Forum » Pomoč in nasveti » Vracilo denarja.
Vracilo denarja.
seljo ::
Vglavnem zanima me ce sem upravicen do vracila denarja za nakup PCja.
zgodba sledi....
Pred 2 tedni sem pri Mlacom computers v lj kupil domaci racunalnik. Placal 150k in ga seveda ves vesel prevzel. Ze prvi dan je crknila graficna kartica, zato sem ga moral peljati na servis (sem iz skofje loke) kjer so jo zamenjali. Nesem lepo domov instaliram vse potrebno in masina zmrzuje......Sem s5 peljal na servis kjer so rekli da se greje in mi dodalai pazi to GRATIS ventilator. Seveda nesem domov in masina sekar friza. S5 nesem nazaj napisem kaj je vse narobe od frizanja glasnega ventilaorja ki nekam drgne itd...Seveda oni bodo vse popravili....Me poklicejo pridem v petek iskat so rekli da je bila napaka v softwaru in da je sedaj ok-... No masina sekar friza ventilator se sekar dere in moj kao GRATIS ventilator je izginil neznano kam....VGlavnem point zgodbe bil sem 7x v lj v eno smer 25km , odmrlih najmanj 200mio celic v glavi, odzrtih najmanj 20 ur za voznje in ponovno nalaganje....
Masina sekar ne dela....
Pa mi povejte ali sem upravicen do vrnitve kupnine glede na to da je to skrita napaka.
zgodba sledi....
Pred 2 tedni sem pri Mlacom computers v lj kupil domaci racunalnik. Placal 150k in ga seveda ves vesel prevzel. Ze prvi dan je crknila graficna kartica, zato sem ga moral peljati na servis (sem iz skofje loke) kjer so jo zamenjali. Nesem lepo domov instaliram vse potrebno in masina zmrzuje......Sem s5 peljal na servis kjer so rekli da se greje in mi dodalai pazi to GRATIS ventilator. Seveda nesem domov in masina sekar friza. S5 nesem nazaj napisem kaj je vse narobe od frizanja glasnega ventilaorja ki nekam drgne itd...Seveda oni bodo vse popravili....Me poklicejo pridem v petek iskat so rekli da je bila napaka v softwaru in da je sedaj ok-... No masina sekar friza ventilator se sekar dere in moj kao GRATIS ventilator je izginil neznano kam....VGlavnem point zgodbe bil sem 7x v lj v eno smer 25km , odmrlih najmanj 200mio celic v glavi, odzrtih najmanj 20 ur za voznje in ponovno nalaganje....
Masina sekar ne dela....
Pa mi povejte ali sem upravicen do vrnitve kupnine glede na to da je to skrita napaka.
u zivotu sve se vraca sve se placa
seljo ::
Up se to sem pozabil da je bil racunalnik od 14 dni 8 dni na servisu....
u zivotu sve se vraca sve se placa
Furbo ::
Do vračila denarja ali zamenjave za nov produkt si upravičen če ti zadeve ne popravijo v 45 dneh.
Če pa bi prej kaj vprašal tule, ne vem če bi se našel kdo ki bi ti priporočil kupit mašino pri njih...
Če pa bi prej kaj vprašal tule, ne vem če bi se našel kdo ki bi ti priporočil kupit mašino pri njih...
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Adrijan0 ::
Do vračila denarja je upravičen tudi če z produktom ni zadovoljen.. Lahko rečeš da ti dajo dnar nazaj in drugje kupiš..
seljo ::
Do sedaj sem kupil tam 2 racunalnika in je bil ovse uredu zato sem se zopet odlocil da kupim tam.
Zanima me pa sledece kaj lahko naredim v primeru da mi nmocejo vrnit denarja.
??
Zanima me pa sledece kaj lahko naredim v primeru da mi nmocejo vrnit denarja.
??
u zivotu sve se vraca sve se placa
timm ::
Mal si preberi pravice potrošnikov, imaš precej možnosti za reševanje težav.
V skrajnem primeru pa, če drugače ne bo šlo, kar je pri slovenskih (kakor verjetno tudi v tujini) prodajalcih stalna praksa - da vse skupaj prijaviš na TIRS.
V skrajnem primeru pa, če drugače ne bo šlo, kar je pri slovenskih (kakor verjetno tudi v tujini) prodajalcih stalna praksa - da vse skupaj prijaviš na TIRS.
seljo ::
O hvala ti sem ze nasel obrazce za prijavo.
Edina resitev je da mi crnejo denar + potne stroske.
Ker na servis ga ne bom vec vozil ker tako ali tako ne naredijo nic.
Kdor je pa ze bil na servisu pri mlacomu pa ve kako to izgleda...
SE pravi v primeru da mi noce vrniti denarja ga prijavim na tirs?
Samo kaj potem tirs naredi? Gre inspektor v podjetje? Ali se ukvarja tocno z mojim problemom?
Edina resitev je da mi crnejo denar + potne stroske.
Ker na servis ga ne bom vec vozil ker tako ali tako ne naredijo nic.
Kdor je pa ze bil na servisu pri mlacomu pa ve kako to izgleda...
SE pravi v primeru da mi noce vrniti denarja ga prijavim na tirs?
Samo kaj potem tirs naredi? Gre inspektor v podjetje? Ali se ukvarja tocno z mojim problemom?
u zivotu sve se vraca sve se placa
Zheegec ::
Uveljavljati moraš stvarno napako.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
seljo ::
ma oveljavu bom jst vse kar se da samo da dobim kes nazaj pa da nikoli vec ne zavijem na drenikovo..........
u zivotu sve se vraca sve se placa
nokia6310 ::
Hm jst mam pa kr dobre izkušnje z mlacomom res.
Kupil marca komp pri njih in mi ga je steave sestavu pa dela ko ura še dans res pa je, da vseh komponent nisem tam kupu.
Vglavnem svetujem ti, da se pogovoriš s prodajalci vse se da na lep način zmenit poveš kakšna je situacija, uveljavljaš garancijo na stvarno napako in iz tega naslova si seveda upravičen do vrnitve kupnine brez odvečnega pojasnjevanja.
Jao pa še iz loke si se vozu si kr predstavljam kako ti je blo.
Kupil marca komp pri njih in mi ga je steave sestavu pa dela ko ura še dans res pa je, da vseh komponent nisem tam kupu.
Vglavnem svetujem ti, da se pogovoriš s prodajalci vse se da na lep način zmenit poveš kakšna je situacija, uveljavljaš garancijo na stvarno napako in iz tega naslova si seveda upravičen do vrnitve kupnine brez odvečnega pojasnjevanja.
Jao pa še iz loke si se vozu si kr predstavljam kako ti je blo.
perci ::
1. Pocas mi greste za na k...c ljudje, ki tam kupujete. Kot, da ne bi že maljonkrat povedali, da boste skor zihr mel probleme.
2. V takem primeru si seveda upravičen do vračila denarja in povrnitve škode, ki si jo utrpel z
njihovim servisiranjem (potni stroški itd).
3. Mlacom boli kurac do česa si ti upravičen - si pripravljen vložiti tožbo?
4. Več kot očitno ima Mlacom neke veze pri tržnem inšpektoratu, saj je glede tega, kaj si vse privošči pri odnosih s potrošniki, unikuum v slovenskem prostoru.
2. V takem primeru si seveda upravičen do vračila denarja in povrnitve škode, ki si jo utrpel z
njihovim servisiranjem (potni stroški itd).
3. Mlacom boli kurac do česa si ti upravičen - si pripravljen vložiti tožbo?
4. Več kot očitno ima Mlacom neke veze pri tržnem inšpektoratu, saj je glede tega, kaj si vse privošči pri odnosih s potrošniki, unikuum v slovenskem prostoru.
perci ::
Aja, nekateri vidim, da v to temo pišete oslarije. Bi prosil, da se ne oglašate, če ne veste o čem govorite. Nekaj na pamet tja v tri dni, kar ste slišali od treh prijateljev in strica, baš ne koristi. Govorim predvsem o prispevku Adriana, ki seveda ne drži. To, da potrošnik z izdelkom ni zadovoljen, mu ne daje pravice vračila izdelka. Drugače je seveda pri internetni prodaji.
Matev ::
moja zgodba z Mlacomom
kupil sem grafo za 45.000 sit
in je ventilator takoj šel po gobe - piskal tulil...
so mi dvakrat popravili - obakrat se je piskanje in tuljenje pojavilo po cca 1 mesecu
nato tretjič so mi dejali da je to pač tako - in naj si kupim kaj boljšega
ja ... a 45 jurjov ni zadosti???
nato so mi za mastne pare popravili - zamenjali so ventilator
zakaj tega že prej niso in zakaj to ni bilo v garanciji...
dejali so da je to tako nizka kvaliteta grafe da ima pač tak ventilator
j.b. ga
jaz pa waw?
in trgovc dejal da ima podobno in da mu dela že tri leta
kupil sem grafo za 45.000 sit
in je ventilator takoj šel po gobe - piskal tulil...
so mi dvakrat popravili - obakrat se je piskanje in tuljenje pojavilo po cca 1 mesecu
nato tretjič so mi dejali da je to pač tako - in naj si kupim kaj boljšega
ja ... a 45 jurjov ni zadosti???
nato so mi za mastne pare popravili - zamenjali so ventilator
zakaj tega že prej niso in zakaj to ni bilo v garanciji...
dejali so da je to tako nizka kvaliteta grafe da ima pač tak ventilator
j.b. ga
jaz pa waw?
in trgovc dejal da ima podobno in da mu dela že tri leta
ZLOky ::
Vir: ZVPot Dokument. Beri!!!
43.č člen
Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v
petnajstih dneh podjetju pisno sporoči, da odstopa od pogodbe, ne
da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se,
da je sporočilo pravočasno, če je poštna pošiljka oddana v roku.
Če je podjetje v celoti izpolnilo obveznost iz 43.c člena tega
zakona, teče rok za uveljavljanje pravice iz prvega odstavka tega
člena pri dobavi blaga od dneva, ko je potrošnik sprejel blago,
pri opravljanju storitev pa z dnem sklenitve pogodbe ali z dnem,
ko je podjetje izpolnilo to obveznost, če je bila ta obveznost
izpolnjena po sklenitvi pogodbe.
Če podjetje izpolni svojo obveznost iz 43.c člena po dobavi
blaga, začne teči petnajstdnevni rok za odstop od pogodbe
naslednji dan po dnevu izpolnitve te obveznosti, če še ni
pretekel rok treh mesecev iz naslednjega odstavka.
Če podjetje ni v celoti izpolnilo obveznost iz 43.c člena tega
zakona, traja rok za odstop od pogodbe tri mesece. Ta rok začne
teči pri dobavi blaga od dneva, ko je potrošnik sprejel blago,
pri opravljanju storitev pa z dnem sklenitve pogodbe. S potekom
tega roka ugasne pravica potrošnika, da od pogodbe odstopi.
Razen če sta se pogodbeni stranki dogovorili drugače, potrošnik
nima pravice do odstopa od pogodbe iz prvega odstavka tega člena:
1. pri pogodbah, katerih predmet je blago ali storitve, katerih
vrednost je odvisna od dogajanj na finančnih trgih, na katere
podjetje nima nobenega vpliva;
2. pri pogodbah, katerih predmet je blago, ki je bilo izdelano po
natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim
osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo,
ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe;
V glavnem; tisto da lahko zahtevaš vračilo denarja, velja za storitve opravljene na daljavo (pa še to ne za vse storitve), ta rok je 15 DNI oz. 3 mesece, če prodajalec ni izpolnih vseh obveznosti, ki jih mora po zakonu.
Glede garancije pa beri 20. ČLEN:
20. člen
(1) Proizvajalec mora zagotoviti, da pooblaščeni servisi
razpolagajo z vsemi potrebnimi nadomestnimi deli za odpravo
okvar in pomanjkljivosti, da takoj sprejmejo blago v popravilo
in da napake odpravijo najkasneje v skupnem roku 45 dni od
dneva, ko je dajalec garancije oziroma pooblaščeni servis prejel
zahtevo za brezplačno odpravo okvare in pomanjkljivosti izdelka.
Če proizvajalec tega v tem roku ne stori, mora potrošniku
brezplačno nadomestiti tak izdelek z enakim novim in brezhibnim
izdelkom.
43.č člen
Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v
petnajstih dneh podjetju pisno sporoči, da odstopa od pogodbe, ne
da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se,
da je sporočilo pravočasno, če je poštna pošiljka oddana v roku.
Če je podjetje v celoti izpolnilo obveznost iz 43.c člena tega
zakona, teče rok za uveljavljanje pravice iz prvega odstavka tega
člena pri dobavi blaga od dneva, ko je potrošnik sprejel blago,
pri opravljanju storitev pa z dnem sklenitve pogodbe ali z dnem,
ko je podjetje izpolnilo to obveznost, če je bila ta obveznost
izpolnjena po sklenitvi pogodbe.
Če podjetje izpolni svojo obveznost iz 43.c člena po dobavi
blaga, začne teči petnajstdnevni rok za odstop od pogodbe
naslednji dan po dnevu izpolnitve te obveznosti, če še ni
pretekel rok treh mesecev iz naslednjega odstavka.
Če podjetje ni v celoti izpolnilo obveznost iz 43.c člena tega
zakona, traja rok za odstop od pogodbe tri mesece. Ta rok začne
teči pri dobavi blaga od dneva, ko je potrošnik sprejel blago,
pri opravljanju storitev pa z dnem sklenitve pogodbe. S potekom
tega roka ugasne pravica potrošnika, da od pogodbe odstopi.
Razen če sta se pogodbeni stranki dogovorili drugače, potrošnik
nima pravice do odstopa od pogodbe iz prvega odstavka tega člena:
1. pri pogodbah, katerih predmet je blago ali storitve, katerih
vrednost je odvisna od dogajanj na finančnih trgih, na katere
podjetje nima nobenega vpliva;
2. pri pogodbah, katerih predmet je blago, ki je bilo izdelano po
natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim
osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo,
ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe;
V glavnem; tisto da lahko zahtevaš vračilo denarja, velja za storitve opravljene na daljavo (pa še to ne za vse storitve), ta rok je 15 DNI oz. 3 mesece, če prodajalec ni izpolnih vseh obveznosti, ki jih mora po zakonu.
Glede garancije pa beri 20. ČLEN:
20. člen
(1) Proizvajalec mora zagotoviti, da pooblaščeni servisi
razpolagajo z vsemi potrebnimi nadomestnimi deli za odpravo
okvar in pomanjkljivosti, da takoj sprejmejo blago v popravilo
in da napake odpravijo najkasneje v skupnem roku 45 dni od
dneva, ko je dajalec garancije oziroma pooblaščeni servis prejel
zahtevo za brezplačno odpravo okvare in pomanjkljivosti izdelka.
Če proizvajalec tega v tem roku ne stori, mora potrošniku
brezplačno nadomestiti tak izdelek z enakim novim in brezhibnim
izdelkom.
http://www.google.com/ dela čudeže!!!
seljo ::
Vglavnem v roku pol ure grem v LJ. Masino bom zapakural v original skatlo in jo pustil tam.
V primeru da ne bodo hoteli vrnit kupnine jih bom prijavil trzni inspekciji.
In seveda tozba ce ne bo slo drugace.
Samo resnicno se sprasujem katera firma bi si sla za 150k vredno kisto blatit ime...=???
V primeru da ne bodo hoteli vrnit kupnine jih bom prijavil trzni inspekciji.
In seveda tozba ce ne bo slo drugace.
Samo resnicno se sprasujem katera firma bi si sla za 150k vredno kisto blatit ime...=???
u zivotu sve se vraca sve se placa
ZLOky ::
Kateri seljo bi se šel tožit s firmo za 150kSIT?
A si si vsaj prebral ZVPot? Si naročil abakus prek spleta ali telefona oz. prek elektronske pošte? Če so vaši odgovori NE, potem se vsedite in se brcajte v glavo.
Mojster, s tem ko boš pustil računalo pri njih, ne boš kaj dosti dosegel. Pozabi na Šitcom in ne zahajaj več tam, niti pijan niti zadet.
A si si vsaj prebral ZVPot? Si naročil abakus prek spleta ali telefona oz. prek elektronske pošte? Če so vaši odgovori NE, potem se vsedite in se brcajte v glavo.
Mojster, s tem ko boš pustil računalo pri njih, ne boš kaj dosti dosegel. Pozabi na Šitcom in ne zahajaj več tam, niti pijan niti zadet.
http://www.google.com/ dela čudeže!!!
perci ::
ZLOky: A ti si prebral Obligacijski zakonik? Hint: išči stvarne napake in pravice kupca v primeru stvarnih napak. Potem se lahko pa še parkrat brcneš v glavo .
Samo resnicno se sprasujem katera firma bi si sla za 150k vredno kisto blatit ime...=???Mlacom?
perci ::
Rad bi povedal, da ima v primeru stvarnih napak kupec pravico do odstopa od pogodbe.
3. točka 1. odstavka 468. člena OZ
3. točka 1. odstavka 468. člena OZ
ZLOky ::
In kakšno pogodbo je napisal? Saj ne da bi tebe hecal, resno me zanima tudi zase, kakor tudi v korist Seljota in drugih.
V glavnem dobiš račun in garancijske liste. Dodatne pogodbe pa redko kdo piše, razen firme, pa še te ne. Tista pogodba, ki piše v OZ, je po mojem mnenju D "Pogodba". Se pravi v najmanj dveh izvodih, podpisana od obeh strank, po možnosti še overjena pri notarju...
Tako, da kar nas tu varuje je zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot).
Lahko, da se motim.
V glavnem dobiš račun in garancijske liste. Dodatne pogodbe pa redko kdo piše, razen firme, pa še te ne. Tista pogodba, ki piše v OZ, je po mojem mnenju D "Pogodba". Se pravi v najmanj dveh izvodih, podpisana od obeh strank, po možnosti še overjena pri notarju...
Tako, da kar nas tu varuje je zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot).
Lahko, da se motim.
http://www.google.com/ dela čudeže!!!
Zheegec ::
Joj, fantje, dajte si prebrat, kupec ima dosti več pravic kot si mislite
V glavnem - uveljavljaš stvarno napako, lahko dobiš tudi gotovino nazaj, če je stvarna napaka ugotovljena, če stvarne napake ne priznajo morajo dati izjavo sodnega izvedenca, da je res ni (vsaj kolikor poznam).
V glavnem - uveljavljaš stvarno napako, lahko dobiš tudi gotovino nazaj, če je stvarna napaka ugotovljena, če stvarne napake ne priznajo morajo dati izjavo sodnega izvedenca, da je res ni (vsaj kolikor poznam).
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
Ziga Dolhar ::
ZLOky: Motiš se.
Pri 'nakupu', pa četudi v kiosku, nastane "pogodba". Izraz označuje pravni posel, ne pa same listine oz. obličnosti.
-- edit: Poleg tega, OZ postavlja temelje obligacijskih odnosov, ZVPot pa jih še dodatno, natančneje [in benigneje] definira za same potrošnike.
Pri 'nakupu', pa četudi v kiosku, nastane "pogodba". Izraz označuje pravni posel, ne pa same listine oz. obličnosti.
-- edit: Poleg tega, OZ postavlja temelje obligacijskih odnosov, ZVPot pa jih še dodatno, natančneje [in benigneje] definira za same potrošnike.
https://dolhar.si/
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Ziga Dolhar ()
perci ::
Lahko, da se motim.Motiš se.
V glavnem dobiš račun in garancijske liste. Dodatne pogodbe pa redko kdo piše, razen firme, pa še te ne.Pogodba je sklenjena, ko pride do soglasja volj med strankama o bistvenih sestavinah pogodbe. Ne rabiš pisat 16 izvodov pogodb in jih po možnosti notarsko overiti. Obstajajo tudi t.i. konkludentna dejanja - dejanja iz katerih je mogoče sklepati voljo strank. Brez problema je lahko ta izražena tudi ustno (drugo je potem stvar dokazovanja).
Vsakič ko greš v trafiko po časopis, žeton za avtobus ali v trgovino po frutabelo skleneš prodajno pogodbo. In ta pogodba je seveda podvržena civilnopravnim predpisom, ki jih najdeš v obligacijskem zakoniku.
Velja pa v konkretnem primeru vzporedno seveda tudi Zakon o varstvu potrošnikov, kot si sam pravilno ugotovil.
perci ::
če stvarne napake ne priznajo morajo dati izjavo sodnega izvedenca, da je res ni (vsaj kolikor poznam).Pravzaprav bo bolj obratno. Če sodnik ne bo mogel sam s svojim znanjem ugotoviti, da je šlo za stvarno napako, bo sodni izvedenec povedal ali pri izdelku dejansko gre za napako (ali bo to stvarna napaka bo na koncu še vedno odločil sodnik).
seljo ::
Vglavnem fantje sem ze doma. Sem se pogovoril z direktorjem ki je bil zelo razumevajoc. Dogovorili smo se za vrnitev kupnine. Tudi ze prevozne stroske smo se dogovorili. Tako da lahko samo recem kapo dol. Ni bilo tezav katere sem pricakoval tako da se je stvar za mene koncala uspesno za njih pa tudi pa smo vsi veseli. Pac bom moral po racunalnik drugam s tem nisem imel srece.
u zivotu sve se vraca sve se placa
seljo ::
niso ravno placali ampak so mi dali eno stvar ki je v tak ivednosti kot kilometrina oz se malce vec.
u zivotu sve se vraca sve se placa
klemen22 ::
Kaj je to takega povedati kaj so ti dali? Pa ne da se bojiš da kateri od Mlakovcev bere ta topic in se sekiraš?
Motiti se je človeško, odpuščati pa božje. Torej ti odpuščam ;)
seljo ::
dobil sm divx komponento philips. Katera mi bo zelo prav prisla ker sem jo nameraval v kratkem kupit. Cena nove je 16k upam da ste srecni. Koga bi se bal?? Le zakaj?
u zivotu sve se vraca sve se placa
klemen22 ::
Ja pa si dobil vsaj NOVO enoto z garancijo?
Motiti se je človeško, odpuščati pa božje. Torej ti odpuščam ;)
seljo ::
novo zapakirano. Vglavnem to je to sedaj pa na lov za novim racunalnikom.
u zivotu sve se vraca sve se placa
Gwanaroth ::
Zdej pa drzi pesti, da se ne bo kvarla in bos mogu dnevno letat k njim na servis ;>>
Lights often keep secret hypnosis..
Mirč ::
Zakaj bi se kvarila,saj to je pa res vseeno kje kupiš divx komponento pod pogojem, da je original zapakirana.
Super si naredo seljo.
lp
Super si naredo seljo.
lp
seljo ::
saj dejansko nisem veliko naredil saj pravim da je direktor dober clovek in sva se lepo vse mirno dogovorila.
u zivotu sve se vraca sve se placa
sodček ::
Vidim, da vam Mlacom večinoma ne diši. Sam si lastim njihovo računalo in nisem imel do sedaj nobenih problemov (slabo leto). Ker je ta tema edina, ki sem jo bral v zvezi z Mlacomom, ne vem, če je problemov z njihovimi računalniki res relativno veliko ali ne. Ampak glede na zgoraj napisano predpostavljam, da jih dejansko je.
In če je temu tako, bi vprašal katerega trgovca mi priporočate. Ki ima primerljive cene in posluh za zamenjavo komponent, če prodaja samo sestavljena računala. Ima pa Mlacom 2 leti garancije na škatlo, kar pri drugih ni ravno pravilo. Ali se motim?
Hvala za nasvete.
In če je temu tako, bi vprašal katerega trgovca mi priporočate. Ki ima primerljive cene in posluh za zamenjavo komponent, če prodaja samo sestavljena računala. Ima pa Mlacom 2 leti garancije na škatlo, kar pri drugih ni ravno pravilo. Ali se motim?
Hvala za nasvete.
klemen22 ::
Ima pa Mlacom 2 leti garancije na škatlo, kar pri drugih ni ravno pravilo. Ali se motim?
To je pravilo.
Motiti se je človeško, odpuščati pa božje. Torej ti odpuščam ;)
Zheegec ::
Večinoma je 2 leti, čeprav najdeš tudi izjeme - 1 in 3 leta (HP s care-pack imajo 3 leta, drugih še nisem videl!?), ampak v glavnem 2 leti.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
Fizikalko ::
IBM ima seveda 3 leta, ampak to tusi pošteno plačaš. Je pa res, da se praktično ne kvarijo. V naši firmi jih je okrog 20 komadov, vse non-stop bp. Po moje dobiva IBM kvalitetnejše dele (proce iz sredice, itd.). Ampak so cene IBM mašin toliko večje, da je vprašanje, če se splača.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Vračilo blaga preko spletne trgovine (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )Oddelek: Kaj kupiti | 39468 (25225) | scipascapa |
» | Izkušnje s spletno trgovino pcplus? (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 10746 (9760) | Schrei |
» | Vrniti blago v 8 dneh nakupa? Pravice kupca? (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 23389 (14771) | RejZoR |
» | Povsem nov laptop.. na servisu že več kot 1 mesec. (strani: 1 2 )Oddelek: Pomoč in nasveti | 7439 (6029) | Zheegec |
» | Vračilo ali zamenjava izdelka brez napake (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 17441 (15561) | >>><<< |