Forum » Loža » Trema na glavni vožnji.
Trema na glavni vožnji.
Gizmo_X ::
/OFF TOPIC
Torej:
1. pot: Moja vas -> skozi Grosuplje -> avtocesta do Ljubljana - Rudnik (100 - 110km/h)
do tukaj vedno le naravnost
2. pot: Ljubljana - Rudnik -> Ljubljana - Vič
do tukaj tudi naravnost
3. pot: Ljubljana - Tivoli -> Ljubljana - Dravlje/Šiška (65km/h)
in spet le naravnost
z "naravnost" mislim brez zavijanja v križiščih, ter z minimalnim ustavljanjem
Suzuki Alto - Navodila za uporabo:
UPORABA MENJALNIKA
Prestavljanje:
Vse prestave za vožnjo naprej so sinhronizirane, zato je prestavljanje neslišno in mehko. Pri vsakem prestavljanju do konca pohodite pedal sklopke. Za gospodarno rabo goriva se pri prestavljanju v višje in nižje prestave ravnajte po tabeli.
1.: ...-30
2.: 10-50
3.: 20-90
4.: 30-120
5.: 40-...
Pa ne, da bi se želel tega resnično držati. Vendar imam očeta, ki je avtomehanik, ter se veliko bolje spozna na "oglašanje" motorja od mene. In če mi pravi, da je zvok vredu, je zame vredu. Seveda pa lahko ugibate, kdo bo moj pro-bono serviser, če kaj ne bo vredu.
Drugače pa: v drugi šel največ 90 - izjemni pospeški
v peti šel najmanj 30 - za probo, pa še iz 30 začne (čeprav res počasi) pospeševati
In to dela 1.0 motor. SuuuuZuuuuKeeeeeeeeeeee
Drugače pa to ni ravno prava tema za razglabljanje o tem, v kateri prestavi peljati 50km/h. PS: Ima še kdo drug porabo 4.3 poleti in 5.2 pozimi?
Torej:
1. pot: Moja vas -> skozi Grosuplje -> avtocesta do Ljubljana - Rudnik (100 - 110km/h)
do tukaj vedno le naravnost
2. pot: Ljubljana - Rudnik -> Ljubljana - Vič
do tukaj tudi naravnost
3. pot: Ljubljana - Tivoli -> Ljubljana - Dravlje/Šiška (65km/h)
in spet le naravnost
z "naravnost" mislim brez zavijanja v križiščih, ter z minimalnim ustavljanjem
Suzuki Alto - Navodila za uporabo:
UPORABA MENJALNIKA
Prestavljanje:
Vse prestave za vožnjo naprej so sinhronizirane, zato je prestavljanje neslišno in mehko. Pri vsakem prestavljanju do konca pohodite pedal sklopke. Za gospodarno rabo goriva se pri prestavljanju v višje in nižje prestave ravnajte po tabeli.
1.: ...-30
2.: 10-50
3.: 20-90
4.: 30-120
5.: 40-...
Pa ne, da bi se želel tega resnično držati. Vendar imam očeta, ki je avtomehanik, ter se veliko bolje spozna na "oglašanje" motorja od mene. In če mi pravi, da je zvok vredu, je zame vredu. Seveda pa lahko ugibate, kdo bo moj pro-bono serviser, če kaj ne bo vredu.
Drugače pa: v drugi šel največ 90 - izjemni pospeški
v peti šel najmanj 30 - za probo, pa še iz 30 začne (čeprav res počasi) pospeševati
In to dela 1.0 motor. SuuuuZuuuuKeeeeeeeeeeee
Drugače pa to ni ravno prava tema za razglabljanje o tem, v kateri prestavi peljati 50km/h. PS: Ima še kdo drug porabo 4.3 poleti in 5.2 pozimi?
Don't pay the BILL at the big GATES.
stromar ::
Če vozite 50 v 5. brzini je večja poraba, ker računalnik na veliko šprica bencin noter, da motor ne bi crknil
Glede piv: upam da ste to razumeli kot šalo
Jaz sem sicer naredil v prvo, sicer sem spregledal en čudno postavljen znak za omejitev in sem vozil 50 namesto 40 (dela na cesti, omejitev je bila drugače na tistem delu ceste 60). Potem sem komisarju razložil, da ga pač nisem videl in da sem hitrost vseeno prilagodil razmeram na cesti, in me je spustil. Na začetku sem bil živčen in se mi je zgodilo, da mi je avto crknil, potem sem nekaj preklinjal in tolkel po volanu in spotoma prižgal še dolge luči
Dve leti nazaj je bilo to, prometne še nisem imel, čeprav je bilo nekajkrat blizu, pa ne zaradi moje krivde, in sem se uspešno izognil
Lp
Glede piv: upam da ste to razumeli kot šalo
Jaz sem sicer naredil v prvo, sicer sem spregledal en čudno postavljen znak za omejitev in sem vozil 50 namesto 40 (dela na cesti, omejitev je bila drugače na tistem delu ceste 60). Potem sem komisarju razložil, da ga pač nisem videl in da sem hitrost vseeno prilagodil razmeram na cesti, in me je spustil. Na začetku sem bil živčen in se mi je zgodilo, da mi je avto crknil, potem sem nekaj preklinjal in tolkel po volanu in spotoma prižgal še dolge luči
Dve leti nazaj je bilo to, prometne še nisem imel, čeprav je bilo nekajkrat blizu, pa ne zaradi moje krivde, in sem se uspešno izognil
Lp
WarpedGone ::
Prvo izpitno sem vožnjo imel ob 14:15. Cel dopoldan sem bil frej in se relaksiral v bani, izvajal cele rituale za sprostitev, na koncu sm bil tko živčn in trd da bi skoraj spulu prestavno ročico. Da sm enga spregledal in izsilil sploh ni bilo presenetljivo.
V drugo je bila izpitna ob 9:00. Ob osmih sm štartal, prej ni bilo niti časa za zajtrk, na hitr pol urce vožnje za ogrevanje, nato eno kavo in gremo. Bil je sneg in sm zaJ eno desno pravilo. Je pa človek hotu zavit na mojo cesto ampak ni mogu dokler sm bil js tm. In mi je blo oproščeno. Na koncu mi je izpitnik seveda svetoval da bi se lahk bol zagotovo prepričal, js sm veselo kimal in se posipal s pepelom in je blo to to.
Zdej furam sam in nabiram izkušnje, ki ti jih ne da nobena avtošola niti previdnost. Dobiš jih šele ko si enkrat na meji. Enkrat prehitro v oster ovinek, skok na bremze, tresenja pedala zaradi ABSa in je šlo skozi. Danes pogumno prehitevam enga s prikolico v peti (diesel, 6brzin)iz ene 85 v dolgem položnem ovinku. Ko sm začel je bil prazen, na koncu sm se zvekel glih za glih. Neki je teorija, neki pa praksa.
V drugo je bila izpitna ob 9:00. Ob osmih sm štartal, prej ni bilo niti časa za zajtrk, na hitr pol urce vožnje za ogrevanje, nato eno kavo in gremo. Bil je sneg in sm zaJ eno desno pravilo. Je pa človek hotu zavit na mojo cesto ampak ni mogu dokler sm bil js tm. In mi je blo oproščeno. Na koncu mi je izpitnik seveda svetoval da bi se lahk bol zagotovo prepričal, js sm veselo kimal in se posipal s pepelom in je blo to to.
Zdej furam sam in nabiram izkušnje, ki ti jih ne da nobena avtošola niti previdnost. Dobiš jih šele ko si enkrat na meji. Enkrat prehitro v oster ovinek, skok na bremze, tresenja pedala zaradi ABSa in je šlo skozi. Danes pogumno prehitevam enga s prikolico v peti (diesel, 6brzin)iz ene 85 v dolgem položnem ovinku. Ko sm začel je bil prazen, na koncu sm se zvekel glih za glih. Neki je teorija, neki pa praksa.
Zbogom in hvala za vse ribe
stromar ::
Če nimaš abs-a niti slučajno v ovinku kaj preveč zavirat. Lahko pritiskaš samo malo in glede na odnašanje zadnjega dela vozila pritisk popuščaš. Imam izkušnje, ker me je na cesti po kateri sem šel prvič, sredi ravnine brez opozorilne table presenetil zelo oster, skoraj polkrožni ovinek, na nasprotnem pasu je bil seveda tovornjak s plinskimi jekllenkami. Če bi pohodil pedal, bi se verjetno zelo slabo končalo.
Lp
Lp
wishmaster ::
Vikking, res je odvisno od avta.Pri meni je kar dolgo trajal da sem odkril kje clio najmanj pije. Sam a misliš da ima clio tak pospešek pri 6.000 obratih kot pri 2.500 obratih ? Če imaš remusa potem se vsaj sliši fajn Imam cliota 1.2 l.98. V 4 brzini imam 2250 obratov pri 50 km/h ( po ravnini). Na avtocesto kolikor vem se lahk vključiš že z 80 km/h ali celo 60 km/h (tolikor kolikor je pač minimalna hitrost na avtocesti). Do kakih 60 km/h dobiš hitro v drugi brzini, naprej ne pospešuje tak hitro, zato šaltaš v 3 in tako naprej. Čeprav sem mnenja da je Clio ovel avto, pridobiš brez problema hitrost 100 km/h pri vključevanju na avtocesto, brez da bi avto teral nad 3.500 obrati.
Moja pravila (varčna vožnja)
1: sam da speljem
2: do 40 km/h
3. 40 - 60
4. 60 - 90
5. nad 100
(šaltam med 2000 do 3000 obratih)
Normalno ( če se požvižgam na varčevanje):
1. sam da speljem
2. do 60
3. 60 - 90
4. 90 - 130
5. 130 -
Moja pravila (varčna vožnja)
1: sam da speljem
2: do 40 km/h
3. 40 - 60
4. 60 - 90
5. nad 100
(šaltam med 2000 do 3000 obratih)
Normalno ( če se požvižgam na varčevanje):
1. sam da speljem
2. do 60
3. 60 - 90
4. 90 - 130
5. 130 -
SasoS ::
jaz dam u četrto pri 55-60, tam se mi zdi še najbolj normalno. 50 redko vozim u četrti (70 konjev, jebat ga ;)).
flipflop ::
Sej če rabiš pospeške prestaviš. Nekaterim v tej temi prestavljanje očitno predstavlja problem. V naselju rabiš samo tolko da vzdržuješ 50, ni nekih nenadnih pospeškov in zaviranj, vse se da lepo umirjeno naredit. Seveda zna biti to problematično če voziš 5cm za ritjo, potem so nenadna zaviranja ja. Sicer mi še ni nihče blendal ali hupal oziroma na kak drugačen način izkazoval svojo živčnost zaradi mojih 50 v peti brzini, avto se pa tud čist lepo počuti. Mam pa vseeno raje da z enim tankom naredim 700km lepe dinamične vožnje kot pa izživljanja in 400km.
Tud na avtocesto se da čist lepo vključit brez da nabijaš do blokade.
Tud na avtocesto se da čist lepo vključit brez da nabijaš do blokade.
Gizmo_X ::
V dobrem letu še nisem imel prometne nesreče. Bi jo pa nekajkrat že imel, če bi upošteval pravila. Ali kot nekateri pravijo: saj bo on kriv. Seveda bo kriv, jaz se bom pa prerekal za denar popravila, potem pa še okoli serviserjev in kleparjev hodil.
Kaj storiš, ko voziš za zelo hitrim avtom z (očitno) pijano družbo, ki ti na križišču ustavi, prestavi v vzvratno in sunkovito spelje proti tebi? Da ne omenjam, da jih trobljenje ne gane. Pogledaš v vzvratno ogledalo, prestaviš še ti v vzvratno, ter se mu umakneš. Počakaš, da zapeljejo v graben, potem pa prestaviš v prvo in spelješ ter greš naprej po svoji poti.
@stromar: "Če vozite 50 v 5. brzini je večja poraba, ker računalnik na veliko šprica bencin noter, da motor ne bi crknil."
Če je v 11-letnem avtu kak računalnik, ki to uravnava.. Kam pa so skrili tako velik pentium? Zauh je nekaj, drugo pa je to, da je pri meni za vzdževanje 50km/h potrebno dodajanje plina.
Da bi imel moj avto tako tehnologijo, da bi preprečil, da motor ne bi crknil, pa ne vem. Vem samo za to, da ima moj avto opozorilo "check engine", ki posveti pri prenizkih obratih (takrat, ko motor tako ali tako crkne čez 2 sekundi ker sklopka in plin pač ne pomagata več. Pri 30km/h v peti ta še ne gori, čeprav je verjetno že na meji.
Pri novejših in močnejših avtomobilih pa je s tem sigurno drugače.
Kaj storiš, ko voziš za zelo hitrim avtom z (očitno) pijano družbo, ki ti na križišču ustavi, prestavi v vzvratno in sunkovito spelje proti tebi? Da ne omenjam, da jih trobljenje ne gane. Pogledaš v vzvratno ogledalo, prestaviš še ti v vzvratno, ter se mu umakneš. Počakaš, da zapeljejo v graben, potem pa prestaviš v prvo in spelješ ter greš naprej po svoji poti.
@stromar: "Če vozite 50 v 5. brzini je večja poraba, ker računalnik na veliko šprica bencin noter, da motor ne bi crknil."
Če je v 11-letnem avtu kak računalnik, ki to uravnava.. Kam pa so skrili tako velik pentium? Zauh je nekaj, drugo pa je to, da je pri meni za vzdževanje 50km/h potrebno dodajanje plina.
Da bi imel moj avto tako tehnologijo, da bi preprečil, da motor ne bi crknil, pa ne vem. Vem samo za to, da ima moj avto opozorilo "check engine", ki posveti pri prenizkih obratih (takrat, ko motor tako ali tako crkne čez 2 sekundi ker sklopka in plin pač ne pomagata več. Pri 30km/h v peti ta še ne gori, čeprav je verjetno že na meji.
Pri novejših in močnejših avtomobilih pa je s tem sigurno drugače.
Don't pay the BILL at the big GATES.
stromar ::
Računalniki so v vseh avtomobilih z lambda sondami in katalizatorji. Motor seveda lahko crkne
Lp
Lp
Gizmo_X ::
Glede tega pa imaš prav. Se opravičujem. Konec prerekanja.
Don't pay the BILL at the big GATES.
Vikking ::
Sam a misliš da ima clio tak pospešek pri 6.000 obratih kot pri 2.500 obratih ? Če imaš remusa potem se vsaj sliši fajn Imam cliota 1.2 l.98. V 4 brzini imam 2250 obratov pri 50 km/h ( po ravnini). Na avtocesto kolikor vem se lahk vključiš že z 80 km/h ali celo 60 km/h (tolikor kolikor je pač minimalna hitrost na avtocesti). Do kakih 60 km/h dobiš hitro v drugi brzini, naprej ne pospešuje tak hitro, zato šaltaš v 3 in tako naprej. Čeprav sem mnenja da je Clio ovel avto, pridobiš brez problema hitrost 100 km/h pri vključevanju na avtocesto, brez da bi avto teral nad 3.500 obrati.
Lej gre se za pravilno pospeševanje, tako pri prihitevanju kot pri vključevanju na avtoceste, kjer imaš loleke ki se pri 60km/h grejo vključit na avtocesto. Mislim človek kje ti je logika. Veš v avtošoli učijo da moraš pospeševalni pas izkoristiti do konca če se vključiš pri 60km/h saj si s tem prava tempirana bomba da boš povzročil hudo prometno nesrečo na AC. Prav tako imaš zaviralni pas, ko se izključuješ iz avtoceste. Tukaj je tudi pomembno da šele ko zapelješ na zaviralni pas začneš zmanjševati hitrost , ne pa da na avtocestnem pasu že upočasniš na 60km/h ter se nato izključiš iz avtoceste... dost o tem...
grema na temo o pitju bencina in pospeševanju o samem avtomobilu. Žal te morem razočarat da clio (govorima o navadnem modelu ne o v6 in podobnih trugah na 4 kolesih), ne v območju 2,5k obratov ali 6k obratov nimata tam max. navora, nekje se giblje 3,2-3,8k. Zatorej, pri hitrem pospeševanju (prehitevanje) boš pač avto natišal na cca. 4k obratov, potem ko prestaviš v višjo prestavo, pade število obratov ravno na mesto, kjer je max. navor, da ti spet lepo zvezno in kar se da najhitreje pospešuje, kjer ima avto največjo moč. Pri normalni vožnji, kjer ne rabiš hitro pospeševati, je vožnja v območju 2-3k obratov popolnoma ekonomična.
Lej gre se za pravilno pospeševanje, tako pri prihitevanju kot pri vključevanju na avtoceste, kjer imaš loleke ki se pri 60km/h grejo vključit na avtocesto. Mislim človek kje ti je logika. Veš v avtošoli učijo da moraš pospeševalni pas izkoristiti do konca če se vključiš pri 60km/h saj si s tem prava tempirana bomba da boš povzročil hudo prometno nesrečo na AC. Prav tako imaš zaviralni pas, ko se izključuješ iz avtoceste. Tukaj je tudi pomembno da šele ko zapelješ na zaviralni pas začneš zmanjševati hitrost , ne pa da na avtocestnem pasu že upočasniš na 60km/h ter se nato izključiš iz avtoceste... dost o tem...
grema na temo o pitju bencina in pospeševanju o samem avtomobilu. Žal te morem razočarat da clio (govorima o navadnem modelu ne o v6 in podobnih trugah na 4 kolesih), ne v območju 2,5k obratov ali 6k obratov nimata tam max. navora, nekje se giblje 3,2-3,8k. Zatorej, pri hitrem pospeševanju (prehitevanje) boš pač avto natišal na cca. 4k obratov, potem ko prestaviš v višjo prestavo, pade število obratov ravno na mesto, kjer je max. navor, da ti spet lepo zvezno in kar se da najhitreje pospešuje, kjer ima avto največjo moč. Pri normalni vožnji, kjer ne rabiš hitro pospeševati, je vožnja v območju 2-3k obratov popolnoma ekonomična.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Vikking ()
wishmaster ::
Avtoceste in ceste rezervirane za motorna vozila, lahko uporabljajo le vozniki motornih vozil in skupine vozil, ki po deklaraciji proizvajalca dosegajo hitrost, večjo od 60 km/h.
In če se jaz peljem po avtocesti 61 km/h me noben ne more kaznovat.
Glede navora: Clio l.98:
Največji navor Nm (m.kg) 93(9,7)
Pri številu vrtljajev (/min) 2500
In če se jaz peljem po avtocesti 61 km/h me noben ne more kaznovat.
Glede navora: Clio l.98:
Največji navor Nm (m.kg) 93(9,7)
Pri številu vrtljajev (/min) 2500
Zgodovina sprememb…
- spremenil: wishmaster ()
OmegaBlue ::
Um a ni avtocesta za vozila, ki dosegajo hitrosti nad 90km/h? Ker vožnja 60km/h na avtocesti je oviranje prometa - razen po odstavnem pasu.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity.
flipflop ::
OmegaBlue, 60 je tista minimalna hitrost s katero te še spustijo na cesto. 90 je močno pretirana, že če pomisliš da mora večina tovornjakov vozit 80.
Roadkill ::
A ni neko splošno pravilo, da moraš vozit najmanj 45% najvišje dovoljene hitrosti?
130*0.45 ~= 60km/h
130*0.45 ~= 60km/h
Ü
Vikking ::
Avtoceste in ceste rezervirane za motorna vozila, lahko uporabljajo le vozniki motornih vozil in skupine vozil, ki po deklaraciji proizvajalca dosegajo hitrost, večjo od 60 km/h.
wishmaster, tole si ti narobe razlagaš. Gre se za vozila ki ne dosegajo hitrosti 60km/h, recimo kolesa z motorjem, kolesa z pomožnim motorjem, razni apekarji, traktorji... Se pravi vozila ki ne dosegajo te hitrosti ne smejo na AC.
IMO Za najmanjšo dovoljeno hitrost mora biti posebna označba, drugače to pravilo sploh ne velja, vendar v "duhu" prometnih pravil, ti je jasno da se z 60km/h ne boš vozu po avtocesti ali celo manj, ker te lahko ustavijo zaradi povzročanje splošne nevarnosti v prometu... Če ni posebnih znakov, ki bi predpisovali najmanjšo hitrost, potem ta ni predpisana. To velja tako za vozni kot za prehitevalni pas na avtocesti in za vse ostale ceste.
tudi zakon glede najmanjše dovoljene hitrosti pravi samo tole: ZVCP pravi v 30 členu:
30. člen (Najmanjša dovoljena hitrost)
(1) Hitrost vožnje vozil na državnih in lokalnih cestah izven naselja ne sme biti omejena na hitrost pod 40 km/h, razen če to terjajo ukrepi za zavarovanje ceste ali prometa na njej.
(2) Z denarno kaznijo najmanj 400.000 tolarjev se kaznuje za prekršek pravna oseba, ki ravna v nasprotju z določbo tega člena, odgovorna oseba pa z denarno kaznijo najmanj 40.000 tolarjev.
wishmaster, tole si ti narobe razlagaš. Gre se za vozila ki ne dosegajo hitrosti 60km/h, recimo kolesa z motorjem, kolesa z pomožnim motorjem, razni apekarji, traktorji... Se pravi vozila ki ne dosegajo te hitrosti ne smejo na AC.
IMO Za najmanjšo dovoljeno hitrost mora biti posebna označba, drugače to pravilo sploh ne velja, vendar v "duhu" prometnih pravil, ti je jasno da se z 60km/h ne boš vozu po avtocesti ali celo manj, ker te lahko ustavijo zaradi povzročanje splošne nevarnosti v prometu... Če ni posebnih znakov, ki bi predpisovali najmanjšo hitrost, potem ta ni predpisana. To velja tako za vozni kot za prehitevalni pas na avtocesti in za vse ostale ceste.
tudi zakon glede najmanjše dovoljene hitrosti pravi samo tole: ZVCP pravi v 30 členu:
30. člen (Najmanjša dovoljena hitrost)
(1) Hitrost vožnje vozil na državnih in lokalnih cestah izven naselja ne sme biti omejena na hitrost pod 40 km/h, razen če to terjajo ukrepi za zavarovanje ceste ali prometa na njej.
(2) Z denarno kaznijo najmanj 400.000 tolarjev se kaznuje za prekršek pravna oseba, ki ravna v nasprotju z določbo tega člena, odgovorna oseba pa z denarno kaznijo najmanj 40.000 tolarjev.
flipflop ::
AVTOMOBILIZEM.COM - v tej temi lahko povprašaš policista za mnenje o najmanjši dovoljeni hitrosti (je že napisal da je 60).
Traktor seveda lahko povsem legalno vozi po avtocesti, ampak mora izpolnjevati pogoje določene z zakonom. En tak primer je JCB Fastrac ki dosega 80km/h...
Traktor seveda lahko povsem legalno vozi po avtocesti, ampak mora izpolnjevati pogoje določene z zakonom. En tak primer je JCB Fastrac ki dosega 80km/h...
Double_J ::
Zdravniško spričevalo velja 2 leti. A to pomeni, da moraš začeti voziti ter dobiti evidenčni karton v 2letih, ali moraš dokončati izpit v tem času?
Double_J ::
Ja kurac! Mam opravljen 13.4.2004. 2mesca bo najbrž premal. Tisto 4 bi pa lahko v 7 spremenu.
flipflop ::
V 2 mesecih lahko opraviš izpit, ampak boš čimvečkrat moral vozit po 2 uri. Saj če računaš da je eno povprečje danes okoli 40 ur, mislim da bi lahko prišel skozi.
Nejc Pintar ::
@flipflop: tole povprečje je zlo odvisno od regije. V Kranju se delajo izpiti z 20-30 urami.
Lahko je biti prvi, če si edini!
flipflop ::
Še toliko boljše za njega ane. Več kot 40 verjetno ne bo imel. Sicer tudi če bi, nič zato.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Padec pri izpitu? Zadosten razlog? (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 38358 (30940) | dj_uro |
⊘ | Glavna vožnja (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 29709 (27917) | einstein :P |
» | Varčna vožnja (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Loža | 25290 (20793) | Malner |