Forum » Loža » Koliko so krivi počasni vozniki?
Koliko so krivi počasni vozniki?
Temo vidijo: vsi
darkolord ::
Bom kar po točkah odgovoril.
1) Na črnem kalu je IIRC priporočena hitrost 100. S tako hitrostjo (pa tudi pri 130) lahko vidiš kaj je za ovinkom. Razen če si slep. Pri 180 pa res ne.
2) Zato, ker se za nekatere situacije da ostale udeležence lepo opozoriti, za nekatere pač ne. Očitno nekateri poznate samo dve skrajnosti: ali so vse nevarne situacije označene ali pa nobena.
Radi vozite z zaprtimi očmi (recimo če poznate cesto na pamet)? Zakaj ne?
3) Tako od oka recimo ene 50% (dolžine) regionalnih cest NI primernih za vožnjo po omejitvi - vsi nepregledni ovinki, slabše cestišče, dela na cesti, divjad,...
Gas tiščat zna vsak. Dovolj dobro ocenit svoje sposobnosti nadziranja vozila in predvidevanja jih žal zna precej manj (tudi takih, ki mislijo da to znajo - dokler jih ne zagledamo pod pregrinjalom v črni kroniki).
Ko hodis po mestnih ulicah verjeno tudi nimas pogleda usmerjenega v zrak, kajti prav lahko se zgodi, da iz naslednje stavbe pade kaksen stresnik...
Res je, ampak tudi ne zaprem oči in samozavestno korakam naravnost.
Predvsem je govora o takih možnih nevarnostih, ki se jim DA izogniti in to že z malo razuma. Zapeljati v nepregleden ovinek z najvišjo dovoljeno hitrostjo recimo je neumno.
1) Na črnem kalu je IIRC priporočena hitrost 100. S tako hitrostjo (pa tudi pri 130) lahko vidiš kaj je za ovinkom. Razen če si slep. Pri 180 pa res ne.
2) Zato, ker se za nekatere situacije da ostale udeležence lepo opozoriti, za nekatere pač ne. Očitno nekateri poznate samo dve skrajnosti: ali so vse nevarne situacije označene ali pa nobena.
Radi vozite z zaprtimi očmi (recimo če poznate cesto na pamet)? Zakaj ne?
3) Tako od oka recimo ene 50% (dolžine) regionalnih cest NI primernih za vožnjo po omejitvi - vsi nepregledni ovinki, slabše cestišče, dela na cesti, divjad,...
Gas tiščat zna vsak. Dovolj dobro ocenit svoje sposobnosti nadziranja vozila in predvidevanja jih žal zna precej manj (tudi takih, ki mislijo da to znajo - dokler jih ne zagledamo pod pregrinjalom v črni kroniki).
Ko hodis po mestnih ulicah verjeno tudi nimas pogleda usmerjenega v zrak, kajti prav lahko se zgodi, da iz naslednje stavbe pade kaksen stresnik...
Res je, ampak tudi ne zaprem oči in samozavestno korakam naravnost.
Predvsem je govora o takih možnih nevarnostih, ki se jim DA izogniti in to že z malo razuma. Zapeljati v nepregleden ovinek z najvišjo dovoljeno hitrostjo recimo je neumno.
BluPhenix ::
Hmmm... Razmišljam - zakaj sploh potrebujemo znake za nevarnost na cesti ali pa rdeče odsevne trikotnike, ki jih moramo postaviti pred avto, če obstanemo ob cesti, če pa bi itak vsi morali predvidevati vse mogoče in nemogoče situacije in voziti tako, kot da je za naslednjim ovinkom smrtno nevarna situacija?
Mnja, trikotnik se za avtomobilom, ki je obstal v megli ne postavi sam od sebe 50m za vozilom. NEkdo mora ven z avtomobila, vzeti trikotnik in ga nesti na mesto. Mine lahko 2-5 minut. V tem času se lahko marsikaj zgodi v kolikor nisi prilagodil vožnje razmeram.
Ko hodis po mestnih ulicah verjeno tudi nimas pogleda usmerjenega v zrak, kajti prav lahko se zgodi, da iz naslednje stavbe pade kaksen stresnik...
Ne, ampak to delaš proti koncu zime, ko se sneg topi in ospada, skupaj z ledenimi svečami. Nekje so postavljeni "znaki", marsikje pa moraš sam pogledat oz. po določenem času avtomatsko zaviješ na zunanjo stran pločnika. Torej "sprehod" prilagodiš razmeram. Tudi na špeglastem ledu verjento ne hodiš kot ga nebi bilo.
Mnja, trikotnik se za avtomobilom, ki je obstal v megli ne postavi sam od sebe 50m za vozilom. NEkdo mora ven z avtomobila, vzeti trikotnik in ga nesti na mesto. Mine lahko 2-5 minut. V tem času se lahko marsikaj zgodi v kolikor nisi prilagodil vožnje razmeram.
Ko hodis po mestnih ulicah verjeno tudi nimas pogleda usmerjenega v zrak, kajti prav lahko se zgodi, da iz naslednje stavbe pade kaksen stresnik...
Ne, ampak to delaš proti koncu zime, ko se sneg topi in ospada, skupaj z ledenimi svečami. Nekje so postavljeni "znaki", marsikje pa moraš sam pogledat oz. po določenem času avtomatsko zaviješ na zunanjo stran pločnika. Torej "sprehod" prilagodiš razmeram. Tudi na špeglastem ledu verjento ne hodiš kot ga nebi bilo.
Podpisa ni več, ker so me poskušali asimilirati.
Buggy ::
darklord: svoje razlage prisparaj za koga drugega, mene nisi preprical. Se pac trmasto ne pustis premakniti s svojega stalisca in pogledati na stvar malo sirse. S tem dokazujes tudi kaksen voznik si (ce)...ja tocno tak, kakrsne vozniske neumnosti tukaj zagovarjas.
Ko bos sel pa spat, ti pa priporocam, da si pred posteljo postavis par blazin...saj ves nikoli ne ves, morda ponoci pades iz nje ter se poskodujes..mah..skoda besed.
Ne, ampak to delaš proti koncu zime, ko se sneg topi in ospada, skupaj z ledenimi svečami. Nekje so postavljeni "znaki", marsikje pa moraš sam pogledat oz. po določenem času avtomatsko zaviješ na zunanjo stran pločnika. Torej "sprehod" prilagodiš razmeram. Tudi na špeglastem ledu verjento ne hodiš kot ga nebi bilo.
BluPhenix: se strinjam s teboj in iz tega zakljucujem, kar je bilo povedano tudi zgoraj.
Ce so normalni pogoji ne vidim razloga, da se nebi drzal omejitve na odsekih kjer je le ta postavljena saj je tam z namenom. To pa ne pomeni, da moram priliman na volan vozil obcutno pod omejitvijo in oprezati okoli sebe kdaj bo na cesto zakorakal medo, na vsakem ovinku pa se dodatno pribremzavati ker je lahko na drugi strani ovinka plaz odnesel cesto.
Ko bos sel pa spat, ti pa priporocam, da si pred posteljo postavis par blazin...saj ves nikoli ne ves, morda ponoci pades iz nje ter se poskodujes..mah..skoda besed.
Ko hodis po mestnih ulicah verjeno tudi nimas pogleda usmerjenega v zrak, kajti prav lahko se zgodi, da iz naslednje stavbe pade kaksen stresnik...
Ne, ampak to delaš proti koncu zime, ko se sneg topi in ospada, skupaj z ledenimi svečami. Nekje so postavljeni "znaki", marsikje pa moraš sam pogledat oz. po določenem času avtomatsko zaviješ na zunanjo stran pločnika. Torej "sprehod" prilagodiš razmeram. Tudi na špeglastem ledu verjento ne hodiš kot ga nebi bilo.
BluPhenix: se strinjam s teboj in iz tega zakljucujem, kar je bilo povedano tudi zgoraj.
Ce so normalni pogoji ne vidim razloga, da se nebi drzal omejitve na odsekih kjer je le ta postavljena saj je tam z namenom. To pa ne pomeni, da moram priliman na volan vozil obcutno pod omejitvijo in oprezati okoli sebe kdaj bo na cesto zakorakal medo, na vsakem ovinku pa se dodatno pribremzavati ker je lahko na drugi strani ovinka plaz odnesel cesto.
darkolord ::
Si pa lesen. Al pa je lesen tvoj avto, ki ima zgolj dve hitrosti: polžja in najvišja možna.
Govoriš o nekem "občutno pod omejitvijo", "priliman na volan", "pribremzavanju".
Če zadev ne razumeš, ni potrebno svoje interpretacije napihnit do vseh skrajnosti
Edit:
S temle jaz argumentiram svojo trditev.
Govoriš o nekem "občutno pod omejitvijo", "priliman na volan", "pribremzavanju".
Če zadev ne razumeš, ni potrebno svoje interpretacije napihnit do vseh skrajnosti
Edit:
(1) Voznik sme voziti s takšno hitrostjo, da vozilo ves čas obvladuje in da ga lahko ustavi pred oviro, ki jo glede na okoliščine lahko pričakuje.
(2) Hitrost in način vožnje mora prilagoditi svojim sposobnostim, lastnostim in stanju ceste
ter preglednosti na njej, gostoti in drugim značilnostim prometa, vremenskim razmeram ter
značilnostim vozila in tovora v njem ali na njem.
S temle jaz argumentiram svojo trditev.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: darkolord ()
Buggy ::
(1) Voznik sme voziti s takšno hitrostjo, da vozilo ves čas obvladuje in da ga lahko ustavi pred oviro, ki jo glede na okoliščine lahko pričakuje.
(2) Hitrost in način vožnje mora prilagoditi svojim sposobnostim, lastnostim in stanju ceste
No vidis pa se le strinjava in ce bi bolj pozorno bral, bi videl da tudi sam zagovarjam strpnost in nikakor ne polariziram stvari. Clene ZVCP pa si je potrebno razalgati tudi s kanckom soli. Srz vsega je da so te ocene zelo subjektivne in to, kako kdo ocenjuje kaksne razmere na cestiscu je stvar zgornje debate oz kar cele teme. Ti si pac eden tistih kateri bodo sli "obcutno" manj kot je omejitev, ker situacije ocenjujes kot potencialno nevarne na vsakem koraku, drugace si ne znam razlagati tvojih trditev:
darkolord >
darkolord>
ker tako rad argumentiras svoje trditve s cleni ZVCP-ja pa si spregledal tudi to:
(3) Voznik ne sme brez upravičenega razloga voziti tako počasi, da bi oviral druge udeležence v cestnem prometu. Kadar se za vozilom, ki vozi na čelu kolone s hitrostjo, ki je nižja od največje dovoljene hitrosti na cesti ali delu ceste, po katerem vozi, in nižja od hitrosti prometnega toka vozil na smernem vozišču, nabere kolona vozil, ki ga ne more varno prehiteti, se mora voznik na prvem primernem kraju umakniti z vozišča in pustiti kolono vozil mimo.
Naj s tem koncam in ti zazelim se veliko kilometrov "varne" voznje, sebi pa da te nikoli ne srecam na cesti.
(2) Hitrost in način vožnje mora prilagoditi svojim sposobnostim, lastnostim in stanju ceste
No vidis pa se le strinjava in ce bi bolj pozorno bral, bi videl da tudi sam zagovarjam strpnost in nikakor ne polariziram stvari. Clene ZVCP pa si je potrebno razalgati tudi s kanckom soli. Srz vsega je da so te ocene zelo subjektivne in to, kako kdo ocenjuje kaksne razmere na cestiscu je stvar zgornje debate oz kar cele teme. Ti si pac eden tistih kateri bodo sli "obcutno" manj kot je omejitev, ker situacije ocenjujes kot potencialno nevarne na vsakem koraku, drugace si ne znam razlagati tvojih trditev:
darkolord >
Tudi če se ti kolo odlomi, lahko normalno ustaviš, če voziš s prilagojeno hitrostjo.
darkolord>
Če ne vidiš za ovinek, ne boš verjel, MORAŠ pričakovat vse. Pa tut če se cesta kar naenkrat konča. Za ene bi očitno morali pred vsak ovinek dat ene 20 znakov...
ker tako rad argumentiras svoje trditve s cleni ZVCP-ja pa si spregledal tudi to:
(3) Voznik ne sme brez upravičenega razloga voziti tako počasi, da bi oviral druge udeležence v cestnem prometu. Kadar se za vozilom, ki vozi na čelu kolone s hitrostjo, ki je nižja od največje dovoljene hitrosti na cesti ali delu ceste, po katerem vozi, in nižja od hitrosti prometnega toka vozil na smernem vozišču, nabere kolona vozil, ki ga ne more varno prehiteti, se mora voznik na prvem primernem kraju umakniti z vozišča in pustiti kolono vozil mimo.
Naj s tem koncam in ti zazelim se veliko kilometrov "varne" voznje, sebi pa da te nikoli ne srecam na cesti.
jype ::
Buggy> Ti si pac eden tistih kateri bodo sli "obcutno" manj kot je omejitev, ker situacije ocenjujes kot potencialno nevarne na vsakem koraku, drugace si ne znam razlagati tvojih trditev
"občutno" manj kot je omejitev je lahko (včasih, ne vedno, se razume) najvišja hitrost, pri kateri še lahko obvladaš vozilo. Če pelješ v nepregleden ovinek, je to _NAJMANJ_ 1 sekunda, kar pomeni, da v ovinek lahko pelješ 90 le v primeru, da vidiš praktično 100 metrov cestišča pred seboj (skratka, izredno blag ovinek). Če je bolj oster, moraš upočasniti, ker ne moreš vedeti, kaj je za ovinkom. Če je znak, povem veš, da lahko nekaj pričakuješ, če pa znaka ni, pa ne moreš vedeti, da je cesta prazna.
Jasno?
Mimogrede, varna vožnja nikogar ne ovira, razen tiste, ki vozijo nevarno. Ne glede na različne sposobnosti avtomobilov, mora tisti z boljšim vozilom upoštevati, da ostali ne morejo voziti enako kot on. Če se ne želijo umakniti, so pač zoprni, a naloga _VSAKEGA_ voznika je, da na prvem mestu skrbi za varnost (in je torej potrpežljiv).
"občutno" manj kot je omejitev je lahko (včasih, ne vedno, se razume) najvišja hitrost, pri kateri še lahko obvladaš vozilo. Če pelješ v nepregleden ovinek, je to _NAJMANJ_ 1 sekunda, kar pomeni, da v ovinek lahko pelješ 90 le v primeru, da vidiš praktično 100 metrov cestišča pred seboj (skratka, izredno blag ovinek). Če je bolj oster, moraš upočasniti, ker ne moreš vedeti, kaj je za ovinkom. Če je znak, povem veš, da lahko nekaj pričakuješ, če pa znaka ni, pa ne moreš vedeti, da je cesta prazna.
Jasno?
Mimogrede, varna vožnja nikogar ne ovira, razen tiste, ki vozijo nevarno. Ne glede na različne sposobnosti avtomobilov, mora tisti z boljšim vozilom upoštevati, da ostali ne morejo voziti enako kot on. Če se ne želijo umakniti, so pač zoprni, a naloga _VSAKEGA_ voznika je, da na prvem mestu skrbi za varnost (in je torej potrpežljiv).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
BigWhale ::
> Poleg tega je dovolj drugih situacij, v katerih počasnost
> na cesti ni dobrodošla. Tiste, ki zavijajo brez smerokaza
> sem že naštel.
Em, a pojem varnostna razdalja si ze slisal?
Ce nekdo zavija brez smerokaza in pred tem zmanjsa hitrost je to narobe? Vsekakor je, se bolj narobe pa je, ce se mu ti v rit zaletis, ker si vozil prehitro in njemu preblizu.
Kaj pa ce avto pred teboj ne bi zavijal in bi bremzal, ker bi en gobar cez cesto zalaufal?
> na cesti ni dobrodošla. Tiste, ki zavijajo brez smerokaza
> sem že naštel.
Em, a pojem varnostna razdalja si ze slisal?
Ce nekdo zavija brez smerokaza in pred tem zmanjsa hitrost je to narobe? Vsekakor je, se bolj narobe pa je, ce se mu ti v rit zaletis, ker si vozil prehitro in njemu preblizu.
Kaj pa ce avto pred teboj ne bi zavijal in bi bremzal, ker bi en gobar cez cesto zalaufal?
jype ::
Pittsburgh Driver's Test
(8) Pedestrians are
(a) irrelevant.
(b) communists.
(c) a nuisance.
(d) difficult to clean off the front grille.
The correct answer is (a). Pedestrians are not in cars, so they are
totally irrelevant to driving; you should ignore them completely.
darkolord ::
Ti si pac eden tistih kateri bodo sli "obcutno" manj kot je omejitev
moj avto lahko vozi normalno brez enega kolesa :P
moj avto lahko vozi normalno brez enega kolesa :P
miko 55 ::
kaj pa če bi kdo na avtobahnu pri prehitevanju na levem pasu dal levi smerokaz, se pomaknil pa cm levo da bi un spredi dojel kaj dogaja?????
dejte probat pa boste vidl kva dogaja??
lp
dejte probat pa boste vidl kva dogaja??
lp
LP
2 GOOD 2 B 4GOT10
NAJPREPROSTEJŠA RAZLAGA JE NAJVERJETNEJŠA
2 GOOD 2 B 4GOT10
NAJPREPROSTEJŠA RAZLAGA JE NAJVERJETNEJŠA
kokos25 ::
tole ni tema, kok moramo vozit pa kako maramo voziti ampak je problem v prepočasnih voznikih (nedelskih voznikih, mečkačih itd.)
Še vedno trdim, da je veliko nesreč povzročenih zaradi prepočasnih voznikov in predvsem zaradi takih, kakršen je....ne bom ga spet omenjal...fizikalko k kar naprej bremza pa 32,85s speljuje iz križišča zaradi porabe! ja, prepočasni vozniki so res da samo posredniki!
primer: janez ma nosečo ženo, k bo vsak moment rodila...se pele po avtocesti 200kmh, potem pa tipson kokr je fizikalko zanalašč še malo pobremza, ko se mu Janez za rit prpele in mu malce poblenda...
Veš fizikalko, hitrost včasih tudi življenja rešuje!!!
in ne samo fizikalko, tudi drugi, katerim se zdi, da če kdo 200kmh mim njih prileti da je frajer idijot kreten in...divjak...blesav....
LP
Še vedno trdim, da je veliko nesreč povzročenih zaradi prepočasnih voznikov in predvsem zaradi takih, kakršen je....ne bom ga spet omenjal...fizikalko k kar naprej bremza pa 32,85s speljuje iz križišča zaradi porabe! ja, prepočasni vozniki so res da samo posredniki!
primer: janez ma nosečo ženo, k bo vsak moment rodila...se pele po avtocesti 200kmh, potem pa tipson kokr je fizikalko zanalašč še malo pobremza, ko se mu Janez za rit prpele in mu malce poblenda...
Veš fizikalko, hitrost včasih tudi življenja rešuje!!!
in ne samo fizikalko, tudi drugi, katerim se zdi, da če kdo 200kmh mim njih prileti da je frajer idijot kreten in...divjak...blesav....
LP
Ne mi ponujat celeronu 366mhz za 70€....hvala...
para! ::
Če prehitevam s 130 po levem pasu, mi nima noben Audi&Co kej za blendat. Če mi, se nalašč obiram precej dlje - zmanjšam za kakih 10 in prehitevam kot polž. Ko me tak prfuknjenec potem končno začne prehitevat (ko se naposled umaknem, he he), se mu kar naenkrat ne mudi več, ampak vozi vzoredno in mi jebe vse po spisku. Jaz pa, kar ga še najbolj pogreje, gledam le naprej in se smehljam. Čisti užitek.
Torej si, popolnoma enako kot tisti nestrpnež ki ti blenda in se ti lepi za rit, tudi ti zafrustriran idiot, ki dejansko najde čas, da se ukvarja s takimi, namesto, da bi nadaljeval svojo pot tako, kot si si jo začrtal na začetku. Ljudje, ki jih po tvoje zajebavaš v glavo in se jim smejiš, imajo sposobnost, da vplivajo na tvojo vožnjo. Pohvalno. Ti si ziher zelo dober voznik!
lp
Torej si, popolnoma enako kot tisti nestrpnež ki ti blenda in se ti lepi za rit, tudi ti zafrustriran idiot, ki dejansko najde čas, da se ukvarja s takimi, namesto, da bi nadaljeval svojo pot tako, kot si si jo začrtal na začetku. Ljudje, ki jih po tvoje zajebavaš v glavo in se jim smejiš, imajo sposobnost, da vplivajo na tvojo vožnjo. Pohvalno. Ti si ziher zelo dober voznik!
lp
Death before dishonor!
Ejsi_Disi ::
@darklord: moj avto lahko vozi normalno brez enega kolesa :P
Tudi moj pa še spraven je povrhu.
Tudi moj pa še spraven je povrhu.
kokos25 ::
mislim, da ti je para! razjasnil položaj ali zanikaš kar si nekoč napisal? mogoče si bil pa takrat nažgan ali v stanju majnprištevnosti ko si to pisal!
Rezervnega je mislu, sam če je pa spraven...to je pa drugo vprašanje....:)
Rezervnega je mislu, sam če je pa spraven...to je pa drugo vprašanje....:)
Ne mi ponujat celeronu 366mhz za 70€....hvala...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kokos25 ()
perci ::
Če maš pa nosečo ženo v avtu, ki je tik pred porodom, je pač ena večjih debilnosti vozit 200km/h po avtocesti. Med drugim lahko pride do tega, da boš moral v kaki situaciji ostro zavirati in varnostni pas ne bo blagodejno vplival na zdravje otroka.
SpeLKo ::
Še moj primer:
zadnjič me je razkuril voznik, ko sem se vračal iz šihta ob 20.30. Voznik se mi je prilimal na rit, ko sem čez vas namesto 50km/h (omejitev), vozil 60-65km/h. Nakar se je človek odločil, da me bo prehitel v levi nepregledni, ozek ovinekv sami vasi. Ker je ta relacija, ki jo vozim zelo pogosto posejana z privatniki in njihovimi šleparji je bila nevarnost povzročitve nesreče 80%, povzročitev moje razkurjenosti pa uspešno 100%.Na koncu se je zgodilo, da je ta človek skoraj parkiral pred mojo bajto (ni bil sosed), kjer sem mu tudi povedal svoje.
Ta situacija me ne bi toliko razkurila, če mi ne bi že v prejšni vasi par kilometrov nazaj naredil nekaj podobnega. Ko sva prišla do točke kjer je bila omejitev 90km/h ( konec vasi) ga ni bilo več na vidik. Nato je prišel ta primer, ki sem ga navedel zgoraj.
zadnjič me je razkuril voznik, ko sem se vračal iz šihta ob 20.30. Voznik se mi je prilimal na rit, ko sem čez vas namesto 50km/h (omejitev), vozil 60-65km/h. Nakar se je človek odločil, da me bo prehitel v levi nepregledni, ozek ovinekv sami vasi. Ker je ta relacija, ki jo vozim zelo pogosto posejana z privatniki in njihovimi šleparji je bila nevarnost povzročitve nesreče 80%, povzročitev moje razkurjenosti pa uspešno 100%.Na koncu se je zgodilo, da je ta človek skoraj parkiral pred mojo bajto (ni bil sosed), kjer sem mu tudi povedal svoje.
Ta situacija me ne bi toliko razkurila, če mi ne bi že v prejšni vasi par kilometrov nazaj naredil nekaj podobnega. Ko sva prišla do točke kjer je bila omejitev 90km/h ( konec vasi) ga ni bilo več na vidik. Nato je prišel ta primer, ki sem ga navedel zgoraj.
kokos25 ::
perci, a si dohtar? dobr, pol pa si je žile rezal! je bolš:)
Ne mi ponujat celeronu 366mhz za 70€....hvala...
jype ::
kokos25: men je vseen, zakaj kdo goni 200. Nič pogosteje se ne pripeti situacija, v kateri je življenskega pomena, da nekdo vozi 200, kot to, da te za ovinkom čaka podrto deblo, plaz, kolona stoječih vozil ali karkoli podobnega.
V takih izjemnih primerih (recimo, da nekdo poleg mene umira) sem jaz (po moji skromni projekciji, v taki situaciji še nisem bil) še vedno sposoben vozit toliko počasi, da vozim varno, vsekakor pa raje obvladam prvo pomoč in čakam rešilca, kot da bi se gonil po avtocesti.
V takih izjemnih primerih (recimo, da nekdo poleg mene umira) sem jaz (po moji skromni projekciji, v taki situaciji še nisem bil) še vedno sposoben vozit toliko počasi, da vozim varno, vsekakor pa raje obvladam prvo pomoč in čakam rešilca, kot da bi se gonil po avtocesti.
para! ::
Fizikalko, tvoja logika "če je on kreten, bom pa še jaz!" je napačna. In nima nobene veze z mojim bontonom
lp
lp
Death before dishonor!
Fizikalko ::
S tvojim bontonom ima predvsem to, da se s tako nizkim nivojem ne mislim pogovarjat. Najdi si drugega za svoje izživljanje (tako pri divjanju na cesti ob noseči ženi kot tudi tule, na forumu).
Poldi112 ::
Verjetnost da nekdo goni 200 ker mu žena rojeva je zanemarljiva. Navadno je samo divjak, ki ogroža druge zato ker se mi ni dalo 5 min prej vstati.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
Ejsi_Disi ::
Rezervnega je mislu, sam če je pa spraven...to je pa drugo vprašanje....:)
Jah, na tehničnem ne gledajo obvezne opreme. Če bi me pa policist dobil je pa druga zgodba. Kazni verjetno ne bi ušel.
Meni osebno grejo tudi na živce vozniki, ki se ti prilepijo na rit (Komu pa ne ). Jaz mu pokažem tako, da rahlo pritisnem na bremzo (samo toliko, da se 'štoplampe' prižgejo). Ponavadi potem povečajo razdaljo.
Jah, na tehničnem ne gledajo obvezne opreme. Če bi me pa policist dobil je pa druga zgodba. Kazni verjetno ne bi ušel.
Meni osebno grejo tudi na živce vozniki, ki se ti prilepijo na rit (Komu pa ne ). Jaz mu pokažem tako, da rahlo pritisnem na bremzo (samo toliko, da se 'štoplampe' prižgejo). Ponavadi potem povečajo razdaljo.
kokos25 ::
fizikalko, kje pa je tema, v kateri razpravljaš, kako si s ceste zapeljal, reči bi moral poletel? si jo brisal, kajneda!!!
Ne mi ponujat celeronu 366mhz za 70€....hvala...
Fizikalko ::
Ne, spet očitno ne znaš brat. Ker sem jasno napisal, da me je napadla osa. Pri 120km/h. Na AC. Še kaj, kar ti leži na duši?
kokos25 ::
na avto cesti...hm, potem mi je vse jasno....nisi pa odgovoril, ali si brisal temo?
pri 120 ti je osa not prletela? al je bla že prej not?
pri 120 ti je osa not prletela? al je bla že prej not?
Ne mi ponujat celeronu 366mhz za 70€....hvala...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kokos25 ()
BluPhenix ::
Aja taka je situacija, 200+ kmh, ker pelješ nosečo ženo v bolnišnico. Edini problem je v tem, da je velika večina teh 200kmh voznikov ženo POZABILA DOMA.
Poanta: ne vleči nujnih, življenjskih primerov noter v debato, ke ro bili že na začetku izpuščeni. Folk vozi hitro zaradi 100 drugih motivov, dva sta recimo bebavost in občutek superriornosti, ki sta tudi med poglavitnimi.
Še enkrat, če prehitevaš počasnega voznika in se zaletiš v nasproti vozeče vozilo, si ti kriv za nesrečo, ne pa počasni voznik. On je bil le povod za tvoje (nespametno) prehitevanje. Sicer pa lahko v tej temi vidimo tudi, med drugim, da marsikdo (precej ljudi) kot počasne voznike smatra celo tiste, ki vozijo recimo 10-15kmh pod omejitvijo, nekateri celo tiste, ki vozijo po omejitvi, oz. ki vozijo počasneje od njih.
Poanta: ne vleči nujnih, življenjskih primerov noter v debato, ke ro bili že na začetku izpuščeni. Folk vozi hitro zaradi 100 drugih motivov, dva sta recimo bebavost in občutek superriornosti, ki sta tudi med poglavitnimi.
Še enkrat, če prehitevaš počasnega voznika in se zaletiš v nasproti vozeče vozilo, si ti kriv za nesrečo, ne pa počasni voznik. On je bil le povod za tvoje (nespametno) prehitevanje. Sicer pa lahko v tej temi vidimo tudi, med drugim, da marsikdo (precej ljudi) kot počasne voznike smatra celo tiste, ki vozijo recimo 10-15kmh pod omejitvijo, nekateri celo tiste, ki vozijo po omejitvi, oz. ki vozijo počasneje od njih.
Podpisa ni več, ker so me poskušali asimilirati.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: BluPhenix ()
Fizikalko ::
Kokos25, temo najdi, če češ, sem že pozabil, kje sem pisal o tem in se mi niti ne da iskat. Teme nisem brisal, seveda. Osa je bla očitno noter že prej (preden sem prišel na AC, sem vozil v koloni (Gorenjska) in v tem cjazenju sem imel odprto desno sprednje okno. Očitno je takrat not osa prišla. Zadovoljen? Še kaj?
zee ::
ko se postavim na pas za izvoz iz avtoceste spustim plin in skoraj vedno se mi hitrost "samodejno" zmanjša na 50-60 km/h, če gre še vedno prehitro (odnašanje zadnjega konca) pa še malo zaviram.
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
BigWhale ::
ce si je nekdo zile rezal in se potem z 200km/h pelje sebe ali pa kolega, ki je to delal v bolnico bo samo vec skode, zaradi divje voznje bo adrenalin dvignil srcni utrip in krvavitve bodo se hujse :P
asus ::
Policija naj bi kaznovala take voznike, zaradi oviranja prometa, samo nažalost tega policija ne počne, čeprav bi morali po zakonu.
jRk0 ::
Finta je, da hitra voznja utruja voznika. ko sem se peljal iz lj na ptuj ves cas 190+, ponekod 220, sem bil doma utrujen ko satan. pr taki hitrosti moras bit zelo pozoren na cesto to ne na cesto samo par m pred sabo ampak tako dalec, kot ti oko seze. plus tega mores v tistem casu za vse avtomobile in tovornjake kar se da dobro predvidet njihove namere, zraven pa se ocenit hitrosti nekaterih vozil, ki prehitevajo, da ne bremzas zadnje 3 sekunde, ampak ze precej prej, ter da se nikomur ne vozis za ritjo. kar te enostavno izmozga, zato tudi ne mores nekam dalec tako voziti. ampak, ponavadi taksni vozniki pac vozijo brezglavo, vsakemu za ritjo, blendajo, noben ne spremlja dovolj prometa, ker misli samo na sebe, da je car. zato pa je potem tolko nesrec.
hitro zna vsak peljat, vendar hitro in varno, kolikor je pac mogoce pri taksnih hitrostih ni tako enostavno vec. zato rajsi vozis pocasi, nisi tako utrujen pa se v nevarnosti nisi taksni.
hitro zna vsak peljat, vendar hitro in varno, kolikor je pac mogoce pri taksnih hitrostih ni tako enostavno vec. zato rajsi vozis pocasi, nisi tako utrujen pa se v nevarnosti nisi taksni.
You fuck up once, you loose two teeth.
BluPhenix ::
Policija naj bi kaznovala take voznike, zaradi oviranja prometa, samo nažalost tega policija ne počne, čeprav bi morali po zakonu.
Uh zanimivo, isti sindrom ima pri prehitrih voznikih. Res je, da je verjetno več izdanih kazni za prehitro vožnjo, a le zato, ker je na cesti več ljudi ki vozi čez omejitev, kot tistih, ki vozijo pod dovoljeno mejo.
Tudi ljudi, ki na avtocesti povzročajo splošno nevarnost ne kaznuje, ... pa bi morali po zakonu. Upam, da ti je jasno, kam to pelje, če pa ti že ni:
Na žalost policija ni vedno tam, kjer bi morala biti. In če bi lahko izbiral al naj bo nekje kaznovala nekoga ki povzroča splošno nevarnost in šiba 180 kmh po avtocesti, ali pa nekje kaznovala nekoga, ki vozi prepočasi po lokalni cesti izberem prvo možnost. Vedno!
stock, mnja, je vseeno razlika al greš 130kmh ali pa 180. Kor je rekel jrko, pri višji hitrosti moraš biti veliko bolj zbran in predvsem bolj natančno opazovati okolico.
Uh zanimivo, isti sindrom ima pri prehitrih voznikih. Res je, da je verjetno več izdanih kazni za prehitro vožnjo, a le zato, ker je na cesti več ljudi ki vozi čez omejitev, kot tistih, ki vozijo pod dovoljeno mejo.
Tudi ljudi, ki na avtocesti povzročajo splošno nevarnost ne kaznuje, ... pa bi morali po zakonu. Upam, da ti je jasno, kam to pelje, če pa ti že ni:
Na žalost policija ni vedno tam, kjer bi morala biti. In če bi lahko izbiral al naj bo nekje kaznovala nekoga ki povzroča splošno nevarnost in šiba 180 kmh po avtocesti, ali pa nekje kaznovala nekoga, ki vozi prepočasi po lokalni cesti izberem prvo možnost. Vedno!
stock, mnja, je vseeno razlika al greš 130kmh ali pa 180. Kor je rekel jrko, pri višji hitrosti moraš biti veliko bolj zbran in predvsem bolj natančno opazovati okolico.
Podpisa ni več, ker so me poskušali asimilirati.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: BluPhenix ()
Roadkill ::
Heh, ravno v ponedeljek sem se od Trzina do Kamnik peljal za eno mamico.
Bila je prav pregovorna voznica - voznica zaradi katerih so ženske voznice na splošno na slabem glasu.
Nonstop je pobremzavala... in to povsem brez kakega očitnega razloga. Ker je bila cesta mokra je po njej vozila obvezno 10km pod omejitvijo (40kmh skozi mengeš, zvečer, ko ni nikogar nikjer) za tem smo pa prišli na mengeško polje, ki ima omejitev 90 in cesto ki na določenih koncih dovoljuje tudi več kot to.
No na mengeškem polju je bila megla, zato je seveda vozila 40-50km/h in seveda obvezno prižgala dolge luči.
Precej mučna situacija, sploh ker je bilo ravno prav megleno, da je nisem šel prehitevat (imam 45konjev, tako da težko "skočim mimo" ;)).
Na koncu je postregla še s posladkom in se (po pričakovanjih) ustavila na semaforju ob rumeni luči - v istem trenutku, ko se za levo (kamor je zavijala) prižge "rumena puščica". Že kar v naprej sem imel roko nameščeno na hupi in ji dvakrat karseda prijazno popisknil...
Je bil tak dan, da sem se temu smejal kot idiot.... na kak drug dan bi jo pa na tak ali drugače način prehite, preklel in odbrzel dalje.
--
Ne vem... nisem ravno najbolj podrobno bral tega topica, ampak nek splošni vtis dobivam, da imamo tukaj na slotechu same odlične voznike. Vsak na tak ali drugačen način razlaga, kako ostali slabo vozijo. Da ne omenjam parih puristov, ki so pa edini, ki vejo kako se vozi in so brezmadežni.
Jaz imam recimo šele okrog 40k km in priznam, da sem velikokrat nestrpen voznik. Če je treba komu poblendam, včasih tudi pohupam in precej kolnem za volanom.
Priznam tudi da večkrat furam tesno za ritjo, samo to ponavadi samo zato, ker se mi ne ljubi bremzati.
Priznam pa tudi, da bi prehitro vozil, če bi mi avtomobil to omogočal. Ne nekaj pretiranega, ampak na prazni avtocesti bi sigurno peljal kakšnih 150kmh.
Sue me.
Bila je prav pregovorna voznica - voznica zaradi katerih so ženske voznice na splošno na slabem glasu.
Nonstop je pobremzavala... in to povsem brez kakega očitnega razloga. Ker je bila cesta mokra je po njej vozila obvezno 10km pod omejitvijo (40kmh skozi mengeš, zvečer, ko ni nikogar nikjer) za tem smo pa prišli na mengeško polje, ki ima omejitev 90 in cesto ki na določenih koncih dovoljuje tudi več kot to.
No na mengeškem polju je bila megla, zato je seveda vozila 40-50km/h in seveda obvezno prižgala dolge luči.
Precej mučna situacija, sploh ker je bilo ravno prav megleno, da je nisem šel prehitevat (imam 45konjev, tako da težko "skočim mimo" ;)).
Na koncu je postregla še s posladkom in se (po pričakovanjih) ustavila na semaforju ob rumeni luči - v istem trenutku, ko se za levo (kamor je zavijala) prižge "rumena puščica". Že kar v naprej sem imel roko nameščeno na hupi in ji dvakrat karseda prijazno popisknil...
Je bil tak dan, da sem se temu smejal kot idiot.... na kak drug dan bi jo pa na tak ali drugače način prehite, preklel in odbrzel dalje.
--
Ne vem... nisem ravno najbolj podrobno bral tega topica, ampak nek splošni vtis dobivam, da imamo tukaj na slotechu same odlične voznike. Vsak na tak ali drugačen način razlaga, kako ostali slabo vozijo. Da ne omenjam parih puristov, ki so pa edini, ki vejo kako se vozi in so brezmadežni.
Jaz imam recimo šele okrog 40k km in priznam, da sem velikokrat nestrpen voznik. Če je treba komu poblendam, včasih tudi pohupam in precej kolnem za volanom.
Priznam tudi da večkrat furam tesno za ritjo, samo to ponavadi samo zato, ker se mi ne ljubi bremzati.
Priznam pa tudi, da bi prehitro vozil, če bi mi avtomobil to omogočal. Ne nekaj pretiranega, ampak na prazni avtocesti bi sigurno peljal kakšnih 150kmh.
Sue me.
Ü
ru7 ::
Jst priznam, da po cesi, ki jo vozim redno vozim okol 60 (naselja) in 100-110 zunaj. Me pa pogreje občasno zarad folka, ki po ovinkih zunaj naselja vozi 60 (ma lokalno tablco; jst sem se tam čez peljal že 180 (nism vozu jst, da ne bo pomote)), tako da ovink ni "zajeban" in je delno pregleden.
Ni mi jasno, ko pa po 10km jajcanja pride priložnost za prehitevanje (dolga ravnina), mam pa švohnejši avto (45HP), jst med ovnikom dam v nižjo in se pripravim na skok mimo. Un veselo po gasu, pospešujem še kr, pogledam na števc (šaltam skor pr blokadi) in se peljem že 120, še kr vzporedno. Ma WTF. Spustim gas, ker ne mislim reskirat in grem nazaj za avto. Približuje se ovink, bremzamo na 60, situacija se ponovi. To se dogaja pogosto. Folk zgleda ne more, da jih prehiti 20 let star avto.
Čez mesec menjam avto, ker mam dost. Me zanima kok kretenov bo zdej takih....
In ja priznam, v 50% takih situacijah ratam živčn in razmišljam o prehitevanju po drugih (manj varnih) odsekih, a se premislim predčasno zaradi moči avta.
Ni mi jasno, ko pa po 10km jajcanja pride priložnost za prehitevanje (dolga ravnina), mam pa švohnejši avto (45HP), jst med ovnikom dam v nižjo in se pripravim na skok mimo. Un veselo po gasu, pospešujem še kr, pogledam na števc (šaltam skor pr blokadi) in se peljem že 120, še kr vzporedno. Ma WTF. Spustim gas, ker ne mislim reskirat in grem nazaj za avto. Približuje se ovink, bremzamo na 60, situacija se ponovi. To se dogaja pogosto. Folk zgleda ne more, da jih prehiti 20 let star avto.
Čez mesec menjam avto, ker mam dost. Me zanima kok kretenov bo zdej takih....
In ja priznam, v 50% takih situacijah ratam živčn in razmišljam o prehitevanju po drugih (manj varnih) odsekih, a se premislim predčasno zaradi moči avta.
imagodei ::
@darkolord: Kako prosim? Dolge luči so seveda obvezne, ko ti nasproti ne vozi nihče, sicer pa jih moraš - prav tako obvezno - izklopiti. Pa tako, kot ti je rekel perci, v megli je to totalen NO-GO.
- Hoc est qui sumus -
imagodei ::
BigWhale@ Em, a pojem varnostna razdalja si ze slisal? Ce nekdo zavija brez smerokaza in pred tem zmanjsa hitrost je to narobe? Vsekakor je, se bolj narobe pa je, ce se mu ti v rit zaletis, ker si vozil prehitro in njemu preblizu. Kaj pa ce avto pred teboj ne bi zavijal in bi bremzal, ker bi en gobar cez cesto zalaufal?
Mislim, da sem že kar nekajkrat napisal, da vozim prej defenzivno, kot ofenzivno. Varnostna razdalja in raje še kak meter zraven sta me že nekajkrat rešila zvite pločevine in tudi kakšne bolj resne situacije. Zato sem velik zagovornik varnostne razdalje. Ampak to je nekaj popolnoma drugega, kot sprememba smeri vožnje brez ustreznega signala.
Žal je vožnja, kjer smo 100% zbrani 100% časa le pobožna želja. Divjanja zato ne odobravam - ampak, kot sem do sedaj že parkrat povedal, je vožnja po cesti v bistvu dogovor med vozniki, da bomo pač vsi vozili po nekih pravilih. V kolikor bi se jih vsi držali, bi lahko po mojem mnenju število prometnih nesreč zmanjšali na minimum, ker pa se jih ne držimo, smo tam, kjer smo. Skratka, tole držanje pravil deluje v obe smeri. Ne moremo se razburjati samo nad tistimi, ki vozijo za ritjo, če pa sami vozimo v lepem vremenu 10-20 km/h pod omejitvijo. Ne moremo se razburjati, če se nam bo nekdo zaletel "v rit", če pa konstantno vklapljamo smerokaze tik pred ovinkom ali pa jih sploh ne. Kaj pa, če ravno v tistem trenutku voznik za nami tipka po avtoradiu? Ni prav, vem, se pa dogaja. Poleg tega pa je situacija taka - pravila ne morejo veljati samo za nekatere, ker smo potem lahko vsi izmed nas včasih tisti, za katere veljajo, v drugih primerih pa tisti, za katere ne veljajo. Če torej varnostna razdalja rešuje vse probleme in jo tisti, ki vozi za mano mora imeti (pa četudi jo nima), zakaj bi torej jaz nakazoval smer? Razumeš, kaj hočem povedat? Pravzaprav lahko žmigavce enostavno ukinemo, ker mora tisti, ki vozi za nami ali tisti, ki ga srečamo v križišču, tako ali tako biti pripravljen na vse in se nam podrediti.
Je to potem rešitev? Nočemo sprejeti možnosti, da bi bili talci divjakov, podredili pa se bomo prepočasnim voznikom? Praktično tole ni debata o nekih skrajnostih. Ne govorimo o voznikih, ki previdno in pravilno peljejo tudi več kot 50% počasneje po ovinkasti in poledeneli cesti. Ne govorimo o tistih, ki skozi ostre in nepregledne ovinke peljejo 40 ali 30 na uro. Govorimo o tistih, ki po ravni in pregledni cesti sredi dneva vozijo pod omejitvijo ali celo občutno pod omejitvijo.
Vožnja po omejitvah po ravni cesti v dežju z izpravnim avtomobilom (ustrezne pnevmatike, dobre zavore, delujoče vse luči) ni nikakor hazard in ni življenjsko nevarna. To, da nekdo v dežju (ne govorim o hudem nalivu, kjer vidljivost pade na 30m) vozi 70 namesto 90 je zame znak, da imam pred sabo nesposobnega ali pijanega voznika. Takrat me pravzaprav resno zaskrbi, saj to pomeni, da je pred mano voznik, ki se ne čuti sposobnega obvladati svojega avtomobila v dežju. Tudi je dolžan spoštovati ista pravila kot jaz in če kljub temu izbere prepočasno vožnjo, je to opozorilo za vse, ki ga na cesti srečamo.
Mislim, da sem že kar nekajkrat napisal, da vozim prej defenzivno, kot ofenzivno. Varnostna razdalja in raje še kak meter zraven sta me že nekajkrat rešila zvite pločevine in tudi kakšne bolj resne situacije. Zato sem velik zagovornik varnostne razdalje. Ampak to je nekaj popolnoma drugega, kot sprememba smeri vožnje brez ustreznega signala.
Žal je vožnja, kjer smo 100% zbrani 100% časa le pobožna želja. Divjanja zato ne odobravam - ampak, kot sem do sedaj že parkrat povedal, je vožnja po cesti v bistvu dogovor med vozniki, da bomo pač vsi vozili po nekih pravilih. V kolikor bi se jih vsi držali, bi lahko po mojem mnenju število prometnih nesreč zmanjšali na minimum, ker pa se jih ne držimo, smo tam, kjer smo. Skratka, tole držanje pravil deluje v obe smeri. Ne moremo se razburjati samo nad tistimi, ki vozijo za ritjo, če pa sami vozimo v lepem vremenu 10-20 km/h pod omejitvijo. Ne moremo se razburjati, če se nam bo nekdo zaletel "v rit", če pa konstantno vklapljamo smerokaze tik pred ovinkom ali pa jih sploh ne. Kaj pa, če ravno v tistem trenutku voznik za nami tipka po avtoradiu? Ni prav, vem, se pa dogaja. Poleg tega pa je situacija taka - pravila ne morejo veljati samo za nekatere, ker smo potem lahko vsi izmed nas včasih tisti, za katere veljajo, v drugih primerih pa tisti, za katere ne veljajo. Če torej varnostna razdalja rešuje vse probleme in jo tisti, ki vozi za mano mora imeti (pa četudi jo nima), zakaj bi torej jaz nakazoval smer? Razumeš, kaj hočem povedat? Pravzaprav lahko žmigavce enostavno ukinemo, ker mora tisti, ki vozi za nami ali tisti, ki ga srečamo v križišču, tako ali tako biti pripravljen na vse in se nam podrediti.
Je to potem rešitev? Nočemo sprejeti možnosti, da bi bili talci divjakov, podredili pa se bomo prepočasnim voznikom? Praktično tole ni debata o nekih skrajnostih. Ne govorimo o voznikih, ki previdno in pravilno peljejo tudi več kot 50% počasneje po ovinkasti in poledeneli cesti. Ne govorimo o tistih, ki skozi ostre in nepregledne ovinke peljejo 40 ali 30 na uro. Govorimo o tistih, ki po ravni in pregledni cesti sredi dneva vozijo pod omejitvijo ali celo občutno pod omejitvijo.
Vožnja po omejitvah po ravni cesti v dežju z izpravnim avtomobilom (ustrezne pnevmatike, dobre zavore, delujoče vse luči) ni nikakor hazard in ni življenjsko nevarna. To, da nekdo v dežju (ne govorim o hudem nalivu, kjer vidljivost pade na 30m) vozi 70 namesto 90 je zame znak, da imam pred sabo nesposobnega ali pijanega voznika. Takrat me pravzaprav resno zaskrbi, saj to pomeni, da je pred mano voznik, ki se ne čuti sposobnega obvladati svojega avtomobila v dežju. Tudi je dolžan spoštovati ista pravila kot jaz in če kljub temu izbere prepočasno vožnjo, je to opozorilo za vse, ki ga na cesti srečamo.
- Hoc est qui sumus -
imagodei ::
BluPhenix@ Mnja, trikotnik se za avtomobilom, ki je obstal v megli ne postavi sam od sebe 50m za vozilom. NEkdo mora ven z avtomobila, vzeti trikotnik in ga nesti na mesto. Mine lahko 2-5 minut. V tem času se lahko marsikaj zgodi v kolikor nisi prilagodil vožnje razmeram.
Se deloma strinjam. Bil pa sem že v dveh takšnih situacijah in sicer se je enkrat na nepreglednem delu cestišča vame zaletela ena gospodična (na dnu klanca sem zavijal levo in čakal na prazno cesto, rahlo je rosilo, mastna cesta, gospodična pa je čez prevoj pripeljala krepko čez omejitev in ni mogla zavirati). Prva stvar, ki sem jo naredil, je ta, da sem iz prtljažnika vzel trikotnik in ga visoko dvignjenega (da sem opozoril že tudi tiste avtomobile, ki sem jih srečal med potjo!!!) nesel kakih 30m pred vrh klanca. Vse skupaj mi je vzelo manj kot dve minuti. Šele nato sem nahrulil babo.
Drugič sem z družbo ponoči pripeljal skozi ovinek in na nasprotnem pasu smo videli prevrnjen avto, iz njega so lezli ljudje. Od nesreče je minilo manj kot minuto. Eden izmed nas je takoj šel pogledat, kaj je s potniki in klical rešilca, dva sva pa postavila trikotnike na cesto (ja, jaz imam v prtljažniku dva trikotnika!). Ves ta čas je četrti od družbe podivjano blendal nasproti vozečim. Kraj nesreče smo označili v manj kot dveh minutah.
Skratka, če uporabljaš roke in z njimi mahaš, če blendaš in kako drugače opozarjaš nasproti vozeče, se da uspešno opozoriti večino voznikov, še predno trikotnik stoji na svojem mestu. Je pa res, da moraš biti sposoben vstati iz avtomobila. Če si zaradi nesreče nezavesten, polomljen ali nepriseben, tega res ne moreš.
Se deloma strinjam. Bil pa sem že v dveh takšnih situacijah in sicer se je enkrat na nepreglednem delu cestišča vame zaletela ena gospodična (na dnu klanca sem zavijal levo in čakal na prazno cesto, rahlo je rosilo, mastna cesta, gospodična pa je čez prevoj pripeljala krepko čez omejitev in ni mogla zavirati). Prva stvar, ki sem jo naredil, je ta, da sem iz prtljažnika vzel trikotnik in ga visoko dvignjenega (da sem opozoril že tudi tiste avtomobile, ki sem jih srečal med potjo!!!) nesel kakih 30m pred vrh klanca. Vse skupaj mi je vzelo manj kot dve minuti. Šele nato sem nahrulil babo.
Drugič sem z družbo ponoči pripeljal skozi ovinek in na nasprotnem pasu smo videli prevrnjen avto, iz njega so lezli ljudje. Od nesreče je minilo manj kot minuto. Eden izmed nas je takoj šel pogledat, kaj je s potniki in klical rešilca, dva sva pa postavila trikotnike na cesto (ja, jaz imam v prtljažniku dva trikotnika!). Ves ta čas je četrti od družbe podivjano blendal nasproti vozečim. Kraj nesreče smo označili v manj kot dveh minutah.
Skratka, če uporabljaš roke in z njimi mahaš, če blendaš in kako drugače opozarjaš nasproti vozeče, se da uspešno opozoriti večino voznikov, še predno trikotnik stoji na svojem mestu. Je pa res, da moraš biti sposoben vstati iz avtomobila. Če si zaradi nesreče nezavesten, polomljen ali nepriseben, tega res ne moreš.
- Hoc est qui sumus -
BluPhenix ::
Imagodej, pohvalno ravnanje. Ampak moraš še vedno upoštevati, da niso vsi vozniki taki kot ti in da bi jih velik del skočil z avta in začel rjovet na gospodično, na trikotnik bi se spomnili takrat, ko bi nekdo priletel v enega od vozil. Jaz sem tudi, ko sem nosil trokotnik le-tega držal oz. z njim mahal nasproti vozečim vozilom. Marsikdo pa ga nese 20m v škatli in tam začne gledati, kako se ga sestavi.
V drugem primeru pa, če vi nebi ustavili, bi verjento oni porabili še precej časa, da bi postavili trikotnik. Imaš tudi ljudi, ki imajo izjave tipa: "jaz se nikoli ne ustavim, ko vidim nesrečo, ker nočem bit česa kriv, se bo že ustavil nekdo za mano". Včasih pokličejo policijo, ne pa vedno, ker potem morajo počakati na kraju dogodka.
Žal je vožnja, kjer smo 100% zbrani 100% časa le pobožna želja.
Nekoč sem bral, da v bistvu sploh ne vozimo zavestno, ampak deloma zavestno, večinoma podzavestno. MEd vožnjo možgani preidejo v theta stanje (upam da nisem usekal mimo). Zatorej velikokrat pravimo, da vozimo na pamet. MEd vožnjo se lahko pogovarjamo, lahko poslušamo glasbo, itd. To vse, ker v bistvu vozimo avtomatsko večino časa, le v določenih situacijah možgani preidejo v beta stanje in takrat zavestno prevzamemo nadzor nad avtomobilom.
nekaj na to temo
V drugem primeru pa, če vi nebi ustavili, bi verjento oni porabili še precej časa, da bi postavili trikotnik. Imaš tudi ljudi, ki imajo izjave tipa: "jaz se nikoli ne ustavim, ko vidim nesrečo, ker nočem bit česa kriv, se bo že ustavil nekdo za mano". Včasih pokličejo policijo, ne pa vedno, ker potem morajo počakati na kraju dogodka.
Žal je vožnja, kjer smo 100% zbrani 100% časa le pobožna želja.
Nekoč sem bral, da v bistvu sploh ne vozimo zavestno, ampak deloma zavestno, večinoma podzavestno. MEd vožnjo možgani preidejo v theta stanje (upam da nisem usekal mimo). Zatorej velikokrat pravimo, da vozimo na pamet. MEd vožnjo se lahko pogovarjamo, lahko poslušamo glasbo, itd. To vse, ker v bistvu vozimo avtomatsko večino časa, le v določenih situacijah možgani preidejo v beta stanje in takrat zavestno prevzamemo nadzor nad avtomobilom.
nekaj na to temo
Podpisa ni več, ker so me poskušali asimilirati.
perci ::
Včeraj vozim v višnjegorski klanec 130 km/h (kaj dosti več nima smisla, ker je klanec). Po priključku uletita dva frajerja (golf 3jka in touran) ter me prehitita eden po prehitevalnem, drugi pa po odstavnem pasu. Frajerja, res.
igor0203 ::
Mah jst bi uvedu, da se pri recimo 60 letih gre ponovno na test za avto. Če ga uspešno opraviš, ti ga podaljšajo, drugače pa se vozi z busom.
Osebno mi grejo najbolj na živce taki, ki vozijo PREpočasi. Npr. zadnjič sem na avtocesti za eno staro mamo vozil 50km/h!!! Na desnem pasu je bilo par avtov, zato sem moral počakat, da se desni pas sprazne, da sem jo lahko prehitel. Ali pa na semaforjih, ko čakaš xx rdečih in zelenih luči na semaforju, da se vsaj malce premkneš. Opažam, da folk res ne zna več vozit. Na križiščih se res vlečejo kot polži...
Še bolj pa mi grejo na živce taki bebci, ki parkirajo na vseh mogočih mestih in te seveda potem zaparkirajo. Enim parim sem že gume izpraznil ter jim napisal listek, da se bo to redno dogajalo, če me bodo zaparkirali.
Osebno mi grejo najbolj na živce taki, ki vozijo PREpočasi. Npr. zadnjič sem na avtocesti za eno staro mamo vozil 50km/h!!! Na desnem pasu je bilo par avtov, zato sem moral počakat, da se desni pas sprazne, da sem jo lahko prehitel. Ali pa na semaforjih, ko čakaš xx rdečih in zelenih luči na semaforju, da se vsaj malce premkneš. Opažam, da folk res ne zna več vozit. Na križiščih se res vlečejo kot polži...
Še bolj pa mi grejo na živce taki bebci, ki parkirajo na vseh mogočih mestih in te seveda potem zaparkirajo. Enim parim sem že gume izpraznil ter jim napisal listek, da se bo to redno dogajalo, če me bodo zaparkirali.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Prehitevanje kolone (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 24075 (20465) | facepalm |
⊘ | Počasni vozniki (strani: 1 2 3 4 … 33 34 35 36 )Oddelek: Na cesti | 267531 (238562) | dzinks63 |
⊘ | Omejitve hitrosti za motoriste (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 34154 (28382) | bluefish |
» | Posnetek prometne nesreče - Pravilna reakcija? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 17595 (13995) | solatko |