» »

Koliko so krivi počasni vozniki?

Koliko so krivi počasni vozniki?

Temo vidijo: vsi
««
39 / 81
»»

BlaY0 ::

To si dobro napisal. Moram priznati da tudi jaz do zdaj nisem bil seznanjen s tistimi znaki za delo na cesti.

BigWhale ::

WarpedGone je izjavil:

Če že, bi mogu rečt poškoduje in ne ubije.
Zdravljenje mrtvega je precej poceni ...


Ampak mrtev ne placa prav nobenega davka vec v svojem zivljenju. Zato je v interesu drzave, da ima cim vec zivih drzavljanov, ki so sposobni placevati davke.

krneki0001 ::

Malo razmišljanja naglas;
Kolega je umrl v avtu, ker je bil privezan. Avto se je vžgal, on pa ni mogel odpeti varnostnega pasu. Tako da razmišljam o tem; ali se bom pripenjal ali ne, bi morala biti moja stvar in ne stvar policije. Pripenjam sicer se, a ne vedno. Če imam sopotnike, potem je pripenjanje obvezno - ob nesreči bi namreč lahko koga od njih poškodoval, če me razmetava po avtu. Če sem sam, potem ni nujno da se bom pripasal. Večinoma se.

Glede štiritočkovnih pasov, večjih diskov, močnejših zavor in podobno. Če si dam štiritočkovni pas v avto in me ustavi policaj, bom lahko ob tablice na avtu in bom dobil ogromno kazen (če zadeva ni homologirana), ne glede na to, da si s takim pasom mnogo bolj varen v primeru nesreče. Enako velja za zavore. Če daš večje diske in boljše zavore(ki niso in ponavadi ne morejo biti homologirane), boš spet ob ogromno denarja in ob tablice.
Nekako se mi zdi, da pri nas ni nič usmerjeno v varnost, ampak samo in izključno v kasiranje.

Zgodovina sprememb…

Steinkauz ::

krneki0001 je izjavil:

Malo razmišljanja naglas;
Kolega je umrl v avtu, ker je bil privezan. Avto se je vžgal, on pa ni mogel odpeti varnostnega pasu. Tako da razmišljam o tem; ali se bom pripenjal ali ne, bi morala biti moja stvar in ne stvar policije. Pripenjam sicer se, a ne vedno. Če imam sopotnike, potem je pripenjanje obvezno - ob nesreči bi namreč lahko koga od njih poškodoval, če me razmetava po avtu. Če sem sam, potem ni nujno da se bom pripasal. Večinoma se.


Čist isto je pravil moj stric. Da lahko zgoriš. Potem je imel prometno nesrečo, seveda neprivezan, zletel skozi okno in umrl.
Pomoje je 100x večja šansa da ti bo varnostni pas rešil življenje, kot pa da ga ne boš mogel odpet in boš zgorel.

Drugač sam se kot mulc full nism privezoval, ko sem pa enkrat dobil vozniško dovoljenje in vidu kako ostal folk vozi, se sedaj vedno avtomatsko privežem, tut če je pot dolga < 1km.

Gregor P ::

Leta 2011 se pogovarjamo, če se je treba privezati, ali ne?!?8-O Se ne spomnim, da se kdaj ne bi privezal, nemudoma ko vstopim v vozilo (kar počnem tudi kot sopotnik na zadnjih sedežih), kako pa drugače?:|
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

WarpedGone ::

Ne, pri nas je usmerjeno v Uboganje Sistema. Folk doživlja en mejhn užitek v čisto vsaki prisili, katero je deležen njegov "sosed" s strani države.
Jasno vidno, kako precej redke motijo absurdne kazni. Niso sposobni premisleka, kam to pelje na daljši rok. Naj sosedu crkneta krava in zgori hiša, kaj pa je pustu da mu krava poje vrtnico pred hišo...

Še redkejši so pa sposobn dojet, da če si proti obveznemu privezovanju, to ne pomeni da zagovarjaš nepripenjanje. Dokaz beri zgoraj...
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

BlueRunner ::

Glede štiritočkovnih pasov, večjih diskov, močnejših zavor in podobno.

Če dobiš štiritočkovne tovarniško vgrajene, potem se nimaš česa bati. Če ti jih je nekdo v domači delavnici navijačil, potem je homologacija predvidena z zelo dobrim razlogom.

Večji diski, močnejše zavore so v javnem prometu larifari. Kupi si kvalitetne gume pravilnih dimenzij in boš s tem več naredil za svojo varnost, kot pa s kakršnimi koli diski ali "močnimi" zavorami.

BlaY0 ::

WarpedOne: Ma daj ne bluzi. A si del tega sistema ali nisi? Če ne želiš biti, si doma za bajto zgradi svojo cesto, jo ogradi z bodečo žico in povabi ljudi da se bodo po njej vozili po tvojih "pravilih".

RejZoR ::

Gregor P je izjavil:

Leta 2011 se pogovarjamo, če se je treba privezati, ali ne?!?8-O Se ne spomnim, da se kdaj ne bi privezal, nemudoma ko vstopim v vozilo (kar počnem tudi kot sopotnik na zadnjih sedežih), kako pa drugače?:|


Jezst sem hvaležen, da ima sedaj moj avto nadležno piskajoče opozorilo če se vsi prisotni ne pripnejo, da mi ni treba vsem vedno govort naj se pripnejo. Ker potem to naredijo samo zato ker vejo, da bojo drugače moral skoz poslušat piskanje. Amen tistemu, ki se je spomnil te funkcije :D
Kdor daje možnost, da se pas zatakne kot izgovor za neuporabo slednjega je en navaden idiot. Če pas v 99 primerih od 100 reši življenje, 1 pa je zgorel zato ker se je pas slučajno zataknil, se vam ne zdi, da je uporaba več kot smiselna? Men se zdi 99% verjetnost, da preživiš boljša kot 99% verjetnost, da končaš z glavo skozi šipo ali volan... Če pa ste tolk paranoični pa si kupite namenski nožek za rezanje pasu v takih primerih, ki se ga pripne na pas in z njim v slučaju, da se vseeno zatakne pač prerežeš. Sploh pa je nepripenjanje v avtih z airbagom celo nevarno in vsi odsvetujejo tako početje.
Ne zmečejo avtomobilske firme miljarde za razvoj varnostnih funkcij, če slednje ne bi imele nobenega efekta.
Pejte mal gledat EURO NCAP crash teste pa boste videli zakaj so varnostni pasovi in airbagi dobri.

Tud jezst pravim, da sta pri avtu 2 stvari pri katerih nikol ne smeš šparat. Bremze in gume. Folk, ki cinca pri tem al bi dal na avto originalne nove bremze al so obloge še dobre al bi raje vzel neka kitajska jajca in študirajo kako ceneje pridit čez pri gumah so milo rečeno neumni. Zaboga to dvoje je edino kar te drži na cesti oz te ustavi. Če motor crkne načeloma ni problem, večji problem imaš, ko se ne moreš ustavit ker bremze ne primejo oz primejo slabo ali pa gume samo drsijo ker so za en drek... Kadar je treba servisirat bremze mi cena ni pomembna in ko menjam gume vedno vzamem najboljše na testu, še posebej pri postavki za mokro cestišče. ADAC vsako sezono (pred letnim in pred zimskim časom) objavi teste in na podlagi tistega se je imo najlažje in najbolje odločit.
Aja pa letno zimske gume ne obstajajo, kar večina zmotno govori za M+S. M+S pomeni Mud + Snow in ne to da jo uporabljaš 4 leta brez menjave med sezonami. Poleti se guma na vročini še bolj zmehča, obrabi in postane še trša ko jo začneš uporabljat v mrazu.

Včasih je lahko voznik kriv, da naredi kakšno neumnost, vsa ta varnostna "navlaka" pa ti v takih primerih pomaga odpravit prvotno storjeno neumnost s čim manjšimi ali brez posledic.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

pirlo ::

RejZoR je izjavil:

Gregor P je izjavil:

Leta 2011 se pogovarjamo, če se je treba privezati, ali ne?!?8-O Se ne spomnim, da se kdaj ne bi privezal, nemudoma ko vstopim v vozilo (kar počnem tudi kot sopotnik na zadnjih sedežih), kako pa drugače?:|


Jezst sem hvaležen, da ima sedaj moj avto nadležno piskajoče opozorilo če se vsi prisotni ne pripnejo, da mi ni treba vsem vedno govort naj se pripnejo. Ker potem to naredijo samo zato ker vejo, da bojo drugače moral skoz poslušat piskanje. Amen tistemu, ki se je spomnil te funkcije :D ...

Meni je pa to piskanje največji fail v zgodovini avtomobilizma. Če že je mora biti opcija, da to izklopiš. Čakam še samo da uvedejo obvezne čelade v avtu :D

Aston_11 ::

krneki0001 je izjavil:

Malo razmišljanja naglas;
Kolega je umrl v avtu, ker je bil privezan. Avto se je vžgal, on pa ni mogel odpeti varnostnega pasu.



Kako se to ve? Je kdo gledal zraven? Moj sosed je umrl v avtu, ker se nikoli ni privezal. To je počel zato, ker je bil frajer. Ki se mu ne more nič zgoditi. In potem je šel ven iz ovinka enih 10 m v graben. Če bi se privezal, bi bil še živ. Tako kot ostali trije.

WarpedGone ::

Obveznih čelad ne bo izključno iz enega razloga: prepotentnim babam na funkcionarskih stolčkih bi pokvarile frizuro.

Babe v tem kontekstu pomenijo moške in ženske.

Ščitenje ljudi pred njihovo lastno neumnostjo tako, da buzeriraš tudi pametne je pristop fašistične države. Like it or not.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

pirlo ::

WarpedGone je izjavil:

Obveznih čelad ne bo izključno iz enega razloga: prepotentnim babam na funkcionarskih stolčkih bi pokvarile frizuro.

Babe v tem kontekstu pomenijo moške in ženske.

Ščitenje ljudi pred njihovo lastno neumnostjo tako, da buzeriraš tudi pametne je pristop fašistične države. Like it or not.

Bodo čelade samo da se najde eno podjetje, ki bo pravemu ministru dalo pravi procent. Potem vse gre. Raja pa se bo itak strinjala, ker ne rabiš dosti da jo prepričaš. Ko vidiš nekoga da ob polnoči sredi praznega križišča stoji na rdeči luči in čaka semafor, da preklopi na zeleno, ti je vse jasno. Ko je zelena luč pa stopi na cesto, pa če je prosto ali ne, ker takrat po zakonu lahko; pa če preživiš ali ne, glavno da nisi kriv.

BlaY0 ::

WarpedGone je izjavil:

Ščitenje ljudi pred njihovo lastno neumnostjo tako, da buzeriraš tudi pametne je pristop fašistične države. Like it or not.

Saj se lahko prepišeš v kakšno drugo državo. Ali pa k baletu.

Aston_11 ::

pirlo je izjavil:

WarpedGone je izjavil:

Obveznih čelad ne bo izključno iz enega razloga: prepotentnim babam na funkcionarskih stolčkih bi pokvarile frizuro.

Babe v tem kontekstu pomenijo moške in ženske.

Ščitenje ljudi pred njihovo lastno neumnostjo tako, da buzeriraš tudi pametne je pristop fašistične države. Like it or not.

Bodo čelade samo da se najde eno podjetje, ki bo pravemu ministru dalo pravi procent. Potem vse gre. Raja pa se bo itak strinjala, ker ne rabiš dosti da jo prepričaš. Ko vidiš nekoga da ob polnoči sredi praznega križišča stoji na rdeči luči in čaka semafor, da preklopi na zeleno, ti je vse jasno. Ko je zelena luč pa stopi na cesto, pa če je prosto ali ne, ker takrat po zakonu lahko; pa če preživiš ali ne, glavno da nisi kriv.


He he he - meni je enkrat ena razlagala, ki ni gledala za avtomobile, ko je šla čez prehod za pešce, da bo itak avtomobilist kriv, če je bo razbrisal sredi prehoda za pešce. Bo pa po predpisih. Kar je najbolj važno. Zdrava pamet malo manj.

Podobno kot fora z Mujotom, dinamitom in ramenom.

krneki0001 ::

BlueRunner je izjavil:

Glede štiritočkovnih pasov, večjih diskov, močnejših zavor in podobno.

Če dobiš štiritočkovne tovarniško vgrajene, potem se nimaš česa bati. Če ti jih je nekdo v domači delavnici navijačil, potem je homologacija predvidena z zelo dobrim razlogom.

Večji diski, močnejše zavore so v javnem prometu larifari. Kupi si kvalitetne gume pravilnih dimenzij in boš s tem več naredil za svojo varnost, kot pa s kakršnimi koli diski ali "močnimi" zavorami.



Ne govori, če ne poznaš situacije. Gume na mojem osebnem avtu so vedno pravilnih dimenzij in najboljše kar se jih da dobiti. Pa ne gledam na razmerje price/performance, ampak samo performance. Delam od 1100km naprej na teden, tako da si zanič gum ne morem privoščit.

Če hočem pa večje diske na avtu (posledično boljše in močnejše zavore), rabim pa homologacijo, pa tudi če mi jih NAKNADNO vgradi proizvajalec vozila. Enako velja za pasove. In malo je avtomobilov, ki imajo štiritočkovne pasove serijsko, še manj pa takih, ki bi bili meni všeč (oziroma jih ni).

solatko ::

RejZoR - Osebno uporabljam mešanico plinov za gume že cca 10 let. Večina jih pravi, da je to neumnost, dat 10€ za plin, češ da nima nobene funkcije.
Po tolikšnem času, sem dobo spoznal dobre lastnosti tega. Gume se ne grejejo toliko kot pri zraku, ravno tako notranja stran gume ne oksidira in posledično ni trda, tudi po triletni celosezonski uporabi. Lega na cesti je precej boljša, obraba gum, zato ker se občutno manj grejejo, pa polovična. Glede na to, da delam z avtom cca 40k km/leto, je prihranek, brez posega v varnost, ogromen.
Nejevernikom pa samo to, nebi zastonj v dražja vozila polnili plin, če bi bilo to brez veze.

Kar se tiče privezovanja z varnostnim pasom pa v razmislek samo tole - ob karambolu, te varnostni pas zadrži toliko, da ostaneš pri zavesti, kar v primeru volana v prsnem košu ni nujno, pa tudi sopotnik, ki ne pričakuje udarca v tolikšni meri, kot voznik, v primeru, da je privezan, ne bo z glavo udaril ob kakšen trši del v avtu, tako da bo sposoben pas odpeti. Problem je panika in večina umrlih zaradi pasu, ni našlo tipke za odpet. Firme bi morale delat na avtomatskem odpenjanju pasov, nekaj sekund po nesreči, kadar bi prišlo do nenadnega povečanja zategnjenosti letega.
Privezujem se že od kar so v prva vozila ugrajevali pasove in vzglavnike, še od časov, ko sam nisem bil voznik in sem dosti kolovratil po svetu na štop. Po navadi so takrat imeli to samo športni avtomobili in ne enkrat, mi je ob drugih voznikih, ravno pas, verjetno rešil življenje ali me obvaroval hudih poškodb. Zato trditve nekaterih v tem forumu ne nesejo vode, ob karambolu moraš ostati pri zavesti, da se potem lahko rešuješ in tu je pomemben pravilno pripet varnostni pas. Uposabniki delajo velike napake, ko ga zrahljajo in fiksirajo tako zrahljanega, saj je v tem primeru bolje in varneje, če se ne pripnejo. Funkcija pasu je, da potnika zadrži, ne pa da ga, v primeru nesreče zareže, kar se zgodi, če pas ni pravilno nastavljen.
Hitrostni vozniki ravno zato uporabljajo štiritočkovni pas in seveda sedijo v školjki, da sta v vsakem primeru, telo in sedež celota. Ne poznam primera, da je pas povzročil smrt, je pa res v paniki težko najt knof za odpet, sploh če so med zici kakšna naslonjala ali druge naknadno vgrajene zadeve in imaš probleme že pri zapenjanju.

Sem pa tudi za spremembo zakona tako, da bi bilo privezovanje prostovoljno, vendar bi neuporaba pomenila kritje vseh stroškov zdravljenja osebi, ki vgrajenega pasu ni uporabila.
Podobno je z vožnjo s prižganimi lučmi ob dnevni svetlobi. Z lučmi vozim od kar vozim, tako motor kot avto, saj sem s tem minimalnim stroškom (žarnice), precej bolj viden nasproti vozečim in tistim, ki se vključujejo v prometni tok.
Delo krepa človeka

RejZoR ::

Mislim da je že dovolj, da se pri zavorah držiš tovarniških specifikacij in ne šparaš na kakovosti oz materialu. Če na servisu rečejo, da je priporočljivo menjat pač menjaš kar je potrebno z originalnimi deli.
Oz pogojno če veš, da npr zavorne obloge dela ista firma kot originalne, samo da pač nima gor napisa ORIGINAL PART oz logotipa proizvajalca avtomobila. Kar načeloma res zbije ceno, po kakovosti pa ne bi smelo biti razlik.
Čeprav se sam ne grem zanašat na to.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

krneki0001 ::

Aston_11 je izjavil:

krneki0001 je izjavil:

Malo razmišljanja naglas;
Kolega je umrl v avtu, ker je bil privezan. Avto se je vžgal, on pa ni mogel odpeti varnostnega pasu.



Kako se to ve? Je kdo gledal zraven?


Kako vem? Bil sem v svojem avtomobilu takoj za tem avtom. Torej, bil sem zraven, zgodilo se je pred mojimi očmi, pa mi nisem mogel pomagat ne jaz ne nihče drug, ker se je zgodilo vse tako hitro. Avto je bil baklja v parih sekundah. Ko sem stopil iz svojega avtomobila je že tako gorelo, da nisem mogel zraven.

solatko je izjavil:

RejZoR - Osebno uporabljam mešanico plinov za gume že cca 10 let. Večina jih pravi, da je to neumnost, dat 10€ za plin, češ da nima nobene funkcije.
Po tolikšnem času, sem dobo spoznal dobre lastnosti tega. Gume se ne grejejo toliko kot pri zraku, ravno tako notranja stran gume ne oksidira in posledično ni trda, tudi po triletni celosezonski uporabi. Lega na cesti je precej boljša, obraba gum, zato ker se občutno manj grejejo, pa polovična. Glede na to, da delam z avtom cca 40k km/leto, je prihranek, brez posega v varnost, ogromen.
Nejevernikom pa samo to, nebi zastonj v dražja vozila polnili plin, če bi bilo to brez veze.
.


Gume se segrevajo enako, saj so enako obremenjene. Sama obraba gum je pa manjša, ker ni toliko raztezanja in krčenja kot pri zraku. Plin se zaradi segrevanja in ohlajanja ne krči ali širi tako kot zrak, tako da je ta razlika manjša. Tudi sam uporabljam plin odkar ga imajo.

Zgodovina sprememb…

solatko ::

nebivedu - Pa si prepričan, da je bil ob takem karambolu sploh še živ ali pri zavesti. Si prepričan, da ni imel zrahljan pas in ga je ubil že kar pas, je imel dostop do stikala priročen ali je bilo vse skupaj stisnjeno in utesnjeno s kakšnim naslonjalom.......
Še enkrat - glavna funkcija pasu je, da ostaneš v karambolu pri zavesti.

Gume se ne segrevajo enako, saj plin deluje hladilno, tekalna površina pa se greje seveda enako, vendar je to morda 1-2 mm, pri zraku pa celotna guma, ker zrak pač toploto dobro prenaša (sploh kadar je pod pritiskom). Torej je razlika samo v tem, da ga je zagrabila panika (verjetno bi večino v tem primeru), če pa ne bi bil privezan, bi bil pa verjetno takoj mrtev.
Iz svoje dolgoletne vozniške zgodovine, bom navedel samo primer kolega, ki je z avtom zdrsnil v morje - zagrabila ga je panika in ni mogel najti knofa za odpet pas, drug kolega, ki je vozil za njim, je na kričanje sopotnika, da se voznik ne more odpeti, zajel zrak in se potopil do njega. Po ponovnem potopu, je lepo odprl avto (je bil že poln vode, saj je imel voznik odprto okno), z rahlim pritiskom na stikalo, odpel pas in že nezavestnega zvlekel ven. Ta kolega živi še danes, kar pa v primeru, da se ne bi privezal, ne bi bilo nujno, saj se je avto pred padcem v vodo, dvakrat prevrnil.
Ko ga danes včasih hecamo, kdaj ima rojstni dan, lepo pove, da take panike v življenju še ni doživel in, da se ne bi rešil tudi, če bi imel knof na nosu, ker enostavno do izgube zavesti ne ve kaj je počel. Sopotnik je takoj po padcu v vodo odpel pas in splaval na površje, je pač ohranil zadostno količino mira v sebi.
Delo krepa človeka

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: solatko ()

krneki0001 ::

Ja, prepričan sem da ga ni ubil pas in da je bil pri zavesti. Človeka, ki gori oziroma dretja človeka, ki gori, nikoli ne pozabiš.

RejZoR ::

Ne govorim o temperaturi gume med samo vožno zaradi trenja ampak temperature, ki vplivajo na samo strukturo gume kot materiala. Če guma eno sezono "prebiva" na -20, drugo pa na +30 to za gumo ni nič dobrega. Prvič ker začne razpadat (strukturno gledano), drugič pa zato ker postane trša. Poleti se že tako mehka zimska guma obrablja hitreje ker je mehka sama po sebi, vročina pa jo še dodatno zmehča.

@nebivedu
Kako si prepričan, da je bil kriv pas? So to nato odkrili forenziki? Ker če je šla stvar tako hitro kot si opisal je bil lahko pas in njegov mehanizem brezhiben, pa se zaradi hitrosti ognja, vročine, dima in faktorja panike enostavno ni mogel rešit. Ker telo se hoče instinktivno zaščititi in takrat postanejo druge stvari podzavestno prioritetne in bi bilo odpenjanje pasu verjetno dosti nižje na lestvici prioritete.
Ne bom ničesar trdil, ampak če nimaš nobenih ugotovitev specialistov in znanja vseh faktorjev je težko trditi, da je bil ravno pas kriv.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

Pyr0Beast ::

Kolega je umrl v avtu, ker je bil privezan. Avto se je vžgal, on pa ni mogel odpeti varnostnega pasu.


Zaradi tega se ne neha privezovat ampak imaš s seboj gasilni aparat in nož.

Pa voziš dizla in ne bencinarja.

Avto je bil baklja v parih sekundah. Ko sem stopil iz svojega avtomobila je že tako gorelo, da nisem mogel zraven.

Naslednjič uporabi svoj avto da ga odrineš iz mlakuže bencina ali pa ga parkiraš bočno in preko havbe/odprtih vrat/oken splezaš noter ?

Gume se ne grejejo toliko kot pri zraku, ravno tako notranja stran gume ne oksidira in posledično ni trda, tudi po triletni celosezonski uporabi.

Yeah right.
Ostala polovica gume, ki je na zraku pa dela kaj ?

Pneumatika se pa najbolj greje, ko je preobremenjena, premalo napihnjena ali pa ko jo grejejo zavore.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Zgodovina sprememb…

Aston_11 ::

Samo ne s kakšnimi generali po bitki sedaj...

solatko ::

Pyr0Beast - Enako kot pri procesorju na zraku, brez hladilnika hitro žari, pri gumi pa plin ohranja precej nžjo temperaturo, kot zrak, saj se plin ne segreva tako hitro kot zrak, posledično je tudi guma, ki je boljši prevodnik toplote kot plin, zaradi plina hladi in ni tako vroča kot pri zraku.
Zrak pod pritiskom namreč bolje prevaja toploto, kot če ni pritiska.
Delo krepa človeka

Aston_11 ::

Zrak, plin, plin, zrak, kakšen plin je v gumi? Kisik, vodik, helij...?

RejZoR ::

Uporaba alternativnega plina znotraj pnevmatike je samo za zmanjševanje efekta ekspanzije plina pri višjih temperaturah in nič drugega. Pač da se na hudi vroči volumen plina ne poveča preveč in ne zmanjša preveč v hudem mrazu. Ker ni teh raztezanj in zaradi lastnosti plina je tud potrebno manjkrat preverjat pritisk, ker plin ne uhaja tako hitro skozi material.

Se pa za polnjenje gum uporablja dušik.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

krneki0001 ::

pyrobeast,
avto je letel iz ceste v jarek (polito olje ali nekaj podobno drsečega na ovinku). Ob tem je skala odbila izpuh in ga naslonila na plastičen tank, ki se je očitno v trenutku pretopil in spustil. Bencin se je vžgal in avto je zagorel ko baklja. Ko sem se za njim ustavil, je bil avto že v plamenih. Porivat kamorkoli bi ga bilo brezsmiselno, ga nimaš kam porint, da bi pa zraven parkiral pa še manj, ker je bil avto v jarku. Gašenje z tistim malim gasilnim aparatom pa tudi ni nič pomagalo.

Pyr0Beast ::

Samo ne s kakšnimi generali po bitki sedaj...
ž
Naj folk ve, kaj se da vse narediti in ni treba samo stati golih rok.

Uporaba alternativnega plina znotraj pnevmatike je samo za zmanjševanje efekta ekspanzije plina pri višjih temperaturah in nič drugega. Pač da se na hudi vroči volumen plina ne poveča preveč in ne zmanjša preveč v hudem mrazu. Ker ni teh raztezanj in zaradi lastnosti plina je tud potrebno manjkrat preverjat pritisk, ker plin ne uhaja tako hitro skozi material.

Vsak plin se razširi pri višjih temperaturah.

Če te to skrbi notri nasuješ pesek ali pa kakšno tekočino.


avto je letel iz ceste v jarek (polito olje ali nekaj podobno drsečega na ovinku). Ob tem je skala odbila izpuh in ga naslonila na plastičen tank, ki se je očitno v trenutku pretopil in spustil. Bencin se je vžgal in avto je zagorel ko baklja. Ko sem se za njim ustavil, je bil avto že v plamenih. Porivat kamorkoli bi ga bilo brezsmiselno, ga nimaš kam porint, da bi pa zraven parkiral pa še manj, ker je bil avto v jarku. Gašenje z tistim malim gasilnim aparatom pa tudi ni nič pomagalo.

Jeba^2
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

RejZoR ::

Seveda se vsak plin širi, ampak vpršanje je KOLIKO. To pa je druga stvar ane? Dušik se manj kot zrak, ki je mešanica večih plinov in je dušik sicer prevladujoči plin ampak še vedno imaš zraven precej velik ~20% kos kisika in vodo v obliki pare, ki se nahaja v zraku. Če pa je not čisti dušik pa je stvar mal drugačna.
Koliko dejansko vpliva ne bi vedel, vem samo toliko, da fotru ni bilo potrebno polnit gum že ohoho časa odkar ima polnjene s tem plinom.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

solatko ::

RejZoR - To je mešanica plinov, sestavo ve samo proizvajalec, ni pa notri samo dušik, je sestavljen iz kar nekaj različnih.
nebivedu - To je bil pač eden od spleta nesrečnih naklučij, izmed tisoče, ki jim je pa ravno pas rešil življenje zato, ker so posledično ostali pri zavesti.

Drugače bi bil pa že čas, da se vrnemo v bistvo teme in razne tehnične probleme, rešujemo v drugih temah.
Delo krepa človeka

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: solatko ()

amigo_no1 ::

Jaz tudi polnm pnevmatike s plinom.
Vsebuje 78% dušika, 21% kisika in 1% inertnih plinov.

















Imenuje se zrak:
Zrak @ Wikipedia

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: amigo_no1 ()

dzinks63 ::

V zraku imaš tudi vodno paro (katere v specialnih mešanicah ni), katera je največji problem za spremembo tlaka v pnevmatiki, ko se iz tekoče faze (kondenza) spremeni v plinsko in obratno. To sicer pri običajnih avtomobilih in voznikih ni takšen problem, se pač plin v gumo dopolni, če je potrebno, zelo redko se plin iz gume spušča, toda pri dirkalnih avtomobilih se gleda na vse, stotinke sekunde odločajo o zmagi na tekmi.

amigo_no1 ::

V razmislek samega postopka menjave:

Če bi vulkanizer res imel nek magičen super-duper "plin" (ter bi hotel imeti notri striktno ta plin):
bi moral iz vsake pnevmatike izčrpati ves zrak (do vakuuma) in potem v vakuum okolju napolniti pnevmatiko s "plinom".


Naše izkušnje s plinom namesto zraka v motociklističnih pnevmatikah
http://moto.avtomanija.com/default.asp?...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: amigo_no1 ()

Mehmed ::

CaqKa ::

Pyr0Beast je izjavil:

Ista varianta na kolesarske čelade ?

Kolesarska čelada je delana za padce do 25kmh. to je takrat ko kolesar zarali lastne npazljivosti pade...
ko te tresne avto, ti ta ista čelada ki je delana za do 25kmh ne koristi popolnoma nič.

solatko ::

amigo_no1 - Moje izkušnje z avtomobilskimi pnevmatikami in plinom, gredo toliko v pozitivno smer, da niti ne pomislim več na zrak.
Mehmed - podobne zadeve imaš v vsaki trgovini z avtomobilsko opremo, problem je samo v tem, da oseba, ki jo zajame panika, tega ne bo uporabila, zato je še vedno boljše, da se mehanizmi naredijo, na samostojno odpenjanje ob iznenadni večji sili, ki deluje na pas, po nekaj sekundah. Podobno, kot se sproži varnostna blazina.
Delo krepa človeka

CaqKa ::

BigWhale je izjavil:

WarpedGone je izjavil:

Če že, bi mogu rečt poškoduje in ne ubije.
Zdravljenje mrtvega je precej poceni ...


Ampak mrtev ne placa prav nobenega davka vec v svojem zivljenju. Zato je v interesu drzave, da ima cim vec zivih drzavljanov, ki so sposobni placevati davke.

sliši se kot da je smisel države pobiranje davkov...

CaqKa ::

solatko je izjavil:

Problem je panika in večina umrlih zaradi pasu, ni našlo tipke za odpet. Firme bi morale delat na avtomatskem odpenjanju pasov, nekaj sekund po nesreči, kadar bi prišlo do nenadnega povečanja zategnjenosti letega.

Kaj pa če se je avto ustavil tako da je pod avtom grozno globoka luknja, v primeru katere če bi dol padel bi te ubilo?

amigo_no1 ::

solatko je izjavil:

amigo_no1 - Moje izkušnje z avtomobilskimi pnevmatikami in plinom, gredo toliko v pozitivno smer, da niti ne pomislim več na zrak.
Mehmed - podobne zadeve imaš v vsaki trgovini z avtomobilsko opremo, problem je samo v tem, da oseba, ki jo zajame panika, tega ne bo uporabila, zato je še vedno boljše, da se mehanizmi naredijo, na samostojno odpenjanje ob iznenadni večji sili, ki deluje na pas, po nekaj sekundah. Podobno, kot se sproži varnostna blazina.

Naredi dvojni slepi test (vsaj par 100 km vsakič) in potem povej če je vožnja kaj razlikuje oz če veš kdaj pelješ kaj.
So kje delali kašen primerjalni test (enega za motorje sem prej prilepil; in da, pri motorju se da gume (obnašanje) čutiti precej bolj kot na avtu ) ?


Si si prebral moj prejšnji post o problematiki postopka menjave plina ?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: amigo_no1 ()

jype ::

Mehmed> Nehite jamrat zdej.

Pol se pa zaleti šlepar vate pa ti tale kladu lukno nardi skoz glavo.

Je bolš bit brez!

RejZoR ::

CaqKa je izjavil:

Pyr0Beast je izjavil:

Ista varianta na kolesarske čelade ?

Kolesarska čelada je delana za padce do 25kmh. to je takrat ko kolesar zarali lastne npazljivosti pade...
ko te tresne avto, ti ta ista čelada ki je delana za do 25kmh ne koristi popolnoma nič.


Ne vem če to čist drži. Kljub temu, da je do 25km/h njeno efektivno območje varovanja ti verjetno pomaga tud pri višjih hitrostih, glede na to da bo precejšen del energije pobrala in izničila s tem, ko se bo ali razpadla ali kakorkoli zdeformirala. S tem pa imaš malce višje možnosti za preživetje s čim manjšimi ali brez resnih posledic.

solatko je izjavil:

Problem je panika in večina umrlih zaradi pasu, ni našlo tipke za odpet. Firme bi morale delat na avtomatskem odpenjanju pasov, nekaj sekund po nesreči, kadar bi prišlo do nenadnega povečanja zategnjenosti letega.


Namen varnostnega pasu je tudi, da te drži znotraj avta med prevračanjem. K temu dodatno pripomorejo bočne zavese, ki še dodatno povečajo varnost, ker ti zadržijo ude znotraj kabine, da ti jih med prevračanjem ne polomi oz potrga, če slučajno štrlijo čez okno izven avta.
Kako bo avto konkretno vedel kdaj mora odpeti pasove zna bit tricky zadeva, ki je lahko spet usodna v določenih primerih. Npr če bi zaznalo glede na gibanje. Se prevračaš in ustaviš, avto odpne pasove nakar te ponovno nabije kombi oz nek drug avto. Prvi del bi te pas varoval, v drugem pa bi te lahkos tal življenja, ker bi se avtomatično popustil/odpel.

Enkrat sem gledal kako so Mercedesovi inženirji reševali problem prevrnjenega Mercedes SLS med razvojem. Ker ima Gulwing sistem vrat se slednja ne morejo odpret ko je avto na strehi, zato mora avto na zahtevo uničiti pante vrat, da slednje odpadejo kot kos lupine. Isto problematiko bi imeli pri pasovih za take situacije in je slednja stvar precej dvorezni meč če ni izvedeno pravilno in za res čist vsako situacijo. Kar pa je nemogoče zagotoviti.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: RejZoR ()

Pyr0Beast ::

V zraku imaš tudi vodno paro (katere v specialnih mešanicah ni), katera je največji problem za spremembo tlaka v pnevmatiki, ko se iz tekoče faze (kondenza) spremeni v plinsko in obratno. To sicer pri običajnih avtomobilih in voznikih ni takšen problem, se pač plin v gumo dopolni, če je potrebno, zelo redko se plin iz gume spušča, toda pri dirkalnih avtomobilih se gleda na vse, stotinke sekunde odločajo o zmagi na tekmi.

Kondenz se loči že prej v posodi, ki je nafilana na 6bar+
Pri 2bar tako nima kaj kondenzirat.

Sicer pa se guma obrablja od zunaj in ne od znotraj.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

jype ::

Point kolesarske čelade je v tem, da robnik (ali kaj drugega) v lobanjo ne naredi luknje.

Pyr0Beast ::

Potem je več kot očitno treba odstranit robnike.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

jype ::

In avtomobile.

Pyr0Beast ::

Ter kolesa.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

RejZoR ::

Biciklisti so največje preklestvo poletja. Vedno se najde nek bebec, ki se na biciklu gunca po regionalki. 50m stran vzporedno pa gre odlično utrjena makadamska cesta brez vsakega prometa. Folk kar prosi, da jim iz bicikla naredijo osmico...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

BlaY0 ::

Pyr0: Ne, koles ni treba.

RejZoR: Zakaj ne bi ti z avtom šel tam, bi bilo za kolesarja več placa na regionalki.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

Xserces ::

RejZoR je izjavil:

Biciklisti so največje preklestvo poletja. Vedno se najde nek bebec, ki se na biciklu gunca po regionalki. 50m stran vzporedno pa gre odlično utrjena makadamska cesta brez vsakega prometa. Folk kar prosi, da jim iz bicikla naredijo osmico...



pri vas samo regionalka? :) pri nas po obvoznici in po tomačovmu rondoju pripizdijo čez... HAHA :D
Intel i5-3570k @4.7GHz|MSI GTX 970 4G|MSI Z77 MPower|
G. Skill 8 GB 1600MHz|Corsair AX750|Seagate Barracuda 2TB|NZXT Gamma|
««
39 / 81
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Prehitevanje kolone (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15224352 (20742) facepalm

Počasni vozniki (strani: 1 2 3 433 34 35 36 )

Oddelek: Na cesti
1776269946 (240977) dzinks63

Omejitve hitrosti za motoriste (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
17334532 (28760) bluefish
»

Posnetek prometne nesreče - Pravilna reakcija? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
9517741 (14141) solatko

Več podobnih tem