»

Prikaz novih zmožnosti grafičnih tehnologij v sliki

Tako sliko zmorejo Geforci serije 6 in 7 ter zadnja ATi-jeva družina, X1x00, ne pa tudi prejšnja, X8x0

vir: Tom's Hardware
Tom's Hardware - Na Tom's Hardware so slikovno prikazali, kaj prinašajo nove tehnologije, vgrajene v zadnja grafična čudesa. Primerjali so rendriranje slike s pomočjo Pixel Shader-jev 2(.1) in 3.0. Razlika je očitna v prid družini Geforcev 6 in 7 ter ATi-jeve družine 1x00. Lahko pričakujemo, da bodo prihajajoči naslovi še bolj izkoristili možnosti, ki jih ponuja ta tehnologija, v tem trenuku še popularne ATi-jeve kartice X8x0 pa bodo kmalu izgubile smiselnost nakupa.

V prispevku so prikazali tudi učinke High dynamic range renderinga in Parallax Mappinga. Na koncu pa ponujajo še prikaz zmožnosti različnih generacij grafičnih kartic.

Za podrobnejše opise predstavljenih tehnologij, obiščite visoko specializirane strani, kot so Beyond3D in 3DCenter.de.

33 komentarjev

AMD bo predstavil procesorje na novem podnožju (M2) v drugi četrtini tega leta

Hartware.net - O tem, da bo AMD spremenil podnožja za svoje, v tem trenutku izredno priljubljene procesorje, smo že poročali ( prvič in drugič). Sedaj pa na nemški strani Hartware nudijo verjetno zelo točne informacije o prihajajočih produktih.

Po napovedih bodo prvi procesorji na voljo že aprila letos in naj bi do konca druge četrtine tega leta že dosegli 25% vseh proizvedenih primerkov.

Kot vemo, je AMD pričel v družini K8 vgrajevati pomnilniški krmilnik v sam procesor, kar tehnološko pomeni predvsem manj zakasnitev pri pretoku podatkov (po nekaterih špekulacijah naj bi po isti poti šel nekoč tudi Intel). Slaba stran vgrajenega krmilnika pa je, da smo vezani na povsem določen tip pomnilnika. V aktualni družini K8 (Athlon 64, FX,...

50 komentarjev

Kako deluje eden največjih zastonjskih e-poštnih ponudnikov - Hotmail

Slashdot - Na Slashdot poročajo, da se je ekipa ACM Queue povezala s Philom Smootom, ki je odgovorni inženir pri Hotmailu in skrbi za delovanje celotne infrastrukture, in ga povprašala kako stvari pri njih delujejo. Smoot je med drugim povedal, kako obvladujejo več desettisoč emailov na dan, kako se bojujejo proti spamu in kakšne so težave pri tako veliki količini strežnikov in uporabnikov. Pravi tudi, da so se morali za obvladovanje svojih strežnikov zateči nazaj k skriptam in ukazni vrstici. Ampak najbolje, da si celoten intervju preberete sami. Želim zanimivo branje.

42 komentarjev

Pipin odprti termin: OpenGL

Slo-Tech - V torek 17. januarja vas vabimo na Pipin odprti termin (v Kiberpipo), kjer bo Ivan Leben predaval o OpenGL.

V predavanju bodo predstavljene osnove programiranja grafike s knjižnico OpenGL. Na začetku bo prikazan sam princip povezave med programom in grafično kartico ter potek obravnave vhodnih podatkov na čipu kartice (verteksi, lastnosti verteksov, projekcija, povezovanje v oblike, rasterizacija).

Sledila bo intializacija grafičnega pogona z GLUT knjižnico, nato pa delo z OpenGl API-jem: osnovni elementi (point, line, triangle, quad, polygon) ter njihovi sestavni deli - verteksi (barva, lokacija). Za zaključek si bomo pogledali še delo z animacijami.

7 komentarjev