Forum » Loža » Koliko so krivi počasni vozniki?
Koliko so krivi počasni vozniki?
Temo vidijo: vsi
jype ::
Nikarte, to (spolno udejstvovanje poljubne vrste med vožnjo) je nevarna praksa!
Kaj pa mislite da stoji za vsemi tistimi "iz neznanega razloga zavil na nasprotni vozni pas" črnimi kronikami?
No, mene mečkači ne motijo toliko kot tisti, ki ogrožajo mojo varnost s tem, da vozijo tik za menoj. Če bom iz poljubnega razloga prisiljen sunkovito zavirati imam pač garantirano zmečkan avto, da o poškodbah ubogega psa, ki se vozi v prtljažnem prostoru, sploh ne govorim.
WarpedOne, odločil sem se, da bom implementiral tvojo idejo.
Kaj pa mislite da stoji za vsemi tistimi "iz neznanega razloga zavil na nasprotni vozni pas" črnimi kronikami?
No, mene mečkači ne motijo toliko kot tisti, ki ogrožajo mojo varnost s tem, da vozijo tik za menoj. Če bom iz poljubnega razloga prisiljen sunkovito zavirati imam pač garantirano zmečkan avto, da o poškodbah ubogega psa, ki se vozi v prtljažnem prostoru, sploh ne govorim.
WarpedOne, odločil sem se, da bom implementiral tvojo idejo.
Buggy ::
Sej taki meckaci ponavadi delajo ravno to kar se zgoraj omenja - razno meckanje ali kreganje v avtu. Pa avto spremenjen v telefonsko govorilnico (sevda luci ni prizganih), pa avto kot razgledni avtobus, ki nenadoma pribremza vsake pol metra in je pogled vse okoli samo na cesto ne.
Ce si z avtom na cesti se skoncentriras na voznjo in poiskusis ta manever (voznjo do cilja) cim hitreje, cim varneje in cim bolj po predpisih opraviti.
Ce si z avtom na cesti se skoncentriras na voznjo in poiskusis ta manever (voznjo do cilja) cim hitreje, cim varneje in cim bolj po predpisih opraviti.
stock ::
Sej nismo usi taki, da ko enga prehitimo gledamo na to kok je on šupak k smo ga prehitel in kok smo "bogovi".
Nekateri pač že od majhnih nog imamo radi automobile itd. in u vožnji uživamo!
Sepravi nam auto ni samo prevozno sredstvo... tako kot nekomu košarka ni le "zdravje" (razgibavanje za zdravje) ampak tudi druženje itd.....
W1: odstranjen žaljiv komentar brisanega žaljivega komentarja
Nekateri pač že od majhnih nog imamo radi automobile itd. in u vožnji uživamo!
Sepravi nam auto ni samo prevozno sredstvo... tako kot nekomu košarka ni le "zdravje" (razgibavanje za zdravje) ampak tudi druženje itd.....
W1: odstranjen žaljiv komentar brisanega žaljivega komentarja
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WarpedGone ()
Daliborg ::
hehe ...guilty as charged ...veselo zakajam svoj avto med voznjo
Lp.
Lp.
Format life:
Warning all life will be erased!
Do you want to continue?(y/n) Y_
Warning all life will be erased!
Do you want to continue?(y/n) Y_
Gr0unD Zer0 ::
no meni pa grejo na zivce taki, ki se ne morejo odločit al bi počakali 5 al 7 sekund, da speljejo čez levi pas na parkplac...
solatko ::
Bistvo problema ni v počasni, temveč v enakomerni vožnji. Nabolj nevarni vozniki so po mojem tisti, ki si enostavno ne upajo voziti (cca 50%). Na ravnem in v naselju peljejo preko vseh omejitev, čim pa pride nekdo nasproti ali v ovinku, pa zmanjšajo hitrost na 20 - 30 km/h pod omejitev, čim se cesta zopet vidi, pa juriš po gasu. Za seboj vozijo dolgo kolono vozil in ni hudič, da se ne bo nekomu odtrgal zaradi stalnega gas bremza gas in prehitijo takrat ko vozi počasi (ovinku...). V tujini krepko kaznujejo tudi takšno oviranje prometa in se take stvari ne dogajajo, pri nas pa se takemu vozniku reče "varen šofer". Osveščen voznik bi tudi na ravnem delu toliko časa, da bi ga kolona prehitela, vozil enako hitro kot v ovinku, potem pa bi spet lahko dodal gas. Največji problem je, da se taki vozniki niti ne zavedajo, da so skoraj tako nevarni, kot tistih nekaj procentov brezobzirnih divjakov, ki pa pomenijo čisto majhen procent in od katerih še manjši procent so povzročitelji nesreč.
V naseljih, bi morali za ureditev razmer udariti po pešcih (v zakonu je lepo napisano, da mora pešec pri prečkanju ceste namen nakazati in se prepričati, če je pot varna). Poglejte si prečkanje cest v nam bližni Italiji, kjer pešec na prehodu nakaže, da ima namen prečkati cesto, počaka, da gre nekaj najbližjih avtomobilov mimo, tam tretji, četrti pa se ustavi in pot je prosta do sredine vozišča, če pot ni prosta počaka da se ustavi avto še na tej strani. Ta čas se za njegovim hrbtom promet normalno odvija. Nikakršnega škripanja gum, grdih besed, kaznovanja voznikov..., saj se tam pešci enostavno zavedajo, da je lažje ustaviti lastno rit, kot pa tono in pol težek avto, pa če tudi pri dovoljenih 40km/h. Mene je policaj kaznoval, ker nisem pred prehodom za pešce na Celovški (pri kino Šiška), češ da sem izsilil pešca, ki je ravno stopil na cesto na drugi strani štiripasovnice.
Naslednji problem so kolesarji in rolkarji. Prvi se striktno (cca 60%) vozijo v napačno smer (angleški način vožnje), prečkajo cesto po prehodu za pešce na kolesu, zvečer redko vidiš osvetljenega kolesarja, ponavadi so v temnih oblačilih, kolovratijo po celem voznem pasu, ko se izogibajo raznim kanalom, za katere postavitev so naši izdelovalci cest pravi umetniki, zavijajo levo in desno, brez nakazovanja smeri, ko pogledajo nazaj, istočasno zapeljejo več kot meter na cestišče. Rolkarji so problem zase, saj ob svoji hitrosti enostavno ne spoštujejo nikakršnih prometnih pravil. Vse to se večinoma dogaja vsak dan, brez opozoril in kaznovanja s strani policije.
Brez kakršne koli globlje analize prometnih nesreč, naši vrli "strokovnjaki" krivijo brezglave prehitre voznike, policaji stojijo pa tam, kjer je po konfiguraciji terena, ceste in ostalih stvari popolnoma nenevarna vožnja tudi do 100% hitreje kot je omejitev (znana semenarna), pa ne zaradi upočasnitve, temveč zaslužka, ko kaznujejo popolnoma normalno vožnjo, ki jo sicer omejujejo bedaste oznake.
Če bi hoteli dejansko urediti perečo problematiko, bi uvedli koristna dela, ukrepali tam, kjer prihaja do vsakodnevnih trčenj, uredili več krožni križišč, popravili nesmiselne omejitve (50 km/h na ravni dobro pregledni štiripasovni Dolenjski cesti), popravili nekaj nevarnih ovinkov na slovenskih cestah, izobraževali šibki člen v prometu (pešce, kolesarje), vozniki pa bi lahko dejansko pazili na populacijo, ki je nepredvidljiva (otroci, starostniki in invalidi).
Pri kaznovalni politiki, bi morali spremeniti iz prekrška v kaznivo dejanje:
1./ Vožnja pod vplivom alkohola ali drugih opojnih substanc - v primeru povzročitve smrtne nesreče v naklepni uboj (kazni finančno niso večje, je pa zato zaporna kazen dosti višja in že zaradi nevarnosti zapora 5 let in več, bi vsak raje poklical taksi).
2./ Povzročitev nesreče zaradi prehitre vožnje ali vožnje po napačni strani vozišča, v primeru smrtne nesreče pa enako kot točka 1.
3./ izsiljevanje prednost ali vožnja v nasprotno smer in zaradi tega nastane prometna nesreča s hujšimi posledicami. V primeru smrtne nesreče pa točka 1.
Po mojem mnenju bi takšna kaznovalna politika, dejansko ustavila morijo na naših cestah, vendar, dokler se polni blagajna, nihče sploh nima tega namena.
V naseljih, bi morali za ureditev razmer udariti po pešcih (v zakonu je lepo napisano, da mora pešec pri prečkanju ceste namen nakazati in se prepričati, če je pot varna). Poglejte si prečkanje cest v nam bližni Italiji, kjer pešec na prehodu nakaže, da ima namen prečkati cesto, počaka, da gre nekaj najbližjih avtomobilov mimo, tam tretji, četrti pa se ustavi in pot je prosta do sredine vozišča, če pot ni prosta počaka da se ustavi avto še na tej strani. Ta čas se za njegovim hrbtom promet normalno odvija. Nikakršnega škripanja gum, grdih besed, kaznovanja voznikov..., saj se tam pešci enostavno zavedajo, da je lažje ustaviti lastno rit, kot pa tono in pol težek avto, pa če tudi pri dovoljenih 40km/h. Mene je policaj kaznoval, ker nisem pred prehodom za pešce na Celovški (pri kino Šiška), češ da sem izsilil pešca, ki je ravno stopil na cesto na drugi strani štiripasovnice.
Naslednji problem so kolesarji in rolkarji. Prvi se striktno (cca 60%) vozijo v napačno smer (angleški način vožnje), prečkajo cesto po prehodu za pešce na kolesu, zvečer redko vidiš osvetljenega kolesarja, ponavadi so v temnih oblačilih, kolovratijo po celem voznem pasu, ko se izogibajo raznim kanalom, za katere postavitev so naši izdelovalci cest pravi umetniki, zavijajo levo in desno, brez nakazovanja smeri, ko pogledajo nazaj, istočasno zapeljejo več kot meter na cestišče. Rolkarji so problem zase, saj ob svoji hitrosti enostavno ne spoštujejo nikakršnih prometnih pravil. Vse to se večinoma dogaja vsak dan, brez opozoril in kaznovanja s strani policije.
Brez kakršne koli globlje analize prometnih nesreč, naši vrli "strokovnjaki" krivijo brezglave prehitre voznike, policaji stojijo pa tam, kjer je po konfiguraciji terena, ceste in ostalih stvari popolnoma nenevarna vožnja tudi do 100% hitreje kot je omejitev (znana semenarna), pa ne zaradi upočasnitve, temveč zaslužka, ko kaznujejo popolnoma normalno vožnjo, ki jo sicer omejujejo bedaste oznake.
Če bi hoteli dejansko urediti perečo problematiko, bi uvedli koristna dela, ukrepali tam, kjer prihaja do vsakodnevnih trčenj, uredili več krožni križišč, popravili nesmiselne omejitve (50 km/h na ravni dobro pregledni štiripasovni Dolenjski cesti), popravili nekaj nevarnih ovinkov na slovenskih cestah, izobraževali šibki člen v prometu (pešce, kolesarje), vozniki pa bi lahko dejansko pazili na populacijo, ki je nepredvidljiva (otroci, starostniki in invalidi).
Pri kaznovalni politiki, bi morali spremeniti iz prekrška v kaznivo dejanje:
1./ Vožnja pod vplivom alkohola ali drugih opojnih substanc - v primeru povzročitve smrtne nesreče v naklepni uboj (kazni finančno niso večje, je pa zato zaporna kazen dosti višja in že zaradi nevarnosti zapora 5 let in več, bi vsak raje poklical taksi).
2./ Povzročitev nesreče zaradi prehitre vožnje ali vožnje po napačni strani vozišča, v primeru smrtne nesreče pa enako kot točka 1.
3./ izsiljevanje prednost ali vožnja v nasprotno smer in zaradi tega nastane prometna nesreča s hujšimi posledicami. V primeru smrtne nesreče pa točka 1.
Po mojem mnenju bi takšna kaznovalna politika, dejansko ustavila morijo na naših cestah, vendar, dokler se polni blagajna, nihče sploh nima tega namena.
Zvedavec ::
Pri nas je v bistvu celo precej nevarno, če kdo ustavi čakajočemu pešcu na prehodu, ker ga potem tisti zadaj prehitevajo in je še precej nepregledno, ko ti kdo prav na hitro pade z leve, ti pa si pozoren bolj na desno.
Doživel sem pa tudi že to, da je šel nekdo čakajočega pri prehodu (z dvema šolarjem, ki sta že hodila po prehodu) prehiteti po desni - po pločniku.
Doživel sem pa tudi že to, da je šel nekdo čakajočega pri prehodu (z dvema šolarjem, ki sta že hodila po prehodu) prehiteti po desni - po pločniku.
Binji ::
se strinjam glede tistega o voznikih, ki najprej tiscijo gas, potem skocijo na bremzo ob najmanjsem ovinku, pa spet gas... Ce clovek vozi zvezno pocasneje se nekako gre, ker ves kaj lahko od njega pricakujes. In ga tudi bp prehitis ob priloznosti. Ce pa mors stalno pazit kaj zaboga mu bo padlo v glavo nardit naslednjo sekundo pa je stvar precej bolj stresna in nevarna.
Kdor ne navija ni Slovenc, hej, hej, hej!
'FireSTORM' ::
Mene pa zanima, koliko vas kadi med voznjo...
Redko in odvisno kdo je v avtu.
Čeprav ko mislim kupit nov voz se to več nebo dogajalo :)
Those penguins.... They sure aint normal....
BluPhenix ::
Zvedavec, isto se je nekaj časa nazaj zgodilo meni. Ustavil sem na prehodu za pešce. ZA mano je vozil Italjan, ki pa je bil dovolj daleč, da bi lahko ustavil. No človek je očito mislil, da sem se ustavil zaradi lepšega, pospešil, mi začel trobit in prehitevati. Nakar je zagledal pešca, ki je prečkal cesto in ga skoraj zbil, do naslednjega križišča je vozil 30.
Žal take bedarije ne delajo samo italjani. Imam pa takih zgodbic za celoletno pripovedovanje, od izsiljevanja v križišču z 20kmh, do tega, da ti trobi, ko prečkaš cesto in te obvozi 20cm stran od tebe.
Žal take bedarije ne delajo samo italjani. Imam pa takih zgodbic za celoletno pripovedovanje, od izsiljevanja v križišču z 20kmh, do tega, da ti trobi, ko prečkaš cesto in te obvozi 20cm stran od tebe.
Podpisa ni več, ker so me poskušali asimilirati.
T-h-o-r ::
mene je pa enkrat skor zbil avto na prehodu čez dvopasovnico v mb, ker je na levem pasu šofer ustavil in sem šel prek na desnem pa je en prinorel in me skor spaštetal
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?
if we no longer are interested in being civilized?
BigWhale ::
> mene je pa enkrat skor zbil avto na prehodu čez dvopasovnico v
> mb, ker je na levem pasu šofer ustavil in sem šel prek na
> desnem pa je en prinorel in me skor spaštetal
Welcome to the club! ;>
Mene in se tri druge je enkrat nekdo povozil na smartinki, ko smo preckali cesto pri zeleni luci za pesce. Drugic me je povozil nekdo, ki je levo zavijal in je sam mal na gas pritisnil, ker je hotel pred avtobusom zaviti na linhartovo... :P
Tretjic... ... eh, I could go on forever...
> mb, ker je na levem pasu šofer ustavil in sem šel prek na
> desnem pa je en prinorel in me skor spaštetal
Welcome to the club! ;>
Mene in se tri druge je enkrat nekdo povozil na smartinki, ko smo preckali cesto pri zeleni luci za pesce. Drugic me je povozil nekdo, ki je levo zavijal in je sam mal na gas pritisnil, ker je hotel pred avtobusom zaviti na linhartovo... :P
Tretjic... ... eh, I could go on forever...
flipflop ::
Ni slabo če pogledaš levo-desno ko greš čez prehod za pešče, kaj se ve kje ma kdo oči med vožnjo.
DominusSLO ::
Tudi mene je učila mama, da je treba pogledat, preden greš čez cesto... BW ima pa očitno trd oklep in mu tega ni treba.
cpu&nb watercooled, gpu on air at the moment
BluPhenix ::
Mene so pa v avtošoli učili, da v primeru ko pešec stoji pred prehodom, moraš ustavit.
Itak pogledaš na obe strani ... ampak, glede na to, da ima človek rdečo pričakuješ da boš ustavil. Isto je logično pričakovati tudi, ko te vidi da hodiš cez cesto, ne pa da stisne, samo da odpelje preden prideš do njegovega pasa. Pešec, v kolikor ima namen prečkati na prehodu, ima prednost. Tako so nas učili.
Itak pogledaš na obe strani ... ampak, glede na to, da ima človek rdečo pričakuješ da boš ustavil. Isto je logično pričakovati tudi, ko te vidi da hodiš cez cesto, ne pa da stisne, samo da odpelje preden prideš do njegovega pasa. Pešec, v kolikor ima namen prečkati na prehodu, ima prednost. Tako so nas učili.
Podpisa ni več, ker so me poskušali asimilirati.
Mercier ::
Jaz bom pa zlorabil tole za opozorilo, da ko se ustavim pred prehodom za pešce, nočem odobravajočega prikimavanja in ustrežljivega, da pač ne bom predolgo čakal pred prehodom, hitenja na slepo čez cesto, ampak da se folk prepriča, da se tudi na drugih pasovih nameravajo ustaviti.
Povejte vsaj dedijem, babicam in deci, da me vsakič štihne pri srcu v taki sitaciji.
Povejte vsaj dedijem, babicam in deci, da me vsakič štihne pri srcu v taki sitaciji.
DominusSLO ::
Blupenis:
A ti si se kot pešec šolal v avtošoli?
A ti si se kot pešec šolal v avtošoli?
cpu&nb watercooled, gpu on air at the moment
jype ::
DominusSLO, za BluPhenixa sicer težko rečem, sem pa prepričan, da si se ti šolal za kategorijo Ž - premična nevarnost na cesti.
Če pešec stoji pred zebro, potem predpisi pravijo, da _moraš_ ustaviti. Enako, kot pred znakom STOP.
Če pešec stoji pred zebro, potem predpisi pravijo, da _moraš_ ustaviti. Enako, kot pred znakom STOP.
DominusSLO ::
jype
A zdej pa še ti?
Če ti in tvoj prijatelj nista opazila, naj ti povem, da se moj prvi komentar nanaša na peščevo interpretacijo prometa. Situacija je takšna, kot pač je in treba se ji je prilagodit.
Pa ful imaš zanimive zaključke btw.
A zdej pa še ti?
Če ti in tvoj prijatelj nista opazila, naj ti povem, da se moj prvi komentar nanaša na peščevo interpretacijo prometa. Situacija je takšna, kot pač je in treba se ji je prilagodit.
Pa ful imaš zanimive zaključke btw.
cpu&nb watercooled, gpu on air at the moment
flipflop ::
Zdaj ne vem točno kako pravijo predpisi, meni je inštruktor dejal (pa tud komisija je tako gledala na stvar), da če pešec stoji PRED zebro, ni treba ustavit. Če stoji pred zebro in ima dvignjeno roko, se pravi da bi rad šel čez, pa je treba ustavit. Če pa stoji na zebri pa tudi moraš ustavit, ne glede na dvignjene ude. In se mi je tud že parkrat zgodilo, da je človek stal pred zebro in gledal na drugo stran, ko sm pa ustavil se je obrnil stran, ali pa kar stal tam naprej.
jype ::
flipflop> In se mi je tud že parkrat zgodilo, da je človek stal pred zebro in gledal na drugo stran, ko sm pa ustavil se je obrnil stran, ali pa kar stal tam naprej.
Ja, hecno, ne? To se ti po skandinaviji dogaja nonstop - ti samo stojiš na pločniku približno blizu prehoda za pešče, pa kar vsako tele, ki pripelje, _ustavi_ pred prehodom, te par sekund gleda, potem pa odpelje naprej.
Nezaslišano obnašanje, res.
Ja, hecno, ne? To se ti po skandinaviji dogaja nonstop - ti samo stojiš na pločniku približno blizu prehoda za pešče, pa kar vsako tele, ki pripelje, _ustavi_ pred prehodom, te par sekund gleda, potem pa odpelje naprej.
Nezaslišano obnašanje, res.
flipflop ::
Sicer je tudi res da nismo v skandinaviji ali kje drugje in veljajo naša pravila.
Prehod za pešce
49. člen
(1) Prehodu za pešce se mora voznik približevati s potrebno previdnostjo in takšno hitrostjo, da lahko vozilo ustavi, če bi z vožnjo preko prehoda ogrožal pešce.
(2) Na prehodu za pešce, na katerem promet ni urejen s svetlobnimi prometnimi znaki ali ga ne ureja policist, morajo vozniki in drugi udeleženci cestnega prometa omogočiti pešcem varno prečkanje vozišča, ki so na prehodu ali stopajo nanj.
(3) Določbi prvega in drugega odstavka tega člena se uporabljata tudi na prehodu za pešce na kolesarski stezi ali drugi prometni površini.
(4) Z globo 50.000 tolarjev se kaznuje za prekršek voznik, ki ravna v nasprotju z določbo prvega ali drugega odstavka tega člena. Vozniku motornega vozila se izreče tudi 4 kazenske točke.
Kar pomeni, če si pešec požvižgava ob prehodu za peščce, meni ni potrebno ustavit. Previdno peljat mimo in gledat kakšne manevre bo izvedel ja, ustavit pa treba ni.
Prehod za pešce
49. člen
(1) Prehodu za pešce se mora voznik približevati s potrebno previdnostjo in takšno hitrostjo, da lahko vozilo ustavi, če bi z vožnjo preko prehoda ogrožal pešce.
(2) Na prehodu za pešce, na katerem promet ni urejen s svetlobnimi prometnimi znaki ali ga ne ureja policist, morajo vozniki in drugi udeleženci cestnega prometa omogočiti pešcem varno prečkanje vozišča, ki so na prehodu ali stopajo nanj.
(3) Določbi prvega in drugega odstavka tega člena se uporabljata tudi na prehodu za pešce na kolesarski stezi ali drugi prometni površini.
(4) Z globo 50.000 tolarjev se kaznuje za prekršek voznik, ki ravna v nasprotju z določbo prvega ali drugega odstavka tega člena. Vozniku motornega vozila se izreče tudi 4 kazenske točke.
Kar pomeni, če si pešec požvižgava ob prehodu za peščce, meni ni potrebno ustavit. Previdno peljat mimo in gledat kakšne manevre bo izvedel ja, ustavit pa treba ni.
BluPhenix ::
Dominus? Maš probleme z branjem?
Al misliš da v avtošoli ne povedo, kako mora voznik ukrepati v primeru, da pešec kaže namero, prečkanja ceste, na zato označenem prehodu?
Lol kdo govori o zanimivih zaključkih. Obstaja neko pravilo, a ker ga marikdo ne upošteva pravilo kar na lepem ni več veljavno. Kaj o nalsednje ... ignoriranje desnega pravila? No kr, čeprav verjamem, da malokdo to upa, ker je pešec vseeno bolj mehek od drugega vozla.
flipflop, nas so učili, da je treba ustaviti v kolikor pešec kaže resno namero prečkanja. Nekje je dovolj že to, da stoji pred zebro, drugje, da ima dvignjeno roko, ali eno nogo na cesti itd, odvisno kako razlaga inštruktor. Kakor koli pa ti je povedal inštruktor, ki je verjetno rekel, da tudi če se ti zdi, da ne bo prečka, moraš pred prehodom za pešce, v katerega bližini sotji pešec zmanjšati hitrost.
flipflop, ok. Zakon lepo pove kako točno stotjijo stvari. Zdej pa povej, ali se držiš prvega odstavka. Drugi odstavek se pa itak da interpretirati kot hočeš. Jaz lahko pridem izza grma, stopim na prehod in ti mi moraš ustaviti, tako se dogaja na veliko prehodih vl ljubljani. Tudi aaradi tega so v naseljih določene omejitve, kar pa se nekateri trudijo, da ne razumejo.
P.S.: Domius, ne vem pa ali naj zapisovanje mojega nicka smatram za nepismenost, ali za žlehtnobo. V kolikor boš še tako pisal, te bom od sedaj naprej omenjal kot DebilominusSLO. Velja?
Al misliš da v avtošoli ne povedo, kako mora voznik ukrepati v primeru, da pešec kaže namero, prečkanja ceste, na zato označenem prehodu?
Lol kdo govori o zanimivih zaključkih. Obstaja neko pravilo, a ker ga marikdo ne upošteva pravilo kar na lepem ni več veljavno. Kaj o nalsednje ... ignoriranje desnega pravila? No kr, čeprav verjamem, da malokdo to upa, ker je pešec vseeno bolj mehek od drugega vozla.
flipflop, nas so učili, da je treba ustaviti v kolikor pešec kaže resno namero prečkanja. Nekje je dovolj že to, da stoji pred zebro, drugje, da ima dvignjeno roko, ali eno nogo na cesti itd, odvisno kako razlaga inštruktor. Kakor koli pa ti je povedal inštruktor, ki je verjetno rekel, da tudi če se ti zdi, da ne bo prečka, moraš pred prehodom za pešce, v katerega bližini sotji pešec zmanjšati hitrost.
flipflop, ok. Zakon lepo pove kako točno stotjijo stvari. Zdej pa povej, ali se držiš prvega odstavka. Drugi odstavek se pa itak da interpretirati kot hočeš. Jaz lahko pridem izza grma, stopim na prehod in ti mi moraš ustaviti, tako se dogaja na veliko prehodih vl ljubljani. Tudi aaradi tega so v naseljih določene omejitve, kar pa se nekateri trudijo, da ne razumejo.
P.S.: Domius, ne vem pa ali naj zapisovanje mojega nicka smatram za nepismenost, ali za žlehtnobo. V kolikor boš še tako pisal, te bom od sedaj naprej omenjal kot DebilominusSLO. Velja?
Podpisa ni več, ker so me poskušali asimilirati.
solatko ::
Dominus - sem že precej v letih, a se še vedno spomnim, kako so me v prvem razredu učili hoditi čez cesto. Sedaj ne vem kako učijo, po mojem je prva dolžnost staršev da otroka naučijo osnovnih manir, saj je od tega odvisno njegovo preživetje v cestni džungli. Slaba tolažba je za mrtvega pešca, ko nebeškemu ključarju razlaga, da je imel prednost. Koliko pešcev na prehodu za pešce nakaže, da mislijo prečkati vozišče. A je težko dvignit roko, da nakažeš voznikom svoj namen. A je tko težko počakat par sekund, da ni treba prvemu in morda tudi drugemu avtomobilu na mestu ustavt, da spravimo svojo rit takoj čez cesto. A se je tako težko prepričat, da se nam ne bliža nekdo s hitrostjo, pri kateri ne bo mogel varno ustavit (res je imamo prednost, vendar.....), da gre mimo in mu z roko nakazat, da naj vozi malo počasneje.
Res je, da smo kot pešci zaščiteni kot kočevski medvedje, vendar fizika terja svoje, zato sem v prejšnjem postu poudaril, da če bi bilo politikom do tega, da se število mrtvih zmanjša, uredijo izobraževanje in discipliniranje najšibkejših členov v prometu (pešcev, rolkarjev in kolesarjev).
Res je, da smo kot pešci zaščiteni kot kočevski medvedje, vendar fizika terja svoje, zato sem v prejšnjem postu poudaril, da če bi bilo politikom do tega, da se število mrtvih zmanjša, uredijo izobraževanje in discipliniranje najšibkejših členov v prometu (pešcev, rolkarjev in kolesarjev).
BluPhenix ::
Res je, da smo kot pešci zaščiteni kot kočevski medvedje, vendar fizika terja svoje, zato sem v prejšnjem postu poudaril, da če bi bilo politikom do tega, da se število mrtvih zmanjša, uredijo izobraževanje in discipliniranje najšibkejših členov v prometu (pešcev, rolkarjev in kolesarjev).
Navadno pešci ne skačejo brezglavo čez cesto (no, razen kjer so tako navajeni). Kot pa lahko opaziš tukaj bi bilo potrebno bolj efektino izobraževanje in discipliniranje tudi voznikov.
Ja, sej večina nas ve, da je treba pogledati levo in desno, pa da lahko tudi počakaš, da ni treba vozniku ki ti pelje nasproti totalno pohoditi bremze, da mu na polno prime ABS. Ampak ko čakaš kolono 30-50 vozil skozi naselje, noben od teh ti pa ne ustavi se pa že zamisliš, kdo je potreben discipliniranja. Pa da ne govorimo o tistih, ki te vidijo, da prečkaš, a ne upočasnijo. Imaš dve možnosti, ali počakaš na sredini prehoda, da tip z nezmanjšano hitrostjo zapelje mimo tebe, ali pa da začneš teči čez tisti kos prehoda, ki ti je ostal. Tudi v tem primeru se zamisliš. Da ne omenjam talentov, ki prehitevajo voznike, ki so se ustavili na prehodu in jim trobijo, ob tem pa skoraj povozijo pešca, zaradi katerega je drugi voznik ustavil. Takrat se pa pošteno zamisliš, kdo potrebuje izobraževanje in discipliniranje.
Pa da voznikov, ki kolesarjem izsiljujejo prednost v križiščih niti ne omenjamo.
Se pa strinajm s tistim, kar vztraja imagodej, policajev je na cestah premalo, pa še tisti ki so se ukvarjajo s prekrški po svoji presoji. Kot naprimer talanje kazni, ker je šla polovica gume čez polno črto. Med pisanjem kazni pa nekdo na mestu patrulje mirno prehiteva v škarje.
Navadno pešci ne skačejo brezglavo čez cesto (no, razen kjer so tako navajeni). Kot pa lahko opaziš tukaj bi bilo potrebno bolj efektino izobraževanje in discipliniranje tudi voznikov.
Ja, sej večina nas ve, da je treba pogledati levo in desno, pa da lahko tudi počakaš, da ni treba vozniku ki ti pelje nasproti totalno pohoditi bremze, da mu na polno prime ABS. Ampak ko čakaš kolono 30-50 vozil skozi naselje, noben od teh ti pa ne ustavi se pa že zamisliš, kdo je potreben discipliniranja. Pa da ne govorimo o tistih, ki te vidijo, da prečkaš, a ne upočasnijo. Imaš dve možnosti, ali počakaš na sredini prehoda, da tip z nezmanjšano hitrostjo zapelje mimo tebe, ali pa da začneš teči čez tisti kos prehoda, ki ti je ostal. Tudi v tem primeru se zamisliš. Da ne omenjam talentov, ki prehitevajo voznike, ki so se ustavili na prehodu in jim trobijo, ob tem pa skoraj povozijo pešca, zaradi katerega je drugi voznik ustavil. Takrat se pa pošteno zamisliš, kdo potrebuje izobraževanje in discipliniranje.
Pa da voznikov, ki kolesarjem izsiljujejo prednost v križiščih niti ne omenjamo.
Se pa strinajm s tistim, kar vztraja imagodej, policajev je na cestah premalo, pa še tisti ki so se ukvarjajo s prekrški po svoji presoji. Kot naprimer talanje kazni, ker je šla polovica gume čez polno črto. Med pisanjem kazni pa nekdo na mestu patrulje mirno prehiteva v škarje.
Podpisa ni več, ker so me poskušali asimilirati.
flipflop ::
Zdej pa povej, ali se držiš prvega odstavka.
Se ga ja, saj sem napisal že prej, tudi iste stvari pišema se mi zdi.
DominusSLO ::
Moj point je točno v tem, kar je solatko napisal. Pešec, ki ceni svoje življenje, se mora v prometu obnašati, kot v đžungli, polni zveri. Razmere so pač takšne kot so in ne vem koji k.... omenjate avtošole pri tem. V krsti ti nič ne pomaga, če dobi tvoj morilec smrtno obsodbo.
bluphenix:
Nisem kriv, če pa imaš tak nick. Ti meni pa lahko kakor ti paše, samo da bom vedel, da je meni namenjeno. Ampak lahko bi si kaj bolj smešnega izmislil. Tista predpona zgleda nekako posiljeno. Blupenis pa je prav zabavno in ima nek globji pomen
bluphenix:
Nisem kriv, če pa imaš tak nick. Ti meni pa lahko kakor ti paše, samo da bom vedel, da je meni namenjeno. Ampak lahko bi si kaj bolj smešnega izmislil. Tista predpona zgleda nekako posiljeno. Blupenis pa je prav zabavno in ima nek globji pomen
cpu&nb watercooled, gpu on air at the moment
BigWhale ::
Vedno, ko sem bil povozen sem cesto preckal v mnozici ljudi. Prvic ob kakih treh popoldan, ironicno, ko sem nesel v avtosolo prijavnico za izpitno voznjo, ko so ljudje hiteli v BTC po nakupih. Drugic ob pol osmih, na prehodu za pesce skupaj s kupom solarjev, ki so takrat hiteli v solo. :)
Verjetno imam samo sreco.
Verjetno imam samo sreco.
BigWhale ::
Pa ti ob zeleni luci upocasnis voznjo skozi krizisce in se prej prepricas, da ni nikjer nikogar, ki bi slucajno skozi rdeco pripeljal?
Ejsi_Disi ::
Pozna kdo bližnjico med Nemško (Obvozno cesto) in Dunajsko, tam kjer je dovoljeno samo za lokalni dovoz? No, zadnjič smo tam nekaj delali in sem avto pustil kar sredi ceste. Za mano pa kolona vozil in vsi trobili. Pa sem prvima dvema lepo povedal, da je cesta zaprta, ker se dela. Ne boste verjeli, oba sta se začela pizdit zakaj nimamo postavljenih znakov. Sem zelo hitro obupal razlagat, da se tam že 'po defaultu' ne sme voziti. Zgleda da ljudje sploh ne gledajo znakov. ALi pa se delajo francoze. He hepotem je še en bedak klical policijo. Tako ali tako ni bilo nič narobe.
Rock n' roll ain't noise pollution!
'FireSTORM' ::
BW čudno da si še sploh med nami...
Potem se v MS lahko pelješ max 20kmh čez križišče, ker se iz nobenega prav ne vidi če bo kdo priletel.
Pa ti ob zeleni luci upocasnis voznjo skozi krizisce in se prej prepricas, da ni nikjer nikogar, ki bi slucajno skozi rdeco pripeljal?
Potem se v MS lahko pelješ max 20kmh čez križišče, ker se iz nobenega prav ne vidi če bo kdo priletel.
Those penguins.... They sure aint normal....
darkolord ::
> Potem se v MS lahko pelješ max 20kmh čez križišče, ker se iz nobenega prav ne vidi če bo kdo priletel.
Se pač pelješ s tako hitrostjo. V čem je problem?
Se pač pelješ s tako hitrostjo. V čem je problem?
BigWhale ::
darko, problem je v tem, da za to imamo semaforje. Da ti povedo ali je krizisce prazno. Ce se moras ob zeleni vseeno ustaviti in prepricati ali je krizisce prazno, potem lahko semaforje kar ukinemo, mar ne?
jype ::
BigWhale> Ce se moras ob zeleni vseeno ustaviti in prepricati ali je krizisce prazno, potem lahko semaforje kar ukinemo, mar ne?
Zanimivo, da prav to počnejo v večjih evropskih in ameriških mestih, z namenom umirjanja prometa.
Zanimivo, da prav to počnejo v večjih evropskih in ameriških mestih, z namenom umirjanja prometa.
T0RN4D0 ::
Če bi se vsak ustavu na zeleni bi marsikje pršl čez zeleno trije, pa spet rdeča. Pogledaš na hitr okol sebe da te ne napiči kak rešilc in to je to.
BigWhale ::
> Zanimivo, da prav to počnejo v večjih evropskih in ameriških mestih, z namenom umirjanja
> prometa.
Vsekakor. Ampak, ne mores pa pricakovati od ljudi, da bodo ustavljali pri zelenem semaforju. ;>
> prometa.
Vsekakor. Ampak, ne mores pa pricakovati od ljudi, da bodo ustavljali pri zelenem semaforju. ;>
darkolord ::
> Da ti povedo ali je krizisce prazno.
Žal ti pove samo, da NAJ BI bilo prazno. Tako kot znak, da si na prednostni cesti. Na veliki večini križišč itak dovolj od daleč vidiš, če se proti rdeči luči pelje norec, ki ne namerava ustavit (ali pa recimo vozilo s prednostjo). Obojih je ponekod kar dosti. Križišč v MS sicer ne poznam, pri vseh teh (semaforiziranih), ki jih poznam, je pa preglednost zadovoljiva.
Če jaz ne vidim, kaj se dogaja, vsaj malo zmanjšam hitrost. Tako kot grem na primer v nepregleden ovinek vedno s tako hitrostjo, da lahko pravočasno ustavim, če se tam morebiti kaj dogaja.
Žal ti pove samo, da NAJ BI bilo prazno. Tako kot znak, da si na prednostni cesti. Na veliki večini križišč itak dovolj od daleč vidiš, če se proti rdeči luči pelje norec, ki ne namerava ustavit (ali pa recimo vozilo s prednostjo). Obojih je ponekod kar dosti. Križišč v MS sicer ne poznam, pri vseh teh (semaforiziranih), ki jih poznam, je pa preglednost zadovoljiva.
Če jaz ne vidim, kaj se dogaja, vsaj malo zmanjšam hitrost. Tako kot grem na primer v nepregleden ovinek vedno s tako hitrostjo, da lahko pravočasno ustavim, če se tam morebiti kaj dogaja.
BigWhale ::
No, seveda, ti semafor pove, da bi krizisce praviloma moralo biti prazno. Tudi jaz pogledam sem ter tja, ko se peljem skozi krizisce, ustavil ali pa mocno zmanjsal hitrosti pa se nisem. Sem preprican, da vecina ljudi pocne enako.
PS: Vozilo s prednostjo nima absolutne prednosti v semaforiziranem kriziscu. Ce se pelje skozi krizisce, se pelje na lastno odgovornost in v primeru, da se ne umaknes nisi v prekrsku. Ima pa prednost v ne-semaforiziranem kriziscu.
PS: Vozilo s prednostjo nima absolutne prednosti v semaforiziranem kriziscu. Ce se pelje skozi krizisce, se pelje na lastno odgovornost in v primeru, da se ne umaknes nisi v prekrsku. Ima pa prednost v ne-semaforiziranem kriziscu.
Buggy ::
Zdaj ze semaforji in omejitve niso vec dovolj. Pa kaj je enim tukaj da imajo tak pristop k voznji?
DA te srecam v mestu ko bos na semaforiziranem kriziscu pri zeleni zacel zmanjsevat hitrost na 20km/h, da se prepricas ce je vse v redu te tako prehupakm paranoik eden - zakaj imas sploh avto ker potem raje vedno vozi 20km/h ker to lahko vsak hip guma poci in bos moral loviti vozilo
Pa ne da bi bil edini take vrste, sem ze videl ko so taki povzrocili trcenja in sicer namesto da bi v kriziscu cimprej odpeljal in zagotovil pretocnost, so se nesamozavestno in vsi zmedeni ustavljali pri zeleni ali pa so zeleno za svoj pas, ki je zavijal celo spregledali ker so gledali luc od pasa za naravnost.
Saj res...najbolje da zmanjsamo omejitve v mestu/naseljku na 20km/h saj nikoli ne ves kdaj bo kaksen darkolord v kriziscu se prepriceval ce je vse v redu. Aja pa kazni za tako prekoraceno hitrost ne pozabimo dvignit. Buhpomagi
DA te srecam v mestu ko bos na semaforiziranem kriziscu pri zeleni zacel zmanjsevat hitrost na 20km/h, da se prepricas ce je vse v redu te tako prehupakm paranoik eden - zakaj imas sploh avto ker potem raje vedno vozi 20km/h ker to lahko vsak hip guma poci in bos moral loviti vozilo
Pa ne da bi bil edini take vrste, sem ze videl ko so taki povzrocili trcenja in sicer namesto da bi v kriziscu cimprej odpeljal in zagotovil pretocnost, so se nesamozavestno in vsi zmedeni ustavljali pri zeleni ali pa so zeleno za svoj pas, ki je zavijal celo spregledali ker so gledali luc od pasa za naravnost.
Saj res...najbolje da zmanjsamo omejitve v mestu/naseljku na 20km/h saj nikoli ne ves kdaj bo kaksen darkolord v kriziscu se prepriceval ce je vse v redu. Aja pa kazni za tako prekoraceno hitrost ne pozabimo dvignit. Buhpomagi
jype ::
Buggy, prav imaš, skozi križišče je treba vedno pospešit, da ja ne bomo koga ovirali.
Če imamo smolo in v tem momentu pridivja skozi križišče še eno teslo, ki noče ovirati prometa in ti preseka pot, jebiga, saj bodo hitro pometli ostanke vozil in se bodo idioti lahko kmalu spet zaletavali naprej.
V križišče je treba _vedno_ peljati s hitrostjo, ki omogoča obvladovanje vozila v _kakršnikoli_ situaciji. Če lahko pripelje teslo skozi rdečo, ne da bi ga preden zapelješ v križišče opazil, je treba pač zmanjšati hitrost na toliko, da ga lahko. Saj verjamem (ma, vsak dan lahko vidim!) da skozi ozke enosmerne mestne ulice drvite 50, ker je omejitev taka, pri križiščih pa še malo pospešite, ker je zelena luč ali pa veste, da imate prednost, ampak jaz tega ne počnem in po nekem čudnem naključju še nisem imel prometne nesreče z avtomobilom.
Ne vozim sicer z 20 km/h na križišču Zaloška-Kajuhova, zagotovo pa ne vozim hitreje kot 30 km/h na križišču Trdinove in Cigaletove, pa čeprav je omejitev tam tudi 50 km/h.
Bolj ko boste hupali, manj boste dosegli. Sem zastopnik za najboljše ušesne čepke!
Če imamo smolo in v tem momentu pridivja skozi križišče še eno teslo, ki noče ovirati prometa in ti preseka pot, jebiga, saj bodo hitro pometli ostanke vozil in se bodo idioti lahko kmalu spet zaletavali naprej.
V križišče je treba _vedno_ peljati s hitrostjo, ki omogoča obvladovanje vozila v _kakršnikoli_ situaciji. Če lahko pripelje teslo skozi rdečo, ne da bi ga preden zapelješ v križišče opazil, je treba pač zmanjšati hitrost na toliko, da ga lahko. Saj verjamem (ma, vsak dan lahko vidim!) da skozi ozke enosmerne mestne ulice drvite 50, ker je omejitev taka, pri križiščih pa še malo pospešite, ker je zelena luč ali pa veste, da imate prednost, ampak jaz tega ne počnem in po nekem čudnem naključju še nisem imel prometne nesreče z avtomobilom.
Ne vozim sicer z 20 km/h na križišču Zaloška-Kajuhova, zagotovo pa ne vozim hitreje kot 30 km/h na križišču Trdinove in Cigaletove, pa čeprav je omejitev tam tudi 50 km/h.
Bolj ko boste hupali, manj boste dosegli. Sem zastopnik za najboljše ušesne čepke!
Saladin ::
Če imamo smolo in v tem momentu pridivja skozi križišče še eno teslo, ki noče ovirati prometa in ti preseka pot,
Teslo si kvečjemu sam, če ne paziš na z nasprotne strani prihajajoč avto, ki ti bi znal prečkati pot. Če si stalno pozoren na to, lahko vkomot pospešiš skozi križišče.
Čeprav sam raje pospešuje pred križiščem (če vidim da zmanjkuje časa na semaforju), tik preden stopim v križišče pa zmanjšam gas.
Podobno kot na prazni, ravni, suhi in pregledni avtocesti ni poseben greh iti dokaj čez omejitev, ni poseben greh pospeševati skozi prazno in pregledno križišče (seveda le toliko, da te ne ustavi rdeča luč)
Dobro je kar nosi največ svobodne koristi/najmanj bolečine čim več sentientom
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"
BluPhenix ::
Teslo si kvečjemu sam, če ne paziš na z nasprotne strani prihajajoč avto, ki ti bi znal prečkati pot. Če si stalno pozoren na to, lahko vkomot pospešiš skozi križišče.
Lahko pospešiš skozi križišče? na katerem planetu ti živiš? Ko se zapelješ v križišče moraš vednozapeljati s tako hitrostjo, da lahko varno ustaviš. KAr v splošnem pomeni, da je pred križiščem potrebno vsaj malo zmanjšati hitrost.
Sicer pa jype ni mislil na nasproti vozeča vozila, te že vidiš, problem so tista, ki ti pripeljejo pravokotno.
Podobno kot na prazni, ravni, suhi in pregledni avtocesti ni poseben greh iti dokaj čez omejitev, ni poseben greh pospeševati skozi prazno in pregledno križišče (seveda le toliko, da te ne ustavi rdeča luč)
Člede greha ve nem, vem pa da je kaznivo dejanje, eno in drugo.
Lahko pospešiš skozi križišče? na katerem planetu ti živiš? Ko se zapelješ v križišče moraš vednozapeljati s tako hitrostjo, da lahko varno ustaviš. KAr v splošnem pomeni, da je pred križiščem potrebno vsaj malo zmanjšati hitrost.
Sicer pa jype ni mislil na nasproti vozeča vozila, te že vidiš, problem so tista, ki ti pripeljejo pravokotno.
Podobno kot na prazni, ravni, suhi in pregledni avtocesti ni poseben greh iti dokaj čez omejitev, ni poseben greh pospeševati skozi prazno in pregledno križišče (seveda le toliko, da te ne ustavi rdeča luč)
Člede greha ve nem, vem pa da je kaznivo dejanje, eno in drugo.
Podpisa ni več, ker so me poskušali asimilirati.
Saladin ::
Na križišču pregledno pomeni pregledna nasprotna stran.
Ker če se bo neko tele vrinlo v križišče z tvoje strani (torej njegova striktno rdeča) te tudi počasna vožnja ne bo rešila.
To je eden primerov, kjer te počasna vožnja in opazovanje okolice pretežno ovira ali celo ogroža. Podobno kot oziranje v vsako ulico stransko ulico, medtem ko si ti na prednostni cesti ali pa prehod čez zavarovan želežniški prehod - prehajat bi moral počasi in opazovati za morebitnim vlakom.
Halo?
Zakaj bi vozil preko počasi, če je zavarovan prehod? Da si še dlje na tirih? Vsi zavarovani prehodi v mojem kraju so nepregledni in mi gre vsakič na smeh, ko moram, da vidim če prihaja vlak, že stati na tirih.
Če pride, pač pride - preventiva v tem primeru praktično ne deluje, obenem pa ovira promet.
Ker če se bo neko tele vrinlo v križišče z tvoje strani (torej njegova striktno rdeča) te tudi počasna vožnja ne bo rešila.
To je eden primerov, kjer te počasna vožnja in opazovanje okolice pretežno ovira ali celo ogroža. Podobno kot oziranje v vsako ulico stransko ulico, medtem ko si ti na prednostni cesti ali pa prehod čez zavarovan želežniški prehod - prehajat bi moral počasi in opazovati za morebitnim vlakom.
Halo?
Zakaj bi vozil preko počasi, če je zavarovan prehod? Da si še dlje na tirih? Vsi zavarovani prehodi v mojem kraju so nepregledni in mi gre vsakič na smeh, ko moram, da vidim če prihaja vlak, že stati na tirih.
Če pride, pač pride - preventiva v tem primeru praktično ne deluje, obenem pa ovira promet.
Dobro je kar nosi največ svobodne koristi/najmanj bolečine čim več sentientom
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Prehitevanje kolone (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 24075 (20465) | facepalm |
⊘ | Počasni vozniki (strani: 1 2 3 4 … 33 34 35 36 )Oddelek: Na cesti | 267557 (238588) | dzinks63 |
⊘ | Omejitve hitrosti za motoriste (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 34156 (28384) | bluefish |
» | Posnetek prometne nesreče - Pravilna reakcija? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 17595 (13995) | solatko |