Forum » Loža » Koliko so krivi počasni vozniki?
Koliko so krivi počasni vozniki?
Temo vidijo: vsi
Gray_Warden ::
na AC se mi pogosto zgodi da nekdo vozi 10-20 metrov za mano nekaj km, dokler ni me požre vseh živcev da jaz počasi spustim gas in me le ta prehiti. Če pa ne vozim po zgornji meji omejitve pa pač pritisnem na gas in se ga znebim.....samo da mi ne vozi tako blizu ker se ves čas počutim kot da bo treščil vame če bom moral kjerkoli zavirat.
Na prehitevalnem pasu pa je tako ali tako modno voziti 5 metrov za tistim pred tabo...
Na prehitevalnem pasu pa je tako ali tako modno voziti 5 metrov za tistim pred tabo...
Why so serious?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Gray_Warden ()
TESKAn ::
Na prehitevalnem pasu pa je tako ali tako modno voziti 5 metrov za tistim pred tabo...
No, ravno danes mi je eden zapeljal skoraj v avto, jaz v njegovem mrtvem kotu, oni pred mano ~40 metrov naprej. Če imaš varnostno razdaljo, se ti to slej ko prej zgodi.
In dejansko je držanje pravilne varnostne razdalje, ko v koloni voziš mimo več tovornjakov, ki vozijo dokaj tesno skupaj, tvegano početje - že nekajkrar se mi je pripetilo, da je kamijon zapeljal direkt pred mene, ko je bila razdalja dovolj velika za kamijon. Pa šoferja ni brigalo, da sem bil že skoraj vštric z njim. On je šel 1 km/h hitreje in je hotel prehitet za vsako ceno...
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
BlueRunner ::
Varen voznik kamiona, seveda. Garant že 2 miljona kilometrov brez nesreče.
Kar se tiče pa "danes" in "teh dni", pa je na cestah očitna poplava neizkušenih in neveščih poletnih voznikov na relacijah. Posebna previdnost in dobršna mera potrpežljivosti je nujna, da vsi varno pridemo na cilj.
Kar se tiče pa "danes" in "teh dni", pa je na cestah očitna poplava neizkušenih in neveščih poletnih voznikov na relacijah. Posebna previdnost in dobršna mera potrpežljivosti je nujna, da vsi varno pridemo na cilj.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlueRunner ()
JanK ::
Alo!
Vožnja znotraj omejitev je _vedno varnejša_ od vožnje preko omejitve.
No, koncno so nasi poslanci naredili nekaj za naso varnost. Na hitrih cestah so omejitev zvisali na 110 km/h. S tem bo zagotovo manjse stevilo zrtev med tistimi vozniki ki so sedaj vozili med 100 in 110, kajti z novim zakonom bodo na "varni strani" nove NEVER TO BE EXCEEDED OR YOU DIE hitrosti!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: JanK ()
Gray_Warden ::
JanK, tudi če zvišajo omejitev hitrosti na 150 km/h, bo še vedno varneje voziti 150 kot 160 km/h, pa če se na trepalnice vržeš.
Gre se za to da če bi vsi vozili po omejitvah, bi bilo smrtnih žrtev bistveno manj. Avti so danes tako stabilni da z vožnjo po omejitvi na suhi cesti praktično ne moreš zleteti s ceste (edino če si pacient in ne veš da je treba pred ostrim ovinkom upočasniti iz 90 na ustrezno hitrosti).
Na avtocesti še ni problem če gre nekdo 150 namesto 130, na navadni cesti pa je razlika med oprijemom pnevmatik pri 90 ali 110 km/h lahko usodna za "izkušenega" voznika ki misli da ima odlične reflekse in zna odlično obvladati vozilo.
Gre se za to da če bi vsi vozili po omejitvah, bi bilo smrtnih žrtev bistveno manj. Avti so danes tako stabilni da z vožnjo po omejitvi na suhi cesti praktično ne moreš zleteti s ceste (edino če si pacient in ne veš da je treba pred ostrim ovinkom upočasniti iz 90 na ustrezno hitrosti).
Na avtocesti še ni problem če gre nekdo 150 namesto 130, na navadni cesti pa je razlika med oprijemom pnevmatik pri 90 ali 110 km/h lahko usodna za "izkušenega" voznika ki misli da ima odlične reflekse in zna odlično obvladati vozilo.
Why so serious?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Gray_Warden ()
Pyr0Beast ::
150 je že kar kritična hitrost za zajeb na AC.
>Avti so danes tako stabilni da z vožnjo po omejitvi na suhi cesti praktično ne moreš zleteti s ceste (edino če si pacient in ne veš da je treba pred ostrim ovinkom upočasniti iz 90 na ustrezno hitrosti).
Daj mi ga pa ti ga komot stolčem in obrnem na streho
>Avti so danes tako stabilni da z vožnjo po omejitvi na suhi cesti praktično ne moreš zleteti s ceste (edino če si pacient in ne veš da je treba pred ostrim ovinkom upočasniti iz 90 na ustrezno hitrosti).
Daj mi ga pa ti ga komot stolčem in obrnem na streho
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Gray_Warden ::
Če voziš varno ga ne boš. Če pa ne znaš vozit pa pojdi na avtobus.
150 km/h na prazni avtocesti ni nič. 110 km/h na neki cesti izven naselja zna biti preveč na nekem xy ovinku kjer ti lahko srna skoči pred avto.
150 km/h na prazni avtocesti ni nič. 110 km/h na neki cesti izven naselja zna biti preveč na nekem xy ovinku kjer ti lahko srna skoči pred avto.
Why so serious?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Gray_Warden ()
Pyr0Beast ::
>Če voziš varno ga ne boš. Če pa ne znaš vozit pa pojdi na avtobus.
Na kamot ti ga tudi z 'varno' vožnjo stolčem. Imamo tule en hud klanček kjer ob malenkosti vlage na cesti (dovolj je že jutranja rosa) zdrsiš naprej kakor po ledu (omejitev je 50 btw)
>150 km/h na prazni avtocesti ni nič.
Avtocesta ni prazna _NIKOLI_
Na kamot ti ga tudi z 'varno' vožnjo stolčem. Imamo tule en hud klanček kjer ob malenkosti vlage na cesti (dovolj je že jutranja rosa) zdrsiš naprej kakor po ledu (omejitev je 50 btw)
>150 km/h na prazni avtocesti ni nič.
Avtocesta ni prazna _NIKOLI_
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
JanK ::
Gray_Warden, povedal si vse, kar si sam mislim, le zakljucki so drugi. Ce me noben znak in nobena omejitev ne vodita varno po cesti, t.j., ce moram vseeno tudi v idealnih pogojih zmanjsati hitrost pod omejitev, vozim po delu ceste po svojih najboljsih sposobnostih in le te omejujejo mojo hitrost, se strinjava?
In ce je to res, zakaj, ce se pricakuje od mene, da bom ocenil varno hitrost na, recimo, 30% ceste proti morju, se predpostavlja, da tega ne morem na ostalih 70% ceste?
In se enkrat vprasam: sedaj je omejitev 110 km/h, prej je bila 100 km/h. Je sedaj varneje voziti 105 km/h?
In ce je to res, zakaj, ce se pricakuje od mene, da bom ocenil varno hitrost na, recimo, 30% ceste proti morju, se predpostavlja, da tega ne morem na ostalih 70% ceste?
In se enkrat vprasam: sedaj je omejitev 110 km/h, prej je bila 100 km/h. Je sedaj varneje voziti 105 km/h?
Gray_Warden ::
če večina vozi 105 je varneje ker bo prehitevanj manj. Torej manjša verjetnost trčenja.
Zgornja meja omejitve hitrosti ej postavljena zato ker drugače bi vsak vozil kot misli da je prav... Pričakuje se da boš znal upočasniti na primerno hitrost ko bo to potrebno. Zgornja meja pa more biti postavljena drugače bi vsak ki misli da zna obvladat avto vozil s polnim gasom. Še zdaj najdeš paciente ki mislijo da lahko prehitevajo s 150 km/h tam kjer je omejitev 90.....
Zgornja meja omejitve hitrosti ej postavljena zato ker drugače bi vsak vozil kot misli da je prav... Pričakuje se da boš znal upočasniti na primerno hitrost ko bo to potrebno. Zgornja meja pa more biti postavljena drugače bi vsak ki misli da zna obvladat avto vozil s polnim gasom. Še zdaj najdeš paciente ki mislijo da lahko prehitevajo s 150 km/h tam kjer je omejitev 90.....
Why so serious?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Gray_Warden ()
Gray_Warden ::
ne. gre se za to da gre nekdo prehitevat ker bi rad vozil recimo 110 km/h namesto 100 kmh. Če se omejitev zviša se predvideva da ne bo več potrebno prehitevat in ker prehitevanj ne bo je veliko manjša verjetnost trka. Z dvigom omejitve hitrosti se predvideva tudi da so vozniki toliko pametni da bodo povečali varnostne razdalje da se lahko varno ustavijo v primeru nevarnosti...
tako da če bi večina na isti cesti vozila tistih 5 km/h hitreje, trdim da bi bila cesta bolj varna ker ne bi bilo prehitevanj...druga zgodba pa so zdrsi zaradi slabšega oprijema (samo predvidevam da bi za to poskrbeli s potrebnimi tablami ki označujejo ovinke in verjetno z nižjimi omejitvani hitrosti pred takšnimi ovinki).
Seveda pa se bo potem našel pacient ki bo namesto 110 km/h hotel na isti cesti voziti 120 km/h......
tako da če bi večina na isti cesti vozila tistih 5 km/h hitreje, trdim da bi bila cesta bolj varna ker ne bi bilo prehitevanj...druga zgodba pa so zdrsi zaradi slabšega oprijema (samo predvidevam da bi za to poskrbeli s potrebnimi tablami ki označujejo ovinke in verjetno z nižjimi omejitvani hitrosti pred takšnimi ovinki).
Seveda pa se bo potem našel pacient ki bo namesto 110 km/h hotel na isti cesti voziti 120 km/h......
Why so serious?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Gray_Warden ()
Grey ::
Gray_Warden je izjavil:
Če voziš varno ga ne boš. Če pa ne znaš vozit pa pojdi na avtobus.
150 km/h na prazni avtocesti ni nič. 110 km/h na neki cesti izven naselja zna biti preveč na nekem xy ovinku kjer ti lahko srna skoči pred avto.
Sam ne mi s srnami, lisicami ipd. Pr živaleh je tako, da ponavadi skočijo na cesto 5m - 10m pred teboj. Zdaj si pa izračunaj kako hitro bi po tvoje moral peljati, da je ne bi zbil. Take nesreče se dogajajo. Jebiga, če jo zbiješ, she had it coming, your car had it coming. It's the way the cookie crumbles.
Aha, se pravi gre bolj za to, da vozis tako, kot drugi, kaj ne?
Dejansko je to res. Prilagodiš hitrost okolici. Če okolica v povprečju vozi 150 km/h se potrudi da boš tudi ti, ker drugače predstavljaš oviro in TI povzročaš probleme, ker izstopaš iz toka prometa.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Grey ()
Gray_Warden ::
problem je če trzneš ko se ustrašiš ko skoči na cesto. če pri 110 začneš motat volan levo in desno da bi se izognil srni na neki navadni cesti boš verjetno končal v drevesu.
zato jaz vedno samo na polno pohodim zavore in pustim da abs naredi svoje. Če se ustavim v srni, pa naj bo tako...kaj pa mi skače 5 metrov pred avtom na cesto.
zato jaz vedno samo na polno pohodim zavore in pustim da abs naredi svoje. Če se ustavim v srni, pa naj bo tako...kaj pa mi skače 5 metrov pred avtom na cesto.
Why so serious?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Gray_Warden ()
BlueRunner ::
Jp. Jaz se zaradi precejšnega števila velike divjadi na enem odseku tam med večerom in jutrom preprosto več ne vozim. Če sem vozil primerno počasi (50 - 70) sem vedno dobil kakšnega živčnega (ovinki otežujejo prehitevanje), če bi vozil hitro, se bi igral s svojo lastno usodo.
Torej raje malo daljša pot, ki me po cesti, kjer se znajdejo kvečjemu majhne živali + kakšna sova, nato pa nadaljujem po AC.
Torej raje malo daljša pot, ki me po cesti, kjer se znajdejo kvečjemu majhne živali + kakšna sova, nato pa nadaljujem po AC.
JanK ::
Gray_Warden je izjavil:
če večina vozi 105 je varneje ker bo prehitevanj manj. Torej manjša verjetnost trčenja.
Zgornja meja omejitve hitrosti ej postavljena zato ker drugače bi vsak vozil kot misli da je prav... Pričakuje se da boš znal upočasniti na primerno hitrost ko bo to potrebno. Zgornja meja pa more biti postavljena drugače bi vsak ki misli da zna obvladat avto vozil s polnim gasom. Še zdaj najdeš paciente ki mislijo da lahko prehitevajo s 150 km/h tam kjer je omejitev 90.....
Ampak dejstvo je, da lahko, kaj ne? In ce to on in drugi pocne/jo veckrat, pa ni na tistem odseku vec nesrec, je tam omejitev prenizka. In ce ti ne mores, zakaj bi omejeval druge.
Gray_Warden ::
Ker je OMEJITEV takšna in NIMAŠ PRAVICE voziti čez omejitev.
grem lahko k tebi na dvorišče in s puško streljam glinene golobe? Ne? verjetno zato ker nimam te pravice kajne? Zakaj pa ti mislš da imaš pravico vozit čez omejitev? Ker si Jan K.?
Če večina vozi 90 in nek pacient hoče voziti 100, on ogroža vse ostale v prometu ker prehiteva kot malo zmešan. Če pa večina vozi 100 tam kjer je omejitev 100, pa promet ogroža tisti ki vozi 90 ker ovira promet.
simple as that.
grem lahko k tebi na dvorišče in s puško streljam glinene golobe? Ne? verjetno zato ker nimam te pravice kajne? Zakaj pa ti mislš da imaš pravico vozit čez omejitev? Ker si Jan K.?
Če večina vozi 90 in nek pacient hoče voziti 100, on ogroža vse ostale v prometu ker prehiteva kot malo zmešan. Če pa večina vozi 100 tam kjer je omejitev 100, pa promet ogroža tisti ki vozi 90 ker ovira promet.
simple as that.
Why so serious?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Gray_Warden ()
egonk ::
Tale izsek tabele iz Road traffic safety @ Wikipedia se mi zdi zanimiv:
A = Killed per 1 Billion Veh·km (Motorways in 2003)
B = Killed per 1 Billion Veh·km (Non-Motorways in 2003)
Recimo, da razliko med UK in DE pojasniš z bistveno nižjimi omejitvami v UK. Kaj pa DE vs SLO? Slabši avtomobili? Slabše ceste? Ali pa preprosto zanič vozniki?
Sicer nimam statistike pri roki, ampak glede na svoje vožnje po UK in DE bi rekel, da imajo še bistveno bolj gost in zahteven promet kot v SLO.
Country: | A: | B: Germany | 3.8 | 12.4 Slovenia | 8.1 | 18.7 United Kingdom | 2.0 | 9.3
A = Killed per 1 Billion Veh·km (Motorways in 2003)
B = Killed per 1 Billion Veh·km (Non-Motorways in 2003)
Recimo, da razliko med UK in DE pojasniš z bistveno nižjimi omejitvami v UK. Kaj pa DE vs SLO? Slabši avtomobili? Slabše ceste? Ali pa preprosto zanič vozniki?
Sicer nimam statistike pri roki, ampak glede na svoje vožnje po UK in DE bi rekel, da imajo še bistveno bolj gost in zahteven promet kot v SLO.
M-XXXX ::
>Če voziš varno ga ne boš. Če pa ne znaš vozit pa pojdi na avtobus.
Na kamot ti ga tudi z 'varno' vožnjo stolčem. Imamo tule en hud klanček kjer ob malenkosti vlage na cesti (dovolj je že jutranja rosa) zdrsiš naprej kakor po ledu (omejitev je 50 btw)
>150 km/h na prazni avtocesti ni nič.
Avtocesta ni prazna _NIKOLI_
Ha, seveda da je... Ravno v zadnjem tednu sem dvakrat peljal po PRAZNI AC. Na 50km poti sem srečal (prehitel) vse skupaj ene 2-3 voznike, se mi je pa že zgodilo da nisem nobenega videl v isto smer...
Gray_Warden ::
ponoči je praktično vedno relativno prazna. Vsake toliko časa dohitiš kakšen avto..takrat pač upočasniš na 130 potem pa brez problema spet pospešiš.
Podnevi vozit 150 pa ni ok zaradi nevarnosti naleta ko ti nekdo zavije pred avto.
Podnevi vozit 150 pa ni ok zaradi nevarnosti naleta ko ti nekdo zavije pred avto.
Why so serious?
JanK ::
Gray_Warden je izjavil:
ponoči je praktično vedno relativno prazna. Vsake toliko časa dohitiš kakšen avto..takrat pač upočasniš na 130 potem pa brez problema spet pospešiš.
Podnevi vozit 150 pa ni ok zaradi nevarnosti naleta ko ti nekdo zavije pred avto.
NIMAŠ PRAVICE voziti čez omejitev.
Gray_Warden ::
pokaži mi kje sem rekel da vozim čez omejitev. Rekel sem le da se mi takšna vožnja zdi manj sporna kot prekoračitev omejitve na navadni cesti.
Why so serious?
solatko ::
No jype pa dajva najprej midva, da se tako voziš z biciklom (sam se na cesti nikoli z nobenim prometnim sredstvom ne obnašam tako bedasto), si moral kar nekaj krat voziti še bolj bedasto, da si se naučil obvladati kolo, tako, da se s tako vožnjo ne ubiješ - sam si dejal, da za majhne otroke, ki bi eventualno pritekli skozi vrata ali izza kontejnerja, ti pač ni mar, ker se znaš ustavit na znamki. Ajde reciva, da je tako, če prav menim, da si vsaj na tem filmčku vozil s 110%-no zmogljivostjo obvladanja kolesa, saj tisti avto, ki naj bi te izsilil, si videl dosti zgodaj. No reciva tako na splošno, da nisi nevaren, pa če prav kršiš nebroj zakonov.
Vidiš, ravno tako, sem sam začel na biciklu, tudi specialka mi ni tuja, največkrat sem bil iz ulice Martina Krpana, blizu Vodnikove, hitreje v Jaršah, kot avtobus številka 7. Tudi jaz sem se znal ustavit na znamki, sploh zaradi čakajočih na avtobusnih postajah in seveda, smo se morali voziti po kolesarski stezi, saj te je miličnik, kadar te je dobil na cesti ali pločniku, fejst okurcal, lahko pa si ostal tudi brez ventilčka.
Vem da so za takim načinom kolesarjenja ure in ure kršenja vseh možnih predpisov.
Potem sem se pričel učiti voziti moped, pa 90ccm, pa 125, pa 250 in končal na 1200ccm. Pri vseh sem počel marsikaj, vendar vse v mejah obvladljivosti in nikoli preko 70%-ov, torej vsaj 30%-ov možnosti, da bi stroj obvladal. Temu se reče avtokontrola, katero imam iz športnih aktivnosti ogromno. Vedno je sledila lažja lekcija, ko je šlo to brez problema, je prišla na vrsto težja, do ustavljanja na znamki. Ja tudi avto ali motor se da ustavit na znamki, to je precej krajši razdalji, kot je deklarirana za posamezen avto in njegov zavorni mehanizem.
Ne vem, koliko je med vami voznikov, ki so vam pri cca 80km/h, odpovedala zavore, v trenutku, ko je bilo potrebno avto ustavit, na relativno kratki poti. Stopiš na pedal zavore in nič, pedal do tal. V tistem momentu, desetinki sekunde, popolnoma avtomatsko, izkušnja iz vožnje motorjev, kjer moraš zavirat z mašino, saj zavore ne moreš pohodit, je bil menjalnik v tretji, sekundo za tem že v drugi in s pomočjo ročne zavore, se je vozilo ustavilo tako, kot da bi zavore delovale b.p.
Skozi govorim, da pri meni večinoma vozijo izkušnje iz kritičnih situacij, saj na gas pritiskat zna vsak.
Sedaj pa za tiste, ki trabunjate o nevarni vožnji s tri leta starim avtom visokega srednjega razreda, ko vam rečem, da je varno in pravilno prehitevanje, seveda ob predpostavki, da je zadosti prostora za ta manever, ki je eden najzahtevnejših, poleg pravočasne zaustavitve ali ogibanja oviram, ko med prehitevanjem, ki ga začneš v tretji brzini pri hitrosti prehitevanega med 70-80, ko med prehitevanjem dosežeš hitrost okoli 130 km/h (o tolikokrat omenjenih 150, je bilo govora o načinu prehitevanja, ko te pri omejitvi +5, prehiteva dejansko norec, ki se požvižga na varnost, vendar še nikoli nisem videl takega norca v jarku, torej mašine pri tej in višji hitrosti obvladajo), kar je za vozilo teh karakteristik, praktično polovična zmogljivost. Včasih smo z Abhart 750-1000ccm, dosegali hitrosti okoli 200km/h in ob taki hitrosti, lahko rečem, da nismo ogrožali drugega, kot sebe, brez abs in drugih pomagal, pogon na zadnja kolesa. Ceste so bile enake, AC je bila samo med Vrhniko in Postojno. Skoraj ni bilo ovinka, ko avto ne bi drsel počez skozi njega, na koncu pa traktor, z vozom drv. Včasih je šlo za las, vendar smo to obdobje vsi preživeli, pa to ni bilo na rally-ih, kjer je kar nekaj sovoznikov končalo v trugah, v večini je šlo za napačno branje zapiskov, namesto D3, je prebral L5 in končalo je v jarku, voznik je namreč vozil preko sovoznika.
No sedaj pa pacienti, ki se sprašujete kaj je to za en morilec, a vozi kamion, je rally vozni ali kaj, vam sporočam, da imam za seboj sicer nekaj testiranj, drugega pa ne, sem čisto navaden, po prevoženih km sicer krepko nadpovprečen vozni, ki se že od malega uči, vsako delo opravit z odliko, med tem je tudi znanje vožnje in obnašanja v prometu.
Samo opis uživaške vožnje danes v Fieso in zvečer nazaj. Do Postojne običajna mora z lokalci, večinoma precej pod omejitvami, veliko ustavljanja, zaradi zavijanj s ceste, pa pustimo to. Užitek se je začel od postojne proti Senožečam, Divači, Kozini, Črni kal, Koper in potem standard počasi do Fiese. Cesta od Postojne praktično prazna, hitrost okoli 100-110, razen skozi naselja, strogo 50. Prehitel sem do Črnega kala, dva kombija, en kamion in dva počitniška prikoličarja. Po hitro opravljenem delu, je sledilo kopanje, dve tri kavice s prijatelji, ob 19-ih vrnitev proti LJ, pa da ne bo pomote pravilno parkiranje me je stalo 12€, pa mi ni bilo žal, saj je bil avto skoraj cel dan v senci. Do Strunjana je bila slika podobna prihodu, potem pa sem bil na cesti skoraj sam, hitrost do Kopra med 70 in 80, razen tisti delček hitre ceste, kjer je šlo 130. Vem 20 čez, vendar ne morem iz svoje kože, ko lahko, pač gre mal hitreje. Vmesne omejitve Izola - Koper so večino 70. Niti en avtomobil me ni dohitel, torej se pravilno vsi držijo omejitve, brevo zakon (problem je, da se jih večina drži -10), skretka še kratek postanek in manjše popravilo računalnika pri kolegu in potem naprej. Standard vožnja po omejitvah, do kamnoloma v Črnem kalu, potem pa med 100 in 120, do vrha, naprej lepo okoli 100. Nikogar na cesti. Pri Kozini, me dohiti policist na motorju, sledi standardni umik na desni rob, da bi me lahko prehitel (takoj nisem videl da je policist, saj imajo vse tri lučke spredaj bele barve, šele ko jo vžge sveti ena rdeče, druga modro. Ker na noben način ni hotel mimo, vozil je za menoj na primerni varnostni razdalji in sva peljala med 100 in 120, proti Senožečam, enakomerno, ovinke na stari primorki poznam kot svoj žep. Za menoj je vozil do križišča za NG in tam ustavil, je čakal na novo žrtev. Nič, izgleda, da mu je bil moj način vožnje všeč, saj razen večje hitrosti, nisem počel drugih neumnosti, nisem iznenada zaviral, prehodi na nižjo brzino, so bili tekoči, omejitev v naseljih -+0, tako, da je tudi on ocenil mojo vožnjo kot varno, ne glede na omejitve, ki so nekaterim tako svete. Ko se na neki relaciji peljemo dobri vozniki, tudi če gre kaj prehitro, reakcij v smislu kaznovanja ni, ča je v taki koloni tudi policist, saj vsaj včasih lahko tudi on uživa v prijetni, nestresni vožnji. No na srečo do LJ ni bilo dosti prometa, tako, da sem lepo spočit prišel domov in bi lahko takoj nadaljeval še kakšno 500 in več kilometrsko pot. Seveda se AC izogibam, kot hudič križa, saj so redki vozniki, ki vožnjo po AC sploh obvladajo in se mi ne da zgubljat živcev in trpet zraven, hvala bogu za regionalke in precej zmanjšan promet na tistih, ki so pokrite z AC. Naj se bedaki vozijo tam, pametni pa bomo tudi na račun kakšne ure izgube, raje uporabljali varne in prevozne poti.
Vidiš, ravno tako, sem sam začel na biciklu, tudi specialka mi ni tuja, največkrat sem bil iz ulice Martina Krpana, blizu Vodnikove, hitreje v Jaršah, kot avtobus številka 7. Tudi jaz sem se znal ustavit na znamki, sploh zaradi čakajočih na avtobusnih postajah in seveda, smo se morali voziti po kolesarski stezi, saj te je miličnik, kadar te je dobil na cesti ali pločniku, fejst okurcal, lahko pa si ostal tudi brez ventilčka.
Vem da so za takim načinom kolesarjenja ure in ure kršenja vseh možnih predpisov.
Potem sem se pričel učiti voziti moped, pa 90ccm, pa 125, pa 250 in končal na 1200ccm. Pri vseh sem počel marsikaj, vendar vse v mejah obvladljivosti in nikoli preko 70%-ov, torej vsaj 30%-ov možnosti, da bi stroj obvladal. Temu se reče avtokontrola, katero imam iz športnih aktivnosti ogromno. Vedno je sledila lažja lekcija, ko je šlo to brez problema, je prišla na vrsto težja, do ustavljanja na znamki. Ja tudi avto ali motor se da ustavit na znamki, to je precej krajši razdalji, kot je deklarirana za posamezen avto in njegov zavorni mehanizem.
Ne vem, koliko je med vami voznikov, ki so vam pri cca 80km/h, odpovedala zavore, v trenutku, ko je bilo potrebno avto ustavit, na relativno kratki poti. Stopiš na pedal zavore in nič, pedal do tal. V tistem momentu, desetinki sekunde, popolnoma avtomatsko, izkušnja iz vožnje motorjev, kjer moraš zavirat z mašino, saj zavore ne moreš pohodit, je bil menjalnik v tretji, sekundo za tem že v drugi in s pomočjo ročne zavore, se je vozilo ustavilo tako, kot da bi zavore delovale b.p.
Skozi govorim, da pri meni večinoma vozijo izkušnje iz kritičnih situacij, saj na gas pritiskat zna vsak.
Sedaj pa za tiste, ki trabunjate o nevarni vožnji s tri leta starim avtom visokega srednjega razreda, ko vam rečem, da je varno in pravilno prehitevanje, seveda ob predpostavki, da je zadosti prostora za ta manever, ki je eden najzahtevnejših, poleg pravočasne zaustavitve ali ogibanja oviram, ko med prehitevanjem, ki ga začneš v tretji brzini pri hitrosti prehitevanega med 70-80, ko med prehitevanjem dosežeš hitrost okoli 130 km/h (o tolikokrat omenjenih 150, je bilo govora o načinu prehitevanja, ko te pri omejitvi +5, prehiteva dejansko norec, ki se požvižga na varnost, vendar še nikoli nisem videl takega norca v jarku, torej mašine pri tej in višji hitrosti obvladajo), kar je za vozilo teh karakteristik, praktično polovična zmogljivost. Včasih smo z Abhart 750-1000ccm, dosegali hitrosti okoli 200km/h in ob taki hitrosti, lahko rečem, da nismo ogrožali drugega, kot sebe, brez abs in drugih pomagal, pogon na zadnja kolesa. Ceste so bile enake, AC je bila samo med Vrhniko in Postojno. Skoraj ni bilo ovinka, ko avto ne bi drsel počez skozi njega, na koncu pa traktor, z vozom drv. Včasih je šlo za las, vendar smo to obdobje vsi preživeli, pa to ni bilo na rally-ih, kjer je kar nekaj sovoznikov končalo v trugah, v večini je šlo za napačno branje zapiskov, namesto D3, je prebral L5 in končalo je v jarku, voznik je namreč vozil preko sovoznika.
No sedaj pa pacienti, ki se sprašujete kaj je to za en morilec, a vozi kamion, je rally vozni ali kaj, vam sporočam, da imam za seboj sicer nekaj testiranj, drugega pa ne, sem čisto navaden, po prevoženih km sicer krepko nadpovprečen vozni, ki se že od malega uči, vsako delo opravit z odliko, med tem je tudi znanje vožnje in obnašanja v prometu.
Samo opis uživaške vožnje danes v Fieso in zvečer nazaj. Do Postojne običajna mora z lokalci, večinoma precej pod omejitvami, veliko ustavljanja, zaradi zavijanj s ceste, pa pustimo to. Užitek se je začel od postojne proti Senožečam, Divači, Kozini, Črni kal, Koper in potem standard počasi do Fiese. Cesta od Postojne praktično prazna, hitrost okoli 100-110, razen skozi naselja, strogo 50. Prehitel sem do Črnega kala, dva kombija, en kamion in dva počitniška prikoličarja. Po hitro opravljenem delu, je sledilo kopanje, dve tri kavice s prijatelji, ob 19-ih vrnitev proti LJ, pa da ne bo pomote pravilno parkiranje me je stalo 12€, pa mi ni bilo žal, saj je bil avto skoraj cel dan v senci. Do Strunjana je bila slika podobna prihodu, potem pa sem bil na cesti skoraj sam, hitrost do Kopra med 70 in 80, razen tisti delček hitre ceste, kjer je šlo 130. Vem 20 čez, vendar ne morem iz svoje kože, ko lahko, pač gre mal hitreje. Vmesne omejitve Izola - Koper so večino 70. Niti en avtomobil me ni dohitel, torej se pravilno vsi držijo omejitve, brevo zakon (problem je, da se jih večina drži -10), skretka še kratek postanek in manjše popravilo računalnika pri kolegu in potem naprej. Standard vožnja po omejitvah, do kamnoloma v Črnem kalu, potem pa med 100 in 120, do vrha, naprej lepo okoli 100. Nikogar na cesti. Pri Kozini, me dohiti policist na motorju, sledi standardni umik na desni rob, da bi me lahko prehitel (takoj nisem videl da je policist, saj imajo vse tri lučke spredaj bele barve, šele ko jo vžge sveti ena rdeče, druga modro. Ker na noben način ni hotel mimo, vozil je za menoj na primerni varnostni razdalji in sva peljala med 100 in 120, proti Senožečam, enakomerno, ovinke na stari primorki poznam kot svoj žep. Za menoj je vozil do križišča za NG in tam ustavil, je čakal na novo žrtev. Nič, izgleda, da mu je bil moj način vožnje všeč, saj razen večje hitrosti, nisem počel drugih neumnosti, nisem iznenada zaviral, prehodi na nižjo brzino, so bili tekoči, omejitev v naseljih -+0, tako, da je tudi on ocenil mojo vožnjo kot varno, ne glede na omejitve, ki so nekaterim tako svete. Ko se na neki relaciji peljemo dobri vozniki, tudi če gre kaj prehitro, reakcij v smislu kaznovanja ni, ča je v taki koloni tudi policist, saj vsaj včasih lahko tudi on uživa v prijetni, nestresni vožnji. No na srečo do LJ ni bilo dosti prometa, tako, da sem lepo spočit prišel domov in bi lahko takoj nadaljeval še kakšno 500 in več kilometrsko pot. Seveda se AC izogibam, kot hudič križa, saj so redki vozniki, ki vožnjo po AC sploh obvladajo in se mi ne da zgubljat živcev in trpet zraven, hvala bogu za regionalke in precej zmanjšan promet na tistih, ki so pokrite z AC. Naj se bedaki vozijo tam, pametni pa bomo tudi na račun kakšne ure izgube, raje uporabljali varne in prevozne poti.
Delo krepa človeka
Zgodovina sprememb…
- spremenil: solatko ()
M-XXXX ::
Podnevi vozit 150 pa ni ok zaradi nevarnosti naleta ko ti nekdo zavije pred avto.
Nevarnost naleta je tudi pri 130 in pri 110km/h... Edino vprašanje je le, koliko se ta nevarnost/možnost poveča in glede, da to, da je AC že tako ali tako manj rizična glede na ostali promet bi rekel, da to povečanje ni omembe vredno...
solatko ::
M-XXXX - nevarnost potresa je ko greš srat, imaš vedno čelado. Če bi se vozili s stalnim strahom glede nevarnosti, jih večina sploh ne bi smela sesti za volan, saj jih je strah samih sebe, kaj šele šofiranja. Voziti moraš zbrano, kot da nevarnosti ni, moraš pa jo skozi pričakovati, večina se jih da tudi predvidevat. Drugače pa trening obvladovanja različnih situacij, ko jih še ni ali, ko so se že zgodile, smo prišli varno skozi, popolnega poteka dogodkov pa se ne moremo spomnit, sploh pa ne tega kako in kdaj smo sploh reagirali. Vožnja mora potekati sproščeno, če prometna situacija ni taka, si jo pač naredimo. Zapelješ na bencinko, spiješ kavico ali dve in nadaljuješ na prazno, saj kolone, ki stalno spreminja hitrost ne moreš prehiteti, vse drugo, kar se dogaja na cesti pa ni stresno, če znaš voziti, če pa ti je vožnja muka, pa zaradi moje in svoje varnosti, ne sedaj za volan, uporabi raje javni prevoz.
Delo krepa človeka
BigWhale ::
Ne vem, koliko je med vami voznikov, ki so vam pri cca 80km/h, odpovedala zavore, v trenutku, ko je bilo potrebno avto ustavit, na relativno kratki poti. Stopiš na pedal zavore in nič, pedal do tal. V tistem momentu, desetinki sekunde, popolnoma avtomatsko, izkušnja iz vožnje motorjev, kjer moraš zavirat z mašino, saj zavore ne moreš pohodit, je bil menjalnik v tretji, sekundo za tem že v drugi in s pomočjo ročne zavore, se je vozilo ustavilo tako, kot da bi zavore delovale b.p.
Ti v desetinki sekunde zamenjas prestavo?
Prosim za screenshot, tegale testa, ki pokaze da v treh stotinkah sekunde pritisnes gumb na miski. Kakih pet zaporednih testov mora biti taksnih. Ce ti to uspe, ti bomo dali moznost, da nam demonstriras kako v desetinki sekunde zamenjas prestavo.
Ce tega testa ne opravis, potem tudi prestave ne zamenjas v desetinki sekunde.
Aja, hitrost zivcnega impulza (zavestnega, ki je posledica nekega senzorskega inputa) je cca 20-30m/s. Tebi jih priznamo 50m/s, kar pomeni v da signal iz mozganov pride v tvojo prst, ki pociva na miski v priblizno 0.02 sekunde. Recimo, da je 1m dolzina zivca, ki gre iz mozganov in se zakljuci v tvojem prstu.
Prosim razlozi nam kako v desetinki sekunde zamenjas prestavo v avtomobilu.
Buggy ::
@BW...vidis taksne imamo...tipicno...bistvo sporocila se spregleda, ker se brez vsakega pravega doprinosa, vpicis v neke bizarne malenkosti, ki sploh niso bile podane v takem smislu, da bi nekdo res zelel stal za temi stevilkami.
dzinks63 ::
je bil menjalnik v tretji, sekundo za tem že v drugi in s pomočjo ročne zavore, se je vozilo ustavilo tako, kot da bi zavore delovale b.p.
To lahko nakladaš nekim v vrtcu, no mogoče še v osnovni šoli, trolaš, da se tega še sam ne zavedaš, ti je že prišlo v podzavest.
TESKAn ::
No, danes mi je kolesar, ko je imel že nekaj časa rdečo in jaz že nekaj časa zeleno, mrtvo hladen skozi rdečo zapeljal skoraj pod avto.
Mislim, da nikoli.
A ste še zdej na mrtvi točki? Kdaj lahko pričakujem končno poročilo te teme?
Mislim, da nikoli.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
BigWhale ::
@BW...vidis taksne imamo...tipicno...bistvo sporocila se spregleda, ker se brez vsakega pravega doprinosa, vpicis v neke bizarne malenkosti, ki sploh niso bile podane v takem smislu, da bi nekdo res zelel stal za temi stevilkami.
To ni bizarna malenkost. Solatko namrec razlaga, da ima izkusnje, ki mu dajejo super reflekse in nadcloveske sposobnosti. Pravzaprav je superman med soferji in zaradi tega je bolj varen od tistih, ki vozijo po omejitvah.
Tako ves cas razlaga.
Bistvo sporocila je, da solatko naklada, pretirava in govori pol resnice. Pri 80km/h se z zaviranjem z motorjem in rocno zavoro ne bo NIKOLI ustavil tako kot z navadno zavoro. Se posebaj ne, ce mora pred tem ugotoviti, da mu navadna zavora ne deluje.
Nekatere izkusnje ti prinesejo v prometu prednost, se strinjam in tega nisem nikoli zanikal. Ampak nikakor, NIKAKOR, pa izkusnje ne morejo okrog prinesti fizike. Hitrejsi avto ima vec energije in daljso pot ustavljanja. Sofer pa ima manj casa za reakcijo in ozje vidno polje. NOBENA izkusnja ne kompenzira s tem. Res je, da se odzivne case lahko natrenira ampak to zahteva konstantne treninge in priprave, pa se takrat tvoj odzivni cas iznici hitrost avtomobila. Pa da ne bo kdo o refleksih razlagal, ker pri voznji reflexi ne igrajo nobene vloge.
80km/h v desni ovinek po klancu navzdol in potem levo k tovarni zmaj? To ni dober sofer, to je kreten, ki mu ni mar za ostale udelezence v prometu.
Buggy ::
glej...sej razumem kaj te moti, vendar moras stvari brati v kontekstu.
tudi jaz sem bil pred izkusnjo, ko mi je v hroscu letnik 65 med voznjo spustul glavni cilinder od bremze in sem moral na poti s Kolpe nazaj domov pumpati bremzo, da je za silo prijela in sem moral biti se toliko bolj skoncentriran na voznjo in predvidevati se tisto, kar nebi bilo potrebno, ce bi bremze delovale ok.
Tudi V R4 (katrci), ko sem na hitro moral pribremzat v kriziscu (uvedli so ravno iz zelene direkt na rdeco) in mi je zgleda razneslo hidravlicno cev in je bremz pedalo samo odletelo v poden. Ce nebi bil priseben in z saltheblom (marelo) masino spravil v obrate in obup, istocasno pribremzaval z rocno ter mocno nadzoroval volan, da sem ostal na svojem pasu, bi bil sedaj kje drugje. Uspelo mi je prepreciti katastrofo navkljub na prvi pogled za marsikoga neizhodni situaciji...tako da tocno vem kaj solatko razlaga in tiste sekunde se takrat odvijajo zelo pocasi, saj to ne delas zavestno temvec rutinsko.
To pa lahko le ce imas od prej veliko izkusenj!
tudi jaz sem bil pred izkusnjo, ko mi je v hroscu letnik 65 med voznjo spustul glavni cilinder od bremze in sem moral na poti s Kolpe nazaj domov pumpati bremzo, da je za silo prijela in sem moral biti se toliko bolj skoncentriran na voznjo in predvidevati se tisto, kar nebi bilo potrebno, ce bi bremze delovale ok.
Tudi V R4 (katrci), ko sem na hitro moral pribremzat v kriziscu (uvedli so ravno iz zelene direkt na rdeco) in mi je zgleda razneslo hidravlicno cev in je bremz pedalo samo odletelo v poden. Ce nebi bil priseben in z saltheblom (marelo) masino spravil v obrate in obup, istocasno pribremzaval z rocno ter mocno nadzoroval volan, da sem ostal na svojem pasu, bi bil sedaj kje drugje. Uspelo mi je prepreciti katastrofo navkljub na prvi pogled za marsikoga neizhodni situaciji...tako da tocno vem kaj solatko razlaga in tiste sekunde se takrat odvijajo zelo pocasi, saj to ne delas zavestno temvec rutinsko.
To pa lahko le ce imas od prej veliko izkusenj!
Pyr0Beast ::
Ker je imeti kvalitetno servisiran avto pretežko.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
BlaY0 ::
Kaj pa potem porečeš za tistega, ki kihne in cukne na drugi pas, naj gre sebe prej "poservisirat" predno se usede v avto? Izkušnje pridobiš v nepredvidljivih situacijah in nimajo veze s servisom takšnim in drugačnim...
BlueRunner ::
Ker je imeti kvalitetno servisiran avto pretežko.
Ali pa plačati tistih nekaj EUR za AMZS, da te zastonj in VARNO odvlečejo do kakšnega servisa.
uvedli so ravno iz zelene direkt na rdeco
Hmmm. Kdaj je bilo to? Kar se spomnim je bila vmes za vozila vedno še rumena.
Pyr0Beast ::
Kaj pa potem porečeš za tistega, ki kihne in cukne na drugi pas, naj gre sebe prej "poservisirat" predno se usede v avto? Izkušnje pridobiš v nepredvidljivih situacijah in nimajo veze s servisom takšnim in drugačnim...
Kaj porečeš na tistega, ki ima bremze na 25% zmogljivosti ?
Jst se ne fjakam okoli z avtom in potem samo upam da se bo vse dobro izteklo ko bo kaka pizdarija
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
BlaY0 ::
Ma kako veš da jih ima na 25%? Avto je prevozno sredstvo in nekateri ga tako tudi jemljejo. Verjetno niso še nikoli prebrali navodil za uporabo, tako kot tudi za pralni stroj ne. V Ameriki je cel kup žensk, ki ne vejo da je treba v avto vsake toliko cajta natočiti nekaj čemur se reče pogonsko gorivo... in zdaj ti tukaj o pizdarijah??? Ne ga srat no, malo kdo se zavestno vozi s takim avtom kot ga opisuješ, večina se tega ne zaveda...
Pyr0Beast ::
Shit no. Kako je tak folk naredil potem vozniški, če se take zadeve stestira in preveri, da kandidat ve, kje se naliva hladilna tekočina etc.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
RejZoR ::
Sem rekel že 100x pa bom še 100x. Ne šparat na bremzah in gumah. Če ti crkne motor se lahko še vedno tako ali drugače ustaviš. Če ti crknejo bremze oz te gume ne držijo na cesti, ko bi te morale pa ti ni več pomoči. Zato pamet v roke in ne škrtarite kjer ni treba (oz kjer ni pametno).
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
Buggy ::
zgoraj omenjen vozni park je bil pred 15 leti neproblematicen, saj sta bila oba avta lepo vzdrzevana, le stara a sta vseeno brez problema uspesno prestala tehnicni pregled. Se ti pa opravicujem, ce si prizadet s kaksnim avtom sem se vozil...zal sem si ga moral sam prisluzit in imel sem ga tako kot sedaj, ne da sem afne guncal, temvec da sem prisel od tocke A do tocke B in to tako, da sem cimbolj uzival in da mi niso idioti na cesti po nepotrebnem kradli casa in zivcev.
BlaY0 ::
Pa še omeniti je treba da je bil 15 let nazaj vozni park 25% današnjega.
Glej, čisto dobronamerno... izvedi anketo na prvih 100 voznikov, ki jih srečaš... vprašaj jih če so prebrali navodila za uporabo avtomobila.
Meni je jasno, da večina bralcev/pisalcev tega foruma ve kje se natanka bencin in kako se pogleda nivo olja v avtu samo to nam nič ne pomaga, ker smo še vedno v manjšini.
Shit no. Kako je tak folk naredil potem vozniški, če se take zadeve stestira in preveri, da kandidat ve, kje se naliva hladilna tekočina etc.
Glej, čisto dobronamerno... izvedi anketo na prvih 100 voznikov, ki jih srečaš... vprašaj jih če so prebrali navodila za uporabo avtomobila.
Meni je jasno, da večina bralcev/pisalcev tega foruma ve kje se natanka bencin in kako se pogleda nivo olja v avtu samo to nam nič ne pomaga, ker smo še vedno v manjšini.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
BigWhale ::
Ce nebi bil priseben in z saltheblom (marelo) masino spravil v obrate in obup, istocasno pribremzaval z rocno ter mocno nadzoroval volan, da sem ostal na svojem pasu, bi bil sedaj kje drugje. Uspelo mi je prepreciti katastrofo navkljub na prvi pogled za marsikoga neizhodni situaciji...tako da tocno vem kaj solatko razlaga in tiste sekunde se takrat odvijajo zelo pocasi, saj to ne delas zavestno temvec rutinsko.
To pa lahko le ce imas od prej veliko izkusenj!
Buggy, ja pa kaj. Saj nista edina, ki vama je bremza crknila. Tudi meni je (in ne samo enkrat in ne na istem avtomobilu), pa sem se ravno tako ustavil z rocno in z motorjem. Tudi s Pohorja dol sem ze vozil brez delujocih servo zavor in volana. Zaradi tega se nisem super-human. Za ustavljanje z rocno si izkusnje nabiras tako, da ti redno bremze crkujejo, drugace si jih ne mores nabrati.
Tudi se nevem kako dober sofer lahko v krizni situaciji, v kateri se ni bil, narobe odreagira.
Sekunde so pa vedno sekunde, odvijajo se enako hitro in stvari delas rutinsko takrat, ko imas za sabo zadostno kolicino ponovitev.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: BigWhale ()
CaqKa ::
Za umirit hitrost v mestu so najbolj učinkoviti ležeči policaji. Za varnost v križišču pa krožni promet.
Na temu naj delajo že jih zanima varnost.
imam eno drugo bolj radikalno idejo.. v bistvu ožina ceste narekuje hitrost... zakaj ne bi cest enostavno zožali, tam kjer se folk prehitro vozi... verjetno bi nekaj malega raziskav pokazalo kake širine za kake hitrosti. se še znaka za omejitev znebiš.
dzinks63 ::
Ne pride v poštev, imaš nori folk kateri se vozi kot po enosmerni cesti, ti pa se moraš pri srečanju z njim s takšne ceste umakniti vsaj na bankino, drugače pokajo ogledala ali pa še kaj drugega.
CaqKa ::
blaznio populisticen clanek in brez posebne vsebine. Avtor se lahko po njegovo vrze v kanto dreka, saj vecina oglasov za pralni prasek in vanish govori da bo momentalno in brez posledic spet disec in brezmadezen...seveda ce je tako tup (ocitno podcenjuje narod) do bo to verjel.
ja pa ja.. ..."članek je populističen"... ta članek je eden izmed redkih ki malo z druge perspektive pogleda na celotno situacijo. gre za enostavno dejstvo da današnji marketing vpliva na vedenje množic. v tem konkretnem primeru, bo nas po dovolj iteracijah vse prepričal, da si vsi želimo vozit formule/rally/wateva. Da to subtilno vpliva na hitro vožnjo, ki je hkrati nevarna se pa ne zaveda toliko ljudi. takih člankov bi moralo bit več. toliko več da bi vsaj marketingarji začeli razmišljat ne samo o dobičku, ampak tudi o tem da z določenim oglasom lahko moralno slabo vplivajo na množico.
gokky ::
Ne pride v poštev, imaš nori folk kateri se vozi kot po enosmerni cesti, ti pa se moraš pri srečanju z njim s takšne ceste umakniti vsaj na bankino, drugače pokajo ogledala ali pa še kaj drugega.
To sem čez vikend spoznaval v okolici Kolpe. In počasi doumel, zakaj pravijo, da nekateri vozijo kot Ljubljančani. ;-)
amigo_no1 ::
BR
Če se spomnim pravilno je bila včasih pri nas omejitev skozi naselja 60 kmh, in takrat so imeli avti slabši zavorni sistem, da o gumah ne govorim.
Kaj se je sedaj tako spremenilo na slabše ?
V naseljih pa omejitev 50 ni izbrana kar tako, ampak ima podlago v dejansko zbranih podatkih. Kot je en raziskovalec lepo zapisal: fascinira ga, kako so lahko ljudje vedno znova presenečeni, da Newtonovi zakoni dejansko držijo.
Če se spomnim pravilno je bila včasih pri nas omejitev skozi naselja 60 kmh, in takrat so imeli avti slabši zavorni sistem, da o gumah ne govorim.
Kaj se je sedaj tako spremenilo na slabše ?
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Prehitevanje kolone (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 24352 (20742) | facepalm |
⊘ | Počasni vozniki (strani: 1 2 3 4 … 33 34 35 36 )Oddelek: Na cesti | 269948 (240979) | dzinks63 |
⊘ | Omejitve hitrosti za motoriste (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 34532 (28760) | bluefish |
» | Posnetek prometne nesreče - Pravilna reakcija? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 17741 (14141) | solatko |