Forum » Loža » Koliko so krivi počasni vozniki?
Koliko so krivi počasni vozniki?
Temo vidijo: vsi
WarpedGone ::
, če se ne znaš držat predpisov
Zopet bom prvleku notr cestninske postaje in omejitev 40.
Naj prvi vrže kamen, ki še nikoli ni šel hitreje kot 40 mimo znaka za konec omejitve. Najbolj zabavno je v ogledalu opazovat zmedene romune, ko jim ni nič jasno ...
Zbogom in hvala za vse ribe
Keyser Soze ::
Počasne je zlahka rally voznik, ki ne vidi poante v tem da bi po javnih cestah vozil hitreje, kot to lahko varno počne.
Tale pol ni počasne. Tle maš ti en velik problem pri dojemanju pojma počasneta.
OM, F, G!
bili_39a ::
Keyser Soze je izjavil:
Počasne je zlahka rally voznik, ki ne vidi poante v tem da bi po javnih cestah vozil hitreje, kot to lahko varno počne.
Tale pol ni počasne. Tle maš ti en velik problem pri dojemanju pojma počasneta.
Jah, par deset strani nas prepričujete, da so počasneti vsi, ki ne vozijo omejitev +5.
Mehmed ::
Tisti, ki prehiteva strnjeno kolono, je vsekakor kriv, samo mene, ki to kolono srečujem, boli kurac za to, zame je kriv prvi, ki je počasno kolono sploh ustvaril, torej se kreten ne zna umaknit, ne zna vozit primerno voznemu toku in ni za na cesto, pa pametujte, kolikor hočete, mene ne ogroža tisti, ki se mu je utrgal, temveč tisti, ki je v to situacijo, zaradi svojega načina vožnje, pripeljal mene in kolono.
Jah, lepo si reku. Tebi.
Policija, sodisca in javnost razumejo, da ta ni povzrocil nesrece, to je glavno.
To so une debate a je omejitev hitrosti obenem tud predpisana hitrost.
Ce je mozno iti 90 pa te nekdo prisili v 80 te s tem ne ogroza. Lahko te moti, te pa ne ogroza.
solatko ::
bili_39a - Par deset strani ne pridemo do tega, da lahko voziš kakor ti paše, samo ne ustvrjaj kolon z vožnjo pod omejitvijo, drugače pa lahko mirno voziž s pol dovoljene hitrosti, samo vsakemu, ki te dohiti, omogoči, da gre varno mimo.
Mehmed - "strokovnjaki" pri nas še niso doumeli, da je počasna kolona zbita, saj hoče vsak prehiteti tistega, pred seboj, ko je prilika, da se to stori varno.
Kolona na zgornji meji dovoljene hitrosti 90+5 (to je tudi toleranca radarja), pomeni, razpotegnjeno kolono v kateri vozniki vozijo po svojih željah, saj bi le redki, vozili hitreje. Če iz Zidanega mosta, Kočevja, ali na kateri koli regionalni cesti pripelješ do konca kolono 20 in več vozil in v tem času, razen kakega prepotentneža, ki pa itak prehiti avto za avtom, to pomeni, da si vozil v skladu, z voznim tokom.
Če boš vozil počasneje, boš (seveda je treba gledat v ogledalo) opazil, da so več ali manj avti bolj blizu, tistemu pred seboj, vsi pa so čisto blizu sredinske črte. Na vsakem malo preglednem delu se prične prehitevanje.
Kaj je bolje? Zunaj so to že ugotovili, kdaj bomo pri nas?
Mehmed - "strokovnjaki" pri nas še niso doumeli, da je počasna kolona zbita, saj hoče vsak prehiteti tistega, pred seboj, ko je prilika, da se to stori varno.
Kolona na zgornji meji dovoljene hitrosti 90+5 (to je tudi toleranca radarja), pomeni, razpotegnjeno kolono v kateri vozniki vozijo po svojih željah, saj bi le redki, vozili hitreje. Če iz Zidanega mosta, Kočevja, ali na kateri koli regionalni cesti pripelješ do konca kolono 20 in več vozil in v tem času, razen kakega prepotentneža, ki pa itak prehiti avto za avtom, to pomeni, da si vozil v skladu, z voznim tokom.
Če boš vozil počasneje, boš (seveda je treba gledat v ogledalo) opazil, da so več ali manj avti bolj blizu, tistemu pred seboj, vsi pa so čisto blizu sredinske črte. Na vsakem malo preglednem delu se prične prehitevanje.
Kaj je bolje? Zunaj so to že ugotovili, kdaj bomo pri nas?
Delo krepa človeka
Zgodovina sprememb…
- spremenil: solatko ()
WarpedGone ::
Ne, tega "nas" obtožujete "vi", ki trdite da ma vsak pravico furat pod omejitvijo. Ko pride do teh debat o prometu skoraj nihče več ne zna prebrat kaj točno piše ampak hoče na silo iz napisanega potegnit da piše nekaj kar lahko on potem napada in trga.
In iz sebe dela nepismenega trola.
Ko se skup spravta dva iskrena, vsak iz druge strani, se pa strinjata, da je problem sam to, da se "počasnele" ne umikajo, kot jim veleva zakon. Da pa s tem niso krivi za vse kar se ostalega dogaja okrog njih.
Niso krivi, odprto je pa vprašanje (moralne) odgovornosti.
Js nardim blesarijo in povzročim prometno nesrečo. Ko je že vsega konec (vse na miru) od zadaj pride en na max dovoljeni hitrosti in se zakanta v razbitine.
Sem kriv še za njegovo nesrečo?
Kriv ne, vsaj deloma/posredno odgovoren pa - če js nebi naredu sranja, se tut on nebi takrat in tam zaletu.
In iz sebe dela nepismenega trola.
Ko se skup spravta dva iskrena, vsak iz druge strani, se pa strinjata, da je problem sam to, da se "počasnele" ne umikajo, kot jim veleva zakon. Da pa s tem niso krivi za vse kar se ostalega dogaja okrog njih.
Niso krivi, odprto je pa vprašanje (moralne) odgovornosti.
Js nardim blesarijo in povzročim prometno nesrečo. Ko je že vsega konec (vse na miru) od zadaj pride en na max dovoljeni hitrosti in se zakanta v razbitine.
Sem kriv še za njegovo nesrečo?
Kriv ne, vsaj deloma/posredno odgovoren pa - če js nebi naredu sranja, se tut on nebi takrat in tam zaletu.
Zbogom in hvala za vse ribe
bili_39a ::
Kriv ne, vsaj deloma/posredno odgovoren pa - če js nebi naredu sranja, se tut on nebi takrat in tam zaletu.
V bistvu je za vse kriv že big bang?
jype ::
WarpedOne> trdite da ma vsak pravico furat pod omejitvijo.
Jasno, da ima. A nima?
Edine pravice, ki je nima, je ovirat ostale udeležence.
Vozi lahko (brez kršenja predpisov) 0 km/h, če tega ne počne.
WarpedOne> Niso krivi, odprto je pa vprašanje (moralne) odgovornosti.
Ne, ni. Moralna odgovornost je izključno na idiotu, ki se ne zna brzdat (in na nikomur drugemu). Idiot, ki se ne zna brzdat, je seveda komot tudi tisti, ki vozi počasi, pa zanalašč tako, da ga ne more prehiteti nihče. Vendar obstajajo tudi taki, ki ne vozijo počasi z namenom da bi dokazali svoj point, temveč zato, ker upoštevajo tudi tiste okoliščine, ki jih "normalni vozniki" (kot radi sebi pravite) ne, ter se vedno umaknejo in nikogar ne silijo v počasno vožnjo.
Jasno, da ima. A nima?
Edine pravice, ki je nima, je ovirat ostale udeležence.
Vozi lahko (brez kršenja predpisov) 0 km/h, če tega ne počne.
WarpedOne> Niso krivi, odprto je pa vprašanje (moralne) odgovornosti.
Ne, ni. Moralna odgovornost je izključno na idiotu, ki se ne zna brzdat (in na nikomur drugemu). Idiot, ki se ne zna brzdat, je seveda komot tudi tisti, ki vozi počasi, pa zanalašč tako, da ga ne more prehiteti nihče. Vendar obstajajo tudi taki, ki ne vozijo počasi z namenom da bi dokazali svoj point, temveč zato, ker upoštevajo tudi tiste okoliščine, ki jih "normalni vozniki" (kot radi sebi pravite) ne, ter se vedno umaknejo in nikogar ne silijo v počasno vožnjo.
BigWhale ::
Ste pa trdobučneži totalni - nisem trdil, da ni kriv, trdim, da je na naših cestah vsaj 1/3 voznikov, ki na ceste zaradi različnih vzrokov ne sodijo.
To lahko trdis do nezavesti, pa se ne pomeni, da je to tudi res. Svoje trditve bos moral podkrepiti s kaksnim bolj konkretnim dokazom.
Tisti, ki prehiteva strnjeno kolono (kadar se vozi 90 tam kjer je 90, strnjene kolone NI, ker se ljudje ne odločajo, da bi vozilo pred seboj sploh prehiteli, kadar pa je kolona počasnejša, samo 10 km/h, se kolona zgosti, saj vsak hoče ujeti trenutek, da bi šel mimo),
Torej v tej tvoji eni tretjini so vsi, ki ne znajo drzati varnostne razdalje in se zaradi njih kolona strne. Ok, se strinjam. Saj si to mislil, a ne?
je vsekakor kriv, samo mene, ki to kolono srečujem, boli kurac za to, zame je kriv prvi, ki je počasno kolono sploh ustvaril,
To pa ti neki narobe vidis. Kolono ustvarijo vozniki za prvim vozilom, ne prvi. Prvi je kriv prepocasne voznje, moral bi se izlociti, pa se ni. Da je pa potem kolona strnjena so pa krivi prav vsi tisti za njim, ki ne drzijo ustrezne varnostne razdalje. Saj pod pojmom strnjena kolona razumemo to, da je varnostna razdalja minimalna oziroma premajhna.
mene ne ogroža tisti, ki se mu je utrgal, temveč tisti, ki je v to situacijo, zaradi svojega načina vožnje, pripeljal mene in kolono.
Ja, 1 + 1 = 3, za tiste vecje vrednosti stevila 1. Se strinjam!
Ko je kolona hitra, kot je lahko, se titi, ki bi kršili predpise s hitrejšo vožnjo, kadarkoli lahko umaknejo na svoj pas. Vožnja in prehitevanja so na zgornji meji omejitev, dosti bolj varna kot, kadar je kolona počasnejša od omejitve. Če vam to ni jasno, potem se hudičevo malo gibljete v prometu ali pa ga ne opazujete.
Spet narobe no. Ce je kolona pocasna in ce so varnostne razdalje primerne, je v vsakem primeru bolj varna kot hitrejsa kolona. Pocasna kolona je lahko bolj nevarna zaradi neupostevanja varnostnih razdalj. In spet. Za to neupostevanje ni prvi prav nicesar kriv. Krivi so tisti za njim, ki so preneumni, da bi se drzali varnostne razdalje.
Fizika ne dopusca, da bi hitrejsa voznja lahko bila bolj varna od pocasnejse.
Spet za vzorec jemljes dva skrajna primera. Pocasno strnjeno kolono, kjer ni varnostnih razdalj in zaradi tega ne mores prehitevati (ne samo, da ne mores, ce se ne motim je celo prepovedano prehitevanje kolon) in pa neko hitro razvleceno kolono v kateri bi se dalo brez problema prehitevati.
WarpedGone ::
jype:
Na koncu ovinka se usedem na cesto. Bom fasal globo ali ne? Odgovoren po tvoje itak nism, torej tut kriv ne bom?
Zakaj se potem kaznuje nepravilno prečkanje ceste?
Oz. če grem čez cesto bom kaznovan, če pa na cesti sedim pa ne?
Odgovornost je zelo lepljiva reč, se je pa vsi zelo radi otepajo, to pa ja.
Edit: Zgornje jypetov sklepanje dejansko pomeni, da je tale naš "aktualni morilec" kriv samo nepravilnega prehitevanja - čist očitno ni imel prazno cesto/dovoljenja za prehitevanje.
Za smrt onih treh je pa kriv voznik tistega avtomobila, ker ni pričakoval da mu lahko kdo pripelje nasproti.
Na koncu ovinka se usedem na cesto. Bom fasal globo ali ne? Odgovoren po tvoje itak nism, torej tut kriv ne bom?
Zakaj se potem kaznuje nepravilno prečkanje ceste?
Oz. če grem čez cesto bom kaznovan, če pa na cesti sedim pa ne?
Odgovornost je zelo lepljiva reč, se je pa vsi zelo radi otepajo, to pa ja.
Edit: Zgornje jypetov sklepanje dejansko pomeni, da je tale naš "aktualni morilec" kriv samo nepravilnega prehitevanja - čist očitno ni imel prazno cesto/dovoljenja za prehitevanje.
Za smrt onih treh je pa kriv voznik tistega avtomobila, ker ni pričakoval da mu lahko kdo pripelje nasproti.
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WarpedGone ()
BigWhale ::
Keyser Soze je izjavil:
Počasne je zlahka rally voznik, ki ne vidi poante v tem da bi po javnih cestah vozil hitreje, kot to lahko varno počne.
Tale pol ni počasne. Tle maš ti en velik problem pri dojemanju pojma počasneta.
Problem je v tem, da vi pocasneta posplosujete, mu nadevate klobuke, cepice, celjske registracije in kaj vem kaj se vse.
Vi ne dojamete, da pocasnejsa voznje na more biti bolj nevarna od hitrejse. In da vso odgovornost za situacijo prevzame tisti, ki je prehiteval.
jype ::
WarpedOne> Na koncu ovinka se usedem na cesto. Bom fasal globo ali ne?
Boš.
Če pa na koncu ovinka pribremzaš pred srno, ki odskače naprej v gozd, pa ne boš, čeprav bo hitrost enaka.
Tisti, ki bo pripeljal in se (skoraj, če vozi zmerno in previdno) zaletel vate, bo kriv - ne ti.
Boš.
Če pa na koncu ovinka pribremzaš pred srno, ki odskače naprej v gozd, pa ne boš, čeprav bo hitrost enaka.
Tisti, ki bo pripeljal in se (skoraj, če vozi zmerno in previdno) zaletel vate, bo kriv - ne ti.
BigWhale ::
WarpedGone je izjavil:
Niso krivi, odprto je pa vprašanje (moralne) odgovornosti.
To ni blo nikol vprasanje. Moralna krivda je na starsih, ki so na svet spravili taksnega povzrocitelja nesrec. Nevem kaj ti ni tle jasno.
solatko ::
BigWhale - Ti govoriš o tem, da bi morali, jaz pa govorim o tem, kar se ta trenutek in praktično skozi dogaja na naših cestah. V počasni koloni varnostne razdalje ni, ne pri nas, ne v Nemčiji, je pa čudežno, ko kolona doseže dovoljeno hitrost. Če si tako trd, da tega ne opaziš, potem ti ni pomoči.
Ja kriv je prvi, ki je upočasnil normalni vozni tok, ki je, ne boš verjel, pri najvišji dovoljeni hitrosti in nič manjši - govorim o normalnih voznih pogojih. Vse kar je čez ali spodaj, povzroča nepravilnosti, zaradi katerih so ceste krvave.
Tudi zaradi takih kot ste tukaj na forumu, se ne naredi v tej kurčevi državi nič, da strnjenih kolon na cestah ne bi bilo.
Iz varnostne razdalje, ne moreš varno prehiteti vozila pred seboj - poglej poglavje o prehitevanju.
Ja kriv je prvi, ki je upočasnil normalni vozni tok, ki je, ne boš verjel, pri najvišji dovoljeni hitrosti in nič manjši - govorim o normalnih voznih pogojih. Vse kar je čez ali spodaj, povzroča nepravilnosti, zaradi katerih so ceste krvave.
Tudi zaradi takih kot ste tukaj na forumu, se ne naredi v tej kurčevi državi nič, da strnjenih kolon na cestah ne bi bilo.
Iz varnostne razdalje, ne moreš varno prehiteti vozila pred seboj - poglej poglavje o prehitevanju.
Delo krepa človeka
Zgodovina sprememb…
- spremenil: solatko ()
bili_39a ::
Iz varnostne razdalje, ne moreš varno prehiteti vozila pred seboj - poglej poglavje o prehitevanju.
Ampak prehiteva lahko samo prvi. Zakaj so se pa ostali nabili?
mikic007 ::
Enim bo jasno sele cez pet do deset let, ko bodo imeli v avtu svoje otroke ;-). No, upam, da vsaj takrat. Prvo pravilo za varno voznjo je strpnost. Ce so udelezenci naceloma strpni, bodo razumeli, da nekdo vozi pocasi in da nekdo vozi hitro. Mene naceloma moti samo nevarna voznja, ki ni nujno ali samo hitra.
Kar pa se tice izlocanja, pa ni tako preprosto, kot nekateri tukaj zelite predstaviti. Izlocis se lahko izkljucno tam, kjer je varno in kjer je dovoljeno. To ni vsak odcep in se posebej ne vsako dvorisce, soder ipd. Hkrati v primeru, ko je intenziteta prometa visoka in bi se moral izlocati vsake pol minute, le-tega ne rabis poceti tako pogosto, ker bi s tem se bolj ogrozal ostale (npr. cesta Velenje - Arja vas okoli 3 ...). Hkrati je kolona samo takrat, ko so za teboj 3 ali vec vozil. Marsikdo si predstavlja kolono samo sebe ... Ce vozis ok. 10km pod omejitvijo izlocanje pravzaprav ni obvezno, ker nikogar ne ogrozas (taksna razlika je tako minimalna, da ni vazno kako nepregledna je cesta, kdor vozi do omejitve s tabo ne bo imel tezav).
Ze nekaj casa spremljam debate o tem, kako nevarni so pocasni vozniki. OK, tukaj je to tema, ampak tudi sicer, npr. pri komentarjih nesrec (od katerih nobena ni nastala zaradi pocasneza) vedno nekdo privlece to tematiko na dan. Prakticno se ustvarja vtis, da so na nasih cestah vecino nesrec zakrivili pocasnezi, resnica je pa seveda obratna. In skoraj nikoli se ne govori o sistematicnih krsitvah s strani teh, ki govorijo o pocasnezih. Kaksna diskriminacija, prakticno cisto zavajanje.
Recimo pri tej zadnji tragicni nesreci so se vsi spravili na tovornjaka, res, hkrati z udrihanjem cez alkoholiziranega voznika, vendar me cudi da so sploh omenjali nic krivega voznika. Ne vemo, koliko je peljal, verjetno pa ne veliko pod omejitvijo. To mi pokaze, koliko smo Slovenci res strpni in pametni na cesti, ceprav, kot sem ze omenil, velika vecina se zacenja zavedati, da se nam na cesti ne sme muditi.
Solatko, ti pa se umiri, ker se smesis. Ne mores tako zavajati, ceste so krvave predvsem zaradi krsitev zgornje meje in ne spodnje. Kdaj bos dojel, da omejitev 90 km/h ni tudi nujno hitrost, s katero lahko zvozis vse odseke? Mislim, ali se eni vozite samo po isti trasi in jo znate na pamet, ali pa resnicno nic ne date na svojo varnost.
Kar pa se tice izlocanja, pa ni tako preprosto, kot nekateri tukaj zelite predstaviti. Izlocis se lahko izkljucno tam, kjer je varno in kjer je dovoljeno. To ni vsak odcep in se posebej ne vsako dvorisce, soder ipd. Hkrati v primeru, ko je intenziteta prometa visoka in bi se moral izlocati vsake pol minute, le-tega ne rabis poceti tako pogosto, ker bi s tem se bolj ogrozal ostale (npr. cesta Velenje - Arja vas okoli 3 ...). Hkrati je kolona samo takrat, ko so za teboj 3 ali vec vozil. Marsikdo si predstavlja kolono samo sebe ... Ce vozis ok. 10km pod omejitvijo izlocanje pravzaprav ni obvezno, ker nikogar ne ogrozas (taksna razlika je tako minimalna, da ni vazno kako nepregledna je cesta, kdor vozi do omejitve s tabo ne bo imel tezav).
Ze nekaj casa spremljam debate o tem, kako nevarni so pocasni vozniki. OK, tukaj je to tema, ampak tudi sicer, npr. pri komentarjih nesrec (od katerih nobena ni nastala zaradi pocasneza) vedno nekdo privlece to tematiko na dan. Prakticno se ustvarja vtis, da so na nasih cestah vecino nesrec zakrivili pocasnezi, resnica je pa seveda obratna. In skoraj nikoli se ne govori o sistematicnih krsitvah s strani teh, ki govorijo o pocasnezih. Kaksna diskriminacija, prakticno cisto zavajanje.
Recimo pri tej zadnji tragicni nesreci so se vsi spravili na tovornjaka, res, hkrati z udrihanjem cez alkoholiziranega voznika, vendar me cudi da so sploh omenjali nic krivega voznika. Ne vemo, koliko je peljal, verjetno pa ne veliko pod omejitvijo. To mi pokaze, koliko smo Slovenci res strpni in pametni na cesti, ceprav, kot sem ze omenil, velika vecina se zacenja zavedati, da se nam na cesti ne sme muditi.
Solatko, ti pa se umiri, ker se smesis. Ne mores tako zavajati, ceste so krvave predvsem zaradi krsitev zgornje meje in ne spodnje. Kdaj bos dojel, da omejitev 90 km/h ni tudi nujno hitrost, s katero lahko zvozis vse odseke? Mislim, ali se eni vozite samo po isti trasi in jo znate na pamet, ali pa resnicno nic ne date na svojo varnost.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: mikic007 ()
knesz ::
Vprašanje za jype in ostale ki vozite striktno po predpisih -5:
imamo kolono 15 vozil, ki vozijo dinamično okoli zgornje omejitve (90). Če ste na sredini te kolone, ali se prilagajate koloni, ali pa zmanjšate hitrost in razbijete kolono?
imamo kolono 15 vozil, ki vozijo dinamično okoli zgornje omejitve (90). Če ste na sredini te kolone, ali se prilagajate koloni, ali pa zmanjšate hitrost in razbijete kolono?
jype ::
knesz> Če ste na sredini te kolone, ali se prilagajate koloni, ali pa zmanjšate hitrost in razbijete kolono?
Odvisno od razmer na cesti, a kadar nisem prvi v koloni običajno brez težav sledim tempu, le pred nepreglednimi ovinki zmanjšam hitrost. Opazil sem tudi, da se kolone praviloma gibljejo počasneje od omejitve in da za dohitevanje kolone po kratki upočasnitvi ni treba presegati predpisanih omejitev - verjetno zgolj zato, ker se morajo vozila v koloni en drugemu prilagajati, kar povprečno hitrost zagotovo zniža.
Odvisno od razmer na cesti, a kadar nisem prvi v koloni običajno brez težav sledim tempu, le pred nepreglednimi ovinki zmanjšam hitrost. Opazil sem tudi, da se kolone praviloma gibljejo počasneje od omejitve in da za dohitevanje kolone po kratki upočasnitvi ni treba presegati predpisanih omejitev - verjetno zgolj zato, ker se morajo vozila v koloni en drugemu prilagajati, kar povprečno hitrost zagotovo zniža.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
krneki0001 ::
Pri nas je problem, ker ljudje ne vedo niti kaj je sistem zadrge in kaj pomeni kolona. Zakaj se tok teži z varnostnimi razdaljami? Ravno zato, ker v koloni vsak vozi 2 metra drugemu za ritjo, kar je ravno nasprotje varne vožnje. Če bi lepo vozili v koloni s pravo varnostno razdaljo (enako velja za sistem zadrge), tudi take kolone nebi bilo težko prehitevat, tudi če vozi počasneje, ker se imaš kam za umaknit, če kdo pride nasproti. Tako se ti pa 5 avtov nabije v kolono, vozijo pa v gosjem redu v razmaku 3 metre med avtom. Potem se pa najde "stručko", ki gre to prehitevat.
Nekdo je prej spraševal, če podpiram voznika, ki je storil nesrečo s smrtnim izidom. Neumno in neumestno vprašanje. Če je nepregledno, ne greš prehitevat, če pa si idiot in si 2m za ritjo tovornjaku, tako da res nič ne vidiš naprej, pa greš prehitevat in povzročiš nesrečo, si za vzapor, če pa si 2m za ritjo kamionu, pa če si že pod vplivom alkohola in greš prehitevat, pa povzročiš nesrečo, pa zaslužiš strelski vod in šus u glavo.
Nekdo je prej spraševal, če podpiram voznika, ki je storil nesrečo s smrtnim izidom. Neumno in neumestno vprašanje. Če je nepregledno, ne greš prehitevat, če pa si idiot in si 2m za ritjo tovornjaku, tako da res nič ne vidiš naprej, pa greš prehitevat in povzročiš nesrečo, si za vzapor, če pa si 2m za ritjo kamionu, pa če si že pod vplivom alkohola in greš prehitevat, pa povzročiš nesrečo, pa zaslužiš strelski vod in šus u glavo.
BlueRunner ::
Dinamično. Sam ne maram neprestanega pospeševanja in zaviranja, zato se počasi približujem povprečni hitrosti kolone s katero med menoj in naslednjim po ovinkih (praviloma) nastaja večja luknja, pred ovinki (znova praviloma) pa se luknja zmanjša tam nekje na minimalno varnostno.
Upam si misliti, da s tem tistim za seboj pomagam na tri načine:
- konstantna hitrost tudi njim olajša vzdrževanje varnostne razdalje - kakršna koli se jim že zdi primerna
- odsotnost besnega pospeševanja na izhodu iz ovinka omogoča prehitevanje tistim, ki brez tega ne morejo
- dovolj velika luknja pred menoj, ki tistim, ki prehitevajo, omogoča, da se spravijo nazaj v kolono
Upam si misliti, da s tem tistim za seboj pomagam na tri načine:
- konstantna hitrost tudi njim olajša vzdrževanje varnostne razdalje - kakršna koli se jim že zdi primerna
- odsotnost besnega pospeševanja na izhodu iz ovinka omogoča prehitevanje tistim, ki brez tega ne morejo
- dovolj velika luknja pred menoj, ki tistim, ki prehitevajo, omogoča, da se spravijo nazaj v kolono
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlueRunner ()
solatko ::
mikic007 - Pred približno 30-imi leti sem imel možnost opazovati promet iz helikopterja, na cesti LJ-KP, situacije so bile izredno zanimive. Na nekaterih odsekih, so se kolone premikale svojih 50-60 km/h, potem pa so prišli odseki, kjer pa so bile kolone precej raztegnjene, nobenega prehitevanja in, ko sem miličnika povprašel o mnenju, je lepo dejal, tista kolona vozi okoli 100, kolikor je omejitev, v oni drugi pa lahko samo vidiš nenehna prehitevanja, nekaj tudi v hude škarje in pomisli, po radijski zvezi je policaj lepo naročil, katere voznike je potrebno kaznovati, zaradi napačnega prehitevanja in koga, umakniti iz prometa, ker ustvarja kolono.
Pozneje sem zasledil Nemške raziskave, o vzrokih prometnih nesreč (ne o krivcih, temveč vzrokih), na prvem mestu je bila varnostna razdalja, na drugem pa prehitevanja, zaradi oviranja normalnega prometnega toka in nastajanja strnjenih kolon).
Seveda imamo mi boljše strokovnjake, ki ugotavljajo, da so za nesreče krivi predvsem neprimerna hitrost in napačna smer vožnje (prehitevanja), da bi pa naredili študijo, čemu do tega prihaja ali, da bi vsaj pogledali raziskave Nemcev, Italianov, Švedov......., se jim pa zdi pod čast, saj njihova ugotovitev 1500%-ov drži, zato imamo najvišje kazni (ki kot kaže, tudi slučajno niso vzgojne, temveč pomenijo lepo polnenje proračuna).
Te naši strokovnjaki so tako pametni, da so nekaj odsekov, kjer je resda prišlo do kakšne hujše nesreče, vendar je bilo ob normalnih razmerah, pri normalnih voznikih, prehitevanje samo tam varno, opremili z neprekinjeno črto. Bravo.
Tu se nekateri zgražate, ker se kakšen idiot spravi vozit krepko čez omejitev, vam ni jasno, da ni kupil 300 in več kW, dal preko 100k€, zato, da se bo vozil 80 in manj. Ja kršil bo predpise, vozil kot norec, pa jih poznam nekaj takih, ki v 30-40ih letih niso povzročili praske, ne sebi, ne komu drugemu. Pritisnejo tam in takrat, ko je to za njih in druge varno, ne glede na policaje in kazni, so pa pozorni na vsako malenkost. Tisti vozijo po naseljih dovoljenih 50,60 ali 70, zunaj pa kolikor dovolijo cesta in razmere, nikoli pa noben od njih, ne prehiteva kolone, v ovinku, seveda pa tam kjer se vidi, gredo lepo preko polne črte, če ta ni zaradi križišča ali prehoda. Nekateri imajo za kazni odprt kar trajnik.
bili_39a - prehiteva lahko prvi, ali 10-ti, prehitel naj bi en avto in se umaknit nazaj, problem je ker nima kam - spet bom slišal - po zakonu je tako in tako, vendar na cesti v praksi je tako, kot vam govorim jaz, nekateri pa si pred dejanskim stanjem zatiskajo oči.
Pozneje sem zasledil Nemške raziskave, o vzrokih prometnih nesreč (ne o krivcih, temveč vzrokih), na prvem mestu je bila varnostna razdalja, na drugem pa prehitevanja, zaradi oviranja normalnega prometnega toka in nastajanja strnjenih kolon).
Seveda imamo mi boljše strokovnjake, ki ugotavljajo, da so za nesreče krivi predvsem neprimerna hitrost in napačna smer vožnje (prehitevanja), da bi pa naredili študijo, čemu do tega prihaja ali, da bi vsaj pogledali raziskave Nemcev, Italianov, Švedov......., se jim pa zdi pod čast, saj njihova ugotovitev 1500%-ov drži, zato imamo najvišje kazni (ki kot kaže, tudi slučajno niso vzgojne, temveč pomenijo lepo polnenje proračuna).
Te naši strokovnjaki so tako pametni, da so nekaj odsekov, kjer je resda prišlo do kakšne hujše nesreče, vendar je bilo ob normalnih razmerah, pri normalnih voznikih, prehitevanje samo tam varno, opremili z neprekinjeno črto. Bravo.
Tu se nekateri zgražate, ker se kakšen idiot spravi vozit krepko čez omejitev, vam ni jasno, da ni kupil 300 in več kW, dal preko 100k€, zato, da se bo vozil 80 in manj. Ja kršil bo predpise, vozil kot norec, pa jih poznam nekaj takih, ki v 30-40ih letih niso povzročili praske, ne sebi, ne komu drugemu. Pritisnejo tam in takrat, ko je to za njih in druge varno, ne glede na policaje in kazni, so pa pozorni na vsako malenkost. Tisti vozijo po naseljih dovoljenih 50,60 ali 70, zunaj pa kolikor dovolijo cesta in razmere, nikoli pa noben od njih, ne prehiteva kolone, v ovinku, seveda pa tam kjer se vidi, gredo lepo preko polne črte, če ta ni zaradi križišča ali prehoda. Nekateri imajo za kazni odprt kar trajnik.
bili_39a - prehiteva lahko prvi, ali 10-ti, prehitel naj bi en avto in se umaknit nazaj, problem je ker nima kam - spet bom slišal - po zakonu je tako in tako, vendar na cesti v praksi je tako, kot vam govorim jaz, nekateri pa si pred dejanskim stanjem zatiskajo oči.
Delo krepa človeka
Zgodovina sprememb…
- spremenil: solatko ()
jype ::
solatko> Tu se nekateri zgražate, ker se kakšen idiot spravi vozit krepko čez omejitev, vam ni jasno, da ni kupil 300 in več kW, dal preko 100k€, zato, da se bo vozil 80 in manj.
Nej kr lepo vrne avto in vozniško in se lepo peš sprehaja po pločnikih.
Jaz in moji kolegi (400 miljonov nas je) smo dal par sto miljard evrov za ceste in on, k je zanje dal samo dvesto evrov, se že ne bo po njih preseraval mimo predpisov.
Če vozi tko kot smo se zmenil, pol pa uredu.
Nej kr lepo vrne avto in vozniško in se lepo peš sprehaja po pločnikih.
Jaz in moji kolegi (400 miljonov nas je) smo dal par sto miljard evrov za ceste in on, k je zanje dal samo dvesto evrov, se že ne bo po njih preseraval mimo predpisov.
Če vozi tko kot smo se zmenil, pol pa uredu.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
bili_39a ::
bili_39a - prehiteva lahko prvi, ali 10-ti, prehitel naj bi en avto in se umaknit nazaj, problem je ker nima kam - spet bom slišal - po zakonu je tako in tako, vendar na cesti v praksi je tako, kot vam govorim jaz, nekateri pa si pred dejanskim stanjem zatiskajo oči.
Jah, saj vem. Promet ni takšen, kot si ga marsikdo zamišlja kot idealnega. Enim ne dovolj hiter, drugim ne dovolj varen.
Ampak je takšen, kot je. Najprej moramo poskrbet, da se ne pobijamo med sabo. Jaz delam na tem kolokor morem (nisem najhitrejši - daleč od tega, pa tudi najpočasnejši ne - v glavnem se držim omejitev).
Eno je zanesljivo: kriv je tisti, ki mu je počil film. Če se ti to zgodi, ko imaš pištolo v roki greš direkt v zapor (pa čeprav je tadrugi Al Capone). Tisti s konstantno 55-60kmh vožnjo pa niso najbolj zaželena roba na cesti, ampak tamo so in jih je treba počasi prehitet, pomahat in si dat boljšo muziko.
solatko ::
jype - Noben od teh ne bo vrnil ničesar, še naprej bodo divjali varno in plačevali kazni, ker pač uživajo v hitri in predvsem varni vožnji.
Ti lahko goniš svoje, vendar se dogaja, tudi to da se okoli Žabjaka skoraj vsi Romi vozijo z neregistriranimi, tehnično nepopolnimi vozili in po možnosti pijani - to se dogaja in ti ne boš spremenil tega, pa tudi državi ni veliko, do tega, da bi promet dejansko naredili varen, tekoč in brez hudih pretresov. Koliko časa bo še možen vhod na AC v nasprotno smer in pobijanje nedolžnih, koliko časa bodo pri nas nesposobni vozniki, nekaznovano ustvarjali strnjene kolone (kršenje zakona), koliko časa bodo pri nas še rabili vozniki, da bodo pri zeleni luči prej kot v 5-ih sekundah speljali in potem čim hitreje prišli do omejitve, koliko časa bo potrebno, da se bodo ljudje naučili opozarjat voznike, da nameravajo čez cesto (tu ne mislim na semaforizirane prehode) in to storili, ko bo za njih varno, torej se prepričali, da jih je voznik sploh opazil, koliko časa bo potrebno, da bodo kolesa opremljena z vsem kar sodi zraven in ob mraku imela prižgane luči, ter vozila v smeri vožnje in ne kontra. Kdaj bodo kolesarji nehali vozit po prehodu za pešce in na tem mestu šli čez cesto ob kolesu, lahko pa peljejo po kolesarski stezi, kdaj bodo vozniki pri nas toliko kulturni in vzgojeni, da bodo ob slabem počutju, zaradi različnih vzrokov, tudi opojnih substanc, brez razmišljanja naročili taxi. Kdaj, kdaj, kdaj - po zakonih bi to moralo že dolgo bit tako, vendar ni in še dolgo ne bo, saj tudi državi ni v interesu, zgubiti dober vir za polnjenje proračuna.
Mi se lahko še dolgo kregamo, kaj je prav in kaj ni, vsi pa vemo, kako bi moralo biti. Osebno mi ni problem prilagajanja, zavedam pa se (ne tako kot nekateri najbolj pravičniški tukaj), da je varnost odvisna od najslabšega člena v prometu, najprej je to tisti, ki ustvari kolono s hitrostjo pod normalnim voznim tokom, drugi so tisti, ki ob manjši hitrosti, ne znajo držati varnostne razdalje in šele nato, pride posledica, katere se jaz najbol bojim na cesti, ko srečam strnjeno kolono, da se nekomu strga.
Ja, potrebno se je zavedat, da so tudi taki vozniki med nami in glede na vse probleme, ki jih imamo v tem našem bananistanu, bo takih vedno več, tudi na cesti. Kar nekaj samomorov se je v zadnjih 30 letih zgodilo na naših cestah.
Ti lahko goniš svoje, vendar se dogaja, tudi to da se okoli Žabjaka skoraj vsi Romi vozijo z neregistriranimi, tehnično nepopolnimi vozili in po možnosti pijani - to se dogaja in ti ne boš spremenil tega, pa tudi državi ni veliko, do tega, da bi promet dejansko naredili varen, tekoč in brez hudih pretresov. Koliko časa bo še možen vhod na AC v nasprotno smer in pobijanje nedolžnih, koliko časa bodo pri nas nesposobni vozniki, nekaznovano ustvarjali strnjene kolone (kršenje zakona), koliko časa bodo pri nas še rabili vozniki, da bodo pri zeleni luči prej kot v 5-ih sekundah speljali in potem čim hitreje prišli do omejitve, koliko časa bo potrebno, da se bodo ljudje naučili opozarjat voznike, da nameravajo čez cesto (tu ne mislim na semaforizirane prehode) in to storili, ko bo za njih varno, torej se prepričali, da jih je voznik sploh opazil, koliko časa bo potrebno, da bodo kolesa opremljena z vsem kar sodi zraven in ob mraku imela prižgane luči, ter vozila v smeri vožnje in ne kontra. Kdaj bodo kolesarji nehali vozit po prehodu za pešce in na tem mestu šli čez cesto ob kolesu, lahko pa peljejo po kolesarski stezi, kdaj bodo vozniki pri nas toliko kulturni in vzgojeni, da bodo ob slabem počutju, zaradi različnih vzrokov, tudi opojnih substanc, brez razmišljanja naročili taxi. Kdaj, kdaj, kdaj - po zakonih bi to moralo že dolgo bit tako, vendar ni in še dolgo ne bo, saj tudi državi ni v interesu, zgubiti dober vir za polnjenje proračuna.
Mi se lahko še dolgo kregamo, kaj je prav in kaj ni, vsi pa vemo, kako bi moralo biti. Osebno mi ni problem prilagajanja, zavedam pa se (ne tako kot nekateri najbolj pravičniški tukaj), da je varnost odvisna od najslabšega člena v prometu, najprej je to tisti, ki ustvari kolono s hitrostjo pod normalnim voznim tokom, drugi so tisti, ki ob manjši hitrosti, ne znajo držati varnostne razdalje in šele nato, pride posledica, katere se jaz najbol bojim na cesti, ko srečam strnjeno kolono, da se nekomu strga.
Ja, potrebno se je zavedat, da so tudi taki vozniki med nami in glede na vse probleme, ki jih imamo v tem našem bananistanu, bo takih vedno več, tudi na cesti. Kar nekaj samomorov se je v zadnjih 30 letih zgodilo na naših cestah.
Delo krepa človeka
krneki0001 ::
jype, daj prosim dojami, da je človek, ki mu prekipi vožnja v koloni in začne na silo prehitevat, posledica nečesa in ne vzrok.
Vzrok je pa počasnela, ki je s svojo vožnjo ravno tako v prekršku - ni se namreč umaknil hitrejevozečim in s tem je povzročil kolono. In po zakonu bi morala oba plačat kazen (en višjo, ker je pobvzročil nesrečo, drugi pa tudi dovolj veliko, ker je bil vzrok za to nesrečo, ni pa je povzročil.
Vzrok je pa počasnela, ki je s svojo vožnjo ravno tako v prekršku - ni se namreč umaknil hitrejevozečim in s tem je povzročil kolono. In po zakonu bi morala oba plačat kazen (en višjo, ker je pobvzročil nesrečo, drugi pa tudi dovolj veliko, ker je bil vzrok za to nesrečo, ni pa je povzročil.
Pyr0Beast ::
WarpedGone je izjavil:
, če se ne znaš držat predpisov
Zopet bom prvleku notr cestninske postaje in omejitev 40.
Naj prvi vrže kamen, ki še nikoli ni šel hitreje kot 40 mimo znaka za konec omejitve. Najbolj zabavno je v ogledalu opazovat zmedene romune, ko jim ni nič jasno ...
Eto. Ravno 2 dneva nazaj srečal 'miličnike' z marico. Pred tablo so imeli že cirka 70+. :)
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
gokky ::
BigWhale - Ti govoriš o tem, da bi morali, jaz pa govorim o tem, kar se ta trenutek in praktično skozi dogaja na naših cestah. V počasni koloni varnostne razdalje ni, ne pri nas, ne v Nemčiji,...
Ne posplošuj. Tudi pri počasni koloni JE varnostna razdalja. Vsaj pred mano.
In če voznik pred mano do svojega predhodnika nima ustrezne varnostne razdalje, se sam držim še vsaj dodatno sekundo vožnje dlje. In če tisti za mano nima ustrezne varnostne razdalje do mene, mu naklonim še dodatni dve sekundi pred sabo. Skupaj v neugodnih primerih torej tudi 5 ali več sekund varnostne razdalje. Zaradi sebe, ne zaradi moronov, ki pred/za mano ne znajo držati varnostne razdalje.
Hitrost po predpisih ne pomeni voziti na gornji meji omejitve, ampak v prvi vrsti pomeni voziti tako, da lahko vedno ustaviš pred vsako oviro, ki jo lahko pričakuješ na cesti (ZPrCP 45. člen 1. odstavek). Poglej si tabelo na http://www.varna-pot.si/index.php?k=6&p... in ugotovil boš, koliko minimalno moraš videti naprej, da upoštevaš 45. člen ZPrCP. Pa ta minimalna razdalja velja samo za fizikalne sile ravne in optimalne ceste ter povsem zbranega voznika.
Ponoči pa ob gornjem upoštevaj še dejstvo, da levi snop zasenčenih žarometov sveti samo 40m naprej.
Isti člen pogoj umika pri koloni za vozilom definira kot hitrost nižjo od omejitve IN od hitrosti prometnega toka na smernem vozišču. Eno vozilo ne velja za kolono, čeprav bo pameten voznik tudi samo eno ali dve vozili za sabo spustil naprej. Hitrost omejitve pa je za voznika vezana na nominalno vrednost števca vozila, kar pri nekaterih vozilih pomeni več kot 10% odstopanje, pri mojem recimo pri 30km/h 0%, pri 100 pa 4%.
(ko si že pri delu, pa si oglej še nove kazni v 45. in 46. členu)
BlueRunner je izjavil:
Dinamično. Sam ne maram neprestanega pospeševanja in zaviranja, zato se počasi približujem povprečni hitrosti kolone s katero med menoj in naslednjim po ovinkih (praviloma) nastaja večja luknja, pred ovinki (znova praviloma) pa se luknja zmanjša tam nekje na minimalno varnostno.
Upam si misliti, da s tem tistim za seboj pomagam na tri načine:
- konstantna hitrost tudi njim olajša vzdrževanje varnostne razdalje - kakršna koli se jim že zdi primerna
- odsotnost besnega pospeševanja na izhodu iz ovinka omogoča prehitevanje tistim, ki brez tega ne morejo
- dovolj velika luknja pred menoj, ki tistim, ki prehitevajo, omogoča, da se spravijo nazaj v kolono
BlueRunner +1 In prav uživam
...Ti lahko goniš svoje, vendar se dogaja, tudi to da se okoli Žabjaka skoraj vsi Romi vozijo z neregistriranimi, tehnično nepopolnimi vozili in po možnosti pijani - to se dogaja in ti ne boš spremenil tega, pa tudi državi ni veliko, do tega, da bi promet dejansko naredili varen, tekoč in brez hudih pretresov. ...
Strinjam se s teboj Solatko, da država ne naredi vsega (v mislih imam predvsem neurejeno in dostikrat neprimerno prometno signalizacijo, pa popuščanje stalnim kršiteljem). IMO pa smo vozniki/kolesarji/peščci sami krivi, da ne spoštujemo predpisov in prometne signalizacije (katdar je slednja seveda urejena).
In da. sem eden tistih, ki vozi 40km/h do table za konec omejitve na AC. Edinkrat, ko tega nisem storil, je bilo, ko je bil znak za konec omejitve obrnjen in bi moral od CP Log do uvoza Vrhnika voziti 40km/h. Sem pa poklical policaje in po 4 urah, ko sem se vračal ugotovil, da upravitelja AC niso obvestili. Zato se strinjam in javno izjavljam, da tudi prometno in notranje ministrstvo in njuni zaposleni nosijo svoj delež odgovornosti za stanje na naših cestah.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: gokky ()
gokky ::
krneki0001 je izjavil:
jype, daj prosim dojami, da je človek, ki mu prekipi vožnja v koloni in začne na silo prehitevat, posledica nečesa in ne vzrok.
Vzrok je pa počasnela, ki je s svojo vožnjo ravno tako v prekršku - ni se namreč umaknil hitrejevozečim in s tem je povzročil kolono. In po zakonu bi morala oba plačat kazen (en višjo, ker je pobvzročil nesrečo, drugi pa tudi dovolj veliko, ker je bil vzrok za to nesrečo, ni pa je povzročil.
Človek, ki nima živcev za vožnjo v koloni, IMO ni človek za v vozilo. Isto, kot ni človek, ki se koloni ne zna umakniti. S to razliko, da je prvi kriv za posledice, ki jih povzroči s svojo nestrpnostjo, drugi pa IMO ni v vzročni povezavi prehitevanje-nesreča, saj neikakor ne odloča konkretno o tem, kdaj bo neki nestrpnež začel s prehitevanjem.
solatko ::
gokky - Nima kej delat na cesti, ampak je in bo, dokler nekoga ne zbije. On je posledica, neurejenega prometa, nesposobnih, nenaučenih prometnih udeležencev in smotane politike, ki se urejanja prometa niti ne loti, znajo pa vsake nekaj let, drastično dvignt kazni.
Kulturno obnašanje prvih - neustvarjanje kolone, bi vzročno ne sprovociralo tistega, ki se ne zna obvladat v počasnejši koloni - oba kršita zakon, vendar razviti rešujejo vzroke, mi kasiramo za posledice.
Kulturno obnašanje prvih - neustvarjanje kolone, bi vzročno ne sprovociralo tistega, ki se ne zna obvladat v počasnejši koloni - oba kršita zakon, vendar razviti rešujejo vzroke, mi kasiramo za posledice.
Delo krepa človeka
krneki0001 ::
gokky, če se kaj voziš po ljubljani, potem komot vidiš preveč ljudi, ki niso za na cesto, pa se vseeno vozijo. In še vedno bodo vozili in še vedno bodo povzročali nesreče, ker se jim vedno nekam mudi in bodo na vsak način prehitevali (po možnosti z mobitelom pri ušesu in vozijo samo z eno roko).
Tukaj se ne da dost pomagat, razen z zelo hudim nadzorom in kaznimi, kar se seveda ne bo zgodilo, tako da je bolje osvestit tiste, ki vozijo počasneje, da se vsake toliko raje umaknejo in spustijo prepotentneže naprej. Mogoče bodo pa oni prej dojeli, kot pa tisti bumbarji, ki se jim vedno nekam mudi in na silo prehitevajo.
Tukaj se ne da dost pomagat, razen z zelo hudim nadzorom in kaznimi, kar se seveda ne bo zgodilo, tako da je bolje osvestit tiste, ki vozijo počasneje, da se vsake toliko raje umaknejo in spustijo prepotentneže naprej. Mogoče bodo pa oni prej dojeli, kot pa tisti bumbarji, ki se jim vedno nekam mudi in na silo prehitevajo.
solatko ::
nebivedu - Ker se veliko vozim po LJ, večino uporabljam stranske ceste, saj ni semaforjev, ni mi potrebno čakat, da se spravijo pri zeleni naperj in jaz bi uvedu kazen za telefoniranje krepko čez 500€. Frajerji v avtih za 50k+ nimajo 10€ za BT slušalko, če so že toliko butasti, da ne znajo v avtu naštimat telefoniranja preko radia ali GPS-a.
Povprečno križišče v LJ prevozi 5-6 voznikov v zeleno, s tem da je prvi porabil skoraj pol časa, 3-4 v rumeno in vsaj 2 v rdečo. Na vse semaforje kamere in bi snemale štart in zaključek odprte smeri. Vsi, ki bi kot prvi rabili več kot 2 sekundi da speljejo, bi dobili enako kazen, kot tisti 4-je v rumeno, oba rdeča pa dvojno ali trojno porcijo.
Tudi pri semaforjih je pač tako, da bi, če bi se vsi držali predpisov, križišče pospravilo samo 5-6 voznikov, ob intervalu. V Trstu, gre skozi enak interval 30-40 vozil in nihče v rdečo.
Povprečno križišče v LJ prevozi 5-6 voznikov v zeleno, s tem da je prvi porabil skoraj pol časa, 3-4 v rumeno in vsaj 2 v rdečo. Na vse semaforje kamere in bi snemale štart in zaključek odprte smeri. Vsi, ki bi kot prvi rabili več kot 2 sekundi da speljejo, bi dobili enako kazen, kot tisti 4-je v rumeno, oba rdeča pa dvojno ali trojno porcijo.
Tudi pri semaforjih je pač tako, da bi, če bi se vsi držali predpisov, križišče pospravilo samo 5-6 voznikov, ob intervalu. V Trstu, gre skozi enak interval 30-40 vozil in nihče v rdečo.
Delo krepa človeka
krneki0001 ::
solatko, lansko leto v maroku in letos v tuniziji, resda imajo manj semaforjev, pa še tisti vsi ne delajo, imajo pa mnogo krožišč in se v kakem večjem pelje (kot recimo tomačevo) tudi po 9 ali 10 vozil hkrati vzporedno in se vse zvrsti brez kolon brez čakanja in pričkanja. Večinoma nepismeni ljudje, pa se obrnejo na hitro. En pisk ali 2 piska s trobljo, malo mahanja z rokami, da nekoga naprej spustiš in že si zunaj rondoja. Pri nas pa še semaforiziran rondo in polne črte v njem delajo probelme inženirjem in doktorjem znanosti.
solatko ::
V komentarjih ob prometni nesreči na celovški, sem lepo napisal, da so krožna križišča rešitev za večino težav. Proti Litiji, so naredili že 6.-to, križišča, kjer je bilo vsak teden sranje, so sedaj bp, samo da se še vozniki navadijo dajat smerokaze, pa bo.
Delo krepa človeka
BlueRunner ::
Pa ne samo v krožiščih. Izgleda, da ogromno vozil v Sloveniji smernikov sploh nima vgrajenih ali pa se elektronika ne zbudi dovolj hitro, saj žmignejo šele potem, ko je manever že končan. V mestih je to še dodaten vzrok za nepotrebna čakanja v križiščih.
No... morda je kriva elektronika, morda pa je to še en PEBSWADS (Problem Exists Between Steering Wheel and Driver's Seat).
No... morda je kriva elektronika, morda pa je to še en PEBSWADS (Problem Exists Between Steering Wheel and Driver's Seat).
Mehmed ::
Ja kriv je prvi, ki je upočasnil normalni vozni tok, ki je, ne boš verjel, pri najvišji dovoljeni hitrosti in nič manjši - govorim o normalnih voznih pogojih. Vse kar je čez ali spodaj, povzroča nepravilnosti, zaradi katerih so ceste krvave.
Tudi zaradi takih kot ste tukaj na forumu, se ne naredi v tej kurčevi državi nič, da strnjenih kolon na cestah ne bi bilo.
Ce bi bila najvisja dovoljena hitrost enako normalni ji ne bi pravili najvisja dovoljena ane. Omejitev je pac omejitev, najvec kar smes. Pravica da gres xkmh ne dolznost.
In ne, ni kriv. Ce imas kak primer iz prakse, da je bil spoznan za krivega za nesreco, ki jo je drug zagresil, prosim pokazi. Ce si upocasnil vse za sabo si naredil tocno in samo to. Upocasnil si jih.
Vse ostalo je pa povsem na njihovi vesti. Kok zelo je tebi kriv je povsem irelevantno. V bistvu s tem pisanjem samo kazes hinavskost ces kako taki ne sodijo na cesto, ker se ne znajo prilagodit ostalim, prilagajanje ostalih razmeram na cesti (da, tudi temu) pa povsem ignoriras. S tem da je za ene nesrece treba ze kolektiven trud, en pocasen, par s premajhno varnostno razdaljo, en neucakan. Ampak ti bos to zaokrozil na taprvega v koloni.
Good luck with that. Izven gostilne pa interneta mislim, na sodiscu se ti bodo smejali, ce kdaj pride do tega.
Btw, ce me policaj vidi delat kolono domnevam da bi me moral tudi ujet iti mimo vsaj enega varnega kraja za umaknit se jim, preden me lahko kaznuje. Od enega do drugega pa uzivaj v panorami, ker vsaj jaz pod razno ne mislim vozit po zgornji omejitvi zgolj zato, da bo par budal za mano srecnih. Ze zato ne, ker taki ki jih to iz tira vrze nikoli niso srecni.
jype ::
Pyr0Beast> Eto. Ravno 2 dneva nazaj srečal 'miličnike' z marico. Pred tablo so imeli že cirka 70+. :)
Tudi na izvozih iz avtocest je pogosto omejitev 40, pa nihče ne pripelje skozi s tako hitrostjo, ker je, če za tabo ni prazna cesta, nevarno.
nebivedu> jype, daj prosim dojami, da je človek, ki mu prekipi vožnja v koloni in začne na silo prehitevat, posledica nečesa in ne vzrok.
Ja, posledica hude psihične motnje. Al pa ma mogoče raka na ledvicah pa mu nadledvična žleza izloča preveč kortizola in adrenalina, ali pa kaj takega. Zagotovo to ni posledica tega, da nekdo pred njim vozi neodgovorno - ker ti to, da se nekdo ne drži predpisov in se ne umakne, če dela zastoj, ne daje nikakršne pravice, da tudi sam kršiš predpise.
solatko> jype - Noben od teh ne bo vrnil ničesar, še naprej bodo divjali varno in plačevali kazni, ker pač uživajo v hitri in predvsem varni vožnji.
Ne smejo. Ne dovolim. Cesta je _naša_, ne pa njihova.
Tudi na izvozih iz avtocest je pogosto omejitev 40, pa nihče ne pripelje skozi s tako hitrostjo, ker je, če za tabo ni prazna cesta, nevarno.
nebivedu> jype, daj prosim dojami, da je človek, ki mu prekipi vožnja v koloni in začne na silo prehitevat, posledica nečesa in ne vzrok.
Ja, posledica hude psihične motnje. Al pa ma mogoče raka na ledvicah pa mu nadledvična žleza izloča preveč kortizola in adrenalina, ali pa kaj takega. Zagotovo to ni posledica tega, da nekdo pred njim vozi neodgovorno - ker ti to, da se nekdo ne drži predpisov in se ne umakne, če dela zastoj, ne daje nikakršne pravice, da tudi sam kršiš predpise.
solatko> jype - Noben od teh ne bo vrnil ničesar, še naprej bodo divjali varno in plačevali kazni, ker pač uživajo v hitri in predvsem varni vožnji.
Ne smejo. Ne dovolim. Cesta je _naša_, ne pa njihova.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
solatko ::
Mehmed - Preberi zakon - delanje kolon, z nižjo hitrostjo JE prekršek, saj se moraš umaknit ža, ko imaš dva za seboj, če jih imaš več, se pravi, da voziš zase varno, toda v stalnem prekršku - ti je to jasno!!!!!!!!!!!!!
Posledica hude psihične motnje je tudi ustvarjanje kolon.
Tudi jaz ne dovolim delanje počasnih kolon, ki vozijo proti meni, cesta ni njihova - pa zdej.
To, kaj ti dovoliš njih boli k...., saj prvič cesta ni tvoja, drugič pa tako vedno praviš, da je način vožnje tvoj problem, torej je tak način vožnje, njihov problem.
Point je v tem, da se to dogaja, če midva dovoliva ali ne. Zato je potrebno probleme reševat pri vzrokih in nikakor ne samo pri posledicah, torej, moja zahteva je - prvi avto, ki vozi manj, kot je dovoljeno in zadržuje za seboj več kot 2 avtomobila, se sam umakne ali 500€ kazni, ki je nižja, kot so vredne možne posledice takega kršenja predpisov.
Posledica hude psihične motnje je tudi ustvarjanje kolon.
Tudi jaz ne dovolim delanje počasnih kolon, ki vozijo proti meni, cesta ni njihova - pa zdej.
To, kaj ti dovoliš njih boli k...., saj prvič cesta ni tvoja, drugič pa tako vedno praviš, da je način vožnje tvoj problem, torej je tak način vožnje, njihov problem.
Point je v tem, da se to dogaja, če midva dovoliva ali ne. Zato je potrebno probleme reševat pri vzrokih in nikakor ne samo pri posledicah, torej, moja zahteva je - prvi avto, ki vozi manj, kot je dovoljeno in zadržuje za seboj več kot 2 avtomobila, se sam umakne ali 500€ kazni, ki je nižja, kot so vredne možne posledice takega kršenja predpisov.
Delo krepa človeka
Zgodovina sprememb…
- spremenil: solatko ()
jype ::
solatko> Posledica hude psihične motnje je tudi ustvarjanje kolon.
Ja - jasno. Nevarno prehitevanje se slej ko prej konča z zastojem zaradi prometne nesreče.
solatko> Tudi jaz ne dovolim delanje počasnih kolon, ki vozijo proti meni, cesta ni njihova - pa zdej.
Delanje kolon je v skladu s predpisi, s katerimi se nas večina strinja. Če se ti ne, potem pač ne smeš v promet.
solatko> Point je v tem, da se to dogaja, če midva dovoliva ali ne. Zato je potrebno probleme reševat pri vzrokih
In trajno izločiti iz prometa vse, ki se svoji infantilni želji po dokazovanju voznih sposobnosti pri visokih hitrostih na javnih cestah ne morejo upreti.
Ja - jasno. Nevarno prehitevanje se slej ko prej konča z zastojem zaradi prometne nesreče.
solatko> Tudi jaz ne dovolim delanje počasnih kolon, ki vozijo proti meni, cesta ni njihova - pa zdej.
Delanje kolon je v skladu s predpisi, s katerimi se nas večina strinja. Če se ti ne, potem pač ne smeš v promet.
solatko> Point je v tem, da se to dogaja, če midva dovoliva ali ne. Zato je potrebno probleme reševat pri vzrokih
In trajno izločiti iz prometa vse, ki se svoji infantilni želji po dokazovanju voznih sposobnosti pri visokih hitrostih na javnih cestah ne morejo upreti.
Buggy ::
"Ja - jasno. Nevarno prehitevanje se slej ko prej konča z zastojem zaradi prometne nesreče."
kjer bosdo spet tisi ki delajo vse drugo sako vozijo ne ...pasli kur*eve firbce in se na nasprotnem pasu naredili prometno nesreco zaradi tega...
"Delanje kolon je v skladu s predpisi, s katerimi se nas večina strinja. Če se ti ne, potem pač ne smeš v promet."
...to pa prvic slisim...ali mislis, nekako tako kot je prehitevanje (pa naj bo kaksrnokoli pac) v skladu s predpisi.
"In trajno izločiti iz prometa vse, ki se svoji infantilni želji po dokazovanju voznih sposobnosti pri visokih hitrostih na javnih cestah ne morejo upreti. "
za motorcne ali psihicne invalide je "visoka hitrost" res relativna...ko ta pade pod doloceno mejo je to kaznivo po nasem zakonu...take je treba izlocit iz prometa kot to navaja tudi zakon.
kjer bosdo spet tisi ki delajo vse drugo sako vozijo ne ...pasli kur*eve firbce in se na nasprotnem pasu naredili prometno nesreco zaradi tega...
"Delanje kolon je v skladu s predpisi, s katerimi se nas večina strinja. Če se ti ne, potem pač ne smeš v promet."
...to pa prvic slisim...ali mislis, nekako tako kot je prehitevanje (pa naj bo kaksrnokoli pac) v skladu s predpisi.
"In trajno izločiti iz prometa vse, ki se svoji infantilni želji po dokazovanju voznih sposobnosti pri visokih hitrostih na javnih cestah ne morejo upreti. "
za motorcne ali psihicne invalide je "visoka hitrost" res relativna...ko ta pade pod doloceno mejo je to kaznivo po nasem zakonu...take je treba izlocit iz prometa kot to navaja tudi zakon.
solatko ::
In trajno izločiti vse tiste, ki niso sposobni voziti po predpisih in ne znajo voziti tako, da nebi ustvarjali počasnih, nevarnih kolon. Te so vzrok, za nerazumna prehitevanja, saj bi nekateri radi vozili po omejitvah, ne pa počasneje.
Delanje počasnih kolon je v skladu s katerimi predpisi?
Če se strinjaš ti in še nekaj tebi podobnih, to še ne pomeni, da je to večina.
Delanje počasnih kolon je v skladu s katerimi predpisi?
Če se strinjaš ti in še nekaj tebi podobnih, to še ne pomeni, da je to večina.
Delo krepa človeka
Mipe ::
Kam se pa vam tako mudi? Po avtocestah se da prehitevat, v krajih pa je prehitevanje prepovedano. Če samo malo pospešiš, tvegaš, da povoziš kakega froca.
jype ::
Buggy> ko ta pade pod doloceno mejo je to kaznivo po nasem zakonu
Ne, ni.
Prekršek je pa šele takrat, ko se ne umakneš, pa bi se lahko (kar, sem že omenil, se mi zdi ravno tako objestno, kot prehitra vožnja - nevarno pa pač ni).
Ne, ni.
Prekršek je pa šele takrat, ko se ne umakneš, pa bi se lahko (kar, sem že omenil, se mi zdi ravno tako objestno, kot prehitra vožnja - nevarno pa pač ni).
mikic007 ::
OK, tukaj je ta razvpiti 30. clen ZVCP:
(3) Voznik ne sme brez upravičenega razloga voziti tako počasi, da bi oviral druge udeležence v cestnem prometu. Kadar se za vozilom, ki vozi na čelu kolone s hitrostjo, ki je nižja od največje dovoljene hitrosti na cesti ali delu ceste, po katerem vozi, in nižja od hitrosti prometnega toka vozil na smernem vozišču, nabere kolona vozil, ki ga ne more varno prehiteti, se mora voznik na prvem primernem kraju umakniti z vozišča in pustiti kolono vozil mimo.
Torej, preprosto. Ce ima upravicen razlog, lahko. To pa je vsakj slabse pregleden ovinek, mokra cesta, slaba svetloba, karkoli, kar lahko vpliva na varno voznjo. V takem primeru (in jih je veliko), ni kriv nic.
Hkrati prometni tok ne pomeni 3 najhitrejsih vozil n acesti, temvec vecino vozil. In kjer se ne more varno umakniti, se NE SME umakniti, ker s tem veliko bolj ogroza sebe in druge, kot s pocasnejso voznjo.
Zdaj pa k realnosti, ki jo nekateri vseskozi popaceno poudarjate. Vecino casa vsi vozimo po zgornji omejitvi, pa vseeno smo ves cas v kolonah in izpostavljeni nenehnemu prehitevanju. Ker pa bedaka, ki izziva varnost vseh vidimo le kaksno sekundo, ga hitro pozabimo. Tistega pred nami, ki vozi pocasneje, pa vseskozi gledamo in se nam zdi, da je edini problem na cesti. Krivicno, ko se bomo vsi ukvarjali z norci, ki krsijo vse mozne predpise, pa bomo lahko pojamrali tudi o teh pocasnih. Realnost je torej taka, da vecino nevarnih prehitevanj ni ob izrazito pocasni voznji prvega, temvec ob hitri voznji prvega s se vecjo hitrostjo prehitevajocega. Osebno pac veliko lazje prehitim traktor, kot avto, ki vozi po zgornji omejitvi.
In vse kar zraven strpnosti manjka je empatija do ostalih udelezencev. Npr. imam dober avto, vseeno pa razumem tiste s slabsimi, tovornjake, bojece, slabovidne, pocasne in obratno. Moj avto po AC pac ne leti 130, torej toliko ne bom peljal in ti ob minimalnem trudu lahko iz svojega bemfa to zlahka opazis.
(3) Voznik ne sme brez upravičenega razloga voziti tako počasi, da bi oviral druge udeležence v cestnem prometu. Kadar se za vozilom, ki vozi na čelu kolone s hitrostjo, ki je nižja od največje dovoljene hitrosti na cesti ali delu ceste, po katerem vozi, in nižja od hitrosti prometnega toka vozil na smernem vozišču, nabere kolona vozil, ki ga ne more varno prehiteti, se mora voznik na prvem primernem kraju umakniti z vozišča in pustiti kolono vozil mimo.
Torej, preprosto. Ce ima upravicen razlog, lahko. To pa je vsakj slabse pregleden ovinek, mokra cesta, slaba svetloba, karkoli, kar lahko vpliva na varno voznjo. V takem primeru (in jih je veliko), ni kriv nic.
Hkrati prometni tok ne pomeni 3 najhitrejsih vozil n acesti, temvec vecino vozil. In kjer se ne more varno umakniti, se NE SME umakniti, ker s tem veliko bolj ogroza sebe in druge, kot s pocasnejso voznjo.
Zdaj pa k realnosti, ki jo nekateri vseskozi popaceno poudarjate. Vecino casa vsi vozimo po zgornji omejitvi, pa vseeno smo ves cas v kolonah in izpostavljeni nenehnemu prehitevanju. Ker pa bedaka, ki izziva varnost vseh vidimo le kaksno sekundo, ga hitro pozabimo. Tistega pred nami, ki vozi pocasneje, pa vseskozi gledamo in se nam zdi, da je edini problem na cesti. Krivicno, ko se bomo vsi ukvarjali z norci, ki krsijo vse mozne predpise, pa bomo lahko pojamrali tudi o teh pocasnih. Realnost je torej taka, da vecino nevarnih prehitevanj ni ob izrazito pocasni voznji prvega, temvec ob hitri voznji prvega s se vecjo hitrostjo prehitevajocega. Osebno pac veliko lazje prehitim traktor, kot avto, ki vozi po zgornji omejitvi.
In vse kar zraven strpnosti manjka je empatija do ostalih udelezencev. Npr. imam dober avto, vseeno pa razumem tiste s slabsimi, tovornjake, bojece, slabovidne, pocasne in obratno. Moj avto po AC pac ne leti 130, torej toliko ne bom peljal in ti ob minimalnem trudu lahko iz svojega bemfa to zlahka opazis.
BlueRunner ::
In trajno izločiti vse tiste, ki niso sposobni voziti po predpisih in ne znajo voziti tako, da nebi ustvarjali počasnih, nevarnih kolon. Te so vzrok, za nerazumna prehitevanja, saj bi nekateri radi vozili po omejitvah, ne pa počasneje.
Prosim, da nehaš trabunjati o temu, da so kolone vzrok za nerazumna prehitevanja, saj si ti vzrok za moje dvigovanje pritiska. Najbolje, da te kar takoj tožim za mastno odškodnino in zahtevam zaporno kazen, saj mi krajšaš življenje in povečuješ tveganje za infarkt.
Logika torej... tako, kot ti nisi vzrok za moje morebitno živciranje, tudi voznik na čelu kolone ni vzrok za nerazumna prehitevanja. To je to. Lahko pljuvaš čez njega, lahko ga prekolneš, lahko si misliš karkoli želiš, vendar pa to ni vzrok.
Vzrok za nerazumna prehitevanja je samo, izključno in popolnoma v nižje razvitih organizmih, brez ali s slabo razvitim prefrontalnim korteksom, zaradi česarn nimajo nadzora nagonov. Kako ti pridejo do dovoljenja za upravljanje z nevarnimi stroji je glavno vprašanje.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlueRunner ()
mikic007 ::
Hehe, BlueRunner +1
In tisti, ki samo zelijo voziti po omejitvi obicajno ne spijejo prej kakih 10 pirov in ubijejo 3 ljudi ob prehitevanju. Se vec, upam si trditi, da taki pocasnejsih niti ne bodo sli prehitevati, niti ne bodo izgubili zivcev. To bodo storili tisti, ki nimajo nobenega namena voziti po omejitvi ...
In tisti, ki samo zelijo voziti po omejitvi obicajno ne spijejo prej kakih 10 pirov in ubijejo 3 ljudi ob prehitevanju. Se vec, upam si trditi, da taki pocasnejsih niti ne bodo sli prehitevati, niti ne bodo izgubili zivcev. To bodo storili tisti, ki nimajo nobenega namena voziti po omejitvi ...
solatko ::
mikic007 + BlueRunner - Sem izredno prilagodljiv človek, ko vidim pred seboj kolono, se prilagodim, pustim si varnostno razdaljo in uživam, hkrati pa opazujem dogajanja, ni mi jasno, kam v prometu gledata vidva, kolona na zgornji meji omejitve, je praktično idealen način vožnje, vsi so na varnostni razdalji, promet poteka brez problemov. Seveda se najdejo posamezniki, vendar imaš v taki koloni, na relaciji 30-40km, morda 5-10 prehitevanj, voznikov, ki bi radi vozili še hitreje, vendar je to varno, saj ni problema z umikanji na vozni pas.
Kadar vozim v koloni, ki gre počasneje od omejitve, je situacija veliko bolj živahna, od prhitevanj cele kolone, do zaviranj pol kolone, ko rešujejo tistega, ki se je zakalkuliral, imam vedno vozilo tik za ritjo.....
Vidva, če gledata samo naprej, tega ne moreta opazit.
Kadar vozim v koloni, ki gre počasneje od omejitve, je situacija veliko bolj živahna, od prhitevanj cele kolone, do zaviranj pol kolone, ko rešujejo tistega, ki se je zakalkuliral, imam vedno vozilo tik za ritjo.....
Vidva, če gledata samo naprej, tega ne moreta opazit.
Delo krepa človeka
BlueRunner ::
Heh. Seveda znam uporabljati vzvratna ogledala. Seveda je v teh ogledalih tudi vedno videti kaj zanimivega, ne samo v kolonah. Kaj dosti pa na dogajanje za seboj ne moreš vplivati. Vplivaš lahko na stvari pred seboj in si s tem zihraš prostor in čas, če bo kdo zadaj zabluzil. To pa lahko enko dobro počneš v vseh štirih poljih matrike. Počasna kolona AC, počasna kolona navadna cesta in hitra kolona AC in navadna cesta. Če si to sposoben početi pri 130km/h, potem ti verjetno ne bi smel imeti težave to početi pri 20km/h.
Nima pa to veze s tem, da so na cesti brezumni vozniki. Počasna vožnja ni problematična. Problematično je vse ostalo, kar brezumneži z izklopljeno kontrolo impulzov počno. Takšne osebe so lahko všečne samo trgovcem. Uuuuu, shiiiiiinyyyy... takoj kupiti. Uuuuuuu konjčki.... takoj pogaziti plin.
Pa tudi mikc kar ima poanto. Prehitevanje traktorja, ki vozi 20km/h je praktično stvar nekaj 10m. Hitro, čisto in takoj zaključeno. Prehitevanje nekoga, ki na regionalki vozi 80km/h, je vedno tvegana stvar. AC pa je itak poligon za egotripe - kako večina ljudi vozi je dejansko še zelo malo nesreč. Se vidi, da je AC implicitno najbolj varna vrsta ceste.
Verjetno pa serijski prekrškar, ki sam izjavlja, da izven naselij praviloma vozi nad omejitvijo, ne more razumeti.
Nima pa to veze s tem, da so na cesti brezumni vozniki. Počasna vožnja ni problematična. Problematično je vse ostalo, kar brezumneži z izklopljeno kontrolo impulzov počno. Takšne osebe so lahko všečne samo trgovcem. Uuuuu, shiiiiiinyyyy... takoj kupiti. Uuuuuuu konjčki.... takoj pogaziti plin.
Pa tudi mikc kar ima poanto. Prehitevanje traktorja, ki vozi 20km/h je praktično stvar nekaj 10m. Hitro, čisto in takoj zaključeno. Prehitevanje nekoga, ki na regionalki vozi 80km/h, je vedno tvegana stvar. AC pa je itak poligon za egotripe - kako večina ljudi vozi je dejansko še zelo malo nesreč. Se vidi, da je AC implicitno najbolj varna vrsta ceste.
Verjetno pa serijski prekrškar, ki sam izjavlja, da izven naselij praviloma vozi nad omejitvijo, ne more razumeti.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlueRunner ()
mikic007 ::
Lej, ne bom te sodil, kot ti mene. Se zdalec ne gledam samo naprej in se zdalec nisem obicajno prvi v koloni. Ampak kot govoris ti, govoris o neki cesti, kjer hitrosti ne variirajo in takih ne poznam veliko. Prakticno povsod moras zmanjsevati zaradi ovinkov, torej se v koloni hitrost se bolj zmanjsa, kriv pa je po tvoje 1. In v bistvu sam ne vem, kje ti zivis, da te ne prehitevajo vsi, ko vozis po zgornji meji omejitve, kolikor se jaz vozim, je tako.
In tistih 5-10 prehitevanj je bistveno bolj nevarnih od strpne pocasnejse voznje, seveda ne toliko zate, temvec za nasproti vozece.
Da strnem. V kolikor prvi v koloni vozi po predpisih in vsi ostali za njim, ob upostevanju varne voznje, bo veseljak se vedno nevarno prehiteval celotno kolono, ne glede na karkoli. S tem, da so najpocasnejsi obicajno tovrnjaki, ki nimajo nobene izbire, preprosto ne morejo drugace. Tudi umikajo se izredno tezko, ti pa bi se vedno rad v stacuni kupil vsak drek, ki si ga zamislis. Kako absurdno, da takega, ki samo opravlja svoje delo, ves cas zaradi lastne nestrpnosti omenjas kot krivca za vse na nasih cestah ...
In tistih 5-10 prehitevanj je bistveno bolj nevarnih od strpne pocasnejse voznje, seveda ne toliko zate, temvec za nasproti vozece.
Da strnem. V kolikor prvi v koloni vozi po predpisih in vsi ostali za njim, ob upostevanju varne voznje, bo veseljak se vedno nevarno prehiteval celotno kolono, ne glede na karkoli. S tem, da so najpocasnejsi obicajno tovrnjaki, ki nimajo nobene izbire, preprosto ne morejo drugace. Tudi umikajo se izredno tezko, ti pa bi se vedno rad v stacuni kupil vsak drek, ki si ga zamislis. Kako absurdno, da takega, ki samo opravlja svoje delo, ves cas zaradi lastne nestrpnosti omenjas kot krivca za vse na nasih cestah ...
BlueRunner ::
Eh... praksa je običajno takšna: nabere se kolona, čez kakšnih 3-4 km, se prvi umakne. Naslednja dva ali morda celo tri se odtrgata in odpeljeta naprej, preostanek kolone nadaljuje vožnjo.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Prehitevanje kolone (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 24123 (20513) | facepalm |
⊘ | Počasni vozniki (strani: 1 2 3 4 … 33 34 35 36 )Oddelek: Na cesti | 268413 (239444) | dzinks63 |
⊘ | Omejitve hitrosti za motoriste (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 34260 (28488) | bluefish |
» | Posnetek prometne nesreče - Pravilna reakcija? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 17649 (14049) | solatko |