Forum » Loža » Profesori krešijo pravila?
Profesori krešijo pravila?
kocba ::
Naj vam izpovem mojo življensko zgodbo iz gimnazije. Kjer se mi je zgodilo, da so profesori preveč kršili pravila.
No pa začnimo......
Ko sem končal osnovno šolo sem se z veseljem vpisal na gimnazijo, saj sem upal da bom iz nje odnesel znanje. Ampak ni bilo tako. Že v prvem letniku sem srečal, da se profesori vedno bolj oddaljujejo učnemu načrtu in s tem tudi kršijo zakone.
In tako je tudi bilo pri geografiji. Profesor nam je na koncu 2 letnika dal za domačo nalogo predelati Azijo in to kar me poletnimi počitnicami. Predelati pa smo jo morali zato, ker "baje" on ni imel časa, da bi nam lahko to predaval.(To je njegova stvar ne naša) Čeprav so na drugih šolah Azijo predelali v šoli. In tako smo mi morali predelat Azijo doma. Po končanih počitnicah smo se vrnili v šolo vsaj z malo upanja, da nam bo le predaval Azijo. Ampak to se ni zgodilo. Profesor je jemal snov kar naprej (Afriko), ne da bi kar koli povedal o Aziji. Razen par diapozitivov smo pogledali. In ko smo predelai Afriko smo pisali test. Test je vključeval celotno snov iz prvega letnika vse do zadnje ure pred testom, plus 4 bukve katere so napisali različni popotniki, ampak kot, da še ne bi bilo dovolj je dal za predelat štiri njegove referate, katere je sam napisal. Mislim da je bilo to preveč za en test, kateri je trajal samo 20 minut. Pa zdi se še mi, da se je preveč oddaljil od šolskega kataloga.
In tako smo pisali. Ocene so bile katastorfalne tako, da zdaj ponavljamo test.V testu je tudi uporabil nalogo, kjer smo mo morali napisat jugo-vzhodno azijske reke: Mekong, Manam ter Saluen. Tega seveda nisem znal, saj teh rek ni v učbeniku. Sošolka to tudi profesoru pove, ampak on je rekel, da teh rek res ni not ampak smo si jih morali znat saj smo jih dodali na karti, ko nam je on predaval Azijo. (Hmmm.......on nam sploh ni predaval Azije, kako lahko potem zahteva v testu, da znamo snov katera ni napisana v učbeniku, iz katera smo se morali učit, pa še on nam ni o tem nič povedal? Kako naj mi predvidevamo kaj bo v testu, če pa sploh nismo vedeli, da moramo poznati te reke? Sploh nismo dobili nobenega namiga, da moramo to znat.) Ko smo pisali test je tudi namerno ružil ter nas potem spraševal, če nas to moti. Valda da nas moti! Ampak to ni vse. Sošolki je tudi podaril čestitko za rojstni dan, katera je bila opremljena z srčki in to kar med testom, kjer mora biti koncentracija najvišja.
Ko dobimo teste nazaj in ko se odločamo kdaj bomo pisali nam profesor dodeli datum na tisti dan, ko bomo že piali en test. Ali lahko on to naredi da pišemo dva testa ne en dan, ker "kao", da se bliža konferenca pa je prisiljen to naredit? Nevem no, če lahko. To mu tudi povem. Ampak sem edini v našem razredu, kateremu se zdi da krši pravila. Profesor mi seveda začne razlagat, da lahko pišemo, ampak jaz še vedno trdim da se moti in da se bom prepričal to pri ravnatelju. In ko vidi, da ne bom popustil mi reče :" Da ne bi, ki mešal kakega dreka": Jaz se seveda še ne dam in ko on to vidi mi "podari bonus", da sem jaz lahko vprašan kaki drugi dan. (Zakaj ne bi smel "mešat dreka"? Ker ve dam mam prav pa da on dela narobe? Verjeten za to ja.)
Ampak tega je seveda še več ampak se mi ne da več pisat. Aja pa še to. Imam sošolce kateri mislijo, da moramo mi dijaki biti podrejeni profesorjem. Mislijo, da so profesori nekaj več in da lahko delajo z nami kar hočejo. Da je pač takšno življenje, kjer moraš vedno biti tiho in vse požirat. In da se pritožuješ brezveze, ker itak profesori vedno zmagajo. Jaz sem seveda proti temu.
Zdaj pa me še zanima kaj si vi o tem mislite. Ali se strinajte z mojim sošolci? Ali je prav to kar dela profesor?
Malo se razpišete, da bom videl ali se motim jaz ali sošolci.
No pa začnimo......
Ko sem končal osnovno šolo sem se z veseljem vpisal na gimnazijo, saj sem upal da bom iz nje odnesel znanje. Ampak ni bilo tako. Že v prvem letniku sem srečal, da se profesori vedno bolj oddaljujejo učnemu načrtu in s tem tudi kršijo zakone.
In tako je tudi bilo pri geografiji. Profesor nam je na koncu 2 letnika dal za domačo nalogo predelati Azijo in to kar me poletnimi počitnicami. Predelati pa smo jo morali zato, ker "baje" on ni imel časa, da bi nam lahko to predaval.(To je njegova stvar ne naša) Čeprav so na drugih šolah Azijo predelali v šoli. In tako smo mi morali predelat Azijo doma. Po končanih počitnicah smo se vrnili v šolo vsaj z malo upanja, da nam bo le predaval Azijo. Ampak to se ni zgodilo. Profesor je jemal snov kar naprej (Afriko), ne da bi kar koli povedal o Aziji. Razen par diapozitivov smo pogledali. In ko smo predelai Afriko smo pisali test. Test je vključeval celotno snov iz prvega letnika vse do zadnje ure pred testom, plus 4 bukve katere so napisali različni popotniki, ampak kot, da še ne bi bilo dovolj je dal za predelat štiri njegove referate, katere je sam napisal. Mislim da je bilo to preveč za en test, kateri je trajal samo 20 minut. Pa zdi se še mi, da se je preveč oddaljil od šolskega kataloga.
In tako smo pisali. Ocene so bile katastorfalne tako, da zdaj ponavljamo test.V testu je tudi uporabil nalogo, kjer smo mo morali napisat jugo-vzhodno azijske reke: Mekong, Manam ter Saluen. Tega seveda nisem znal, saj teh rek ni v učbeniku. Sošolka to tudi profesoru pove, ampak on je rekel, da teh rek res ni not ampak smo si jih morali znat saj smo jih dodali na karti, ko nam je on predaval Azijo. (Hmmm.......on nam sploh ni predaval Azije, kako lahko potem zahteva v testu, da znamo snov katera ni napisana v učbeniku, iz katera smo se morali učit, pa še on nam ni o tem nič povedal? Kako naj mi predvidevamo kaj bo v testu, če pa sploh nismo vedeli, da moramo poznati te reke? Sploh nismo dobili nobenega namiga, da moramo to znat.) Ko smo pisali test je tudi namerno ružil ter nas potem spraševal, če nas to moti. Valda da nas moti! Ampak to ni vse. Sošolki je tudi podaril čestitko za rojstni dan, katera je bila opremljena z srčki in to kar med testom, kjer mora biti koncentracija najvišja.
Ko dobimo teste nazaj in ko se odločamo kdaj bomo pisali nam profesor dodeli datum na tisti dan, ko bomo že piali en test. Ali lahko on to naredi da pišemo dva testa ne en dan, ker "kao", da se bliža konferenca pa je prisiljen to naredit? Nevem no, če lahko. To mu tudi povem. Ampak sem edini v našem razredu, kateremu se zdi da krši pravila. Profesor mi seveda začne razlagat, da lahko pišemo, ampak jaz še vedno trdim da se moti in da se bom prepričal to pri ravnatelju. In ko vidi, da ne bom popustil mi reče :" Da ne bi, ki mešal kakega dreka": Jaz se seveda še ne dam in ko on to vidi mi "podari bonus", da sem jaz lahko vprašan kaki drugi dan. (Zakaj ne bi smel "mešat dreka"? Ker ve dam mam prav pa da on dela narobe? Verjeten za to ja.)
Ampak tega je seveda še več ampak se mi ne da več pisat. Aja pa še to. Imam sošolce kateri mislijo, da moramo mi dijaki biti podrejeni profesorjem. Mislijo, da so profesori nekaj več in da lahko delajo z nami kar hočejo. Da je pač takšno življenje, kjer moraš vedno biti tiho in vse požirat. In da se pritožuješ brezveze, ker itak profesori vedno zmagajo. Jaz sem seveda proti temu.
Zdaj pa me še zanima kaj si vi o tem mislite. Ali se strinajte z mojim sošolci? Ali je prav to kar dela profesor?
Malo se razpišete, da bom videl ali se motim jaz ali sošolci.
- spremenil: kocba ()
_Mortal_ ::
Kokr jz vem ne smejo bit dve kontrolni dnevno pa to med počitnicam sranje o Aziji kr ti to lepo povej ravnateljci
Is reading in the bathroom considered as multi-tasking?
sasox ::
Zelo očitno je, da se motijo tvoji sošolci. Hmm, čudne sošolce maš to ;) Pri nas ko je bila kakšna taka pizdarija smo šli najprej do razrednika (biu je zelo vredu) ali pa kar do ravnatelja in zadeve so se porihtale!
Sam če si pa sam v razredu potem je pa težka....
Sam če si pa sam v razredu potem je pa težka....
_Mortal_ ::
Aja vsekakor ne smeš bit sam to rabš storit če se da z celim razredom tko bo prej verjela kot pa enmu. Mel sm podoben primer
Is reading in the bathroom considered as multi-tasking?
Avenger ::
Ja, se strinjam. Najprej si se pogovoril s prfoksom, kar je korektno, zdaj greš pa k ravnateljici. Pravilno.
Na naši šoli -trgovska akademija- je blo pa tko, vsaj v malce višjih letnikih, da smo imeli s prfoksi pol-kolegialen odnos, pač zelo človeški in mislim, da bi moralo bit to povsod.
Na naši šoli -trgovska akademija- je blo pa tko, vsaj v malce višjih letnikih, da smo imeli s prfoksi pol-kolegialen odnos, pač zelo človeški in mislim, da bi moralo bit to povsod.
It is better to be hated for what you are than to be loved for something you are not.
kocba ::
To se popolnoma strinjam, ker itak vem, da sam ne bom nič dosegel. Sam je pa predsednica razreda z mano.
Maximus ::
Če boš kj sam poskušu boš verjetn dobivu smrekce za nov let. Probi razred prepričat da držijo s tabo. Prvo pejte razredničarki, če ne bo nč, pol ravnateljici itd. Če še vedno ne bo nič probite najd kako prfokso-a, ki se vedno poteguje za dijake (vedno se kdo najde) pa se pol zmente, če ne pa na nek način bojkoterat profesorja (njegov predmet).
Kar se pa tiče pisanja, kolikor je men znano se ne sme pisat 2 tedna (ali pa 1 teden, se ne spomnim več) pred konferenco, razen če se razred strinja
Kar se pa tiče pisanja, kolikor je men znano se ne sme pisat 2 tedna (ali pa 1 teden, se ne spomnim več) pred konferenco, razen če se razred strinja
Thrivial ::
Dve besedi: solska inspekcija.
Lahko gres najprej k ravnatelju, razrednicarki ipd., ampak taki postopki so, khm...pogosto neuspesno. Profesorju se izrece opomon in ni kaj dosti bolje...ponavadi pravim.
Tu pa gre za kar precej hude krsitve solskega reda iz strani prfoxa, zato naj eden izmed starsev poklice solsko inspekcijo, zelo priporocljivo pa je, da imate vse skupaj se dokumentirano. V tem primeru bo na nitki visela njegova sluzba, ki je po pravici povedano glede na izreceno, ne zasluzi.
lp
Lahko gres najprej k ravnatelju, razrednicarki ipd., ampak taki postopki so, khm...pogosto neuspesno. Profesorju se izrece opomon in ni kaj dosti bolje...ponavadi pravim.
Tu pa gre za kar precej hude krsitve solskega reda iz strani prfoxa, zato naj eden izmed starsev poklice solsko inspekcijo, zelo priporocljivo pa je, da imate vse skupaj se dokumentirano. V tem primeru bo na nitki visela njegova sluzba, ki je po pravici povedano glede na izreceno, ne zasluzi.
lp
:: Member of Eror Team ::
... and Eror Team is gone...
... and Eror Team is gone...
Elemen_T ::
Točno tako.
Inšpekcija. Lokalno ne boš nič rešil, ker kot veš profesorji držijo skupaj. Vsaj ponavadi.
LP
Inšpekcija. Lokalno ne boš nič rešil, ker kot veš profesorji držijo skupaj. Vsaj ponavadi.
LP
undefined ::
Jah, vse to glede pritožb drži... je pa tudi res, da bolj ko se pritožuješ (bolj ko se oddaljuješ od povprečja sošolcev), bolj te bodo imeli profesorji 'na piki'. Kar pa vsekakor ni dobro, in verjetno ti tudi zaradi tega niso vsi sošolci pripravljeni pomagat (nimajo jajc, po domače). Jaz ti svetujem, da prvo prepričaš vsaj 2/3 sošolcev na svojo stran, potem pa v akcijo. And godspeed.
Tiger ::
Slovenski šolski sistem je na psu. Pa ne zaradi znanja dijakov temveč zaradi profesorjev. Slednji so prevečkrat tisti, ki ti lahko v trenutno uničijo življenje.
Jaz samo čakam dan, da se bo komu od dijakov utrgal, pa bo fental kakšnega profesorja (tako kot se je to pred meseci zgodilo v Varaždinu, HR). Takrat pa se bo marsikateri profesor malce usral ter bo bolj prisluhnil dijakov, morda pa se tudi motim.
Jaz samo čakam dan, da se bo komu od dijakov utrgal, pa bo fental kakšnega profesorja (tako kot se je to pred meseci zgodilo v Varaždinu, HR). Takrat pa se bo marsikateri profesor malce usral ter bo bolj prisluhnil dijakov, morda pa se tudi motim.
undefined ::
>Jaz samo čakam dan, da se bo komu od dijakov utrgal, pa bo fental kakšnega profesorja (tako kot se je to pred meseci zgodilo v Varaždinu, HR). Takrat pa se bo marsikateri profesor malce usral ter bo bolj prisluhnil dijakov, morda pa se tudi motim.
Taka mnenja pa jaz z vso močjo zavračam. In jih poznam kar nekaj takih, ki so nekoč imeli podobno mnenje kot ti... resnica pa je bila, da so bili oni sami zabušanti!
Taka mnenja pa jaz z vso močjo zavračam. In jih poznam kar nekaj takih, ki so nekoč imeli podobno mnenje kot ti... resnica pa je bila, da so bili oni sami zabušanti!
Thrivial ::
IceMan: ne mores posplositi profesorjev. Kot povsod so tudi med profesorji razumnezi, ki bodo znali malce bolj objektivno oceniti situacijo...na drugi strani pa so seveda tudi skrajnezi...
Tiger: verjetno ne hodis/nisi hodil na kaksno poklicno solo, kajne? Pa tudi govoric iz tam ne slisis...?
Za primer lahko dam kranjsko SESŠ aka Iskro, kjer profesorji pocasi postajajo ogrozena vrsta zaradi dijakov po tvojem okusu...saj ves pistol in podobnih zadev ni tezko dobiti....
lp
Tiger: verjetno ne hodis/nisi hodil na kaksno poklicno solo, kajne? Pa tudi govoric iz tam ne slisis...?
Za primer lahko dam kranjsko SESŠ aka Iskro, kjer profesorji pocasi postajajo ogrozena vrsta zaradi dijakov po tvojem okusu...saj ves pistol in podobnih zadev ni tezko dobiti....
lp
:: Member of Eror Team ::
... and Eror Team is gone...
... and Eror Team is gone...
tejo ::
Učitelji na Iskri postajajo ogrožena vrsta? Če se bo tako nadeljevalo, kot se je začelo letos, drugo leto na iskri ne bo več pouk v dveh izmenah, ker bo za pol manj dijakov! OK, za četrtino manj...
Thrivial ::
tejo: ok, mogoce sem malce pretiraval, ampak glede na to kar slisim od prijateljev in znancev ki so na Iskri stanje ni prav roznato...zakaj pa mislis da so tako strogi ukrepi? Prav zaradi grobih krsitev.
lp
lp
:: Member of Eror Team ::
... and Eror Team is gone...
... and Eror Team is gone...
Elemen_T ::
Če smo že pri korektnosti ravnanaja profesorjev, bi jaz raje omenil (ne)korektnost učnega gradiva oziroma obsega.
Le ta je popolnoma nesprejemljiv! Snov je vedno bolj obsežna, težka in v končni fazi na meji pomembnosti.
Ni tistih osnov, splošnih podatkov, ki bi jih moral vedeti vsak zemljan. Učimo se vektorje, variacije, permutacije, kvadratne funkcije, ...strukturo celice,endokrini sistem, avtoritmijo, ...skratka točno specifične snovi, ki bi bile zanimive za morebitne interesante...ki pa NIKAKOR niso vsi.
Naprimer mene zanima izključno računalništvo, znanost, skratka novodobne, zanimive stvari, nikakor pa ne že naštete brezvezne snovi.
Dam za primer:
Zadnjič je bil na milionarju absolvent medicine....rekel bi: Ma to je splošno izobražen človek, majke mi!...intelektualec!
...prvo vprašanje... bp...2. bp...3. bp....Tipu pa se zataknilo pri vprašanju "Kaj je Angleška bolezen"?! Ni vedel. Kliče kolega. Tudi absolvent medicine. Ve niti one ne. mislim...helooo?
Vprašanje sem vedel celo jaz!
Potem pa samo pomislite kaj vse se lahko zgodi če narajmate na takega zdravnika in posledično, kam pelje naša družba.....ali pa šolski sistem? who knows...
Ok...pa to je samo en primer. Okol tega se dogaja...svašta.
Mislim, da je pri vsem tem kriva sama vlada. Določeni psihologi, ki se ukvarjajo točno s tem, želijo stvari spremeniti na bolje. Okol sistema ocenjevanja in obsega ter vrste snovi se govori marsikaj! Vendar kaj ko je vse posredno...IN odvisno od mnogo dejavnikov.
Tukaj je vlada, referendumi (ki jih je treba mastno plačat)...in...vlada vse zanika. Shit happens.
Mah...sploh nimam več besed. Če bi se posledice moje jeze realizirale nevem kaj bi bilo.
Le ta je popolnoma nesprejemljiv! Snov je vedno bolj obsežna, težka in v končni fazi na meji pomembnosti.
Ni tistih osnov, splošnih podatkov, ki bi jih moral vedeti vsak zemljan. Učimo se vektorje, variacije, permutacije, kvadratne funkcije, ...strukturo celice,endokrini sistem, avtoritmijo, ...skratka točno specifične snovi, ki bi bile zanimive za morebitne interesante...ki pa NIKAKOR niso vsi.
Naprimer mene zanima izključno računalništvo, znanost, skratka novodobne, zanimive stvari, nikakor pa ne že naštete brezvezne snovi.
Dam za primer:
Zadnjič je bil na milionarju absolvent medicine....rekel bi: Ma to je splošno izobražen človek, majke mi!...intelektualec!
...prvo vprašanje... bp...2. bp...3. bp....Tipu pa se zataknilo pri vprašanju "Kaj je Angleška bolezen"?! Ni vedel. Kliče kolega. Tudi absolvent medicine. Ve niti one ne. mislim...helooo?
Vprašanje sem vedel celo jaz!
Potem pa samo pomislite kaj vse se lahko zgodi če narajmate na takega zdravnika in posledično, kam pelje naša družba.....ali pa šolski sistem? who knows...
Ok...pa to je samo en primer. Okol tega se dogaja...svašta.
Mislim, da je pri vsem tem kriva sama vlada. Določeni psihologi, ki se ukvarjajo točno s tem, želijo stvari spremeniti na bolje. Okol sistema ocenjevanja in obsega ter vrste snovi se govori marsikaj! Vendar kaj ko je vse posredno...IN odvisno od mnogo dejavnikov.
Tukaj je vlada, referendumi (ki jih je treba mastno plačat)...in...vlada vse zanika. Shit happens.
Mah...sploh nimam več besed. Če bi se posledice moje jeze realizirale nevem kaj bi bilo.
undefined ::
Thrivial
>IceMan: ne mores posplositi profesorjev. Kot povsod so tudi med profesorji razumnezi, ki bodo znali malce bolj objektivno oceniti situacijo...
Kje za božjo voljo ti vidiš, da sem jaz posploševal al pa gobcal profesorje? V zadnjem postu kritiziram ravno zabušantske dijake, in ne profesorje. Prosim, preberi še enkrat. ;)
>Za primer lahko dam kranjsko SESŠ aka Iskro, kjer profesorji pocasi postajajo ogrozena vrsta zaradi dijakov po tvojem okusu...
Ravno o tem sem govoril.
Veliko dijakov na tej šoli je zabušantov, ki ven mečejo take, kot 'kak bi blo fajn kakega profesorja h kraju spravit'. Sicer pa tudi to priznam, da ni veliko dobrih profesorjev na tej šoli, so zelo redki. ;) Vendar izjav takega tipa kljub vsemu ne odobravam niti pod razno, ker posploševanje tudi jaz sovražim.
Elemen_T, ja, s tvojo izjavo se popolnoma strinjam 150%! To kar si obrazložil je res pri nas čisti poden... učitelji so postali prave lajne, in sploh ne več učitelji v pravem pomenu besede. Zamislite si avtošolo (ki je po vsej sreči mnogo boljša) na ta način... da bi se tam moral učit kako računat konje, kubike avtomobila... pa načine delovanja motorja, pa način izdelave sedežev, le zato, da bi dobil "spričevalo" o znanju vožnje avtomobila... voziti ga pa na koncu marsikdo verjetno še vedno ne bi znal. Tako sranje se dogaja danes po šolah, VSE drugo bodo prfoksi nakladali, samo tisto ne, kar res nujno rabiš znat, in zaradi česar si se sploh vpisal v to smer. Oh ja... no further comment.
>IceMan: ne mores posplositi profesorjev. Kot povsod so tudi med profesorji razumnezi, ki bodo znali malce bolj objektivno oceniti situacijo...
Kje za božjo voljo ti vidiš, da sem jaz posploševal al pa gobcal profesorje? V zadnjem postu kritiziram ravno zabušantske dijake, in ne profesorje. Prosim, preberi še enkrat. ;)
>Za primer lahko dam kranjsko SESŠ aka Iskro, kjer profesorji pocasi postajajo ogrozena vrsta zaradi dijakov po tvojem okusu...
Ravno o tem sem govoril.
Veliko dijakov na tej šoli je zabušantov, ki ven mečejo take, kot 'kak bi blo fajn kakega profesorja h kraju spravit'. Sicer pa tudi to priznam, da ni veliko dobrih profesorjev na tej šoli, so zelo redki. ;) Vendar izjav takega tipa kljub vsemu ne odobravam niti pod razno, ker posploševanje tudi jaz sovražim.
Elemen_T, ja, s tvojo izjavo se popolnoma strinjam 150%! To kar si obrazložil je res pri nas čisti poden... učitelji so postali prave lajne, in sploh ne več učitelji v pravem pomenu besede. Zamislite si avtošolo (ki je po vsej sreči mnogo boljša) na ta način... da bi se tam moral učit kako računat konje, kubike avtomobila... pa načine delovanja motorja, pa način izdelave sedežev, le zato, da bi dobil "spričevalo" o znanju vožnje avtomobila... voziti ga pa na koncu marsikdo verjetno še vedno ne bi znal. Tako sranje se dogaja danes po šolah, VSE drugo bodo prfoksi nakladali, samo tisto ne, kar res nujno rabiš znat, in zaradi česar si se sploh vpisal v to smer. Oh ja... no further comment.
burekar ::
Pred leti so nam naši dragi politiki obljubili 30procentno zmanjšanje šolskih učnih načrtov, še posebej v osnovni šoli in gimnaziji. Kaj se je zgodilo? Nič, samo še več snovi je. Še ena predvolilna obljuba, ki je ni nihče uresničil.
V čem je problem?
V tem, da imamo 3krat toliko snovi v učnem načrtu, kot pa Angleži. A je to normalno???
Še ogromno stvari bi znal povedat v tej smeri, ampak enostavno nima smisla.
Ideja bi pa bila, da bi začel zbirat podpise za spremembo učnih načrtov. Naši starši bi nas 100% podprli. Kot pa vemo, so pa naši starši v naši državi tisti ljudje, ki volijo politike. Rabimo nekaj aktivistov za celotno stavr, in mogoče bi celo kaj dosegli.
V čem je problem?
V tem, da imamo 3krat toliko snovi v učnem načrtu, kot pa Angleži. A je to normalno???
Še ogromno stvari bi znal povedat v tej smeri, ampak enostavno nima smisla.
Ideja bi pa bila, da bi začel zbirat podpise za spremembo učnih načrtov. Naši starši bi nas 100% podprli. Kot pa vemo, so pa naši starši v naši državi tisti ljudje, ki volijo politike. Rabimo nekaj aktivistov za celotno stavr, in mogoče bi celo kaj dosegli.
"The last 29 days of the month are the hardest."
- Nikola Tesla
- Nikola Tesla
undefined ::
>V tem, da imamo 3krat toliko snovi v učnem načrtu, kot pa Angleži. A je to normalno???
[sarcasm]Jah, mi pač nismo tako neumni kot ti Ameri, in so naši možgani sposobni sprejeti mnogo več informacij kot pa tisti primitivni od Amerov. Smo pač ogromno naprednejši, vi samo ABX-a pa TESKAn-a in njegove pajdaše povprašajte.[/sarcasm]
[sarcasm]Jah, mi pač nismo tako neumni kot ti Ameri, in so naši možgani sposobni sprejeti mnogo več informacij kot pa tisti primitivni od Amerov. Smo pač ogromno naprednejši, vi samo ABX-a pa TESKAn-a in njegove pajdaše povprašajte.[/sarcasm]
Thrivial ::
IceMan:
je pa tudi res, da bolj ko se pritožuješ (bolj ko se oddaljuješ od povprečja sošolcev), bolj te bodo imeli profesorji 'na piki'.
Elemen_T: jep, prav imas. Ceprav se profesorji dostikrat malce oddaljijo od kurikuluma v dobro dijakov. Ampak vseeno je ucni nacrt cisti podn...in na slabse gre.
Ko sem bil na Danskem v izmenjavi dijakov so cel teden jamrali ker so imeli ENO(!) nalogo iz fizike za resiti. Mi je dalo malo misliti...in ko vidis prijazno srednjo solo in ne samo ene betonske gmote, ucne prostore itd. dobis kar nekaksno veselje do ucenja(ki ga pri nas milo receno zatiranje).
Sedaj pa mi oprostite, se grem na pamet nauciti najpomembnejse Sartrove izjave...
lp
je pa tudi res, da bolj ko se pritožuješ (bolj ko se oddaljuješ od povprečja sošolcev), bolj te bodo imeli profesorji 'na piki'.
Elemen_T: jep, prav imas. Ceprav se profesorji dostikrat malce oddaljijo od kurikuluma v dobro dijakov. Ampak vseeno je ucni nacrt cisti podn...in na slabse gre.
Ko sem bil na Danskem v izmenjavi dijakov so cel teden jamrali ker so imeli ENO(!) nalogo iz fizike za resiti. Mi je dalo malo misliti...in ko vidis prijazno srednjo solo in ne samo ene betonske gmote, ucne prostore itd. dobis kar nekaksno veselje do ucenja(ki ga pri nas milo receno zatiranje).
Sedaj pa mi oprostite, se grem na pamet nauciti najpomembnejse Sartrove izjave...
lp
:: Member of Eror Team ::
... and Eror Team is gone...
... and Eror Team is gone...
Tiger ::
Iceman: Ti pa po mojem v življenju še nisi nikoli doživel, da te je kakšen profesor dobu na piko ali pa da te je kar tako mal za brez veze zajebaval itd..
Jaz osebno pa sem tega dosti videl pri sošolci pa tudi ostalih, ko sem se šolal na t.i. Iskri. Da, hodil sem na Iskro in jo tudi brez problema naredil. Tako da nisem zabušant o katerih ti govoriš.
O Iskri lahko govori samo tisti, ki jo je res doživel. In jaz sem jo, ti pa jo verjetno nisi, ali pa si tako zelo priljubljen pri profesorjih, da te lahko kadar želijo nabijajo od zadaj :)
No, povej mi kaj bi ti storil, če bi ti v 4. letniku, tik pred maturo, dal prfoks za športno vzgojo popravca, vse ostale predmeta pa bi imel pozitivne in že zaključene?
No, to se je skoraj zgodilo meni, in povem vam vsem tukaj, da bi takrat najverjetneje ubil. Kajti če bi mi on uničil življenje (vpis na fakulteto) zaradi enega bednega športa, potem si tak človek ne zasluži življenja...
Jaz osebno pa sem tega dosti videl pri sošolci pa tudi ostalih, ko sem se šolal na t.i. Iskri. Da, hodil sem na Iskro in jo tudi brez problema naredil. Tako da nisem zabušant o katerih ti govoriš.
O Iskri lahko govori samo tisti, ki jo je res doživel. In jaz sem jo, ti pa jo verjetno nisi, ali pa si tako zelo priljubljen pri profesorjih, da te lahko kadar želijo nabijajo od zadaj :)
No, povej mi kaj bi ti storil, če bi ti v 4. letniku, tik pred maturo, dal prfoks za športno vzgojo popravca, vse ostale predmeta pa bi imel pozitivne in že zaključene?
No, to se je skoraj zgodilo meni, in povem vam vsem tukaj, da bi takrat najverjetneje ubil. Kajti če bi mi on uničil življenje (vpis na fakulteto) zaradi enega bednega športa, potem si tak človek ne zasluži življenja...
undefined ::
Thrivial
>je pa tudi res, da bolj ko se pritožuješ (bolj ko se oddaljuješ od povprečja sošolcev), bolj te bodo imeli profesorji 'na piki'.
Aha, se opravičujem, nisem takoj vedel na kateri post ciljaš... ok. Ampak jaz še vedno stojim pri svoji izjavi, in verjamem, da to velja za kar dosti profesorjev... večina jih bo ob tem podobnega mnenja kot recimo "ja, ta je pa težaven otrok", in podobno. Pri večini si potem avtomatsko na piki, pri manjši (razumni) večini pa seveda ne. Saj nisem nikjer 100% 'posploševal'.
>je pa tudi res, da bolj ko se pritožuješ (bolj ko se oddaljuješ od povprečja sošolcev), bolj te bodo imeli profesorji 'na piki'.
Aha, se opravičujem, nisem takoj vedel na kateri post ciljaš... ok. Ampak jaz še vedno stojim pri svoji izjavi, in verjamem, da to velja za kar dosti profesorjev... večina jih bo ob tem podobnega mnenja kot recimo "ja, ta je pa težaven otrok", in podobno. Pri večini si potem avtomatsko na piki, pri manjši (razumni) večini pa seveda ne. Saj nisem nikjer 100% 'posploševal'.
undefined ::
Tiger
>No, povej mi kaj bi ti storil, če bi ti v 4. letniku, tik pred maturo, dal prfoks za športno vzgojo popravca, vse ostale predmeta pa bi imel pozitivne in že zaključene?
Nič, naredil bi popravca čimpreje kar je možno. Seveda bi tak prfoks prišel avtomatsko na vrh moje dislike liste, vendar ga zaradi tega še vedno ne bi hotel ubiti - daleč od tega, še naprej bi se trudil biti vljuden no njega, samo zaradi izgleda do drugih (okolice)! Ti zgleda sploh ne veš, kako nek dijak pride vsem na piko, če se pri nekem profesorju vede kot 'kreten' (po domače rečeno), pa ni važno, kdo je bil kriv, "ti" boš padel na slab izgled, ne pa profesor. Think! :)
No, ubijanje samo je pa nasploh druga tema, in o njej ne nameravam toliko razpravljati. Let's just say, da jaz ne bi nikoli bil pripravljen ubiti nobenega živega bitja, razen mrčesa (ali pa mogoče v skrajnem primeru samoobrambe tudi človeka, "mogoče"). :)
>No, povej mi kaj bi ti storil, če bi ti v 4. letniku, tik pred maturo, dal prfoks za športno vzgojo popravca, vse ostale predmeta pa bi imel pozitivne in že zaključene?
Nič, naredil bi popravca čimpreje kar je možno. Seveda bi tak prfoks prišel avtomatsko na vrh moje dislike liste, vendar ga zaradi tega še vedno ne bi hotel ubiti - daleč od tega, še naprej bi se trudil biti vljuden no njega, samo zaradi izgleda do drugih (okolice)! Ti zgleda sploh ne veš, kako nek dijak pride vsem na piko, če se pri nekem profesorju vede kot 'kreten' (po domače rečeno), pa ni važno, kdo je bil kriv, "ti" boš padel na slab izgled, ne pa profesor. Think! :)
No, ubijanje samo je pa nasploh druga tema, in o njej ne nameravam toliko razpravljati. Let's just say, da jaz ne bi nikoli bil pripravljen ubiti nobenega živega bitja, razen mrčesa (ali pa mogoče v skrajnem primeru samoobrambe tudi človeka, "mogoče"). :)
TESKAn ::
>V tem, da imamo 3krat toliko snovi v učnem načrtu, kot pa Angleži. A je to normalno???
>[sarcasm]Jah, mi pač nismo tako neumni kot ti Ameri, in so naši možgani sposobni sprejeti mnogo več informacij kot pa tisti primitivni od Amerov. Smo pač ogromno naprednejši, vi samo ABX-a pa TESKAn-a in njegove pajdaše povprašajte.[/sarcasm]
Tle je govora o Angležih. In Anglija še ni Amerika.
---------------------------------------
Glede profesorjev.
Nekateri so vredu. Velika večina je kretenov. Ki svoje frustracije izživljajo nad dijaki. Recimo nekaj primerkov slabih:
- Se mu zameriš in te pol j*** celo leto
- Hočeš kak nesporazum lepo rešit z njim, on pa obsedi z dolgim nosom in odločenostjo, da ti zagreni življenje na gimnaziji do konca
- delanje razlik med dijaki. Recimo ustno ocenjevanje na podlagi prejšnjih ocen in ne trenutnega znanja. In pa delanje razlik med dijaki glede na to, koliko se dijakova filozofija sklada s profesorjevo.
Vsega tega sem v štirih letih na gimnaziji doživel preveč. In vsako leto je bilo tega več. Zakaj? Zakaj noben ne vstane in se zoperstavi profesorski samovolji? Eh, enostavno. Noben se ne upa. Pač človeški faktor - jest se pa že ne bom izpostavlu, da bo pol še mene j***. raje so ljudje tiho in mirno prenašajo to s*****, kot da bi kaj naredili. In kdor si pa le upa kaj reč - bogi on.
Ampak seveda niso vsi profesorji slabi - je tudi nekaj takih, s katerimi se lahko pogovoriš brez bojazni, da bi ti zato dajal smrekce celo leto. Ampak, kot sem že rekel - taki so v manjšini. Pravzaprav jih skoraj ni. Jebiga.
>[sarcasm]Jah, mi pač nismo tako neumni kot ti Ameri, in so naši možgani sposobni sprejeti mnogo več informacij kot pa tisti primitivni od Amerov. Smo pač ogromno naprednejši, vi samo ABX-a pa TESKAn-a in njegove pajdaše povprašajte.[/sarcasm]
Tle je govora o Angležih. In Anglija še ni Amerika.
---------------------------------------
Glede profesorjev.
Nekateri so vredu. Velika večina je kretenov. Ki svoje frustracije izživljajo nad dijaki. Recimo nekaj primerkov slabih:
- Se mu zameriš in te pol j*** celo leto
- Hočeš kak nesporazum lepo rešit z njim, on pa obsedi z dolgim nosom in odločenostjo, da ti zagreni življenje na gimnaziji do konca
- delanje razlik med dijaki. Recimo ustno ocenjevanje na podlagi prejšnjih ocen in ne trenutnega znanja. In pa delanje razlik med dijaki glede na to, koliko se dijakova filozofija sklada s profesorjevo.
Vsega tega sem v štirih letih na gimnaziji doživel preveč. In vsako leto je bilo tega več. Zakaj? Zakaj noben ne vstane in se zoperstavi profesorski samovolji? Eh, enostavno. Noben se ne upa. Pač človeški faktor - jest se pa že ne bom izpostavlu, da bo pol še mene j***. raje so ljudje tiho in mirno prenašajo to s*****, kot da bi kaj naredili. In kdor si pa le upa kaj reč - bogi on.
Ampak seveda niso vsi profesorji slabi - je tudi nekaj takih, s katerimi se lahko pogovoriš brez bojazni, da bi ti zato dajal smrekce celo leto. Ampak, kot sem že rekel - taki so v manjšini. Pravzaprav jih skoraj ni. Jebiga.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
undefined ::
TESKAn
>Tle je govora o Angležih. In Anglija še ni Amerika.
To sploh nima veze, bistvo je sporočilo tega sarkazma tvoji vrsti intelektualcev.
Saj v Ameriki imajo tudi dosti manj učne snovi kot pri nas, verjetno še manj kot v Angliji.
>Tle je govora o Angležih. In Anglija še ni Amerika.
To sploh nima veze, bistvo je sporočilo tega sarkazma tvoji vrsti intelektualcev.
Saj v Ameriki imajo tudi dosti manj učne snovi kot pri nas, verjetno še manj kot v Angliji.
TESKAn ::
Ki je?
In pa čudno, da kljub temu, da imajo manj snovi, kot je imamo mi, se samo v ZDA dogaja, da hodi mularija po šolah z puškami in poka druge...In pa zanimivo - navkljub temu, da imajo manj snovi, veliko manj, kot ti praviš, jih veliko ne naredi šole.
Aja, še prošnja za razsvetljenje: kakšna je moja vrsta intelektualcev? Da si bom enkrat na jasnem, kako misliš ti o meni.
P.S.: Zanimivo, ane, da ravno v ZDA, ki jo imaš za naj - naj, pride do tega, kar se tebi zdi nekaj najnižjega - do pobijanja sošolcev in profesorjev zaradi slabih ocen.
In pa čudno, da kljub temu, da imajo manj snovi, kot je imamo mi, se samo v ZDA dogaja, da hodi mularija po šolah z puškami in poka druge...In pa zanimivo - navkljub temu, da imajo manj snovi, veliko manj, kot ti praviš, jih veliko ne naredi šole.
Aja, še prošnja za razsvetljenje: kakšna je moja vrsta intelektualcev? Da si bom enkrat na jasnem, kako misliš ti o meni.
P.S.: Zanimivo, ane, da ravno v ZDA, ki jo imaš za naj - naj, pride do tega, kar se tebi zdi nekaj najnižjega - do pobijanja sošolcev in profesorjev zaradi slabih ocen.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
[BISI] ::
V primeru ponavljanja testa, se le ta, se mi zdi, lahko pise na isti dan kot se en test. Sicer pa me cudi, da nisi v knjigi za geografijo opazil reke Mekong - ena glavnih azijskih rek (ce ne druga, najbolj umazana ).
Ucenje cez poletje res ni najlepsa stvar pod soncem, cetudi geografije...
Lp, Ziga
Ucenje cez poletje res ni najlepsa stvar pod soncem, cetudi geografije...
Lp, Ziga
kocba ::
sendvich:
Zanima me v katerem učbeniku si prebral da je reka Mekong ena glavnih rek. V starem ali ta novem?
In koliko jaz vem to ni bilo samo učenje geografije čez poletje ampak tudi obsežna analiza, saj nismo dobil strokovne predstavitve, katero nam je dolžan predati profesor. Ampak smo si morali podati to analizo sami, katera se seveda ne mora primerjati z prefesorjovo, ali pač?
Zanima me v katerem učbeniku si prebral da je reka Mekong ena glavnih rek. V starem ali ta novem?
In koliko jaz vem to ni bilo samo učenje geografije čez poletje ampak tudi obsežna analiza, saj nismo dobil strokovne predstavitve, katero nam je dolžan predati profesor. Ampak smo si morali podati to analizo sami, katera se seveda ne mora primerjati z prefesorjovo, ali pač?
jetam ::
kocba naslednjič ko boš gledal kakšen film o vietnamski vojni bodi malo bolj pozoren in boš zasledil Mekong... Še v leksikonu (ki btw. ni učbenik geografije) so na takem malem zemljevidu Azije vrisane vse tri naštete reke.
Element dej ti meni povej kaj je po tvoje "splošna izobrazba". Pa ne mi zdej klele opisat svojega interesnega področja, čeprav si se malo uštel: vektorji, variacije, permutacije, endokrini sistem in celo avtoritmija. Jep ne boš verjel znanost... In to kompleksna. Če te zanima znanost kot taka potem te morajo vse naštete stvari izredno privlačiti...
Element dej ti meni povej kaj je po tvoje "splošna izobrazba". Pa ne mi zdej klele opisat svojega interesnega področja, čeprav si se malo uštel: vektorji, variacije, permutacije, endokrini sistem in celo avtoritmija. Jep ne boš verjel znanost... In to kompleksna. Če te zanima znanost kot taka potem te morajo vse naštete stvari izredno privlačiti...
Elemen_T ::
Poglej jetam.
Sklepam, da si hodil na gimnazijo...in mislim da veš, da se vektorji obravnavajo po dolgem in počes. In po mojem, da veš, da v skoraj nobenem primeru tega ne boš potreboval...ne v računalništvu ne nikjer. Razen seveda v matematiki. Kdor pa je to, je pa itak "interesant".
Res pa je, da boš v vsaki znanosti potreboval vedeti kaj je vektor in tiste osnove...ki jih obdelaš v eni uri. Proti tej eni uri pa nimam nič proti...
Sklepam, da si hodil na gimnazijo...in mislim da veš, da se vektorji obravnavajo po dolgem in počes. In po mojem, da veš, da v skoraj nobenem primeru tega ne boš potreboval...ne v računalništvu ne nikjer. Razen seveda v matematiki. Kdor pa je to, je pa itak "interesant".
Res pa je, da boš v vsaki znanosti potreboval vedeti kaj je vektor in tiste osnove...ki jih obdelaš v eni uri. Proti tej eni uri pa nimam nič proti...
jetam ::
Aha smo že bližje resnici... Točno tako! Za razumevanje nečesa rabiš osnovo. In to ti osnovna in srednja šola dasta. V sicer zelo širokem obsegu ampak to je namen gimnazije - produciranje ljudi s čim širšim obsegom znanja.
Meni osebno je žal, da se, ko sem imel možnost (beri: ko sem bil na gim.), nisem še več učil oz. vsaj poslušal. Kolikor je to težko razumeti ko si najstnik ampak: UČIŠ SE ZASE in ne za oceno ali profesorja!
Meni osebno je žal, da se, ko sem imel možnost (beri: ko sem bil na gim.), nisem še več učil oz. vsaj poslušal. Kolikor je to težko razumeti ko si najstnik ampak: UČIŠ SE ZASE in ne za oceno ali profesorja!
TESKAn ::
Vektorje rabiš še vsaj na elektro faksu, pa na FRI - ju po moje tudi - fizika je na faksu vse kaj drugega, kot je bila v OŠ in na gimnaziji.
Sicer pa - nekatere stvari res niso potrebne za vse. Recimo filozofija, ki je vsaj po mojem mnenju za precej ljudi le balast.
Sicer pa - nekatere stvari res niso potrebne za vse. Recimo filozofija, ki je vsaj po mojem mnenju za precej ljudi le balast.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
undefined ::
TESKAn
>Aja, še prošnja za razsvetljenje: kakšna je moja vrsta intelektualcev? Da si bom enkrat na jasnem, kako misliš ti o meni.
Kaj si jaz mislim o tebi? Ne bi znal to zreči v parih besedah... malo sam poglej svoje izjave, nikoli in nikdar še nisi rekel niti ene pozitivne stvari o ZDA, vsaj jaz te še nikoli nisem slišal! Lahko bi se torej reklo, da si v mojem pogledu 'ozko omejen', ne znaš biti objektiven, in gledaš na Američane kot na stereotipe - vse enake kavbojske kmetavzarje. Na njih pač ne znaš gledat kot na ostale ljudi po ostalem svetu... in takih je še nekaj na tem forumu.
>P.S.: Zanimivo, ane, da ravno v ZDA, ki jo imaš za naj - naj
Nimam jaz ZDA za naj - naj, daleč od tega... v nekaterih primerih postavljam Nemčijo daleč pred ZDA, v drugih primerih spet kako drugo razvito državo, v spet kakšnih drugih primerih pa ima prednosti tudi ZDA. Samo danes razlike med razvitimi državami niso več tako očitne, odkar je ZDA uvedla svoj civilizacijski sistem po teh državah. Če mene vprašaš, ZDA v "nekaterih" primerih zadnje čase celo malce nazaduje v primerih kot so RIAA in vse prepogosto patentiranje, etc.. Ampak to so napake, ki so pač za pričakovati v tako dolgo visoko razviti družbi, in verjamem, da bodo prej ali slej tudi odpravljene.
>pride do tega, kar se tebi zdi nekaj najnižjega - do pobijanja sošolcev in profesorjev zaradi slabih ocen.
Ja, to pa zato, ker nimajo zakona o prepovedi lastitvi orožja (civilistov). Tudi jaz sem 100% za to prepoved, tudi Al Gore je bil, in verjamem, da bi to preprečilo marsikateri poboj. Da, bil sem (in še vedno sem) tudi za to, da bi Gore zmagal pred Bush-om...
Kot si lahko do sedaj jasno razvidel iz mojih zgornjih izjav, ni Amerika tako naj-naj v mojem pogledu, sam si ti tolk ANTI, da nimam druge izbire, kot pa jo zagovarjati. :)
>Aja, še prošnja za razsvetljenje: kakšna je moja vrsta intelektualcev? Da si bom enkrat na jasnem, kako misliš ti o meni.
Kaj si jaz mislim o tebi? Ne bi znal to zreči v parih besedah... malo sam poglej svoje izjave, nikoli in nikdar še nisi rekel niti ene pozitivne stvari o ZDA, vsaj jaz te še nikoli nisem slišal! Lahko bi se torej reklo, da si v mojem pogledu 'ozko omejen', ne znaš biti objektiven, in gledaš na Američane kot na stereotipe - vse enake kavbojske kmetavzarje. Na njih pač ne znaš gledat kot na ostale ljudi po ostalem svetu... in takih je še nekaj na tem forumu.
>P.S.: Zanimivo, ane, da ravno v ZDA, ki jo imaš za naj - naj
Nimam jaz ZDA za naj - naj, daleč od tega... v nekaterih primerih postavljam Nemčijo daleč pred ZDA, v drugih primerih spet kako drugo razvito državo, v spet kakšnih drugih primerih pa ima prednosti tudi ZDA. Samo danes razlike med razvitimi državami niso več tako očitne, odkar je ZDA uvedla svoj civilizacijski sistem po teh državah. Če mene vprašaš, ZDA v "nekaterih" primerih zadnje čase celo malce nazaduje v primerih kot so RIAA in vse prepogosto patentiranje, etc.. Ampak to so napake, ki so pač za pričakovati v tako dolgo visoko razviti družbi, in verjamem, da bodo prej ali slej tudi odpravljene.
>pride do tega, kar se tebi zdi nekaj najnižjega - do pobijanja sošolcev in profesorjev zaradi slabih ocen.
Ja, to pa zato, ker nimajo zakona o prepovedi lastitvi orožja (civilistov). Tudi jaz sem 100% za to prepoved, tudi Al Gore je bil, in verjamem, da bi to preprečilo marsikateri poboj. Da, bil sem (in še vedno sem) tudi za to, da bi Gore zmagal pred Bush-om...
Kot si lahko do sedaj jasno razvidel iz mojih zgornjih izjav, ni Amerika tako naj-naj v mojem pogledu, sam si ti tolk ANTI, da nimam druge izbire, kot pa jo zagovarjati. :)
Elemen_T ::
jetam: Iz osnov učni načrt preide na prevelke podrobnosti. PREVELKE. Tukaj ni kej. Dejstvo. Sicer pa ponavadi tudi tiste osnove niso čisto osnove.
Ok. Zdej si naprej vrgel vektorje. Ampak ti veš da obstajajo še kemija, biologija, ...?
Skratka, ciljam na to, da bi se učni načrt obrnil družbi v prid. Mislim, da bi večina po OŠ morala vedeti kam iti.
Temu bi morali učni načrt prilagoditi tako, da bi bil popolnoma prilagojen tvoji stroki.
Torej na šoli za računalništvo bi se ukvarjali izključno s predmeti ki so povezani z računalništvom+jeziki.
To bi bilo poleg vsega še produktivno za vse, ne samo za podrejene. Vse bi bilo bolj organizirano in lepše izpeljano.
Za tiste, ki pa po OŠ nebi vedel kam iti in kaj postati, bi pa še vedno obstajale gimnazije.
ne mi zdej naprej metat da so šole kot so npr. Vegova, strojna, ...strokovno usmerjene, ker niso. No, so. Ampak do neke mere. Še vedno npr. Vegova jemlje stvari, ki jih vegovec nikoli ne bo rabil.
Ok. Zdej si naprej vrgel vektorje. Ampak ti veš da obstajajo še kemija, biologija, ...?
Skratka, ciljam na to, da bi se učni načrt obrnil družbi v prid. Mislim, da bi večina po OŠ morala vedeti kam iti.
Temu bi morali učni načrt prilagoditi tako, da bi bil popolnoma prilagojen tvoji stroki.
Torej na šoli za računalništvo bi se ukvarjali izključno s predmeti ki so povezani z računalništvom+jeziki.
To bi bilo poleg vsega še produktivno za vse, ne samo za podrejene. Vse bi bilo bolj organizirano in lepše izpeljano.
Za tiste, ki pa po OŠ nebi vedel kam iti in kaj postati, bi pa še vedno obstajale gimnazije.
ne mi zdej naprej metat da so šole kot so npr. Vegova, strojna, ...strokovno usmerjene, ker niso. No, so. Ampak do neke mere. Še vedno npr. Vegova jemlje stvari, ki jih vegovec nikoli ne bo rabil.
jetam ::
Hehe zadjič se slišal eno lepo besedo v nemščini: berufstrotel - ljudje izključno z znanjem o svojem lastnem poklicu. In to ti zagovarjaš... berufstrotle. Zato npr na fakultetah v Nemčiji uvajajo tudi predmete ki niso povezani izključno z usmeritvijo npr. na strojni fakulteti je eden od obveznih predmetov umetnostna zgodovina ali pa filozofija (ki jo je po mojem skromnem mnenju, Teskan, odločno premalo).
Sploh pa kaj je narobe če znaš še kemijo, biologijo, etc? Več znaš več veljaš so nekoč rekli... danes je to še bolj pomembno, vi vsi pa bi radi čimmanj učenja... Bulšit.
In v začetku topica kocba potem razlaga kako jim profesor ni povedal kaj točno bodo pisali, pa da v ta novem učbeniku ni treh rek, itn. Ne me sedaj narobe razumet. Ne zagovarjam profesorja ampak medalja ima vedno dve strani in tukaj jokat kako so oh in sploh prof. grozni, učenci in dijaki pa kako trpijo pod težo (ne)znanja in raznovrstnih bukev. Kaj boš pa na faksu? Tam ti ne rečejo od te pa do te strani ampak od te do te KNJIGE (recimo na pravu še nisem videl knjige manjše od 300 strani). Pa se pritoži komu če moreš.
P.S.
Tkole malo poslušam na avtobusu kaj se pogovarjajo najstniki in grozljivo. Očitno sedaj velja, da si največji frajer če imaš čimveč šusov v redovalnici in čimveč obiskov pri ravnatelju... In to naj bo naša prihodnost. Kup ponosnih debilov?
P.P.S.
IceMan:
Torej raje zanikaš svoje nazore, kot da bi jih zagovarjal in to samo zato ker ti Teskanova ANTI USA pozicija ni všeč? Infantilno ni kej.
Sploh pa kaj je narobe če znaš še kemijo, biologijo, etc? Več znaš več veljaš so nekoč rekli... danes je to še bolj pomembno, vi vsi pa bi radi čimmanj učenja... Bulšit.
In v začetku topica kocba potem razlaga kako jim profesor ni povedal kaj točno bodo pisali, pa da v ta novem učbeniku ni treh rek, itn. Ne me sedaj narobe razumet. Ne zagovarjam profesorja ampak medalja ima vedno dve strani in tukaj jokat kako so oh in sploh prof. grozni, učenci in dijaki pa kako trpijo pod težo (ne)znanja in raznovrstnih bukev. Kaj boš pa na faksu? Tam ti ne rečejo od te pa do te strani ampak od te do te KNJIGE (recimo na pravu še nisem videl knjige manjše od 300 strani). Pa se pritoži komu če moreš.
P.S.
Tkole malo poslušam na avtobusu kaj se pogovarjajo najstniki in grozljivo. Očitno sedaj velja, da si največji frajer če imaš čimveč šusov v redovalnici in čimveč obiskov pri ravnatelju... In to naj bo naša prihodnost. Kup ponosnih debilov?
P.P.S.
IceMan:
Kot si lahko do sedaj jasno razvidel iz mojih zgornjih izjav, ni Amerika tako naj-naj v mojem pogledu, sam si ti tolk ANTI, da nimam druge izbire, kot pa jo zagovarjati.
Torej raje zanikaš svoje nazore, kot da bi jih zagovarjal in to samo zato ker ti Teskanova ANTI USA pozicija ni všeč? Infantilno ni kej.
Elemen_T ::
Res je, da bi nekateri radi vedeli vse....in ti si kot kaže med njimi. Vsaj tako zgleda.
Ampak poglej. Nekatere oziroma kar večino pa zanima točno specifična stvar. In takih je sure 80%.
Seveda pa tudi jaz, kot sem že rekel podpiram VSE, pa naj bo to kemija, biologija, matematika, filozofija, psihologija, ...karkoli! Ampak do neke meje. Do meje, katero boš s pridom izrabljal v vsakdanjem življenju.
Ampak poglej. Nekatere oziroma kar večino pa zanima točno specifična stvar. In takih je sure 80%.
Seveda pa tudi jaz, kot sem že rekel podpiram VSE, pa naj bo to kemija, biologija, matematika, filozofija, psihologija, ...karkoli! Ampak do neke meje. Do meje, katero boš s pridom izrabljal v vsakdanjem življenju.
TESKAn ::
Hja, tako bom reku za filozofijo: če imaš takega profesorja, ki zahteva, da znaš izjave vseh antičnih filozofov na pamet - potem ti filozofija ne more bit všeč.
In v tem se, po mojem mnenju, skriva jedro problema - v tem, da profesorji ne znajo snovi tako predavat, da bi ti bila ZANIMIVA. Komu bo neka stvar všeč, če mu jo bo nek profesor bral iz knjige?
In v tem se, po mojem mnenju, skriva jedro problema - v tem, da profesorji ne znajo snovi tako predavat, da bi ti bila ZANIMIVA. Komu bo neka stvar všeč, če mu jo bo nek profesor bral iz knjige?
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
NoUse4AName ::
nasplosno so lahko sociologija/psihologija/filozofija zelo zanimivi predmeti, ampak samo ce mas dobrega profesorja. Npr jst sem sel na tehnisko gimnazijo zaradi racunalnistva, najljubsi predmet mi je pa bla psihologija.
Ce mene vprasas so predmeti kot matematika in slovenscina pri nas zlo dobro narejeni. Problem je pri kemiji, geografiji in biologiji(pa se kak predmet se najde), kjer so stvar absolutno preobsezne.
Ce mene vprasas so predmeti kot matematika in slovenscina pri nas zlo dobro narejeni. Problem je pri kemiji, geografiji in biologiji(pa se kak predmet se najde), kjer so stvar absolutno preobsezne.
kocba ::
Koliko sem opazil ste zelo oddalili od teme. Saj mene tokrat zanima, če so se kršila pravila ali ne.
jetam:
In v začetku topica kocba potem razlaga kako jim profesor ni povedal kaj točno bodo pisali, pa da v ta novem učbeniku ni treh rek, itn. Ne me sedaj narobe razumet. Ne zagovarjam profesorja ampak medalja ima vedno dve strani in tukaj jokat kako so oh in sploh prof. grozni, učenci in dijaki pa kako trpijo pod težo (ne)znanja in raznovrstnih bukev. Kaj boš pa na faksu? Tam ti ne rečejo od te pa do te strani ampak od te do te KNJIGE
Glej na faksu je toliko snovi zaradi tega, ker se začneš spiecializirat na določenem področju. Ter predmeti se ne razlikujejo tako v snovi. V srednji šoli ali pa na gimnaziji pa imaš ti bistveno več predmetov, kateri se med seboj snovno razlikujejo in tako tudi predvidevam ter pričakujem da moraš znati temeljno znanje. (In koliko jaz vem, da poznavanje namanj 15 rek v Azji ter s tem tudi enako število v Afriki ter tudi poznavanje vseh držav in s tem tudi vsa glavna mesta ni temeljno znanje geografije. Temeljno znanje geografije je; Kakšno podnebje je v Aziji in kakše posledice ima potem takšno podnebje na rastlinstvo. Da uporabiš malo logičnega razmišlanja ne pa piflarije. Vsaj mislim si, da je tako in da bi tako tudi moralo biti.
In jaz nisem razlagal, da mi ni profesor pojasnil kaj bomo pisali. Ampak, da nam ni podal predavanja kar bi moral, saj je za to tudi plačan.
TESAKAn:
se strinjam s tabo glede dolgočasnega razlaganja snovi.
jetam:
In v začetku topica kocba potem razlaga kako jim profesor ni povedal kaj točno bodo pisali, pa da v ta novem učbeniku ni treh rek, itn. Ne me sedaj narobe razumet. Ne zagovarjam profesorja ampak medalja ima vedno dve strani in tukaj jokat kako so oh in sploh prof. grozni, učenci in dijaki pa kako trpijo pod težo (ne)znanja in raznovrstnih bukev. Kaj boš pa na faksu? Tam ti ne rečejo od te pa do te strani ampak od te do te KNJIGE
Glej na faksu je toliko snovi zaradi tega, ker se začneš spiecializirat na določenem področju. Ter predmeti se ne razlikujejo tako v snovi. V srednji šoli ali pa na gimnaziji pa imaš ti bistveno več predmetov, kateri se med seboj snovno razlikujejo in tako tudi predvidevam ter pričakujem da moraš znati temeljno znanje. (In koliko jaz vem, da poznavanje namanj 15 rek v Azji ter s tem tudi enako število v Afriki ter tudi poznavanje vseh držav in s tem tudi vsa glavna mesta ni temeljno znanje geografije. Temeljno znanje geografije je; Kakšno podnebje je v Aziji in kakše posledice ima potem takšno podnebje na rastlinstvo. Da uporabiš malo logičnega razmišlanja ne pa piflarije. Vsaj mislim si, da je tako in da bi tako tudi moralo biti.
In jaz nisem razlagal, da mi ni profesor pojasnil kaj bomo pisali. Ampak, da nam ni podal predavanja kar bi moral, saj je za to tudi plačan.
TESAKAn:
se strinjam s tabo glede dolgočasnega razlaganja snovi.
[BISI] ::
Samo to ne... Ce bi se zaceli Slovenci specializirat, bi postali eni pravi Americani! Usmerjeni samo v eno stvar, vsak bi imel svoj ranč, itd. To vsekakor ne podpiram.
jetam ::
In koliko jaz vem, da poznavanje namanj 15 rek v Azji ter s tem tudi enako število v Afriki ter tudi poznavanje vseh držav in s tem tudi vsa glavna mesta ni temeljno znanje geografije.
Jep točno to je... temeljno znanje geografije.
frudi ::
Nekatere oziroma kar večino pa zanima točno specifična stvar. In takih je sure 80%
heh, NAROBE! vsaj 80% folka pri 16 letih sploh še nima pojma, kaj bi radi šli študirat! to so vsaj moje izkušnje iz gimnazije, je pa na strokovnih srednjih šolah verjetno nekoliko drugače. ampak na gimnazijah ogromno folka še v četrtem letniku ne ve, kam se vpisat, in na koncu izbirajo na podlagi zahtevanih točk pri vpisu.
in zahtevat, da bi se folk že pri vpisu v gimnazijo odločal o svoji nadaljni usmeritvi je po mojem neumno in neizvedljivo. kaj te ma nek 13-14 letni mulc pojma o posledicah svoje odločitve. in kaj če tekom srednje šole spremeni okus? v teh letih se interesi lahko spreminjajo iz meseca v mesec.
kako boš potem sestavil učni načrt, ki bo usmerjen točno v tvojo stroko, če pa večina nima pojma, kaj naj bi bla njihova stroka?
sicer pa, Element_T, praviš da te zanima računalništvo, hkrati se pa buniš nad obsegom snovi, ki jo obdelujete pri matematiki. a se sploh zavedaš, kako pomembna in težka je matematika na računalniškem faksu? da bi o vektorjih zvedel vse v eni uri? lol, ne me v smeh spravljat no... po enem letu na faksu boš pa klel, zakaj se v srednji nisi več matematike naučil...
sicer se pa strinjam, da so učni načrti absolutno preobsežni; moja sestra predava fiziko na srednji šoli, sam pa jo študiram, tako da večkrat debatirama in se čudima, kaj vse bi naj dijaki znali in jaz se zravn sam za glavo držim.
ampak po drugi strani, nekomu, ki pa bo šel fiziko študirat, pa bo vso to znanje prišlo zelo prav. dobro, fizika je precej eksotičen predmet, ki ga študira malo ljudi, ampak kaj pa matematika, biologija, kemija? matematika je bistvena za skoraj vse naravoslovne in tehnične smeri, biologija in kemija sta nujni za vse medicince, kemike, farmacevte, stomatologe... itd. pa da ne pozabimo na vse, ki študirajo naravoslovne predmete na pedagoških fakultetah. in takega folka je precej! tudi takih, ki se za tak študij odločijo šele proti koncu srednje šole.
tako da po mojem prisilna razdelitev po stroki že po koncu osnovne šole nikakor ni rešitev. to bi bilo preveč omejujoče za večino. sej to potrjuje tudi naval na splošne gimnazije, kljub uvedbi strokovnih.
po mojem bi se dalo dijake, precej bolj kot z ukinjanjem snovi iz učnih načrtov, razbremenit s spremembo načina predavanj in ocenjevanja.
recimo, te kemija ne zanima in si prepričan, da je pri študiju ne boš rabil. pač se potrudiš pri njej toliko, da dobiš tisto pozitivno, ampak ta 'slaba' ocena ne sme vplivat na tvoje možnosti za vpis na fakulteto. morda, če bi se recimo ukinil splošni uspeh. potrudiš se pa pri tistih predmetih, ki te pač zanimajo. če pa bi ti recimo po dveh letih zabušavanja pri kemiji, ta naenkrat postala všeč, pa bi lahko magari še enkrat hodil na predavanj in tako izboljšal tako svoje znanje kot ocene, tudi za že pretekle letnike.
in pol ko se vpisuješ na fakulteto, se upošteva samo uspeh pri relevantnih predmetih.
pa zdi se mi, da bi namesto mature boljši mehanizem za selekcijo pri vpisu predstavljali sprejemni izpiti. ali pa vsaj neke vrste strokovni izpiti, ki bi preverili znanje pomembno za vpis na določeno vrsto fakultete.ampak matura bi vseeno morala ostati kot pogoj za uspešen zaključek gimnazije. le da bi njen pomen, poleg tega, da jo moraš opraviti poizitivno, bil bolj simboličen :).
se mi zdi, da bi s približno takšnim sistemom folk tekom srednje šole sam sebe usmeril v neko stroko, pač na podlagi tega, kateri predmeti bi mu tekom šolanja najbolj ležali.
heh, NAROBE! vsaj 80% folka pri 16 letih sploh še nima pojma, kaj bi radi šli študirat! to so vsaj moje izkušnje iz gimnazije, je pa na strokovnih srednjih šolah verjetno nekoliko drugače. ampak na gimnazijah ogromno folka še v četrtem letniku ne ve, kam se vpisat, in na koncu izbirajo na podlagi zahtevanih točk pri vpisu.
in zahtevat, da bi se folk že pri vpisu v gimnazijo odločal o svoji nadaljni usmeritvi je po mojem neumno in neizvedljivo. kaj te ma nek 13-14 letni mulc pojma o posledicah svoje odločitve. in kaj če tekom srednje šole spremeni okus? v teh letih se interesi lahko spreminjajo iz meseca v mesec.
kako boš potem sestavil učni načrt, ki bo usmerjen točno v tvojo stroko, če pa večina nima pojma, kaj naj bi bla njihova stroka?
sicer pa, Element_T, praviš da te zanima računalništvo, hkrati se pa buniš nad obsegom snovi, ki jo obdelujete pri matematiki. a se sploh zavedaš, kako pomembna in težka je matematika na računalniškem faksu? da bi o vektorjih zvedel vse v eni uri? lol, ne me v smeh spravljat no... po enem letu na faksu boš pa klel, zakaj se v srednji nisi več matematike naučil...
sicer se pa strinjam, da so učni načrti absolutno preobsežni; moja sestra predava fiziko na srednji šoli, sam pa jo študiram, tako da večkrat debatirama in se čudima, kaj vse bi naj dijaki znali in jaz se zravn sam za glavo držim.
ampak po drugi strani, nekomu, ki pa bo šel fiziko študirat, pa bo vso to znanje prišlo zelo prav. dobro, fizika je precej eksotičen predmet, ki ga študira malo ljudi, ampak kaj pa matematika, biologija, kemija? matematika je bistvena za skoraj vse naravoslovne in tehnične smeri, biologija in kemija sta nujni za vse medicince, kemike, farmacevte, stomatologe... itd. pa da ne pozabimo na vse, ki študirajo naravoslovne predmete na pedagoških fakultetah. in takega folka je precej! tudi takih, ki se za tak študij odločijo šele proti koncu srednje šole.
tako da po mojem prisilna razdelitev po stroki že po koncu osnovne šole nikakor ni rešitev. to bi bilo preveč omejujoče za večino. sej to potrjuje tudi naval na splošne gimnazije, kljub uvedbi strokovnih.
po mojem bi se dalo dijake, precej bolj kot z ukinjanjem snovi iz učnih načrtov, razbremenit s spremembo načina predavanj in ocenjevanja.
recimo, te kemija ne zanima in si prepričan, da je pri študiju ne boš rabil. pač se potrudiš pri njej toliko, da dobiš tisto pozitivno, ampak ta 'slaba' ocena ne sme vplivat na tvoje možnosti za vpis na fakulteto. morda, če bi se recimo ukinil splošni uspeh. potrudiš se pa pri tistih predmetih, ki te pač zanimajo. če pa bi ti recimo po dveh letih zabušavanja pri kemiji, ta naenkrat postala všeč, pa bi lahko magari še enkrat hodil na predavanj in tako izboljšal tako svoje znanje kot ocene, tudi za že pretekle letnike.
in pol ko se vpisuješ na fakulteto, se upošteva samo uspeh pri relevantnih predmetih.
pa zdi se mi, da bi namesto mature boljši mehanizem za selekcijo pri vpisu predstavljali sprejemni izpiti. ali pa vsaj neke vrste strokovni izpiti, ki bi preverili znanje pomembno za vpis na določeno vrsto fakultete.ampak matura bi vseeno morala ostati kot pogoj za uspešen zaključek gimnazije. le da bi njen pomen, poleg tega, da jo moraš opraviti poizitivno, bil bolj simboličen :).
se mi zdi, da bi s približno takšnim sistemom folk tekom srednje šole sam sebe usmeril v neko stroko, pač na podlagi tega, kateri predmeti bi mu tekom šolanja najbolj ležali.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)
Simko ::
P.S.
jetam
Tkole malo poslušam na avtobusu kaj se pogovarjajo najstniki in grozljivo. Očitno sedaj velja, da si največji frajer če imaš čimveč šusov v redovalnici in čimveč obiskov pri ravnatelju... In to naj bo naša prihodnost. Kup ponosnih debilov?
Kaj dela to tukaj? V tem topicu? Imaš v očeh kakšen stereotip današnjega dijaka? Misliš, da je kocba tak dijak? Misliš, da on govori to na avtobusu?
In v začetku topica kocba potem razlaga kako jim profesor ni povedal kaj točno bodo pisali, pa da v ta novem učbeniku ni treh rek, itn. Ne me sedaj narobe razumet. Ne zagovarjam profesorja ampak medalja ima vedno dve strani in tukaj jokat kako so oh in sploh prof. grozni, učenci in dijaki pa kako trpijo pod težo (ne)znanja in raznovrstnih bukev. Kaj boš pa na faksu? Tam ti ne rečejo od te pa do te strani ampak od te do te KNJIGE (recimo na pravu še nisem videl knjige manjše od 300 strani). Pa se pritoži komu če moreš.
Koliko jaz razumem to temo, gre za to, da profesor ni predaval Azije. Ker baje nima časa. Rekel je dijakom naj jo sami predelajo med počitnicami. Tega ne sme.
Veš zakaj moraš na fakulteti opravljati izpit pri prof., ki ti predava? In ne pri katerem drugem, ki mogoče predava isti premet. Zato, ker samo on ve kaj in kako je predaval! In ne sme spraševati nečesa, kar ni predaval. To ne pomeni,da mora vse dobesedno povedati, kar bo potem tudi vprašal. Seveda ne. Ampak, če nekdo predava geografijo 3. letnika gimnazije, mora to snov predelati. In ne sme kar CELOTNE Azije preskočiti. Potem bi lahko rekel: predelajte tudi snov za 4. letnik med poletnimi počitnicami, da si bom lahko jaz naslednje leto vzel čas.
Mislim, jetam, da nisi ujel bistva. Govoriš, da te SŠ napolni z znanjem, da ti je žal, ker nisi več poslušal. Verjamem. Ampak, veš kaj? Nekatere SŠ so v K. Čisto. Vsaj nekateri predmeti. Sam sem vedno 'ljubil' matematiko. Dokler nisem prišel v 3. letnik gimnazije. Prišla je nova profesorica. Bila je še zelena. Rekla je, da me bo imela na piki in mi je čisto uničila veselje in VOLJO do učenja. Matematike. Primer? Pisal sem 4. Rekla je: "Saj si ne zaslužiš." In veš kako mi je žal, da nisem takrat vedel tega, kar vem zdaj?
Skratka, mislim, da je namen tega topica to, da se pove, da o nekateri profesorji res polni napak in si ne zaslužijo delovnega mesta na gimnaziji oz SŠ.
jetam
Tkole malo poslušam na avtobusu kaj se pogovarjajo najstniki in grozljivo. Očitno sedaj velja, da si največji frajer če imaš čimveč šusov v redovalnici in čimveč obiskov pri ravnatelju... In to naj bo naša prihodnost. Kup ponosnih debilov?
Kaj dela to tukaj? V tem topicu? Imaš v očeh kakšen stereotip današnjega dijaka? Misliš, da je kocba tak dijak? Misliš, da on govori to na avtobusu?
In v začetku topica kocba potem razlaga kako jim profesor ni povedal kaj točno bodo pisali, pa da v ta novem učbeniku ni treh rek, itn. Ne me sedaj narobe razumet. Ne zagovarjam profesorja ampak medalja ima vedno dve strani in tukaj jokat kako so oh in sploh prof. grozni, učenci in dijaki pa kako trpijo pod težo (ne)znanja in raznovrstnih bukev. Kaj boš pa na faksu? Tam ti ne rečejo od te pa do te strani ampak od te do te KNJIGE (recimo na pravu še nisem videl knjige manjše od 300 strani). Pa se pritoži komu če moreš.
Koliko jaz razumem to temo, gre za to, da profesor ni predaval Azije. Ker baje nima časa. Rekel je dijakom naj jo sami predelajo med počitnicami. Tega ne sme.
Veš zakaj moraš na fakulteti opravljati izpit pri prof., ki ti predava? In ne pri katerem drugem, ki mogoče predava isti premet. Zato, ker samo on ve kaj in kako je predaval! In ne sme spraševati nečesa, kar ni predaval. To ne pomeni,da mora vse dobesedno povedati, kar bo potem tudi vprašal. Seveda ne. Ampak, če nekdo predava geografijo 3. letnika gimnazije, mora to snov predelati. In ne sme kar CELOTNE Azije preskočiti. Potem bi lahko rekel: predelajte tudi snov za 4. letnik med poletnimi počitnicami, da si bom lahko jaz naslednje leto vzel čas.
Mislim, jetam, da nisi ujel bistva. Govoriš, da te SŠ napolni z znanjem, da ti je žal, ker nisi več poslušal. Verjamem. Ampak, veš kaj? Nekatere SŠ so v K. Čisto. Vsaj nekateri predmeti. Sam sem vedno 'ljubil' matematiko. Dokler nisem prišel v 3. letnik gimnazije. Prišla je nova profesorica. Bila je še zelena. Rekla je, da me bo imela na piki in mi je čisto uničila veselje in VOLJO do učenja. Matematike. Primer? Pisal sem 4. Rekla je: "Saj si ne zaslužiš." In veš kako mi je žal, da nisem takrat vedel tega, kar vem zdaj?
Skratka, mislim, da je namen tega topica to, da se pove, da o nekateri profesorji res polni napak in si ne zaslužijo delovnega mesta na gimnaziji oz SŠ.
jetam ::
Kaj dela to tukaj? V tem topicu? Imaš v očeh kakšen stereotip današnjega dijaka? Misliš, da je kocba tak dijak? Misliš, da on govori to na avtobusu?
Hm Sinko vsak topic se eventuelno razvije v več kot je njegov prvotni avtor hotel in to ne more biti narobe, zato... raje ne beri, če ti ni všeč!
Stereotip nikakor ampak če to tolikokrat in tolikokrat slišiš je res da hitro lahko posplošiš zadevo. In btw. nikjer nisem napisal da je kocba tak dijak. OK? OK...
dalje... hehe tale je fenomenalna:
In ne sme spraševati nečesa, kar ni predaval.
Saj ni treba da predava, važno je da je nekje to omenjeno (v knjigi skripti). Njega boli kurac če določene stvari ni omenil na predavanju. Ti se moraš naučiti VSE, kar zajema njegov predmet. Ne vem na kakšen faks ti hodiš ampak na večini je tako kot sem opisal.
Mislim, jetam, da nisi ujel bistva. Govoriš, da te SŠ napolni z znanjem, da ti je žal, ker nisi več poslušal. Verjamem. Ampak, veš kaj? Nekatere SŠ so v K. Čisto. Vsaj nekateri predmeti. Sam sem vedno 'ljubil' matematiko. Dokler nisem prišel v 3. letnik gimnazije. Prišla je nova profesorica. Bila je še zelena. Rekla je, da me bo imela na piki in mi je čisto uničila veselje in VOLJO do učenja. Matematike. Primer? Pisal sem 4. Rekla je: "Saj si ne zaslužiš." In veš kako mi je žal, da nisem takrat vedel tega, kar vem zdaj?
Torej je prfoksa stopila v razred in prvo kar je bilo je tebi zagrozila da te bo imela na piki?
Vem da so nekatere gimnazije oz. SŠ v kurcu ampak valiti krivdo izključno na učitelje pa tudi ni prav.
Simko ::
Saj ni treba da predava, važno je da je nekje to omenjeno (v knjigi skripti). Njega boli kurac če določene stvari ni omenil na predavanju. Ti se moraš naučiti VSE, kar zajema njegov predmet. Ne vem na kakšen faks ti hodiš ampak na večini je tako kot sem opisal.
Če imate takšen profesorje, da jih boli kurac, potem je stanje očitno podobno kot na kocbejevi gimnaziji. Če si se na to navadil, ne govori (posredno) njemu, da se mora.
Na našem faksu se ni treba naučiti VSEga kar zajema profesorjev predmet, ampak le to kar predava. Če ne uspe predelati učne snovi, zajamra, kako malo časa ke, reče naj si pogledamo, če nas zanima, vsekakor pa nas potem tega ne vpraša. Bognedaj, da bi večina izpita temeljila na nepredelani snovi . Enako velja za naše profesorice. In menim, daje tako pravilno.
Torej je prfoksa stopila v razred in prvo kar je bilo je tebi zagrozila da te bo imela na piki?
Ne, zakaj ? Sem to rekel?
Vem da so nekatere gimnazije oz. SŠ v kurcu ampak valiti krivdo izključno na učitelje pa tudi ni prav.
V tem primeru je prav, verjemi.
undefined ::
jetam
>Torej raje zanikaš svoje nazore, kot da bi jih zagovarjal in to samo zato ker ti Teskanova ANTI USA pozicija ni všeč? Infantilno ni kej.
Ne, nisem tako mislil/rekel. Rad obračaš besede in jih drugim polagaš na usta, kajneda? Imam jaz svoje mnenje o ZDA, večji del je pozitiven (~90%), manjši del je pak negativen (~10%). Zdaj če bo kdo na vse pretege (100%, tako kot TESKAn&Co) nekaj nakladal proti Ameriki, kar pak po vsej razumni logiki ni res, jo bom seveda zagovarjal, če pa bodo razlogi utemeljeni in logični, potem pa se bom seveda strinjal, pa naj bo negativno ali pozitivno.
Si sedaj razumel, jetam? Al ti mogoče še narišem slikco za obsežnejšo razlago, da boš lažje dojel?
>Torej raje zanikaš svoje nazore, kot da bi jih zagovarjal in to samo zato ker ti Teskanova ANTI USA pozicija ni všeč? Infantilno ni kej.
Ne, nisem tako mislil/rekel. Rad obračaš besede in jih drugim polagaš na usta, kajneda? Imam jaz svoje mnenje o ZDA, večji del je pozitiven (~90%), manjši del je pak negativen (~10%). Zdaj če bo kdo na vse pretege (100%, tako kot TESKAn&Co) nekaj nakladal proti Ameriki, kar pak po vsej razumni logiki ni res, jo bom seveda zagovarjal, če pa bodo razlogi utemeljeni in logični, potem pa se bom seveda strinjal, pa naj bo negativno ali pozitivno.
Si sedaj razumel, jetam? Al ti mogoče še narišem slikco za obsežnejšo razlago, da boš lažje dojel?
jetam ::
Še enkrat poglejmo tvojo izjavo:
Torej ti se ne strinjaš z vsem v ameriki ampak jo a priori zagovarjaš ker je Teskanova pozicija toliko anti. Kar pomeni da raje zanikaš še tisto malo razlogov s katerimi se ne strinjaš in vse to samo zato ker ti Teskanov ANTI slog ne dopade. Right? To si napisal.
Pa pustimo kaj si ti mislil. Meni je pač samo padlo v oči to kar si ti napisal. Zakaj potemtakem ne napišeš kar misliš takoj, da ne bo pomot kaj si ti mislil pa smo mi narobe razumeli (oz. ti položili v usta...)?
Simko: dober tale faks kamor ti hodiš... In se strinjam da bi tako moralo biti tudi na srednjih šolah. Ampak še vedno mislim da kriviti izključno učitelje za vse kar se dogaja na SŠ ne gre. Velik del krivde nosi tudi di(v)jaška populacija.
Tisto s prfokso matematike pa: tako se to pač bere iz tvojega sestavka. Ali pa si tudi ti drugače mislil...
Kot si lahko do sedaj jasno razvidel iz mojih zgornjih izjav, ni Amerika tako naj-naj v mojem pogledu, sam si ti tolk ANTI, da nimam druge izbire, kot pa jo zagovarjati. :)
Torej ti se ne strinjaš z vsem v ameriki ampak jo a priori zagovarjaš ker je Teskanova pozicija toliko anti. Kar pomeni da raje zanikaš še tisto malo razlogov s katerimi se ne strinjaš in vse to samo zato ker ti Teskanov ANTI slog ne dopade. Right? To si napisal.
Pa pustimo kaj si ti mislil. Meni je pač samo padlo v oči to kar si ti napisal. Zakaj potemtakem ne napišeš kar misliš takoj, da ne bo pomot kaj si ti mislil pa smo mi narobe razumeli (oz. ti položili v usta...)?
Simko: dober tale faks kamor ti hodiš... In se strinjam da bi tako moralo biti tudi na srednjih šolah. Ampak še vedno mislim da kriviti izključno učitelje za vse kar se dogaja na SŠ ne gre. Velik del krivde nosi tudi di(v)jaška populacija.
Tisto s prfokso matematike pa: tako se to pač bere iz tvojega sestavka. Ali pa si tudi ti drugače mislil...
poweroff ::
Nisem bral vsega, vendar bi jaz naredil takole.
Najprej bi se vsedel in napisal vse stvari ki se mi zdijo narobe. Lepo po točkah. Predvsem dejstva - kaj točno se je dogajalo, kaj je naredil.
Potem bi spodaj napisal da je to moja izjava. In se podpisal.
Potem bi šel do sošolcev in ji vprašal če se tudi oni podpišejo.
Ko bi vse to zbral (v večih kopijah, jasno), bi šel s tem do razredniku IN do ravnatelja. Obema bi tudi povedal da ju prosim da naj zadevo rešita čimprej. In da naj me obvestita o rešitvi.
Hkrati bi zadevo poslal po pošti šolski inšpekciji. To bi povedal tako ravnatelju in razredniku. Inšpekciji pa bi povedal da sem zadevo poslal ravnatelju in razredničarki.
Brez skrbi da bi se zadeva hitro premaknila.
Če pa se bojiš ravnatelja in razdernika (karje lahko povsem upravičeno), pa piši samo šolski inšpekciji. Napiši pa jim tudi da se bojiš ravnatelja in da ne želiš javno nastopit - če je to mogoče. Oni SO TE DOLŽNI ZAŠČITITI - dolžni so poskrbeti da ostaneš anonimen.
Sedaj pa bistvo. Na http://www.rtvslo.si/modro/1si.html imaš nekaj o šolski inšpekciji. Tam piše da jim lahko daš pobudo za izredni nadzor - če si otrok oz. udeleženec izobraževanja, starš, skrbnik, itd. Se pravi ti lahko daš to pobudo, samo napiši da si pač dijak te in te šole.
Napiši pa svoje polno ime in naslov in bodi brez skrbi - tvojih podatkov ne bodo razkrili, ker jih ne smejo.
Kako pa vložiti pobudo ti pa tudi piše:
V pisni obliki (opisati domnevno kršitev, podkrepiti z dokazi, priložiti svoj naslov, da inšpektor, po potrebi, pridobi dodatne informacije in po opravljenem nadzoru obvesti pobudnika o ugotovitvah)_
- po elektronski pošti (inspektorat.solstvo@mms.edus.si),
- po telefaxu (061) 133-22-02 (AHA, stara cifra)
- ali na naslov:
Inšpektorat RS za šolstvo in šport
Dunajska 22
1000 LJUBLJANA.
Pa napiši kaj si opravil, me prav zanima.
Najprej bi se vsedel in napisal vse stvari ki se mi zdijo narobe. Lepo po točkah. Predvsem dejstva - kaj točno se je dogajalo, kaj je naredil.
Potem bi spodaj napisal da je to moja izjava. In se podpisal.
Potem bi šel do sošolcev in ji vprašal če se tudi oni podpišejo.
Ko bi vse to zbral (v večih kopijah, jasno), bi šel s tem do razredniku IN do ravnatelja. Obema bi tudi povedal da ju prosim da naj zadevo rešita čimprej. In da naj me obvestita o rešitvi.
Hkrati bi zadevo poslal po pošti šolski inšpekciji. To bi povedal tako ravnatelju in razredniku. Inšpekciji pa bi povedal da sem zadevo poslal ravnatelju in razredničarki.
Brez skrbi da bi se zadeva hitro premaknila.
Če pa se bojiš ravnatelja in razdernika (karje lahko povsem upravičeno), pa piši samo šolski inšpekciji. Napiši pa jim tudi da se bojiš ravnatelja in da ne želiš javno nastopit - če je to mogoče. Oni SO TE DOLŽNI ZAŠČITITI - dolžni so poskrbeti da ostaneš anonimen.
Sedaj pa bistvo. Na http://www.rtvslo.si/modro/1si.html imaš nekaj o šolski inšpekciji. Tam piše da jim lahko daš pobudo za izredni nadzor - če si otrok oz. udeleženec izobraževanja, starš, skrbnik, itd. Se pravi ti lahko daš to pobudo, samo napiši da si pač dijak te in te šole.
Napiši pa svoje polno ime in naslov in bodi brez skrbi - tvojih podatkov ne bodo razkrili, ker jih ne smejo.
Kako pa vložiti pobudo ti pa tudi piše:
V pisni obliki (opisati domnevno kršitev, podkrepiti z dokazi, priložiti svoj naslov, da inšpektor, po potrebi, pridobi dodatne informacije in po opravljenem nadzoru obvesti pobudnika o ugotovitvah)_
- po elektronski pošti (inspektorat.solstvo@mms.edus.si),
- po telefaxu (061) 133-22-02 (AHA, stara cifra)
- ali na naslov:
Inšpektorat RS za šolstvo in šport
Dunajska 22
1000 LJUBLJANA.
Pa napiši kaj si opravil, me prav zanima.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Problem v šoli. Zaplet s profesorico. (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Šola | 17911 (3754) | Sodck |
» | Zakaj je naše šolstvo v tako obupnem stanju kot je (strani: 1 2 )Oddelek: Problemi človeštva | 6399 (4671) | SavoKovac |
» | Pravilnik v srendnji šoli!!!Oddelek: Loža | 2903 (2097) | strictom |
» | kazenski test 13. junij, a ni da 2 tedna pred koncem... (strani: 1 2 )Oddelek: Šola | 9695 (8275) | ERGY |
» | Jaz in šolanjeOddelek: Šola | 4985 (4172) | root987 |