» »

Problem v šoli. Zaplet s profesorico.

Problem v šoli. Zaplet s profesorico.

1
2
3 4

JamesBond ::

No, pa smo prišli do bistva. Ni kriv avtor teme in mu zato ni treba vzbujati nekih hudih občutkov krivde - to lahko samo še drastično poslabša situacijo. Krivda je večji del na strani profesorice, ki ima težave sama s sabo - kot veliko predvsem mlajših profesoric, ki so še frišne s šole in jim gre v nos, če vidijo, da nekateri lahko izdelajo šolo tudi na malo bolj znosen način, kot so jo one. Zdaj pa razmislite, zakaj se na njeno stran postavljate.. you got issues too.

Fizikalko ::

>>4. Esej je vsebinsko popolno napisan. Imam resitve.

Že s tem si IMHO pokazal, da o esejih pojma nimaš. In še glede tistega o sinu oz. otroku... Če bi bil jaz tvoj fotr, ti ne bi dajal potuhe s tem, da branim tvoje neresno obnašanje in špekuliranje (zanimivo, da sicer priznaš, da se greš loterijo/špekuliranje, ampak hkrati pa ne preneseš, da pri tem pač spušiš - glavna napaka vsakega gamblerja), ampak bi ti kvečjemu dal eno okrog ušes.

link_up ::

se opravicujem ampak jaz se vedno ne vidim finte. Resitve za esej???? Me prav zanima potem kako zgledajo resitve za kaksno literarno debato, ki jo bos kdaj usekal v prihodnosti. In smo spet pri tem, da ti prfoksa noce slabega, le pripraviti te hoce za zivljenje...no to je to
In and Out

JamesBond ::

In ga s tem samo nafilal z jezo, katera se sigurno nebi manifestirala v uspehu v šoli...

pingec ::

Ce sem prav razumel imas samo drugo konferenco problem? Kako je potem lahko popravni? Stvar profesorja? Če nisi imel prvo konferenco nms in ga imas pa drugo a ni to predmetni (kolikor je tilen napisal mi deluje tako...)
Normalnost je povprečje nenormalnih ljudi.

sid911 ::

Me pa res zanima kako se bo ta situacija razpletla.

Krivda je večji del na strani profesorice, ki ima težave sama s sabo - kot veliko predvsem mlajših profesoric, ki so še frišne s šole in jim gre v nos, če vidijo, da nekateri lahko izdelajo šolo tudi na malo bolj znosen način, kot so jo one.

Najbrž je v tem problem ja:\
1. Asus P8P67 LE | i3 2100 | HD 3850 | 2x4GB | 320 GB + 2 TB
2. FSC Amilo PRO V3515 ( T2060;2 GB;80GB)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: sid911 ()

BluPhenix ::

- spoštuje pravice dijakov, njihovo osebnostno integriteto in različnost,

Uh to ja, tega pa nisem videl ... se kesam. Ona je s tem, ko ti je, seveda po tvoje (ker imaš rešitve!!), krivično ocenila esej zbila tvojo osebno integriteto in si sedaj prazna lupinica.

Seveda ostalih alinej, verjetno nisi videl (ker jih ne potrebješ) recimo:

Pri ocenjevanju znanja učitelj:
- upošteva doseganje pričakovanih učnih ciljev, poznavanje in razumevanje učne snovi,
uporabo znanja, zmožnost analize, sinteze in vrednotenja znanja,


5. člen
(preverjanje znanja)
(1) S preverjanjem znanja dijaki in učitelji skupaj ugotavljajo predznanje in napredovanje
oziroma doseganje pričakovanih učnih ciljev in standardov znanja oziroma obseg in raven
znanja

7. člen
(oblike in načini ocenjevanja)
(1) Znanje se ocenjuje pri pouku ali na izpitu. Ocenjuje se znanje, določeno s katalogi znanj
oziroma učnimi načrti. Pri tem se uporabljajo ustrezne oblike in načini ocenjevanja in
upoštevajo sodobna pedagoška, psihološka in andragoška načela.

itd.
Omenjeno so seveda izseki. Pravilnik pa je treba brati kot celoto, ne samo tiste alineje, ki ti pašejo. To, ali si ti osvojil snov tudi ne more realno oceniti iz enega eseja, sploh tako podpovprečnega, žal.

Lahko točno napišeš katere tvoje dijaške pravice je kršila?

Aja, če bi mojemu otroku naredila tako bi mu rekel, v to kar si se spravil iz tega se izvleči ven.

Lol Sid911 ta tvoj citat me je pa nasmejal. Še dobro da človek niti približno ne ve kako lahko je postati profesor, kaj bi se šele potem pizdil.
Podpisa ni več, ker so me poskušali asimilirati.

Zgodovina sprememb…

link_up ::

In ga s tem samo nafilal z jezo, katera se sigurno nebi manifestirala v uspehu v šoli...


ne verjamem, da je mislil da se bosta zdaj oce in sin pomerila v karateju. Metafore mogoce ? :) Jaz bi bolj sklepal, da je ta "eno okrog uses" misljen, kot druzinski pogovor, kjer se starsi vsedejo z otrokom in mu povejo, da ni vse zlato, kar se sveti...
In and Out

Tilen ::

Ce sem prav razumel imas samo drugo konferenco problem? Kako je potem lahko popravni? Stvar profesorja? Če nisi imel prvo konferenco nms in ga imas pa drugo a ni to predmetni (kolikor je tilen napisal mi deluje tako...)

V enem solskem letu je potrebno imeti en esej, ki je ocenjen pozitivno. On je pisal samo en esej, ki je negativen. To je NMS za doticno konferenco in posledicno NMS za celotno solsko leto.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()

BigWhale ::

> Ceprov tip zna za vec kakor 8, bi ga ruknil sam zato ker nima interesa? [8-O] To ni
> normaln.

Seveda! Naj da prostor nekomu, ki ima interes. Si zelis kirurga, ki te dobi na operacijsko mizo, pa v bistvu niti nima interesa, da te operira? ;>

Tip joka. Res.

Mene je profesor na koncu leta vprasal: "Imas samo eno oceno. A te vprasam in na hitro opraviva?" Pa sem rekel, da ne, naj mi da neocenjeno in da se vidiva avgusta.

Ko me je avgusta spraseval, mi je dal oceno tri. Potem me je nadrl, zakaj nisem med letom hodil k pouku in zakaj se nisem med letom ucil. Pa sem mu povedal, da sem imel 10 mesecev pocitnic z obcasnimi obiski pouka, sedaj sem pa imel dva meseca pocitnic z obcasnim ucenjem.

Tako najlazje 'zajebes' prfoksa. Pokazes mu, da vse znas. Pa da ne bo nesporazumov, jaz sem imel s profesorji precej dobre odnose, samo ni me bilo pri pouku. :)

jype ::

V šoli si pa kljub vsemu skos visel :)

Andruxa ::

Ce upostevamo moj odnos do pouka, si res zasluzim kaksno klofuto, samo v soli se ocenjuje znanje, ne pa odnos :D ... Tako da njeno sebičnost, subjektivno ocenjevanje in egoizem...

Saj v tem je problem, ti tudi znanja nisi pokazal pri tem predmetu, saj si se udelezil samo enega eseja, ostale si izpustil. Tudi ta zadnji dvomim, da je blestel. Moram sicer priznati da sm imel jaz zelo podoben odnos do gimnazije, pa se kar nekaj drugih sosolcev, pac v vsaki generaciji je ena skupina ljudi ki sistem malo izkorisca. Samo moras bit vsaj tolk posten, da potem svoje postavljanja ne valis na profesorico. Te bo ful sram tega, ce se bos sel tako ... po moje. Ker zdaj si ves "napaljen" zaradi tega ker ti hoja po robu ni uspela, pa ne gledas prevec objektivno. Poleg tega da nisi pokazal znanja, ker si sprical eseje (torej ta tvoj argument o znanju ne zdrzi) pa je tudi napacna tvoja ideja da se v soli ocenjuje znanje. To ne drzi niti v osnovni soli, niti v gimnaziji, niti na faksu. Povsod si hoces, noces, pa ce pise v pravilniku ali ne, ocenjen z vsem svojim vtisom.

Mogoce bo tvoja pritozba uspela, ker profesorji so v sluzbi, imajo doma familijo, in se jim ne da forsirat nekaj do kraja. Ampak bos beden izpadu.
Lp, A

Wh!tE ::

Prosim, ne mi o znanju ker sem vse eseje do sedaj pisal 2, 3. In nism nek ki bi bil zadovoljen z dobrim uspehom. Sem bil prav dober v 1. in 3. letniku. V drugem dober.

In ce ti profesor najprej napise 5 pik pa ti potem precrta ini napise 3 cez. in to dvakrat. Potem je nekaj narobe. Ce ti necesa sploh ne oceni.. Potem je tudi nekaj narobe, se vam ne zdi?

To, da sem pa špekulant pa priznam. Nikoli nism nakljucno sprical. Ce sem zalil sem ze vedel vsaj 2 dni prejt. In gabi se mi to, da ocenjuje odnos. Jst sem tukaj zakljucil, sam se izid vam napisem. Lp
Me, the vanquisher

Tilen ::

Sicer ne vem kako ti je uspelo redne eseje prešpricat pri 85% prisotnosti? Meni je rekla pri slovenščini, da se naj ne izmikam, ker ko pridem bom pisal. Pa če me en mesec ni in pol pridem bom pač takrat pisal.:8) Je bil en zelo neugoden esej na sporedu...
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()

Daedalus ::

In gabi se mi to, da ocenjuje odnos.

Me zanima, kak ti bo šlo v prvi službi. Ker ob takelem pristopu maš sam eno možnost - da si nekje neprogrešljiv. Ker drugače te bo odnos - vedno zjebal.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

Ted ::

Srednja šola je katastrofa, predvsem za bolj liberalne tipe. Sam sem z muko zabijal čas na urah, kako pa tudi prešprical. Je pot do znanja prisiljevanje dijakov k obvezni prisotnosti, diktirano predavanje znanja, po možnosti pa še nevrotična profesorica slovenščine, ki se zna maščevati (kot tudi v mojem primeru)?
Evidentno je, da ga je za***ala, ne zato ker ni znal ampak iz maščevanja. Je to profesionalizem, je to vzgled ki ga profesor daje mlajši generaciji? In kako mu bo to koristilo, iz perspektive profesorice? A da si bo zapomnil, da mora profesorjem bolj v rit lezt, da ga ne zajebejo tudi kadar zna dovolj?
Če kdo, potem je v tem primeru na izpitu padla profesorica. Lahko bi bila vsaj toliko pametna, da bi ga zajebala na način, ki ne bi bil tako transparentno nesramen in butast obenem. Prečrtala točke in zapisala rezultat, ki ne zadošča... Katastrofa.
Če si profesor ne zna ustvarit avtoritete drugače kot s strahom in grožnjami, je z njim nekaj zelo narobe in ni za ta poklic. V tem primeru bi sam izkoristil vse pravne možnosti, v primeru negativnega odgovora ravnatelja se obrni na inšpekcijo. Pa zahtevaj vsaj kopijo eseja, če ga še nimaš.
Mah...

BluPhenix ::

Ne, to morda komu pomaga da se nauči, da če ti do nekoga nimaš nikakršnega odnosa (-načrtno špricanje ur), ga tudi ta ni dolžen imet od tebe.

Dijaki imajo edino skrb šolo, to je njihov trenutni poklic. Zato se pričakuje, da bodo tudi oni imeli korekten odnos do šole, učiteljev in vsega kar spada polek. Načrtno špricanje testov in ostalih preverjanj znanja kaže na totalno neresnost in nikakršen odnos. In za tak odnos nekoga gre moj denar v njegovo izobraževanje? Čemu?

Če dijak ni bil porofesionalen v "svojem poklicu" je lahko tudi prof. včasih delno neprofesionalen. Kot sme že napisal, drugače bi zgledalo, če bi bil človek tak talent, da bi pisal esej 5 in potem biga nekako drugače zajebala. Ampak ljudje, on se cenka za eno uživo dvojko, pa še to glih za rep, kakšna resnost je to?

Če kdo, potem je v tem primeru na izpitu padla profesorica. Lahko bi bila vsaj toliko pametna, da bi ga zajebala na način, ki ne bi bil tako transparentno nesramen in butast obenem. Prečrtala točke in zapisala rezultat, ki ne zadošča... Katastrofa.
Če si profesor ne zna ustvarit avtoritete drugače kot s strahom in grožnjami, je z njim nekaj zelo narobe in ni za ta poklic.


Zanimivo, ko ti pa prečrta nizke točke in ti dve doda je pa vse uredu. Ali pa ko recimo vidijo da bi nekdo, ki se trudi vseeno pisal ena, pa mu iščejo kje bi dobil še tiste pol točke za dva. To se dogaja, verjami, samo ti za to ne veš. Boš tudi takrat kričal profesionalnost!!! in zahteval, da človek dobi 1?

Zadnji stavek je pa kr neki. Pri marsikaterih razredih ne pomagajo niti grožnje in ustrahovanje. Pač otroci nimajo nobene kulture obnašanja in nikakršne vzgoje, ki bi bila primerna za družbo. Sej tak folk se nauči če gre na fax, kaj pomeni spoštovanje profesorja, ker tam te pa lahko meče po dolgem im počez če mu paše.
Podpisa ni več, ker so me poskušali asimilirati.

Zgodovina sprememb…

Ted ::

Da profesorju ni treba met profesionalnega odnosa do dijaka? Seveda ga more met, ne glede na to kako problematičen je dijak. Tako imenovana profesionalnost ni načeta če se interpretira rezultat malce optimistično za tiste pol točke do 2 ali kaj podobnega, načeta je ko profesorju gola maščevalnost zamegli razum do te mere, da gre načrtno oškodovat dijaka.
Ponavljam, v osnovi sploh ne gre za problem neresnega dijaka, gre za očitno nesposobno in maščevalno profesorico slovenščine, ki želi na tak način uveljavljati svojo avtoriteto. Ne z znanjem, z dobrim vzgledom, s kako poučno zgodbo ali nasvetom, pač pa z maščevanjem. To zame ni material za profesorja, taka oseba dela škodo celotnemu šolskemu sistemu in vsakemu dijaku, ki gre skozi njene "roke". Preveč je takih, na žalost...
Mah...

Wh!tE ::

Zanimivko kako so nekateri popolnoma prepričani da je odnos tisti, ki se ocenjuje v šoli.

Pa obnemo zgodbo.. Imaš tajnico, ki se trudi napisat eno prošnjo 3 ure. Napise vse narobe. Potem mas pa nekoga, ki jo napise v 20ih minutah in to solidno. Kirga bos vzel v sluzbo? O_o Tajnico? :\

Če dijak ni bil porofesionalen v "svojem poklicu" je lahko tudi prof. včasih delno neprofesionalen


Tukaj se pa loči dober učitelj od slabega. Sicer pa, jaz nisem odstopal od napisanih pravil, ona pa.
Me, the vanquisher

Keyser Soze ::

OMG,

nehaj jokcat kot prvo, ker tule ne boš dobil potrebne večine. Poleg tega si tako ali tako rekel, da si tule zaključil (ali je branje oz. pomnenje problem?). In drugo, pridi povedat kakšen je rezultata. Ker se tudi mi radi naslajamo, ko vidimo, da imamo prav.
OM, F, G!

nurmaln ::

Pa obnemo zgodbo.. Imaš tajnico, ki se trudi napisat eno prošnjo 3 ure. Napise vse narobe. Potem mas pa nekoga, ki jo napise v 20ih minutah in to solidno. Kirga bos vzel v sluzbo? O_o Tajnico?

Ne, take tajnice najbrž ne, nekoga ki pa nima spoštljivega odnosa pa tudi ne.

BluPhenix ::

Wh!te nehaj že enkrat trobit neumnosti. Napiši točno katero napisano pravilo je kršila, ali pa nehaj biti pameten.

ako imenovana profesionalnost ni načeta če se interpretira rezultat malce optimistično za tiste pol točke do 2 ali kaj podobnega, načeta je ko profesorju gola maščevalnost zamegli razum do te mere, da gre načrtno oškodovat dijaka.

Ja načeta je tudi, ko preferenca enega dijaka tako zamegli um, da mu načrtno pomaga. Razlika pa je med načetjem oz. vpogibanjem profesionalnosti in med kršenjem le-te. Če mu je lahko zbila 4 točke mora znati argumentirati zakaj jih je zbila, ali je to naredila načrtno ali ne je povsem irelevantno. Če ji pravila (jezika, predmeta) dovoljujejo, da jih je odbila, potem ni načeta nobena profesionalnost. Najprej mu je štela še tiste 4 ki si jih zgleda ni zaslužil, potem je stvar bolje vzela v roke, lahko sklepamo da je bolj strogo ocenjevala, torej bolj profesionalno. Če odbitka točk ne zna zagovarjati, mora nastradati, vsekakor. Če pa jih lahko, pa nimaš kaj jokati. Naučil bi se tako kot je treba, pa nebi bilo treba jokati po forumih.

Ponavljam, v osnovi sploh ne gre za problem neresnega dijaka, gre za očitno nesposobno in maščevalno profesorico slovenščine, ki želi na tak način uveljavljati svojo avtoriteto. Ne z znanjem, z dobrim vzgledom, s kako poučno zgodbo ali nasvetom, pač pa z maščevanjem. To zame ni material za profesorja, taka oseba dela škodo celotnemu šolskemu sistemu in vsakemu dijaku, ki gre skozi njene "roke". Preveč je takih, na žalost...

Ponavljam, v osnovi sploh ne gre za problem nesposobne in maščevalje profesorice slovenščine, gre očitno za problem neresnega dijaka (ki polek tega snovi ne zna zadovoljivo), ki želi na tak način uveljavljati svojo nadmoč v družbi. Ne z znanjem, z dobrim vzgledom, s kakšnim primernim pristopom ali resnostjo, pač pa z jokanjem. To zame ni material za dijaka, taka oseba dela škodo celotnemu šolskemu sistemu in vsakemu profesorju, ravnatelju, sodijaku, ki ima opravka z njim. Preveč je takih na žalost ...

S tem da lahko jaz zgornji odstavek baziram na tem, kar je človek do sedaj napisal, ti pa tvoje izjave, da je nesposobna sploh ne moreš zagovarjat. ČE je z utemeljivim razlogom odbila točke je še kako sposobna. ČE je pri njej veliko dijakov dobro povzelo znanje slovenščine je še kako sposobna. Če bo večina dijakov pisala maturo toliko, kolikor so imeli pri njej oceno (ali višje) je še kako sposobna. NA podlagi tega, kako je ravnala z nekim dijakom, ki vsekakor ni vzgled (pa še nikjer ni dokazano, da mu je točke odbila neupravičeno), ne moreš sklepati, da je nesposobna. Tako kot na podlagi enega podpovprečnega eseja ne moreš sklepati, da je človek osvojil znanje in koncepte, ki jih zahteva učni načrt.

Pa obnemo zgodbo.. Imaš tajnico, ki se trudi napisat eno prošnjo 3 ure. Napise vse narobe. Potem mas pa nekoga, ki jo napise v 20ih minutah in to solidno. Kirga bos vzel v sluzbo? O_o Tajnico? :\

Vidiš, očitno ti dela pisanje probleme, ker si ravno tukaj opisal primer, ko nekoga ne izbereš zaradi odnosa. Če je njena prošnja napisana veliko boljše kot od tistega v 20 minutah bom raje izbral njo. Kdo mi pa garantira, da je tisti v 20 minutah napisal sploh kaj uporabnega. Tudi nikjer ni opredeljeno, ali je pisanje prošenj v 20 minutah vse kar zna. Ni ravno najboljši primer.

Ne se bat v službi sta pomembna tako znanje, kot odnos. MArsikateri šef bo nekoga, ki sicer zna zabrisal ven zaradi odnosa. Bolje ena pametna glava manj, kot pa 30 nezadovoljnih zaradi slabega odnosa s "pametnjakovičem", marsikdaj. Razen če nisi res neki hudi strokovnjak je pri delu precej pomemben odnos.
Podpisa ni več, ker so me poskušali asimilirati.

Zgodovina sprememb…

Azrael ::

Ne vem, no če nimaš interesa in si celo leto mešal meglo, sedaj ko je samo še par dni do konca šolanja in ti je končno zagustilo, pa jokaš po forumu? Reva razvajena, da ne napišem kaj hujšega, kaj si mislim o kalibrih tvojega kova.

Kar si pridno kuhal celo leto, sedaj še požri, brez jamranja. Če popravcev ne boš spacal skupaj, prava reč, saj kot sam praviš in si dokazoval celo leto, ti itak dol visi za vse. Sicer pa, če nisi imel interesa, čemu si se sploh slini v SŠ, obvezna je itak samo OŠ, SŠ pa ne?
Nekoč je bil Slo-tech.

hamax ::

jutriPS3 tebe 15 let nazaj verjetno se na svetu ni bilo...

ja, dogajajo se krivice. so pa veliko veliko veliko redkejše kot pritožbe.
letos mene ena 2 meseca ni bilo pri nemščini. in ko me je nato za pozitivno oceno ob koncu leta jebala 3x toliko kot ostale, sem se le kislo nasmejal in šel učit. ko mi je naposled le zakljucila 2 sva si dala roko in si zazelela veliko sreče v prihodnosti.

tako to gre v šolah. ti profesorja, profesor tebe.

JutriPS3 ::

hamax: napaka! pred 15 leti sem se spravljal že na tvojo mamo. Prava MILFica. grrr

ja, dogajajo se krivice. so pa veliko veliko veliko redkejše kot pritožbe.

LOL čestitam pametnjakovič. In kaj ima statistika veze s tem, če se recimo meni naredi krivica? To je sedaj neko opravičilo-statistika (kao sej krivica ni važna, itak je več pritožb kot krivic)? Res si bebček.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: JutriPS3 ()

hamax ::

kar sem hotel povedati je to, da dijaki zelo radi krivdo valimo na druge. in po mojem mnenju je tudi v tem primeru tako.

JutriPS3 ::

NO, vendar ni vedno tako.
Sej pravim, bi bilo dobro slišati obe strani. Šele takrat se morda pokaže malo bolj kdo kaj zavaja ter kako. Pa še tedaj je težko karkoli razsoditi.
Samo govoriti sedaj pa da so učitelji good, učenci bad je pa malo hecno.

Ja po tvojem mnenju... si Nostradamus al pa oni vidci iz Minority Reporta da lahko kar tako razsodiš?

BigWhale ::

> Da profesorju ni treba met profesionalnega odnosa do dijaka?

In dijaku ni potrebno imeti profesionalnega odnosa do profesorja? Ker tisto kar je bilo napisano v prvem postu NI profesionalni odnos do profesorja.

> Ponavljam, v osnovi sploh ne gre za problem neresnega dijaka, gre
> za očitno nesposobno in maščevalno profesorico slovenščine, ki
> želi na tak način uveljavljati svojo avtoriteto.

Ne, mi vsi skupaj nimamo pojma za kaj gre. Poznamo zgodbo, ki jo je napisal OP in to je vse. Vecina nas je iz zgodbe zakljucila, da gre za enega razvajenca, ki je hvatal krivine, sedaj pa joka. Prav mu je.

Po vrhu vsega je v prvem postu napisal kako je hodil po robu, sprical teste in ostale ure, potem pa pravi, da ni pocel nicesar s cimer bi krsil pravila.

Naj dokaze profesorici, da v resnici je car. Avgusta pred komisijo. To sem jaz naredil.

hamax ::

JutriPS3 očitno ne razumeš besedne zveze po mojem mnenju.

BW tudi sam sem ze 2x poleti hodil v šolo. nikoli nisem krivil profesorice, ceprav je imela vse moznosti, da bi mi dala se kaksno moznost za popravljanje(lani sem imel negativno zakljuceno en mesec pred koncem).

kot je nekdo ze zapisal je šola vzgojno-izobraževalna inštitucija.

če si prepričan da znaš za 2 se pritoži na oceno in te bo ocenila vladna komisija. ti pa zagotavljam, da moreš pred komisijo znati za 2 toliko kot pri običajnem pouku za 4.

Ted ::

Pregovor pravi da ni slabih učencev, so le slabi učitelji. Če bi profesorica presodila, da je preveč manjkal (rekel je da ni) oz. da se je izognil ključnim preverjanjem znanja bi lahko s tem razlogom dosegla, da ima popravca. Kadar pa prej solidno pozitivno oceno spremeni v negativno (za eno točko), ko je očitno ugotovila, da drugače ne bo dobil lekcije, pa mi nekaj smrdi.
Ker je mnenja, da se mu je zgodila krivica ima vse institucionalne možnosti, da to krivico popravi. Zaradi tega, da se taki primeri ne bi ponavljali in da se samovolja nekaterih profesorjev/ic omeji upam, da bo iskanja pravic med dijaki več in da ne bodo vsi le molče prikimavali.
Priznam pa lahko, da sem nekoliko pristranski, ker sem tudi sam imel težave s svojo slovensko profesorico na gimnaziji kot jih je imel tudi naš razred in praktično vsak razred, ki ga je učila. Pa da se razumemo, slovenščine nisem niti enkrat šprical in imel nasploh solidne ocene, očitno je bilo, da ne mara moje osebnosti in da me ima za slabega človeka. Enkrat je celo opomnila sošolca, da se naj pazi, da ne bom slabo vplival nanj, da ostalih dogodivščin z njo ne omenjam. Škoda izgubljati besede za to nevrotično strašilo nevredno svojega poklica.
Mah...

SaXsIm ::

Če "hvataš krivine," moraš vedno živeti s tem, da te lahko kdo tako zajebe. Tudi zato, ker si je morda sam na mnogo težji način pridobil tisto, kar ima in ni mogel "hvatati krivin."
Si pa vseeno majster, če ti je vseeno, če imaš 2 ali več, bi lahko šel pisati prejšnje eseje. Za dve bi pa že spacal skupaj, a ne?:\
Pa, če bi ti prečrtala 2 točki in zraven napisala 4 bi bilo pa vse super? Nenavsezadnje, kdo si ti da boš sodil kakšen kriterij mora profesorica imeti? Upam, da ti omogočijo narediti maturo v prvem roku (ker nobenemu ne želim nič slabega), toda če greš vedno po poti najmanjšega možnega odpora, lahko včasih tudi zagusti. Verjemi, da sam predobro vem.
SaXsIm

agasfer ::

brez zamere sam tukaj je povsem očitno vecino takih, ki smo jim med odmori delili "bombice" :D
Avtor teme vas je prosil za nasvet kako izpeljat situacijo. Seveda da ritolizniki in kljuke brez hrbtenice ter peščica piflarčkov katera misli, da ve eno stran več kot knjiga, ne zamudi priložnosti,
da ga popljuva in deli modre kvazi nasvete. Zgleda da se tako čistijo frustracij,...

Sam sem več manjkal kot bil v šoli, izpite pa opravil nad povprečjem.
Četudi je bil kak popravni sem se ga lotil povsem pozitivno in seveda tudi dobro opravil.
Tak način študija ti lahko da več kot si 'kljukice' mislite.
Ravnokar zaključujem fax(ševedno po istem sistemu) s to razliko, da sem v tem času ko so se moji sošolci piflali povsem balastne stvari, ustvaril podjetje si kupil nepremičnino,...
Vsekakor pa taka varjanta zahteva trud in seveda svoj 'davek-nepravično oceno'.

Svetujem ti, da se ne buniš ampak pripraviš na popravni.(ti bos porabil 2 tedna, une kljuke pa so zabušle celo leto ;) )
Pa se en nasvet. S profesorji bodi vedno korekten. ne jebi jih v mozak in jih spoštuj.
Preizkušeno dober recept,...

Azrael ::

@Ted:

To je vse res, samo taki problemi se vlečejo celo leto ali vsaj nekaj mesecev in se ne pojavijo zadnje dni pouka, kot ima "problem" avtor te teme.

Sem imel profesorja, ki je celemu razredu v prvem letniku napisal cvek za prvo preverjanje znanja, zraven se je še malo zmotil in vsi na prvi strani redovalnice smo dodaten cvek dobili še pri drugem predmetu (pač vpisoval je v napačen stolpec v redovalnici in to opazil šele na drugi strani).

Glede cveka, jasen rezultat, če se nikomur ni sanjalo kaj sploh sprašuje. Vzrok razlaga, ko je na tablo narisal formulo in šel potem igrat igre ali programirat na Spectruma, ni razlaga od katere odneseš veliko.

Pritožba razredničarki je stvar uredila in za nameček smo za drugo polletje dobili drugega, res odličnega profesorja za ta predmet.

Tisti, ki so hvatali krivine, je bilo zelo enostavno. Na začetku 1. letnika nas je bilo v razredu 27. Na začetku drugega (in potem do konca šolanja) pa samo 11. Enostavno, kdor ga je mislil biksat, je lahko kar šel ali v skrajšan program ali še bolje za vse ven iz šole.

Tako je bilo v YU, danes pa je kot je.
Nekoč je bil Slo-tech.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Azrael ()

pingec ::

Ali torej večina opravičuje neobjektivno oceno eseja? Če je bil dijak neprofesionalen in ona zato tudi, se je torej spustila na njegov nivo, kar je imo lastnost slabega učitelja.

Če je naloga učitelja ocenitev znanja potem naj opravlja svoje delo korektno in to tudi naredi objektivno.
Normalnost je povprečje nenormalnih ljudi.

BluPhenix ::

Kako pa ti veš da je ocena neobjektivna? Vsi ki govorite o tem lahko to sklepate samo iz besedila nekoga, ki se mu zdi neobjektivna, tako da v bistvu drugačnega mnenja sploh ne morete imeti, res.

Kot sem že napisal, profesor mora znati utemeljiti zakaj je lahko odbil točke. Če jih je lahko odbil, je ocena čisto objektivna, razlika je le v tem, da če bi dijak imel normalen odnos profesor verjetno teh točk nebi želel odbiti.

Počakajmo kako se zadeva razreši pa potem govorimo o objektivnosti in neobjektivnosti ter o neprofesionalnosti profesorice, prosim.
Podpisa ni več, ker so me poskušali asimilirati.

imagodei ::

JamesBond@ No, pa smo prišli do bistva. Ni kriv avtor teme in mu zato ni treba vzbujati nekih hudih občutkov krivde - to lahko samo še drastično poslabša situacijo. Krivda je večji del na strani profesorice, ki ima težave sama s sabo - kot veliko predvsem mlajših profesoric, ki so še frišne s šole in jim gre v nos, če vidijo, da nekateri lahko izdelajo šolo tudi na malo bolj znosen način, kot so jo one. Zdaj pa razmislite, zakaj se na njeno stran postavljate.. you got issues too.

No, to definitivno ni bistvo. Bistvo je, da so tudi učitelji samo ljudje in da lepa beseda lepo mesto najde, grda pa grdo. Slab odnos do predmeta in/ali prfoksa se, ne glede na njegovo (ne)profesionalnost podzavestno odraža na prfoksovem odnosu do dijaka. Tega se zavedajte, potem pa govorite o nepravičnosti. Jaz npr. občasno pomagam pri treningu otrok in vem, da mi gre hudo na živce, če imajo med treningom slab odnos do mene ali treninga, pa se hudo dobro zavedam, da so še negodna deca. Kako mora biti šele prfoksu, ki mora dnevno prenašat razne pubertetniške fore množice dijakov? Jasno, da so ti bolj pri srcu tisti, ki imajo boljši odnos do tebe, manj pa tisti, ki imajo slabši odnos.

Mogoče ima avtor teme celo prav in je v konkretnem primeru prfoksa res naredila napako. Kolikor razumem nov pravilnik, bi ga lahko vrgla po lastni presoji z NMS tudi če je imel pozitivne ocene, dovolj visoko prisotnost, dovolj je le slab odnos in njena ugotovitev, da ne izpolnjuje minimalnih standardov? Če je tako, potem je slaba ocena pri eseju res brezpredmetna in se je po nepotrebnem izpostavljala.

Zdej pa tako - v bistvu niti ni pomembno, za izhodišče naj bi avtor teme imel lasten odnos. Če je bil nikakav in je dobil podoben odziv, zdaj se gre pa križarsko vojno proti profesorici, je to navaden boj proti mlinom na veter. Kako je s tem, je že Cervantes pokazal. Če so v šolah s profesorji res takšni problemi, potem je to treba rešit drugače. Ampak, glede na to, da jih je pred vami šlo že milijone skozi takšne in tudi bolj stroge šolske sisteme, dvomim, da je profesorica res tako dokončno sprevržena. Običajno očitki o nesposobnosti in idiotizmu profesorjev letijo iz ust točno takšnih, kot je avtor teme - tistih, ki hodijo po robu (ali pa jim že zdrsne čez rob) - pa ne me zdaj narobe razumet, vsak kdaj prekolne profesorja, ampak redki so tisti, ki gredo pisat pritožbe... No, tisti imajo ponavadi svoj prav - ni važno, ali jo odnesejo dobro ali slabo, glavno je, da je njihova resnica edina pravilna, ne?

JamesBond, ampak tole je pa res kar en brezvezen blebet. Če si res že iz šole, bi fantu lahko dal vsaj en pameten nasvet in mu rekel, naj se s profesorico pogovori in poskusi pobotati.
- Hoc est qui sumus -

imagodei ::

pingec@ Ali torej večina opravičuje neobjektivno oceno eseja? Če je bil dijak neprofesionalen in ona zato tudi, se je torej spustila na njegov nivo, kar je imo lastnost slabega učitelja.Če je naloga učitelja ocenitev znanja potem naj opravlja svoje delo korektno in to tudi naredi objektivno.

Seveda neobjektivne ocene eseja ne opravičujem. Če je bil res neobjektiven, je profesorica ravnala skrajno neprofesionalno in bi mogoče v poštev prišla celo kaka sankcija. Ampak kar vi (srednješolci) kar nekako nočete razumet (pa mi tudi nismo, ampak dejte poslušat starejše), je to, da se takšne stvari dogajajo kot po pravilu ravno in samo takšnim, ki so problematični in/ali špricajo, imajo slab odnos do šole, predmeta ali učitelja, so nesramni, imajo občutek, da si lahko vse privoščijo... Moj nasvet je - ne diraj lava dok spava. Vi boste seveda naredili po svoje. Kot že rečeno - ni važno, ali je dobro za vas, glavno, da dokažete svoj prav.

Delat takšne bedarije je podobno, samo manj destruktivno, kot frajarit pred prijatelji s skejtom po sredi ceste, potem pa napizdevat mimovozeče voznike (ki so vas komajda obvozili), kakšni kreteni so: ja, saj če te bo voznik zbil, bo mogoče res kriv... ti pa mrtev. Pri tej stvari je pa enako: prfoksa bo mogoče kaznovana, ji bojo trgal od plače, prestavili na drugo šolo, al pa dali delati v šolsko knjižnico, ti boš pa brez mature. Pametna računica, ni kaj!
- Hoc est qui sumus -

zlobcek ::

No na žalost sem tudi sam eden tistih, ki so imeli probleme s slovenšino na srednji šoli.

BluPhenix esej po mojem mnenju ne more biti ocenjen objektivno in je lahko samo bolj ali manj subjektivno.

Zato je pa modela lahko zaj... samo pri eseju, ki je najvecji srot slovenskega pouka v srednjih solah in s tem mature.

White upam da bos lahko kaj zrihtal. Jest nisem mogel in sem sel na popravca, kjer sem btw napisal isti kurac od eseja, kot celo leto, za oceno 4. Popravca mi je pa ruknila samo zato, ker se njej ni zdelo, da bom naredil maturo in ker je imela kao 98% uspeh na maturi P. ji M. Poleg tega me je vmes hotla se malo izsilit in mi je rekla da mi da pozitivno iz eseja, ce grem na zakjucni izpit halo? Zraven sem imel dve pozitivni oceni in ker sem esej zabil, me je vprasala se enkrat knjizevnost ali kaj ze, postavila vprasanja taka, da sem samo celjust po tleh vlekel in mi napisala popravca.

Toliko o profesorjih za tiste tukaj, ki mislijo da so carji.

Pa da nebo kdo mislil - sem bil povprecen dijak, manjkal skoraj nic, na koncu sem bil prav dober. Esej je bila edina stvar, ki me je nesla - in se to le u zadnji konferenci. nimas nardit kej, če se ti prfoksa spomne, da ti eseja nebo dala pozitivne. Loh si ga samo na roke vrzes.

Hvala bogu je to za mano in faks tudi ze skoraj. Samo pa gledam moje sestre, ki se ravno tako jebata z eseji in nobenemu ne privoscim takih problemov.

Esej se ne da ocenit objektivno. Poleg tega mu je pa se precrtala ravno toliko pik, da ni zdelal. Pa dej ne me basat. Tudi sam sem nosil esej okoli in vsak slavist mi ga je ocenil pozitivno. Pri meni je bila ocitno le malo bolj brihtna prfoksa in mi tock ni precrtovala. Ko sem ji nesel popravljeno kopijo mojega eseja od slavistov, ki imajo veliko vecji ugled in je ona vse poznala je rekla le - ce bi on ucil, bi to kaj pomenilo, tako pa sem ga popravila jaz in po mojih kriterijih ni pozitivno. Objektivnost? My ass. Prekleti slavistični voluharji.

Ena navadna svinjarija, o kateri ne more imeti pojma nihce, ki tega ni izkusil na lastno pest. Zato vecino folka tle lepo odpade.

Evo ce tega nebi bilo res zadnji hip pred koncem srednje sole, bi imel vse v precej lepem spominu. Tako mi gre pa cel sistem na kozlanje in ni varjante, da dam prav profesorjem, ker vsi po vrsti mislijo da so carji in vecina ne razume njihovega prvotnega poslanstva - podajanja znanja. Da nebom zacel lapat o mladih profesorjih, ki sploh ne morejo podajati znanja, ker ga nimajo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: zlobcek ()

link_up ::

esej mora biti lep :) se mora brati lepo in treba je v njem uzivat...ce tak ni potem je za negativno oceno. Je subjektivno ampak vseeno...pisati lepo besedo je pac potrebno...ce pa ne gre pa lahko kaksno knjigo preberemo ane ;)
In and Out

bluefish ::

@link_up: glede na to, kako ta profesorica vzdihuje in se pritožuje nad popravljanjem spisov in jih popravlja 2, 3 ali več tednov, bi morali imeti vsi negativno ocenjene.

nurmaln ::

glede na to, kako ta profesorica vzdihuje in se pritožuje nad popravljanjem spisov in jih popravlja 2, 3 ali več tednov, bi morali imeti vsi negativno ocenjene

Pritožuje se verjetno zato ker mora to početi doma v svojem "prostem" času.

bluefish ::

tako kot tudi vsi drugi profesorji. Zakaj lahko potem teste od ang, mat,... dobimo nazaj še isti teden oz. najkasneje v roku enega tedna?

nurmaln ::

Lej prej ko se boš sprijaznil da učenci/dijaki/študenti niste v poziciji, da ocenjujete in presojate delo profesorjev, boljš bo za vas.
Ne rečem da ni čudnih profesorjev s čudnimi prebliski ampak od vseh primerov ko se učenci pritožujejo ne vrjamem da je 0,1% upravičeno.

Prjatu ::

@bluefish

pa veš, koliko časa vzame samo pokljukati rezultate pri testu matematike, koliko časa pa natančno branje skropucal, ki jih dijaki imenujejo esej?
Something else is controlling me!

JutriPS3 ::

Pritožuje se verjetno zato ker mora to početi doma v svojem "prostem" času.

Lahko jih popravlja tudi v kabinetu da zapolni onih 15 minut med šolsko uro in pa normalno uro po kateri dela večina zaposlenih. In ja, tudi tolk dolg dopust in vmesne postanke nimajo vse službe tako da se men ravno ne smilijo

bluefish ::

se strinjam, ampak dotična profesorica je počasna tudi pri ostalih testih.

jype ::

Jaz sem naredil podobno neumnost v gimnaziji...

Kemijo sem imel rad (in na maturi), s profesorico pa sva se slabo razumela. No, pri meni so bili izostanki bolj ali manj posledica tega odnosa, kljub temu pa sem se naučil vse in ko sem dobil popravni izpit in se profesorica ni hotela pogovarjat, sem šel do ravnatelja, milo prosil, če lahko pišem test pri drugem profesorju. Test sem odpisal (juhu) 100% in dobil zaključeno pozitivno. Na maturi sem dobil oceno 3, od ocene so 20% štele laboratorijske vaje, ki sem jih po besedah asistentke opravil odlično, ocenjene pa so bile z nič točkami.

Nisem se pritoževal, ker sem imel še s konca osnovne šole dolg: glasbeno vzgojo sem imel ocenjeno z "manj uspešno" (povsem upravičeno, glede na moj odnos in moje delo pri pouku), ker pa je bila to edina ocena, ki je preprečevala odličen uspeh, je učiteljica brez debate oceno spremenila v pozitivno. Niti zahvalil se ji nisem, podlež mali.

Tako da, hja, moj nasvet, dragi Wh!te: če obvladaš snov, to pokaži pred vsemi. Pa ne se več obnašat kot razvajen sinček edinček.

BigWhale ::

> če obvladaš snov, to pokaži pred vsemi.

Kot smo mu ze povedali. Naj profesorici dokaze, da je car, pred komisijo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()

CCfly ::

Prav rad bi videl ta famozni esej ;..;
"My goodness, we forgot generics!" -- Danny Kalev

BigWhale ::

Evo, to je ideja!

Pokazi esej, pa naredimo s-t anketo! ;)
1
2
3 4


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Gimnazija Jesenice

Oddelek: Šola
358655 (5985) Yacked2
»

Eseji v srednjih šolah?

Oddelek: Šola
459246 (8127) [D]emon
»

esej - bedarija (strani: 1 2 )

Oddelek: Šola
568493 (7343) pingec
»

Pravilnik v srendnji šoli!!!

Oddelek: Loža
452791 (1985) strictom
»

Šolski sistem?

Oddelek: Šola
312818 (2363) MadMicka

Več podobnih tem