» »

Koliko so krivi počasni vozniki?

Koliko so krivi počasni vozniki?

Temo vidijo: vsi
««
58 / 81
»»

jype ::

Buggy> ...joj zdej moram pa nehat tipkat sporocilo, ker mi zadaj trobijo da moram mal hitreje peljat...

Nekulturneži. Saj nisi brez razloga prilagodil hitrosti!

BigWhale ::

Pa saj so ze ljudje povedali. Dokler imajo gume oprijem, govorimo o dobrem zaviranju. Takoj, ko kolesa blokirajo in gume zdrsnejo pa je zaviranje manj ucinkovito. S cim zaviramo je pa pravzaprav vseeno, dokler gre za mehansko zaviranje pri katerem je bistven stik s podlago. Diski, bobni ali pa ena stanga, ki jo zabijes v motor, da ga ustavi.

Grey ::

Haha tisti reflex testi so đabe. V dobrih časih nadrkavanja FPS iger sem imel tudi do cca 0.15s odziv na spremembo. Sedaj je samo še 0.25s, kar je še vedno relativno dobro. Vse je stvar treninga telesa na odziv na vizualne spremembe; akcija-reakcija.

BlueRunner ::

S cim zaviramo je pa pravzaprav vseeno, dokler gre za mehansko zaviranje pri katerem je bistven stik s podlago.

Eno čisto navadno vprašanje na katerega ne vem odgovora.

Ali je že kdo uspel zdrsniti kolesa z uporabo delujočega motorja. Ne ugasnjenega - tako blokiranih koles je na vsakem parkingu dovolj?

Zgodovina sprememb…

jype ::

BlueRunner> Ali je že kdo uspel zdrsniti kolesa z uporabo delujočega motorja.

Če je motor dovolj velik, je to trivialno.

BlueRunner ::

Kako "dovolj velik"? Po volumnu, po moči, po navoru, po kompresiji?

Kakšen zvok spusti pri temu?

jype ::

Aja, misliš pri zaviranju? Ne pomnim. Po moje zelo težko to storiš, ravno zato je solatko popolnoma neresen ko trdi, da z motorjem "prej ustavi".

solatko ::

Zakaj ugotavljate, vsedite se v avto in poizkusite, potem se bomo o teh zadevah pogovarjali naprej. Počasi se bo potrebno vrnit na temo.
Delo krepa človeka

Gray_Warden ::

Hja....če smo realni, bo držalo da se prej ustaviš z motorjem, če so zavore pregrete :)). Drugače pa je bolje na polno pohoditi zavoro, se boš prej ustavil kot če šaltaš v nižjo prestavo in šele potem zaviraš že zaradi podaljšanega reakcijskega časa pri preklapljanju v nižjo prestavo.
Why so serious?

jype ::

solatko> Zakaj ugotavljate, vsedite se v avto in poizkusite

Ne, ne bomo. Pa saj nismo butci, da bi nasedali takim neumnostim.

Motor nikoli ne more zavirati tako dobro kot zavore, ker praviloma ni sposoben od sebe dat niti take zavorne moči, da bi blokiral kolesa.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

Gray_Warden ::

nimaš kej ugotavljat solatko. Ko zaviraš na polno z abs-om, si dosegel maksimalni možni zavorni učinek. Če boš dodatno zaviral z motorjem ne bo pomagalo. Jasno pa je zdravo dodatno zavirat z motorjem zaradi manjše obrabe zavornih oblog.

vendar v kritičnem trenutku samo pohodiš zavoro in upaš da se boš rpavočasno ustavil. Drugega ne moreš narest.

edit: jasno pa se pozna razlika če so zavore pregrete ali slabo delujejo. Samo če so izpravne, se boš hitreje ustavil samo z zavorami kot pa če še preklapljaš v nižjo prestavo!
Why so serious?

Zgodovina sprememb…

jype ::

Če maš ABS še vedno lahko tudi zavijaš, če imaš ESP je pa skoraj nemogoče, da bi se pri tem avtomobil prevrnil.

Gray_Warden ::

popolnoma drži. Sicer pa tudi če nimaš ESP ampak samo ABS, se bo avto težko prevrnil ob močnem zaviranju. (edino če izvajaš neke čudne manevre v 90* ali 180* ovinku z nekim orjaškim kombijem)


edit: solatko, nekomu si svetoval da naj proba zavirat pri 130 km/h zavirat na polno in vidi kako dolgo zavorno pot ima. Mi lahko poveš kje naj človek to izvede brez da bi ogrožal kogarkoli?????
Kot drugo pa, če so zavore izpravne, bo zavorna pot krajša pri zaviranju z zavorami. Če pa slabo primejo (se pregrevajo) bo pa jasno pomagalo tudi zaviranje z motorjem.
Why so serious?

Zgodovina sprememb…

jype ::

V bistvu se "mali jajčki", ki imajo ozko podvozje in visoko težišče, prevrnejo razmeroma hitro. Baje se temu reče "moose test".

solatko ::

Glede na to, da ne bomo prišli skupaj, me pa sedaj zanima, po vsem napisanem, ste še vedno mnenja, da počasni vozniki, ki ne pustijo kolone naprej in vozijo pod dovoljeno hitrostjo, niso največja nevarnost za hude nesreče, zaradi prehitevanja, ali ste mnenje vsaj malo spremenili, v plus temu, da se morajo naučit umikat hitrejšim.
Delo krepa človeka

Gray_Warden ::

ja, ravno to zdaj gledam. Toyota Hilux in podobni se dokaj hitro prevrnejo zaradi visokega težišča:



SAmo to kar si kazal so spet nekakšni mini kombiji z visokim težiščem in so ozki...

solatko definiraj počasnega voznika. Je to POČASEN voznik ali dinamičen voznik ki vozi po omejitvah? Dinamičen voznik se tebi nima kaj umikat nikjer in nikoli.
Why so serious?

Zgodovina sprememb…

jype ::

solatko> ste še vedno mnenja, da počasni vozniki, ki ne pustijo kolone naprej in vozijo pod dovoljeno hitrostjo, niso največja nevarnost za hude nesreče, zaradi prehitevanja,

Ne. To je enako, kot bi rekel, da je ženska kriva za lastno posilstvo. Ne more bit. Kriv je tisti, ki so mu popustili živci oziroma "ga je premagala narava".

solatko> ali ste mnenje vsaj malo spremenili, v plus temu, da se morajo naučit umikat hitrejšim.

Hitrejši se morajo sprijaznit s tem, da obstajajo počasnejši, šibkejši in bolj prestrašeni udeleženci. Njim se je treba prilagodit, da ne pride do nesreče.

To, da so med počasnetje tudi idioti, nič ne spremeni tega dejstva.

BlaY0 ::

jype je izjavil:

Motor nikoli ne more zavirati tako dobro kot zavore, ker praviloma ni sposoben od sebe dat niti take zavorne moči, da bi blokiral kolesa.

Če štejemo zaviranje s klasični retarderjem za zaviranje z motorjem (eni očitno ga), ta lahko ustvari višjo zaviralno moč kot je nazivna moč motorja, definitivno pa ne more blokirati koles. Bi bil pa to zanimiv task za Adama Savagea.

Gray_Warden ::

tokrat se popolnoma strinjam z jypom. Za nesrečo je v vsakem primeru kriv tisti ki ne zna izbrati varnega mesta prehitevanje in ne zna varno prehiteti. Kriv je tisti ki ne zna voziti po omejitvah ampak divja kot sam misli da je prav. Počasen voznik ne bo nikoli nikogar ubil.
Why so serious?

darkolord ::

V bistvu se "mali jajčki", ki imajo ozko podvozje in visoko težišče, prevrnejo razmeroma hitro. Baje se temu reče "moose test".
Ja, brez ESPja - kot se vidi na videu, se z ESPjem enak avto ne prevrne

BlueRunner ::

Jasno pa je zdravo dodatno zavirat z motorjem zaradi manjše obrabe zavornih oblog.

No, to itak. Pri normalni vožnji brez kakšnih posebnih izjem (predvsem kakšnih izletavanj na AC) zavor praktično ne potrebuješ.

Ko pride sila, pa je edina veljavna lekcija ta, da nabiješ bremzo do konca, ABS ali pa ne ABS. Večina ljudi brez ABS ne zna zavirati na meji, nima vsak ABS tudi BAS. Če ABS-ja nimaš, bremzo spustiš (odblokiraš kolesa) samo, če moraš spremeniti/prilagoditi smer v kateri drsiš.

Hja....če smo realni, bo držalo da se prej ustaviš z motorjem, če so zavore pregrete

Ah, to je pa potem vrnitev v zgodbo "avti danes" vs "avti pred 20 leti"? Včasih je bilo pregrevanje zavor nekaj, kar se je dogajalo. Danes se mi zdi, da je tega res manj. Kar pomeni, da ni fora "novejših zavor" v temu, da te bodo hitreje ustavile (to je fora novih materialov v plaščih), bolje je fora, da te bodo ustavile bolj zanesljivo in večkrat zaporedoma.

Razlika se seveda pozna. Pri ABS pa samo do točke, ko se računalnik odloči, da bo pač apliciral največjo možno silo - tam se relacija med mojim pritiskom na pedal in dejansko silo prekine in postane samo še funkcija MIN(maxABS, maxhidravlika). Pa še v primeru, da je maxABS večji od maxhidravlika, dvomim, bi mi motor kaj pretirano pomagal.

Moj se iz 90 na 50 samo z motorjem upočasni na 500 - 700m. Odvisno, če je še kaj hriba, da pomaga. Bog ne daj dolino. Pri tem grem iz 5. v 3. V 2. mislim, da mi nad 70km/h sploh ne gre. V prvo pa že pri 40 več ne morem prestaviti.

Kako naj potem motor prepričam, da bo bolj zaviral, če imam menjalnik, ki mi prepričuje, da ga bi sesul?

Hkrati pa: kaj mi bo pomagala ročna, če so diski pregreti in v hidravlika preprosto ne more proizvesti dovolj pritiska za ustrezno zaviranje?

Edino do sedaj učinkovito izvedeno zaviranje z motorjem v sili, ko so zavore odpovedale, je bilo pri nizki hitrosti (kakšnih 20 km/h) in to ne s pretikanjem dol, temveč naravnost v 5., da je motor zadušilo. Šele s tem se je avto spremenil v nepremičnino. Če se rdeči na semaforju približuješ tako, da lepo kulturno upočasnjuješ s popuščanjem plina, potem imaš na točki, kjer uporabiš bremzo, že tako nizko hitrost, da ti to lahko vedno uspe.

Zato jaz najprej pobremzam, ko imam še dovolj razdalje za reševanje. Če bremza prime (in do sedaj je še vedno prijela), jo spustim in nato ustavim na običajni razdalji. Če enkrat ne bo prijela, bom upam da imel dovolj časa/prostora za to, da preprečim sranje.

Zgodovina sprememb…

CoolBits ::

>>Počasen voznik ne bo nikoli nikogar ubil.

Tako je... pocasen voznik si bo ogledoval okolico in zehal od dolgocasja :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: CoolBits ()

solatko ::

Lepo sem napisal, voznik, ki velče za seboj kolono, pod omejitvijo, sploh ni važno ali je dinamičen ali statičen, vozi manj, kot je hitrost prometnega toka, je sokriv ali popolnoma nedolžen, ko se v njegovi koloni, nekdo spravi prehitevat celo kolono, ker so avtomobili zaradi nižje hitrosti zbiti skupaj.
jype - se strinjam, da se je potrebno prilagajat, osebno nikoli ne prehitevam kolone in držim varnostno razdaljo, vendar ne vsi, nekdo ima tudi pravico popizdit, jaz bi mu sicer dovoljenje vzel, ker ima slabe živce, pa na žalost te pravice nimam. Imam pa po zakonu pravico vozit po omejitvi, pa zaradi nekoga, ki mojo pravico s počasno vožnjo krši, tega ne morem. Nekateri se s tem ne morejo sprijaznit in že sem povedal, da me je strah, ko srečujem tako kolono.
Delo krepa človeka

Gray_Warden ::

Edino kar je meni pomagalo ej bilo ko se je začelo kaditi izpod zavor in sem zaviral z motorjem. Enostavno je bil avto pretežak in malo preveč dinamična vožnja po klancu navzdol (čeprav sem zaviral tudi z motorjem vendar so bili 180* ostri ovinki in je bilo treba zavirat z zavorami). Ko se zavore pregrejejo se namreč pregreje tudi olje in zaradi tega lahko pritiskaš kot zmešan vendar zavore ne bodo prijele ker olje izgubi svoje lastnosti in ne ustvari več dovolj pritiska.

tako da solatko, sori samo če so zavore izpravne, zaviranje z motorjem ne bo pomagalo prav nič na suhi podlagi. (na snegu je pa popolnoma druga zgodba...tam ponavadi hitreje ustaviš vozilo če zaviraš z motorjem namesto z zavorami).

sicer pa je to offtopic.

solatko - bolj se mi zdi da je kriv voznik za počasnim voznikom ki ni sposoben hitro prehiteti vozila pred seboj. Zaradi tega se bo za drugim voznikom nabrala dolga kolona vozil ki ne bodo mogli varno prehitevati zaradi tega ker bi morali prehiteti več kot 1 vozilo kar enostavno predolgo traja).
Why so serious?

Zgodovina sprememb…

BlueRunner ::

bolj se mi zdi da je kriv voznik za počasnim voznikom ki ni sposoben hitro prehiteti vozila pred seboj.

Oziroma ne pozna pojma varnostne razdalje, da bi tistemu za seboj omogočil, da najprej prehiti njega, nato pa še tistega pred njim. In tako preko celotne kolone, če se komu res da.

Gray_Warden ::

počasni vozniki se razumljivo ne bodo umikali...kaj je z vami=) potem bi se morali vsakih nekaj km ustaviti da bi spustili kolono vozil mimo=)

problem je v tem da ljudje ne znajo varno prehitevati na primernih mestih oziroma imajo na cesti premalo živcev in govorijo nekaj v tem stilu

solatko je izjavil:

Imam pa po zakonu pravico vozit po omejitvi, pa zaradi nekoga, ki mojo pravico s počasno vožnjo krši, tega ne morem


potem gredo takšni ki nimajo živcev in menijo da imajo pravico vozit po omejitvi in jih tisti spredaj omejuje prehitevat na neprimernem mestu (ker izgubijo živce) in nastane prometna nesreča.
Why so serious?

Zgodovina sprememb…

BlaY0 ::

BlueRunner: Mogoče jo pa pozna, pa mu gre na k. če ga nekdo prehiti in se urine med njega in en avtom naprej. Zaradi tega mora bremzati, da si spet ustvari varnostno razdaljo.

Zato ker ima nekdo očitno "razlog" za prehitevanje, mora potem cela kolona za njim zaradi njega bremzat...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

jype ::

solatko> nekdo ima tudi pravico popizdit,

Seveda, a mu to ne daje niti pravice do nevarne vožnje, niti do neupoštevanja predpisov.

Gray_Warden ::

torej ne zna voziti ta za počasnim voznikom. ker on ne more prehiteti (zaradi nepremičnine ki jo vozi ali pač neznanja o vožnji) rajši vozi s tako kratko varnostno razdaljo, da ne morejo prehitevat niti vozniki za njim. egoist.
Why so serious?

BlaY0 ::

Ne bi rekel da je egoist... to da ti nekomu ne daš možnosti, da zapelje v "luknjo" pred tebe je po moje iz varnostnega vidika OK.

Gray_Warden ::

imaš prav. je bolje tvegat da gre prehitevat in mu nasproti pripelje avto, ta pacient ki prehiteva pa se mu bo hotel hitro umakniti in bo zapeljal pol metra pred tebe ali celo vate.
Why so serious?

BlaY0 ::

Gray_Warden je izjavil:

Ko se zavore pregrejejo se namreč pregreje tudi olje in zaradi tega lahko pritiskaš kot zmešan vendar zavore ne bodo prijele ker olje izgubi svoje lastnosti in ne ustvari več dovolj pritiska.

Ja, to je tudi zanimivo zlasti pri higroskopičnih oljih, kjer voda potem zlahka zavre...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

solatko ::

Gray_Warden - ugotavljam, da ne znaš vozit ali si v klanec dol, vozil v previsoki brzini, kar je velika pomanjkljivost znanja (dol voziš vsaj hitrost nižje, kot jo potrebuješ za gor, ali pa zaviraš za vsak drek, skratka nujno obisk res dobre šole vožnje. O zaviranju se bova pogovarjala, ko se boš naučil voziti in obvladati vozilo.
Voznik za počasnim vozilom se pač ne upa prehitevat in naslednji mora žedva, kar je proti pravilom, prehiteva se lahko eno vozilo. Če vozi drugi precej blizu prvega, kar se po navadi dogaja, že drugi ne more varno prehiteti, lahko je tudi stalen promet, polna črta - recimo cesta proti Kočevju, kjer je prehitevanje skoraj prepovedano.
Potrditev tvojega pomanjkljivega znanja je tudi izjava, da se počasni voznik ne bo ustavljal - MORA se ustaviti na prvem možnem mestu - MORA, tako namreč pravi zakon.
BlueRunner - torej pridemo do tega, da so skoraj vsi vozniki v počasni koloni v prekršku, vzrok tega je prvi voznik, vsi ostali so posledica in nadgradnja prvega prekrška, največje sranje pa naredi 10-ti, ki se spravi vse to prehitevat. Point je v tem, da najebe po navadi tisti, ki sploh ni nič kriv, saj vozi nasproti, plača tisti, ki je prehiteval, vsi ostali pa ponavljajo prekršek nekaznovano.
Bravo fantje, vsi bi gasili požar, nebi pa umaknili vzroka.
Počasni vozniki predstavljajo večjo nevarnost, kot hitri, ki svoje vozilo obvladajo.
Nihče tudi ne daje pravice nekomu vlečt kolono za seboj, pa si jo vzame, ker imamo na cesti tudi bolnike, lahko pričakuješ, da bo v počasni koloni, tudi tak bolnik, ki take vožnje ne prenese. Ima torej enako pravico do kršitve zakonodaje, kot prvi v koloni - nima je!!!!! Torej, če ni sposoben voziti, tako da ne bi predstavljal oviro in nevarnost za druge, naj ne vozi. Kateri so tisti, ki jim zakon dovoljuje kršenje zakona, naj jih ne bi bilo, a večina vas počasneta, ki se obnaša kot zadnji egoist, v njegovih kršitvah podpirate in celo pravite, da sigurno ne bo nikogar ubil, zaradi takih pa nam na cestah umirajo cele ničkrive družine.
Dejansko ste nerazumna teleta, ki se držite svojih plotov.
Umaknimo s ceste vse divjake, omamljence in počasne nesposobne voznike, pa hudih prometnih nesreč ne bo več yust like that.
Delo krepa človeka

Gray_Warden ::

solatko je izjavil:

Gray_Warden - ugotavljam, da ne znaš vozit ali si v klanec dol, vozil v previsoki brzini, kar je velika pomanjkljivost znanja (dol voziš vsaj hitrost nižje, kot jo potrebuješ za gor, ali pa zaviraš za vsak drek, skratka nujno obisk res dobre šole vožnje. O zaviranju se bova pogovarjala, ko se boš naučil voziti in obvladati vozilo.



4 ljudje v avtu in 2 žakla cementa v prtlažniku. Zaviraj ti brez da bi se pregrele zavore.

o tebi sem pa opazil da si nek nadut ata ki misli da o vožnji ve vse. kako veš da svoje vozilo obvladaš? sori samo refleksov 1000% nimaš več tako dobrih kot kakšen mladenič. tako da nekih hudih manevrov na cesti si ne moreš več privoščiti.

odstranimo s ceste takšne kot si ti in ne bo več nepremišljenih prehitevanj zaradi mnejnja da imaš pravico voziti po omejitvi in te tisti pred tabo omejuje, pa nesreč ne bo več. simple as that.

nekoga bo ubil pacient ki bo prehiteval ker se ne zna kontrolirati za volanom, ne tisti ki vozi počasi.
Why so serious?

Zgodovina sprememb…

BlueRunner ::

BlaY0 je izjavil:

BlueRunner: Mogoče jo pa pozna, pa mu gre na k. če ga nekdo prehiti in se urine med njega in en avtom naprej. Zaradi tega mora bremzati, da si spet ustvari varnostno razdaljo.

Zato ker ima nekdo očitno "razlog" za prehitevanje, mora potem cela kolona za njim zaradi njega bremzat...

To je res, ampak moje izkušnje so takšne, da večina tistih, ki se vrine pred mene, precej hitro najde tudi način kako (varno ali nevarno - to je prepuščeno njim) odbrzeti naprej. Če pa se mu zatakne, pa lahko varnostno razdaljo znova vzpostavim že z doziranjem plina, brez uporabe zavor in posledičnega povzročanja "bremzalne panike" navzdol po koloni.

Prehitevanje na navadnih cestah je tvegano početje, kakorkoli ga pogledaš. Zato, če je le možno, pomagam ljudem, da me prehitijo, če že morajo. Pri tem me niti to ne zmoti, da jaz morda vozim 90 zaradi česar oni med prehitevanjem bistveno presežejo omejitev. Pač, naj jim bo... če bom kompliciral, bog ne daj še celo oviral, bi lahko dejansko povzročil nesrečo samo na račun svojega ega.

Sicer pa ne vem. Včasih se mi tudi ne da prehitevati in vozim "počasnih" 70 - 80 in ni svet zaradi tega nič manj ali bolj lep.

torej pridemo do tega, da so skoraj vsi vozniki v počasni koloni v prekršku, vzrok tega je prvi voznik,

Pokaži mi člen v zakonu, kjer so vozniki drugega, tretjega in tako vse do zadnjega vozila v koloni v prekršku.

4 ljudje v avtu in 2 žakla cementa v prtlažniku. Zaviraj ti brez da bi se pregrele zavore.

Hmm... to še ni tako velika obremenitev, da bi ti sama po sebi pregrevala zavore. Je pa res, da bi verjetno moral biti res malo manj dinamičen. :p

Zgodovina sprememb…

BlaY0 ::

Gray_Warden je izjavil:

imaš prav. je bolje tvegat da gre prehitevat in mu nasproti pripelje avto, ta pacient ki prehiteva pa se mu bo hotel hitro umakniti in bo zapeljal pol metra pred tebe ali celo vate.

V bistvu nisem ciljal na to. Obstaja en zanimiv fenomen popolnoma nepovezan s samim prehitevanjem po nasprotnem voznem pasu... v Lj na koncu Celovške se za križiščem dva pasova združita v enega oziroma se desni konča. Kulturni vozniki se že prej razporedijo na levega, ki se nadaljuje naprej, po desnem pa potem uletavajo kamikaze in se "urivajo" na levega ponavadi par metrov pred križiščem ali pa celo v križišču. Če jim daš možnost oziroma "preveč" placa, se nalimajo pred tebe in potem takoj bremzajo. Jasno na bremzo stopiš tudi ti ker nimaš več dovolj velike varnostne razdalje, v tem pa model za tabo, ki ravno telefonari, pristane v tvoji riti. Saj nisi kriv, si si pa naredil veliko dela ;((

Gray_Warden ::

prehitevanja po desni ne toleriram. Če bi imel možnost bi takšnega voznika posnel s kakšno kamero in takoj nesel na policijo. samo na žalost tega posnetka ne bi upoštevali.
Why so serious?

Zgodovina sprememb…

BlaY0 ::

V bistvu ne gre za prehitevanje ampak za vožnjo mimo in potem prerazporejanje na drugi vozni pas. Take so pač vpadnice, ni prehitevalnega pasu ampak pas za one ki bodo zavijali levo ali vozili naravnost ter one ki bodo zavijali desno ali vozili naravnost. Kolona se pa enkrat premika hitreje po leven naslednjič pa po desnem voznem pasu...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

Gray_Warden ::

a ok...ne poznam tega križišča tako dobro in sem si ga napačno predstavljal...my bad.
Why so serious?

solatko ::

Gray_Warden - Za moje reflekse se ne brigaj, še vedno sem aktiven v športu, kjer so reflksi bistveni, pa predvidevanje tudi. Če bi po klancu peljal v drugi, skoraj ne bi rabil zavor, bi mašina naredila svoje, ker pa ti gre za lagodno vožnjo, ti je lažje vozit v 4. ali celo 5. brzini in stiskat zavoro pred vsakim ovinkom, veš po toliko varnih prevoženih kilometrih, si pa že dovolim dati kak nasvet mlajšim ali tudi starejšim, ki nimajo tokiko izkušenj. Tvoje pa je ali pameten nasvet poslušaš ali pa starčka proglasiš za senilnega. Verjetno bi marsikaterega pol mlajšega še vedno spravil v mišjo luknjo, to se mi potrjuje na treningih. Nisem več tako gibčen, vendar ravno tu predvidljivost in izkušnje opravijo svoje.
BlueRunner - prvi ovira promet, z vožnjo nižjo od dovoljene, vsi drugi pa imajo prekratko varnostno razdaljo, če ti to ni jasno, pojdi še enkrat delat izpit.
BlaY0 - zadrga je uzakonjena in si v vožnji s prekratko varnostno razdaljo, zato da tisti desni ne bo uletel, v prekršku. On ima pravico, da se premesti na levi pas, dokler ne pride do polne črte, ti pa mu moraš to omogočit s tem, da držiš varnostno razdaljo. Zaradi enake miselnosti, predvsem slabih, nekulturnih voznikov, so počasne kolone nevarne, saj ne omogočate, varnega prehitevanja - to so tudi ugotovitve nemških raziskav prometa, da se pri samo 10km počasnejši vožnji od dovoljene, kolone preveč stisnejo.
Delo krepa človeka

BlaY0 ::

Gray: Ja, tam se pač vpadnica konča... in tako početje "urivačev" te lahko zelo preseneti. Zato jaz raje v takih primerih ne puščam preveč varnostne razdalje pred sabo in se koncentriram predvsem na avtomobile (par njih) pred sabo kar je veliko lažje kot kontrolirati one za sabo + one ki ti uletavajo z desne...

Gray_Warden ::

solatko vidim da si star in ne vidiš več dobro. svetujem ti da še enkrat prebereš kaj sem napisal:

Gray_Warden :: danes, 22:53:20
Edino kar je meni pomagalo ej bilo ko se je začelo kaditi izpod zavor in sem zaviral z motorjem. Enostavno je bil avto pretežak in malo preveč dinamična vožnja po klancu navzdol (čeprav sem zaviral tudi z motorjem vendar so bili 180* ostri ovinki in je bilo treba zavirat z zavorami). Ko se zavore pregrejejo se namreč pregreje tudi olje in zaradi tega lahko pritiskaš kot zmešan vendar zavore ne bodo prijele ker olje izgubi svoje lastnosti in ne ustvari več dovolj pritiska.


kot vidiš sem jasno napisal da sem zaviral z motorjem vendar so bili 180 stopinjski ostri ovinki pred katerimi MORAŠ zavirati z zavorami drugače zletiš iz ovinka. Da bi vozil ves čas 40 v 2 prestavi mi pa tudi v sanjah ne pride na pamet. Pač sem vozil dinamično.


glede na to da imamo hišo postavljeno na 1000 metrih, najbližje mesto pa je nekaj km stran na 400 metrih pa menim da imam dovolj izkušenj z vožnjo po klancu.
Why so serious?

Zgodovina sprememb…

BlaY0 ::

solatko je izjavil:

BlaY0 - zadrga je uzakonjena in si v vožnji s prekratko varnostno razdaljo, zato da tisti desni ne bo uletel, v prekršku. On ima pravico, da se premesti na levi pas...

Nisi prebral. V tem primeru, ki ga opisujem, ne gre za zadrgo ampak za konec desnega pasu in jasno nimaš prednosti pri menjavanju pasu. Druga stvar, ki a sem jo tudi poudaril je pa, da se ta desni pas konča za križiščem, ta urivanja pa se vršijo pred in v križišču...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

Gray_Warden ::

BlaYo ne sekiraj se toliko. Saj vidiš da ne prebere vsega...samo monologe rad piše kjer poudarja kako ima on mnogo izkušenj in kako mu možgani delujejo vnaprej in konstantno predvideva kaj se bo zgodilo..zaradi česar se verjetno ne osredotoča dovolj na samo vožnjo ampak pustimo to. Predvsem rad poudari tudi to kako ni znal speljati z buggijem in ko se je naučil speljati z buggijem je nabral toliko izkušenj da navadn avto obvlada za šalo.
.....takšni važiči me spravijo ob pamet 100 krat bolj kot počasni vozniki na cesti.
Why so serious?

Zgodovina sprememb…

solatko ::

Sedaj mi pa razloži tvoje pojmovanje dinamične vožnje, nas so namreč leta 1972 učili o enakomerni vožnji, defenzivni vožnji, za dinamično vožnjo, pa sem prvič slišal 80-ta leta in je izhajala iz rallya, pomenilo pa je to to, da potegneš v vsakem metru iz voznika in vozila maximum, torej ni govora o kakšni varni vožnji, temveč je poglaviten rezultat, čas ko tekmuješ z drugimi.
BlaY0 - dobro poznam ta del ceste, morda sem ga večkrat prevozil kot ti. Gre za klasično združevanje dveh pasov v enega, s tem, da z desnega laho zaviješ desno. Ob normalni varnostni razdalji, je vključevanje omogočeno vsem, ker pa ste neprilagojeni, egoistični, nesramni, pa ne bi za živo glavo spustili desnega pred sebe. To je to in nič drugega. Pa kaj te briga, če gre desni do konca po desnem pasu in se šele na koncu postavi levo. On ni v prekršku, ti pa.
Ne skrbi, preberem vse, se mi pa res ne da celih postov pastat v post in ko boš nehal vlečt posameznih delov iz konteksta in malo premislil celoto, morda kakšno dobro misel vzel tudi za svojo. Nič bat, niso pod licenco.
Veste pobje, jaz se lahko zelo malo naučim od vas, vi pa se lahko ogromno naučite od starejših previrjenih kadrov v kateri koli dejavnosti, tudi pri sexu, ne samo pri vožnji motornega vozila. In sploh nisem važen, prej ponosen na to, da sem že kar nekaj izkušenj prenesel na mlajše, na različnih področjih.
Do sedaj, se mi je moj način pridobivanja znanja in izkušenj (predvsem na napakah drugih) miljonkrat obrestovalo, s tem, da sam ne počnem napak, ki jih počne večina. Ko se boste naučili ne delati napak, spoštovati vse udeležence v prometu, pravilnih treniranih reakcij, sploh tisti, ki ste malo manj na cesti in se vaše izkušnje nabirajo počasneje, ko se boste naučili reflekse in reakcije uporabljati pravilno, boste postali dobri vozniki in ne boste predstavljali potencialne nevarnosti na cesti a ne BlaYO. Bolje se boš počutil, ko boš kakšnega spustil pred sebe in se ti bo prijazno zahvalil.
Delo krepa človeka

Gray_Warden ::

dinamična vožnja je zame nekaj takšnega: voziš po zgornji meji omejitve ko je to možno in primerno upočasniš ko je to potrebno. Do hitrosti s katero želiš peljati pospešiš suvereno brez obotavljanja in potem mirno voziš s to hitrostjo v najvišji možni prestavi kjer so obrati še vedno okoli 2000 rpm.
Ko dohitiš počasnega voznika voziš s primerno varnostno razdaljo in na prvem primernem mestu varno in hitro prehitiš.

Na avtocesti voziš nekje med 120 in 130 km/h v primeru da dohitiš na prehitevalnem pasu kakšno kolono vozil ki vozijo počasneje primerno upočasniš in držiš primerno varnostno razdaljo. Ko se kolona razbije pač spet pospešiš na 130 kmh.

V naselju voziš max 50 km/h, v primeru da se bliža kakšen nepregleden prehod za pešce daš nogo preventivno na zavoro če ti kakšen kolesar ali pešec skoči pred avto...hitrosti med tem ne zmanjšaš, samo preventivno daš nogo na zavoro.

nekaj v tem stilu jaz razumem pojem dinamične vožnje. Da ne voziš monotono 70 km/h kot to delajo nekateri ki vozijo 70 po naselju in 70 izven naselja ampak da se prilagajaš razmeram na cesti in voziš z najvišjo hitrostjo ki ti jo zakon dopušča in kjer še lahko povsem varno obvladaš vozilo.
Why so serious?

Zgodovina sprememb…

jype ::

solatko> Sedaj mi pa razloži tvoje pojmovanje dinamične vožnje,

Vsi (razen tebe) se zavedajo, da dinamična vožnja pomeni speljevanje brez zakasnitev, zložno zaviranje (po možnosti z motorjem) takoj ko lahko opaziš potrebo, namesto agresivnega zaviranja tik pred oviro, nikakor pa ne "zaviranja v leru" že skoraj kilometer pred rdečim semaforjem.

Pomeni pospešitev do omejitve na pregledni in ravni cesti, pa upočasnitev na obvladljivo hitrost (takšno, pri kateri vidiš toliko cestišča pred seboj, kolikor avtomobil prevozi v dveh sekundah) pri ovinkih, ki so nepregledni in ostri.

Gray_Warden ::

solatko> Veste pobje, jaz se lahko zelo malo naučim od vas, vi pa se lahko ogromno naučite od starejših previrjenih kadrov v kateri koli dejavnosti, tudi pri sexu, ne samo pri vožnji motornega vozila. In sploh nisem važen, prej ponosen na to, da sem že kar nekaj izkušenj prenesel na mlajše, na različnih področjih.

ravno o tem sem govoril. Važiš se da imaš veliko izkušenj ne upaš ap si priznati da bi v marsikateri situaciji nekdo mogoče odreagiral bolje kot ti čeprav ima izkušenj manj. NI vse v izkušnjah, veliko naredi tudi zdrava pamet.
Why so serious?

BlaY0 ::

solatko je izjavil:

BlaY0 - dobro poznam ta del ceste, morda sem ga večkrat prevozil kot ti. Gre za klasično združevanje dveh pasov v enega, s tem, da z desnega laho zaviješ desno. Ob normalni varnostni razdalji, je vključevanje omogočeno vsem, ker pa ste neprilagojeni, egoistični, nesramni, pa ne bi za živo glavo spustili desnega pred sebe. To je to in nič drugega. Pa kaj te briga, če gre desni do konca po desnem pasu in se šele na koncu postavi levo. On ni v prekršku, ti pa.

Ej model pa kaj nabijaš? Še enkrat preberi, pisal sem o urivanju pred in v križišču! Nič nimam proti če se pelješ do izteka desnega pasu (še cca 150 m za križiščem) in se tam prerasporediš na levega. In fact sam to počnem in prav lepo pohlevno čakam z levim smerokazom, da me kdo spusti in mi niti na misel ne pade, da bi stresal jezo na tiste, ki me ne, ker me niso dolžni.

Rešpetlin ::

Solatko, glede zaviranja in zaviranja z motorjem: v šoli varne vožnje učijo, da se pri kakršnemkoli zaviranju v sili na polno pohodi sklopka in zavora (predpostavimo ABS). Tudi Küzmič je nekje omenjal, da storiš enako. Razlaga oz. test je bil v stilu, da se avto v tem primeru ustavi hitreje, saj ni potrebno še "ustavljati" motorja oz. so izvedli test s stožci in v primeru še dodatnega zaviranja z motorjem si jih podrl. Ali tako nekako, ne spomnim se natanko do besed, le ključni cilj je bil povsod enak: sklopka + zavora na polno.

Kako potem po tvoje, drži, ne drži?

-- @počasni voznik: Danes sem peljal 40 in manj po delu Celovške. Razlog: daleč naprej se je prižgala rdeča in po nepotrebnem bi kuril najprej gorivo, nato zavore :) Zadaj voznik potrobi in maha, na rdeči čez par 100 m se srečava. Oba odprta okna in mu pojasnim, da če ni AC, lahko gre mirno mimo po desni. Malo grdih pogledov in besed z njegove strani, vendar se je dalo lepo razložiti načela varčne vožnje, prepričalo pa ga je dejstvo, da v mestu ne moreš biti hitrejši od rdeče luči :) Kar pa velik delež voznikov pri nas ne skapira...
««
58 / 81
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Prehitevanje kolone (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15224357 (20747) facepalm

Počasni vozniki (strani: 1 2 3 433 34 35 36 )

Oddelek: Na cesti
1776270053 (241084) dzinks63

Omejitve hitrosti za motoriste (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
17334536 (28764) bluefish
»

Posnetek prometne nesreče - Pravilna reakcija? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
9517749 (14149) solatko

Več podobnih tem