Slo-Tech
Prijavi se z GoogleID

» »

Duke Nukem Forever

Duke Nukem Forever

1
...
10 11
12
13 14 15

Kenpachi ::

Mene tudi moti lesena kontrola z miško :\
Zaraki Kenpachi.

hojnikb ::

Sploh ni tak svoh tale demo.Sam kontrole so pa res lesene, pa pe ta 2 weapon limit tud ni najbolš.Ampak mamo vsaj neki 8-)
#teamred
BigBox: Asus P8Z77-V, i5 3570K, 16GB DDR3, 1TB HDD & 480GB SSD, GTX 970, W10
MediaBox: AMD 2200G, 8GB DDR4 3000MT, 128GB SSD, Vega 8, B450M-DS3H, W10

revvs ::

Pa je dobro, saj je samo demo, malce kratko. Cela igra pa bo potrebovala še malo, saj sem rekel da bo igra potrebovala še patche. Grafika tudi ni slaba in bo verjetno možno še kako izboljšati.

Ahiles ::

Najbol me moti Konzole UI in navodila ki so pisana za konzole Press RMŽ KVa za hudiča nej pritisnem mamu vam j**** a je tko tezko napisat press mouse 3 al pa Space (retardet folk iz konzol seveda ne poznas vec kot X,O,... tko da v UI itak ne morjo dodat vec kot 3 crke)

2wep limit je prav tako retardet kot sem si predstavljal ko so omenil da bo notr to ubije totalno tudi zaden kanček FUN facktorja ki bi ga špil lahko mel

Driving kontrole so isto retardet da bol ne morjo bit(krivec spet konzole) ker Duke konzole nikol ni slisal za misko na PCju

Tko da še en obetaven špil pokoplje retardet port iz konzol na PC ker lahko kr lepo priznamo da je bil game pisan za konzole za pc so pa skup sklamfal v 1 tednu in za to porabili ubogih 100$).

Gregor P ::

Kot kaže so te zadeli v Ahilovo peto s tole igro8-)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

IvoJan ::

Ahiles je izjavil:

Najbol me moti Konzole UI in navodila ki so pisana za konzole Press RMŽ KVa za hudiča nej pritisnem mamu vam j**** a je tko tezko napisat press mouse 3 al pa Space (retardet folk iz konzol seveda ne poznas vec kot X,O,... tko da v UI itak ne morjo dodat vec kot 3 crke)

2wep limit je prav tako retardet kot sem si predstavljal ko so omenil da bo notr to ubije totalno tudi zaden kanček FUN facktorja ki bi ga špil lahko mel

Driving kontrole so isto retardet da bol ne morjo bit(krivec spet konzole) ker Duke konzole nikol ni slisal za misko na PCju

Tko da še en obetaven špil pokoplje retardet port iz konzol na PC ker lahko kr lepo priznamo da je bil game pisan za konzole za pc so pa skup sklamfal v 1 tednu in za to porabili ubogih 100$).

se mi bolj zdi da si ti "RETARDET", čeprav ne vem kaj to pomeni :D
|MSI Z270 GAMING M3|7700k@5GHz|NZXT Kraken X62|
|32gb g.skill rgb ddr4|MSI RTX2080 x trio|850 evo 500gb|toshiba 3TB storage|
|Corsair HX1000i|lian-Li PC011 razer|

LuGi ::

Ojoj kaksen troll review, konzole so pac ftw 8-)

Izi ::

Par besed, ki jih večina tukaj napiše ne pove prav nič o kvaliteti. Edini review, ki ima vsaj nekaj smiselnih stavkov je Ahilesov. Dokler kdo drug ne napiše daljši in bolj podroben opis se bom zanašal na Achilesov opis, ki mu glede na izkušnje iz iger zadnjih let kar verjamem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

Matev ::

ta igra je kr neki

spominja me na redneck rampage

daleč od občutka ki je bil v doom1 ali quaku

Press RMŽ


RMB right mouse button
LMB left mouse button
SPC spece
E črka e

res malo retarted

ampak se navadiš

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Matev ()

opeter ::

Razvoj te igre se je v zadnjh (dveh?) letih koncentrirala za konzole. Saj so to lepo povedali in večkrat poudarili. Omejitev, da imaš lahko naenkrat dva orožja, pravtako (to je bilo zaradi konzol).

V kolikor še niste opazili, se dandanes večina iger prvotno dela/razvija za konzole in šele pozneje za PC (dober primer je Crysis 2).

Če vam je všeč ali ne, je PC/Mac samo še tretjerazredna platforma, kjer se dela zato, da dobijo še kakšen dodatni zaslužek. Edino področje, kjer je PC zaenkrat še kralj, so strategije in igre, kjer je pogoj za maksimalno užitek uporaba miške. Pa dodatno še indie igre (ampak tudi ti se v večini primerov prej ali slej pojavijo v konzolastičnih e-trgovinah).

FPS igre počasi postajajo konzolastične. No ja, k temu je pripomogel morda tudi PS3 Move in Nintendo Wii. Čeprav je večina FPS iger karseda optimizirana za igralni plošček.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Nejc1994 ::

Na travniku je ze skarakn demo. Tko da si oglejte. IMO je tole slabsi del kot duke 3d. Pac ni tistega obcutka.

opeter ::

Jaz problem vidim predvsem v tem, da je v zadnjih 14-ih letih (igro so najavili leta 1997) izšlo toliko različnih iger na FPS tematiko, da je težko naredit nekaj "novega".

Za primer poglejte serijo Painkiller. Prvi del je bil fenomenalen, ostalo pa ...

Nič, počakal bom na demo za PS3 in si sam naredil vstis o igri.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

g. Oden ::

opeter je izjavil:

Jaz problem vidim predvsem v tem, da je v zadnjih 14-ih letih (igro so najavili leta 1997) izšlo toliko različnih iger na FPS tematiko, da je težko naredit nekaj "novega".

Za primer poglejte serijo Painkiller. Prvi del je bil fenomenalen, ostalo pa ...

Nič, počakal bom na demo za PS3 in si sam naredil vstis o igri.


Ja ampak v primeru te igre ne zahtevamo nekaj pretirano novega. Vse kar hočemo je pravi občutek ob igranju, paralele z Duke Nukem 3D in nek zadovoljiv Combat System z dobro izbiro orožja, dobro modeliranimi nasprotniki ter smiselno, duhovito dizajniranimi leveli. Zraven pa še spisat neko smiselno zgodbo. Potem je potrebno poskrbeti še samo za tehnično plat, kar pomeni soliden zvok, grafika, dobra optimizacija, brez hroščev ipd. Formula za Duke Nukem Forever je v bistvu precej preprosta in mislim, da če izpolnijo skromne zahteve, ki sem jih navedel, jim nimamo veliko za očitat. Po mojem mnenju se zna predvsem zalomit v treh točkah in sicer: 1) pravi občutek ob igranju (atmosfera), 2) Combat System (orožja, sovragi, efekti/občutek pri streljanju ipd.) in 3) Dezajn stopenj.

Bor H ::

"Saj so to lepo povedali in večkrat poudarili. Omejitev, da imaš lahko naenkrat dva orožja, pravtako (to je bilo zaradi konzol)."

Kot sem bral nek intervju v zadnjem letu so trdil da je to zato, da igralca pripravijo do uporabe različnih orožij in ne skos enakega.

Ahiles ::

Bor H nevem ce si dovolj star da si original Duka3d spilal al ne sam tam nisi nikol sam z RL prestrelu celga gejma vendar ko si v 3-4 preigral si se zabaval z orozjem na razne načine pipebombs srink ray freeze etc in menjal on the fly tko da take BUČE odpadejo 2 wep limit je samo zaradi konzol da ni treba skozi 10 weaponov it da prides do tistega ki ga zeliš.

Na pcju je pač zadeva eleganto rešena pritisnes 8 im done na konzolah morš pa 8 kliknt(seveda če ni mal bol advanced UI sam po videnem niso tega sposobni)

Pa še to glavo stavim da zdajšna generacija konzolašev ni sposobna skila kot včasin v QW cajtih ko si pojedu RL da te fukne v zrak potem pa te do smrti v zraku drzi z stromom.

Kot sem že parkrat reku prov Želim si 1x FPS spil kjer bi PCjaši in konzolci špilal na 1 serverju pa da se jih POJE tako da zabrišejo tisto konzolo v steno k bojo vidl kolk retardet je FPS špilat na konzolah. Sam mam tud ps3 vendar niti pod razno ne za FPS

LuGi ::

Imaš konzolo in nadgrajujes se PC za igranje FPS,...?8-O

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: LuGi ()

Bor H ::

Sem dovolj star da sem igral, ne ob izidu ampak sem kasneje. Jst sam pravim kaj je njihov "izgovor", po eni strani je logičen, se strinjam da ne pri Duku ki je pač The Car ampak vendar.

barakus ::

Duke cilja na fun in da imaš cel arzenal pušk na razpolago v vsakem trenutku je bil vedno velik fun. Po videih sodeč mi igra ne deluje preveč zabavna, to pobiranje in swapanje orožij mi ni všeč pa tudi ko ubiješ prasca ga ne razmesari dovolj, ne vem nisem dobil gušta po streljanju prašičev, kar mi duke3d še vedno da. Tudi te vožnje z avti so mi rahlo mimo v tem žanru iger.

PARTyZAN ::

LuGi: ni edini. Nekateri pač vemo, katere igre spadajo na konzole in katere na PC. FPS žanr pač ni med tistimi, ki so na konzolah kul.

Ahiles ::

LuGi Konzole niti do gležna ne sezejo Pcju. Top end grafika je zmeraj bol na PCju, Miška poseka kero kol zadevo na konzolah(aim assist aimboti na konzoah anyone?), In tisto kar špilam na pcju 90% cajta na konzolah ne obstaja. In kot sem reku igranje FPS na konzolah brez miške je čisto brez veze in še igre zaradi tega naredijo slabše ker je v glavnem vse v 1 nivoju +1-2 moba na 1x vse slowan na hitrost polža. Kar se prov lepo vidi iz Duka4 sem prvo mislu da je narejen z Build enginom ker je v glavnem samo 1 nivo in 2 stvari ne morta bit v isti točki na 2 višinah.

Dej Q1 hitrost na konzolo te še z Q2 BFGom noben ne ubije.

Edina zadeva kjer je mrbit konzola bol je kaksen tekken pa grand turismo pa mrbit 1-2 arkada pa kaksen RPG

opeter ::

Ahiles, moral sem dvakrat prebrati, da sem vsaj polovice tega razumel, kar si napisal.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Berserker ::

Heh danes preigral zadevo (pač dobil key za demo v GOTY Borderlands). Sklepam da je demo že kar star, ker Unreal Engine 3 zgleda precej bolje kot v igri. Ampak scene ga zmagajo.

Smilijo se mi Izi in Ahiles ki se zastonj obremenjujejo in napenjajo živce zaradi iger. V čem točno konzola ne seže pc-ju ? Po boljših igrah ? Heh koga briga. Jaz hočem v igrah uživat ne pa jokat.

LuGi ::

Berserker je izjavil:


Heh koga briga. Jaz hočem v igrah uživat ne pa jokat.


Eee se strinjam.

ahac ::

Po boljšem kontrolerju za FPSje? Čeprav pri DNF to nima veze, ker je kontrola z miško tolk v ku***...
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

hojnikb ::

Berserker je izjavil:

Heh danes preigral zadevo (pač dobil key za demo v GOTY Borderlands). Sklepam da je demo že kar star, ker Unreal Engine 3 zgleda precej bolje kot v igri. Ampak scene ga zmagajo.

Smilijo se mi Izi in Ahiles ki se zastonj obremenjujejo in napenjajo živce zaradi iger. V čem točno konzola ne seže pc-ju ? Po boljših igrah ? Heh koga briga. Jaz hočem v igrah uživat ne pa jokat.

Afaik je igra nareta v unreal 2.5
#teamred
BigBox: Asus P8Z77-V, i5 3570K, 16GB DDR3, 1TB HDD & 480GB SSD, GTX 970, W10
MediaBox: AMD 2200G, 8GB DDR4 3000MT, 128GB SSD, Vega 8, B450M-DS3H, W10

Nejc1994 ::

Mene res jezi dukov sound ko skoč

filip007 ::

"Travniški demo" ne deluje na DX9. Ni kaj zelo smešno...smo pa blizu tisti z DX9.

#Plejstejšon.

69charger ::

A veš kaj je smešno? Da meni normalno na DX9+WinXP deluje.
How many guys from a tech forum does it take to change a lightbulb?

filip007 ::

Imaš pač novejšo grafično...čakanje je božja mast samo lahko prej zgnije.
http://gbxforums.gearboxsoftware.com/sh...
#Plejstejšon.

Berserker ::

ahac je izjavil:

Po boljšem kontrolerju za FPSje? Čeprav pri DNF to nima veze, ker je kontrola z miško tolk v ku***...


Odvisno kako gledaš. Nekdo ki fps-je igra zgolj na gamepad, mu je čisto vseeno. Gre zgolj za to da je igra njemu všeč (in taki so v večini). Večina jih pravi da ni prave dirkačine brez volana, nekateri pa pravijo da na njega ne znajo vozit ampak glavno da oboji uživajo, ravno tu je fora, igranje brez zadržka. Pravijo: vse se da, če se le hoče.

ABX ::

Lahko igraš tudi z nogami če te veseli.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

ahac ::

Ja, in nekateri "smučajo" z bigfootkami... ampak kdor zna dobro smučat ve, da je to bedarija.
Nekateri pa plavajo z rokavčki... pa sej se imajo tud fajn, ampak noben resen plavalc ne bo tko plaval, a ne?

Ampak kaj bi pa reku, če bi prišel na smučišče in bi ti rekl, da ne smeš smučat z resnimi smučmi? Ali pa, če bi prišel na bazen in bi ti rekl, da ne smeš plavat brez rokavčkov? Samo zato, da bolj ustrezajo začetniški večini...
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ahac ()

Berserker ::

Ker bo ena skupina resnih igralcev protestirala da se igre ne smejo igrati na gamepad ker je z njim vse poneumljeno( zelo napačen pojem, iskanje znanja ali veščine v igri, lepo vas prosim no, kdor hoče izkušnje naj se jih loti v resničnem svetu) ali leseno, potem sem jaz kar naenkrat bedak, če hočem pred tv-jem na svoj način uživat in ne na njegov način. Resnega igralstva preprosto ni, so le igre ki so zahtevne in ljudje ki igranje jemljejo preveč osebno.

def0r ::

tr33k, lahko bi pa malce postimali kontrole za PC igralce kajne? Dead Space 1 je imel tudi ankward mouse control, katerega so cisto fixal v 2jki.

Pa tudi spil sam se meni osebno zdi tako average, tudi stari duke nukem fani dvomim da bodo vrgli denar za to igro.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: def0r ()

Kenpachi ::

Vsi, ki so kdaj igrali Q2-W:ET ero multiplayer iger (le malo novodobnejših izjem), hudo trpimo gamer's hell v konzol port streljačinah kar se tiče kontrole z miško.

Vse te Xinput pizde materne s "precision enhancement", "mouse smoothing", "mouse acceleration", direktna translacija v joypad movement preko miške (lazy port) je res en pravi X.
Zaraki Kenpachi.

ahac ::

tr33k, ti kr uživaj z rokavčki. Nimam nič proti, dokler to nima vpliva na moje uživanje brez.

potem sem jaz kar naenkrat bedak, če hočem pred tv-jem na svoj način uživat in ne na njegov način.

A jaz pa ne smem uživat na svoj način, pač pa moram tud na tvojega al kaj?

Pri DNF je pač tako, da so kontrole z miško zanič (ker ti raje uživaš z kontrolerjem) in 2 weapon limit je butast (ker ti očitno ne moreš uživat, če je treba pritisnit več kot 2 gumba). Čisto nič manj ti ne bi užival, če bi se na PCju dalo z miško normalno igrat (brez nekega čudnega pospeševanja) pa, če bi lahko nosil malo več weaponov, pa če bi UI bolj malo bolj primeren za PC.
Ponavadi se ne pritožujem zarad tega, ampak pri DNF se res vidi, da je igra na PCju veliko slabša kot bi lahko bila, zato ker se poskuša čim bolj približat enostavni Xbox verziji.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

Matev ::

igro so na hitro skup spacali

in je kar je

RejZoR ::

Po tistem kar sem videl v videu v novički o DNF Demo tle na ST sem prav vesel, da nisem brezglavo šel kupit špila. Ker je samo bleda kopija nečesa kar bi lahko bil fantastičen špil. Eni ga bojo še kar kovali med zvezde ampak če smo realni tole ni to. Ne vem, vse kar sem videl v demotu mi deluje kot nek podpovprečen špil, ki se preveč trudi biti nekaj več pa mu to totalno ne uspeva. Nasprotniki delujejo glupo in so vglavnem zabiti, orožjem manjka nek šarm in zapovrhu so zafural še s samo 2 orožjema naenkrat in regeneracijo zdravja.

Še vedno sem mnenja, da bi bil špil neskončno boljši, če bi izšel osnovan na tistem kar sem videl v trailerju iz leta 2001. Še enkrat za pokušino:


Sicer je po današnjih merilih animacija zatikajoča in grafika oglata ampak takrat bi bilo to top shit.
RejZoR's Flock of Sheep @ www.rejzor.tk

kuglvinkl ::

Matev je izjavil:

igro so na hitro skup spacali

in je kar je


Epic statement.

Saladin ::

Najbolj hecno mi je ko gledam kakšen video in lahko točno vidiš, kako se nekdo muči z ploškom in v slomotionu premika kurzor oz. križec počasi, v ravnih linijah sem pa tja in komaj dohiteva kakšno bolj dinamično akcijo, ki se dogaja v ozadju (ali bohnedaj za hrtbom igralca)...

Kje so cajti kakšnega system shock 2....
Dobro je kar nosi največ svobodne koristi/najmanj bolečine čim več sentientom
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"

particle ::

kuglvinkl je izjavil:

Matev je izjavil:

igro so na hitro skup spacali

in je kar je


Epic statement.



Saj ne pomeni da če so jo 3x začeli na novo delat, da so jo potem 12 let delali... Meni osebno tudi zgleda produkt slabega leta ali manj.

BigWhale ::

Naslednji, ki bo rekel, da je omejitev dveh orozij zaradi konzol je tele. Tepec. Idiot. Troll, ki ocitno ni nikoli igral kaksne konzolne igre kjer imas milijon orozij in jih lahko povsem spodobno hitro menjujes tudi na konzolnem kontrolerju. Vsaj na PS3 kontrolerju. Prav vseeno je kaj so povedali razvijalci iger.

Lep primer je Ratchet & Clank, ki ima morje orozij ze od verzije 1 za PS2. Pritisnes in drzis Triangle in z desnim stickom izberes orozje iz circular menuja. Jaka muda. Priblizno tko hitro, kot ce bi levo roko premaknil iz AWD do stevilk in izbral orozje. V novejsih verzijah igre imas po tri quick select ringe, ki jih napolnis z orozji in tako precej hitro preklapljas med kakimi 20 razlicnimi orozji.

Ce igras v single player se med izbiro orozja igra tudi ustavi, ce je pa multiplayer, pa igra pac tece dalje. To deluje se iz casa PS2, kaj sele PS3.

Aja, jaz FPS igre igram na PCju, ker sem prevec motoricno nesposoben, da bi lahko FPS igral s tistima dvema stickoma.

Ampak, ja, omejitev dveh orozij je traparija, konzole gor ali dol.

RejZoR ::

Jup, dva orožja ni fora konzol ampak butaste odločitve razvijalca. Tak sistem orožja pričakuješ v napol realističnih špilih ne pa v Duke Nukemu kjer mora non stop pokat in kjer duke lahko sabo vlači gore orožja in municije. Prav študiram, da bi si namesto DNF raje na GOG nabavil izvirnika in ga še enkrat prešpilal s High Resolution Packom, ki izgleda fantastično.
RejZoR's Flock of Sheep @ www.rejzor.tk

opeter ::

Jaz sem Bioshock 1 preigral na PS3, trenutno igram 2-ko. Kot je BigWhale napisal, so tako orožja kot plazmide lepo spravili v krožni menimi, izbira teh je zelo hitra (upam si trditi, da je hitrost podobna kot, da bi na PC-ju morla roko od tipk WSAD ali pa miške odmakniti in pristiniti številke).
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

ahac ::

Naslednji, ki bo rekel, da je omejitev dveh orozij zaradi konzol je tele. Tepec. Idiot.

Ne zaradi konzol direktno, ampak zaradi tega, ker so enostavne igre na konzolah najbolj popularne. Sej mislm, da tud ni problem naredit shranjevanja igre na modernih konzolah, ampak Duke ima checkpointe...
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

BigWhale ::

ahac je izjavil:

Naslednji, ki bo rekel, da je omejitev dveh orozij zaradi konzol je tele. Tepec. Idiot.

Ne zaradi konzol direktno, ampak zaradi tega, ker so enostavne igre na konzolah najbolj popularne. Sej mislm, da tud ni problem naredit shranjevanja igre na modernih konzolah, ampak Duke ima checkpointe...


Check pointi so obstajali od kar obstajajo igre in se uporabljajo tako v PC igrah, kot v konzolnih igrah. Prav tako se pri obeh platformah uporablja navaden save/load sistem.

Za checkpointe se pa odlocajo tudi zato, da folk pol ne snema pozicije vsake tri sekunde. Pa da jim ni treba delat save/load dialogov :>

mr1two ::

@ Rejzor
Ta filmček...ta igra bi bila totalen win, če bi prišla takrat takšna ven. Vse ideje so bile takrat sveže, če se prav spomnem in zgleda noro. Probal sem demo od DNF, res nevem če je to to... Škoda I guess

MajstrZvasi ::

BigWhale Vse je res kar si napisal. Ampak moteče je, da nimaš opcije izbirat. V igrah so postale opcije za grafiko skromne, opcije za kontorle skromne vse se nekaj avtomatsko štela in shranjuje kar marsikomu ni po godu razen 10let starim mulčkom, da igro na pcju samo zažene in igra. Če že delajo igre za odraslo pobliko naj nas še z opcijami obravnavajo kot odraslo zrelo pobliko ki ve kaj in kako hoče imet kaj v špilu nastavljeno in da lahko sam shranjujem ne da teh opcij sploh ni ker jih kao ne rabiš. Je to lenost razvijalcev ali kakšen druk hakeljc jaz resnično ne zastopim če pacaš špil 2leti, da si nemorš vzet par dni cajta uredit meni in opcije v igri za pc kot se zagre.

V fps igrah lean pozabi prone je že izjema skok je tudi vse bolj redek koliko pristopov igranja to vzame proč s tem se igra takoj preseli v dobo prahistorika w s a d in space. V grafiki in tehnologiji smo šli naprej v gameplayu pa precej nazaj.
-- Press x to climb over obstacle uff very entertaining indeed 20cm zidu me pa že ustavi le kako bom prišel čez in zakaj mi ne kaže x uff jeba gremo od checkpointa hmm ta je pa od začetka plate ah saj nisem slabe volje zaradi tega ne ne kje pa važn da se sonce sveti skozi gmajno.---
Pjača je kurba kurbe mamo pa rad.

Zgodovina sprememb…

detroit ::

Jst ga bom špilou pa bmk če je slb:D Sm če ma pa podobno mouse control kot dead space pol je pa res en fu.... V glavnem komi čakam na običajne pasti. Se spomnim ko sm v nek tight spot s freezerjem nametou tripmine in pa holoduka na hodnik in poleg še bombe pol pa letel gledat na kamero da je pršou kolega mimo in sprožil....to so bli časi. Noben fps se ni približou takem duel pristopu še. Vsaj kar sm do sedaj izkusil
Skero

McGregorSL ::

ahac je izjavil:

Ja, in nekateri "smučajo" z bigfootkami... ampak kdor zna dobro smučat ve, da je to bedarija.
Nekateri pa plavajo z rokavčki... pa sej se imajo tud fajn, ampak noben resen plavalc ne bo tko plaval, a ne?

Ampak kaj bi pa reku, če bi prišel na smučišče in bi ti rekl, da ne smeš smučat z resnimi smučmi? Ali pa, če bi prišel na bazen in bi ti rekl, da ne smeš plavat brez rokavčkov? Samo zato, da bolj ustrezajo začetniški večini...


Čist solidna primerjava...

Špili za PC so dandanes poneumljeni... to je dejstvo... če bi bilo vse vredu potem se tako veliko ljudi ne bi pritoževalo nad tem... se pa razume, da je enim za kompleksnost špila vseeno... no meni ni... zato bojkotiram vse konzolske špile, ki pridenjo na PC.

Duke ne bo izjema...

FPS,MMO,RTS, kompleksni RPGji: naj ostanejo izključno za tipkovnico in miško

Arkadne, športne, dirkaške, in večina akcijskih RPGjev pa na kontrolerju za konzole

lp
~McG
1
...
10 11
12
13 14 15


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Bombshell (Duke Nukem: Mass Destruction ?)

Oddelek: Igre
121275 (486) Zmajc
»

Duke Nukem Forever bojda prihodnje leto (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Igre
6610454 (7230) ahac
»

3D Realms & Duke Nukem Forever = No More

Oddelek: Igre
151389 (851) ahac

Duke Nukem Forever!!! Izšla!!!!

Oddelek: Igre
261820 (822) A. Smith
»

Duke Nukem Forever - It's alive!

Oddelek: Igre
151554 (993) BigWhale

Več podobnih tem