» »

Koliko so krivi počasni vozniki?

Koliko so krivi počasni vozniki?

Temo vidijo: vsi
««
20 / 81
»»

Super Sonic ::

"Vse utripalke so namreč namenjene temu, da vozila okoli sebe opozorimo na nekaj, vendar jih pri tem ne slepimo ali motimo okolice z hupo."

Zelo, zelo optimistično je pričakovati, da bo osebek, ki nam zadaj blenda, noče nas pa prehiteti po prazni levi strani ceste, dojel vse žmige, kot dobronamerno opozorilo. Veliko prej se v njihovih praznih glavah te stvari vzamejo za jezikanje, merjenje in še kaj.

"Kam pa se lahko umakneš, če si na široki in prazni večpasovni cesti?"

V takšnih primerih pospešim oz. se umaknem na najpočasnejši pas. Do sedaj so to vedno vsi vzeli kot njihovo zmago, pa ne samo to, njim se itak mudi naprej. Lahko pa povem, kaj sem počel včasih - pa me ni sram povedati. Vozilo sem spustil naprej (to se vedno da storiti) in potem sem jaz prevzel vlogo lovca. Pa nisem blendal, le vzel fotoaparat in žmiknil z bliskavico. Vsi - ampak res vsi - so upočasnili in peljali kot po jajcih. Ampak te stvari sem že davno prerasel.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

jype ::

Lakotnik29> Sam si trdil, da ti voziš pod omejitvami in je zato to bolj varno.

Jasno, saj to drži.

Lakotnik29> Torej ne sedaj sanjat, da se kolone za tabo nabirajo ko voziš po omejitvah.

Seveda se. Toliko bolj, če vozim počasneje (kar ni protizakonito, kot si očitno že prebral v zakonu, če za to obstaja razlog).

Lakotnik29> NIKOLI nisem bil načelu kolone, če sem vozil po omejitvah.

Ti nikakor ne verjamem, ker se meni še ni zgodilo, da ne bi bil - celo kadar peljem za kom drugim, se mi še ni zgodilo, da se za mano ne bi nabrala kolona tistih, ki vozijo hitreje.

Lakotnik29> Razen seveda, če ti vsakodnevno varno voziš z rezervnim kolesom in pokvarjenim termostatom.

Ne, seveda pa se vsak dan zgodi, da kdo mora voziti počasneje. Jaz praviloma počasneje vozim, ko je cesta nepregledna, spolzka, ali pa je kakorkoli drugače onemogočena vožnja znotraj varnih parametrov. Včeraj je bila cesta nepregledna in spolzka in moja vožnja s hitrostjo, nižjo od najvišje dovoljene, je bila takšna zato, ker sem dolžan voziti tako, da sem ves čas in v vsakršnih razmerah sposoben vozilo varno ustaviti.

Super Sonic> oz. se umaknem na najpočasnejši pas.

Na večpasovnicah (ki niso avtoceste!) so vsi pasovi enakovredni, zato je naloga tistega, ki želi prehitevati, da zamenja pas.

darkolord ::

Ravno tako pa ti da vedet, da ostale ovinke lahko varno prevoziš z hitrostmi proti 90.
To pa žal niti približno ne drži. To, da se lahko varno voziš z najvišjo dovoljeno hitrostjo, pogojno drži samo na avtocesti.

T-h-o-r ::

knesz je izjavil:

Če se kdo nalima na rit, ponavadi pomaga čiščenje sprednjih stekel :)

this,
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

St235 ::

jype je izjavil:

Lakotnik29> Sam si trdil, da ti voziš pod omejitvami in je zato to bolj varno.

Jasno, saj to drži.

Lakotnik29> Torej ne sedaj sanjat, da se kolone za tabo nabirajo ko voziš tik pod omejitvijo.

Seveda se.


Torej kaj sedaj voziš približno po omejitvah ali pod njimi? Če voziš namenoma pod omejitvami tam kjer je normano pričakovati višje hitrosti potem kršiš zakon (3 odstavek 30. člen). To da si nesposoben optimalne vožnje ni razlog za prepočasno vožnjo ampak povod da vrneš izpit in greš na avtobus.


Lakotnik29> NIKOLI nisem bil načelu kolone, če sem vozil okoli max omejitvah.

Ti nikakor ne verjamem, ker se meni še ni zgodilo, da ne bi bil - celo kadar peljem za kom drugim, se mi še ni zgodilo, da se za mano ne bi nabrala kolona tistih, ki vozijo hitreje.


Čaki malo. Ti voziš 90 km/h in se za tabo nabira kolona? Bullshit.

Če ti za nekom voziš (pri tem da smo ugotovili ,da si "varen" voznik pomeni da gresta max 70 km/h,) to pomeni, da dejansko ovirata promet in je nekaj popolnoma normalnega da se dela kolona.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

darkolord ::

Torej kaj sedaj voziš po omejitvah ali pod njimi?
"Po omejitvah" je od 0 - max. dovoljene hitrosti.

Tako kot če voziš po omejitvah alkohola v krvi, to NE pomeni, da moraš skozi imet v krvi ravno na meji alkohola, da ne fašeš kazni

pri tem da smo ugotovili ,da si "varen" voznik pomeni da gresta max 70 km/h
Kje in kdaj ste pa to ugotovili? Citat.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darkolord ()

M-XXXX ::

darkolord je izjavil:

Torej kaj sedaj voziš po omejitvah ali pod njimi?
"Po omejitvah" je od 0 - max. dovoljene hitrosti.

Sicer se opravičujem, ker sem nisem odgovoru na vse poste, ki so se pojavili vmes, vendar je preveč da bi vse odgovarjal, pa večino ste že :)

V normalnih razmerah je omejitev kar max hitrost, oziroma umikanje takoj ko se za tabo nabereta še 2 vozila v koloni!

St235 ::

bravo, evo lizika. darklord. sem popravil da bo tudi tebi jasno kaj se pogovarjamo.

ostali pa lahko nadaljujemo z debato, ker smo vsi razen darklorda razumeli kaj sem hotel povedat.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

jype ::

Lakotnik29> Torej kaj sedaj voziš po omejitvah ali pod njimi?

Oboje. Odvisno od razmer, jasno.

Lakotnik29> Čaki malo. Ti varno voziš 90 km/h in se za tabo nabira kolona? Bullshit.

Ne, praviloma ne, pogosto pa vozim 50 in se za mano nabira kolona.

Lakotnik29> Če ti za nekom voziš (pri tem da smo ugotovili ,da si "varen" voznik pomeni da gresta max 70 km/h,) to pomeni, da dejansko ovirata promet

Ne vem kako si prišel do 70km/h, ker je primerna hitrost vožnje odvisna od vrste dejavnikov in nikakor ni fiksna.

Poleg tega ne razumem, kaj naj bi po tvoje storil v primeru da nekdo vozi počasi, pa ni nobene možnosti za varno prehitevanje.

Lakotnik29> Če voziš namenoma pod omejitvami tam kjer je normano pričakovati višje hitrosti

Zakon nič ne govori o "normalnem pričakovanju višjih hitrosti". Pravzaprav je zakon (isti člen!) precej specifičen, da _moraš_ vsak trenutek vozilo obvladati:

(1) Voznik sme voziti s takšno hitrostjo, da vozilo ves čas obvladuje in da ga lahko ustavi pred oviro, ki jo glede na okoliščine lahko pričakuje.
(2) Hitrost in način vožnje mora prilagoditi svojim sposobnostim, lastnostim in stanju ceste ter preglednosti na njej, gostoti in drugim značilnostim prometa, vremenskim razmeram ter značilnostim vozila in tovora v njem ali na njem.

darkolord ::

ker smo vsi razen darklorda razumeli kaj sem hotel povedat.
Sem razumel, kaj si hotel povedati. Ampak še zmeraj ne veš (pa dosti drugih tudi ne), kaj pomeni "omejitev hitrosti".

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darkolord ()

jype ::

M-XXXX> V normalnih razmerah je omejitev kar max hitrost, oziroma umikanje takoj ko se za tabo nabereta še 2 vozila v koloni!

Ne, ni!

(1) Voznik sme voziti s takšno hitrostjo, da vozilo ves čas obvladuje in da ga lahko ustavi pred oviro, ki jo glede na okoliščine lahko pričakuje.

_Vedno!_ lahko pričakuješ pred seboj ustavljeno vozilo. V vsakem trenutku, na vsakem cestišču.

St235 ::

pri tem da smo ugotovili ,da si "varen" voznik pomeni da gresta max 70 km/h. Kje in kdaj ste pa to ugotovili? Citat.


Skozi celotne tri strani se hvali da vozi pod omejitvami, ker se tako počiti varne. jasno je razbrati da se ne pogovarjamo o 1 km pod omejitvijo ampak manjših hitrostih pri katerih se počiti varno. Če upoštevamo, da nekoga dejaqnsko dohiti potem tisto vozilo vozi še počasnje. Ergo, logično sklepanje da govorimo o hitrostih max 70 km/h izven naselja.

jype ::

Lakotnik29> Skozi celotne tri strani se hvali da vozi pod omejitvami, ker se tako počiti varne.

Citat, prosim.

Lakotnik29> Ergo, logično sklepanje da govorimo o hitrostih max 70 km/h izven naselja.

To je pa neka precej... Neevklidska logika.

St235 ::

jype je izjavil:



_Vedno!_ lahko pričakuješ pred seboj ustavljeno vozilo. V vsakem trenutku, na vsakem cestišču.


In vedno lahko pričakuješ, da bo meteor padel tik pred vozilo ali pa da bo iz podrasti skočila gola Angelina Jolie. Predvidevam ,da tudi pri zeleni luči ustaviš, da slučajno kdo ne pripelje v rdečo. Pa tudi na predsnotni cesti izstopiš iz voila in voznika pri stop znaku povprašaš, če ti zagotovo ne bo odvzel prednosti?

Vsaka stvar ima svojo mejo. tudi varna vožnja. Rešitev po tvoje, je da vsi vozimo 20km/h, ker bomo tako zagotovo varno ustavili pred vsako nepričakovano oviro?

St235 ::

Moje ponižno mneneje v tej zadevi je, da če bi se vsak uvarjal pol toliko z ssvojo vožnjo in bi se trudil vozit optimalno, bi dosti teh problemov odpadlo samih od sebe. Seveda, pa je potrebno bolj gledat na to kako vsi ostali vozijo, se zgražat nad njihovimi napakami in verjeti v svoj nezmotljivi prav.

jype ::

Lakotnik29> In vedno lahko pričakuješ, da bo meteor padel tik pred vozilo ali pa da bo iz podrasti skočila gola Angelina Jolie.

Ne, to ni ista kategorija. Po cesti se vozijo avtomobili in avtomobili se lahko pokvarijo, zato si dolžan kaj takega pričakovati. Enako si dolžan na cesti, ki pelje skozi gozd, pričakovati podrto deblo na cestišču, po drugi strani pa česa takega ni treba pričakovati na avtocesti sredi polja. Saj če redno treniraš, počasi osvojiš te reči.

Lakotnik29> Predvidevam ,da tudi pri zeleni luči ustaviš, da slučajno kdo ne pripelje v rdečo.

S kolesom praktično vedno - sem že preveč koles moral odpisat zaradi idiotov, ki jim rdeča luč pomeni "samo še dve vozili".

Lakotnik29> Vsaka stvar ima svojo mejo. tudi varna vožnja. Rešitev po tvoje, je da vsi vozimo 20km/h, ker bomo tako zagotovo varno ustavili pred vsako nepričakovano oviro?

Videti je, da je spet tvoja logika na delu.

Ne - po moje je rešitev strpna vožnja, pri kateri vedno vidiš pred seboj vsaj toliko cestišča, kolikor je tvoja trenutna zavorna razdalja (lahko pa počasneje, če je najvišja dovoljena hitrost na odseku nižja), nikoli pa manj kot toliko, kot prevoziš v dveh sekundah (kar ti omogoča vsaj približno varno obvoziti morebitno oviro).

To pomeni, da greš lahko po ravni in pregledni cesti komot 90 in hkrati to tudi pomeni, da lahko greš po ravni in pregledni cesti, ki je bila nazadnje asfaltirana za časa Julija Cezarja, tudi počasneje kot toliko, enako to pomeni da lahko po avtocesti voziš 130, ali pa zaradi varčevanja z gorivom voziš 100.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

darkolord ::

Vsaka stvar ima svojo mejo. tudi varna vožnja. Rešitev po tvoje, je da vsi vozimo 20km/h, ker bomo tako zagotovo varno ustavili pred vsako nepričakovano oviro?
Kje si pa zdaj 20km/h dobil? Logično razmišljanje in sklepanje ti je očitno res precej tuje.

Edit: malo prepozen :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darkolord ()

šernk ::

Vsaka stvar ima svojo mejo. tudi varna vožnja. Rešitev po tvoje, je da vsi vozimo 20km/h, ker bomo tako zagotovo varno ustavili pred vsako nepričakovano oviro?


za popolnoma vsakim ovinkom pričakujem kamen ali nesrečo, pa zaradi tega skozi vozim pogosto tudi 80-90km/h (kolikor je pač varno) in pri vožnji cca 80km/h se skoraj skozi vse ovinke da varno ustavit, z le dovolj hitro reakcijo.

Čaki malo. Ti varno voziš 90 km/h in se za tabo nabira kolona? Bullshit.


pojdi iz Nove Gorice proti Tolminu, če boš vozil 90, boš imel za seboj od časa do časa tudi šleparja, kolona 5ih in več vozil je pa nekaj vsakdanjega pri tej hitrosti, bistvo pa je, da te nihče ne pojde prehitevat, vožnja bo zato izjemno sproščujoča.
seveda pod pogojem da ti uspe sploh voziti 90, ker zadnje čase je to misija nemogoče...3 prehitiš, nato se pa vdaš v usodo in čakaš, da te tisti, ki si jih prehitel ponovno ulovijo.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

St235 ::

darkolord: dodana vrednost tvojih postov je?

Jype, mislim da se vsaj v eni stvari strnijava. Kot sem že prej napisal je po mojem mnenju rešitev temu, da se ljudje namesto z drugimi ukvarjajo raje s svojo vožnjo.

Ne vem sicer, kako voziš v realnem življenju, ampak zgolj slepo povdarjanje varnosti za vsako ceno ni rešitev. Ker potem je kot sem se karikirano izrazil rešitev vožnja 20km/h. Ravno tako pa objestgna vožnja in popuščanje živcev za vsako malenkost ne pelje nikamor. Sploh tiste otročje finte z blendanjem, pa melgenkami, potem pa na mrtvo prehitevanje in nenadno zaviranje in skakanje iz vozila, grožje ali celo pretemi. To pač sodi v drugačen tip ustanove in ne na ceste.

šernk je izjavil:



Čaki malo. Ti varno voziš 90 km/h in se za tabo nabira kolona? Bullshit.


pojdi iz Nove Gorice proti Tolminu, če boš vozil 90, boš imel za seboj od časa do časa tudi šleparja, kolona 5ih in več vozil je pa nekaj vsakdanjega pri tej hitrosti, bistvo pa je, da te nihče ne pojde prehitevat, vožnja bo zato izjemno sproščujoča.
seveda pod pogojem da ti uspe sploh voziti 90, ker zadnje čase je to misija nemogoče...3 prehitiš, nato se pa vdaš v usodo in čakaš, da te tisti, ki si jih prehitel ponovno ulovijo.


Se popolnoma strinjam, ne poznam konkretne ceste ampak še po nobeni regionalni se nisem uspel vozit 90km/h brez da bi naletel na občutno počasnejša vozila. Tako, da verjetnosti, da se boš pri tej hitrosti na čelu kolone 10 vozil so minimalne.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

BlueRunner ::

St235 je izjavil:

pri tem da smo ugotovili ,da si "varen" voznik pomeni da gresta max 70 km/h. Kje in kdaj ste pa to ugotovili? Citat.


Skozi celotne tri strani se hvali da vozi pod omejitvami, ker se tako počiti varne. jasno je razbrati da se ne pogovarjamo o 1 km pod omejitvijo ampak manjših hitrostih pri katerih se počiti varno. Če upoštevamo, da nekoga dejaqnsko dohiti potem tisto vozilo vozi še počasnje. Ergo, logično sklepanje da govorimo o hitrostih max 70 km/h izven naselja.

Daj, sedaj si pa tudi že ti ratal malo bolan. Vse kar sem od jypa prebral napisanega je dobesedno:

danes, na primer, sem se dvakrat ustavil na avtobusnem postajališču, da sem kolono vozil spustil naprej, ker jaz po mastnem cestišču pač ne nameravam voziti s hitrostjo, ki onemogoča zadostno reakcijo v kritičnih primerih


Naslednje tri strani berem tvoje nabijanje o temu kako jype sam pravi, da non-stop vozi pod omejitvijo in dela kolone.

Zberi se in poglej kje si sam zgrešil zgodbo in začel neusmiljeno mikastiti po izjavi, ki je ni bilo.

M-XXXX ::

jype je izjavil:

M-XXXX> V normalnih razmerah je omejitev kar max hitrost, oziroma umikanje takoj ko se za tabo nabereta še 2 vozila v koloni!

Ne, ni!

(1) Voznik sme voziti s takšno hitrostjo, da vozilo ves čas obvladuje in da ga lahko ustavi pred oviro, ki jo glede na okoliščine lahko pričakuje.

_Vedno!_ lahko pričakuješ pred seboj ustavljeno vozilo. V vsakem trenutku, na vsakem cestišču.

In na normalni cesti se to vedno da pri max dovoljeni hitrosti (spet poudarim: dobre razmere, dovolj pregledna cesta). Na omenjenem cestišču obvladovanje s šoferjeve strani NE more biti problem, ker če v normalnih razmerah ne obvladaš vozila pri max dovoljeni hitrosti, tako ali tako nimaš (oziroma po pravilih nebi smel imeti) izpita.

darkolord ::

darkolord: dodana vrednost tvojih postov je?
Opozarjanje preostalih udeležencev debate na tvoje nesmiselnosti.

In na normalni cesti se to vedno da pri max dovoljeni hitrosti (spet poudarim: dobre razmere, dovolj pregledna cesta).
Če normalno cesto pogojuješ s tem, da je dovolj pregledna, potem res. Ampak na PRECEJ velikem delu cest se to ne da.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darkolord ()

jype ::

M-XXXX> In na normalni cesti se to vedno da pri max dovoljeni hitrosti

Normalnih cest na tem planetu ni. A bo treba spet začet lepit slikce nepreglednih ovinkov na cestah, kjer je omejitev 90?

M-XXXX> ker če v normalnih razmerah

Ti se veliko sklicuješ na "normalne razmere", jaz pa mislim, da kaj takega ne obstaja.

M-XXXX ::

Brez zamere a si na glavo padu? Praviš da ni normalnih razmer? Tako čez uč bi rekel da se ene 70-80% vse vožnje opravi v normalnih razmerah (s strani vremena), ceste so pa malo drugačna zgodba, vendar tako čez uč bi prav tako rekel da gre ene 80%+ vsega prometa po normalnih cestah.

Če zate suha cesta, ki ima preglednost cca 100-200m ni normalna potem prosim, da se odstraniš iz prometa!

worf ::

jype samo eno vprašanje imam...ti nimaš življenja da nonstop tu gor visiš in igraš nekega hardcore sodnika ki vedno upošteva naš sveti zakon?=)

jype ::

M-XXXX> Če zate suha cesta, ki ima preglednost cca 100-200m ni normalna potem prosim, da se odstraniš iz prometa!

Preden lahko potrdim hitrost, s katero bi se vozil, mi manjkajo vsaj še kvaliteta vozišča, ostrina zavojev in urejenost bankin.

worf> jype samo eno vprašanje imam...ti nimaš življenja da nonstop tu gor visiš in igraš nekega hardcore sodnika ki vedno upošteva naš sveti zakon?=)

http://xkcd.com/303/

worf ::

če resno misliš da bom klikal na linke da bom videl tvoj odgovor si smešen.

Prosim te da se odstraniš iz prometa več kot očitno s svojo zaverovanostjo vase ogrožaš VSE ostale udeležence prometa. Več kot očitno verjameš da o prometu veš več kot vsi ostali na slo-techu saj se pričkaš z dobesedno vsakim, me pa zanima kak obi se odrezal na kakšnem poligonu, predvsem me zanima koliko bi obvladal avto.

V enem izmed postov sem opazil da si omenil da nimaš avta. Že Prešeren je rekel da le Čevlje sodi naj kopitar. Zakaj torej ravno TI toliko komentiraš nekaj česar ne poznaš?

CoolBits ::

To so taki, ko jih sprašuješ o normalnih razmerah na ravni cesti pa ti govorijo o ostrini zavojev in bankinah :))

worf ::

mislim da se takim uradno reče da TROLAJO.

jype is pa troll

še link za jypa, če slučajno ne ve kaj to je Troll (Internet) @ Wikipedia čeprav na računalniku preživi več časa kot mi v avtu.. XD

Gregor P ::

jype je izjavil:

ali pa zaradi varčevanja z gorivom

... to je dokaj nesprejemljiv izgovor iz vidika varnosti na cesti; saj razumem, da je gorivo drago, ampak to ne pomeni, da je treba sedaj voziti (pre)počasi, da bi se ja prihranilo kakšen cent8-O;((
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

M-XXXX ::

Preden lahko potrdim hitrost, s katero bi se vozil, mi manjkajo vsaj še kvaliteta vozišča, ostrina zavojev in urejenost bankin

Bankine so praktično nepomembne (skrb glede njih odpade na AC, na hitri cesti, v večina naselih ter cest izven naselij (so dovolj široke za normalno srečanje, brez potrebe po vožnji po bankini)- še enkrat poudarim VEČINA, ne vse!

Prav tako je večina vozišča, kjer se opravljajo vožnje dovolj dobra za držanje 130/90/50 km/h, če je kakšna minimalna luknja se jo tud ta izognit brez kakšnega koli večjega manevra. Ostrina zavoja pa prav tako ni večji problem. Če ti ne moreš pri 150 v 90°ovinek tudi on za tabo ne more. No kaj hočem rečt, za nekim normalnih voznikom (ki se drži neke logično postavljene omejitve) se ne bo nabrala kolona, oziroma mogoče se bosta približala kakšna 2 avtomobila ki bosta imela enak/podoben tempo vožnje.

jype ::

CoolBits> To so taki, ko jih sprašuješ o normalnih razmerah na ravni cesti pa ti govorijo o ostrini zavojev in bankinah

M-XXXX> Če zate suha cesta, ki ima preglednost cca 100-200m ni normalna potem prosim, da se odstraniš iz prometa!

Ravni?

worf> s svojo zaverovanostjo vase ogrožaš VSE ostale udeležence prometa.

Res? Kakšen je pa mehanizem tega ogrožanja?

worf> če resno misliš da bom klikal na linke da bom videl tvoj odgovor si smešen.

Ni veliko branja, obljubim.

Gregor P> to je dokaj nesprejemljiv izgovor iz vidika varnosti na cesti; saj razumem, da je gorivo drago, ampak to ne pomeni, da je treba sedaj voziti (pre)počasi, da bi se ja prihranilo kakšen cent

Na avtocesti je prepočasi manj kot 60. 100 je normalno, zakonito in tudi povsem sprejemljivo.

worf ::

100 po prehitevalnem pasu je SPREJEMLJIVO?

CoolBits ::

Ravni?

Jah... če je pregledna do 200m pol nekih hudih ostrin že ni...

M-XXXX ::

Ravni?

Le zakaj bi morala bit ravna? Ravna cesta pa res ni kriterij za vidljivost. En malo extremen primer, vendar jasno pove na kaj ciljam:

CoolBits ::

Pa še na tej cesti potegneš od ovinka do ovinka na 90 brez problema... lahko tudi več :)

jype ::

M-XXXX> Bankine so praktično nepomembne

Ti nisi normalen.



ni isto kot



ni isto kot



in če misliš da je in da so razlike nepomembne, potem očitno nimaš dovolj znanja za upravljanje vozila v prometu.

worf ::

če je 200 metrov preglednosti to pomeni da je lahko predvidiš kaj te čaka in lahko normalno voziš. Na sliki kot je tvoja bi kakšen nesposoben voznik 1000% vozil konstantnih 25 kmh saj to ni manj kot je dovoljena hitrost in bi se za njim nabrala kolona in bi oviral promet. Na tej cesti bi bila idealna hitrost 40 po ravninah in počasi skozi ovinke.

jype o čem zdaj nakladaš ti? Naslov teme so počasni vozniki, zakaj zdaj limaš slike kolesarskih stez? Drži se teme ali pa se odstrani saj oviraš normalen pogovor.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: worf ()

jype ::

worf> 100 po prehitevalnem pasu je SPREJEMLJIVO?

Ja, je.

Ni sprejemljivo kadar je vozni pas prazen in ni sprejemljivo kadar je kdorkoli za teboj (razen če je pred tabo šlepar - potem hitreje pač ne moreš).

worf> jype o čem zdaj nakladaš ti? Naslov teme so počasni vozniki, zakaj zdaj limaš slike kolesarskih stez? Drži se teme ali pa se odstrani saj oviraš normalen pogovor.

Kakšnih kolesarskih stez? Če si slep, potem itak ne moreš vozit, tako da ne vem, čemu sploh sodeluješ v temi.

M-XXXX> Le zakaj bi morala bit ravna? Ravna cesta pa res ni kriterij za vidljivost. En malo extremen primer, vendar jasno pove na kaj ciljam:

Na tej cesti je omejitev 90, skozi ovinke pa očitno ne moreš s tako hitrostjo - torej si nesposoben?

M-XXXX ::

jype: Prva slika: prevrnjeno kolo na KOLESARSKI STEZI, ki je DVIGNJENA od cestišča. Zate ne vem, vendar jaz ne vozim po kolesarski stezi, druga slika ne poznam ceste in se prav tako ne vidi iz slike (vsaj dobro ne) širina vozišča, v primeru da je dovolj široka to ne predstavlja nobenega problema, prav tako ne vem kakšna bi bila primerna hitrost na omenjeni cesti (vsaj iz slike ter ovinka predvidevam, da kaj visoka ne more biti, kar pomeni da v primeru, da vidiš pred sabo kolesarja in vidljivost ni zadostna za varno prehitevanje lahko brez najmanjšega problema ustaviš za njim). Tretja slika: ne vem čisto na kaj si ciljal, vendar je zelo verjetno kolesarka steza na čisto na levi strani (glede na to, da je narisana črta). Jaz na nobeni od teh slik ne vidim nobenega problema, s katerim bi imel normalen voznik kakršne koli probleme. Plus, da so vsi omenjeni odseki bolj kot ne extremni in najbrž predstavljajo manj kot 5% celotnega cestišča.




Na tej cesti je omejitev 90, skozi ovinke pa očitno ne moreš s tako hitrostjo - torej si nesposoben?

Ne si normalen voznik, vendar če greš čez ovinke z 30km/h in po ravnini z 30km/h si pa definitivno nesposoben ja!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: M-XXXX ()

worf ::

tu da je omejitev 90? Na tisti ovinkasti cesti? Daj link da vidimo če je res toliko omejitev.

Jype. večkrat si omenil da moramo vožnjo prilagoditi razmeram na cesti. Če 99.9% ljudi po neki cesti vozi 90 kmh in niso zleteli s ceste, ti pa voziš 60 ker misliš da je tako bolj varno, kdo je nesposoben voznik in kdo ovira promet?

Po tvojem mnenju jaz lahko brez problema vozim po slovenski cesti v ljubljani 26 kmh ker menim da je tako bolj varno saj je na pločnikih ogormno ljudi in se lahko nekdo spotakne in pade na cesto. Je to sprejemljivo?

jype ::

CoolBits> Jah... če je pregledna do 200m pol nekih hudih ostrin že ni...

Blizu mojega doma je na ravnem polju 90 stopinjski zavoj z radijem približno 6m, skozi katerega se ne da peljati hitreje kot 30km/h. Preglednost je popolna, pa vendar vsake toliko časa kakšen idiot ne zvozi zaradi previsoke hitrosti (omejitev je 90, so pa znaki za oster zavoj) in zgodilo se je že, da je tisti, ki je zavijal po notranji strani, razbil vozilo tistega, ki je normalno pripeljal po zunanji.

worf> Po tvojem mnenju jaz lahko brez problema vozim po slovenski cesti v ljubljani 26 kmh ker menim da je tako bolj varno saj je na pločnikih ogormno ljudi in se lahko nekdo spotakne in pade na cesto. Je to sprejemljivo?

Ja, je. Po Slovenski cesti se jih kar precej vozi s hitrostjo, ki je nižja od omejitve (ki je 50km/h).

worf> tu da je omejitev 90? Na tisti ovinkasti cesti? Daj link da vidimo če je res toliko omejitev.

Seveda je - zakaj tudi ne? Cesta je pregledna in široka. Moraš bit pa res debil, da misliš da omejitev 90km/h pomeni, da ne smeš voziti počasneje.

M-XXXX> Prva slika: prevrnjeno kolo na KOLESARSKI STEZI, ki je DVIGNJENA od cestišča.

Tako je. Nobene resne nevarnosti za kogarkoli.

M-XXXX> druga slika ne poznam ceste in se prav tako ne vidi iz slike

Iz slike se vidi, da bankina ni urejena, kar pomeni, da moraš na cestišču pričakovati pešce in kolesarje.

M-XXXX> Tretja slika: ne vem čisto na kaj si ciljal, vendar je zelo verjetno kolesarka steza na čisto na levi strani

Ja, je. Tudi v tem primeru, tako kot v prvem, je bankina zgledno urejena in nevarnost izjemno majhna.

Na vseh treh odsekih je omejitev hitrosti lahko 90 km/h, pa to seveda ne pomeni, da boš na vseh vozil tako hitro.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

worf ::

tako je, hitrost boš PRILAGAJAL razmeram na cesti. Kar pa ne pomeni da boš ves čas vozil 46 kmh če slučajno 1 km pred seboj vidiš kolesarja.

oziroma 26 kmh če je omejitev na cesti 50...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: worf ()

darkolord ::

tako je, hitrost boš PRILAGAJAL razmeram na cesti.
Ohh, we're getting somewhere.

BlueRunner ::

worf je izjavil:

večkrat si omenil da moramo vožnjo prilagoditi razmeram na cesti. Če 99.9% ljudi po neki cesti vozi 90 kmh in niso zleteli s ceste, ti pa voziš 60 ker misliš da je tako bolj varno, kdo je nesposoben voznik in kdo ovira promet?

Pridi na "mojo cesto", kjer 99,9% ljudi vozi 90+ km/h skozi večino nepreglednih ovinkov, pa da te vidimo. Če nisi slučajno domač na tej cesti, boš imel na izbiro dve stvari:
1) Trpeti, ker boš za nekoga "počasnela, ki se nikamor ne premakne". Z nekaj sreče boš zblendan, izsiljen morda ti bo celo kdo šel prehitevati v škarje. Pri 60km/h boš imel v roku 5 min za seboj 2+ vozili. Torej kolono.
2) Pritisniti na gas in odleteti na enem izmed tistih počasnih ovinkov iz ceste ali pa zapeljati na nasproten pas v najblj neprimernem možnem trenutku - naravnost pred nekoga, ki ti prihaja nasproti. Ker pač pojma nimaš kako globok in oster je kakšen ovinek.

V obeh primerih bo naš problem rešen. Eno te bo morda naučilo kako si lahko "nesposoben voznik", če te ocenjuje nekdo, ki pojma nima o temu kakšne težave imaš z neznano cesto. Drugo pa bo pomenilo sicer tragičen, a predvsem trajen zaključek tvoje vozniške "kariere".

Zgodovina sprememb…

worf ::

sicer pa lahko brez problema ves čas vozimo 30 kmh z vsemi utripalkami prižganimi. Navsezadnje samo bog ve kje bo najbližja točka kjer se bom lahko varno umaknil da me bodo vsi zadaj prehiteli>:D, lahko se zgodi da je pred mano 10 km ravne ceste brez parkirišč kakršnihkoli možnosti da bi se odstranil iz prometa.

Bluerunner. Če nekdo ki ne pozna ceste ne more zvoziti ceste z 90 kmh potem dvomim da jo lahko ti kar pomeni da vožnje nisi prilagodil razmeram na cesti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: worf ()

jype ::

worf> oziroma 26 kmh če je omejitev na cesti 50...

Zarad mene je lahko omejitev 5000, pa bom še vedno vozil ravno tako hitro, da bom lahko v danih razmerah varno ustavil.

worf> lahko se zgodi da je pred mano 10 km ravne ceste brez parkirišč kakršnihkoli možnosti da bi se odstranil iz prometa.

Ja, lahko se ti to zgodi. Eni bodo popenili, jaz pa ne - lepo bom vozil za tabo z ustrezno varnostno razdaljo, dokler se ne izvoliš umakniti.

worf> Če nekdo ki ne pozna ceste ne more zvoziti ceste z 90 kmh potem dvomim da jo lahko ti

Tudi ti očitno še nimaš prav mnogo izkušenj z vožnjo.

CoolBits ::

jype si že sprobal kako hitro se ti avto ustavi, ko pohodiš bremze? Ali pa koliko ti še drži cesto v ovinek?
Če nisi pol neveš kako hitro boš lahko ustavil...

jype ::

CoolBits> jype si že sprobal kako hitro se ti avto ustavi, ko pohodiš bremze? Ali pa koliko ti še drži cesto v ovinek?

Seveda.

CoolBits> Če nisi pol neveš kako hitro boš lahko ustavil...

Seveda.

Poligon na Vranskem je super reč za urjenje takih sposobnosti.

worf ::

Vožnja je dinamičen proces, obstajata pedalo za gas in pedalo za zavoro kar pomeni da na ravnini voziš 90, ko vidiš da se bliža nepregleden ovinek pa hitrost spustiš na ustrezno raven da boš lahko brez kakršnihkoli nevarnosti zvozil ovinek.


Problem so pajaci ki POVSOD vozijo 60, tudi na preglednih ravninah. Njih ne bo nihče kaznoval, vozili bodo počasi misleš da vozijo varno.Jaz ki vozim za njimi pa naj bom ogrožen, saj se mi ves čas nekdo z nekjim luksuznim terencem lima na zadnji odbijač saj hoče da se mu vsi odmaknemo da bo lahko prehitel?

Jype, enkrat bi šel rad na vransko ja samo so tečaji precej dragi. Osnoven tečaj je 160, nadaljevalni 180, izpopolnjevalni pa že 195 eur, torej da vse narediš v bistvu zapraviš toliko denarja kot da bi šel še enkrat delat izpit za avto:(

Imajo tam kakšno opcijo da bi uporabljal poligon brez da bi se vpisal na tečaj?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: worf ()
««
20 / 81
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Prehitevanje kolone (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15224113 (20503) facepalm

Počasni vozniki (strani: 1 2 3 433 34 35 36 )

Oddelek: Na cesti
1776268289 (239320) dzinks63

Omejitve hitrosti za motoriste (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
17334247 (28475) bluefish
»

Posnetek prometne nesreče - Pravilna reakcija? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
9517643 (14043) solatko

Več podobnih tem