no:
Dejmo stvari postavt v perspektivo, no:
bili_39a ::
jype ::
bili_39a> Tile samogovori: "vožnja znotraj omejitev je varna"
Alo!
Vožnja znotraj omejitev je _vedno varnejša_ od vožnje preko omejitve. Šminkaš se lahko tudi pri 250!
bili_39a> A ni tole dirka, kjer veljajo drugačna pravila? O dirkanju ne bi tule ...
Ja, seveda - za dirko fiziko postavijo ON HOLD, al kako?
Alo!
Vožnja znotraj omejitev je _vedno varnejša_ od vožnje preko omejitve. Šminkaš se lahko tudi pri 250!
bili_39a> A ni tole dirka, kjer veljajo drugačna pravila? O dirkanju ne bi tule ...
Ja, seveda - za dirko fiziko postavijo ON HOLD, al kako?
Aston_11 ::
Solatko pravi, da vozi hitro in varno in da je vedno pripravljen. Me zanima, koliko bi prispeval v proračun npr. pri vožnji od Lj do PO. V bistvu po mojem ve, da je cesta prazna, pričakuje, pa da ni ali nekaj takega.
BlueRunner ::
V bistvu se nikoli ne ve, če se je cesta prazna. Tako tudi pravi Solatko. In ima prav.
Ne, ne. Motiš se. Solatko pravi, da je čisto OK voziti nad omejitvijo, če je cesta prazna.
Konec koncev je nekje vmes tudi nekaj razlagal kako je znak dobre vožnje to, da pripelješ v neko X križišče v naselju z 80km/h, kar je najmanj 20km/h čez omejitev.
Pa še je na tem zelniku takšnih cvetk...
bili_39a ::
bili_39a> Tile samogovori: "vožnja znotraj omejitev je varna"
Alo!
Vožnja znotraj omejitev je _vedno varnejša_ od vožnje preko omejitve. Šminkaš se lahko tudi pri 250!
pozabljaš nekaj, Če se prilagajaš, potem dostikrat voziš tudi poda omejitvijo! Če se omejitev držiš kot pijanec plota, pozabiš, da se moraš prilagajati prometu.
In ko se spremeni omejitev navzgor je še vedno varnejše? bul.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: bili_39a ()
jype ::
bili_39a> Če se omejitev držiš kot pijanec plota, pozabiš, da se moraš prilagajati prometu.
A dej ga lomt, no. O tem smo že tako na široko razpravljali, da res ni treba še enega kroga - omejitve so navzgor, ne navzdol!
bili_39a> In ko se spremeni omejitev navzgor je še vedno varnejše? bul.
Ja, še vedno je varnejše! Omejitev je NAVZGOR! Ne obstaja primer, v katerem je varnejše vozit 40 ko je omejitev 30 in potem 100 ko je omejitev 70!
A dej ga lomt, no. O tem smo že tako na široko razpravljali, da res ni treba še enega kroga - omejitve so navzgor, ne navzdol!
bili_39a> In ko se spremeni omejitev navzgor je še vedno varnejše? bul.
Ja, še vedno je varnejše! Omejitev je NAVZGOR! Ne obstaja primer, v katerem je varnejše vozit 40 ko je omejitev 30 in potem 100 ko je omejitev 70!
bili_39a ::
Ja, še vedno je varnejše! Omejitev je NAVZGOR! Ne obstaja primer, v katerem je varnejše vozit 40 ko je omejitev 30 in potem 100 ko je omejitev 70!
Ampak naslednj idan je pa lahko varneje vozit 70, kakor prejšnji dan 50?
BlueRunner ::
Pa saj pravi, da ne ve, če je prazna?
Errr. To že pravi, ampak hkrati pa ne vidi nobene težave v vožnji nad omejitvijo, če je to varno. Zadnja takšna omemba je tukaj.
Kar lahko pomeni, da drugi udeleženci na cesti, tudi takrat, ko pač ne moreš vedeti, da tam so, niso faktor za varnost.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlueRunner ()
Aston_11 ::
V bistvu se te znake postavlja po funkciji vremena. Morda imajo stručkote, ki zračunajo v detajle vse in nato komisija odloči, da bi v naslednjem vremenskem obdobju morala biti omejitev pač taka. Pri vseh agencijah je morda tudi kakšna takšna.
Sem videl. Pameten je tisti, ki gre 160 tam, kjer gredo drugi 130 (oziroma hitrosti za nepametne ne pove, domnevam pa, da bi lahko bila AC), pravi.
Sem videl. Pameten je tisti, ki gre 160 tam, kjer gredo drugi 130 (oziroma hitrosti za nepametne ne pove, domnevam pa, da bi lahko bila AC), pravi.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Aston_11 ()
jype ::
bili_39a> Ampak naslednj idan je pa lahko varneje vozit 70, kakor prejšnji dan 50?
Ne pogovarjamo se o tem - pogovarjamo se o razliki med vožnjo po predpisih in vožnjo brez upoštevanja predpisov.
Za voznike avtomobilov je vožnja brez upoštevanja predpisov seveda vedno razmeroma varna - najebali bodo predvsem drugi. Le v majhnem deležu primerov se zgodi, da povzročitelj nesreče večino škode utrpi sam - ko se spravi na infrastrukturo ali drevje ob cesti, na primer. Bolj običajen je primer, ko pri tem poškoduje ali kar ubije še koga tretjega.
Aston_11> Sem videl. Pameten je tisti, ki gre 160 tam, kjer gredo drugi 130, pravi.
Kar je totalna neumnost. Pameten je tisti, ki vozi z enako hitrostjo kot drugi, če lahko vozilo pri taki hitrosti obvlada (in gre za vožnjo po predpisih).
Ne pogovarjamo se o tem - pogovarjamo se o razliki med vožnjo po predpisih in vožnjo brez upoštevanja predpisov.
Za voznike avtomobilov je vožnja brez upoštevanja predpisov seveda vedno razmeroma varna - najebali bodo predvsem drugi. Le v majhnem deležu primerov se zgodi, da povzročitelj nesreče večino škode utrpi sam - ko se spravi na infrastrukturo ali drevje ob cesti, na primer. Bolj običajen je primer, ko pri tem poškoduje ali kar ubije še koga tretjega.
Aston_11> Sem videl. Pameten je tisti, ki gre 160 tam, kjer gredo drugi 130, pravi.
Kar je totalna neumnost. Pameten je tisti, ki vozi z enako hitrostjo kot drugi, če lahko vozilo pri taki hitrosti obvlada (in gre za vožnjo po predpisih).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
bili_39a ::
Jure:
imaš kakšen link na te podatke?
Jaz ti pa pravim, da imam včasih težave z našo signalizacijo, ki ni primerna za dejansko stanje na cesti.
In ja pogovarjamo se točno o tem, da je danes omejitev 40, drugi dan pa 70. Na isti cesti, z enakimi dejavniki. Po volji župana, ali kakšne posvečene osebe.
Sem. Na vsake štiri milijone smrtnih žrtev je ena, ki jo povzroči kolesar, v EU in ZDA (oboje približno enako).
imaš kakšen link na te podatke?
Ne pogovarjamo se o tem - pogovarjamo se o razliki med vožnjo po predpisih in vožnjo brez upoštevanja predpisov.
Za voznike avtomobilov je vožnja brez upoštevanja predpisov seveda vedno razmeroma varna - najebali bodo predvsem drugi. Le v majhnem deležu primerov se zgodi, da povzročitelj nesreče večino škode utrpi sam - ko se spravi na infrastrukturo ali drevje ob cesti, na primer. Bolj običajen je primer, ko pri tem poškoduje ali kar ubije še koga tretjega.
Jaz ti pa pravim, da imam včasih težave z našo signalizacijo, ki ni primerna za dejansko stanje na cesti.
In ja pogovarjamo se točno o tem, da je danes omejitev 40, drugi dan pa 70. Na isti cesti, z enakimi dejavniki. Po volji župana, ali kakšne posvečene osebe.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: bili_39a ()
jype ::
bili_39a> Jaz ti pa pravim, da imam včasih težave z našo signalizacijo, ki ni primerna za dejansko stanje na cesti.
Jaz tudi - ampak nikakor ne smatram, da mi to daje kakršnokoli podlago za kršenje predpisov.
Jaz tudi - ampak nikakor ne smatram, da mi to daje kakršnokoli podlago za kršenje predpisov.
bili_39a ::
jype ::
Meni se ne zgodi - na posnetkih je tako početje namerno in zgolj dokazuje, da kot družba objestno obnašanje v prometu ne le toleriramo, temveč nagrajujemo.
bili_39a ::
T-h-o-r ::
men se pa v mariboru velikokrat zgodi, da kolesarji ne jebejo rdečih luči, ampak res bližnjega srečanja zaenkrat še ni bilo, niti zavore še niso cvilile
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?
if we no longer are interested in being civilized?
jype ::
bili_39a> Eh, daj no ;-)
Na kolesu sem bil žrtev nepozornosti voznikov samo v situacijah, ko sem vozil po predpisih in defenzivno.
Ko sem vozil kot največji kreten, so se _vozniki osebnih vozil praviloma umikali z voznih pasov_, da se mi niso preveč približali.
Na kolesu sem bil žrtev nepozornosti voznikov samo v situacijah, ko sem vozil po predpisih in defenzivno.
Ko sem vozil kot največji kreten, so se _vozniki osebnih vozil praviloma umikali z voznih pasov_, da se mi niso preveč približali.
bili_39a ::
In kaj dokazuješ s tem?
Da se ravno tako ne držiš predpisov. S kakšnim namenom to počneš, me niti malo ne briga.
Da se ravno tako ne držiš predpisov. S kakšnim namenom to počneš, me niti malo ne briga.
jype ::
bili_39a> In kaj dokazuješ s tem?
Da je za tiste, ki se ne držijo predpisov, bolje poskrbljeno kot za tiste, ki se jih.
bili_39a> Da se ravno tako ne držiš predpisov.
O, pa se jih. Vedno.
Da je za tiste, ki se ne držijo predpisov, bolje poskrbljeno kot za tiste, ki se jih.
bili_39a> Da se ravno tako ne držiš predpisov.
O, pa se jih. Vedno.
bili_39a ::
bili_39a> In kaj dokazuješ s tem?
Da je za tiste, ki se ne držijo predpisov, bolje poskrbljeno kot za tiste, ki se jih.
bili_39a> Da se ravno tako ne držiš predpisov.
O, pa se jih. Vedno.
Tole nekako ne gre skupaj (in s tvojimi posnetki).
In ko si vozil kot kreten - takšnih me je strah na cesti. Vseeno, če so hitri ali počasni.
Dober si ti. Jaz za pol predpisov sploh ne vem, da obstajajo.
Tudi tolo je kar nevarno. Res.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: bili_39a ()
jype ::
bili_39a> In ko si vozil kot kreten - takšnih me je strah na cesti. Vseeno, če so hitri ali počasni.
Seveda. Iz tega strahu izvira spoštovanje, ki ga izkažeš z uklonitvijo. Kretena, ki vozi nevarno, s tem direktno nagradiš.
Žal imam samo bicikel, metanje čez havbe, da bi dokazal point, pa se mi zdi kljub temu da manever obvladam, prenevarno.
Aston_11> Dober si ti. Jaz za pol predpisov sploh ne vem, da obstajajo.
Jaz sem se jih naučil, ko sem opravljal izpit za vozniško dovoljenje. Prej jih nisem poznal in jih tudi nisem pretirano upošteval.
Seveda. Iz tega strahu izvira spoštovanje, ki ga izkažeš z uklonitvijo. Kretena, ki vozi nevarno, s tem direktno nagradiš.
Žal imam samo bicikel, metanje čez havbe, da bi dokazal point, pa se mi zdi kljub temu da manever obvladam, prenevarno.
Aston_11> Dober si ti. Jaz za pol predpisov sploh ne vem, da obstajajo.
Jaz sem se jih naučil, ko sem opravljal izpit za vozniško dovoljenje. Prej jih nisem poznal in jih tudi nisem pretirano upošteval.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
Aston_11 ::
Zna biti nevarno, če je prepoved namenjena varnosti. Če je kar tako - npr. zaplemba vozila, ker nimaš veljavnega vozniškega, potem ni nevarno.
Jure - pred koliko variantami ZVCP-ja si naredil izpit? Tudi če bi ga pred mesecem, sedaj je že jovo na novo.
Jure - pred koliko variantami ZVCP-ja si naredil izpit? Tudi če bi ga pred mesecem, sedaj je že jovo na novo.
jype ::
Aston_11> Jure - pred koliko variantami ZVCP-ja si naredil izpit? Tudi če bi ga pred mesecem, sedaj je že jovo na novo.
Ne, ni. Spremembe so minimalne in zgolj povzemajo to, kar je v praksi opaziti, da se dogaja.
Ne, ni. Spremembe so minimalne in zgolj povzemajo to, kar je v praksi opaziti, da se dogaja.
Aston_11 ::
Jih je precej. Minimalna sprememba pomeni lahko kar veliko globo. Npr. glede tega, kdo lahko sedi kot sopotnik na prednjem sedežu. Dokler nisem tu prebral, sem si napačno razlagal. Sedaj so popravili. Minimalna sprememba, veliko bolj logična kot prej.
bili_39a ::
Jure:
Spregledal si, da me je strah hitrih ali počasnih. Ne toliko zaradi mene, kako r tega, da bi koga poškodoval.
Seveda. Iz tega strahu izvira spoštovanje, ki ga izkažeš z uklonitvijo. Kretena, ki vozi nevarno, s tem direktno nagradiš.
Spregledal si, da me je strah hitrih ali počasnih. Ne toliko zaradi mene, kako r tega, da bi koga poškodoval.
jype ::
bili_39a> Spregledal si, da me je strah hitrih ali počasnih. Ne toliko zaradi mene, kako r tega, da bi koga poškodoval.
Ja, seveda. Saj v tem je problem - vsi normalni ljudje v prometu pazimo na vse, ne samo nase, zato se nam ni težko prilagoditi nekomu, ki sploh ne pazi.
To je čisto OK, dokler je delež idiotov v prometu dovolj majhen, družba pa enoglasno obsoja vsakršne ekscese (kakršno je tudi vsako neupoštevanje predpisov).
A žal družba spodbuja neodgovorno vedenje. Beleženje odzivov ob gledanju posnetkov "dolgočasne" defenzivne vožnje po vseh predpisih pravi, da so do reči ljudje v najboljšem primeru indiferentni, medtem ko objestna, neodgovorna in nevarna vožnja žanje vzklike občudovanja in pohvale.
Če voziš zmerno, potem itak voziš počasi.
Ja, seveda. Saj v tem je problem - vsi normalni ljudje v prometu pazimo na vse, ne samo nase, zato se nam ni težko prilagoditi nekomu, ki sploh ne pazi.
To je čisto OK, dokler je delež idiotov v prometu dovolj majhen, družba pa enoglasno obsoja vsakršne ekscese (kakršno je tudi vsako neupoštevanje predpisov).
A žal družba spodbuja neodgovorno vedenje. Beleženje odzivov ob gledanju posnetkov "dolgočasne" defenzivne vožnje po vseh predpisih pravi, da so do reči ljudje v najboljšem primeru indiferentni, medtem ko objestna, neodgovorna in nevarna vožnja žanje vzklike občudovanja in pohvale.
Če voziš zmerno, potem itak voziš počasi.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
Buggy ::
zelo lepo znas osebno napadat, ocitno karakterni fail... smo videli tudi na posnetku. Zafrustrirani morilci so se hujsi in druge obtuzujejo za to kar sami cutijo da so..seveda predno jih razkrinkajo! Aja tebe smo ze vidl na posnetku...ehh
jype ::
Buggy> Aja tebe smo ze vidl na posnetku..
Mhm, videli ste, da vozim strpno, varno in v skladu z vsemi predpisi.
Ničesar drugega.
Mhm, videli ste, da vozim strpno, varno in v skladu z vsemi predpisi.
Ničesar drugega.
msjr ::
Buggy> Aja tebe smo ze vidl na posnetku..
Mhm, videli ste, da vozim strpno, varno in v skladu z vsemi predpisi.
Na kolesu žal ne. Kot motorist se takih kolesarjev bojim prav tako kot norih avtomobilistov. Lahko obadva fino naj. (trkam na les).
(še posebej pa tistih z ipodi na glavi in direkt čez rdečo)
BlueRunner ::
Hej, jype. Naslednjič sploh ne rabiš delati kolesarskega testa "in vivo". Tukaj lahko že "in vitro" potegneš ven identičen zaključek.
jype ::
BlueRunner> Naslednjič sploh ne rabiš delati kolesarskega testa "in vivo".
Pol bi pa raja rekli, da si samo domišljam.
Ne, je blo treba nabrat podatke.
Pa še komercialno zanimive kompilacije kočljivih prometnih situacij se da nardit iz tega, ko so ravno vsi tako napaljeni na nevarnost.
Pol bi pa raja rekli, da si samo domišljam.
Ne, je blo treba nabrat podatke.
Pa še komercialno zanimive kompilacije kočljivih prometnih situacij se da nardit iz tega, ko so ravno vsi tako napaljeni na nevarnost.
Grey ::
Hihihi jype, tako zabaven si. Daješ vtis 80 letnega dedija za volanom. :P Se v večini strinjam s solatkom, to kar je pisal (dolge monologe).
Največji fail je "defenzivna" vožnja, ki vceplja strah v kosti - strah vodi v nezbranost - nezbranost vodi v nesrečo. V avtošolah bi obvezno uvedel hitro pospeševanje od 1. do 5. prestave, ker je ljudi to kar nekako strah...vsaj tak občutek dobivam na cesti. To kar je solatko opisoval je prava defenzivna vožnja. Voziš po omejitvah, včasih do zmernih skrajnosti avtomobila, a imaš vedno v glavi pričakovanje ovire na cesti in si pripravljen ustrezno ukrerpati v delčku sekunde in imaš pripravljen emergency exit. Verjetno takega načina razmišljanja ne poznaš, ker si prestar (ali whatever), ampak po neštetih preigranih urah online streljačin in dirkačin, lahko rečem (in verjamem, da se ostali gamerji/mlajša populacija, strinjajo z mano), da tudi to precej vpliva na zmožnost dojemanja okolice. Enim laufa svet po polžje, ker tako hitro razmišljajo, drugim šviga mimo z bliskovito hitrostjo, ker so v glavi polži.
Pa ne se haklat zdaj simulacije niso realnost. Tega se popolnoma zavedam(o), ampak reakcije ob nepredvidenih okoliščinah pa se zakoreninijo v naše možgane, ki so sicer "virtualne", ampak...vprašaj se...zakaj se piloti šolajo na simulatorjih, vojska, profesionalni dirkači itd.? Vse to so izkušnje, ki ti pomagajo v realnosti. Razlika je, če ti med igranjem online FPSa palamudiš in hodiš ter si mentalno neprisoten, ali pa resno igraš - predvidevaš, da se za vsakim vogalom skriva sovražnik - kar posledično zviša reflekse in razmišljanje (uporaba kritja, hitra in ustrezna reakcija na napad, oviro na progi itd.)
Največji fail je "defenzivna" vožnja, ki vceplja strah v kosti - strah vodi v nezbranost - nezbranost vodi v nesrečo. V avtošolah bi obvezno uvedel hitro pospeševanje od 1. do 5. prestave, ker je ljudi to kar nekako strah...vsaj tak občutek dobivam na cesti. To kar je solatko opisoval je prava defenzivna vožnja. Voziš po omejitvah, včasih do zmernih skrajnosti avtomobila, a imaš vedno v glavi pričakovanje ovire na cesti in si pripravljen ustrezno ukrerpati v delčku sekunde in imaš pripravljen emergency exit. Verjetno takega načina razmišljanja ne poznaš, ker si prestar (ali whatever), ampak po neštetih preigranih urah online streljačin in dirkačin, lahko rečem (in verjamem, da se ostali gamerji/mlajša populacija, strinjajo z mano), da tudi to precej vpliva na zmožnost dojemanja okolice. Enim laufa svet po polžje, ker tako hitro razmišljajo, drugim šviga mimo z bliskovito hitrostjo, ker so v glavi polži.
Pa ne se haklat zdaj simulacije niso realnost. Tega se popolnoma zavedam(o), ampak reakcije ob nepredvidenih okoliščinah pa se zakoreninijo v naše možgane, ki so sicer "virtualne", ampak...vprašaj se...zakaj se piloti šolajo na simulatorjih, vojska, profesionalni dirkači itd.? Vse to so izkušnje, ki ti pomagajo v realnosti. Razlika je, če ti med igranjem online FPSa palamudiš in hodiš ter si mentalno neprisoten, ali pa resno igraš - predvidevaš, da se za vsakim vogalom skriva sovražnik - kar posledično zviša reflekse in razmišljanje (uporaba kritja, hitra in ustrezna reakcija na napad, oviro na progi itd.)
Pyr0Beast ::
>To kar je solatko opisoval je prava defenzivna vožnja.
Daj ne se*i.
V drugih temah pa ste se na vse kremplje trudili to spraviti pod dinamično vožnjo.
Ne. Karkoli rečeš je to nevarna vožnja in pika.
Daj ne se*i.
V drugih temah pa ste se na vse kremplje trudili to spraviti pod dinamično vožnjo.
Ne. Karkoli rečeš je to nevarna vožnja in pika.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Pyr0Beast ()
BlueRunner ::
Enim laufa svet po polžje, ker tako hitro razmišljajo, drugim šviga mimo z bliskovito hitrostjo, ker so v glavi polži.
Praktično nihče pa nima reakcijskega časa tako kratkega, da bi lahko kompenzirali razliko med zaviranjem pri 60 namesto 50 s povprečnimi refleksi, kaj šele pri kakšnih 140 namesto 130.
To je pa tudi vse.
Dva dni nazaj sem na cesti videl povoženo lisico.
Oh, pa ne si misliti, da je razlika v reakcijskih časih med "navadnimi" vozniki in rally vozniki kaj drugače distribuirana. Ni. Telo ima lastnosti, kakršne ima in ga ni treninga, ki bi spremenil hardware. Povprečje je 1s, najhitrejši so okoli 0,8s, do 0,5s ne pride praktično nihče. Ko razmisliš koliko časa potrebuje noga, da pride do pedala za bremzo, ti hitro postane jasno, da najhitreje ustavijo tisti, ki imajo nogo na zavori, ne pa tisti, ki jo imajo kjerkoli drugje.
Gray_Warden ::
kaj pravzaprav je bil solatko da mu tako zaupate? Po tem da je delal toliko km bi rekel da je voznik šleperja, ti pa nimajo nikakršnih izkušenj s hitrostmi. (ponavadi večkrat zamujajo kot pa da bi prišli pravočasno).
vsak voznik ki ni sposoben voziti po omejitvah je zame nevaren voznik ki po nepotrebnem ogroža vse. Ne zanima me koliko obvlada vožnjo. Zavorna pot pri 100 je precej daljša kot pri 90 pa ni važno ali imaš subaru Imprezo ali Puntota.
Pri voznikih ki vozijo počasi je problem samo najti primerno mesto za VARNO prehitevanje. Pri voznikih ki mislijo da dovolj obvladajo vozilo da omejitve zanje ne veljajo pa je problem v tem da so tako presneto prepričani sami vase da ne dojamejo da če avto enkrat samkrat na napačnem mestu malenkost zdrsne na nasprotni pas in ravno takrat skozi ovinek pripelje kakšna mlada družina, jih bo s svojo vožnjo ubil (nevem kam solatko spada vendar gospod solatko nima kej zagovarjat hitre vožnje. Hitra vožnja sama po sebi NI IN NE MORE BITI VARNA. Če pa ima gospod solatko dolgoletne izkušnje kot rally voznik pa se posipam s pepelom in opravičujem ker sem dvomim v njegove strokovne vozniške sposobnosti).
lahko pa da se je solatko narobe opisal in dejansko vozi dinamično nekje do zgornje omejitve hitrosti (ker nima pravice voziti čez omejitev tudi če je le ta neumno postavljena). vendar iz njegovih DOOOOOOOOOLGIH monologov kjer opisuje kako je varno prehitevat pri 150 nimam ravno takšnega občutka.
vsak voznik ki ni sposoben voziti po omejitvah je zame nevaren voznik ki po nepotrebnem ogroža vse. Ne zanima me koliko obvlada vožnjo. Zavorna pot pri 100 je precej daljša kot pri 90 pa ni važno ali imaš subaru Imprezo ali Puntota.
Pri voznikih ki vozijo počasi je problem samo najti primerno mesto za VARNO prehitevanje. Pri voznikih ki mislijo da dovolj obvladajo vozilo da omejitve zanje ne veljajo pa je problem v tem da so tako presneto prepričani sami vase da ne dojamejo da če avto enkrat samkrat na napačnem mestu malenkost zdrsne na nasprotni pas in ravno takrat skozi ovinek pripelje kakšna mlada družina, jih bo s svojo vožnjo ubil (nevem kam solatko spada vendar gospod solatko nima kej zagovarjat hitre vožnje. Hitra vožnja sama po sebi NI IN NE MORE BITI VARNA. Če pa ima gospod solatko dolgoletne izkušnje kot rally voznik pa se posipam s pepelom in opravičujem ker sem dvomim v njegove strokovne vozniške sposobnosti).
lahko pa da se je solatko narobe opisal in dejansko vozi dinamično nekje do zgornje omejitve hitrosti (ker nima pravice voziti čez omejitev tudi če je le ta neumno postavljena). vendar iz njegovih DOOOOOOOOOLGIH monologov kjer opisuje kako je varno prehitevat pri 150 nimam ravno takšnega občutka.
Why so serious?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Gray_Warden ()
Gray_Warden ::
BlueRunner> Praktično nihče pa nima reakcijskega časa tako kratkega, da bi lahko kompenzirali razliko med zaviranjem pri 60 namesto 50 s povprečnimi refleksi, kaj šele pri kakšnih 140 namesto 130.
to je popolnoma res. Pri 140 prevoziš toliko metrov več v istem času da nikakor ne moreš tega kompenzirat s hitrejšim premikanjem noge na zavoro. Enostavno ne gre.
Koliko je omejitev smiselno postavljena pa nekako ni pomembno....vedno pri nižji hitrosti prevoziš manj metrov preden prestaviš nogo na zavoro.
edit: Edini voznik ki ga spoštujem je ta, ki vozi dinamično znotraj omejitev hitrosti. Tak ki je sposoben hitro doseči zgornjo omejitev, se prilagaja razmeram na cesti, zna uporabljat menjalnik, je pozoren na cesto itd. Počasne voznike prehitiš na prvem varnem mestu in si srečen, hitrim voznikom ki mislijo da omejitve zanje ne veljajo pa moraš posvečat toliko več pozornosti da nisi več pozoren kaj je pred avtom ampak gledaš samo še v ogledalo kaj tisti pacient počne zadaj.
to je popolnoma res. Pri 140 prevoziš toliko metrov več v istem času da nikakor ne moreš tega kompenzirat s hitrejšim premikanjem noge na zavoro. Enostavno ne gre.
Koliko je omejitev smiselno postavljena pa nekako ni pomembno....vedno pri nižji hitrosti prevoziš manj metrov preden prestaviš nogo na zavoro.
edit: Edini voznik ki ga spoštujem je ta, ki vozi dinamično znotraj omejitev hitrosti. Tak ki je sposoben hitro doseči zgornjo omejitev, se prilagaja razmeram na cesti, zna uporabljat menjalnik, je pozoren na cesto itd. Počasne voznike prehitiš na prvem varnem mestu in si srečen, hitrim voznikom ki mislijo da omejitve zanje ne veljajo pa moraš posvečat toliko več pozornosti da nisi več pozoren kaj je pred avtom ampak gledaš samo še v ogledalo kaj tisti pacient počne zadaj.
Why so serious?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Gray_Warden ()
BlueRunner ::
Koliko je omejitev smiselno postavljena pa nekako ni pomembno....vedno pri nižji hitrosti prevoziš manj metrov preden prestaviš nogo na zavoro.
Na AC se ne gre toliko za "smiselno omejitev", ker so tam hitrosti tako visoke, da je razkorak med občutkom in fiziko tolikšen, da glava boli. Kako velik pa je ta razkorak pa je lepo videti na tipičnih varnostnih razdaljah, ki jih večina voznikov jemlje kot primerne. Tudi če v celoti ignoriraš očitne paciente, je povprečje takšno, da je jasno videti, da ljudje dojemamo večanje tveganja pri povečanju hitrosti linearno in ne ekspnentno, kot to predpisuje fizika.
Smerno vozišče, fizično ločene smeri, varnostne ograje. To je tisto, kar tveganja znižuje. Vse, kar ti potem ostane je samo še neprestana kontrola, da ne boš fasal "Death from Behind" (prosto po "Death from Above" motu) ali kakšno večjo žival na cesti.
V naseljih pa omejitev 50 ni izbrana kar tako, ampak ima podlago v dejansko zbranih podatkih. Kot je en raziskovalec lepo zapisal: fascinira ga, kako so lahko ljudje vedno znova presenečeni, da Newtonovi zakoni dejansko držijo.
No, ampak nekateri to že vemo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlueRunner ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Prehitevanje kolone (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 24348 (20738) | facepalm |
⊘ | Počasni vozniki (strani: 1 2 3 4 … 33 34 35 36 )Oddelek: Na cesti | 269935 (240966) | dzinks63 |
⊘ | Omejitve hitrosti za motoriste (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 34532 (28760) | bluefish |
» | Posnetek prometne nesreče - Pravilna reakcija? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 17740 (14140) | solatko |