Forum » Loža » Chemtraili ali "kemični repi" so neobičajne sledi za neidentificiranimi reaktivnimi letali
Chemtraili ali "kemični repi" so neobičajne sledi za neidentificiranimi reaktivnimi letali
Temo vidijo: vsi
Sasmara ::
Link do DE vojske bom podal. (phone)
Sem ze napisal, da sam dvomim v potniska letala, ki spricajo. Problem je logistika! Moja opazanja so taksna, da ta letala, ki namensko obracajo in namensko ves cas vozijo v doloceno obmocje in samo tam sledi puscajo, da teh letal ni na flight radarju. Lahko bi slo za tovorna letala, vprasanje v zvezi s tem sem ze postavil insider clanu zracne kontrole tega foruma... So tovorna letala vidna na flight radarju??? Ce bi imel dober fotkic s filtri, bi ze sam ugotovil tip letala, ki ga ni na radarju. Na oko je vidno, kot da bistveno nizje leta od tistih takrat "normalbih". Ti se gibljejo okrog 10k, doticno je pa opticno kar nekaj nizje, a ker ga ni na fliht radarju, se lahko samo slikam. Je pa na strani fligtradar info objavljeno, da vsa letala ne vsebujejo sistema sledenja, morda je to odgovor.
Sem ze napisal, da sam dvomim v potniska letala, ki spricajo. Problem je logistika! Moja opazanja so taksna, da ta letala, ki namensko obracajo in namensko ves cas vozijo v doloceno obmocje in samo tam sledi puscajo, da teh letal ni na flight radarju. Lahko bi slo za tovorna letala, vprasanje v zvezi s tem sem ze postavil insider clanu zracne kontrole tega foruma... So tovorna letala vidna na flight radarju??? Ce bi imel dober fotkic s filtri, bi ze sam ugotovil tip letala, ki ga ni na radarju. Na oko je vidno, kot da bistveno nizje leta od tistih takrat "normalbih". Ti se gibljejo okrog 10k, doticno je pa opticno kar nekaj nizje, a ker ga ni na fliht radarju, se lahko samo slikam. Je pa na strani fligtradar info objavljeno, da vsa letala ne vsebujejo sistema sledenja, morda je to odgovor.
jype ::
Sasmara> Moja opazanja so taksna, da ta letala, ki namensko obracajo in namensko ves cas vozijo v doloceno obmocje in samo tam sledi puscajo, da teh letal ni na flight radarju.
Takih letal ni.
Takih letal ni.
BigWhale ::
To zastrupljanje bi sam preimenoval v globalno ohlajevanje zemlje, ki je velik problem. Očitno so sredstva zelo sporna in se kaj veliko o tem ne sme govoriti.
Tole in pa tole:
Se popolnoma strinjam. Te operacije so začeli z vojaškimi letali, a ker so preveč sumljiva, so morali poiskati alternativo. Alternativa so potniška ali tovorna letala. Kot si rekel, za vsakodnevne Chemtraile po vsej EU bi rabili na tone tega sranja. Zato pa potekajo operacije po presledkih, danes tu, jutri tam. Po mojem nimajo dovolj predelanih letal (morda samo tovornih), zato Chemtraile opažam na ca 2 tedna. V ZDA je druga pesem!
Si precej nasprotuje. Ce bi slo za globaln ohlajanje potem bi moral prekriti precej vecji del neba, da bi dosegel znaten in izmerljiv ucinek. Tole je vse skupaj en prdec. Poglej si koliko pepela in delcev izbruhne nek supervulkan, ki dejansko uspe narediti globalno ohladitev.
Poleg tega, saj imamo globalno segrevanje, ki je pa slabo, a ni potem globalno ohlajanje dobra stvar? Pa moje vprasanje se vedno velja: Kaj imajo od tega tisti, ki to pocnejo? Ogromno tovarno puhovk in zimskih plascev?
Letal za gašenje požarov in podobno imaš na pretek. Takšna letala predelati je najmanjši problem, razen pri potniških letalih, ki res prevažajo potnike. Zato menim, da so letala posebej namenu predelana in je zato v SLO še razmeroma malo škropljenja napram ZDA. Konstantno škropljenje je logistično po EU praktično nemogoče.
Potem je tudi pilotov na pretek in ljudi, ki so te predelave poceli in ljudi, ki so v te operacije vpleteni.
V EU operacijo vodi Royal Society of London. Saj pravim, v SLO je razmeroma malo tega, zato iz neznanih vzrokov niso tako aktivni. Ljudje se pojavljajo, podal sem povezave, recimo FBI Agent, piloti, oseba za stike z javnostjo letalske družbe, polno je tega, a za skeptike sploh razmisleka ni vredno :/
Govoris o operacijah ki vkljucujejo na tisoce ljudi, ti si pa uspel najti za slab pehar ljudi, ki pravijo, da je vse to res.
"""In za konec, naj mi se nekdo pove, kako tisti, ki zastrupljajo vse nas, dosezejo to, da ne zastrupljajo samih sebe? Ze res, da japonci prakticno povsod naokrog hodijo s kirurskimi maskami in rokavicami, so mar za vsem tem japonci??"""
To vprašanje sem rešil pri GSO/Bill Gatesu in imunologih. Počakajmo na odgovor...:)
Ne sodelujem v tisti debati, mi lahko, meni kot laiku, razlozis tako, da bom razumel? In kaj ima Bill Gates s tem in GSO in imunologi? A so nardil posebno cepivo, k ga uni vzamejo in je vse kul?
Sasmara ::
Sasmara> Moja opazanja so taksna, da ta letala, ki namensko obracajo in namensko ves cas vozijo v doloceno obmocje in samo tam sledi puscajo, da teh letal ni na flight radarju.
Takih letal ni.
Torej "vidis" samo to, kar ti uradno vcepljajo v glavo. Ze drugic ti povem, da ne prepricuj mojih oci, zavajas pa lahko ostale! In se enkrat link od flight radar, kjer ti lepo nasteva tipe letal, ki flightradarja nimajo! A flight radar stran zavaja ljudi?
http://www.flightradar24.com/about
Imajo tovorna letala te responderje?????
jype ::
Sasmara> Torej "vidis" samo to, kar ti uradno vcepljajo v glavo.
Ne. Redno spremljam nebo in takih letal ne vidim nikjer. Morda ti živiš na Filipinih, pa zato vidiva različno nebo.
Sasmara> Imajo tovorna letala te responderje?????
Transponderje? Ja, imajo jih.
Ne. Redno spremljam nebo in takih letal ne vidim nikjer. Morda ti živiš na Filipinih, pa zato vidiva različno nebo.
Sasmara> Imajo tovorna letala te responderje?????
Transponderje? Ja, imajo jih.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
Martin Krpan ::
Jaz tudi večkrat pogledam na flightradar vendar nisem nikdar na njem zasledil letala nižje kot 10.000 m torej letal na vzletu in pristanku.
Če pa bi hoteli z letal karkoli trositi ali brizgati po celem svetu bi morala biti ta snov pomešana z gorivom in bi razširjala z izpuhom motorjev. Če seveda v motorjih ne bi zgorela.
Če pa bi hoteli z letal karkoli trositi ali brizgati po celem svetu bi morala biti ta snov pomešana z gorivom in bi razširjala z izpuhom motorjev. Če seveda v motorjih ne bi zgorela.
Malajlo ::
Jaz tudi večkrat pogledam na flightradar vendar nisem nikdar na njem zasledil letala nižje kot 10.000 m torej letal na vzletu in pristankuGlihkar GWI966 pristaja v Puli in je na 860m
dzinks63 ::
Ze drugic ti povem, da ne prepricuj mojih oci,
Ne zanašaj se preveč na svoje oči, ljudje vidijo marsikaj, velikokrat so celo 100% prepričani da "nekaj" vidijo in bi dali roko v ogenj za to, pa je vse skupaj daleč od resnice.
Sasmara ::
Pa saj niste normalni! Se opravicujem izrazu, ampak ze 3x sem prilepil link, kjer na Flightradar pise, katera letala nimajo transponderjev in zato niso vidna.
@Jype Zakaj trdis, da so striktno vsa letala vidna, ko ti ze na flightradar strani pise, da vsa niso vidna?
H gorivu skropivo, haha. Neke pojme si dajte razcistit, zato se pa nekatere stvari na prvo zogo odvrze s teorijo zarote, ce taksne neumnosti pisejo na spletu.
Sam samo pravim, da se vsake toliko dni pojavi letalo, ki cudezno obraca sem ter tja, zmeraj nalasc v eno doloceno mesto in samo tam pusca sledi. Tega doticnega letala na flight radarju ni, prav tako na oko leti bistveno nizje od ostalih. Naredi vec "contrailov", da je prepleteno v obliki kriza, in izgine. Cez cas se vse lepo razprsi in ves dan je na tem obmocju nekaksna megla, da je kljub jasnemu vremenu sonce slabse vidno. Ostala letala v danem trenutku so lepo prikazana na flight radarju, tam od 10 do 12k, nobenih contrailov nikjer, razen one megle.
Potnisko letalo s potniki si definitivno ne more privosciti taksnega cirkusa na nebu. Kam bi naj shranili sode...logisticno je nemogoce.
Na forumu opozarjam, da se nekaj dogaja, nekaj izpuscajo v zrak in je tajno/prepovedano. Razlog razmisljanja v tej smeri so letala, ki jih na flight radarju ni, izpuscajo sledi samo na v naprej dolocenem mestu, in za seboj pustijo meglo, kot cmok, ki je na nebu prisoten cel dan. Tega mi nobeden ne vzame!
Vse ostalo, zakaj, s cim, katera letala, namen...to so vse teorije, A NE TEORIJE ZAROTE, kot vecina misli, ker se resnicno dogaja. Skupaj je potrebno poiskati odgovore, da bodo najbolj logicni. Dokazov tako ali tako nikoli ne bo, ker niti Cinkarni Celje in Lafarge nismo sposobni nicesar dokazati. Se je za zamisliti, kaj ne :/
Moje mnenje: ohlajevanje ozracja, v ZDA ogromno vec, v EU jih nekaj konkretno nazaj drzi. Letala so predelana potniska, ki letijo brez potnikov, ali pa tovorna letala. Ker je zadeva tajna/nezakonita, gre po mojem za nevarnejse stvari. Je nekaj patentov, ki vsebujejo aluminij, ker je odlicen za odbijanje zarkov nazaj v vesolje. To je to!
@Jype Zakaj trdis, da so striktno vsa letala vidna, ko ti ze na flightradar strani pise, da vsa niso vidna?
H gorivu skropivo, haha. Neke pojme si dajte razcistit, zato se pa nekatere stvari na prvo zogo odvrze s teorijo zarote, ce taksne neumnosti pisejo na spletu.
Sam samo pravim, da se vsake toliko dni pojavi letalo, ki cudezno obraca sem ter tja, zmeraj nalasc v eno doloceno mesto in samo tam pusca sledi. Tega doticnega letala na flight radarju ni, prav tako na oko leti bistveno nizje od ostalih. Naredi vec "contrailov", da je prepleteno v obliki kriza, in izgine. Cez cas se vse lepo razprsi in ves dan je na tem obmocju nekaksna megla, da je kljub jasnemu vremenu sonce slabse vidno. Ostala letala v danem trenutku so lepo prikazana na flight radarju, tam od 10 do 12k, nobenih contrailov nikjer, razen one megle.
Potnisko letalo s potniki si definitivno ne more privosciti taksnega cirkusa na nebu. Kam bi naj shranili sode...logisticno je nemogoce.
Na forumu opozarjam, da se nekaj dogaja, nekaj izpuscajo v zrak in je tajno/prepovedano. Razlog razmisljanja v tej smeri so letala, ki jih na flight radarju ni, izpuscajo sledi samo na v naprej dolocenem mestu, in za seboj pustijo meglo, kot cmok, ki je na nebu prisoten cel dan. Tega mi nobeden ne vzame!
Vse ostalo, zakaj, s cim, katera letala, namen...to so vse teorije, A NE TEORIJE ZAROTE, kot vecina misli, ker se resnicno dogaja. Skupaj je potrebno poiskati odgovore, da bodo najbolj logicni. Dokazov tako ali tako nikoli ne bo, ker niti Cinkarni Celje in Lafarge nismo sposobni nicesar dokazati. Se je za zamisliti, kaj ne :/
Moje mnenje: ohlajevanje ozracja, v ZDA ogromno vec, v EU jih nekaj konkretno nazaj drzi. Letala so predelana potniska, ki letijo brez potnikov, ali pa tovorna letala. Ker je zadeva tajna/nezakonita, gre po mojem za nevarnejse stvari. Je nekaj patentov, ki vsebujejo aluminij, ker je odlicen za odbijanje zarkov nazaj v vesolje. To je to!
Gandalfar ::
> Na forumu opozarjam, da se nekaj dogaja, nekaj izpuscajo v zrak in je tajno/prepovedano
No daj. Povej kaj vec o tem kaj spuscajo v zrak, kako to zvlecejo tja in od kje ta skrivna druzba v tej mali sloveniji kjer vsak pozna vse. Dobesedno.
No daj. Povej kaj vec o tem kaj spuscajo v zrak, kako to zvlecejo tja in od kje ta skrivna druzba v tej mali sloveniji kjer vsak pozna vse. Dobesedno.
Sasmara ::
@Gandalfar Si dploh prebral, kar sek zgoraj napisal?
na phonu, #napake#
na phonu, #napake#
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Sasmara ()
Gandalfar ::
Sem, pa nima kaj dosti konkretnih stvari.
> Dokazov tako ali tako nikoli ne bo, ker niti Cinkarni Celje in Lafarge nismo sposobni nicesar dokazati
To ni res. Vse se lepo meri, vprasanje je okoli koncentracij.
Ostalega konkretnega pa ni bilo, en kup tvojih mnenj.
> Dokazov tako ali tako nikoli ne bo, ker niti Cinkarni Celje in Lafarge nismo sposobni nicesar dokazati
To ni res. Vse se lepo meri, vprasanje je okoli koncentracij.
Ostalega konkretnega pa ni bilo, en kup tvojih mnenj.
Sasmara ::
"Vse ostalo, s cim, zakaj..." tu dalje beri. Pisem o tem, da ne vem in da je potrebno skupaj priti do odgovorov. Spodaj je pa moje mnenje. Letalo, ki uradno ni nad SLO verjetno vode ne skropi.
Sasmara ::
Kaj ti bo cas in koordinate? Potem bi ga moral posneti in nekako dokazati datum, cas in lokacijo posnetka. Pogleda se na Flight radar za nazaj, voila ni ga ;) Enkrat v zacetku avgusta, okolica MS, dopoldan. Brezveze to sploh pisem!
Obljubil sem link do priznanja DE vojske, ki je delala poizkuse nad NIZOZEMSKO. Uradno porocilo se sklicuje na nekaksne poizkuse, za preprecevanje vidnosti na radarju. Izpustili bi naj nekaj malega nestrupene snovi, ki za ljudi ni nevarna. V bistvu je to nekaj malega povzrocilo gromozanske oblake...poslusajte sami.
Uradno porocilo za vremenarje je odstranjeno, ker ga nikjer vec ne najdem. Sicer je pa video dovolj, ki sem ga hotel podkrepiti s porocilom.
Obljubil sem link do priznanja DE vojske, ki je delala poizkuse nad NIZOZEMSKO. Uradno porocilo se sklicuje na nekaksne poizkuse, za preprecevanje vidnosti na radarju. Izpustili bi naj nekaj malega nestrupene snovi, ki za ljudi ni nevarna. V bistvu je to nekaj malega povzrocilo gromozanske oblake...poslusajte sami.
Uradno porocilo za vremenarje je odstranjeno, ker ga nikjer vec ne najdem. Sicer je pa video dovolj, ki sem ga hotel podkrepiti s porocilom.
JanK ::
Okoli kolicin kontaminantov, potrebnih za signifikantno kontaminacijo, je ze bil objavljen prispevek. Da ne ponavljam vsega, si ga lahko preberete tukaj, na tem mestu pa samo povzemam rezultate preprostega back-of-the-envelope racuna.
Recimo, da bi zelel kontaminirati samo 8km sirok pas od Ljubljane do Pariza z barijem do te mere, da bi bila koncentracija v vodi nad dovoljeno mejo. Za to bi rabil 30000 (z besedo: trideset tisoc) ton barija. Za transport te kolicine barija bi potreboval 1000 z Airbusov 320, pri cemer ne bi na letalu bilo NIC drugega, kot barij, ne potnikov, ne prtljage, nicesar!
Ce porazdelis barij "pravicno" med letala vseh firm, recimo po eno ton na letalo, rabis seveda 30000 letal. Ce zelis v enem letu doseci "primerno" kontaminacijo, bi moralo vsak dan na tej progi leteti 100 letal - na vsake 15 minut eno. Pri tem bi seveda upal, da noben od tisocih ljudi, ki bi bili potrebni za taksno operacijo ne bi nicesar zinil.
Cena kontaminacije samo tega pasu med Ljubljano in Parizom bi bila okoli 30 milijard EUR, kar je priblizno 1% celotnega proracuna ZDA v letu 2008, oziroma je kar enako celotnemu ameriskemu letnemu prilivu od carin... In ce bi zlobni imperialisti in zarotniki celoten proracun ZDA namenili samo kontaminiranju z barijem, bi s tem uspeli kontaminirati samo 8% povrsine Evrope...
Predpostavka je bila, da se doseze mejne koncentracije v vodi. Mejne koncentracije v zemljini pa so 100-3000 krat vecje. Se pravi, ce bi hotel kontaminirati 8km sirok pas zemljine od Ljubljane do Pariza, bi rabil najmanj 3 milijone ton barija, cena tega pa bi bila enaka celotnemu letnemu proracunu ZDA!
Believerji pa govorijo o nekih kanistrih, ki jih tajni agentje potihem nasraufajo v letala... Reality disconnect much?
Recimo, da bi zelel kontaminirati samo 8km sirok pas od Ljubljane do Pariza z barijem do te mere, da bi bila koncentracija v vodi nad dovoljeno mejo. Za to bi rabil 30000 (z besedo: trideset tisoc) ton barija. Za transport te kolicine barija bi potreboval 1000 z Airbusov 320, pri cemer ne bi na letalu bilo NIC drugega, kot barij, ne potnikov, ne prtljage, nicesar!
Ce porazdelis barij "pravicno" med letala vseh firm, recimo po eno ton na letalo, rabis seveda 30000 letal. Ce zelis v enem letu doseci "primerno" kontaminacijo, bi moralo vsak dan na tej progi leteti 100 letal - na vsake 15 minut eno. Pri tem bi seveda upal, da noben od tisocih ljudi, ki bi bili potrebni za taksno operacijo ne bi nicesar zinil.
Cena kontaminacije samo tega pasu med Ljubljano in Parizom bi bila okoli 30 milijard EUR, kar je priblizno 1% celotnega proracuna ZDA v letu 2008, oziroma je kar enako celotnemu ameriskemu letnemu prilivu od carin... In ce bi zlobni imperialisti in zarotniki celoten proracun ZDA namenili samo kontaminiranju z barijem, bi s tem uspeli kontaminirati samo 8% povrsine Evrope...
Predpostavka je bila, da se doseze mejne koncentracije v vodi. Mejne koncentracije v zemljini pa so 100-3000 krat vecje. Se pravi, ce bi hotel kontaminirati 8km sirok pas zemljine od Ljubljane do Pariza, bi rabil najmanj 3 milijone ton barija, cena tega pa bi bila enaka celotnemu letnemu proracunu ZDA!
Believerji pa govorijo o nekih kanistrih, ki jih tajni agentje potihem nasraufajo v letala... Reality disconnect much?
"Think about how stupid the average person is,
then realize that 50% are stupider than that"
-George Carlin
then realize that 50% are stupider than that"
-George Carlin
Zgodovina sprememb…
- spremenil: JanK ()
Sasmara ::
@JanK Pri teh stvareh ti pac verjamem. Zato pa opazam skropljenje samo nad dolocenimi kraji po principu, danes tu, jutri tam. Tudi meni je jasno, brez izracuna, da ne morejo naenkrat kontanimirati tako veliko obmocje.
Tudi kaj je v teh snoveh, se ne ve. Naredi izracun za aluminij, obmocje 1 milion kvadratov, ostale snovi po Welsbach patentu, samo da aluminij v zraku ostane in odbija soncne zarke. Tu bo verjetno vse druga vec potrebno, da se zamegli to obmocje in da se ima aluminij na kaj vezati.
Tudi kaj je v teh snoveh, se ne ve. Naredi izracun za aluminij, obmocje 1 milion kvadratov, ostale snovi po Welsbach patentu, samo da aluminij v zraku ostane in odbija soncne zarke. Tu bo verjetno vse druga vec potrebno, da se zamegli to obmocje in da se ima aluminij na kaj vezati.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Sasmara ()
JanK ::
Nima veze, stevilke so se vedno ogromne. Ce zelis "tu in tam" kontaminirati povrsino 10x10km (od oka povrsina Ljubljane znotraj obvoznice), samo deli zgornje stevilke s 100.
Ce zelis kontaminirati vodo, rabis 300 ton barija in 300 milijonov EUR. Ce zelis kontamirati zemljino, smo spet nazaj na 30000 tonah in 30 milijard EUR.
Okoli drugih snovi: navadna voda v plastenki stane od oka 1 EUR na kilogram. Grosisticna cena aluminija je tudi tam nekje. Zelo mocno dvomim, da bi neke specialne spojiine bile kaj cenejse. S cemer si se vedno na 3 milijonih EUR za kontaminacijo vode samo v Ljubljani, oziroma 300 milijonov EUR ce zelis kontaminirati zemljino.
Ce govorimo o Londonu znotraj obvoznice M1, na primer, pa stevilke spet poskocijo za faktor 25: 7.5 milijard EUR.
Ce zelis kontaminirati vodo, rabis 300 ton barija in 300 milijonov EUR. Ce zelis kontamirati zemljino, smo spet nazaj na 30000 tonah in 30 milijard EUR.
Okoli drugih snovi: navadna voda v plastenki stane od oka 1 EUR na kilogram. Grosisticna cena aluminija je tudi tam nekje. Zelo mocno dvomim, da bi neke specialne spojiine bile kaj cenejse. S cemer si se vedno na 3 milijonih EUR za kontaminacijo vode samo v Ljubljani, oziroma 300 milijonov EUR ce zelis kontaminirati zemljino.
Ce govorimo o Londonu znotraj obvoznice M1, na primer, pa stevilke spet poskocijo za faktor 25: 7.5 milijard EUR.
"Think about how stupid the average person is,
then realize that 50% are stupider than that"
-George Carlin
then realize that 50% are stupider than that"
-George Carlin
Zgodovina sprememb…
- spremenil: JanK ()
JanK ::
BTW, racuni so za kontaminacijo samo zgornjega metra zemljine. Recimo, da zelis kontaminirati zrak. Zgornje dovolje koncentracije aluminija so okoli 10 mg na kubicen meter zraka.
1km debela plast zraka nad Ljubljano ima volumen okoli 10km*10km*1km = 100 km^3 = 100 milijard kubicnih metrov. Za kontaminacijo tega volumna zraka na meji dovoljene porabis 1000 ton aluminija, ki stanejo 1 miljion EUR.
1km debela plast zraka nad Ljubljano ima volumen okoli 10km*10km*1km = 100 km^3 = 100 milijard kubicnih metrov. Za kontaminacijo tega volumna zraka na meji dovoljene porabis 1000 ton aluminija, ki stanejo 1 miljion EUR.
"Think about how stupid the average person is,
then realize that 50% are stupider than that"
-George Carlin
then realize that 50% are stupider than that"
-George Carlin
Sasmara ::
Si me preprical v to, da ohlajevanje s temi sredstvi ni mozno. Sicer ne govorim o kontaminaciji vode/zemlje, ker v te teorije ne verjamem. Dovolj je snov v zraku, ki odbija zarke.
To je bila edina smiselna teorija. Kaj za hudica potem skropijo/testirajo. Letal ni na radarju, non stop leta v isto obmocje in samo tam pusca kao contraile, bel cmok ves dan, da je vse zamegljeno. Da bi vsaj letalo bilo vidno na flight radarju, bi spremenil mnenje o skropljenju, prevec je nakljucij. DE vojska priznava testiranja, vendar nobeden tocno ne ve, za kaj se gre.
Me veseli, da smo ovrgli teorijo ohlajevanja s toksicnimi delci.
Je pa denarja bistveno manj za 1kmx1kmx0.01km :)
To je bila edina smiselna teorija. Kaj za hudica potem skropijo/testirajo. Letal ni na radarju, non stop leta v isto obmocje in samo tam pusca kao contraile, bel cmok ves dan, da je vse zamegljeno. Da bi vsaj letalo bilo vidno na flight radarju, bi spremenil mnenje o skropljenju, prevec je nakljucij. DE vojska priznava testiranja, vendar nobeden tocno ne ve, za kaj se gre.
Me veseli, da smo ovrgli teorijo ohlajevanja s toksicnimi delci.
Je pa denarja bistveno manj za 1kmx1kmx0.01km :)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Sasmara ()
Truga ::
Obljubil sem link do priznanja DE vojske, ki je delala poizkuse nad NIZOZEMSKO.
Düppel je Chaff po nemsko. Chemtrails po nemsko je.... "Chemtrails", ki ni v videu omenjen niti enkrat. Tist k je delu te podnapise te trola. Ni se mi treba zahvalit.
Chaff je skoraj dobesedno alu folija, ki jo avijoni raztresejo, da jamajo radar. Precej efektivno proti radarsko vodenim raketam. Ker so raztresli precej chaffa (menda so ble neke vojaske vaje ce jaz to prav razumem), se je na radarju za padavine pokazalo ogromno dezja (neverjetno, radar je zaznal chaff! This, and more shocking revelations at 11.), ceprav ga tam ni bilo, pa je publika zgnala paniko.
Zdaj razumes?
Sasmara ::
Prevoda sploh nisem bral, ker je cisto mimo. Vem, da ni Chemtrailov omenjenih. Ker sem menil, da ne uporabljajo te "izmisljene" besede, sem zato Düppel s tem povezal. Glej, nisem eden teh ljudi, ki na smrt nekaj zagovarjajo in ne vidijo meter pred sebe, ceprav se jim konstruktivno argumentira ;)
Se flight radar in zakaj doticnih letal ni na radarju, ki izvajajo cirkuse po zraku in je tema zakljucena.
Se flight radar in zakaj doticnih letal ni na radarju, ki izvajajo cirkuse po zraku in je tema zakljucena.
jype ::
Sasmara> Se flight radar in zakaj doticnih letal ni na radarju, ki izvajajo cirkuse po zraku in je tema zakljucena.
Kje vidiš ta letala? V katerem kraju, kje na nebu?
Kje vidiš ta letala? V katerem kraju, kje na nebu?
dbevfat ::
Se flight radar in zakaj doticnih letal ni na radarju, ki izvajajo cirkuse po zraku in je tema zakljucena.
Glede na to, da ta letala baje obračajo in svinjajo isto območje, imaš dovolj časa, da nas naslednjič obvestiš, ko se to dogaja. Boš?
nvr2fat
jest10 ::
Se flight radar in zakaj doticnih letal ni na radarju, ki izvajajo cirkuse po zraku in je tema zakljucena.
Glede na to, da ta letala baje obračajo in svinjajo isto območje, imaš dovolj časa, da nas naslednjič obvestiš, ko se to dogaja. Boš?
In dovolj časa, da iz žepa potegne telefon, ter zadevo posname na filmček.
Sasmara ::
BTW, 1km debela plast zraka nad Ljubljano ima volumen okoli 10km*10km*1km = 100 km^3 = 100 milijard kubicnih metrov. Za kontaminacijo tega volumna zraka na meji dovoljene porabis 1000 ton aluminija, ki stanejo 1 miljion EUR.
Za odbijanje zarkov je po mojem dovolj 10m plast. Torej za 10m debelo plast nad LJ porabimo 100x manj od zgoraj nastetega. To je 10 ton aluminija in 10.000eur. Financno masji kaselj.
Sasmara ::
Po zgoraj podanih podatkih, lahko Airbus 320 naenkrat natovori 30 ton. Za LJ in 10m debelo plast rabimo 10 ton aluminija, 20 ton rezerve se ostane za druge snovi. Aluminij stane dan projekta 10.000 eur + ostalo. Te stevilke so vec kot realne, ker ne skropijo vsakodnevno vse SLO. Gre po principu, danes tu, jutri tam, in pi vecini v okolici mest.
Z racunum si bistvo dokazal obseg moznega skropljenja, ki ga sam zaznavan.
Z racunum si bistvo dokazal obseg moznega skropljenja, ki ga sam zaznavan.
dbevfat ::
@Sasmara, še enkrat: boš naslednjič, ko vidiš avion krožiti in škropiti, hitro opozoril tukaj in vse skupaj posnel?
nvr2fat
Malajlo ::
Tiste oblačne kepe, bel cmok ves dan, da je vse zamegljeno, so vesoljske ladje, ki jih z orgonskom topom sesuješ, duhhh...
@sasmara
Kaj ti to zaznavaš? Samo vizuelno ali ima vpliv nate tudi kako drugače?
@sasmara
Z racunum si bistvo dokazal obseg moznega skropljenja, ki ga sam zaznavan.
Kaj ti to zaznavaš? Samo vizuelno ali ima vpliv nate tudi kako drugače?
dzinks63 ::
Seveda ima vpliv tudi drugače, po vseh teh prečitanih postih, se da sklepati marsikaj, bi bil potreben kar konkreten pregled na večih ustreznih specializiranih ustanovah. Koncentracije barija, aluminija, broma, so že mogoče presegle dovoljene meje, sploh če se velikokrat pojavljaš na takšnih območjih, ko opazuješ tajna dogajanja visoko na nebu.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dzinks63 ()
Sasmara ::
Ne fantazirajte.
"""""Aircraft on Flightradar24
Common aircraft models that have an ADS-B transponder and are visible on Flightradar24:
All Airbus models (A300, A310, A318, A319, A320, A321, A330, A340, A380)
BAe ATP
BAe Avro RJ70, RJ85, RJ100
Boeing 737, 747, 757, 767, 777, 787
Embraer E190 (most new deliveries)
Fokker 70 and 100
Gulfstream V, G500/G550
McDonnell Douglas MD-10, MD-11
Sukhoi SuperJet 100
Some newer Ilyushin and Tupolev (for example Il-96 and TU-204)
Common aircraft models that do not have an ADS-B transponder and are NOT visible on Flightradar24:
Antonov AN-225
ATR 42, 72
Boeing 707, 717, 727, 737-200, 747-100, 747-200, 747SP
All CASA models
All Bombardier Dash models
All Bombardier CRJ models
Dornier 328
All Embraer models (except most new deliveries of Embraer E190)
Jetstream 32
Fokker 50
McDonnell Douglas DC-9, MD-80, MD-90
Saab 340 and 2000
"Air Force One"
Most older aircraft
Most military aircraft
Of course, there are lots of exceptions. For example one Lufthansa CRJ900, one LOT ATR-72, one Wideroe Dash, some MD8X from Onur Air, some Saab 340 in Australia and several private Cessnas are visible. There are also some older A300, A310, A320, B737, B747, B757, B767 aircraft flying without and ADS-B transponder, which make those aircraft invisible on Flightradar24.""""""
http://www.flightradar24.com/about
Prvo začni opazovati nebo, dovolj bo dva, tri mesece in nato lahko kaj rečeva. Brezveze se mi je ukvarjati z ljudmi, ki vse info vlečejo iz neta, neba pa ne vidi ves teden.
"""""Aircraft on Flightradar24
Common aircraft models that have an ADS-B transponder and are visible on Flightradar24:
All Airbus models (A300, A310, A318, A319, A320, A321, A330, A340, A380)
BAe ATP
BAe Avro RJ70, RJ85, RJ100
Boeing 737, 747, 757, 767, 777, 787
Embraer E190 (most new deliveries)
Fokker 70 and 100
Gulfstream V, G500/G550
McDonnell Douglas MD-10, MD-11
Sukhoi SuperJet 100
Some newer Ilyushin and Tupolev (for example Il-96 and TU-204)
Common aircraft models that do not have an ADS-B transponder and are NOT visible on Flightradar24:
Antonov AN-225
ATR 42, 72
Boeing 707, 717, 727, 737-200, 747-100, 747-200, 747SP
All CASA models
All Bombardier Dash models
All Bombardier CRJ models
Dornier 328
All Embraer models (except most new deliveries of Embraer E190)
Jetstream 32
Fokker 50
McDonnell Douglas DC-9, MD-80, MD-90
Saab 340 and 2000
"Air Force One"
Most older aircraft
Most military aircraft
Of course, there are lots of exceptions. For example one Lufthansa CRJ900, one LOT ATR-72, one Wideroe Dash, some MD8X from Onur Air, some Saab 340 in Australia and several private Cessnas are visible. There are also some older A300, A310, A320, B737, B747, B757, B767 aircraft flying without and ADS-B transponder, which make those aircraft invisible on Flightradar24.""""""
http://www.flightradar24.com/about
Tiste oblačne kepe, bel cmok ves dan, da je vse zamegljeno, so vesoljske ladje, ki jih z orgonskom topom sesuješ, duhhh...
@sasmara
Z racunum si bistvo dokazal obseg moznega skropljenja, ki ga sam zaznavan.
Kaj ti to zaznavaš? Samo vizuelno ali ima vpliv nate tudi kako drugače?
Prvo začni opazovati nebo, dovolj bo dva, tri mesece in nato lahko kaj rečeva. Brezveze se mi je ukvarjati z ljudmi, ki vse info vlečejo iz neta, neba pa ne vidi ves teden.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Sasmara ()
Sasmara ::
jype ::
Sasmara> Prvo začni opazovati nebo, dovolj bo dva, tri mesece in nato lahko kaj rečeva. Brezveze se mi je ukvarjati z ljudmi, ki vse info vlečejo iz neta, neba pa ne vidi ves teden.
Sporoči mi prosim, katera letala s seznama zgoraj preletavajo Slovenijo, pa nimajo B transponderja.
Sasmara> Razmišljaš, kar pišeš? Kako bom dokazal, kje, kdaj sem ssnemal...?
Kamero boš obrnil v telefon, na katerem se bo videlo, da flightradar24 tega letala ne pokaže.
Sporoči mi prosim, katera letala s seznama zgoraj preletavajo Slovenijo, pa nimajo B transponderja.
Sasmara> Razmišljaš, kar pišeš? Kako bom dokazal, kje, kdaj sem ssnemal...?
Kamero boš obrnil v telefon, na katerem se bo videlo, da flightradar24 tega letala ne pokaže.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
Sasmara ::
V čem je potem smisel škropljenja, če enkrat malo tu, drugič tam in brez efekta?
Vprašaj "njih", kaj počnejo nad gosto naseljenimi kraji.
Sasmara> Prvo začni opazovati nebo, dovolj bo dva, tri mesece in nato lahko kaj rečeva. Brezveze se mi je ukvarjati z ljudmi, ki vse info vlečejo iz neta, neba pa ne vidi ves teden.
Sporoči mi prosim, katera letala s seznama zgoraj preletavajo Slovenijo, pa nimajo B transponderja.
Sasmara> Razmišljaš, kar pišeš? Kako bom dokazal, kje, kdaj sem ssnemal...?
Ti mi moraš ti povedati, ker delaš na takšnem položaju?
Kamero boš obrnil v telefon, na katerem se bo videlo, da flightradar24 tega letala ne pokaže.
Ja, pa na triglav bom šel, da bom bližje :/
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Sasmara ()
bluefish ::
jype ::
Sasmara> Ja, pa na triglav bom šel, da bom bližje :/
Ja sej ni treba nč nardit, no. Ti itak ne bomo verjel, ker vidimo, da tvoje blodnje ne držijo.
Ja sej ni treba nč nardit, no. Ti itak ne bomo verjel, ker vidimo, da tvoje blodnje ne držijo.
Arto ::
branky ::
Pa vi se zavedate, da flightradar24 nima veze navadnim radarjem? Na RADAR-ju (ki je bil izumljen pred II. svetovno vojno) so vidna čisto vsa letala. Ta flightradar24 prejema podatke od letal z ADS-B transporderjev, ki pa so namenjeni večji varnosti poletov.
sid911 ::
Link do DE vojske bom podal. (phone)
Ce bi imel dober fotkic s filtri, bi ze sam ugotovil tip letala, ki ga ni na radarju.
O kakih filtrih ti to?
Rabiš samo en navaden teleskop in kakšen poceni kompakt, pa že lahko narediš slike, s katerega se da jasno razbrati tip letala. Slikano s teleskopom in Canonom A530:
Ali pa DSLR in 70-300mm objektiv:
Z zadevami za ustrezno višjo ceno pa lahko delaš slike, kjer bo jasno razvidna tudi registracija letala. In marsikaj drugega...
1. Asus P8P67 LE | i3 2100 | HD 3850 | 2x4GB | 320 GB + 2 TB
2. FSC Amilo PRO V3515 ( T2060;2 GB;80GB)
2. FSC Amilo PRO V3515 ( T2060;2 GB;80GB)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: sid911 ()
BigWhale ::
BTW, 1km debela plast zraka nad Ljubljano ima volumen okoli 10km*10km*1km = 100 km^3 = 100 milijard kubicnih metrov. Za kontaminacijo tega volumna zraka na meji dovoljene porabis 1000 ton aluminija, ki stanejo 1 miljion EUR.
Za odbijanje zarkov je po mojem dovolj 10m plast. Torej za 10m debelo plast nad LJ porabimo 100x manj od zgoraj nastetega. To je 10 ton aluminija in 10.000eur. Financno masji kaselj.
Se vedno nisi povedal kaj bi dosegli z zastiranjem sonca nad evropo/svetom in kako to ne vpliva na _njih_. :)
dbevfat ::
@Sasmara, še enkrat: boš naslednjič, ko vidiš avion krožiti in škropiti, hitro opozoril tukaj in vse skupaj posnel?
Razmišljaš, kar pišeš? Kako bom dokazal, kje, kdaj sem ssnemal...?
Razmišljam, ja. Če boš opazil letalo in takoj sporočil tukaj, ga posnel, ga lahko posname še nekdo drug, nekdo tretji preveri na flight radar, združimo in primerjamo podatke ... Se ti ne zdi dober način, da potrdiš svoje izjave?
nvr2fat
Sasmara ::
Pa vi se zavedate, da flightradar24 nima veze navadnim radarjem? Na RADAR-ju (ki je bil izumljen pred II. svetovno vojno) so vidna čisto vsa letala. Ta flightradar24 prejema podatke od letal z ADS-B transporderjev, ki pa so namenjeni večji varnosti poletov.
@Jype na smrt trdi, da je vse vidno/javno! #optimist#
Mislis, da do SLO bureki vpleteni v to?
Ja a nisi razlagal, kako je nek mehanik od Adrie videl neke čudne stvari, in so mu rekli naj se ne vmešava?
In to pomeni, da ima Adria ta letala ali kaj?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Sasmara ()
Sasmara ::
Link do DE vojske bom podal. (phone)
Ce bi imel dober fotkic s filtri, bi ze sam ugotovil tip letala, ki ga ni na radarju.
O kakih filtrih ti to?
Rabiš samo en navaden teleskop in kakšen poceni kompakt, pa že lahko narediš slike, s katerega se da jasno razbrati tip letala. Slikano s teleskopom in Canonom A530:
Ali pa DSLR in 70-300mm objektiv:
Z zadevami za ustrezno višjo ceno pa lahko delaš slike, kjer bo jasno razvidna tudi registracija letala. In marsikaj drugega...
Super, navdih sem dobil. Tu še imaš kakšen posebni filter? Kakšna je povečava teleskopa?
sid911 ::
Nobenih filtrov (razen UV filtra na objektivu, a ta je le za zaščito leče). Teleskop je Optisan 70060 z 25mm lečo, nanj pa sem prislonil A530. V to, kolikšna je povečava oz. koliko mm je to ekvivalentno se nisem spuščal. Cela zadeva je sicer trenutno vredna okoli 30-40€...
Seveda pa ni to nek nov izum. Zadeva se imenuje contrailspotting in nekateri z resno opremo delajo izvrstne fotke. "Ljubitelji" chemtrailsov bi se lahko te tehnike nekoliko več posluževali - marsikatero sumljivo letalo bi bilo potem oprano krivde zastrupljanja. Ali pa bi lahko dokazali škropljenje ;)
Seveda pa ni to nek nov izum. Zadeva se imenuje contrailspotting in nekateri z resno opremo delajo izvrstne fotke. "Ljubitelji" chemtrailsov bi se lahko te tehnike nekoliko več posluževali - marsikatero sumljivo letalo bi bilo potem oprano krivde zastrupljanja. Ali pa bi lahko dokazali škropljenje ;)
1. Asus P8P67 LE | i3 2100 | HD 3850 | 2x4GB | 320 GB + 2 TB
2. FSC Amilo PRO V3515 ( T2060;2 GB;80GB)
2. FSC Amilo PRO V3515 ( T2060;2 GB;80GB)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: sid911 ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
⊘ | Slovenija na prvem mestu po pogostosti googlanja izraza "Chemtrails" (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 13272 (10598) | dzinks63 |
» | Ameriško vojaško letalo po nesreči ohromilo civilni informacijski sistem za kontroloOddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 14020 (10213) | pegasus |
» | čuden objekt na nebu?Oddelek: Loža | 3947 (2788) | stb |
» | Zaprt zračni prostorOddelek: Problemi človeštva | 4454 (3642) | poweroff |
⊘ | Chemtrails - reakcija na sončni svetlobi? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 10564 (8716) | imagodei |