Forum » Problemi človeštva » AIRBUS (dodatno) zamuja
AIRBUS (dodatno) zamuja
Thomas ::
Za leto dni, najmanj.
Poleg tega, so ga prodali šele polovico kot bi bilo treba, da bi prišli na finančno 0.
Poleg tega zdaj nekateri naročniki zaradi zamud dodatno cincajo.
Poleg tega, je prenovljeni 747 že na trgu.
Poleg tega 777 in 787 postavljata A380 pred "raison de etre".
Poleg tega ... A380 je kot en Concorde. Izdatno državno podprt.
Jaz mislim (vem), da Evropejci biološko gledano niso nič drugačni od Američanov, samo državni intervencionizem jih mori. Tukajle se (spet) lepo vidi.
Link.
Poleg tega, so ga prodali šele polovico kot bi bilo treba, da bi prišli na finančno 0.
Poleg tega zdaj nekateri naročniki zaradi zamud dodatno cincajo.
Poleg tega, je prenovljeni 747 že na trgu.
Poleg tega 777 in 787 postavljata A380 pred "raison de etre".
Poleg tega ... A380 je kot en Concorde. Izdatno državno podprt.
Jaz mislim (vem), da Evropejci biološko gledano niso nič drugačni od Američanov, samo državni intervencionizem jih mori. Tukajle se (spet) lepo vidi.
Link.
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi
d0rK ::
Enoletna zamuda? To ni glih mal...Kako da se je tak delay kr neankrat pojavu?
Bo sou Airbus po ruso ce ne izpelejo tega projekta?
Bo sou Airbus po ruso ce ne izpelejo tega projekta?
root987 ::
Bo sou Airbus po ruso ce ne izpelejo tega projekta?
Tako se je enkrat govorilo, ja.
"Myths which are believed in tend to become true."
--- George Orwell
--- George Orwell
Stajerc ::
V bistvu projekt je zelo dober in dobro nastavljen problem je le v rokih ki so neusmiljeni in morda malo preveč ambiciozni.
Je pa problem velik to v poslovnem svetu seveda. Neizpolnjevanje rokov.
Ampak mislim da bo A380 kljub temu uspešen projekt.
Brez vpletanja politike in "države-držav" pa ta projekt nikoli nebi zaživel v taki obliki ki vendarle mislim da je dobra in edina (najbolj) prava izbira.
Je pa problem velik to v poslovnem svetu seveda. Neizpolnjevanje rokov.
Ampak mislim da bo A380 kljub temu uspešen projekt.
Brez vpletanja politike in "države-držav" pa ta projekt nikoli nebi zaživel v taki obliki ki vendarle mislim da je dobra in edina (najbolj) prava izbira.
Have a nice day.
Poldi112 ::
Eno leto se mi ne zdi veliko za letalo. Sploh če malo pogledam procesorje ali bog ne daj software (Vista, Duke,..)
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
OwcA ::
Jaz mislim (vem), da Evropejci biološko gledano niso nič drugačni od Američanov, samo državni intervencionizem jih mori. Tukajle se (spet) lepo vidi.
Tudi ameriška letalska industrija je deležna izdatne državne pomoči in podpore. Boeingu je še to v prid, da delajo tudi za vojsko.
Otroška radovednost - gonilo napredka.
OrlyTM ::
majo jajca, airbusovci, vsekakor ce jim rata, bodo carji, ce jim ne, bo pusiona big time mislim pa, da je letalo za danasnje razmere rahel overkill ... bomo pa vidli, kako se bo naprej razvijal letalski promet ... IMO tu Boeing vodi premetenejso politiko, z "malimi" letali, ki potnike prevazajo blizje njihovim zeljenim destinacijam ... res pa je, da je Boeing svoj Jumbo plain ze davno speljal :)
trda bo borba za obstanek.... bomo vidli ;)
lp
OrlyTM
trda bo borba za obstanek.... bomo vidli ;)
lp
OrlyTM
--------------------------------------------------
<b>Fear is in The Eye Of The Beholder. Don't let it be You!</b>
<b>Fear is in The Eye Of The Beholder. Don't let it be You!</b>
dr. Zgemba ::
V politične aspekte zamude se ne bi spuščal, zanimivi dejstvo pa je, da je zamuda nastala zaradi različnih verzij softvera. Toulouse (trup in končna sestava), Filton (krila) uporablja CATIA V5, Hamburg (elektrika) pa CATIA V4. Ker so med njima fundamentalne razlike v pristopu do 3D modeliranja, so nastali problemi pri integraciji posameznih sklopov, načrtovanih v razlilčnih tovarnah. Vmesnik, ki bi naj omogočal integracijo V4 in V5 pa zamuja.
Konkretno bi naj bili problemi (baje) v tem, da novo načrtovano aluminijasto kabliranje ne paše v predvidene kanale v krilh, ki so bili dimenzionirani za bakreno kablovje.
Konkretno bi naj bili problemi (baje) v tem, da novo načrtovano aluminijasto kabliranje ne paše v predvidene kanale v krilh, ki so bili dimenzionirani za bakreno kablovje.
username ::
Se mi je kar tragikomično zdelo, ko sem pred meseci gledal dokumentarno oddajo (v treh nadaljevanjih) na TVS o izdelavi A380... kakšne težave so imeli s krilom (in z vsem praktično). S tem da je to krilo komaj kaj večje od jumbo-jetovega (747). 747 pa je prvič letel že pred več kot 30 leti.
Airbusa jebe med drugim tudi to, da morajo tudi največje sestavne dele izdelovati različni proizvajalci po vsej Evropi in jih potem z veliko muko transportirati na končno sestavljanje v Francijo. A ne bi beboti raje vse skupaj izdelovali na enem mestu? Pa magari poddobavitelji odprejo proizvodne podružnice zraven glavne tovarne v Franciji (če že mora biti po vsej sili to "evropski bratski projekt")?
Je pa za to in za končne zamude delno kriva tudi splošna gnilost Evrope in Evropejcev - par mesecev nazaj je bila novica, da ravno za potrebe Airbusa potrebujejo inženirje. Delali bi v severni Nemčiji, pa se celo inženirjem iz južne Nemčije ne zdi, da bi se prijavili - tudi če so brezposelni oziroma v trenutni službi zaslužijo dosti manj. Nočejo se preseliti, pa magari samo na drug konec svoje lastne države...
Airbusa jebe med drugim tudi to, da morajo tudi največje sestavne dele izdelovati različni proizvajalci po vsej Evropi in jih potem z veliko muko transportirati na končno sestavljanje v Francijo. A ne bi beboti raje vse skupaj izdelovali na enem mestu? Pa magari poddobavitelji odprejo proizvodne podružnice zraven glavne tovarne v Franciji (če že mora biti po vsej sili to "evropski bratski projekt")?
Je pa za to in za končne zamude delno kriva tudi splošna gnilost Evrope in Evropejcev - par mesecev nazaj je bila novica, da ravno za potrebe Airbusa potrebujejo inženirje. Delali bi v severni Nemčiji, pa se celo inženirjem iz južne Nemčije ne zdi, da bi se prijavili - tudi če so brezposelni oziroma v trenutni službi zaslužijo dosti manj. Nočejo se preseliti, pa magari samo na drug konec svoje lastne države...
I've got a solution for the rainforest: napalm the lot. (Jeremy Clarkson)
barbarpapa1 ::
Pozdrav
Zanimivo, nisem vedel, da so 380-tko delajo s CATIO. Airbus je namreč tradicionalno uporabljaj Computervision CADDS (Se je pa to od nakupa Computervisiona s strani PTC-ja marsikaj spremenilo).
Je pa na nek način tragično, da je avtoindustrija zahtevala od Dassaulta (Proizvajalec Catie), da mora biti Catia V5 sposobna brez vmesnikov odpirati in delati na datotekah Catie V4, kar pa ni nikoli povsem dobro delovalo. Je pa to razlog, da je Catia V5 svoj dan zelo zamujala (je bila zadnji od velikih CAD programov, ki je uvedla parametrično modeliranje). Je pa skorajda neresno od Airbusa, da niso že v osnovi zabetonirali verzije programske opreme, s katero bodo delali (Npr. v mojem primeru mi kupec predpiše in ti. datecode in nastavitve programske opreme).
Prav tako me preseneča, da se tako veliki kosi 380-ke proizvajajo širom Evrope, in se nato z skorajda neverejtnimi logističnimi podvigi vozijo v Toulouse. Tako sem gledal, s kakšnimi napori so vozili dele trupa iz Nemčije (nekje iz Schwarzwalda, če se ne motim). Zadeha je bila zahtevnejša za transport, kot npr. prevoz uparjalnikov za NE Krško. In to mislijo ponavljati za vsak izdelani frčoplan!? Tudi Boeing spravlja v Seattle dele za Jumbota iz vsega sveta, vendar gre vedno za dele, ki so obvljadljivi na nivoju standarnega kontejnerja. vse večje stvari naredijo na mestu samem.
V vsakem primeru upam, da bo Airbusu vseeno ratalo, letalo samo izgleda res dobro......
LP
Jože
Zanimivo, nisem vedel, da so 380-tko delajo s CATIO. Airbus je namreč tradicionalno uporabljaj Computervision CADDS (Se je pa to od nakupa Computervisiona s strani PTC-ja marsikaj spremenilo).
Je pa na nek način tragično, da je avtoindustrija zahtevala od Dassaulta (Proizvajalec Catie), da mora biti Catia V5 sposobna brez vmesnikov odpirati in delati na datotekah Catie V4, kar pa ni nikoli povsem dobro delovalo. Je pa to razlog, da je Catia V5 svoj dan zelo zamujala (je bila zadnji od velikih CAD programov, ki je uvedla parametrično modeliranje). Je pa skorajda neresno od Airbusa, da niso že v osnovi zabetonirali verzije programske opreme, s katero bodo delali (Npr. v mojem primeru mi kupec predpiše in ti. datecode in nastavitve programske opreme).
Prav tako me preseneča, da se tako veliki kosi 380-ke proizvajajo širom Evrope, in se nato z skorajda neverejtnimi logističnimi podvigi vozijo v Toulouse. Tako sem gledal, s kakšnimi napori so vozili dele trupa iz Nemčije (nekje iz Schwarzwalda, če se ne motim). Zadeha je bila zahtevnejša za transport, kot npr. prevoz uparjalnikov za NE Krško. In to mislijo ponavljati za vsak izdelani frčoplan!? Tudi Boeing spravlja v Seattle dele za Jumbota iz vsega sveta, vendar gre vedno za dele, ki so obvljadljivi na nivoju standarnega kontejnerja. vse večje stvari naredijo na mestu samem.
V vsakem primeru upam, da bo Airbusu vseeno ratalo, letalo samo izgleda res dobro......
LP
Jože
MadMicka ::
username, nimaš ti ravno najbolj jasnih pojmov o gospodarstvu a? Airbus je projekt Evrope, s katerim so v sami svetovni špici glede tovrstnih zadev. Če so hoteli, da zadeva zalaufa, so morali stopiti skupaj. Skupaj pa so lahko stopili le tako, da so pri zadevi vsi sodelovali in imeli že v štartu vsi korist. Proizvodnja v eni državi bi to državo v takšni meri favorizirala, da ostale države ne bi želele stopiti zraven. Ena sama država pa finančno ni bila sposobna speljati takšnega projekta.
Hvala bogu, da je šla Evropa v takšen projetk. Ta projekt je nekaj podobnega, kot vlaganje v vesoljsko industrijo. Ni nujno, da je korist točno definirana vnaprej. Gre se za vrhunski razvoj, ki se prej ali slej, ni pa nujno na začetku, manifestira v dobičku.
p.s.: prihodnos Evrope je v federaciji!
Hvala bogu, da je šla Evropa v takšen projetk. Ta projekt je nekaj podobnega, kot vlaganje v vesoljsko industrijo. Ni nujno, da je korist točno definirana vnaprej. Gre se za vrhunski razvoj, ki se prej ali slej, ni pa nujno na začetku, manifestira v dobičku.
p.s.: prihodnos Evrope je v federaciji!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: MadMicka ()
Azrael ::
Frčalo bodo verjetno enkrat nekoč že spacali skupaj v taki meri, da ga bodo upali ponuditi trgu, ampak menim , da primata 747 ne bo niti malo ogrozil. Mnogo preveč butični izdelek, sploh če bo proizvodnja razvlečena po celi EU.
Nek nov Concord ja, s to razliko, da ima A380 ponuditi mnogo manj zanimivosti za medije in široko publiko, kot Concord. Postal bo samo en (verjetno neuspešen) leteči avtobus.
Nek nov Concord ja, s to razliko, da ima A380 ponuditi mnogo manj zanimivosti za medije in široko publiko, kot Concord. Postal bo samo en (verjetno neuspešen) leteči avtobus.
Nekoč je bil Slo-tech.
Odin ::
Ne vem no MadMicka... ce mene vprasas, bi jaz dal rajsi ekonomijo na prvo mesto. Jebes politiko - sej te ne serjemo denarja, da bi ga imeli dovolj za neke mega projekte, ki jih ne rabimo (oziroma jih po tvojem rabimo za uspesno politiko).
sm0key ::
Po moje pa tudi ekonomija tuki igra zelo veliko vlogo, naposredni dokaz za to je tudi morebitni "klec" firme AIRBUS. Dejstvo je, da se letalski promet zadnja leta zelo gosti, nebo je vedno bolj polno letal in s tem narašča kompliciranost upravljanja letov na letališčih in okoli velikih mest in zračnih vozlišč. Airbus ni naredil slabe poteze s tako velikim letalom, je pa odvisno vse od tega, ali bo posamezen let takega letala cenovno upravičen, ali bodo leti astronomsko dragi. Redne linije čez Atlantik in Indijski ocean seveda potrebujejo taka letala, je pa kot sem že rekel veliko odvisno ali bodo pravočasno "napolnili" letalo s potniki, da bo vzletalo redno in brez zapletov. Je pa tuki en velik "moralni zadržek"; tako letalo polno potnikov, v primeru da strmoglavi, pomeni veliko večjo izgubo kot druga letala. Mogoče je iz tega stališča tudi malce vprašljiva smotrnost.
Airbus pa je podjetje, ki združuje podjetja iz več držav že od samega začetka, tako da obsežni transporti niso nič čudnega, so pa logistična mora.
Airbus pa je podjetje, ki združuje podjetja iz več držav že od samega začetka, tako da obsežni transporti niso nič čudnega, so pa logistična mora.
Daedalus ::
Ma, gledal dokumentarec o A380 in mi res ni jasno, zakaj nameravajo z miljon koncev avion furat "kr nekam" in ga pol tam sestavlat. Sej vse lepo in prav in evropski projekti, bla bla bla...sam a je res tak težko zgradit eno tovarno z lastno stezo in pol tam delat? Tole IMO še najbolj tepe cel projekt - nenormalna logistična zahtevnost in ga bo teplo še naprej. To, da se pa recimo nekaj let zaostaja za Boeingom, pa ni nič novega. Sej cela Evropa zaostaja za kako desetletje. Pa še takrat, ko hočejo nekje koga dohitet se s svojimi partikularističnimi interesi zaletijo v steno. Če hoče tale EU normalno lavfat, bo treba pozabit na nacionalni ponos in začet razmišlat o učinkovitosti. Koga briga, kje gradijo pa sestavljajo avione. Sej je plod skupnega znanja. Znanje pa učinkovitost je pa edino, kar šteje v globalni gospodarski tekmi. Vse ostalo je balast, brez katerega pa stari prdci (tipa Nemci, Francozi...) očitno ne morejo. Na našo skupno žalost in izgubo.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
Jan987 ::
Mislim da bo pri airbusu bolj od projekta a380 uspešen projekt z a350 ki naj bi bil konkurenca boeingovemu 787 vendar pa bo zopet 787 na trgu prej čeprav je tudi a350 naročenih okoli 250 tako da mislim da ne bodo imeli izgube.
A380 pa tudi mislim da bo zaživel na teh daljših in prometnejših linijah.
aja paše glede tega, ko je nekdo rekel da airbus ne dela za vojsko. Spomnite se na podjetje eurocopter ki je tudi pod airbusom in so njegovi helikopterji v vojski kar rasširjeni. primerke ima tudi slovenska vojska
A380 pa tudi mislim da bo zaživel na teh daljših in prometnejših linijah.
aja paše glede tega, ko je nekdo rekel da airbus ne dela za vojsko. Spomnite se na podjetje eurocopter ki je tudi pod airbusom in so njegovi helikopterji v vojski kar rasširjeni. primerke ima tudi slovenska vojska
WarpedGone ::
Konkretno bi naj bili problemi (baje) v tem, da novo načrtovano aluminijasto kabliranje ne paše v predvidene kanale v krilh, ki so bili dimenzionirani za bakreno kablovje.
Problem takšne sorte meji na sabotažo ali pa vsaj ultranekompetentnost odgovornih inženirjev. Leva roka ne ve kaj dela desna.
In takšnemu avijonu naj zaupam svoje življenje? Niso sposobn narest niti tega, da bi fizično pasal skup, kako naj pol verjamem da sistemi pašejo skup 'logistično'?
Zdej se spomnem reportaže na Discovery-ju, ko so montiral luč al neki tazga na rep. In je bil kabl prekratek za par cm.
Zbogom in hvala za vse ribe
Thomas ::
Ni problem, da "EU država" fila Airbus z denarjem. Ta podjetju lahko vedno prav pride. Kot je nekdo pripomnil zgoraj, tudi B dobi kakšen fičnik od Strica. Problem je v tem, da država fila Airbus s politiko. Od bratstva-jedinstva, do čisto klasičnih birokratsko sindikalističnih sranj. Kot je pri nas itak da v navadi. Da ne bi delavci umirali od lakote, tako kot umirajo pri Boeingu. Da imajo svoje pravice, da je okolje ohranjeno in tako naprej.
Če avion de facto ne more leteti, je to malenkost! Glavno da so vsi birokratski haklci o požarni varnosti izpolnjeni in v Airbusu nikoli ne zagori. Upsi ..
Če avion de facto ne more leteti, je to malenkost! Glavno da so vsi birokratski haklci o požarni varnosti izpolnjeni in v Airbusu nikoli ne zagori. Upsi ..
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi
Azrael ::
Za A380 in tudi Airbus, kot podjetje, kaže vedno slabše, politikantje delajo na 3 šihte, klik
Nekoč je bil Slo-tech.
Calligula ::
Thomas mene Airbus sicer ne navdusuje me pa spet ta tvoja nekriticna fascinacija nad vsem ameriskim.
Ti ves, da so ameriske tajne sluznbe izvajale industrijsko spijonaze, prisluhe ipd.. strankam, sestankom ipd... in posredovala podatke vodstvu Boeinga, da bi lahko ponujali bolj ugodne pogoje ipd..?
Gre se za dve od vlad mocno kriti firmi, Americani pa so sli pred let celo tako dalec, da so nezakonito izvajali take stvari, da bi Boeing dobil na nekaj razpisih, ker je bil tako majav...
Obe firmi sta zafurani in to ze dolgo casa.
Ti ves, da so ameriske tajne sluznbe izvajale industrijsko spijonaze, prisluhe ipd.. strankam, sestankom ipd... in posredovala podatke vodstvu Boeinga, da bi lahko ponujali bolj ugodne pogoje ipd..?
Gre se za dve od vlad mocno kriti firmi, Americani pa so sli pred let celo tako dalec, da so nezakonito izvajali take stvari, da bi Boeing dobil na nekaj razpisih, ker je bil tako majav...
Obe firmi sta zafurani in to ze dolgo casa.
opeter ::
Se strinjam s Calligulo... ali ti ameri plačujejo, da jim zadnjico ližeš, ali kaj?
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
Azrael ::
Vsekakor sta obe firmi odvisni od denarnih prilivov države, ampak to je tu še najmanjši problem.
Problem Airbusa je, da so ga lepo razparcelirali po celi EU, čisto v maniri ekonomistov iz SFRJ. Pravo bratstvo i jedinstvo.
Seveda mora vsak oddelek imeti svoje (preveliko) vodstvo, razvoj, produkcijo, čisto vse, da izpade največji frajer na lokalnem dvorišču ali kupu gnoja, kot komu ljubše.
Rezultat tega je, da stvari v končni fazi bolj slabo pašejo skupaj, brez dodatnih usklajevanj in strahotne zaplete z logistiko in transportom, vmesni rezultati pa zato mejijo na sabotažo. Vse to pomeni zamude in ogromo, ogromno nepotrebnih stroškov.
Zato ni čudno, da gre Airbusu kot podjetju zelo slabo. Enostavno politika se preveč vtika v gospodarstvo.
Problem Airbusa je, da so ga lepo razparcelirali po celi EU, čisto v maniri ekonomistov iz SFRJ. Pravo bratstvo i jedinstvo.
Seveda mora vsak oddelek imeti svoje (preveliko) vodstvo, razvoj, produkcijo, čisto vse, da izpade največji frajer na lokalnem dvorišču ali kupu gnoja, kot komu ljubše.
Rezultat tega je, da stvari v končni fazi bolj slabo pašejo skupaj, brez dodatnih usklajevanj in strahotne zaplete z logistiko in transportom, vmesni rezultati pa zato mejijo na sabotažo. Vse to pomeni zamude in ogromo, ogromno nepotrebnih stroškov.
Zato ni čudno, da gre Airbusu kot podjetju zelo slabo. Enostavno politika se preveč vtika v gospodarstvo.
Nekoč je bil Slo-tech.
Calligula ::
Ni nujno,da je to problem. Mogoce je problem celo to, da turbokapitalizem prevec pritiska na to, da hocejo vse cimprej na trg vrzt in cimprej investicije povracat.
Tako letalo se razvija zelo dolgo. Vsi sistemi so razviti na novo, prav na vseh nivojih je korak naprej in sloni na povsem novih sistemih in verjetno bi blo realno, da bi ga morali ze s prve napovedati za rpecej kasneje in vse doterat do konca pa so mogoce zato, da bi konkurenta posekali pod koleni skusali pac letalo spravt na trg cimprej.
Ravno pri stvareh za katere bi pricakoval (komponente, ki so na mikrometre sestavljene skupaj, narejene pa na razlicnih koncih sveta) ni problemov in je vse stimalo ze s prve.
Skratka ni nujno kriv ta federalizem. Gre se pac za zelo velik in kompleksen sistem z vec 100 tisoc podsistemi, vsi pa morajo delat. Po mojem je bila napaka tako zgodnja napoved trzenja. Se vidi, da so hotli cimprej priliv kapitala dosezt. PAc ogromna investicija in so vsi obsedeni z pokrivanjem vlozkov v najkrajsem moznem casu.
Tako letalo se razvija zelo dolgo. Vsi sistemi so razviti na novo, prav na vseh nivojih je korak naprej in sloni na povsem novih sistemih in verjetno bi blo realno, da bi ga morali ze s prve napovedati za rpecej kasneje in vse doterat do konca pa so mogoce zato, da bi konkurenta posekali pod koleni skusali pac letalo spravt na trg cimprej.
Ravno pri stvareh za katere bi pricakoval (komponente, ki so na mikrometre sestavljene skupaj, narejene pa na razlicnih koncih sveta) ni problemov in je vse stimalo ze s prve.
Skratka ni nujno kriv ta federalizem. Gre se pac za zelo velik in kompleksen sistem z vec 100 tisoc podsistemi, vsi pa morajo delat. Po mojem je bila napaka tako zgodnja napoved trzenja. Se vidi, da so hotli cimprej priliv kapitala dosezt. PAc ogromna investicija in so vsi obsedeni z pokrivanjem vlozkov v najkrajsem moznem casu.
Pujcek ::
skratka, tupi zavaljeni americani so zadevo bolje opravili od sploh-in-oh evropejcev? ocitno da ja...
:)
TESKAn ::
Ja? Po čem to sklepaš?
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
username ::
Ti ves, da so ameriske tajne sluznbe izvajale industrijsko spijonaze, prisluhe ipd.. strankam, sestankom ipd...
Kva!?! A res al kaj? O jebemti, prokleti prasci!
A si jih vidu?
A si zaznal jenki secret agenta, skritega v okrasnem grmičku, ko si se med jedenjem kebapa ozrl čez levo ramo?
Si videl tudi kak črn helikopter?
Ali leteči krožnik?
Si danes vzel vsa svoja predpisana zdravila?..
obrisal titovo sliko in ji salutiral?
I've got a solution for the rainforest: napalm the lot. (Jeremy Clarkson)
username ::
problem celo to, da turbokapitalizem prevec pritiska na to, da hocejo vse cimprej na trg vrzt in cimprej investicije povracat.Ma glih odsotnost "turbo" kapitalizma je problem v Evropi. (zame "turbo" tukaj ne pomeni isto kot morda komu drugemu)
Danes popoldne je bil na TVS1 dokumentarec o 747 - in glej ga no, kako je Boeingu leta 1969 uspelo nekaj, s čimer ima 35 let kasneje Airbus take težave? Saj če realno pogledamo - 380 je samo nekaj metrov večji od 747.
Po eni strani kar želim, da bi projekt 380 propadel, ker potem odpade nevarnost, da bi se kdaj z njim peljal.
Že itak so glede na moje izkušnje Boeingova letala (737, 747) bolj udobna in precej boljši občutek varnosti dajejo. Airbus (319-320-321, 340) je v primerjavi navaden šrot.
I've got a solution for the rainforest: napalm the lot. (Jeremy Clarkson)
Poldi112 ::
Primerjati letala po dolžini je res realen pogled. :)
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
Luka Percic ::
Mogoce je problem celo to, da turbokapitalizem prevec pritiska na to
Go home.
Če so nespobni je seveda kriv kapitalizem.
Kapitalizem jim samo pove kakšni so v primerjavi z konkurenco.
In ja, nažalost ga precej serjejo.
Osebno nočem da propade, ampak ob takih izpadih Antiameriaknizma, ter žolčnega razlaganja, da so v bistvi za vse Američani krivi (ali pa Židi, katere pač sovražite bolj) me pelje bruhat.
Naši so zajebali.
A se da iz tega kaj naučit?
Veliko.
Azrael ::
Moram reci, da se mi je zdelo zelo tragikomično, ko so pred prvim poletom A380 vsi po vrsti upali na lepo vreme, ne samo mediji tudi predstavniki tovarne. Kot bi bilo to frčalo samo za lepo vreme...
Vreme jih je uslišalo in frčalo se je vrnilo v enem kosu. Kakor, da bi bilo realno od resno zastavljenega projekta pričakovati karkoli drugega? Jah saj vem, sestavljanka jim je šla skupaj precej čudno.
Po poletu pa še svetovna izjava: ja... imamo odlično letalo, ja... lepo leti..., rezultati so boljši, kot smo pričakovali (so pričakovali, da se bo frčalo razbilo na koncu vzletne piste?).... dodelati bo treba samo nekaj malenkosti in zato bo šlo v redno uporabo malce kasneje.
Lepo, vsaj lažnih upov niso budili.
Občutek imam, da je A380 za Airbus mnogo prevelik zalogaj. So sposobni narediti leteč avtobus, za Jumba, pa so prekratki.
747 je bil razvit iz takrat utečenega 707, zato je bil razvoj hiter, razen motorjev, ki so bili v prvih verzijah mnogo prešibki in so pilotom naredili mnogo sivih las. Airbus pa 35 let pozneje čara kaj?
Vreme jih je uslišalo in frčalo se je vrnilo v enem kosu. Kakor, da bi bilo realno od resno zastavljenega projekta pričakovati karkoli drugega? Jah saj vem, sestavljanka jim je šla skupaj precej čudno.
Po poletu pa še svetovna izjava: ja... imamo odlično letalo, ja... lepo leti..., rezultati so boljši, kot smo pričakovali (so pričakovali, da se bo frčalo razbilo na koncu vzletne piste?).... dodelati bo treba samo nekaj malenkosti in zato bo šlo v redno uporabo malce kasneje.
Lepo, vsaj lažnih upov niso budili.
Občutek imam, da je A380 za Airbus mnogo prevelik zalogaj. So sposobni narediti leteč avtobus, za Jumba, pa so prekratki.
747 je bil razvit iz takrat utečenega 707, zato je bil razvoj hiter, razen motorjev, ki so bili v prvih verzijah mnogo prešibki in so pilotom naredili mnogo sivih las. Airbus pa 35 let pozneje čara kaj?
Nekoč je bil Slo-tech.
kekz ::
Pred 30-40 leti stvari še niso šle tako na nož. Takrat je bil kapitalizem še dosti manj optimiziran, delovna sila cenejša, rezerve večje. Danes je evropska delovna sila tako draga, da Kitajci naredijo cenejši računalnik kot Evropejci balinkuglo.
A380 bo čisto v redu letalo, ko/če bo nekoč oživelo. Jumbotu so pa večino stvari v teh letih tudi že spravili v red.
Pri Airbusu ni hudič, če so spravili skupaj vse druge škatle, bodo pa še to.
A380 bo čisto v redu letalo, ko/če bo nekoč oživelo. Jumbotu so pa večino stvari v teh letih tudi že spravili v red.
Pri Airbusu ni hudič, če so spravili skupaj vse druge škatle, bodo pa še to.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: kekz ()
Daedalus ::
Kva!?! A res al kaj? O jebemti, prokleti prasci!
A si jih vidu?
Če smo že pri ameriški špijonaži - a si kdaj slišal za afero SWIFT? Se mi je zdelo, da ne.
Sicer pa ja - Airbus ga serje. Namesto, da bi na enem mestu furali razvoj, sestavljanje in testiranje, se zezajo s totalno nepotrebno logistiko. Da fuckupov tipa "smo zamenjali verzijo softvera pa ne dela več" sploh ne omenjam.
No ja, si pa še vedno ne želim, da projekt propade. Kot eni "strokovnjaki" tule, ki znajo prek palca povedat, da dela Boeing pač ah-in-sploh krasne avijone, Airbus pa je nekje na ravni Zastave
Po poletu pa še svetovna izjava: ja... imamo odlično letalo, ja... lepo leti..., rezultati so boljši, kot smo pričakovali (so pričakovali, da se bo frčalo razbilo na koncu vzletne piste?).... dodelati bo treba samo nekaj malenkosti in zato bo šlo v redno uporabo malce kasneje.
Eno so simulacije in izračuni, drugo pa je obnašanje take krave, ko je dejansko v zraku. To razliko med načrtovanim in dejanskim pozna vsak, ki se ukvarja s konstruiranjem raznih strojev.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Daedalus ()
sidd ::
Maš prav, samo zato pa so simulacije da okvirno vejo kaj pričakovat.
Drugače pa ga fajn serjejo, ja. Sploh z tole logistiko. Kr glava peče kako to furajo sem pa tja po Evropi...
In ja, spet je stara celina ene 20 let za ameriko, hehe. Pa ko vsi tako jamrate kak sta to financirani firmi z strani države...Če pa teh dveh firem nebi bilo, s čim pri hudiču pa bi mi leteli po svetu? A z onimi nekimi brazilskimi letali? Ne hvala.
Drugače pa ga fajn serjejo, ja. Sploh z tole logistiko. Kr glava peče kako to furajo sem pa tja po Evropi...
In ja, spet je stara celina ene 20 let za ameriko, hehe. Pa ko vsi tako jamrate kak sta to financirani firmi z strani države...Če pa teh dveh firem nebi bilo, s čim pri hudiču pa bi mi leteli po svetu? A z onimi nekimi brazilskimi letali? Ne hvala.
no idea for signature
signed
I
signed
I
Calligula ::
KLIK
Pa tega je bilo se veliko, so pa najprej zaceli pri Boeingu, Airbus je tudi kasneje dajal podkupnine ipd in nasploh je to zelo grdi in politicno umazan posel.
Se leta 2004 je bil Boeing na kolenih in so vsi napovedovali njegov totalni polom zaradi Aisrbusa sploh pa zaradi A380... in Airbus je hitel prav zaradi tega in se mogoce zaradi tega zastihal.
Ampak se vedno so mi pa debolcki tisti, ki mislijo, da je samo ena izmed teh firm gnila, druga pa odlicna in kaj jaz vem kaj se vse sploh pa zaradi butastih pavsalnih misli vezanih na to, da je ena ameriska
Sploh pa nebi bil presenecen, ce bi Boeing kje sikaniral kaj glede delov za A380 ali pa kje kaka sabotaza prav tako pa nebi bil niti najmanj sokiran, ce bi to Boeingu pocel Airbus.
Po zgodovini sodec sta obe firmi pripravljeni igrati umazano in butasto, je pa z spijonazo in sabotazami poslov to zacel Boeing.
Pa tega je bilo se veliko, so pa najprej zaceli pri Boeingu, Airbus je tudi kasneje dajal podkupnine ipd in nasploh je to zelo grdi in politicno umazan posel.
Se leta 2004 je bil Boeing na kolenih in so vsi napovedovali njegov totalni polom zaradi Aisrbusa sploh pa zaradi A380... in Airbus je hitel prav zaradi tega in se mogoce zaradi tega zastihal.
Ampak se vedno so mi pa debolcki tisti, ki mislijo, da je samo ena izmed teh firm gnila, druga pa odlicna in kaj jaz vem kaj se vse sploh pa zaradi butastih pavsalnih misli vezanih na to, da je ena ameriska
Sploh pa nebi bil presenecen, ce bi Boeing kje sikaniral kaj glede delov za A380 ali pa kje kaka sabotaza prav tako pa nebi bil niti najmanj sokiran, ce bi to Boeingu pocel Airbus.
Po zgodovini sodec sta obe firmi pripravljeni igrati umazano in butasto, je pa z spijonazo in sabotazami poslov to zacel Boeing.
kekz ::
Meni gre že pri mojem poslu na k..., ker je dela čez glavo dovolj, pa kljub temu te hoče konkurenca vedno nekaj zj...
Pa že zdaj tudi konkurenca poka po šivih, ker ne more vsega podelati. Zakaj le?
Pa že zdaj tudi konkurenca poka po šivih, ker ne more vsega podelati. Zakaj le?
Thomas ::
Airbus je nekoliko toliko gnil, kot ameriška avtomobilska industrija. Mogoče še nekoliko bolj.
Država mora biti zmožna povedati svojim kapitalistom, naj crknejo od lakote, če niso zmožni sproducirat česa pametnega.
Ko jih pa ujčkajo, so pa čedalje bolj nesposobni, prehlajeni in smotani.
Država mora biti zmožna povedati svojim kapitalistom, naj crknejo od lakote, če niso zmožni sproducirat česa pametnega.
Ko jih pa ujčkajo, so pa čedalje bolj nesposobni, prehlajeni in smotani.
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi
Thomas ::
> Meni gre že pri mojem poslu na k..., ker je dela čez glavo dovolj, pa kljub temu te hoče konkurenca vedno nekaj zj...
Večina ljudi funkcionira po načelu, da je biti bolje prvi na vasi, kot zadnji v mestu. Če to zahteva porušenje mesta in njegovo redukcijo na vas - nič hudega.
Tako smo zevoluirali.
Večina ljudi funkcionira po načelu, da je biti bolje prvi na vasi, kot zadnji v mestu. Če to zahteva porušenje mesta in njegovo redukcijo na vas - nič hudega.
Tako smo zevoluirali.
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi
kekz ::
Je res, če ne bi bilo Airbusa (in tudi nobene nevarnosti, da bi kdaj nastal), bi bili najbrž Boeingi 2x dražji in pol slabši.
kekz ::
Večina ljudi funkcionira po načelu, da je biti bolje prvi na vasi, kot zadnji v mestu. Če to zahteva porušenje mesta in njegovo redukcijo na vas - nič hudega.
Ene panoge si to znajo fino porihtati. Zmenijo se in vsi skupaj dvignejo cene na enako raven, pa imajo vsi profit. Saj vem, že videno in (načeloma) prepovedano, ampak primerov ogromno.
Trenutno popularen primer pri nas so lekarnarji.
TESKAn ::
/off topic, ma morem napisat
Sploh veš, koliko imajo lekarne marže? Če poračunaš, pri zdravilih na recept je marže 8%. Če gledaš skupaj vsa zdravila, pride tam 12%. Ja, Avstrijski sistem z 20% maržami bi bil v naših lekarnah pozdravljen z odprtimi rokami. Tako da ne mi nakladat o bajnih zaslužkih lekarn, če veš samo to, kar ti po TVju bluzi šef vzajemne. Ki bi IMO lahko uspešno kandidiral za sluzavca desetletja.
/off
Trenutno popularen primer pri nas so lekarnarji.
Sploh veš, koliko imajo lekarne marže? Če poračunaš, pri zdravilih na recept je marže 8%. Če gledaš skupaj vsa zdravila, pride tam 12%. Ja, Avstrijski sistem z 20% maržami bi bil v naših lekarnah pozdravljen z odprtimi rokami. Tako da ne mi nakladat o bajnih zaslužkih lekarn, če veš samo to, kar ti po TVju bluzi šef vzajemne. Ki bi IMO lahko uspešno kandidiral za sluzavca desetletja.
/off
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
Samuel ::
prosim?
hehe, lekarnarji ja.... primer Bephanten mazilo 100g:
lekarna v LJ (ena izmedmnogih), cena cca 8.20€
lekarna v Kočevju (edina), cena cca 9.30€
figure this out!!
hehe, lekarnarji ja.... primer Bephanten mazilo 100g:
lekarna v LJ (ena izmedmnogih), cena cca 8.20€
lekarna v Kočevju (edina), cena cca 9.30€
figure this out!!
bosmla ::
Citam, da veliko govorite o problemih z logistiko pri prevozu delov za A380 no lahko povem da je podjetje, ki se bavi z izdelavo "zepelinov" imelo sijajen nacrt za prevoz delov po zraku (delal sem na oblikovanju materiala za predstavitev projekta) - pa so ga zavrnili, ker je bil vsaj 10x cenejsi - vse drzave, ki so zraven hocejo maksimalno zasluzit...
edge540 ::
Ne vem zakaj takšna panika okoli male prodaje A380. Saj pa letal niti še ne dobavljajo. Kaj mislite da je bil 747 na začetku kaj drugačen? Nič ni delovalo tako kot bi moglo, bilo je žnj težav in prvih pet let skoraj nobeden ni hotel letala. Amapk to so porihtali, tako kot bodo pri A380ki.
Veliko jih bodo prodali. Upam si trditi, da bo proizvodnja konkurenčna 747. Zakaj? Ker bo čez 10-20 let miljarda Kitajcev (pa tudi drugih),ki zdaj ne potujejo, hotela potovati. Poceni. In kaj bo najceneje? A380 v all economy konfiguraciji. 850 ljudi.
Veliko jih bodo prodali. Upam si trditi, da bo proizvodnja konkurenčna 747. Zakaj? Ker bo čez 10-20 let miljarda Kitajcev (pa tudi drugih),ki zdaj ne potujejo, hotela potovati. Poceni. In kaj bo najceneje? A380 v all economy konfiguraciji. 850 ljudi.
Daedalus ::
Heh...s takim pristopom bo Airbus težko preživel še 20 let, IMO.
Naj nehajo s to EU "harmonijo" in naj si postavijo eno konkretno infrastrukturo za razvoj, proizvodnjo in testiranje. Ne pa da avion v kosih furajo po vaških cestah zarad nekakšne "harmonije." Komu to koristi? Dodatno par tisočim odpuščenih ziher ne.
Naj nehajo s to EU "harmonijo" in naj si postavijo eno konkretno infrastrukturo za razvoj, proizvodnjo in testiranje. Ne pa da avion v kosih furajo po vaških cestah zarad nekakšne "harmonije." Komu to koristi? Dodatno par tisočim odpuščenih ziher ne.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Airbus napovedal ustavitev proizvodnje velikana A380 (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 17382 (13010) | Poldi112 |
» | Boeing 787 Dreamliner končno naredOddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 7420 (5271) | gendale |
» | Predstavljeno letalo Airbus A380 (strani: 1 2 3 )Oddelek: Novice / Ostale najave | 18328 (15972) | cryptozaver |