Forum » Loža » Koliko so krivi počasni vozniki?
Koliko so krivi počasni vozniki?
Temo vidijo: vsi
jype ::
LOV2XLR8> Danes sem peljal 40 in manj po delu Celovške. Razlog: daleč naprej se je prižgala rdeča in po nepotrebnem bi kuril najprej gorivo, nato zavore :) Zadaj voznik potrobi in maha, na rdeči čez par 100 m se srečava.
Mene to nič ne moti, nekatere pa - in to zagotovo ni dinamična vožnja.
Mene to nič ne moti, nekatere pa - in to zagotovo ni dinamična vožnja.
BlaY0 ::
@LOV2XLR8: Mogoče je pa hotel čim prej priti do rdeče, da si bo v miru čik prižgal in poklical mamo po telefonu
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
Gray_Warden ::
to povzroča nepotrebno živčnost za volanom....kot če ti kakšen voznik iz 50 upočasni na 15 km/h ker bo čez 50 metrov zavil desno...bi najrajši kupil Marauderja in ga zrinil s ceste =)
Why so serious?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Gray_Warden ()
BlueRunner ::
Gray_Warden je izjavil:
Predvsem rad poudari tudi to kako ni znal speljati z buggijem in ko se je naučil speljati z buggijem je nabral toliko izkušenj da navadn avto obvlada za šalo.
.....takšni važiči me spravijo ob pamet 100 krat bolj kot počasni vozniki na cesti.
Ah, to še ni hudo. Pomisli raje na to, da se on verjetno uporablja isto cestno omrežje, kot ga tudi ti in jaz. Zaskrbljujoče.
BlaY0 - zadrga je uzakonjena in si v vožnji s prekratko varnostno razdaljo, zato da tisti desni ne bo uletel, v prekršku. On ima pravico, da se premesti na levi pas...
Nisi prebral. V tem primeru, ki ga opisujem, ne gre za zadrgo ampak za konec desnega pasu in jasno nimaš prednosti pri menjavanju pasu. Druga stvar, ki a sem jo tudi poudaril je pa, da se ta desni pas konča za križiščem, ta urivanja pa se vršijo pred in v križišču...
Pred in v križišču je tam katastrofalno stanje. Če bi tam postavili policista, bi lahko ta v eni špici napisal za cel mesec kazni in zaključil normo. Seveda, slaba stran je, da bi potem bila kolona do Tivolija namesto do Merkatorja.
Nepoznavanje načela zadrge je pa naslednja zgodba... potem pa glej in se čudi ko se dva kregata kdo je kriv nesreče.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlueRunner ()
BlaY0 ::
True. Motijo me tudi tisti, ki sicer prevozijo križišče po desnem pasu potem se pa takoj kar ustavijo in čakajo da jih kdo spusti ali pa silijo na lev pas, pred njimi je pa še 150 m frej desnega pasu...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
solatko ::
Temu smo mi rekli defenzivna vožnja, varno, v zgornjih mejah omejitve, visoka doza opazovanja in predvidevanja, varnostna razdalja, opazovanje prometa za seboj - to je še posebej pomembno na AC, kulturno obnašanje, popravljanje napak drugih (saj s tem najbolj varuješ sebe), enakomerna vožnja, na delih ceste, ki jo ne poznaš dobro, vozi previdneje, vendar v nobenem primeru ne oviraj drugih. Če se odločiš, da boš vozil počasi (vzrok sploh ni važen), omogoči prehitevanje hitrejšim od sebe, ko zagledaš prazen raven del ceste, vozi z enako hitrostjo, kot ovinek, da te tisti zadaj lahko prehitijo, če pa je prehitevanje zaradi nasproti vozečih onemogočeno, se pa vsaj na ravnem delu, drži zgornje meje omejitve. Če je možno, omogoči varno vključevanje vozil s stranske ceste, z povečanjem varnostne razdalje (brez vzroka, na glavni cesti ne smeš ustavit, da bi spustil nekoga), skratka energično, enakomerno in zbrano.
BlaY0 - ne seri, 10-15 vozil pred zadnjim semaforjem, varno na levi pas ni mogoč, saj ste en drugemu na odbijaču, če bi kdo kihnil, bi prišlo do verižnega trčenja, prav tam jih je kar dosti. Če ne greš na levi pas že vsaj en semafor prej, ni varjante, da te bo kdo spustil, vsi gledajo strogo naprej ali celo levo, kao te ne vidim, jebi se. Daj za spremembo enkrat, povečaj razdaljo, boš videl reakcijo tistega, ki mu boš omogočil varen prehod na levi pas. To je to, večina smo pizde, samo priznat nočemo, niti sami sebi. Bodite veseli da ga ni, saj bi vsi plačali kazen, zaradi prekratke varnostne razdalje. To vaše početje seveda spada pod odlično vozniško kulturo - čestitam.
Kar se tiče zaviranja z motorjem, sem temo končal, saj sem jaz moj način preizkusil v praksi (ni moj način, da se ne bo spet kdo ujel za vejico), vi pa niti poizkusit nočete, torej, je tu debate o tem konec in prosim ne omenjajte več.
LOV2XLR8 - to tvoje cijazenje proti semaforju, je pri prejšnjem zadržalo nekaj vozil, ki zaradi tebe niso mogla normalno peljat. To počnejo slabi vozniki in to je marsikje kaznivo, kot zadrževanje prometnega toka. Si pač eden tistih, ki se mu jebe za okolico, samo da si ti na svojem.
BlaY0 - ne seri, 10-15 vozil pred zadnjim semaforjem, varno na levi pas ni mogoč, saj ste en drugemu na odbijaču, če bi kdo kihnil, bi prišlo do verižnega trčenja, prav tam jih je kar dosti. Če ne greš na levi pas že vsaj en semafor prej, ni varjante, da te bo kdo spustil, vsi gledajo strogo naprej ali celo levo, kao te ne vidim, jebi se. Daj za spremembo enkrat, povečaj razdaljo, boš videl reakcijo tistega, ki mu boš omogočil varen prehod na levi pas. To je to, večina smo pizde, samo priznat nočemo, niti sami sebi. Bodite veseli da ga ni, saj bi vsi plačali kazen, zaradi prekratke varnostne razdalje. To vaše početje seveda spada pod odlično vozniško kulturo - čestitam.
Kar se tiče zaviranja z motorjem, sem temo končal, saj sem jaz moj način preizkusil v praksi (ni moj način, da se ne bo spet kdo ujel za vejico), vi pa niti poizkusit nočete, torej, je tu debate o tem konec in prosim ne omenjajte več.
LOV2XLR8 - to tvoje cijazenje proti semaforju, je pri prejšnjem zadržalo nekaj vozil, ki zaradi tebe niso mogla normalno peljat. To počnejo slabi vozniki in to je marsikje kaznivo, kot zadrževanje prometnega toka. Si pač eden tistih, ki se mu jebe za okolico, samo da si ti na svojem.
Delo krepa človeka
Gray_Warden ::
jaz vedno dam na takšnem delu ceste levi smerokaz in upočasnim vožnjo dokler me nekdo ne spusti na pas kamor želim priti. Nikoli po nepotrebnem ne ustavljam niti se ne vsiljujem. Pač dam smerokaz in jasno pokažem da bi rad zavil na tisti pas in do zdaj mi ni še nihče zaprl poti niti mi ni trobil.
kulturno se da vse rešit...
kulturno se da vse rešit...
Why so serious?
M-XXXX ::
LOV2XLR8> Danes sem peljal 40 in manj po delu Celovške. Razlog: daleč naprej se je prižgala rdeča in po nepotrebnem bi kuril najprej gorivo, nato zavore :) Zadaj voznik potrobi in maha, na rdeči čez par 100 m se srečava.
Brez zamere, vendar kaj mene (kot drugega udeleženca v prometu) zanimajo tvoji problemi, da si ne moreš privoščit bremz oziroma goriva? Kaj pa če je pri semaforju možnost desnega zavijanja in ga pri tem popolnoma brez razloga oviraš? Ne se zdaj stravit, da tam ni bilo možnosti zavijanja (ker je to le eden izmet mnogih razlogov)... To ne pomeni, da rabiš gonit do konca, potem pa zadnje metre po bremzi skočit.
Solatko glede bremzanja z motorjem v extremnih situacijah se pa res zelo motiš. Bom na hitro strnil, pa povej če se s katerim delom ne strinjaš:
1: Gume so "najšibkejši" člen v bremzanju... Če ti gume drsijo oziroma "ne držijo" ti nič drugega ne pomaga
2: Zavore so sposobne blokirati gume kadarkoli in praktično momentalno (v primeru ne ABS lahko skozi držijo v blokiranem položaju).
Drži tole? Ker če se strinjaš je potem tvoja teorija napačna!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: M-XXXX ()
BlaY0 ::
BlaY0 - ne seri, 10-15 vozil pred zadnjim semaforjem, varno na levi pas ni mogoč, saj ste en drugemu na odbijaču, če bi kdo kihnil, bi prišlo do verižnega trčenja, prav tam jih je kar dosti. Če ne greš na levi pas že vsaj en semafor prej, ni varjante, da te bo kdo spustil...
Seveda da ni varno, ampak eni vseeno skačejo notri in so "nevarni" tistim za sabo, namesto da bi se (tako kot si že sam ugotovil) lepo po desnem pasu peljali do konca in potem menjali pas.
Gray_Warden ::
hja. potem bi se pa peljali do konca in takrat uletavali na drug vozni pas.
treba je imet primerno varnostno razdaljo da se tisti lahko varno priključijo na ta pas in ne bo nobenega problema.... samo itak vsi vemo kako ljubljanski vozniki vozite...nekako nočete nikogar spustiti pred sebe in na semaforju praktično vedno stisnete gas da bi ujeli rumeno luč =D
treba je imet primerno varnostno razdaljo da se tisti lahko varno priključijo na ta pas in ne bo nobenega problema.... samo itak vsi vemo kako ljubljanski vozniki vozite...nekako nočete nikogar spustiti pred sebe in na semaforju praktično vedno stisnete gas da bi ujeli rumeno luč =D
Why so serious?
BlaY0 ::
Gray_Warden je izjavil:
jaz vedno dam na takšnem delu ceste levi smerokaz in upočasnim vožnjo dokler me nekdo ne spusti na pas kamor želim priti. Nikoli po nepotrebnem ne ustavljam niti se ne vsiljujem. Pač dam smerokaz in jasno pokažem da bi rad zavil na tisti pas in do zdaj mi ni še nihče zaprl poti niti mi ni trobil.
Ja se da vse, ampak če si se prepozno spomnil in ne moreš priti, pač ne moreš priti in ma da greš naprej nravnost ali tja kamor tvoj pas zavija ne pa da se ustavljaš in hočeš na vsak način menjati pas. Sem imel problem, ko sem na AC enkrat že zapeljal na izvoz za mano pa jasno še ene trije. Potem se je pa kar naenkrat znašel ob meni tip v X5 in tudi hotel na izvoz. Bremzat jasno ne moreš na črto ker boš fasal one od zadaj v rit, edina varianta je torej, da se X5 odpelje naprej ker je pač zaHebal in precenil svoje sposobnosti/predvidevanja in gre na naslednji izvoz. Ampak ne, model je na črto zabremzal na voznem pasu, jasno zgrešil izvoz, ker je bil vštric z mano, potem je zapeljal na odstavni pas ter tam v rikverc. Takmu bi pa najraj glavo odšraufal.
Eni enostavno ne dojamejo, če so prehitri in zgrešijo izvoz, da gredo lahko tudi na naslednjega oziroma če zgrešijo izvoz na krožišču, grejo lahko še par krogov in si dodobra ogledajo vse table.
Rešpetlin ::
Kurc, nisem pričakoval, da se boste tako usuli :)
Bom pa kratek: na dotičnem odseku ni bilo oviranja, bil je redek promet in možnost vožnje po relativno praznem desnem pasu (na rdeči sem šel levo).
Varčna vožnja je nekaj popolnoma drugega kot gledanje na lastno rit in jebanje okolice. A je potrebno še kaj razlagati? Sodbe in ostale zaključke prepuščam ostalim. Solatko, namesto odgovora na vprašanje si raje popredalčkal, čestitke ;)
Bom pa kratek: na dotičnem odseku ni bilo oviranja, bil je redek promet in možnost vožnje po relativno praznem desnem pasu (na rdeči sem šel levo).
Varčna vožnja je nekaj popolnoma drugega kot gledanje na lastno rit in jebanje okolice. A je potrebno še kaj razlagati? Sodbe in ostale zaključke prepuščam ostalim. Solatko, namesto odgovora na vprašanje si raje popredalčkal, čestitke ;)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Rešpetlin ()
BlaY0 ::
Gray_Warden je izjavil:
treba je imet primerno varnostno razdaljo da se tisti lahko varno priključijo na ta pas in ne bo nobenega problema...
Ja samo če si ti na pasu ki se je končal in želiš na "prednostni" pas ne moreš kar pričakovat, da te bo prvi/drugi/tretji/deseti spustil. Si na neprednostnem pasu in moraš pač počakat in s tem se moraš sprijaznit, jebiga. In nimaš se kaj jeziti na one ki te ne spustijo ampak samo nase, ker nisi že 500 metrov prej zamenjal pasu
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
solatko ::
BlaY0 - Fante, sedaj se pa končno odloči kaj bi rad. En post zgoraj si napisal, da ti gre na k., ko nekateri čakajo zadnji trenutek, da se spravijo na levi, naprej edini pas, potem pa praviš, da ti grejo še bolj na k. tisti, ki bi se radi razvrstili prej, češ kaj čakajo, če je spredaj še 150m. Ja nič drugega, kot tebe bi radi ubogal in ne čakali do zadnjega. Torej, če si ti na desnem pasu, ala gremo do konca, bo že nekako, če pa je levi pas hitrejš, se pa pizdunsko postaviš tja, že veliko prej, potem pa ne spustiš nikogar pred sebe. Tipičen vzorni, kulturni slovenski voznik, po drugi strani pa sikate vame, ki takih in podobnih stvari zadnjih 40 let ne počnem, sem pa včasih rad malo hitrejši.
Dajte se fantje, ravno v prometu ima to največji smisel, ne počnite tistega, česar ne želite, da bi drugi počeli vam. Nivo kulture se bo dvignil najmanj na nemški z vsemi yugoviči in Turki ali celo na skandinavski, kjer velja vljudnost za vrlino in ne za slabost.
Nobena od tvojih trditev ne drži
1. Guma ne sme zdrsnit in pri zaviranju z motorjem, razen na ledu, guma ne zdrsne, razen seveda pri 70 iz 5. v drugo, ko tudi motor gumo ustavi, če je podlaga kolikor toliko gladka, ampak zelo hitro začne delovati normalno zaviranje motorja.
2. V momentih, ko ABS popusti, zaviranje ne deluje, če pa imaš prestavo v 2. ali 3. pa tiste delčke sekunde, zavoro zamenja motor, to lahko vsak poizkusi na malo mastni cesti, ko avtu tudi ABS ne pomaga, z motorjem se pa lepo mirno ustaviš. Kadar z zavoro stisneš še sklopko, teče guma na frej lauf ob vsakem popuščanju ABS-a, to pa je na spolzkem vozišču praktično skozi, ker guma, ne sme bit blokirana, saj je takrat učinek zaviranja najslabši. Toliko v razmislek, po preizkusu, se pogovorimo naprej.
LOV2XLR8 - Če nimaš za bencin prodaj avto, ne pa s tvojim varčevanjem hebat druge. In s tem manevrom si prišparal točno dve kapljici bencina. Od semaforja do semaforja se vozi z normalno dovoljeno brzino, če posveti zelena, greš skozi, drugače ustaviš. Ne začneš ustavljat 100 in več metrov prej, samo če si sam na cesti, potem pa lahko tudi ustaviš in zaplešeš eno lambado.
In še za konec, vedno bolj mi je jasno, zakaj je vedno več nestrpnosti in anarhije v cestnem prometu. Vse kar narobe delam sam, je v redu, saj ne vpliva na prometno varnost, samo da je znotraj omejitve hitrosti. Lahko vozim s prekratko varnostno razdaljo, lahko s počasno vožnjo oviram promet in nihče od vas me nima pravice kritizirat, saj jaz ne bom nikogar ubil. Ni mi treba spuščat pred sebe avtomobilov, ki bi radi zamenjali pas ali pa, ko prehitevajo, kaj se pa norec odloča za manever, glih pred menoj, ampak jaz sem varen voznik, debil in ubijalec, važič in podobno je solatko, ker rad vozi prehitro, če prav drugih napak, ki bi ogrožale udeležence v prometu ne dela. Ja pobje, še dolgo bomo na teh prostorih čakali na vozniško kulturo, če vas je sama hinavščina, egoizem in nerazumevanje človeških odnosov. Ne priznate za dobro nič drugega, kot to, kar počnete sami, ko pa to počne nekdo drug, je pa hudič. Ni vam mar, če parkirate človeku pred garažo, na invalidskem prostoru, na uvozu v hišo ali blok, boli vas k. če zasedete gasilske poti, dokler to delate vi, ko to naredi nekdo drug, je to nedoumljiva nesramnost. Ja še bo preteklo Save, da se boste naučili pazit nase in spoštovat vse ostale.
Dajte se fantje, ravno v prometu ima to največji smisel, ne počnite tistega, česar ne želite, da bi drugi počeli vam. Nivo kulture se bo dvignil najmanj na nemški z vsemi yugoviči in Turki ali celo na skandinavski, kjer velja vljudnost za vrlino in ne za slabost.
Nobena od tvojih trditev ne drži
1. Guma ne sme zdrsnit in pri zaviranju z motorjem, razen na ledu, guma ne zdrsne, razen seveda pri 70 iz 5. v drugo, ko tudi motor gumo ustavi, če je podlaga kolikor toliko gladka, ampak zelo hitro začne delovati normalno zaviranje motorja.
2. V momentih, ko ABS popusti, zaviranje ne deluje, če pa imaš prestavo v 2. ali 3. pa tiste delčke sekunde, zavoro zamenja motor, to lahko vsak poizkusi na malo mastni cesti, ko avtu tudi ABS ne pomaga, z motorjem se pa lepo mirno ustaviš. Kadar z zavoro stisneš še sklopko, teče guma na frej lauf ob vsakem popuščanju ABS-a, to pa je na spolzkem vozišču praktično skozi, ker guma, ne sme bit blokirana, saj je takrat učinek zaviranja najslabši. Toliko v razmislek, po preizkusu, se pogovorimo naprej.
LOV2XLR8 - Če nimaš za bencin prodaj avto, ne pa s tvojim varčevanjem hebat druge. In s tem manevrom si prišparal točno dve kapljici bencina. Od semaforja do semaforja se vozi z normalno dovoljeno brzino, če posveti zelena, greš skozi, drugače ustaviš. Ne začneš ustavljat 100 in več metrov prej, samo če si sam na cesti, potem pa lahko tudi ustaviš in zaplešeš eno lambado.
In še za konec, vedno bolj mi je jasno, zakaj je vedno več nestrpnosti in anarhije v cestnem prometu. Vse kar narobe delam sam, je v redu, saj ne vpliva na prometno varnost, samo da je znotraj omejitve hitrosti. Lahko vozim s prekratko varnostno razdaljo, lahko s počasno vožnjo oviram promet in nihče od vas me nima pravice kritizirat, saj jaz ne bom nikogar ubil. Ni mi treba spuščat pred sebe avtomobilov, ki bi radi zamenjali pas ali pa, ko prehitevajo, kaj se pa norec odloča za manever, glih pred menoj, ampak jaz sem varen voznik, debil in ubijalec, važič in podobno je solatko, ker rad vozi prehitro, če prav drugih napak, ki bi ogrožale udeležence v prometu ne dela. Ja pobje, še dolgo bomo na teh prostorih čakali na vozniško kulturo, če vas je sama hinavščina, egoizem in nerazumevanje človeških odnosov. Ne priznate za dobro nič drugega, kot to, kar počnete sami, ko pa to počne nekdo drug, je pa hudič. Ni vam mar, če parkirate človeku pred garažo, na invalidskem prostoru, na uvozu v hišo ali blok, boli vas k. če zasedete gasilske poti, dokler to delate vi, ko to naredi nekdo drug, je to nedoumljiva nesramnost. Ja še bo preteklo Save, da se boste naučili pazit nase in spoštovat vse ostale.
Delo krepa človeka
Zgodovina sprememb…
- spremenil: solatko ()
M-XXXX ::
1. Guma ne sme zdrsnit in pri zaviranju z motorjem, razen na ledu, guma ne zdrsne, razen seveda pri 70 iz 5. v drugo, ko tudi motor gumo ustavi, če je podlaga kolikor toliko gladka, ampak zelo hitro začne delovati normalno zaviranje motorja.
Razlika pri zaviranju med drsenjem in tik pred drsenjem (ravno to kar dela ABS) je praktično nična (ravno zato ABS in blokirana guma vstavita približno podobno). Sicer nekaj razlike, da sila lepenja, vendar je proti trenju gume s podlago zanemarljiva.
2. V momentih, ko ABS popusti, zaviranje ne deluje, če pa imaš prestavo v 2. ali 3. pa tiste delčke sekunde, zavoro zamenja motor, to lahko vsak poizkusi na malo mastni cesti, ko avtu tudi ABS ne pomaga, z motorjem se pa lepo mirno ustaviš. Kadar z zavoro stisneš še sklopko, teče guma na frej lauf ob vsakem popuščanju ABS-a, to pa je na spolzkem vozišču praktično skozi, ker guma, ne sme bit blokirana, saj je takrat učinek zaviranja najslabši. Toliko v razmislek, po preizkusu, se pogovorimo naprej.
Beri zgoraj, ter: kako in kdaj ABS popusti? Od kje si pa to potegnil? ABS omogoča to, da je guma ravno v tisti fazi, da ni blokirana in grabi optimalno (recimo 1% večja zavorna sila in bi bila blokirana- številka je izmišljena, ne vem koliko dejansko znaša). Je pa čisto vseeno od kje prihaja ta zavorna sila, vseeno ali 99% zavorne sile dajejo zavore, ali 50%zavora, 49 motor, ali pa 1% zavora in 98% motor... Zmeraj si v popolnoma identični situaciji!
BlaY0 ::
BlaY0 - Fante, sedaj se pa končno odloči kaj bi rad. En post zgoraj si napisal, da ti gre na k., ko nekateri čakajo zadnji trenutek, da se spravijo na levi, naprej edini pas, potem pa praviš, da ti grejo še bolj na k. tisti, ki bi se radi razvrstili prej, češ kaj čakajo, če je spredaj še 150m.
A se ti mogoče delaš norca? Še enkrat preberi besedo za besedo. Namreč napisal sem da mi gre na k. ko se kdo ustavi še pred koncem pasu. Nimaš se kaj ustavljat, če je pas pred tabo frej, pelješ do konca, do tam kjer se neha pas, zato da se lahko za tabo zvrstijo tudi tisti, ki kasneje prihajajo s tvoje desne in zavijajo desno. In še enkrat... pred in v križišču nimaš kaj menjat pasu. Pred križiščem je 100 m itak polna črta med pasovoma, v križišču pa dobro veš da se tudi ne prehiteva. Na pasu se pa tudi ne ustavlja kar kjer te je volja. Ane?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
solatko ::
BlaY0 - Daj si ti preberi, še enkrat, potem pa povej, kako se boš v stoječo kolono uvrstil, če se ne smeš ustavit in pričakovat, da te bo eden spusti, ter ne smeš it do konca, ker se prasica ne boš urinil pred mene, saj bi se lahko razvrstil že prej, kje da boš zadovoljen, pri hali tivoli, občini šiška, pri mercatorju, daj razloži nam, kje se razvrščaš ti, če te motijo tisti, ki se zaradi razvrstitve ustavijo po tvojem prehitro, čez polno črto se ne smejo, v križišču se ne smejo, na koncu naj se ne bi ustavli.
M-XXXX - Najprej razčisti, kdaj je zaviranje najbolj učinkovito, verjetno ne takrat, ko je guma blokirana, takrat tudi avto zapelje po svoje. Veš starejši vozniki, smo se z ABS srečali precej pozno, kar se tiče naših vozniških izkušenj, v začetku je bil to dodatek rezerviran za res najdražje avtomobile. Dobri vozniki smo pri zaviranju sami naredili ABS - kar pomeni antiblokirni sistem (precej pred njegovo iznajdbo), ko si začutil, da guma drsi, si za trenutek dvignil pedal zavore in to ponavljal, dokler vozilo ni stalo ali se zaustavilo v oviri. Blokirana guma slabo zavira, se pa fino radira guma.
Učinkovit sistem zaviranja je zaviranje z motorjem, s pomočjo zavor in menjalnika, vendar tega sistema ne zna uporabljati veliko voznikov, zato je brez treninga, neuporaben, v kritičnih situacijah. Neuporabno pa je tudi blokiranje koles, zato je tudi na ledu ABS neuporaben, ravno tako je neuporaben pri prvem rahlem dežju, ko postane cesta mastna, kot hala tivoli, ko led spuca rolba. Takrat je dejansko učinkovit samo sistem zaviranja z mašino, ker pa to nikjer ne trenirajo, razen posamezniki, je ta sistem neuporaben in testirajo nove zavorne sisteme, ki se bodo temu približali. Prvo pravilo pravočasnega zaviranja je, da guma ne blokira.
M-XXXX - Najprej razčisti, kdaj je zaviranje najbolj učinkovito, verjetno ne takrat, ko je guma blokirana, takrat tudi avto zapelje po svoje. Veš starejši vozniki, smo se z ABS srečali precej pozno, kar se tiče naših vozniških izkušenj, v začetku je bil to dodatek rezerviran za res najdražje avtomobile. Dobri vozniki smo pri zaviranju sami naredili ABS - kar pomeni antiblokirni sistem (precej pred njegovo iznajdbo), ko si začutil, da guma drsi, si za trenutek dvignil pedal zavore in to ponavljal, dokler vozilo ni stalo ali se zaustavilo v oviri. Blokirana guma slabo zavira, se pa fino radira guma.
Učinkovit sistem zaviranja je zaviranje z motorjem, s pomočjo zavor in menjalnika, vendar tega sistema ne zna uporabljati veliko voznikov, zato je brez treninga, neuporaben, v kritičnih situacijah. Neuporabno pa je tudi blokiranje koles, zato je tudi na ledu ABS neuporaben, ravno tako je neuporaben pri prvem rahlem dežju, ko postane cesta mastna, kot hala tivoli, ko led spuca rolba. Takrat je dejansko učinkovit samo sistem zaviranja z mašino, ker pa to nikjer ne trenirajo, razen posamezniki, je ta sistem neuporaben in testirajo nove zavorne sisteme, ki se bodo temu približali. Prvo pravilo pravočasnega zaviranja je, da guma ne blokira.
Delo krepa človeka
Zgodovina sprememb…
- spremenil: solatko ()
Gray_Warden ::
solatko
saj ti veš da s tem podaljšaš zavorno pot kajne...z dvigovanjem noge...najhitreje se bšo ustavil če boš držal zavoro pa tudi če avto drsi. govorim seveda o suhem asfaltu.
saj ti veš da s tem podaljšaš zavorno pot kajne...z dvigovanjem noge...najhitreje se bšo ustavil če boš držal zavoro pa tudi če avto drsi. govorim seveda o suhem asfaltu.
Why so serious?
M-XXXX ::
M-XXXX - Najprej razĨisti, kdaj je zaviranje najbolj uĨinkovito, verjetno ne takrat, ko je guma blokirana, takrat tudi avto zapelje po svoje.
Zavorna razdalja ni enako obvladljivost... Zdaj se pogovarjamo o tem, da se lahko z motorjem ustaviĚĄ hitreje...
Ve̥ starej̥i vozniki, smo se z ABS sreĨali precej pozno, kar se tiĨe nḁih vozni̥kih izku̥enj, v zaĨetku je bil to dodatek rezerviran za res najdra̪je avtomobile. Dobri vozniki smo pri zaviranju sami naredili ABS - kar pomeni antiblokirni sistem (precej pred njegovo iznajdbo), ko si zaĨutil, da guma drsi, si za trenutek dvignil pedal zavore in to ponavljal, dokler vozilo ni stalo ali se zaustavilo v oviri. Blokirana guma slabo zavira, se pa fino radira guma.
Vse to niĨ ne spremeni. Je lahko ĚĄofer ĚĄe tako dober, pa ne bo tako dober kot ABS. Blokirana guma ne zavira slabo (le zavija oziroma gre naravnost), je pa res, da se radira (vendar to z zavorno razdaljo spet nima nič).
Učinkovit sistem zaviranja je zaviranje z motorjem, s pomočjo zavor in menjalnika, vendar tega sistema ne zna uporabljati veliko voznikov, zato je brez treninga, neuporaben, v kritičnih situacijah.
Ampak vse na to je zaviranje izključno (ne rabiš nobene pameti, nobene tehnike nič) to da z vso silo USEKAŠ po sklopki in bremzi. Edino kar rabiš je moč, pa se boš ravno tako hitro ustavil, kot človek ki dela vse kar si napisal zgoraj. Ko je pa treba reševat situacije, pa pridejo seveda tudi tvoje trditve, do svoje veljave, ampak vseeno se ne boš prej ustavil. Kot sem že rekel, edini (ampak res EDINI problem) pri bremzanju so gume, zavore so tako ali tako "premočne" :)
solatko ::
BlaY0 - lej tu ne gre za zmago, saj nisva na nogometni tekmi. Gre za kanček vozniške kulture, ki je predvsem sestavljena iz razumevanjem želja in potreb drugih. Vse kar ni podrejeno temu, je enostavno vozniški egoizem, ki v urejenem prometu ni zaželjen.
Sem spada recimo dajanje prednosti, ko vidiš za seboj kolono, pa bi se rad nekdo priključil, sem spada to, da ob rdećem semaforju, ne zapreš križišča, temveč pustiš odprto pot, sem spada parkiranje na način, da vedno pomisliš na to, da bi parkirati želel še kdo drug in ne zasedeš več kot eno parkirno mesto, sem spada tudi to, da v nobenem primeru, ne zaparkiraš kolesarske steze ali pločnika tako, da prisiliš druge udeležence, da morajo zaradi tebe na vozno površino, sem spada, da ko vidiš nekoga, ki se je zaštrikal ali je začetnik, ne uporabiš vseh zvočnih in svetlobnih signalov, da mu pokažeš, naj spizdi s ceste, če ne zna vozit, sem spada pravočasno dajanje smernih kazalcev......, vidiš to so malenkosti, ki lahko nekomu popestrijo dan ali celo rešijo življenje. Takih malenkosti je cel kup in bolj jih boš spoštoval, večji frajer boš. Veš za normalne ljudi je tisti, ki misli samo nase, tazaden kreten.
Gray_Warden - Jaz zase vem, da se bom ustavil na najmanjši možni razdalji, na vsakem terenu v vseh razmerah, če je to 50m ali 10m, bo to idealno ustavljanje, ti pa moraš najboljši način naštudirat in če se ti zdi zavora na polno edini pravi način, pač zaviraj tako, jaz ti kadarkoli lahko dokažem, da bom ustavil prej. Poizkusi, pa boš ti tudi. Ravno v tem je point, da med spuščeno zavoro in blokiranimi kolesi ni toliko razlike, kot misliš, morda na čisto suhi grobi podlagi(na ta način, boš hitro znucal guma, ampak ja, ustavil se boš dokaj hitro), blokiraj pa kolesa na Linhartovi, boš pa videl kdaj se boš ustavil.
M-XXXX - z vsako svojo izjavo podiraš rekorde o dokazovanju tvoje neizkušenosti in neznanja. Blokirana guma učinkuje samo na grobi, suhi in trdni podlagi, poizkusi na šodru, kjer je efekt zaviranja malo nad nič, na ledu še manj, zavira tako kot je jype napisal kotaleča guma, v momentu, ko blokira, je zaviranje slabše, to je tudi prednost zaviranja z motorjem, ker guma redko blokira.
Sem spada recimo dajanje prednosti, ko vidiš za seboj kolono, pa bi se rad nekdo priključil, sem spada to, da ob rdećem semaforju, ne zapreš križišča, temveč pustiš odprto pot, sem spada parkiranje na način, da vedno pomisliš na to, da bi parkirati želel še kdo drug in ne zasedeš več kot eno parkirno mesto, sem spada tudi to, da v nobenem primeru, ne zaparkiraš kolesarske steze ali pločnika tako, da prisiliš druge udeležence, da morajo zaradi tebe na vozno površino, sem spada, da ko vidiš nekoga, ki se je zaštrikal ali je začetnik, ne uporabiš vseh zvočnih in svetlobnih signalov, da mu pokažeš, naj spizdi s ceste, če ne zna vozit, sem spada pravočasno dajanje smernih kazalcev......, vidiš to so malenkosti, ki lahko nekomu popestrijo dan ali celo rešijo življenje. Takih malenkosti je cel kup in bolj jih boš spoštoval, večji frajer boš. Veš za normalne ljudi je tisti, ki misli samo nase, tazaden kreten.
Gray_Warden - Jaz zase vem, da se bom ustavil na najmanjši možni razdalji, na vsakem terenu v vseh razmerah, če je to 50m ali 10m, bo to idealno ustavljanje, ti pa moraš najboljši način naštudirat in če se ti zdi zavora na polno edini pravi način, pač zaviraj tako, jaz ti kadarkoli lahko dokažem, da bom ustavil prej. Poizkusi, pa boš ti tudi. Ravno v tem je point, da med spuščeno zavoro in blokiranimi kolesi ni toliko razlike, kot misliš, morda na čisto suhi grobi podlagi(na ta način, boš hitro znucal guma, ampak ja, ustavil se boš dokaj hitro), blokiraj pa kolesa na Linhartovi, boš pa videl kdaj se boš ustavil.
M-XXXX - z vsako svojo izjavo podiraš rekorde o dokazovanju tvoje neizkušenosti in neznanja. Blokirana guma učinkuje samo na grobi, suhi in trdni podlagi, poizkusi na šodru, kjer je efekt zaviranja malo nad nič, na ledu še manj, zavira tako kot je jype napisal kotaleča guma, v momentu, ko blokira, je zaviranje slabše, to je tudi prednost zaviranja z motorjem, ker guma redko blokira.
Delo krepa človeka
Zgodovina sprememb…
- spremenil: solatko ()
Gray_Warden ::
solatko, saj sem POUDARIL da govorim o SUHEM asfaltu. na snegu z zavoram praktično ne smeš zavirat ker boš zletel s ceste samo to je že druga zgodba.
ne spreminjaj izjav vseh ljudi na forumu v svoj prid da lahko pokažeš kako obvladal vse. sem že rekel da me s tem ne boš impresioniral. če misliš da si samo ti vozil stare avte brez abs se motiš.
ne spreminjaj izjav vseh ljudi na forumu v svoj prid da lahko pokažeš kako obvladal vse. sem že rekel da me s tem ne boš impresioniral. če misliš da si samo ti vozil stare avte brez abs se motiš.
Why so serious?
solatko ::
Gray_Warden - Morda se nekaj procentov zaviranj zgodi v idealnih razmerah, poizkusi na polno zabremzat na Topniški, pred križiščem z Linhartovo, v suhem in idealnem vremenu, boš takoj demantiral lastno mnenje. Če asfalt ne lepa, ti guma hitro blokira in si v podobnem, kot na vlažni cesti, zavorna pot je precej daljša, pred tem semaforjem, so dnevno naleti vozil, enako je če tam zaviješ levo in poizkusiš zavirati na Linhartovi, do plavega bara. Tam so nesreče samo v dežju, ker so hitrosti nižje, kot na sami Topniški.
Pa ne zavira se samo v lepem vremenu na suhi grobi podlagi, kaj pa makedam, prvi dež po dolgi suši, mokro cestišče, ko se tistim, ki znajo bremzat samo na polno, zavorne poti, nekajkrat podaljšajo in največkrat nahebajo tisti spredaj in kakšen pešec ali druga ovira pred avtomobilom.
Mene živčnega delajo tisti, ki vozijo za menoj, s prekratko varnostno razdaljo, saj vem, da se bom ustavil prej, kot oni, če bo šlo spredaj, kaj narobe. Tudi več kot za pol avta, smo bili vzporedno v takih primerih, ker sem šel jaz skrajno levo ali desno, tisti zadaj pa varno do polovice mojega avtomobila.
Spremljam vse izjave, samo na tiste smiselne ne odgovarjam, vsak otrok namreč ve, da se da v idealnih razmerah normalno ustaviti.
Naj ti bo zadosti podatek, da mi v prometnih situacijah, še nikoli ni bilo potrebno zavriati na polno, pa sem se vedno ustavil prej, kot tisti, ki so pred menoj ali za menoj zavirali na full.
Morda tudi zaradi predvidevanj, nikoli, res nikoli nisem bil v situaciji, ko nisem videl izhoda, tudi na AC ne, ko sem moral voziti vštric s kamionom, ki mi je zaprl pot pred nosom in smo bili na dveh pasovih trije. Šlo je za dlako, ampak še sem živ, žena pa od takrat noče videt AC. Tam bi bil z zaviranjem, danes pokojni. Voznik kamiona, me je enostavno, kljub prižganim lučem (še pred obveznim prižiganjem), spregledal. Iz vsake situacije se najde najlažja pot, najslabše je pritisnit na zavoro in potem čakat, kdaj bo počilo.
In naj ti bo nekaj jasno, boli mene k. kako voziš, podajam samo svoje misli, nudim izkušnje in morda malo solim pamet prepričanim v svoj prav, ker je v realnem življenju vsaka sekunda v prometu drugačna in edini možen način preživetja v tej džungli je, da se čim bolj naučiš izogibat kritičnim situacijam, nikoli pa jih ne povzročaj sam. Ne sedaj za volan, če nisi pri stvari, če ne moreš biti zbran in skoncentriran na posel, ki ga boš nekaj naslednjih kilometrov počel, zavedaj se, da si vedno in povsod z eno nogo v arestu, z drugo pa na žalah ali urgenci, ne uveljalvljaj svojih pravic na cesti za vsako ceno, bodi kulturen, tudi če gre kaj narobe, skratka, poskrbi za svojo varnost in s tem, bodo varni tudi drugi.
O svojih prometnih dogodivščinah bi lahko napisal kar precej debelo knjigo, ki bi se brala kot Kunstljev roman, pa se mi ne da.
Mladi in malo bolj izkušeni vozniki, polagam v v glavo in srce, da čim več trenirajte situacije, ki se vam zdijo nemogoče, na cesti je vse mogoče.
Pa ne zavira se samo v lepem vremenu na suhi grobi podlagi, kaj pa makedam, prvi dež po dolgi suši, mokro cestišče, ko se tistim, ki znajo bremzat samo na polno, zavorne poti, nekajkrat podaljšajo in največkrat nahebajo tisti spredaj in kakšen pešec ali druga ovira pred avtomobilom.
Mene živčnega delajo tisti, ki vozijo za menoj, s prekratko varnostno razdaljo, saj vem, da se bom ustavil prej, kot oni, če bo šlo spredaj, kaj narobe. Tudi več kot za pol avta, smo bili vzporedno v takih primerih, ker sem šel jaz skrajno levo ali desno, tisti zadaj pa varno do polovice mojega avtomobila.
Spremljam vse izjave, samo na tiste smiselne ne odgovarjam, vsak otrok namreč ve, da se da v idealnih razmerah normalno ustaviti.
Naj ti bo zadosti podatek, da mi v prometnih situacijah, še nikoli ni bilo potrebno zavriati na polno, pa sem se vedno ustavil prej, kot tisti, ki so pred menoj ali za menoj zavirali na full.
Morda tudi zaradi predvidevanj, nikoli, res nikoli nisem bil v situaciji, ko nisem videl izhoda, tudi na AC ne, ko sem moral voziti vštric s kamionom, ki mi je zaprl pot pred nosom in smo bili na dveh pasovih trije. Šlo je za dlako, ampak še sem živ, žena pa od takrat noče videt AC. Tam bi bil z zaviranjem, danes pokojni. Voznik kamiona, me je enostavno, kljub prižganim lučem (še pred obveznim prižiganjem), spregledal. Iz vsake situacije se najde najlažja pot, najslabše je pritisnit na zavoro in potem čakat, kdaj bo počilo.
In naj ti bo nekaj jasno, boli mene k. kako voziš, podajam samo svoje misli, nudim izkušnje in morda malo solim pamet prepričanim v svoj prav, ker je v realnem življenju vsaka sekunda v prometu drugačna in edini možen način preživetja v tej džungli je, da se čim bolj naučiš izogibat kritičnim situacijam, nikoli pa jih ne povzročaj sam. Ne sedaj za volan, če nisi pri stvari, če ne moreš biti zbran in skoncentriran na posel, ki ga boš nekaj naslednjih kilometrov počel, zavedaj se, da si vedno in povsod z eno nogo v arestu, z drugo pa na žalah ali urgenci, ne uveljalvljaj svojih pravic na cesti za vsako ceno, bodi kulturen, tudi če gre kaj narobe, skratka, poskrbi za svojo varnost in s tem, bodo varni tudi drugi.
O svojih prometnih dogodivščinah bi lahko napisal kar precej debelo knjigo, ki bi se brala kot Kunstljev roman, pa se mi ne da.
Mladi in malo bolj izkušeni vozniki, polagam v v glavo in srce, da čim več trenirajte situacije, ki se vam zdijo nemogoče, na cesti je vse mogoče.
Delo krepa človeka
ABX ::
Solatko, glede zaviranja in zaviranja z motorjem: v šoli varne vožnje učijo, da se pri kakršnemkoli zaviranju v sili na polno pohodi sklopka in zavora (predpostavimo ABS). Tudi Küzmič je nekje omenjal, da storiš enako. Razlaga oz. test je bil v stilu, da se avto v tem primeru ustavi hitreje, saj ni potrebno še "ustavljati" motorja oz. so izvedli test s stožci in v primeru še dodatnega zaviranja z motorjem si jih podrl. Ali tako nekako, ne spomnim se natanko do besed, le ključni cilj je bil povsod enak: sklopka + zavora na polno.
Kako potem po tvoje, drži, ne drži?
NE
Dopustim možnost da je zadeva bolj enostavna za slabe voznike (mogoče, ne vem), ni pa niti približno optimalna za nekoga ki zna vozit. Poleg tega imajo današnji avti toliko CPU moči da razporejajo optimalno zaviranje čez vsa kolesa, tako da zaviranje, na srečo, je vedno lažje.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ABX ()
Gray_Warden ::
solatko......ti po makadamu voziš tako htiro da se ne moreš varno ustaviti z uporabo zavor? In ti boš meni pridigal o varni vožnji ja.
kot sem rekel je varna vožnja takšna da prilagodiš hitrost razmeram na cesti. Če voziš tako hitro da se z uporabo zavor ne moreš varno ustaviti...TO POMENI DA NE VOZIŠ VARNO.
kot sem rekel je varna vožnja takšna da prilagodiš hitrost razmeram na cesti. Če voziš tako hitro da se z uporabo zavor ne moreš varno ustaviti...TO POMENI DA NE VOZIŠ VARNO.
Why so serious?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Gray_Warden ()
RejZoR ::
Solatko, glede zaviranja in zaviranja z motorjem: v šoli varne vožnje učijo, da se pri kakršnemkoli zaviranju v sili na polno pohodi sklopka in zavora (predpostavimo ABS). Tudi Küzmič je nekje omenjal, da storiš enako. Razlaga oz. test je bil v stilu, da se avto v tem primeru ustavi hitreje, saj ni potrebno še "ustavljati" motorja oz. so izvedli test s stožci in v primeru še dodatnega zaviranja z motorjem si jih podrl. Ali tako nekako, ne spomnim se natanko do besed, le ključni cilj je bil povsod enak: sklopka + zavora na polno.
Kako potem po tvoje, drži, ne drži?
NE
Dopustim možnost da je zadeva bolj enostavna za slabe voznike (mogoče, ne vem), ni pa niti približno optimalna za nekoga ki zna vozit. Poleg tega imajo današnji avti toliko CPU moči da razporejajo optimalno zaviranje čez vsa kolesa, tako da zaviranje, na srečo, je vedno lažje.
Eh eni mal nakladate. Ko se gre za stotinke reakcijskega časa nimaš nobenega cajta palamudit s prestavami in ne vem čem še (kar enkrat se opazuj koliko časa porabiš za izjemno hitro prestavljanje -> predolgo če vemo koliko prevoziš v 1 sekundi pri 50km/h). Edina najbolj učinkovita metoda je, da stisneš sklopko in bremzo. Čim boš vmes delal karkoli drugega boš zavorno pot drastično podaljšal zaradi reakcijskega časa, ki ga boš s čaranjem po menjalniku hudo povečal.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
Aston_11 ::
Med ustavljanjem, ki traja dlje časa (npr. s 100 kmh navzdol), lahko komot daš še vsaj 1x v nižjo prestavo. Ko prideš k sebi in začneš razmišljat po tisti prvi sekundi pritiska na zavoro.
RejZoR ::
Jah, če gre za zaviranje na avtocesti, ko npr vidiš 200 metrov naprej, da se je npr naredila kolona in moraš vseeno na polno bremzat ampak vmes imaš še vedno čas prestavljat na dol. Drugo je če ti v mestu nekdo zapelje naravnost pred nos iz stranske ulice al pa da otrok/pes skoči ravno pred tebe. Tam gre za stotinke in če boš delal karkoli drugega vmes se boš enostavno zaletel.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
Aston_11 ::
Tam nimaš kaj. Če ti v vasi prileti otrok iz žive meje tik pred vozilo, nimaš kaj. Izkušeni vozniki pač v takih primerih vozijo primerno hitro razmeram.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Aston_11 ()
RejZoR ::
Jah vseeno, tud če greš 20 al pa 30, ko moraš avto hitro ustavit ga moraš hitro ustavit. Vmes ni cajta za čaranje z drugimi stvarmi.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
msjr ::
lej tu ne gre za zmago, saj nisva na nogometni tekmi. Gre za kanček vozniške kulture, ki je predvsem sestavljena iz razumevanjem želja in potreb drugih. Vse kar ni podrejeno temu, je enostavno vozniški egoizem, ki v urejenem prometu ni zaželjen.
In to je po moje edini pameten zaključek te teme. Vedno, ko se znajdemo za počasnim voznikom se zavedajmo, da je v drugem avtu tudi človek, ki ima svoje skrbi, želje, težave, veselje... Ne moremo vedeti zakaj trenutno tako vozi, namesto da zgubljamo živce, počakajmo. Mudi se samo na urgenci, ostale stvari vedno lahko malo počakajo. Če smo sami počasni, se umaknemo hitrejšim, če nam kdo zapre pot, zavirajmo. V glavnem, vozimo po pameti in pokažimo svojo strpnost do drugih voznikov, pa naj vozijo še tako bedasto. Če nam stopijo na živec, se spomnimo lastnih napak, vsi smo jih delali in vsi jih delamo, vsaka napaka, ki jo vidimo na cesti je lahko dobra šola. Vsako dokazovanje svojega prav za vsako ceno ne vodi nikamor.
Pa to ne velja samo za vožnjo, velikokrat ljudje pozabimo, da je na drugi strani tudi človek, ki je kljub vsem razlikam enako bitje kot mi in če imamo malo samospoštovanja, spoštujmo tudi njega. Obkladanje kogarkoli z raznimi izrazi, dokazuje samo našo nestrpnost in nekulturo.
Saj ne da bi se držal zgoraj napisanega 100% (naj prvi vrže kamen...), ampak malo se pa lahko potrudimo, a ne. Naše ceste, pa tudi okolica bo dosti prijaznejša za življenje.
Grey ::
Eh eni mal nakladate. Ko se gre za stotinke reakcijskega časa nimaš nobenega cajta palamudit s prestavami in ne vem čem še (kar enkrat se opazuj koliko časa porabiš za izjemno hitro prestavljanje -> predolgo če vemo koliko prevoziš v 1 sekundi pri 50km/h). Edina najbolj učinkovita metoda je, da stisneš sklopko in bremzo. Čim boš vmes delal karkoli drugega boš zavorno pot drastično podaljšal zaradi reakcijskega časa, ki ga boš s čaranjem po menjalniku hudo povečal.
Ja seveda. Kot da smo motorični debili... Kje pa piše, da nismo zmožni zavirati in prestavljati navzdol hkrati? Enostavno pohodiš bremzo in hkrati prestavljaš in upravljaš avtomobil. Izvedeno milijonkrat v dirkalnih simulatorjih. Ni baš neka znanost za izvest. In tudi sam to vedno počnem - vedno, ko zaviram in je to normalna vožnja ali nevarna situacija, prestavljam hkrati navzdol. S tem, da pri nevarni situaciji pogledam nahitro še okoli, da vidim, če lahko zmanevriram na drugi pas, da se slučajno ne bi v rit zaletel oz. doživel naleta od zadaj. Treba je biti AKTIVEN med vožnjo in vedno imeti mentalno sliko avtomobilov okoli sebe. Možgani na paši, hitrost 70 km/h in se hitro zgodi verižno trčenje. Solatko ima zdrav, neegoističen odnos do prometa kolikor berem njegove poste. Pač rad vozi malo hitreje. Ampak, če policija pravi - "Vzrok nesreče: Neprilagojena hitrost", potem ovčice skozi čas začnejo verjeti in se bati vožnje - NEVARNA mentaliteta! Sploh niti ne pomislijo, da je bil lahko nekdo od vpletenih nesposoben. Besed policajev in ostalih ne smete nikoli vzeti za svete in za znanje ("oh sedaj pa znam"). Teorija in praksa sta dve popolnoma različni stvari. Poskusite sami. Učite se sami. Kdo vas je naučil hoditi? Govoriti?
ABX ::
Tako je, če nisi sposoben nižat ko zaviraš bi bilo dobro da uporabljaš javni prevoz. Za svojo in tujo varnost.
In ko nižaš in bremzaš to ne počneš naključno, ampak točno na določenih obratih in ja, je možno. Če si pro uporabiš še "Heel-toe shifting".
In ko nižaš in bremzaš to ne počneš naključno, ampak točno na določenih obratih in ja, je možno. Če si pro uporabiš še "Heel-toe shifting".
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ABX ()
Buggy ::
solatko pusti malde petelincke v lastnem zgresenem razmislanju. Saj bojo (mogoce) enkrat tudi oni spoznali stvari, ki jih pises. Res skoda tvojega casa za enkratne poste, saj jih mladez ne zna ceniti. Kar se pa mene tici si v tej temi eden redkih, ki je z glavo pri stvari in dejanko promet sprejema kot bi ga vsi morali.
RejZoR ::
Jao, eni govorite o zaviranju na 50 metrov, eni pa govorimo o zaviranju na 5 metrov kjer fizično NI mogoče delat karkoli sploh, pa si lahko peto prste in prestavljanje vtaknete nekam, ker razdalja mine še preden uspeš stegnit roko iz volana na prestavno ročko, kaj šele da bi vmes prestavil.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
gokky ::
Gray_Warden je izjavil:
imaš prav. je bolje tvegat da gre prehitevat in mu nasproti pripelje avto, ta pacient ki prehiteva pa se mu bo hotel hitro umakniti in bo zapeljal pol metra pred tebe ali celo vate.
V bistvu nisem ciljal na to. Obstaja en zanimiv fenomen popolnoma nepovezan s samim prehitevanjem po nasprotnem voznem pasu... v Lj na koncu Celovške se za križiščem dva pasova združita v enega oziroma se desni konča. Kulturni vozniki se že prej razporedijo na levega, ki se nadaljuje naprej, po desnem pa potem uletavajo kamikaze in se "urivajo" na levega ponavadi par metrov pred križiščem ali pa celo v križišču. Če jim daš možnost oziroma "preveč" placa, se nalimajo pred tebe in potem takoj bremzajo. Jasno na bremzo stopiš tudi ti ker nimaš več dovolj velike varnostne razdalje, v tem pa model za tabo, ki ravno telefonari, pristane v tvoji riti. Saj nisi kriv, si si pa naredil veliko dela
O principu zadrge in "kamikazah", ki ha ne obvldadajo pa enkrat drugič press.
BlaY0 - zadrga je uzakonjena in si v vožnji s prekratko varnostno razdaljo, zato da tisti desni ne bo uletel, v prekršku. On ima pravico, da se premesti na levi pas...
Nisi prebral. V tem primeru, ki ga opisujem, ne gre za zadrgo ampak za konec desnega pasu in jasno nimaš prednosti pri menjavanju pasu. Druga stvar, ki a sem jo tudi poudaril je pa, da se ta desni pas konča za križiščem, ta urivanja pa se vršijo pred in v križišču...
Na tistem mestu gre za združitev pasov, kjer se cesta nadaljuje po enem smernem. Isto velja na AC ob kakem delu.
BlaY0 - dobro poznam ta del ceste, morda sem ga večkrat prevozil kot ti. Gre za klasično združevanje dveh pasov v enega, s tem, da z desnega laho zaviješ desno. Ob normalni varnostni razdalji, je vključevanje omogočeno vsem, ker pa ste neprilagojeni, egoistični, nesramni, pa ne bi za živo glavo spustili desnega pred sebe. To je to in nič drugega. Pa kaj te briga, če gre desni do konca po desnem pasu in se šele na koncu postavi levo. On ni v prekršku, ti pa.
Ej model pa kaj nabijaš? Še enkrat preberi, pisal sem o urivanju pred in v križišču! Nič nimam proti če se pelješ do izteka desnega pasu (še cca 150 m za križiščem) in se tam prerasporediš na levega. In fact sam to počnem in prav lepo pohlevno čakam z levim smerokazom, da me kdo spusti in mi niti na misel ne pade, da bi stresal jezo na tiste, ki me ne, ker me niso dolžni.
Ne nabijaj. Pas se združi šele cca. 100m za križiščem in tam velja pravilo zadrge.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: gokky ()
ABX ::
Jao, eni govorite o zaviranju na 50 metrov, eni pa govorimo o zaviranju na 5 metrov kjer fizično NI mogoče delat karkoli sploh, pa si lahko peto prste in prestavljanje vtaknete nekam, ker razdalja mine še preden uspeš stegnit roko iz volana na prestavno ročko, kaj šele da bi vmes prestavil.
V tem primeru zaviraš in ko motor pade pod določene obrate pritisneš še sklopko.
Ne filozofiraj.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
gokky ::
dzinks63 ::
V tem primeru zaviraš in ko motor pade pod določene obrate pritisneš še sklopko.
Pri normalnem zaviranju to gre
(npr ko se približuješ semaforju in samo malo pribremzaš brez pritiska na sklopko, ko pa se moraš ustaviti na 0, pa moraš obvezno pritisniti sklopko in prestaviti v ler, eh tole mi je že bv pisat, to itak vsi vedo, samo nekateri se neumne delajo, če pa ne, potem je pa kriza)
, če pa zaviraš na vso moč, bo pa motor prisilno ugasnil, če ne pritisneš skopke. In ko motor ugasne, se pa lahko zgodi marsikaj. Tega se pri močnem zaviranju ne dela, ni nobenega smisla, niti koristi od tega, sicer je pa toliko nekih pametnih postov tle, da glava peče, se lahko čudimo, da je stanje na naših cestah sploh še toliko znosno in varno, kot je.
RejZoR ::
Me prav zanima kaj od elektronskih pomagal ostane aktivnih v primeru če crkne motor (ABS, EBD, ESP itd)...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
Rešpetlin ::
Ponavadi nič, razen če po kakem čudežu ostane kontakt, takrat pa elektronika preverjeno deluje.
Je inštruktor na tečaju varne vožnje pokazal pri 25 km/h, kaj se zgodi z na podlagah z različnim oprijemom, če avto crkne /nismo stisnili sklopke/. Ene dvakrat ga je obrnilo pošrek :)
Je inštruktor na tečaju varne vožnje pokazal pri 25 km/h, kaj se zgodi z na podlagah z različnim oprijemom, če avto crkne /nismo stisnili sklopke/. Ene dvakrat ga je obrnilo pošrek :)
dzinks63 ::
prav zanima kaj od elektronskih pomagal ostane aktivnih v primeru če crkne motor (ABS, EBD, ESP itd)...
Odpove ti še servo ojačevalnik, potem pa zaviraj učinkovito.
M-XXXX ::
M-XXXX - z vsako svojo izjavo podiraš rekorde o dokazovanju tvoje neizkušenosti in neznanja. Blokirana guma učinkuje samo na grobi, suhi in trdni podlagi, poizkusi na šodru, kjer je efekt zaviranja malo nad nič, na ledu še manj, zavira tako kot je jype napisal kotaleča guma, v momentu, ko blokira, je zaviranje slabše, to je tudi prednost zaviranja z motorjem, ker guma redko blokira.
Prosim, povej mi iz (stališča fizike) kje se motim. Ker vem, da se ne. Pa ne mi mešat makedama v debato, ker vožnje po makedamu je krepko pod 1 procentom vse, plus da so tam hitrosti na splošno tako majhne, da ustavljanje ni nek problem... Odgovor na odebeljeno: Če zaviraš SAMO z ABS ali s ABS+ motor je blokiranja IDENTIČNO, ker v vsakem primeru zavore uravnavajo, da je sila tisto malenkost manj kot je blokiranje. Da še strnem. Zavora je DOVOLJ močna da kadarkoli pride ravno do tiste točke, ki je pred blokiranjem brez vsake pomoči katere druge stvari (motorja). Motor bi lahko pomagal le in samo takrat, ko zavora nebi bila dovolj močna, da bi blokirala gumo. Če je dovolj močna ne rabiš ničesar drugega.
M-XXXX> Blokirana guma ne zavira slabo
Slabše kot kotaleča se.
Citiraj me, kje sem rekel, da ni razlika. Jaz sem napisal, da je razlika to, da je pri blokirani trenje, pri kotaleči pa trenje in lepenje vendar je lepenje proti sili trenja zanemarljivo majhno, ali se tukaj mogoče ne strinjaš?
darkolord ::
Razlika pri zaviranju med drsenjem in tik pred drsenjem (ravno to kar dela ABS) je praktično nična (ravno zato ABS in blokirana guma vstavita približno podobno).Razlika je precejšnja, seveda v prid ABS-a.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: darkolord ()
M-XXXX ::
Kot sem že rekel, razlike so, vendar zanemarljivo majhne (govorimo o navadnih pogojih (ne led, makedam).
http://www.tc.gc.ca/eng/roadsafety/tp-t...
http://www.tc.gc.ca/eng/roadsafety/tp-t...
Is the stopping distance shorter with ABS?
No! From early commercials, it may have looked like you could stop on a dime. That instantaneous stop is not realistic. When braking on dry or wet roads your stopping distance will be about the same as with conventional brakes.
jype ::
M-XXXX citira, poudarek moj> will be about the same as with conventional brakes.
Nič ne govori o blokiranju, ker blokirana kolesa pomenijo bistveno daljšo zavorno pot.
Nič ne govori o blokiranju, ker blokirana kolesa pomenijo bistveno daljšo zavorno pot.
ABX ::
Niso vsi ABS-i isti. Imaš dobre in imaš smeti.
To je isto kot da bi pod pojem avto vzel fičota in Ferrarija.
To je isto kot da bi pod pojem avto vzel fičota in Ferrarija.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Spock83 ::
Splača se vpisati na tečaj varne vožnje in na praktični test na poligonu, ker eni res klobasaja na polno.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Prehitevanje kolone (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 24357 (20747) | facepalm |
⊘ | Počasni vozniki (strani: 1 2 3 4 … 33 34 35 36 )Oddelek: Na cesti | 270053 (241084) | dzinks63 |
⊘ | Omejitve hitrosti za motoriste (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 34536 (28764) | bluefish |
» | Posnetek prometne nesreče - Pravilna reakcija? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 17749 (14149) | solatko |