Forum » Loža » Koliko so krivi počasni vozniki?
Koliko so krivi počasni vozniki?
Temo vidijo: vsi
smash ::
...Kadar ne gre za hudo nevarnost (vožnja po napačni strani ceste, kratka varnostna razdalja, vožnja pod vplivom opojnih substanc, prehitevanje preko polne črte, parkiranje na mestu za invalide ali pločniku, kolesarski stezi, prehodu za pešce.....), jo po navadi odneseš z opominom, ki velikokrat zaleže bolj, kot še tako huda kazen.
...
Samo en primer - če se ne privežem z pasom, ogrožam samo sebe, vendar me bo inkasant neusmiljeno oglobil, namesto, da bi me podučil, kako je to ravnanje nevarno - zame; po drugi strani pa bo mirno spregledal kolesarja, ki pelje mimo njega po napačni strani, mamo, ki pelje 50m od prehoda za pešce, nekaj letnega otroka čez cesto...
Ob tem postu, vidim kako smo si različni, kaj se nekomu zdi nevarno in kaj ne...
vožnja pod vplivom opojnih substanc ja zame zelo nevarno početje, saj imaš random generator vmes pa niaš pojma kaj se bo zgodilo. dočim mi pa recimo vožnja s kolesom v napačni smeri ne zdi tako pretirana, dokler se ta vozi po kolesarski stezi, ki je pač označena samo za v eno smer. drugo je če govorimo o kolesarjenju direkt na cesti.
pa še nekaj..če se ne privežeš z pasom, ni res da ogrožaš samo sebe, ampak tudi mene....namreč prav lahko se zgodi, da tvoje telo odleti proti meni in mi razbije glavo, zato se veži vedno
Aston_11 ::
...ali pa, če se ne privežeš s pasom in so poškodbe večje, kot bi bile, je zaseden zdravnik in ekipa, ki bi sicer pomagala tistemu, ki ni po svoji presoji povzročil presežek poškodb.... ali pa, je treba plačati zdravnika in zdravila, kar ne bi bilo potrebno, če sicer brez pasa do poškodb ne bi prišlo... ali pa, familja je strašno zadovoljna, če mora koga pokopati, ker se ni privezal, pa bi preživel, če bi ostal znotraj vozila...
gokky ::
Naj pa opozorimo še na prometno signalizacijo: če je voznik ne bo upošteval, ga bodo policisti lahko oglobili z 200 evri kazni (danes 40 evrov).
In med prometno signalizacijo sodijo tudi tiste pokončne šrafirane table, ki se jim strokovno reče pokončna zapora in za katere le malo voznikov (še manj pa tistih, ki urejajo ceste) ve, kaj pomeni posamezni način šrafiranja. Pa skoraj na vsakem km ceste je vsaj ena napačno postavljena.
CaqKa ::
Naj pa opozorimo še na prometno signalizacijo: če je voznik ne bo upošteval, ga bodo policisti lahko oglobili z 200 evri kazni (danes 40 evrov).
In med prometno signalizacijo sodijo tudi tiste pokončne šrafirane table, ki se jim strokovno reče pokončna zapora in za katere le malo voznikov (še manj pa tistih, ki urejajo ceste) ve, kaj pomeni posamezni način šrafiranja. Pa skoraj na vsakem km ceste je vsaj ena napačno postavljena.
lahko daš slike take table, ker si po opisu ne predstavljam nobenih drugih razen onih pred nezavarovanimi železniškimi prehodi.
pa morebiti tudi kak primer, kje so narobe postavljen.
amigo_no1 ::
Pri kakem bolj resnem prevračanju je skorajda boljše da nisi privezan (hint za lažje predstavljanje: daš mačka v pralni stroj in vklopiš za par minut).
BlueRunner ::
Pri kakem bolj resnem prevračanju je skorajda boljše da nisi privezan.
A to morda v stilu, da je bolje biti mrtev, kot pa dobro polomljen?
hint za lažje predstavljanje: daš mačka v pralni stroj in vklopiš za par minut
Razen tega, da ne želim mučiti živali, bom videl kaj točno? Mačka, ki ga ne odnese v drugem obratu po tangenti v steno in kaj še?
amigo_no1 ::
Brat od sošolca iz srednje je doživel prevračanje, edini bil privezan in je hudo na**bal.
Ostala dva sta jo odnesla z nekaj praskami (oba je vrglo ven).
Ostala dva sta jo odnesla z nekaj praskami (oba je vrglo ven).
BlueRunner ::
Na primeru enega si ne bi upal ravnati.
Seveda pa lahko ti ali kdorkoli drug veselo še naprej verjame, da bo zadel sedmico, postal eden izmed srečnikov, ki so pri letenju iz vozila ostali bolj celi, ali pa so celo tisti srečnež, ki se bo uspel rešiti ravno zato, ker ni bil privezan, ko je vozilo čofnilo v reko.
Ostali pa pač ne zadanejo sedmice, praviloma odletijo z glavo skozi zaprto okno, postanejo tetra- ali para-plegiki in so v bistvu srečni, če preživijo.
Seveda pa lahko ti ali kdorkoli drug veselo še naprej verjame, da bo zadel sedmico, postal eden izmed srečnikov, ki so pri letenju iz vozila ostali bolj celi, ali pa so celo tisti srečnež, ki se bo uspel rešiti ravno zato, ker ni bil privezan, ko je vozilo čofnilo v reko.
Ostali pa pač ne zadanejo sedmice, praviloma odletijo z glavo skozi zaprto okno, postanejo tetra- ali para-plegiki in so v bistvu srečni, če preživijo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlueRunner ()
T-h-o-r ::
jao ne spet tega s pasi
ker ti v 1 % primerov pas škoduje, še ne pomeni, da se je varneje vedno voziti nepripet :D
ker ti v 1 % primerov pas škoduje, še ne pomeni, da se je varneje vedno voziti nepripet :D
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?
if we no longer are interested in being civilized?
BlaY0 ::
Kolega od bratrančeve svakinje pa ni bil privezan in ga ni vrglo ven pa tudi ni umrl...
Ga je pa rad na zob dal...
Ga je pa rad na zob dal...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
T-h-o-r ::
BlueRunner je izjavil:
1% je jako optimistična ocena...
pač eno številko sem napisal :)
poznam pa tudi osebo, ki se kljub zagroženim kaznim nikoli ne pripasa, ker pozna nekoga, ki mu je to rešilo življenje (vrglo ga je ven in je preživel)
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?
if we no longer are interested in being civilized?
BlaY0 ::
A je možno da je to isti kot ga zgoraj omenjam :))))))))))))
Damn... ni! Onega ni vrglo ven :)
Damn... ni! Onega ni vrglo ven :)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
CoolBits ::
Pri tako hitrih voznikih kot so pri nas, da se jim še airbag ne odpre v nesreči, je taka debata brezveze.
imagodei ::
Predvsem je bebava logika, da ker v izjemno redkih primerih pas škoduje, je treba non-stop biti v avtu odpet; ob enem pa ti nesrečneži, ki jih bo zadela strela ne pomislijo, da večino problemov z zataknjenim pasom reši že navaden švicarski nožič, ki ga lahko nosiš na obesku od ključev.
Če kdo ocenjuje, da je realistično pričakovat, da boš hudo prometno nesrečo preživel nepripet, potem je še mnogo bolj realistična ocena, da se boš zataknjenega pasu in vžiga avtomobila oz. "poleta v jezero" rešil s švicarskim nožičkom.
Vse ostale pripetljaje pa brez njega (vendar še vedno privezan).
Če kdo ocenjuje, da je realistično pričakovat, da boš hudo prometno nesrečo preživel nepripet, potem je še mnogo bolj realistična ocena, da se boš zataknjenega pasu in vžiga avtomobila oz. "poleta v jezero" rešil s švicarskim nožičkom.
Vse ostale pripetljaje pa brez njega (vendar še vedno privezan).
- Hoc est qui sumus -
BlaY0 ::
Jaz skozi s seboj nosim rambo nož. Ima notri tudi šivanko pa cvern... si lahko kakšno ureznino tudi zašijem. Sam. Medtem ko vozim. In telefoniram.
gokky ::
Naj pa opozorimo še na prometno signalizacijo: če je voznik ne bo upošteval, ga bodo policisti lahko oglobili z 200 evri kazni (danes 40 evrov).
In med prometno signalizacijo sodijo tudi tiste pokončne šrafirane table, ki se jim strokovno reče pokončna zapora in za katere le malo voznikov (še manj pa tistih, ki urejajo ceste) ve, kaj pomeni posamezni način šrafiranja. Pa skoraj na vsakem km ceste je vsaj ena napačno postavljena.
lahko daš slike take table, ker si po opisu ne predstavljam nobenih drugih razen onih pred nezavarovanimi železniškimi prehodi.
pa morebiti tudi kak primer, kje so narobe postavljen.
http://www.uradni-list.si/1/objava.jsp?... glej 47. člen, tabli VI-3 in VI-3.1.
Primerov napačne postavitve pa je toliko, da v miru prepustim slušateljem naštevanje vseh tistih mest.
BigWhale ::
Pri kakem bolj resnem prevračanju je skorajda boljše da nisi privezan (hint za lažje predstavljanje: daš mačka v pralni stroj in vklopiš za par minut).
Macek v pralnem stroju umre. Tako kot vecina neprivezanih v hujsih prometnih nesrecah. Iz avtomobila te lahko ven vrze tik preden te avto pokoplje pod sabo. Ena tona pleha na obrazu ni prijetna zadeva.
imagodei ::
Jaz skozi s seboj nosim rambo nož. Ima notri tudi šivanko pa cvern... si lahko kakšno ureznino tudi zašijem. Sam. Medtem ko vozim. In telefoniram.
Tolk boljš zate.
Skratka, ni argumenta, da je bolj verjetno, da te nepripenjanje v avtu reši, kot pa to, da se naknadno rešiš iz gorečega avtomobila z rezanjem pasu?
- Hoc est qui sumus -
WarpedGone ::
Skratka, ni argumenta, da je bolj verjetno, da te nepripenjanje v avtu reši, kot pa to, da se naknadno rešiš iz gorečega avtomobila z rezanjem pasu?
Problem je, da je pripenjanje obvezno in ta državna prisila JE LAHKO KRIVA, da nesreče ne preživiš ali pa ne preživim.
Če pripenjanje nebi bilo obvezno in le zelo priporočeno, vključno z vsem cinglanjem in utripanjem v modernih avomobilih, če se ne pripneš, se praktično noben nebi bunil da je pripenjanje lahko nevarno. Vsak bi vidu šanse ko si privezan in kot nisi in se lepo sam odločil kako bo ravnal - lepo privezal in se počutil pametnega.
Kako že gre dolharjev podpis? Pravni sistem ni naštiman na učinkovitost ampak na to, da nedolžni niso spoznani za krive. Tuki je pa državni sistem naštiman tako, da včasih koga tudi ubije.
Very very wrong.
Ukinitev obveznega pripenjanja ne pomeni, da se bom nehal pripenjat. Nisem nor.
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WarpedGone ()
BlaY0 ::
Ne vem, po moje bi bilo več smrtnih žrtev če se ne bi pripenjali. Se pa razume da obstaja procent tistih, ki se niso pripeli in so ravno zaradi tega preživeli. Za tiste ki se niso pripeli in umrl, ne vemo ali bi preživeli če bi se pripeli in prav tako za tiste ki so bili pripeti in so umrli ne vemo če bi preživeli če ne bi bili pripeti. Lahko pa de je v ozadju zarota in je "proizvajalec" varnostnih pasov in mehanizmov zlobiral njihovo obvezno uporabo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
WarpedGone ::
Če si odgovarjal meni, si žal povsem narobe razumel napisano.
Zagovor ukinitve obveznosti pripenjanja ni zagovor nepripenjanja.
Če sem proti smrtni kazni za posilstvo, še ne pomeni da sem posiljevalec. Kaznovanje in prisila morata imeti mero oz. sorazmernost.
Hanlon's Razor: Never attribute to malice that which is adequately explained by incompetence.
Oz. v tem primeru z obsedenostjo nad kontrolo drugih.
Zagovor ukinitve obveznosti pripenjanja ni zagovor nepripenjanja.
Če sem proti smrtni kazni za posilstvo, še ne pomeni da sem posiljevalec. Kaznovanje in prisila morata imeti mero oz. sorazmernost.
Lahko pa de je v ozadju zarota in je "proizvajalec" varnostnih pasov in mehanizmov zlobiral njihovo obvezno uporabo.
Hanlon's Razor: Never attribute to malice that which is adequately explained by incompetence.
Oz. v tem primeru z obsedenostjo nad kontrolo drugih.
Zbogom in hvala za vse ribe
Pyr0Beast ::
Ista varianta na kolesarske čelade ?
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
BlaY0 ::
Ne vem no. Res da si sam zase odgovoren ampak po drugi strani moraš biti pa tudi družbeno odgovoren. Če se družba odloči, da bo od tega momenta normalno to, da nosiš čelado tudi v kino dvorani, boš pač "moral" nositi čelado tudi tam. Lahko pa izstopiš iz te družbe in se preseliš nekam kjer nihče za čelado še slišal ni, jim je pa recimo kanibalizem čisto nekaj običajnega in normalnega.
Pyr0Beast ::
Jaz se nebi selil zaradi tega, ker se ne strinjam z bebci na oblasti, bi raje tote bebce spokal stran.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
amigo_no1 ::
Kaj se zgodi če neprivezan voznik čelno trči (avto, sproži se voznikov airbag):
razmišljam na glas:
celotno voznikovo telo naredi translacijo po površini sedeža do odprtega airbaga, v katerega odnese voznik, kar ima za posledico za voznik trči v odprt airbag z glavo ? Če da, potem so verjetno posledice na vratu ?
---
Če je voznik pripet, je njegovo telo v primeru čelnega trka v osišču v točki zadnjice/medenice, največji premik telesa se pojavi z rotacijo z glavo v odprt airbag, saj ga (telo) ustavi tritočkovni varnostni pas ?
razmišljam na glas:
celotno voznikovo telo naredi translacijo po površini sedeža do odprtega airbaga, v katerega odnese voznik, kar ima za posledico za voznik trči v odprt airbag z glavo ? Če da, potem so verjetno posledice na vratu ?
---
Če je voznik pripet, je njegovo telo v primeru čelnega trka v osišču v točki zadnjice/medenice, največji premik telesa se pojavi z rotacijo z glavo v odprt airbag, saj ga (telo) ustavi tritočkovni varnostni pas ?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: amigo_no1 ()
Pyr0Beast ::
no, če že gremo v neumosti pripenjanja, zakaj pa ne zahtevamo štiritočkovni pas ?
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
BlaY0 ::
Jaz se nebi selil zaradi tega, ker se ne strinjam z bebci na oblasti, bi raje tote bebce spokal stran.
E, za to pa imaš kot državljan vse možnosti. Saj si videl kako to gre zbereš 40k podpisov ali prepričaš tretjino poslancev pa si na konju. Aja pozabil... pa še pri državnem svetu lahko lobiraš.
Pyr0Beast ::
Ne pa nimam. moje volje ne upošteva nihče. Da bi jo, moram zbrati ustrezno veliko somišljenikov, vladajočim pa tega ni potrebno
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
BlueRunner ::
Ne izgovarjaj se. Da so postali vladajoči, so tudi oni morali zbrati ustrezno veliko somišljenikov. Če je tvoj master plan boljši, potem verjetno lahko zbereš dovolj somišljenikov, da boš tudi sam postal vladajoči.
BlaY0 ::
Pyr0: Ampak vladajoče si v bistvu ti sam izbral direktno ali posredno. Direkton tako da si volil za njih, oziroma posredno da nisi zbral dovolj somišljenikov da bi volili koga drugega namesto njih. Sicer sem ti pa že napisal živiš v družbi, kjer večina izglasuje kakšen sistem se bo fural. Če ti sistem ne leži in ne moreš zbrati večine, potem to ni družba zate in si izbereš drugo.
darkolord ::
razmišljam na glas:Volan je ponavadi malce nižje - nekje v višini prsnega koša, tako da so poškodbe verjetno v prsnem košu, vratu in glavi.
celotno voznikovo telo naredi translacijo po površini sedeža do odprtega airbaga, v katerega odnese voznik, kar ima za posledico za voznik trči v odprt airbag z glavo ? Če da, potem so verjetno posledice na vratu ?
Še primerjava pri prevračanju z lutkami:
BigWhale ::
WarpedGone je izjavil:
Če pripenjanje nebi bilo obvezno in le zelo priporočeno, vključno z vsem cinglanjem in utripanjem v modernih avomobilih, če se ne pripneš, se praktično noben nebi bunil da je pripenjanje lahko nevarno. Vsak bi vidu šanse ko si privezan in kot nisi in se lepo sam odločil kako bo ravnal - lepo privezal in se počutil pametnega.
Kako že gre dolharjev podpis? Pravni sistem ni naštiman na učinkovitost ampak na to, da nedolžni niso spoznani za krive. Tuki je pa državni sistem naštiman tako, da včasih koga tudi ubije.
Vsa ta cingljanja so v avtomobilih predvsem zato, ker je privezovanje obvezno.
Drzava mora tudi paziti na svoje drzavljane in tudi s proracunom, ki ga ima zdravstvo mora ravnati smotrno. Vsaj zaenkrat je bolj smiselno, da se ubije tistih nekaj promilov ljudi, ki bi jih neprivezanost resila, kot pa, da se ubije precej vecji odstotek ljudi, ki je sedaj privezan in bi sicer bil neprivezan.
Povsem smiselen ukrep s strani varcevanja in zdravstvene oskrbe.
WarpedGone ::
Če že, bi mogu rečt poškoduje in ne ubije.
Zdravljenje mrtvega je precej poceni ...
Zdravljenje mrtvega je precej poceni ...
Zbogom in hvala za vse ribe
krneki0001 ::
Danes mi je žal, da nisem imel fotoaparata ali vsaj telefona s seboj. Namreč na navadni cesti, kjer je normalna omejitev 70km/h (vozit se da tudi 110km/h brez problemov), sta 2 policaja imela znak delo na cesti in omejitev 40km/h. Nikjer delavcev in nobenega dela ne na in ne ob cesti. Policaja sta merila ter ustavljala vse, ki so šli hitreje od 40km/h. Cesta je drugače ravna in pregledna, le na tem delu je malo grmovja, da sta se zanj skrila.
O delavcih ne duha in sluha, o kakšnih pokazateljih na vsaj najmanjše delo na cesti pa tudi ne.
Predvidevam, da sta znake sama pripeljala in jih postavila, ter imela tako izgovor za "kasiranje".
O delavcih ne duha in sluha, o kakšnih pokazateljih na vsaj najmanjše delo na cesti pa tudi ne.
Predvidevam, da sta znake sama pripeljala in jih postavila, ter imela tako izgovor za "kasiranje".
Pyr0Beast ::
BlueRunner je izjavil:
Ne izgovarjaj se. Da so postali vladajoči, so tudi oni morali zbrati ustrezno veliko somišljenikov. Če je tvoj master plan boljši, potem verjetno lahko zbereš dovolj somišljenikov, da boš tudi sam postal vladajoči.
Will try.
Pyr0: Ampak vladajoče si v bistvu ti sam izbral direktno ali posredno.
No I did not.
Če jih nisem volil, sem kriv, da nisem zbral dovolj somišljenikov.
Če sem jih, sem kriv za njihove neumnosti.
Catch22
...potem to ni družba zate in si izbereš drugo.
ali pa si kreiram svojo ?
Še primerjava pri prevračanju z lutkami:
Lutke nimajo aktivnih rok.
Tudi v tistem primeru je pas ZELO nevaren, saj te lahko zlahka 'zlomi' na pol, ko se ti sname iz ramena in ti zada še kakšne hujše notranje poškodbe
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Pyr0Beast ()
BlaY0 ::
krneki0001 je izjavil:
Predvidevam, da sta znake sama pripeljala in jih postavila, ter imela tako izgovor za "kasiranje".
Jah to je pa po moje čista zloraba prometne signalizacije. Po moje to ni ravno "dovoljeno".
darkolord ::
Lutke nimajo aktivnih rok.Aktivne roke ti pri tem bore malo (beri: nič) ne pomagajo.
Tudi v tistem primeru je pas ZELO nevaren, saj te lahko zlahka 'zlomi' na pol, ko se ti sname iz ramena in ti zada še kakšne hujše notranje poškodbe
Do tega, kar opisuješ, bi "zlahka" morda prišlo le pri kakšnem diagonalnem prevračanju (ki je zelo redko). Pa v primerih, ko so sile res dovolj velike tudi za to, resnično dvomim da jo na kakršen koli način brez pasu lahko kaj bolje odneseš.
BlueRunner ::
Oh, pa še to, da seveda imaš lahko pas tudi umetno popuščen do te mere, da ne more biti učinkovit. Ščipalke mi pridejo na misel.
Pri teh variantah ščipalk in podobnega lahko še pri čelnem trčenju zdrsneš "pod pasom dol". Kar je še večja katastrofa, ker s tem zlezeš tudi pod airbag.
Pri teh variantah ščipalk in podobnega lahko še pri čelnem trčenju zdrsneš "pod pasom dol". Kar je še večja katastrofa, ker s tem zlezeš tudi pod airbag.
BlaY0 ::
Rešitev za tiste ki se ne želite pripenjati... vzameš belo majco in gor narišeš varnostni pas. Preden se odpelješ z avtom si oblečeš to majco.
gokky ::
krneki0001 je izjavil:
Danes mi je žal, da nisem imel fotoaparata ali vsaj telefona s seboj. Namreč na navadni cesti, kjer je normalna omejitev 70km/h (vozit se da tudi 110km/h brez problemov), sta 2 policaja imela znak delo na cesti in omejitev 40km/h. Nikjer delavcev in nobenega dela ne na in ne ob cesti. Policaja sta merila ter ustavljala vse, ki so šli hitreje od 40km/h. Cesta je drugače ravna in pregledna, le na tem delu je malo grmovja, da sta se zanj skrila.
O delavcih ne duha in sluha, o kakšnih pokazateljih na vsaj najmanjše delo na cesti pa tudi ne.
Predvidevam, da sta znake sama pripeljala in jih postavila, ter imela tako izgovor za "kasiranje".
Zanimivo, da mi je en vodja avtošole pojasnil, da v AŠ in na izpitu tolerirajo, če voznik po zaključenih delih (znak "delo na cesti" + "omejitev") pospeši oz. če ne upošteva obeh znakov ob evidentnem dejstvu, da se tam ne dela. Prav tako mi je pred več kot letom Ministrstvo za promet zatrdilo, da se tolerira, če voznik po zapori, za katero ni predvidenega znaka za konec omejitev, pospeši. Hkrati pa so tudi priznali, da je to logična napaka v pravilniku o zaporah, saj bi sicer vedno moral voziti do prvega križišča (ali znaka za konec omejitve) po omejitvi delovišča.
Edit: Morda lahko navedeš, na kateri cesti je to bilo in kdaj.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: gokky ()
M-XXXX ::
Ne ne ne, to je pa čisto nemegoče, ker tole potem pa poruši vsa načela in miselnost marsikaterega forumaša tukaj
jype ::
M-XXXX> Ne ne ne, to je pa čisto nemegoče, ker tole potem pa poruši vsa načela in miselnost marsikaterega forumaša tukaj
Lahko kakšnega poimenuješ?
Lahko kakšnega poimenuješ?
amigo_no1 ::
Vodja AŠ in MPZ ti ne bosta napisala kazni za prekoračitev hitrosti, tako da lahko oni tolerirajo kar hočejo, na**bal boš pa ti (pri plavih).
Podobno je ko se MF in Durs prepucavata, kdo ima prav v kaki odločbi.
Podobno je ko se MF in Durs prepucavata, kdo ima prav v kaki odločbi.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: amigo_no1 ()
gokky ::
Vodja AŠ in MPZ ti ne bosta napisala kazni za prekoračitev hitrosti, tako da lahko oni tolerirajo kar hočejo, na**bal boš pa ti (pri plavih).
Podobno je ko se MF in Durs prepucavata, kdo ima prav v kaki odločbi.
Res je. Zato pa sem tako kritičen do formalno nepravilno postavljene prometne signalizacije.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Prehitevanje kolone (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 24351 (20741) | facepalm |
⊘ | Počasni vozniki (strani: 1 2 3 4 … 33 34 35 36 )Oddelek: Na cesti | 269944 (240975) | dzinks63 |
⊘ | Omejitve hitrosti za motoriste (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 34532 (28760) | bluefish |
» | Posnetek prometne nesreče - Pravilna reakcija? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 17741 (14141) | solatko |