Forum » Loža » Koliko so krivi počasni vozniki?
Koliko so krivi počasni vozniki?
Temo vidijo: vsi
Saladin ::
Ko se zapelješ v križišče moraš vednozapeljati s tako hitrostjo, da lahko varno ustaviš.
Ne vedno.
Zavijaš levo v križišču, nasproti ti prihaja avto, imaš pa čas da švigneš pred njega. Ta čas, ko ga ti moraš počakat ali lahko zaviješ pred njega je relativen. Ne smeš ga ogrožat, ne smeš pa tudi nepotrebno ovirat promet za sabo.
In če že zavijam pred njega, potem se to dela z pospeškom (če je ta relativen čas majhen)
Dobro je kar nosi največ svobodne koristi/najmanj bolečine čim več sentientom
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"
Liker ::
Jure, saj se ponavadi strinjam s tabo glede prometa, a da bi kdo upocasnil v semaforiziranih kriziscih se nisem dozivel (z izjemo kadar je v kriziscu kaksna nujna voznja, nesreca, ...). Pa se vozim ze kar dobrih 15 let.
In tudi norcev ki bi v nepreglednih kriziscih rinili v rdeco se nisem srecal, medtem ko jih na kaki celovski/trzaski/zaloski videvam vsaj 1x mesecno. Primer Cigaletove in Trdinove ki si ga dal, kakor jaz vem nima semaforja (ali so ga cez poletje slucajno postavili?). Tudi jaz na marsikaterem manj preglednem kriziscu upocasnim na kaksnih 30-35 ker sem pac ze videl kar nekaj nesrec, ko je nekdo peljal direktno cez stop znak drugemu v bok...
A rdeca luc na semaforju vseeno ustavi vecino ljudi, tudi zato ker vedo da lahko komot nekdo pripelje s strani z nezmanjsano hitrostjo.
In tudi norcev ki bi v nepreglednih kriziscih rinili v rdeco se nisem srecal, medtem ko jih na kaki celovski/trzaski/zaloski videvam vsaj 1x mesecno. Primer Cigaletove in Trdinove ki si ga dal, kakor jaz vem nima semaforja (ali so ga cez poletje slucajno postavili?). Tudi jaz na marsikaterem manj preglednem kriziscu upocasnim na kaksnih 30-35 ker sem pac ze videl kar nekaj nesrec, ko je nekdo peljal direktno cez stop znak drugemu v bok...
A rdeca luc na semaforju vseeno ustavi vecino ljudi, tudi zato ker vedo da lahko komot nekdo pripelje s strani z nezmanjsano hitrostjo.
jype ::
Liker> A rdeca luc na semaforju vseeno ustavi vecino ljudi, tudi zato ker vedo da lahko komot nekdo pripelje s strani z nezmanjsano hitrostjo.
Uh, ja, jaz sem pa že videl, kako je nekdo z več kot 60 kilometri na uro prevozil rdečo (verjetno je počel kakšno traparijo, ki se je med vožnjo ne sme in jo je preprosto spregledal) in ubil en kup ljudi. Tisto so bili sicer še časi stoenk in fičkotov in verjamem da bi danes tako trčenje verjetno vzelo le kakšno zlomljeno rebro ali dve, pa vendar mi je jasno, da se ljudje od tedaj še niso bistveno spremenili, zato raje zmanjšam hitrost.
To ne pomeni, da zaviram pred vsakim križiščem, zagotovo pa nogo premaknem s plina na zavoro, če je križišče nepregledno (in pri tem hitrost s 50 km/h pač pade na kakih 45 km/h).
Eno tako nepregledno križišče je bilo recimo križišče Zaloške in Grablovičeve, če si pripeljal od mesta proti Mostam - tam ni bilo nobene možnosti, da bi videl cesto na levi ali desni in vsakih nekaj tednov se je tam pojavilo teslo, ki je poskušalo srečo in skozi rdečo pripeljalo toliko naprej, da je videl, da je cesta zasedena (in da je imel prednji del vozila tako daleč na cesti, da je počilo). Če greš samo malo počasneje (pa itak tam čez progo poskočiš kot na kaki dirki) imaš bistveno boljše možnosti pravilno reagirat, ko se pred tabo pojavi štor.
Uh, ja, jaz sem pa že videl, kako je nekdo z več kot 60 kilometri na uro prevozil rdečo (verjetno je počel kakšno traparijo, ki se je med vožnjo ne sme in jo je preprosto spregledal) in ubil en kup ljudi. Tisto so bili sicer še časi stoenk in fičkotov in verjamem da bi danes tako trčenje verjetno vzelo le kakšno zlomljeno rebro ali dve, pa vendar mi je jasno, da se ljudje od tedaj še niso bistveno spremenili, zato raje zmanjšam hitrost.
To ne pomeni, da zaviram pred vsakim križiščem, zagotovo pa nogo premaknem s plina na zavoro, če je križišče nepregledno (in pri tem hitrost s 50 km/h pač pade na kakih 45 km/h).
Eno tako nepregledno križišče je bilo recimo križišče Zaloške in Grablovičeve, če si pripeljal od mesta proti Mostam - tam ni bilo nobene možnosti, da bi videl cesto na levi ali desni in vsakih nekaj tednov se je tam pojavilo teslo, ki je poskušalo srečo in skozi rdečo pripeljalo toliko naprej, da je videl, da je cesta zasedena (in da je imel prednji del vozila tako daleč na cesti, da je počilo). Če greš samo malo počasneje (pa itak tam čez progo poskočiš kot na kaki dirki) imaš bistveno boljše možnosti pravilno reagirat, ko se pred tabo pojavi štor.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
link_up ::
ah...so ze ostali povedali, da je lahko mnogo razlogov za pocasno voznjo...ce je cesta ovinkasta in je osebek ne pozna potem ne gre pricakovati, da bo vozil enako, kot nekdo, ki je s cesto domac. Nekateri pac vozijo pocasi in ne predstavljam si kako bi lahko s pocasno hitrostjo povzrocili kaksno hujso nesreco(kolesarji in pesci izvzeti). Hujse nesrece povzrocijo temperamentni vozniki, ki jim ob takih osebkih prekipi...zato pa vsekakor ne more bit kriv pocasne...brzdajte se in bo! Mudit se vam na cesti ne more in ne sme!
In and Out
darkolord ::
> Vozilo s prednostjo nima absolutne prednosti v semaforiziranem kriziscu.
Ima, ima. Za vozilo s prednostjo rdeča luč "ne obstaja", drugi vozniki pa morajo vozilu s prednostjo VEDNO dati prosto pot
> ali pa prehod čez zavarovan želežniški prehod - prehajat bi moral počasi in opazovati za morebitnim vlakom
Jah, vlak ima prednost. Kaj pa boš naredil, če zapornice slučajno ne delujejo? Mimogrede, na zavarovanih prehodih je zgolj 50% manj nesreč kot na nezavarovanih
Ima, ima. Za vozilo s prednostjo rdeča luč "ne obstaja", drugi vozniki pa morajo vozilu s prednostjo VEDNO dati prosto pot
> ali pa prehod čez zavarovan želežniški prehod - prehajat bi moral počasi in opazovati za morebitnim vlakom
Jah, vlak ima prednost. Kaj pa boš naredil, če zapornice slučajno ne delujejo? Mimogrede, na zavarovanih prehodih je zgolj 50% manj nesreč kot na nezavarovanih
krneki0001 ::
darklord, če vozilo s prednostjo povzroči nesrečo, zato, ker je zapeljalo skozi rdečo luč, je ravno tako krivo za povzročitev nesreče. Tako da tudi vozilo s prednostjo se ne sme kr tko zaletavat.
marnit ::
Absolutna prednost bi pomenilo, da ima voznik vozila na nujni vožnji "lastno špuro", kjer ga prav nič ne more zaustaviti. Vendar pa ker se vedno najde, kdo bi takšno vozilo spregleda/postane paničen/je objesten je zato za tiste v rešilcu bolje, da malo upočasnijo, kdo pa da se vsi pobijejo.
darkolord ::
nebivedu: "rdeča luč" nima tle nobenega pomena, ker je izrecno navedeno, da vozilu s prednostjo NI treba upoštevati prometnih pravil in prometne signalizacije, VENDAR morajo voziti tako, da ne ogrožajo drugih. Če vozilo s prednostjo zapelje čez rdečo luč in se nekdo zaleti vanj, je tisti drugi kriv zaradi izsiljevanja prednosti.
Torej ja, imajo absolutno prednost (razen verjetno pred vlakom)
Torej ja, imajo absolutno prednost (razen verjetno pred vlakom)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: darkolord ()
solatko ::
Kot sem že v prejšnjih postih navedel, ni problem počasna vožnja, če je enakomerna (tudi traktor ne gre hitro, pa se ga da prehitet varno in brez problemov), če pa voznik samo pred ovinki in pri srečanjih z drugimi vozili nenormalno zmanjša hitrost na 20 - 30 km/h, takoj ko pride pa na malo bolj ravno cesto pa pospeši na 90 - 100 km/h, pa to ni več hec. Vozite za takim cepcem par kilometrov, pa se vam bo zdelo, da ste nekaj časa na avto cesti, ki vsake toliko časa postane mestna cesta z ležečimi policaji. Takemu bedaku ne pomagajo niti zvočni, niti svetlobni signali, saj je cesta narejena samo za njega.
flipflop ::
Ne vem če bi bil kriv tisti drugi kar tako avtomatsko, verjetno bi se ugotavljalo v kakšnih okoliščinah je prišlo do nesreče, npr če je križišče nepregledno, konec koncev tudi vozilo s prednostjo mora vozit tako, da ne ogroža drugih, če pa se zaleti pri vožnji skozi rdečo, je s svojo vožnjo ogrožalo ostale udeležence
solatko ::
Vozilo na prednostni vožnji "mora" spoštovati vse predpise, razen omejitve hitrosti in smer vožnje, če je to zanj in za druge udeležence v prometu varno. V primeru prometne nesreče, je voznik takega vozila kriv, če je kršil katerega od predpisov. V primeru, da vozilu na nujni vožnji ne daste prednosti, pa vas pri tem dejanju opazi policaj, pa plačate kar precej veliko kazen. Vsi udeleženci v prometu morajo dati vozilu na nujni vožnji prednost, se pa lahko zgodi, da nekdo tako vozilo spregleda, presliši ali pač samo napačno odreagira, zato morajo vozniki na nujni vožnji zelo paziti, ker absolutne prednosti že cca 20 ali še več let nimajo.
BigWhale ::
> A rdeca luc na semaforju vseeno ustavi vecino ljudi, tudi zato ker vedo da lahko
> komot nekdo pripelje s strani z nezmanjsano hitrostjo.
Tistih nekaj, ki so mene povozili rdeca luc pac ni ustavila. ;)
> komot nekdo pripelje s strani z nezmanjsano hitrostjo.
Tistih nekaj, ki so mene povozili rdeca luc pac ni ustavila. ;)
'FireSTORM' ::
> Potem se v MS lahko pelješ max 20kmh čez križišče, ker se iz nobenega prav ne vidi če bo kdo priletel.
Se pač pelješ s tako hitrostjo. V čem je problem?
Problem je v tem da imam avto zato da nekam pridem hitreje kot bi sicer brez njega prišel. In če bom vozil če vsa križišča 20km/h potem bo bolje da prodam avto in si nabavim 'bicikl', ker 20km/h se tudi z biciklom lahko peljem.
VENDAR morajo voziti tako, da ne ogrožajo drugih
Zato sem pa bil že z levo stranjo v jarku ker se je rešilni avto vsilil med mene in nasproti vozeže vozilo ki se niti malo ni umaknilo iz cestišča. Zelo me ni ogrožal, dobro da sem takrat peljal samo 50 in lahko zabremzal na vsak 30 ko se mi je prinesel iza ovinka in kar zrinil vmes.
Saj razumem da mu je sila, ampak vseeno zato mu ni treba z glavo skozi zid in če bi počakal 5 sekund da bi se varno umaknila oba tudi nebi bil hudič.
Those penguins.... They sure aint normal....
darkolord ::
> potem bo bolje da prodam avto in si nabavim 'bicikl'
Res je. Z 'biciklom' manj onesnažuješ okolje in manj ogrožaš druge
> če bi počakal 5 sekund da bi se varno umaknila oba tudi nebi bil hudič.
5 sekund na vsakem križišču pa ponesrečenca lahko že ni več med živimi. Mimogrede, sirena se sliši kak kilometer daleč, kako to, da te je lahko tako presenetil?
Res je. Z 'biciklom' manj onesnažuješ okolje in manj ogrožaš druge
> če bi počakal 5 sekund da bi se varno umaknila oba tudi nebi bil hudič.
5 sekund na vsakem križišču pa ponesrečenca lahko že ni več med živimi. Mimogrede, sirena se sliši kak kilometer daleč, kako to, da te je lahko tako presenetil?
Opkow ::
Z levo stranjo si bil v jarku? Ce vozis po pravem pasu, bi mogel biti kvecjemu z desno stranjo... ali pac?
Lepo, da se slisi sirena kilometer dalec, ki pa zal naglusnim in gluhim osebam ne pomaga popolnoma nic, ce iznenada resilec prileti izza ovinka...
Lepo, da se slisi sirena kilometer dalec, ki pa zal naglusnim in gluhim osebam ne pomaga popolnoma nic, ce iznenada resilec prileti izza ovinka...
para! ::
Jype, brez zamere, a si ti voznik začetnik? Ker točno tako, kot voziš ti, sem vozil jaz, ko sem naredil izpit. Bilo me je strah ravno tega, da bo nekdo spregledal nekaj in se zaletel vame. Razlog za to, pa so vse prometne nesreče itd, ki ti dajo mislit, da tu pri nas, večina res ne zna vozit. Ampak po nekaj mesecih absolutne previdnosti, sem nehal s tem načinom vožnje in zdaj zaupam ljudem, da bojo na rdeči luči ustavil, da bojo upošteval prednost, itd.
In če naj avto predstavlja praktično prevozno sredstvo, le-ta zgubi vsak pomen, če moram skrbet za vse ostale udeležence v prometu tudi takrat, ko naj bi za njih skrbeli prometna signalizacija. Zato se ni slabo sprijaznit z rizikom, ki ga vožnja avtomobila povzroča, če pa tega nekdo ne zmore, pa naj enostavno ne uporablja avtomobila ali pa vozi tako previdno, da se mu bo zdel rizik ničeln (čeprav takrat laže sam sebi).
Prav tako sem se sprijaznil s tem, da če bom vozil po nepregledni cesti v naselju dovoljenih 50km/h in mi pred avto skoči oseba, da bom to osebo nažalost povozil, ne bom pa zaradi tega rizika čez naselje peljal 20 km/h, ker če je lahko oseba toliko neodgovorna, da skače čez cesto, kjer naj ne bi, lahko tud jaz vozim toliko, kolikor je dovoljeno in nič manj.
Če pa se nekdo ne čuti sposobnega vozit po omejitvah, pa naj pelje manj. Če je zato tisti zadaj nervozen, hja, jebi ga, na njem je da se kontrolira.
Pa da je nek terenc bolj nevaren za okolico kot pa twingo je jasno ampak to še ne pomeni, da je pa treba prepovedat terence in velike avtomobile.
Pa še Fizikalko in podobni patroni, ki se čutijo prevarane, ko se nekdo ne drži omejitev, bi takim kar uničili življenje s 100.000 EUR kazni za rdečo luč, ane? Najbolj, da jih kar ustrelimo, sej itak se niso držal omejitev, rajt? Ker nekomu dat globo 100.000 EUR v državi kjer je povprečna plača cca 800 EUR, ni nič drugega kot, spodbujanje h kriminalu.
Pravila za udeležence v cestnem prometu so jasna. Kazni morajo bit take, da jo lahko plača VSAK, ki jo dobi, ne pa da mu s kaznijo uničiš življenje. In kazni morajo bit ZA VSE ENAKE, ker če nek bogataš vozi 60 namesto 50, ni nič bolj nevaren, kot pa nek revež v enaki situaciji. Kazni je treba DOSLEDNO TALAT, ne pa višat, da se doseže učinek. 100 EUR na leto je za marsikoga enako 0, tko da če je to cena za vožnjo recimo 80 namesto 50, hja, bomo pa 80 vozil, za 100 EUR na leto, jebi ga. 100 EUR vsak teden, no, to se pa že ne splača...
lp
In če naj avto predstavlja praktično prevozno sredstvo, le-ta zgubi vsak pomen, če moram skrbet za vse ostale udeležence v prometu tudi takrat, ko naj bi za njih skrbeli prometna signalizacija. Zato se ni slabo sprijaznit z rizikom, ki ga vožnja avtomobila povzroča, če pa tega nekdo ne zmore, pa naj enostavno ne uporablja avtomobila ali pa vozi tako previdno, da se mu bo zdel rizik ničeln (čeprav takrat laže sam sebi).
Prav tako sem se sprijaznil s tem, da če bom vozil po nepregledni cesti v naselju dovoljenih 50km/h in mi pred avto skoči oseba, da bom to osebo nažalost povozil, ne bom pa zaradi tega rizika čez naselje peljal 20 km/h, ker če je lahko oseba toliko neodgovorna, da skače čez cesto, kjer naj ne bi, lahko tud jaz vozim toliko, kolikor je dovoljeno in nič manj.
Če pa se nekdo ne čuti sposobnega vozit po omejitvah, pa naj pelje manj. Če je zato tisti zadaj nervozen, hja, jebi ga, na njem je da se kontrolira.
Pa da je nek terenc bolj nevaren za okolico kot pa twingo je jasno ampak to še ne pomeni, da je pa treba prepovedat terence in velike avtomobile.
Pa še Fizikalko in podobni patroni, ki se čutijo prevarane, ko se nekdo ne drži omejitev, bi takim kar uničili življenje s 100.000 EUR kazni za rdečo luč, ane? Najbolj, da jih kar ustrelimo, sej itak se niso držal omejitev, rajt? Ker nekomu dat globo 100.000 EUR v državi kjer je povprečna plača cca 800 EUR, ni nič drugega kot, spodbujanje h kriminalu.
Pravila za udeležence v cestnem prometu so jasna. Kazni morajo bit take, da jo lahko plača VSAK, ki jo dobi, ne pa da mu s kaznijo uničiš življenje. In kazni morajo bit ZA VSE ENAKE, ker če nek bogataš vozi 60 namesto 50, ni nič bolj nevaren, kot pa nek revež v enaki situaciji. Kazni je treba DOSLEDNO TALAT, ne pa višat, da se doseže učinek. 100 EUR na leto je za marsikoga enako 0, tko da če je to cena za vožnjo recimo 80 namesto 50, hja, bomo pa 80 vozil, za 100 EUR na leto, jebi ga. 100 EUR vsak teden, no, to se pa že ne splača...
lp
Death before dishonor!
para! ::
Res je. Z 'biciklom' manj onesnažuješ okolje in manj ogrožaš druge
Včasih je dobro pozabit na okolje in druge in poskrbet tud zase.
Lahko pa se celo življenje sekiraš za okolje in ljudi okoli sebe, nato pa umreš.
lp
Death before dishonor!
jype ::
para!> Lahko pa se celo življenje sekiraš za okolje in ljudi okoli sebe, nato pa umreš.
Nekako imam rajši to možnost, kot da s svojo objestnostjo ubijem ravno tebe, čeprav ti veš, da si to zaslužiš.
Nisem (več) voznik začetnik, sem pa doma v velikem (haha) mestu in sem bil priča že številnim nesrečam, tudi s smrtnim izidom. Ker mi prihranjenih 17 sekund življenja ne pomeni toliko, da bi tveganje za prometno nesrečo zavoljo teh povečal za nekaj tisoč odstotkov, se pač vozim po predpisih. Zaenkrat mi še ni pobegnil noben topli obrok.
Nekako imam rajši to možnost, kot da s svojo objestnostjo ubijem ravno tebe, čeprav ti veš, da si to zaslužiš.
Nisem (več) voznik začetnik, sem pa doma v velikem (haha) mestu in sem bil priča že številnim nesrečam, tudi s smrtnim izidom. Ker mi prihranjenih 17 sekund življenja ne pomeni toliko, da bi tveganje za prometno nesrečo zavoljo teh povečal za nekaj tisoč odstotkov, se pač vozim po predpisih. Zaenkrat mi še ni pobegnil noben topli obrok.
para! ::
Nihče si ne zasluži umret, ampak vsak naj bi sprejel v življenju določeno mero rizika, ki ga sodoben način življenja prinaša. In skok čez nepregleden del ceste v naselju je že en tak rizik, ki ga tisti, ki skoči čez mora prevzet. Prav tako je nesramno v takšnem primeru pridigati vozniku, da ni prilagodil vožnje in posledično nekoga zbil. Voznik je namreč vozil dovoljenih 50km/h. Pešec pa je sprejel rizik, ki ga njegov manever povzroča.
lp
lp
Death before dishonor!
darkolord ::
> Včasih je dobro pozabit na okolje in druge in poskrbet tud zase.
no sej, jaz sem tukaj (kot "druge") mislil tudi nase
> Če pa se nekdo ne čuti sposobnega vozit po omejitvah, pa naj pelje manj.
Problem je, ker jih veliko misli, da je vožnja po omejitvi njihova absolutna pravica, ne glede na vse ostalo. A ti se nalašč zabiješ v vsak avto, ki ti izsili prednost?
> le-ta zgubi vsak pomen, če moram skrbet za vse ostale udeležence v prometu
Eni si malo ekstremno predstavljate varno vožnjo. Približno tako kot če hodiš peš je. Če gledaš samo naravnost in hodiš, boš prej ali slej padel v kak Telekomov jašek ali te bo kdo povozil. Da večino tega preprečiš, pa ti ni treba hodit s hitrostjo 10cm/s in živčno oprezat v vse smeri, kje preži kaka nevarnost.
no sej, jaz sem tukaj (kot "druge") mislil tudi nase
> Če pa se nekdo ne čuti sposobnega vozit po omejitvah, pa naj pelje manj.
Problem je, ker jih veliko misli, da je vožnja po omejitvi njihova absolutna pravica, ne glede na vse ostalo. A ti se nalašč zabiješ v vsak avto, ki ti izsili prednost?
> le-ta zgubi vsak pomen, če moram skrbet za vse ostale udeležence v prometu
Eni si malo ekstremno predstavljate varno vožnjo. Približno tako kot če hodiš peš je. Če gledaš samo naravnost in hodiš, boš prej ali slej padel v kak Telekomov jašek ali te bo kdo povozil. Da večino tega preprečiš, pa ti ni treba hodit s hitrostjo 10cm/s in živčno oprezat v vse smeri, kje preži kaka nevarnost.
para! ::
Aja, kaj je sploh to "nepregledno križišče"?
Ker, če na glavni vožnji zaviraš na zeleni, ker je semaforizirano križišče nepregledno (beri: ne vidiš prometa na cesti pravokotno na tvojo), ti bo komisija očitala, da zmanjšuješ pretočnost križišča. Če to ponavljaš še naprej si padel.
Torej tako se naj ne bi vozilo. To učijo avtošole, zato je naivno pričakovat, da bojo ostali udeleženci uvidevni, ko vi vozite narobe.
Ampak povdarek je na zaviranju. Torej omejitev 60 km/h, čez križišče naj grem pa 20? Zato, ker obstaja verjetnost, da je nekdo spregledal rdečo luč in se z visoko hitrostjo približuje mojemu vozilu? Ne hvala.
Ja, če je omejitev 60 km/h se lahko vozim 60 km/h. Če se nekdo pred mano vozi 40, ga lahko prehitim, če je to mogoče, na mestnih vpadnicah to ne predstavlja nobene težave. Če se ga ne da prehitet bom vozil za njim, ker druge izbire nimam. Da bi se zanalašč zaletel mi ne pade na kraj pameti :)
Ker, če na glavni vožnji zaviraš na zeleni, ker je semaforizirano križišče nepregledno (beri: ne vidiš prometa na cesti pravokotno na tvojo), ti bo komisija očitala, da zmanjšuješ pretočnost križišča. Če to ponavljaš še naprej si padel.
Torej tako se naj ne bi vozilo. To učijo avtošole, zato je naivno pričakovat, da bojo ostali udeleženci uvidevni, ko vi vozite narobe.
Ampak povdarek je na zaviranju. Torej omejitev 60 km/h, čez križišče naj grem pa 20? Zato, ker obstaja verjetnost, da je nekdo spregledal rdečo luč in se z visoko hitrostjo približuje mojemu vozilu? Ne hvala.
Problem je, ker jih veliko misli, da je vožnja po omejitvi njihova absolutna pravica, ne glede na vse ostalo. A ti se nalašč zabiješ v vsak avto, ki ti izsili prednost?
Ja, če je omejitev 60 km/h se lahko vozim 60 km/h. Če se nekdo pred mano vozi 40, ga lahko prehitim, če je to mogoče, na mestnih vpadnicah to ne predstavlja nobene težave. Če se ga ne da prehitet bom vozil za njim, ker druge izbire nimam. Da bi se zanalašč zaletel mi ne pade na kraj pameti :)
Death before dishonor!
jype ::
para!> Da bi se zanalašč zaletel mi ne pade na kraj pameti :)
Pa kaj je s tabo narobe? Če voziš 40 za njim vendar oviraš promet in še zmanjšuješ pretočnost!
para!> Aja, kaj je sploh to "nepregledno križišče"?
Križišče, kjer ne vidiš prometa, ki na cesto prihaja pravokotno. To ne pomeni, da ne vidiš 1 kilometer gor in dol, ampak da tudi njihovega semaforja v istem križišču ne vidiš.
para> Ker, če na glavni vožnji zaviraš na zeleni, ker je semaforizirano križišče nepregledno
Jaz sem pred vsakim križiščem umaknil nogo s plina, pa me je gospod komisija pohvalil ob koncu vožnje. Ni bil pa navdušen nad mojim zaviranjem pred rumeno lučjo - je omenil, da je rumena luč na semaforju _namenjena_ temu, da se pelješ skozi, ko bi sicer moral sunkovito zavirati.
Pa kaj je s tabo narobe? Če voziš 40 za njim vendar oviraš promet in še zmanjšuješ pretočnost!
para!> Aja, kaj je sploh to "nepregledno križišče"?
Križišče, kjer ne vidiš prometa, ki na cesto prihaja pravokotno. To ne pomeni, da ne vidiš 1 kilometer gor in dol, ampak da tudi njihovega semaforja v istem križišču ne vidiš.
para> Ker, če na glavni vožnji zaviraš na zeleni, ker je semaforizirano križišče nepregledno
Jaz sem pred vsakim križiščem umaknil nogo s plina, pa me je gospod komisija pohvalil ob koncu vožnje. Ni bil pa navdušen nad mojim zaviranjem pred rumeno lučjo - je omenil, da je rumena luč na semaforju _namenjena_ temu, da se pelješ skozi, ko bi sicer moral sunkovito zavirati.
para! ::
V križišču omejitev ni 60
Kolk je pol omejitev v križiščih na Tržaški v LJ?
jype, ja, spustu si gas, ko si šel v križišče.
lp
Death before dishonor!
šernk ::
zavirat ti ni treba, ni pa tudi za pritiskat gas do konca. sam če peljem v koloni grem pač z normalno hitrostjo naprej, v kolikol pa sem na vozišču bolj osamljen popustim gas in sem pripravljen tudi na zaviranje. to pa nikakor ne pomeni da zmanjšam hitrost z 50 na 20 ampak pa na 45 ali celo 40. ker sem že videl da je šel nekdo 30 km/h skoz nepregledno križišče ko se je prižgala zelena in je pač drugi norec lovil rumeno vendar jo zgrešil vsaj za par sekund in šel krepko skozi rdečo. v tistem primeru bi bilo pri hitrosti 50km/h trčenje najbrž neizogibno. ob bolj prometnih urah pa takih norcev pomoje ne bi smelo bit
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
darkolord ::
> Kolk je pol omejitev v križiščih na Tržaški v LJ?
50. Omejitev 60 velja do naslednjega križišča
50. Omejitev 60 velja do naslednjega križišča
para! ::
Tržaška je cela 60, kolikor vem.
Pa tud v samem križišču sigurno ni nižja omejitev, kot na cesti iz katere prideš v križišče :)
lp
Pa tud v samem križišču sigurno ni nižja omejitev, kot na cesti iz katere prideš v križišče :)
lp
Death before dishonor!
BluPhenix ::
para!: Pa še Fizikalko in podobni patroni, ki se čutijo prevarane, ko se nekdo ne drži omejitev, bi takim kar uničili življenje s 100.000 EUR kazni za rdečo luč, ane? Najbolj, da jih kar ustrelimo, sej itak se niso držal omejitev, rajt? Ker nekomu dat globo 100.000 EUR v državi kjer je povprečna plača cca 800 EUR, ni nič drugega kot, spodbujanje h kriminalu.
para!:Nihče si ne zasluži umret, ampak vsak naj bi sprejel v življenju določeno mero rizika, ki ga sodoben način življenja prinaša. In skok čez nepregleden del ceste v naselju je že en tak rizik, ki ga tisti, ki skoči čez mora prevzet. Prav tako je nesramno v takšnem primeru pridigati vozniku, da ni prilagodil vožnje in posledično nekoga zbil. Voznik je namreč vozil dovoljenih 50km/h. Pešec pa je sprejel rizik, ki ga njegov manever povzroča.
Sej si že dovolj povedal, so riziki. Če nekdo zapelje čez rdečo, naj sprejme posledice, ki jih to lahko prinese. Pa denarne so še najmanjše. Govoriš, da zaupaš v druge, da upoštevajo signalizacijo, no naz tudi vedno bolj izgubljam zaupanje v to, upam pa da bom počasi pridobil zaupanje v to, da bodo tisti ki delajo peesdarije po cesti in se ne držijo pravil za to nastradali. Potem bom morda spet začel zaupati v to, da ljudje spoštujejo prepise in me zaradi tega ne preveč ogrožajo na cesti.
Saladin, ti pa ne pretiravaj, stavek "Ko se zapelješ v križišče moraš vednozapeljati s tako hitrostjo, da lahko varno ustaviš." je namreč vzet iz zakona. Ampak ti očitno slediš drugim zakonom.
para!:Nihče si ne zasluži umret, ampak vsak naj bi sprejel v življenju določeno mero rizika, ki ga sodoben način življenja prinaša. In skok čez nepregleden del ceste v naselju je že en tak rizik, ki ga tisti, ki skoči čez mora prevzet. Prav tako je nesramno v takšnem primeru pridigati vozniku, da ni prilagodil vožnje in posledično nekoga zbil. Voznik je namreč vozil dovoljenih 50km/h. Pešec pa je sprejel rizik, ki ga njegov manever povzroča.
Sej si že dovolj povedal, so riziki. Če nekdo zapelje čez rdečo, naj sprejme posledice, ki jih to lahko prinese. Pa denarne so še najmanjše. Govoriš, da zaupaš v druge, da upoštevajo signalizacijo, no naz tudi vedno bolj izgubljam zaupanje v to, upam pa da bom počasi pridobil zaupanje v to, da bodo tisti ki delajo peesdarije po cesti in se ne držijo pravil za to nastradali. Potem bom morda spet začel zaupati v to, da ljudje spoštujejo prepise in me zaradi tega ne preveč ogrožajo na cesti.
Saladin, ti pa ne pretiravaj, stavek "Ko se zapelješ v križišče moraš vednozapeljati s tako hitrostjo, da lahko varno ustaviš." je namreč vzet iz zakona. Ampak ti očitno slediš drugim zakonom.
Podpisa ni več, ker so me poskušali asimilirati.
Zigi15 ::
Sicer še nisem polnoleten in ne vozim ampak mislim da vam bo tole všeč:
http://www.infonegocio.com/xeron/bruno/...
http://www.infonegocio.com/xeron/bruno/...
solatko ::
Ne vem koliko vas je vozilo po Trstu. Spomnim se časov, ko je bila to nakupna meka za pol balkana. Ob pol enih so zaprli vse trgovine in v petih minutah so bile ceste nabito polne avtomobilov. Ni bilo še toliko enosmernih cest kot jih ima Trst danes, pa tudi obvoznic ni bilo. V pol ure je bilo pol zaposlenih tržačanov in okolišanov na kosilu v primorskih gostilnah, trst pa opustošen kot po tornadu. Kako. Če si bil tretji ali četrti v koloni pri semaforju in si vsaj približno tako reagiral kot domačini, si imel pri vožnji mimo semaforja že več kot 60 km/h. Če si slučajno kaj cincal te je obdalo par avtomobilov iz vseh strani, bil si deležen hupalnega koncerta in čudnih manevrov vseh okoli v smislu stupido idioto ....V eno minutni zeleni je šlo skozi križišče tudi do sto avtomobilov, v rudečo niti eden (govorim o križišču z dvemi voznimi pasovi v vsako smer (kot Celovška, Tržaška..), skratka promet je potekal kot v risankah.
Kako pa to poteka pri nas. Posveti zelena luč, prva dva voznika pričneta iskati prvo, ko jima po desetih sekundah uspe speljati, jima avtomatsko pade hitrost, ko šaltata v drugo, ostali počasi sledijo drugi, tretji, četrti - rumena - peti (že z malo večjo hitrostjo), rdeča šesti, sedmi in včasih še osmi. V intervalu cca 40 sec. zapusti križišče povprečno 16 vozil od tega najmanj dva v rumeno in še štirje (varno) v rdečo. Zakaj varno, zato ker najmanj 10 sekund ni nobenega vozila s strani. Sedaj pa se počasneti, zamišljenci, raztresenci in podobni nevozniki, zamislite kakšno situacijo povzročate na naših cestah, kajti včasih se pa le najde kdo, ki spelje s polnim gasom v momentu ko se prižge zelena (med takimi sem tudi sam), saj so me v avtošoli pri defenzivnem načinu vožnje pač učili, da je potrebno reagirati v destinkah sekunde, čim prej pridobiti z omejitvijo dovoljeno hitrost in tako čim prej sprazniti križišče. Ko zavijam na levo, mi ni problem priti skozi (brez da bi koga oviral) celo križišče predno prvi iz nasprotne smeri šele štarta. Če sem slučajno prvi na semaforju ni sto metrov za menoj nobenega avtomobila, brez da bi naredu kakeršen koli prekršek. Danes gre skoraj vsak avto s prvo do 50km/h in če menjaš brzine pri največjem navoru (varčna vožnja), lahko z drugo že krepko prekoračiš vsako omejitev, zato največkrat menjam iz druge v peto in se po omejitvi peljem dokler se lahko.
Kako pa to poteka pri nas. Posveti zelena luč, prva dva voznika pričneta iskati prvo, ko jima po desetih sekundah uspe speljati, jima avtomatsko pade hitrost, ko šaltata v drugo, ostali počasi sledijo drugi, tretji, četrti - rumena - peti (že z malo večjo hitrostjo), rdeča šesti, sedmi in včasih še osmi. V intervalu cca 40 sec. zapusti križišče povprečno 16 vozil od tega najmanj dva v rumeno in še štirje (varno) v rdečo. Zakaj varno, zato ker najmanj 10 sekund ni nobenega vozila s strani. Sedaj pa se počasneti, zamišljenci, raztresenci in podobni nevozniki, zamislite kakšno situacijo povzročate na naših cestah, kajti včasih se pa le najde kdo, ki spelje s polnim gasom v momentu ko se prižge zelena (med takimi sem tudi sam), saj so me v avtošoli pri defenzivnem načinu vožnje pač učili, da je potrebno reagirati v destinkah sekunde, čim prej pridobiti z omejitvijo dovoljeno hitrost in tako čim prej sprazniti križišče. Ko zavijam na levo, mi ni problem priti skozi (brez da bi koga oviral) celo križišče predno prvi iz nasprotne smeri šele štarta. Če sem slučajno prvi na semaforju ni sto metrov za menoj nobenega avtomobila, brez da bi naredu kakeršen koli prekršek. Danes gre skoraj vsak avto s prvo do 50km/h in če menjaš brzine pri največjem navoru (varčna vožnja), lahko z drugo že krepko prekoračiš vsako omejitev, zato največkrat menjam iz druge v peto in se po omejitvi peljem dokler se lahko.
Super Sonic ::
"saj so me v avtošoli pri defenzivnem načinu vožnje pač učili, da je potrebno reagirati v destinkah sekunde, čim prej pridobiti z omejitvijo dovoljeno hitrost in tako čim prej sprazniti križišče."
Pa dej no. A veš da ne. Večino slo-techovskih paličnjakov so učili voziti _počasi_. A veš kaj hitrost dela? Ubija!!! Ja res. Če greš čez semafor tako hitro, lahko izgineš!!! Pa še pol države ogroziš, da sploh ne omenjam, koliko proračun obremeniš.
Skratka, če bi bilo več takšnih kot si ti, bi bilo življenje na cesti lažje. Precej. Toda! Nismo imeli vsi matematike 5 in 10, zato tudi v avtomobilih sedijo ljudje, ki jim je volan... ...hja, predvsem odveč.
Pa dej no. A veš da ne. Večino slo-techovskih paličnjakov so učili voziti _počasi_. A veš kaj hitrost dela? Ubija!!! Ja res. Če greš čez semafor tako hitro, lahko izgineš!!! Pa še pol države ogroziš, da sploh ne omenjam, koliko proračun obremeniš.
Skratka, če bi bilo več takšnih kot si ti, bi bilo življenje na cesti lažje. Precej. Toda! Nismo imeli vsi matematike 5 in 10, zato tudi v avtomobilih sedijo ljudje, ki jim je volan... ...hja, predvsem odveč.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
ru7 ::
Polovica v tej temi je "svetniško" nastrojena, druga polovica prizna, da občasno pritisne, debata zaključena. Nikol ne bom pozabu ko je jtype napisu neki v stilu, da ne smeš it hitro čez ovink, kaj pa če je na drugi strani drevo porušeno čez cesto
Sej bojo zdej višje kazni da se zmanjša število smrtnih žrtev NOT. To bi blo treba unga ko se spomni take bedarije dat pred zid in streljat, če se izkaže da je število žrtev na koncu naslednjega leta isto ali večje. Me zanima kdo bi še pametoval da treba zvišat kazni, ker bo isti ku*ac. Naj kako cesto popravjo, ali v skrajih primerih na kritičnih točkaš stacionarne radarje. Po moje je to edina stvar, ki zaleže.
Sej bojo zdej višje kazni da se zmanjša število smrtnih žrtev NOT. To bi blo treba unga ko se spomni take bedarije dat pred zid in streljat, če se izkaže da je število žrtev na koncu naslednjega leta isto ali večje. Me zanima kdo bi še pametoval da treba zvišat kazni, ker bo isti ku*ac. Naj kako cesto popravjo, ali v skrajih primerih na kritičnih točkaš stacionarne radarje. Po moje je to edina stvar, ki zaleže.
solatko ::
Najlepše na cestah bo takrat, ko bodo vsi tisti, katerim vožnja pomeni mučenje, presedlali na taxi in javna prometna sredstva. Nihče se ne zaveda, da je vožnja eno najkompleksnejših človekovih opravil, saj se ista situacija redko ponovi dvakrat. Vsa čutila morajo biti nenehno na preži. Pri pilotiranju je pomemben vzlet in pristanek, vmes pa te vodi avtomatika, pri vožnji pa vzletijo vsi, pri pristanku pa se marsikomu zalomi, saj je treba tudi letat z lastno glavo.
BluPhenix ::
Polovica v tej temi je "svetniško" nastrojena, druga polovica prizna, da občasno pritisne, debata zaključena. Nikol ne bom pozabu ko je jtype napisu neki v stilu, da ne smeš it hitro čez ovink, kaj pa če je na drugi strani drevo porušeno čez cesto
To se seveda lahko zgodi, lahko je tudi prometna nesreča za ovinkom, zato je dobro, da voziš z glavo in ne šopaš v nepregledn ovinek, ki ga ne poznaš, 90km/h, samo tato, ker ti omejitev to omogoča. Če je omejitev taka, ša ne pomeni, da si ti ali pa tvoj avto tisti ovinek dejansko sposoben tako speljati. In to je point večine napisanega. Ljudje vozijo po omejitvi samo zato, ker je omejitev taka, koliko so pa dejansko spodobni voziti in koliko prenesejo njihovi avti pa nihče ne pomisli. Pa voziti ne pomeni samo znati stiskati na gas, ampak predvsem ustrezno odreagirati v kritičnih situacijah in, roko na srce, tisti ki se še ni znašel v takšni, kritični situaciji ne more pametovat, kako obvlada vožnjo, ker v bistvu še sam ne ve kako bi dejansko reagiral v krizni situaciji. Ja sej vem, nekateri ste šli v šolo varne vožnje ... ampak tisto je tako, sej je uporabno, ampak reagirati, ko poznaš situacijo je nekaj druegega, kot reagirati, ko jo ne pričakuješ.
Po drugi strani pa ljudje potem kupijo hud avto in jim to da v glavo, da zdej pa ja znajo neverjetno dobro vozit. Pa kako so omejitve brezveze, ker oni vedo, da lahko grejo več. Sej ni problem iti več, to večinoma vsi znamo, problem je, ko je treba pri tisti hitrosti odreagirati.
Nekateri bi kar odstranili omejitve, še na regionalnih cestah. Ja najlepše, da vame nekdo prileti s 150km/h, ker mu je skočila srna pred avto in se ji je hotel umakniti. Nekdo je omenil, da bi lahko s trenutno tehnologijo bla bla avti sami pazili na te stvari. To lahko reče samo nekdo, ki v bistvu sploh ne pozna dejanskega stanja tehnologije, ampak nekaj bluzi, ker zna uporabljati GPS in podobno. Skratka najprej malo avtomatike, zagotavljanja varnosti, sekundarnih sistemov, senzorskih sistemov, zaznavanja okolice ipd. prebrati in potem pametovati.
GPSu, ki je namenjen civilistom še za pravo pot ni za 100% zaupati, kaj pa šele avtomatsko prilagajanje hitrosti.... kakšne ideje...
Sicer pa, če boš priletel v drevo, ki je za ovinkom na cesti, te bo dočakala kazen, zaradi neprilgojene hitrosti. Ja glupo, ampak tako pač je.
To se seveda lahko zgodi, lahko je tudi prometna nesreča za ovinkom, zato je dobro, da voziš z glavo in ne šopaš v nepregledn ovinek, ki ga ne poznaš, 90km/h, samo tato, ker ti omejitev to omogoča. Če je omejitev taka, ša ne pomeni, da si ti ali pa tvoj avto tisti ovinek dejansko sposoben tako speljati. In to je point večine napisanega. Ljudje vozijo po omejitvi samo zato, ker je omejitev taka, koliko so pa dejansko spodobni voziti in koliko prenesejo njihovi avti pa nihče ne pomisli. Pa voziti ne pomeni samo znati stiskati na gas, ampak predvsem ustrezno odreagirati v kritičnih situacijah in, roko na srce, tisti ki se še ni znašel v takšni, kritični situaciji ne more pametovat, kako obvlada vožnjo, ker v bistvu še sam ne ve kako bi dejansko reagiral v krizni situaciji. Ja sej vem, nekateri ste šli v šolo varne vožnje ... ampak tisto je tako, sej je uporabno, ampak reagirati, ko poznaš situacijo je nekaj druegega, kot reagirati, ko jo ne pričakuješ.
Po drugi strani pa ljudje potem kupijo hud avto in jim to da v glavo, da zdej pa ja znajo neverjetno dobro vozit. Pa kako so omejitve brezveze, ker oni vedo, da lahko grejo več. Sej ni problem iti več, to večinoma vsi znamo, problem je, ko je treba pri tisti hitrosti odreagirati.
Nekateri bi kar odstranili omejitve, še na regionalnih cestah. Ja najlepše, da vame nekdo prileti s 150km/h, ker mu je skočila srna pred avto in se ji je hotel umakniti. Nekdo je omenil, da bi lahko s trenutno tehnologijo bla bla avti sami pazili na te stvari. To lahko reče samo nekdo, ki v bistvu sploh ne pozna dejanskega stanja tehnologije, ampak nekaj bluzi, ker zna uporabljati GPS in podobno. Skratka najprej malo avtomatike, zagotavljanja varnosti, sekundarnih sistemov, senzorskih sistemov, zaznavanja okolice ipd. prebrati in potem pametovati.
GPSu, ki je namenjen civilistom še za pravo pot ni za 100% zaupati, kaj pa šele avtomatsko prilagajanje hitrosti.... kakšne ideje...
Sicer pa, če boš priletel v drevo, ki je za ovinkom na cesti, te bo dočakala kazen, zaradi neprilgojene hitrosti. Ja glupo, ampak tako pač je.
Podpisa ni več, ker so me poskušali asimilirati.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: BluPhenix ()
Buggy ::
Tako kot semaforizirana krizisca so tudi omejitve hitrosti namenjene temu, da se lahko tudi tisti ki niso tako vesci avta/ceste/predpisov naceloma brez posledic pripeljejo varno do cilja. Ce je omejitev 90 km/h ni razloga, da bi v normalnih pogojih vozil manj ce nisi ravno "cepljene vrste" in se ne bos nikamor prevrnil in tudi po dveh kolesih se ne bos vozil cez ovinke, ce bos uposteval to omejitev.
Omejitev je ze postavljena tako, da ti da slutiti kaksne narave je cestisce pred tabo in ni potrebno tebi nic sklepati ter preventivno v ovinkih zmanjsevati hitrost. Ce je kaksen nepregleden ovinek ali nevarno podrocje je to se posebaj oznaceno z posebnimi znaki kakor je tudi praviloma postavljena dodatna omejitev hitrosti.
Ce pa nisi siguren v sebe in imas poleg tega se malo kilometrine za seboj, pa cisto razumem, da nekateri vozijo tako kot vozijo - in taki vozniki niso varni vozniki ker dvomim da znajo pravilno odreagirati v nepredvidljivi situaciji, ker tudi v predvidljivi situaciji delujejo nesuvereno in kot tujek na cesti.
Kar se pa "prepocasnosti" nekaterih voznikov in pa toka prometa tice pa obstajaj tudi clen v ZVCP-u, se pa bojim da se nihce ni bil zaradi tega sankcioniran. Pa tudi denarne kazni se po novem verjetno niso na tem podrocju nic povecale kot so se za prekoraceno hitrost.
ZVCP v 30 clenu pravi:
(3) Voznik ne sme brez upravičenega razloga voziti tako počasi, da bi oviral druge udeležence v cestnem prometu. Kadar se za vozilom, ki vozi na čelu kolone s hitrostjo, ki je nižja od največje dovoljene hitrosti na cesti ali delu ceste, po katerem vozi, in nižja od hitrosti prometnega toka vozil na smernem vozišču, nabere kolona vozil, ki ga ne more varno prehiteti, se mora voznik na prvem primernem kraju umakniti z vozišča in pustiti kolono vozil mimo.
(4) Kadar je hitrost vozila iz prejšnjega odstavka za več kot polovico nižja od največje dovoljene hitrosti na cesti ali delu ceste, mora voznik takega vozila vklopiti varnostne utripalke, razen če uporablja rumeno utripajočo luč v skladu s 128. členom tega zakona. Ko se za njim nabere kolona vozil, ki ga ne more varno prehiteti, se mora na prvem primernem kraju umakniti z vozišča in pustiti kolono vozil mimo.
.
.
(6) Z globo 30.000 tolarjev se kaznuje za prekršek voznik, ki ravna v nasprotju s tretjim ali četrtim odstavkom tega člena.
in pa v 31 clenu pravi:
(1) Voznik ne sme nenadoma zmanjšati hitrosti vožnje, razen v nevarnosti.
(2) Voznik, ki namerava znatno zmanjšati hitrost, se mora prej prepričati, da lahko to varno stori.
(3) Z globo 30.000 tolarjev se kaznuje za prekršek voznik, ki ravna v nasprotju z določbami tega čle
Omejitev je ze postavljena tako, da ti da slutiti kaksne narave je cestisce pred tabo in ni potrebno tebi nic sklepati ter preventivno v ovinkih zmanjsevati hitrost. Ce je kaksen nepregleden ovinek ali nevarno podrocje je to se posebaj oznaceno z posebnimi znaki kakor je tudi praviloma postavljena dodatna omejitev hitrosti.
Ce pa nisi siguren v sebe in imas poleg tega se malo kilometrine za seboj, pa cisto razumem, da nekateri vozijo tako kot vozijo - in taki vozniki niso varni vozniki ker dvomim da znajo pravilno odreagirati v nepredvidljivi situaciji, ker tudi v predvidljivi situaciji delujejo nesuvereno in kot tujek na cesti.
Kar se pa "prepocasnosti" nekaterih voznikov in pa toka prometa tice pa obstajaj tudi clen v ZVCP-u, se pa bojim da se nihce ni bil zaradi tega sankcioniran. Pa tudi denarne kazni se po novem verjetno niso na tem podrocju nic povecale kot so se za prekoraceno hitrost.
ZVCP v 30 clenu pravi:
(3) Voznik ne sme brez upravičenega razloga voziti tako počasi, da bi oviral druge udeležence v cestnem prometu. Kadar se za vozilom, ki vozi na čelu kolone s hitrostjo, ki je nižja od največje dovoljene hitrosti na cesti ali delu ceste, po katerem vozi, in nižja od hitrosti prometnega toka vozil na smernem vozišču, nabere kolona vozil, ki ga ne more varno prehiteti, se mora voznik na prvem primernem kraju umakniti z vozišča in pustiti kolono vozil mimo.
(4) Kadar je hitrost vozila iz prejšnjega odstavka za več kot polovico nižja od največje dovoljene hitrosti na cesti ali delu ceste, mora voznik takega vozila vklopiti varnostne utripalke, razen če uporablja rumeno utripajočo luč v skladu s 128. členom tega zakona. Ko se za njim nabere kolona vozil, ki ga ne more varno prehiteti, se mora na prvem primernem kraju umakniti z vozišča in pustiti kolono vozil mimo.
.
.
(6) Z globo 30.000 tolarjev se kaznuje za prekršek voznik, ki ravna v nasprotju s tretjim ali četrtim odstavkom tega člena.
in pa v 31 clenu pravi:
(1) Voznik ne sme nenadoma zmanjšati hitrosti vožnje, razen v nevarnosti.
(2) Voznik, ki namerava znatno zmanjšati hitrost, se mora prej prepričati, da lahko to varno stori.
(3) Z globo 30.000 tolarjev se kaznuje za prekršek voznik, ki ravna v nasprotju z določbami tega čle
jype ::
Buggy> Omejitev je ze postavljena tako, da ti da slutiti kaksne narave je cestisce pred tabo in ni potrebno tebi nic sklepati ter preventivno v ovinkih zmanjsevati hitrost.
To ni res. Tudi, ko je omejitev postavljena na 90 km/h, pogosto ni ob tabli, ki opozarja na prihajajoč oster zavoj, nobene dodatne omejitve hitrosti, pa vendar bo vsak voznik ob takem znaku zmanjšal hitrost, če je ovinek nepregleden. V avtošoli so te tudi naučili (ali pa bi te morali), da je pospeševanje, dokler ne vidiš konca ovinka, hudo nevarno početje, ker se lahko ovinek kasneje zaostri (sem že videl tesla, ki so na spolzki cesti leteli iz deteljice na uvozu na ljubljansko obvoznico, ker se je zavoj vmes zaostril, omejitev, ki je nihče ne upošteva, je pa tam itak 40).
Buggy> Pa tudi denarne kazni se po novem verjetno niso na tem podrocju nic povecale kot so se za prekoraceno hitrost.
Te bom razsvetlil: kazni se niso povečale zato, ker je _bistveno_ manj nesreč s telesnimi poškodbami in smrtnim izidom posledica počasne vožnje in zaviranja, kot jih je posledica prehitre vožnje in neprilagoditve hitrosti razmeram na cesti.
Če prikupno zmedena blondinka pred teboj pohodi zavoro svojega novega super opremljenega vozila, ki se ustavi praktično na mestu, ker je pred njo na cesto skočila prikupna podlasica, je še vedno _tvoja_ dolžnost, da za zaviranje uporabiš varnostno razdaljo, ki si jo vestno vzdrževal in tako preprečiš nesrečo. Če se zaletiš, si kriv _ti_, ne pa gospodična.
Buggy, citira zakon> (1) Voznik ne sme nenadoma zmanjšati hitrosti vožnje, razen v nevarnosti.
Pri tem za zmanjšanje hitrosti vožnje šteje nenadno zaviranje, ne pa to, da nogo umakneš s plina, kar stori vsak normalen voznik, ki je sposoben predvidevati malo vnaprej, ko vidi pred seboj nepregleden ovinek, nižjo omejitev hitrosti, stoječe vozilo ali karkoli drugega, kar bi utegnilo predstavljati potrebo po zaviranju. Vključitev varnostnih utripalk na hitrih cestah tudi močno pomaga pri tem, da lahko zaviraš varneje, čeprav je za tabo kolona, pa to prakticira vse premalo voznikov, nekateri pa jih vključijo šele, ko že stojijo v strnjeni koloni.
To ni res. Tudi, ko je omejitev postavljena na 90 km/h, pogosto ni ob tabli, ki opozarja na prihajajoč oster zavoj, nobene dodatne omejitve hitrosti, pa vendar bo vsak voznik ob takem znaku zmanjšal hitrost, če je ovinek nepregleden. V avtošoli so te tudi naučili (ali pa bi te morali), da je pospeševanje, dokler ne vidiš konca ovinka, hudo nevarno početje, ker se lahko ovinek kasneje zaostri (sem že videl tesla, ki so na spolzki cesti leteli iz deteljice na uvozu na ljubljansko obvoznico, ker se je zavoj vmes zaostril, omejitev, ki je nihče ne upošteva, je pa tam itak 40).
Buggy> Pa tudi denarne kazni se po novem verjetno niso na tem podrocju nic povecale kot so se za prekoraceno hitrost.
Te bom razsvetlil: kazni se niso povečale zato, ker je _bistveno_ manj nesreč s telesnimi poškodbami in smrtnim izidom posledica počasne vožnje in zaviranja, kot jih je posledica prehitre vožnje in neprilagoditve hitrosti razmeram na cesti.
Če prikupno zmedena blondinka pred teboj pohodi zavoro svojega novega super opremljenega vozila, ki se ustavi praktično na mestu, ker je pred njo na cesto skočila prikupna podlasica, je še vedno _tvoja_ dolžnost, da za zaviranje uporabiš varnostno razdaljo, ki si jo vestno vzdrževal in tako preprečiš nesrečo. Če se zaletiš, si kriv _ti_, ne pa gospodična.
Buggy, citira zakon> (1) Voznik ne sme nenadoma zmanjšati hitrosti vožnje, razen v nevarnosti.
Pri tem za zmanjšanje hitrosti vožnje šteje nenadno zaviranje, ne pa to, da nogo umakneš s plina, kar stori vsak normalen voznik, ki je sposoben predvidevati malo vnaprej, ko vidi pred seboj nepregleden ovinek, nižjo omejitev hitrosti, stoječe vozilo ali karkoli drugega, kar bi utegnilo predstavljati potrebo po zaviranju. Vključitev varnostnih utripalk na hitrih cestah tudi močno pomaga pri tem, da lahko zaviraš varneje, čeprav je za tabo kolona, pa to prakticira vse premalo voznikov, nekateri pa jih vključijo šele, ko že stojijo v strnjeni koloni.
Buggy ::
jype:
Kot sem napisal: Ce je kaksen nepregleden ovinek ali nevarno podrocje je to se posebaj oznaceno z POSEBNIMI ZNAKI (kar znak za oster ovinek tudi je - rdece puscice) kakor je tudi praviloma postavljena dodatna omejitev hitrosti.
Ce je omejitev 90 km/h in ja na tem delu oster/nepregleden zavoj je PRAVILOMA (moral bi biti) postavljen za to ustrezen znak in govorim o pogojih voznje, kjer ni potrebno hitrosti prilagajati glede na razmere na cestiscu (sneg, poledica, megla....). Torej nimas razloga, da tiste ki peljejo po omejitvi (90 km/h) oznacujes kot neodgovorne in divjake, prej bi se vprasal o psihofizicnem stanju voznika, ki tega odseka ne zna/mora peljati toliko kot nakazuje omejitev.
jype:
tega nisem trdil, smo pa pred zakonom vsi enaki in pri kaznih je potrebno biti dosleden tudi pri takih voznikih.
Se ti bo zdelo smesno, vendar je dostikrat povod za nepremisljeno prehitevanje ravno v takih voznikih, ki ne upostevajo tega zakona in se ne odmaknejo, ko vidijo, da za seboj delajo dolgo kolono. Vprasanje, ce so sploh pozorni na promet za sabo, ker verjetno gledajo samo na sebe ter nic na okolico, kar je se dodaten razlog, da bi jih bilo potrebno kaznovati in s tem so dalec od tega, da bi jih lahko kvalificiral kot "varne" voznike.
jype:
Ne, ta zmanjsana hitrost je tudi bremzanje ko gre nasproti avto, bremzanje v ovinku, bremzanje ker so ob cesti zagledali lepo hiso ali tvojo blondinko....to pa za moje pojme ne dela normalen voznik, temvec kot sem ze rekel skrajno nesiguren voznik, ki je na cesti motec element, sploh pa s tem posiljuje druge s svojim nevarnim ritmom voznje, kar nenadno in brez pravega razloga pribremzavanje oz. zmanjsevanje hitrosti vsekakor je.
Pa v Avto-Soli so me ucili tudi, da ne gledam samo udelezenca pred sabo in za sabo temvec tudi par avtomobilov naprej, da lahko odreagiram se prej kot bi, ce bi bil odvisen samo od svetlobnih signalov udelezenca pred sabo.
Parkart se je to ze pokazalo kot dobra praksa...ravno zaradi voznikov ki so t.i. "varni"
To ni res. Tudi, ko je omejitev postavljena na 90 km/h, pogosto ni ob tabli, ki opozarja na prihajajoč oster zavoj, nobene dodatne omejitve hitrosti, pa vendar bo vsak voznik ob takem znaku zmanjšal hitrost, če je ovinek nepregleden. V avtošoli so te tudi naučili (ali pa bi te morali), da je pospeševanje, dokler ne vidiš konca ovinka, hudo nevarno početje, ker se lahko ovinek kasneje zaostri (sem že videl tesla, ki so na spolzki cesti leteli iz deteljice na uvozu na ljubljansko obvoznico, ker se je zavoj vmes zaostril, omejitev, ki je nihče ne upošteva, je pa tam itak 40).
Kot sem napisal: Ce je kaksen nepregleden ovinek ali nevarno podrocje je to se posebaj oznaceno z POSEBNIMI ZNAKI (kar znak za oster ovinek tudi je - rdece puscice) kakor je tudi praviloma postavljena dodatna omejitev hitrosti.
Ce je omejitev 90 km/h in ja na tem delu oster/nepregleden zavoj je PRAVILOMA (moral bi biti) postavljen za to ustrezen znak in govorim o pogojih voznje, kjer ni potrebno hitrosti prilagajati glede na razmere na cestiscu (sneg, poledica, megla....). Torej nimas razloga, da tiste ki peljejo po omejitvi (90 km/h) oznacujes kot neodgovorne in divjake, prej bi se vprasal o psihofizicnem stanju voznika, ki tega odseka ne zna/mora peljati toliko kot nakazuje omejitev.
jype:
Te bom razsvetlil: kazni se niso povečale zato, ker je _bistveno_ manj nesreč s telesnimi poškodbami in smrtnim izidom posledica počasne vožnje in zaviranja, kot jih je posledica prehitre vožnje in neprilagoditve hitrosti razmeram na cesti.
tega nisem trdil, smo pa pred zakonom vsi enaki in pri kaznih je potrebno biti dosleden tudi pri takih voznikih.
Se ti bo zdelo smesno, vendar je dostikrat povod za nepremisljeno prehitevanje ravno v takih voznikih, ki ne upostevajo tega zakona in se ne odmaknejo, ko vidijo, da za seboj delajo dolgo kolono. Vprasanje, ce so sploh pozorni na promet za sabo, ker verjetno gledajo samo na sebe ter nic na okolico, kar je se dodaten razlog, da bi jih bilo potrebno kaznovati in s tem so dalec od tega, da bi jih lahko kvalificiral kot "varne" voznike.
jype:
Pri tem za zmanjšanje hitrosti vožnje šteje nenadno zaviranje, ne pa to, da nogo umakneš s plina, kar stori vsak normalen voznik, ki je sposoben predvidevati malo vnaprej, ko vidi pred seboj nepregleden ovinek, nižjo omejitev hitrosti, stoječe vozilo ali karkoli drugega, kar bi utegnilo predstavljati potrebo po zaviranju. Vključitev varnostnih utripalk na hitrih cestah tudi močno pomaga pri tem, da lahko zaviraš varneje, čeprav je za tabo kolona, pa to prakticira vse premalo voznikov, nekateri pa jih vključijo šele, ko že stojijo v strnjeni koloni.
Ne, ta zmanjsana hitrost je tudi bremzanje ko gre nasproti avto, bremzanje v ovinku, bremzanje ker so ob cesti zagledali lepo hiso ali tvojo blondinko....to pa za moje pojme ne dela normalen voznik, temvec kot sem ze rekel skrajno nesiguren voznik, ki je na cesti motec element, sploh pa s tem posiljuje druge s svojim nevarnim ritmom voznje, kar nenadno in brez pravega razloga pribremzavanje oz. zmanjsevanje hitrosti vsekakor je.
Pa v Avto-Soli so me ucili tudi, da ne gledam samo udelezenca pred sabo in za sabo temvec tudi par avtomobilov naprej, da lahko odreagiram se prej kot bi, ce bi bil odvisen samo od svetlobnih signalov udelezenca pred sabo.
Parkart se je to ze pokazalo kot dobra praksa...ravno zaradi voznikov ki so t.i. "varni"
darkolord ::
> Ce je kaksen nepregleden ovinek ali nevarno podrocje je to se posebaj oznaceno z POSEBNIMI ZNAKI
Ampak omejitev je tam še vedno 90... Koliko pa potem voziš v takem primeru?
Ampak omejitev je tam še vedno 90... Koliko pa potem voziš v takem primeru?
jype ::
Buggy> bremzanje ker so ob cesti zagledali lepo hiso ali tvojo blondinko....
Blondinka je v avtomobilu in je zavirala zaradi divjadi na cesti (in torej ne brez razloga - obstajala je nevarnost, da ubogo živalco splošči).
Ti bi se kot dober voznik seveda raje zaletel v avtomobil, ki pred tabo zavira, potem pa utemeljeval, da je gospa naredila prekršek, jaz bi pa pravočasno ustavil in se peljal naprej, ko bi živalca odskakljala s cestišča in bi blondinka speljala.
Verjamem, da se ti zdi, da "enakost pred zakonom" pomeni, da se moramo vsi delat, da smo intelektualno nesposobni.
Buggy> Se ti bo zdelo smesno, vendar je dostikrat povod za nepremisljeno prehitevanje ravno v takih voznikih, ki ne upostevajo tega zakona in se ne odmaknejo, ko vidijo, da za seboj delajo dolgo kolono.
Ne, to se mi zdi predvsem žalostno in nevarno - nepremišljeno prehitevanje (pravice do katerega enakost pred zakonom _ne zagotavlja_ nikomur) ni za na cesto - in predvsem posledica psihofizične nesposobnosti upravljanja z vozilom. Če je na cesti polž, se mora biti voznik sposoben prilagoditi, ne da bi ob tem ogrožal sebe ali druge, ne glede na to kako je počasné nadležen. Če se za mano vozijo histeriki, se seveda umaknem, ker vem, da se niso sposobni prilagoditi in vem, da če jih ne bom spustil naprej, obstaja velika verjetnost, da ko bom morebiti moral zavirati pred nepričakovano oviro na cesti, vozila ne bodo sposobni ustaviti pravočasno, in bom tudi jaz moral izpolnjevati preklemanske obrazce in čakati može postave - toliko časa pa v življenju nimam.
Blondinka je v avtomobilu in je zavirala zaradi divjadi na cesti (in torej ne brez razloga - obstajala je nevarnost, da ubogo živalco splošči).
Ti bi se kot dober voznik seveda raje zaletel v avtomobil, ki pred tabo zavira, potem pa utemeljeval, da je gospa naredila prekršek, jaz bi pa pravočasno ustavil in se peljal naprej, ko bi živalca odskakljala s cestišča in bi blondinka speljala.
Verjamem, da se ti zdi, da "enakost pred zakonom" pomeni, da se moramo vsi delat, da smo intelektualno nesposobni.
Buggy> Se ti bo zdelo smesno, vendar je dostikrat povod za nepremisljeno prehitevanje ravno v takih voznikih, ki ne upostevajo tega zakona in se ne odmaknejo, ko vidijo, da za seboj delajo dolgo kolono.
Ne, to se mi zdi predvsem žalostno in nevarno - nepremišljeno prehitevanje (pravice do katerega enakost pred zakonom _ne zagotavlja_ nikomur) ni za na cesto - in predvsem posledica psihofizične nesposobnosti upravljanja z vozilom. Če je na cesti polž, se mora biti voznik sposoben prilagoditi, ne da bi ob tem ogrožal sebe ali druge, ne glede na to kako je počasné nadležen. Če se za mano vozijo histeriki, se seveda umaknem, ker vem, da se niso sposobni prilagoditi in vem, da če jih ne bom spustil naprej, obstaja velika verjetnost, da ko bom morebiti moral zavirati pred nepričakovano oviro na cesti, vozila ne bodo sposobni ustaviti pravočasno, in bom tudi jaz moral izpolnjevati preklemanske obrazce in čakati može postave - toliko časa pa v življenju nimam.
Buggy ::
Ce je ovinek oznacen z posebnimi znaki ga praviloma spremlja tudi dopolnilna tabla z omejitvijo hitrosti - torej vozim po omejitvi. Ce te omejitve ni, potem prilagodim hitrost glede na situacijo oz. drzim tempo pred mano vozecega avtomobila z zadostno varnostno razdaljo.
Nikakor pa ne bremzam in ne pricakujem za ovinkom sodnega dne (seveda ce ne gre za dela na cesti )
Nikakor pa ne bremzam in ne pricakujem za ovinkom sodnega dne (seveda ce ne gre za dela na cesti )
Ejsi_Disi ::
Primer danes. Relacija Kranj (od krožnega) - Šenčur (do krožnega). Se pelje nasproti avto (po vsej verjetnosti 50 km/h) čisto počasi, za njim pa seveda kolona. In od živčnosti ga je začel prehitevat tovornjak (in to ne navaden, ampak šlepar), čeprav nasproti ni imel prosto oz. premalo. No, hvala bogu je tam cesta dovolj široka. Pozabil pa sem povedat, da je tam omejitev 90 km/h. Na tej isti relaciji sem sam vozil 50 za katrco. Meni ni bilo problema počakat do izvoza za AC, samo za mano pa je bilo že precej živčnih voznikov.
Rock n' roll ain't noise pollution!
jype ::
Buggy> Ce te omejitve ni, potem prilagodim hitrost glede na situacijo oz. drzim tempo pred mano vozecega avtomobila z zadostno varnostno razdaljo.
A viš ga no, počasne, takole cincaš, da so vsi nervozni!
Buggy> Nikakor pa ne bremzam in ne pricakujem za ovinkom sodnega dne (seveda ce ne gre za dela na cesti)
Jaz tudi ne zaviram, že prej prestavim nogo s plina na zavoro in če je treba hitrost zmanjšati tudi zamenjam prestavo v nižjo in čakam, da se bodisi kaj pokaže izza ovinka, bodisi se ovinek konča. Če je ovinek pregleden to seveda običajno ni potrebno, razen če je zelo oster ali pa je cesta mastna ali kaj podobnega, zato v tem primeru peljem z nezmanjšano hitrostjo naprej (da ne bo kdo zmotno trdil, da zaviram vsakič, preden zasukam volan).
Skušam voziti s hitrostjo, pri kateri vidim vsaj sekundo ceste pred vozilom. Da me je to že večkrat rešilo pred nevšečnostmi in izgubo časa, ki jih predstavljajo poškodbe na vozilu, mi bodo verjeli seveda le naivneži, ki ne znajo voziti.
A viš ga no, počasne, takole cincaš, da so vsi nervozni!
Buggy> Nikakor pa ne bremzam in ne pricakujem za ovinkom sodnega dne (seveda ce ne gre za dela na cesti)
Jaz tudi ne zaviram, že prej prestavim nogo s plina na zavoro in če je treba hitrost zmanjšati tudi zamenjam prestavo v nižjo in čakam, da se bodisi kaj pokaže izza ovinka, bodisi se ovinek konča. Če je ovinek pregleden to seveda običajno ni potrebno, razen če je zelo oster ali pa je cesta mastna ali kaj podobnega, zato v tem primeru peljem z nezmanjšano hitrostjo naprej (da ne bo kdo zmotno trdil, da zaviram vsakič, preden zasukam volan).
Skušam voziti s hitrostjo, pri kateri vidim vsaj sekundo ceste pred vozilom. Da me je to že večkrat rešilo pred nevšečnostmi in izgubo časa, ki jih predstavljajo poškodbe na vozilu, mi bodo verjeli seveda le naivneži, ki ne znajo voziti.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
Super Sonic ::
"Če je na cesti polž, se mora biti voznik sposoben prilagoditi, ne da bi ob tem ogrožal sebe ali druge, ne glede na to kako je počasné nadležen. "
Prilagoditi komu? Polžu ali ostalemu prometu? Ponavadi se to izključuje, ker Polž ne bi bil Polž, če ne bi vozil drugače kot tok dogajanja na cesti.
"da če jih ne bom spustil naprej, obstaja velika verjetnost, da ko bom morebiti moral zavirati pred nepričakovano oviro na cesti, vozila ne bodo sposobni ustaviti pravočasno, in bom tudi jaz moral izpolnjevati preklemanske obrazce in čakati može postave - toliko časa pa v življenju nimam."
Kot že 1000 in 1. Če imaš sam slabe gume na avtomobilu, če imaš sam vozilo brez ESP, TRC, VSC, ASR in ABS in če te je življenja strah, potem verjetno ob dežju še do priporočene hitrosti ne zmoreš, kaj šele do toka dogajanja.
Če pa to nekdo drug vse ima, ima tudi nekaj več motoričnih sposobnisti, rad živi (predvsem ne v avtomobilu), te tak človek lahko tudi povsem varno nabriše - tebe in Polža, ki tako kot pravi tema, oba ovirata promet in povzročata, da na cesti postanejo nestrpni tudi tisti, ki sicer to ne bili.
Čas zapravljati v avtomobilu zaradi takšnih kot si ti, je apriori najslabše pokurjen čas na tem planetu.
p.s.
Čisto tako bedno vprašanje - kako to, da je v Nemčji sploh še kdo živ, ako nimajo na avtocestah navzgoraj omejeno hitrost? Pa ti redno švigajo tam čez vozila tudi preko 300 km/h?
Prilagoditi komu? Polžu ali ostalemu prometu? Ponavadi se to izključuje, ker Polž ne bi bil Polž, če ne bi vozil drugače kot tok dogajanja na cesti.
"da če jih ne bom spustil naprej, obstaja velika verjetnost, da ko bom morebiti moral zavirati pred nepričakovano oviro na cesti, vozila ne bodo sposobni ustaviti pravočasno, in bom tudi jaz moral izpolnjevati preklemanske obrazce in čakati može postave - toliko časa pa v življenju nimam."
Kot že 1000 in 1. Če imaš sam slabe gume na avtomobilu, če imaš sam vozilo brez ESP, TRC, VSC, ASR in ABS in če te je življenja strah, potem verjetno ob dežju še do priporočene hitrosti ne zmoreš, kaj šele do toka dogajanja.
Če pa to nekdo drug vse ima, ima tudi nekaj več motoričnih sposobnisti, rad živi (predvsem ne v avtomobilu), te tak človek lahko tudi povsem varno nabriše - tebe in Polža, ki tako kot pravi tema, oba ovirata promet in povzročata, da na cesti postanejo nestrpni tudi tisti, ki sicer to ne bili.
Čas zapravljati v avtomobilu zaradi takšnih kot si ti, je apriori najslabše pokurjen čas na tem planetu.
p.s.
Čisto tako bedno vprašanje - kako to, da je v Nemčji sploh še kdo živ, ako nimajo na avtocestah navzgoraj omejeno hitrost? Pa ti redno švigajo tam čez vozila tudi preko 300 km/h?
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Super Sonic ()
Buggy ::
jype: ne vem ali se delas da ne razumes ali je res kaj na tem. Ne utemeljuj svojega prepricanja z ekstremi na cesti (kar tvoja blondinka in podlasica so) in ne napeljuj na zakljucke, ki jih ne zagovarjam.
Vsakemu je jasno da v takem primeru pricakujes, da bos ustavil vozilo in temu je namenjena varnostna razdalja nima pa to nic veze z nacinom voznje, ki je vsebina te teme.
Kar pa se tice pravicnega in doslednega sankcioniranja tudi tistih, ki krsijo 30 in 31 clev ZVCP-a pa mislim, da bi marskomu dalo misliti ali se bo vsedel v avto ali pa na avtobus - kot je bilo ze enkrat receno marsikateri izpit je bil takorekoc podarjen in taksni vozniki (sam jih grupiram ravno v kategorijo "varnih" voznikov) so bolj kot sebi nevarnost drugim v prometu.
V zivo se spomnim primera ko je neka zenska po nesreci (izsiljevaje prednosti) izjavila, da ce gres iz LJ do Kranja, da si itak vedno na prednostni - kako ne, saj gres iz najvecjega mesta Ljubljane
...ta ista zenska se danes ne zna voziti vzvratno. Ampak roko na srce vozila je pa pod omejitvijo in to vedno 70
Pa srecno na cesti in cim manj pacientov.
Vsakemu je jasno da v takem primeru pricakujes, da bos ustavil vozilo in temu je namenjena varnostna razdalja nima pa to nic veze z nacinom voznje, ki je vsebina te teme.
Kar pa se tice pravicnega in doslednega sankcioniranja tudi tistih, ki krsijo 30 in 31 clev ZVCP-a pa mislim, da bi marskomu dalo misliti ali se bo vsedel v avto ali pa na avtobus - kot je bilo ze enkrat receno marsikateri izpit je bil takorekoc podarjen in taksni vozniki (sam jih grupiram ravno v kategorijo "varnih" voznikov) so bolj kot sebi nevarnost drugim v prometu.
V zivo se spomnim primera ko je neka zenska po nesreci (izsiljevaje prednosti) izjavila, da ce gres iz LJ do Kranja, da si itak vedno na prednostni - kako ne, saj gres iz najvecjega mesta Ljubljane
...ta ista zenska se danes ne zna voziti vzvratno. Ampak roko na srce vozila je pa pod omejitvijo in to vedno 70
Pa srecno na cesti in cim manj pacientov.
jype ::
Super Sonic> Čisto tako bedno vprašanje - kako to, da je v Nemčji sploh še kdo živ, ako nimajo na avtocestah navzgoraj omejeno hitrost? Pa ti redno švigajo tam čez vozila tudi preko 300 km/h?
Kdaj si bil nazadnje tam?
Ko sem bil jaz (2 tedna nazaj) jih je velika večina vozila 130 (ker je taka omejitev), nekateri pa so šibali po tretjem pasu naprej. Nekako so vedno zmogli zmanjšat hitrost in ohraniti varnostno razdaljo, če je kdo zasedel njihov "dirkalni" pas, hkrati pa so se vsi, ki so jih pri njihovi hitri vožnji ovirali, kar se da hitro in vljudno pobrali na sosednji pas.
Super Sonic> Prilagoditi komu? Polžu ali ostalemu prometu? Ponavadi se to izključuje, ker Polž ne bi bil Polž, če ne bi vozil drugače kot tok dogajanja na cesti.
Polž _je_ ostali promet.
Super Sonic> Čas zapravljati v avtomobilu zaradi takšnih kot si ti, je apriori najslabše pokurjen čas na tem planetu.
Ne. Čas, ki ga zapraviš, ko na pokrovu motorja izpolnjuješ kuponček, je slabše zapravljen.
Super Sonic> tebe in Polža, ki tako kot pravi tema, oba ovirata promet in povzročata, da na cesti postanejo nestrpni tudi tisti, ki sicer to ne bili.
Nevarna implikacija - praviš, da če bi lahko ves čas vozili s 300 kilometri na uro, bi sploh ne bili nestrpni, tako pa, ko se je treba držati omejitev in se podrediti razmeram na cesti, nestrpni šele postanejo. Kar se mene tiče to zgolj pomeni, da so čustveno premalo stabilni, da bi jim lahko zaupali v upravljanje tono težko jekleno napravo, ki se je sposobna gibati s hitrostjo, višjo od 5 kilometrov na uro.
Kdaj si bil nazadnje tam?
Ko sem bil jaz (2 tedna nazaj) jih je velika večina vozila 130 (ker je taka omejitev), nekateri pa so šibali po tretjem pasu naprej. Nekako so vedno zmogli zmanjšat hitrost in ohraniti varnostno razdaljo, če je kdo zasedel njihov "dirkalni" pas, hkrati pa so se vsi, ki so jih pri njihovi hitri vožnji ovirali, kar se da hitro in vljudno pobrali na sosednji pas.
Super Sonic> Prilagoditi komu? Polžu ali ostalemu prometu? Ponavadi se to izključuje, ker Polž ne bi bil Polž, če ne bi vozil drugače kot tok dogajanja na cesti.
Polž _je_ ostali promet.
Super Sonic> Čas zapravljati v avtomobilu zaradi takšnih kot si ti, je apriori najslabše pokurjen čas na tem planetu.
Ne. Čas, ki ga zapraviš, ko na pokrovu motorja izpolnjuješ kuponček, je slabše zapravljen.
Super Sonic> tebe in Polža, ki tako kot pravi tema, oba ovirata promet in povzročata, da na cesti postanejo nestrpni tudi tisti, ki sicer to ne bili.
Nevarna implikacija - praviš, da če bi lahko ves čas vozili s 300 kilometri na uro, bi sploh ne bili nestrpni, tako pa, ko se je treba držati omejitev in se podrediti razmeram na cesti, nestrpni šele postanejo. Kar se mene tiče to zgolj pomeni, da so čustveno premalo stabilni, da bi jim lahko zaupali v upravljanje tono težko jekleno napravo, ki se je sposobna gibati s hitrostjo, višjo od 5 kilometrov na uro.
jype ::
Buggy> jype: ne vem ali se delas da ne razumes ali je res kaj na tem.
S tabo se v vsem strinjam - saj sem napisal, da si tudi sam počasne, zaradi katerih so ostali nervozni, ker si sam rekel, da pred nepreglednim ostrim ovinkom zmanjšaš hitrost, čeprav omejitev morda ni eksplicitno podana (na večini regionalnih cest je omejitev ves čas 90 km/h, tudi po različnih serpentinah in podobnih nevarno zavitih odsekih). Če se na primer pelješ iz Ljubljane čez Rakitno in Otave v Cerknico (sam sem to pot sicer prevozil le s kolesom, a jo dobro poznam) je cesta dovolj široka, da se brez težav srečaš, edina omejitev hitrosti so rumene table za naselja, sicer pa je omejitev ves čas 90km/h. Tam z nobenim osebnim avtomobilom ne moreš voziti 90 km/h, ker so ovinki preostri in premalo pregledni.
Tema je prvotno namenjena temu, da tisti, ki radi vozijo nad omejitvami, same sebe prepričujejo, da je to sprejemljivo in nenevarno, ker da so itak njihovi avtomobili toliko boljši, stabilnejši in varnejši, da s tem nikogar ne ogrožajo. Vmes smo prišli tudi do tega, da je včasih treba peljati počasneje, kot zahteva omejitev, na kar se je večina odzvala tako, da je tiste, ki smo razlagali takšno potrebo, označila za nedeljske voznike in zmotno predvidevala, ali pa kar trdila, da pred vsakim križiščem in ovinkom zaviramo, kar ni niti približno res.
Seveda pa še vedno vztrajam, da kljub temu, da je navedena podlasica ekstremen primer, take primere na cesti doživiš razmeroma pogosto in moraš biti nanje pripravljen (praviloma z varnostno razdaljo, če varnostna razdalja ne pomaga, ker je cesta nepregledno zavita, pa pač z vožnjo z zmanjšano hitrostjo).
S tabo se v vsem strinjam - saj sem napisal, da si tudi sam počasne, zaradi katerih so ostali nervozni, ker si sam rekel, da pred nepreglednim ostrim ovinkom zmanjšaš hitrost, čeprav omejitev morda ni eksplicitno podana (na večini regionalnih cest je omejitev ves čas 90 km/h, tudi po različnih serpentinah in podobnih nevarno zavitih odsekih). Če se na primer pelješ iz Ljubljane čez Rakitno in Otave v Cerknico (sam sem to pot sicer prevozil le s kolesom, a jo dobro poznam) je cesta dovolj široka, da se brez težav srečaš, edina omejitev hitrosti so rumene table za naselja, sicer pa je omejitev ves čas 90km/h. Tam z nobenim osebnim avtomobilom ne moreš voziti 90 km/h, ker so ovinki preostri in premalo pregledni.
Tema je prvotno namenjena temu, da tisti, ki radi vozijo nad omejitvami, same sebe prepričujejo, da je to sprejemljivo in nenevarno, ker da so itak njihovi avtomobili toliko boljši, stabilnejši in varnejši, da s tem nikogar ne ogrožajo. Vmes smo prišli tudi do tega, da je včasih treba peljati počasneje, kot zahteva omejitev, na kar se je večina odzvala tako, da je tiste, ki smo razlagali takšno potrebo, označila za nedeljske voznike in zmotno predvidevala, ali pa kar trdila, da pred vsakim križiščem in ovinkom zaviramo, kar ni niti približno res.
Seveda pa še vedno vztrajam, da kljub temu, da je navedena podlasica ekstremen primer, take primere na cesti doživiš razmeroma pogosto in moraš biti nanje pripravljen (praviloma z varnostno razdaljo, če varnostna razdalja ne pomaga, ker je cesta nepregledno zavita, pa pač z vožnjo z zmanjšano hitrostjo).
TESKAn ::
Ne, jype, tema je prvotno bila namenjena debati o nedeljskih voznikih, ki vozijo ali konstantno 60 po sredini cestišča (pa bodi naselje ali zunaj naselja, na ravni, suhi cesti) ali pa so 'posrani' in vozijo 40 - 50, kjer je omejitev 90 in bi se dalo peljat vsaj 60 - 70, hkrati pa obe kategoriji voznikov ne premoreta dovolj manire, da bi se ali umaknili s cestišča, ko vidijo za sabo kolono štirih - petih avtov ali pa da bi vsaj vozili lepo ob strani, da jih lahko prehitiš. Da ne omenjam pacientov tipa 'ti pa že ne boš mene!', ki stopijo na plin brž, ko jih začneš prehitevat in ko obupaš, grejo nazaj na svojih 60 kmh.
Da omenim še par problemov voznikov, ki so zunaj naselji 'varni', ker vozijo konstantno 60. Prvo je to, da je marsikje takoj za naseljem ravnina, kjer lahko takega cepca prehitiš. Problem? Skozi naselje moraš ti ali kršit zakon in it 60, da ga lahko prehitiš, ali pa si obsojen na to, da ti bo ušel ravno toliko, da bo on sredi ravnine, ko ti šele prideš nanjo in ga do konca ravno dohitiš, potem pa spet gremo 60. In ne, ni zmeraj možno se ustavit in it na kavico, da gre nekam. Drugi problem je pa živčnost nekaterih - se mi je zgodilo, da me je tak 'konstantno 60' prehitel v naselju. Ker pa gre konstantno 60, sem ga zunaj naselja kmalu dohitel in vozil za njim preostanek poti.
Žal pa se je ta tema na koncu spet sprevrgla v jamranje, kako smo ljudje, ki vozimo hitreje od takih polžev, izjemno nevarna 'sorta'. S tem, da problem, ki mu je bila tema namenjena, sploh ni bil vožnja nad omejitvijo, ampak polži, ki frustrirajo na cestah, ko vozijo konstantno orenk pod omejitvijo, tudi če razmere in sama cesta dovoljujejo hitrejšo vožnjo.
Da omenim še par problemov voznikov, ki so zunaj naselji 'varni', ker vozijo konstantno 60. Prvo je to, da je marsikje takoj za naseljem ravnina, kjer lahko takega cepca prehitiš. Problem? Skozi naselje moraš ti ali kršit zakon in it 60, da ga lahko prehitiš, ali pa si obsojen na to, da ti bo ušel ravno toliko, da bo on sredi ravnine, ko ti šele prideš nanjo in ga do konca ravno dohitiš, potem pa spet gremo 60. In ne, ni zmeraj možno se ustavit in it na kavico, da gre nekam. Drugi problem je pa živčnost nekaterih - se mi je zgodilo, da me je tak 'konstantno 60' prehitel v naselju. Ker pa gre konstantno 60, sem ga zunaj naselja kmalu dohitel in vozil za njim preostanek poti.
Žal pa se je ta tema na koncu spet sprevrgla v jamranje, kako smo ljudje, ki vozimo hitreje od takih polžev, izjemno nevarna 'sorta'. S tem, da problem, ki mu je bila tema namenjena, sploh ni bil vožnja nad omejitvijo, ampak polži, ki frustrirajo na cestah, ko vozijo konstantno orenk pod omejitvijo, tudi če razmere in sama cesta dovoljujejo hitrejšo vožnjo.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
Super Sonic ::
"Ko sem bil jaz (2 tedna nazaj) jih je velika večina vozila 130 (ker je taka omejitev),"
A ma nemoj? Dej mal preberi.
Ti pa verjamem, da se tam ljudje po avtocesti lepo peljejo 130 km/h. (not)
"Polž _je_ ostali promet."
Če je ostali promet Polž, potem Polža ni.
"Ne. Čas, ki ga zapraviš, ko na pokrovu motorja izpolnjuješ kuponček, je slabše zapravljen."
Boš že vedel. Jaz namreč, ker divljam, brutalno kršim vse zakone in vozim skupaj v toku dogajanja, tega preprosto ne vem. Vem pa, kdo drži moj čas in kdo ovira promet in je za to početje, za čeriondekejk celo nekaznovan.
"Nevarna implikacija - praviš, da če bi lahko ves čas vozili s 300 kilometri na uro, bi sploh ne bili nestrpni, tako pa, ko se je treba držati omejitev in se podrediti razmeram na cesti, nestrpni šele postanejo."
Jaz nisem nikjer tega zapisal, da bi morali ves čas voziti 300 km/h. Sem pa zapisal, da mi je čudno, če v precep vzamem tvoje razmišljanje, da takšni ljudje sploh še živijo.
A ma nemoj? Dej mal preberi.
Ti pa verjamem, da se tam ljudje po avtocesti lepo peljejo 130 km/h. (not)
"Polž _je_ ostali promet."
Če je ostali promet Polž, potem Polža ni.
"Ne. Čas, ki ga zapraviš, ko na pokrovu motorja izpolnjuješ kuponček, je slabše zapravljen."
Boš že vedel. Jaz namreč, ker divljam, brutalno kršim vse zakone in vozim skupaj v toku dogajanja, tega preprosto ne vem. Vem pa, kdo drži moj čas in kdo ovira promet in je za to početje, za čeriondekejk celo nekaznovan.
"Nevarna implikacija - praviš, da če bi lahko ves čas vozili s 300 kilometri na uro, bi sploh ne bili nestrpni, tako pa, ko se je treba držati omejitev in se podrediti razmeram na cesti, nestrpni šele postanejo."
Jaz nisem nikjer tega zapisal, da bi morali ves čas voziti 300 km/h. Sem pa zapisal, da mi je čudno, če v precep vzamem tvoje razmišljanje, da takšni ljudje sploh še živijo.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
jype ::
Super Sonic> Ti pa verjamem, da se tam ljudje po avtocesti lepo peljejo 130 km/h. (not)
Ti že veš, ko bereš amzs.si.
Večina avtocest v nemčiji ima omejitev 130 kilometrov na uro (kar potrjujejo tudi prometni znaki, ki tako omejitev sporočajo). Ponekod se omejitev zmanjša na 100 ali celo 80 kilometrov na uro in večina voznikov omejitev upošteva, pa tudi če je kdo ne, se nihče ne čuti poklicanega voziti po prehitevalnih pasovih, da bi komu preprečil hitrejšo vožnjo, kar pri nas nekateri radi počnejo. Po drugi strani nihče ne blenda in nihče ne hupa, če kdo vozi po predpisih, pa ga ni mogoče prehiteti.
Super Sonic> Vem pa, kdo drži moj čas in kdo ovira promet in je za to početje, za čeriondekejk celo nekaznovan.
Tisti, ki vozi varno, zagotovo ne. Tisti, ki vozi _prepočasi_ pa morda, vednar se moraš s tem pač sprijazniti, tako kot se moramo pač vsi udeleženci v prometu. Vedno lahko ostaneš doma, če nisi sposoben sprejeti razmer na cesti.
Super Sonic> Sem pa zapisal, da mi je čudno, če v precep vzamem tvoje razmišljanje, da takšni ljudje sploh še živijo.
Tisti ki vozijo hitreje? Saj v ogromno primerih ne živijo več. A nikoli ne bereš črne kronike?
TESKAn> Ne, jype, tema je prvotno bila namenjena debati o nedeljskih voznikih, ki vozijo ali konstantno 60 po sredini cestišča
Saj res. Jaz sem takrat vztrajal na stališču, da je treba biti strpen in pač voziti z ustrezno varnostno razdaljo, dokler ni priložnosti za varno prehitevanje. Če je ni do cilja, jebiga. Takle mamo. Nobeno obnašanje drugih udeležencev v prometu ne more biti dovolj dober razlog za to, da vi ogrožate sebe in druge z nevarno (prehitro, po napačnem pasu, prehitevanje idiota, ki pospeši, ko ste vzporedno, ali karkoli podobnega) vožnjo.
Ti že veš, ko bereš amzs.si.
Večina avtocest v nemčiji ima omejitev 130 kilometrov na uro (kar potrjujejo tudi prometni znaki, ki tako omejitev sporočajo). Ponekod se omejitev zmanjša na 100 ali celo 80 kilometrov na uro in večina voznikov omejitev upošteva, pa tudi če je kdo ne, se nihče ne čuti poklicanega voziti po prehitevalnih pasovih, da bi komu preprečil hitrejšo vožnjo, kar pri nas nekateri radi počnejo. Po drugi strani nihče ne blenda in nihče ne hupa, če kdo vozi po predpisih, pa ga ni mogoče prehiteti.
Super Sonic> Vem pa, kdo drži moj čas in kdo ovira promet in je za to početje, za čeriondekejk celo nekaznovan.
Tisti, ki vozi varno, zagotovo ne. Tisti, ki vozi _prepočasi_ pa morda, vednar se moraš s tem pač sprijazniti, tako kot se moramo pač vsi udeleženci v prometu. Vedno lahko ostaneš doma, če nisi sposoben sprejeti razmer na cesti.
Super Sonic> Sem pa zapisal, da mi je čudno, če v precep vzamem tvoje razmišljanje, da takšni ljudje sploh še živijo.
Tisti ki vozijo hitreje? Saj v ogromno primerih ne živijo več. A nikoli ne bereš črne kronike?
TESKAn> Ne, jype, tema je prvotno bila namenjena debati o nedeljskih voznikih, ki vozijo ali konstantno 60 po sredini cestišča
Saj res. Jaz sem takrat vztrajal na stališču, da je treba biti strpen in pač voziti z ustrezno varnostno razdaljo, dokler ni priložnosti za varno prehitevanje. Če je ni do cilja, jebiga. Takle mamo. Nobeno obnašanje drugih udeležencev v prometu ne more biti dovolj dober razlog za to, da vi ogrožate sebe in druge z nevarno (prehitro, po napačnem pasu, prehitevanje idiota, ki pospeši, ko ste vzporedno, ali karkoli podobnega) vožnjo.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Prehitevanje kolone (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 24076 (20466) | facepalm |
⊘ | Počasni vozniki (strani: 1 2 3 4 … 33 34 35 36 )Oddelek: Na cesti | 267569 (238600) | dzinks63 |
⊘ | Omejitve hitrosti za motoriste (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 34156 (28384) | bluefish |
» | Posnetek prometne nesreče - Pravilna reakcija? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 17596 (13996) | solatko |