Novice » Znanost in tehnologija » Renault z enim polnjenjem prevozil tisoč kilometrov
mtošev ::
No, pa se je še ena EV tema izrodila v neskončno mnogo zaporednih postov inžinirčka, ki pod nujno odbija vse kritike in obvezno zraven lima slike grafov ali pa prototipov iz 2004. Oh ja, Slo-Tech, never change.
Dewalt ::
Evo tlele je lepo razloženo.
Potrebna moc pri 70 km/h je komaj 0,3 kW. Pri 130 km/h verjetno nekje dober kilovat.
Potrebna moc pri 70 km/h je komaj 0,3 kW. Pri 130 km/h verjetno nekje dober kilovat. Pa ajde da se zarad teže malo poveča kotalni upor, dejmo pretiravat in rečmo da je 1,5 kW, pa je manj, glede na une grafe iz zgornjega posnetka.
200 kWh /1,5 kW =133 ur
133 ur x 130 km/h= 17.290 km dosega in to z današnjimi komercialnimi baterijami z energijsko gostoto 300 Wh/kg!
Potrebna moc pri 70 km/h je komaj 0,3 kW. Pri 130 km/h verjetno nekje dober kilovat.
Potrebna moc pri 70 km/h je komaj 0,3 kW. Pri 130 km/h verjetno nekje dober kilovat. Pa ajde da se zarad teže malo poveča kotalni upor, dejmo pretiravat in rečmo da je 1,5 kW, pa je manj, glede na une grafe iz zgornjega posnetka.
200 kWh /1,5 kW =133 ur
133 ur x 130 km/h= 17.290 km dosega in to z današnjimi komercialnimi baterijami z energijsko gostoto 300 Wh/kg!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Dewalt ()
Dewalt ::
Torej preko 17 TISOČ kilometrov dosega se da dosežt z današnjo tehnologijo brez večjih težav, če uporabiš malo boljše baterije, tiste prototipne z 600 Wh/kg in shit stevilom ciklov in optimizacijo aerodinamike pa še dosti več. Za PR stunt te itak boli kurac za število ciklov, važno da enkrat odpelje in to je to.
Sicer ne vem zakaj bi kdo toliko dosega rabil, ampak bi bil pa dober PR stunt, še boljsi kot ta Renaultov.
Sicer ne vem zakaj bi kdo toliko dosega rabil, ampak bi bil pa dober PR stunt, še boljsi kot ta Renaultov.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Dewalt ()
Dewalt ::
c23po: Kolk podnapisov boš še rabu, da boš dojel, da je ta Renaultov prototip z 1000 km dosega nič drugega kot dokaj soliden PR stunt?
Dewalt ::
okej c23po več kot ocitno trola, škoda mojega časa za take.
Tud 5000 km dosega se da že z današno tehnologijo dosežt na elektriko brez težav, daš 200 kWh baterijo z najboljšo energijsko gostoto, oblikuješ avto da je kot puščica in to je to. Simpl. Še boljši PR stunt.
Na tale princip.
Evo natemle posnetku v citatu je podatek, da tako oblikovani velemobili dosžejo hitrost 90mph, kar je 144 km/h samo s človešo močjo (voznik notri vrti pedala).
Potrebna moč za 130 km/h je še manjša kot 1,5 kw, torej z 200 kwh baterijo bi po vsej verjetnosti dosegel 30.000 km doega, 25.000 km pa sigurno.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Dewalt ()
iKst_ ::
Ampak folk pa glup kot kante. Ne bo kupil, pa če mu ga zastonj daš.
Če ga vzameš na firmo, je, če ne že zastonj, pa za pol cene.
In vendar, ne in ne, ko gre za nakup novega avta.
Res zanimivo, se vam ne zdi?
O čem govoriš? Prodaja EVjev raste iz meseca v mesec. V Nemčiji se trenutno proda 2x več EVjev kot dizlov in praktično enako kot bencinarjev. Trend prodaje EVjev gre gor, trend prodaje ICE pa dol.
c23po ::
DeWalt, odloči se že: komercialna uporaba ali prototip, bicikl ali EV, imaš samo ti prav ali mogoče tudi drugi.
Računalniki nimajo spominov.
Dewalt ::
Ampak a ni zanimivo, tale velemobile ko so dosegli rekord pri 90 mph (144 km/h) je bila moč kolesarja samo 450 do 500 W, torej 0,5 kW.
Izjemno učinkovita tesla model 3 pri hitrosti kuri 22,5 kWh na 100 km, torej 32,4 kW je njegova povprečna moč za tako hitrost.
Torej za isto hitrost, torej 144 km/h rabi:
-Tesla model 3: 32,4 kW
-dizelski avto: 101 kW (upostevajo se tudi izgube motorja)
-velemobile: 0,5 kW.
Torej velemobile porabi 64x manj od Tesle modela 3 in 200x manj od dizelskega avtomobila.Crazy kaj naredi majhna čelna površina in aerodinamična optimizacija.
Sem ti že odgovoril, preberi najprej vse kar sem ti odgovoril, pol se pa oglašaj.
Izjemno učinkovita tesla model 3 pri hitrosti kuri 22,5 kWh na 100 km, torej 32,4 kW je njegova povprečna moč za tako hitrost.
Torej za isto hitrost, torej 144 km/h rabi:
-Tesla model 3: 32,4 kW
-dizelski avto: 101 kW (upostevajo se tudi izgube motorja)
-velemobile: 0,5 kW.
Torej velemobile porabi 64x manj od Tesle modela 3 in 200x manj od dizelskega avtomobila.Crazy kaj naredi majhna čelna površina in aerodinamična optimizacija.
DeWalt, odloči se že: komercialna uporaba ali prototip, bicikl ali EV, imaš samo ti prav ali mogoče tudi drugi.
Sem ti že odgovoril, preberi najprej vse kar sem ti odgovoril, pol se pa oglašaj.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Dewalt ()
c23po ::
Prebral sem in ugotovil, da mešaš komercialo in prototipe, ko ti ustreza. Mešaš bicikle, ko govoriš o EV in imaš vedno samo ti prav. Imam prav ali se boš spet ven vlekel z žaljivkami?
Računalniki nimajo spominov.

gruntfürmich ::
u madona ste naložli postov, inžinirček ima cajta obilo...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
Dewalt ::
ni žaljivk, če ti rečem da si zabit je to zato, ker dejansko SI zabit. Ne gre za žaljivko, ampak za objektivno dejstvo. Ne mores drugega biti, če misliš da je take prototip Renaulta s 1000 km dosegom resen attempt Renaulta, da bi od sedaj naprej masovno ven štancal električne avte z 1000 km dosega.
Pisal si tole:
c23po: "Seveda! Pri Renaultu so sestavili drag prototip, ga z celotno ekipo odpeljali na drugi konec sveta, opravili vožnjo po najeti avtocesti ... vse zaradi enega PR stunta.
Tudi podatki o povečanju dosegov EV-jev skozi zgodovino razvoja so krneki. Proizvajalci se prizadevajo samo zaradi lepega.
To so očitne posledice razmišljanja z obešalnikom za klobuk."
Ta post si napisal po tistem, ko sem ti povedal da gre za PR stunt z namenom da bi me negiral, češ da to ni bil PR stunt.
Torej iz tega je kristalno jasno da TI misliš da tale Renaultov prototip NI PR stunt, ampak resen attempt renaulta da bodo od sedaj naprej masovno delali električne avte z 1000 km dosega. In če to misliš in tvoj zgornji post lepo kaže da to misliš, nisi nič drugega kot zabit. In to ni izrečeno kot žaljivka, ampak kot objektivno dejstvo. Plus tisoče bedarij, ki si jih že pred tem napisal.
Si sploh pogledal kako zgleda ta Renaultov prototip? Isto kot velemobile. In to misliš da se bo masovno prodajalo, pa a si mal trčen al kaj? Seveda se ne bo.
Notri v tem renaultovem prototipu ni NOBENE POSEBNE tehnologije, ki bi jo lahko uporabili pri serijskih avtih, le zmanjšana čelna površina in ok aerodinamika. Tale prototip je samo PR stunt in čisto nič drugega.
Pisal si tole:
c23po: "Seveda! Pri Renaultu so sestavili drag prototip, ga z celotno ekipo odpeljali na drugi konec sveta, opravili vožnjo po najeti avtocesti ... vse zaradi enega PR stunta.
Tudi podatki o povečanju dosegov EV-jev skozi zgodovino razvoja so krneki. Proizvajalci se prizadevajo samo zaradi lepega.
To so očitne posledice razmišljanja z obešalnikom za klobuk."
Ta post si napisal po tistem, ko sem ti povedal da gre za PR stunt z namenom da bi me negiral, češ da to ni bil PR stunt.
Torej iz tega je kristalno jasno da TI misliš da tale Renaultov prototip NI PR stunt, ampak resen attempt renaulta da bodo od sedaj naprej masovno delali električne avte z 1000 km dosega. In če to misliš in tvoj zgornji post lepo kaže da to misliš, nisi nič drugega kot zabit. In to ni izrečeno kot žaljivka, ampak kot objektivno dejstvo. Plus tisoče bedarij, ki si jih že pred tem napisal.
Si sploh pogledal kako zgleda ta Renaultov prototip? Isto kot velemobile. In to misliš da se bo masovno prodajalo, pa a si mal trčen al kaj? Seveda se ne bo.
Notri v tem renaultovem prototipu ni NOBENE POSEBNE tehnologije, ki bi jo lahko uporabili pri serijskih avtih, le zmanjšana čelna površina in ok aerodinamika. Tale prototip je samo PR stunt in čisto nič drugega.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Dewalt ()
c23po ::
ni žaljivk, če ti rečem da si zabit je to zato, ker dejansko SI zabit. Ne gre za žaljivko, ampak za objektivno dejstvo. Ne mores drugega biti, če misliš da je take prototip Renaulta s 1000 km dosegom resen attempt Renaulta, da bi od sedaj naprej masovno ven štancal električne avte z 1000 km dosega.
...
Motiš se. Nikjer nisem napisal, da bo Renalut od sedaj naprej masovno štancal. Napisal sem, da si prizadvajo povečati doseg. Brati je treba in ne zgrabiti prvo kost, da bi koga užalil.
Torej, motiš se ti.
Računalniki nimajo spominov.
iKst_ ::
Napisal sem, da si prizadvajo povečati doseg.
In v čem je problem, če si proizvajalec prizadeva izboljšati avtomobile?
Dewalt ::
Renault EKSPLICITNO navaja, da ta različica prototipa NE BO ŠLA v serijsko proizvodnjo. Pressnečen? Zdej se pa požri.
https://www.largus.fr/actualite-automob...
Ni res, motiš se ti, ne jaz. Jaz sem ti naprej napisal da gre za PR stunt. Nato si ti napisal tale post, v katerem se delaš norca in navajaš da ti misliš da NE GRE za PR stunt:
Tvoj post:
https://www.largus.fr/actualite-automob...
ni žaljivk, če ti rečem da si zabit je to zato, ker dejansko SI zabit. Ne gre za žaljivko, ampak za objektivno dejstvo. Ne mores drugega biti, če misliš da je take prototip Renaulta s 1000 km dosegom resen attempt Renaulta, da bi od sedaj naprej masovno ven štancal električne avte z 1000 km dosega.
...
Motiš se. Nikjer nisem napisal, da bo Renalut od sedaj naprej masovno štancal. Napisal sem, da si prizadvajo povečati doseg. Brati je treba in ne zgrabiti prvo kost, da bi koga užalil.
Torej, motiš se ti.
Ni res, motiš se ti, ne jaz. Jaz sem ti naprej napisal da gre za PR stunt. Nato si ti napisal tale post, v katerem se delaš norca in navajaš da ti misliš da NE GRE za PR stunt:
Tvoj post:
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Dewalt ()
Dewalt ::
Torej poteg pogovora:
c23po: Pri Renaultu študirajo kako bodo v kratkem dali ven električne avte z 1000 km dosega, zato so dali ven ta prototip.
Jaz: ta prototip ni nič drugega kot PR stunt
Ti: ne pa ne, ni PR stunt.
You are wrong buddy, dejansko gre za PR stunt.
S temle prototipom ne bo čisto nič povečal doseg svojih serijskih električnih avtomobilov, ni nobene posebne tehnologije zadaj, le zmanjšanje čelne povrsine in ok aerosinamika, štekaš to?
Dober PR stunt, ampak nič več kot to.
c23po: Pri Renaultu študirajo kako bodo v kratkem dali ven električne avte z 1000 km dosega, zato so dali ven ta prototip.
Jaz: ta prototip ni nič drugega kot PR stunt
Ti: ne pa ne, ni PR stunt.
You are wrong buddy, dejansko gre za PR stunt.
S temle prototipom ne bo čisto nič povečal doseg svojih serijskih električnih avtomobilov, ni nobene posebne tehnologije zadaj, le zmanjšanje čelne povrsine in ok aerosinamika, štekaš to?
Dober PR stunt, ampak nič več kot to.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Dewalt ()
Dewalt ::
Napisal si dosegli čarobno mejo enega rezervoarja dizla. Kaj je v dosegu enega rezervoarja dizla karkoli čarobnega? Ta ni tak zaradi potrebe, ampak ker ne stane praktično nič več če rezervor goriva povečajo za 10 ali 20 litrov, ne pa zato ker bi folk krvavo rabil tak doseg. In zato ker naftni avto pomeni da moraš it na črpalko in se ti ne nafila vsak dan doma čez noč tako kot električni avto.
To da ima ICE avto tak doseg to, NE POMENI, da mora met EV tudi tak doseg, da se to nujno rabi in da je to smiselno.
In kot berem zgornji tvoj komentar na sliki, torej zato da ljudem ne bi bilo treba kabla priklopit v avto ko pridejo domov se tebi zdi najboljša vrjanta rešitve te težave, da doseg EVja povečajo iz 500 na 1000 km?
A na en glasovni opomnik, ki se sproži avtomatsko, ko avto glede na GPS zazna, da si prišel domov in odprl vrata ti pa ni prišlo na pamet? Ta rešitev je skoraj zastonj v primerjavi z 1000 kilometrskim dosegom.
Al pa brezžično polnjenje v tleh garaže, da še kabla ni treba priklopit, tudi ta rešitev je BISTVENO, nekaj 10 krat CENEJŠA v primerjavi z 1000 km dosegom.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Dewalt ()
c23po ::
Napisal sem, da si prizadvajo povečati doseg.
In v čem je problem, če si proizvajalec prizadeva izboljšati avtomobile?
To ve samo DeWalt.
Računalniki nimajo spominov.
c23po ::
Torej poteg pogovora:
c23po: Pri Renaultu študirajo kako bodo v kratkem dali ven električne avte z 1000 km dosega, zato so dali ven ta prototip.
...
Motiš se, stalno se motiš. Nikjer nisem napisal, da bodo v kratkem dali ven električne avte z 1000 km dosega. Napisal sem, da si prizadvajo povečati doseg in da statistika pravi "čez 30 let". Brati je treba in ne zgrabiti prvo kost, da bi koga užalil.
Računalniki nimajo spominov.
Dewalt ::
c23po ::
Napisal sem, da si prizadvajo povečati doseg.
In v čem je problem, če si proizvajalec prizadeva izboljšati avtomobile?
To ve samo DeWalt.
Ne, spet bullshit. Povečevanje dosega EVja je smiselno, ampak ne na doseg enega rezervoarja dizla (1100 km kot si pisal).
Mater, jaz sem samo napisal, kar so pri Renaultu naredili. Ostalo je statistika.
Računalniki nimajo spominov.
Dewalt ::
Torej poteg pogovora:
c23po: Pri Renaultu študirajo kako bodo v kratkem dali ven električne avte z 1000 km dosega, zato so dali ven ta prototip.
...
Motiš se, stalno se motiš. Nikjer nisem napisal, da bodo v kratkem dali ven električne avte z 1000 km dosega. Napisal sem, da si prizadvajo povečati doseg in da statistika pravi "čez 30 let". Brati je treba in ne zgrabiti prvo kost, da bi koga užalil.
Ni res, ti se motiš: napisal si:
- da si Renault prizadeva doseg EVja povečati na ČAROBNI doseg enega rezervoarja dizla.
- v nadaljevanju trdiš da ta Renaultov prototip NI PR stunt, torej je povsem logično sklepati da ti misliš, da si pri Renaultu želijo povečati doseg EVjev na 1100 km kot si pisal, zato so ven dali ta prototip.
Ne veš pa da:
- je ta Renaultov prototip samo PR stunt
- Renault EKSPLICITNO JASNO navaja da nima namena dat tega prototipa v serijsko proizvodnjo
- Niti se niso s tem prototipom naučili karkoli novega, kar ne bi že vedeli, kar bi povečalo doseg njihovih serijskih avtomobilov
Tvoji posti:
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Dewalt ()

iloveboobz ::
iloveboobz je izjavil:
sam si porabu za ta hec en 10x več energije..
Ja in natankal v 2 minutah, pa daj ti natankaj v 2 minutah. In če sem porabil več je to moj problem ne tvoj. Vožnja je tud užitek, ne pa gledanje na monitor, kdaj bo konec štroma...Če bi hotel porabit manj bi tko ko štromarji vozu za kamijonom 90 na uro in vdihaval koktajl kisika in dizla.
Js ponavad natankam v 5 sekundah; tolk mi namreč uzame, da vtaknem vtikač zvečer v avto.
Če hočem pa užitek v voznji, pač ne uzamem EV, niti nek pedestrian ICE, k ga mate in z njim "uživate" (so pa to neki brezvezni golfi in passati). Za to se pač ma namenski stroj, k se ne ukvarja z udobjem, praktičnostjo ali podobnimi neumnostmi.
smoki
Dewalt ::
C23po: tudi po 10+postov podnapisov zate še vedno misliš da ta Renaultov prototip ni PR stunt? V katerem vesolju?
c23po ::
Dewalt, imaš za svoje trdve o Renaultovem projektu kak vir, ali jim naj verjamemo kot dogmam?
Prilepil sei se na besedo "čarobno", ker verjetno ne zmoreš razumeti enosavne stilske figure, obenem imaš sposobnost razglašati dogme za resnice.
Prilepil sei se na besedo "čarobno", ker verjetno ne zmoreš razumeti enosavne stilske figure, obenem imaš sposobnost razglašati dogme za resnice.
Računalniki nimajo spominov.
Dewalt ::
Vir so tvoji posti, zgoraj sem ti celo nalimal printscreene njih, pa si tak ignorant da še tega nisi prebral. In s tabo naj človek resno debatira? Veš de ja.
Tlele spodaj na sliki trdiš da ne gre za PR stunt and you are WRONG buddy, točno za to gre, za PR stunt gre:
Zmanjšaš čelno površino in aerodinamiko daš na tako da postane vsakdanje neuporabna, jaka umetnost ja.
To se ve že stoletja, pa se tega ne dela, ker takih avtov kot je ta Renaultov prototip nihče ne bi kupil.
Renaultov avto:
Tlele spodaj na sliki trdiš da ne gre za PR stunt and you are WRONG buddy, točno za to gre, za PR stunt gre:
Zmanjšaš čelno površino in aerodinamiko daš na tako da postane vsakdanje neuporabna, jaka umetnost ja.
Renaultov avto:
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Dewalt ()
GenZNPC ::
GenZNPC, v MS samo ena polnilnica? Si prepričan?
Ena hitra na poti ja. Vecina petrolov in trgovin v pomurju se nima hitrih, niti navadnih polnilnic. To je vseskup zalost. Medtem ko lahko tankas v vsaki vasi usput.
skibidi
Dewalt ::
GenZNPC ::
Sploh se ne gre o dosegu v enem kosu, lahko je to v večih kosih
Če je v več kosih preko več dni vmes filaš preko noči in ni težav.
do ceste in polnil na šuko 10kw.
Tak da ja, ni nemogoče ni pa fajn in folk je vajen, da je boljse imeti, kot potrebovati.
pa tudi ce rabis samo 2x na leto
Rade volje grem 2x na leto na DC charger nafilat, zato da lahko napram bencinarju prihranim 2000 EUR letno. Ti očitno denar serješ in ti je vseeno. No seveda ga ne, samo ne znaš z denarjem delat in ga raje po nepotrebnem fukneš Arabskim šejkom na bližnjem vzhodu. Vsakemu svoje, eni očitno radi mečete denar stran.
2000€ letno? A to vozis formulo?
Daj narodu elektricni avto, ki bo imel pozimi minimalno 500km dosega z vec kot 100km/h brez brezveznih fičerjev za manj kot 25k brutto pa je toto.
Fičerji so pač priročen izgovor za drage avte, ker so baterije prevelike in predrage. A se nekdo s Corso na dizel ne sme peljati vec kot 300km pozimi brez bedenja na eni polnilnici?
GenZNPC, v MS samo ena polnilnica? Si prepričan?
Ena hitra na poti ja. Vecina petrolov in trgovin v pomurju se nima hitrih, niti navadnih polnilnic. To je vseskup zalost. Medtem ko lahko tankas v vsaki vasi usput.
Zakaj lažeš:
Kaj ne razumeš pri hitro in na poti? Če moram zato zavit v tretjo ulico in nima 150kw potem to ni na poti.
skibidi
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GenZNPC ()
Dewalt ::
Kaj ti ne zastopiš, hitre DC polnilnice ja (oranžna barva na zgornjem plug and share pribtscreenu):
-4 hitre
-37 vseh skupaj
Za Mursko soboto podatki.
-4 hitre
-37 vseh skupaj
Za Mursko soboto podatki.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Dewalt ()
Dewalt ::
2000 EUR letno pomeni 25.000 km leto oziroma 68 km povprečno na dan. In to se tebi zdi nemogoče?! Ma eni ki se iz Maribora furajo v Ljubljano in nazaj na šiht jih na vsak delovni dan naredijo 250. 68 km dnevno ni tako veliko kot si ti predstavljaš, marsikdo dela toliko in še precej več.
Tistega z fičerji ravno tako nisi razumel, nisem zagovarjal fičerjev. Električni avto z 1000 km dosega je stal 60kEUR. In če bi samo to napisal bi se našli papki, ki bi trdili da je to veliko. Sej je veliko, ampak ne ko ga primerjaš z premium bencinakimi avtomobili nemških znamk (BMW, Audi), ki stanejo podobno ali še več, ker tudi ta EV z 1000 km dosega je premium vozilo, z še precej več tehnologije in fičerji kot ta zgoraj omenjena nemška jajca.
Poanta je bila da kljub zelo konkurenčni ceni ni bilo zanimanja za EV z 1000 km dosega, zanimanje je bilo samo za isti model z 500 in 650 km dosega.
Poanta je da 1000 km dosega pri EVju ni smiselno imet pri današnjih cenah in teži baterij, ker kot nas prepričujejo petrolhedi, če avto nima vsaj 1000 km dosega, tudi 2000 km dosega sem že slišal od nekaterih, potem je NEUPORABEN. Vsaj tako trdijo. Povsem jasno je da se GLOBOKO motijo.
Tistega z fičerji ravno tako nisi razumel, nisem zagovarjal fičerjev. Električni avto z 1000 km dosega je stal 60kEUR. In če bi samo to napisal bi se našli papki, ki bi trdili da je to veliko. Sej je veliko, ampak ne ko ga primerjaš z premium bencinakimi avtomobili nemških znamk (BMW, Audi), ki stanejo podobno ali še več, ker tudi ta EV z 1000 km dosega je premium vozilo, z še precej več tehnologije in fičerji kot ta zgoraj omenjena nemška jajca.
Poanta je bila da kljub zelo konkurenčni ceni ni bilo zanimanja za EV z 1000 km dosega, zanimanje je bilo samo za isti model z 500 in 650 km dosega.
Poanta je da 1000 km dosega pri EVju ni smiselno imet pri današnjih cenah in teži baterij, ker kot nas prepričujejo petrolhedi, če avto nima vsaj 1000 km dosega, tudi 2000 km dosega sem že slišal od nekaterih, potem je NEUPORABEN. Vsaj tako trdijo. Povsem jasno je da se GLOBOKO motijo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Dewalt ()

gruntfürmich ::
no, električni avti s 1000km dosega niso nič preveliki kot ste se pogovarjali 1 dan in ohoho postov nazaj.
kdor to reče je totalen mazohist. to je dejanski doseg današnjega navadnega avta, ki je pozimi recimo 800km, in kar od avtov danes pričakujemo. ne pričakujemo da trepetamo če imamo pot 200km v eno smer in ne načrtujemo polnjenja vmes.
je pa res da je polnjenje tega verjetno dolgo.
kdor to reče je totalen mazohist. to je dejanski doseg današnjega navadnega avta, ki je pozimi recimo 800km, in kar od avtov danes pričakujemo. ne pričakujemo da trepetamo če imamo pot 200km v eno smer in ne načrtujemo polnjenja vmes.
je pa res da je polnjenje tega verjetno dolgo.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
Dewalt ::
Petrolhedi govorite da hočete met EV z 1000 km dosega, ko vam pa takega naredijo ga nihče noče kupit lol. Kdo bi vas razumel..Izkaže se da je vaše nabijanje o potrebnih 1000 km dosega samo trolanje.
Niso preveliki, so samo pretežki in predragi. Ne rabš bit lih rocket scientist da pogruntaš, da več baterij kot boš v avto nafukal, dražji in težji bo.
Članek:
https://www.electrive.com/2025/11/17/ni...
"Nio drops 150 kWh battery with semi-solid electrolyte again
In April 2024, Nio began series production of 150 kWh battery packs with semi-solid-state cells from its partner WeLion. However, as company CEO William Li now stated in an interview, Nio has already discontinued production after a few hundred units due to lack of demand.
Proizvodnja električnega avta z 1000 km dosega je bila ustavljena zaradi pomanjkanja zanimanja zanj.
Niso preveliki, so samo pretežki in predragi. Ne rabš bit lih rocket scientist da pogruntaš, da več baterij kot boš v avto nafukal, dražji in težji bo.
Članek:
https://www.electrive.com/2025/11/17/ni...
"Nio drops 150 kWh battery with semi-solid electrolyte again
In April 2024, Nio began series production of 150 kWh battery packs with semi-solid-state cells from its partner WeLion. However, as company CEO William Li now stated in an interview, Nio has already discontinued production after a few hundred units due to lack of demand.
Proizvodnja električnega avta z 1000 km dosega je bila ustavljena zaradi pomanjkanja zanimanja zanj.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Dewalt ()
c23po ::
In se je izognil nadaljevanju poročila, kjer piše, da je premium pack baterij stal toliko, kot celotno vozilo.
Pa me bo spet, da sem bedak...
Dodatek: Se opravuičujem. Pošteno je napisal "pomanjkanje zanimanja". Nisem dobro bral.
Pa me bo spet, da sem bedak...
Dodatek: Se opravuičujem. Pošteno je napisal "pomanjkanje zanimanja". Nisem dobro bral.
Računalniki nimajo spominov.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: c23po ()
iKst_ ::
Še enkrat vprašam. Zakaj v ICE avtomobile ne vgrajujejo močnejših motorjev? Zakaj Tiguan, Octavia, Passat, Scenic itd. nimajo 400-500 konjev?
Tehnično je izvedljivo. Zakaj se torej ljudje sprijaznijo s 150-200 konji?
Tehnično je izvedljivo. Zakaj se torej ljudje sprijaznijo s 150-200 konji?
mtošev ::
ikst, ne znaš trollat. Tale tvoj strawman je prešibek. Bi moral vprašat, zakaj ne vgrarujejo 200L rezervoarjev, če je pa domet tako pomemben? Pa če vsak rabi vsaj 1000km, zakaj potem ne 2000km?
starfotr ::
Še enkrat vprašam. Zakaj v ICE avtomobile ne vgrajujejo močnejših motorjev? Zakaj Tiguan, Octavia, Passat, Scenic itd. nimajo 400-500 konjev?
Tehnično je izvedljivo. Zakaj se torej ljudje sprijaznijo s 150-200 konji?
Ekologija, davki, trošarine in dajatve.
Drugače bi imeti 3 l motor v vsakem twingotu. Ampak, če ne bi imeli takih dajatev in širše ceste, tudi malih avtov ne bi poznali.
iKst_ ::
Torej, hočeš povedat, da večina ljudi ni pripravljena plačati 400 konjev, ker jim 150 zadošča?
GenZNPC ::
Petrolhedi govorite da hočete met EV z 1000 km dosega, ko vam pa takega naredijo ga nihče noče kupit lol. Kdo bi vas razumel..Izkaže se da je vaše nabijanje o potrebnih 1000 km dosega samo trolanje.
Niso preveliki, so samo pretežki in predragi. Ne rabš bit lih rocket scientist da pogruntaš, da več baterij kot boš v avto nafukal, dražji in težji bo.
Članek:
https://www.electrive.com/2025/11/17/ni...
"Nio drops 150 kWh battery with semi-solid electrolyte again
In April 2024, Nio began series production of 150 kWh battery packs with semi-solid-state cells from its partner WeLion. However, as company CEO William Li now stated in an interview, Nio has already discontinued production after a few hundred units due to lack of demand.
Proizvodnja električnega avta z 1000 km dosega je bila ustavljena zaradi pomanjkanja zanimanja zanj.
A zato so majhni osnovni ICEji opremljeni z 20 Literskimi tanki, ker noben ne rabi 40L aja
skibidi
iKst_ ::
Zakaj ne 80 litrov?
Drugače je bilo pa že napisano. Pri bencinu je treba imeti večji doseg, ker nobenem ni v interesu vsak teden 2x viseti na pumpah. Pri EVjih tega ni, avto se polni, ko ti spiš.
Drugače je bilo pa že napisano. Pri bencinu je treba imeti večji doseg, ker nobenem ni v interesu vsak teden 2x viseti na pumpah. Pri EVjih tega ni, avto se polni, ko ti spiš.
Dewalt ::
Petrolhedi govorite da hočete met EV z 1000 km dosega, ko vam pa takega naredijo ga nihče noče kupit lol. Kdo bi vas razumel..Izkaže se da je vaše nabijanje o potrebnih 1000 km dosega samo trolanje.
Niso preveliki, so samo pretežki in predragi. Ne rabš bit lih rocket scientist da pogruntaš, da več baterij kot boš v avto nafukal, dražji in težji bo.
Članek:
https://www.electrive.com/2025/11/17/ni...
"Nio drops 150 kWh battery with semi-solid electrolyte again
In April 2024, Nio began series production of 150 kWh battery packs with semi-solid-state cells from its partner WeLion. However, as company CEO William Li now stated in an interview, Nio has already discontinued production after a few hundred units due to lack of demand.
Proizvodnja električnega avta z 1000 km dosega je bila ustavljena zaradi pomanjkanja zanimanja zanj.
A zato so majhni osnovni ICEji opremljeni z 20 Literskimi tanki, ker noben ne rabi 40L aja
A si funkcionalno nepismen malo a? Česa nisi zastopil v stavku da se ICEji ne nafilajo vsakič do polnega čez noč in jih je treba na pumpo vozit. Tudi pri ICEjih bi bil 20 litrški rezervoar zadosten, če bi vsako noč prišel en škratek in ti ga dofilal do vrha. Ker nekaj podobnega se pri EVju zgodi, ko ga priključiš na kabel ko prideš domov.
In še to, če slučajno misliš da enako stane in da je enako težko povecat rezervoar iz 20 na 40 litrov in doseg EVja povečat iz 500 na 1000 km, potem si en navaden idiot.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Dewalt ()
GenZNPC ::
Vec kot ocitno ti ne razumes, da problem ni v skrateku, ki je doma, ampak skrateku, ki ga peljes s sabo za katerega placas premium ceno, ker ce ne dobis samo pol skrateka ali pa se to ne in potem isces skrateke na poti in cakas skrateke, vec kot si jih prej z ICE.
ICEja ti je skratek napolnil v petih minutah, ko si enkrat na mesec zavil na pumpo medtem, ko si se peljal domov, ker te skrateke imas v vsaki vasi in jih potrebujes zelo redko.
Tudi na daljsih potovanjih ali vecih terminih nisi rabil skrateka, zdaj pozimi pa rabis vsaj enega na poti.
ICEja ti je skratek napolnil v petih minutah, ko si enkrat na mesec zavil na pumpo medtem, ko si se peljal domov, ker te skrateke imas v vsaki vasi in jih potrebujes zelo redko.
Tudi na daljsih potovanjih ali vecih terminih nisi rabil skrateka, zdaj pozimi pa rabis vsaj enega na poti.
skibidi
UkrFTW!! ::
Inženircka, če boš še naprej take pisala, bos statistično ratala inzenircek. Obnašaš se že kot prava drama Queen.
Če bi se v strojništvu šli taka povprečja, ne bi nič delalo. Nimaš ti diplome, majke mi. Morda iz drame. Ali statistike. Iz zdrave pameti tudi ne.
Kakšna bedarija. Z ice se itak okrog voziš in ne rabiš spati. Mater si glupa. Fanta imaš?
Če bi se v strojništvu šli taka povprečja, ne bi nič delalo. Nimaš ti diplome, majke mi. Morda iz drame. Ali statistike. Iz zdrave pameti tudi ne.
EVjih tega ni, avto se polni, ko ti spiš.
Kakšna bedarija. Z ice se itak okrog voziš in ne rabiš spati. Mater si glupa. Fanta imaš?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: UkrFTW!! ()
Dimnik ::

WizzardOfOZ ::
Al pa na Zelenortski otoke. Saj to počnete tedensko.
Ne vem zate, ampak mi to počnemo dvakrat tedensko.
Ampak cookovi so lepši. Pa bolj nori za raziskovanja.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
iKst_ ::
Vec kot ocitno ti ne razumes, da problem ni v skrateku, ki je doma, ampak skrateku, ki ga peljes s sabo za katerega placas premium ceno, ker ce ne dobis samo pol skrateka ali pa se to ne in potem isces skrateke na poti in cakas skrateke, vec kot si jih prej z ICE.
ICEja ti je skratek napolnil v petih minutah, ko si enkrat na mesec zavil na pumpo medtem, ko si se peljal domov, ker te skrateke imas v vsaki vasi in jih potrebujes zelo redko.
Tudi na daljsih potovanjih ali vecih terminih nisi rabil skrateka, zdaj pozimi pa rabis vsaj enega na poti.
Za ICE res plačaš premium ceno, pa še višje stroške. EVji so precej cenejši.
Drugače imaš pa prav. ICE je treba polniti na bencinskih. Včasih je to 5 minut, včasih 15, vedno pa je treba namensko zaviti na pumpo in polniti avto. Pri EVjih je zadeva precej bolj elegantna.

WizzardOfOZ ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Ampak to mora družina 4 take met, če se hočejo vsi štirje recimo na morje v grčijo pripeljat?![]()
Jaz planiram roadtrip po Grčiji za jesen 2026. Do Soluna mi route planner kaže 4 postanke. 14, 16, 20 in 22 minut. Tragedija.
Glede na to, da gre za 13 ur vožnje, tako ali tako ne mislim prevoziti tega v enem dnevu. Nekje v Srbiji bomo prespali, pa bo avto zjutraj spet na 100%.
Torej, ni neke drame. Tudi, če odmisliš, da se v resnici verjetno manj kot 1 promil Slovencev vozi na morje v Grčijo z avtomobilom.
Ni drame. Je pa tvoj avto vreden toliko kot dajo drugi za navadnega ICE v velikosti tvojega pa za 10 let takih potovanj v grčijo.
ICE je treba polniti na bencinskih. Včasih je to 5 minut, včasih 15, vedno pa je treba namensko zaviti na pumpo in polniti avto. Pri EVjih je zadeva precej bolj elegantna.
V čem je bolj elegantna? Lih tako ga moraš filat, samo dlje časa traja. Oboje je pa en navaden drek.
Imamo razvoj visok, traja tudi že desetletje, pa še vedno smo pod 400km povprečnega dosega, to so ICE avtomobili bili sposobni že stoletje nazaj.
Naj že naredijo boljše baterije al pa mini reaktorje, da ga boš enkrat kupil pa vozil celo življenje (al pa dokler se ga ne boš naveličal) brez dodatnega tankanja
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()

WizzardOfOZ ::
iloveboobz je izjavil:
sam si porabu za ta hec en 10x več energije..
Ja in natankal v 2 minutah, pa daj ti natankaj v 2 minutah. In če sem porabil več je to moj problem ne tvoj. Vožnja je tud užitek, ne pa gledanje na monitor, kdaj bo konec štroma...Če bi hotel porabit manj bi tko ko štromarji vozu za kamijonom 90 na uro in vdihaval koktajl kisika in dizla.
Ja seveda. Vožnja po zabasani avtocesti z 1.6 dizlom je vrhunec užitkov :)
Lej, realnost je taka, da imam jaz v družinskem EV "crossoverju" 470 konjev, relativno nizko težišče, dober handling, s klikom na gumb vklopim drift mode. V Tayronu za 10-15 jurjev več dobim pa kaj? 190 konjskega dizla in zibajoče podvozje.
Zakaj bi se pa po avtocestah vozil? Sej se lahko po regionalkah daleč od avtoceste ravno tako pripelješ. Pa še kaj imaš za videt, uživaš v prazni cesti. Vi se pa kar po avtocestah gužvajte.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Vredno ogleda ...
| Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
|---|---|---|---|
| Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
| » | Pretirana uporaba avtomobila (kako pretirana uporaba avtomobila uničuje posameznika i (strani: 1 2 3 4 … 8 9 10 11 )Oddelek: Loža | 101664 (34099) | GenZNPC |
| » | Nizozemska se spogleduje s prepovedjo prodaje bencinskih in dizelskih avtomobilov (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 102599 (91294) | PredatorX |
| » | Chebela - mobilnost prihodnosti (strani: 1 2 )Oddelek: Znanost in tehnologija | 18651 (17069) | Matako |
| » | Avtomobil s pogonom na zrak (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 11700 (9817) | sidd |






