» »

Vracilo denarja.

Vracilo denarja.

1
2
»

seljo ::

Glede tega ali se racunalniki od mlacoma kvarijo ali ne je relativno. Pred tem sem kupil 2 masini eno kupil sestavljeno je delala 3 leta bp. Potem sem kupil se enega po komponentah in ga sam sestavil pa je tudi delal 4 leta. Pri tretjem se je pa pac zalomilo. Pomoje je tako kot pri avtih iz iste serije 100 dobrih pa en slab...
u zivotu sve se vraca sve se placa

m_a_t ::

to ze to...
jst sm pred cajtom rabu lan kable.
Jst:"halo a mate kable pa konektorje pa ce bi kdo lahko to skup stukal?"
Mlacom:"mamo, mamo... ni problema, kr pridte"
Pridem tja, kupim, pa mi prodajalc pove, da kabl dvignem na servisu. si mislim ok, grem dol...zaprto. grem domov, pridem nazaj, da dvignem, mi rece en, da on zdej ne more konektorjev takoj gor dat, naj pridem naslednji dan....mislim goddamn 3x tja hodit za par kurc... kablov.
Groza. Pa tisti klin.. ka skoz gleda v njegov lcd...popiz.....!;(

perci ::

za kable se hodi v techtrade, se najbolje pa je, ce si jih konektiras sam

kokos25 ::

pa kaj vm je folk....jasno je, da se stvari kvarijo ali jo kupiš v Mlacomu, pr izidu al pa direkt od amd-ja....(intel, hp...bla bla bla)....pač je taka navada slo-techovcev, da samo pokvarjene škatle oglašujete, pa kako je ta za pop****it kur*ev in pa oh in sploh...dobro, če je zadeva pokvarjena in če še ni preteklo 8 dni in če imajo zadevo na zalogi jo zamenjajo za novo...kje je tu problem...napaka posameznikov, da ne zahtevajo reklamacije in ne popravilo...tklele mamo, pa naj bo mlacom izid al pa direkt iz amd-ja....

PS: večina tu gori vas ve, da nisem eden mlacomovcev....

LP
Ne mi ponujat celeronu 366mhz za 70€....hvala...

frenk ::

pa smo spet pri tistih osmih dneh:D ...sploh ne bom govoru nč

drgač pa ni problem mlacoma da bi prodajal zanč robo...problem mlacoma je slab odnos do strank in to se vid takrt k prideš kaj reklamirat...pa seveda takrt k prideš v trgovino pa prodajalec sploh nima nobenga interesa se ti posvetit

Zheegec ::

Pozabite že na teh 8 dni no. Joj.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

gfighter ::

sodček: Če te zanima, je tule tema Pritožbe in pohvale računalniških trgovin.
Catapultam habeo. Nisi pecuniam omnem mihi dabis, ad caput saxum immane mittam

Ziga Dolhar ::

frenk in ALIEn3001:

Nikar pozabit na teh '8 dni'. So še kako pomembni v smislu uveljavljanja pravic kupca zaradi stvarne napake (OZ 468)! [Glejte percijeve poste višje.]

(Nikakor pa ta možnost ne pomeni opravičila za prodajo nedelujoče robe.)
https://dolhar.si/

OZZY ::

Jaz bom pri mlacomu še naprej kupoval..do sedaj so bili vedno korektni...ko pa bojo nardil kako pi*darijo pa bom premislu...Kupujem tud pri funtecu, kjer so zaenkrat tud ok...

Koker prvjo...tistih 8 dni je pomembnih in če je v 2 tednih bil računalnik polovico tega na servisu je nekaj narobe in se pač reklamira stvarna napaka....
Vprašanje je tud kaj je bilo narobe, da je imel probleme.....
Go with the flow.

Zheegec ::

Ziga Dolhar: V primeru uveljavljanja stvarne napake je servis dolžan v 8-dneh prisno OBVESTITI stranko o poteku reklamacije, imajo pa vseeno 45 dni za odločitev o upravičenosti stvarne napake.

Drugih 8 dni ni, če stranki nekaj crkne po 1 dnevu ali pa po 1 mesecu je načeloma vseeno, samo bo vsaka normalna trgovina zamenjala zadevo (če se le da) če prideš ene par dni kasneje z nedelujočo zadevo nazaj...
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

ZLOky ::

Moja izkušnja:

Naročil zvočnike pri PCplus (internetna trgovina) v petkovi akciji "50% dol" (25.08.), jih dobil v sredo (30.08.)(bi jih že v torek, pa neiznajdljivi poštar zaje80). No v glavnem sem bil nezadovoljen z njimi, jih odnesel nazaj (01.09) v firmo in dobil gnar nazaj nakazan na moj osebni račun v torek (05.09), ne boste verjeli s poštnino vred.

. Na tem mestu jih bi pohvalil glede vračila denarja.

. Obenem pa bi jih pograjal zaradi prodaje "škart robe" - če bi bilo z zvočniki vse OK, bi jih še zadržal. Je bilo pa vidno, da je roba rabljena, lepotni popravek na nizkotoncu in pa prah/pajčevina (v obliki mreže, ki se ponavadi naredi v kakšnih kotičkih, po daljšem času) med membrano nizkotonca in steni nad njo. (nemogoče, da bi bil že od proizvodnje tam, ker gre produkt takoj v pakiranje v vrečke...). Poleg tega še daljinec v okvari, baterija 100% OK (izmerjeno 3,2V i kusur) in seveda pravilnoi vstavljena, kontra spljoh ne gre. La.

Še enkrat, pohvale glede vračila gn'ra.

edit: Pajčevina v takšnem smislu,
http://www.google.com/ dela čudeže!!!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ZLOky ()

nokia6310 ::

Jst bi pa mel eno vprašanje za percija:
Kateri servis priporočaš?
Sicer z mlacomom nisem imel večjih problemov od kar poslujem z njimi, celo dobre izkušnje sem imel z njimi tv tuner so mi zamenjali brez odvečnih vprašanj, ko sem jim razložil da tistega ki sem ga kupil s prilagojeno računalniško opremo ne morem uporabljati, vendar pa jim serviseranja svojega računala žal nebi zaupal. Imel bi nekaj malenkosti za uredit na kompu, mogoče delo 15 min rad pa bi dal servisiranje izvesti nekomu, samo da je strokovno in kvalitetno, pa seveda da ne dobim pol komponent nazaj, ki nebi bile moje, čeprav se mi to še ni zgodilo ampak previdnost ne škodi.

perci ::

nokia6310: Na servise sem nosil samo računalnike v garanciji, ostale sem raje popravil sam. Nekako se mi je JAE še najbolj dopadel, vendar tudi ta ni super. Moraš pač vedet, da rač. servisi v večini glede kvalitete storitev pač niso primerljivi z druge vrste servisov.

Še najbolje se mi zdi, da daš računalo popraviti zaupanja vredni osebi iz Slo-Techa. Je kar nekaj takih, nicke pa verjetno poznas. Nardil ti bodo cenovno ugodno in strokovno. Če pa moraš nesti v "uraden" servis, pa morda JAE. Eno kišto v garanciji (en dan staro) so mi popravili (zamenjali proc) prednostno, vendar sem moral urgirat pri matjazu, da so me vzeli naprej. Nesposobnih je povsod dosti.

Jst ti svetujem, da odpres temo, poves kaj je narobe s kisto in pocakas, da se javi kdo, ki je na forumu registriran vsaj ene dve leti.

frenk ::

kar se tiče kvalitetnega servisa ti lahko priporočim firmo Abakus http://www.abakus-tr.si/ in sicer konkretno Grega Rančigaja...še preden sem sam začel rihtat domače kište nam je on popravljal in ga loh samo pohvalm. So pa iz kranja.

nokia6310 ::

Malo pozno, samo hvala obema, res sta mi veliko pomagala.
Ko bom kaj rabil, bom odprl temo.
1
2
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Vračilo blaga preko spletne trgovine (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )

Oddelek: Kaj kupiti
31536864 (22621) scipascapa
»

Izkušnje s spletno trgovino pcplus? (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
8010025 (9039) Schrei
»

Vrniti blago v 8 dneh nakupa? Pravice kupca? (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
5322775 (14157) RejZoR
»

Povsem nov laptop.. na servisu že več kot 1 mesec. (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
887102 (5692) Zheegec
»

Vračilo ali zamenjava izdelka brez napake (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
5817050 (15170) >>><<<

Več podobnih tem