Forum » Programiranje » [C#] Tao.OpenGL in Tao.SDL... besedilo?
[C#] Tao.OpenGL in Tao.SDL... besedilo?
drola ::
Uporabljam knjižnici OpenGL in SDL iz Tao Frameworka.
Z OpenGL sem se igral po NeHE vodičih, zataknilo pa se je pri pisavah... kako naj na čimbolj hiter način pišem besedilo na objekte v OpenGL, brez uporabe kakšne platform-dependent kode.
Razmišljal sem v smeri, da bi imel v neki teksturi vse unicode znake, zraven pa še seznam koordinat za posameznem znak (kje v teksturi se nahaja in koliko je velik). Je pa problem, ker ne vem, kje naj dobim takšne pisave, ker nekaj tisoč znakov (rabim vse Unicode znake) je precej velik zalogaj za prepisovanje v sliko in potem še določanje pozicij.
Ima kdo kakšno idejo, kje bi lahko dobil takšne pisave ali pa kakšen program za pretvarjanje TrueType pisav v kakšen tak format?
Z OpenGL sem se igral po NeHE vodičih, zataknilo pa se je pri pisavah... kako naj na čimbolj hiter način pišem besedilo na objekte v OpenGL, brez uporabe kakšne platform-dependent kode.
Razmišljal sem v smeri, da bi imel v neki teksturi vse unicode znake, zraven pa še seznam koordinat za posameznem znak (kje v teksturi se nahaja in koliko je velik). Je pa problem, ker ne vem, kje naj dobim takšne pisave, ker nekaj tisoč znakov (rabim vse Unicode znake) je precej velik zalogaj za prepisovanje v sliko in potem še določanje pozicij.
Ima kdo kakšno idejo, kje bi lahko dobil takšne pisave ali pa kakšen program za pretvarjanje TrueType pisav v kakšen tak format?
https://drola.si
Matako ::
Freetype knjižnica ima neke fore, da povlečeš ven konture (krivulje, poteze.. pojma nimam kaj točno) iz TT fontov... samo to je vse kar vem.
/\/\.K.
drola ::
Spravil sem se k pisanju programa, ki bi mi TT pisavo pretvoril v sliko in še eno datoteko, v kateri so lokacije posameznega znaka. Ampak v unicode pisavah je to 10.000 znakov, kar potem po mojih izračunih znese 10.000*16*16*4 = 10.240.000 B = 10240 KB = 10,2 MB velika tekstura, kar pa je za eno pisavo daleč preveč (zadeva bo morala delovati še na GF 2 32MB karticah).
Torej, zdaj razmišljam o 2. možnosti: besedilo bi renderiral v bitmap s funkcijami iz System.Drawing in nato zrenderirano besedilo pripel v teksturo. Uspelo mi je priti do faze, ko se nastavi čopič pisave in naloži pisavo. Po nekaj brskanja po MSDN se odkril, da je najbolje, da narišem besedilo v System.Drawing.Bitmap. Zatakne pa se pri tem, kako veliko podlago moram initializirat.
Ali obstaja kakšna funkcija, ki bi za določeno besedilo (string) z določeno pisavo (System.Drawing.Font) izračunala velikost besedila v pikslih ?
Torej, zdaj razmišljam o 2. možnosti: besedilo bi renderiral v bitmap s funkcijami iz System.Drawing in nato zrenderirano besedilo pripel v teksturo. Uspelo mi je priti do faze, ko se nastavi čopič pisave in naloži pisavo. Po nekaj brskanja po MSDN se odkril, da je najbolje, da narišem besedilo v System.Drawing.Bitmap. Zatakne pa se pri tem, kako veliko podlago moram initializirat.
Ali obstaja kakšna funkcija, ki bi za določeno besedilo (string) z določeno pisavo (System.Drawing.Font) izračunala velikost besedila v pikslih ?
https://drola.si
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Word vs. Latex (strani: 1 2 )Oddelek: Programska oprema | 13862 (10748) | GnuceLee |
» | LibreOffice 3.4.0. predogledna različica na voljoOddelek: Novice / Pisarniški paketi | 9254 (7246) | ender |
» | Unicode triki v imenih email priponkOddelek: Novice / Varnost | 6766 (4728) | MrStein |
» | unicode in word 2003Oddelek: Programska oprema | 1421 (1358) | dolenska |
» | šumnikiOddelek: Izdelava spletišč | 2988 (2492) | jerneju |