Slo-Tech - Epidemija je prinesla nekaj sprememb, a vendarle ne toliko, kot je sprva kazalo. Delo od doma se je sicer uveljavilo, a trajna oblika ne bo niti v tehnoloških velikanih. Ti v zadnjih tednih kot po tekočem traku kličejo zaposlene nazaj v pisarne, pri čemer večina predlaga hibridni način, ki terja prisotnost trikrat tedensko. Zaposleni nad spremembami niso navdušeni, ker so se mnogi med epidemijo preselili daleč od sedežev podjetij v mesta, kjer so stroški življenja nižji.
Naprej so zaposlene lepo prosili, naj se vrnejo, sedaj pa so se večinoma zatekli k ultimatom. Zadnji na seznamu je Amazon, ki vztraja pri svojem motu Disagree and commit. Izvršni direktor Andy Jassy je zaposlenim povedal, da bodo morali trikrat na teden v pisarne. Vodilni naj bi namreč ugotovili, da so zaposleni učinkovitejši in bolje sodelujejo, če so na delovnem mestu fizično prisotni. Zato so že v začetku leta sporočili, da se bo to zgodilo. Zaposleni so sicer izražali nestrinjanje, a na koncu ni pomagalo.
V Amazonu je sicer prizadetih sorazmerno malo ljudi, ker paketov od doma pač ni možno odpremljati - seveda je danse Amazon še vse kaj več kot to (AWS, umetna inteligenca itd.). A podobnega mnenja so tudi drugi. Meta je poizkušala zlepa, ta mesec pa je moral Zuckerberg postaviti ultimat, da bo treba trikrat na teden v službo ali pa nikoli. Izjeme bodo možne, a po predhodni odobritvi. Z enakim problemom se ukvarja tudi Google. Morda še najbolj zanimivo pa je, da je nad delom od doma obupal tudi - Zoom.
Novice » Ostale najave » Tehnološki velikani ukinjajo delo od doma
feryz ::
Kako, za boga miloga, če pa so stroški pol manjši, storilnost pa pol večja?
Ti kapitalisti so vsi popadali na glavo. Mečejo denar skozi okno.
Ti kapitalisti so vsi popadali na glavo. Mečejo denar skozi okno.
PacificBlue ::
Preberite si še...
Amazon gre v zdravstvo(S) :: 23. jul 2022
Tudi Applovi zaposleni se vračajo na delovna mesta(S) :: 5. mar 2022
Za razliko od konkurence Google ne bo omogočal stalnega dela od doma(S) :: 1. maj 2021
Tudi IBM ukinja delo od doma(S) :: 22. mar 2017
Tudi Hewlett-Packard ukinja delo od doma(S) :: 9. okt 2013
lol
I’m out.
:3
:3
Moe_Lester ::
Utk ::
A ne bi na dolgi rok IT velikani vseeno profitirali z delom od doma? Ne pri sebi, ampak pri drugih, z zgledom, ker bi jim lahko prodajali več "storitev" in "oblakov". Če google ne dela od doma, zakaj bi nek furs recimo, ali neka banka.
nekikr ::
Kjer naredijo tisto, za kar so plačane. V moji okolici se nad delom od doma najbolj navdušuje punca, ki na nekem faksu prelaga papirje, kadar jih sploh ima za prelagat. Vsak petek je doma in "dela" od doma. Se pravi ne dela absolutno nič, ker že tam nima kaj dosti dela (njene besede, ne moje). Kolega, ki zaposluje nekaj deset ljudi, pa pravi, da je jeba, ker moraš bistveno več časa vložiti v organizacijo in preverjanje, kljub temu pa plačevati za vsakega opremo in prostor v pisarnah, ki samevajo.
TESKAn ::
je jeba, ker moraš bistveno več časa vložiti v organizacijo in preverjanje
Še eden od onih, ki 'storilnost' enačijo z 'je v službi'?
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
Moe_Lester ::
Se pravi ne dela absolutno nič, ker že tam nima kaj dosti dela (njene besede, ne moje).
A ni v tem primeru boljše, da nič ne dela doma, kjer ima vsaj kaj od tega?
nekikr ::
je jeba, ker moraš bistveno več časa vložiti v organizacijo in preverjanje
Še eden od onih, ki 'storilnost' enačijo z 'je v službi'?
Tako je. Nekaj deset zaposlenih ima zato, ker nima pojma o pojmu in se ukvarja zgolj s preračunavanjem odmora za malico. Če bi imel pol pameti podpovprečnega slotechovca bi bil milijarder.
Moe_Lester je izjavil:
Se pravi ne dela absolutno nič, ker že tam nima kaj dosti dela (njene besede, ne moje).
A ni v tem primeru boljše, da nič ne dela doma, kjer ima vsaj kaj od tega?
Pravijo, da je premalo ljudi za vse javne službe. Seveda, da jih je premalo, če pa 20% časa ne dela nič, namesto, da bi ji dodali kakšno dodatno obveznost na že tako izredno slabo produktivnost. Tu ni govora o nekaj procentih storilnosti (ki jo tako ali tako nemogoče izmeriš tako natančno) ampak gre to buljenje v zrak proti polovici časa.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: nekikr ()
Tody ::
Hibridni sistem je najboljsi. Kakorkoli obračate se razne brainstorminge dela lažje v pisarni. Tudi konflikte in nejasnosti se lažje dela v živo. Koncentrirano delo in delo ko te more folk pustit pri miru pa se lažje opravlja doma. Če si PM bos težko delal od doma full time, čeprav se da. Odvisno spet od projekta. Če pa resujes tickete je pa vseen od kje jih. Prav tako ce so vse tvoje stranke v nemčiji je vseeno ali si v lj al pa v Grosuplju
Moe_Lester ::
Najboljši za koga? Zame osebno je 100% remote najboljša in praktično edina opcija. Za nekoga je pa mogoče 100% on site najboljša opcija.
Zakaj bi torej omejevali in ne pustili ljudem, da sami izberejo?
Zakaj bi torej omejevali in ne pustili ljudem, da sami izberejo?
dunda ::
Sam sem zagovornik hibridnega sistema. Res veliko ljudi videvam, ki "delajo od doma", večinoma pa "jajca pr...". Za veliko ljudi je delo od doma skoraj dopust.
Seveda izjeme so, razlika je tudi od dela, ki ga nekdo opravlja. In čisto verjamem, da se marsikaj lahko uredi na daljavo (s prihranki na strani delodajalca in zaposlenega). Žal pa so moje izkušnje zelo slabe.
Seveda izjeme so, razlika je tudi od dela, ki ga nekdo opravlja. In čisto verjamem, da se marsikaj lahko uredi na daljavo (s prihranki na strani delodajalca in zaposlenega). Žal pa so moje izkušnje zelo slabe.
https://www.kacnje.eu
3p ::
Kako, za boga miloga, če pa so stroški pol manjši, storilnost pa pol večja?
Ti kapitalisti so vsi popadali na glavo. Mečejo denar skozi okno.
Middle managementu so se začeli tresti stolčki, ker več ne opravijo rednega dnevnega "kako kaj napreduje delo" pogovora z zaposlenimi?
Realno: Verjetno je več faktorjev. 100% remote delo gotovo ni za vsakogar, ki bi rad tako delal ali pa "delal".
A kdo ve za kakšne objektivne analize? Recimo, kako najbolj blesavo primerjavo comittanih LOC-ov za razvijalce, ali pa število rešenih "ticketov" med remote in on-site workerji?
Ali pa verjamemo Graeberju, ki pravi, da je v šefovski psihi nekaj, kar ljudi sili, da podrejenim, ko opravijo vse, kar je bilo potrebno, naložijo še prelaganje peska iz kupa A na kup B in potem obratno, zato ker "te plačamo da delaš, ne da uživaš"?
Zmajc ::
Čisto odvisno od osebe in kulture v podjetju. Osebno doma ne moram delat za boga, sem bil vmes prisiljen zaradi covida pa mi ni pasalo. Vse me je zamotilo in na koncu nisem naredil skoraj nič. Ko sem doma se odklopim in nočem razmišljat o delu in to mi je podrlo ves sistem.
Niti ni nekih skupinskih brain storming sessionov ali druženja ko časti firma ali kdo drug. Debata iz oči v oči je nekaj čisto drugega kot idiotski zoom klici ko si na pol odsoten in skoraj spiš polek.
Niti ni nekih skupinskih brain storming sessionov ali druženja ko časti firma ali kdo drug. Debata iz oči v oči je nekaj čisto drugega kot idiotski zoom klici ko si na pol odsoten in skoraj spiš polek.
Moe_Lester ::
Niti ni nekih skupinskih brain storming sessionov ali druženja ko časti firma ali kdo drug. Debata iz oči v oči je nekaj čisto drugega kot idiotski zoom klici ko si na pol odsoten in skoraj spiš polek.
Brainstormingi so seveda lahko. Druženje, ko časti firma tudi. Pri nas imamo enkrat na 14 dni "office hours", ko nekdo pripravi prezentacijo, vsak si naroči domov hrano iz svoje pribljubljene restavracije pa je cca. 1 ura druženja in brainstorminga. Hrano in pijačo seveda plača firma.
Tody ::
Sej tudi prej je bil remote work, nadlegovalec pač ima tako službo in tako firmo ki to fura. Na svetu je pomoje tisoče družb ki dela čisto ok tako 100 % remote imajo tak poslovni model. Furat celega Microsfota na remote pa vrjetno ne gre...Razlogov seveda več, med drugim če lahko un oddelek lahko tudi naš itd ...
nokken ::
In vsi, ki imate toliko za povedati proti delu od doma. Saj vam nihce ne brani da hodite v pisarne. Tistim, ki nam pase delo od doma, pa ze enkrat nehajte teziti zaradi tega.
starfotr ::
Ukinjajo, ker se jim to izplača. Če bi se jim bolj izplačalo, da delajo od doma, bi pustili to.
LeQuack ::
A ne bi na dolgi rok IT velikani vseeno profitirali z delom od doma? Ne pri sebi, ampak pri drugih, z zgledom, ker bi jim lahko prodajali več "storitev" in "oblakov". Če google ne dela od doma, zakaj bi nek furs recimo, ali neka banka.
Fora je da so kratkogledi. Ni težko razbrati, da je ukinjanje remote dela samo trenutna taktika, da se lahko na lep način znebijo nekaj procentov zaposlenih brez stroškov odpuščanja. Ampak to bo dolgoročno voda na mlin tistim podjetjem, ki so remote delo sprejela kot prednost.
Quack !
Ezg3ta ::
Absurdno je, ko berem komentare od ljudi, ki so bili v času covida prisiljeni delati od doma in so naenkrat postali strokovnjaki za delo od doma. Ne, to ni bilo "delo od doma", vi ste "delali doma", po možnosti za kuhinjsko mizo, kjer je na 5 minut mimo hodila žena in 3 letni otrok. Po vsej verjetnosti celo za firmo, ki nima pripravljenih poslovnih procesov za takšno delo. Sam delam že več kot 5 let pri full-remote firmah, ki se zavedajo izzivov pri takšni obliki dela in jih aktivno naslavljajo. Delovno sobo imam fizično in mentalno ločeno od mojega "doma", saj delam izključno v njej in v njej izključno delam. Delo ločim od privatnega življenja, prostorno in časovno.
Pa ne mislim reči, da je to za vsakogar, sploh ne. Tudi, če so delovni pogoji izpolnjeni, moraš še zmeraj biti discipliniran in samoiniciativen, ker ti nihče ne diha za ovratnik in preverja ali ravno bereš novico na slo-techu. Moraš znati dobro ločiti kdaj si doma in kdaj delaš. Prav tako verjamem, da bolj ekstrovertiranim ljudem ne ustreza pomanjkanje fizičnega stika z ljudmi. Polno je teh faktorjev, ampak bistvo je, da lahko danes s pravo ekipo in poslovnimi procesi brez problema izvajaš delo od doma.
Pa ne mislim reči, da je to za vsakogar, sploh ne. Tudi, če so delovni pogoji izpolnjeni, moraš še zmeraj biti discipliniran in samoiniciativen, ker ti nihče ne diha za ovratnik in preverja ali ravno bereš novico na slo-techu. Moraš znati dobro ločiti kdaj si doma in kdaj delaš. Prav tako verjamem, da bolj ekstrovertiranim ljudem ne ustreza pomanjkanje fizičnega stika z ljudmi. Polno je teh faktorjev, ampak bistvo je, da lahko danes s pravo ekipo in poslovnimi procesi brez problema izvajaš delo od doma.
nejc_nejc ::
........Ne, to ni bilo "delo od doma", vi ste "delali doma"..........to je vsa poanta, ki jo folk žal, meče v isti koš.
Ukinjajo, ker se jim to izplača. Če bi se jim bolj izplačalo, da delajo od doma, bi pustili to.
to je pa druga resnica
m0LN4r ::
Jaz delam nekje 50% doma. Vec kot to nebi, no way.
Sej je fajn, da lahko 20 minut dlje spim, ampak se tudi rad vozim, uzivam. Vem enim pac to ni dano.
Sej je fajn biti doma z zeno in froci, ampak tudi to zagusti na neki tocki, rabis luft.
Imam 2 metersko mizo za siht z tremi monitorji, prostor preurejen za siht, lahko bi pa uporabljal za privat uzitek, tako pa uporabljam svoj prostor za delo.
Na sihtu serjem in scijem zastonj, doma ne rabim kurit in laufat klime.
Ko so vsi v homeoffice je dosegljivost in komunikacija na psu, ko imas kaksno vprasanje _najslabsa_ in cakas na odgovor za brezveze. Izgovorov za to je miljon.
Odkar je bil vpeljan home office, med korono deloma tudi 90%, so ljudje postali asocialni in se bolj introvertirani in ugotovis, da so v neki tovarni medsebojni delavski odnosi dosti boljsi, realni.
PS: Poglejte vse HomeOffice memeje na internetu, pa ce vam se vedno ni jasno, pac vam ni jasno.
Se pa strinjam, da je se veliko podjetih, kjer niti 1% homeoffica ni, pa bi lahko bil. Taksnim firmam bi pa lahko potalali CO2 kazni, ker se morajo delavci za vsak drek voziti dalec na delo.
V biroju moje zene, niti med korono niso imeli home offica in niti ne bodo imeli. Stroski za hardware,softwer, ustrezati vsej IT zakonodaji o varstvu in obdelavi podatkov, hitrost interneta. Enostavno ni sans. So biroji, ki to imajo, ampak so za faktor 10x vecji in se take stroske lahko grejo.
Pa se to ne vem, ce ustrezajo vsej zakonodaji o IT varnosti. Mi bomo letos izpolnili cisto vse najnovejse kriterije BaFin, BSI in DSGVO za IT varnost, ne pa samo NSI smernice.
To je se tak teksas vsepovsod naokoli, da joj, ce gledamo sirsi spekter dela, ne samo klamfanje kode.
Sej je fajn, da lahko 20 minut dlje spim, ampak se tudi rad vozim, uzivam. Vem enim pac to ni dano.
Sej je fajn biti doma z zeno in froci, ampak tudi to zagusti na neki tocki, rabis luft.
Imam 2 metersko mizo za siht z tremi monitorji, prostor preurejen za siht, lahko bi pa uporabljal za privat uzitek, tako pa uporabljam svoj prostor za delo.
Na sihtu serjem in scijem zastonj, doma ne rabim kurit in laufat klime.
Ko so vsi v homeoffice je dosegljivost in komunikacija na psu, ko imas kaksno vprasanje _najslabsa_ in cakas na odgovor za brezveze. Izgovorov za to je miljon.
Odkar je bil vpeljan home office, med korono deloma tudi 90%, so ljudje postali asocialni in se bolj introvertirani in ugotovis, da so v neki tovarni medsebojni delavski odnosi dosti boljsi, realni.
PS: Poglejte vse HomeOffice memeje na internetu, pa ce vam se vedno ni jasno, pac vam ni jasno.
Se pa strinjam, da je se veliko podjetih, kjer niti 1% homeoffica ni, pa bi lahko bil. Taksnim firmam bi pa lahko potalali CO2 kazni, ker se morajo delavci za vsak drek voziti dalec na delo.
V biroju moje zene, niti med korono niso imeli home offica in niti ne bodo imeli. Stroski za hardware,softwer, ustrezati vsej IT zakonodaji o varstvu in obdelavi podatkov, hitrost interneta. Enostavno ni sans. So biroji, ki to imajo, ampak so za faktor 10x vecji in se take stroske lahko grejo.
Pa se to ne vem, ce ustrezajo vsej zakonodaji o IT varnosti. Mi bomo letos izpolnili cisto vse najnovejse kriterije BaFin, BSI in DSGVO za IT varnost, ne pa samo NSI smernice.
To je se tak teksas vsepovsod naokoli, da joj, ce gledamo sirsi spekter dela, ne samo klamfanje kode.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
LeQuack ::
Absurdno je, ko berem komentare od ljudi, ki so bili v času covida prisiljeni delati od doma in so naenkrat postali strokovnjaki za delo od doma. Ne, to ni bilo "delo od doma", vi ste "delali doma", po možnosti za kuhinjsko mizo, kjer je na 5 minut mimo hodila žena in 3 letni otrok. Po vsej verjetnosti celo za firmo, ki nima pripravljenih poslovnih procesov za takšno delo. Sam delam že več kot 5 let pri full-remote firmah, ki se zavedajo izzivov pri takšni obliki dela in jih aktivno naslavljajo. Delovno sobo imam fizično in mentalno ločeno od mojega "doma", saj delam izključno v njej in v njej izključno delam. Delo ločim od privatnega življenja, prostorno in časovno.
Pa ne mislim reči, da je to za vsakogar, sploh ne. Tudi, če so delovni pogoji izpolnjeni, moraš še zmeraj biti discipliniran in samoiniciativen, ker ti nihče ne diha za ovratnik in preverja ali ravno bereš novico na slo-techu. Moraš znati dobro ločiti kdaj si doma in kdaj delaš. Prav tako verjamem, da bolj ekstrovertiranim ljudem ne ustreza pomanjkanje fizičnega stika z ljudmi. Polno je teh faktorjev, ampak bistvo je, da lahko danes s pravo ekipo in poslovnimi procesi brez problema izvajaš delo od doma.
Če ima firma porihtano da se preverja rezultate dela, potem je to brezpredmetno kar pišeš. Problem je ravno to, da firme nimajo tega porihtanega, in potem temeljijo raje na nadzoru, kar je dosti slabša opcija.
Quack !
Kawhi ::
Sem kakšna 2 tedna nazaj bral študijo (ne najdem zdajle linka) da so v velikem IT podjetju delali raziskavo o produktivnosti pri delu od doma. Ugotovitve raziskave so bile, da produktivnost pri delu od doma v povprečju pade za 18%.
m0LN4r ::
Absurdno je, ko berem komentare od ljudi, ki so bili v času covida prisiljeni delati od doma in so naenkrat postali strokovnjaki za delo od doma. Ne, to ni bilo "delo od doma", vi ste "delali doma", po možnosti za kuhinjsko mizo, kjer je na 5 minut mimo hodila žena in 3 letni otrok. Po vsej verjetnosti celo za firmo, ki nima pripravljenih poslovnih procesov za takšno delo. Sam delam že več kot 5 let pri full-remote firmah, ki se zavedajo izzivov pri takšni obliki dela in jih aktivno naslavljajo. Delovno sobo imam fizično in mentalno ločeno od mojega "doma", saj delam izključno v njej in v njej izključno delam. Delo ločim od privatnega življenja, prostorno in časovno.
Pa ne mislim reči, da je to za vsakogar, sploh ne. Tudi, če so delovni pogoji izpolnjeni, moraš še zmeraj biti discipliniran in samoiniciativen, ker ti nihče ne diha za ovratnik in preverja ali ravno bereš novico na slo-techu. Moraš znati dobro ločiti kdaj si doma in kdaj delaš. Prav tako verjamem, da bolj ekstrovertiranim ljudem ne ustreza pomanjkanje fizičnega stika z ljudmi. Polno je teh faktorjev, ampak bistvo je, da lahko danes s pravo ekipo in poslovnimi procesi brez problema izvajaš delo od doma.
Lepo povedano v prvem delu.
Vecina firm niti poslovnih procesov nima, niti ne izpolnjuje It Best Practices, ko sem videl pri nekaterih na obisku pogodbe na mizi, odklenjen laptop, kjer froci gledajo youtube... Skeniranje poslovnih dokumentov s podatki strank na domacem "epsonu" v sosedovem Wifiju. OMFG.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Dugii ::
Za mene je delo od doma najboljša stvar ki nam jo je dal covid. Ok, sicer mi je všeč hibridno, da grem vseeno 2 krat na teden v pisarno, čisto zaradi stikov v živo. Seveda z možnostjo, da če mi paše lahko cel tedn od doma delam, lahko grem pa vsak dan v pisarno če mi zapaše tisti teden ali imam opravke v bližini. Kaj se pa dela tiče, je pa čisto vseeno ali sem v pisarni ali doma, delo je isto. Res pa da od doma delam bolj skoncetrirano, lažje padem v work mode, ker je manj motenj, nimaš občutka, da te nekdo nadzira kolikokrat greš na wc. Plus ni prevoza, stroškov s tem, jutranje nervoze čakat v koloni,... Za kosilo si kuham dosti bolj zdravo hrano kadar delam od doma. Če se naješ in se ti spi, se lahko za 10 minut uležeš in zadeva popustu. V pisarni se pa še 3 ure mučiš z zaspanostjo in nisi spodoben naredit vse skupaj nič. Lahko se nafilaš s kavo, ampak spet, to ni najbolj zdravo.
Če podjetje ne ponuja opcije dela do doma, hibridnega dela, da pridem v pisarno dneve, ko si sam izberem (seveda držiš neko predvidljivo rutino, da je vsem lažje) jim na razgovoru gladko povem, da hvala lepa, grem drugam.
Če podjetje ne ponuja opcije dela do doma, hibridnega dela, da pridem v pisarno dneve, ko si sam izberem (seveda držiš neko predvidljivo rutino, da je vsem lažje) jim na razgovoru gladko povem, da hvala lepa, grem drugam.
LeQuack ::
Sem kakšna 2 tedna nazaj bral študijo (ne najdem zdajle linka) da so v velikem IT podjetju delali raziskavo o produktivnosti pri delu od doma. Ugotovitve raziskave so bile, da produktivnost pri delu od doma v povprečju pade za 18%.
Zanimivo, med kovidom so raziskave odkrivale ravno obratno, večjo produktivnost. Očitno ni za zaupati podjetju da bo naredilo verodostojno raziskavo, če potem to moneydžerji uporabijo lahko kot razlog, da se ukine.
Quack !
m0LN4r ::
Sem kakšna 2 tedna nazaj bral študijo (ne najdem zdajle linka) da so v velikem IT podjetju delali raziskavo o produktivnosti pri delu od doma. Ugotovitve raziskave so bile, da produktivnost pri delu od doma v povprečju pade za 18%.
Itak, da pade. Razen, ce clovek ni krvav pod kozo.
Pri enih pade za vec kot 18% pri drugih za manj, nekateri so se celo tako nori, da doma delajo vec, ampak kdor je kolkotolko krvav pod kozo, bo to izkoristil sebi v prid, saj pa ni nor oz. mazohist, da nebi.
Kdor gre domov delat, zato da bo "vec" delal je ze itak malo "nor" oz. najhujsa kombinacija je, delo od doma in deloholik, ampak tudi to eni grajndajo.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Kawhi ::
Sem kakšna 2 tedna nazaj bral študijo (ne najdem zdajle linka) da so v velikem IT podjetju delali raziskavo o produktivnosti pri delu od doma. Ugotovitve raziskave so bile, da produktivnost pri delu od doma v povprečju pade za 18%.
Zanimivo, med kovidom so raziskave odkrivale ravno obratno, večjo produktivnost. Očitno ni za zaupati podjetju da bo naredilo verodostojno raziskavo, če potem to moneydžerji uporabijo lahko kot razlog, da se ukine.
Koliko ti komu zaupaš, je tvoj problem. Ampak je pa zanimivo, da jih imenuješ moneydžeri, hkrati pa implicitno trdiš da ta isti moneydžeri sami sebi pljuvajo v skledo, saj ukinjajo nekaj, kar jim prinaša korist ;)
m0LN4r ::
Sem kakšna 2 tedna nazaj bral študijo (ne najdem zdajle linka) da so v velikem IT podjetju delali raziskavo o produktivnosti pri delu od doma. Ugotovitve raziskave so bile, da produktivnost pri delu od doma v povprečju pade za 18%.
Zanimivo, med kovidom so raziskave odkrivale ravno obratno, večjo produktivnost. Očitno ni za zaupati podjetju da bo naredilo verodostojno raziskavo, če potem to moneydžerji uporabijo lahko kot razlog, da se ukine.
Dolocene posledice se pac pojavijo sele cez daljse obdobje, tudi razvade postanejo sele z casom vecje. To je menda vsakemu jasno?
Ali si ti tudi mnenja, da ljudje nismo krvavi pod kozo in da ce smo na zacetku delali z 110%, da bomo to delali vedno?
Kako naiven moras biti?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Karamelo ::
Moe_Lester je izjavil:
Najboljši za koga? Zame osebno je 100% remote najboljša in praktično edina opcija. Za nekoga je pa mogoče 100% on site najboljša opcija.
Zakaj bi torej omejevali in ne pustili ljudem, da sami izberejo?
saj lahko izberejo, ne rabijo se vrnit delat k amazonu v pisarne, lahko si najdejo drugo firmo, ki dela "od doma"
TESKAn ::
saj lahko izberejo, ne rabijo se vrnit delat k amazonu v pisarne, lahko si najdejo drugo firmo, ki dela "od doma"
Sej si dobijo, samo potem pa poslušamo jokanje, kako 'ne morejo dobit delavcev' in kako 'nihče noče več delat'.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
MrStein ::
Ja vsi delamo v pisarni, res me briga ta novica.
Psst! Boš slotech elito razjezil.
Jim lahko mehurček poči!
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: MrStein ()
BCSman ::
Neka multinacionalka v naši soseščini je ukinila delo od doma in je naenkrat dalo 50% folka odpoved, ker so itak takoj dobili v konkurenčnih podjetjih delo, kjer imajo še vedno stalno od doma. Tako so loleki bili prisiljeni spet uvesti delo od doma, drugače bi še preostalih 50% odšlo.
Kawhi ::
Bi rekel, da se malo pripravite na čase, ko zaposlenost v IT ne bo več 100%. V USA se že dogaja, zato si lahko multinacionalke to pač dovolijo.
FireSnake ::
Sam sem zagovornik hibridnega sistema. Res veliko ljudi videvam, ki "delajo od doma", večinoma pa "jajca pr...". Za veliko ljudi je delo od doma skoraj dopust.
Seveda izjeme so, razlika je tudi od dela, ki ga nekdo opravlja. In čisto verjamem, da se marsikaj lahko uredi na daljavo (s prihranki na strani delodajalca in zaposlenega). Žal pa so moje izkušnje zelo slabe.
Drži.
Za delo od doma je potrebna samodisciplina.
Ki pa jo vsi nimajo. Bolje rečeno: jo imajo redki.
Zato, v splošnem, delo od doma ne prinaša željenega.
Poglej in se nasmej: vicmaher.si
IgorCardanof ::
Večina zaposlenih seveda pravi, da so doma veliko bolj učinkoviti. Le redki so zmožni dovolj samokritike, da vejo da to niti malo ni res.
Hvala bogu se gre spet v normalne tirnice in ne bo več zabušavanja doma po cele tedne.
Hvala bogu se gre spet v normalne tirnice in ne bo več zabušavanja doma po cele tedne.
Retail investor, Simp, Crypto analyst, Cardano hejtr
Ne odgovarjam na DM.
Ne odgovarjam na DM.
Moe_Lester ::
Sem kakšna 2 tedna nazaj bral študijo (ne najdem zdajle linka) da so v velikem IT podjetju delali raziskavo o produktivnosti pri delu od doma. Ugotovitve raziskave so bile, da produktivnost pri delu od doma v povprečju pade za 18%.
Jaz sem videl veliko študij, ki trdijo obratno.
Ampak, tudi, če bi držalo, da produktivnost pade za 18% ne vidim problema. Obstaja ogromno bolj pomembnih faktorjev kot produktivnost. Jaz z veseljem vzamem 18% nižjo plačo, če se mi ni treba voziti vsak dan pol ure do službe. (povprečje v ZDA je 53,2 min v obe smeri).
LeQuack ::
IgorCardanof je izjavil:
Večina zaposlenih seveda pravi, da so doma veliko bolj učinkoviti. Le redki so zmožni dovolj samokritike, da vejo da to niti malo ni res.
Hvala bogu se gre spet v normalne tirnice in ne bo več zabušavanja doma po cele tedne.
A si kaj videl delo v javnih institucijah? Ker potem bi vedel, da biti v pisarni ne pomeni produktivnosti, pomeni samo prisotnost.
Quack !
FireSnake ::
IgorCardanof je izjavil:
Večina zaposlenih seveda pravi, da so doma veliko bolj učinkoviti. Le redki so zmožni dovolj samokritike, da vejo da to niti malo ni res.
Hvala bogu se gre spet v normalne tirnice in ne bo več zabušavanja doma po cele tedne.
Lepo napisano.
Poglej in se nasmej: vicmaher.si
IgorCardanof ::
Študije so lažniva propaganda po mojem mnenju.
Po študijah so vsi zelo produktivni in naredijo nevem koliko več. Ko se pa pogovarjam s svojimi kolegi in sodelavci, pa je skupna točka dela od doma zelo podobna med vsemi. In sicer kar nekaj ur zabušavanja na dan.
Po študijah so vsi zelo produktivni in naredijo nevem koliko več. Ko se pa pogovarjam s svojimi kolegi in sodelavci, pa je skupna točka dela od doma zelo podobna med vsemi. In sicer kar nekaj ur zabušavanja na dan.
Retail investor, Simp, Crypto analyst, Cardano hejtr
Ne odgovarjam na DM.
Ne odgovarjam na DM.
Moe_Lester ::
In sicer kar nekaj ur zabušavanja na dan.
Zato ker zabušavanje ni direktno povezano s količino opravljenega dela (oz. boljše rečeno, z dodano vrednostjo, ki jo zaposleni prinese firmi). To je še posebej očitno pri kreativcih, programerjih in podobnih poklicih.
Shegevara ::
Jaz nevem, a v vaših podjetjih nič ne merite KPI-jev in nič nimate razdelanega delovnega procesa da si lahko (tako kot eni tu pravite) privoščite praskanje po jajcih od doma?
Resno ne zanima. Mi imamo hibridno delo in bolj ali manj se ve in pričakuje kaj je doprinos posameznega delavca oziroma za to skrbijo team leaderji. Če bom jaz od doma zabušaval bom moral bodisi delat naslednji dan ko žival da bo vse narejeno, ali bo pa takoj vse očitno da stvari niso dokončane. Par takih dni in bi sledil krizni sestanek s šefom. To velja ob predpostavki da se takrat delajo stvari ki nimajo roka za oddajo ali za finiširanje. Če moraš še roke lovit potem si niti teoretično ne morem privoščiti zabušavat ne v službi, ne od doma.
Pri nas se merijo KPI-ji in imamo ves čas redno evaluacijo dela.Od tega so potem odvisne tudi nagrade za poslovno uspešnost. Tam kjer tega ni, mora pa menedžer bdeti nad vsakim in ga ves čas mora spraševati kaj dela. Je preveč zaposlenih in se potem lahko ljudje šmuglajo z delom od doma, to je moje mnenje. Taka podjetja torej niso zrastla na zdravih temeljih.
Resno ne zanima. Mi imamo hibridno delo in bolj ali manj se ve in pričakuje kaj je doprinos posameznega delavca oziroma za to skrbijo team leaderji. Če bom jaz od doma zabušaval bom moral bodisi delat naslednji dan ko žival da bo vse narejeno, ali bo pa takoj vse očitno da stvari niso dokončane. Par takih dni in bi sledil krizni sestanek s šefom. To velja ob predpostavki da se takrat delajo stvari ki nimajo roka za oddajo ali za finiširanje. Če moraš še roke lovit potem si niti teoretično ne morem privoščiti zabušavat ne v službi, ne od doma.
Pri nas se merijo KPI-ji in imamo ves čas redno evaluacijo dela.Od tega so potem odvisne tudi nagrade za poslovno uspešnost. Tam kjer tega ni, mora pa menedžer bdeti nad vsakim in ga ves čas mora spraševati kaj dela. Je preveč zaposlenih in se potem lahko ljudje šmuglajo z delom od doma, to je moje mnenje. Taka podjetja torej niso zrastla na zdravih temeljih.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Shegevara ()
Kawhi ::
Moe_Lester je izjavil:
Sem kakšna 2 tedna nazaj bral študijo (ne najdem zdajle linka) da so v velikem IT podjetju delali raziskavo o produktivnosti pri delu od doma. Ugotovitve raziskave so bile, da produktivnost pri delu od doma v povprečju pade za 18%.
Jaz sem videl veliko študij, ki trdijo obratno.
Ampak, tudi, če bi držalo, da produktivnost pade za 18% ne vidim problema. Obstaja ogromno bolj pomembnih faktorjev kot produktivnost. Jaz z veseljem vzamem 18% nižjo plačo, če se mi ni treba voziti vsak dan pol ure do službe. (povprečje v ZDA je 53,2 min v obe smeri).
Nekak ti nisi najbolj pomemben, pomembni so tisti, ki dajejo delo. Verjetno vas ni veliko, ki bi vzeli 18% manjšo plačo, pa če tudi vas je, bi tisti, ki bi vzeli 18% manjšo plačo nazadnje zelo verjetno delali vsaj 30% manj...
Dugii ::
IgorCardanof je izjavil:
Študije so lažniva propaganda po mojem mnenju.
Po študijah so vsi zelo produktivni in naredijo nevem koliko več. Ko se pa pogovarjam s svojimi kolegi in sodelavci, pa je skupna točka dela od doma zelo podobna med vsemi. In sicer kar nekaj ur zabušavanja na dan.
Sej v službi prav tako zabušavajo. To se pokaže v brezveznih sestankih, v kavici po sestanku v živo, kjer se potem še 10 minut pogovarjajo, vrjetno ne o delu. Prav tako greš prebrat kaj na slotech, novice, si kak you tube video pogledaš,... vse to se dogaja v pisarnah. Pač folk se pogovarja, muziko vrti,... Na koncu ni dosti drugače kot če se doma od 8 ur 2 uri po jajcih čiha. Število ur dela je načeloma nekje isto.
Moe_Lester ::
Jaz nevem, a v vaših podjetjih nič ne merite KPI-jev in nič nimate razdelanega delovnega procesa da si lahko (tako kot eni tu pravite) privoščite praskanje po jajcih od doma?
Pri nas imamo OKR-je, ki se merijo na kvartal, napredek pa se spremlja vsak teden. Ni nobene dileme kaj kdo naredi.
Je pa res, da je priložnosti za zabušavanje dovolj, kljub temu, da ustvarimo nekaj čez 900k prihodkov na zaposlenega.
Nekak ti nisi najbolj pomemben, pomembni so tisti, ki dajejo delo. Verjetno vas ni veliko, ki bi vzeli 18% manjšo plačo, pa če tudi vas je, bi tisti, ki bi vzeli 18% manjšo plačo nazadnje zelo verjetno delali vsaj 30% manj...
Seveda sem najbolj pomemben. Zase in za svojo družino definitivno.
Tega kdo "daje delo" pa ne razumem najbolj. Kako misliš "dajejo delo"? Delamo za stranke, tisti, ki plačujejo za storitve nam dajejo delo. Meni, moji ekipi, mojemu šefi in vsem ostalim v firmi.
Kawhi ::
Moe_Lester je izjavil:
Jaz nevem, a v vaših podjetjih nič ne merite KPI-jev in nič nimate razdelanega delovnega procesa da si lahko (tako kot eni tu pravite) privoščite praskanje po jajcih od doma?
Pri nas imamo OKR-je, ki se merijo na kvartal, napredek pa se spremlja vsak teden. Ni nobene dileme kaj kdo naredi.
Je pa res, da je priložnosti za zabušavanje dovolj, kljub temu, da ustvarimo nekaj čez 900k prihodkov na zaposlenega.
Nekak ti nisi najbolj pomemben, pomembni so tisti, ki dajejo delo. Verjetno vas ni veliko, ki bi vzeli 18% manjšo plačo, pa če tudi vas je, bi tisti, ki bi vzeli 18% manjšo plačo nazadnje zelo verjetno delali vsaj 30% manj...
Seveda sem najbolj pomemben. Zase in za svojo družino definitivno.
Tega kdo "daje delo" pa ne razumem najbolj. Kako misliš "dajejo delo"? Delamo za stranke, tisti, ki plačujejo za storitve nam dajejo delo. Meni, moji ekipi, mojemu šefi in vsem ostalim v firmi.
ne smeši se. Tisti, ki plačujejo storitve dajejo delo firmi. Firma pa daje tebi. In firmini šefi bodo odločali ali boš delal od doma za njih ali ne. (ti pa boš odločal ali boš delal za to firmo). Če firmini šefi verjamejo da je produktivnost od doma slabša in ne odtehta večjega zadovoljstva zaposlenih, dela od doma v takšni firmi pač ne bo.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Tehnološki velikani ukinjajo delo od doma (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )Oddelek: Novice / Ostale najave | 27630 (13917) | feryz |
» | Delo od doma se v Sloveniji očitno (še) ne bo uveljavilo (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )Oddelek: Loža | 53381 (19215) | Baja |
» | Applovi zaposleni se, tokrat zares, vračajo v pisarne (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Novice / Apple iPhone/iPad/iPod | 20192 (13945) | Mike_Rotch |
» | Za razliko od konkurence Google ne bo omogočal stalnega dela od doma (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Ostale najave | 19965 (15845) | LeQuack |
» | Posledice dela od doma za gospodarstvo (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 9485 (6949) | bbbbbb2015 |