» »

Half Life 2 in Radeoni

Half Life 2 in Radeoni

The inquirer - To, da kanadsko podjetje ATI in Valve (avtorji igre Half-Life) sodelujeta pri razvoju igre Half Life 2, ki naj bi izšla jeseni, je znano že dolgo časa. Tako naj bi bila igra optimirana za serijo grafičnih kartic ATI Radeon (z Radeonom 9800 na čelu) in bo dodana tudi v retail (oziroma box) verzije Radeon 9800 grafičnih kartic.

Novost pa je to, kot poroča The Inquirer, da lahko kmalu pričakujemo tudi testni program, osnovan na grafičnem pogonu Half Life-a 2, kjer se bo videlo, kako zelo je ta pogon optimiziran za ATI-jeve čipe.
Vsekakor je to hud udarec nVidiinemu sloganu "nVidia, the way it was meant to be played!" Še klik.

22 komentarjev

NoUse4AName ::

Jah to vec niso casi 3dfx-a, to optimiriranje za eno serijo graficnih druge pa spravit v manjvreden polozaj, ceprav so hitrosti zelo izenacene se mi zdi zelo neumno...

Person ::

NV 36 in NV 38 na Computexu 2003; NV 40 šele naslednje leto?

Ta ta nova novica je posledica zgornje:D
Pač, nimajo kej pametnejšega za povedat o svojih novostih, pa začnejo s takimi forami.|O
Let's make something useful!

C_maniak ::

ne, ne...
po radeone bo treba skočit, fantje...:P ;)

Ahiles ::

Pol bo pa doom3 prsu boste pa na NV nazaj skakal kjer bo ATI pusu za ene 25%

Senitel ::

Tukaj sploh ne gre za optimiziranje za eno specifično grafično kartico. GeForceFX trenutno totalno sucks kar se pixel shaderjev tiče (ali so krivi driverji ali hardware trenutno ni pomembno). In če se končno en špil pošteno nasloni na pixel shaderje, je že ne fer do FX-a ker je v Quake 3 in miljonu predelav tega pogona FX tako hiter kot Radeon?
Primer:
GeForce FX 5900 Ultra (det 44.61)
PS 1.1 - Simple - 892.257690M pixels/sec
PS 1.4 - Simple - 565.649109M pixels/sec
PS 2.0 - Simple - 422.224335M pixels/sec
PS 2.0 PP - Simple - 561.533508M pixels/sec
Radeon 9700 Pro (cat build 6368)
PS 1.1 - Simple - 1280.119385M pixels/sec
PS 1.4 - Simple - 1276.405029M pixels/sec
PS 2.0 - Simple - 1289.535889M pixels/sec
PS 2.0 PP - Simple - 1277.586914M pixels/sec
Kako naj potem kdo pričakuje, da bo špil, ki se pošteno nasloni na pixel shaderje 2.0 deloval na FX primerljivo Radeon-u, če je FX 3x počasnejši?
Al morajo potem developerji pisat "Quake 3 style" igre, da bodo lepo tekle na "cinematic rendering architecture"?

NoUse4AName ::

Senitel na quakeconu, ko so kazali doom3 multiplayer so masine laufale na FX5900? Nikjer nisem zasledil, da bi kaksen developer govoril da laufa igra veliko boljse na radeonih...

AtaStrumf ::

Hja laufale so pa na resoluciji 800x600 (al mogoče celo 640x480), pa še to je štekal :D. Počakmo na NV36 in NV38, da vidimo če se je nVidia kaj naučila iz teh svojih FX-ov.

Jep 640x480:

Though it doesn't seem revolutionary at this point, Doom 3's deathmatch seems extremely playable. However, we played the game on high-end PCs equipped with Nvidia's GeForce FX 5900 cards, and the demonstration ran at 640x480 resolution with only four players.

Senitel ::

Doom 3 je OpenGL in NVIDIA lahko preko svojih extensionov omogoča izvajanje shaderjev z manjšo natančnostjo in Carmack to gotovo uporablja. Lahko pa ima NVIDIA tudi bistveno boljše gonilnike za OpenGL, kot jih imajo za Direct3D.

mrTwelveTrees ::

TO JE SVINJARIJA !!!

da delajo špile prov za določene kartice, popljuvat jih je treba .... ;(( ;(

Senitel ::

Nihče ne dela iger prav za določene kartice. :\

SkyNet ::

Še dobro da ni več 3Dfx-a, kajti v tem primeru bi Gospoda 12 Dreves pobralo.:\
right minus opens, into bump easy left, flat out right, into mcdrive 3 bigmacs

undefined ::

> Vsekakor je to hud udarec nVidiinemu sloganu "nVidia, the way it was meant to be played!"

Itak so to pobrali po 3dfx, še v časih, ko je 3dfx imel svoj logo na vsaki boljši igrici. 3dfx si je v svojem času s svojo dominantnostjo to lahko privoščil, nVidia pa si žal ne more, ker ji je uspelo priti na vzpon le v trenutku, ko je 3dfx šel v bankrot. Ko pa se je 3dfx povzpel v višave, ni nobeni firmi treba blo odhajat nikamor, ker sploh niso bile nobena konkurenca, ampak šala mala. Danes pa nVidia že komaj sledi ATIju, celo poprosili so jih za odlašanje z izdajo novih kartic. Očitno tudi stare "strong arm tactics" ne delujejo več, saj nVidia že prosi. Tudi fake PR in razni secret PDFji firmam ne pomagajo več. ;)

Jebiveter ::

Zal se nedominantnost nVidie pokaze pri podpori "eksoticnim" OSom (meaning Linux).
ATI v tej domeni popolnoma pogori! Zal! Sam imam namrec Radeona in sem zelo razocaran nad hitrostjo delovanja ter nad samimi gonilniki oz. ATIjevo podporo.
Zato razmisljam, da bi ravno zavoljo boljse SW podpore in hitrejsega delovanja presaltal na GF!
Kaj pa vem...

Mogoce komentar ostalih linuxsacev?
Certainty of death. Small chance of success. What are we waiting for?

Gejmer ::

ATI ownz!

Jebiveter: Meni zdej k sm naštimu dela ATI Radeon 9500pro na Gentoo 1.4 odlično!
Nanda yo?

undefined ::

> Zal se nedominantnost nVidie pokaze pri podpori "eksoticnim" OSom (meaning Linux).

Vsaka gfx kartica ima osnovne driverje za Linux, že vgrajene. Kaj pa ti bodo še dodatni 3D gonilniki? Saj v Linuxu z igrami nimaš kaj dosti počet, kot pa se le kdaj malo pozabavat s kakšnim pingvinom, ki smuča. ;)

moj_nick ::

UT, Quake, Neverwinter nights, Wolfenstein - vse so native na linuxu :)

Person ::

Če ne uporabljajo sistemskih funkcij, pol so portabilne.
Let's make something useful!

undefined ::

Tako je, so portabilne, ne pa native. Malo se nauči razlikovat ta dva pomena. :)

Person ::

če bi ble native za linux pol bi bolj težko delale na win32 platformi:D
Bi rabo Linux emulator for Windows:D
Let's make something useful!

undefined ::

Daj zdaj še nam nevednikom povej, na katerem Linux native APIju bi ti zgradil igro, da ne bi bila kompatibilna z win32. Pa še to, koliko bi šla taka zadeva sploh v prodajo. :)

moj_nick ::

se popravljam.., ni jih potrebno emulirati :8)

Phoebus ::

Jaz pa enako kot se nekdo nocem imet ATIja glih zaradi podpore linuxu. In IceMan, veliko stvari je v linuxu, kjer ti pride 3D pospesevanje prav. Iger tudi ni tako malo, sicer se pa 3D lahko uporablja se za kaj drugega.
Na splosno - ce bo ati tako kot nvidia spisal driverje ali dal vsak kaksen podatek ven, bom mogoce razmislil. Glede na to, kolk se more folk prejeba.... da naredi nekaj ki dela na nekaterih modelih, pa atija ne hvala.
Pri nvidii je naravnost popolno za linuxasa. Ukucas www.nvidia.com, download drivers, 5 klikov, 2 ukaza in imas glx.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Katera grafična AGP za ATHLONXP2400

Oddelek: Kaj kupiti
232077 (1700) matfil
»

Nvidiin čip naslednje generacije-G70 (strani: 1 2 3 47 8 9 10 )

Oddelek: Strojna oprema
45826404 (17292) Senitel
»

Prvo prestavljen izid Half-Life 2 ... zdaj pa še DOOM 3 ;( (strani: 1 2 )

Oddelek: Igre
614599 (3498) boom-bar
»

ATi v Half-Life 2 pomete z nVidio (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Grafične kartice
838051 (8051) norvalk

Več podobnih tem