Forum » Loža » Koliko so krivi počasni vozniki?
Koliko so krivi počasni vozniki?
Temo vidijo: vsi
'FireSTORM' ::
koment na prvi post...
res da gre to ostalim na živce, ampak policaj ga ne mora kaznit, in nisem za to da bi ga moral kaznit
ker umaknit se mu ni treba, razen če je njegova hitrost manjša od polovice omejitve
ti pa boš verjetno tolko mel v glavi da neboš šel prehitevat v nepregleden ovinek...
kaj pa če je tip mel kak razlog da je tak počasi vozil?
jaz sem enkrat nabasal vodo in avto po tem ni več vlekel nikamor 30kmh max...ampak po par km je bil ok...
in nisem spuščal naprej nikoga, edino kar sem sem se umaknil na čist desen rob...bmk če si ti zadaj živčen...nabaši me...kaj te meni k...saj dobim nazaj od zavarovalnice...za polovico omejitve pa tudi nisem bil počasnejši, ker je bla omejitev skoraj vseskozi 50kmh, razen kakih 500m je bla 90 ampak ni bilo primernega mesta za ustavit...razen...jarek in potem še njiva...ne hvala, raje bodi živčen...
torej zmeraj preden postaneš živčen v avtu in te nekdo tako razjezi da bi mu avto vzel in ga povozil z lastnim avtom, se raje malo zamisli...mogoče pa ma kak razlog...
sicer pa nevem zakaj bi moral bit živčen za volanom če moraš malo počasneje vozit...
kaj boš zamudil kam?
prej bi šel...zdaj bo pa kdo rekel, ja kak bi pa naj vedel za to?
pa predvidevaj da je bila neka nesreča in se moraš okrog pelat in boš zgubil nevem rečmo pol ure...takrat boš tudi živčen?
in še enkrat...ne ne mislim da bi take ljudi mogli kaznit...saj sta si ta 2 tipa v tvojem primeru čist sama kriva(če bi prišlo do nesreče), saj sta sama prehitevala v nepregleden ovinek in verjetno polno črto...nihče ju ni prisilil k temu, razen ona2 sama..
res da gre to ostalim na živce, ampak policaj ga ne mora kaznit, in nisem za to da bi ga moral kaznit
ker umaknit se mu ni treba, razen če je njegova hitrost manjša od polovice omejitve
ti pa boš verjetno tolko mel v glavi da neboš šel prehitevat v nepregleden ovinek...
kaj pa če je tip mel kak razlog da je tak počasi vozil?
jaz sem enkrat nabasal vodo in avto po tem ni več vlekel nikamor 30kmh max...ampak po par km je bil ok...
in nisem spuščal naprej nikoga, edino kar sem sem se umaknil na čist desen rob...bmk če si ti zadaj živčen...nabaši me...kaj te meni k...saj dobim nazaj od zavarovalnice...za polovico omejitve pa tudi nisem bil počasnejši, ker je bla omejitev skoraj vseskozi 50kmh, razen kakih 500m je bla 90 ampak ni bilo primernega mesta za ustavit...razen...jarek in potem še njiva...ne hvala, raje bodi živčen...
torej zmeraj preden postaneš živčen v avtu in te nekdo tako razjezi da bi mu avto vzel in ga povozil z lastnim avtom, se raje malo zamisli...mogoče pa ma kak razlog...
sicer pa nevem zakaj bi moral bit živčen za volanom če moraš malo počasneje vozit...
kaj boš zamudil kam?
prej bi šel...zdaj bo pa kdo rekel, ja kak bi pa naj vedel za to?
pa predvidevaj da je bila neka nesreča in se moraš okrog pelat in boš zgubil nevem rečmo pol ure...takrat boš tudi živčen?
in še enkrat...ne ne mislim da bi take ljudi mogli kaznit...saj sta si ta 2 tipa v tvojem primeru čist sama kriva(če bi prišlo do nesreče), saj sta sama prehitevala v nepregleden ovinek in verjetno polno črto...nihče ju ni prisilil k temu, razen ona2 sama..
Those penguins.... They sure aint normal....
Vikking ::
Nevem, ampak je prav očitno da vsi tukaj ki tako pljuvate po počasnih voznik, pohvalite kako dober voznik ste in ker ste tako dober voznik prekoračite dovoljeno hitrost skoraj kjerkoli brez problema tudi za več kot 50%.
Če me ne vara statistika ste takoj za pijanci, po statistiki povzročiteljev. Je kdo našel statistiko kjer piše kolikšen delež nesreč povzorčijo počasni vzoniki?
Problem je v tem da moremo na vas takorekoč "divjake" ampak seveda super voznike z odličnimi izkušnjami paziti MI ko podirate zvočni zid po cestah. Če se ti v parih letih ni zgodila prometna nesreča oz. je bil nekdo drug kriv (kje sem že ta izgovorl slišal? ), v isti sapi podirate pa hitrostne rekorde, se zavedajte da se vam to ni zgodilo zato ker ste dober voznik, ampak zato ker so na cesti NA VAS PAZILI DRUGI VOZNIKI, od počasnih do normalnih.
Da dodam še zadnje razmišljanje, opazil sem pa da želite vsakega (ne sebi enakega v hitrosti, razmišljanju vožnje in vijuganju po cesti) takoj izriniti iz ceste, ga prehiteti ter zavirati, mu dokazati kdo je šef kdo je močnejši, mu pokazati kao obvladate kletvice iz vseh bivših republik juge....
Če na cesti ne bomo tolerantni drug do drugega, pazili druge na cesti, spustili hitrejše naprej, sodelovali skupaj prometu kot normalni, ne pa kot največji debili, potem statistika ne bo nikoli boljša, pa so lahko ukrepi države kakršnikoli.
Se mi je pa zdel zelo zanimiv prispevek od James Clarkson(TopGear) in je bilo pač križišče v ameriki, kjer se sreča 5 cest, brez semaforjev. Avti so vozili lepo tekoče brez cviljenja gum, nato pa je prečkal to križišče (seveda ni bilo niti semaforjev za pešče) brez problema vozniki obzirno počakli, nato pa spet nadaljevali. V glavnem da pridemo slovenski vozniki recimo do takšne mere rabmo najmanj še miljon let.
Jst pravim kultura VSEH slovenskih voznikov je na psu, pes pa itak vemo da je na kuzli.
Če me ne vara statistika ste takoj za pijanci, po statistiki povzročiteljev. Je kdo našel statistiko kjer piše kolikšen delež nesreč povzorčijo počasni vzoniki?
Problem je v tem da moremo na vas takorekoč "divjake" ampak seveda super voznike z odličnimi izkušnjami paziti MI ko podirate zvočni zid po cestah. Če se ti v parih letih ni zgodila prometna nesreča oz. je bil nekdo drug kriv (kje sem že ta izgovorl slišal? ), v isti sapi podirate pa hitrostne rekorde, se zavedajte da se vam to ni zgodilo zato ker ste dober voznik, ampak zato ker so na cesti NA VAS PAZILI DRUGI VOZNIKI, od počasnih do normalnih.
Da dodam še zadnje razmišljanje, opazil sem pa da želite vsakega (ne sebi enakega v hitrosti, razmišljanju vožnje in vijuganju po cesti) takoj izriniti iz ceste, ga prehiteti ter zavirati, mu dokazati kdo je šef kdo je močnejši, mu pokazati kao obvladate kletvice iz vseh bivših republik juge....
Če na cesti ne bomo tolerantni drug do drugega, pazili druge na cesti, spustili hitrejše naprej, sodelovali skupaj prometu kot normalni, ne pa kot največji debili, potem statistika ne bo nikoli boljša, pa so lahko ukrepi države kakršnikoli.
Se mi je pa zdel zelo zanimiv prispevek od James Clarkson(TopGear) in je bilo pač križišče v ameriki, kjer se sreča 5 cest, brez semaforjev. Avti so vozili lepo tekoče brez cviljenja gum, nato pa je prečkal to križišče (seveda ni bilo niti semaforjev za pešče) brez problema vozniki obzirno počakli, nato pa spet nadaljevali. V glavnem da pridemo slovenski vozniki recimo do takšne mere rabmo najmanj še miljon let.
Jst pravim kultura VSEH slovenskih voznikov je na psu, pes pa itak vemo da je na kuzli.
bond007 ::
Če me ne vara statistika ste takoj za pijanci, po statistiki povzročiteljev
Mislim, da smo kar prvi in to z naskokom .
krneki0001 ::
Jst se s tem nebi hvalil!!!
Živčni ljudje so mnogo slabši vozniki kot pa počasni vozniki.
Živčni ljudje so mnogo slabši vozniki kot pa počasni vozniki.
MadMax ::
Je kdo našel statistiko, za koliko nesreč v SLO so krive tehnične napake na vozilih?
Ne?
Morda zato, ker je našim novinarjem v modrem lažje napisat v poročilo "neprilagojena hitrost"...
Zanimivo pri tem pa je, da se ta % po državah, s katerimi bi se radi primerjali, giblje okoli 20.
In glede na to, koliko manj km prevozijo počasni vozniki (katerim je vožnja ponavadi nujno zlo) tudi nisem čist prepričan da povzročijo tako malo nesreč...
Dejstvo je, statistike gor al pa dol, počasni vozniki so počasni zato, ker niso sposobni povprečne vožnje.
Ne zdaj mešat tega z objestnostjo, schumacher-wannabejevstvom in še čim.
Govorimo o (pre)počasnih voznikih (če njim sploh lahko rečemo vozniki).
Sicer pa omejitev hitrosti ni določena kot max. hitrost neposredno, ampak kot hitrost, s katero se lahko (naj bi) povprečen voznik s povprečnim avtom pelje po normalnih razmerah (suho vozišče, dobra vidljivost).
Vse kar od tega odstopa, je treba nekako popravit.
Ampak ne, vsak dan na poti v službo in nazaj popizdevam zaradi vrle voznice, ki ob čisto vsakršnih pogojih na odprti cesti ne pelje več kot 70km/h, v naselju pa tudi ni omembe vredno počasnejša...
In tako že leta....
Pa ne mi rečt da je to vzorna voznica...
Ne?
Morda zato, ker je našim novinarjem v modrem lažje napisat v poročilo "neprilagojena hitrost"...
Zanimivo pri tem pa je, da se ta % po državah, s katerimi bi se radi primerjali, giblje okoli 20.
In glede na to, koliko manj km prevozijo počasni vozniki (katerim je vožnja ponavadi nujno zlo) tudi nisem čist prepričan da povzročijo tako malo nesreč...
Dejstvo je, statistike gor al pa dol, počasni vozniki so počasni zato, ker niso sposobni povprečne vožnje.
Ne zdaj mešat tega z objestnostjo, schumacher-wannabejevstvom in še čim.
Govorimo o (pre)počasnih voznikih (če njim sploh lahko rečemo vozniki).
Sicer pa omejitev hitrosti ni določena kot max. hitrost neposredno, ampak kot hitrost, s katero se lahko (naj bi) povprečen voznik s povprečnim avtom pelje po normalnih razmerah (suho vozišče, dobra vidljivost).
Vse kar od tega odstopa, je treba nekako popravit.
Ampak ne, vsak dan na poti v službo in nazaj popizdevam zaradi vrle voznice, ki ob čisto vsakršnih pogojih na odprti cesti ne pelje več kot 70km/h, v naselju pa tudi ni omembe vredno počasnejša...
In tako že leta....
Pa ne mi rečt da je to vzorna voznica...
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.
stock ::
Kot je nekdo reku pač če ti je nekdo 1m za ritjo pol pač pospešiš do 150 in se pol ko ti prehitiš umakneš.
Res pa nevem kje ste se spravl na počasne voznike? -a je tok teško prehitet.
Pa nevem zakaj ste uključl tiste, ki poljejo 50% od dovoljene hitrosti, tema gre za tiste, ki peljejo le malo manj kot je dovoljeno 90(75), 50(40).
Fizikalko upam, da ne delaš tega kar si izjavu... ej si uzamem dan pa ti sledim do doma! -pa ne da bi biu žiučn, ampak iz principa.
EDIT: pa pejt ti nebivedu z njo da nebota 2 taka na cesti.
Res pa nevem kje ste se spravl na počasne voznike? -a je tok teško prehitet.
Pa nevem zakaj ste uključl tiste, ki poljejo 50% od dovoljene hitrosti, tema gre za tiste, ki peljejo le malo manj kot je dovoljeno 90(75), 50(40).
Fizikalko upam, da ne delaš tega kar si izjavu... ej si uzamem dan pa ti sledim do doma! -pa ne da bi biu žiučn, ampak iz principa.
EDIT: pa pejt ti nebivedu z njo da nebota 2 taka na cesti.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: stock ()
Fizikalko ::
>>Sicer pa omejitev hitrosti ni določena kot max. hitrost neposredno
Zgleda, da boš moral še enkrat izpit polagat.
Zgleda, da boš moral še enkrat izpit polagat.
MadMax ::
nebivedu:
Saj vem, da je vožnja prek 100km/h v čistokrvnem terencu starejše generacije že čisto trpinčenje vseh potnikov in voznika, zato te razumem, da se po AC voziš le 100...
Fizikalko:
Zakaj že?
Sem kje zagovarjal prehitro vožnjo?
/edit: typo
Saj vem, da je vožnja prek 100km/h v čistokrvnem terencu starejše generacije že čisto trpinčenje vseh potnikov in voznika, zato te razumem, da se po AC voziš le 100...
Fizikalko:
Zakaj že?
Sem kje zagovarjal prehitro vožnjo?
/edit: typo
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: MadMax ()
stock ::
Ne, če bi mi zabremzu. res, mirno lepo bi začeu pol za tabo pelat in pol bi te nalomu ko psa.
Počasni vozniki so še uredu, ampak, kot ugotavljamo so problem tisti počasni vozniki, ki hočejo ceu svet spravit, da bi tud tko počasi pelal kot oni oz. pretiravajo s to počasno vožnjo! in bremzajo drugim pred nos, češ da bi se le te zresnl in začel počasnej vozit.
Počasni vozniki so še uredu, ampak, kot ugotavljamo so problem tisti počasni vozniki, ki hočejo ceu svet spravit, da bi tud tko počasi pelal kot oni oz. pretiravajo s to počasno vožnjo! in bremzajo drugim pred nos, češ da bi se le te zresnl in začel počasnej vozit.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: stock ()
MadMax ::
Aha, sam znak je pa tam postavljen samo zato, ker se je nekomu tako dvignil razmnoževalni organ?
Ali pa so v skladišču imeli žal le tisti znak takrat ko so se ga spravli postavit?
Ali pa so v skladišču imeli žal le tisti znak takrat ko so se ga spravli postavit?
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.
MadMax ::
Saj nisem za dvig omejitve. (sem pa za določene korekcije nesmiselno postavljenih omejitev)
In 5km/h mi ne spreminja tlaka, pa če gre v + ali v -.
Ampak, jebemu, cesta ravna ko premica na banatski ravnici, omejitev 90km/h, razlogov za počasnejšo vožnjo ni, nekdo pa se pelje 70? Poleg tega še števec laže, torej gre v najboljšem primeru 65km/h?
Pa ne me basat no...
In 5km/h mi ne spreminja tlaka, pa če gre v + ali v -.
Ampak, jebemu, cesta ravna ko premica na banatski ravnici, omejitev 90km/h, razlogov za počasnejšo vožnjo ni, nekdo pa se pelje 70? Poleg tega še števec laže, torej gre v najboljšem primeru 65km/h?
Pa ne me basat no...
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.
Fizikalko ::
>>in bremzajo drugim pred nos, češ da bi se le te zresnl in začel počasnej vozit.
Znaš brat al ne? Jaz bi zmanjšal na 120, če bi mi blendal kot idiot in ne bi mogel počakat, da s 130 prehitim normalno. In zato bi ti mene prefukal ko mačka? Res strpno.
Pa še to: Zmanjšanje iz 130 na 120 ni ravno bremzanje. Samo mal z gasa stopiš, pa je.
Znaš brat al ne? Jaz bi zmanjšal na 120, če bi mi blendal kot idiot in ne bi mogel počakat, da s 130 prehitim normalno. In zato bi ti mene prefukal ko mačka? Res strpno.
Pa še to: Zmanjšanje iz 130 na 120 ni ravno bremzanje. Samo mal z gasa stopiš, pa je.
Looooooka ::
am
-policija te lahko brez kakrsnega kol problema kaznuje za prepocasno voznjo.to je cist isto oviranje prometa.
-bremzanje na pasu za prehitevanje je neki najbl najedajocga na tem planetu.tist je pas za PREHITEVANJE.in ce tisti,ki radi na levem pasu po avtocesti druge ovirate pr voznji z argumentom "130 je omejitev",se niste vedl da je dolgotrajna voznja po levem pasu isto kaznivo dejanje kot prehitevanje IN prepocasna voznja...no pol zdej veste.
Tko da ce boste vozil po avtocesti se drzte desnega pasa.In ce vidte nekoga,ki gre po levem pasu hitreje od vas se lepo umaknita na desnega pa tud ce gre 133 al pa 180 km/h.
Vozi se po desnem pasu folk,ki je pocasnejsi od vas se pa prehiti.In pol se gre takoj ko je to mozno nazaj na desni pas.
Vse moralne geste,ki se jih cutite deliti z vozniki,ki vozijo hitreje od vas pa lepo prsparite za kam drugam.
Oh isto gre folku na LEVEM pasu,ki so nekje dobil idejo da bojo z blendanjem premaknil promet.
Ok poblendate enkrat,ker vas clovek mogoce ni vidu...ni panike.Ampak ko vidte,da je pred vami vec kot en avto in da tisti pred vami ni nicesar kriv....ne blendite,ker samo slepite folk pred vami.Ce to ne pomaga pa upam, da vas v bliznji prihodnosti doticni osebek spusti naprej in vam nato sledi do bencinske postaje,kjer naj vam poblenda parkrat s pestjo po zobeh,ker si,pa ce priznate al pa ne...to iskreno zasluzite =)
O zenskah,ki na avtocesti telefonirajo in si mazejo ustnice in potem vozijo 40 pa sploh ne bi zgublju besed...vse te tri primerke voznikov bi jst oglobil s kaznijo, ki bi bla podobna taki za voznjo 280 na uro.
-policija te lahko brez kakrsnega kol problema kaznuje za prepocasno voznjo.to je cist isto oviranje prometa.
-bremzanje na pasu za prehitevanje je neki najbl najedajocga na tem planetu.tist je pas za PREHITEVANJE.in ce tisti,ki radi na levem pasu po avtocesti druge ovirate pr voznji z argumentom "130 je omejitev",se niste vedl da je dolgotrajna voznja po levem pasu isto kaznivo dejanje kot prehitevanje IN prepocasna voznja...no pol zdej veste.
Tko da ce boste vozil po avtocesti se drzte desnega pasa.In ce vidte nekoga,ki gre po levem pasu hitreje od vas se lepo umaknita na desnega pa tud ce gre 133 al pa 180 km/h.
Vozi se po desnem pasu folk,ki je pocasnejsi od vas se pa prehiti.In pol se gre takoj ko je to mozno nazaj na desni pas.
Vse moralne geste,ki se jih cutite deliti z vozniki,ki vozijo hitreje od vas pa lepo prsparite za kam drugam.
Oh isto gre folku na LEVEM pasu,ki so nekje dobil idejo da bojo z blendanjem premaknil promet.
Ok poblendate enkrat,ker vas clovek mogoce ni vidu...ni panike.Ampak ko vidte,da je pred vami vec kot en avto in da tisti pred vami ni nicesar kriv....ne blendite,ker samo slepite folk pred vami.Ce to ne pomaga pa upam, da vas v bliznji prihodnosti doticni osebek spusti naprej in vam nato sledi do bencinske postaje,kjer naj vam poblenda parkrat s pestjo po zobeh,ker si,pa ce priznate al pa ne...to iskreno zasluzite =)
O zenskah,ki na avtocesti telefonirajo in si mazejo ustnice in potem vozijo 40 pa sploh ne bi zgublju besed...vse te tri primerke voznikov bi jst oglobil s kaznijo, ki bi bla podobna taki za voznjo 280 na uro.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Looooooka ()
darkolord ::
se niste vedl da je dolgotrajna voznja po levem pasu isto kaznivo dejanje kot prehitevanje IN prepocasna voznja
Če/ko prehitevaš, MORAŠ bit na levem. In na levi pas se vključiš, ko še vedno držiš varnostno razdaljo (in NE, ko si tistemu, ki ga boš prehitel, 2 m za ritjo). Izključiš se iz levega pasu takrat, to lahko (varno) storiš (in NE 2 metra pred tistim, ki si ga prehitel, in NE med dva avtomobila).
Če jaz prehitevam šleperja s 130, se ne mislim postavit 1 meter pred njega samo zato, ker se nekomu za mano mudi.
Jaz tukaj ne vidim nič takega, kar bi koga lahko motilo
Če/ko prehitevaš, MORAŠ bit na levem. In na levi pas se vključiš, ko še vedno držiš varnostno razdaljo (in NE, ko si tistemu, ki ga boš prehitel, 2 m za ritjo). Izključiš se iz levega pasu takrat, to lahko (varno) storiš (in NE 2 metra pred tistim, ki si ga prehitel, in NE med dva avtomobila).
Če jaz prehitevam šleperja s 130, se ne mislim postavit 1 meter pred njega samo zato, ker se nekomu za mano mudi.
Jaz tukaj ne vidim nič takega, kar bi koga lahko motilo
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: darkolord ()
ABX ::
Dedki s klobuki!! (tisti, ki majo klobuk so resnicno za odvzem vozniske)
Se popolnoma strinjam :)
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
perci ::
Včeraj sem v višnjegorski klanec peljal proti Ljubljani. Vozim 130km/h in v retrovizorju zagledam dva sumljivca, ki se mi priblizujeta cca 160km/h.
Dobro, me nič ne moti, naj vozita s tako hitrostjo, dokler me ne ovirata. Jst s kliotom pač vozim po omejitvah.
Me pa izjemno razpizdi, ko me taka pametnjakoviča prehitita simultano vsak po svoji strani, ker s tem ogrožata MENE. Torej, koji kurac je ta pek, da me prehiteva po odstavnem pasu in me s tem ogroža? Nej se fukne iz stolpnice na beton na glavo, če mu adrenalin tako sede. Mene naj pusti kar lepo pri miru.
Sicer sem miroljubne sorte, ampak takega debila bi čez gobec ruknu, če bi takrat bil na dosegu roke.
Dobro, me nič ne moti, naj vozita s tako hitrostjo, dokler me ne ovirata. Jst s kliotom pač vozim po omejitvah.
Me pa izjemno razpizdi, ko me taka pametnjakoviča prehitita simultano vsak po svoji strani, ker s tem ogrožata MENE. Torej, koji kurac je ta pek, da me prehiteva po odstavnem pasu in me s tem ogroža? Nej se fukne iz stolpnice na beton na glavo, če mu adrenalin tako sede. Mene naj pusti kar lepo pri miru.
Sicer sem miroljubne sorte, ampak takega debila bi čez gobec ruknu, če bi takrat bil na dosegu roke.
doublemp ::
Očitno je, da se tisti, ki na AC vozijo več, kot je dovoljeno (130+), in za povrh še izvajajo tailgating in blendajo, sploh ne zavedajo, v kakšno nevarnost spravljajo sebe in druge. Saj verjamem, da "obvladajo" avto in oh in sploh, ampak recimo če človek kihne, delček sekunde ne vidi, pa še volan se zasuka. Pri takih hitrostih je to usodno. Lahko je tudi mušica, telefon, okvara avtomobila, krč, you name it.
Vsak ima ne samo dolžnost, ampak tudi pravico, da vozi po omejitvah, le-te pa niso določene brez razloga. Če vozimo po omejitvah, še ne pomeni, da hočemo koga izučiti, ampak enostavno vozimo tako iz obzirnosti in varnosti do soudeležencev v prometu. Če voziš 60 namesto 50 v naselju, sicer še vedno obvladaš vozilo, ampak enostavno ne moreš zabremzati, če se pred tabo pojavi pešec, žival ali kakšna druga ovira.
In če nekoga preganjaš + blendaš, mu na nek način groziš in siliš, da stori prekršek in posledično spravlja v nevarnost sebe in druge. In ne s pištolo, ampak z avtom.
Tisti, ki vozijo po naselju (pre)hitro, pa itak ponavadi potem spijo pri zeleni.
Za konec bi povedal tole: še več stacionarnih radarjev, kazni pa naj ne bodo denarne, ampak vzgojne: npr. predavanje v šoli, spremljanje otrok na poti v šolo, obisk rehabilitacijskega centra, nočni obisk urgence s predavanji in podobno.
lp
Vsak ima ne samo dolžnost, ampak tudi pravico, da vozi po omejitvah, le-te pa niso določene brez razloga. Če vozimo po omejitvah, še ne pomeni, da hočemo koga izučiti, ampak enostavno vozimo tako iz obzirnosti in varnosti do soudeležencev v prometu. Če voziš 60 namesto 50 v naselju, sicer še vedno obvladaš vozilo, ampak enostavno ne moreš zabremzati, če se pred tabo pojavi pešec, žival ali kakšna druga ovira.
In če nekoga preganjaš + blendaš, mu na nek način groziš in siliš, da stori prekršek in posledično spravlja v nevarnost sebe in druge. In ne s pištolo, ampak z avtom.
Tisti, ki vozijo po naselju (pre)hitro, pa itak ponavadi potem spijo pri zeleni.
Za konec bi povedal tole: še več stacionarnih radarjev, kazni pa naj ne bodo denarne, ampak vzgojne: npr. predavanje v šoli, spremljanje otrok na poti v šolo, obisk rehabilitacijskega centra, nočni obisk urgence s predavanji in podobno.
lp
jRk0 ::
Jaz priznam, da mi je 120,130 rahlo premalo na avtocesti. seveda ne na mokri ali snezeni, hehe. bognedaj megla, takrat pac vozim razmeram primerno. ce je pa suho, pa 160,170, avto itak ne zmore kaj dost vec. Pac, po avtocesti mi enostavno 120 deluje cist prepocasi, heh. Vendar seveda ne zivckam (razn zarad idiotov ki mi pr 170 se vedno blendajo ko prehitevam kaksne tovornjake), tud ne blendam folku, ce ze, vcasih koga samo enkrat opozorim, ce vidim, da bi lahko cist normalno peljal po desnem pasu, plus tega nikol ne vozim za ritjo, ker mi res ni jasno kako majo vsi ti vozniki passatov tako dobr reflekse, pa najboljse bremze zadi za mano (vozijo se tak, da se niti luci ne vidi v spegl:D). V glavnem probam cimbolj varno vozit pa se tudi prilagodit prometu. Malo me nervirajo samo sleparji, ki se brez razloga prehitevajo 500m pred tremi pasovi in tako naprej.
Pa ne vem, zakaj more en z golfom za 4 miljone bit zivcn ves v avtu, mi blendat ne vem kaj vse pr 160, medtem o vidim Nizozemca, v novem BMW 7, ki je vredn 20 miljonov, koncno ma 250+, in ce se jaz pelje pred njim 150, me pocaka, da prehitim, brez vsakega blendanja, pac jaz pospesim na 160 recimo, prehitim, se umaknem ko se lahko, tip gre mimo in se za konec se zahvali z vsemi stirimi zmigavci, da sem ga hitro spustil...to je pa sever, kjer mi nikol ne bomo=)
Pa ne vem, zakaj more en z golfom za 4 miljone bit zivcn ves v avtu, mi blendat ne vem kaj vse pr 160, medtem o vidim Nizozemca, v novem BMW 7, ki je vredn 20 miljonov, koncno ma 250+, in ce se jaz pelje pred njim 150, me pocaka, da prehitim, brez vsakega blendanja, pac jaz pospesim na 160 recimo, prehitim, se umaknem ko se lahko, tip gre mimo in se za konec se zahvali z vsemi stirimi zmigavci, da sem ga hitro spustil...to je pa sever, kjer mi nikol ne bomo=)
You fuck up once, you loose two teeth.
krneki0001 ::
Jaz priznam, da mi je 120,130 rahlo premalo na avtocesti. seveda ne na mokri ali snezeni, hehe. bognedaj megla, takrat pac vozim razmeram primerno. ce je pa suho, pa 160,170, avto itak ne zmore kaj dost vec.
Tale stavek me zelo moti, sploh njegov zadnji del, da avto ne zmore kaj dosti več. To je največji problem ljudi ki norijo na cesath in zaradi tega so tudi potem zelo hude nesreče(pa ne da bi koga žalil). Problem teh voznikov in njihovih avtomobilov je da vozijo na koncu zmogljivosti avtomobilov. Kaj pa če bi bilo za rešitev situacije potrebno še malo pohodit gas in pospešit še malo več?
Recimo avto 1400ccm z 80KM in tak avto ima končno hitrost 175, voznik pa ga po avtocestah skoraj vsakodnevno vozi 170, torej skoraj na koncu zmogljivosti. Avto ni prirejen za te hitrosti - jih lahko doseže, vendar za potrebe prehitevanja enkratno in potem spet na normalno potovalno hitrost naprej(130km/h). Tak avto pa ki se vozi vsak dan na meji pa ni nujno, da je izpraven. Deli se pri mejnih hitrostih hitreje obrabljajo in tudi iztrošijo. Servisira pa se tak avto isto na enake intervale kot nek ki ga vozi en ata. Torej je zelo velika verjetnost, da tak avto ne bo zdržal predpisanih kilometrov do naslednjega servisa in se bo voznik zaradi tega ali zaletel, po njegovi sreči pa bo avto samo crknil doma na dvorišču. Videl sem takih primerov dovolj, ker šraufam avtomobile za hobi in vem kako se zadeve tudi štimajo. Recimo človek pripelje avto v delavnico in prosi naj mu zamenjamo samo ploščice, diskov pa je samo še kak milimeter. Čez en teden pripelje avto na avtovleki, ker se je razletel - diski niso zdržali in jih je dobesedno razneslo - poškodbe pleha, poškodbe motorja. Na njegovo nesrečo je prsekalo še jermen, tako da je avto poleg tega, da je blokiralo kolo še zaribal, ker so se bati in ventili srečali.
Fantje, če že mislite noret, počnite to z avtom, ki so mu take hitrosti, ki jih sedaj vozite, potovalne, ne pa končne. V ceni ni dost razlike, servisi tudi niso dost dražji, vendar je temu primerna tudi varnost. Recimo Saab 9000 turbo. Potovalna hitrost je 180km/h, pri tej hitrosti je povprečna poraba od 8 so 9 litrov(sprobano v živo, sem bil kar lep čas ponosen lastnik tega turbaka - brez kakršnihkoli dodatnih servisov, končna pa je bila po števcu(ki pa sigurno laže) 240km/h - sprobano pa je bilo v nemčiji na njihovem autobanu). Vendar ta avto pri 180km/h še vedno lahko pospeši na 210 ali več, če je treba. In včasih se ravno s tem umakneš nekomu, ki bi drugače priletel vate na avtocesti.
Sam sem imel avto za noret in sem norel z njim, s tem da sem intervale servisov zmanjšal iz 10.000km na 5.000km, ker je avto vsak dan naredil najmanj 160km z visoko hitrostjo(služba in nm v lj in nazaj vsak dan), potem pa še med vikendi najmanj 750km ali več. Z avtom sem naredil v enem letu 120.000km.
Super Sonic ::
"Če voziš 60 namesto 50 v naselju, sicer še vedno obvladaš vozilo, ampak enostavno ne moreš zabremzati, če se pred tabo pojavi pešec, žival ali kakšna druga ovira."
A če voziš pa 50 km/h, pa lahko zabremzaš pravočasno? A res? Pa če voziš vozilo z ABS sistemom ali brez, je to isto? Pa če ti stopi človek/žival/duh/... na cesto v nepreglednem ovinku ali na pregledni ravnini, je to vse isto?
Mislim ne vem no. Vem samo to, da je (še) prevečkrat samo panika v taboru za brez veze.
"Torej, koji kurac je ta pek, da me prehiteva po odstavnem pasu in me s tem ogroža?"
Zakaj bi te nekdo, ki vozi hitreje po tvoji desni bolj življensko ogrožal, kot tisti, ki vozi hitreje po levi? Mislim, sej dobro razumem o čem govoriš, ampak to se ti lahko zgodi 1x ali 2x v lajfu. Če se ti pa to "dogaja", se pa najprej zamisli nad seboj. Mene se, recimo, še nikoli niso spravili na AC prehitevat po desnem pasu. Pa sem povprečno na cesti do 5 ur na dan.
Sicer pa o tem kar večina piše tule gor - fantje, to so vse kazniva dejanja. Kaj se bunite? Pač en bo uletu mimo in če bo imel srečo bo šel zastonj čez, če bo pa smola, bo pa enga pogazu, pa $ bo plačal in še sedet bo šel. Sej imamo policaje na cesti za to, ane?
Večji problem so tisti, ki ovirajo promet na drugačen (počasen) način in ne bodo nikoli kaznovani, ker ne kršijo nobenega zakona.
Če so kazni za prehitro vožnjo lepo popredalčkane, bi morale biti po istem sistemu tudi kazni za (pre)počasno vožnjo.
A če voziš pa 50 km/h, pa lahko zabremzaš pravočasno? A res? Pa če voziš vozilo z ABS sistemom ali brez, je to isto? Pa če ti stopi človek/žival/duh/... na cesto v nepreglednem ovinku ali na pregledni ravnini, je to vse isto?
Mislim ne vem no. Vem samo to, da je (še) prevečkrat samo panika v taboru za brez veze.
"Torej, koji kurac je ta pek, da me prehiteva po odstavnem pasu in me s tem ogroža?"
Zakaj bi te nekdo, ki vozi hitreje po tvoji desni bolj življensko ogrožal, kot tisti, ki vozi hitreje po levi? Mislim, sej dobro razumem o čem govoriš, ampak to se ti lahko zgodi 1x ali 2x v lajfu. Če se ti pa to "dogaja", se pa najprej zamisli nad seboj. Mene se, recimo, še nikoli niso spravili na AC prehitevat po desnem pasu. Pa sem povprečno na cesti do 5 ur na dan.
Sicer pa o tem kar večina piše tule gor - fantje, to so vse kazniva dejanja. Kaj se bunite? Pač en bo uletu mimo in če bo imel srečo bo šel zastonj čez, če bo pa smola, bo pa enga pogazu, pa $ bo plačal in še sedet bo šel. Sej imamo policaje na cesti za to, ane?
Večji problem so tisti, ki ovirajo promet na drugačen (počasen) način in ne bodo nikoli kaznovani, ker ne kršijo nobenega zakona.
Če so kazni za prehitro vožnjo lepo popredalčkane, bi morale biti po istem sistemu tudi kazni za (pre)počasno vožnjo.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Super Sonic ::
"Z avtom sem naredil v enem letu 120.000km."
To je zelo močna izjava. Sam jih naredim na leto okoli 55k (se pravi pol manj), pa sem _zelo_ veliko na cesti.
Relacija Lj-Nm-Lj ima 140 km. 140*5 (pet dni v tednu) = 700 km, in če vzamemo 50 tednov (brez dopusta, praznikov, itd.) na leto, je to 35.000km.
Sedaj moraš pa še ostalih 85.000 km pokrit.
Mislim, ne bi se rad kaj preveč zapenjal, samo močna cifra je nebivedu.
To je zelo močna izjava. Sam jih naredim na leto okoli 55k (se pravi pol manj), pa sem _zelo_ veliko na cesti.
Relacija Lj-Nm-Lj ima 140 km. 140*5 (pet dni v tednu) = 700 km, in če vzamemo 50 tednov (brez dopusta, praznikov, itd.) na leto, je to 35.000km.
Sedaj moraš pa še ostalih 85.000 km pokrit.
Mislim, ne bi se rad kaj preveč zapenjal, samo močna cifra je nebivedu.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
krneki0001 ::
Kazen za prepočasno vožnjo ti lahko policaji dajo le v primeru ko voziš manj kot 50% zgornje omejitve in na avtocesti manj od 60km/h. med temi 50% in med zgornjo omejitvijo pa ti policaji ne smejo dati kazni, ker voziš v okviru omejitev, pa ni važno, če za tabo 100 avtomobilov vozi v koloni al pa nobeden.
Predlagam pa da greste par minut prej od doma in se lepo počasi in varno po omejitvah pripeljete tja kamor ste namenjeni.
Predlagam pa da greste par minut prej od doma in se lepo počasi in varno po omejitvah pripeljete tja kamor ste namenjeni.
krneki0001 ::
Super sonic od mene(tam kjer v nm sem stanoval) pa do moje službe je bilo 82km v eno smer. Potem pa še skoraj vsak vikend v nemčijo in nazaj, občasno tudi 2x med vikendom. Pa nm graz je bila tut kr dostkrat vožnja.
Lahko ti pa takole opišem. Avto sem kupil v petek, s 5 kilometri na števcu, se vozil čez vikend in v ponedeljek zjutraj je imel avto prvi servis na 3500km.
Lahko ti pa takole opišem. Avto sem kupil v petek, s 5 kilometri na števcu, se vozil čez vikend in v ponedeljek zjutraj je imel avto prvi servis na 3500km.
Super Sonic ::
Na AC imamo min. 60 km/h in max.130 km/h. To je ekstremen razpon. Torej je lahko neko vozilo več kot 2x hitrejše, pa ne bo kaznovano. Je pa to v praksi vsekakor življenjsko nevarna situacija.
(dejmo rajši vsi povsod 48, am ne, 50 km/h vozit - matematična idealka)
"Predlagam pa da greste par minut prej od doma in se lepo počasi in varno po omejitvah pripeljete tja kamor ste namenjeni."
Ne bom jaz nič 5 minut prej od doma hodil zaradi tega, da bom lahko gledal motorično zaostalega voznika pred seboj. Toliko dolge življenjske dobe pa nima nihče. Pa po omejitvah gre vožnja čisto ok.
Pod omejitvami so problemi. Masovni!
(dejmo rajši vsi povsod 48, am ne, 50 km/h vozit - matematična idealka)
"Predlagam pa da greste par minut prej od doma in se lepo počasi in varno po omejitvah pripeljete tja kamor ste namenjeni."
Ne bom jaz nič 5 minut prej od doma hodil zaradi tega, da bom lahko gledal motorično zaostalega voznika pred seboj. Toliko dolge življenjske dobe pa nima nihče. Pa po omejitvah gre vožnja čisto ok.
Pod omejitvami so problemi. Masovni!
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Super Sonic ::
"Lahko ti pa takole opišem. Avto sem kupil v petek, s 5 kilometri na števcu, se vozil čez vikend in v ponedeljek zjutraj je imel avto prvi servis na 3500km."
Če si tak tempo držal celo leto, brez premora, potem ti lahko samo čestitam.
Če si tak tempo držal celo leto, brez premora, potem ti lahko samo čestitam.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
jype ::
Super Sonic> Ne bom jaz nič 5 minut prej od doma hodil zaradi tega, da bom lahko gledal motorično zaostalega voznika pred seboj. Toliko dolge življenjske dobe pa nima nihče.
Očitno je tudi, kdo to dobo tako močno skrajša. Tečke so na cesti _bistveno nevarnejše_ od počasnel.
Očitno je tudi, kdo to dobo tako močno skrajša. Tečke so na cesti _bistveno nevarnejše_ od počasnel.
BluPhenix ::
Zakaj bi te nekdo, ki vozi hitreje po tvoji desni bolj življensko ogrožal, kot tisti, ki vozi hitreje po levi? Mislim, sej dobro razumem o čem govoriš, ampak to se ti lahko zgodi 1x ali 2x v lajfu. Če se ti pa to "dogaja", se pa najprej zamisli nad seboj. Mene se, recimo, še nikoli niso spravili na AC prehitevat po desnem pasu. Pa sem povprečno na cesti do 5 ur na dan.
Meni se je to letos zgodilo 2x in se nimam kaj zamislit nad seboj. Prvič se ne spomnem zakaj je to delal, drugič se je pa zgodilo cca 14 dni nazaj. Dva živčna voznika v dveh BMWjih. Že za mano sta se dajala kdo bo koga prehitel, si vozila tik za ritjo, itd. Nakar se tisti bolj odzadi spravi prejitevat prvega in mene. Prvi mu ne pusti, se vrže pred njim ven in začne prehitevat mene. Vedel sem kaj bo sledilo, tisti drugi je sunkovito zavil na odstavni pas in me prehitel po desni, naprej sta nadaljevala isto zgodbo, izsiljevanje en pred drugim. To je eno najbolj kretenskih obnašanj, ki sem jih videl. Nimaš kaj prehitevati po desni, to naj bo vsem jasno. Glede na to, da sem bil s kombijem, on ni videl kaj je na odstavnem pasu, enostavno je iz prehitevalnega skočil na odstavni. Kaj bi se zgodilo, če bi bil na odstavnem avtomobil? Kaj bi se zgodilo, če bi moral jaz zaviti na odstavni nenadoma (poči guma). Odstavni pas je odstavni pas, ljudje navadno niso navajeni toliko spremljati, kaj se dogaja na desni, ker je tam prehitevanje prepovedano in to z odličnim razlogom. Polek tega pa velja varnostni pas za "zatočišče", na katerega lahko greš ko je kakšna težava.Če se meni nekaj zgodi, bom jaz avtomatskozavil na odstavni, da me ja ne zanese na prehitevalni ali kaj podobnega, v taki situaciji bom težko spremljal, ali me kdo prehiteva tam, kjer me nebi smel. Prehitevanje po desni po cestah z enakovrednimi pasovi je pa nekaj drugega (dvopasovnice).
Če hočeš voziti hitro vozi tako, ko ni drugih udeležencev v prometu, tako da ogrožaš samo sebe, ni treba tudi vseh ostalih. Perci je lepo povedal. Sej verjamem, da vsi ki šopate odlično obvladate avtomobil, pa nadzor nad njim itd. (yeah right), ampak je toliko nepredvidenih situacij, ki se jih lahko pripeti, na katere očitno niste še pomislili. Kamen na cesti, predrtje pnevmatike, zatajitev kakšnega drugega dela vozila, zatajitev katerega koli dela voznika (krč, infarkt, kap, karkoli drugega). Na te stvari pomislite, pa morda vas bo malo streznilo. Res, da tudi pri 130 take nepredvidene situacije pomenijo katastrofo, ampak z 170 je pa še toliko večja, saj ima avtomobil večjo gibalno količino in lahko naredi precej več škode. Pa še tisti, ki vozi 130 bo verjento lažje "obvladal" avtomobil v taki situaciji, kot tisti pri 180.
Bi pa nekaj vprašal vse te živčne voznike, kje je point tega, da nekomu na prehitevalnem pasu voziš 1-2m za ritjo? Se zavedate kako debilno je to dejanje? Kaj pa če se meni zgodi katera od zgoraj napisanih nepredvidenih situacij? Kaj pa če tovornjak, ki ga jaz prehitevam, malo zanese na moj pas in zaradi tega jaz spustim gas, ali celo malo pribremzam?
Nekateri resno niso za na cesto. Tisti ki vozijo 80 na avtocesti in tisti ki vozijo 170.
Meni se je to letos zgodilo 2x in se nimam kaj zamislit nad seboj. Prvič se ne spomnem zakaj je to delal, drugič se je pa zgodilo cca 14 dni nazaj. Dva živčna voznika v dveh BMWjih. Že za mano sta se dajala kdo bo koga prehitel, si vozila tik za ritjo, itd. Nakar se tisti bolj odzadi spravi prejitevat prvega in mene. Prvi mu ne pusti, se vrže pred njim ven in začne prehitevat mene. Vedel sem kaj bo sledilo, tisti drugi je sunkovito zavil na odstavni pas in me prehitel po desni, naprej sta nadaljevala isto zgodbo, izsiljevanje en pred drugim. To je eno najbolj kretenskih obnašanj, ki sem jih videl. Nimaš kaj prehitevati po desni, to naj bo vsem jasno. Glede na to, da sem bil s kombijem, on ni videl kaj je na odstavnem pasu, enostavno je iz prehitevalnega skočil na odstavni. Kaj bi se zgodilo, če bi bil na odstavnem avtomobil? Kaj bi se zgodilo, če bi moral jaz zaviti na odstavni nenadoma (poči guma). Odstavni pas je odstavni pas, ljudje navadno niso navajeni toliko spremljati, kaj se dogaja na desni, ker je tam prehitevanje prepovedano in to z odličnim razlogom. Polek tega pa velja varnostni pas za "zatočišče", na katerega lahko greš ko je kakšna težava.Če se meni nekaj zgodi, bom jaz avtomatskozavil na odstavni, da me ja ne zanese na prehitevalni ali kaj podobnega, v taki situaciji bom težko spremljal, ali me kdo prehiteva tam, kjer me nebi smel. Prehitevanje po desni po cestah z enakovrednimi pasovi je pa nekaj drugega (dvopasovnice).
Če hočeš voziti hitro vozi tako, ko ni drugih udeležencev v prometu, tako da ogrožaš samo sebe, ni treba tudi vseh ostalih. Perci je lepo povedal. Sej verjamem, da vsi ki šopate odlično obvladate avtomobil, pa nadzor nad njim itd. (yeah right), ampak je toliko nepredvidenih situacij, ki se jih lahko pripeti, na katere očitno niste še pomislili. Kamen na cesti, predrtje pnevmatike, zatajitev kakšnega drugega dela vozila, zatajitev katerega koli dela voznika (krč, infarkt, kap, karkoli drugega). Na te stvari pomislite, pa morda vas bo malo streznilo. Res, da tudi pri 130 take nepredvidene situacije pomenijo katastrofo, ampak z 170 je pa še toliko večja, saj ima avtomobil večjo gibalno količino in lahko naredi precej več škode. Pa še tisti, ki vozi 130 bo verjento lažje "obvladal" avtomobil v taki situaciji, kot tisti pri 180.
Bi pa nekaj vprašal vse te živčne voznike, kje je point tega, da nekomu na prehitevalnem pasu voziš 1-2m za ritjo? Se zavedate kako debilno je to dejanje? Kaj pa če se meni zgodi katera od zgoraj napisanih nepredvidenih situacij? Kaj pa če tovornjak, ki ga jaz prehitevam, malo zanese na moj pas in zaradi tega jaz spustim gas, ali celo malo pribremzam?
Nekateri resno niso za na cesto. Tisti ki vozijo 80 na avtocesti in tisti ki vozijo 170.
Podpisa ni več, ker so me poskušali asimilirati.
Super Sonic ::
jype - vse je relativno.
BU. A se že kej bojiš?
Če se vozi zaostali možakar na cesti (kjer je omejitev 50 km/h) 30 km/h se zgodi:
- to, da ga bo šla prehitevati večina vozil. Velika večina.
- vsi vozniki, ki ga bodo prehiteli, bodo tvegali samo en manever.
- voznik, ki bo "prehitevan" pa bo tvegal, da bo vpleten v prometno nesrečo prav z vsakim, ki ga bo šel prehitevati.
Kdo je sedaj bolj na varnem in si želi daljše življenjske dobe?
Poleg tega vsi ne vozimo istih vozil in tudi niso vse ceste enake, zato je tveganje precej različno.
Ane.
Čudno, da nekateri sploh vstat zjutraj upate. Jaz rajše ne bi, te lahko infarkt!
p.s.
Zanimivo je (tok tok), da sem še vedno precej živ, brez kazni, brez nesreče, pa grem takšne ljudi brezkompromisno prehiteti, ko ocenim, da je situacija ok.
BU. A se že kej bojiš?
Če se vozi zaostali možakar na cesti (kjer je omejitev 50 km/h) 30 km/h se zgodi:
- to, da ga bo šla prehitevati večina vozil. Velika večina.
- vsi vozniki, ki ga bodo prehiteli, bodo tvegali samo en manever.
- voznik, ki bo "prehitevan" pa bo tvegal, da bo vpleten v prometno nesrečo prav z vsakim, ki ga bo šel prehitevati.
Kdo je sedaj bolj na varnem in si želi daljše življenjske dobe?
Poleg tega vsi ne vozimo istih vozil in tudi niso vse ceste enake, zato je tveganje precej različno.
Ane.
Čudno, da nekateri sploh vstat zjutraj upate. Jaz rajše ne bi, te lahko infarkt!
p.s.
Zanimivo je (tok tok), da sem še vedno precej živ, brez kazni, brez nesreče, pa grem takšne ljudi brezkompromisno prehiteti, ko ocenim, da je situacija ok.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Super Sonic ()
smarkic ::
Na Nizozemskem očitno ni problem vozit po širokih osvetljenih avtocestah z dobrim avtom 120 ali manj na uro. Celo Slovenci se brez vidnih posledic za svoj ego lahko temu privadimo.
Počasni vozniki so v prometu dejstvo in razburjanje nad njimi nima smisla. Seveda pa bi zelo pomagalo, če bi se jim omogočilo, da s svojo prisotnostjo na cesti ne ovirajo ostalih. Recimo, z uporabo pasov za umikanje, ki jih pri nas sicer na običajnih cestah skoraj ni. Sem se pa poleti imel nekaj dni priložnost voziti po Kaliforniji in eden največjih šokov je bil ravno promet, oziroma način vožnje. Ja, počasni vozniki se tam dejansko umaknejo, že ko imajo za sabo samo dve ali celo eno vozilo. Tudi, če je cesta ravna in prosta, pa z (običajno) polno črto - ker čez njo nihče ne bo prehiteval. Upoštevanje in skrb za ostale udeležence v prometu sta naravnost ganljiva. To velja tudi za dela na cesti ("shoulder work"), ki so označena že kilometre prej in se ti ne more zgoditi, da ti za ovinkom skoči pred avto kakšen delavec z zastavicami ali kar z lopato. Pred znaki Stop se dejansko ustavljajo, tudi če je na sto metrov očitno, da je cesta prosta. In omejitve hitrosti so zakon, zaradi katerega se nihče ne razburja. Če je na ravni, enosmerni, dvopasovni cesti, po kateri bi pri nas vozili 90+, omejitev 25milj (=40 km) na uro, vozijo pač toliko. Meni je sicer uhajalo malo čez, pa so me sopotniki hitro okarali, da, khm, tako divjati pa res ni spodobno.
Mogoče je vse skupaj res delovalo malo retardirano, a samo do takrat, ko sem videl, kako je nek mulček s kolesom zapeljal na cesto naravnost pred enega tistih glomaznih ameriških terencev. Ampak tip je pač vozil "retardirano" počasi in je ustavil brez posledic za kogarkoli. Kako bi se končalo pri nas, raje ne razmišljam.
In pri vsem tem nisem videl niti enega policijskega avta ali kontrole, razen rangerjev, za katere pa nisem prepričan, da imajo prometna pooblastila.
Skratka, strpnost in uvidevnost delujeta, četudi na račun kakšno minuto daljše vožnje. Bistven pa je tudi urejen sistem, ki omogoča normalne vozne pogoje, pomaga šibkejšim udeležencem, in striktno kaznuje vse, ki kršijo pravila - tako s prehitro kot s prepočasno vožnjo. Tu pa v resnici nismo blizu ne Skandinavcem ne Američanom.
Počasni vozniki so v prometu dejstvo in razburjanje nad njimi nima smisla. Seveda pa bi zelo pomagalo, če bi se jim omogočilo, da s svojo prisotnostjo na cesti ne ovirajo ostalih. Recimo, z uporabo pasov za umikanje, ki jih pri nas sicer na običajnih cestah skoraj ni. Sem se pa poleti imel nekaj dni priložnost voziti po Kaliforniji in eden največjih šokov je bil ravno promet, oziroma način vožnje. Ja, počasni vozniki se tam dejansko umaknejo, že ko imajo za sabo samo dve ali celo eno vozilo. Tudi, če je cesta ravna in prosta, pa z (običajno) polno črto - ker čez njo nihče ne bo prehiteval. Upoštevanje in skrb za ostale udeležence v prometu sta naravnost ganljiva. To velja tudi za dela na cesti ("shoulder work"), ki so označena že kilometre prej in se ti ne more zgoditi, da ti za ovinkom skoči pred avto kakšen delavec z zastavicami ali kar z lopato. Pred znaki Stop se dejansko ustavljajo, tudi če je na sto metrov očitno, da je cesta prosta. In omejitve hitrosti so zakon, zaradi katerega se nihče ne razburja. Če je na ravni, enosmerni, dvopasovni cesti, po kateri bi pri nas vozili 90+, omejitev 25milj (=40 km) na uro, vozijo pač toliko. Meni je sicer uhajalo malo čez, pa so me sopotniki hitro okarali, da, khm, tako divjati pa res ni spodobno.
Mogoče je vse skupaj res delovalo malo retardirano, a samo do takrat, ko sem videl, kako je nek mulček s kolesom zapeljal na cesto naravnost pred enega tistih glomaznih ameriških terencev. Ampak tip je pač vozil "retardirano" počasi in je ustavil brez posledic za kogarkoli. Kako bi se končalo pri nas, raje ne razmišljam.
In pri vsem tem nisem videl niti enega policijskega avta ali kontrole, razen rangerjev, za katere pa nisem prepričan, da imajo prometna pooblastila.
Skratka, strpnost in uvidevnost delujeta, četudi na račun kakšno minuto daljše vožnje. Bistven pa je tudi urejen sistem, ki omogoča normalne vozne pogoje, pomaga šibkejšim udeležencem, in striktno kaznuje vse, ki kršijo pravila - tako s prehitro kot s prepočasno vožnjo. Tu pa v resnici nismo blizu ne Skandinavcem ne Američanom.
jype ::
Lej.
Če vidiš na cesti retarda, ki gre bistveno prepočasi, pač upočasniš, upališ vse štiri blinkerje, dokler si "zadnji v koloni" in počakaš, da ga lahko varno prehitiš. Ne zajebavaš se gor pa dol po cesti. Nimaš kaj penit. Nimaš se kaj vsajat.
Super Sonic> Zanimivo je (tok tok), da sem še vedno precej živ, brez kazni, brez nesreče, pa grem takšne ljudi brezkompromisno prehiteti, ko ocenim, da je situacija ok.
Samo, da oceniš, pa je OK. Samo vseeno, če se tip ne more umaknit, ko pri 110 prehiteva šleparja s stoenko, kaj mu maš za blendat? Počakaš, ne?
Problem niso "čiste" situacije ampak take, ko ti pri 180 z enega od tovornjakov, ki jih prehitevaš, prileti kamen v šipo, ravno tisti moment pa avto pred tabo zabremza, ker mu je pred avto zapeljal nekdo, ki se je naveličal vozit 80 med dvema tovornjakoma. Jeba.
Če vidiš na cesti retarda, ki gre bistveno prepočasi, pač upočasniš, upališ vse štiri blinkerje, dokler si "zadnji v koloni" in počakaš, da ga lahko varno prehitiš. Ne zajebavaš se gor pa dol po cesti. Nimaš kaj penit. Nimaš se kaj vsajat.
Super Sonic> Zanimivo je (tok tok), da sem še vedno precej živ, brez kazni, brez nesreče, pa grem takšne ljudi brezkompromisno prehiteti, ko ocenim, da je situacija ok.
Samo, da oceniš, pa je OK. Samo vseeno, če se tip ne more umaknit, ko pri 110 prehiteva šleparja s stoenko, kaj mu maš za blendat? Počakaš, ne?
Problem niso "čiste" situacije ampak take, ko ti pri 180 z enega od tovornjakov, ki jih prehitevaš, prileti kamen v šipo, ravno tisti moment pa avto pred tabo zabremza, ker mu je pred avto zapeljal nekdo, ki se je naveličal vozit 80 med dvema tovornjakoma. Jeba.
Super Sonic ::
"Samo, da oceniš, pa je OK. Samo vseeno, če se tip ne more umaknit, ko pri 110 prehiteva šleparja s stoenko, kaj mu maš za blendat? Počakaš, ne?"
Mislim, da je bilo že večkrat v tej temi zapisano, da absolutno nimaš kaj blendati v takšni ali kakršni koli podobni situaciji.
Je pa Fizikalko povedal, ko je ON blendan, začne jebat nazaj. Zdaj kolikor je to prav ne vem, dejstvo pa je, da tisti, ki blendajo ne vozijo ravno počasi in še, da s tem, ko se odločiš jebat nazaj - ogrožaš predvsem sebe. Popolnoma drug kontekst in druga situacija. Jaz osebno dam Fizikalkotu tu prav, s to razliko, da jaz vedno najprej pogledam kdo je zadaj (čeprav se sem ekstremno redko blendan) in se šele potem na podlagi dobre ali slabe volje, odločim kaj bom storil. Nekaterim se lahko resno mudi.
Vsekakor je pa to kaznivo in preganjano s strani policije.
Kar je pa spet daleč od te teme.
Mislim, da je bilo že večkrat v tej temi zapisano, da absolutno nimaš kaj blendati v takšni ali kakršni koli podobni situaciji.
Je pa Fizikalko povedal, ko je ON blendan, začne jebat nazaj. Zdaj kolikor je to prav ne vem, dejstvo pa je, da tisti, ki blendajo ne vozijo ravno počasi in še, da s tem, ko se odločiš jebat nazaj - ogrožaš predvsem sebe. Popolnoma drug kontekst in druga situacija. Jaz osebno dam Fizikalkotu tu prav, s to razliko, da jaz vedno najprej pogledam kdo je zadaj (čeprav se sem ekstremno redko blendan) in se šele potem na podlagi dobre ali slabe volje, odločim kaj bom storil. Nekaterim se lahko resno mudi.
Vsekakor je pa to kaznivo in preganjano s strani policije.
Kar je pa spet daleč od te teme.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Super Sonic ()
BluPhenix ::
Fizikalko je napisal, da zmanjša hitrost, ne pa da začne bremzat na polno, kaj tukaj ni jasno?
Upočasniš avto zelo hitro, malo popustiš gas in je. Pa se hitro zmanjša za 10kmh, še posebno v klanec. To AFAIK ni kaznjivo dejanje, če pa je, napišite po katerem členu. Jaz marsikdaj spustim gas, ko prehitevam tovornjake, ker zadnje čase pri njih doživiš svašta (malo zavijuga na tvoj pas, itd.), tako da taka stvar ni nič nenavadna in me nima nihče za prebutati če to naredim. Pa ali je nalašč ali ne, ker on ne more vedeti zakaj sem to naredil.
Upočasniš avto zelo hitro, malo popustiš gas in je. Pa se hitro zmanjša za 10kmh, še posebno v klanec. To AFAIK ni kaznjivo dejanje, če pa je, napišite po katerem členu. Jaz marsikdaj spustim gas, ko prehitevam tovornjake, ker zadnje čase pri njih doživiš svašta (malo zavijuga na tvoj pas, itd.), tako da taka stvar ni nič nenavadna in me nima nihče za prebutati če to naredim. Pa ali je nalašč ali ne, ker on ne more vedeti zakaj sem to naredil.
Podpisa ni več, ker so me poskušali asimilirati.
perci ::
Zakaj bi te nekdo, ki vozi hitreje po tvoji desni bolj življensko ogrožal, kot tisti, ki vozi hitreje po levi? Mislim, sej dobro razumem o čem govoriš, ampak to se ti lahko zgodi 1x ali 2x v lajfu. Če se ti pa to "dogaja", se pa najprej zamisli nad seboj. Mene se, recimo, še nikoli niso spravili na AC prehitevat po desnem pasu. Pa sem povprečno na cesti do 5 ur na dan.
Dej nauči se brat. Jst sem vozil po voznem in ne po prehitevalnem pasu. 130 km/h. Zadaj sta se nasla dva dirkaca od katerih me je eden pravilno (pustimo to da je bil prehiter) prehitel, drui pa po odstavnem pasu. Zdej, kdor misli, da je prehitevanje po odstavnem pasu isto varno kot po prehitevalnem, je milo rečeno kreten in manijak. Pa ne pravim, da si to ti, Supersonic.
Upam pa, da si samo narobe prebral in da nisi opazil, da me je jackass prehitel po odstavnem pasu - ja, to je tisti pas, na katerem ustaviš vozilo, če je v okvari.
perci ::
Opažam pa tudi jaz, da ko vozim 160-180 km/h, se mi take stvari ne dogajajo. Torej vozim pri 180km/h bolj varno? Dej, ne me smejat.
Ejsi_Disi ::
Na avtocesti peljati okoli 150 km/h ni tako hudo, kot pa skozi vas 70 km/h. Se mi pa neumno zdi, ko grejo počasnete prehitevat (po možnosti v škarje) pred semaforjem. V vsakem primeru mora počakat na zeleno. In kaj je pridobil? Nič. Pa nisem noben angelček, ampak vsaj brezglavo ne prehitevam. Hmm, ste kdaj opazili, da luna res deluje na nekatere? Predvsem se to vidi pri voznikih.
Super Sonic ::
"Upam pa, da si samo narobe prebral in da nisi opazil, da me je jackass prehitel po odstavnem pasu - ja, to je tisti pas, na katerem ustaviš vozilo, če je v okvari"
Ne da jaz ne znam brati, ti ne sploh ne razumeš o čem jaz tebi. Tvoj problem.
To, da te gre nekdo prehitevati po odstavnem pasu je ali slučaj (ki se zgodi poredko tudi ponoči) ali pa problem tistega mimo katerega šibajo vozila po levi in desni strani AC. Odstavni pas je namreč rešil na ta način marsikatero življenje.
Pa spet - čisto off topic pumpanje kurca, ane Perci?
Ne da jaz ne znam brati, ti ne sploh ne razumeš o čem jaz tebi. Tvoj problem.
To, da te gre nekdo prehitevati po odstavnem pasu je ali slučaj (ki se zgodi poredko tudi ponoči) ali pa problem tistega mimo katerega šibajo vozila po levi in desni strani AC. Odstavni pas je namreč rešil na ta način marsikatero življenje.
Pa spet - čisto off topic pumpanje kurca, ane Perci?
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
T-h-o-r ::
Prehitevanje po odstavnem pasu je slučaj??? cccc Ničkolikokrat sem že videl razne bmwje audije pa tudi kakšne stare kripe, ki so lepo prehitevali po odstavnem pasu avtoceste, ker se jim je "mudilo"
stock ::
Drugače to res ni nek problem... hitrejša vozila na desni te bolj ogrožajo naprimer pri izvozu, ko hošč vn pa teli po izključevalnem pasu vozijo hitreje. -se pogosto dogaja na obvoznici Lj.
Pa nevem zakaj se usi tako bojite višjih hitrosti, kljub temu, da voziš po AC 200+ si bol varn kot na magistralki 90. Usa vozila gredo u isto smer, širši pasovi, boljša cesta, odstavni pas...
Pa nevem zakaj se usi tako bojite višjih hitrosti, kljub temu, da voziš po AC 200+ si bol varn kot na magistralki 90. Usa vozila gredo u isto smer, širši pasovi, boljša cesta, odstavni pas...
jRk0 ::
nebivedu, saj se strinjam, pa s polnim gasom itk nikol ne vozim s tem avtom, tam malo vec kot pol, okrog 150-160. 170 redko...vec pa negre, ker mam precej siroke gume za ta avto, pa vlke felne. amortizerji so pa tud novi, ploscice prav tako, za stabilnost ni treba pretirano skrbet. kaksna sklopka pa bi se ze morala pocasi menjat ja...
You fuck up once, you loose two teeth.
jurre ::
stock, saj je res bolj varen, sam problem je, ker ne ves kdaj ti bo en skocil na tvoj pas in se spravil prehitevat. Mogoce tovornjak z 79,5 km/h. In kaj bos takrat pri 200kmh/? Drugace pa ni problema 200 vozit...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: jurre ()
Looooooka ::
sj ni cudn da je tok nesrec.
glede na komentarje vas polovica jebe folk v glavo in bremza na prehitevalnem pasu samo da nekoga neki naucite.
spokite se dol s tega pasa pa vozte po omejitvah na desni.levga se uporabla za PREHITEVANJE ne za upocasnevanje in bremzanje.
ce na desnem nekdo lovi kazenske tocke je to njegov problem.bo fasu pike...sam vi boste pa se koga ubil s takimi "lekcijami".
edin razlog da tm upocasnujes je lahko to da za tabo ni enga ki te hoce prehitet al pa da gres na desn pas.
Kar se tice prehitevanja po desnem al pa bog ne daj po odstavnem pasu....take je treba sam ustrelt na mestu.bols da on umre kot se trije ki jih bo fentu slej k prej.
kar se tice mesta...tm je pa situacija cist druga.tm se je pa treba drzat omejitev se posebi ko si na stanovanjskem obmocju.Razlika v voznji 50 in 60 ni vidna ko vozis.je pa cas,ki ga porabis za ustavljanje tok vecji, da je razlika glih v tem a bo clovk prezivel al pa ne.Ker otroci radi skacejo na cesto ne da bi pomislil.
Na avtocesi problemov s pesci ni tko da metat eno in drugo v isti kos za moje pojme pac...ni glih logicno.
glede na komentarje vas polovica jebe folk v glavo in bremza na prehitevalnem pasu samo da nekoga neki naucite.
spokite se dol s tega pasa pa vozte po omejitvah na desni.levga se uporabla za PREHITEVANJE ne za upocasnevanje in bremzanje.
ce na desnem nekdo lovi kazenske tocke je to njegov problem.bo fasu pike...sam vi boste pa se koga ubil s takimi "lekcijami".
edin razlog da tm upocasnujes je lahko to da za tabo ni enga ki te hoce prehitet al pa da gres na desn pas.
Kar se tice prehitevanja po desnem al pa bog ne daj po odstavnem pasu....take je treba sam ustrelt na mestu.bols da on umre kot se trije ki jih bo fentu slej k prej.
kar se tice mesta...tm je pa situacija cist druga.tm se je pa treba drzat omejitev se posebi ko si na stanovanjskem obmocju.Razlika v voznji 50 in 60 ni vidna ko vozis.je pa cas,ki ga porabis za ustavljanje tok vecji, da je razlika glih v tem a bo clovk prezivel al pa ne.Ker otroci radi skacejo na cesto ne da bi pomislil.
Na avtocesi problemov s pesci ni tko da metat eno in drugo v isti kos za moje pojme pac...ni glih logicno.
Poldy ::
Jaz skoraj vsako vožnjo prehitim vsaj 5 avtov, pa se s tem enostavno ne obremenjujem več. Čas je denar in obratno, jaz pa nimam ne denarja, ne časa.
V naselju sedaj vedno spoštujem predpise.
-Pa če že ravno to berete, bi prosil, da pri izhodu iz krožnega prometa uporabite smerokaz.
-Pa da ne uporabljate meglenk ob normalni vidljivosti.
V naselju sedaj vedno spoštujem predpise.
-Pa če že ravno to berete, bi prosil, da pri izhodu iz krožnega prometa uporabite smerokaz.
-Pa da ne uporabljate meglenk ob normalni vidljivosti.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Poldy ()
Poldy ::
Drugače pa mislim da niti niso veliki krivci počasni vozniki - velikokrat se naredi, da je recimo z avtom v tujem kraju, ne ve kaj je za tistim ovinkom itd.
Največji problem je tu: za nobenega ne vem, da ni dobil izpita, ker bi bil nesposoben. Sem prepričan, da je na cestah veliko ljudi, ki "dojemljivo-refleksno-motorično" niso sposobni za varno vožnjo.
Strožja merila v avtošole, pa bo problem rešen.
Prav tako se bodo zato tudi bolj uporabljali avtobusi in vlaki.
Največji problem je tu: za nobenega ne vem, da ni dobil izpita, ker bi bil nesposoben. Sem prepričan, da je na cestah veliko ljudi, ki "dojemljivo-refleksno-motorično" niso sposobni za varno vožnjo.
Strožja merila v avtošole, pa bo problem rešen.
Prav tako se bodo zato tudi bolj uporabljali avtobusi in vlaki.
stock ::
Avtošole večja merila? -posledice: več padlih voznikov... morajo na več ur..torej več denarja..kdo bo pa pol sploh še meu ispit? -za toliko dnarja kot ga daš za ispit, ti ga morjo dat pa če si še tolk nesposobn.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: stock ()
kiFni ::
Glede kazni imam pa jaz takle predlog.
Kazni bi morale bit v % od plače. Če je kazen za vožjo pod vplivom alk. npr. 100K, je to 2/3 plače nekoga ki ima 150K plače. Torej naj tistim ki imamo 500, ali mio plače tudi trgajo 2/3. Pa bomo vidl če se bojo kaj zamislil. Ker nekomu 100 flik ne pomeni dosti, nekomu pa preživetje za tekoči mesec.
Kazni bi morale bit v % od plače. Če je kazen za vožjo pod vplivom alk. npr. 100K, je to 2/3 plače nekoga ki ima 150K plače. Torej naj tistim ki imamo 500, ali mio plače tudi trgajo 2/3. Pa bomo vidl če se bojo kaj zamislil. Ker nekomu 100 flik ne pomeni dosti, nekomu pa preživetje za tekoči mesec.
Poldy ::
-za toliko dnarja kot ga daš za ispit, ti ga morjo dat pa če si še tolk nesposobn
Ravno takšno mišlenje je napačno. Vsi ne morejo imeti vsega, pri izpitu je pa že skoraj pravilo, da ti pripada. Če nisi sposoben pa imaš kljub temu izpit, takrat je šele lahko res strah ostale udeležence v prometu. In takšnih je danes na cesti malo morje.
Ravno takšno mišlenje je napačno. Vsi ne morejo imeti vsega, pri izpitu je pa že skoraj pravilo, da ti pripada. Če nisi sposoben pa imaš kljub temu izpit, takrat je šele lahko res strah ostale udeležence v prometu. In takšnih je danes na cesti malo morje.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Prehitevanje kolone (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 24413 (20803) | facepalm |
⊘ | Počasni vozniki (strani: 1 2 3 4 … 33 34 35 36 )Oddelek: Na cesti | 270215 (241246) | dzinks63 |
⊘ | Omejitve hitrosti za motoriste (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 34568 (28796) | bluefish |
» | Posnetek prometne nesreče - Pravilna reakcija? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 17770 (14170) | solatko |