Forum » Šola » Jaz in šolanje
Jaz in šolanje
sebastijan ::
Po končani osnovni šoli sem se leta 2001 vpisal v srednjo šolo, katero obiskujem še sedaj.
ŠOLSKO LETO 2001 - 2002
Prvo leto na srednji šoli, čas privajanja na samo okolje in družbo. ki sem jo hitro sprejel za svojo.
Nekega dne me je takratni ravnatelj prosil za sodelovanje (oblikovanje in priprava za tisk), pri pripravi na državno tekmovanje (tekmovanje se je odvijalo na šoli). V zameno mi je ponudil dva prosta delovna tedna (teden dni dela in teden dni privajanja na vnovičen prehod v šolske klopi) in prehranjevanje v bljižnjem dijaškem domu (kosilo). Z mojim sodelovanjem so bili zadovolni, prav tako jaz v zameno ponujenim.
No, ponovno sem se vrnil med šolske klopi, vsaj deloma. Namreč profesorji so me dnevno prosili, če jim priskočim na pomoč pri delu z računalniki. Naivno sprejel in dobil proste dni. Moji (upravičeni) izostanki so se tako kupičili in težko sem sledil pouku - snovi, zato se je moje povprečje ocen spustilo, kar sem nadoknadil kasneje s pomočjo profesorjev. Primer:
(teden dni pred koncem druge konference)
Profesor
"Kaj bova storila, še nobene ocene nimaš?"
Jaz
"Nevem, res nevem?"
Profesor
"Lahko se nekaj zmeniva, sam tole ostane med nama, dobiš eno 5ko in 4ko, da ne bo sumljivo. Na koncu boš imel 5."
Jaz
"Velja, hvala!"
(in vpiše oceni v redovalnico)
Podobno se je dogajalo še pri nekaterih predmetih, kjer mi ni bilo potrebno biti prisoten, pisati oz. biti vprašan (pri telovadbi je bila izjema - namreč za ta predmet so mi pisali profesorji tedensko opravičila, dokler se ni profesorica za televodbo pritožila ravnatelju - no od takrat dalje ne rabim nositi opravičil, prav tako pa ne rabim hoditi k telovadbi (ne maram telovadbe)). Izostanki se niso pisali v dnevnik - ocene 5 (dogovor: profesor - profesor - ... - ravnatelj).
V času mojega rojstnega dne sem prosil za prosto in dobil ves delovni teden prost (vzrok za izostanek: praznovanje rojstnega dne).
Iz teh in podobnih razlogov moje šolanje ni bilo takšno kot bi si želel oz. so imeli moji sovrstniki. Med drugim sem končal šolanje mesec in pol prej (pogodbeno začel delat pri podjetju). Ocene so bile od 4 do 5 - razen slovenščina, ki je bila 1 (hotel rešiti s popravnim rokom - prvi popravni rok zamudil, na drugega sem se prijavil a pozabil iti, na tretjega sem šel a ne naredil). Namreč več mi je pomenil denar, kot uspešno končano šolsko leto.
Izkaz: pri predmetih ocenjen z ocenami od 4 do 5, razen slovenščina, ki je 1. Splošni učni uspeh: "nezadosten". Letnik ponavlal.
ŠOLSKO LETO 2002 - 2003
Ponovno v prvem letniku. Razočaran in jezen nase (pritisk s strani sorodnikov, ?).
Da bi mi bilo vnovič v prvem letniku kar se da prijetno, so za to kot vedno poskrbeli profesorji in ravnatelj. Ni mi bilo potrebno hoditi k strokovnim predmetom, priznane obvezne in neobvezne interesne dejavnosti (če se ne motim je pisalo za neobvezne interesne dejavnosti v opravičilo, da sem urejal knjižno gradivo ? napisala knjižnjičarka, obvezne interesne dejavnosti pa so me opravičevali posamezni profesorji sproti). Dobival sem bone za malico (regresirana prehrana - čeprav ne bil upravičen) v dvakratni vrednosti, hodil s profesorji na pijačo, tekmovanja, ki jih ni bilo (sledil potep po Ljubljani ipd.). Prav tako sem si pridobil zaupanje nekaterih profesorjev. Primer:
(šola - kabinet)
Profesor
"Imaš čas, o nečem bi se rad pogovoril s tabo?"
Jaz
"Imam, o čem se imava za pogovorit?"
Profesor
"Poznaš {cenzura} profesorco??
Jaz
"Poznam, zakaj sprašuješ?"
Profesor
"Videvam, da se velik družita. A si bil že pri njej doma?"
Jaz
"Res je. Pri njej doma pa nisem bil, a bi mogel?"
Profesor
"Ma veliko hišo, dve hčerki in enega sina, ...?"
Jaz
"Zakaj je tole pomembno? Kaj želiš vprašat?"
Profesor
"Ni pomembno pravzaprav. Zanima me le, ko se pogovarjata ali kdaj omeni mene... me kritizira?"
(povzetek pogovora)
Letnik sem uspešno zaključil in tako nadaljeval v drugi letnik.
ŠOLSKO LETO 2003 - 2004
Tako in sem v drugem letniku. Prejšnji ravnatelj je odstopil (sledile tožbe proti vodstvu šole in tako bil primoran odstopiti) in dobili novo vodstvo (ravnateljico na čelu).
Pričakovati s tem spremembe je preveč in res se ni zgodilo nič bistvenega s strani šole. Šolanje je še naprej potekalo kot sem opisal nekaj vrstic višje. Kljub temu je bilo to leto eno izmed težjih zame. Porajala so se mi vprašanja ali ravnam prav? Namreč zgubil sem že leto, hotel pa sem biti dijak kot ostali, čutiti neko odgovornost ipd. Zato se odpravil k ravnateljici, ki je naredila le zapisnik. Prav tako sem poskusil pri ministrstvu za šolstvo, ki me opozarja, da v primeru, da nadaljujem s pritožbo in so kršitve pravilne mi grozi razveljavitev letnika (tega si preprosto ne morem privoščiti, sajsem letnik že enkrat ponavljal).
Kljub temu sem svoje nezadovoljstvo kazal z dejanji kot je podelitev priznanj (razstrgal priznanje), okrogla miza (pogovor z občino in ministrstvom - govoril o težavah šolanja). Nadaljevanje sledi (šolsko leto 2003 - 2004 in 2004 - 2005)...
PROFESORJI
Profesorji so res "čudna? bitja. Nekateri živijo za delo in v njihovih razlagah preprosto uživaš. Spet drugi ne vedo kaj počnejo na šoli; se dolgočasijo, hodijo pijani k uram, otipavajo dekleta in govorijo o rečeh o katerih res ne želiš vedeti. Primer:
"...včasih mi paše, da se gol sprehajam po stanovanju? sam joj zadnjič so prišle jehove priče pa sem se mogel obleči..."
"...a veste, da se dogaja vse v roku treh sekund? Poglejte 1, 2, 3 in dvignem svinčnik, 1, 2, 3 in dvignem knjigo - no tudi poljubljamo se v roku treh sekund, sam večkrat po tri sekunde!"
"...sem bil pri zdravniku in mi je svetoval da odneham s kajenjem ali hrano?zaradi zdravja. No sicer sam veš, da se težko odpovem hrani, zato sem opustil kajenje. Žena pa skriva hrano pred menoj in ko se zbudim ponoč najdem le prazen hladilnik - primoran pojesti svoje zaloge - škatlo keksov in grem nazaj spati..."
"...smo bli mladi in nori in tako se tudi meni zgodilo, da sem varal ženo..."
"...zadnjič smo bili z družinskimi kolegi na kosilu kr praznoval rojstni dan - in ne nisem jedu, žrl sem - pogrešam čase ko pojedu čelega piščanca na dan..."
"...na hrvaškem imamo majhen vikend in sedaj smo se lotili prenove, v glavnem dogradil bi še garazo..."
"...nečakinja pa je tako dobra v šoli in ukvarja se z baletom, pa še klavir igra..."
Nekateri profesorji učijo več predmetov. Po izobrazbi so tehnik in poučejejo dva predmeta izven njegove stroke - no seveda so upravili določej tečaj in s tem dobili pravico do poučevanja - žal pa na takšen način dijaki ne pridobimo znanja.
ŠOLSKO LETO 2001 - 2002
Prvo leto na srednji šoli, čas privajanja na samo okolje in družbo. ki sem jo hitro sprejel za svojo.
Nekega dne me je takratni ravnatelj prosil za sodelovanje (oblikovanje in priprava za tisk), pri pripravi na državno tekmovanje (tekmovanje se je odvijalo na šoli). V zameno mi je ponudil dva prosta delovna tedna (teden dni dela in teden dni privajanja na vnovičen prehod v šolske klopi) in prehranjevanje v bljižnjem dijaškem domu (kosilo). Z mojim sodelovanjem so bili zadovolni, prav tako jaz v zameno ponujenim.
No, ponovno sem se vrnil med šolske klopi, vsaj deloma. Namreč profesorji so me dnevno prosili, če jim priskočim na pomoč pri delu z računalniki. Naivno sprejel in dobil proste dni. Moji (upravičeni) izostanki so se tako kupičili in težko sem sledil pouku - snovi, zato se je moje povprečje ocen spustilo, kar sem nadoknadil kasneje s pomočjo profesorjev. Primer:
(teden dni pred koncem druge konference)
Profesor
"Kaj bova storila, še nobene ocene nimaš?"
Jaz
"Nevem, res nevem?"
Profesor
"Lahko se nekaj zmeniva, sam tole ostane med nama, dobiš eno 5ko in 4ko, da ne bo sumljivo. Na koncu boš imel 5."
Jaz
"Velja, hvala!"
(in vpiše oceni v redovalnico)
Podobno se je dogajalo še pri nekaterih predmetih, kjer mi ni bilo potrebno biti prisoten, pisati oz. biti vprašan (pri telovadbi je bila izjema - namreč za ta predmet so mi pisali profesorji tedensko opravičila, dokler se ni profesorica za televodbo pritožila ravnatelju - no od takrat dalje ne rabim nositi opravičil, prav tako pa ne rabim hoditi k telovadbi (ne maram telovadbe)). Izostanki se niso pisali v dnevnik - ocene 5 (dogovor: profesor - profesor - ... - ravnatelj).
V času mojega rojstnega dne sem prosil za prosto in dobil ves delovni teden prost (vzrok za izostanek: praznovanje rojstnega dne).
Iz teh in podobnih razlogov moje šolanje ni bilo takšno kot bi si želel oz. so imeli moji sovrstniki. Med drugim sem končal šolanje mesec in pol prej (pogodbeno začel delat pri podjetju). Ocene so bile od 4 do 5 - razen slovenščina, ki je bila 1 (hotel rešiti s popravnim rokom - prvi popravni rok zamudil, na drugega sem se prijavil a pozabil iti, na tretjega sem šel a ne naredil). Namreč več mi je pomenil denar, kot uspešno končano šolsko leto.
Izkaz: pri predmetih ocenjen z ocenami od 4 do 5, razen slovenščina, ki je 1. Splošni učni uspeh: "nezadosten". Letnik ponavlal.
ŠOLSKO LETO 2002 - 2003
Ponovno v prvem letniku. Razočaran in jezen nase (pritisk s strani sorodnikov, ?).
Da bi mi bilo vnovič v prvem letniku kar se da prijetno, so za to kot vedno poskrbeli profesorji in ravnatelj. Ni mi bilo potrebno hoditi k strokovnim predmetom, priznane obvezne in neobvezne interesne dejavnosti (če se ne motim je pisalo za neobvezne interesne dejavnosti v opravičilo, da sem urejal knjižno gradivo ? napisala knjižnjičarka, obvezne interesne dejavnosti pa so me opravičevali posamezni profesorji sproti). Dobival sem bone za malico (regresirana prehrana - čeprav ne bil upravičen) v dvakratni vrednosti, hodil s profesorji na pijačo, tekmovanja, ki jih ni bilo (sledil potep po Ljubljani ipd.). Prav tako sem si pridobil zaupanje nekaterih profesorjev. Primer:
(šola - kabinet)
Profesor
"Imaš čas, o nečem bi se rad pogovoril s tabo?"
Jaz
"Imam, o čem se imava za pogovorit?"
Profesor
"Poznaš {cenzura} profesorco??
Jaz
"Poznam, zakaj sprašuješ?"
Profesor
"Videvam, da se velik družita. A si bil že pri njej doma?"
Jaz
"Res je. Pri njej doma pa nisem bil, a bi mogel?"
Profesor
"Ma veliko hišo, dve hčerki in enega sina, ...?"
Jaz
"Zakaj je tole pomembno? Kaj želiš vprašat?"
Profesor
"Ni pomembno pravzaprav. Zanima me le, ko se pogovarjata ali kdaj omeni mene... me kritizira?"
(povzetek pogovora)
Letnik sem uspešno zaključil in tako nadaljeval v drugi letnik.
ŠOLSKO LETO 2003 - 2004
Tako in sem v drugem letniku. Prejšnji ravnatelj je odstopil (sledile tožbe proti vodstvu šole in tako bil primoran odstopiti) in dobili novo vodstvo (ravnateljico na čelu).
Pričakovati s tem spremembe je preveč in res se ni zgodilo nič bistvenega s strani šole. Šolanje je še naprej potekalo kot sem opisal nekaj vrstic višje. Kljub temu je bilo to leto eno izmed težjih zame. Porajala so se mi vprašanja ali ravnam prav? Namreč zgubil sem že leto, hotel pa sem biti dijak kot ostali, čutiti neko odgovornost ipd. Zato se odpravil k ravnateljici, ki je naredila le zapisnik. Prav tako sem poskusil pri ministrstvu za šolstvo, ki me opozarja, da v primeru, da nadaljujem s pritožbo in so kršitve pravilne mi grozi razveljavitev letnika (tega si preprosto ne morem privoščiti, sajsem letnik že enkrat ponavljal).
Kljub temu sem svoje nezadovoljstvo kazal z dejanji kot je podelitev priznanj (razstrgal priznanje), okrogla miza (pogovor z občino in ministrstvom - govoril o težavah šolanja). Nadaljevanje sledi (šolsko leto 2003 - 2004 in 2004 - 2005)...
PROFESORJI
Profesorji so res "čudna? bitja. Nekateri živijo za delo in v njihovih razlagah preprosto uživaš. Spet drugi ne vedo kaj počnejo na šoli; se dolgočasijo, hodijo pijani k uram, otipavajo dekleta in govorijo o rečeh o katerih res ne želiš vedeti. Primer:
"...včasih mi paše, da se gol sprehajam po stanovanju? sam joj zadnjič so prišle jehove priče pa sem se mogel obleči..."
"...a veste, da se dogaja vse v roku treh sekund? Poglejte 1, 2, 3 in dvignem svinčnik, 1, 2, 3 in dvignem knjigo - no tudi poljubljamo se v roku treh sekund, sam večkrat po tri sekunde!"
"...sem bil pri zdravniku in mi je svetoval da odneham s kajenjem ali hrano?zaradi zdravja. No sicer sam veš, da se težko odpovem hrani, zato sem opustil kajenje. Žena pa skriva hrano pred menoj in ko se zbudim ponoč najdem le prazen hladilnik - primoran pojesti svoje zaloge - škatlo keksov in grem nazaj spati..."
"...smo bli mladi in nori in tako se tudi meni zgodilo, da sem varal ženo..."
"...zadnjič smo bili z družinskimi kolegi na kosilu kr praznoval rojstni dan - in ne nisem jedu, žrl sem - pogrešam čase ko pojedu čelega piščanca na dan..."
"...na hrvaškem imamo majhen vikend in sedaj smo se lotili prenove, v glavnem dogradil bi še garazo..."
"...nečakinja pa je tako dobra v šoli in ukvarja se z baletom, pa še klavir igra..."
Nekateri profesorji učijo več predmetov. Po izobrazbi so tehnik in poučejejo dva predmeta izven njegove stroke - no seveda so upravili določej tečaj in s tem dobili pravico do poučevanja - žal pa na takšen način dijaki ne pridobimo znanja.
- spremenil: sebastijan ()
sebastijan ::
ŠOLSKO LETO 2003 - 2004 (nadaljevanje)
Težave, ki so se kopičile v tem šolskem letu so pustile na meni velik pečat (dogajalo se je velik in velik se še dogaja). Sledile so pritožbe, odpustitev profesorja, disciplinski postopki za določene profesorje inzame obup - res, da sem si želel, da se enkrat za vselej konča. Žal pa je težava v tem, da sem v velikem izostanku z snovjo. Odsoten sem bil približno 260 ur (upravičeno) in približno 60 ur (neupravičeno ? dobil le opomin) + ure, ki se niso pisale v dnevnik. Iz teh in ostalih težav letnika nisem naredil.
Izkaz: pri predmetih ocenjen z ocenami od 3 do 5, razen matematika, ki je 1. Splošni učni uspeh: "nezadosten".
POLETJE 2004
Po šolskem pravilniku lahko dijak v enem izobraževalnem programu ponavlja največ enkrat v vseh štirih letih. Dvakrat lahko ponavlja le na podlagi zdravniškega potrdila, ki ga izda specialist za celotno prejšnjo leto z razlago kaj je prispevalo za moj neuspeh.
Zato bil primoran pridobiti potrdilo. Dobil sem ga na podlagi poznanstva in sicer od psihiatra:
---
Fant je sprejet v obravnavo. Je še v diferencialno-diagnostičnem postopku. Trenutno ni sposoben obiskovati pouka pod rednimi pogoji. Predlagam, da mu omgoočite obiskovanje šole po pedagoški pogodbi.
---
Prav tako sem si pridobil letno opravičilo za športno vzgojo. Sicer težko, zato sem bil prisiljen zamenjati osebnega zdravnika (govoril o težavah s hrbtenico, nakar dobil odgovor, da z mojo hrbtenico ni nič narobe in da je potrebno se gibat, telovadit in dejal, če ne bo opravičila bodo neopravičene, ukori ter nenazadnje izklučitev iz šole - vse zarad telovadbe a tole si želite? - opravičilo seveda dobil).
Nesel v šolo, kjer smo sestavili določila pedagoško pogodbo. Žal je zelo ohlapna in omogoča velik nepravilnosti.
--
Za dijaka sklepamo pedagoško pogodbo (10. člen pravilnika o šolskem redu v srednjih šolah). Dijaku glede na prošnjo in mnenje zdravnice, dovoljujemo odstopanje od posameznih določil šolskega sistema in hišnega reda, saj ocenjujemo, da bi to prispevalo k njegovemu boljšemu uspehu v šoli.
Dijak je opravičen prisotnosti pri splošno - izobraževalnih in strokovno - teoretičnih predmetih. Obiskovati mora praktični pouk - v dogovoru s profesorjem. Po dogovoru s profesorji bo dijak opravljal ustna preverjanja znanja, pri psihni preverjanjih bo prisoten v šoli. Opraviti mora obvezne izbirne vsebine.
Dijak je na priporočilo zdravnika v celoti opravičen pouka športne vzgoje.
---
ŠOLSKO LETO 2004 - 2005
Tako ponovno v istem izobraževalnem programu. Kljub pedagoški pogodbi mi ni potrebno hoditi k nobenemu predmetu, snov mi pošiljajo profesorji po mailu, prav tako vaje, ki jih kasneje pošljem nazaj za ocenitev. Prihajam v šolo kadar so napovedani testi in opazim, da imam pri nekaterih predmetih ocene za katere nevem. Naredim vaje in napišem seminarsko . profesor je niti ne pogleda in reče 5. Zakaj se trudit, če nišče ne spoštuje tvojega truda?
(nič grem spat - uff kok že ura)
Težave, ki so se kopičile v tem šolskem letu so pustile na meni velik pečat (dogajalo se je velik in velik se še dogaja). Sledile so pritožbe, odpustitev profesorja, disciplinski postopki za določene profesorje inzame obup - res, da sem si želel, da se enkrat za vselej konča. Žal pa je težava v tem, da sem v velikem izostanku z snovjo. Odsoten sem bil približno 260 ur (upravičeno) in približno 60 ur (neupravičeno ? dobil le opomin) + ure, ki se niso pisale v dnevnik. Iz teh in ostalih težav letnika nisem naredil.
Izkaz: pri predmetih ocenjen z ocenami od 3 do 5, razen matematika, ki je 1. Splošni učni uspeh: "nezadosten".
POLETJE 2004
Po šolskem pravilniku lahko dijak v enem izobraževalnem programu ponavlja največ enkrat v vseh štirih letih. Dvakrat lahko ponavlja le na podlagi zdravniškega potrdila, ki ga izda specialist za celotno prejšnjo leto z razlago kaj je prispevalo za moj neuspeh.
Zato bil primoran pridobiti potrdilo. Dobil sem ga na podlagi poznanstva in sicer od psihiatra:
---
Fant je sprejet v obravnavo. Je še v diferencialno-diagnostičnem postopku. Trenutno ni sposoben obiskovati pouka pod rednimi pogoji. Predlagam, da mu omgoočite obiskovanje šole po pedagoški pogodbi.
---
Prav tako sem si pridobil letno opravičilo za športno vzgojo. Sicer težko, zato sem bil prisiljen zamenjati osebnega zdravnika (govoril o težavah s hrbtenico, nakar dobil odgovor, da z mojo hrbtenico ni nič narobe in da je potrebno se gibat, telovadit in dejal, če ne bo opravičila bodo neopravičene, ukori ter nenazadnje izklučitev iz šole - vse zarad telovadbe a tole si želite? - opravičilo seveda dobil).
Nesel v šolo, kjer smo sestavili določila pedagoško pogodbo. Žal je zelo ohlapna in omogoča velik nepravilnosti.
--
Za dijaka sklepamo pedagoško pogodbo (10. člen pravilnika o šolskem redu v srednjih šolah). Dijaku glede na prošnjo in mnenje zdravnice, dovoljujemo odstopanje od posameznih določil šolskega sistema in hišnega reda, saj ocenjujemo, da bi to prispevalo k njegovemu boljšemu uspehu v šoli.
Dijak je opravičen prisotnosti pri splošno - izobraževalnih in strokovno - teoretičnih predmetih. Obiskovati mora praktični pouk - v dogovoru s profesorjem. Po dogovoru s profesorji bo dijak opravljal ustna preverjanja znanja, pri psihni preverjanjih bo prisoten v šoli. Opraviti mora obvezne izbirne vsebine.
Dijak je na priporočilo zdravnika v celoti opravičen pouka športne vzgoje.
---
ŠOLSKO LETO 2004 - 2005
Tako ponovno v istem izobraževalnem programu. Kljub pedagoški pogodbi mi ni potrebno hoditi k nobenemu predmetu, snov mi pošiljajo profesorji po mailu, prav tako vaje, ki jih kasneje pošljem nazaj za ocenitev. Prihajam v šolo kadar so napovedani testi in opazim, da imam pri nekaterih predmetih ocene za katere nevem. Naredim vaje in napišem seminarsko . profesor je niti ne pogleda in reče 5. Zakaj se trudit, če nišče ne spoštuje tvojega truda?
(nič grem spat - uff kok že ura)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: sebastijan ()
Bramac ^^ ::
Nisem vedel, da se lahko profesorji tudi tako zafrkavajo. Samo tole:
Brez besed, res.
Brez besed, res.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Bramac ^^ ()
krneki125 ::
Sprememba uporabniškega imena =)
Kar se tiče naziva izobraževalnega programa in šole - nepomemben podatek.
Kar se tiče naziva izobraževalnega programa in šole - nepomemben podatek.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki125 ()
kopernik ::
Nekaj mi ni jasno. Kako ti lahko kar dajejo neke ocene, brez da bi preverili tvoje znanje ? Razumem, da imaš neke posebne obveznosti, ampak za take primere so, kolikor vem, na voljo razredni izpiti ...
krneki125 ::
Res tud razredni izpiti obstajajo... na srečo ne imel nobenega. Bil pa sem odsoten pri predmetih od 20% do 50%, ponekod celo 100%.
Profesorji so mi sami ponudili takšen način ocenjevanja. V zameno, da jim priskočim na pomoč pri delu z računalniki, ga zagovarjam ali kaj podobnega (sicer tega ni bilo povsod - pa kljub temu dobival ocene na takšen ali drugačen način). Primer:
- po počitnicah se vrnem nazaj v šolo, nakar opazim ocene za katere ne vedel (vprašal profesorja in dobil odg: veš bliža se konferenca - mogel sem ti dat neke ocene... upam, da si zadovoljen?)
Profesorji so mi sami ponudili takšen način ocenjevanja. V zameno, da jim priskočim na pomoč pri delu z računalniki, ga zagovarjam ali kaj podobnega (sicer tega ni bilo povsod - pa kljub temu dobival ocene na takšen ali drugačen način). Primer:
- po počitnicah se vrnem nazaj v šolo, nakar opazim ocene za katere ne vedel (vprašal profesorja in dobil odg: veš bliža se konferenca - mogel sem ti dat neke ocene... upam, da si zadovoljen?)
zigi ::
Ja človek božji, vzemi stvari v svoje roke. Začni hodit k pouku in se uči kot vsi ostali dijaki, ne pa da izkoriščaš putuho, ki ti jo dajejo profesorji. Enkrat ti bo žal.
krneki125 ::
Mi je žal. Izkoriščam jih prav tolik - kolik oni mene. Res lahko bi rekel ne (ko mi reče ali želim imeti oceno)... ampak zaradi odsotnosti nisem imel določenega znanja oz. ga nisem pridobil, prav tako sem bil v velikem izostanku.
Začelo pa se je tako: v veselje nam bo, če boš sodeloval, obenem boš s tem naredil velik za samo šolo (tako se vključil v razne projekte - izdaja šolske revije, prenova spletne strani ipd.). Saj bil mnenja da delam dobro za šolo in obenem imam obšolske dejavnosti. Res na začetku so bile obšolske, ki so prerasle v vse drugo kot obšolske... bili so dnevi ko sem bil v šoli tudi do 9 zvečer (in vse od jutra).
Začelo pa se je tako: v veselje nam bo, če boš sodeloval, obenem boš s tem naredil velik za samo šolo (tako se vključil v razne projekte - izdaja šolske revije, prenova spletne strani ipd.). Saj bil mnenja da delam dobro za šolo in obenem imam obšolske dejavnosti. Res na začetku so bile obšolske, ki so prerasle v vse drugo kot obšolske... bili so dnevi ko sem bil v šoli tudi do 9 zvečer (in vse od jutra).
EssEncE ::
Pač rečeš, da imaš obveznosti in da jim ne moreš nič več pomagati. To bi moral narediti že takoj, ko so se začele težave, že prvo leto.
Če pa so težaki in se ti probajo maščevati, se pa prepišeš. Če bi tko delal bi zdej že praktično končal šolo. Ne pa tkole...
Če pa so težaki in se ti probajo maščevati, se pa prepišeš. Če bi tko delal bi zdej že praktično končal šolo. Ne pa tkole...
krneki125 ::
EssEncE prosim brez žaljenja (v nasprotnem ne podajaj svojega mnenja).
Kaj bi storili vi, če bi profesor pristopil do vas in rekel, če želiš imeti 5?
Kaj bi storili, če bi v pričo razreda rekel: no pohvalil bi to in to osebo za sodelovanje in zato mu bomo dali eno petico.
In kadar so starši vprašali kaj pa njegova prisotnost oz. odsotnost? je bil odgovor: za to pa bomo mi poskrbeli, lahko ste brez skrbi in obenem smo veseli njegove aktivnosti v šoli. ipd.
Še sedaj imam doma opravičo v katerem je navedeno, da prosi profesor za letni izostanek od določenega predmeta zame in podpis ravnatelja, ki je tole odobril.
Kaj bi storili vi, če bi profesor pristopil do vas in rekel, če želiš imeti 5?
Kaj bi storili, če bi v pričo razreda rekel: no pohvalil bi to in to osebo za sodelovanje in zato mu bomo dali eno petico.
In kadar so starši vprašali kaj pa njegova prisotnost oz. odsotnost? je bil odgovor: za to pa bomo mi poskrbeli, lahko ste brez skrbi in obenem smo veseli njegove aktivnosti v šoli. ipd.
Še sedaj imam doma opravičo v katerem je navedeno, da prosi profesor za letni izostanek od določenega predmeta zame in podpis ravnatelja, ki je tole odobril.
krneki125 ::
Kako bi rekel, da imam obveznosti? dobil odgovor: saj si v šoli, namest da si prisoten pri predmetu raje naredi kaj koristnega (izjave profesorjev). In tako je prišel profesor do mene sred določene ure in prosil, če lahko pomagam. Seveda mi je bilo na začetku lepo... ampak le nekaj mesecov...
...še en primer: profesor pride do mene in me začne nadirat, če se zavedam kaj počnem in da delam v svojo škodo s tem? zakaj poslušam te in te profesorje... (ta pogovor je slišal drug profesor - šel do ravnatelja in naslednji dan je prišla do mene, se opravičila in rekla naj pozabim na besede, ki jih je izrekla.)
...še en primer: profesor pride do mene in me začne nadirat, če se zavedam kaj počnem in da delam v svojo škodo s tem? zakaj poslušam te in te profesorje... (ta pogovor je slišal drug profesor - šel do ravnatelja in naslednji dan je prišla do mene, se opravičila in rekla naj pozabim na besede, ki jih je izrekla.)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki125 ()
EssEncE ::
Nič ne žalim. Sem ti napisal zgoraj, kaj bi moral narediti, če bi dovolj premislil. Najkasneje po tem, ko si ponavljal prvi letnik. Če ne že prej.
No sej jz sem se tudi zajebaval, kar se šole tiče. Imel po 70neupravičenih. Samo nisem nobenih uslug delal prfoksom. Če se mi ni ljubilo pač nisem prišel. Ampak v glavi sem imel pa le pošlihtano toliko, da sem poskrbel, da nikoli ni bilo kakšnih popravcev in tovrstnih sitnosti.
No sej jz sem se tudi zajebaval, kar se šole tiče. Imel po 70neupravičenih. Samo nisem nobenih uslug delal prfoksom. Če se mi ni ljubilo pač nisem prišel. Ampak v glavi sem imel pa le pošlihtano toliko, da sem poskrbel, da nikoli ni bilo kakšnih popravcev in tovrstnih sitnosti.
EssEncE ::
Ja no, izkoriščali so te očitno. Brez da bi ti dejansko garantirali kakšno plačilo. Še vseeno so te dvakrat vrgli v zahvalo za pomoč. Ne smeš tako nasedat.
EssEncE ::
To se moreš drugače zmenit. Za delo se dobi določeno denarno plačilo. In se ga opravlja izven pedagoških dejavnosti. Tko je tudi v zakonu, ker drugače so kot vidiš težave.
krneki125 ::
Lepo, ampak, da si se zavedal tega, da e potrebno hoditi k pouko, imeti določeno odgovornost in biti dijak kot drugi. Vem, da sem za tole kriv sam kar se mi je zgodilo.
Ampak zaradi tega nisem čutil nobene odgovornosti, nisem sprejemal šolo kot ostali (v osnovni šoli tega nisem doživel in vsa leta sem bil prav dober).
In bil mnenja, da je verjetno na vseh šolah tako in da nisem nobena izjema. Nikoli nisem gledal na tole kot nekaj nenavadnega - zaradi profesorjev in vodstva šole, ki je trdilo, da je tole povsem normalno - sodelovanje z šolo (kar v resnici je).
Ampak zaradi tega nisem čutil nobene odgovornosti, nisem sprejemal šolo kot ostali (v osnovni šoli tega nisem doživel in vsa leta sem bil prav dober).
In bil mnenja, da je verjetno na vseh šolah tako in da nisem nobena izjema. Nikoli nisem gledal na tole kot nekaj nenavadnega - zaradi profesorjev in vodstva šole, ki je trdilo, da je tole povsem normalno - sodelovanje z šolo (kar v resnici je).
Brane2 ::
Welcome to the real world...
Jaz bi na tvojem mestu premislil, kaj sploh hočem:
- če bi rad imel klasično šolanje kot vso ostali, pač zamenjaj šolo. A zdi se mi, da si se že tako navadil na tole, da bo prehod sila težak.
- če ti sedanje stanje načeloma ustreza, si lahko z malo pameti stvari zelo lepo urediš. Če te na pouku načeloma ne pogrešajo, potem si lahko privoščiš izobrazbo po tvoji meri. Je pa treba imet za to neko disciplino, jasno.
Poleg tega ne vidim, kaj je narobe, če se tako ujameš s prfoxi. Sicer mogoče moralno ne blestijo, a očitno ustrezajo situaciji. Bili so tam, preden si prišel in verjetno bodo tudi ostali. Lahko gledaš na stvari življenjsko in tam pač najdeš prostor zase, če pa ti to ne ustreza, pač zamenjaj prostor.
Najbolj trapasta rešitev je da ostaneš kjer si, a zaradi moralnih dvomov začneš delat gužvo. Le pobrigaj se, da ne bodo na koncu tebe nasankali recimo pri maturi itd.
Jaz bi na tvojem mestu premislil, kaj sploh hočem:
- če bi rad imel klasično šolanje kot vso ostali, pač zamenjaj šolo. A zdi se mi, da si se že tako navadil na tole, da bo prehod sila težak.
- če ti sedanje stanje načeloma ustreza, si lahko z malo pameti stvari zelo lepo urediš. Če te na pouku načeloma ne pogrešajo, potem si lahko privoščiš izobrazbo po tvoji meri. Je pa treba imet za to neko disciplino, jasno.
Poleg tega ne vidim, kaj je narobe, če se tako ujameš s prfoxi. Sicer mogoče moralno ne blestijo, a očitno ustrezajo situaciji. Bili so tam, preden si prišel in verjetno bodo tudi ostali. Lahko gledaš na stvari življenjsko in tam pač najdeš prostor zase, če pa ti to ne ustreza, pač zamenjaj prostor.
Najbolj trapasta rešitev je da ostaneš kjer si, a zaradi moralnih dvomov začneš delat gužvo. Le pobrigaj se, da ne bodo na koncu tebe nasankali recimo pri maturi itd.
On the journey of life, I chose the psycho path.
krneki125 ::
Prva tri leta nisem imel pedagoške pogodbe in prav tako ni bilo nikjer zapisano, da lahko izostajam od pouka ali kaj podobnega (le ustno - dogovori med profesorji).
Na takšno delo sem se načeloma navadil. Težava je le v tem, da se ne zavedam pomembnosti šole - izobrazbe (zaradi dejanj in izjav profesorjev).
Prepisat se ne želim, zato kr bi mogel v nasprotnem hoditi v LJ v srednjo šolo (če želim ist izobraževalni program). Sedaj sm v MB.
Na takšno delo sem se načeloma navadil. Težava je le v tem, da se ne zavedam pomembnosti šole - izobrazbe (zaradi dejanj in izjav profesorjev).
Prepisat se ne želim, zato kr bi mogel v nasprotnem hoditi v LJ v srednjo šolo (če želim ist izobraževalni program). Sedaj sm v MB.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki125 ()
EssEncE ::
Ok, ok. Upam samo, da to leto ne delaš spet kej podobnega. Nč jim ne smeš več pomagat, ker čene je to začaran krog in ne prideš več vn, kokr vidiš.
krneki125 ::
Ugotovil, da je začaran krog iz katerega težko pridem ven... vendarle sem se odločil, da ne bom sodeloval pri nobenem projektu.
Moti me le slednje... naredil sem vaje, ki so bile potrebne za določen predmet - pridem k pouku - rečem,da imam vaje in mi odg: 5 imaš (in ni niti pogledal). Zakaj sem se sploh trudil?
Moti me le slednje... naredil sem vaje, ki so bile potrebne za določen predmet - pridem k pouku - rečem,da imam vaje in mi odg: 5 imaš (in ni niti pogledal). Zakaj sem se sploh trudil?
krneki125 ::
hm naj mi pregleda... sliši se lepo - težava je le ta, da me sociolog uči strokovni predmet - ki nima nobene povezave z njegovo izobrazbo (zato tud konstruktivnega komentarja z njegove strani ni mogoče pričakovat). Strokovni predmet pa lahko poučuje na podlagi upravljenih izpitov.
Spet drugi profesor me je prosil, če lahko priskočim na pomoč pri pripravi učne snovi - namreč ni vedel kaj bi poučevali (res, da tole ni v moji domeni - ampak z veseljem sem pomagal) ali pa me je vprašal kaj bi bilo bolje da začnemo prej učiti?
Spet drugi profesor me je prosil, če lahko priskočim na pomoč pri pripravi učne snovi - namreč ni vedel kaj bi poučevali (res, da tole ni v moji domeni - ampak z veseljem sem pomagal) ali pa me je vprašal kaj bi bilo bolje da začnemo prej učiti?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki125 ()
EssEncE ::
No, nekaj že ve glede na to, da je opravil izpit. Priporočam, da raje iščeš napake pri sebi, kot pri profesorjih. Ker po izkušnjah se to bolje obnese.
Če je pa šola res tako zelo zanič, kot praviš, bi se jaz itak prepisal.
Ok, ajt.
Če je pa šola res tako zelo zanič, kot praviš, bi se jaz itak prepisal.
Ok, ajt.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: EssEncE ()
OwcA ::
Če misliš opravljati maturo in se vpisati na kakšen faks imaš zelo zelo resno težavo, drugače pa izkoristi situacijo in na lahno pridi do spričevala. Splošne izobrazbe v enem letu, ako je to vse kar ti je preostalo šolanja, tako ne boš mogel nadoknaditi.
Otroška radovednost - gonilo napredka.
Fuzz ::
Spet drugi profesor me je prosil, če lahko priskočim na pomoč pri pripravi učne snovi - namreč ni vedel kaj bi poučevali
MIslim, tole je pa malo v temo brcnjeno... Učna snov za določen predmet je določena v učnem načrtu in programu izobraževanja za določeno šolo (gimnazija, poklicna šola). Če učitelj ne ve kaj bi učil, naj spoka.
krneki125 ::
Z veseljem bi se prepisal, če ne bi bila želja končati šolanja v tem izobraževalnem programu.
Sicer kot zanimivost, imam dostop do vseh dokumentov (pogodbe, zagovori in seznam zaposlenih, seznam dijakov, ipd.). Prav tako sem bil pogosto deležen pri prepirih vodstva šole in med profesorji.
Primer (eden od zagovorov delavke):
---
ZAGOVOR DELAVKE - IME in PRIIMEK -,
Rojene - datum rojstva -, stanujoča - naslov -, ki opravlja dela in naloge na delovnem mestu učitelja praktičnega pouka - naziv šole -.
- ime in priimek - poda razloge za izvedbo dejanja. Predvsem gre za krivico, ki se je zdi v zvezi s sodelovko - ime in priimek - očitna, a žal nedokazljiva.
- ime in priimek - vztraja pri izvaji, da žiga ni odtujila, temveč je vpričo gospe tajnice - ime in priimek - ožigosala dopis, ki ni bil uraden. - ime in priimek - vsebine dokumenta ni videla, torej je šlo za zlorabo in ne odtujitev/krajo žiga.
- ime in priimek - izjavlja, da je bilo storjeno dejanje zlorabe imena ustanove - naziv šole - in uporaba žiga nepremišljena, storjena vsled trenutne stiske in da storjeno dejanje obžaluje.
---
Sicer kot zanimivost, imam dostop do vseh dokumentov (pogodbe, zagovori in seznam zaposlenih, seznam dijakov, ipd.). Prav tako sem bil pogosto deležen pri prepirih vodstva šole in med profesorji.
Primer (eden od zagovorov delavke):
---
ZAGOVOR DELAVKE - IME in PRIIMEK -,
Rojene - datum rojstva -, stanujoča - naslov -, ki opravlja dela in naloge na delovnem mestu učitelja praktičnega pouka - naziv šole -.
- ime in priimek - poda razloge za izvedbo dejanja. Predvsem gre za krivico, ki se je zdi v zvezi s sodelovko - ime in priimek - očitna, a žal nedokazljiva.
- ime in priimek - vztraja pri izvaji, da žiga ni odtujila, temveč je vpričo gospe tajnice - ime in priimek - ožigosala dopis, ki ni bil uraden. - ime in priimek - vsebine dokumenta ni videla, torej je šlo za zlorabo in ne odtujitev/krajo žiga.
- ime in priimek - izjavlja, da je bilo storjeno dejanje zlorabe imena ustanove - naziv šole - in uporaba žiga nepremišljena, storjena vsled trenutne stiske in da storjeno dejanje obžaluje.
---
krneki125 ::
Fuzz je določeno a žal ne ve kje in kako začeti s poučevanjem (letni učni načrt pa podaja le uporne točke - ne vsebine, ki jo je potrebno nekje dobiti oz. poznati (žal za tale predmet ni učbenikov)). Res se strinjam, da takšni profesorji nimajo kaj iskati na šoli... ampak žal takšnih je največ.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki125 ()
fictionel ::
Zdi se mi, da ti je Brane podal še najboljšo rešitev.
Razmisli, kaj bi rad dosegel s šolo, še posebno če misliš nadaljevati s študijem -- se začni učiti.
Če pa bo s tem tvoja izobrazba končana in se misliš nato zaposliti pri nekem podjetju - saj si že nekje delal, kajne? - se mi pa zdi to lahka in sigurna pot do spričevala. Si se vprašal, kaj je sploh še moralno???
Torej, če ne rabiš znanja šole v bodočem in ti tak način ugaja, zakaj pa ne...
lp
Razmisli, kaj bi rad dosegel s šolo, še posebno če misliš nadaljevati s študijem -- se začni učiti.
Če pa bo s tem tvoja izobrazba končana in se misliš nato zaposliti pri nekem podjetju - saj si že nekje delal, kajne? - se mi pa zdi to lahka in sigurna pot do spričevala. Si se vprašal, kaj je sploh še moralno???
Torej, če ne rabiš znanja šole v bodočem in ti tak način ugaja, zakaj pa ne...
lp
ursa_ ::
Hm.. Morem rect, da vsi tisti, ki ste odgovorili sebastijanu, da bi zavrnili profesorjevo 'prosnjo' - 'povabilo' al kako naj to poimenujem, se enkrat dobro premislite. Ali bi res zavrnili? Ne bi sprejeli in bi imeli boljse ocene v zameno za nekaj, kar je lazje narediti, kot se nauciti snov? Opravičene ure pa čeprov bi morale biti neopravičene? Bi res zavrnili? Zdaj ko to berete, ja, zdaj je lahko rečti ne... A kaj bi naredili, če bi se vam to res zgodilo? Bi rekli ne? Vrjetno je med vas veliko tistih, ki bi rekli JA. Pa saj je logicno. Takrat ne bi mislili na posledice, na to, da to ni prav. Kajti vsak izmed vas ve, da to da se mormo ucit, ni najlepsa stvar. In najlazje resitve so najprivlacnejse, pa ceprav najveckrat najslabse. Ampak vecina izbere najlazjo pot. Zato vam pravim, ne bleknite nekaj in potem se 'obsojajte' tiste, ki so to naredili, ker niso vedeli kasne bojo tocne posledice..
Lp
ursa_
Lp
ursa_
[*Time won't make thinks better*]
krneki125 ::
Prodajam iPod mini in danes me je presenetil naslednji mail:
---
alo - priimek -... kolko das prfoksu popusta ;)
jj
---
---
alo - priimek -... kolko das prfoksu popusta ;)
jj
---
widek ::
Lp sebastijan!
Zavrniti nekaj kar ti je dano zastonj ? Zavrniti nekaj kar bi ti bilo v veliko pomoč ?
I dont think so.
Absolutno bi vzel te bonitete, ki so mi bile ponujene ( Res, da ne bi pomislil na posledice ... ).
Dobra stran tega je vsekakor dober odnos z Profesorji a kaj ko je za tak odnos treba nekaj narediti ( V tvojem primeru je bilo sožitje , vsak je imel nekaj od tega) .
Najbolj hudo je to, da si zgubil občutek za pravi Pomen šole, da se ne zavedas, da si dandanes brez sole cista NICLA ( se cistilke na Univerzi v mariboru morajo imeti koncano Srednjo solo ).
Nadaljuj solanje kot vsak normalen učenec ( seveda brez teh bonitet ) in ti bo _MOGOCE_ postalo jasno kako nujno potrebujes izobrazbo.
Srecno!
p.s. You still have time .... komaj prva konf. je mimo :)
Zavrniti nekaj kar ti je dano zastonj ? Zavrniti nekaj kar bi ti bilo v veliko pomoč ?
I dont think so.
Absolutno bi vzel te bonitete, ki so mi bile ponujene ( Res, da ne bi pomislil na posledice ... ).
Dobra stran tega je vsekakor dober odnos z Profesorji a kaj ko je za tak odnos treba nekaj narediti ( V tvojem primeru je bilo sožitje , vsak je imel nekaj od tega) .
Najbolj hudo je to, da si zgubil občutek za pravi Pomen šole, da se ne zavedas, da si dandanes brez sole cista NICLA ( se cistilke na Univerzi v mariboru morajo imeti koncano Srednjo solo ).
Nadaljuj solanje kot vsak normalen učenec ( seveda brez teh bonitet ) in ti bo _MOGOCE_ postalo jasno kako nujno potrebujes izobrazbo.
Srecno!
p.s. You still have time .... komaj prva konf. je mimo :)
ˇZivljenje NI potica!
kopernik ::
Prav zanimivo kako v enih temah izpade, da je izobrazba nepomembna, v drugih pa ravno obratno
ursa_ ::
v bistvu kopernik je res tko :P vcas mores met sam sreco :P sam ponavad to ni dost :P
[*Time won't make thinks better*]
Phoebus ::
Mah...izkoriščal si, v prihodnosti pa boš najebal ker imaš možnosti da narediš maturo / fax praktično nikakve.
Tito ::
Nekje je bilo rečeno: "če človek ni dovolj intiligenten, ima težave". Bol vrjetno je, da je človek preveč intiligenten in ima zato težave. Torej vse ti je bilo postlano in z malo truda si vse lepo naredil, dokler se nisi nekomu zameril. Zaradi starih grehov, samemu profesorju ni težko iskati neznanje.
Dejstvo je, da brez dela ni jela. Ne da se vse na lepe oči zment in ne se tu počutit žertev, ker ravno to te bo ubilo. Predvsem pa hodi v šolo, če že ne pa vsaj kot razumem delaš ispite kot občan, se naučiš vsega greš lepo na ispit kot na faksu.
Vsekakor je to težko, samo še težje je premetavat kante, rastovarjat vagone in kamijone in podobno. Tako da glavo v roke in vsaj malo truda ... Če imaš možnost si nabavi inštrukcije za predmet, ki ti ne gre in tako naprej. Kot drugo me pa zanima kako je s popravnimi roki, kako da samo enega predmeta nisi opravil? Kot drugo obstaja izredni rok, torej jesenski rok (konc septembra), če imaš enega do dva prpravna ispita se lahko pogojno vpišeš, vkolikor maš kako zdravniško potrdilo (skor vsak ga dobi). Nenazadnje mi je nelogično da si si izbral ponavljanje namesto da bi si izbral da narediš matematiko kot občan, sicer zadeva stane 10 000 sit ampak ti potem lahko vpišeš naprej v letnik, zakaj bi dajal vso procesduro skos. Torej v prvem letniku ko je bila slovenščina si naredil veliko napako, saj bi lahko kot občan naredil tist ispit in nebi bilo vsega potrebno na novo delati ...
Da zaključim, šolski sistem je že gnil, samo ni vse na učiteljih ampak je tudi na iznajdlivosti in borbi za pravice. Kdaj je največja moč da molčiš! In največje orožje je beseda. Nikakor pa ne pritožbe na ministrstvu, ker iz tega se še nikoli ni izcinilo nič dobrega ...
Vrjamem pa da se ti šola po takih iskušnjah zagabi ...
Dejstvo je, da brez dela ni jela. Ne da se vse na lepe oči zment in ne se tu počutit žertev, ker ravno to te bo ubilo. Predvsem pa hodi v šolo, če že ne pa vsaj kot razumem delaš ispite kot občan, se naučiš vsega greš lepo na ispit kot na faksu.
Vsekakor je to težko, samo še težje je premetavat kante, rastovarjat vagone in kamijone in podobno. Tako da glavo v roke in vsaj malo truda ... Če imaš možnost si nabavi inštrukcije za predmet, ki ti ne gre in tako naprej. Kot drugo me pa zanima kako je s popravnimi roki, kako da samo enega predmeta nisi opravil? Kot drugo obstaja izredni rok, torej jesenski rok (konc septembra), če imaš enega do dva prpravna ispita se lahko pogojno vpišeš, vkolikor maš kako zdravniško potrdilo (skor vsak ga dobi). Nenazadnje mi je nelogično da si si izbral ponavljanje namesto da bi si izbral da narediš matematiko kot občan, sicer zadeva stane 10 000 sit ampak ti potem lahko vpišeš naprej v letnik, zakaj bi dajal vso procesduro skos. Torej v prvem letniku ko je bila slovenščina si naredil veliko napako, saj bi lahko kot občan naredil tist ispit in nebi bilo vsega potrebno na novo delati ...
Da zaključim, šolski sistem je že gnil, samo ni vse na učiteljih ampak je tudi na iznajdlivosti in borbi za pravice. Kdaj je največja moč da molčiš! In največje orožje je beseda. Nikakor pa ne pritožbe na ministrstvu, ker iz tega se še nikoli ni izcinilo nič dobrega ...
Vrjamem pa da se ti šola po takih iskušnjah zagabi ...
krneki125 ::
Ne krivim profesorje za to kar se mi je pripetilo, krivim sebe kr sem se spustil v to in nisem znal preprosto reči "NE".
Vedno sem dobil tretji oz. izredni popravni rok - brez plačila in brez zdravniškega potrdila (prvič slišim, da je potrebno plačati). V prvem letniku nisem naredil slovenščine iz preprostega razloga - več mi je pomenil denar (materialist) kot pa uspešno končano prvo leto (zakaj imel takšen odnos do šole. mislim da je znano). Drugič pa matematike nisem šel popravljati zaradi vseh težav, ki so se mi pripetile.
Včasih je pametno molčati, v nasprotnem se ti tole vse maščuje. Zamenjalo se je vodstvo šole - spremenilo se ni nič - še sedaj se dogaja podobno.
p.s.
Inštrukcije - imel slabe izkušnje z njimi (dvakrat se mi je pripetilo, da so mi vrnili denar in rekli, da ne rabim več hoditi k njim. Namreč niso še spoznali osebe v svojem življenju, ki ima takšen odnos do šole in samega predmeta.)
Vedno sem dobil tretji oz. izredni popravni rok - brez plačila in brez zdravniškega potrdila (prvič slišim, da je potrebno plačati). V prvem letniku nisem naredil slovenščine iz preprostega razloga - več mi je pomenil denar (materialist) kot pa uspešno končano prvo leto (zakaj imel takšen odnos do šole. mislim da je znano). Drugič pa matematike nisem šel popravljati zaradi vseh težav, ki so se mi pripetile.
Včasih je pametno molčati, v nasprotnem se ti tole vse maščuje. Zamenjalo se je vodstvo šole - spremenilo se ni nič - še sedaj se dogaja podobno.
p.s.
Inštrukcije - imel slabe izkušnje z njimi (dvakrat se mi je pripetilo, da so mi vrnili denar in rekli, da ne rabim več hoditi k njim. Namreč niso še spoznali osebe v svojem življenju, ki ima takšen odnos do šole in samega predmeta.)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki125 ()
ursa_ ::
Hm.... Če boš hotu kj spremenit, bos prvo mogu spremenit svoj odnos do šole kajti s takim odnosom, ki ga imaš ali pa si ga imel ne boš prišel nikamor...
[*Time won't make thinks better*]
ShowDown ::
po moje je zdaj že prepozno. Nadoknadit itaq zdaj neboš uspel tako, da izkoristi to in upaj da boš dobil službo.
Tito ::
Odnos do šole niti ni tako pomemben, bomembnejši je odnos do sočloveka. ČE denar ni problem ti lahko dober inštruktor brez kakršnegakoli dodatnega dela nauči za vsaj 3, katerikoli predmet neglede na to kak talent si za ta predmet ... Samo še vedno moraš vsaj takrat dati vse od sebe. ČE pa nisi zmožen par ur biti zbran si boš pač moral najti nek življenski cilj, za katerega ne bo potrebna šola ...
Preživel boš tudi brez šole, samo vprašanje je, ali si tega želiš?
Vsekakor pa živimo v taki družbi, v kateri je šola edino merilo za določevanje višine prejemkov. Če dobiš znanje tudi brez šole in sam kaj ustvariš pa ti bo tako ali tako vseeno ... Samo znanje moraš dobiti, če želiš uspeti. Neglede na to kje ga dobiš bo vedno več veljalo kaj znaš ne pa toliko kakšno diplomo imaš ...
Časi se spreminjajo in diploma dokler nimaš praktičnega znanja ne bo pomenila nič ...
Drugače pa si danes s šola ali brtez nje nič ... Dokler si ne lastiš nekaj podjetji ...
Preživel boš tudi brez šole, samo vprašanje je, ali si tega želiš?
Vsekakor pa živimo v taki družbi, v kateri je šola edino merilo za določevanje višine prejemkov. Če dobiš znanje tudi brez šole in sam kaj ustvariš pa ti bo tako ali tako vseeno ... Samo znanje moraš dobiti, če želiš uspeti. Neglede na to kje ga dobiš bo vedno več veljalo kaj znaš ne pa toliko kakšno diplomo imaš ...
Časi se spreminjajo in diploma dokler nimaš praktičnega znanja ne bo pomenila nič ...
Drugače pa si danes s šola ali brtez nje nič ... Dokler si ne lastiš nekaj podjetji ...
Tito ::
Nikoli ni prepozno ;) ...
ŠE starčki hodijo v šolo ...
Glede na neplačevanje ti pa lahko povem le to, da so ti šli pošteno na roke, da ti ni potrebno plačevati ... Sedaj ne vem kako in kaj, samo po zakonu je cena enega ispita 7.000 SIT če je le ta samo ustni ali samo pisni. Ali 10.000 če je oboje. Tako nekako se mi zdi da je če delaš letnik po izpitih ... Drugače pa ne razumem zakaj ne iskoristiš takih priložnosti ...
Kaj pa kako prešolanje? In kot drugo za kakšen program sploh gre? Ali je 3 letni ali 4 letni in program česa? Grafični tehnik (glede na to, da si se nekaj v prvem sporočilu govoril o tiskanju ), kerje to res precej čudno ...
ŠE starčki hodijo v šolo ...
Glede na neplačevanje ti pa lahko povem le to, da so ti šli pošteno na roke, da ti ni potrebno plačevati ... Sedaj ne vem kako in kaj, samo po zakonu je cena enega ispita 7.000 SIT če je le ta samo ustni ali samo pisni. Ali 10.000 če je oboje. Tako nekako se mi zdi da je če delaš letnik po izpitih ... Drugače pa ne razumem zakaj ne iskoristiš takih priložnosti ...
Kaj pa kako prešolanje? In kot drugo za kakšen program sploh gre? Ali je 3 letni ali 4 letni in program česa? Grafični tehnik (glede na to, da si se nekaj v prvem sporočilu govoril o tiskanju ), kerje to res precej čudno ...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Tito ()
krneki125 ::
Srednjo šolo (4 letni program) bom končal tako ali drugače. Prepis ne pride v poštev, kr bi mogel hoditi potem v LJ v srednjo šolo. Namreč želim končati ta izobraževalni program - saj me veseli le to (sam premal storim - glede šole).Vsekakor je želja iti naprej in za to tudi kaj postoriti. Glede dela ni problem - če je le določeno znanje.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki125 ()
ta_pridna ::
Namreč želim končati ta izobraževalni program - saj me veseli le to (sam premal storim - glede šole).
odgovor na dlani
Apyon ::
Ti si en superman, res. Cestitam. Kaj bi sola in svet brez takega strokovnjaka za vse. Pejt k socialni delavki al pa magar k odvetniku ne pa na Slotech pisat. Fak.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Apyon ()
root987 ::
Če si tako v zaostanko s snovjo - končaj vse kar delaš za profesorje, ter postopoma nadoknadi vso snov. Če tako dobro poznaš profesorje, ti bodo z veseljem povedali kaj je najbolj pomembno na maturi in kaj ne. Na pomembnem DELAJ, fejst, manj pomembno se ti naj pa vsaj polovično sanja. S časom boš, če si dovolj sposoben, verjetno prišel do nekega solidnega znanja. Pa inštrukcije niso slaba ideja...
"Myths which are believed in tend to become true."
--- George Orwell
--- George Orwell
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Neopravičene ure (strani: 1 2 3 )Oddelek: Šola | 16581 (12125) | Phantomeye |
» | Ponavljanje testaOddelek: Šola | 3858 (3488) | Sisko101 |
» | Problem v šoli. Zaplet s profesorico. (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Šola | 17820 (3663) | Sodck |
» | kazenski test 13. junij, a ni da 2 tedna pred koncem... (strani: 1 2 )Oddelek: Šola | 9637 (8217) | ERGY |
» | Profesori krešijo pravila? (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 6838 (5980) | [BISI] |