Forum » Loža » Koliko so krivi počasni vozniki?
Koliko so krivi počasni vozniki?
Temo vidijo: vsi
solatko ::
jype - Najprej počasi preberi, ob neogrožanju kogarkoli!
Nihče ne trdi, da bi koga terorizirali, vendar je na cesti toliko in toliko voznikov, ki to niso in njihovih reakcij zakon ne more predvidevat, oziroma preprečit, brez kršenja osebne svobode.
Da se pa v teh pacientih sproži prvinski nagon, mora biti nek vzrok, to pa je lahko tudi večkilometrska vožnja v strnjeni koloni 20 in več kilometrov, pod omejitvijo. In ti, ko voziš tako, ne veš koliko je takih v koloni, ki jo vlečeš za seboj. Direktno ogrožaš tiste, ki jih na tej poti srečuješ.
Zaradi tega so vse države, z kolikor toliko urejenim prometom, v svojo zakonodajo uvrstile člen, ki govori o tvojem obnašanju, kadar bi rad vozil varno in zaradi tega pod omejitvami. To na krajšem odseku sicer lahko počneš, vendar zakon pravi, da se moraš!!! umaknit vozilom, ki bi radi vozili hitreje, ob prvi priložnosti, ko to lahko storiš varno. Samo v tem je point, da pri nas nespoštovanja - torej kršenja in povzročanja nevarnosti - izvajalci prometne politike ne smatrajo, kot nek hud, za družbo nesprejemljiv prekršek, kar pa je prekoračitev hitrosti za 10km/h.
Samo v tem je point, da zaradi moje prekoračitve ne trpi nihče, zaradi tvoje počasne vožnje, pa cela kolona v kateri si samo ti pameten, vsi drugi pa so neprilagodljive, napol nore, šoferske budale.
Nihče ne trdi, da bi koga terorizirali, vendar je na cesti toliko in toliko voznikov, ki to niso in njihovih reakcij zakon ne more predvidevat, oziroma preprečit, brez kršenja osebne svobode.
Da se pa v teh pacientih sproži prvinski nagon, mora biti nek vzrok, to pa je lahko tudi večkilometrska vožnja v strnjeni koloni 20 in več kilometrov, pod omejitvijo. In ti, ko voziš tako, ne veš koliko je takih v koloni, ki jo vlečeš za seboj. Direktno ogrožaš tiste, ki jih na tej poti srečuješ.
Zaradi tega so vse države, z kolikor toliko urejenim prometom, v svojo zakonodajo uvrstile člen, ki govori o tvojem obnašanju, kadar bi rad vozil varno in zaradi tega pod omejitvami. To na krajšem odseku sicer lahko počneš, vendar zakon pravi, da se moraš!!! umaknit vozilom, ki bi radi vozili hitreje, ob prvi priložnosti, ko to lahko storiš varno. Samo v tem je point, da pri nas nespoštovanja - torej kršenja in povzročanja nevarnosti - izvajalci prometne politike ne smatrajo, kot nek hud, za družbo nesprejemljiv prekršek, kar pa je prekoračitev hitrosti za 10km/h.
Samo v tem je point, da zaradi moje prekoračitve ne trpi nihče, zaradi tvoje počasne vožnje, pa cela kolona v kateri si samo ti pameten, vsi drugi pa so neprilagodljive, napol nore, šoferske budale.
Delo krepa človeka
jype ::
solatko> Da se pa v teh pacientih sproži prvinski nagon, mora biti nek vzrok, to pa je lahko tudi večkilometrska vožnja v strnjeni koloni 20 in več kilometrov, pod omejitvijo.
Če to v njih sproža prvinske nagone, potem so invalidi in kot taki ne bi smeli nikoli pridobiti dovoljenja za upravljanje strojev, kakršen je osebni avtomobil.
solatko> In ti, ko voziš tako, ne veš koliko je takih v koloni, ki jo vlečeš za seboj.
Zelo malo, ker se _VEDNO_ na prvem primernem mestu umaknem. Jaz (očitno!) nisem tisti, ki se mu kam mudi, pa tudi krona mi ne pade z glave, ko na ravnem odseku brez prometa upočasnim in se postavim skrajno desno, ali pa zapeljem na avtobusno postajališče ali dovoz ali karkoli je pač pri roki - če pa ni nobene priložnosti, je pa pač ni (recimo v kakšnih daljših tunelih s polno črto, kjer sicer vozim po omejitvi, a bi kdo rad hitreje).
solatko> Samo v tem je point, da zaradi moje prekoračitve ne trpi nihče, zaradi tvoje počasne vožnje, pa cela kolona v kateri si samo ti pameten, vsi drugi pa so neprilagodljive, napol nore, šoferske budale.
Zgleda ste še premladi, da bi mel kakšne resne šoferske izkušnje... Kar je čudno, ker jaz zelo malo vozim, pa sem doživel že vse živo, vključno z deblom, podrtim na cestišče za blagim nepreglednim ovinkom, kjer je omejitev 90, "domačini", ki cesto poznajo, pa po njej vozijo prek 100 km/h. No, jaz sem varno ustavil, tisti pred mano pa ni, zgleda se je zanašal na to da za njim vozijo norci, ki ga bodo umorili, če ga dohitijo.
Če to v njih sproža prvinske nagone, potem so invalidi in kot taki ne bi smeli nikoli pridobiti dovoljenja za upravljanje strojev, kakršen je osebni avtomobil.
solatko> In ti, ko voziš tako, ne veš koliko je takih v koloni, ki jo vlečeš za seboj.
Zelo malo, ker se _VEDNO_ na prvem primernem mestu umaknem. Jaz (očitno!) nisem tisti, ki se mu kam mudi, pa tudi krona mi ne pade z glave, ko na ravnem odseku brez prometa upočasnim in se postavim skrajno desno, ali pa zapeljem na avtobusno postajališče ali dovoz ali karkoli je pač pri roki - če pa ni nobene priložnosti, je pa pač ni (recimo v kakšnih daljših tunelih s polno črto, kjer sicer vozim po omejitvi, a bi kdo rad hitreje).
solatko> Samo v tem je point, da zaradi moje prekoračitve ne trpi nihče, zaradi tvoje počasne vožnje, pa cela kolona v kateri si samo ti pameten, vsi drugi pa so neprilagodljive, napol nore, šoferske budale.
Zgleda ste še premladi, da bi mel kakšne resne šoferske izkušnje... Kar je čudno, ker jaz zelo malo vozim, pa sem doživel že vse živo, vključno z deblom, podrtim na cestišče za blagim nepreglednim ovinkom, kjer je omejitev 90, "domačini", ki cesto poznajo, pa po njej vozijo prek 100 km/h. No, jaz sem varno ustavil, tisti pred mano pa ni, zgleda se je zanašal na to da za njim vozijo norci, ki ga bodo umorili, če ga dohitijo.
CaqKa ::
CaqKa> v kolikor bi imel možnost ta pravila spremenit in jih na podlagi znanosti nastavit za posamezne odseke ponovno, bi to naredil ali ne?
Vprašanje se mi ne zdi smiselno - jasno, da bi.
CaqKa> če nekdo namreč postane jezen zaradi prepočasne in vožnje in to vpliva na varnost prometa, a se ti ne zdi dobro to zajet v zakon?
Seveda - prepovedati vsakršno prehitevanje, recimo, bi bila dobra rešitev. Ampak to ni tisto, kar bi ti rad, ane?
dobro. potem sma na istem drevesu, samo da sem jaz na drugi veji, kjer bom oblasti žugal da trenutni cpp ne zajema soft dela oziroma obnašanja ljudi glede na različne razmere.
"prepovedati vsakršno prehitevanje" - to kar si ti blekno je očitno "politična odločitev". tak ukrep bi jaz uvedel šele ko znanost reče da je smotrn IN da so vsi še bolj smotrni ukrepi od tega že bili sprejeti.
jype ::
Če se ne da prehitevat očitno nimaš več razloga bit živčen, če nekdo počasi vozi - enostavno nimaš druge izbire, kot da se voziš za njim, ali pa z vožnjo prenehaš.
CaqKa ::
Tako na hitro: za AC: da ravno ne lije dež (rahlo škropljenje, oziroma malo mokra cesta (ne da vse teče) še spada pod to) bi blo kar normalno, recimo temperature nad lediščem (oziroma suha cesta in minus temperature) Če veš da so možnosti zastojev in je nepregledna AC (kaj pa vem, naprimer ovinkasta) ne šteje pod tako situacijo...
Izven naselja: podobne razmere kot zgoraj, dovolj pregledna, ne preozka (da se normalno srečata 2 avtomobila, ne da bi se morala umikati), brez kakšne strjene hoste okoli,...
Naselje: da niso hiše preblizu ceste, ni možnosti, da ti kdo na hitro gor skoči (mimo šolskega pohoda ne boš ravno divjal...),..
Za vse ceste velja, da niso preveč zjahane (lukne, da ti ovira vodljivost avtomobila)... Navadna zdrava logika (ne me tukaj na malenkosti lovit), menda ste pogruntali kaj mislim...
am čist si zgrešil point, ker ti sedaj lahko postavim vprašanja, kaj je zastoj? je to 20kmh, je to 50kmh? je to 5kmh?
kaj je strnjena hosta? so to drevesa ki so med sabo 5m ali pa taka ki so med sabo 1m? kdaj ceste niso preveč zjahane? kdaj je hiša preblizu ceste? je to 20m? je to 50m? je to 49,9m?
kaj hočem povedat je to da je za vse take ceste potrebno naredit analizo in ugotovit vzorce kdaj se kakšne vrste nesreča zgodi in potem vzroke iz tega ugotovit. ko to ugotoviš pa lahko rečeš nekaj v stilu: "tukaj je omejitev 40kmh, ker ta omejitev omogoča, da zaradi 10m odmaknjeno postavljene hiše od cestišča lahko vidiš dovolj vnaprej po cesti, da odreagiraš na morebitnega otroka ki bi skočil na cesto (v bližini je namreč šola)".
solatko ::
jype - Star sem 57 let in imam za seboj cca 2mio prevoženih kilometrov, brez resnejše nesreče, pa nisem počasen voznik, kadar je le možnost peljem 5-10 čez omejitev, razen seveda v strnjenih naseljih, kjer pa se omejitev držim, mnogokrat peljem tudi pod.
Res je, po mojih dolgoletnih izkušnjah, brez resne nesreče, predvsem zaradi pravočasnih reakcij z moje strani, menim, da bi morali vsaj polovici voznikov zaradi takih ali drugačnih vzrokov, prepovedati to težko, kompleksno opravilo, pri katerem moraš!!! biti stalno 110% - no polno zbran, voziti z nekih 70%- svojih vozniških sposobnostih in glede na počutje prilagajati sam način vožnje. Voziti s 70%-ti svojih zmožnosti pomeni, da na cesti, ki bi dovoljevala varno vožnjo tudi 120 in več voziš nekje v območju najvišje dovoljene hitrosti, da ne siliš v neka neumna prehitevanja, da imaš rezervo v reakcijah, da te nič ne sme presenetit toliko, da bi izgubil glavo, v določenih situacijah je sekunda zelo velika enota in s pravo reakcijo lahko rešiš marsikatero težavo in veliko več jih rešiš z gasom, kot z brezglavim bremzanjem. Tudi nesrečam se ne moreš vedno izognit, vendar je razlika ali boš v nekoga priletel z 90 ali ti je uspelo s pravilnimi manevri hitrost ob trku spravit na 20-30km/h, kjer trpi samo pleh. Sam že celo življenje uporabljam v kritičnih situacijah pri zaviranju, pomoč motorja, če ti pride to v kri, sam ne veš, kdaj imaš menjalnik v drugi in hitrost 15-20km/h, pa je to lahko zmenjševanje iz 200 in več. To sem se večinoma naučil pri vožnji motorja, kjer brezglavo bremzanje, pomeni padec in vse kar spada zraven, tudi smrt.
Če bi videl pol situacij, skozi katere sem šel v svoji vozniški karieri, bi rekel, človek, nemogoče, da si še živ in brez praske, ja tudi prehitevanje dveh cestnih križark in pol metra ceste je bilo zadosti, da me nista splakatirala malo pred Kozino. Pol avta je bilo na bankini pol na cesti, pri hitrosti okoli 100km/h, kamiona pa sta krepko čez. Kolikokrat smo se v Jeprci vozili trije, ko sta se nasproti vozeča prehitevala, pa je šlo vedno lepo skozi. Tudi sam sem večkrat sredi ovinka priletel za traktor, skoraj stoječo cisterno ali čredo jelenov in košut, sredi ceste, vendar ni problema, če nisi navajen voziti v 5. brzini, osebno, pred vsakim nepreglednim ovinkom, prestavim v 3. brzino, brez zmanjšanja hitrosti in že samo z odvzemom plina, pade hitrost za 30, sledi manever z menjalnikom v 2. in rahlim pritiskom na zavoro se pelješ samo še 10km/h, kar pa ni več za nikogar nevarno, seveda pa se v taki situaciji poizkušam čim prej odpeljati mimo, ker ne vem, če bo tistemu zadaj uspel enak manever.
Navedel bom samo še en primer, pri katerem bi lahko brez slabe vesti imel tri življenja, nespametnih mladeničev na vesti,
ura okoli polnoči, temno kot v riti, cesta med Cerknico in Podskrajnikom, omejitev 90km/h, proti Ljubljani vozim ob poslušanju muzike, dobrih 100m pred seboj zagledam samo trenutni blesk edine kresničke na pedalu kolesa, vozim z zasenčenimi lučmi, zaradi vozila, ki mi vozi nasproti, avtomatsko mi pade roka na menjalnik, iz 5. v 3., pribremzam in takoj v 2. brzino, ustavim se kake pol metra za vzporedno vozečimi kolesarji, brez luči, odsevnikov (razen polovičke na enem pedalu) in fantov v temnih oblačilih. Če ne bi reagiral v trenutku, bi ali zapeljal s ceste, zadel nasproti vozeči nič kriv avto ali pa povozil mlade cepce, ki se ne znajo obnašat v prometu, potem pa bi bil norec, divjak..... in imel težke razgovore s starši teh nevzgojenih mladeničev.
Takih situacij sem imel v življenju nič koliko, pa niti enkrat ne bi bil kriv, ne moralno ne sodno. Dobro se zavedam, kakšna je situacija v prometu, živ sem, ker se prilagajam, ne morem pa prenesti, ko me na ravni pregledni cesti oglobi inkasant zaradi 10km/h, kljub temu, da nisem nikogar ogrožal, saj zasede postavijo vedno na krajih, kjer je dobra vidljivost in vedo, da bodo fino pokasiral - to pa ni urejanje prometa in ne pripomore, k manjšemu številu nesreč, saj za dejansko ureditev prometnih razmer, se politikom v tej levi-desni državi hebe, samo da se polni proračun, zato bo vedno več butastih, neživljenskih zakonov in vedno manj dela na dejanskem urejanju prometa.
Res je, po mojih dolgoletnih izkušnjah, brez resne nesreče, predvsem zaradi pravočasnih reakcij z moje strani, menim, da bi morali vsaj polovici voznikov zaradi takih ali drugačnih vzrokov, prepovedati to težko, kompleksno opravilo, pri katerem moraš!!! biti stalno 110% - no polno zbran, voziti z nekih 70%- svojih vozniških sposobnostih in glede na počutje prilagajati sam način vožnje. Voziti s 70%-ti svojih zmožnosti pomeni, da na cesti, ki bi dovoljevala varno vožnjo tudi 120 in več voziš nekje v območju najvišje dovoljene hitrosti, da ne siliš v neka neumna prehitevanja, da imaš rezervo v reakcijah, da te nič ne sme presenetit toliko, da bi izgubil glavo, v določenih situacijah je sekunda zelo velika enota in s pravo reakcijo lahko rešiš marsikatero težavo in veliko več jih rešiš z gasom, kot z brezglavim bremzanjem. Tudi nesrečam se ne moreš vedno izognit, vendar je razlika ali boš v nekoga priletel z 90 ali ti je uspelo s pravilnimi manevri hitrost ob trku spravit na 20-30km/h, kjer trpi samo pleh. Sam že celo življenje uporabljam v kritičnih situacijah pri zaviranju, pomoč motorja, če ti pride to v kri, sam ne veš, kdaj imaš menjalnik v drugi in hitrost 15-20km/h, pa je to lahko zmenjševanje iz 200 in več. To sem se večinoma naučil pri vožnji motorja, kjer brezglavo bremzanje, pomeni padec in vse kar spada zraven, tudi smrt.
Če bi videl pol situacij, skozi katere sem šel v svoji vozniški karieri, bi rekel, človek, nemogoče, da si še živ in brez praske, ja tudi prehitevanje dveh cestnih križark in pol metra ceste je bilo zadosti, da me nista splakatirala malo pred Kozino. Pol avta je bilo na bankini pol na cesti, pri hitrosti okoli 100km/h, kamiona pa sta krepko čez. Kolikokrat smo se v Jeprci vozili trije, ko sta se nasproti vozeča prehitevala, pa je šlo vedno lepo skozi. Tudi sam sem večkrat sredi ovinka priletel za traktor, skoraj stoječo cisterno ali čredo jelenov in košut, sredi ceste, vendar ni problema, če nisi navajen voziti v 5. brzini, osebno, pred vsakim nepreglednim ovinkom, prestavim v 3. brzino, brez zmanjšanja hitrosti in že samo z odvzemom plina, pade hitrost za 30, sledi manever z menjalnikom v 2. in rahlim pritiskom na zavoro se pelješ samo še 10km/h, kar pa ni več za nikogar nevarno, seveda pa se v taki situaciji poizkušam čim prej odpeljati mimo, ker ne vem, če bo tistemu zadaj uspel enak manever.
Navedel bom samo še en primer, pri katerem bi lahko brez slabe vesti imel tri življenja, nespametnih mladeničev na vesti,
ura okoli polnoči, temno kot v riti, cesta med Cerknico in Podskrajnikom, omejitev 90km/h, proti Ljubljani vozim ob poslušanju muzike, dobrih 100m pred seboj zagledam samo trenutni blesk edine kresničke na pedalu kolesa, vozim z zasenčenimi lučmi, zaradi vozila, ki mi vozi nasproti, avtomatsko mi pade roka na menjalnik, iz 5. v 3., pribremzam in takoj v 2. brzino, ustavim se kake pol metra za vzporedno vozečimi kolesarji, brez luči, odsevnikov (razen polovičke na enem pedalu) in fantov v temnih oblačilih. Če ne bi reagiral v trenutku, bi ali zapeljal s ceste, zadel nasproti vozeči nič kriv avto ali pa povozil mlade cepce, ki se ne znajo obnašat v prometu, potem pa bi bil norec, divjak..... in imel težke razgovore s starši teh nevzgojenih mladeničev.
Takih situacij sem imel v življenju nič koliko, pa niti enkrat ne bi bil kriv, ne moralno ne sodno. Dobro se zavedam, kakšna je situacija v prometu, živ sem, ker se prilagajam, ne morem pa prenesti, ko me na ravni pregledni cesti oglobi inkasant zaradi 10km/h, kljub temu, da nisem nikogar ogrožal, saj zasede postavijo vedno na krajih, kjer je dobra vidljivost in vedo, da bodo fino pokasiral - to pa ni urejanje prometa in ne pripomore, k manjšemu številu nesreč, saj za dejansko ureditev prometnih razmer, se politikom v tej levi-desni državi hebe, samo da se polni proračun, zato bo vedno več butastih, neživljenskih zakonov in vedno manj dela na dejanskem urejanju prometa.
Delo krepa človeka
Zgodovina sprememb…
- spremenil: solatko ()
CaqKa ::
Če se ne da prehitevat očitno nimaš več razloga bit živčen, če nekdo počasi vozi - enostavno nimaš druge izbire, kot da se voziš za njim, ali pa z vožnjo prenehaš.
se tvoj post kakorkoli nanaša na mojega prejšnjega, če ja potem to jasno označi na kater del. z tem postom si namreč povedal samo nekaj kar si že v prejšnjih pisal. nisem butl da morem dvakrat brat kaj si napisal.
pa da te opozorim, če se ne da prehitevat (po cpp), potem ne da nima razloga bit živčn, ampak nima razloga da bi kršil predpise, ker ga nikoli nima.
de facto smo si ljudje različni in imamo zaradi tega drugačne vozne navade. ergo pride do tega da smo minimalno ali v večji meri živčni ko nekdo vozi drugače od nas. to je de facto. de iure smo pač v istem hipu zavezani da spoštujemo cpp in se ravnamo po njem. če je voznik živčen, to ni nujno povezani s tem če krši cpp ali ne, kakor tudi ni razlog da nekoga imenuješ da je mentalni bedak, ki ni usposobljen uporabljati mašine - v tem primeru avta.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: CaqKa ()
jype ::
CaqKa> kakor tudi ni razlog da nekoga imenuješ da je mentalni bedak
Seveda je. Če se ne more brzdat, potem očitno ni za na cesto.
Seveda je. Če se ne more brzdat, potem očitno ni za na cesto.
M-XXXX ::
CaqKa> kakor tudi ni razlog da nekoga imenuješ da je mentalni bedak
Seveda je. Če se ne more brzdat, potem očitno ni za na cesto.
Če se ne more voziti tako hitro kot ostali udeleženci v prometu (normalne- primerne) hitrosti potem ni za na cesto!
PS: pjd izpit delat pa vozi skos 10-15km/h pod omejitvijo, pa te bodo tako dolgo metali, dokler ne boš vozil po (zgornji) omejitvi.
jype ::
M-XXXX> Če se ne more voziti tako hitro kot ostali udeleženci v prometu (normalne- primerne) hitrosti potem ni za na cesto!
To ne drži. Cesta ni namenjena vožnji z najvišjo dovoljeno hitrostjo, temveč vožnji s hitrostjo _nižjo_ od najvišjene dovoljene hitrosti.
M-XXXX> PS: pjd izpit delat pa vozi skos 10-15km/h pod omejitvijo, pa te bodo tako dolgo metali, dokler ne boš vozil po (zgornji) omejitvi.
Ne, ne bodo me. Med izpitom sem po avtocesti vozil 110, pa nisem bil deležen pripombe, ker je seveda 110 normalna hitrost za vožnjo po avtocesti, čeprav je omejitev hitrosti tam 130.
Vožnja s hitrostjo, ki je manjša od najvišje dovoljene, pač ni nevarna, ne glede na to kako se repenčite tule.
To ne drži. Cesta ni namenjena vožnji z najvišjo dovoljeno hitrostjo, temveč vožnji s hitrostjo _nižjo_ od najvišjene dovoljene hitrosti.
M-XXXX> PS: pjd izpit delat pa vozi skos 10-15km/h pod omejitvijo, pa te bodo tako dolgo metali, dokler ne boš vozil po (zgornji) omejitvi.
Ne, ne bodo me. Med izpitom sem po avtocesti vozil 110, pa nisem bil deležen pripombe, ker je seveda 110 normalna hitrost za vožnjo po avtocesti, čeprav je omejitev hitrosti tam 130.
Vožnja s hitrostjo, ki je manjša od najvišje dovoljene, pač ni nevarna, ne glede na to kako se repenčite tule.
jype ::
solatko> Takih situacij sem imel v življenju nič koliko,
Potem veš, kako pomembno je, da voziš s hitrostjo, ki je praviloma _nižja_ od najvišje dovoljene.
Potem veš, kako pomembno je, da voziš s hitrostjo, ki je praviloma _nižja_ od najvišje dovoljene.
49106 ::
jype glede na zadnjo stran, si sam proti vsem in še vedno trmasto vstrajaš pri svojem.
(3) Voznik ne sme brez upravičenega razloga voziti tako počasi, da bi oviral druge udeležence v cestnem prometu. Kadar se za vozilom, ki vozi na čelu kolone s hitrostjo, ki je nižja od največje dovoljene hitrosti na cesti ali delu ceste, po katerem vozi, in nižja od hitrosti prometnega toka vozil na smernem vozišču, nabere kolona vozil, ki ga ne more varno prehiteti, se mora voznik na prvem primernem kraju umakniti z vozišča in pustiti kolono vozil mimo.
(3) Voznik ne sme brez upravičenega razloga voziti tako počasi, da bi oviral druge udeležence v cestnem prometu. Kadar se za vozilom, ki vozi na čelu kolone s hitrostjo, ki je nižja od največje dovoljene hitrosti na cesti ali delu ceste, po katerem vozi, in nižja od hitrosti prometnega toka vozil na smernem vozišču, nabere kolona vozil, ki ga ne more varno prehiteti, se mora voznik na prvem primernem kraju umakniti z vozišča in pustiti kolono vozil mimo.
jype ::
Messiah> jype glede na zadnjo stran, si sam proti vsem in še vedno trmasto vstrajaš pri svojem.
In imam prav.
Lahko pa mi kdo pokaže člen, ki pravi, da če voznik krši zgoraj navedeni odstavek člena ZVCP, ostalim voznikom ni več treba upoštevati prometnih predpisov.
In imam prav.
Lahko pa mi kdo pokaže člen, ki pravi, da če voznik krši zgoraj navedeni odstavek člena ZVCP, ostalim voznikom ni več treba upoštevati prometnih predpisov.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
St235 ::
Problem v sloveniji niso prehitri ali prepočasni vozniki. problem so ljudje, ki si na mrtvo domišljajo da imajo svoj prav in so pripravljeni za ceno tega razbiti sebe svoj avto in kogarkoli, ki je v tistem trenutku na cesti in se ne strinja z njimi.
Nikoli ne bom pozabil, ko sem se vozil z znancem po Kanadi. Peljemo tisti 110 po tempomatu kot je omejitev na avtocesti. In kar naekrat se najde vmes ena predelana honda in pobesnelo cikcaka, prehiteva in se rine po štirih pasovih. Kolega mirno pribremza, da dobi tip z hondo dovolj prosotra skoči vmes, potegne še en pas desno in odbrzi naprej. V sloveniji tega nisem vajen in ga vprašam, kako to da se mu je kar umaknil, če je pa tip izsiljeval na vse konce in kraje. In mi reče nazaj: Because it was the safest thing for both of us. In to je tisto kar naredi razliko.
Jype z vsem dolžnim spoštovanjem, od varne vožnje je to kar ti nakaladaš navadno stranje. V 12 letih kar imam izpit sem se moral umaknit ker sem delal kolono 2-3x. Če se moraš dnevno umikat vozilom, ker povzročaš kolono to ni več varna vožnja ampak nesposobnost. Ne rečem, da je potrebno peljat točno po omejitvi ampak, če najmanj dvajset vozil, ki te je dohitelo lahko vozi hitreje, potem je z tvojo vožnjo nekaj hudo narobe. Seveda ne obstaja, člen ki dovoli kršenje predpisov, če nekdo vozi počasi. Obstaja pa člen, ki pravi da NI dovoljeno vozit tako počasi da oviraš probmet brez tehtnega razloga. Nesposobnost pa na srečo ni tehten razlog, ne glede na to kaj si domišljaš.
Podobno pa je primitivno razlagat, da so za nespametna prehitevanja krivi počasni vozniki. Ker pač nekomu v koloni poči živec in gre prehitevat na neprimernem mestu. Vsak, ki mu zaradi tega poči živec je zrel za psihiatrično zdravljenje. Na žalost so na cesti tako nespsobneži, ki mislijo, da je omejitev v celi sloveniji 65km/h, kot budale, ki verjamejo, da so reinkarnacija schumacherja in lahko vozijo kot jim veleva njihova vsemogočna nezmotljivost.
Na preostali manjšini normalnih voznikov, pa je da se potrudimo, a je cesta kolikor toliko varna za vse tri.
Nikoli ne bom pozabil, ko sem se vozil z znancem po Kanadi. Peljemo tisti 110 po tempomatu kot je omejitev na avtocesti. In kar naekrat se najde vmes ena predelana honda in pobesnelo cikcaka, prehiteva in se rine po štirih pasovih. Kolega mirno pribremza, da dobi tip z hondo dovolj prosotra skoči vmes, potegne še en pas desno in odbrzi naprej. V sloveniji tega nisem vajen in ga vprašam, kako to da se mu je kar umaknil, če je pa tip izsiljeval na vse konce in kraje. In mi reče nazaj: Because it was the safest thing for both of us. In to je tisto kar naredi razliko.
Jype z vsem dolžnim spoštovanjem, od varne vožnje je to kar ti nakaladaš navadno stranje. V 12 letih kar imam izpit sem se moral umaknit ker sem delal kolono 2-3x. Če se moraš dnevno umikat vozilom, ker povzročaš kolono to ni več varna vožnja ampak nesposobnost. Ne rečem, da je potrebno peljat točno po omejitvi ampak, če najmanj dvajset vozil, ki te je dohitelo lahko vozi hitreje, potem je z tvojo vožnjo nekaj hudo narobe. Seveda ne obstaja, člen ki dovoli kršenje predpisov, če nekdo vozi počasi. Obstaja pa člen, ki pravi da NI dovoljeno vozit tako počasi da oviraš probmet brez tehtnega razloga. Nesposobnost pa na srečo ni tehten razlog, ne glede na to kaj si domišljaš.
Podobno pa je primitivno razlagat, da so za nespametna prehitevanja krivi počasni vozniki. Ker pač nekomu v koloni poči živec in gre prehitevat na neprimernem mestu. Vsak, ki mu zaradi tega poči živec je zrel za psihiatrično zdravljenje. Na žalost so na cesti tako nespsobneži, ki mislijo, da je omejitev v celi sloveniji 65km/h, kot budale, ki verjamejo, da so reinkarnacija schumacherja in lahko vozijo kot jim veleva njihova vsemogočna nezmotljivost.
Na preostali manjšini normalnih voznikov, pa je da se potrudimo, a je cesta kolikor toliko varna za vse tri.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
BlueRunner ::
jype - Star sem 57 let in imam za seboj cca 2mio prevoženih kilometrov, brez resnejše nesreče, pa nisem počasen voznik, kadar je le možnost peljem 5-10 čez omejitev, razen seveda v strnjenih naseljih, kjer pa se omejitev držim, mnogokrat peljem tudi pod.
Evo, samo to sem čakal.
Nabijanje solatka, ki se hvali s svojimi nikoli dokazanimi 2E9 kilometri, ki mu menda dajejo podlago, da postane samooklicani strokovnjak prometne stroke in serijski prekrškar, ki vozi tako, kot ON misli, da se bi moralo voziti in ne v skladu s pravili, kot bi si človek mislil, da se bi moralo voziti.
solatko - daj potegni si že enkrat glavo iz riti in ga nehaj srati vsaj na cesti.
jype - kapo dol, da se ti da.
Ziga Dolhar ::
Če razmere dopuščajo (pač lepo vreme), pomeni točno to: da MORAŠ vozit s 130km/h...
Zakon, člen, odstavek, prosim?
https://dolhar.si/
jype ::
Lakotnik29> če najmanj dvajset vozil, ki te je dohitelo lahko vozi hitreje, potem je z tvojo vožnjo nekaj hudo narobe.
Ja, varna je. V teh krajih izjemna redkost, očitno.
Ja, varna je. V teh krajih izjemna redkost, očitno.
CoolBits ::
Ni vse zakonsko določeno tudi varno.
Varna vožnja je redkost ja, sploh če se povsod držiš zakonskih določil.
Varna vožnja je redkost ja, sploh če se povsod držiš zakonskih določil.
WarpedGone ::
Pa smo spet pri pravniški gnojnici - če nekaj zakon dobesedno ne zapoveduje, tisto med odraslimi ljudmi kao ne spada v kategorijo "moraš".
Žiga, zamudil si odlično priložnost, da bi ostal tiho.
Žiga, zamudil si odlično priložnost, da bi ostal tiho.
Zbogom in hvala za vse ribe
jype ::
solatko> razen seveda v strnjenih naseljih, kjer pa se omejitev držim, mnogokrat peljem tudi pod.
Skratka, ti si kriv za praktično vse nesreče s smrtnim izidom, ker si vozil prepočasi in so ljudem popustili živci?
CoolBits> Ni vse zakonsko določeno tudi varno.
Seveda ni - ampak zakon nič ne omenja, da bi moral vedno voziti točno z najvišjo dovoljeno hitrostjo.
Skratka, ti si kriv za praktično vse nesreče s smrtnim izidom, ker si vozil prepočasi in so ljudem popustili živci?
CoolBits> Ni vse zakonsko določeno tudi varno.
Seveda ni - ampak zakon nič ne omenja, da bi moral vedno voziti točno z najvišjo dovoljeno hitrostjo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
CoolBits ::
Najvišja dovoljena hitrost je še vedno dosti pod mejo varne vožnje...
Zakon ne omenja, da bi moral vedno voziti točno z najvišjo dovoljeno hitrostjo, omenja pa da nesmeš z najnižjo.
Zakon ne omenja, da bi moral vedno voziti točno z najvišjo dovoljeno hitrostjo, omenja pa da nesmeš z najnižjo.
jype ::
CoolBits> Najvišja dovoljena hitrost je še vedno dosti pod mejo varne vožnje...
Ne, ni!
Pa ne zato, ker tega ne bi zmogli avtomobili, ljudje ali cesta, temveč zato, ker je prometna varnost protokol, ki deluje samo in izključno v primeru, da se ga držimo vsi.
Nobene druge finte ni kot ta, da se moraš predpisom podrediti samo zato, ker ostali udeleženci morajo (po zakonu) pričakovati, da se jim boš (da se v mit višje prometne pretočnosti pri višjih hitrostih sploh ne spuščam, ker "vam bodo popustili živci").
CoolBits> Varna vožnja je redkost ja, sploh če se povsod držiš zakonskih določil.
Če kršiš prometne predpise je vožnja torej varnejša? Naštej nekaj primerov predpisov, ki jih moraš kršiti, da je vožnja varnejša, prosim.
CoolBits> Zakon ne omenja, da bi moral vedno voziti točno z najvišjo dovoljeno hitrostjo, omenja pa da nesmeš z najnižjo.
Zakon, člen, odstavek?
Ne, ni!
Pa ne zato, ker tega ne bi zmogli avtomobili, ljudje ali cesta, temveč zato, ker je prometna varnost protokol, ki deluje samo in izključno v primeru, da se ga držimo vsi.
Nobene druge finte ni kot ta, da se moraš predpisom podrediti samo zato, ker ostali udeleženci morajo (po zakonu) pričakovati, da se jim boš (da se v mit višje prometne pretočnosti pri višjih hitrostih sploh ne spuščam, ker "vam bodo popustili živci").
CoolBits> Varna vožnja je redkost ja, sploh če se povsod držiš zakonskih določil.
Če kršiš prometne predpise je vožnja torej varnejša? Naštej nekaj primerov predpisov, ki jih moraš kršiti, da je vožnja varnejša, prosim.
CoolBits> Zakon ne omenja, da bi moral vedno voziti točno z najvišjo dovoljeno hitrostjo, omenja pa da nesmeš z najnižjo.
Zakon, člen, odstavek?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
CoolBits ::
Ne, ni!
Ja je!
Zakon, člen, odstavek?
Imaš že večkrat obrazloženo v tej temi... 50% pod omejitvijo je kaznivo prav tako kot nad omejitvijo.
jype ::
CoolBits> Imaš že večkrat obrazloženo v tej temi... 50% pod omejitvijo je kaznivo prav tako kot nad omejitvijo.
Zakon, člen, odstavek (ne, v tej temi še ni bil podan)?
CoolBits> Ja je!
Ne, ni.
Zakon, člen, odstavek (ne, v tej temi še ni bil podan)?
CoolBits> Ja je!
Ne, ni.
Ziga Dolhar ::
WarpedGone je izjavil:
Pa smo spet pri pravniški gnojnici - če nekaj zakon dobesedno ne zapoveduje, tisto med odraslimi ljudmi kao ne spada v kategorijo "moraš".
Žiga, zamudil si odlično priložnost, da bi ostal tiho.
Hja - raje pravniška gnojnica kot natolcevanje, da iz opustitve nečesa, česar pravo ne zapoveduje, sledi pravna odgovornost.
Glede na to, da se sklicujete na pravno kaznovanje "počasnih voznikov", boste za to pač potrebovali pravno podlago. Vaša igra, zato igrajte po izbranih pravilih.
Zakon, člen, odstavek?
Imaš že večkrat obrazloženo v tej temi... 50% pod omejitvijo je kaznivo prav tako kot nad omejitvijo.
Nesklepčno.
Podana trditev je, da ni dovoljeno voziti pod omejitvijo. Ne 50% pod omejitvijo, ampak "1%" pod omejitvijo.
https://dolhar.si/
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Ziga Dolhar ()
Ziga Dolhar ::
Sicer pa, moja zanimiva izkušnja.
Grem iz Centra Lj nekam proti obrobju. Vozim po levem pasu Celovške, nekje 60 km/h, dežuje. Na rit se mi prilima kombi, vozi kakega pol metra za mano. Zazdi se mi, da mi blenda. Kmalu sem prepričan, da mi je blendal, saj se odliči voziti kar z dolgimi lučmi. Po kaki minuti prižgem štiri smernike. Kombi se odmakne na varno razdaljo, a ko ugasnem smernike takoj spet približa.
Približam se križišču, kjer želim zaviti levo. Dam smernik. Kombi skoči na desni pas, zavije predme in zažlajfa na samem začetku "zavijalnega" pasu (tako da sam z delom vozila ostanem še na pasu za "naravnost"). Voznik, zrel gospod kakih 50 let, izstopi iz vozila in se napoti proti meni. V trenutku slaboumja ("hej, morda mi pa želi povedati, da mi ne delajo zadnje luči!") rahlo odprem okno, namesto da bi zaklenil vrata.
Gospod pristopi in "kaj maš 60 za vozt če je omejitu 70!" rekši prime za kljuko, odpre vrata in me prične mlatiti (roko na srce, s prvim udarcem v sence me je efektivno knock-outiral). Vmes sem uspel slišati še "boš ti meni žmigouce spušal").
Skratka, nauk - vožnja pod najvišjo dovoljeno hitrostjo je lahko življensko nevarna. Gospoda je sicer doletela globa malo pod 400 evri, ampak verjetno gre odgovornost naložiti meni. Vsaj moralno!!!111
Grem iz Centra Lj nekam proti obrobju. Vozim po levem pasu Celovške, nekje 60 km/h, dežuje. Na rit se mi prilima kombi, vozi kakega pol metra za mano. Zazdi se mi, da mi blenda. Kmalu sem prepričan, da mi je blendal, saj se odliči voziti kar z dolgimi lučmi. Po kaki minuti prižgem štiri smernike. Kombi se odmakne na varno razdaljo, a ko ugasnem smernike takoj spet približa.
Približam se križišču, kjer želim zaviti levo. Dam smernik. Kombi skoči na desni pas, zavije predme in zažlajfa na samem začetku "zavijalnega" pasu (tako da sam z delom vozila ostanem še na pasu za "naravnost"). Voznik, zrel gospod kakih 50 let, izstopi iz vozila in se napoti proti meni. V trenutku slaboumja ("hej, morda mi pa želi povedati, da mi ne delajo zadnje luči!") rahlo odprem okno, namesto da bi zaklenil vrata.
Gospod pristopi in "kaj maš 60 za vozt če je omejitu 70!" rekši prime za kljuko, odpre vrata in me prične mlatiti (roko na srce, s prvim udarcem v sence me je efektivno knock-outiral). Vmes sem uspel slišati še "boš ti meni žmigouce spušal").
Skratka, nauk - vožnja pod najvišjo dovoljeno hitrostjo je lahko življensko nevarna. Gospoda je sicer doletela globa malo pod 400 evri, ampak verjetno gre odgovornost naložiti meni. Vsaj moralno!!!111
https://dolhar.si/
jype ::
Meni se zdi narobe, da od gospoda nisi iztožil vsaj obrednega umora njegovega prvorojenca.
Ne le, da upravlja nevaren stroj z očitnim manjkom za tako opravilo zahtevanih znanj, s svojim ravnanjem povzroča tudi veliko splošno nevarnost! Lahko bi prišlo do prometne nesreče!
Ne le, da upravlja nevaren stroj z očitnim manjkom za tako opravilo zahtevanih znanj, s svojim ravnanjem povzroča tudi veliko splošno nevarnost! Lahko bi prišlo do prometne nesreče!
Gregor P ::
Ziga to je tipična situacija, ko bodisi ti skočiš ven, ali pa se zakleneš v vozilo, pokličeš policijo itd. ker tako sede, po možnosti še varno privezan nimaš praktično nobene možnosti za samoobrambo; resno, še nisem videl, da bi kdorkoli želel kaj dobrega, ko se nekdo na takšen način približuje proti tebi.
Poznam malo drugačen primer, ko je nekdo nekoga prehitel in se nato ustavil pred njim, ter je nato sledilo enako kot pri tebi, nasilnež je odprl vrata in začel mlatiti po vozniku, ki je bil seveda varno pripet za volanom.
Spet drug primer je bil pa bolj pozitiven; kolega je bil ravno oblečen v kimono ker se je odpravljal na trening neke borilne veščine in ko je voznik pred njim skočil ven in šel proti njemu, je tudi kolega skočil ven in ko ga je prvi videl je stekel nazaj proti avtomobilu in zbežal
Upam, da poškodbe niso bile hude in da si dobro in hitro okreval
Poznam malo drugačen primer, ko je nekdo nekoga prehitel in se nato ustavil pred njim, ter je nato sledilo enako kot pri tebi, nasilnež je odprl vrata in začel mlatiti po vozniku, ki je bil seveda varno pripet za volanom.
Spet drug primer je bil pa bolj pozitiven; kolega je bil ravno oblečen v kimono ker se je odpravljal na trening neke borilne veščine in ko je voznik pred njim skočil ven in šel proti njemu, je tudi kolega skočil ven in ko ga je prvi videl je stekel nazaj proti avtomobilu in zbežal
Upam, da poškodbe niso bile hude in da si dobro in hitro okreval
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
WarpedGone ::
Hja - raje pravniška gnojnica kot natolcevanje, da iz opustitve nečesa, česar pravo ne zapoveduje, sledi pravna odgovornost.
Se lahko pričakuje da se v normalnih razmerah na normalni cesti promet premika zelo blizu zgornje omejitve?
Če ne, se lahko kr takoj zvrnemo v grob, ker vse skup nima nobenega smisla več.
Če ja, pa lahko z "vožnjo pod omejitvami" vožnjo pričakuješ da se bodo za tabo nabirale kolone, katere boš MORAL (ja, zakon ti to nalaga) spuščat mimo. Jype se hvali da to počne - svaka mu čast, žal ima premalo kolegov enake sorte.
Tle je cel trik - obvezno umikanje.
Zbogom in hvala za vse ribe
Ziga Dolhar ::
Gregor P: čeprav sem jih kar pošteno fasal, začuda nisem dobil niti modrice. Moja reakcija pa je bila - ne gre tajiti - nadvse trapasta :). Ampak sem vseeno uspel dobiti njegovo registrsko. Tip je na policiji menda celo priznal, da se je "pretep" zgodil, čeprav menda v drugačnih okoliščinah.
Sicer pa takšna obračunavanja niso nič nenavadnega. Med drugim je nek nesrečnež pred kranjskim sodiščem na križišču izsilil prednost. Izsiljeni je stopil iz avta ter izsiljevalca ustrelil v nogo.
Sicer pa takšna obračunavanja niso nič nenavadnega. Med drugim je nek nesrečnež pred kranjskim sodiščem na križišču izsilil prednost. Izsiljeni je stopil iz avta ter izsiljevalca ustrelil v nogo.
https://dolhar.si/
jype ::
WarpedOne> Tle je cel trik - obvezno umikanje.
S tem nihče nima problema - srž spora je v tem, ali smeš opustiti upoštevanje predpisov v primeru da se nekdo ne umakne?
Seveda ne - trpeti moraš. Lahko pokličeš policijo, to je pa tudi vse.
Sem se že več kilometrov vozil za voznikom, ki je na avtocesti, na odseku kjer je omejitev hitrosti 130 km/h, vozil manj kot 80 km/h, seveda na prehitevalnem pasu. Ker je prehitevanje po desni prepovedano, sem pač vozil par sto metrov za njim po voznem pasu (da so lahko živčneži mene prehiteli po levi, njega pa po desni). Pa kaj. To je pač edina možnost, ki jo v taki situaciji imaš.
S tem nihče nima problema - srž spora je v tem, ali smeš opustiti upoštevanje predpisov v primeru da se nekdo ne umakne?
Seveda ne - trpeti moraš. Lahko pokličeš policijo, to je pa tudi vse.
Sem se že več kilometrov vozil za voznikom, ki je na avtocesti, na odseku kjer je omejitev hitrosti 130 km/h, vozil manj kot 80 km/h, seveda na prehitevalnem pasu. Ker je prehitevanje po desni prepovedano, sem pač vozil par sto metrov za njim po voznem pasu (da so lahko živčneži mene prehiteli po levi, njega pa po desni). Pa kaj. To je pač edina možnost, ki jo v taki situaciji imaš.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
Ziga Dolhar ::
WarpedOne, nihče ne zagovarja "oviranja" prometa. Smo pa izjemno nastrojeni proti opravičevanju "prometnih nesreč zaradi izgubljenih živcev" s prevaljevanjem krivde na počasn(ejš)e voznike.
https://dolhar.si/
Super Sonic ::
"Skratka, nauk - vožnja pod najvišjo dovoljeno hitrostjo je lahko življensko nevarna. Gospoda je sicer doletela globa malo pod 400 evri, ampak verjetno gre odgovornost naložiti meni. Vsaj moralno!!!111"
Ko si prižgal žmigavce si se spustil na njegov nivo. V mojih očeh nisi nič boljši kot on, le batine si pokasiral - on pa kazen. Če bi se umaknil ali pospešil, do tega dogodka ne bi prišlo. Tako se v življenju rešuje nepomembne situacije, v katere se zapletajo le tisti, ki imajo visok ego ali pa nimajo absolutno kaj bolj pametnega počet v življenju.
Sicer je pa v tej temi že odnekdaj govora o tistih, ki vozijo 90km/h na prehitevalnih pasovih AC-ja, 40 km/h po mestnih cestah, ipd. Le nekaterim ta tema ne da miru in vsi skupaj ste prišli že do obskurnih idej.
Še moj primer včeraj. Domov sem prihajal okoli 22.00 ure, vozil sem po Tržaški, smer Brezovica. Na Brezovici sem videl policijski avto na nasprotni strani ceste, ki je meril hitrost v nasprotno smer (čeprav je deževalo), iz Brezovice v Lj.. Za menoj se je nalimal nek BMW, mi hupal, blendal in vijugal (vozil sem 50 km/h, cesta je bila prazna). Nato me je prehitel malo od bencinske postaje Logo in dokaj agresivno zavil nazaj na pas, češ, debil - kako voziš. Ni minila minuta, ko je za njim švignil ta isti policijski avto, ki je meril hitrost v nasprotno stran ceste. 500m naprej (pri trgovini Mercator) je bil BMW ustavljen, tip pa zunaj avtomobila na "haubi".
Včasih se ti izide, včasih ne. Vsekakor je pa, v kolikor voziš v nekaj meje normale in doživiš tovrstno izivanje, povsem jasno, da imaš opravka z retardom svoje vrste.
Ko si prižgal žmigavce si se spustil na njegov nivo. V mojih očeh nisi nič boljši kot on, le batine si pokasiral - on pa kazen. Če bi se umaknil ali pospešil, do tega dogodka ne bi prišlo. Tako se v življenju rešuje nepomembne situacije, v katere se zapletajo le tisti, ki imajo visok ego ali pa nimajo absolutno kaj bolj pametnega počet v življenju.
Sicer je pa v tej temi že odnekdaj govora o tistih, ki vozijo 90km/h na prehitevalnih pasovih AC-ja, 40 km/h po mestnih cestah, ipd. Le nekaterim ta tema ne da miru in vsi skupaj ste prišli že do obskurnih idej.
Še moj primer včeraj. Domov sem prihajal okoli 22.00 ure, vozil sem po Tržaški, smer Brezovica. Na Brezovici sem videl policijski avto na nasprotni strani ceste, ki je meril hitrost v nasprotno smer (čeprav je deževalo), iz Brezovice v Lj.. Za menoj se je nalimal nek BMW, mi hupal, blendal in vijugal (vozil sem 50 km/h, cesta je bila prazna). Nato me je prehitel malo od bencinske postaje Logo in dokaj agresivno zavil nazaj na pas, češ, debil - kako voziš. Ni minila minuta, ko je za njim švignil ta isti policijski avto, ki je meril hitrost v nasprotno stran ceste. 500m naprej (pri trgovini Mercator) je bil BMW ustavljen, tip pa zunaj avtomobila na "haubi".
Včasih se ti izide, včasih ne. Vsekakor je pa, v kolikor voziš v nekaj meje normale in doživiš tovrstno izivanje, povsem jasno, da imaš opravka z retardom svoje vrste.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
BlueRunner ::
Se lahko pričakuje da se v normalnih razmerah na normalni cesti promet premika zelo blizu zgornje omejitve?
Lahko bi, vendar pa se mora človek znati tudi malo vživeti v lgavo drugih "sodelavcev" na cesti.
Recimo "moja cesta", ki jo poznam kot žep. Točno vem kateri ovinki so max 60, kateri pa varni tudi pri 90 in v kakšnem vremenu. OK. Vendar pa so ovinki nepregledni in nekdo, ki jih ne pozna na pamet, ne more skozi njih varno voziti tako hitro kot pa jaz.
Končen efekt: zaviranje pred vsakim ovinkom na 60, pospeševanje po vsakem ovinku na 90. Ali je to znak slabega voznika? Nikakor ne. Voznik je popolnoma normalen in vozi tako, kot mu okoliščine narekujejo. Če so moje osebne okoliščine na isti cesti ob istem času, samo cca. 15m za njegovim prtljažnikom drugačne, je to še vedno moja težava.
Ergo... normalna cesta, normalne razmere pa je lahko točno takšen stil vožnje, ki marsikomu očitno da pooblastilo za kršitve CPP in po možnosti še kakšen tepež, še vedno normalna vožnja. Hkrati pa tudi na trenutke opazno pod omejitvijo.
Priznam pa, da je takšna vožnja naporna za nekoga, ki cesto pozna in je samo in izključno iz tega razloga sposoben po njej voziti blizu omejitve. Vendar pa lahko prehitevam tam, kjer je to možno IN varno, od neke točke naprej pa niti razmišljam več ne o prehitevanju, ker ni bi imel več nikakršnega prihranka pri času.
jype ::
Super Sonic> Ko si prižgal žmigavce si se spustil na njegov nivo.
Kaj pa naj bi storil, če voznik za njim ni upošteval varnostne razdalje in ga je torej direktno ogrožal?
Kaj pa naj bi storil, če voznik za njim ni upošteval varnostne razdalje in ga je torej direktno ogrožal?
BlueRunner ::
Če bi se umaknil ali pospešil, do tega dogodka ne bi prišlo.
Kam naj se bi pa Žiga umaknil in zakaj naj bi pospeševal?
Na Celovški lahko prehitevaš po desni in iz zapisa se bi dalo sklepati, da je bilo na desni dovolj prostora. Žiga je načrtoval zaviti levo in se je pač prestavil na lev pas.
Zakaj bi pospešil pa je tudi nejasno. A zato, ker se mu je nekdo nabil na rit? A to je po novem razlog za pospeševanje? Blesavljenje neuravnovešenih primerkov - kakor se je kasneje žal tudi potrdilo je to DEJANSKO bil neuravnovešen primerek...
Super Sonic ::
"Kaj pa naj bi storil, če voznik za njim ni upošteval varnostne razdalje in ga je torej direktno ogrožal?"
A je on kakšen policaj, pa da mi tega ne vemo? Blendanje je, kakor je meni znano, prepovedano. Tako kot hupanje in uporaba vseh štirih smernikov med normalno vožnjo.
To je vse isti nivo in sporočilo, da je za volanom kreten svoje vrste. Ali je agresiven, ali zadet od droge, ali utrujen, ali prizadet, niti ni važno. Takšnemu se je potrebno umakniti in situacija se elegantno reši. Gre zato, da obdržiš kvaliteto življenja - ne zato, da se sabljaš z egom. Kaj bi bilo, če bi stric ven potegnil nož? Ali kaj drugega? Je vredno naše življenje tega? Moje ni.
"Kam naj se bi pa Žiga umaknil in zakaj naj bi pospeševal?"
Vedno je možnost umika (če pričakuješ, da ti bom točno povedal kam naj bi se umaknil ti sporočam - da tega ne vem), če ne gre drugače se tako upočasni, da se nas prehiti. Važno je, da gre naprej. Ampak če ego ne da - razumem. Nisi prvi, niti zadnji ki tako razmišlja. Niti Žiga ni prvi, ki je dobil batine, niti ni zadnji.
A je on kakšen policaj, pa da mi tega ne vemo? Blendanje je, kakor je meni znano, prepovedano. Tako kot hupanje in uporaba vseh štirih smernikov med normalno vožnjo.
To je vse isti nivo in sporočilo, da je za volanom kreten svoje vrste. Ali je agresiven, ali zadet od droge, ali utrujen, ali prizadet, niti ni važno. Takšnemu se je potrebno umakniti in situacija se elegantno reši. Gre zato, da obdržiš kvaliteto življenja - ne zato, da se sabljaš z egom. Kaj bi bilo, če bi stric ven potegnil nož? Ali kaj drugega? Je vredno naše življenje tega? Moje ni.
"Kam naj se bi pa Žiga umaknil in zakaj naj bi pospeševal?"
Vedno je možnost umika (če pričakuješ, da ti bom točno povedal kam naj bi se umaknil ti sporočam - da tega ne vem), če ne gre drugače se tako upočasni, da se nas prehiti. Važno je, da gre naprej. Ampak če ego ne da - razumem. Nisi prvi, niti zadnji ki tako razmišlja. Niti Žiga ni prvi, ki je dobil batine, niti ni zadnji.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
jype ::
Super Sonic> Blendanje je, kakor je meni znano, prepovedano. Tako kot hupanje
Tega očitno ni počel Žiga.
Super Sonic> uporaba vseh štirih smernikov med normalno vožnjo.
Varnostne utripalke vključiš zato, da voznika za seboj opozoriš na nevarnost naleta. Povsem ustrezna praksa, če se ti nekdo za trenutno hitrost vožnje preveč približa od zadaj.
Super Sonic> če ne gre drugače se tako upočasni, da se nas prehiti.
Vozil je po prazni Celovški, ki je dvopasovna. Je tudi napisal, da je upočasnil. Kaj bi še moral storiti?
Tega očitno ni počel Žiga.
Super Sonic> uporaba vseh štirih smernikov med normalno vožnjo.
Varnostne utripalke vključiš zato, da voznika za seboj opozoriš na nevarnost naleta. Povsem ustrezna praksa, če se ti nekdo za trenutno hitrost vožnje preveč približa od zadaj.
Super Sonic> če ne gre drugače se tako upočasni, da se nas prehiti.
Vozil je po prazni Celovški, ki je dvopasovna. Je tudi napisal, da je upočasnil. Kaj bi še moral storiti?
šernk ::
sam sem vozil v zadnje po prazni šmartinski po levem pasu, ker sem čez 500m itak moral biti na tistem pasu. policaji so me ustavili (kontrola prometa), pa me niso niti vprašali zakaj sem na levem. torej imam vso pravico biti na njemu tudi ko ni nikogar nikjer, in tam lahko prehiteva tudi po desni.
še ena izkušnja pred dobrim mesecem dni:
AC LJ-KP, v postojni se policaji priključijo na AC, vozilo pred mano vozi nekje 120km/h in jaz za njim malce upočasnim in omogočim policajem vareno vključitev, nakar kar naenkrat tisti pred policaji zmanjša hitrost na 110, dobrih 500m vozim tako, nato se odločim prehiteti policaje in unega, a glej hudiča, tip pospeši v trenutku ko sem se vrgel na prehitevalni pas in dobil notri nekje 130km/h (bil sem takrat nekje vzporedno z policijskim avtom), prehitim policijski avto in se vrnem pred njih na vozni pas. policisti pa nato takoj mimo mene in tistega ki je pospeševal, ko sem se sam lotil prehitevat ustavili na prvem počivališču.
blendanje je prepovedano, RAZEN v primeru, da opozarjaš na nevarnost, premajhna varnostna razdalja pomeni nevarnost, torej... ? kje je tu problem? tudi policaji so mi že blendali, zaradi nevarnosti na cesti.
edit: frnikola1:
20 let star avto z 55KM, notri trije osebki, pa smo pri cca 80km/h razmišljali ali naj za foro prehitimo ferrarija, pa tudi če smo v 4ih notri popolnoma ok potegne, zmanjka ga le pri večjih klancih, ko dejansko 4. komaj prileze do 80km/h, vendar kdaj je bil izdelan zadnji avto, ki ni zmogel 90km/h, se ne spomnim.
še ena izkušnja pred dobrim mesecem dni:
AC LJ-KP, v postojni se policaji priključijo na AC, vozilo pred mano vozi nekje 120km/h in jaz za njim malce upočasnim in omogočim policajem vareno vključitev, nakar kar naenkrat tisti pred policaji zmanjša hitrost na 110, dobrih 500m vozim tako, nato se odločim prehiteti policaje in unega, a glej hudiča, tip pospeši v trenutku ko sem se vrgel na prehitevalni pas in dobil notri nekje 130km/h (bil sem takrat nekje vzporedno z policijskim avtom), prehitim policijski avto in se vrnem pred njih na vozni pas. policisti pa nato takoj mimo mene in tistega ki je pospeševal, ko sem se sam lotil prehitevat ustavili na prvem počivališču.
A je on kakšen policaj, pa da mi tega ne vemo? Blendanje je, kakor je meni znano, prepovedano. Tako kot hupanje in uporaba vseh štirih smernikov med normalno vožnjo.
blendanje je prepovedano, RAZEN v primeru, da opozarjaš na nevarnost, premajhna varnostna razdalja pomeni nevarnost, torej... ? kje je tu problem? tudi policaji so mi že blendali, zaradi nevarnosti na cesti.
edit: frnikola1:
14 let star avto in samo 55KM ni sposoben dosečt visoke hitrosti, če pa že pa vse nenormalno ropota.
20 let star avto z 55KM, notri trije osebki, pa smo pri cca 80km/h razmišljali ali naj za foro prehitimo ferrarija, pa tudi če smo v 4ih notri popolnoma ok potegne, zmanjka ga le pri večjih klancih, ko dejansko 4. komaj prileze do 80km/h, vendar kdaj je bil izdelan zadnji avto, ki ni zmogel 90km/h, se ne spomnim.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: šernk ()
WarpedGone ::
In mi reče nazaj: Because it was the safest thing for both of us. In to je tisto kar naredi razliko.
Tega, fantje, tega manjka.
Piše prvi:
A je on kakšen policaj, pa da mi tega ne vemo? Blendanje je, kakor je meni znano, prepovedano. Tako kot hupanje in uporaba vseh štirih smernikov med normalno vožnjo.
V odgovor dobi:
blendanje je prepovedano, RAZEN v primeru, da opozarjaš na nevarnost
Opozarjanje na nevarnost ni več normalna vožnja. Še bolj kot prometne kulture, nam manjka bralnega razumevanja.
Zbogom in hvala za vse ribe
Super Sonic ::
"Varnostne utripalke vključiš zato, da voznika za seboj opozoriš na nevarnost naleta."
Na prazni Celovški bi ti prepričeval policaja, da je bila možnost naleta?
"Vozil je po prazni Celovški, ki je dvopasovna. Je tudi napisal, da je upočasnil. Kaj bi še moral storiti?"
Sedaj, kolikor je on stvar olepšal je to njegov problem. Ampak, če gremo po njegovih besedah, se je za njim peljal psihopat, ki ga je hotel pretepsti. Tukaj ni bilo veze s to temo, ker to ni bil počasen voznik, niti Žiga ni bil. Po teh besedah je šlo za filmsko zasledovanje in pretep. Tak človek je za v ječo in mora biti odstranjen iz okolja.
Če pa mene vprašaš, je šlo pa za klasično "drkanje" in dokazovanje. Žiga je padel v ta mlin in potegnil krajšo. Pika. Se zgodi, nekaterim pa kar dogaja.
Na prazni Celovški bi ti prepričeval policaja, da je bila možnost naleta?
"Vozil je po prazni Celovški, ki je dvopasovna. Je tudi napisal, da je upočasnil. Kaj bi še moral storiti?"
Sedaj, kolikor je on stvar olepšal je to njegov problem. Ampak, če gremo po njegovih besedah, se je za njim peljal psihopat, ki ga je hotel pretepsti. Tukaj ni bilo veze s to temo, ker to ni bil počasen voznik, niti Žiga ni bil. Po teh besedah je šlo za filmsko zasledovanje in pretep. Tak človek je za v ječo in mora biti odstranjen iz okolja.
Če pa mene vprašaš, je šlo pa za klasično "drkanje" in dokazovanje. Žiga je padel v ta mlin in potegnil krajšo. Pika. Se zgodi, nekaterim pa kar dogaja.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
jype ::
Super Sonic> niti Žiga ni bil.
Žiga je vozil 60, čeprav je omejitev 70.
Kar seveda ni v nasprotju s predpisi.
Super Sonic> Na prazni Celovški bi ti prepričeval policaja, da je bila možnost naleta?
Vedno, ko kdo ne vzdržuje ustrezne varnostne razdalje, se pojavi resna nevarnost naleta.
Žiga je vozil 60, čeprav je omejitev 70.
Kar seveda ni v nasprotju s predpisi.
Super Sonic> Na prazni Celovški bi ti prepričeval policaja, da je bila možnost naleta?
Vedno, ko kdo ne vzdržuje ustrezne varnostne razdalje, se pojavi resna nevarnost naleta.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
Super Sonic ::
"blendanje je prepovedano, RAZEN v primeru, da opozarjaš na nevarnost"
Blendanje od zadaj je znak debila. Moj pokojni ata je imel (še v Jugi), zaradi svojega ega, zato pripravljen povračilni udarec. 1000W lampo, ki je posvetila nazaj in je bila zvezana direktno na akumulator in se je vklopila s stikalom. Po vključitvi le-te, je imel voznik zadaj nemalo težav, pogosto pa se je zgodila celo prometna nesreča.
Ampak resno. To smo že prerasli. Tako kulturno, kot tudi časovno in mentalno. Smo v dobi, kjer je najboljše zdravilo za vse te reči, umirjanje ega.
"kje je tu problem?"
Problem so bili prižgani žmigavci, ki so opici, ki je vozila za njim, sporočili, da je spredaj nekdo, ki hoče spopad.
Blendanje od zadaj je znak debila. Moj pokojni ata je imel (še v Jugi), zaradi svojega ega, zato pripravljen povračilni udarec. 1000W lampo, ki je posvetila nazaj in je bila zvezana direktno na akumulator in se je vklopila s stikalom. Po vključitvi le-te, je imel voznik zadaj nemalo težav, pogosto pa se je zgodila celo prometna nesreča.
Ampak resno. To smo že prerasli. Tako kulturno, kot tudi časovno in mentalno. Smo v dobi, kjer je najboljše zdravilo za vse te reči, umirjanje ega.
"kje je tu problem?"
Problem so bili prižgani žmigavci, ki so opici, ki je vozila za njim, sporočili, da je spredaj nekdo, ki hoče spopad.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
jype ::
Super Sonic> Problem so bili prižgani žmigavci, ki so opici, ki je vozila za njim, sporočili, da je spredaj nekdo, ki hoče spopad.
Kako pa naj bi Žiga vedel, kako je bila strenirana opica za njim?
Morda bi pa, če bi Žiga pospešil, opica to razbrala kot poziv na oborožen spopad!
Kako pa naj bi Žiga vedel, kako je bila strenirana opica za njim?
Morda bi pa, če bi Žiga pospešil, opica to razbrala kot poziv na oborožen spopad!
Super Sonic ::
"Kako pa naj bi Žiga vedel, kako je bila strenirana opica za njim?"
Kako? Tako, da mu je najprej poblendala. Tink, ding, dang! Warning -> debil zadaj, stay away.
"Morda bi pa, če bi Žiga pospešil, opica to razbrala kot poziv na oborožen spopad!"
Ne bi. Opica vzame to tako, da je zelo vesela, ker jo vsaj nekdo posluša in uboga. Gre za čisto podrejanje, ampak je vredno.
Daj se raje nekaj vprašaj. Kolikokrat v življenju se ti zgodi, da vozi zateboj tip, ki te hoče pretepsti neobziraje nato, kaj boš naredil? In kolikokrat imaš na cesti opravka z ljudmi, ki so nevorzni in ti v afektu lahko povzročijo veliko škode? Kaj je bolj verjetno, da te čaka danes, ko boš šel domov?
Kako? Tako, da mu je najprej poblendala. Tink, ding, dang! Warning -> debil zadaj, stay away.
"Morda bi pa, če bi Žiga pospešil, opica to razbrala kot poziv na oborožen spopad!"
Ne bi. Opica vzame to tako, da je zelo vesela, ker jo vsaj nekdo posluša in uboga. Gre za čisto podrejanje, ampak je vredno.
Daj se raje nekaj vprašaj. Kolikokrat v življenju se ti zgodi, da vozi zateboj tip, ki te hoče pretepsti neobziraje nato, kaj boš naredil? In kolikokrat imaš na cesti opravka z ljudmi, ki so nevorzni in ti v afektu lahko povzročijo veliko škode? Kaj je bolj verjetno, da te čaka danes, ko boš šel domov?
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
jype ::
Super Sonic> Kaj je bolj verjetno, da te čaka danes, ko boš šel domov?
Danes delam od doma, za vsak slučaj :)
Super Sonic> Ne bi. Opica vzame to tako, da je zelo vesela, ker jo vsaj nekdo posluša in uboga. Gre za čisto podrejanje, ampak je vredno.
Kako veš?
Moji deklici se je že zgodilo, da so opice narobe razumele tak dražljaj. Ni dosti manjkalo, pa bi prišlo do nesreče.
Danes delam od doma, za vsak slučaj :)
Super Sonic> Ne bi. Opica vzame to tako, da je zelo vesela, ker jo vsaj nekdo posluša in uboga. Gre za čisto podrejanje, ampak je vredno.
Kako veš?
Moji deklici se je že zgodilo, da so opice narobe razumele tak dražljaj. Ni dosti manjkalo, pa bi prišlo do nesreče.
St235 ::
Prepočasna vožnja je prepovedana v 30 členu ZVCP in sicer v tretjem odstavku. Je pa v rpaksi zadevo težko kaznovat ker govori o tem, da je prepovedana počasna vožnja brez razloga. 60 po mokri celovški to ni. 60 po odprti regionalni cesti na sončen dan za osebno vozilo vsekakor je.
Ravno tako je omenjeno kršitev prvega odstavka drugega člena, ki zapoveduje voznikom, da morajo voziti tako, da poteka promet nemoteno.
Omejitve imajo dva namena. Prvi je da omejijo najvišjo hitrost in s tem zmanjšajo število nevarnih situacij. Omejitve pred križišči tako olajšajo vključevanje v promet, opozorijo na oster ovinek...
Drugi pomen tabel za omejitev pa je da vozniku sporočji tudi koliko je normalna vožnja možna. Če pelješ v ovinek pred katerim stoji tabla 40 potem je logično pričakovat, da ta ovinek ni enak petim prej kjer si lahko peljal 90. Ravno tako pa ti da vedet, da ostale ovinke lahko varno prevoziš z hitrostmi proti 90.
Obstaja varna vožnja, obstajajo pa tudi nesposobni vozniki, ki niso za na cesto ker preprosto ne obvladajo prometa in svojega vozila. Nekdo, ki se mora dnevno umikat, ker povzroča kolone definitivno spada med slednje
Bistveno varnega in dobrega voznika je prilagajanje razmeram na cesti in odnos do ostalih udeležencev v prometu. To pa nikakor ni enako jajcanju 60km/h po regionalnih cestah na sončen dan. Tudi napihovanje, ki smo ga deležni s tvoje strani Jype v tej temi jasno kaže, da si nestrpen voznik, ki nima posluha za sočloveka. Dam roko v ogenj, da si eden tistih, ki takoj za ovinkom pohodijo gas, ko vidijo, da se nekdo pripravlja na prehitevanje.
Dogodek, ki ga opisuje žiga je žal prepogost tudi v 21 stoletju. Glede na opisano bi sam tudi podobno ravnal, namreč vozilo, ki vozi na občutno premajhni razdalji z dolgimi lučni, bi poskusil z smerniki opozoriti na to kaj dela. Vse utripalke so namreč namenjene temu, da vozila okoli sebe opozorimo na nekaj, vendar jih pri tem ne slepimo ali motimo okolice z hupo. Ostro kritiziram pa vskaršno blendanje, prižiganje meglenk in podobne neumnosti s katerimi ljudje v prometu merijo svoj ego.
Ravno tako je omenjeno kršitev prvega odstavka drugega člena, ki zapoveduje voznikom, da morajo voziti tako, da poteka promet nemoteno.
Omejitve imajo dva namena. Prvi je da omejijo najvišjo hitrost in s tem zmanjšajo število nevarnih situacij. Omejitve pred križišči tako olajšajo vključevanje v promet, opozorijo na oster ovinek...
Drugi pomen tabel za omejitev pa je da vozniku sporočji tudi koliko je normalna vožnja možna. Če pelješ v ovinek pred katerim stoji tabla 40 potem je logično pričakovat, da ta ovinek ni enak petim prej kjer si lahko peljal 90. Ravno tako pa ti da vedet, da ostale ovinke lahko varno prevoziš z hitrostmi proti 90.
Obstaja varna vožnja, obstajajo pa tudi nesposobni vozniki, ki niso za na cesto ker preprosto ne obvladajo prometa in svojega vozila. Nekdo, ki se mora dnevno umikat, ker povzroča kolone definitivno spada med slednje
Bistveno varnega in dobrega voznika je prilagajanje razmeram na cesti in odnos do ostalih udeležencev v prometu. To pa nikakor ni enako jajcanju 60km/h po regionalnih cestah na sončen dan. Tudi napihovanje, ki smo ga deležni s tvoje strani Jype v tej temi jasno kaže, da si nestrpen voznik, ki nima posluha za sočloveka. Dam roko v ogenj, da si eden tistih, ki takoj za ovinkom pohodijo gas, ko vidijo, da se nekdo pripravlja na prehitevanje.
Dogodek, ki ga opisuje žiga je žal prepogost tudi v 21 stoletju. Glede na opisano bi sam tudi podobno ravnal, namreč vozilo, ki vozi na občutno premajhni razdalji z dolgimi lučni, bi poskusil z smerniki opozoriti na to kaj dela. Vse utripalke so namreč namenjene temu, da vozila okoli sebe opozorimo na nekaj, vendar jih pri tem ne slepimo ali motimo okolice z hupo. Ostro kritiziram pa vskaršno blendanje, prižiganje meglenk in podobne neumnosti s katerimi ljudje v prometu merijo svoj ego.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
Super Sonic ::
"Kako veš?"
O prometu vemo zelo malo, ko gre pa za ljudi okoli nas, pa še manj. Hec vsega je, da vozimo vsi po isti cesti, smo pa zelo različni in različno sposobni. Moje izkušnje kažejo nato, da se je potrebno ljudem, ki blendajo, vijugaja, dirkajo ali kako drugače agresivno izstopajo iz prometa, umakniti. Če bom pa zato tepen, bom pa vsaj vedel, da sem res naredil vse kar sem lahko, da to tega ne bi prišlo. Vsakakor imamo po teh dogodkih druge mehanizme, kjer lahko iščemo zadoščenje.
O prometu vemo zelo malo, ko gre pa za ljudi okoli nas, pa še manj. Hec vsega je, da vozimo vsi po isti cesti, smo pa zelo različni in različno sposobni. Moje izkušnje kažejo nato, da se je potrebno ljudem, ki blendajo, vijugaja, dirkajo ali kako drugače agresivno izstopajo iz prometa, umakniti. Če bom pa zato tepen, bom pa vsaj vedel, da sem res naredil vse kar sem lahko, da to tega ne bi prišlo. Vsakakor imamo po teh dogodkih druge mehanizme, kjer lahko iščemo zadoščenje.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
jype ::
Lakotnik29> 60 po odprti regionalni cesti na sončen dan za osebno vozilo vsekakor je.
Razen, kadar ima vozilo morda montirano rezervno kolo, ali pa kadar v vozilu prevaža lomljive reči, ali pa kadar je pokvarjen termostat in mora paziti, da se motor ne pregreje.
Lakotnik29> Ravno tako pa ti da vedet, da ostale ovinke lahko varno prevoziš z hitrostmi proti 90.
Ne, ti ne.
Lakotnik29> Nekdo, ki se mora dnevno umikat, ker povzroča kolone definitivno spada med slednje
To seveda niti približno ne drži, drži pa, da se večina Slovencev vozi s hitrostjo, ki je višja od najvišje dovoljene, zato se seveda tisti, ki se držimo omejitev, pogosto znajdemo na čelu kolone (in tisti izmed teh, ki nismo idioti in si ne domišljamo, da je naša naloga umirjanje prometa, se seveda umaknemo in omogočimo prehitro vožnjo tistim, ki se jim iz kakršnegakoli razloga zdi potrebna).
Lakotnik29> Jype v tej temi jasno kaže, da si nestrpen voznik, ki nima posluha za sočloveka.
Lahko prosim citiraš kak moj odstavek, ki namiguje na kaj takega?
Lakotnik29> Dam roko v ogenj, da si eden tistih, ki takoj za ovinkom pohodijo gas, ko vidijo, da se nekdo pripravlja na prehitevanje.
Nikar ne sodi drugih po sebi, sine.
Super Sonic> Moje izkušnje kažejo nato, da se je potrebno ljudem, ki blendajo, vijugaja, dirkajo ali kako drugače agresivno izstopajo iz prometa, umakniti.
Kam pa se lahko umakneš, če si na široki in prazni večpasovni cesti?
Razen, kadar ima vozilo morda montirano rezervno kolo, ali pa kadar v vozilu prevaža lomljive reči, ali pa kadar je pokvarjen termostat in mora paziti, da se motor ne pregreje.
Lakotnik29> Ravno tako pa ti da vedet, da ostale ovinke lahko varno prevoziš z hitrostmi proti 90.
Ne, ti ne.
Lakotnik29> Nekdo, ki se mora dnevno umikat, ker povzroča kolone definitivno spada med slednje
To seveda niti približno ne drži, drži pa, da se večina Slovencev vozi s hitrostjo, ki je višja od najvišje dovoljene, zato se seveda tisti, ki se držimo omejitev, pogosto znajdemo na čelu kolone (in tisti izmed teh, ki nismo idioti in si ne domišljamo, da je naša naloga umirjanje prometa, se seveda umaknemo in omogočimo prehitro vožnjo tistim, ki se jim iz kakršnegakoli razloga zdi potrebna).
Lakotnik29> Jype v tej temi jasno kaže, da si nestrpen voznik, ki nima posluha za sočloveka.
Lahko prosim citiraš kak moj odstavek, ki namiguje na kaj takega?
Lakotnik29> Dam roko v ogenj, da si eden tistih, ki takoj za ovinkom pohodijo gas, ko vidijo, da se nekdo pripravlja na prehitevanje.
Nikar ne sodi drugih po sebi, sine.
Super Sonic> Moje izkušnje kažejo nato, da se je potrebno ljudem, ki blendajo, vijugaja, dirkajo ali kako drugače agresivno izstopajo iz prometa, umakniti.
Kam pa se lahko umakneš, če si na široki in prazni večpasovni cesti?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
St235 ::
jype bluzis, sedaj ko ti zmanjkuje argumentov. Sam si trdil, da ti voziš pod omejitvami in je zato to bolj varno. Torej ne sedaj sanjat, da se kolone za tabo nabirajo ko voziš po omejitvah.
Sam vsak dan prevozim 250km zaradi službe in NIKOLI nisem bil načelu kolone, če sem vozil po omejitvah. Se zgodi avto dva, ki te ponavadi tudi kmalu prehitita. Kolone se daljo za vozili pri 70 km/h ali celo manj.
Pazit na termostat da se ne pregreje: ROFL - budalaština tedna. Tehnično neizpravno vozilo nima kaj delat v prometu, pa tudi če smo pošteni iščeš dlako v jajcu. Seveda so okoliščine v katerih treba peljat pod omejitvijo samo to niso vsakodnevne razmere. Razen seveda, če ti vsakodnevno varno voziš z rezervnim kolesom in pokvarjenim termostatom.
Sam vsak dan prevozim 250km zaradi službe in NIKOLI nisem bil načelu kolone, če sem vozil po omejitvah. Se zgodi avto dva, ki te ponavadi tudi kmalu prehitita. Kolone se daljo za vozili pri 70 km/h ali celo manj.
Pazit na termostat da se ne pregreje: ROFL - budalaština tedna. Tehnično neizpravno vozilo nima kaj delat v prometu, pa tudi če smo pošteni iščeš dlako v jajcu. Seveda so okoliščine v katerih treba peljat pod omejitvijo samo to niso vsakodnevne razmere. Razen seveda, če ti vsakodnevno varno voziš z rezervnim kolesom in pokvarjenim termostatom.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Prehitevanje kolone (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 24100 (20490) | facepalm |
⊘ | Počasni vozniki (strani: 1 2 3 4 … 33 34 35 36 )Oddelek: Na cesti | 268163 (239194) | dzinks63 |
⊘ | Omejitve hitrosti za motoriste (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 34201 (28429) | bluefish |
» | Posnetek prometne nesreče - Pravilna reakcija? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 17635 (14035) | solatko |