Forum » Loža » Koliko so krivi počasni vozniki?
Koliko so krivi počasni vozniki?
Temo vidijo: vsi
jype ::
Hecno - ravno s kolesom sem pridobil naklonjenost dekleta, ki je zdaj moja življenska sopotnica.
Tečne afne pa se me izogibajo že od nekdaj, ker nisem preveč takten.
Tečne afne pa se me izogibajo že od nekdaj, ker nisem preveč takten.
Limit-sky ::
Hecno - ravno s kolesom sem pridobil naklonjenost dekleta, ki je zdaj moja življenska sopotnica.
Tečne afne pa se me izogibajo že od nekdaj, ker nisem preveč takten.
A je to dobro ali slabo?
Probaj kdaj ves dan po rokah vlačit ključe od avta s kakšnim obeskom za 1 euro, kjer je naslikana neka okrogla oblika s tremi kraki. Boš takoj videl taktnost.
jype ::
Limit-sky> Boš takoj videl taktnost.
Videl? Jaz sem tisti, ki se obnaša... Antisocialno, milo rečeno.
Videl? Jaz sem tisti, ki se obnaša... Antisocialno, milo rečeno.
Limit-sky ::
Pyr0Beast ::
Kaj pa imaš tisti paket na zadnjem delu kolesa kot se vidi v senci?:))
Plac za prtljago, da ne rabiš nositi ruzaka/zadnjo luč/blatnik ?
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
jype ::
Pyr0Beast> Kaj pa imaš tisti paket na zadnjem delu kolesa kot se vidi v senci?
Torbo, not pa bencin pa take fore.
Limit-sky> Saj se lahko taktno delaš socialnega, for science' sake.
Tudi ta eksperiment pride enkrat na vrsto, brez skrbi.
Torbo, not pa bencin pa take fore.
Limit-sky> Saj se lahko taktno delaš socialnega, for science' sake.
Tudi ta eksperiment pride enkrat na vrsto, brez skrbi.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
solatko ::
Gray_Warden - nikjer nisem izjavil da nekdo lahko vozi krepko čez omejitve (ki imajo z varnostjo v cestnem prometu malo skupnega), vendar vozijo in bodo vozili, kar se tiče prehitevanja je taka hitrost 2-3 sekunde in za varno prehitevanje moraš pač porabit vse resurse, da to storiš hitro in varno, pravim pa tudi, če tega ne znaš, ne prehitevaj in tisti, ki prehitevajo vozila pri vožnji na špici omejitve, verjemi, da znajo. Nekje so se naučili, kje pa je drugo vprašanje. Po navadi se pobje take manevre učijo na kakšni makedamski cesti, kjer dosegajo hitrosti okoli 100 km/h in začuda, sesujejo zelo malo avtomobilov.
In ne, nista mi dali vožnji gokarda in buggy-a nikakršnih preddispozicij za malo hitrejšo vožnjo, sta mi pa dali veliko znanja o fiziki, ki deluje pri premikajočih telesih in to znanje je za voznika izredno pomembno. Recimo navaden zdrs vozila v ovinku (olje, pesek, led ali samo dež po dolgem času), me ne preseneti več, saj je manever reševanja enak, kot je vožnja teh dveh vozil. Ko to obvladaš, te v sami fiziki ne more zahebat niti počena guma, niti ovira na nevidnem delu ovinka, taka reševanja presenečenj se po dobrem treningu prenese v podzavest, tako kot menjavanje brzin, tako, da v situaciji reagiraš takoj, ni izgube časa z razmišljanjem.
Določena omejitev hitrosti je daleč od tistega, kar bi vsak povprečen šofer na suhi, pregledni cesti lahko peljal, vendar je pri nas statistika nesreč taka, kot je in po njej, je za večino nesreč kriva hitrost (poglejte si statistiko drugih prometno razvitih držav, kjer so na visokih mestih kategorije, ki jih v naši statistiki sploh ni - npr. neobvladanje vozila, slaba ali pomanjkljiva signalizacija, nevarni odsek ceste - pri nas gre vse v kategorijo neprilagojena hitrost). Zato prehitevanje s 130 in tako letenje nekaj sekund, ni še nikogar poškodovalo, nastane pa problem, če prehitevaš s 100, vozilo ki pelje 80 in slabo oceniš nasproti vozeče. V takih primerih pride po navadi do klasičnih škarij, ki se sicer največkrat s sodelovanjem prehitevanega vozila in tistega, ki gre nasproti, konča srečno. Po navadi se pri povprečnežih dela ta manever v 5. brzini in za tiste omejitvene klope, je tako prehitevanje pravilno. Ne ga srat. Kako boš z 90 prehitel 20 in več metrov dolg kamion, ki pelje predpisanih 70km/h. Porabiš skoraj celo logaško ravnino za tak manever.
Pokaži mi nek strokovni članek, ki je ocenil vožnjo na široki, pregledni, sorazmerno kvalitetni cesti in suhi cesti, z avtom višjega srednjega razreda, skoraj brez prometa, za nevarno. Ni vse kar je preko omejitev, nevarno, saj se lahko dnevno prepričate, koliko voznikov vozi čez omejitev, pa nesreč ni, se pa najde situacija, ko gre vse narobe in poči iz ljubega mira. Človek, ki sodeluje v prometu, je v prometu aktiven, zbran in vsaj povprečno usposobljen upravljati vozilo, ne sme in ne bo imel prometne nesreče, po svoji krivdi.
BlaY0 - Ne skrbi. Že od otroških let spim od 3 - 5 ur, intenzivno, me ne zbudiš niti s topom. Spat hodim med 1. in 3., dvigam se 6.15, po takem spancu sem sposoben bit aktiven do naslednjega odhoda spat. Nekateri organizmi pač ne potrebujejo 8 in več ur spanja, da lahko funkcionirajo. Danes sem šel spat ob 3-eh in mimo grede naredil nekaj čez 300 km Lj - Kp - Pula - Rijeka - Delnice - Kočevje - Lj. Moji dnevi so kar se tiče voženj skoraj enaki, samo relacije so druge.
In sedaj, ko tole pišem, se počutim prav spočitega, saj sem imel eno lepših voženj, ja nekaj krat je šlo tudi do 130 km/h, seveda po regionalki. Tako lepo praznih cest ni bilo že od 60-ih let prejšnjega stoletja. Seveda naselja lepo po omejitvah, skratka, čisti užitek.
Če bi bila potreba, bi komot naredil še kakšnih 500km.
In ne, nista mi dali vožnji gokarda in buggy-a nikakršnih preddispozicij za malo hitrejšo vožnjo, sta mi pa dali veliko znanja o fiziki, ki deluje pri premikajočih telesih in to znanje je za voznika izredno pomembno. Recimo navaden zdrs vozila v ovinku (olje, pesek, led ali samo dež po dolgem času), me ne preseneti več, saj je manever reševanja enak, kot je vožnja teh dveh vozil. Ko to obvladaš, te v sami fiziki ne more zahebat niti počena guma, niti ovira na nevidnem delu ovinka, taka reševanja presenečenj se po dobrem treningu prenese v podzavest, tako kot menjavanje brzin, tako, da v situaciji reagiraš takoj, ni izgube časa z razmišljanjem.
Določena omejitev hitrosti je daleč od tistega, kar bi vsak povprečen šofer na suhi, pregledni cesti lahko peljal, vendar je pri nas statistika nesreč taka, kot je in po njej, je za večino nesreč kriva hitrost (poglejte si statistiko drugih prometno razvitih držav, kjer so na visokih mestih kategorije, ki jih v naši statistiki sploh ni - npr. neobvladanje vozila, slaba ali pomanjkljiva signalizacija, nevarni odsek ceste - pri nas gre vse v kategorijo neprilagojena hitrost). Zato prehitevanje s 130 in tako letenje nekaj sekund, ni še nikogar poškodovalo, nastane pa problem, če prehitevaš s 100, vozilo ki pelje 80 in slabo oceniš nasproti vozeče. V takih primerih pride po navadi do klasičnih škarij, ki se sicer največkrat s sodelovanjem prehitevanega vozila in tistega, ki gre nasproti, konča srečno. Po navadi se pri povprečnežih dela ta manever v 5. brzini in za tiste omejitvene klope, je tako prehitevanje pravilno. Ne ga srat. Kako boš z 90 prehitel 20 in več metrov dolg kamion, ki pelje predpisanih 70km/h. Porabiš skoraj celo logaško ravnino za tak manever.
Pokaži mi nek strokovni članek, ki je ocenil vožnjo na široki, pregledni, sorazmerno kvalitetni cesti in suhi cesti, z avtom višjega srednjega razreda, skoraj brez prometa, za nevarno. Ni vse kar je preko omejitev, nevarno, saj se lahko dnevno prepričate, koliko voznikov vozi čez omejitev, pa nesreč ni, se pa najde situacija, ko gre vse narobe in poči iz ljubega mira. Človek, ki sodeluje v prometu, je v prometu aktiven, zbran in vsaj povprečno usposobljen upravljati vozilo, ne sme in ne bo imel prometne nesreče, po svoji krivdi.
BlaY0 - Ne skrbi. Že od otroških let spim od 3 - 5 ur, intenzivno, me ne zbudiš niti s topom. Spat hodim med 1. in 3., dvigam se 6.15, po takem spancu sem sposoben bit aktiven do naslednjega odhoda spat. Nekateri organizmi pač ne potrebujejo 8 in več ur spanja, da lahko funkcionirajo. Danes sem šel spat ob 3-eh in mimo grede naredil nekaj čez 300 km Lj - Kp - Pula - Rijeka - Delnice - Kočevje - Lj. Moji dnevi so kar se tiče voženj skoraj enaki, samo relacije so druge.
In sedaj, ko tole pišem, se počutim prav spočitega, saj sem imel eno lepših voženj, ja nekaj krat je šlo tudi do 130 km/h, seveda po regionalki. Tako lepo praznih cest ni bilo že od 60-ih let prejšnjega stoletja. Seveda naselja lepo po omejitvah, skratka, čisti užitek.
Če bi bila potreba, bi komot naredil še kakšnih 500km.
Delo krepa človeka
Limit-sky ::
Malner ::
Solatko. Malo off topic.
Predvidevam da ne meditiraš že od otroških let. Kako ti uspe preživeti s tako malo spanja? Kaj ješ? Veliko piješ? Se veliko gibaš? Imaš pri spanju glavo obrnjeno proti sveru? Ali imate doma prostore postavljenje po Feng Šu? Ali je je stanovanje pregledal kakšen bioenergetik?
Predvidevam da ne meditiraš že od otroških let. Kako ti uspe preživeti s tako malo spanja? Kaj ješ? Veliko piješ? Se veliko gibaš? Imaš pri spanju glavo obrnjeno proti sveru? Ali imate doma prostore postavljenje po Feng Šu? Ali je je stanovanje pregledal kakšen bioenergetik?
BigWhale ::
Hecno - ravno s kolesom sem pridobil naklonjenost dekleta, ki je zdaj moja življenska sopotnica.
Tečne afne pa se me izogibajo že od nekdaj, ker nisem preveč takten.
A je to dobro ali slabo?
Probaj kdaj ves dan po rokah vlačit ključe od avta s kakšnim obeskom za 1 euro, kjer je naslikana neka okrogla oblika s tremi kraki. Boš takoj videl taktnost.
Avto z znakom s tremi kraki je za mejhne, debele in plesaste. Plus tega, zivljenskega sopotnika si ne isces z obeskom na kljucih, je bolj pametno ubrati kak drug kriterij.
BlaY0 ::
Samo še en te v pralni stroj vrže, da se malo skrčiš po višini in razegneš po širini, plešast boš pa itak kmalu
jype ::
Baje sm že, moram pa še mal natrenirat, ker dokler ne šibaš v rikverc z nadsvetlobno hitrostjo se ubistvu ne morš videt v glavo.
BlaY0 ::
Kako da ne, lahko šibaš naprej s svetlobno hitrostjo in dohitiš sebe, ob predpostavki, da nisi zapustil Planeta.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
jype ::
BlaYO> Kako da ne, lahko šibaš naprej s svetlobno hitrostjo in dohitiš sebe, ob predpostavki, da nisi zapustil Planeta.
Ja, pol rabš pa še magnetne gume.
Ja, pol rabš pa še magnetne gume.
CaqKa ::
Solatko. Malo off topic.
Predvidevam da ne meditiraš že od otroških let. Kako ti uspe preživeti s tako malo spanja? Kaj ješ? Veliko piješ? Se veliko gibaš? Imaš pri spanju glavo obrnjeno proti sveru? Ali imate doma prostore postavljenje po Feng Šu? Ali je je stanovanje pregledal kakšen bioenergetik?
eni ste pa zdaj že res malo nesramni.
jaz tudi dan preživim z 6 urami spanca, dočim poznam take ki jim niti 11 ur ni dovolj. pač različna telesa. verjetno pa je tudi marsikaj od psihe odvisno. pa če kdo kakšne powernape dela vmes tudi marsikaj naredi.
Gray_Warden ::
pri 60 letih ne moreš hodit ob 2 spat in predvidevat da si dovolj naspan za profesionalno in varno vožnjo v prometu.
Why so serious?
krneki0001 ::
Gray_Warden je izjavil:
pri 60 letih ne moreš hodit ob 2 spat in predvidevat da si dovolj naspan za profesionalno in varno vožnjo v prometu.
Si že toliko star, da to z lahkoto trdiš?
Gray_Warden ::
to trdim iz dejstva da 60 letniki izjemno neradi sedejo za volan in se peljejo nekam saj jih to utrudi. Ne predstavljam si kako bi vozil kot profesionalni voznik v prometu po minimalno 300 km vsak dan, če si utrujen. Si predstavljaš ti?
še posebej če tak človek pridiga o varni vožnji in prehitevanju z 150 kmh. Bi ti rad da ti nasproti pripelje zaspan 60 letnik s hitrostjo 150 kmh ali več?
še posebej če tak človek pridiga o varni vožnji in prehitevanju z 150 kmh. Bi ti rad da ti nasproti pripelje zaspan 60 letnik s hitrostjo 150 kmh ali več?
Why so serious?
jype ::
Mah, solatko jih je povozu vsak teden par, pa itak sploh ne opazi, ker je očitno napol gluh in slep.
krneki0001 ::
Gray_warden , Na teden delam povprečno tam nekje od 1100 do 1300 kilometrov z avtom po slovenskih cestah. Vsega hudega sem se že navadil, tako da me skoraj nič več ne preseneti.
Presenetila sta pa me zadnjič "iznajdljiva pobiralca davka na neumnost", ki sta postavila svoj znak za delo na cesti in znak za omejitev hitrosti 30km/h nižji kot je tam omejitev, ter ustavljala vse mimoidoče, ki so itak peljali hitreje kot pa je bila "nova" omejitev.
Presenetila sta pa me zadnjič "iznajdljiva pobiralca davka na neumnost", ki sta postavila svoj znak za delo na cesti in znak za omejitev hitrosti 30km/h nižji kot je tam omejitev, ter ustavljala vse mimoidoče, ki so itak peljali hitreje kot pa je bila "nova" omejitev.
Gray_Warden ::
jype, tudi jaz nisem. Vendar če bi ti opisal tak način vožnje dvomim da bi me zagovarjal. Prehitevanje s polnim gasom, do 150 km/h, zato da bi prehitel nekoga ki vozi 90 tam kjer je omejitev 90 in potem bi razlagal na forumu da je to popolnoma varno prehitevanje. Za moje pojme je to norenje na cesti in zaradi takšnih ki se precenjujejo in menijo da si zaradi svojega superiornega znanja ker so vozili buggija lahko dovolijo voziti čez omejitev, menim da so kazni na naših cestah bistveno prenizke. Vsak dan berem v črni kroniki kako je nekdo zletel s ceste zaradi prevelike hitrosti.
Why so serious?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Gray_Warden ()
echo ::
Pa koga res zanima tvoje mnenje?
Varno prehitevati pomeni prehiteti na čim krajši razdalji oziroma čim manj časa = čim večja razlika hitrosti. Če voziš avto, ki zmore v tistih nekaj sekundah priplezati do 150, potem boš prehiteval s hitrostjo 150km/h.
Obenem pa še vedno veljajo ostali pogoji, kot so pregledna in prazna cesta, dovolj široko cestišče, pa še kakšen bi se našel.
Če si pa mlad voznik, brez izkušenj ali še spoznavaš svoje vozilo, kot v mojem primeru, pa je tako ali tako bolje, da se izogneš takšnim zahtevnim manevrim, če res ni nujno.
Varno prehitevati pomeni prehiteti na čim krajši razdalji oziroma čim manj časa = čim večja razlika hitrosti. Če voziš avto, ki zmore v tistih nekaj sekundah priplezati do 150, potem boš prehiteval s hitrostjo 150km/h.
Obenem pa še vedno veljajo ostali pogoji, kot so pregledna in prazna cesta, dovolj široko cestišče, pa še kakšen bi se našel.
Če si pa mlad voznik, brez izkušenj ali še spoznavaš svoje vozilo, kot v mojem primeru, pa je tako ali tako bolje, da se izogneš takšnim zahtevnim manevrim, če res ni nujno.
CaqKa ::
pa s kakšnimi argumenti lahko govorite in trdite da 6 ur spanja ni dovolj za nekoga? naša telesa so različna. Ampak eni to očitno bolje veste. Jaz iz prve roke za sebe vem da je 6 ur dovolj. iz druge roke vem, da za bivšo punco, vse kar ni bilo vsaj 11 ur ni bilo vredu. in sploh me ne čudi če potem obstaja primer, ki bo z 4 urami spanja popolnoma funkcionalna oseba in če bom srečal nekoga ki more 16 ur spat da bo funkcioniral. imamo ljudi ki sploh ne morejo zaspat (ja tisti so sicer bolani in imajo zaradi tega blazne težave).
Kar se tiče prehitevanja pri 150. Moj avto sicer ne potegne tak, ampak ko cesta ni takšna da bi videl dovolj vnaprej, se tudi sam poslužim tehnike, da grem prestavo nižje, pune po gasu in zminimiziram čas in pot s katero prehitevam.
ko začnem prebirat solatkotove besede, pa zadeva postane logična, namreč zminimiziraš čas in pot prehitevanja. Če pa boš neko osebo zbil pri 90 ali pa 150 pa je irelevantno, ker bo po vse verjetnosti imela zelo hude posledice. skratka čas v katerem se lahko karkoli zgodi je manjši. sej nekaj metrov po tem ko si vozilo prehitel, si spet na 90 oziorma karkoli je zgornja omejitev na tisti relaciji.
Kar se tiče prehitevanja pri 150. Moj avto sicer ne potegne tak, ampak ko cesta ni takšna da bi videl dovolj vnaprej, se tudi sam poslužim tehnike, da grem prestavo nižje, pune po gasu in zminimiziram čas in pot s katero prehitevam.
ko začnem prebirat solatkotove besede, pa zadeva postane logična, namreč zminimiziraš čas in pot prehitevanja. Če pa boš neko osebo zbil pri 90 ali pa 150 pa je irelevantno, ker bo po vse verjetnosti imela zelo hude posledice. skratka čas v katerem se lahko karkoli zgodi je manjši. sej nekaj metrov po tem ko si vozilo prehitel, si spet na 90 oziorma karkoli je zgornja omejitev na tisti relaciji.
gokky ::
Pa koga res zanima tvoje mnenje?
Varno prehitevati pomeni prehiteti na čim krajši razdalji oziroma čim manj časa = čim večja razlika hitrosti. Če voziš avto, ki zmore v tistih nekaj sekundah priplezati do 150, potem boš prehiteval s hitrostjo 150km/h.
Zelo vesel bi bil kakega citata iz zakonodaje, kjer ti ob prehitevanju ekslicitno dovoljuje vožnjo hitrejšo od omejitve. Do tedaj pa zakonsko (in kaznovalno) velja, da moraš prehiteti na čim krajši razdalji oz. v čim manj časa, ampak v okviru omejitve. Če oceniš, da to ni mogoče, se prehitevanja niti lotiti ne smeš (ergo pelješ "ušivih" 80, namesto 90 za nekom, ki 90 na odprti cesti pač ne zmore).
P.S.: Če bi bil danes jutri, bi že lahko dobil tri pike, ker sem s 35 km/h prehiteval kolesarja v coni 30. ;-)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: gokky ()
RejZoR ::
Če prehitevaš na preglednem delu in s pravilnim prestavljanjem ni nič narobe s prehitevanjem kot takim.
Torej na ravninah kjer vidiš kilometer daleč če gre kdo nasproti in pri prehitevanju daš prestavo nižje, da se avto zavrti v obrate in prehitiš v kar se da kratkem času.
Torej na ravninah kjer vidiš kilometer daleč če gre kdo nasproti in pri prehitevanju daš prestavo nižje, da se avto zavrti v obrate in prehitiš v kar se da kratkem času.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
amigo_no1 ::
Gray_Warden je izjavil:
Vsak dan berem v črni kroniki kako je nekdo zletel s ceste zaradi prevelike hitrosti.
Slo policaji ne znajo drugega napisati kot prevelika hitrost, še nisi to ugotovil ??
@RejZoR
Tvoj nasvet velja za klasičnega atmosferskega bencinarja - eni vozijo tudi TD ali turbo bencinarje.
Gray_Warden ::
ma zaboga, kaj vam dovoljuje vožnjo čez omejitev hitrosti? Če vidiš da boš moral pospešiti čez omejitev hitrost ida boš nekoga "varno" prehitel pač ne greš prehitevat KER TI TO ZAKON PREPOVEDUJE. NE SMEŠ IT ČEZ OMEJITEV HITROSTI.
Why so serious?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Gray_Warden ()
Gray_Warden ::
amigo_no1
tudi če je cesta slaba si sam kriv da si zletel z nje ker nisi prilagodil hitrosti razmeram na cesti. Torej si vozil z neprilagojeno hitrosto ker si se precenjeval. In ja, to je lahko tudi 20 km/h na poledeneli cesti.
tudi če je cesta slaba si sam kriv da si zletel z nje ker nisi prilagodil hitrosti razmeram na cesti. Torej si vozil z neprilagojeno hitrosto ker si se precenjeval. In ja, to je lahko tudi 20 km/h na poledeneli cesti.
Why so serious?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Gray_Warden ()
RejZoR ::
Gray_Warden je izjavil:
ma zaboga, kaj vam dovoljuje vožnjo čez omejitev hitrosti? Če vidiš da boš moral pospešiti čez omejitev hitrost ida boš nekoga "varno" prehitel pač ne greš prehitevat KER TI TO ZAKON PREPOVEDUJE. NE SMEŠ IT ČEZ OMEJITEV HITROSTI.
Bullshit da večjega ni. V primeru prehitevanja je dovoljeno presežt hitrost omejitve pod pogojem, da se hitrost po uspešnem prehitevanju povrne na predpisano. Ti si očitno en tistih junakov, ki gre prehitevat s 5 prestavo in nato rabijo 5 minut, da te sploh dohiti, pol pa še 2 minuti, da te dejansko prehitijo.
Ne počet tega!
Itaq pa ponavad prehitevaš nekoga, ker gre prepočasi (npr če veš da je omejitev 90, folk pa se vlači 60) tako da presežeš omejitev za mogoče 10 al pa 20km/h v trenutku ko greš mimo polža.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
Gray_Warden ::
torej ti boš prehiteval nekoga ki vozi 90 tam kejr je omejitev 90 s hitrostjo 150 kmh in potem vozil 90 pred njim?
o tem se je debata začela....jaz sem rekel da ko vidim da me bo nekdo prehietl ko jaz vozim 90 in sem rekel da mu upočasnim da me lažje varno prehiti in pri tem preseže hitrost res samo za malenkost. Jaz upočasnim na 70km/h, tisti pospeši na 100 in je stvar rešena. Nekateri pa so bili pametni in so rekli da je povsem varno če mene ki vozim 90 tisti prehiti s hitrostjo 150, potem pa pričakujejo da bo tisti pred mano vozil 90 tako kot vozim jaz..NE. Tak človek bo divjal naprej in ogrožal ostale ljudi.
Ne govorim o prehitevanju nekoga ki vozi prepočasi, govorim o prehitevanju nekoga ki vozi točno po omejitvi.
o tem se je debata začela....jaz sem rekel da ko vidim da me bo nekdo prehietl ko jaz vozim 90 in sem rekel da mu upočasnim da me lažje varno prehiti in pri tem preseže hitrost res samo za malenkost. Jaz upočasnim na 70km/h, tisti pospeši na 100 in je stvar rešena. Nekateri pa so bili pametni in so rekli da je povsem varno če mene ki vozim 90 tisti prehiti s hitrostjo 150, potem pa pričakujejo da bo tisti pred mano vozil 90 tako kot vozim jaz..NE. Tak človek bo divjal naprej in ogrožal ostale ljudi.
Ne govorim o prehitevanju nekoga ki vozi prepočasi, govorim o prehitevanju nekoga ki vozi točno po omejitvi.
Why so serious?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Gray_Warden ()
amigo_no1 ::
Ne govorim o prehitevanju nekoga ki vozi prepočasi, govorim o prehitevanju nekoga ki vozi točno po omejitvi.
Takega teoretično ne moreš niti dohiteti, še posebej če se oba peljata točno po omejitvi .
Bullshit da večjega ni. V primeru prehitevanja je dovoljeno presežt hitrost omejitve pod pogojem, da se hitrost po uspešnem prehitevanju povrne na predpisano.
RejZoR
Nimaš prav.Če te takrat slikajo se boš zgovarjal da si ravno enega prehiteval ? Good luck with your excuse.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: amigo_no1 ()
Gray_Warden ::
teoretično je res nemogoče ker je prepovedano voziti s hitrostjo višjo od omejitve hitrosti. To pomeni da je nekdo moral voziti hitreje od omejitve hitrosti, potem pa me še prehitevati s hitrostjo 150 km/h. Takemu je treba odvzeti avto, izpit za avto in celoletno plačo da vsaj 1 leto ne bo mogel kupiti niti avta niti šel delat izpit za avto.
Why so serious?
RejZoR ::
Za slikanje na avtomatskih stacionarnih radarjih ne bom trdil, sem pa na mestu kjer je omejitev 50km/h z ene 70km/h prehitel kolesarja, ko je vame policaj meril z ročnim radarjem in sem samo videl kako ga je povesil dol in ni ničesar storil, ko sem se mu približeval in šel mimo. Očitno nekateri policaji imajo nekaj zdrave pameti...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
ABX ::
Gray_Warden je izjavil:
teoretično je res nemogoče ker je prepovedano voziti s hitrostjo višjo od omejitve hitrosti. To pomeni da je nekdo moral voziti hitreje od omejitve hitrosti, potem pa me še prehitevati s hitrostjo 150 km/h. Takemu je treba odvzeti avto, izpit za avto in celoletno plačo da vsaj 1 leto ne bo mogel kupiti niti avta niti šel delat izpit za avto.
Potem bi jaz že zdavnaj ostal brez izpita ter avta in motorja. Pa čeprav nisem v življenju naredil ene prometne nesreče.
Jaz se ne bojim ceste ali hitrosti. Jaz se bojim drugih udeležencev v prometu in sploh ko sem na motorju jih paranoično spremljam.
Najbolj nelagodno mi je v mestu, ko pa vozim 100-150km/h na prazni cesti pa duša uživa. Lahko bi šel bistveno več, ampak na cesti ne divjam.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ABX ()
amigo_no1 ::
RejZoR
Prej bi rekel da ni mogel opraviti meritve, saj si "vijugal" .
Škoda da ga nisi vprašal kaj je bil razlog, ker ponavadi merijo, dokler ne izpolnijo dnevne norme.
Prej bi rekel da ni mogel opraviti meritve, saj si "vijugal" .
Škoda da ga nisi vprašal kaj je bil razlog, ker ponavadi merijo, dokler ne izpolnijo dnevne norme.
Gray_Warden ::
take izjave so mi najbolj smešne...me je meril policist pa me ni ustavil. Če si nekoga prehiteval je mogoče menil da je bolj varno da te ne začne ustavljat da ne bi ti naredil kakšne neumne poteze in s tem povzročil prometne nesreče, se ti ne zdi? Ti bi prehiteval, on bi ti pomahal da ustavil, tisti z tabo bi se pa zaletel vate saj ne bi pričakoval da ga boš prehitel in takoj pred njim začel zavirat..
get the point?
get the point?
Why so serious?
krneki0001 ::
51. člen
(varno prehitevanje)
(1) Voznik sme začeti prehitevati le, če ima na cesti dovolj prostora. S prehitevanjem ne sme ovirati udeleženca cestnega prometa, ki ga prehiteva.
(2) Pred prehitevanjem vozila, ki vozi pred njim po istem prometnem pasu, mora dati voznik predpisan znak, nato pa ga na primerni bočni razdalji prehiteti. Prehiteti mora brez oklevanja, po končanem prehitevanju pa se mora, razen na smernem vozišču z dvema ali več prometnimi pasovi čim prej vrniti na izhodiščni prometni pas.
(3) Na smernem vozišču z najmanj dvema prometnima pasovoma sme voznik, ki je prehitel vozilo in želi prehiteti še drugo vozilo ali drugega udeleženca cestnega prometa, ostati na prometnem pasu, po katerem je prehiteval prvo vozilo, če s tem ne ovira hitrejših vozil, ki se mu približujejo od zadaj.
(4) Voznik prehitevanega vozila ne sme povečevati hitrosti. Po potrebi mora zmanjšati hitrost in se pomakniti k desnemu robu vozišča in s svojim ravnanjem omogočiti vozniku, ki prehiteva čimprejšnjo zaključitev prehitevanja.
(5) Z globo 40 eurov se kaznuje za prekršek voznik, ki ravna v nasprotju z določbo drugega odstavka tega člena.
(6) Z globo 200 eurov se kaznuje za prekršek voznik, ki ravna v nasprotju z določbami prvega, drugega ali tretjega odstavka tega člena.
(7) Z globo 300 eurov se kaznuje za prekršek voznik, ki ravna v nasprotju z določbami četrtega odstavka tega člena. Vozniku motornega vozila se izrečejo tudi 3 kazenske točke.
Malo kmečke zdrave pameti. Če hočeš hitro in brez oklevanja prehiteti vozilo, potem moraš pospešiti tudi preko omejitve. Seveda takoj ko prehitiš tudi zmanjšaš hitrost nazaj na dovoljeno, ne da se boš odpeljal naprej s tako hitrostjo.
Gray_Warden ::
hahaha vsi se izgovarjate samo na prehitevanje kot tako. To da prehitevaš voznika ki vozi točno po omejitvi pa izpustite.
Izgovora, da si prehiteval voznika ki vozi TOČNO po omejitvi, nimaš. Že samo to da si ga dohitel, pove da si že pred tem vozil čez omejitev. Sori samo za takšno vožnjo ni opravičila.
Izgovora, da si prehiteval voznika ki vozi TOČNO po omejitvi, nimaš. Že samo to da si ga dohitel, pove da si že pred tem vozil čez omejitev. Sori samo za takšno vožnjo ni opravičila.
Why so serious?
M-XXXX ::
Izgovora, da si prehiteval voznika ki vozi TOČNO po omejitvi, nimaš. Že samo to da si ga dohitel, pove da si že pred tem vozil čez omejitev. Sori samo za takšno vožnjo ni opravičila.
Hm, jaz mam kar dobrega: hotel sem iti hitreje. In točno po omejitvi je cca 10km/h več po števcu od omejitve... Tako da...
Gray_Warden ::
in tvoj izgovor da lahko voziš 10 km/h več od omejitve je?
števci danes namreč praktično ne lažejo več. Mogoče za km ali 2, več pa definitivno ne.
stestiraj pred kakšno tablo ki meri in ti pokaže tvojo hitrost. Stestiraj s pomočjo navigacije, kjer garmin račina tvojo hitrost, potem pa boš nekako ugotovil da ko greš 10 km/h čez omejitev, dejansko prekoračiš omejitev hitrosti.
števci danes namreč praktično ne lažejo več. Mogoče za km ali 2, več pa definitivno ne.
stestiraj pred kakšno tablo ki meri in ti pokaže tvojo hitrost. Stestiraj s pomočjo navigacije, kjer garmin račina tvojo hitrost, potem pa boš nekako ugotovil da ko greš 10 km/h čez omejitev, dejansko prekoračiš omejitev hitrosti.
Why so serious?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Gray_Warden ()
solatko ::
Vidim da ste se precej razgovorili okoli določenih trditev, ki sem jih navedel v prejšnjih postih, na žalost mi samo dva dajeta, kolikortoliko prav.
Pa pejmo po nekem redu
Ne uporabljam nikakršnih metod, takrat ko spim in kjer spim, je to mrtvo stanje, saj bi me lahko komot prenesli na drugi konec, pa se nebi zbudil. Ja spim povprečno 5 ur dnevno ob polni funkcionalnosti. Ne vozim viprja, vozim pa avto, ki je zadosti zmogljiv in močen, da mi omogoča varno vožnjo. Tudi fičo s 750 ccm je zmogel prit dokaj hitro do 120, če si izbral pravilno prestavo.
V glavnem mi avto potegne v 3. do 150 (in to skoraj vsak avto srednjega razreda mora it).
Imam 57 let in sem v odlični kondiciji, sem pa že v penzionu, ker sem imel pač delovno dobo s povečanjem (benificirano, pa nisem bil pri policiji, da ne bo kdo kaj mislil).
Včeraj in danes sem naredil skoraj 1000 km. Prišel sem domov pred kakšno urico, sedaj pa se bom odpravil k počitku za kakšnih 5 uric.
Nimam navade prehitevat vozila, ki vozijo v zgornjih mejah omejitev, ko pa prehitevam, pa je res, da gre tudi do 150, sploh če zadaj vidim, da bi hotel še kdo mimo.
Ne skrbite, za volanom nisem nikoli zaspan, pa sem kdaj pa kdaj vozil tudi 16 in več ur skupaj, seveda z obveznimi postanki, da se malo pretegneš.
Kar se tiče prehitevanja s 150, ne poznam policaja, ki te bo kaznoval za ta manever (sem jih doživel kar nekaj, ko je za mano šibala provida), saj se po prehitevanju hitro spravim na omejitev +5, tako, da nisem nikoli imel problemov z oblastjo.
jype - nisem povozil nič večjega od žabe, poznam pa človeka, ki ima na vesti 9 življenj, pa v tem našem sistemu (2 od osamosvojitve, 7 pa že prej) ima še vedno izpit, še vedno je na cesti, presedel pa ni niti dneva v arestu (če bi se vprašalo mene, ta človek nikoli več ne bi prišel iz aresta) je enostavno norec na cesti, ne obvlada vozila in ima izredno visoke zveze, da ga iz vsake pizdarije zvlečejo ven (morda se bo kdo spomnil, avta, ki je na gorenjski AC ušel helikopterju, ker ne leti preko 300km/h. Začuda se temu kretenu ne zgodi nič, umirajo pešci, sopotniki in nasproti vozeči.
Gray_Warden - Si ti kdaj sedel v malo večjem avtu ali ti je polo, clio ali punto edino merilo, pa tudi te gredo v močnejši izvedbi varno, med prehitevanjem do 150, če nimajo vklopljene klime.
V črni kroniki ne bereš velikokrat, da gredo s ceste zaradi hitrosti, saj gredo tudi pri 70, 80, redki pa so tisti, ki gredo s ceste pri 150 in več. Da greš s cete, ni treba it ne vem kako hitro, saj se vse zgodi v nekaj sekundah in slabo poznavanje avta, ceste, prometne fizike je tisto, kar te spravi iz ovinka. Včasih bereš, kako je šel s ceste kak mulo s fotrovo zverino, zato takrat, ko kupuješ mulcu avto, izberi takega, ki je za njegovo znanje primeren, ne pa zato, da bo mulc varen in to mu še poveš (varnega avtomobila namreč ni)
Pa pejmo po nekem redu
Ne uporabljam nikakršnih metod, takrat ko spim in kjer spim, je to mrtvo stanje, saj bi me lahko komot prenesli na drugi konec, pa se nebi zbudil. Ja spim povprečno 5 ur dnevno ob polni funkcionalnosti. Ne vozim viprja, vozim pa avto, ki je zadosti zmogljiv in močen, da mi omogoča varno vožnjo. Tudi fičo s 750 ccm je zmogel prit dokaj hitro do 120, če si izbral pravilno prestavo.
V glavnem mi avto potegne v 3. do 150 (in to skoraj vsak avto srednjega razreda mora it).
Imam 57 let in sem v odlični kondiciji, sem pa že v penzionu, ker sem imel pač delovno dobo s povečanjem (benificirano, pa nisem bil pri policiji, da ne bo kdo kaj mislil).
Včeraj in danes sem naredil skoraj 1000 km. Prišel sem domov pred kakšno urico, sedaj pa se bom odpravil k počitku za kakšnih 5 uric.
Nimam navade prehitevat vozila, ki vozijo v zgornjih mejah omejitev, ko pa prehitevam, pa je res, da gre tudi do 150, sploh če zadaj vidim, da bi hotel še kdo mimo.
Ne skrbite, za volanom nisem nikoli zaspan, pa sem kdaj pa kdaj vozil tudi 16 in več ur skupaj, seveda z obveznimi postanki, da se malo pretegneš.
Kar se tiče prehitevanja s 150, ne poznam policaja, ki te bo kaznoval za ta manever (sem jih doživel kar nekaj, ko je za mano šibala provida), saj se po prehitevanju hitro spravim na omejitev +5, tako, da nisem nikoli imel problemov z oblastjo.
jype - nisem povozil nič večjega od žabe, poznam pa človeka, ki ima na vesti 9 življenj, pa v tem našem sistemu (2 od osamosvojitve, 7 pa že prej) ima še vedno izpit, še vedno je na cesti, presedel pa ni niti dneva v arestu (če bi se vprašalo mene, ta človek nikoli več ne bi prišel iz aresta) je enostavno norec na cesti, ne obvlada vozila in ima izredno visoke zveze, da ga iz vsake pizdarije zvlečejo ven (morda se bo kdo spomnil, avta, ki je na gorenjski AC ušel helikopterju, ker ne leti preko 300km/h. Začuda se temu kretenu ne zgodi nič, umirajo pešci, sopotniki in nasproti vozeči.
Gray_Warden - Si ti kdaj sedel v malo večjem avtu ali ti je polo, clio ali punto edino merilo, pa tudi te gredo v močnejši izvedbi varno, med prehitevanjem do 150, če nimajo vklopljene klime.
V črni kroniki ne bereš velikokrat, da gredo s ceste zaradi hitrosti, saj gredo tudi pri 70, 80, redki pa so tisti, ki gredo s ceste pri 150 in več. Da greš s cete, ni treba it ne vem kako hitro, saj se vse zgodi v nekaj sekundah in slabo poznavanje avta, ceste, prometne fizike je tisto, kar te spravi iz ovinka. Včasih bereš, kako je šel s ceste kak mulo s fotrovo zverino, zato takrat, ko kupuješ mulcu avto, izberi takega, ki je za njegovo znanje primeren, ne pa zato, da bo mulc varen in to mu še poveš (varnega avtomobila namreč ni)
Delo krepa človeka
M-XXXX ::
in tvoj izgovor da lahko voziš 10 km/h več od omejitve je?
Dinamika vožnje, boljši občutek pri višji hitrosti,... Da ne bo pomote, se v naselju (tam kjer je nevarnost, da pride do sranja) striktno držim omejitve, pa tudi par km dol če je taka situacija), tam kjer se pa da (izven naselja), AC pa z veseljem pritistnem (in v primeru, da me dobijo bom pač plačal)... Če je za avto in gorivo in želja po dinamičnejši vožnji bo pa tud za kazni... Kako bi rekel nujno zlo... Čeprav (trkam po mizi) me do sedaj še niso ustavili (cca 25000km) v zadnjem letu... Tudi če greš mimo polcaja z 140-150 po AC še mrdli ne bodo...
števci danes namreč praktično ne lažejo več. Mogoče za km ali 2, več pa definitivno ne.
stestiraj pred kakšno tablo ki meri in ti pokaže tvojo hitrost. Stestiraj s pomočjo navigacije, kjer garmin račina tvojo hitrost, potem pa boš nekako ugotovil da ko greš 10 km/h čez omejitev, dejansko prekoračiš omejitev hitrosti.
Saj nisem rekel, da mi kaj veliko laže, edino kar je v tem primeru važno je to, koliko bo policaju namerilo (če odštejemo moralno plat) in tukaj je cca 10km/h kot na števcu hitro (kot si že rekel par km števec, potem pa radar obija (odvisno od hitrostne omejitve).
Gray_Warden ::
hvala za pojasnilo nejasnih delov tvojih trditev.
Kakšen avto imam jaz ne veš, niti jaz ne vem kaj voziš ti. Trdiš le da voziš avto ki ti omogoča varno vožnjo. Pospeški pri majhnem avtu z 1.6 mašino in velikem, težkem z 2.0 mašino so identični zaradi razlike v teži.
solatko> Da greš s cete, ni treba it ne vem kako hitro, saj se vse zgodi v nekaj sekundah in slabo poznavanje avta, ceste, prometne fizike je tisto, kar te spravi iz ovinka.
to je definicija neprilagojene hitrosti, torej hitrosti nisi prilagodil svojemu znanju in razmerama na cesti...neprilagojena hitrost.
vožnja cliota z 1.2 mašino je bistveno bolj nevarna od vožnje kakšnega močnega stroja ravno zaradi pospeševanja. clio z 1.2 mašino bo rabil cleo večnost da nekaj prehiti medtem ko kakšen avtoček s 150 konji to naredi bistveno lažje. Jaz imam srednjo izbiro. 105 konjev..dovolj pospeškov za prehitevanje ko je to potrebno. Res pa je da bi nujno rabil več konjev če bi vozil težji avto vendar pri mojem avtu je to več kot dovolj moči.
še vedno pa ne vidim kakšen bi bil izgovor da sploh prehitiš nekoga ki vozi 90. Za takšno početje je v prvi vrsti krivo to, da si vozil preko omejitve da si sploh dohitel avto ki vozi točno po omejitvi in TO JE TISTO KAR ME MOTI.
Če prehitevaš nekoga iki vozi 60 tam kjer je omejitev 90, ga boš varno prehitel s pospeševanjem do 100 in zapeljal nazaj na svoj vozni pas in upočasnil na 90-95...to je zame varno prehitevanje.
IN ZATO SEM TAKOJ NAPISAL DA ČE ME PRI 90 HOČE KDO PREHITET, UPOČASNIM HITROST DA ME ON LAHKO HITREJE PREHITI PRI NIŽJI HITROSTI. Tam si ti začel trditi da je to brezveze saj me lahko varno prehiti pri 150 km/h in s tem praktično rekel da je moje upočasnjevanje popolnoma nesmiselno. Ni, saj medtem ko on pospešuje mimo mene jaz upočasnjujem in s tem bo on prej zavil nazaj na svoj pas. TO tudi veleva zakon. Če bi bilo takšnih ki upočasnijo medtem ko jih nekdo prehiteva več, ne bi bilo nikomur potrebno pospeševati do 150.
Če pa ti na podlagi tega da jaz dodatno poskrbim za varnost DRUGIH tako da upočasnim vožnjo medtem ko me oni prehitevajo nekako meniš da sem voznik začetnik z gnilim starim cliotom, sva se pa nekje izjemno slabo razumela.
Kakšen avto imam jaz ne veš, niti jaz ne vem kaj voziš ti. Trdiš le da voziš avto ki ti omogoča varno vožnjo. Pospeški pri majhnem avtu z 1.6 mašino in velikem, težkem z 2.0 mašino so identični zaradi razlike v teži.
solatko> Da greš s cete, ni treba it ne vem kako hitro, saj se vse zgodi v nekaj sekundah in slabo poznavanje avta, ceste, prometne fizike je tisto, kar te spravi iz ovinka.
to je definicija neprilagojene hitrosti, torej hitrosti nisi prilagodil svojemu znanju in razmerama na cesti...neprilagojena hitrost.
vožnja cliota z 1.2 mašino je bistveno bolj nevarna od vožnje kakšnega močnega stroja ravno zaradi pospeševanja. clio z 1.2 mašino bo rabil cleo večnost da nekaj prehiti medtem ko kakšen avtoček s 150 konji to naredi bistveno lažje. Jaz imam srednjo izbiro. 105 konjev..dovolj pospeškov za prehitevanje ko je to potrebno. Res pa je da bi nujno rabil več konjev če bi vozil težji avto vendar pri mojem avtu je to več kot dovolj moči.
še vedno pa ne vidim kakšen bi bil izgovor da sploh prehitiš nekoga ki vozi 90. Za takšno početje je v prvi vrsti krivo to, da si vozil preko omejitve da si sploh dohitel avto ki vozi točno po omejitvi in TO JE TISTO KAR ME MOTI.
Če prehitevaš nekoga iki vozi 60 tam kjer je omejitev 90, ga boš varno prehitel s pospeševanjem do 100 in zapeljal nazaj na svoj vozni pas in upočasnil na 90-95...to je zame varno prehitevanje.
IN ZATO SEM TAKOJ NAPISAL DA ČE ME PRI 90 HOČE KDO PREHITET, UPOČASNIM HITROST DA ME ON LAHKO HITREJE PREHITI PRI NIŽJI HITROSTI. Tam si ti začel trditi da je to brezveze saj me lahko varno prehiti pri 150 km/h in s tem praktično rekel da je moje upočasnjevanje popolnoma nesmiselno. Ni, saj medtem ko on pospešuje mimo mene jaz upočasnjujem in s tem bo on prej zavil nazaj na svoj pas. TO tudi veleva zakon. Če bi bilo takšnih ki upočasnijo medtem ko jih nekdo prehiteva več, ne bi bilo nikomur potrebno pospeševati do 150.
Če pa ti na podlagi tega da jaz dodatno poskrbim za varnost DRUGIH tako da upočasnim vožnjo medtem ko me oni prehitevajo nekako meniš da sem voznik začetnik z gnilim starim cliotom, sva se pa nekje izjemno slabo razumela.
Why so serious?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Gray_Warden ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Prehitevanje kolone (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 24358 (20748) | facepalm |
⊘ | Počasni vozniki (strani: 1 2 3 4 … 33 34 35 36 )Oddelek: Na cesti | 270055 (241086) | dzinks63 |
⊘ | Omejitve hitrosti za motoriste (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 34536 (28764) | bluefish |
» | Posnetek prometne nesreče - Pravilna reakcija? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 17749 (14149) | solatko |