» »

Koliko so krivi počasni vozniki?

Koliko so krivi počasni vozniki?

Temo vidijo: vsi
««
8 / 81
»»

ru7 ::

@ imagodei

Sorry za izpad prej :8)

Vbistvu se strinjava popolnoma, če cene padejo na sprejemljivo raven. Meni status mladega voznika poteče čez 2 tedna (za policijo, za zavarovalnico še eno leto), in mi ne bo treba delat dodatnih zadev, ki so predvidene (izkušnostna vožnje, predavanja, tečaj varne vožnje), a se še ne izvajajo. Samo če spustijo ceno za tečaj varne vožnje grem vseeno z veseljem.

krneki0001 ::

Seveda da je treba cestno infrastrukturo obnavljati in širiti. Vendar nove ceste in širše ceste niso razlog, da bo manj nesreč.

Na žalost se dandanes krivci iščejo povsod drugje(na infrastrukturi, v drugih voznikih), kot pa v in pri sebi in to je naša največja napaka. Noben več noče prevzeti odgovornosti za svoja dejanja, vsi pa iščejo pravice zanje, vsi poznajo samo pravice, dolžnosti in odgovornosti pa noben.

Ko bodo ljudje pripravljeni sprejeti odgovornosti in dolžnosti na cesti, bodo tudi ceste malo bolj varne in takrat bo tudi vseeno ali gre za regionalko, za ozko cesto v naselju ali pa za 8 pasovno avtocesto. Tudi ne bo važno v kako slabem stanju je ta avtocesta.

Zgodovina sprememb…

aljazh ::

Če dodam še mojih 0,05€...

Najprej odločno zavračam mnenje, da je hitrost nižja od dovoljene kar generalno razlog prometnim nesrečam. Razlog je po mojem mnenju lahko kvečjemu neprilagojena (v + in -) hitrost glede na razmere, znanje, izkušnje in še kakšno drugo okoliščino.

Na enega izmed primerov, kjer je prenizka hitrost (pravzaprav prepočasno pospeševanje) dejansko nevarna, naletim skoraj vsak dan. Kdor pozna uvoz na avtocesto na Brezovici v smeri proti Ljubljani, ve, da je tik pred pospeševalnim pasom oster ovinek v desno, kjer je s povprečnim vozilom nemogoče udobno peljati več kot 40km/h. Temu ovinku sledi pospeševalni pas, kjer naj bi vozila, ki se vključujejo na AC pospešila na hitrost, ki omogoča varno vključitev na vozni pas.

A glej ga zlomka, veliko voznikov in voznic (vseh starostnih skupin) meni, da je najpametneje se takoj katapultirati na vozni pas s 40-50 km/h in nato kot mrtev polž pospeševati na kakšnih 80km/h, medtem ko mimo švigajo avtomobili s 130 in več km/h. V tem primeru se večkrat vprašam, kaj storiti - ali naj sledim "mrtvemu polžu" in se z največ 50km/h vključim na AC (v strahu, kdaj me bo od zadaj nasadil kakšen nepozoren voznik ali wannabe Schumacher) ali pa naj po pospeševalnem pasu (torej v nasprotju z zakonom, po desni) prehitim polža in se na AC vključim s hitrostjo, ki omogoča varno in nemoteno (tudi za ostale voznike) vključitev. Priznam, da v primeru tovrstnih osebkov, ki ne vedo čemu je namenjen pospeševalni pas, večkrat uporabim svetlobne in zvočne signale, a ne zato, ker bi bil nestrpen do njih, pač pa ker jih želim opozoriti, da s svojim početjem (če jim že zase ni mar) ogrožajo mojo varnost.

Omenjeni primer se mi zdi eden redkih, kjer bi lahko upravičeno dejali, da je prenizka hitrost (vključitev na AC s 50m/h je sicer tudi proti predpisom, saj je to več kot 2x manj od dovoljene hitrosti) lahko razlog za prometno nesrečo.

Sicer se podpišem pod mnenje, da je "vse v glavi voznikov". S prometno vzgojo bi morali začeti že zgodaj, čeprav bi bilo to najbrž bolj jalovo početje, če imajo otroci slab zgled doma.

Nadalje, na cesti opažam vse večje število terenskih in SUV vozil. Medtem ko (zopet lastno opažanje) vozniki pravih terenskih vozil večinoma vozijo umirjeno, defenzivno in strpno, pa se mi za voznike zmogljivih SUV-ov (razreda Touareg, Cayenne, Q7, ipd.) včasih glede na dejanja njihovih voznikov zazdi, da so jih nekateri kupili le zato, da lahko še bolj izkazujejo svojo "moč" in vzvišenost nad ostalimi vozniki.

Zdi se mi tudi, da je v Sloveniji avtomobilizem oziroma cestni promet tista tema, na katero se "vsak spozna" in glede katere "on(a) že ve kaj je prav". Sam glede področij, na katerih nimam dovolj strokovnega znanja, zelo nerad razširjam "eno in edino zveličavno resnico". Menim, da bi mnogo storili (ne le na tem, tudi na drugih področjih), če bi ljudje namesto "vem da je tako" uporabljali način razmišljanja "jaz menim, da je tako". Priznavanje možnosti, da smo zmotljivi, da nimamo vedno prav. A žal nekateri to spoznajo šele tedaj, ko njihove kosti povezujejo vijaki, zadostne količine kisika pa jim dovajajo po ceveh.

krneki0001 ::

Nadalje, na cesti opažam vse večje število terenskih in SUV vozil. Medtem ko (zopet lastno opažanje) vozniki pravih terenskih vozil večinoma vozijo umirjeno, defenzivno in strpno, pa se mi za voznike zmogljivih SUV-ov (razreda Touareg, Cayenne, Q7, ipd.) včasih glede na dejanja njihovih voznikov zazdi, da so jih nekateri kupili le zato, da lahko še bolj izkazujejo svojo "moč" in vzvišenost nad ostalimi vozniki.


Pravilno opažaš. Vozniki terencev večinoma ne vozimo preko 130km/h na avtocestah, velika večina nas vozi do 110km/h. Saj ne da bi avtomobili ne mogli voziti več, vendar se ti zdi brezveze gonit in matrat avto po avtocesti, če ta avto ni narejen za to. Se pa zato na terenu tak avto toliko bolj izkaže in tam pokaže svojo moč.
Nasprotno pa SUV-i niso skoraj nikoli na ničemer drugem kot na asfaltu, razen kake izjeme (imel sem nekoč celo videti porsche chayenne v reki soči, ko smo bili na tekmi v italiji - gradiška in je prišel nek italjan s tem avtom prečkat sočo). Na asfaltu pa vozniki suvov hočejo na vsak način pokazat moč teh brezveznih avtomobilov(ni ne osebni avto in ne terenc, pa preveč žre zato da bi bil cestni avto - moje osebno mnenje) in potem se vrivajo, izsiljujejo, ter norijo. Če pa se jim zoperstaviš pa skačejo do stropa, zavijajo z očmi in se ti potem limajo na rit in na vsak način probajo izzvat nesrečo.

Zgodovina sprememb…

globoko grlo ::

pa še ena kategorija SUVov je zadnje cajte na cestah, mamke. SI rečejo oča, bomo pa za mamico en ornk velik, masiven in varen avto kupil, ker je tok norcev na cest. Da pa mamka nima totalno nobenga filinga za avto, ne ve kje se konča in kje začne, vozi 1 m od desnega roba pa nobenga ne zanima. In pol vidiš mene k jahah brežine;( .

sej načeloma bi vse skupaj še nekako šlo, ampak so vse večje razlike med hitrimi in počasnimi, pol pa poka

jype ::

whatever ::

sarcasm Vsak dan naštejejo enega mrtvega več. Dober body count, ni kej. /sarcasm
Veliko jih je notri, še več jih je pa zunaj.
Bilijarde v šole! - Ivan Kramberger
Abnormal behaviour of abnormal brain makes me normal.

STASI ::

Niti ni kriva prepočasna vožnja, kot to da je šel polkrožno obračati. Me je pa na strani, ki jo je jype podal, zmotilo kako malomarni so novinarji. Dodali so kar neko sliko, katera sploh ne prikazuje obvoznice, ampak neko lokalno cesto.

Koliko je letos že mrtvih na slovenskih cestah? Mogoče bi lahko na MZN ubrali podobno taktiko kot jo imajo avstrici s tistimi jumbo plakati, kjer opozarjajo voznike.
"WAR IS PEACE, FREEDOM IS SLAVERY, IGNORANCE IS STRENGTH"

abcčdefghijklmnoprsštuvzž

Liker ::

No ja, tam je omejitev 60km/h, in ce bi tisti A6 pripeljal z 60 bi verjetno lahko celo ustavil, ali pa le rahlo zadel tega romuna. Ker pa je pripeljal "prepocasi" pa je pac pobil vse. (sem 100% da je krivda deljena, saj bi Audi lahko preprecil nesreco, ce bi se drzal predpisov.

Drugace je pa signalizacija tam OBUP! Zadnjic sem sel tam in sem za hec rekel zeni da je tele table verjetno kak pacient z lobotomijo postavljal...

Pimoz ::

mnja...sm vidu ta prvi crash (se pravi drugi v novici)...en avto je odfukal kr na ograjo pa sesut v nulo :( me prov zanima kok sta mogla prgont obadva da sta tok sesula...

ps: na kraju nesreče sem biu po nesreči...eden tistih ki so čakali pred govocem ki je bil zaprt

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Pimoz ()

KandazaR ::

Če vsa zanima posnetek iz karaja nesreče.

BigWhale ::

> Niti ni kriva prepočasna vožnja, kot to da je šel polkrožno obračati.

Kaj pa ce bi mu na tistem delu avto crknil in bi samo stal na cesti? :) Rezultat bi bil precej podoben. In ja, tudi ce bi prepocasi vozil, se tisti, ki je naletel ne bi mogel ustaviti.

Tam je omejitev 60, morda 80, nevem vec.

PS: Pa ne, da je bilo obracanje v redu. Ampak hitrost tistega, ki je naletel ni bila ravno primerna. ;)

Brane2 ::

Mah, dvoboj talentov. Če se že morajo, naj se pobijejo med sabo. Raje to kot vožnja po nedolžnih otrocih ali kaj podobnega.

Pravzaprav, če bolje pomislim, veliko raje to.
On the journey of life, I chose the psycho path.

Keyser Soze ::

Emmmmm, a ni bil A3? Ker malo dvomim, da bi umrli tudi tisti v slovenskem avtu, čebi imeli tako mrcino (novi A6)? =/
OM, F, G!

Brane2 ::

Ja ampak če bi tip imel A6, bi bil temu ustrezno večji "moški" in spet bi bila na istem...
On the journey of life, I chose the psycho path.

Keyser Soze ::

Jah no, 100% ne bi trdil tega. Se mi zdi pa vseeno čudno kakšne hude posledice so bile glede na udeležene tipe avtomobilov. V über čudno mi je pa tudi to, da ga je na tak način nabasal. Ker tisti odsek nima enih blaznih ovinkov + osvetljen je.

Pregleden, osvetljen odsek. Tudi s 120 na števcu ali pa malo več bi moral biti čas za reakcijo in izogibanje. Razen, če je bil ata že zrel za volan dat iz roke ali pa je Romun direktno pred njega skočil.
OM, F, G!

perci ::

Včeraj ob 22ih se peljem iz radovljice na hitro cesto proti ljubljani. Priključevanje iz Radovljice na hitro cesto proti Ljubljani je možno, proti Bledu pa ne (zaprt odsek). V kolikor se pelješ po hitri cesti iz ljubljane proti radovljici torej ne moreš uporabiti izvoza radovljica, v kolikor pa prihajaš iz bleda, pa lahko zapelješ dol.

No, jst lepo peljem po priključku (enosmerna), ko mi nasproti cca 80km/h pridrvi en kreten s kalibro. Ker bi se sicer revež moral peljati do bleda, se je raje odločil, da bo kar po enosmerni pripeljal proti mojemu odbijaču. Samo hitri reakciji se imam zahvaliti, da nisem dodal še mojega in življenja punce na včerajšnji seznam.

kopernik ::

In po možnosti se je še režal, češ kakšen blazen štos. Sem naletel na podobnega patrona s katrco na uvozu na LJ obvoznico (iz ind. cone šiška). Bolano, zato da pridobiš tistih par sto metrov ...

dëych ::

...teh patronov je res dost...kakšna dva tedna nazaj me je nekdo poskušal prehitevati čez železniški prehod, na drugi strani prehoda je most in sva bila skoraj vzporedno na mostu, vendar sem ga opazoval že 1km nazaj kako je nemiren (v avtu je imel celo familijo)..no ko sva prisla čez most je švignil mimo mene, ampak 20m za mostom je pa križišče, kjer sem zavil desno on pa levo in je profitiral mogoče 1.5sec. Samo da ego ne trpi pa je dobr.

Sc0ut ::

Počasna vožnja (kjer je 90 vozi človek 70) => kolona cca. 8 vozil => eden gre prehitevat => povečini uspe => potem enkrat ne uspe

Stalna praksa na stari cesti proti Ljubljani v nedeljo zvečer in v petek.
1231 v3, Z97 A, 16GB ram 1600mhz, 3070 RTX, HX850

Liker ::

Mnja, bi prisegel da je pisalo A6 ko sem zjutraj bral...
Mogoce sem bil se premalo buden, ali pa so popravili :))

jest10 ::

Komentar iz 24.ur glede te nesreče:
Ma ljudje, pa saj ni obračal. Pripeljal je s preveliko hitrostjo skozi tunel in tik pred nama zapeljal v ta stebriček, stebriček je odbilo v najina vrata, on pa se je verjetno ustrašil in začel zavirati al kako koli že, njegov avto je dvignilo in obrnilo počez in tako je priletel v avto takoj za nama. Mi smo vozili nekje 90 - 100 na uro, on je pripeljal še več in ni obračal, ampak je njegov avto obrnilo počez. Tudi ni imel kje obračati, ker je bila na našem pasu kolona avtomobilov.

mare_ ::

Saj speljano je tam res zelo na ostro, tako da če ne poznaš, prehitro pripelješ in po možnosti še napol spiš zraven, se verjetno hitro znajdeš v tistih stebričkih.

Liker ::

Aha, no potem pa se toliko huje.
Glede na to da je v tunelu omejitev 80, potem pa 60, je ocitno da je vozil prepocasi in povzrocil hudo nesreco.
Dajmo vsi hitreje vozit, saj potem smo bolj pozorni in se lazje izogibamo debilom ki vozijo prepocasi...

Keyser Soze ::

Ja sej, tole ima že malo večji sense.

Da sta oba z veliko hitrostjo priletela drug v drugega in ne da je eden pičil v praktično stoječ avto. Ker me je res čudilo kako je možen tak izzid pri trčenju takšnih avtomobilov.
OM, F, G!

flipflop ::

BMW 3 je bil zgleda E46, audi pa A3, možakar je menda priletel krepko nad dovoljenih 80 bočno v BMW kjer ni toliko pleha. Vprašanje koliko je bilo privezanih...

aljazh ::

Tudi če bi z dovoljenimi 80km/h priletel direktno v bok, bi bile v BMWju najbrž prav tako žrtve. Bočni trk pri takšni hitrosti bi IMO bilo možno preživeti le v kakšem terencu, ki je toliko dvignjen, da bi silo trka prevzel prag, ki je bistveno močnejši od vrat in B stebrička. Verjetno pa bi se sicer terenec zaradi višjega težišča prevrnil. Skratka, mislim, da bi z nižjo hitrostjo imela možnost za preživetje voznik in sopotnica v Audiju, v BMWju pa bi najbrž še vedno kosila smrt.

perci ::

Zoprno je, da stari ljudje (65+) ob nesreči rabijo precej manj udarca, da je za njih usoden.

Yossarian ::

Zoprno je, da stari ljudje (65+) ob nesreči rabijo precej manj udarca, da je za njih usoden.

Kaj pa če tudi zaradi tega vozijo bolj počasi?
Nikoli se ne prepiraj z idiotom, ker te bo potegnil
dol na svoj nivo in te premagal s svojimi izkušnjami.

robert512 ::

naj vas ne zavede varnost najnovejsih avtomobilov visje klase ...

pri crash testih s 50 km/h v zmeckljivo oviro dosezejo vsi 5 zvezdic od twingota do A8, popolnoma druga zgodba pa so realni crashi pri bistveno vechjih hitrostih v razno razne ovire, ki jih strokovnjaki ne morjo simulirat.

takrat ti ne pomaga nobena aktivna/pasivna varnost.

jype ::

Opala, robert512, to pa ni res.

Aktivna varnost ti pomaga, da se _ne zaletiš_ in je zato precej pomembnejša v situacijah z visokimi hitrostmi.

Je pa malce nerodno, da na utesnjeni obvoznici, ki jo obnavljajo, nimaš čisto nič manevrskega prostora.

Zato pa je tam _omejitev hitrosti_ in zato bi bilo _pametno_ držati 2 sekundi _varnostne razdalje_. Mimogrede - omejitev hitrosti velja navzgor, ne navzdol.

Keyser Soze ::

OK, ti v twingota jaz pa v A8. Pa čelno. Zmenjeno?
V katerem bi bil rajši?:)

En hint: Jaz ne bi izbral francoza.

Masa avtomobila igra veliko vlogo tule. Poleg tega je tu še zelo verjetno večja togost potniške kletke kot tudi večje cone za absorbcijo energije(zmečkljivi deli karoserije) in večji potniški prostor, ki omogoča tudi več varnostne opreme (airbagi, sedeži).
Skratka, rajši se zaletim z avtom višjega razreda(večinoma), še rajši se pa ne zaletim.:D

P.S.: Ata je pa res verjetno umrl zaradi šoka.
OM, F, G!

jype ::

Če govorimo o pasivni varnosti, si je verjetno najbolje omisliti Liebherr T282.

Ključne prednosti so v tem, da je okolju prijazen (kot prius) ker je elektrodizel, da vam ni treba čakati na izvoz, da lahko zapustite avtocesto in ker ponuja optimalno varnost za vas in vaše najmlajše, tudi če jih imate prek sto.

krneki0001 ::

Jype, ampak pod golovcem se pa ne moreš peljat, ker je previsok. Tako da bi s tako zadevo šel lahko na dolenjsko samo preko litije, ker ni nobenega tunela, je pa par mostov, preko katerih tudi nebi mogel it. Mislim da si s takim strojem bolj omejen.

Keyser Soze ::

Zakaj pa pod, če greš lahko čez?
OM, F, G!

Karaya 52 ::

Js sm mnenja da če je omejitev 90, se naj vozi 90. Ne 80, ne 70 in ne 100. In povem po pravici da če ždim za enim ki vozi 70 po regoinalnih cestah ga prehitim če le situacija to dovoljuje. In ti ki vozijo ponavadi 70 druge hitrosti ne poznajo. Tak hitro se vozijo v naseljih, povsod. Take ljudi prehitevam na stari cesti iz savinjske do LJ, nakar me oni prehitijo v domžalah oz. tistih krajih ki so drug za drugim.

McHusch ::

Po mojem mnenju je povsem razumljivo, da se pelje manj kot 90 (recimo 70-80), če ceste ne poznaš. Vem, da imate lokalci naštudirane vse ovinke do onemoglosti, ampak ostali, ki se peljemo po isti cesti 2x letno, pa pač ne.

Je pa res, da vozim z registrsko CE, tako da mi je marsikaj oproščeno. :D

krneki0001 ::

Master D. Omejitev je postavljena kot zgornja omejitev. Polovica te, pa je spodnja omejitev, razen na avtocesti, kjer je minimalna hitrost 60km/h. In če ceste ne poznaš ne boš vozil po najvišji omejitvi ali celo čez, temveč malo pod omejitvijo. Sam vozim tudi do 30 pod omejitvijo (na avtocesti) in 10 do 15 pod omejitvijo, če je cesta ovinkasta in je ne poznam. Raje počasneje, pa se vsake tok časa umaknem tistim zadaj(če se že kak avto za mano najde) kot pa da se zaletim in po možnosti ubijem zraven še koga, ki bo preveč priletel po tisti cesti.

Tko da tisti, ki zagovarjate stalno vožnjo po zgornji omejitvi, se malo zamislite nad sabo. Ne da ostali nebi mogli toliko vozit po cestah, vendar nočemo, ker ne poznamo ceste in ne vemo, kaj nas čaka za kakim ovinkom, zato raje počasneje in previdno, ker te za ovinkom lahko čaka kolona zaradi norca, ki je prej vse prehiteval in se na koncu razkantal 1 avto pred "prazno" cesto zanj. Zato je tudi zaželeno voziti defenzivno, ne pa agresivno.

Gre pa tudi zato, da niso vsi vozniki sposobni stalno voziti po zgornji omejitvi. Predvsem to velja za starejše. Imajo pa ravno tako pravico voziti po cesti kot ti. Resda je malo težje, če je omejitev 80, starček vozi pa 40, ampak v tem primeru bi morala pa posredovati policija in starčka "razsvetlit" z novim znanjem - da se umakne ko se za njim nabere več kot 2 avtomobila.


Vozite strpno, pa vam bo lažje. Živciranje prinese stres.

matejv ::

sej to je problem, me ne moti da vozi kdo pocasi, sploh ne, vendar bi se lahko vsake toliko casa umaknil, da ga lahko ostali hitrejsi prehitijo.

krneki0001 ::

To je pa problem ljudi, ker ne znajo voziti. Ko imaš za sabo več kot 2 avta, ali ko imaš dolgo časa za sabo en avto, se mu pač umakneš, da lahko on vozi z njegovim tempom, ti pa potem s svojim nadaljuješ in s tem nikogar ne oviraš. Ampak takih, ki to delamo nas je zelo malo, ostali pa lepo delajo dolge kolone in se jim to ne zdi nič narobe.

Pametna vožnja je danes "privilegij" nekaterih, ostali delajo pa samo sranje na cestah.

MTm2H37rqt7B ::

Nebivedu, nja.... sem gledal nekega tipa v temnem BMWju (ne spomnim oznake), ki je vozil po Trzaski v smeri Vrhnika, avtu pred sabo dobesedno za ritjo vsaj 2-3km. Vmes je skoz stopal na zlajf. Vozil sem se po omejitvah ampak sta mi obadva pocas uhajala.

Torej, BMWje bil posiljen, lepil se je na rit in preganjal in delal zivcnega onega pred njem. Prehiteti ga itak ni morel, ker je bil promet v nasprotno smer gost.

Zdaj se pa ti umakni zivcnemu vozniku za tabo, saj si povzrocil, da ne more peljati z svojim posiljenim tempom.

EDIT:
PS. Ja, za dolge kolone se pa popolnoma strinjam, najrajsi je to kaksna mlada dama z telefonom (leva roka drzi telefon na desno uho) ali pa kaksni starejsi obcani (se posebno kaksne tete).

Ne me zdej lincat, ponavadi vidim take osebke, kateri delajo guzvo in zmedo na cesti. Ponavadi prezivijo zaradi drugih voznikov kateri pazijo/pazimo na take.

Zgodovina sprememb…

krneki0001 ::

Brez problema, prvo avtobusno postajo zapeljem dol iz ceste, pa naj tipček odpelje naprej.

jype ::

Hec je, da je kultura vožnje komaj kaj severno od nas dovolj visoka, da se vozniki umikajo takoj, ko nekdo za njimi pripelje z višjo hitrostjo (in ko pogoji na cesti to omogočajo).

Tisti z višjimi hitrostmi, po drugi strani, vedno vzdržujejo ustrezno varnostno razdaljo.

Čudaško, ne?

Keyser Soze ::

Bull, dovolj tujcev je na naših cestah, da se vidi tudi njihova kultura vožnje. Tako nemcev, avstrijcev, norvežanov, francozev, britancev in ostalih, da vem, da niso nič kaj boljši od nas. Nekateri še slabši.
Ravno danes zjutraj sem peljal za enim po avtocesti 100/h. Po prehitevalnem pasu, brez prometa na voznem, kar dolgo časa s tem, da je, ko se je končno sprdnil umaknit in sem ga začel prehitevat, lahko takoj pospešil na 150 in sva se vozila kar nekaj časa skoraj vzporedno.

Jaka severnjaška kultura ni kaj.:D
OM, F, G!

WarpedGone ::

Študiral sm že da bi si v avtomobilu naštimal en tak TIVO sistem. Kamera nonstop snema, kompjuter nonstop shranjuje, la da sproti briše posnetek, ki je starejši od parih minut. Nekje na volanu pa bi mel knof s katerim bi preklical brisanje zadnjih parih minut in še recimo naslednje minute.

Nato pa bi te "posebne" posnetke obesil nekam na net. Da bo debata o podvigih in pripetljajih lahko bolj grafična.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

jype ::

Keyser Soze> Jaka severnjaška kultura ni kaj.

Verjetno na naših cestah počiva tisočletno zlo, ki si podredi vsakogar, ki pelje po njih. Ali si pa samo ti nervozen balkanc, ki ne zna vozit, pa potem pizdi čez vse kar leze in gre po cesti.

Ko se parkrat pelješ gor pa dol po evropi, ti je jasno, kdo zna vozit, pa kdo ne.

Statistično gledano, se razume - idiote najdeš povsod, le v določenih predelih (recimo pri nas) jih vidiš več.

Keyser Soze ::

Jype, edino kar je balkanskega tule je tvoja statistika. Če pa ni pa le na plan z krepkimi dokazi, ki podprejo tvoje besede.

Do takrat pa... Dej no bluzit no.:D

P.S.: Pa ne bit tako zamerljiv, ne znate pač vsi dobro vozit.:P
OM, F, G!

krneki0001 ::

Tudi severnjaki vozijo slabo, ko pridejo ven iz svoje države. Pri nas jim je vseeno, kako vozijo, pri njih so pa tiho ko riti in vozijo po predpisih.

dukenukem ::

mečkačev po cestah ne prenašam in me delajo živčnega,zato vsakega prehitim ;) isto se dogaja pred semaforji itd....

krneki0001 ::

Definiraj, kaj je mečkač? Zame je mečkač nekdo, ki spelje na križišču šele par sekund po tem, ko se mu prižge zelena luč, ker bi moral imeti že v prestavi, ko se prižiga rumena in bi moral speljat takoj ko se prižge zelena luč.
Glede tega pa na odprtih cestah ne vidim veliko mečkačev. Večinoma vidim ljudi, ki niso prepričani vase in tako tudi vozijo - še vedno pa je to bolje, kakor pa da povzročijo nesrečo zaradi tega, ker se ne znajdejo najbolje.

W1: odstranjena prazna žalitev

Zgodovina sprememb…

««
8 / 81
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Prehitevanje kolone (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15224075 (20465) facepalm

Počasni vozniki (strani: 1 2 3 433 34 35 36 )

Oddelek: Na cesti
1776267537 (238568) dzinks63

Omejitve hitrosti za motoriste (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
17334154 (28382) bluefish
»

Posnetek prometne nesreče - Pravilna reakcija? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
9517595 (13995) solatko

Več podobnih tem