Forum » Loža » Koliko so krivi počasni vozniki?
Koliko so krivi počasni vozniki?
Temo vidijo: vsi
Tear_DR0P ::
saj bi verjetno po prvi kazni peljal 10km pod omejitvijo
meni se sicer to z globami za eno leto nazaj zdi grdo, vendar pa je ravno citirani izgovor tisto, kar mi preprečuje sočutje. zakonodaja je bila jasna, vsi časopisi so poročali o tem, da si bo ljubljana omislila radarje za svoje redarje, pa še vedno so nekateri ljudje raje malček divjali in se po forumih pizdili nad počasnimi vozniki in razne yupete zmerjali z bedaki ker upoštevajo omejitve.
jaz sicer menima da bi lahko kaznim z eno letno zamudo dali 50% popusta (govorim na pamet), pa čeprav je to nefer do vseh nas, ki omejitve dosledno upoštevamo.
ampak še raje bi pa videl, da bi državljani to državo kolektivno zajebali in eno leto dosledno upoštevali ves CPP, tako bi politikom izkazali vrhunsko nepokorščino - z upoštevanjem vseh predpisov, bi povzročili proračunski primankljaj.
"Figures don't lie, but liars figure."
Samuel Clemens aka Mark Twain
Samuel Clemens aka Mark Twain
BlueRunner ::
Saj imaš že tako ali tako 50% popust, če plačaš dovolj hitro... zakaj bi dajal še 50%?
Kar se tiče fer, nefer, pa ne vem zakaj bi o tem razmišljal. Po pravilih ne vozim zato, da bom privarčeval ampak zato, ker menim, da je tako prav. Početje drugih in njihove morebitne globe so njim predpisane in na moje "dobro počutje" ne vplivajo. 1€ ali pa 1000€ - ne bom se počutil nič bolje ali nič slabše.
Si bi pa želel, da bi vsi skupaj imeli na koncu vsakega leta natančno 0€. To pa.
Kar se tiče fer, nefer, pa ne vem zakaj bi o tem razmišljal. Po pravilih ne vozim zato, da bom privarčeval ampak zato, ker menim, da je tako prav. Početje drugih in njihove morebitne globe so njim predpisane in na moje "dobro počutje" ne vplivajo. 1€ ali pa 1000€ - ne bom se počutil nič bolje ali nič slabše.
Si bi pa želel, da bi vsi skupaj imeli na koncu vsakega leta natančno 0€. To pa.
BlaY0 ::
Jaz sem vedno mislil, da so redarske službe za to da delajo red. S tem da postavijo radar na Jamovo in gledajo v luft, nato pa čez pol leta pošljejo kazni, ne delajo oziroma ne vzdržujejo prav nobenega reda. Me zanima koliko tujcem so poslali kazni na dom? Po moje nobenemu, ker je s tem preveč dela in stroškov...
smash ::
1.) zelo težko je peljat 5km pod omejitvijo oz se držat 5+- ob omejeni hitrosti...to sicer gre, če nonstop buliš v števec, vendar se mi to ne zdi prav varno....če človek spremlja promet je mimogrede včasih 10-15+-, pa čeprav za par sekund, te glih takrat lahko posname radar
2.) občina jemlje denar od kazni kot nekaj, kar mora vsako leto v nekem znesku priteči v blagajno - kar je bolano....predvidevati bi morali, oz. stremeti k temu, da denarja od kazni nebi bilo, če pa bi slučajno bil, bi pa ves ta denar šel v preprečevanje kazni oz. osveščanje voznikov
2.) občina jemlje denar od kazni kot nekaj, kar mora vsako leto v nekem znesku priteči v blagajno - kar je bolano....predvidevati bi morali, oz. stremeti k temu, da denarja od kazni nebi bilo, če pa bi slučajno bil, bi pa ves ta denar šel v preprečevanje kazni oz. osveščanje voznikov
Ziga Dolhar ::
1.) zelo težko je peljat 5km pod omejitvijo oz se držat 5+- ob omejeni hitrosti...to sicer gre, če nonstop buliš v števec, vendar se mi to ne zdi prav varno....če človek spremlja promet je mimogrede včasih 10-15+-, pa čeprav za par sekund, te glih takrat lahko posname radar
To maš pa zihr ali defekten avto ali zelo tresočo nogo. (Slab občutek za ocenjevanje hitrosti in pospeškov/pojemkov človek še preživi, ampak tisti prvi dve težavi sta v prometu precej bolj kritični.)
https://dolhar.si/
gokky ::
Do vsaj leta 2008 pa je bilo tam tako ali tako brez znaka za naselje in posledično zunaj naselja (pa še za celotno Ljubljano).
BigWhale ::
smash ::
Ziga Dolhar je izjavil:
1.) zelo težko je peljat 5km pod omejitvijo oz se držat 5+- ob omejeni hitrosti...to sicer gre, če nonstop buliš v števec, vendar se mi to ne zdi prav varno....če človek spremlja promet je mimogrede včasih 10-15+-, pa čeprav za par sekund, te glih takrat lahko posname radar
To maš pa zihr ali defekten avto ali zelo tresočo nogo. (Slab občutek za ocenjevanje hitrosti in pospeškov/pojemkov človek še preživi, ampak tisti prvi dve težavi sta v prometu precej bolj kritični.)
napisal sem da se ti lahko zgodi da si za par sekund ali prepočasen voznik ali pa prehiter...bi ti to kaznoval? daš roko v ogenj da nikoli nehote ne prekoračiš hitrosti ali pa se voziš po polžje?? tukaj govorimo o parih sekundah, ko so lahko tvoje misli nekje drugje...
če se ti pa to nikoli ne zgodi, si pa robot in svaka ti čast
ampak ker nas ostala večina ni robotov, je tako kaznovanje z avtomatiko neprimerno
pirlo ::
Zakaj je kultura voznje na psu? Tudi zaradi taksnih primerkov, ki ne vedo kaj je smisel kaznovanja.
http://dnevnik.si/novice/kronika/104245...
"Vsakič so mu namerili prekoračitev hitrosti za okoli trideset kilometrov na uro, tako da si je v zgolj dveh dneh prislužil 3000 evrov kazni in kar 27 kazenskih točk, kar pomeni, da bo povrh vsega najverjetneje ostal tudi brez vozniškega dovoljenja."
Kultura vožnje je na psu, ker je folk vedno bolj zabit in sploh več ne zna razmišljat s svojo glavo. Sranje na cesti pa bo tako dolgo dokler AMZS ali podobna institucija ne vzame ceste in predpise v svoje roke. Naj pišejo zakone ljudje, ki se spoznajo na ceste in ne senilni, bivši policaji, ki so v karieri napisali nekaj kazni in med "vojno" postali "heroji".
Tear_DR0P ::
Saj imaš že tako ali tako 50% popust, če plačaš dovolj hitro... zakaj bi dajal še 50%?jaz bi ponudil 50% na točke :) je redarstvo lezajebalo, ko eno leto pozneje pošilja
Kar se tiče fer, nefer, pa ne vem zakaj bi o tem razmišljalmalo je nefer, da na forumu ljudi nekaj let prepričuješ da naj vozijo po omejitvah, pa se ti v brk smejijo, zdaj pa jočejo da jih država obira in izkorišča - samo ta del je nefer, ko jamrajo da niso vedeli
Ja tako da bi po tem lahko kazni še mal povišali zaradi luknje...
nič hudega, saj bi vsi vozili po predpisih in bi še vedno pokasirali 0
"Figures don't lie, but liars figure."
Samuel Clemens aka Mark Twain
Samuel Clemens aka Mark Twain
BlueRunner ::
jaz bi ponudil 50% na točke :) je redarstvo lezajebalo, ko eno leto pozneje pošilja
Hmm... ne vem kje so tem primerku naštepali toliko točk, ampak mislim, da ne. Točke so zato, da se iz ceste odstrani nevarne voznike. Ajde, če človek zgreši znak prvič, ajde drugič, ampak nekajkrat zaporedoma? To je nakazuje na nepozornega in posledično tudi nevarnega voznika, ki reagira samo na kazni in nič drugega.
malo je nefer, da na forumu ljudi nekaj let prepričuješ da naj vozijo po omejitvah, pa se ti v brk smejijo, zdaj pa jočejo da jih država obira in izkorišča - samo ta del je nefer, ko jamrajo da niso vedeli
Še vedno ne štekam. So pač počeli, kar so počeli. Neodvisno od mojega ali tvojega mnenja ali občutkov. Ne privoščim jim kazni, ampak svet je pač takšen.
Edini "nefer" del pri celotni zgodbi je samo to, da prekrškovni organ pošilja samo sliko tablice in ne celotne slike voznika. Marsikdo bi lahko s to sliko enostavno dokazal, da ni bil on voznik in posledično ni dolžan plačevati kazni. Tako pa je sedaj zelo težko za leto dni nazaj se spomniti in vedeti kdaj bi bila pritožba upravičena in kdaj ne.
Sam menim, da je totalno nefer, da se pred lastniki vozil skriva dokaz, ki bi jih lahko vsaj nekatere razbremenil krivde. Evo. To je nefer, podlo in v nebo kričeča piz***ija.
ABX ::
Kam je končalo pravilo, nedolžen dokler se ti ne dokaže krivde?
Če bi jaz dobil kako kazen bi se na vsako pritožil s kakšno kreativno laž.
Če bi jaz dobil kako kazen bi se na vsako pritožil s kakšno kreativno laž.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Pyr0Beast ::
To je nakazuje na nepozornega in posledično tudi nevarnega voznika, ki reagira samo na kazni in nič drugega.
LOL much ?
Nepozornega in nevarnega voznika bodo čudežno 'spametovale' kazni, da ne bo več nepozoren in nevaren.
Logical fail.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
BlueRunner ::
@ABX: Pošlji zahvale eni izmed prejšnjih vlad, ki je predpisala obratno dokazno breme. Pač v smislu, "Policija ima preveč dela", če mora prekrške dozakvoati na licu mesta.
@Pyr0Beast: Nič ti ne meni LOL. Sem kje rekel, da se bo kdo spametoval ali pa sem samo rekel, da ne vidim razloga za odpustke iz naslova starosti prekrška. Nesrinjanje se ni "logical fail".
Facepalm.
@Pyr0Beast: Nič ti ne meni LOL. Sem kje rekel, da se bo kdo spametoval ali pa sem samo rekel, da ne vidim razloga za odpustke iz naslova starosti prekrška. Nesrinjanje se ni "logical fail".
Facepalm.
Pyr0Beast ::
Zakaj bi se tipo spametoval s kaznijo, česar ga prej ni zmogla naučiti avtošola/znanci/lastna pamet ? Kaj je v kazni tako čudežnega, da bi delovala ?
S točkami pa odstranjuješ nevarne voznike le takrat, ko enačiš delanje prekrškov s nevarno vožnjo in šele takrat, ko je teh prekrškov toliko, da voznik pade ven iz sistema, ker zgubi vozniško. - kaj folk naredi nato - Vozi se brez izpita, vozi se po odročnih cestah, kjer ni policijske kontrole, nato pa še avtomobila ne registrira, ker preprosto ni potrebe
Pri prekrških ni potrebe po dokazovanju, ker je sama napaka voznika več kot očitna - Napačno parkianje, prehitra vožnja
S točkami pa odstranjuješ nevarne voznike le takrat, ko enačiš delanje prekrškov s nevarno vožnjo in šele takrat, ko je teh prekrškov toliko, da voznik pade ven iz sistema, ker zgubi vozniško. - kaj folk naredi nato - Vozi se brez izpita, vozi se po odročnih cestah, kjer ni policijske kontrole, nato pa še avtomobila ne registrira, ker preprosto ni potrebe
@ABX: Pošlji zahvale eni izmed prejšnjih vlad, ki je predpisala obratno dokazno breme. Pač v smislu, "Policija ima preveč dela", če mora prekrške dozakvoati na licu mesta.
Pri prekrških ni potrebe po dokazovanju, ker je sama napaka voznika več kot očitna - Napačno parkianje, prehitra vožnja
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
šernk ::
Zakaj bi se tipo spametoval s kaznijo, česar ga prej ni zmogla naučiti avtošola/znanci/lastna pamet ?
ker smo večinoma vsi ljudje in kazen 1000€ + 9KT ni tako majhna in marsikomu zadostuje, da jo enkrat dobi.
poznam človeka, ki je vedno vozil skozi naselje med 40 in 50, enkrat, ampak res samo enkrat je šel čez 60 in boom radar.
rezultat? preklel je celotno državo in od takrat naprej vozi izključno 40 skozi tisto naselje, nikoli več čez omejitev.
če pa dobiš kazen čez eno leto in to 3k€, pomeni da so te naši vrli redarju pustili na cesti celo leto in upali da se ne zabiješ kam. potem pa: "eh tega že eno leto nismo več na radar dobil, dejmu mu to poslat, sej 3k€ pa tud ni slabo.)
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
ABX ::
Pri prekrških ni potrebe po dokazovanju, ker je sama napaka voznika več kot očitna - Napačno parkianje, prehitra vožnja
Da, ampak katerega voznika? To da je avto moj še vedno ne pomeni da sem bil jaz.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
BlueRunner ::
S točkami pa odstranjuješ nevarne voznike le takrat, ko enačiš delanje prekrškov s nevarno vožnjo in šele takrat, ko je teh prekrškov toliko, da voznik pade ven iz sistema, ker zgubi vozniško.
Kako bi opisal voznika, ki je v dveh dnevih nekajkrat zgrešil znak za omejitev na istem mestu in vozil 30 nad omejitvijo?
kaj folk naredi nato - Vozi se brez izpita, vozi se po odročnih cestah, kjer ni policijske kontrole, nato pa še avtomobila ne registrira, ker preprosto ni potrebe
Ker policija na eni strani ne izvaja doslednega nadzora, to še ne pomeni, da ga lahko tudi na drugi strani kar pozabimo.
Pri prekrških ni potrebe po dokazovanju, ker je sama napaka voznika več kot očitna - Napačno parkianje, prehitra vožnja
Ha, ha, ha. Če v družini avto vozi samo lastnik na katerega je premičnina pisana, potem res. V resničnem svetu pa je manj vozil, kot pa voznikov in privzemanje, da je lastnik vedno tudi voznik, ni samoumevno. Velikokrat tudi ne pravično. Še najbolj puzd**sko pa je, da ti ne pokažejo celotne slike, kjer bi bilo videti voznika za volanom, tudi, če jo imajo.
Ker je potem nekako težko izdati plačilni nalog moškem lastniku, če je za volanom jasno videti žensko...
Pyr0Beast ::
Kako bi opisal voznika, ki je v dveh dnevih nekajkrat zgrešil znak za omejitev na istem mestu in vozil 30 nad omejitvijo?
Nedefiniranega.
Ker policija na eni strani ne izvaja doslednega nadzora, to še ne pomeni, da ga lahko tudi na drugi strani kar pozabimo.
Seveda ga lahko, ker je tako neefektiven da samo kuri keš.
Ker je potem nekako težko izdati plačilni nalog moškem lastniku, če je za volanom jasno videti žensko...
Who cares. Plačilni nalog bi moral biti vezan na avto če se gre za napačno parkiranje in na voznika če dela gluposti.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
BlueRunner ::
Seveda ga lahko, ker je tako neefektiven da samo kuri keš.
Očitno ga ne samo kuri, če se te globe pobira...
Who cares. Plačilni nalog bi moral biti vezan na avto če se gre za napačno parkiranje in na voznika če dela gluposti.
Sploh zato, ker je splošno znano, da se avtomobili parkirajo sami brez voznika. Pa tudi prehitro vožnjo si omenjal. Ali je morda tudi ta velikokrat samo krivda vozila?
Imam še boljši predlog: če imaš elektriko, plačaš RTV prispevek. Oh, wait...
Pyr0Beast ::
Ker je potem nekako težko izdati plačilni nalog moškem lastniku, če je za volanom jasno videti žensko...
Ne generira keša, ga samo legalno jemlje (krade) uporabnikom.
Sploh zato, ker je splošno znano, da se avtomobili parkirajo sami brez voznika.
Prepoveš vstop v mesto če se dela štalo s tem avtom. Dostavne službe čisto lepo naje* ...
Pa tudi prehitro vožnjo si omenjal. Ali je morda tudi ta velikokrat samo krivda vozila?
-- " in na voznika če dela gluposti. "
Imam še boljši predlog: če imaš elektriko, plačaš RTV prispevek. Oh, wait...
Oh wait. RTV prispevek je nekaj kar bi moralo biti že zdavnaj ukinjeno
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
solatko ::
Ja jako nevarno je, če se v suhem vremenu, ob 2h ponoči, pelješ po Večni poti 70, nek komunalni kreten, je pa dva dni prej postavil znak 40 (kobajagi zaradi žab) in slučajno stacinarni radar v grmovje. To so tako nevarna početja v prometu, da je treba tem norcem pobrat vozniške, poleg tega jim je treba pa še fajn minus nardit na računu.
To je totalni kretenizem balkanskega Slovenistana.
V Nemčiji me je lani, za hujši prekršek v nočnih urah, policist oglobil za velikanskih 15€ in prijazno opozoril, da prometni znak tam stoji zato, ker je cesta izredno gladka, posledično je v primeru nevarnosti, zavorna pot precej daljša, kot na normalnem cestišču. Letos je ista cesta prevlečena z novim asfaltom, znak pa umaknjen.
Pri nas bi bil po sedanjem zakonu ob premoženje in izpit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Pametni vozniki bomo avto prepisali na staro mamo, ki nikoli v življenju ni sedla za volan, potem pa naj postavljajo take pasti.
To je totalni kretenizem balkanskega Slovenistana.
V Nemčiji me je lani, za hujši prekršek v nočnih urah, policist oglobil za velikanskih 15€ in prijazno opozoril, da prometni znak tam stoji zato, ker je cesta izredno gladka, posledično je v primeru nevarnosti, zavorna pot precej daljša, kot na normalnem cestišču. Letos je ista cesta prevlečena z novim asfaltom, znak pa umaknjen.
Pri nas bi bil po sedanjem zakonu ob premoženje in izpit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Pametni vozniki bomo avto prepisali na staro mamo, ki nikoli v življenju ni sedla za volan, potem pa naj postavljajo take pasti.
Delo krepa človeka
pirlo ::
BlueRunner je izjavil:
Kako bi opisal voznika, ki je v dveh dnevih nekajkrat zgrešil znak za omejitev na istem mestu in vozil 30 nad omejitvijo?
Odvisno od omejitve. Včasih je 2km ravna cesta izven naselja, na pol poti (mala) avtobusna postja in 500m omejitve 60km/h. Normalen voznik vidi 1km prej da ni nikogar tam, tako da ne rabi upočasnjevat in potem spet pospeševat, radar pa ti nameri 30km/h preveliko hitrost. Takemu vozniku bi jaz rekel pameten.
Ali pa se ti zgodi, da so enkrat pred časom nekaj delali na cesti in pozabili umaknit tablo. Spet človek, ki se veliko mimo vozi ve da tam ni več nič, radar pa spet nameri preveč.
Potem pa še ta naša znana naselja, ko je za zadnjo hišo in znakom za konec naselja še vsaj 500m, in seveda več ni žive duše tam, samo kakšen manjši gozd, radar pa skrit 1m pred tablo ... spet bum na radarju.
To ni varovanje prometa ampak služenje na pametnih voznikih, ki med vožno razmišljajo s svojo glavo in gledajo na cesto ter se dejansko prilagajajo. Za tiste, ki se držijo omejitev kot pijanec plota ne morem tega trdit in takih me je najbolj strah na cesti, ker imajo ti ljudje predsodek, da se oni držijo predpisov in kaj se okoli njih dogaja sploh ni pomembno ... glavno da on ni nič kriv ... po zakonu seveda, kateri se vsakih nekaj mesecev spreminja!!
BlaY0 ::
Kaj pa če bi se raje prilagodil prometni signalizaciji kot pa nekim svojim kvazi idealom vožnje???
jype ::
pirlo> ker imajo ti ljudje predsodek, da se oni držijo predpisov in kaj se okoli njih dogaja sploh ni pomembno
Zase govor, sinko! Po mojih izkušnjah so največji problem tisti, ki so tako pametni, da se jim ni treba ozirat niti na signalizacijo, kaj šele na ostale udeležence (in potem za tistimi, ki vozijo po predpisih, vozijo brez varnostne razdalje, delajo zmedo v prometu, upočasnjujejo prometni tok s stalnim pospeševanjem in zaviranjem in varnost na cesti spremenijo v nevarnost).
Zase govor, sinko! Po mojih izkušnjah so največji problem tisti, ki so tako pametni, da se jim ni treba ozirat niti na signalizacijo, kaj šele na ostale udeležence (in potem za tistimi, ki vozijo po predpisih, vozijo brez varnostne razdalje, delajo zmedo v prometu, upočasnjujejo prometni tok s stalnim pospeševanjem in zaviranjem in varnost na cesti spremenijo v nevarnost).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
dzinks63 ::
Da malo osvežim temo, s 1.7.2011 bodo nekatere kazni še višje, da ne bo potem izgovorov, tega nisem vedel:
S 1. aprilom je v veljavo stopil nov Zakon o pravilih cestnega prometa, ki prinaša spremembe pri višinah kazni za določene cestno prometne prekrške, še posebej za prekoračitve omejitev hitrosti in za vožnji v napačno smer na avtocesti. Zakon in s tem nove kazni se bo začel uporabljati v praksi s 1. julijem. Na tem mestu vam bomo predstavil nekatere večje spremembe in poudarke novega zakona.
Pozor predvsem v območju umirjenega prometa. Voznik, ki prekorači s prometnim pravilom ali prometnim znakom dovoljeno hitrost v območju za pešce, v območju umirjenega prometa ali v območju omejene hitrosti, se kaznuje z globo:
- 300 evrov, če prekorači dovoljeno hitrost do vključno 10 km/h. Vozniku motornega vozila se izrečejo tudi 3 kazenske točke,
- 500 evrov, če prekorači dovoljeno hitrost nad 10 do vključno 20 km/h. Vozniku motornega vozila se izreče tudi 5 kazenskih točk,
- najmanj tisoč evrov, če prekorači dovoljeno hitrost za več kot 20 km/h. Vozniku motornega vozila se izreče tudi 9 kazenskih točk in prepoved vožnje motornega vozila,
- najmanj 1.200 evrov, če prekorači dovoljeno hitrost za več kot 30 km/h. Vozniku motornega vozila se izreče tudi 18 kazenskih točk.
Pri prekoračitvi omejitve hitrosti skozi naselje so kazni večinoma enake kot do sedaj (z manjšim povečanjem), je pa dodan nov odstavek, ki pravi:
- najmanj 1.200 evrov, če prekorači dovoljeno hitrost za več kot 50 km/h. Vozniku motornega vozila se izreče tudi 18 kazenskih točk.
Pri prekoračitvi omejitve hitrosti zunaj naselja ni večjih sprememb, se pa je najbolj zvišala kazen za prekoračitev za več kot 40km/h, in sicer iz 320 evrov, na 500 evrov. Sprememb pri kazenskih točkah tukaj ni. Nekoliko so se povečale tudi kazni za prekoračitev omejitve hitrosti na avtocestah. Tako bo sedaj prekoračitev hitrosti nad 40 km/h do vključno 50 km/h in za več kot 50 km/h vašo denarnico olajšala za dodatnih 100 evrov (namesto 200 je sedaj 300, in namesto 300 je po novem 400 evrov).
Po novem je tudi zelo zaostrena vožnja po napačni strani avtoceste saj vas bo to stalo štirikrat več kot do sedaj. Namesto zdajšnjih 300 bo treba plačati 1200 evrov, voznik pa bo dobil tudi 18 kazenskih točk (prej le skromnih pet).
Vožnja pod vplivom alkohola do 0,50 grama na kilogram krvi bo stala po novem 300 evrov in še štiri kazenske točke (danes 150 oziroma 180 evrov in tri kazenske točke). Naj pa opozorimo še na prometno signalizacijo: če je voznik ne bo upošteval, ga bodo policisti lahko oglobili z 200 evri kazni (danes 40 evrov). Prevožena rumena luč na semaforju pa bo stala 200 evrov namesto zdajšnjih 120, prevožena rdeča luč pa 300 evrov in 5 kazenskih točk.
Zelo je zanimiv tale zadnji odstavek za rumeno luč-kazen 200€ (tudi 120€ ni malo), katero praktično nihče ne upošteva, rdečo nekako še.
S poletjem nove kazni za prometne prekrške
S 1. aprilom je v veljavo stopil nov Zakon o pravilih cestnega prometa, ki prinaša spremembe pri višinah kazni za določene cestno prometne prekrške, še posebej za prekoračitve omejitev hitrosti in za vožnji v napačno smer na avtocesti. Zakon in s tem nove kazni se bo začel uporabljati v praksi s 1. julijem. Na tem mestu vam bomo predstavil nekatere večje spremembe in poudarke novega zakona.
Pozor predvsem v območju umirjenega prometa. Voznik, ki prekorači s prometnim pravilom ali prometnim znakom dovoljeno hitrost v območju za pešce, v območju umirjenega prometa ali v območju omejene hitrosti, se kaznuje z globo:
- 300 evrov, če prekorači dovoljeno hitrost do vključno 10 km/h. Vozniku motornega vozila se izrečejo tudi 3 kazenske točke,
- 500 evrov, če prekorači dovoljeno hitrost nad 10 do vključno 20 km/h. Vozniku motornega vozila se izreče tudi 5 kazenskih točk,
- najmanj tisoč evrov, če prekorači dovoljeno hitrost za več kot 20 km/h. Vozniku motornega vozila se izreče tudi 9 kazenskih točk in prepoved vožnje motornega vozila,
- najmanj 1.200 evrov, če prekorači dovoljeno hitrost za več kot 30 km/h. Vozniku motornega vozila se izreče tudi 18 kazenskih točk.
Pri prekoračitvi omejitve hitrosti skozi naselje so kazni večinoma enake kot do sedaj (z manjšim povečanjem), je pa dodan nov odstavek, ki pravi:
- najmanj 1.200 evrov, če prekorači dovoljeno hitrost za več kot 50 km/h. Vozniku motornega vozila se izreče tudi 18 kazenskih točk.
Pri prekoračitvi omejitve hitrosti zunaj naselja ni večjih sprememb, se pa je najbolj zvišala kazen za prekoračitev za več kot 40km/h, in sicer iz 320 evrov, na 500 evrov. Sprememb pri kazenskih točkah tukaj ni. Nekoliko so se povečale tudi kazni za prekoračitev omejitve hitrosti na avtocestah. Tako bo sedaj prekoračitev hitrosti nad 40 km/h do vključno 50 km/h in za več kot 50 km/h vašo denarnico olajšala za dodatnih 100 evrov (namesto 200 je sedaj 300, in namesto 300 je po novem 400 evrov).
Po novem je tudi zelo zaostrena vožnja po napačni strani avtoceste saj vas bo to stalo štirikrat več kot do sedaj. Namesto zdajšnjih 300 bo treba plačati 1200 evrov, voznik pa bo dobil tudi 18 kazenskih točk (prej le skromnih pet).
Vožnja pod vplivom alkohola do 0,50 grama na kilogram krvi bo stala po novem 300 evrov in še štiri kazenske točke (danes 150 oziroma 180 evrov in tri kazenske točke). Naj pa opozorimo še na prometno signalizacijo: če je voznik ne bo upošteval, ga bodo policisti lahko oglobili z 200 evri kazni (danes 40 evrov). Prevožena rumena luč na semaforju pa bo stala 200 evrov namesto zdajšnjih 120, prevožena rdeča luč pa 300 evrov in 5 kazenskih točk.
Zelo je zanimiv tale zadnji odstavek za rumeno luč-kazen 200€ (tudi 120€ ni malo), katero praktično nihče ne upošteva, rdečo nekako še.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dzinks63 ()
smash ::
Da malo osvežim temo, s 1.7.2011 bodo nekatere kazni še višje, da ne bo potem izgovorov, tega nisem vedel:
S poletjem nove kazni za prometne prekrške
S 1. aprilom je v veljavo stopil nov Zakon o pravilih cestnega prometa, ki prinaša spremembe pri višinah kazni za določene cestno prometne prekrške, še posebej za prekoračitve omejitev hitrosti in za vožnji v napačno smer na avtocesti. Zakon in s tem nove kazni se bo začel uporabljati v praksi s 1. julijem. Na tem mestu vam bomo predstavil nekatere večje spremembe in poudarke novega zakona.
Pozor predvsem v območju umirjenega prometa. Voznik, ki prekorači s prometnim pravilom ali prometnim znakom dovoljeno hitrost v območju za pešce, v območju umirjenega prometa ali v območju omejene hitrosti, se kaznuje z globo:
- 300 evrov, če prekorači dovoljeno hitrost do vključno 10 km/h. Vozniku motornega vozila se izrečejo tudi 3 kazenske točke,
- 500 evrov, če prekorači dovoljeno hitrost nad 10 do vključno 20 km/h. Vozniku motornega vozila se izreče tudi 5 kazenskih točk,
- najmanj tisoč evrov, če prekorači dovoljeno hitrost za več kot 20 km/h. Vozniku motornega vozila se izreče tudi 9 kazenskih točk in prepoved vožnje motornega vozila,
- najmanj 1.200 evrov, če prekorači dovoljeno hitrost za več kot 30 km/h. Vozniku motornega vozila se izreče tudi 18 kazenskih točk.
Pri prekoračitvi omejitve hitrosti skozi naselje so kazni večinoma enake kot do sedaj (z manjšim povečanjem), je pa dodan nov odstavek, ki pravi:
- najmanj 1.200 evrov, če prekorači dovoljeno hitrost za več kot 50 km/h. Vozniku motornega vozila se izreče tudi 18 kazenskih točk.
Pri prekoračitvi omejitve hitrosti zunaj naselja ni večjih sprememb, se pa je najbolj zvišala kazen za prekoračitev za več kot 40km/h, in sicer iz 320 evrov, na 500 evrov. Sprememb pri kazenskih točkah tukaj ni. Nekoliko so se povečale tudi kazni za prekoračitev omejitve hitrosti na avtocestah. Tako bo sedaj prekoračitev hitrosti nad 40 km/h do vključno 50 km/h in za več kot 50 km/h vašo denarnico olajšala za dodatnih 100 evrov (namesto 200 je sedaj 300, in namesto 300 je po novem 400 evrov).
Po novem je tudi zelo zaostrena vožnja po napačni strani avtoceste saj vas bo to stalo štirikrat več kot do sedaj. Namesto zdajšnjih 300 bo treba plačati 1200 evrov, voznik pa bo dobil tudi 18 kazenskih točk (prej le skromnih pet).
Vožnja pod vplivom alkohola do 0,50 grama na kilogram krvi bo stala po novem 300 evrov in še štiri kazenske točke (danes 150 oziroma 180 evrov in tri kazenske točke). Naj pa opozorimo še na prometno signalizacijo: če je voznik ne bo upošteval, ga bodo policisti lahko oglobili z 200 evri kazni (danes 40 evrov). Prevožena rumena luč na semaforju pa bo stala 200 evrov namesto zdajšnjih 120, prevožena rdeča luč pa 300 evrov in 5 kazenskih točk.
Zelo je zanimiv tale zadnji odstavek za rumeno luč-kazen 200€ (tudi 120€ ni malo), katero praktično nihče ne upošteva, rdečo nekako še.
bolano - eni majo plačo 300EUR, drugi pa 3000EUR
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: smash ()
amigo_no1 ::
Bom še dodal da je bil nov zakon sprejet skoraj soglasno !
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: amigo_no1 ()
pirlo ::
Kaj pa če bi se raje prilagodil prometni signalizaciji kot pa nekim svojim kvazi idealom vožnje???
Ne dokler bo to postavljala policija in dokler to postavljajo z namenom služenja. In niso kvazi ideali, pelji se enkrat po avstrijskem naselju in potem po našem. Oni majo večje omejitve izven naselja ali pa celo na avtocesti, avti pa isti, se pravi da je nekje nekaj narobe!?
smash ::
Vožnja pod vplivom alkohola do 0,50 grama na kilogram krvi bo stala po novem 300 evrov in še štiri kazenske točke
a to je novo al že od nekdaj, da moraš imeti čisto 0? Sem mislil, da si lahko človek privošči eno pivo...
jype ::
BlaY0 ::
Kaj pa če bi se raje prilagodil prometni signalizaciji kot pa nekim svojim kvazi idealom vožnje???
Ne dokler bo to postavljala policija in dokler to postavljajo z namenom služenja. In niso kvazi ideali, pelji se enkrat po avstrijskem naselju in potem po našem. Oni majo večje omejitve izven naselja ali pa celo na avtocesti, avti pa isti, se pravi da je nekje nekaj narobe!?
Ne omenjaj Avstrije. V Avstriji je lahko omejitev hitrosti na regionalni cesti (izven naselja) 80 km/h ali celo 100 km/h, ker ima pločnik ali ločeno peš oziroma kolesarsko stezo, ki je 3 metre od ceste. Pri nas tega nisem videl še nikjer zato so omejitve temu primerne pa še vedno neuskalajene z vsemi udeleženci v prometu. Ne pozabi, da na cesti niso samo motorna vozila!
smash ::
tole si poglejte...če je res :)
link
Novi radarji na varnostni ograji?
Po spletu so te dni zaokrožila sporočila, da bo policija naslednji teden na cestninskih postajah postavila nove radarje, pritrjene na varnostno ograjo nekaj 100 metrov za postajo, kjer vozniki navadno že pospešijo. Policija pravi, da to ne drži.
link
solatko ::
jype - Verjetno je zraven tudi tabla, da velja omejitev ob slabi vidljivosti, v dnevnem času, saj sem sam v Nemčiji tudi zahodni, videl precej omejitev, ko gre za kmečka dela, prečkanje domačih živali...., vendar so vse te omejitve praviloma časovno ali sezonsko omejene in izven tega časa, tudi slučajno ni tam policajev, ki bi ti pribijali nemogoče kazni.
Tudi višina kazni je različna ob različnih terminih, oziroma odvisna od nevarnosti, ki jo s svojim ravnanjem povzročiš, poleg tega so kazni preeeeeeeeeeeeeeeeecej nižje, če pa upoštevaš še njihove dohodke, pomenijo za občasne kršitelje navaden drobiž.
Kadar ne gre za hudo nevarnost (vožnja po napačni strani ceste, kratka varnostna razdalja, vožnja pod vplivom opojnih substanc, prehitevanje preko polne črte, parkiranje na mestu za invalide ali pločniku, kolesarski stezi, prehodu za pešce.....), jo po navadi odneseš z opominom, ki velikokrat zaleže bolj, kot še tako huda kazen.
Tudi šibkejši udeleženci v prometu, se tam obnašajo popolnoma drugače - ni vožnje kolesarjev v nasprotno smer, zvečer so lepo osvetljeni, nosijo odsevne jopiče ali kresničke...., pešci ne skačejo na prehode brez, da bi nakazali namen in se prepričali ali lahko to storijo varno. Zato je v tej državi statistika v korist pešcev in kolesarjev neprimerno ugodnejša, kot pri nas, pa če prav voznike lupimo, kot Francozi krompir.
Čas bi bil, da nehamo igrat svetohlinstvo in se dejansko strokovno in ne politično, spoprimemo z prometno politiko, da ne bo samo proračun bolj poln, temveč bo tudi varnost večja in promet sam bolj znosen.
Predvsem je potrebno dati poudarek na učenju šibkejših členov v prometu in tudi striktno kaznovati prekrške, ki jih počnejo te udeleženci v prometu.
Samo en primer - če se ne privežem z pasom, ogrožam samo sebe, vendar me bo inkasant neusmiljeno oglobil, namesto, da bi me podučil, kako je to ravnanje nevarno - zame; po drugi strani pa bo mirno spregledal kolesarja, ki pelje mimo njega po napačni strani, mamo, ki pelje 50m od prehoda za pešce, nekaj letnega otroka čez cesto.
Potreben je nadzor prometa, vendar ne samo v funkciji polnjenja državne blagajne, saj nas zdravljenje poškodovanih v nesmiselnih prometnih nesrečah, stane nekajkrat več, kot je pobranega denarja od kazni, kasiranih na popolnoma varnih delih cestišč, s strokovno neutemeljeno postavljenimi omejitvami, ki služijo izključno osnovnemu namenu - polnjenju proračuna.
Poznam izredno veliko divjakov (voznikov, ki radi vozijo malo bolj hitro), pa med njimi ni niti enega, ki bi v življenju spravil v nevarnost druge udeležence v prometu. Kar jih je imelo karambolov, so po navadi dobili nekoga v rit, ko so pravočasno opazili nevarnost in pravilno reagirali, vozilo za njimi pa tega ni storilo, zaradi voznikovega neobvladanja vožnje in ustavljanja. Med temi znanci - divjaki, je tudi nekaj bivših uslužbencev MNZ-ja, nekaj bivših rally voznikov, voznikov reševalnih vozil, voznikov kamionov in avtobusov......, skratka precej pogostih udeležencev v prometu. Zato tudi trdim, da hitrost ne ubija, ubija neobvladanje prometnih situacij, nesposobnost predvidevan, neznanje prilagajanja vožnje prometnim razmeram (ne omejitvam), povzročanje kolon z vožnjo nižjo, od prometnega toka, neenakomerno vožnjo.....
Tudi višina kazni je različna ob različnih terminih, oziroma odvisna od nevarnosti, ki jo s svojim ravnanjem povzročiš, poleg tega so kazni preeeeeeeeeeeeeeeeecej nižje, če pa upoštevaš še njihove dohodke, pomenijo za občasne kršitelje navaden drobiž.
Kadar ne gre za hudo nevarnost (vožnja po napačni strani ceste, kratka varnostna razdalja, vožnja pod vplivom opojnih substanc, prehitevanje preko polne črte, parkiranje na mestu za invalide ali pločniku, kolesarski stezi, prehodu za pešce.....), jo po navadi odneseš z opominom, ki velikokrat zaleže bolj, kot še tako huda kazen.
Tudi šibkejši udeleženci v prometu, se tam obnašajo popolnoma drugače - ni vožnje kolesarjev v nasprotno smer, zvečer so lepo osvetljeni, nosijo odsevne jopiče ali kresničke...., pešci ne skačejo na prehode brez, da bi nakazali namen in se prepričali ali lahko to storijo varno. Zato je v tej državi statistika v korist pešcev in kolesarjev neprimerno ugodnejša, kot pri nas, pa če prav voznike lupimo, kot Francozi krompir.
Čas bi bil, da nehamo igrat svetohlinstvo in se dejansko strokovno in ne politično, spoprimemo z prometno politiko, da ne bo samo proračun bolj poln, temveč bo tudi varnost večja in promet sam bolj znosen.
Predvsem je potrebno dati poudarek na učenju šibkejših členov v prometu in tudi striktno kaznovati prekrške, ki jih počnejo te udeleženci v prometu.
Samo en primer - če se ne privežem z pasom, ogrožam samo sebe, vendar me bo inkasant neusmiljeno oglobil, namesto, da bi me podučil, kako je to ravnanje nevarno - zame; po drugi strani pa bo mirno spregledal kolesarja, ki pelje mimo njega po napačni strani, mamo, ki pelje 50m od prehoda za pešce, nekaj letnega otroka čez cesto.
Potreben je nadzor prometa, vendar ne samo v funkciji polnjenja državne blagajne, saj nas zdravljenje poškodovanih v nesmiselnih prometnih nesrečah, stane nekajkrat več, kot je pobranega denarja od kazni, kasiranih na popolnoma varnih delih cestišč, s strokovno neutemeljeno postavljenimi omejitvami, ki služijo izključno osnovnemu namenu - polnjenju proračuna.
Poznam izredno veliko divjakov (voznikov, ki radi vozijo malo bolj hitro), pa med njimi ni niti enega, ki bi v življenju spravil v nevarnost druge udeležence v prometu. Kar jih je imelo karambolov, so po navadi dobili nekoga v rit, ko so pravočasno opazili nevarnost in pravilno reagirali, vozilo za njimi pa tega ni storilo, zaradi voznikovega neobvladanja vožnje in ustavljanja. Med temi znanci - divjaki, je tudi nekaj bivših uslužbencev MNZ-ja, nekaj bivših rally voznikov, voznikov reševalnih vozil, voznikov kamionov in avtobusov......, skratka precej pogostih udeležencev v prometu. Zato tudi trdim, da hitrost ne ubija, ubija neobvladanje prometnih situacij, nesposobnost predvidevan, neznanje prilagajanja vožnje prometnim razmeram (ne omejitvam), povzročanje kolon z vožnjo nižjo, od prometnega toka, neenakomerno vožnjo.....
Delo krepa človeka
šernk ::
o tistih radarjih za cestninsko se govori že 2 leti.
nove kazni podpiram, razen dvig za prevoženo rumeno luč, kazni za do 10km/h preveč in za prevoženo rdečo luč
rumena luč in do 10km/h so previsoke, za rdečo luč je pa prenizka. ker da te sredi noči, ker greš skozi cono 30, 35 opalijo za 300€ ni logike, ali pa da greš skozi naselje kjer je 1m širok pločnik hiše pa 30m stran 60km/h in te oskubijo...spet ni logike.
rdeča luč je pa kriva za vse zastoje v LJ in večino nesreč po križiščih. sam sem bil že skoraj udeležen v taki nesreči, vozim pač sredi noči 40 proti semaforju, ker ga imam naštudiranega in ko se mi prižge zelena sem cca 15m od križišča še, dam na gas in tisti trenutek, nekdo iz druge strani skozi rdečo. zgrešila sva se za cca 2m.
prosim, dopovej tole večini slovencev, ker vsi vozijo fantastično in to s telefonom na uhu. to da si četrti avto v koloni in zaviraš preden prvi ko je nekaj na cesti, pove dovolj. ljudje ne gledajo ceste!
Prevožena rumena luč na semaforju pa bo stala 200 evrov namesto zdajšnjih 120, prevožena rdeča luč pa 300 evrov in 5 kazenskih točk.
nove kazni podpiram, razen dvig za prevoženo rumeno luč, kazni za do 10km/h preveč in za prevoženo rdečo luč
rumena luč in do 10km/h so previsoke, za rdečo luč je pa prenizka. ker da te sredi noči, ker greš skozi cono 30, 35 opalijo za 300€ ni logike, ali pa da greš skozi naselje kjer je 1m širok pločnik hiše pa 30m stran 60km/h in te oskubijo...spet ni logike.
rdeča luč je pa kriva za vse zastoje v LJ in večino nesreč po križiščih. sam sem bil že skoraj udeležen v taki nesreči, vozim pač sredi noči 40 proti semaforju, ker ga imam naštudiranega in ko se mi prižge zelena sem cca 15m od križišča še, dam na gas in tisti trenutek, nekdo iz druge strani skozi rdečo. zgrešila sva se za cca 2m.
Zato tudi trdim, da hitrost ne ubija, ubija neobvladanje prometnih situacij
prosim, dopovej tole večini slovencev, ker vsi vozijo fantastično in to s telefonom na uhu. to da si četrti avto v koloni in zaviraš preden prvi ko je nekaj na cesti, pove dovolj. ljudje ne gledajo ceste!
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
jype ::
solatko> Verjetno je zraven tudi tabla, da velja omejitev ob slabi vidljivosti, v dnevnem času,
V tem primeru ni - je pa res da tam najbrž ni prav pogosto policistov.
Kljub temu ljudje vozijo po omejitvi, čeprav so zagrožene kazni tako nizke.
V tem primeru ni - je pa res da tam najbrž ni prav pogosto policistov.
Kljub temu ljudje vozijo po omejitvi, čeprav so zagrožene kazni tako nizke.
smash ::
kaj vse se najde na cesti
enkrat sem se postavil v vrsto za nek avto, ki je čakal v križišču...oba sva bila na klancu....za menoj je pripeljal še eden...karnaenkrat tisti odspredaj začne lesti čisto počasi proti meni, jaz začnem hupat, tisti nič, spustim bremzo in se umaknem kolikor je šlo, da nisem udaril tistega za menoj, tisti prvi še vedno leze, hupam hupam, bum :)
iz prvega avta prileze nek starček, odprem šipo in še preden sem hotel kaj reč, me napi**, zakaj sem se mu zabil v rit :)
sem mu rekel, gospod, odpeljite tam čez križišče pa se pomeniva..odpreljal je čez, jaz pa desno...čao miki
enkrat sem se postavil v vrsto za nek avto, ki je čakal v križišču...oba sva bila na klancu....za menoj je pripeljal še eden...karnaenkrat tisti odspredaj začne lesti čisto počasi proti meni, jaz začnem hupat, tisti nič, spustim bremzo in se umaknem kolikor je šlo, da nisem udaril tistega za menoj, tisti prvi še vedno leze, hupam hupam, bum :)
iz prvega avta prileze nek starček, odprem šipo in še preden sem hotel kaj reč, me napi**, zakaj sem se mu zabil v rit :)
sem mu rekel, gospod, odpeljite tam čez križišče pa se pomeniva..odpreljal je čez, jaz pa desno...čao miki
solatko ::
šernk - Problem je ravno v tem, da vozniki gledajo na cesto, vendar zaradi pomanjkjivega znanja, ne reagirajo pravočasno, dober voznik pa vidi tudi kakšno dekle v mini krilu na pločniku pa bo vseeno reagiral pravočasno in pravilno. Kolikokrat sem pri zaviranju, z umikom skrajno desno ali levo, preprečil nalet vozila za menoj, ker je voznik počel vse drugo, kot spremljal promet.
Nevarne situacije se dogajajo spredaj, promet pa se odvija zadaj, zato je potrebno spremljati dogajanja zadaj. Najbolj to opazim, ko kolono dohitijo motoristi. Sam se vedno umaknem skrajno desno, dokler me ne prehiti še zadnji motorist, večina pa se, kot pijanc plota držijo sredinske črte ali v najboljšem primeru vozijo po sredini voznega pasu. Z manevrom umika skrajno desno pač omogočiš motoristu varno prehitevanje, saj gre morda samo za pol m preko črte. Sem pa že opazil voznike, ki so vozili skoraj skrajno desno, ko pa so jih dohiteli motoristi, so se postavili do sredinske črte. Takim bi jaz vzel vozniško in jih še enkrat poslal v šolo, saj se ne zavedajo, kakšno nevarnost s tem povzročajo.
Nevarne situacije se dogajajo spredaj, promet pa se odvija zadaj, zato je potrebno spremljati dogajanja zadaj. Najbolj to opazim, ko kolono dohitijo motoristi. Sam se vedno umaknem skrajno desno, dokler me ne prehiti še zadnji motorist, večina pa se, kot pijanc plota držijo sredinske črte ali v najboljšem primeru vozijo po sredini voznega pasu. Z manevrom umika skrajno desno pač omogočiš motoristu varno prehitevanje, saj gre morda samo za pol m preko črte. Sem pa že opazil voznike, ki so vozili skoraj skrajno desno, ko pa so jih dohiteli motoristi, so se postavili do sredinske črte. Takim bi jaz vzel vozniško in jih še enkrat poslal v šolo, saj se ne zavedajo, kakšno nevarnost s tem povzročajo.
Delo krepa človeka
jype ::
Bolje to, kot da stojiš v koloni pred rdečim semaforjem, pa nekdo pozabi, da v avtomatiku ne sme noge z bremze umaknit in te od zadaj trešči. Še sreča, da jaz nisem pozabil stat na bremzi.
solatko ::
smash - On pa na policijo, sporoči številko avtomobila in imaš na vesti prometno nesrečo s pobegom - poglej kolikšno kazen bi prislužil.
Potem boš pa na forumu, tako kot nek drug pacient spraševal kaj narediti, ko te bodo obiskovali policaji, ti grozila zavarovalnica in podobno. V takem primeru, se moraš s človekom pogovorit (tudi če ni vidne škode), predvsem pa ga opozorit, da naj si nabavi slušni aparat, da bo slišal hupanje, če nima občutka za premikanje vozila.
Potem boš pa na forumu, tako kot nek drug pacient spraševal kaj narediti, ko te bodo obiskovali policaji, ti grozila zavarovalnica in podobno. V takem primeru, se moraš s človekom pogovorit (tudi če ni vidne škode), predvsem pa ga opozorit, da naj si nabavi slušni aparat, da bo slišal hupanje, če nima občutka za premikanje vozila.
Delo krepa človeka
BlaY0 ::
Samo en primer - če se ne privežem z pasom, ogrožam samo sebe, vendar me bo inkasant neusmiljeno oglobil, namesto, da bi me podučil, kako je to ravnanje nevarno - zame; po drugi strani pa bo mirno spregledal kolesarja, ki pelje mimo njega po napačni strani, mamo, ki pelje 50m od prehoda za pešce, nekaj letnega otroka čez cesto.
Mislim, da obstaja cel kup tem po raznih forumih kjer se folk buni zakaj policisti ustavljajo uboge "nenevarne" kolesarje, ki se vozijo po kolesarski stezi v napačno smer ali celo po pločniku...
smash - On pa na policijo, sporoči številko avtomobila in imaš na vesti prometno nesrečo s pobegom - poglej kolikšno kazen bi prislužil.
Ahh, model se še svojega imena težko spomni pa si bo tvojo registrsko.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
solatko ::
BlaY0 - Taki po navadi poznajo vse tel. številke sorodnikov na pamet, tako da jim tudi registrska ne dela problema, seveda če jo vidijo.
Delo krepa človeka
CaqKa ::
...Kadar ne gre za hudo nevarnost (vožnja po napačni strani ceste, kratka varnostna razdalja, vožnja pod vplivom opojnih substanc, prehitevanje preko polne črte, parkiranje na mestu za invalide ali pločniku, kolesarski stezi, prehodu za pešce.....), jo po navadi odneseš z opominom, ki velikokrat zaleže bolj, kot še tako huda kazen.
...
Samo en primer - če se ne privežem z pasom, ogrožam samo sebe, vendar me bo inkasant neusmiljeno oglobil, namesto, da bi me podučil, kako je to ravnanje nevarno - zame; po drugi strani pa bo mirno spregledal kolesarja, ki pelje mimo njega po napačni strani, mamo, ki pelje 50m od prehoda za pešce, nekaj letnega otroka čez cesto...
Ob tem postu, vidim kako smo si različni, kaj se nekomu zdi nevarno in kaj ne...
vožnja pod vplivom opojnih substanc ja zame zelo nevarno početje, saj imaš random generator vmes pa niaš pojma kaj se bo zgodilo. dočim mi pa recimo vožnja s kolesom v napačni smeri ne zdi tako pretirana, dokler se ta vozi po kolesarski stezi, ki je pač označena samo za v eno smer. drugo je če govorimo o kolesarjenju direkt na cesti.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Prehitevanje kolone (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 24354 (20744) | facepalm |
⊘ | Počasni vozniki (strani: 1 2 3 4 … 33 34 35 36 )Oddelek: Na cesti | 269997 (241028) | dzinks63 |
⊘ | Omejitve hitrosti za motoriste (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 34534 (28762) | bluefish |
» | Posnetek prometne nesreče - Pravilna reakcija? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 17745 (14145) | solatko |