» »

Koliko so krivi počasni vozniki?

Koliko so krivi počasni vozniki?

Temo vidijo: vsi
««
5 / 81
»»

MadMax ::

videofrik:
Kazni v % od plače?
No go.
Vsaj dokler si bojo premožni "privatniki" uradno nakazovali po 140kSIT plače, njihove žene pa na socialno hodile rihtat doklade z 4M+ vrednimi avti...

Ima pa Poldy dober point. Vozniško dovoljenje (in ne izpit) je privilegij, ne pravica.

kiFni ::

Ja saj sem se pol spomnil na to. Ampak vseeno.

MadMax ::

Pa saj koneckoncev sploh ni problem v samih kaznih (no, če odmislimo, da je ustavljanje v predoru ali v nepreglednem ovinku na vrhu hriba kaznovano enako kot parkiranje na 5m širokem pločniku...).
10 ali 20 jurjev je recimo mojemu nekdanjemu šefu huje kot po 7 lukenj v vsako koleno. Ampak on kazni ne bo plačal, čeprav vsakodnevno veselo ponavlja kršitve. Tlačan, ki cele dneve gara za 100k jih pa bo, čeprav je večinoma vzoren voznik.

Problem je v samem izvajanju kaznovanja.
Da se kaznuje vse prekrškarje. Otežit "mačkom" izigravanje zakonov.
In ukinit "inkasantarstvo" paličnjakov ter jih preusmerit iz točke najlažjega zaslužka na dejansko črno točko.

Keyser Soze ::

Fizikalko, če bi men to naredu, da bi mi zmanjšal hitrost in prehiteval dalje po polžje, bi te in to na glas povem, zrinu s ceste, ti nebi jebal vse po spisku, ampak bi ti na avto skoču, da bi ti air bage vn pometal!!! Ne vrjameš? vprašaj mimoidoče!!!

Če jz vozm 180kmh in če me vidš, je tvoja dolžnost, da se umakneš....če ti blendam, ti blendam z razlogom...aja, pa sj vsi vemo, zakaj ne upaš hitro vozit....


Heh, če meni en naredi tole bo njegov avto ostal cel. To je garant. Le to se bo naredilo, da bo osebku še nekaj časa zvonilo v glavi potem bo pa poklical domov, če mu pripeljejo rezervne ključe ker svojih ne more najti na bližnjem travniku.:|

Verjemi, da sem naletel na nekaj takih prepotentnežev. Pa so kar lepo vsi po spisku hitro odpeljali naprej ko so videli, da mislim resno glede ustavljanja. Enkrat se pa pač bom za enim odpeljal domov. Ker mi bo preprosto počilo.

Če jaz prehitevam z 140km/h mi nima noben kaj za blendat. Tudi če sem kdaj vozil manj kot 130 po AC nisem nikoli prehiteval počasneje. Ker imam pač stopalko za plin, ki deluje tako kot mora.

Tako da zapakiraj tak attitude in se normaliziraj pa uporabljaj zavoro če vidiš mene. Oviral te ne bom nič dlje kot je to potrebno, da se normalno umaknem s prehitevalnega.

P.S.: Pa imam tudi jaz že kakšnih 400+ kkm za sabo. Vseh možnih cest. Od makadama do avtoceste.
OM, F, G!

TOP ::

Fantje za vse to na AC kar se vam in meni dogaja je sam ena rešitev in to je da bi policisti imeli avte ki imajo 300KM in da nonstop krožijo pa AC potle bi bilo sigurno bolše.

Ejsi_Disi ::

Hmm, glede na prometne zamaške bi lahko razmišljali v tej smeri, da začnejo počasi gradit tropasovnice.

BigWhale ::

> jaz se na avtocesti drzim strogega pravila, da NE OMEJUJEM
> OSTALIH UDELEZENCEV.

Saj jih ni treba omejevat, so ze sami po sebi kar omejeni... ;>

----

> Fizikalko upam, da ne delaš tega kar si izjavu... ej si uzamem
> dan pa ti sledim do doma! -pa ne da bi biu žiučn, ampak iz
> principa.

Sledi enkrat meni do doma, resno. Bom nalasc pocasi pred teboj peljal, da bo ven udarla zivc^H^H^H^Hprincip...

----

> Sicer pa omejitev hitrosti ni določena kot max. hitrost
> neposredno, ampak kot hitrost, s katero se lahko (naj bi)
> povprečen voznik s povprečnim avtom pelje po normalnih
> razmerah (suho vozišče, dobra vidljivost).

Vsekakor! Znak 100 pomeni: Peljite 100km/h ali pa vec, ce se vam zdi, da ste sposobni peljati hitreje. :P

----

> Torej, koji kurac je ta pek, da me prehiteva po odstavnem pasu
> in me s tem ogroža?

Saj ni pek, ce bi bil pek, potem bi imel dostavno vozilo in notri sveze zemljice. Najbrz je cepec.

---

> Če jz vozm 180kmh in če me vidš, je tvoja dolžnost, da se
> umakneš....če ti blendam, ti blendam z razlogom...aja, pa sj
> vsi vemo, zakaj ne upaš hitro vozit....

Vsekakor! Tako blendanje je blendanje z razlogom. Razlog je pa custvena nestabilnost blendajocega.

Jackal ::

Hmm, glede na prometne zamaške bi lahko razmišljali v tej smeri, da začnejo počasi gradit tropasovnice.


Tisto bo šele super ja... če ne znamo vozit že po dveh pasovih... kaj šele po treh. Če hočeš sprobat ti predlagam avtocesto proti Milanu v Italiji.

Sem se vozil enkrat s kolegom proti Lj. Na prehitevalnem pasu en "kamper" vozi tam okoli 100km/h. Kolega je imel ta prvega Cliota 1.2 in pri tem avtu je traaaajaloooo da si dosegel tistih 130 ali 140km/h. Tip poblenda onemu spredaj, da bi se mu umaknil. In kaj naredi tip spredaj? Zahodi bremzo toliko da mu ni na dnu avta ven pogledal pedal... K sreči je imel kolega še toliko razdalje da se je lahko ustavil (ja ustavil). Oni je pa potem stisnil po gasu in izginil na obzorju...

Pa je kolega enkrat kasneje razlaga, da to ni bil osamljen primer... te stvari so se vedno dogajale v okolici Ljubljane in Domžal. Rezultat tega je, da na avtocesti noben od naju več ne blenda (še posebej v okolici Lj). Pač počakam da se spoka nazaj na desni pas.
Drugače pa najhujši primeri so pa tisti, ki butne direkt na prehitevalni pas z 80-90km/h - kljub temu da ve, da od zadaj prihajajo avtomobili z višjo hitrostjo. Takšni zgleda imajo vzvratna ogledala za okras... oz. zato, da sami sebe občudujejo v njih.

Sem imel pa na eni izmed poti pred kratkim enega polža pred sabo. Drugače nimam nič proti njim, ampak ko sem pa videl kaj je počel ta me je pa minilo veselje do vsega. Kdor pozna cesto skozi Hudo Luknjo bo tako vedel. Sam sem na tisti cesti skoraj vsak teden 2x in zelo dobro poznam cesto. Gre za dokaj ovinkasto cesto - na obeh straneh je večinoma skalovje. Ura je bila okoli 18. zvečer in zgleda da sem naletel na reavno na enega nedeljskega voznika. 40km/h skozi celo Hudo Luknjo... Da bi bila mera pa še polna je pa ob vsakem avtu, ki mu je pripeljal nasproti skoraj obstal.Na edinem mestu, kjer se lahko prehiteva po tej cesti pa ravno kolona avtomobilov v nasprotno smer. Na koncu hude luknje je naselje (Paka pri Velenju) - pač omejitev 50. Ne, ampak ker je ravnina lahko on komot potegne... kakšnih 80 je sigurno šlo - po ravnini, ko je konec naselja pa je spet par ovinkov je bilo pa spet 40.
Pridem do tunela v Velenju - na koncu tunela se cesta razcepi v dvopasovnico in takoj ko se razcepi je na cesti semafor - počakam, da vidim na kateri pa se bo razvrstil. Vidim da je zapeljal na desni pas in sam zapeljem na levega. Ko pa sem bil približno za 1/3 avta vzporedno z njim pa si naenkrat premisli in dobesedno butne na levi pas.
Mislim da bi bilo boljše za dobro vseh ostalih da se takšni "vozniki" oglasijo na upravni enoti in vrnejo roza knjižico.

za toliko dnarja kot ga daš za ispit, ti ga morjo dat pa če si še tolk nesposobn


Dandanes lahko zgleda vsak, ki ima dovolj denarja opravi (pardon -prav bi bilo - kupi) izpit za avto in to je čisto zgrešeno. Kaj se pa dejansko potem dogaja na cesti pa avtošole potem čisto nič ne briga - samo da poberejo denar in to je to.

Moje mnenje je, da bi morali opravljanje vozniških izpitov še veliko bolj zaostriti. Tako zdravstveni pregled kot samo opravljanje CPP in praktične vožnje. Tako bi vsak malo sfiltrirali ven iz prometa tiste največje cvetke. Pa kakšno obvezno testiranje praktičnega dela bi bilo potrebno imeti vsako leto.

Imam ravno doma primer - starega ata. 1x na teden se pelje do najbližje trgovine (ca 2 km daleč). Kaj več pa se več ne upa. V malo manj kot treh letih kolikor ima (nov) avto je prevozil vsega 6000km (ja šest tisoč (!)). Pred časom, ko mu je poteklo vozniško dovoljenje (oz. zdravniški pregled), je dobil podaljšanje za 5 let kar na lepe oči - ni mu bilo treba opravit nobenega pregleda. Pa vem, da so njegove sposobnosti že prav zaskrbljujoče.
Tako da vsaj v kolikor je možno (oz. sem doma), ga sam zapeljem v tisto trgovino. Pa kljub temu še vedno sanja kako si bo kupil nov avto in se še kam odpeljal...
Walking the way is something completely different than imagining the way.

Ejsi_Disi ::

Jackal, en pas več za bedake. Na tretjem grejo 160+, na drugem 130+, na prvem se pa vozi 100-130.

username ::

Saj jih ni treba omejevat, so ze sami po sebi kar omejeni..
LOL BW.

Sicer pa omejitev hitrosti ni določena kot max. hitrost
neposredno, ampak kot hitrost, s katero se lahko (naj bi)
povprečen voznik s povprečnim avtom pelje po normalnih
razmerah (suho vozišče, dobra vidljivost)
No s tem se pa nekako tudi jaz strinjam.
Ali povedano drugače: Omejitev jaz razumem kot najnižji skupni imenovalec - vsakdo z izpitom in tehnično ustreznim avtom bi moral biti sposoben peljati s to hitrostjo (pogoj: normalne razmere - vidljivost, suho cestišče itd.). Nekdo z boljšim znanjem in/ali boljšim avtom bi lahko varno tam peljal tudi z višjo hitrostjo, a ker to večina ljudi zase ni sposobna objektivno ocenjevat, naj se omejitve držijo vsi.
Po drugi strani - kdor ni sposoben voziti s tako hitrostjo kot določa omejitev, ni usposobljen za vožnjo v prometu in nima kaj iskati na cesti.
I've got a solution for the rainforest: napalm the lot. (Jeremy Clarkson)

darkolord ::

username: a ti ko voziš izven naselja, nastaviš tempomat (al pa nogo) na 90 (al pa kar 110, ker se imaš za dobrega voznika) in voziš celo pot tako? Bi prav rad videl nekoga, ki to zmore

globoko grlo ::

Se mi ni ravno dalo vsega brat, sem pa zasledil kakšni vozniki vam gredo na živce (passati, golfi IV ipd).
Iz lastnih opažanj sem prišel do zaključka, da bo voznik z registrsko KR obvezno naredil pizdarijo v križišču, če ne bo KR, bo pa ena missica/teta, pol pridejo pa že KP na vrsto.

Pa še mal on topic. Sicer potrpim, če se en vozi 80 kjer je dovoljeno 90, če pa se fura 50, ker misli da je v mestu, po regionalki, pa ne morš met potrpljenja, vsaj jaz ga nimam. Tako da so počasni vozniki krivi za posledično hitro vožnjo normalno vozečih ljudi.

ajd, se blendamo

jype ::

globoko grlo> pa ne morš met potrpljenja

Potem nimaš kaj iskat na cesti.

Tear_DR0P ::

mah kar se blendanaj tiče je tak, če ti nekdo blenda je nekaj narobe, najprej upočasniš vožnjo, pogledaš v vsa ogledala, če se kje kadi, potem preveriš luči, sopotnika, pogledaš če kje kaj visi iz avta in ko ugotoviš da ni nič, jebeš mater zajebantsko unmu ko blenda in spet pospešiš do take hitrosti, da ga v trenutku več ne vidiš
"Figures don't lie, but liars figure."
Samuel Clemens aka Mark Twain

globoko grlo ::

ja ne yajpe, un k se voz 50 namest 90 nej gre dol s ceste

sej sm dost potrpežljiv, ampak kar je preveč je pa preveč, ane

b0B3k ::

no, sej ni treba da gre dol s ceste. Dovolj je, če se vsaj umakne oz. omogoči varno prehitevanje.

€uro ::

Vsi pejte kdaj v Klinični center na oddelek za plastiko.. to bi moral bit tudi obvezno za bodoče voznike... nelabilni idioti...

jype ::

globoko grlo> ja ne yajpe, un k se voz 50 namest 90 nej gre dol s ceste

"Un k se voz 50 namest 90" mene nič ne ogroža. Ogroža me nervozno teslo, ki ga hoče prehitet za vsako ceno, če ne gre varno pa pač nevarno.

Dokler nimaš potrpljenja, sploh ne bi smel v promet! _Bistvo_ varne vožnje je potrpežljivost. Da tudi, ko ti vsi po spisku jebejo vse po spisku voziš tako, da nobenemu ne delaš škode. Tudi, če jo drugi tebi.

Če te poskuša kako teslo na vsak način prehitet se pač umakneš, kolikor se lahko, če ti pa kakšno teslo ne pusti varno prehitet ga pa pač ne prehitiš!

BluPhenix ::

pol pridejo pa že KP na vrsto.

Ahaha. ŠE veliko prej si pozabil na tiste s CE, KK, NM in seveda ne pozabimo LJ. V bistvu se mi je samo pri naštetih zgodilo, da so me prehitevali po desni, izsiljevali prednost, potegnili skozi rdečo, na pasu za desno zavijali levo (ker se jim ni dalo čakat cele vrste za levo). V Lj se to precej dogaja, zadnje čase, tudi v našem kraju, seveda vedno iste tablice. Živim pa v kraju, kjer se po cesti pretežno vozijo KP tablice, tako da se z zgoraj opisanim sploh ne morem strinjat.
Podpisa ni več, ker so me poskušali asimilirati.

flipflop ::

Budale se najdejo tako s KP,CE,KR,LJ,NM,MS,PO,GO,SG,... Za počasneže mam pa v avu radiu in si nastavim neko muziko ki paše k cijazenju. Živčnost nima kaj delat zraven, potem pride do pizdarij. Tud zaradi tega se večino vozim po AC da se izognem cijazenju, če pa že grem po stari pa pač pričakujem takšne stvari.

Nazadnje sem se peljal po regionalni cesti zvečer okoli desete ure, ko pridem iz ovinka in zagledam 4 luči. En par na nasprotnem pasu in enega na mojem. Pacient kar lepo svojo naprej, še dobro da je nasproti vozeči zabremzal in jaz tudi, sicer bi danes to pisal iz kakšne bolnice...

Strpno za volanom, nikdar se tako ne mudi da se splača ubit sebe ali še huje koga drugega zaradi nepremišljenega prehitevanja!;)

imagodei ::

jype@"Un k se voz 50 namest 90" mene nič ne ogroža. Ogroža me nervozno teslo, ki ga hoče prehitet za vsako ceno, če ne gre varno pa pač nevarno.

jype, tukaj se pa ne morem popolnoma strinjat s tabo. Si predstavljaš, da izven naselja (90 km/h) voziš skozi slabo pregleden ovinek, ki dopušča 80 km/h ob normalnih razmerah in toliko tudi pelješ skozenj, za ovinkom pa nedeljski voznik opazuje, kako v gozdu rumeni jesensko listje in vozi 40 km/h?

Ali pa: voziš po magistralni cesti (omejitev 100), ponoči, dokaj prazna cesta, voziš več ali manj po omejitvah (100-110), pripelješ čez prevoj in pred sabo (200m) zagledaš luči. Stopiš iz gasa, avto pred tabo se ti pa še kar približuje. Začneš bremzat in na koncu že panično bremzaš, ker avto pred tabo pač vozi svojih 60 km/h...

Niso redke situacije, ko ljudje tudi na cestah izven naselja (90) brez smerokaza zmanjšajo hitrost na 20-40 km/h in zavijejo z glavne ceste na stransko, ki se razcepi pod kotom 90 stopinj, ali pa zapeljejo na kakšno kolovozno pot. Tudi če za takšnimi idioti voziš z varnostno razdaljo in po omejitvah nikakor ne pričakuješ, da bodo avto na glavni cesti praktično ustavili. Če dajo smerokaz veš, da se bo nekaj dogajalo, če pa zavijajo brez njega...?! Če nekdo pred mano začne bremzat, pričakujem, da bo (ob osdsotnosti znaka za omejitev in normalnih voznih razmerah) npr. znižal hitrost iz 90 na 70 km/h, ne pa na 40. Ali pa iz 130 na 100, ne pa na 70.

Tudi počasna vožnja je lahko hudo nevarna... Osebno se mi je že tudi naredilo, da sem vozil po Celovški v LJ 70 na uro za nekim kombijem z zadostno varnostno razdaljo po levem pasu. Iznenada je kombi pred mano zavil desno, 25 m pred mano se je pa pojavil en Clio, ki je vozil največ 30 na uro! Preden sem uštekal, kaj se dogaja, sem komaj zbremzal; kaj je počel kombi, pa ne vem. Najbrž je Cliota opazil zadnji moment.

Moje mnenje je, da je vsaka vožnja, ki je za tretjino počasnejša od predpisane, nevarna - razen morda v mestih z omejitvijo 50 km/h. Poleg tega, da tisti, ki vozijo tako počasi, razburjajo za sabo vozeče (pa pustimo to ob strani), je še najbolj nevarno to, da lahko na nepreglednem delu cestišča kak voznik, ki vozi normalni hitro, zaleti v zadnjega v koloni, ker ne pričakuje tako počasnega vozila. Promet pač lahko funkcionira samo, če se vsi držimo nekih dogovorov, med drugim tudi maksimalne IN minimalne hitrosti na vozišču. V nepreglednem ovinku normalni vozniki ne zmanjšamo hitrosti zato, ker za ovinkom pričakujemo traktorista, parkiran avto ali norca, ki je ravno začel prehitevati, pač pa zato, ker je nepregleden ovinek običajno tudi oster in se ga ne da zvoziti s polno hitrostjo. Kar hočem reči je sledeče: kljub temu, da ne vidimo tistega pred sabo, vozimo po desni strani s hitrostjo, ki jo dopušča cestišče, pač zato, ker pričakujemo da bodo tudi drugi vozili tako, pripeljali po svojem pasu in da nas za naslednjim ovinkom ne čaka prečno parkiran tovornjak. Če odmislimo CPP, gre za medsebojen dogovor voznikov, medsebojno zaupanje voznikov, da bomo vsi vozili v skladu z dogovorom. Če je temu tako, je vožnja običajno varna in so nesreče izjema; če pa mnogo voznikov odstopa od pravil in v bistvu izrabljajo zaupanje ostalih udeležencev, potem je število prometnih nesreč narašča.
- Hoc est qui sumus -

BigWhale ::

Redki so taki ovinki, da so tako zelo zaviti, da ne vidis avta pred seboj, ce imas ustrezno varnostno razdaljo. :)

imagodei ::

Res je, jih pa klub temu najdeš. Poleg tega je dovolj drugih situacij, v katerih počasnost na cesti ni dobrodošla. Tiste, ki zavijajo brez smerokaza sem že naštel. Nočne izvedenke tega primera so tudi zanimive - torej, da se voziš po omejitvah po magistralki, pred tabo se pa znajde neko izjemno počasno vozilo. Sploh v dežju je to obup, ker traja par sekund, preden ugotoviš, da se avto pred tabo skorajda ne premika - in to niti ni tako redko, ker nekateri resnično mislijo, da cesta ne zdrži več kot 50 km/h, če rahlo pada dež. Naslednji tak primer je, če ob cesti stojijo policaji - veliko voznikov bo iz neznanega razloga zavirala iz 100 na 60 km/h, čeprav ni nikjer nobene omejitve. Pač iz previdnosti. Pa še kaj bi se našlo, tudi pri mestni vožnji, 50 km/h.

Takšne situacije so ravno tako neprimerne. Gre za to, da ob neki omejitvi pač pričakujemo, da bodo tudi ostali to omejitev spoštovali, tako navzgor, kot tudi navzdol. Če za nekom vozim, tudi če govoriva o primerni varnostni razdalji, ni nikakor OK, da voznik najprej zmanjša brzino za 50%, šele potem pa da smerokaz, ali pa sploh brez njega zapelje v ovinek.
- Hoc est qui sumus -

jype ::

imagodei> Res je, jih pa klub temu najdeš.

V takih ovinkih nimaš kaj vozit 80, pa če je omejitev 9000.

Kaj pa, če je za ovinkom padlo deblo na cestišče? Kaj pa, če se je tam cestišče neha zaradi plazu?

Prilagodiš hitrost razmeram na cesti. Če greš od Črne vasi v Podpeč sta na sicer ravni cesti sredi barja dva ovinka. Eden je pregleden in ga pri prazni cesti komot prevoziš z 90, eden pa ni (zaradi grmičevja) in ga tudi komot prevoziš z 90, če si dovolj debilen, da ti je vseeno, če bo kdo pripeljal nasproti.

jRk0 ::

evo primer prepocasnega voznika in debilnega "truckerja". Peljem se domov predvcerajsnjim po magistralni cesti (ptuj-gruskovje), kjer je omejitev 90. nasproti pelje nek avto, naenkrat pa zagledam proti meni vozecih vec luci, nekatere zelo visoko. zelo ocitno je slo za velik tovornjak. no, tale debiln trucker je prehiteval meni v skarje, umaknil se ni za milimeter, tudi drug ni zabremzal. jaz sem se moral nemudoma ustaviti in zapeljati s ceste skoraj v obcestni jarek... mimo mene je pa svignil precej velik slepar, par cm stran od mene...

no, sreco mam da sem ziv, ker ce bi me celno tisti kreten nabasal, me vec ne bi bilo.

res pa je, da sem se peljal pocasi, ker ponavadi tam vozim kaksnih 100 do 110 (kar je realno gledano se vedno manj kot 100kmh da ne boste glasni prevec). ker ce se ne bi peljal 70 ali 80, se tudi ustavit ne bi mogel pravocasno
You fuck up once, you loose two teeth.

imagodei ::

@jype: Glej, saj načeloma se strinjam s tabo, sem tudi napisal, da je treba hitrost prilagodit cestišču. V konkretnem primeru nisem govoril o nepreglednem ovinku, pač pa slabo preglednem... OK, se zavedam, da je to že bolj subjektivna ocena, pa še celo objektivno težko oceniš, kaj je nepregleden in kaj slabo pregleden... Ampak tisto, kar jaz tukaj govorim je, da so nekatere stvari pričakovane, druge pa spet ne. Če ti pred avto skoči srna, 500m prej pa je bil na cesti znak "Pozor divjad!", potem se nimaš kaj pritoževat, da si razbil avto. Da bi debla kar počez ležala na cesti, je tudi malo bosa, kajne? Drugo je, če imaš na kakšnem delu cestišča znak "Pozor, nevarnost kamenja na cesti!", tam se spet ne moreš pritoževat, da si šel s ceste, ker si na kamenje pripeljal z 90 na uro.

Debla na cesti, porušeni viadukti, odtrgani deli cestišča... To se mi pa zdi rahlo pretirano pričakovat vsak dan... Če je tako, potem bi tudi na viaduktu Črni Kal moral zmanjšati brzino na 50 km/h, da bi lahko pravi čas zmanjšal, če za ovinkom slučajno "zmanjka ceste" - ker ko si enkrat na njem, je zaradi ščitnika pred bočnim vetrom Črni Kal rahlo nepregleden. Hmmmm, ne - enostavno zaupamo, da viadukta čez 300m ni kar konec, čeprav morda ne vidimo celotnega cestišča. Prav tako je pa pri ovinkih. Jasno, da skozenj ne pripelješ po dveh kolesih, po drugi strani pa tudi ne pričakuješ, da bo npr. v mestu (omejitev 50, skozi ovinek greš še počasneje) takoj za nepreglednim ovinkom sredi ceste parkiran avto? Ali pa (ne vem, koliko poznaš gorenjske ceste), da bo na drugi strani NEPREGLEDNEGA klanca v Podvinu, kjer je omejitev 90, nekdo peljal 30 ali 40 (edini del glavne ceste Jesenice - Kranj, kjer še ni avtoceste - pri Radovljici). No, po pravici povedano, sedaj to že pričakujem, ker se konstantno dogaja, tudi če ni nobene kolone.

Takšne razmere, kot jih predvidevaš ti (debla na cesti) so res redke in jih nima smisla predvidevat in zato ne mislim skozi ovinke, ki omogočajo normalno in varno vožnjo 50-60 km/h vozit 20-30 km/h. Lahko bi tudi vedno predvideval, da mi bo skozi tak ovinek nasproti po mojem pasu pripeljal idiot, ki se je ravno namenil nekoga prehiteti. Ampak tega ne predvidevam. Tako kot tudi ne, da mi bo v tunelu na vetrobransko steklo padel omet s stropa in zato kljub temu vozim skozi 100 km/h, čeprav bi bilo morda ob takšnem predvidevanju varneje 20 km/h.

No, gotovo nisi imel v mislih takšnih ekstremov, so pa na cesti vozniki, ki jih očitno pričakujejo. Če bi jaz vedno, ko vozim za tovornjakom pričakoval, da bom v vetrobransko steklo dobil 10x10x2 cm velik kos lesa (se mi je že naredilo), bi najbrž tudi na magistralki zmanjšal na 60 km/h. Pa na meteoritski dež tudi ne računam, zato pač pretežno vozim po omejitvah. Pred vsakim ostrim ovinkom je postavljen znak, slovenske ceste so kar v redu označene. Če se bi vsi držai teh omejitev, bi bilo vse OK in bi se večini nesreč lahko izognili. Pravzaprav takole - edino v tem primeru, da jaz vozim po teh omejitvah in upravičeno pričakujem, da bodo tudi ostali spoštovali enake omejitve, je vožnja sploh lahko varna! Deviacije v minus so lahko enako nevarne, kot tiste v +.
- Hoc est qui sumus -

darkolord ::

Če so take razmere redke, še ne pomeni, da moraš pač enkrat na vsake toliko časa tvegat

Če recimo držiš varnostno razdaljo, se padajočim stvarem z tovornjaka lahko izogneš.

Zgodovina sprememb…

jype ::

Čak mal, ko sem jaz hodu v avtošolo, so mi povedal, da moram pričakovat VSE. Da moram vedno imet tako brzino, da lahko zabremzam, če se pred mano pojavi marsovc. 2 sekundi varnostne razdalje v ovinkih pomeni, da pač nekaj časa voziš počasi. Vožnja pa da naj bo dinamična in jaz sem to razumel tako, da ko ovinka ni več in vidiš daleč naprej, pač pospešiš.

imagodei> Takšne razmere, kot jih predvidevaš ti (debla na cesti) so res redke in jih nima smisla predvidevat in zato ne mislim skozi ovinke, ki omogočajo normalno in varno vožnjo 50-60 km/h vozit 20-30 km/h.

What darkolord said. Če je ovinek tolk zavit oz. nepregleden, da moraš vozit 20, da imaš čas ustavit, potem pač voziš 20 skozi tak ovinek. Saj na magistralkah in regionalkah jih praviloma ni, če pa so, imaš pred njimi tisti trikotni znak z vijugo in po potrebi še omejitev hitrosti, pa seveda > > > > tablice.

Zgodovina sprememb…

WarpedGone ::

... da moram pričakovat VSE.


Ja, tako učijo. Ker se zavedajo, da se noben normalen človek tega ne bo poskušal držat 100% dobesedno in bo znal to stvar prilagodit praksi. Ker 'vse' zajema tudi tako nemogoče pripetljaje da je edina primerna hitrost 0 kmh. Lahko nehamo zapravlat denar za ceste in sedimo doma.

Recimo, rahlo desn ovinek in vlažna cesta. Kolk hitro je še varno? Kaj če se ti nenadoma odlomi levo sprednje kolo? Kolk hitro lahk pelješ skozi ovinek ne da bi te pri tem zaneslo na sosednji vozni pas in bi te nekdo lepo kušnu od spredaj?
Določeno mero tveganja je pač treba sprejet. Obstaja pa seveda razlika med razumnim tveganjem (luknja sredi ceste) in nerazumnim tveganjem (120% skozi oster ovinek 1.januarja ob 2 zjutraj).



jype: Zaradi nerodnosti sm stisnil 'Briši'. Oprosti.
Zbogom in hvala za vse ribe

darkolord ::

Tudi če se ti kolo odlomi, lahko normalno ustaviš, če voziš s prilagojeno hitrostjo.

El Barto ::

No ja jaz tudi nisem pretirano strpen - žal, sicer se poskušam popravit a gre počasi. Počasneži me kar dobro pogrejejo, a večinoma se nekako obvladam in brezglavo ne prehitevam.
V dežju se pa najde veliko zmenet, za katere bi bilo bolje če doma ostanejo. Osebo v dežju večinoma (razen hudih nalivov) vozim enako hitro kot v suhem. Pri 130 ali malce več po avtocesti pa večinoma brisalc eugasnem, ker se bolje vidi kot pa z, razen v primeru, da je dežja bolj malo.
V snegu je pa spoh pestro, k se večina vleče da je joj. Pozimi je čas za driftanje, zatorej pozimi raje vozim RWD (Alfa Romeo 75)>:D .

Do sedaj še nisem naletel na nobenga idijota, ki bi me prehiteval po desni, ampak nikol se ne ve ...
Počasnele in divjaki se pa najdejo v vseh oblikah in z vseh rgistracijskih območij (tukaj na gorenjskem največkrat za popestritev dogajanja skrbijo tisti iz LJ območja ...)

Govorite o minimalni hitrosti ... rad bi videl junaka, ki bo na ravni in pregledni cesti peljal 90 ali več, kjer je omejitev 60 (ali pa skozi naseje 90+ / 50) in bo videl policaja z radarjem, zraven pa še njegovga kolega z loparčkom oz. bo opozorjen, a nebo bremzal.
Glede priporočene hitrosti je znak modre barve, za najvišjo dovoljeno je pa rdeče, tako da večinoma tisti znaki (redči, modri so bolj redki), ki jih videvamo predstavljajo najvišjo dovoljeno hitrost. Imam tudi par potrdil, ki mojo izjavo potrjujejo;( .
Zatorej se raje vozim po omejitvah, spijem kako pijačo, se še kam drugam peljem, kot pa da dajem denar državi (ga že itak preveč pobere).
"You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa - until you've
experienced that rollercoaster of pain, disappointment, and agony for that
brief moment when everything works and you're on a nice road". Jeremy Clarkson

jype ::

Tega, da se ti kolo odlomi, ne moreš kar pričakovat.

MORAŠ pa pričakovat, da če ne vidiš za ovinek, da tam nekaj morda stoji, ali se celo pelje nasproti. MORAŠ prilagodit hitrost, sicer tvegaš več, kot je potrebno. Ni se treba ustavit, samo nogo daš z gasa, ko pa spet imaš pregled nad cesto pred tabo pa pohodiš nazaj.

Če vidiš, da je cesta mokra, MORAŠ pričakovati bistveno večjo možnost, da kolesa začnejo drseti. Ni NUJNO upočasniti, je pa pametno to storiti že preden dobiš občutek, da se bo treba jit "pushing the envelope".

Saj ni tako težko, no.

imagodei ::

darkolord@Tudi če se ti kolo odlomi, lahko normalno ustaviš, če voziš s prilagojeno hitrostjo.

Pri 130 na avtocesti? 8-O A ti je že kdaj guma počila mogoče pri 50?
- Hoc est qui sumus -

jype ::

Avtocesta je narejena tako, da počena guma nikogar ne ubije (če na njej niso tepci, ki ne razumejo koncepta varnostne razdalje). Malo večji problem so magistralke, kjer pri 90 dejansko brez težav lahko zletiš v jarek.

imagodei ::

@jype: Ja, saj tako jaz več ali manj vozim... Nogo z gasa v nepreglednem ovinku, nogo z gasa in celo rahlo na bremzo, če se na pločniku ob cesti podijo otroci... Nisem noben agresiven voznik, ampak lepo te prosim jype, govoriva o ekstremih, ki jih kljub temu lahko srečaš na cesti in za katere - ravno tako, kot za divjake - ni prav, da vozijo po naših cestah.

Nobenega 80 letnega gospoda, ki na magistralki vozi 60 in 70 ne mislim opravičevat, češ če je to zanj še varna brzina, naj pa vozi... To, da vozi toliko pod omejitvijo je znak, da se v prometu ne znajde in potem je od njega zelo neodgovorno, da sploh vozi. Na avtobus, prosim!

Ravno tako je neodgovorno od vsakega, naj bo star 20, 40 ali 100 let, če vozi prepočasi, na kateremkoli delu cestišča. Hitrost le prilagodi razmeram, predvidevaj kolikor hočeš - če boš ob otroškem igrišču zmanjšal na 40, te nikoli ne bom klel. Če bodo pa vsi otroci na drugi strani igrišča, 50m od ceste in boš še vedno mimo peljal 30 km/h, je pa to popolnoma nepotrebna bedarija. Ne zato, ker boš mene spravil v slabo voljo, ampak zato, ker ne znaš ocenit razmer na cesti. In to je srž problema. Ne moreva govorit, da je za neko pregledno, ravno magistralko brez omejitev normalno, da po njej ljudje vozijo 60 in 70.

Ne vem, jaz pač izhajam iz tega, da je vožnja z avtomobili nujno zlo in iz tega, da je cesta konec koncev le namenjena premikanju. Od tod tudi moje gledanje na to, da v hudem nalivu ne moreš na magistralki voziti 30 km/h, ker boš povzročil nesrečo. Druga vozila se namreč premikajo in če bo nekdo v istih razmerah ocenil, da lahko vozi 70 in potem 50m pred sabo zagledal tvoje luči, se lahko zgodi nesreča! Če se ti situacija zdi nesprejemljiva in meniš, da razmere ne dopuščajo vožnje, se odstrani na odstavni pas ali izogibališče, oz. ne odhajaj od doma. Ne pa, da v rahlem snegu, kjer se sneg še niti ne prijema cestišča, voziš 40, kjer je omejitev 90!

Druga, manj pomembna stran te medalje je pa tudi ta, da s svojo počasno vožnjo res lahko razburiš druge voznike.V Trenjih na temo prometnih nesreč konec lanskega leta je nekdo pametno povedal, da je vožnja v osnovi izgubljen čas; čas, ki ga dejansko ne moremo porabiti za nič (drugega), kot pa za sam proces prehoda od točke A do točke B. Ta čas si vsi želimo čimbolj skrajšati in če se že strinjamo, da divjanje po cesti ne pelje nikamor, pa bodimo po drugi strani vsaj toliko kulturni, da razumemo, da 30 in več % počasneje od omejitev spet ne moremo voziti. Treba je imeti en normalen odnos do drugih voznikov.Tudi meni včasih pozno zvečer paše vozit po avtocesti samo 90, po magistralki in po lokalnih cestah pa 80 ali celo še manj... Ampak vedno samo takrat, ko s tem ne spravljam sebe in drugih v nevarnost.
- Hoc est qui sumus -

Poldi112 ::

>Druga vozila se namreč premikajo in če bo nekdo v istih razmerah ocenil, da lahko vozi 70 in potem 50m pred sabo zagledal tvoje luči, se lahko zgodi nesreča!

IN kriv bo sam. Max hitrost mora biti vedno taka, da se lahko ustaviš do konca vidljivosti. Če pa pričakuješ, da bo tudi tam kjer ne vidiš prosto in voziš temu primerno, si pa neodgovoren divjak.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

jype ::

imagodei> To, da vozi toliko pod omejitvijo je znak, da se v prometu ne znajde in potem je od njega zelo neodgovorno, da sploh vozi. Na avtobus, prosim!

Ja. Absolutno.

Ampak jaz _kljub temu_ nikoli ne izgubim potrpljenja na cesti, ker nima to nobenega smisla.

imagodei ::

@Poldi112: Zanimivo bi bilo izvedeti, kdo bi bil kriv za prometno nesrečo, če bi se ponoči, ob zmanjšani vidljivosti, brez ustreznih označb in vseh 4 žmigovcev, na sredi ceste ustavil avto, čez 2 minuti bi se pa nekdo (kljub normalni hitrosti in zaviranju), zaletel vanj?

Hmmm... Razmišljam - zakaj sploh potrebujemo znake za nevarnost na cesti ali pa rdeče odsevne trikotnike, ki jih moramo postaviti pred avto, če obstanemo ob cesti, če pa bi itak vsi morali predvidevati vse mogoče in nemogoče situacije in voziti tako, kot da je za naslednjim ovinkom smrtno nevarna situacija?

Na ta način se je mogoče danes voziti le še s konjsko vprego po makadamskih cestah. Če naj promet sploh funkcionira - če pač obstaja potreba po prometu, če se želimo sploh voziti po cesti - pa moramo sprejeti neko raven tveganja in voziti. Edini način, da se izognem vsem nevarnostim je, da dejansko ne presegam hitrosti 60 km/h izven mesta in ne presegam hitrosti 30 km/h v mestu. Ampak kakšen smisel imajo potem še sploh avtomobili? Potem pa res ne moremo od nekoga pričakovat, da se bo dnevno vozil iz periferije v LJ na šiht! Saj bi potem (z zastoji vred) na 100 km dolgi poti porabil 2,5 uri, t.j. 5 ur na vožnji v obe smeri.
- Hoc est qui sumus -

Buggy ::

imagodei: ...lepse kot si povedal ne mores. Se popolnoma strinjam s teboj!
Ze sam post je napisan razumno in strpno za razliko od nekaterih samooklicanih "strpnezev", taka kultura pa se potem odraza tudi na cesti. Cestitam!
Je pa res, da nismo vsi enako sposobni voziti. Skrivati se potem za nekimi iz rokava povlecenimi "teorijami zarote na cesti" pa je malce smesno.

jype ::

imagodei> Zanimivo bi bilo izvedeti, kdo bi bil kriv za prometno nesrečo, če bi se ponoči, ob zmanjšani vidljivosti, brez ustreznih označb in vseh 4 žmigovcev, na sredi ceste ustavil avto, čez 2 minuti bi se pa nekdo (kljub normalni hitrosti in zaviranju), zaletel vanj?

Ni vprašanje krivde, temveč vprašanje tega, ali lahko to preprečiš. Ponoči in ob zmanjšani vidljivosti pač voziš počasneje, da lahko v takih primerih ustaviš.

In ker sem tak primer že doživel in povsem varno ustavil in JAZ prižgal varnostne utripalke, lahko zagotovim, da me ni nič pekla vest, ker sem vozil počasneje od največje dovoljene hitrosti.

Tisti, ki so se v takšna tesla že kdaj zaleteli, pa naj povejo, kako so bili srečni, ker so se zaleteli, saj so bili zaradi večje hitrosti prej doma.

imagodei ::

@Buggy: Hvala, sej bom še zardel :8)

jype@Ni vprašanje krivde, temveč vprašanje tega, ali lahko to preprečiš. Ponoči in ob zmanjšani vidljivosti pač voziš počasneje, da lahko v takih primerih ustaviš.
In ker sem tak primer že doživel in povsem varno ustavil in JAZ prižgal varnostne utripalke, lahko zagotovim, da me ni nič pekla vest, ker sem vozil počasneje od največje dovoljene hitrosti.


Tudi s tem se strinjam, nisem nikakršen divjak in ne zagovarjam agresivne vožje, celo nasprotno. Moj zadnji primer ustavljenega avtomobila je pač spet en ekstrem in tvoj primer je pač opis ravnanja spodobnega, kulturnega voznika. Tudi sam bi tako reagiral, čeprav bi me verjetno zagrabilo, da bi šel človeka ozmerjat, naj v bodoče prižiga "vse štiri". Tisto, kar pa jaz želim izpostaviti je pa to, da mora kultura obnašanja na cesti iti v obe smeri. Torej tudi tisti, ki zavestno ali nezavestno s PRETIRANO počasno vožnjo ovirajo IN ogrožajo voznike, ki ne želijo nič drugega, kot od točke A do točke B priti varno in po omejitvah, tudi tisti bi se morali vprašati, ali ni morda njihovo obnašanje neprimerno.

Torej pod črto stvar sploh ni v tem, da bi takšni vozniki koga živcirali, pač pa da ustvarjajo potencialno nevarne situacije. Točno tako, kot alkoholizirani vozniki in razni drugi divjaki. Še en primer - voziš po avtocesti 130-140 na varnostni razdalji za kombijem, nakar ta zamenja pas in gre v prehitevanje, pred tabo pa se pojavi avto, ki vozi 80 na uro. Ker si imel varnostno razdaljo, si - jasno - zbremzal in rešil potencialno nevarno situacijo. Ampak, če se ta tepec ne bi vozil 80 po cesti z omejitvijo 130, po do te potencialno nevarne situacije sploh ne bi prišlo in ti srce sedaj ne bi utripalo s 180/min...

Pa vse, kar je tisti voznik spredaj počel, je to, da je vozil povsem neagresivno. Nikomur ni hotel nič žalega in si je mislil: "Me bojo že prehitel, če hočejo hitreje vozit!".
- Hoc est qui sumus -

BluPhenix ::

Zanimivo bi bilo izvedeti, kdo bi bil kriv za prometno nesrečo, če bi se ponoči, ob zmanjšani vidljivosti, brez ustreznih označb in vseh 4 žmigovcev, na sredi ceste ustavil avto, čez 2 minuti bi se pa nekdo (kljub normalni hitrosti in zaviranju), zaletel vanj?

Kriva bi bila oba, prvi zaradi omenjenih razlogov, drugi pa zaradi vožnje neprilagojene razmeram na cesti. Kdo bi komu plačal odškodnino pa bi se morali potem civilno tožiti.

Je pa vprašanje kaj je tu normalna hitrost. V opisanih pogojih vsekakor ni 130kmh. Če je vidljivost tako nizka, da avtomobila ni videl oz. ni mogel pravočasno ustaviti (niti teoretično: hitrost->zaznanje ovire->zavorna razdalja), je vsekakor bila previsoka hitrost.

Drugi primer bi bil če bi namesto, da se je nekdo ustavil bila na cesti kakšna druga ovira, naprimer medved. Gre za isto okoliščino, le ovira je druga. Vsakič, ko se ne moreš v času odkar oviro zagledaš pa do "trka" ustaviti voziš prehitro. Zato pa so označnbe na cestah, ki omejujejo hitrost, ta omejitev naj bi pri danih pogojih na cesti omogočala varno ustavljanje oz. nepovzročenje nesreče.
Podpisa ni več, ker so me poskušali asimilirati.

Poldi112 ::

Če zbiješ srno na cesti, kdo je kriv?
Če zbiješ otroka ki sedi na cesti, kdo je kriv? Ali pa če priteče izza hiše na cesto?
Isto kot če nekdo sredi ceste ustavi. Ali če se zabiješ v hlod. Seveda je zelo neodgovorno od človeka, da ustavi sredi ceste, ampak kriv je še vedno tisti, ki se vanj zabije.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

imagodei ::

@Poldi112: Prav gotovo nisem kriv, če mi čez cesto priteče srna in jo zbijem, ČE na ustrezni razdalji na odseku ceste, kjer vozim, ni bilo table "Pozor, divjad na cesti!". ČE tabla je, sem si kriv sam, če pa je ni, je odgovoren upravljalec cest - izven naselij je to menda država.

Prav tako ne prevzemam krivde za to, če bi med vožnjo po lokalni cesti izven naselja zbil otroka, ki bi na cesto skočil iz nasada koruze. Pustimo občutke krivde in psihološke posledice, ki bi jih imel jaz kot voznik; objektivno gotovo ne bi bil kriv!

Prav tako ostajam pri tistem, kar sem napisal prej. Cestišče je namenjeno vožnji. Miki Muster je v Zvitorepcu enkrat lepo zapisal: "Cesta ni promenada!". Če se ti na cesti pokvari avto, moraš nemudoma prižgati vse štiri smerokaze in svoj avto odstraniti iz ceste ali pa cestišče pravilno označiti - postaviti trikotnik 20m od avtomobila ob omejitvi 90 km/h NI pravilno označevanje! V kolikor mora voznik predvidevati vse mogoče in nemogoče situacije, lahko vsi začnemo veselo vozit 50 km/h po vseh cestah in bomo imeli prometni kaos! Ker pa temu ni tako, se po magistralki ne moremo kar sprehajati in če že to počnemo, ne moremo odgovornosti valiti na druge. Razmere na cestah niso vedno takšne, da bi lahko pravočasno opazil vsak pokvarjen avto ob cesti in vsakega pešca, ki teka okoli avtomobila v črnih oblačilih sredi noči, jaz pa pravilno vozim npr. 90 km/h.

Ne, ne, če imaš tako filozofijo, se pač ne bova ujela, Poldi. Kje se potem to konča? Če mi nasproti po mojem pasu pripelje frajer, ki prehiteva v škarjice in se zaleti vame, kdo je kriv? Mogoče jaz, ker takšne situacije nisem predvidel? Saj bi jo konec koncev moral!
- Hoc est qui sumus -

imagodei ::

darkolord@ Če recimo držiš varnostno razdaljo, se padajočim stvarem z tovornjaka lahko izogneš.

Zanimivo, ko sem pri 80 na uro vozil sigurno 25m za tovornjakom, se mi je zgodilo natančno to in mi poškodoval prednje vetrobransko steklo. Košček lesa (10x10 cm, debel morda 1 ali 2 cm) je po zraku naredil par zanimivih piruet in na koncu priletel v moje steklo. Kljub varnostni razdalji. Škoda na steklu je zanemarljiva (malo odrgnjeno in nalomljeno), k sreči pa nisem v paniki zavil levo ali desno v varovalno ograjo, od koder bi me itak odbilo nazaj v nasproti vozeče vozilo.

To se mi ne bi zgodilo, če bi vozil recimo 40m za tovornjakom, ampak kaj takšnega pa tudi jaz nisem pričakoval in ne vem, če kdo bi.
- Hoc est qui sumus -

darkolord ::

Ti voziš avto in ne tank.

Če ne vidiš za ovinek, ne boš verjel, MORAŠ pričakovat vse. Pa tut če se cesta kar naenkrat konča. Za ene bi očitno morali pred vsak ovinek dat ene 20 znakov...
Avtocesta JE zgrajena tako, da pri hitrosti 130 ob normalnih pogojiš vidiš za ovinek; ovinkaste regionalne ceste pa sploh ne.

Aja, a imaš v krvi vedno ko voziš, ravno toliko alkohola, da ne dobiš kazni?

BluPhenix ::

Meni je v italiji s tovornjaka na avto skoraj padel kopač. Ja KOPAČ. Ravno sem začel prehitevati tovornjak in v tistem trenutku sem zagledal, kako je odletela ena lesena klada s prikolice, no čez par sekund se je kopač nagnil na prehitevalni pas, prikolico je zvilo jo skoraj prevrnilo, a je na srečo voznik zadevo obvladal (pravočasno dovolj zavil in preprečil, da bi kopač zletel na cesto potem pa še par 10 metrov vijugal). Vse kar sem lahko naredil je bilo to, da sem pogledal v ogledalo, vklopil vse 4 žmigavce in pritisnil na bremzo (ko sem zagledal klado malo, ko se je zamajal kopač precej). Na srečo so to videli tudi tisti, ki so bili na prehitevalnem za mano, prav tako tisti, ki so bili na voznem. Sicer se nismo prav ustavili, ampak smo precej precej upočasnili, še dobro, da je bila taka ura, da ni bilo veliko prometa, ker drugače ne vem kako bi bilo.

Ne upam si pomisliti kaj bi se lahko zgodilo, v kolikor bi tovornjak prehiteval tako kot delajo nekateri (pripelješ 1m od tovornjaka, nato se vržeš ven); kaj v kolikor bi za mano na prehitevalnem nekdo pripičil s 180kmh; kaj če ljudje ki so tisti dan vozili nebi držali neke pametne varnostne razdalje.

Takrat je na srečo šofer tovornjaka obvladal zadevo, umiril prikolico in tovornjak spravil na odstavni pas. Kopač je visel v stran čez pol prikolice, dobro da imajo nizko težišče, da se ni potem prevrnil (ena gosenica je bila dol s prikolice, ena še nekako gor).

Od takrat še bolj pazim na svojo varnostno razdaljo, bolj gledam v ogledala, ko karkoli nenavadnega naredim in zelo, zelo opazujem vozilo, ki ga pravkar prehitevam. Še posebno če so to tovornjaki, ki vozijo stroje, hlode, velike kamne, ...

Ostaneš začuden, kaj vse te lahko doleti na cesti, zato je vedno dobro voziti po predpisih in biti pozoren. Ne pa voziti na meji svojih in vozilovih zmožnosti.
Podpisa ni več, ker so me poskušali asimilirati.

Buggy ::

darkolord: predvidevam, da so tvoje trditve plod dolgoletnih izusenj dnevne prisotnosti za volanom. Zal mi je, da si stvar dojel tako...je pa par postov nazaj bil argumentiran odgovor, zakaj temu ni tako kot navajas ti.
Morda bi si se enkrat prebral par zadnjih postov, ker se mi zdi, da se kar malo ponavljamo.

darkolord ::

Buggy: sem vse prebral, pa ni tam nobene dobre argumentacije. Vsaj jaz je ne vidim

Buggy ::

darklord: nekaj za pokusino...

Debla na cesti, porušeni viadukti, odtrgani deli cestišča... To se mi pa zdi rahlo pretirano pričakovat vsak dan... Če je tako, potem bi tudi na viaduktu Črni Kal moral zmanjšati brzino na 50 km/h, da bi lahko pravi čas zmanjšal, če za ovinkom slučajno "zmanjka ceste" - ker ko si enkrat na njem, je zaradi ščitnika pred bočnim vetrom Črni Kal rahlo nepregleden. Hmmmm, ne - enostavno zaupamo, da viadukta čez 300m ni kar konec, čeprav morda ne vidimo celotnega cestišča. Prav tako je pa pri ovinkih. Jasno, da skozenj ne pripelješ po dveh kolesih, po drugi strani pa tudi ne pričakuješ, da bo npr. v mestu (omejitev 50, skozi ovinek greš še počasneje) takoj za nepreglednim ovinkom sredi ceste parkiran avto?


...pa se

Hmmm... Razmišljam - zakaj sploh potrebujemo znake za nevarnost na cesti ali pa rdeče odsevne trikotnike, ki jih moramo postaviti pred avto, če obstanemo ob cesti, če pa bi itak vsi morali predvidevati vse mogoče in nemogoče situacije in voziti tako, kot da je za naslednjim ovinkom smrtno nevarna situacija?


...in pa

Ali povedano drugače: Omejitev jaz razumem kot najnižji skupni imenovalec - vsakdo z izpitom in tehnično ustreznim avtom bi moral biti sposoben peljati s to hitrostjo (pogoj: normalne razmere - vidljivost, suho cestišče itd.). Nekdo z boljšim znanjem in/ali boljšim avtom bi lahko varno tam peljal tudi z višjo hitrostjo, a ker to večina ljudi zase ni sposobna objektivno ocenjevat, naj se omejitve držijo vsi.


sicer pa upam, da si zadosti dojemljiv in znas sam presodit, kako se bos prilagajal razmeram na cestiscu in s tem ne bos ogrozal drugih ter sebe. Seveda obstajajo robni primeri, ki pa niso prisotni samo na cesti vendar pa lahko taksno dojemanje situcij privede v dolocene skrajnosti (paranoja anyone).

Ko hodis po mestnih ulicah verjeno tudi nimas pogleda usmerjenega v zrak, kajti prav lahko se zgodi, da iz naslednje stavbe pade kaksen stresnik...

edit: dodatek

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()
««
5 / 81
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Prehitevanje kolone (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15224075 (20465) facepalm

Počasni vozniki (strani: 1 2 3 433 34 35 36 )

Oddelek: Na cesti
1776267526 (238557) dzinks63

Omejitve hitrosti za motoriste (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
17334154 (28382) bluefish
»

Posnetek prometne nesreče - Pravilna reakcija? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
9517594 (13994) solatko

Več podobnih tem