Forum » Loža » Koliko so krivi počasni vozniki?
Koliko so krivi počasni vozniki?
Temo vidijo: vsi
solatko ::
BigWhale - To ni statistični vzorec, je samo ugotovitev o relaciji, ki jo prevozim vsaj enkrat na teden in je opazna taka sprememba obnašanja voznikov. Ni junakov, ki so pred 1. konstantno na tej cesti vozili preko 100, lahko pa da so šli na morje.
Pyr0Beast - od Kolinske proti papir servisu, se vozijo 20, ne vem v kateri coni 30 imaš take paciente.
BlaY0 - Kaj pol tam vsi domačini vozijo 90+
Pyr0Beast - od Kolinske proti papir servisu, se vozijo 20, ne vem v kateri coni 30 imaš take paciente.
BlaY0 - Kaj pol tam vsi domačini vozijo 90+
Delo krepa človeka
Zgodovina sprememb…
- spremenil: solatko ()
Pyr0Beast ::
>Kaj pol tam vsi domačini vozijo 90+
'Domačini', tisti ki so tukaj doma vozijo ~30
'Domačini', tisti ki so tukaj doma vozijo ~30
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
s1m0n ::
Tudi pri nas se redko kdo drži cone 30, ki je po celotnem naselju razen glavne ceste kjer je 50km/h pa tudi tukaj se redko kdo drži :)
imagodei ::
Pobrisal sem par videov, ki s temo nimajo nikakršne zveze, ter nekaj povezanih odgovorov.
Videi so zanimivi, če vam je toliko do tega - spadajo v Funny & Cool links temo.
Videi so zanimivi, če vam je toliko do tega - spadajo v Funny & Cool links temo.
- Hoc est qui sumus -
solatko ::
V conah 30 bodo merili komunalci, samo zgleda, da se še niso organizirali, bo pa to proračunski denar mest ali občin, zato se je toliko teh con pojavilo v zadnjem mesecu, dveh. Nič bat, če ne prej septembra se začne plenjenje na veliko, v vsaki ulici radar, kjer je cona 30.
Danes so že šli župani v luft, ker se bo šparalo na denarju, katerega mora država dati občinam, jim bodo potiho povedal, da imajo zato cone 30.
Danes so že šli župani v luft, ker se bo šparalo na denarju, katerega mora država dati občinam, jim bodo potiho povedal, da imajo zato cone 30.
Delo krepa človeka
Zgodovina sprememb…
- spremenil: solatko ()
Utk ::
Jaz nisem tak, niti ne dobivam kazni, ampak slej ko prej bo nekomu ob takih kaznih poknil živec in nek komunalec, ki ni najbolj usposobljen za te stvari, bo grdo nasankal. Potem bojo vsi zgroženi, začudeni, Slak bo imel 3 oddaje o tem, komunalci pa dobili pokalice za samoobrambo.
para! ::
Hm, ali obstaja kakšna javna razlaga ali študija, ki upravičuje postavljene omejitve v določenih predelih? Ok, naselje, avtomatsko omejitev 50 km/h, ampak pri conah 30 pa verjetno zadeve določajo na podlagi raznih študij in pregledov cestišča, ne pa na podlagi "več kot je nizkih omejitev, več bomo kasirali, več bo imelo neko neperspektivno mesto denarja".
lp
lp
Death before dishonor!
smash ::
Hm, ali obstaja kakšna javna razlaga ali študija, ki upravičuje postavljene omejitve v določenih predelih? Ok, naselje, avtomatsko omejitev 50 km/h, ampak pri conah 30 pa verjetno zadeve določajo na podlagi raznih študij in pregledov cestišča, ne pa na podlagi "več kot je nizkih omejitev, več bomo kasirali, več bo imelo neko neperspektivno mesto denarja".
lp
kaj misliš, da znake za 30 postavljajo zato, da spraznijo skladišče? za vsak znak obstaja verjetno kakšna razlaga
Gray_Warden ::
večinoma bi jaz rekel da oznake 30 postavljajo zaradi pacientov ki so tam kjer je zdaj omejitev 30 vozili prej vsaj 50, če ne več. Zdaj mogoče vozijo 30 ker jih je strah kazni.
da o skuteristih in njihovi vožnji ne govorim.
večina slovencev pač ne pozna neke kulturne vožnje ampak pozna samo 2 opciji:
a.) jaz "obvladam" vožnjo in omejitve zame ne veljajo ker znam sam oceninti kako hitro lahko peljem
b.) jaz se rad vozim prijetno počasi in se ne nameravam nikomur umakniti tudi če je za mano kolona vozil.
redki pa rečejo nekaj takšnega:
c.) jaz obvladam vožnjo vendar vozim dinamično znotraj omejitev hitrosti. Če se za menoj bilokje naredi kolona, se pač umaknem.
da o skuteristih in njihovi vožnji ne govorim.
večina slovencev pač ne pozna neke kulturne vožnje ampak pozna samo 2 opciji:
a.) jaz "obvladam" vožnjo in omejitve zame ne veljajo ker znam sam oceninti kako hitro lahko peljem
b.) jaz se rad vozim prijetno počasi in se ne nameravam nikomur umakniti tudi če je za mano kolona vozil.
redki pa rečejo nekaj takšnega:
c.) jaz obvladam vožnjo vendar vozim dinamično znotraj omejitev hitrosti. Če se za menoj bilokje naredi kolona, se pač umaknem.
Why so serious?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Gray_Warden ()
smash ::
Gray_Warden je izjavil:
večinoma bi jaz rekel da oznake 30 postavljajo zaradi pacientov ki so tam kjer je zdaj omejitev 30 vozili prej vsaj 50, če ne več. Zdaj mogoče vozijo 30 ker jih je strah kazni.
da o skuteristih in njihovi vožnji ne govorim.
večina slovencev pač ne pozna neke kulturne vožnje ampak pozna samo 2 opciji:
a.) jaz "obvladam" vožnjo in omejitve zame ne veljajo ker znam sam oceninti kako hitro lahko peljem
b.) jaz se rad vozim prijetno počasi in se ne nameravam nikomur umakniti tudi če je za mano kolona vozil.
redki pa rečejo nekaj takšnega:
c.) jaz obvladam vožnjo vendar vozim dinamično znotraj omejitev hitrosti. Če se za menoj bilokje naredi kolona, se pač umaknem.
d.) večina misli, da spada pod točko c.), v resnici pa pod a.) ali b.)
Gray_Warden ::
se popolnoma strinjam.
vendar če nekdo vozi počasi je to še najmanjši problem. Tak te ne bo ubil. Veliko bolj me skrbi kaj na cesti počnejo tisti ki spadajo pod točko A in menijo da obvladajo vozilo....ko pa zletijo s ceste pa je krivo vse drugo, le njihova NEPRILAGOJENA HITROST ne.
vendar če nekdo vozi počasi je to še najmanjši problem. Tak te ne bo ubil. Veliko bolj me skrbi kaj na cesti počnejo tisti ki spadajo pod točko A in menijo da obvladajo vozilo....ko pa zletijo s ceste pa je krivo vse drugo, le njihova NEPRILAGOJENA HITROST ne.
Why so serious?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Gray_Warden ()
msjr ::
Eh, upam, da ne bom srečal nobene od vpletenih strani v svojem "forumskem" razpoloženju na cesti, ne "sem-hiter-in-varen" voznikov, ne "vse-je-pod-kontrolo" kolesarjev. Je pa zanimivo, da ko sem prešaltal iz Daewooja na SAAB-a mi veliko manj blendajo na AC. Vozim z isto hitrostjo kot prej, samo se mi zdi da tisti za mano, ki je prej rekel: "spizdi kišta", zdaj reče: "gotovo ima nek razlog, da ne vozi 180..."
solatko ::
Za cono 30 stojijo izključno materialni interesi, ki so večji od varnosti šolarjev, kjer je omejitev 40 km/h.
Vozniki pod točko c obstojajo v kakšni drugi državi, pri nas srečam in dohitevam samo tiste, ki so najboljši, najbolj varni in oh in sploh vozniki, saj so toliko prepričani v svojo nadmoč, da vlečejo cele kolone za seboj, po sebi lastnih pravilih. Ne pride jim na misel, da bi se vsaj malo desno umaknili, ko za njimi pripelje skupina motoristov. Po navadi se pomaknejo še malo levo.
Spoštujem voznike, ki se ob svoji počasnejši vožnji umaknejo na prvem možnem kraju, vendar jih je zelo malo.
Zaradi takih, prihaja do najtežjih nesreč, ker vlečejo za seboj strnjeno kolono tako, da je varno prehitevanja onemogočeno.
Vedno, ko srečam tako kolono, me je strah, da bom moral s ceste, da se bom lahko rešil, čelnega trčenja, ko bo nekomu počil živec in bo šel prehitevat celo kolono. Meni gredo taki vozniki na k., vendar sem se z leti naučil prilagajat in se pač držim tiste hitrosti, ki jo narekuje mečkač, tudi varnostno razdaljo pustim večjo, kot normalno, da omogočim umik, kakšnemu ponorelemu vozniku.
V soboto, nas je tako vlekel za seboj en tak cepec od Ribč, do Šentjakoba cca 15 km s 60-70, če prav je omejitev 90, vmes pa parkrat 60 in 70.
Vozniki pod točko c obstojajo v kakšni drugi državi, pri nas srečam in dohitevam samo tiste, ki so najboljši, najbolj varni in oh in sploh vozniki, saj so toliko prepričani v svojo nadmoč, da vlečejo cele kolone za seboj, po sebi lastnih pravilih. Ne pride jim na misel, da bi se vsaj malo desno umaknili, ko za njimi pripelje skupina motoristov. Po navadi se pomaknejo še malo levo.
Spoštujem voznike, ki se ob svoji počasnejši vožnji umaknejo na prvem možnem kraju, vendar jih je zelo malo.
Zaradi takih, prihaja do najtežjih nesreč, ker vlečejo za seboj strnjeno kolono tako, da je varno prehitevanja onemogočeno.
Vedno, ko srečam tako kolono, me je strah, da bom moral s ceste, da se bom lahko rešil, čelnega trčenja, ko bo nekomu počil živec in bo šel prehitevat celo kolono. Meni gredo taki vozniki na k., vendar sem se z leti naučil prilagajat in se pač držim tiste hitrosti, ki jo narekuje mečkač, tudi varnostno razdaljo pustim večjo, kot normalno, da omogočim umik, kakšnemu ponorelemu vozniku.
V soboto, nas je tako vlekel za seboj en tak cepec od Ribč, do Šentjakoba cca 15 km s 60-70, če prav je omejitev 90, vmes pa parkrat 60 in 70.
Delo krepa človeka
darkolord ::
Za cono 30 stojijo izključno materialni interesiMaterialni interesi koga? Proizvajalca znakov za 30?
Gray_Warden ::
solatko> Zaradi takih, prihaja do najtežjih nesreč, ker vlečejo za seboj strnjeno kolono tako, da je varno prehitevanja onemogočeno.
Se strinjam! Zaradi takšnih gredo potem pacienti prehitevat celo kolono ali pa prehitevajo tako da se vsiljujejo med 2 vozili in ogrožajo dobesedno vse v koloni. Večkrat se mi je že zgodilo da sem normalno vozil v koloni, kar na lepem pa vidim v ogledalu da nek pacient prehiteva 3 vozila za mano in mene, potem pa se kar na lepem vrine pred mano in vozilo pred mano. Valda potem takoj po gasu in naprej prehitevat. Sicer je za takšno početje po zakonu kriv pacient ki ne zna varno prehitevat vendar moralno bi jaz rekel da je kriv tudi tisti ki dela kolono na cesti in se na noben način noče umakniti.
solatko> Vedno, ko srečam tako kolono, me je strah, da bom moral s ceste, da se bom lahko rešil, čelnega trčenja, ko bo nekomu počil živec in bo šel prehitevat celo kolono. Meni gredo taki vozniki na k., vendar sem se z leti naučil prilagajat in se pač držim tiste hitrosti, ki jo narekuje mečkač, tudi varnostno razdaljo pustim večjo, kot normalno, da omogočim umik, kakšnemu ponorelemu vozniku.
Edino pametno, drugače te lahko še zrine iz ceste ko se bo umikal prometu na nasprotnem pasu.
solatko> V soboto, nas je tako vlekel za seboj en tak cepec od Ribč, do Šentjakoba cca 15 km s 60-70, če prav je omejitev 90, vmes pa parkrat 60 in 70.
Za takimi mečkači se potem najde kakšen avto ki ga ne zna/ne upa/noče prehiteti in potem vsi ki so za tem drugim voznikom v večini primerov ne morejo več varno prehitevat saj bi morali prehiteti 2 vozili na enkrat, kar pa zna bit problem če nimaš dovolj močnega avta.
Vsekakor se strinjam da so mečkači ki se ne umaknejo velik problem na cesti. Če bi isti voznik na kakšnem primernem mestu pokazal da ga lahko prehitim, mogoče dodanto upočasnil vožnjo in dal desni smerokaz ali karkoli podobnega, bi takega voznika spoštoval. Tako pa komaj čakam da se ta mečkač spravi s ceste.
Se strinjam! Zaradi takšnih gredo potem pacienti prehitevat celo kolono ali pa prehitevajo tako da se vsiljujejo med 2 vozili in ogrožajo dobesedno vse v koloni. Večkrat se mi je že zgodilo da sem normalno vozil v koloni, kar na lepem pa vidim v ogledalu da nek pacient prehiteva 3 vozila za mano in mene, potem pa se kar na lepem vrine pred mano in vozilo pred mano. Valda potem takoj po gasu in naprej prehitevat. Sicer je za takšno početje po zakonu kriv pacient ki ne zna varno prehitevat vendar moralno bi jaz rekel da je kriv tudi tisti ki dela kolono na cesti in se na noben način noče umakniti.
solatko> Vedno, ko srečam tako kolono, me je strah, da bom moral s ceste, da se bom lahko rešil, čelnega trčenja, ko bo nekomu počil živec in bo šel prehitevat celo kolono. Meni gredo taki vozniki na k., vendar sem se z leti naučil prilagajat in se pač držim tiste hitrosti, ki jo narekuje mečkač, tudi varnostno razdaljo pustim večjo, kot normalno, da omogočim umik, kakšnemu ponorelemu vozniku.
Edino pametno, drugače te lahko še zrine iz ceste ko se bo umikal prometu na nasprotnem pasu.
solatko> V soboto, nas je tako vlekel za seboj en tak cepec od Ribč, do Šentjakoba cca 15 km s 60-70, če prav je omejitev 90, vmes pa parkrat 60 in 70.
Za takimi mečkači se potem najde kakšen avto ki ga ne zna/ne upa/noče prehiteti in potem vsi ki so za tem drugim voznikom v večini primerov ne morejo več varno prehitevat saj bi morali prehiteti 2 vozili na enkrat, kar pa zna bit problem če nimaš dovolj močnega avta.
Vsekakor se strinjam da so mečkači ki se ne umaknejo velik problem na cesti. Če bi isti voznik na kakšnem primernem mestu pokazal da ga lahko prehitim, mogoče dodanto upočasnil vožnjo in dal desni smerokaz ali karkoli podobnega, bi takega voznika spoštoval. Tako pa komaj čakam da se ta mečkač spravi s ceste.
Why so serious?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Gray_Warden ()
jype ::
msjr> Vozim z isto hitrostjo kot prej, samo se mi zdi da tisti za mano, ki je prej rekel: "spizdi kišta", zdaj reče: "gotovo ima nek razlog, da ne vozi 180..."
Ne zdi se ti - to statistično signifikantno drži v vseh oblikah prometa.
Samo še kot pešec bi moral teorijo stestirat, pa ne najdem Darth Vader oblekce :|
Ne zdi se ti - to statistično signifikantno drži v vseh oblikah prometa.
Samo še kot pešec bi moral teorijo stestirat, pa ne najdem Darth Vader oblekce :|
Gray_Warden ::
jype
obleči kakšno lepo obleko in čevlje, kot da greš na sestanek in primi kakšen lep kovček. Nato pa poizkusi še k kakšno trenirko in teniskami.
isto je na cesti...Če boš šel z novim audijem 115 km/h po prehitevalnem pasu ti bo mogoče kakšen z res močnejšim avtom malo poblendal, če pa bi vozil kakšnega Puntota ali mogoče staro Corso, pa bi verjetno tisti zadaj še meglenke prižgal in se vsedel na hupo, samo da bi Corsa zapustila prehitevalni pas.
obleči kakšno lepo obleko in čevlje, kot da greš na sestanek in primi kakšen lep kovček. Nato pa poizkusi še k kakšno trenirko in teniskami.
isto je na cesti...Če boš šel z novim audijem 115 km/h po prehitevalnem pasu ti bo mogoče kakšen z res močnejšim avtom malo poblendal, če pa bi vozil kakšnega Puntota ali mogoče staro Corso, pa bi verjetno tisti zadaj še meglenke prižgal in se vsedel na hupo, samo da bi Corsa zapustila prehitevalni pas.
Why so serious?
jype ::
Ampak zakaj bi se moral sploh zmigat? Pusti ga, da opleta po svoje. Ne bit ravno na cesti agresivni, lepo vas prosim.
solatko ::
Nihče ne mara na prehitevalnem pasu vozil, ki vozijo počasneje od omejitve, saj ta pas ni predviden za vožnjo, temveč izključno za prehitevanje, ker pa se frajerjem (po navadi isti varni in previdni vozniki, ko so edini z znanjem in sposobnostjo), ne da umikat na desni pas, saj je čez 500 m ponovno en mal počasnejši na voznem pasu, lepo svojih 115km/h, peljejo po prehitevalnem pasu. Se vam zdi kaj čudnega, da vozniki za njim popizdijo, saj nima kaj delat na levem pasu. Pa je čisto vseeno ali je to Mečka, Avdi, BMW ali Aston Martin, naj pelje po pravilih ali naj zapusti promet.
Za vas so za vse hudo na naših cestah krivi hitri dobri vozniki, v resnici pa cel sekret delajo nevzgojeni pešci, še manj vzgojeni kolesarji in tistih nekaj smrkavih (lahko imajo tudi 90 let) divjakov, ki imajo pa itak toliko poznanstev in vez, da nikoli ne plačajo nič, vozniki, ki niso sposobni vozit normalno, zadrogiranci, pijančki, vsi pa pljuvate po tistih cca 20%-ov res dobrih in varnih voznikov, ki jim je edina slaba točka, da včasih, varno, malo bolj pritisnemo na gas. Večina nas tudi praske še ni povzročila v prometu, vendar ste vsi proti nam.
Kje je vaša morala, ko se oglašate, pa v bistvu sploh ne obvladate vozil v kolikor toliko kritičnih situacijah, ob nenadni oviri, ob prvem dežju po daljšem času, ne znate vozit ali vam je pa muka, ponoči na skoraj prazni cesti.
Predno spet skočite name, poglejte koliko zastojev, zaradi karambolov je bilo samo danes na cestah v RS. Tudi enega ni povzročil dober, hiter voznik.
Večini naših voznikov je glavna pot, dnevno nekaj km v službo in domov, popoldan obisk kakega centra in vsakoletni dopust, drugače pa sobotni in nedeljski prevozi k žlahti. Recimo, da v najboljši priliki naredijo okoli 200 km/teden. Ti so najbolj varčni, varni in sploh najboljši vozniki na tem svetu. Ko jim pa zaprejo redno dnevno pot v službo zaradi popravil ceste, pa kar naenkrat ne vedo kje in kako bi se pripeljali na delo, da ne govorimo o parkiranju.
Dajmo se enkrat začet pogovarjat o urejanju prometne varnosti. Vsi, ki poznate kakšnega narkomančka, pijančka in podobne, recimo bolnika, ki mora jemati psihoaktivna zdravila, začnite jih prijavljat.
Za varnost, tudi svojo boste naredili več, kot z vožnjo 20 pod omejitvijo. Začnite gledat vzvratna ogleda in, ko vidite hitrejše, se umaknite bolj desno ali po potrebi ustavite, kadar vozite pod omejitvijo.
Ko ste peš, se prepričajte ali vas voznik vidi, ali je doumel vaš namen, če niste prepričani, počakajte par sekund, da gre mimo, dvignite roko, kar je mednarodni znak, da hočete prečkat cesto.
Na kolesu si namestite vse dodatke, ki pomagajo k vaši varnosti. Predvsem bodite vidni, vozite po pravi strani in seveda pazite nase in pešce.
Šele, ko bo to vse klapalo, bo zrasla tudi prometna kultura, sedaj, ko se udriha samo po tistih "prehitrih voznikih", pa pri prometni kulturi ne bomo dobili dosti, ker tisti malo hitrejši, se že sedaj obnašamo, dokaj kulturno, celo prednost damo kakšnemu, ki čaka na vključitev pa, če prav je tudi to prekršek, saj oviramo tistega zadaj.
Lepo ali grdo, zavedajte se, da tudi če se vsi hitrejši vozniki umaknemo s ceste, bo kulture še manj, saj bo še manj voznikov, ki znamo spremljati promet in pravilno reagirati.
Vedno, ko sem šel v Trst, sem se smejal, ko je bila prometna nesreča, na kupu dva ali trije z yu tablicami, oziroma vsaj eden v karambolu (večinoma krivec), naš človek.
Za vas so za vse hudo na naših cestah krivi hitri dobri vozniki, v resnici pa cel sekret delajo nevzgojeni pešci, še manj vzgojeni kolesarji in tistih nekaj smrkavih (lahko imajo tudi 90 let) divjakov, ki imajo pa itak toliko poznanstev in vez, da nikoli ne plačajo nič, vozniki, ki niso sposobni vozit normalno, zadrogiranci, pijančki, vsi pa pljuvate po tistih cca 20%-ov res dobrih in varnih voznikov, ki jim je edina slaba točka, da včasih, varno, malo bolj pritisnemo na gas. Večina nas tudi praske še ni povzročila v prometu, vendar ste vsi proti nam.
Kje je vaša morala, ko se oglašate, pa v bistvu sploh ne obvladate vozil v kolikor toliko kritičnih situacijah, ob nenadni oviri, ob prvem dežju po daljšem času, ne znate vozit ali vam je pa muka, ponoči na skoraj prazni cesti.
Predno spet skočite name, poglejte koliko zastojev, zaradi karambolov je bilo samo danes na cestah v RS. Tudi enega ni povzročil dober, hiter voznik.
Večini naših voznikov je glavna pot, dnevno nekaj km v službo in domov, popoldan obisk kakega centra in vsakoletni dopust, drugače pa sobotni in nedeljski prevozi k žlahti. Recimo, da v najboljši priliki naredijo okoli 200 km/teden. Ti so najbolj varčni, varni in sploh najboljši vozniki na tem svetu. Ko jim pa zaprejo redno dnevno pot v službo zaradi popravil ceste, pa kar naenkrat ne vedo kje in kako bi se pripeljali na delo, da ne govorimo o parkiranju.
Dajmo se enkrat začet pogovarjat o urejanju prometne varnosti. Vsi, ki poznate kakšnega narkomančka, pijančka in podobne, recimo bolnika, ki mora jemati psihoaktivna zdravila, začnite jih prijavljat.
Za varnost, tudi svojo boste naredili več, kot z vožnjo 20 pod omejitvijo. Začnite gledat vzvratna ogleda in, ko vidite hitrejše, se umaknite bolj desno ali po potrebi ustavite, kadar vozite pod omejitvijo.
Ko ste peš, se prepričajte ali vas voznik vidi, ali je doumel vaš namen, če niste prepričani, počakajte par sekund, da gre mimo, dvignite roko, kar je mednarodni znak, da hočete prečkat cesto.
Na kolesu si namestite vse dodatke, ki pomagajo k vaši varnosti. Predvsem bodite vidni, vozite po pravi strani in seveda pazite nase in pešce.
Šele, ko bo to vse klapalo, bo zrasla tudi prometna kultura, sedaj, ko se udriha samo po tistih "prehitrih voznikih", pa pri prometni kulturi ne bomo dobili dosti, ker tisti malo hitrejši, se že sedaj obnašamo, dokaj kulturno, celo prednost damo kakšnemu, ki čaka na vključitev pa, če prav je tudi to prekršek, saj oviramo tistega zadaj.
Lepo ali grdo, zavedajte se, da tudi če se vsi hitrejši vozniki umaknemo s ceste, bo kulture še manj, saj bo še manj voznikov, ki znamo spremljati promet in pravilno reagirati.
Vedno, ko sem šel v Trst, sem se smejal, ko je bila prometna nesreča, na kupu dva ali trije z yu tablicami, oziroma vsaj eden v karambolu (večinoma krivec), naš človek.
Delo krepa človeka
Gray_Warden ::
solatko> Tudi enega ni povzročil dober, hiter voznik.
predvsem je problem v tistem kar sem napisal zgoraj:
ogromno voznikov spada v točko a. Mislijo da obvladajo vozilo in vozijo točno tako kot ti opisuješ da vozijo dobri hitri vozniki. Potem pa avto malenkost zdrsne in ga ne znajo obvladati in pride do karambola.
Morali bi nekako uvesti obvezno šolo varne vožnje kjer bi se vsi učili obvladati vozilo. Mogoče bi to kaj pomagalo, nevem.
kot recimo ta pacient k nikakor ni uspel obvladati avta.
http://izklop.com/?url=links/start&a=op...
se pa lepo vidi kako voznik ki je pripeljal nasproti obvlada vozilo saj se je prav profesionalno umaknil!
predvsem je problem v tistem kar sem napisal zgoraj:
Gray_Warden je izjavil:
večina slovencev pač ne pozna neke kulturne vožnje ampak pozna samo 2 opciji:
a.) jaz "obvladam" vožnjo in omejitve zame ne veljajo ker znam sam oceninti kako hitro lahko peljem
b.) jaz se rad vozim prijetno počasi in se ne nameravam nikomur umakniti tudi če je za mano kolona vozil.
redki pa rečejo nekaj takšnega:
c.) jaz obvladam vožnjo vendar vozim dinamično znotraj omejitev hitrosti. Če se za menoj bilokje naredi kolona, se pač umaknem.
ogromno voznikov spada v točko a. Mislijo da obvladajo vozilo in vozijo točno tako kot ti opisuješ da vozijo dobri hitri vozniki. Potem pa avto malenkost zdrsne in ga ne znajo obvladati in pride do karambola.
Morali bi nekako uvesti obvezno šolo varne vožnje kjer bi se vsi učili obvladati vozilo. Mogoče bi to kaj pomagalo, nevem.
kot recimo ta pacient k nikakor ni uspel obvladati avta.
http://izklop.com/?url=links/start&a=op...
se pa lepo vidi kako voznik ki je pripeljal nasproti obvlada vozilo saj se je prav profesionalno umaknil!
Why so serious?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Gray_Warden ()
Utk ::
Ne, nič ne bi pomagalo. Vsaj ne tolk, da bi blo statistično opazno. Ker malokdo ven zleti pri normalni hitrosti, pri kateri se še da kaj naredit, pa tudi če, nesreča ni huda. Če te pa na tipični slovenski ozki cesti začne odnašat pri 160, je pa tvoje življenje odvisno samo še od tega ali se boš ustavil pred drevesom. Takim ne more pomagat trening varne vožnje niti višje kazni.
Večina ljudi tudi enostavno ne dela zadost kilometrov, niti ne vozijo zadost zbrano, da bi se znali reševat z volanom in z nevem čim, kot jim to (morda) uspe na poligonu, pa še to pri 50-60 na uro... Da bojo to delali na ozki cesti pri 90 na uro je malo utopično za pričakovat. Največ kaj lahko pri tem narediš je, da jim inštaliraš esp.
Večina ljudi tudi enostavno ne dela zadost kilometrov, niti ne vozijo zadost zbrano, da bi se znali reševat z volanom in z nevem čim, kot jim to (morda) uspe na poligonu, pa še to pri 50-60 na uro... Da bojo to delali na ozki cesti pri 90 na uro je malo utopično za pričakovat. Največ kaj lahko pri tem narediš je, da jim inštaliraš esp.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Gray_Warden ::
se strinjam ja. Instaliraš ESP in ABS in AIR BAG samo kaj ko večina voznikov zaradi varnostnih dodatkov potem vozi še hitreje saj se v svojem vozilu počutijo varne in se ne zavedajo da lahko vseeno umrejo.
Potem pa vidiš kak na cesti kjer se vsak dan brez problema voziš 100 km/h nekdo zleti ven in tam postavijo tablo z omejitvijo 60 km/h čeprav je tisti ki je zletel iz ceste vozil vsaj 150, če ne več.
Potem pa vidiš kak na cesti kjer se vsak dan brez problema voziš 100 km/h nekdo zleti ven in tam postavijo tablo z omejitvijo 60 km/h čeprav je tisti ki je zletel iz ceste vozil vsaj 150, če ne več.
Why so serious?
solatko ::
Gray_Warden - Dobri vozniki se ne igramo s fiziko, tudi ne bremzamo nikoli na polno, ker avtomatsko zaviramo z motorjem in šaltanjem na dol. Večina voznikov pod tvojo kategorijo a, so ravno tisti varni vozniki, ki pa jih preseneti vsaka ovira na cesti, zaradi nepravilnih reagiranj, je največ nesreč pod kategorijo - ni prilagodil vožnjo razmeram na cesti, nemci imajo tu podkategorijo, ne obvlada vozila, pomanjkanje izkušenj.
Kaj ti pomaga šola dobre vožnje, če tega v praksi ne boš obnavljal. Da bi se naučil, kako ti avto reagira v različnih situacijah, pa moraš trenirat praktično vsak dan. Dobrega voznika zdrs ne bo presenetil, saj ga pričakuje, ovira za ovinkom ne predstavlja težave, saj za vsakim ovinkom pričakuješ oviro v obliki kmetijskega delovnega stroja. Temu tudi prilagodiš vožnjo in ovinke resda voziš normalno hitro, vendar brzino nižje. Ni prav nobene potrebe, da bi ob znaku divjad na cesti, vozil 60 ali manj, prestaviš v brzino nižje in ko je potreba, tretja že kar dobro zavira, malo pomoči z zavoro in avto praktično stoji.
Seveda je potrebno vse te manevre spravit v podzavest, da postanejo avtomatizem, meni ni potrebno razmišljat, ko hočem nekoga prehitet, da moram dati v tretjo, da bo avto potegnil, kot je potrebno za varno prehitevanje, to gre avtomatsko, v momentu, ko se odločim za prehitevanje, zato me tudi ne moti dosti, če prehitevani doda gas, pred vsakim hujšim, nepoznanim ovinkom, gre menjalnik avtomatsko v četrto ali tretjo prestavo, brzina ostane enaka, recimo da 90.
Vendar so najboljše izkušnje iz samega prometa, ko prideš domov, moraš vsako kritično situacijo iz katere si prišel cel, doma še enkrat v miru preanalizirati, bi bilo morda lahko kaj bolje narejeno.
To so kilometri in leta nabiranja izkušenj, tako slabih, kot dobrih, več te naučijo slabe, največ pa nepravilne reakcije in samo na tebi je, da poizkušaš tako situacijo ponoviti na nekem varnem kraju in naštudirati rešitev.
Samo šola dobre vožnje, je približno tako, kot par mesecev treninga kakšne borbene veščine in potem stopiti v borbo. Kaj meniš, kakšen bo rezultat.
Zase vem, da dnevno rešujem napake drugih, že pred leti sem jih nehal šteti, gre pa v povprečno 10 rešenih lažjih ali težjih karambolov dnevno. Tisti, ki rastemo na cesti, tako pravijo voznikom, ki so na cesti dnevno vsaj pol šihta, vidimo vsak dan neumnosti, ki jih počnejo slabo poučeni vozniki. Problem je v tem, da če si enkrat zanič voznik in nimaš nikogar, da bi ti te napake počasi odpravljal, boš do smrti zanič voznik, saj ti nihče ne pove tega. Ko pa ti to pove nekdo na cesti, v prometu, v neki kritični situaciji, ki je nastala zaradi tebe, pa si se pripravljen na smrt stepst, za obarambo svojega dobrega, kaj dobrega, odličnega šofiranja, namesto da bi se pustil poučiti pametnejšim in izkušenejšim od sebe.
Hvala bogu, da gredo taki s ceste praviloma sami, znake pa postavljajo vedno, ko se zgodi kakšna hujša nesreča, kot kakšno opravičilo države, svojcem umrlega. Redke so pri nas omejitve izven naselja, ki so smiselne in strokovno postavljene.
Utk - pametni gremo 160 in več izključno tam, kjer je to varno in s svojim početjem nikogar ne ogrožamo, neizkušeni, pa so veseli, ko nek ovinek zvozijo s 160 in potem imajo filing, da gre to povsod, ja fizke se ne da zajebat in pametni tam sigurno ne vozimo 160.
Kaj ti pomaga šola dobre vožnje, če tega v praksi ne boš obnavljal. Da bi se naučil, kako ti avto reagira v različnih situacijah, pa moraš trenirat praktično vsak dan. Dobrega voznika zdrs ne bo presenetil, saj ga pričakuje, ovira za ovinkom ne predstavlja težave, saj za vsakim ovinkom pričakuješ oviro v obliki kmetijskega delovnega stroja. Temu tudi prilagodiš vožnjo in ovinke resda voziš normalno hitro, vendar brzino nižje. Ni prav nobene potrebe, da bi ob znaku divjad na cesti, vozil 60 ali manj, prestaviš v brzino nižje in ko je potreba, tretja že kar dobro zavira, malo pomoči z zavoro in avto praktično stoji.
Seveda je potrebno vse te manevre spravit v podzavest, da postanejo avtomatizem, meni ni potrebno razmišljat, ko hočem nekoga prehitet, da moram dati v tretjo, da bo avto potegnil, kot je potrebno za varno prehitevanje, to gre avtomatsko, v momentu, ko se odločim za prehitevanje, zato me tudi ne moti dosti, če prehitevani doda gas, pred vsakim hujšim, nepoznanim ovinkom, gre menjalnik avtomatsko v četrto ali tretjo prestavo, brzina ostane enaka, recimo da 90.
Vendar so najboljše izkušnje iz samega prometa, ko prideš domov, moraš vsako kritično situacijo iz katere si prišel cel, doma še enkrat v miru preanalizirati, bi bilo morda lahko kaj bolje narejeno.
To so kilometri in leta nabiranja izkušenj, tako slabih, kot dobrih, več te naučijo slabe, največ pa nepravilne reakcije in samo na tebi je, da poizkušaš tako situacijo ponoviti na nekem varnem kraju in naštudirati rešitev.
Samo šola dobre vožnje, je približno tako, kot par mesecev treninga kakšne borbene veščine in potem stopiti v borbo. Kaj meniš, kakšen bo rezultat.
Zase vem, da dnevno rešujem napake drugih, že pred leti sem jih nehal šteti, gre pa v povprečno 10 rešenih lažjih ali težjih karambolov dnevno. Tisti, ki rastemo na cesti, tako pravijo voznikom, ki so na cesti dnevno vsaj pol šihta, vidimo vsak dan neumnosti, ki jih počnejo slabo poučeni vozniki. Problem je v tem, da če si enkrat zanič voznik in nimaš nikogar, da bi ti te napake počasi odpravljal, boš do smrti zanič voznik, saj ti nihče ne pove tega. Ko pa ti to pove nekdo na cesti, v prometu, v neki kritični situaciji, ki je nastala zaradi tebe, pa si se pripravljen na smrt stepst, za obarambo svojega dobrega, kaj dobrega, odličnega šofiranja, namesto da bi se pustil poučiti pametnejšim in izkušenejšim od sebe.
Hvala bogu, da gredo taki s ceste praviloma sami, znake pa postavljajo vedno, ko se zgodi kakšna hujša nesreča, kot kakšno opravičilo države, svojcem umrlega. Redke so pri nas omejitve izven naselja, ki so smiselne in strokovno postavljene.
Utk - pametni gremo 160 in več izključno tam, kjer je to varno in s svojim početjem nikogar ne ogrožamo, neizkušeni, pa so veseli, ko nek ovinek zvozijo s 160 in potem imajo filing, da gre to povsod, ja fizke se ne da zajebat in pametni tam sigurno ne vozimo 160.
Delo krepa človeka
Zgodovina sprememb…
- spremenil: solatko ()
BigWhale ::
Večina nas tudi praske še ni povzročila v prometu, vendar ste vsi proti nam.
...
Vedno, ko sem šel v Trst, sem se smejal, ko je bila prometna nesreča, na kupu dva ali trije z yu tablicami, oziroma vsaj eden v karambolu (večinoma krivec), naš človek.
Ce ti ne bi vedno in povsod takole nemarno in grdo posploseval, bi se s tabo morda celo dalo pogovarjati.
Kako to mislis vecina vas se ni povzrocila praske? A tisti brisalci, ki jih zvijas stejejo? Pa, ko s kljuci drsas po vratih? Recimo, da je v sloveniji 1 milijon voznikov. En promil od teh jih je takih kot ti. Res dobrih in res skrbnih s super refleksi. A ne? In ti vse poznas, pardon, vecino, da ves, da niso nikoli povzrocili niti praske? A bejz no!
In vsakic, ko si videl nesreco na poti v Trst, si potem dobil se brezplacno kopijo zapisnika o prometni nesreci, da ves, da so bili vecinoma krivci "nasi" ljudje? Nevem no.
solatko ::
BigWhale : - moram pojanit še tebi posebej, kje si prebral, da jaz osebno povzročam škodo, na napačno parkiranih vozilih. Imam nekaj sto znance in kolegov, tako poklicnih kot vozniških, pa motoristov in se vsaj o udejstvovanju v prometu poznamo med seboj, spadamo pa skoraj vsi med po vašem mnenju - divjake, po jypetovem pa med morilce.
Nič od tega ne bo držalo, saj ko vozimo hitreje, je to pod nadzorom, večini pa gre prometna fizika odlično od rok in nog, sedaj pa imamo skupno nalogo, veščin dobre vožnje prenašati na mladiče. Naši otroci, vsi že več kot deset let vozniki in motoristi, ne povzročajo nesreč in ne delajo kolon in zmede na cesti. Ne vozijo pod vplivom opojnih substanc in so za svoja leta zgledni, vendar večinoma še neizkušeni vozniki za naše ocenjevanje.
Najprej pa smo jih naučili prometne kulture in obnašanja, ko so peš ali na enoslednih vozilih, kar našemu prebivalstvu manjka. Naši mladiči ne delajo samomorov, s skakanjem pod drveči avto, z vožnjo kolesa brez opreme in po napačni strani. Z motorji trenirajo dobro vožnjo predvsem na Grobniku.
Ne boš verjel, vendar v 40-ih letih obiskovanja Trsta, še nisem videl prometne nesreče dveh tržačanov (ne štejem praske, zaradi katerih se sploh ne ustavljajo), mislim karambol, da je vsaj eno vozilo nevozno. Se čudno sliši, glede na sloves tržaških voznikov. Point je v tem, da so večinoma odlični vozniki, znajo izkoristit vsak prostorček, in imajo odličen pregled in predvidevanja. Toliko bremzanja na full ne vidiš skoraj nikjer, vse gre za mm in seveda izredno hitro.
Seveda to niso posploševanja, dvajset let, sem bil povprečno dvakrat tedensko v Trstu in v kilometrih prevoženih v tem mestu, sem videl marsikaj, tudi nekaj nesreč in prav v vseh, ki sem jih videl, so bili povzročitelji, vozniki iz yu.
Jaz nikoli ne posplošujem, vendar na cesti še vedno preživim vsaj štiri ure dnevno, na cesti ne od točke a do točke b in po statistiki pridem večkrat v podobne situacije, ki se vam morda zgodijo tedensko ali mesčno.
Če imaš dobra predvidevanja, če si za volanom zbran, ne rabiš super refleksov, da rešiš kočljivo situacijo, ker pa z izkušnjami raste tudi določen avtomatizem ob podobnih prilikah, je reševanje problemov sila lahko. Včasih gre za mm ali kot je dejal moj kolega, bivši policaj, dokler gre za mišjo dlako, je še vse v redu. Zanimivo je opazovat druge udeležence v takih situacijah, ko se že vsi vidijo napol v trugi, potem pa gre vse lepo naprej.
Ne moreš pa postati izkušen in hiter, ter varen voznik samo z obiskom šole dobre vožnje, za tudi z eno kritično zadevo na leto ne.
Vsi vozniki, ki so že postali cestni inventar, vedo o čem govorim.
Nič od tega ne bo držalo, saj ko vozimo hitreje, je to pod nadzorom, večini pa gre prometna fizika odlično od rok in nog, sedaj pa imamo skupno nalogo, veščin dobre vožnje prenašati na mladiče. Naši otroci, vsi že več kot deset let vozniki in motoristi, ne povzročajo nesreč in ne delajo kolon in zmede na cesti. Ne vozijo pod vplivom opojnih substanc in so za svoja leta zgledni, vendar večinoma še neizkušeni vozniki za naše ocenjevanje.
Najprej pa smo jih naučili prometne kulture in obnašanja, ko so peš ali na enoslednih vozilih, kar našemu prebivalstvu manjka. Naši mladiči ne delajo samomorov, s skakanjem pod drveči avto, z vožnjo kolesa brez opreme in po napačni strani. Z motorji trenirajo dobro vožnjo predvsem na Grobniku.
Ne boš verjel, vendar v 40-ih letih obiskovanja Trsta, še nisem videl prometne nesreče dveh tržačanov (ne štejem praske, zaradi katerih se sploh ne ustavljajo), mislim karambol, da je vsaj eno vozilo nevozno. Se čudno sliši, glede na sloves tržaških voznikov. Point je v tem, da so večinoma odlični vozniki, znajo izkoristit vsak prostorček, in imajo odličen pregled in predvidevanja. Toliko bremzanja na full ne vidiš skoraj nikjer, vse gre za mm in seveda izredno hitro.
Seveda to niso posploševanja, dvajset let, sem bil povprečno dvakrat tedensko v Trstu in v kilometrih prevoženih v tem mestu, sem videl marsikaj, tudi nekaj nesreč in prav v vseh, ki sem jih videl, so bili povzročitelji, vozniki iz yu.
Jaz nikoli ne posplošujem, vendar na cesti še vedno preživim vsaj štiri ure dnevno, na cesti ne od točke a do točke b in po statistiki pridem večkrat v podobne situacije, ki se vam morda zgodijo tedensko ali mesčno.
Če imaš dobra predvidevanja, če si za volanom zbran, ne rabiš super refleksov, da rešiš kočljivo situacijo, ker pa z izkušnjami raste tudi določen avtomatizem ob podobnih prilikah, je reševanje problemov sila lahko. Včasih gre za mm ali kot je dejal moj kolega, bivši policaj, dokler gre za mišjo dlako, je še vse v redu. Zanimivo je opazovat druge udeležence v takih situacijah, ko se že vsi vidijo napol v trugi, potem pa gre vse lepo naprej.
Ne moreš pa postati izkušen in hiter, ter varen voznik samo z obiskom šole dobre vožnje, za tudi z eno kritično zadevo na leto ne.
Vsi vozniki, ki so že postali cestni inventar, vedo o čem govorim.
Delo krepa človeka
Zgodovina sprememb…
- spremenil: solatko ()
solatko ::
jype - V življenju sem jih kar nekaj rešil, vsaj kratkega poleta po zraku, ko so skakali tudi na takih mestih in takih urah, da jih niti sanjal nebi, ja mislim predvsem na otroke, zato mojega učim obnašanja v prometu že od kar je shodil in za enkrat pomaga, je bil manjkrat v nevarnosti, kot ti s svojimi obnašanjem. Njega ni še nihče lovil, niti na cesti niti na pločniku, ne boš ga pa videl, da se pred prečkanjem cest ne bi prepričal o lastni varnosti.
Ja zanimivo, tudi za njega sem včasih preveč divji, pa glej čuda, mi še nikoli ni guma zdrsela, razen ko sem hotel skozi ovinek počez.
Seveda je določene zadeve tudi on poizkusil, kakšna mu je ratala, včasih pa je le preveč začelo it nekontrolirano. Takrat sledijo analize in poizkušanja na varnem mestu. Veš sin, ko je naredil izpit je dobil 12 let staro fiat 127S, voziček, ki je imel lego Minija, pleh pa zanič. Razloženo mu je bilo, da je avto truga in je samo od njegove pameti odvisno, koliko časa bo preživel. No seveda ima sedaj boljši in močnejši avto, vendar učil se je v trugi. Otroku dat 200KM v roke in mu še razlagat, da je avto med najvarnejšimi, da ima vse mogoče dodatke proti vsemu, zamolčat pa tistega za pamet, ki ga pa ta limuzina nima. In potem se čudijo, da je toliko nesreč mladih neizkušenih voznikov v super duper avtomobilih.
Vedno trdim, da je za starše učenje in pravilno usmirjanje v življenje, najtežje človekovo opravilo. Ni zadosti samo blokirat strani s pornografijo, dat mulcu vsak teden žepnino, potem pa vskočit samo še takrat, ko gre kaj res narobe. Z otrokom je potrebno živet in ga učit in opozarjat na vse nevarnosti, ki prežijo na njega, istočasno pa mu kazati pravo pot, po kateri se ne zabrede.
Seveda je tudi on počel neumnosti, tako kot vsi mladiči, vendar sem za vsako zvedel tist moment, ko se je zgodila. Tudi on je moral ob 2.uri ponoči peš domov, ker je parkiral na dvorišču hiše, kjer pa so po deseti zaklenili vhodna vrata Kolodvorska, tam kjer je krajevna skupnost in sva morala v nedeljo lepo prositi stanovalce, da so mu spustili avto ven, vendar ga je to izučilo, tudi policistom je na Viču padel direktno pred lopar, ko je prečkal progo ob prižganih lučkah za prihod vlaka - prvič in nikoli več, ko je videl, kako hitro je prišel vlak, seveda je vse plačal, pa še 5 točk je pokasiral. Prvič in zadnjič do sedaj je bil v policijski obravnavi, ker se ima rad in ima rad denar, je postal voznik, ki se drži omejitev na zgornji meji, tudi tisto čez ne gre, si da raje duška na Grobniku.
Ja zanimivo, tudi za njega sem včasih preveč divji, pa glej čuda, mi še nikoli ni guma zdrsela, razen ko sem hotel skozi ovinek počez.
Seveda je določene zadeve tudi on poizkusil, kakšna mu je ratala, včasih pa je le preveč začelo it nekontrolirano. Takrat sledijo analize in poizkušanja na varnem mestu. Veš sin, ko je naredil izpit je dobil 12 let staro fiat 127S, voziček, ki je imel lego Minija, pleh pa zanič. Razloženo mu je bilo, da je avto truga in je samo od njegove pameti odvisno, koliko časa bo preživel. No seveda ima sedaj boljši in močnejši avto, vendar učil se je v trugi. Otroku dat 200KM v roke in mu še razlagat, da je avto med najvarnejšimi, da ima vse mogoče dodatke proti vsemu, zamolčat pa tistega za pamet, ki ga pa ta limuzina nima. In potem se čudijo, da je toliko nesreč mladih neizkušenih voznikov v super duper avtomobilih.
Vedno trdim, da je za starše učenje in pravilno usmirjanje v življenje, najtežje človekovo opravilo. Ni zadosti samo blokirat strani s pornografijo, dat mulcu vsak teden žepnino, potem pa vskočit samo še takrat, ko gre kaj res narobe. Z otrokom je potrebno živet in ga učit in opozarjat na vse nevarnosti, ki prežijo na njega, istočasno pa mu kazati pravo pot, po kateri se ne zabrede.
Seveda je tudi on počel neumnosti, tako kot vsi mladiči, vendar sem za vsako zvedel tist moment, ko se je zgodila. Tudi on je moral ob 2.uri ponoči peš domov, ker je parkiral na dvorišču hiše, kjer pa so po deseti zaklenili vhodna vrata Kolodvorska, tam kjer je krajevna skupnost in sva morala v nedeljo lepo prositi stanovalce, da so mu spustili avto ven, vendar ga je to izučilo, tudi policistom je na Viču padel direktno pred lopar, ko je prečkal progo ob prižganih lučkah za prihod vlaka - prvič in nikoli več, ko je videl, kako hitro je prišel vlak, seveda je vse plačal, pa še 5 točk je pokasiral. Prvič in zadnjič do sedaj je bil v policijski obravnavi, ker se ima rad in ima rad denar, je postal voznik, ki se drži omejitev na zgornji meji, tudi tisto čez ne gre, si da raje duška na Grobniku.
Delo krepa človeka
solatko ::
jype - misliš, da delam take teste, kot ti na kolesu, jaz sem to počel na krajih brez drugih udeležencev v prometu. Lej sedaj se s pobom učiva zaviranja z motorjem, ker je videl, da mu ABS pri 180, ko je treba zmanjšat na manj kot 100, vse to ne pomaga kaj dosti, saj je le za las zvlekel cel avto na nemški avtocesti, ko mu je pred nos zapeljal tovornjak. Koliko voznikov je sposobno v križišče Šmartinske in Vilharjeve pripeljati z 80km/h in križišče zapustiti s 40 km/h brez, da bi jih zaneslo (govorim o zavijanju levo proti bivšemu Zmaju), pa brez da bi sopotniki to znižanje hitrosti občutili. To so vaje, ki so se počele pred drastičnimi podražitvami komunalnih uslug. Če bi bilo potrebno se v križišču tudi ustavi, seveda v drugi in z malo pomoči zavore. Veš včasih sem tudi po LJ, kar pritiskal, vendar sem vedno znal tudi ustavit, ali se pri večji hitrosti varno ognit oviri.
Težko mi je gledat današnjo srednjo in mlajšo generacijo voznikov, ker jim je z našo prometno politiko, preprečen trening, raznih kočljivih situacij v prometu, kontrolirano, na varnih delih. Je pa res, da se je sama varnost in možnost varnega ustavljanja spremenila za nekaj krat in dejansko uživam, ko poleg motorja ustavlja še ABS, saj je marsikak manever postal prava igrača. Nikoli pa nobenih neumnosti nisem počel ob urah in na krajih, kjer bi to predstavljalo kakršno koli nevarnost za druge, tudi sedaj, gre marsikje manj, kot predpisi dovoljujejo, saj so table nesmiselno postavljene tudi v + in ne samo v -.
Težko mi je gledat današnjo srednjo in mlajšo generacijo voznikov, ker jim je z našo prometno politiko, preprečen trening, raznih kočljivih situacij v prometu, kontrolirano, na varnih delih. Je pa res, da se je sama varnost in možnost varnega ustavljanja spremenila za nekaj krat in dejansko uživam, ko poleg motorja ustavlja še ABS, saj je marsikak manever postal prava igrača. Nikoli pa nobenih neumnosti nisem počel ob urah in na krajih, kjer bi to predstavljalo kakršno koli nevarnost za druge, tudi sedaj, gre marsikje manj, kot predpisi dovoljujejo, saj so table nesmiselno postavljene tudi v + in ne samo v -.
Delo krepa človeka
kmetek ::
solatko: brez veze, da pišeš romane tukaj.....vsak ima svoje mišljenje in svoj pogled....enemu X pomeni Z, drugemu Y.
BlueRunner ::
Koliko voznikov je sposobno v križišče Šmartinske in Vilharjeve pripeljati z 80km/h in križišče zapustiti s 40 km/h brez
Da, tam je srečati kar nekaj opic, ki vozijo čez omejitev. Ravno tako na Dunajski, Tržaški, Celovški, ...
Bistveno vprašanje je, koliko voznikov je sposobnih voziti v okviru omejitev, ne koliko voznikov je sposobnih tiščati gas, tam kjer za to ni primeren prostor.
Se grem staviti, da je tudi tistemu na križišču Celovške in Samove nekajkrat šlo zelo fajn, potem pa nenadoma nič več. Sem pa nedolgo tega nazaj gledal kako postavljajo začasen semafor na križišču, ker je nekoga pač po tangenti ven odneslo in je snel semafor. Varno... japajade. Sploh, če bi tam pri semaforju še kdo stal in čakal.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlueRunner ()
Aston_11 ::
Solatko ima prav glede tržačanov (in ostalega). Tržačani so odlični vozniki, čeprav jih sam nisem videl tako. So me morali opozoriti na to, potem sem tudi sam videl. Proti njim so kakšni slovenski mestni postavljači okorni vrtičkarji, ki znajo samo po gasu in nič ostalega. V TS je moč doživeti, da vozilu, ki čaka iz stranske ulice, ustavita obe koloni in se nihče od njih, razen kakšnega balkanca, ne razburja. Je pa taktika, tisti iz stranske ulice se pomakne tako, da zapre enega izmed voznih pasov na glavni cesti. Nato ustavi nasroptna kolona in on švigne iz stranske ulice. Za naše pojme nedoumljivo - smo pač balkanci in še kaj manj.
Že to, da se pri nas ustavlja pred prehodi za pešci, je svoja zgodba.
Že to, da se pri nas ustavlja pred prehodi za pešci, je svoja zgodba.
Buggy ::
edino realno in trezno razmislanje, ki se vidi, da je plod izkusenj je vedno lepo in posteno podal solatko in v veliki meri lahko sam pritrdim njegovim ugotovitvam, pa imam dosti manj prakse za volanom kot on, pa vseeno vec kot vecina drugih sodelujocih.
Ocitno ste eni res radi teoretiki taki so v Slo ze veliko skode naredil.
Ocitno ste eni res radi teoretiki taki so v Slo ze veliko skode naredil.
bili_39a ::
Vidva sta morilca, ne mi!
Daj Jure, odkar sem videl tisti tvoj filmček - kako voziš s kolesom - nimaš več prave avtoritete glede teh očitkov.
Pa beri kar ti piše solatko! Takšnih izkušenih voznikov ni dosti. In hitreje vozijo le, če so sami na cesti...
Nehaj s temi morilci, ker nima zveze z realnostjo.
Pyr0Beast ::
Če nebi imelo veze z realnostjo nebi bili morilci kajpak.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
bili_39a ::
jype ::
bili_39a> In hitreje vozijo le, če so sami na cesti...
A, tako gre to. Kako pa vedo, kdaj so sami na cesti?
bili_39a> in na osnovi česa obtožuješ koga z morilcem?
Na osnovi tega, da "samo ko je sam na cesti" strelja malce naokoli z avtomatskim orožjem.
A, tako gre to. Kako pa vedo, kdaj so sami na cesti?
bili_39a> in na osnovi česa obtožuješ koga z morilcem?
Na osnovi tega, da "samo ko je sam na cesti" strelja malce naokoli z avtomatskim orožjem.
BigWhale ::
Veš včasih sem tudi po LJ, kar pritiskal, vendar sem vedno znal tudi ustavit, ali se pri večji hitrosti varno ognit oviri.
Znal si se ustaviti? Kako to mislis? A si tko k Yoda uporabil The Force, da si se lazje ustavil? Ce imas ti kaksne nadnaravne sposobnosti, da se pri vecjih hitrostih varneje ustavis, potem moras verjetno narediti kaksnen poseben izpit, ki ti bo dovoljeval divjanje po cestah.
Se strinjam, da je nekdo, ki vozi hitreje enako pozoren kot tisti, ki vozi pocasneje. Ampak zaradi vecje hitrosti ima manj casa za reakcijo. Da bi bil pa nekdo bolj pozoren zato ker vozi hitreje je pa traparija in primeri kjer to dejansko drzi, so skrajni in jih ne mores upostevati za celotno populacijo.
Fizike zal ne mores goljufati. Vsaj v avtomobilu ne.
bili_39a ::
Jure: Ne streljaj budalaštin, saj si drugače kar pameten človek.
Ravno tako ti streljaš s tvojim kolesom.
NIsem trdil, da so hitri vozniki praviloma tudi varni. Vendar tudi za obratno logiko ne velja pravilo!
Ravno tako ti streljaš s tvojim kolesom.
NIsem trdil, da so hitri vozniki praviloma tudi varni. Vendar tudi za obratno logiko ne velja pravilo!
Pyr0Beast ::
Ja, jure strelja najmanj s .50cal
V realnosti pa s airsoftom.
V realnosti pa s airsoftom.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
dzinks63 ::
Če voziš hitreje, se ti zmanjša vidno polje, pa če si še tako pozoren in skoncentriran na vožnjo, tega ne moreš nadomestiti, ker nečesa enostavno ne boš opazil in videl.
jype ::
bili_39a> Ravno tako ti streljaš s tvojim kolesom.
A naj ti zdaj nalepim en solatkov traktat o tem kako "še nisem imel nesreče" ?
Faktor, s katerim lahko oceniš škodo _vseh objestnih kolesarjev_ v razmerju do vsakega voznika motornih vozil je ranga milijoninka in manj.
A naj ti zdaj nalepim en solatkov traktat o tem kako "še nisem imel nesreče" ?
Faktor, s katerim lahko oceniš škodo _vseh objestnih kolesarjev_ v razmerju do vsakega voznika motornih vozil je ranga milijoninka in manj.
bili_39a ::
CoolBits ::
Kolk so pa tisti, ki v počasni vožnji zehajo, se šminkajo al pa pogovarjajo po telefonu?
Bolj al manj od tistih, ki vozijo hitreje? Kdo je bolj nevaren tukaj?
Bolj al manj od tistih, ki vozijo hitreje? Kdo je bolj nevaren tukaj?
Aston_11 ::
Pri 55 se poveča. Oči so narejene oziroma prilagojene hoji, tako da bi moral biti vidni kot idealen pri 55.
bili_39a ::
Jure:
Si to zračunal? Se recimo ne strinjam s tabo. Čeprav mislim, da res niso(mo) ravno nevarni.
Faktor, s katerim lahko oceniš škodo _vseh objestnih kolesarjev_ v razmerju do vsakega voznika motornih vozil je ranga milijoninka in manj.
Si to zračunal? Se recimo ne strinjam s tabo. Čeprav mislim, da res niso(mo) ravno nevarni.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Prehitevanje kolone (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 24352 (20742) | facepalm |
⊘ | Počasni vozniki (strani: 1 2 3 4 … 33 34 35 36 )Oddelek: Na cesti | 269948 (240979) | dzinks63 |
⊘ | Omejitve hitrosti za motoriste (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 34533 (28761) | bluefish |
» | Posnetek prometne nesreče - Pravilna reakcija? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 17742 (14142) | solatko |