» »

Koliko so krivi počasni vozniki?

Koliko so krivi počasni vozniki?

Temo vidijo: vsi
««
18 / 81
»»

Buggy ::

jaz tudi nimam potrplenja z ljudmi na cesti, ki so tako netolerantni do drugih ali pa celo zleht v smislu kaj mi pa morejo in za sabo delajo kolono vozil.
Kradejo po nepotrebnem moj cas ter mene ter druge spravljajo v nevarnost.
Sami so lahko do sebe tako posteni, da zaradi kateregakoli razloga, ki je povezan z njihovim psihicnim stanjem ali pa stanjem vozila, ki ni zmozno slediti prometu, odstranijo iz prometa in uporabijo javna prevozna sredstva.

WarpedGone ::

Če ne moreš varno prehitet, potem pač ne boš prehitel. Če je on kreten, to tebe nič ne odvezuje od prometnih predpisov.

Tole ljudem nekako noče zlest pod kožo. Pa ne samo v prometu, še marsikje drugje tudi ampak v prometu je to najbolj vsakdanje.
Počasnela na regionalki je "kriva" le neuvidevnosti do drugih, ker jih kratkomalo Hebe v glavo. In pa je ignoriranja predpisa, ki vsakega voznika zavezuje da se umakne ob prvi priliki takoj ko je za njim kolona. Za kolono pa štejejo trije avtomobili.

Glede vožnje 100 po regionalkah in 170 po AC, poraja se mi vprašanje - zakaj? Kje je užitek oz. profit v tem? Užitek je gonjenje po ravnini? Živ dolgcajt.
Privarčevanega časa praktično ni, ker ga 10x več zabiješ na prvem semaforju ali kamionu, ki te "prizemlji".
Je pa zguba na opazno višji porabi goriva, večji obrabi gum in nekaj večjem riziku da te kak "nepričakovan" dogodek spravi v črno kroniko.

Sicer pa, če hočte "hebat" folk v glavo, spoštujte predpise. Kot je tisti z koncem omejitve na cestninskih postajah.

I love it!
Zbogom in hvala za vse ribe

jalovec09 ::

šernk je izjavil:

Moj stil vožnje.

Naselje do 59km/h
Izven med 70-85km/h


žalostno, da izven nisi sposoben peljati 90, skozi naselje pa zgleda si sposoben peljati 60.


14 let star avto in samo 55KM ni sposoben dosečt visoke hitrosti, če pa že pa vse nenormalno ropota.
Ampak vozim samo takrat, ko imam sopotnike notri po teh omejitvah, ko pa sem sam, pa
potem vozim sledeče
naselje spet do 60 km/h
izven naselja 85-100km/h
AC 130-150, so obdobja tud 110-120.
Če se pojavijo zadaj vozila na stranski cestah, ac pa se prilagodim njim oz. tempu kolone, ja le en bom vozil izven naselja 70 zadaj pa 10 avtov, v naselju pa ni problema vozil bom 55km/h pa čeprav je 20 avtov zadaj.

Zgodovina sprememb…

BlueRunner ::

Zakaj pa v naselju do 60 km/h?

Kolikor vem je tipična omejitev 50 km/h.

Nimam v naselju nikakršnih problemov voziti 50km/h, pa če tudi se mi kdo prilemi na rit, besno blenda in trobi. Njegov problem, če je ni v primernem psihičnem stanju za vožnjo. Jaz moram pač paziti, da sam ne bom povzročil nesreče... še posebej ne v naselju.

Tako, kot nimam nikakršne težave pri tabi za konec naselja pritisniti do konca in takšne opičnjak praviloma pustiti daleč za seboj... do naslednjega naselja seveda. Tam znova 50 in se mi ista budala, ki mi je bila že eno selo nazaj prilepljena na rit, znova prilepi na rit.

Na podlagi česar zaključujem dve stvari. Veliko voznikov ni sposobnih dinamične vožnje. Ja, res imaš občutek, da greš po polžje, ko padeš iz 90 na 50, vendar pa to ni nekaj neobvladljivega. Najbolj so problematični ljudje, ki vsem omejitvem kar na pamet prištevajo 10km/h samo zaradi tolerance radarjev. To pomeni, da so oni središče vesolja, ki se vrti okoli njih. No, v prometu se morami vsi prilagajati drug drugemu.

Psihologi imajo zagotovo strokovne izraze za takšne patologije, kot so nesposobnost samondazora in ignoranca do ostalih "sodelavcev" v prometu.

Zgodovina sprememb…

Spajky ::

jalovec09 je izjavil:

..14 let star avto in samo 55KM ni sposoben dosečt visoke hitrosti, če pa že pa vse nenormalno ropota
Če je mašina "zaspana" ali težnostno preobremenjena, zna to bit res problem. Vendar pa malce "zateraš" v nižji brzini in pol prestaviš v peto pa gre (škodilak l.93 realno Bp 140 po ravnem (4kRPM, malce hrupno), v črnokalski klanec gor po regionalki (polprazna odkar avtocesta) v peti brez gasa do daske (2/3 - 3/4 gasa - pred odprtjem dodatne lopute/potrošnje na karburatorju) prek 90/h (cca. 3kRPM)...

Ljudje imajo čedalje "boljše" avtomobile in IMHO vozijo čedalje slabše razen izjem. Ko pa se kazni dvignejo vedno znova, pa večina še bolj prestrašeno (za svoj žep!) počasneje ... Pa je pred priključkom/križiščem omejitev brzine, pol se pa še par km cijazijo, ustvarjajo kolono za sabo in jih ne moreš varno prehitet zaradi nasproti vozečih vozil ... vsake toliko kaki odzadaj zgubi živce in nevarnost nesreče je tu ... Kaj vse počnejo med vožnjo, da niti ne govorimo (namesto, da bi bili skoncentrirani na osnovno opravilo).

Res pa je, da vsi delamo napake in IMHO nobeden ne vozi res po predpisih (razen kandidata za izpit z inštruktorjem zraven=avtošola). Vozit je treba "tekoče" primerno pogojem na cesti=varno, tudi če vsakih par let plačaš "davek inkasantom" za kako prekoračitev brzine (za polnjenje proračuna, hebat ga)...
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...

kmetek ::

Pa kdaj se bo kaznovala v SLO prekratka varnostna razdalja?

amigo_no1 ::

BlueRunner
Uporabi milimetrski pritisk na stopalko zavore, po potrebi večkrat za najbolj počasne 8-).

T-h-o-r ::

kmetek je izjavil:

Pa kdaj se bo kaznovala v SLO prekratka varnostna razdalja?

nikdar
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

Dr_M ::

jype je izjavil:

Dr_M> Ampak kaj naredis, ce se nekdo pred tako pelje 60?

Pelješ za njim z ustrezno varnostno razdaljo.

Dr_M> Zame je pocasnez nevarnost in ovira na cesti. Pika.

Vrni vozniško dovoljenje, ker očitno nisi usposobljen za sodelovanje v prometu.

Dr_M> postanes rahlo zivcen

Nimaš kaj živčen postajat. Tvoja naloga je upoštevat predpise. Če ne moreš varno prehitet, potem pač ne boš prehitel. Če je on kreten, to tebe nič ne odvezuje od prometnih predpisov.

Dr_M> potem ti poci zivec

Tvoja krivda, tvoj problem. Če ne gre drugače, se oglasiš k psihiatru, ki ti morda lahko pomaga.

Dr_M> Ce bi tisti bedak vozil 90 namesto 60, ga niti nebi sel prehitevat in bi bilo vse uredu.

In če ti ne bi bil nesposoben za vožnjo ne bi prehiteval (ker vsak, ki je za vožnjo sposoben, se dobro zaveda, da mora sam poskrbeti za varnost na cesti, ker idioti, ki se ne umaknejo hitreje vozečim vozilom zagotovo ne bodo).



Jaz upam, da ti nimas avta, ker si ocitno na nekih mocnih psihoaktivnih substancah in resni nisi sposoben za voznjo z avtomobilom. Hudica, se pes nebi smel hodit.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

Zheegec ::

T-h-o-r je izjavil:

kmetek je izjavil:

Pa kdaj se bo kaznovala v SLO prekratka varnostna razdalja?

nikdar

Zadnjič sem peljal avto, ki na head-up displayu napiše, ko imaš prekratko varnostno razdaljo. Super varijanta, ugotoviš, da po določenem času s pravilno varnostno razdaljo kar naenkrat začneš voziti preblizu. Še sreča, da je bila prekinjena črta in sem lahko opozorilo skenslal s prehitevanjem :)

Drugače pa jaz grem po AC nekje 160 da se mi ni treba stalno umikati na vozni pas za počasneže, ki grejo 100 na uro in je potem treba bremzati. Udobno je pa praktično enako.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

BlueRunner ::

amigo_no1 je izjavil:

BlueRunner
Uporabi milimetrski pritisk na stopalko zavore, po potrebi večkrat za najbolj počasne 8-).

Točno vem o čemu govoriš. Na moji stari zavori je bilo celo slišati klik stikala, da sem natančno vedel kdaj so se prižgale stop luči. Priznam, da sem kriv tega, da sem to včasih tudi počel.

Potem sem pa še v glavi malo odrastel... živčnega človeka delati še bolj živčnega ni dobra ideja in to, da mu s stop lučmi bliskam v ksiht nikakor ne prispeva k moji varnosti. Pri hitrosti 50 kaj več kot pleh med nama tako ali tako ne bo trpel. V naseljih me mnogo bolj skrbi, kaj mi bo skočilo pred havbo, kot pa to, da mi bo mehanik na njegov račun menjal odbijač.

Zgodovina sprememb…

kmetek ::

Alien: Android SPEEDVIEW morda?

Zheegec ::

kmetek je izjavil:

Alien: Android SPEEDVIEW morda?

M?
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

knesz ::

Če se kdo nalima na rit, ponavadi pomaga čiščenje sprednjih stekel :)

solatko ::

Kdo lahko znanstveno potrdi smiselnost politično določenih omejitev hitrosti.
Če bi veljala kakšne znanstvene ugotovitve, bi imel cel svet enake omejitve na podobnih delih cest (naselja, ovinki, klanec.....), tako pa vemo, da že v sami LJ velja nekaj omejitev, ki so skregane z vsako logiko varnega odvijanja prometa - npr. omejitev na Topniški 60km/h, pri tako velikem številu prehodov za pešce, stranskih priključkov, dokaj slabe preglednosti...., potem pa prideš na Roško, dvopasovna + en pas nasproti, pregledna, semaforizirana dva križišča, pa omejitev 50km/h - samo za primerjavo nesmiselnim političnim omejitvam.
Potem pa vsak dan zasledim zahvalo, ker vozite po omejitvah in je moja mama še živa. Totalti BŠ.
Vsak, ki trdi, da so za nesreče krive predvsem prevelika hitrost, je totalni kreten, ki nima pojma o dogajanju v prometu. Rekel bi, da je izredno malo nesreč kriva hitrost (tudi sam sem se večkrat, tudi po navadni regionalni cesti peljal 200+, imam pa nešteto prijateljev, ki vedno in povsod vozijo krepko čez omejitev - tudi proračun lepo polnijo, pa se od njih ni še niti eden zaletel, ali povzročil nesrečo), če bi bilo to res, noben rešilec ali policaj, vozilo spremstva, ki vozijo krepko nad politično določenimi omejitvami, ne bi vožnje končal brez nesreče (vozijo po normalnih cestah, kjer moramo vsi ostali, voziti po politično določenih omejitvah - med pešci, kolesarji in drugimi udeleženci v prometu). Point je v temu, da prilagajajo vožnjo razmeram na cesti. Sami od sebe vedo, da navkljub sireni, ne morejo skozi mesto peljati 150+, ker ni nujno, da jih bodo drugi slišali.

Torej hitrost na ubija, lahko pa v rokah nesposobnega, mladega, nekoncentriranega voznika, pomeni prevelika hitrost, nevarnost zanj in posledično za druge, ni pa vzrok hitrost, temveč neznanje.

Kje je podkrepljena ugotovitev, da je omejitev 90 izven naselja, varna, zakaj ne bi bila 110 ali tako kot je bila nekdaj 80, te ugotovitve ni, je samo političen dogovor, da je to, to.

Jaz menim, da je omejitev hitrosti v različnih pogojih, za vsakega voznika drugačna, odvisna od znanja, avta, gum, vremena, počutja in še kaj.
Zato imajo po prometno razvitih državah tudi statistične podatke o vzrokih prometnih nesreč veliko več kategorij, med njimi tudi počutje, znanje oz. vozniške izkušnje, vremenski vplivi...., po večini teh držav je hitrost zelo spodaj, je pa zelo visoko, neizkušenost, alkohol, objestnost (ki nima veze z omejitvami), tehnično stanje vozil, neprevidnost pešca ali kolesarja, kratka varnostna razdalja in tudi, ne boste verjeli zadrževanje prometnega pasu, torej počasna, ovirajoča vožnja, ki je včasih samo 10km/h nižja in je povzročila prometno nesrečo.

Bedaste sem mi zdijo trditve nekaterih, vozite po omejitvah, pa ne bo nesreč. A res, 80% folka se vozi po omejitvah, veliko pod, število prometnih nesreč pa je vsako leto večje, torej tu nekaj ne štima, ali imamo zanič ceste ali zanič prometno vzgojo, ali zanič prometno politiko ali pa vse skupaj po malem.

Eno je pa 100%-no opojne substance in volan ne gre skupaj, tu bi osebno toleranco spustil blizu 0.
Drugo - vožnja pod omejitvijo in ustvarjanje kolone, je za udeležence v prometu veliko nevarnejša, kot nekoliko hitrejši voznik, ki to početje obvlada in vozi hitreje takrat, ko to stori varno za druge udeležence v prometu - tako zvani divjaki, ki pa ne povzročajo prometnih nesreč in katere kar nekaj razpravljalcev na ST in drugje, proglaša za največjo nevarnost na cesti.
Delo krepa človeka

;-) ::

knesz je izjavil:

Če se kdo nalima na rit, ponavadi pomaga čiščenje sprednjih stekel :)


Pa res :D Sploh na avtocesti pa kak z spucanim avtom zadaj.

ThinkPad ::

BigWhale je izjavil:

ThinkPad je izjavil:

Skrajno levi pas ne služi več samo prehitevanju, zato je mnogo več prehitevanja po desni oz. cik-cakanja, a tudi to ne pomaga kaj dosti, ko se vsi (kamioni vključeni) vozijo praktično z isto brzino.


Skrajno levi pas je v nekaterih drzavah v ameriki rezerviran za vozila v katerih je poleg soferja vsaj se eden ali pa dva potnika. Odvisno od drzave oziroma mesta/obcine.



Point ni toliko v njihovih posebnostih (ki jih je kar nekaj napram našim navadam) kot v tem, da se večina prometa na (recimo) interstate cestah odvija v približno enaki hitrosti na _vseh_ voznih pasovih. Zgolj to dejstvo že prispeva k večji varnosti. Nasprotno je pri nas sprejemljivo, da se previdnež po AC fura 130 ali 120 (in je hkrati že počasnež), medtem ko se vsi "odlični" vozniki lahko mirno furajo 150 in več. Razlika v hitrosti je tu 30 km/h in več in večja kot je razlika v hitrosti med dvema škatlama, večji je tudi rizko. Nikoli ne veš, kaj se v trenutku prehitevanja ali (tik pred tem) lahko zgodi... Podobno je v Italiji in še kje, v Franciji npr. sem opazil, da so te razlike precej manjše. Zdaj se ne bi spuščal še v druge faktorej kot so širina voznih/odstavnih pasov itd.

Poudarek je le na raziki v hitrosti med vozilom ki prehiteva in prehitevancem. Večja kot je razlika, hušje bodo najbrž posledice, ko gre kaj narobe. Pičiti mimo počasneta je tudi na zelo pregledni cesti precej nevarno početje. Kriv bo najbrž "ta hiter" saj je min. dovoljena hitrost precej nizka. Najbrž se morajo hitri prilagajati počasnim in ne obratno. Počasni imajo za svojo počasnost lahko 1000 opravičljivih razlogov...

BlueRunner ::

Če se kdo nalima na rit, ponavadi pomaga čiščenje sprednjih stekel

V primernih letnih časih pa vožnja s kolesom po nasipanem pesku - ostanku posipa od zimske službe. Zapelješ po tistem, kolesa poberejo ta pesek v zrak, tistemu, ki ti je preblizu riti pa zapoklja po karoseriji. 99% jih nagazi bremzo, ne samo upočasni. Prednost recepta? Preprosto to, da žmiganje s stop lučjo ali pa pranje stekel dejansko izgleda tako, da se ga hočem znebiti. Pesek na cesti pa je pač pesek na cesti. Višja sila. :D

Topniški 60km/h, pri tako velikem številu prehodov za pešce, stranskih priključkov, dokaj slabe preglednosti...., potem pa prideš na Roško, dvopasovna + en pas nasproti, pregledna, semaforizirana dva križišča, pa omejitev 50km/h - samo za primerjavo nesmiselnim političnim omejitvam.

Samo za tiste, ki teh dveh ulic ne poznajo...

Topniška je logično nadaljevanje Samove in kot takšna spada v "obroč" okoli centra po katerem prideš iz Šiške do Linhartove (smer Jarše/BTC) oziroma Šmartinske (center, KC, ...). Polovico jo je štiripasovnice, kjer je po mojem spominu na eni strani en uvoz, na drugi strani še en in en semaforiziran prehod za pešce. Verjetno pa ciljaš na tisti del med Linhartovo in Dunajsko, kjer sta dve semaforizirani križišči in semaforiziran prehod za pešce in eno pregledno križišče, kjer vidiš v obe strani. Ostali uvozi so, kakršni so. Mislim da so celo trije ali celo štirje, vsi pregledni. Največji pa pri VŠSD, na zunanji strani ovinka tako, da res vidiš 500m v vsako stran, ko se vključuješ.

Roška in dvopasovnica. Heh. Mi gre na smeh, če pomislim, da se bi tam kandidati za voznike vključevali v tekoč promet, kjer je omejitev kaj višja od 50. Že tako lahko tam vidiš bližnja srečanja, ko kandidat začne vožnjo, izsili prednost in zaključi z opravljanjem izpita. Vse v cca. 15 sekundah.

Najdi si boljše primere... ne rečem, da jih ni, ampak ta dva sta slaba.

BigWhale ::

ThinkPad je izjavil:

BigWhale je izjavil:

Skrajno levi pas je v nekaterih drzavah v ameriki rezerviran za vozila v katerih je poleg soferja vsaj se eden ali pa dva potnika. Odvisno od drzave oziroma mesta/obcine.

Point ni toliko v njihovih posebnostih (ki jih je kar nekaj napram našim navadam) kot v tem, da se večina prometa na (recimo) interstate cestah odvija v približno enaki hitrosti na _vseh_ voznih pasovih.


Ja, na vseh pasovih gre priblizno enako pocasi, ker je vse zabasano. :> Pa tudi omejitve hitrosti so nizje kot pri nas. 130km/h (80mph) je ze redkost. Meni so bile ameriske ceste vedno precej neurejena zadeva. Luknjaste in polno smeti ob cestah. Kar se pa samega prometa tice imajo pa marsikje nekaj precej dobrih resitev.

Commuter only lanes, ki so skrajno desno, namenjene izkljucno tistim, ki gredo v sluzbo in nazaj. Potem so ze omenjene HOV lanes. Pa local express lames.

jype ::

Dr_M> Jaz upam, da ti nimas avta, ker si ocitno na nekih mocnih psihoaktivnih substancah in resni nisi sposoben za voznjo z avtomobilom. Hudica, se pes nebi smel hodit.

Nimam avta (ga pa občasno upravljam - danes, na primer, sem se dvakrat ustavil na avtobusnem postajališču, da sem kolono vozil spustil naprej, ker jaz po mastnem cestišču pač ne nameravam voziti s hitrostjo, ki onemogoča zadostno reakcijo v kritičnih primerih).

Nikakor pa strpna vožnja ne pomeni, da sem brez refleksov - nekdo se je v tunelu na avtocesti domislil, da bo brez smernika zapustil svoj pas in se prestavil levo na tistega, kjer je že vzporedno peljalo moje vozilo (s približno isto hitrostjo, po omejitvi, razvrščeno na pasu za zavijanje levo). Ker pozorno spremljam okolico sem videl, da zaviranje ne pride v poštev, za pospeševanje ni bilo časa, zato sem se umaknil skrajno desno in do nesreče ni prišlo. Pa nisem trobil, blendal, mahal, kričal ali izvajal kakršnegakoli drugega neracionalnega početja. Lahko bi se mi, podobno kot se verjetno mnogim od vas, popolnoma zmešalo in bi svoje vozilo nalašč zaletel v vozilo nesrečneža, ki morda samo ni dobro spremljal prometa (v tako velikem osebnem vozilu je to vsekakor precej oteženo, sploh glede na ego, ki mora priti poleg), morda se je kregal z ženo, morda se je pogovarjal po telefonu - ni pomembno, ljudje se pač obnašajo kot idioti in jaz se obnašam tako, da nevarne situacije poskušam predvidet in se jim izognit, ali pa jih vsaj zapustiti brez poškodb.

solatko ::

Topniška je dvopasovna do Linhartove, naprej je pa preglednost izredno slaba, na njej imaš kolesarje, izvoz in močno naseljenih kompleksov, prehod za pešce, kjer so glavni šolarji (res je sedaj semaforiziran, vendar naši vrli šolarji, po navadi ne morejo čakat zelene.
Roška je pač taka, da na njej štartajo z izpitnimi vožnjami, do tam pa le redki dosežejo 60km/h, po drugi strani pa za izsiljevanje, ni drugega, kot padec. Od tam naprej, pa sta dva semaforja, kolesarska steza, pločnik in je omejitev proti Karlovški vsaj toliko nesmiselna, kot omejitev na Topniški ali Kajuhovi od križišča za BTC do Šmartinske 60km/h. Če bi bilo to zamenjano, bi še nekako šlo.
Delo krepa človeka

jype ::

Omejitve (navzgor, ne navzdol) so postavljene kot protokol, ki se ga morajo vsi držati, niso "potrjevanje okoliščin".

Če je na Trubarjevi v Ljubljani omejitev 130 km/h to ne pomeni, da lahko voziš (ali celo moraš voziti) s tako hitrostjo.

solatko ::

Tisti, ki vozijo manj, delajo kolone in bi se morali na prvem varnem mestu ustavit in spustit hitrejše naprej.
Navedel sem samo dve bedasti omejitvi, jih je pa na odprtih cestah po sloveniji mnogo več in za čuda na vseh takih mestih srečaš inkasante, cesta ravna kot šus, pregledna, nobene stavbe v bližini, komot vožnja 90 ali več, pa te pozdravi tabla 60/štetje prometa. Na 400m razdalje 3 ali več različne omejitve 90/50/70/60, pa prav nobenega pametnega vzroka.
Namesto, da bi folk naučili hodit čez cesto, bomo kmalu imeli na vsakem prehodu, znak STOP. Poglejte si v tujini, kje imate drugačno omejitev, ko se bližate prehodu ali križišču, pri nas je za vsako vaško pot, tabla 60.
Delo krepa človeka

Saladin ::

Moj cent - vožnjo prilagajaš okoliščinam.

Na ravni in prazni AC, z trezno glavo, ustreznim vozilom in dobrem cestišču ob lepem vremenu z vožnjo 200 kmh ne ogrožam nikogar razen sebe (pa še ta ogroženost" je na istem nivoju kot drugje, če prilagodiš vožnjo okoliščinam, torej normalna).

Če plačam kazen za to - v redu. Prekršil sem zakon. Ampak naj ne trobijo da je to nevarna in neodgovorna vožnja.
Dobro je kar nosi največ svobodne koristi/najmanj bolečine čim več sentientom
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"

jype ::

Seveda je nevarna in neodgovorna. Vsaka vožnja izven predpisov je nevarna že zato ker zakon pravi, da se moraš v prometu zanašat na to, da se vsi držijo predpisov.

Jaz se ne morem, ker se mi je že prevečkrat zgodilo, da so me, ko sem prevozil zeleno luč, skoraj umorili. Zdaj pred vsakim križiščem močno upočasnim, ker gre vosu pač samo enkrat na led.

Ko bodo dejansko _vsi_ upoštevali predpise, bom pa ob prednosti mirno peljal skozi križišča po omejitvah.

solatko> Navedel sem samo dve bedasti omejitvi, jih je pa na odprtih cestah po sloveniji mnogo več

Omejitve _NISO POTRJEVANJE RAZMER_ temveč so protokol, ki se ga je treba držat.

Jaz grem komot po naši ravni ulici več kot 200, omejitev je 50, nihče (razen idiotov) pa ne vozi hitreje kot 15, ker so ob ulici hiše, v hišah pa trume majhnih otrok, ki kar tekmujejo v tem kdo bo bolj nepričakovano pritekel na cesto.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

M-XXXX ::

Če je na Trubarjevi v Ljubljani omejitev 130 km/h to ne pomeni, da lahko voziš (ali celo moraš voziti) s tako hitrostjo.

Če razmere dopuščajo (pač lepo vreme), pomeni točno to: da MORAŠ vozit s 130km/h... (ker če se za tabo nabere kolona, se moraš umaknit), dokler se ne boš umikal (oziroma bodo: da ne bom delal krivice) moraš pa z 130km/h vozit... (seveda v par km/h odstopanju, da me ne boste za jezik držali).

jype ::

M-XXXX> ker če se za tabo nabere kolona, se moraš umaknit

Grozno, ja. Nekaj najbolj sramotnega, kar se človeku lahko pripeti.

Mimogrede, tudi če voziš po omejitvi in se za tabo nabere kolona, te nihče ne bo grdo gledal, če se umakneš in hitrejše spustiš naprej.

M-XXXX> pomeni točno to: da MORAŠ vozit s 130km/h

Ne. Preberi zakon - pomeni, da MORAŠ vozit s hitrostjo, ki je prilagojena razmeram (ne omejitvi!). Zgolj če voziš počasneje od polovice omejitve moraš vključiti varnostne utripalke, sicer pa omejitve navzdol _ni_ (razen na z zakonom določenih kategorijah cest, kjer so omejitve določene tudi navzdol in kjer mora biti vozilo, ki jih ne dosega, opremljeno s posebno signalizacijo in spremstvom).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

M-XXXX ::

En je pa slabo prebral: v isti vrsti sem napisal, da to ne dela praktično nobeden. Tisti, ki se ne umakne in vozi pod omejitvijo krši zakon.

Ne. Preberi zakon - pomeni, da MORAŠ vozit s hitrostjo, ki je prilagojena razmeram (ne omejitvi!). Zgolj če voziš počasneje od polovice omejitve moraš vključiti varnostne utripalke, sicer pa omejitve navzdol _ni_ (razen na z zakonom določenih kategorijah cest, kjer so omejitve določene tudi navzdol in kjer mora biti vozilo, ki jih ne dosega, opremljeno s posebno signalizacijo in spremstvom).

Kar sem napisal velja in tvoj citat nič ne spremeni (še enkrat poudarim, tisto kar sem že prej napisal: v NORMALNIH razmerah) in isto velja v prvem delu tega posta.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: M-XXXX ()

solatko ::

jype - Torej po tvojem, se moram striktno držat omejitev navzgor, sicer sem nevaren in objesten voznik, za dol pa lahko od Zidanega mosta do Šentjakoba, vlečem kolono 100-ih vozil s hitrostjo 55km/h, tam kjer bi me pa lahko kdo prehitel, pa sem sposoben voziti hitreje, grem do dovoljenih 90km/h in je to v redu. Vzvratnega ogledala pač ne gledam, tako kot vsi tisti, ki na tak način krojijo usodo nasproti vozečih voznikov in sopotnikov.
Nevaren postanem tist moment, ko se ne daj bože peljem 100.

Zapomnite si nekaj, tisti, ki vozijo v takih kolonah niso v nevarnosti, temveč tisti, ki tako kolono srečajo. Tisti 20-ti v koloni, ob taki vožnji zgubi živce, ker je kolona strnjena, ne more varno prehiteti, torej, če se spravi prehitevati, gre direktno name, nič krivega in razbije mene, sopotnike in sebe. Seveda se krivec ve, vendar to meni in sopotnikom ne pomeni nič. Zame je krivec voznik, ki je do te situacije pripeljal z neumikanjem hitrejših. Pri vožnji kolone v omejitvi 90+5 ima vsak možnost varno prehiteti tistega pred seboj, vendar se v taki koloni raje vsi peljejo celo pot v koloni in prehitevanj ni.
Delo krepa človeka

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: solatko ()

jype ::

M-XXXX> Kar sem napisal velja

V _nobenih_ razmerah po Trubarjevi ne moreš vozit 130, ne glede na to kakšna omejitev je tam predpisana.

Nobene razmere ti pa ne onemogočajo vozit 30 po Celovški, če bi tam bila taka omejitev. Ker je ni, je vozit 30 tam nevljudno (in vključiti moraš varnostne utripalke in se na vsaki avtobusni umaknit), ni pa protizakonito.

solatko> se moram striktno držat omejitev navzgor

Ja.

solatko> sicer sem nevaren in objesten voznik

Očitno nesposoben upoštevati prometne predpise in kot tak vsaj nevaren (mogoče nisi objesten - nekateri so samo zabiti).

solatko> a dol pa lahko od Zidanega mosta do Šentjakoba, vlečem kolono 100-ih vozil s hitrostjo 55km/h, tam kjer bi me pa lahko kdo prehitel, pa sem sposoben voziti hitreje, grem do dovoljenih 90km/h in je to v redu.

Ne, ni v redu. Zakon _predpisuje_ da moraš kolono (3 ali več vozil) ob _prvi priložnosti_ spustit naprej. Če tega ne narediš, si prav tako nevaren (in potencialno objesten oziroma bedast).

solatko> Nevaren postanem tist moment, ko se ne daj bože peljem 100.

Tudi, ja. Pa tudi tisti moment, ko nehaš spremljati vzvratna ogledala, ko šariš po avtoradiju ali navigaciji, ko si vrtaš po nosu ali ko v vzvratnem ogledalu spremljaš gospodične namesto prometa.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

solatko ::

Vozniki, ki zadržujejo kolono, tega ne vedo, saj špeglov ne uporabljajo, nisem pa še doživel, da bi kak tak pacient plačal kazen, zaradi zadrževanja kolone.
Tudi vožnja pod omejitvijo je kršitev, vendar se, pri nas, ne kaznuje, kot tista, ko greš na odprti, ravni, pregledni, za vožnjo idealni cesti nekaj km/h čez omejitev. V Nemčiji, se zadrževanje prometa, kratka varnostna razdalja kaznuje bolj, kot nekaj 10km/h hitrejši vožnji, brez oviranja drugih udeležencev, tam namreč višina kazni temelji na ogrožanju drugih in boš v različnih situacijah plačal precej različno visoke globe.
Delo krepa človeka

jype ::

solatko> Vozniki, ki zadržujejo kolono, tega ne vedo, saj špeglov ne uporabljajo, nisem pa še doživel, da bi kak tak pacient plačal kazen, zaradi zadrževanja kolone.

Ampak tebe to _na noben način_ ne odvezuje od upoštevanja prometnih predpisov.

solatko> Tudi vožnja pod omejitvijo je kršitev

Ne, ni.

solatko> V Nemčiji, se zadrževanje prometa, kratka varnostna razdalja kaznuje bolj, kot nekaj 10km/h hitrejši vožnji,

Fino. To seveda ne pomeni, da smeš vozit hitreje kot predpisuje omejitev, niti da je bolj sprejemljivo kršiti omejitev navzgor.

solatko ::

jype - ni mi jasno, kako lahko s teboj kdo shaja, saj ti je redko kakšna logična zadeva jasna.
Glede na to, da so po naši pomanjkljivi statistiki, največji krivec hitrost, so kazni za ta prekršek najvišje v Evropi pa, če prav statistično gledano, je večkrat krivec oviranje prometa, kot pa hitrost.
V Nemčiji, boš na odprti cesti, kjer je omejitev 90 km/h, ob normalnih razmerah, sorazmerno prazni, ob prekoračenju hitrosti za 30km/h, plačal 30€ kazni, če bo za teboj slučajno vozila provida, na takih odsekih po navadi nimajo inkasantskih zased.
Na isti cesti ob večjem prometu, z veliko, sicer dovoljenimi prehitevanji, boš plačal 200€, če boš to počel pri 30km/h večjo hitrostjo. Torej je v tej zaostali, prometno neurejeni državi, pogled na omejitev navzgor zelo felksibilen.
Če pa boš na tej isti cesti zadrževal kolono 10-ih vozil z hitrostjo -10 (pa da bo jasno, pri tej hitrosti vsi držijo varnostno razdaljo, tako da je prehitevanje en po en varno), pa boš mimogrede ob 500€, če je bilo kakšno mesto, kjer bi kolono lahko spustil mimo.
Vse to je osebno doživeto, res je bila kazen za oviranje malo nižja, ker je vozil tujec in tega ni prav dobro vedu (300€), ostali dve kazni pa sem plačal jaz osebno, nekaj let nazaj.
V Nemčiji je bil nekaj let nazaj, največji krivec hudih prometnih nesreč - varnostna razdalja, zato so tu kazni močno poskočile - tudi do 5000€, če je bila povzročena nesreča s hujšimi posledicami.

Tako, da ne bit bolj papeški od papeža. Bistvo prometne politike je, da se leta odvija, brez traum, zastojev in slabe volje, ne pa da od neurejenosti prometa, živi proračun.

Pri nas je kazen za prehitro vožnjo enaka, če greš mimo šole ob 2-eh ponoči ali ob 2-eh popoldne, pa če prav je nevarnost ponoči 1mio x manjša, kot podnevi.

Tudi vožnja v rdečo, sploh če gre za desno zavijanje ponoči, ni enakovredno temu dejanju podnevi, inkaso pa je enak.
Vse za varnost v prometu :)).
Delo krepa človeka

jype ::

solatko> Tako, da ne bit bolj papeški od papeža.

Komot sem bolj papeški od papeža. On pač zaupa bogu, a se vseeno vozi za bazuka-proof steklom.

solatko> Vse za varnost v prometu

To si se ti kar lepo izmislil, da so kazni zato, da je promet bolj varen.

solatko> Če pa boš na tej isti cesti zadrževal kolono 10-ih vozil z hitrostjo -10 (pa da bo jasno, pri tej hitrosti vsi držijo varnostno razdaljo, tako da je prehitevanje en po en varno), pa boš mimogrede ob 500€, če je bilo kakšno mesto, kjer bi kolono lahko spustil mimo.

Fino. In? Kaj bi rad povedal?

CaqKa ::

jype je izjavil:

worf> Misliš da bi isti norec naredil isto če bi celotna kolona vozila 90?

Vseeno je.

niti, ti gledaš samo z pravnega vidika. kaj pa psihološko?

jype ::

Psihološko?

Če praviš, da bi morali vsi kršit predpise, da ne bomo koga slučajno "razjezili s prepočasno vožnjo", potem me niti ne čudi število mrtvih in poškodovanih na naših cestah.

M-XXXX ::

M-XXXX> Kar sem napisal velja

V _nobenih_ razmerah po Trubarjevi ne moreš vozit 130, ne glede na to kakšna omejitev je tam predpisana.

Nobene razmere ti pa ne onemogočajo vozit 30 po Celovški, če bi tam bila taka omejitev. Ker je ni, je vozit 30 tam nevljudno (in vključiti moraš varnostne utripalke in se na vsaki avtobusni umaknit), ni pa protizakonito.

Za tvoj protiargument najdeš primer dveh (2) ulic? Katero trubarjevo sploh misliš ko skos 130 omenjaš?

Da strnem. V normalnih razmerah se vozi po AC 130 (po pravilih ne manj, ne več: neko minimalno nihanje je seveda sprejemljivo), po naselju se vozi 50 (ne 40, ne 30), seveda v normalnih razmerah in po normalni cesti, po hitri cesti se vozi 100 in ne 80, prav tako da po normalni cesti izven naselja ne vozi 70 ampak 90. Oziroma lahko voziš manj, vendar se moraš umaknit TAKOJ ko sta 2 ali več avtomobila za tabo (kolona so 3). Stvar je čisto enostavna.

In kakor je že solatko prej rekel: enega mazača, ki ne zna pravilno vozit in za sabo dela kolono pred katero se ne umika in ga začne po 5minutah en prehitevat in povroči nesrečo je vsaj toliko kriv kot tisti, ki je šel prehitevat če ne več... Vsak normalen ve kaj lahko pričakuje če ovira ostale in kakšno koli kazanje s prstom: saj je on prehiteval pa povzročil nesrečo je neumno in ignorantsko.

jype ::

M-XXXX> Katero trubarjevo sploh misliš ko skos 130 omenjaš?

Tisto v Ljubljani:



M-XXXX> je vsaj toliko kriv

Ne, ni!

M-XXXX> Vsak normalen ve kaj lahko pričakuje če ovira ostale

To je popolnoma nepomembno! Zarad mene se lahko sredi avtoceste ustavi, strese ven štiri žaklje lego kock in se začne z njimi igrat, pa tebe to popolnoma nič ne odvezuje od upoštevanja prometnih predpisov (kar pomeni da moraš vključit varnostne utripalke, ustavit in počakat, da se spoka - lahko pa seveda vedno pokličeš na pomoč policijo, če kdo drug krši predpise, kar oviranje prometa prav gotovo je).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

M-XXXX ::

Če je pa tukajle 130 omejitev se grem pa na drevo preselit:P

Najbrž misliš 30 potem? Ne vidim razloga zakaj bi se sredi noči, kjer ni nikjer nobenega nebi mogu vozit 30km/h, ga mogoče ti vidiš?

In še zdaj velja: celo ulico najdeš kjer moja trditev ne drži... Koliko različnih cest je v slo? Par 10 tisoč? To pomeni, da si mi dokazal, da imam narobe v 0.01promila? Way to go...

M-XXXX> je vsaj toliko kriv

Ne, ni!

Imaš poln kamion orožja katerega NAČRTNO razmetavaš po ulicah zjutraj pa enega ustrelijo, pa povej če boš 100% nedolžen? Jap se mi je zdelo...

jype ::

M-XXXX> Če je pa tukajle 130 omejitev se grem pa na drevo preselit:P

Seveda ni, ampak tudi če bi bila, ti zakon še vedno ne dovoli, da voziš po tej ulici 130, ker moraš hitrost prilagoditi razmeram.

Moj point je, da omejitev _ni opis stanja ceste_ in _ne zagotavlja, da je cestišče za vožnjo s tako hitrostjo primerno_!

M-XXXX> Imaš poln kamion orožja katerega NAČRTNO razmetavaš po ulicah zjutraj pa enega ustrelijo, pa povej če boš 100% nedolžen? Jap se mi je zdelo...

Ja, ampak tisti ki "prepočasi" vozi je v tem primeru človek, s katerim si se skregal zaradi dekleta, potem si šel pa razmetavat orožje.

solatko ::

jype - Govorimo o prometni varnosti in kaznovalni politiki. V prometno razvitih državah, so z analizo nesreč prišli do ugootvitev, da je za veliko število hudih prometnih nesreč, krivo oviranje prometa, oziroma toku neprimerna počasna vožnja. Ker tam gledajo ceno življenja in poizkušajo pametno posredovati v dogajanjih v prometu, temu poleg splošne vzgoje, urejanja cest, čim manj možnosti, da se srečujejo različne kategorije prometnih udeležencev, prilagajajo temu tudi kaznovalno politiko, ki je ravno tako flexibilna, kot promet sam.
Prekršek ni enak prekršku, oziroma posledice tvojega prekrška, niso nujno nevarne za druge udeležence in boš v pametnih državah, ob sicer v drugi situaciji izredno hudem prekršku, dobil samo opomin policista.
Vzemimo za primer vožnja preko dvojne polne črte - na Dunjski ob 1.-ih ponoči zaviješ čez polni črti pred stolpnico št.101 - to je začetek sklopa stolpnic, ki se končajo z Merkatorjevo poslovno stavbo.
Nikjer nikogar, samo ti, recimo da voziš pice in je naročilo na tem naslovu. Spregledal pa si parkiranega policaja, ki čaka ravno to. Boš prišel skozi z opominom ali boš ob precej denarja in nekaj točk.
Poudarjam, bil si edini udeleženec v prometu 1km naokoli, nisi nikogar ogrožal, samo cca 500m poti si si prišparal.
Potem pa imamo drug primer, ko je človek zapeljal na nasprotni vozni pas AC - kazen je enaka.
Delo krepa človeka

CaqKa ::

jype je izjavil:

Psihološko?

Če praviš, da bi morali vsi kršit predpise, da ne bomo koga slučajno "razjezili s prepočasno vožnjo", potem me niti ne čudi število mrtvih in poškodovanih na naših cestah.

point je ta da ti vsekakor zagovarjaš red, ki je v tem primeru pač zapisan v obliki cpp. drugi point je ta, da se nas očitno kar nekaj ne strinja z omejitvami kot so postavljene.
v kolikor bi imel možnost ta pravila spremenit in jih na podlagi znanosti nastavit za posamezne odseke ponovno, bi to naredil ali ne?
če nekdo namreč postane jezen zaradi prepočasne in vožnje in to vpliva na varnost prometa, a se ti ne zdi dobro to zajet v zakon?

M-XXXX ::

Jao jype luba duša a ni dostikrat da poudarim, da to velja v normalnih razmerah (kar seveda spada tudi prilagajanja v primeru neumne omejitve). Isto velja recimo za odsotnost znaka za prenehanje omejitve po končanem delu na avtocesti, kar pomeni, da bi po pravilih moral do prvega izvoza (to je lahko tudi 15km) voziri naprimer 60km/h, pa kdo vozi tam 60? Bi kdo moral voziti 60? Da še enkrat omenim: V NORMALNIH RAZMERAH, NA NORMALNI CESTI, pri NORMALNI omejitvi...

jype ::

CaqKa> da se nas očitno kar nekaj ne strinja z omejitvami kot so postavljene.

Ja, pa kaj? Jaz se pa ne strinjam z vami. Zahtevam, da je omejitev povsod v državi 20 km/h. Zaradi varnosti, veste!

M-XXXX> to velja v normalnih razmerah

Lej, edino smiselno pravilo je, da se držiš vseh predpisov (zato, ker ostali udeleženci morajo pričakovati, da se jih), temu pa dodaš še previdnost, zbranost in defenzivnost. Če ne vidiš vsaj zavorne razdalje pred seboj, potem voziš prehitro.

M-XXXX> a kdo vozi tam 60? Bi kdo moral voziti 60?

Vseeno je, kdo koliko tam vozi.

Vsi bi morali 60.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

M-XXXX ::

Vseeno je, kdo koliko tam vozi.

Vsi bi morali 60.

Znak pravi: vsi zapeljite v prepad: ti zapelješ v prepad... Veš včasih je dobro misliti s svojo glavo!

CaqKa ::

kaj so normalne razmere? dež, oblaki in pešec s kresničko? kaj je normalna cesta? taka z bankinami ali taka brez?
predvsem pa kaj je normalna omejitev?

jype: nisi odgovoril na vprašanja.

jype ::

M-XXXX> Znak pravi: vsi zapeljite v prepad: ti zapelješ v prepad... Veš včasih je dobro misliti s svojo glavo!

Zavestno kršenje prometnih predpisov je torej razmišljanje s svojo glavo?

Jaz bi sicer rekel da je to objestna, ali pač bedasta, odsotnost vsakega premisleka.

ŠOKANTNO: RAZMIŠLJANJE S SVOJO GLAVO GLAVNI KRIVEC ZA PROMETNE NESREČE!

CaqKa> v kolikor bi imel možnost ta pravila spremenit in jih na podlagi znanosti nastavit za posamezne odseke ponovno, bi to naredil ali ne?

Vprašanje se mi ne zdi smiselno - jasno, da bi.

CaqKa> če nekdo namreč postane jezen zaradi prepočasne in vožnje in to vpliva na varnost prometa, a se ti ne zdi dobro to zajet v zakon?

Seveda - prepovedati vsakršno prehitevanje, recimo, bi bila dobra rešitev. Ampak to ni tisto, kar bi ti rad, ane?

M-XXXX ::

Tako na hitro: za AC: da ravno ne lije dež (rahlo škropljenje, oziroma malo mokra cesta (ne da vse teče) še spada pod to) bi blo kar normalno, recimo temperature nad lediščem (oziroma suha cesta in minus temperature) Če veš da so možnosti zastojev in je nepregledna AC (kaj pa vem, naprimer ovinkasta) ne šteje pod tako situacijo...

Izven naselja: podobne razmere kot zgoraj, dovolj pregledna, ne preozka (da se normalno srečata 2 avtomobila, ne da bi se morala umikati), brez kakšne strjene hoste okoli,...

Naselje: da niso hiše preblizu ceste, ni možnosti, da ti kdo na hitro gor skoči (mimo šolskega pohoda ne boš ravno divjal...),..

Za vse ceste velja, da niso preveč zjahane (lukne, da ti ovira vodljivost avtomobila)... Navadna zdrava logika (ne me tukaj na malenkosti lovit), menda ste pogruntali kaj mislim...

PS:
Zavestno kršenje prometnih predpisov je torej razmišljanje s svojo glavo?

Jaz bi sicer rekel da je to objestna, ali pač bedasta, odsotnost vsakega premisleka.

ŠOKANTNO: RAZMIŠLJANJE S SVOJO GLAVO GLAVNI KRIVEC ZA PROMETNE NESREČE!

Da to je razmišljanje s svojo glavo. Prvi primer: Vsi ostali vozijo 130km/h ti pa 60km/h, drugi primer: Vsi vključno s tabo vozijo 130km/h (ravno v primeru, da ni znak za prenehanje omejitve na AC postavljen). Zdaj pa povej v katerem primeru bolj ogrožaš ostale in sebe? Razmišljanje s svojo glavo je, da pogruntaš (recimo v primeru zgoraj) kje so cestarji zajebali in se PRILAGAJAŠ razmeram!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: M-XXXX ()

solatko ::

jype - Ne gre zato, tema govori o nevarnosti počasne vožnje - oviranja prometnega toka z vožnjo pod dovoljeno z omejitvijo. V svetu so ugotovili, da je to skoraj bolj nevarno, kot vožnja čez omejitev, saj je hitrost, kot vzrok prometne nesreče, s pravilno analizo in raziskavo nesreče, le redko vzrok.
Zato je v pametnih državah, kazen za oviranje prometa (ne govorijo o tem za koliko in v kakšnih razmerah, temveč je zadosti, da pod omejitvijo zadržuješ dva avtomobila, daljši čas, najmanj pa mimo prostora, kjer bi jih lahko varno spustil mimo), precej višja, kot za prekoračeno hitrost, brez nevarnosti za druge, torej na mestu, kjer ti zaradi tega ni bilo potrebno prehitet več kot eno vozilo, ob normalnih pogojih in dobri vidljivosti.

Kazen za oviranje je nekaj krat večja. Če pa je prišlo zaradi take vožnje do prometne nesreče, ti pa sodnik za prekrške ne uide, pa če prav v nesreči, sploh nisi bil udeležen, seveda je povzročitelj, tudi obravnavan.

Zakaj pa ne bi predpisali obvezno odvijanje prometa z volovsko vprego in lesenimi kolesi, obdanimi z jekleno oblogo (konjska vprega je namreč prehitra).

Kršenje predpisov je dnevno, na različnih področjih, saj predpisi so nek togi akt, se pa moraš zavedat, koliko in gdaj to počneš, saj zaradi tega ne sme nihče trpet, samo kršenje pa ne povzroča nevarnosti.

Povej mi en pameten razlog, razen omejitve, da na stari cesti med Senožečim in Kozino, na določenih odsekih ne bi mogel peljati varno 100-120km/h, če je cesta pregledna, dosti široka in sem pred štiridesetimi leti po njej s Citroenom DS21 vozil brez problemov in nevarnosti, ob večjem prometu tudi do 180 sredi noči, ko je bil na cesti samo tu in tam kak kamion. Sedaj je ta cesta skoraj prazna, je pa še vedno dokaj lepa.
Delo krepa človeka

jype ::

solatko> tema govori o nevarnosti počasne vožnje

Ja, in nevarnost počasne vožnje pač ne more bit v tem, da se neuravnovešeni ljudje spravijo v avto in terorizirajo udeležence v prometu.

solatko> oviranja prometnega toka z vožnjo pod dovoljeno z omejitvijo.

To seveda ni nobeno oviranje. Šele ko se pojavi možnost, da se "počasne" umakne, pa se noče, lahko temu rečemo oviranje.

solatko> samo kršenje pa ne povzroča nevarnosti.

Seveda jo povzroča. Ostali udeleženci pričakujejo, da voziš po predpisih, zato jih z vožnjo v nasprotju s predpisi ogrožaš praktično po definiciji.

solatko> Povej mi en pameten razlog, razen omejitve, da na stari cesti med Senožečim in Kozino, na določenih odsekih ne bi mogel peljati varno 100-120km/h,

Srnjad (cesto dobro poznam kot kolesar, mimogrede).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()
««
18 / 81
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Prehitevanje kolone (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15224100 (20490) facepalm

Počasni vozniki (strani: 1 2 3 433 34 35 36 )

Oddelek: Na cesti
1776268165 (239196) dzinks63

Omejitve hitrosti za motoriste (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
17334201 (28429) bluefish
»

Posnetek prometne nesreče - Pravilna reakcija? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
9517635 (14035) solatko

Več podobnih tem