» »

Koliko so krivi počasni vozniki?

Koliko so krivi počasni vozniki?

Temo vidijo: vsi
««
7 / 81
»»

tsh2 ::

vsak bi moral voziti s tako hitrostjo, katero čuti, da obvlada. nekdo, ki vozi zelo redko, ali ki je že star, je normalno, da bo vozil počasneje, in prav je tako. neumen bi bil, če ne bi.

prevelika hitrost in prehitevanje sta pogosta vzroka za nesreče. jaz se obema izogibam.

bolj mi grejo na živce ljudje, ki vozijo prehitro, kot ljudje, ki vozijo prepočasi. če bi vsi vozili počasneje, bi bilo veliko ljudi še živih danes. to pove vse. kam se vam pa tako mudi? prehitra vožnja je totalno neracionalna. v naselju bi morali uvesti omejitev 30km/h.

ru7 ::

@tsh2

30 v naselju??? To je šele povod za nesreče, ti povem, da tam bi se šele prehitevalo, jst bi dal raj na 60 znotraj naselja, 100 zunaj. Sem pa za 30 v obočju šol itd. Da je na dolenjki 50 alpa čez lavrico 50 je krneki. Pejt na dolenko pa voz 30. Pa štej avte kok jih gre mem, boš vidu. Še trole te bi prehitevale.

jype ::

ru7> Pejt na dolenko pa voz 30. Pa štej avte kok jih gre mem, boš vidu. Še trole te bi prehitevale.

Dolenjka je široka in pregledna cesta s prehodom za pešče vsaj vsakih nekaj 100 metrov.

Ceste skozi naselja ponavadi niso take.

Meni je kar všeč, da je tam omejitev 50. Bistveno manj nesreč se zgodi, odkar so s 60 spustili na 50.

perci ::

No, roko na srce, omejitev na dolenjki je debilna.

jype ::

Precej manj kot v povprečju dva mrtva na leto, kolikor je bilo povprečje prej.

Odkar je omejitev 50 je v 8 letih bila ena smrtna žrtev na delu, kjer sem jaz odraščal (Strelišče - Obvoznica). Pri 50 pač lažje ustaviš kot pri 60, pa še dolenjka ima take super radarske pozicije, da dokler te ne izločijo iz prometa sploh ne vidiš policaja.

Vikking ::

Mah jst bi uvedu, da se pri recimo 60 letih gre ponovno na test za avto.
Igor statistika govori drugače, mladi od 18 do 25 bi rabili vsak mesec iti na ponovni test in ne starejši.

Če si toliko hitrejši in "superioreni" na cesti potem vas nekod tako počasen kot polžek sploh ne bi smel motiti, sploh nevem zakaj jim takšna pozornst, če imate tako hude rakete in vrhunske vozniške sposobnosti.

Nisem hiter, me pa mučkanje počasnel v križiščih pošteno najeda.

TESKAn ::

Polžek moti zato, ker vozi po sredi ceste tam, kjer bi ga lahko varno prehitel. In ker polžek vozi 60 skozi naselje, 60 izven naselja. In če spoštuješ zakon in greš v naselju največ 50 in zunaj največ 90, ti v naselju uide in ko prideš do konca naselja, kjer je lepa ravnina in se da prehitevat, je polžek že na koncu ravnine. Seveda s svojimi 60 kmh, tako da ga kmalu spet dohitiš in spet lezeš za njim, kjer bi lahko brez nevarnosti vozil 80 kmh.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

krneki0001 ::

TESKAn, v takem primeru se ustavi na prvem parkirišču, ki ga vidiš, odsedi 5 minut na miru, se odpočij in potem nadaljuj pot. V teh petih minutah se bo tak odpeljal že tok naprej, da te ne bo motil.

globoko grlo ::

vsaj zdravniški pregled po 60 letu, po potrebi pa še cpp in praktični preizkus, ker stardeci in mamke res delajo pizdarije na cest

pa mladim do 25 leta omogočit vožnjo avtočkov z ne več kot 60 kW, al pa recimo 100 KM, ker smrkavci z atejivim bemfli ne rabi nihče

pa končno bi morali naredit en poligon z simuliranjem vremenskih razmer in tam furat avtošole in ostale povratnike

Jackal ::

Včeraj sem spet naletel na enega "camperja", ki se je odločil vozit 80 po prehitevalnem pasu na AC. Desni pas pa prazen... :\
Walking the way is something completely different than imagining the way.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Jackal ()

zee ::

mladm voznikom (ie tistim, ki imajo izpit manj kot 2/5 let) bi morali prepovedati vožnjo z avtomobili, ki imajo več kot 42 KM; seveda se ta doba ustrezno podaljša, ako mladi voznik faše kazen zaradi prehitre vožnje, prehitevanje v škarje, povzročitve prometne nesreče, ...
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zee ()

krneki0001 ::

Globoko grlo, kaj se bi storilo s to omejitvijo moči? Nič, edino več nesreč bi bilo, ko bi tak mulc lahko pri 25ih lahko sedel za volan avtomobila , ki bi imel 200 ali več KM. V tem primeru bi bilo veliko več nesreč, ker do sedaj je bil navajen 100KM ali manj vozit, pri 200KM bi bilo pa to nekaj čisto drugega in bi v prvem malo hujšem ovinku letel iz ceste.

imagodei ::

globoko grlo@ ker stardeci in mamke res delajo pizdarije na cest

Kdo te je pa to nahecal? Definitivno so najbolj rizična in nevarna skupina voznikov mladi (predvsem fantje) do 25 leta. Vsi nafilani s testosteronom, 2-5 pirov v riti, na sovoznikovem sedežu huda bejba, na katero je treba naredit vtis s prehitevanjem v škarjice, pomanjkanje vozniških izkušenj.

Kot sem že parkrat napisal v tej temi se sicer ne strinjam s (pre)počasno vožnjo. Razlogov ne bom ponavljal v detajle - pač to ne gre; s prepočasno vožnjo dokazujemo, da smo nesposobni vključiti se v normalen promet pod pogoji, ki jih spoštuje in izvaja večina voznikov. Definitivno so pa stari vozniki, ki vozijo 10 km/h počasneje, kot je predpisano, manj rizični in delajo manj "pizdarij", kot mladi vozniki.

EDIT: Razjasnil stališče!
- Hoc est qui sumus -

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: imagodei ()

Super Sonic ::

"V teh petih minutah se bo tak odpeljal že tok naprej, da te ne bo motil."

Ja najboljše da vsi normalni vozniki sedaj čakamo in dihamo na parkiriščih, med tem ko se bodo motorično zaostali vozniki fjakali lepo 60km/h tam kjer jim paše.

Not.

"mladm voznikom (ie tistim, ki imajo izpit manj kot 2/5 let) bi morali prepovedati vožnjo z avtomobili, ki imajo več kot 42 KM; seveda se ta doba ustrezno podaljša, ako mladi voznik faše kazen zaradi prehitre vožnje, prehitevanje v škarje, povzročitve prometne nesreče, ..."
A tole misliš ali kaj?

Mladim voznikom bo treba eno "ornk stezo za dirkat narest" (tako kot imajo to uštimano vse bolj razvite države). Pa naj tam norijo in razbijajo svoje avtomobilčke. Tistih par kretenov, ki pa vozijo če vsako zdravo pamet, pa tako ali tako kapsi polovijo oz. se razbijejo ob prvi priliki. Njim na žalost ni pomoči. Tudi tole bo bolj jalov poizkus, no pa naj vseeno čas pove.

Na dolenjki je pa problem v tem, da v bistvu tudi če se tako zelo trudiš, težko prebiješ 50 km/h, ker je gužva oz. vsi čakajo na radar. Ta omejitev je bolj narejena za nočne racinge, da lahko hitreje izgubijo izpit.

To, da se je pa zaradi tega zmanjšalo število žrtev, pa je bolj bedna ugotovitev. Jaz lahko trdim, da se je število zmanjšalo zaradi bolj kvalitetnih vozil, ki imajo večjo pasivno in aktivno varnost. Namreč 50 km/h v yugecu ali pa v A8, pač ni isto. Ane. Zato lahko mirno pogledamo kaj se je vozilo pred leti na omejitev 60 km/h in kaj se vozi sedaj na omejitev 50 km/h.

Vozila so, roko na srce, čedalje bolj varna in dopuščajo vedno višje hitrosti.

AMPAK! Ne za vas, ki se tule prepoznate. Ne za vas, vi kar 60 km/h (ali rajš 50 km/h, ker to je optimalno ali kako že...) vedno in povsod.

Edit by W1: odstranjena nepotrebna žaljivka.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

ru7 ::

To glede omejitev s konji:

Kaj se zgodi če greš prehitevat z 30 konji ali 150. Kaj je bolj nevarno?? Men se zdi da z 30, ker rabiš 2 km ravnine. Pr 150 sam skočiš mimo.

Sem pa jst za manj alkohola v krvi. 0 glih ne, ker je bedno če zvečer spiješ dve pive doma, pa ne veš zjutraj al boš napihu. Zarad mene dajo komot manj kot je zdej. Sem se kot mladi voznik lepo navadu ne pit če bom furu (od takrat praktično ne pijem alkohola).

matejv ::

se strinjam da je 150KM bolje kot 30KM pri prehitevanju, ampak večina jih ne uporablja samo za prehitevanje ampak tudi da lahko vozi 200+

jype ::

DrRuco> se strinjam da je 150KM bolje kot 30KM pri prehitevanju, ampak večina jih ne uporablja samo za prehitevanje ampak tudi da lahko vozi 200+

Večina? Nikakor ne. Pravzaprav se večina voznikov močnih avtomobilov obnaša izrazito severnjaško (dinamična in defenzivna vožnja, običajno malo nad omejitvijo na avtocestah in po omejitvah povsod drugje). Je pa res, da jih skoraj ne opaziš, ker te ne motijo.

darkolord ::

Meni na avtocesti pri prehitevanju (130) največ blendajo taki z močnejšimi avti. Drugim pa tudi, vsaj kolikor sem opazil

matejv ::

težko ti bo nekdo ki ima neko švoh mašino s 60KM prilimal na rit in ti blendal kot nor, ker verjetno več kot ti ne more iti. blendajo tisti ki vozijo vsaj 170, oz še več.

jype ::

Večina tistih, ki se vedejo agresivno, ima močne avtomobile.

Ne velja pa obratno, da večina tistih, ki imajo močne avtomobile, vozijo kot bedaki.

Jasno?

imagodei ::

@DrRuco: vedno se najdejo izjeme, ki vozijo odbito. Tako tisti z navitimi jugoti, kot tisti z modernimi in močnimi avtomobili. Imaš pač tudi take očkote, ki svojim sinkotom za 18 rojstni dan kupijo "tanovga bemflna" ali pa A8, pa ajde na cesto. Jasno, da nekateri potem s takšnimi avtomobili dirkajo ko nori. Nikakor pa ne moreš posploševat.
- Hoc est qui sumus -

matejv ::

sej ne posplošujem, pač večina je še vedno taka. vsaj kolikor jaz vidim na cestah. nikoli se mi ni na avtocesti prilimal jugo na rit in mi blendal kot zmešan. pač, pravim samo kot jaz vidim.

krneki0001 ::

Super sonic Ti bi povišal omejitve hitrosti v naseljih.

Ko sem še imel petko turbo(eden izmed avtomobilov, ki ima zavorno pot res majhno(36metrov iz 100km/h na 0), če ima dobre bremze zmontirane na avto), sem imel vsakih 6 mesecev nove diske in nove ploščice - zavorne ploščice in diski skupaj so me v italiji prišle zelo poceni, zato sem menjal vse skupaj. Verjemi da se je avto s 860kg in spredaj ter zadaj diski (in vedno odličnimi in ne samo dobrimi diski) ustavil zelo hitro. In vseeno sem doživel nesrečo v kateri bi skoraj izgubil življenje. Na cesto na kateri je bil pesek, mi je skočila srna. Ker je nisem hotel povoziti, sem zablokiral kolesi, da bi se ustavil, a me je zaradi peska odneslo na rob in do 30m globoke doline, kjer se je avto nagnil proti dolini. Na srečo se je avto naslonil na drevo, tako da se ni skotalil v dolino. Hitrost je bila 35km/h(omejitev pa 90km/h), ker sem vedel, da so na tistem kraju srne in da se lahko kaj takega zgodi.

Torej kljub predvidevanju se je zgodila nesreča. Kaj je potem šele v naseljih, kjer veš, da se igrajo otroci, pa ljudje vseeno tako lahkomiselno norijo mimo, nekateri od vas bi pa še povečali te hitrosti!

ru7 ::

Sej ta "odmik" od normalnih je v obe smeri. Recmo, da jih 1/10 ovira promet s počasno vožnjo, 1/10 pa brezglavo prehiteva. Večina se prilagaja ostalim.

Sam mene pri hitrosti okol 100kh/z zunaj naselja malo prehitevajo. Čim pa pridemo do nekih "počasnetov", pa samo gledam špegle ko "kamikaze" prehitevajo cele kolone.

Evo naj še kdo pove, ki zunaj naselja vozi recmo okol 100-110, koliko ga prehitevajo, pa tisti, ki vozte okol 70, koliko jih gre mimo. Skor ne poznam osebe, ki bi se nevemkok kilometrov peljala za nekom 70, ob prvi priložnosti bo šla prehitevat (tudi nežnejši spol v veliki večini).

Je pa bla enkrat zanimiva situacija, da je bil en psiho za nami. Ker nas ni mogu prehitet zarad ovinkaste ceste (smo šli okol 100) je tip dejansko odprl okno in se drl med vožnjo na nas. Ker ni zaleglo je odtrgal špegu na avtu svojem. Po hitrem postopku smo se odstranli s ceste da je šu mem.

perci ::

Paciente imaš povsod. Recimo po ižanki jst vozim 90km/h (izjemoma več, če se mi mudi), ker je cesta slaba. Drugače bi vozil 100 ali 110km/h, saj je cesta ravna in zelo pregledna.

Pri hitrosti 90 km/h me sem ter tja kdo prehiti, pri hitrosti 100km/h pa redko. Tudi jaz tistih, ki vozijo 90 ne prehitevam, tudi če sem mislil voziti 100km/h.

Se pa da po ižanki peljat tudi 200, če je cesta prazna, samo moraš po sredini voziti, ker je cesta ravna samo na sredini. Je pa to nevarno in to precej bolj kot nek papak, ki tam vozi 70km/h.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: perci ()

igor0203 ::

@Vikking:
Ne pravim, da sem "superioren" v vožnji, vendar kadar vozim, vozim dinamično, torej ne oviram ostalega prometa. Priznam, redko vozim po omejitvah, samo da bi norel po cesti mi pa na pamet ne pride. Vedno vozim cca. 10km/h nad omejitvijo. Tudi kadar vozim za kakšnim, ki ovira promet, ga ne grem prehitevam in to zaradi tega, ker vem, da bi s svojim Cliotom s 50KM rabil kar nekaj časa, da ga prehitim.
Tisti moj predlog je bil mišljen bolj kot zdravniški pregled. Torej če si zmožen pri 60 letih še vedno normalno voziti, ti izpit podaljšajo.
Čeprav izpita nimam niti 1 leto, se mi je že parkrat zgodilo ravno to, da se je vame kak dedek zarinil. In zakaj? Ja, cesto je res odlično spremljal. :\
Tudi tisti predlog za moč motorja avta ni slab. Za mladega voznika je avto s 100KM vrh glave.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: igor0203 ()

Microsoft ::

Za voznike zacetnike bi lahko naredili omejitev na 1.1 ali kaj podobnega za prvi dve leti.


by Miha
s8eqaWrumatu*h-+r5wre3$ev_pheNeyut#VUbraS@e2$u5ESwE67&uhukuCh3pr

igor0203 ::

Samo z omejitvijo prostornine motorja ne bi nič dosegli. Še zmeraj lahko avto počipaš na več KM, prostornina pa ostane enaka.

edit: Kar se pa tiče alkohola ter vožnje. Zelo sem za to, da bi uvedli tak zakon kot na Hrvaškem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: igor0203 ()

WarpedGone ::

Omejevanje izpita po kategorijah nebi melo pravega učinka. Tut z jugecem se da narest prou "fino štalo", nič težje kot s kakim hudim benfolm. Problem ni pod havbo ampak v glavi. In to, da majo prepotentni mladci stare zgonjenje bmwje je le odraz tega.

Dejstvo je, da se človek najbolje uči na lastnih napakah. Še tako velik kup debelih preštudiranih knjig ne odtehta ene same lastne izkušnje.
Ko te enkrat zarad lastne napake nekam zabriše in jo za mal odneseš s celo glavo, dobiš podzavesten refleks, ki te kasneje drži nazaj. S kolesom me je enkrat na pesku odnesl iz ovinka in sm se prou fino razmazal po makadamu. Od takrat ne znam več divjat s kolesom. Kot da bi bil ceplen proti hitrosti.

Moj predlog bi bil vzpostavitev poligonov kjer se trenira spretnostna vožnja in demonstrira posledice pretiravanja. Kako zgleda če sred ovinka zapelješ na pesek, blatni madež, kako je občutit sunek ko se kam zaletiš, etc. Tle bi blo že čist dost da bi se recimo na privezanem zicu premikal z 10kmh in se ustavil na recimo 10cm. Potem bi folk bol cenu 50kmh.

Seveda tut to ne pokrije 100% folka, še vedno se bojo najdl umetniki, ki bojo pretiraval. Ampak bi jih blo vsaj manj.
Zbogom in hvala za vse ribe

Roadkill ::

Ü

KandazaR ::

Omejitev na dolenjki 50km/h je zato ker nima ločene kolesarske steze (tako kot na celovški, tržaški, šmartinski,...)

jRk0 ::

pa tudi na sredini nima locenih pasov, kot vecina drugih glavnih cest v lj
You fuck up once, you loose two teeth.

kokos25 ::

ojej, kakšne pišete nekateri...djte mal pogledat po časopisih, s kakšnimi avti so ponavadi ljudje, ki so pač po nekem naklučju mrtvi na cesti...še pred kratkim so bili to predvsem vozniki yugecov, katrc in tudi kak malo bolši avto se je vmes našel (fiesta, peugeot 106), danes pa (matic, sesuti stari bmw-ji, pretežno avti s pod 100km) IN NEKATERI BI DALI MULCEM AVTO Z MANJ KOT 100KM? Dajte mu od fotra M5, naj ga rasuje, ja sej bo v osmrtnicah, ampak zato, ker ga bo fotr nagarbu! Bo pa vsaj tist moment živ ostal! In še nekaj, redko kdaj se zgodi prometna nesreča, pri kateri bi obe udeleženi vozili imeli hitrost višjo od 70km/h (predvsem čelno), jasno, so izjeme ampak takrat pa...(megan in avtocesta, bmw in hundai Naklo)...

Slabši in "švohnejši" avto bodo vozili mulci, bolj se bodo dokazovali tistim, kateri imajo bolše, močnejše avte....Ti si mene prehitel s bmw-jem? jz bom zdle tebe s clijačem dol sesu...hm, v drevo...
Ne mi ponujat celeronu 366mhz za 70€....hvala...

igor0203 ::

Kaj bi ti dal mulcu, ki je komaj izpit naredil, avto z 500+KM? Za voznike začetnike je najboljše, da imajo nek slabši avto (beri z malo KM), da na njemu izpilijo tehniko vožnje, nato pa naj šaltajo na kaj močnejšega. V avtošoli se premalo naučiš, da bi lahko takoj, ko ti izročijo vozniško dovoljenje, obvladal avto s 100+KM.

darkolord ::

Pa tudi v avtošoli voziš dokaj "počasi" (čisto po pravilih sicer), zato je nekaterim preveč mamljiv tisti del med stopalko za gas in tlemi 8-)

kokos25 ::

ja ja, nisi me glih zastopu najbolš! se strinjam stabo, ampak žal smo daleč od tega, ker vsak mulo (tud jz sm bil tak, mel sm jetto 81l 1.3 44kW končna 135km/h), k bo mel pod 100KM , ma kaj pod 100 pod 70km, se bo izživljal do konca s temi konji...ja, prehiteval bo pa, tako kot je že nekdo omenil, pri 90kmh pol ure...ampak on bo hotu še, ker bo pred sabo vidu ferarija in in in in ga more dol usekat,(vmes bo še kako sliko z gsm naredu) da se bo lahko, če bo imel priložnost, malo pohvalil pred prijatelji...

moj predlog bi bil, če bi bil lahko: Do 1 leta po narejenem vozniškem izpitu ne smeš voziti po 23h do 6 zjutraj predvsem bi to veljalo ob pethih in sobotah...ker je takrat največ alkohola na cesti, ja alkohola in ne voznikov...se opravičujem vsem, ki tako kot jaz ne pijete oz. sploh ne pijete alkohola...
Ne mi ponujat celeronu 366mhz za 70€....hvala...

Roadkill ::

kokos25: To je nekako tako, kot da bi vsem voznikom nabil 50k kazni.... samo zato, ker večina itak včasih prehitro pelje.

Mal pomislite preden kaj tako zabavnega izrečete.

---

Krivi so starši in njihova premila vzgoja. Matr, mene ni blo treba nč tepst, pa sem kr uredu ratal...
Če bi jaz imel sina in bi izvedel, da je zaradi objestnosti sebe in/ali druge spravljal v nevarnost, bi mu eno prislonil in ne bi več videl mojega avtomobila. Naj si ga kupi sam, pa ga bo mogoče spoštoval.

Ne pa starši, ki sinkotu kupijo audija 4q po tem, ko se je skoraj ubil zaradi prehitre vožnje v bmwju (konkreten primer).
Ü

Binji ::

Resitev z omejitvijo moci avtomobila je nesmiselna, ker, kot je nekdo ze povedal, stalo se da narest tako z BMWjem kot z jugecom. Prava stvar bi blo spremenit stanje v glavi. Kako to naredit? Vzgoja v avtosoli, super bi bilo, ce bi bil obvezen tecaj varne voznje, poligoni, kjer se ljudje zdivjajo in preskusajo svoj avtomobil bolj varno kot pa na cesti.
Drugace moje mnenje, ce pocasni vozniki ogrozajo ostale voznike: samo pocasni ne, tisti pa, ki so tako pocasni, ker nimajo zadosti pozornosti in zdrave pameti, da bi uspesno obvladovali avto pa ja.
Primer: 80km/h po prehitevalnem pasu na avtocesti, ceprav je vozni pas prost. Se mi ni samo enkrat zgodilo.
Clovek gre v kriziscu na sosednji pas brez da bi pogledal, ce je kdo ze tam. Se mi je skoraj zgodilo - lih da mi je ratalo zmanevrirat mimo. In ja..bil je en 80letni noncko, ki je vozil 40km/h.

Enkrat me je celo izsilila (dobesedno..moral sem ustaviti, da se nisem zaletel) sredi mesta noncka, ki je potem itak rabila naprej pol minute da je zmanevrirala avto na cesto (ne pretiravam), potem pa vozila 15-20km/h ene 2km do ambulante (ravno tako ne pretiravam - celo pot sem razmisljal, ce se mi sploh splaca saltat v 2. prestavo). Valda se je nabrala takoj kolona ene 15 avtomobilov (nepregledna cesta, 1 pas). Po nakljucju sem imel isto koncno destinacijo kot ona. In kaj se zgodi, ko gre iz avta in se obrne proti meni? Z uzaljenim glasom mi rece, da kako grdo, da smo bili tako netolerantni do nje.
Zakljucek: ljudje, ki so nesposobni za voznjo, so pac nesposobni za voznjo. Pretirano pocasna voznja pa je lahko indikator tega. Poudarjam pa "LAHKO"!
Kdor ne navija ni Slovenc, hej, hej, hej!

KandazaR ::

Nekateri imajo tudi malo bolj sumljivo "narejene" vozniške izpite. In potem jih je strah peljat se v LJ. Ko slišiš da v drugih manjših mestih skor vsi nardijo z 22-24 uram. V lj pa okol 30-35. Le zakaj?!

krneki0001 ::

Vsa poanta je v preventivi. Obnašanje v prometu bi morali začet učiti že v vrtcu, pa potem skozi osnovno in srednjo šolo vsak teden vsaj eno uro , če ne več.

matejv ::

v Ljubljani so tudi bolj poceni ure kot sem slišal. pri nas je trenutno se mi zdi 6000 SIT ena ura. jaz sem delal 3 leta nazaj je bila 4500 SIT. Izpit sem naredil 26. uro, s tem da sem prvič padel (prvič sem imel glavno vožnjo pri 22 ali 23. uri). Drugače je pa, vsaj kar jaz poznam ljudi, ena 20-25 ur normalno. Kar je več je že pretirano. Drugače pa z zakonom je določeno da je lahko izpit 20. uro. Poznam pa tudi ljudi ki so pri nas imeli tudi po 40 ur. Vendar ko jih vidite vozit, točno veste zakaj. Eni pač ne znajo in ne bodo nikoli znali se dobro vključit v promet.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: matejv ()

krneki0001 ::

V kranju je že nekaj časa dogovor med avtošolami, da naj bi vozili po 40 ur in šele potem delali glavno vožnjo.

BigWhale ::

kokoš,

> djte mal pogledat po časopisih, s kakšnimi avti so ponavadi
> ljudje, ki so pač po nekem naklučju mrtvi na cesti...še pred
> kratkim so bili to predvsem vozniki yugecov, katrc in tudi kak
> malo bolši avto se je vmes našel (fiesta, peugeot 106), danes pa
> (matic, sesuti stari bmw-ji, pretežno avti s pod 100km)

A za tole imas kak konkreten statisticni podatek ali si to slisal od une mamce na placu k motovilcek po 3.90€ prodaja?

imagodei ::

No, jaz sem naredil izpit nekako z 26-28 urami (se ne spomnim več točno) in sicer v drugo. Zdaj imam že kar nekaj kilometrov in izkušenj za sabo in zato se pač ne morem strinjat, da je ta smešno nizka številka dovolj velika, da bi se kdorkoli naučil voziti. To je približno tako, kot da bi nekdo po 30-ih urah začetniškega tečaja golfa rekel, da zna igrati golf, ali pa da bi po 30-ih urah učenja karateja rekel, da obvlada karate. Daleč od tega, da bi po 30 urah slučajno bodoči voznik vedel kaj o vožnji, prestavljat in pritiskat sklopko lahko znaš že tudi pri 12 letih, če te fotr pelje na makadam vozit avto.

Cene ur avtošole so res obupno drage, ampak to je tržno gospodarstvo... Pač je veliko povpraševanje. Ne glede na to bi pa morali predpisati nek zakonski minimum, ki bi bil večji od 50 ur in bi vključeval tudi tečaj varne vožnje, obisk rehabilitacijskega centra Soča, predavanje skesanih cestnih morilcev in ogled necenzuriranih posnetkov s krajev nesreč.

Poleg tega bi bilo treba razlikovati med kategorijama "mladi voznik" (vozniki, mlajši od 21 ali 23 let) in "voznik začetnik" (voznik brez vozniških izkušenj, do 2-3 let po narejenem izpitu). Izpit pri mladem vozniku bi morala biti ugodnost in ne pravica in če bi to ugodnost želel obdržati, bi moral vsako leto ponavljati tečaj varne vožnje. Zelo strogo bi morali obravnavati tudi prekrške v tej skupini - odvzem vozniškega do 21 oz. 23 leta starosti za praktično vsak prekršek (razen morda napačnega parkiranja in vožnje do 5% nad omejitvijo).

Podobno diktaturo, le da bi bila malo manj stroga, bi uvedel v skupini voznik začetnik in v še eni skupini, ki bi prav tako morala obstajati voznik senior, v katero bi stlačil vse, ki so starejši od npr. 65 let.

Vse skupaj pa dejansko ne funkcionira, če na cesti ni policajev. Policija sicer trdi, da so zelo prisotni na nevarnih odsekih, ampak realnost je popolnoma drugačna. Koliko policajev je bilo na Gorenjskem včeraj, ko smo imeli tukaj "Evrote" - noro! Na vsakem križišču... Se sprašujem, kje so sicer? Na postaji ritke grejejo? Spijo v avtu, parkirani v bližnjem grmu? Res no, če ni nadzora, bo večina voznikov podzavestno malo pritisnila na gas, tista skupina norcev, ki v RL igrajo NFS, pa sploh!

Rešitev bi bile tudi prilagojene zavarovalniške sheme za obvezno zavarovanje. Ne samo 50% popust za voznike, ki nimajo nesreč, pač pa tudi drastična podražitev za tiste, ki imajo stalno nesreče. Zakaj bi tisti, ki 10 ali 20 let vozijo brez ene same nesreče (ki bi jo zakrivili oni sami), sofinancirali zavarovanje rizičnim skupinam? WTF? Tistim, ki imajo pogosto nesreče je treba nabiti zavarovanja tako visoko, da se jim enostavno ne bo več splačalo voziti rizično oz. na meji varnega ali celo preko te meje! Se pravi, da bo zavarovanje veliko dražje, kot vsaka policijska kazen, ki nas lahko doleti. Pa se zabijaj in povzročaj nesreče, če imaš toliko denarja. Ko boš v 2-3 letih dal za zavarovanje toliko, da bi iz tega lahko kupil že nov avto, se boš pa malo zamislil...
- Hoc est qui sumus -

Buggy ::

Mislim pa, da bi se poleg take radikalne vzgoji bodocih voznikov bilo potrebno osredotociti tudi na varnost in primernost cest glede na frekvenco prometa. S tem mislim da bi bilo potrebno prav tako radikalno prevetriti in posodobiti (vsaj regionalne) ceste ter jim na novo postaviti pravila.
Potem pa bi bila celota taka, da bi imela smisel.

ru7 ::

@imagodei

Mal pretiravaš. No, če bi ti to dal, bi ti jst tut. Tečaj varne vožnje namreč. Če misliš da obvladaš, ti ni treba it, plačaj pa isto kot mladi vozniki (tečaj varne vožnje je kok 50-100k). Ni mi jasno. ti kr misliš da denar dežuje, da lahko letno hodiš na te zadeve. Naj ceno spustijo na 50 eurov, pa bom šu večkrat letno z veseljem.

Ko si ti delu izpit si pršu čez z 100k stroškov. Danes je izpit bližje 200k, ti bi pa še varno vožnjo dajal vsako leto. Pametno. Pol bi jst tut dal vsem ki majo že izpit kr za plačat ta znesek letno (tut če ne grejo).

mislim svašta :\

krneki0001 ::

buggy ceste so karšne so. Predvsem je strpnost voznikov tista, ki na takih cestah ne pobija.

jype ::

two thumbs up, nebivedu...

Ko bom jaz imel avto-šolo, bo prvih 80 ur trening vožnje za upokojenci, potem pa 40 ur trening vožnje pred močnimi in nonstop blendajočimi avtomobili.

Potem pa še razni nori pešci in kolesarji, čivave in ostala šara, ki voznike v prometu živcira.

imagodei ::

@ru7: OK, glej, okrog denarja se res nisem izjasnil... Dejansko so stvari predrage in bi jih bilo treba mogoče tudi malo regulirat. Je pa že tako, da se ponudba in povpraševanje brez regulacije pač ustavita pri tržni ceni in ta je pač ta trenutek takšna, kot je. Če bi zakon zahteval drugače, bi morali določene stvari izvesti drugače, izvajati bistveno cenejše. Oz. bi moral sam zakon predpisovat neke okvire, ki ne bi bili preveč divji.

Se strinjam s tabo, da je že danes slabe 1000 EUR za izpit popolna bedarija in oderuštvo in da bi z mojimi rešitvami zadevo še podražil, kar očitno kliče k spremembi tarifiranja. Ampak, vse ima svojo ceno, najvišjo ponavadi postavljamo človeškemu življenju. Mogoče bi pa tudi država subvencionirala takšne programe usposabljanja mladih voznikov, če bi to pomenilo nekaj 100 milionov prihrankov na račun zdravljenja v bolnišnicah in podobnega. V okviru obveznega zavarovanja bi lahko tisti vozniki, ki so v preteklosti povzročili že nekaj prometnih nesreč, plačevali tudi posebno pristojbino, iz katere bi se financiralo takšne programe...

Rešitve so, ampak te, ki jih kao izvajamo sedaj, pa gotovo nimajo uspeha. 0,0 promila alkohola v krvi je bedarija - ne zato, ker bi jaz zagovarjal, da lahko popiješ eno pivo in voziš, pač pa zato, ker se lahko naredi, da si prejšnji večer popil 2 pira in boš zjutraj še vedno imel 0,15 v krvi. Ali pa si na nedeljskem obisku pri stari mami pojedel pet kosov peciva z rumom, pa boš zato na naslednjem vogalu napihal 0,1. To je bebasto. Na Hrvaškem se število nesreč in smrtnih žrtev po uvedbi tega zakona ni nič zmanjšalo. No, ampak to je že off topic.

EDIT: Popravil nesmiseln stavek.
- Hoc est qui sumus -

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: imagodei ()

Buggy ::

buggy ceste so karšne so. Predvsem je strpnost voznikov tista, ki na takih cestah ne pobija.


... se strinjam, kar pa se ne pomeni, da niso zrele za korenito posodobitev oz. gradnjo novih, predvsem obvozov mimo naselij na regionalkah.
Slej kot prej bo to potrebno, kaj ti mislis?
Danes se v sluzbe vozi vedno vec ljudi iz primestja, cesar vcasih ni bilo toliko. Ceste so ostale iste frekvenca prometa pa se je nekajkrat povecala. Malo manj bi bilo potrebno vlagati v avtoceste in bolje poskrbeti za ceste, ki so mocno dnevno obremenjene.
Primer: relacija Lj - Skofljica - Kocevje, kjer se na Skofljici caka v koloni tudi do 20min, kar je pol toliko, kot pri prazni cesti rabim do doma.
««
7 / 81
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Prehitevanje kolone (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15224075 (20465) facepalm

Počasni vozniki (strani: 1 2 3 433 34 35 36 )

Oddelek: Na cesti
1776267533 (238564) dzinks63

Omejitve hitrosti za motoriste (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
17334154 (28382) bluefish
»

Posnetek prometne nesreče - Pravilna reakcija? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
9517595 (13995) solatko

Več podobnih tem