» »

Trema na glavni vožnji.

Trema na glavni vožnji.

«
1
2

Lincolin ::

Pozdrav.
Probem človštva:imam zadnjo možnost da naredim izpi v atvo.
Problem je v tem, da sem že 3x cepnil in imam samo še 1x možnost da zvozim glavno vožnjo.
Mislim, da je pri meni problem trema, ko sva z inštruktorjem sama0:) brez komisije vozim kot voznik s 30leti izkušnje. vsaj pomojue.
Ko pa imam glavno vožnjo, ko je še en član komisije poleg mi gre vse narobej.
Poskusil sem že ob raznih urah itd....pa ni šlo.

Zanima me kako bi se lahko najlažje izognil tremi....mogoče bi bilo dobro nagniti kako epruvetko Jegra?
Kaj in kako predlagate?
L.P. Grega

Poldi112 ::

Delaj vaje za sprostitev. Lahko se pa tudi nažreš persena, ampak to ne vem če je pametno.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

TESKAn ::

Persen kul, al pa kak leksavrin. Ampak glej, da najprej narediš probo, kako vpliva nate! Da ne boš potem na vožnji tako 'na izi' zapeljal kam...
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

Microsoft ::

kot voznik s 30leti izkušnje
30 ur mogoce?


by Miha
s8eqaWrumatu*h-+r5wre3$ev_pheNeyut#VUbraS@e2$u5ESwE67&uhukuCh3pr

BluPhenix ::

A po novem je št. opravljanj omejeno?
Podpisa ni več, ker so me poskušali asimilirati.

Dodgeviper ::

Stari mel sem podoben problem:D
2x sem cepnil, in mel priložnost še zadnjič
Nič se nisem sikiral, sam ga pa tud nisem šparal z brzinami itd...
vse bolj na grobo z avtom, in brez napake!
Prvič naredu samo eno napakico!
Drugič na nepreglednem mestu, na ovinku postavljen traktor brez znakov itd... Jaz bil kriv ker bi lahko to pričakoval, saj so bila posekana drevesa ob in na cesti.
Vozil 50kmh omejitev a vseno ruknil

3jič pa jih je blo kr mal strah, ker kjer je bla omejitev 80kmh sem fural nonstop, tudi če se v ovinek gre lepo 60, ne pa 80:D
Vse skupaj 23ur
Prva glavna pri 17ur
Samo to je bilo 6let nazaj
Lp

OmegaBlue ::

Ne ni, samo po 4ih neuspešnih vožnjah moreš ponovno opravljati CPP.

P.S.
In tole vsekakor ni problem človeštva
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity.

#000000 ::

Ja mene tud zanima tale limit. ??

edit. sicer mi ni jasno zakaj nov cpp, če ti vozit ne znaš, kokr da z opravljenim še enim cpp-jem boš znal. Kje imajo te logiko ?? Mah kaj češ tk je. LP

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: #000000 ()

LapD ::

Vrjetno mislijo da so neopravljene glavne vožnje posledica nepoznavanja prometnih predpisov ;)

Vice ::

Po domače povedano si potencialni psihič za volanom >:D

stromar ::

Par piv zvrni pred vožnjo. Avtošolarčkom itak ne dajejo pihat

Lp

BluPhenix ::

Ja, to je pa pametna stvar. In inštruktor te no bo zavohal...

Še enkrat CPP? Eh, big deal...
Podpisa ni več, ker so me poskušali asimilirati.

bond007 ::

V nemčiji majo tako, da če četrič padeš ne moreš imeti izpita sploh (vsaj tako je bilo povedano na top gear)

#000000 ::

Vice ja no sej ni nujno da te vržejo le zarad nepoznavanja znakov, lah te fukne ker ti crkuje avto al pa ne znaš speljevat 'pač zarad treme, ker drugače ti gre' tko da če greš še enkat na cpp ti še zmeram ne boš znal speljevat. Osebno pa mislim da z opravljenim izpitom ' po cca 20-30 urah' še nisi za na cesto, ker to vozijo ko teleta, vsaj večina. LP

teoo ::

uu kje so leta:)

jst sm mel na uni prvi vožnji s komisijo precej treme.
pol glavno pa sem mel ob 7h zjutrej, prejšnjo noč pa smo meli zadnjo žurko v domu in sploh nisem šel spat. na vožnji sem bil pol tlk sf00kan, da meje bolu k kakok vozim.. in je šlo brez problemov skozi (aja pil pa nism nč ne:D)
defying gravity

flipflop ::

Mogoče na top gearu preveč govorijo (ne vem kako je v resnici pri nemcih).

Kar se pa te vožnje tiče, sploh se ne sekirat. Vzami jo kot vsako navadno vožnjo, tistga deca tam na zadnjih zicih pa samo tolko upoštevaj kolikor ti bo dajal navodila kam in kako. Jaz sem tudi imel tremo na glavni furi, pa malo tudi že prej na furah, predvsem zarad inštruktorja ki je bil kreten in mu je bilo bolj pomembno da sem držal volan tako kot je on hotel, da sem z glavo obračal tako kot je on hotel,... Težak pač. Na prvi furi mi je recimo eno uro razlagal o kuplungi,šaltheblu,volanu,stikalih. Celo uro. Verjetno bi še za avion prej bil konc z razlago.:| Moraš se nekako sprostit, pa bo šlo. Ne tolk razmišljat o tem da lahko kaj narobe narediš.


Na katerem izpitnem centru pa delaš izpit?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: flipflop ()

TRIROG ::

Ideja bi bla da se dobita z instruktorjem eno uro pred glavno voznjo pa da odpeljeta se eno uro voznje ... bos mal not padu pa bo ...

mene je u prve ruknu debil na voznji zato ker mi je en model, kljub temu da sem imel rumeno puscico da bi praznil krizisce priletel v krizisce in ker sem reagiral da sem gas pohodu sem lih za las odpeljal ... drgac bi me zabiu direkt u bok ... pa je on meu ze rdeco ... un je pa reku da bi mogu predvidit ... pa me je mel da bi se zjoku ... ker se je vidl da je sou na voznjo zato da bi me ruknu ... ne mors tko no ...

gre se za krizisce roska dolenjska ... zavijanje v levo ...

Lincolin ::

Delam pri BB-ju v Kranju.

Saj ne da bi ne znal voziti, samo trema je pomojem.
Se bom že znašel.
Zmerom pa itaq eno uro pre izpitm vozma pa je.

A je pametno da bi zvrnu en šnopčk?
L.P. Grega

flipflop ::

Ne.

Microsoft ::

Ma jst nevem, kaj mate tolko s to tremo probleme. Ko sem jst mel to, sem skoraj zafukal ze po ~10m, ko sem sel v krizisce, to pa ni blo prazno. Na sreco se je spraznalo, tko da nisem obstal sredi krizisca. Pol pac gres naprej. Mal sem se peljal po mestu, pa tisto da na primernem mestu vzvratno obrnes, potem se malo prednostna cesta, pa stranska. Nic posebnega. Pac se peljes pa ne gledas tolko "nazaj", kaj si zajebal pa da bi se sekrial. Gledas "naprej" da ne bi se kaj vec.
Pol ko sem prisel nazaj, mi je itak nasel n napak. Od takih, da nisem gledal okrog, da sem koga izsili, sel predalec v krizisce, ko sem cakal. Pa kaj, takrat je zlato pravilo "bot tih!". On ti bo nakladal, obrkozil da in sel ven. Ce ga bos pa kaj poskusal uciti, bos pac sel se enkrat.


by Miha
s8eqaWrumatu*h-+r5wre3$ev_pheNeyut#VUbraS@e2$u5ESwE67&uhukuCh3pr

OmegaBlue ::

Če bi ti koga izsilil bi na izpitu padel kolkor si dolg in širok. Jaz sem padel prvo vožnjo zaradi "vožnje preblizu roba cestišča" v enem ovinku :/ go figure - v drugo pa brez problemov.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity.

BluPhenix ::

JA jaz sem jo pa padel, ker nisem speljal dovolj hitro v križišče, kjer smo čakali približno 5 min. To pa zato, ker nisem mogel v križiče, saj je bilo natrpano z tovornjaki. Pač sem delal izpit, ko se pri nas še vozili tovornjaki. Križišče je bilo na T, jaz sem pa prihajal po cesti, pravokotni na glavno (torej po t-ju navzgor). Na glavni cesti je pa bila ogromna kolona tovornjakov, ki so se počasi vlekli proti meji. Pač nisem mogel speljati. PA mi reče tip na koncu: "ja tam bi lahko malo prej speljali", pa mu rečem: "ja če pa nisem imel kam, če je bila neprekinjena kolona", pa on meni: "ja bi pa lahko malo izsilil, ne da smo toliko čakali" :\

Aja pa to ga je motilo, da sem vozil 75 namesto 80. Tako sem pa vozil, ker je precej lilo in po mojih izkušnjah avto ki sem ga vozil ni ravno ne vem kako dobro držal cesto v takem, pač kot te učijo v avtošoli: prilagodite vožnjo vremenskim razmeram.

Pač je bil tip kreten. Drugič sem imel tudi dve čudni situaciji, ampak sem naredil. Pač tip mi je povedal kaj je bilo bolj tako-tako ampak je rekel, da sem naredil, ker sem se znašel in nisem le obstal.
Podpisa ni več, ker so me poskušali asimilirati.

delfinus ::

Zadeva, ki je meni omogocila narediti izpit v prvo je, da sem se nazrl cebeljega meda in to res ene pol kozarca. Energije sem mel ful, fokusiran sem 100% pa se zivcen nic. Poskusi.

Taras_Bulba ::

eh nč se ne sekirat če je zadnja prilika. Pol boš sam na to mislu, pa še več napak delu.

Evo jst sm pa v prvo ruknu ker se baje nism umaknu rešilcu ki je vozil 20 m za mano po sosednjem prostem pasu. Po njegovem bi se moral umakniti čez tri pasove in zapeljati na pločnik, še raje kar na travnik. Pol me je pesjanar še natulu če vem kera je leva in kera desna, ker on je rekel naj grem desno na VIlharjevo in če je rekel naj grem desno nimam kej v levo ogledalo gledat. Rezultat tega je bil zelo začuden pogled tega človeka ko je moral iz avta in pešačit enih 20 m. [>:D]

Tear_DR0P ::

unga na zadnjem sedežu smatraj kot štoparja - ti si ga slučajno pobral in ga pelješ ne veš točno kam - če bo pa kej gobcal, ga pa odložiš v najbližji hosti :D
no prvi stavek definitivno pomaga proti tremi
"Figures don't lie, but liars figure."
Samuel Clemens aka Mark Twain

wishmaster ::

Jaz nisem imel treme ali pa bil živčen. Pred vožnjo sem skadil par čikov. In to mi je zgleda pomagal. Pred izpitno sva z inštruktorjem prej vozila 1 uro. To ti priporočam. Mene je ob živce spravljal to da me je izpitnik zadnji trenutek usmerjal levo ali desno. In glih pri križišču v Petrovčih mi reče levo proti Velenju. Šaltam iz 4 v 3 in potem v 2 . Se zapeljem čez križišče pa sem že videl da sem šel čez rumeno. Sem že tu mislil da sem pogrno. Se vozim po nekem kraju in pač spregledam znak za konec naselja. Takrat mi pa inštruktor stopi po gasu. Jaz pa bedak kot bedak kr čez ovinek okol 80 km/h. Zanašal me ni . Peljem proti izpitnemu centru in tam parkiram. Šele tam se začne tisto ta pravo. Ko ti izpitnik 20 minut serje kok si vozil. Pri meni ni imel za povedat druga ko sam to da tam ko bi se mogo vozit hiter sem se vozil kot stara baba. Tam ko bi se mogo pa počas sem pa dirkal. In to mi je pridigal 20 mint. Tist te šele ob živce sprav. Al pa da se ti med vožnjo direkt na uho zadere levo ali desno. 3 dni sem še bil pol živčen.

BigWhale ::

Pri meni je na prvi voznji rekel, da sem si dvakrat vzel prednost, ko si je ne bi smel, ko sem rekel, da sta sla tista dva, ki bi ju moral pocakati pocasi, je pa rekel, da se nam ni nikamor mudilo. :)

Druga voznja je trajala 15 minut, peljal sem se tocno po isti trasi, kot me je prej instruktor peljal, da sva malo potrenirala. In celo voznjo sem se precej trudil, da bi gledal na desno za kolesarja, na koncu je rekel, da je blo vse ok. Je rekel, da mi ne bo dal minus pik ampak me bo samo opozoril, da mal prevec na desno gledam, da ni treba tko zlo... ;)

TRIROG ::

mislim .. teli komisarji ...odvisn od tega a ma dobr a slab dan ...
kako je mogoce da sm prvo voznjo ruknu ze na roski, drugo sm pa naredu BREZ NAPAKE ali OPOZORILA, una je rekla da nima pripomb, pismo ... vmes sm pa 2x vozu ...

so pac bogovi ... nc se ne sekirej ... bos sou pac se enkat na CPP pa pol spet na izpite ...
sej v 6. se te pa ze tolk usmiljo da ti ga dajo pa tut ce ne znas vozt ...

zalostno je tu to da bojo prej jebal mlade fante pa punce, ko pa pride stara koka totalno nabita na volan, k jo zanasa cez celo cesto ko salta iz 2 v 3 pri 60km/h, uni pa dajo izpit kuj ...mislim ... ker mularija nori ...

VidKo ::

Priporočam vam, da si tisto, kar vam izpitnik po izpitu (opravljenem, ali neopravljenem) pove, si zapomnite, in tudi prenesete v prakso. Žal imamo na naših cestah vse preveč voznikov, ki so prepričani, da
brez komisije vozim kot voznik s 30leti izkušnje. vsaj pomojue.


Vsak človek pač ni sposoben za voznika avtomobila. Sam recimo nisem primeren za astronavta. Pa se ne sekiram.

Poglejte kako stanje je na naših cestah. In po raziskavi, ki je bila objavljena v Moto reviji, smo Slovenceljni najslabši vozniki v Evropi (zase pa trdimo da smo izredni vozniki).

Izpit mam že 12 let, obiskal sem tudi tečaj varne vožnje (ki mi je zelo spremenil pogled na lastne vozniške sposobnosti).

Če te izpitnik vrže, te vrže z razlogom, ne pa zato ker ima slab dan. Postavi se v vlogo izpitnika, on nosi moralno odgovornost, če nekoga, ki ne obvlada vozila/ne pozna prometnih predpisov spusti z izpitom na cesto, ta pa povzroči prometno nesrečo, s tremi smrtnimi žrtvami.

Treba je objektivno gledat na zadevo, ne samo iz subjektivnega kota.


Lp, VidKo

P.S. In varno vožnjo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: VidKo ()

OmegaBlue ::

VidKo najslabši v evropi? Si mogoče že kdaj vozil po španiji in rimu? Tja ne grem več brez oklepnika.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity.

VidKo ::

OmegaBlue vsaj v državah, ki so bile zajete v raziskavi.

Sem pa bil na Malti in si predstavljam kako je v Španiji :)


Lp, VidKo

SasoS ::

Haha...moja glavna je bila za na televizijo.

Najprej me je peljal tam zadi za roško, pa rekel naj nekje obrnem...jaz sem se tok časa obotavljal da je zmanjkalo ceste in sem nato obračal pred enimi garažami...30cm naprej, 30 nazaj. Ravno prav da sem izgubil vso samozavest. Nakar se peljem mimo železniške in zavijam desno na dunajsko...ker je bil na dunajski ravno zelen semafor se je usulo avtov in jaz sem čakal. Očitno sem čakal preveč saj je tisti za mano (ki je že prej trobil 5 min), zapeljal mimo mene (čez pločnik) in izsilil modela na Dunajski - tisti sicer zabremza ampak dobi avto u rito :D. Za crknt. Se je cesta potem spraznila in sem lahko peljal ven :8). Nakar peljem okoli astre in nazaj po dunajski...mi reče da zavijem levo. Sem pa hotel peljati na desni pas za zavijanje levo (ker sta 2)...ampak takrat (zdaj so to popravili) so bile take črte da če si zamudil je potem bila že polna. Sem jih slišal zakaj nisem levo zavil...no potem smo šli desno :P. Meni je že zdavnaj vse dol padlo sem rekel, sam naj gremo hit do roške. Ni vrag, da me je spet vlekel zadaj po roški - nato pa reče ustavi. Jaz čisto zmeden kje naj ustavim...se tam nekej na en pločnik bašem. Model čist popizdi zadi - a na cesti pa ne smeš ustavt. Sem rekel lahko če daš vse 4 :). Pa reče in NO? ZAKAJ POTEM NISI? Hehe...pol sem jih poslušal 10 min kaj sem vse delal...pol pa reče čestitam, ste nardil 8-O 8-O. To je blo 6,5 let nazaj 8-)

wishmaster ::

Priporočam vam, da si tisto, kar vam izpitnik po izpitu (opravljenem, ali neopravljenem) pove, si zapomnite, in tudi prenesete v prakso. Žal imamo na naših cestah vse preveč voznikov, ki so prepričani, da brez komisije vozim kot voznik s 30leti izkušnje. vsaj pomojue.

Mene je še poleg hitrosti za*ebaval da je to narobe da se voziš v četrti brzini 50 km/h. Ker sem pač tak da ne morm prenašat da začne avto "tulit". Varčna vožnja in izpitniki so skregan med sabo. Najbolj fajn bi bilo da bi se mogel na izpitni vozit po naselju v drugi.
Se pa strinjam s tem da more biti izpitna vožnja. Ti v avtošoli ne dobiš skoraj nič izkušenj. Izkušnje si začneš nabirat potem ko se sam voziš in nimaš zraven nobenega ki bi namest tebe zaviral. Potem še greš na tečaj varne vožnje. Vsak si misli napravo sem izpit, zdaj sem pa frajer. In ravno taki so ponavadi najhujši. Se začne mal metat ven pred kolegi in kaj hitro se zgodi da pride do hudih nesreč. Poslušaš po radiu ali bereš časopis in vedno zaslediš naslednje vzroke neprilagojena hitrost, nepravilno prehitevanje in to ravno mladi od 18-24 leta. In tukaj je vzrok neizkušenost. Čisto enostavno je plin pohodit. Kaj pa ko moraš zavirat, ali ti zanaša avto ?
Takrat pač greš s ceste ali pa na sosednji pas in se ravno v tebe zaleti tovornjak ali pa osebni avtomobil.
Jaz se pri vsem tem sprašujem kaj ima folk od tega da dirka po cestah. Se je ja boljši užitek peljat v šolo ali službo normalno.Pač greš mal prej od doma. Tega jaz ne morm razumet. Boljš zamudit 20 minut, kot pa da si za celo življenje invalid.

Gizmo_X ::

Jaz se poskušam držati načela: Go with the flow. Kar bo, pač bo.Saj ne bo konec sveta, če ne boš naredil.:))

Tole se tudi najverjetneje ni nikomur drugemu zgodilo:
Pred glavno vožnjo sva z inštruktorjem vozila 1 uro. Približno 15 minut pred začetkom glavne vožnje pa me je nekdo od zadaj.:\ Na srečo sem le speljal, zavil na desno (T križišče) in ustavil pri prehodu za pešce. Tako ni bilo velike hitrosti in posledično tudi ne velike škode na avtu.0:)

Še sedaj nisem prepričan, kako mi je uspelo opraviti izpit prvič. In to po takem dogodku, kakršen je ta.:D Je pa res, da sem zaradi tega še bolj gledal na ogledala, kot bi sicer. Pa mogoče je tudi malo živcev pomagalo, da sem vozil (skoraj), kot je bilo treba.0:)

No, moja napaka pa je bila, da se je desno zadnje okno zarosilo. Jaz pa sem mrtvi kot gledal kar čez zarošeno okno.:8) Kar je po mojem mnenju dovlj, da nebi opravil. Pa vendar sem.0:) Jaz še vedno pravim, da je čisto odvisno od tvoje sreče in njegove volje.>:D Inštruktor pa kasneje: Rekel bi, če lahko obriše zarošeno okno. Zato pa je tam zadaj.:D Saj si niti "mu" nisem upal reči.:\ :D

Na koncu seveda sledi poslušanje, kaj (vse) je bilo narobe. In pa seveda prikimavanje, da bi to lahko tako ali drugače boljše rešil.0:) Če boš dokazoval svoj prav, tako ali drugače ne boš opravil.:\

EDIT: wishmaster: pri meni je bilo s tem tako, da sem lahko v četrti peljal 50 le v manj urbanem naselju z veliko preglednostjo. Kar nekaj deset metrov pred ovinkom ni. Tudi če je cesta ravna, pa je veliko prehodov za pešce, je to prepovedano.:\
Zdaj pa v normalnih pogojih vozim 50 v peti prestavi0:) :D Če bi me inštruktor videl..:D

Drugače pa: bolje pozno, kot v krsti. Čeprav je invalidnost v nekaterih pogledih bolj grozna.:\
Don't pay the BILL at the big GATES.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gizmo_X ()

VidKo ::

V peti prestavi voziš 50???? Še v čerti je muka za avto, peta je ma že too much. S tem ne privarčuješ bencina, le strošek pri mehaniku si povečaš.

Primerjaj to s počasno vožnjo kolesa v visoki prestavi in boš videl kak se boš namatral, enako je pri avtomobilu.

Lp, VidKo

flipflop ::

In kakšne posledice bo treba odpravljat mehaniku zarad vožnje s 5 prestavo pri 50? Jaz tako vedno vozim po naselju, avto pa v 7 letih odkar je pri hiši mehanika še ni videl.

Mr_Globus ::

Anka meni gre na živce če avto tuli. Bogi punto se je čisto polenu z mano ko pa v peto prestavim pri 60kmph :P

Glavno je da če že kaj zaserješ se ne sekiraš. Dokler ti inštruktor ne pritisne pedalov al prime za volan je še vse možno :D Btw: pa pod nobenim pogojem ne speljat če ti gdo na prednostni cesti maha da greš naprej. Ker pol ti komisija reče "ja kaj pa če bi motorist mimo pripelju?!"

globoko grlo ::

hehe, uspomene, uspomene
jest sm na društvenem sklopko zakuru, sm v en klanc v drugi speljeval, sm bil živčen, na izpitni vožnji je šlo pa bp

drgač pa ne se sekirat, bolš 10x it na izpit in vmes še vse cccp>:D je delat in ga pol ornk nardit, kot pa sprve zvozt in nardit kreš

lp in velik mirnih živcev:D

OldSkul ::

Mater mene pa glavna še čaka, samo verjamem, da bom kar naredu. Mam takega inštruktorja, ki mi je prvo uro razlagov samo kako se šalta, kaj je kakšna stvar v avtu. Eno uro sem samo z ročno speljeval lol. Ma se je prow, treba se dobr naučit.

flipflop ::

Jaz sem imel podobnega in se mi ne zdi to prav da ti razlaga na dolgo in široko. To bi moral povedat na hitro, največ 10 minut, potem pa začni sam vozit in se učit. Ker iz tistega njegovega blebetanja se ne boš nič pametnega naučil.

Pri B kategoriji mi je eno uro utrujal kako se prestavlja, kaj je kateri gumb... pri C kategoriji sma isti postopek opravila v dveh minutah in sm že peljal.Ogromno je od inštruktorja odvisno.

Vikking ::


Mene je še poleg hitrosti za*ebaval da je to narobe da se voziš v četrti brzini 50 km/h. Ker sem pač tak da ne morm prenašat da začne avto "tulit". Varčna vožnja in izpitniki so skregan med sabo.


Res je, izpitnik je imel prav. Če pa ti glasu (tuljenje) ne prenašaš, pa bognedaj da kdajkoli prehitevaš kakršnkoli avto, saj ko boš v 5 prestavi s 50km/h šel prehitevat drugo vozilo boš smrtno nevaren. Da ne govorim o tem, da si kdajkoli umisliš motor.

flipflop ::

Po katerem zakonu je prepovedano vozit 50 v peti prestavi.

marnit ::

Sej ne da je prepovedano, sam s 5. in 50kmh ne boš nikoli dobil zadosnih pospeškov za uspešno prehitevanje.

flipflop ::

Ko se v naselju pelješ 50 itak nimaš kaj prehitevat da bi rabil pospeške in je peta brzina čisto ustrezna. Ko pa prehitevaš pa normalno da prestaviš nižje da si čimprej mimo.
Sprašujem po katerem zakonu je prepovedano vozit 50 s pet brzino, ker je Vikking rekel da je imel izpitnik prav ko je zaradi tega težil.

Microsoft ::

Po moje je problem, ko se ti pripeljes do table konec naselja 50 v 5 prestavi, jst pa za tabo cist zivcen, ker je omejitev sla na 90, ti pa zdej z 1.0 masino v 5 pri 50 pospesujes kot polz. Da se pa tem izognes, pa spet dol saltas. Kar cudno zgleda. Ce ne drugega, te bom jst zarad tvoje polzje voznje prehitel. S tem pa bi lahko rekel, da oviras promet, ker se vlacis kot megla.


by Miha
s8eqaWrumatu*h-+r5wre3$ev_pheNeyut#VUbraS@e2$u5ESwE67&uhukuCh3pr

flipflop ::

Govorimo o vožnji znotraj naselja s peto prestavo pri 50 na uro. Ne o pospeševanju pri koncu omejitve 50.
Živčnost pa ne sodi na cesto.;)

Roadkill ::

Tudi moja izpitna vožnja je bila zanimiva.

Prvo sem odpeljal, kot je treba. Res. Brez napak, tekoče in na splošno by the book. Bil sem dobre volje in ravno prav sproščen. Zdelo se mi je fajn, da bi izpitno vožnjo naredil ravno na rojstni dan.
Problem je bil LE v tem, da unega kurca zadaj nisem slišal da mi je zašepetal "levo"... dvakrat.

Druga on the other hand... Druga je bila pa povsem drugačna. Isti v komisiji, jaz pa z 38°C vročine, ekstremno živčnostjo in na splošno sem se počutil grozno...
V Prvem križišču sem se postavil čez dva pasova, pa je zgledalo, kot da ni noben opazil. Gremo naprej, pa se skoraj zabijem v smetarski tovornjak. Dejansko SKORAJ zabijem (inštruktorja je skoraj kap). Na pol poti so me ustavili policisti. Tega niti slučajno nisem pričakoval (niti opazil jih nisem) in mi je tako inštruktor zavrtel volan in zabremzal. Policaj je rabil približno 5 minut, da je opazil, da v vozilu sedijo trije in se tako opravičil in zaželel srečno vožnjo. Po tem sem peljal še nazaj do izpitnega centra, prepričan, da sem padel in da me bo inštruktor zadavil. Tako sem mimogrede še naredil par manjših in večjih napak in na koncu parkiral v stilu - direkt na dva parkinga.

In sem naredil... Še inštruktorju ni blo jasno, kako in zakaj.

Glede prvotnega vprašanja v topicu: Moj frend je imel probleme z izpitom, ga je padel 5×, v šesto je pa pred izpitom spil eno travarico. In naredil.

Kar se pa tiče 50km/h v 5i prestavi... Jaz tega ne delam, ker se mi zdi nesmiselno. Res da prišparaš kak dcl bencina, ampak poleg tega nimaš nikakeršnega nadzora nad hitrostjo avtomobila. Če želiš avto upočasnit za kak kilometer na uro, moraš za to uporabit zavoro, ker mašina ne bo dovolj hitro naredila tega. Če hočeš pospešit moraš šaltati v nižjo prestavo in pol nazaj v višjo.
Poleg tega mi je fotr rekel, da je avto njegov, da on daje za bencin (na žalost že dolgo časa ne več) in naj zato furam v "visokih" obratih (3-55, 4-80 ipd). To naj bi bilo zdravo za mašino, kar je skregano z mojo logiko, ampak ve toliko več o delovanju motorja, kot jaz, da nisem mogel ugovarjat. Naj bi bilo pa povezano s tem, da je pri višjih obratih mazanje (z oljem) batov in ostalih delov boljše in da so dile v motorju manjše.
Furam pa itak odvisno od situacije ampak v povprečju se kar držim fotrovega nasveta.
Ü

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Roadkill ()

wishmaster ::

Vikking, jaz sem delal tudi tečaj varne vožnje in tečaj varčne vožnje. Tak kot pri varčni vožnji učijo je res čist skregano z logiko izpitnikov. 1 x se že po njihovo pelješ. Ko pa 1x denar daješ iz svojega žepa se pa zamisliš. Tak kot nekateri inštruktoji učijo kandidate da se pri uvozu na avtocesto avto natera v 2 brzini. Pol se pa čudijo inštrukturji da jim crkujejo avti ali pa pijejo olje. Res je pa da varčna vožnja ni kaj preveč dobra za avto. Če ti res v nizkih obratih šaltaš rata mašina zaspana. Kdaj pa kdaj je dobro spucat ventile na avtocesti. Varčna vožnja je primerna za bolj kombinirano vožnjo (naselja,izven naselij in avtoceste). Če že po mestni vožnji ciljaš na varčevanje potem ti itak avto dobesedno rata "zaspan".

Zgodovina sprememb…

Vikking ::

Jah, ampak da bi se pa v četrti 50 pelal pa ne gre, sploh ni varčna pa še avto se matra. Pr bencinarju v četrti dosežeš pri 60km/h šele začetek optimalne vožnje, kjer pri 90 dosežeš nekje optimum, čeprav pri nekje 90 ponavadi daš v 5 prestavo. Če maš obratomer je lažje, pa se voziš nekje med 2k do 3.5k obratov. Čeprav so lahko te zadeve zelo različne od avomobila do avtomobila, bencinarja/naftaša, prestavnega razmerja....ampak še vedno se mi zdi nesmiselna in ničkaj varčna vožnja v četrti prestavi pri 50km/h. Po zvoku motorja se orientiraš takrat ko avto zelo dobro poznaš in si ga navajen in veš kdaj je preveč in kdaj se avto matra.

Za tremo zbijat pred izpitno vožnjo pa je najlažje, da se zmeniš z inštruktorjem in odvoziš eno uro pred izpitom z inštruktorjem, na hitro ponovita vaje, pa tudi trema pade. Sicer pa po 10minutah izpitne vožnje ne bi smel imeti več treme.

Tak kot nekateri inštruktoji učijo kandidate da se pri uvozu na avtocesto avto natera v 2 brzini

Kaj ti ni jasno tukaj, iz omejitve 40km/h moraš pospešiti skoraj na 130km/h, da se lahko vključiš na vozni pas avtoceste. Pa pospeševanje nekje do 4k obratov nima veliko veze z pokvarljivostjo in pitjem olja. Recimo pr enem cliotu dosežeš v peti prestavi pri 110km/h 3k obratov, kar je nekje konec najbolj varčne vožnje, za 130km/h si nekje na 3,5k voziš se nekje do 150km/h to je že 4k obratov in verjemi da s tem avta ne boš nič kaj bolj uničil, bolj ga boš uničil z prestavljanjem avta v prvi in drugi prestavi v minimalnih obratih v največji gneči, že zaradi samega hlajenja in prekomernega pregrevanja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Vikking ()

Utk ::

50. v peti je matranje avta, takega avti ni, ki bi to dobro prenašal. To imaš največ kakšnih 1500 obratov, pa še v taki visoki prestavi...res ni dobro za mašino, porabi pa ne nič manj. V 4., če imaš vsaj 2000 obratov je pa čist vredu. Res kar nekaj manj porabiš kot v 3, tako pravi računalnik, pa še ponavadi se vseeno vozimo ne glih 50, najbrž bolj 55:)) tako da je 4. čist vredu. V peti pa nism nikdar niti probal, ker to je neumnost, pa dvomim da bi blo kaj razlike. Ampak to res tam kjer je doooolgo naselje...ne se pa sred mesta tako vozit no. Če moraš dostikrat bremzat, pospeševat, ni to to...če voziš stalno 50 pol pa kar.
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Padec pri izpitu? Zadosten razlog? (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
16331380 (23962) dj_uro

Glavna vožnja (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
11024973 (23181) einstein :P
»

Varčna vožnja (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
16222881 (18384) Malner

Več podobnih tem